عکس باکلاس شیلا خداداد و همسر دکترش

تصویری از عکس زن و شوهری با کلاس شیلا خداداد و همسرش را مشاهده می کنید.

به گزارش رصد روز، تصویری از عکس زن و شوهری با کلاس شیلا خداداد و همسرش را مشاهده می کنید. شیلا خداداد در ۱۴ آبان ۱۳۵۹ در تهران به دنیا آمد. مادرش از کرد‌های اهل مهاباد است. او در دانشگاه آزاد واحد تهران شمال در رشتهٔ شیمی محض به تحصیل پرداخت. او غیر از بازیگری در زمینهٔ موسیقی نیز فعالیت داشته‌است.

شیلا خداداد  با پزشک، فرزین سرکارات، ازدواج کرده‌است. او همسرش را هنگام جراحی زیبایی بینی ملاقات کرد. حاصل این ازدواج یک پسر و یک دختر که به‌ترتیب در آبان ۱۳۹۲ و فروردین ۱۳۹۶ به دنیا آمده‌اند.

6 54

شیلا خداداد (زادهٔ ۱۴ آبان ۱۳۵۹) بازیگر ایرانی است. او فعالیتش را با حضور در درام اعتراض (۱۳۷۸) آغاز کرد و برای بازی در نقش اصلی مجموعهٔ تلویزیونی مسافری از هند (۱۳۸۱) به شهرت رسید. او در فیلم پرفروش اخراجی‌ها ۲ (۱۳۸۷) و مجموعه‌های گلشیفته (۱۳۹۶) و هیولا (۱۳۹۸–۱۳۹۷) ایفای نقش کرده‌است. او برای مجموعه هیولا نامزد دریافت جایزهٔ بهترین بازیگر زن کمدی تلویزیونی از جشن حافظ شد.

 

 

زندگی و حرفه
شیلا خداداد در ۱۴ آبان ۱۳۵۹ در تهران به دنیا آمد. مادرش از کرد‌های اهل مهاباد است. او در دانشگاه آزاد واحد تهران شمال در رشتهٔ شیمی محض به تحصیل پرداخت. او غیر از بازیگری در زمینهٔ موسیقی نیز فعالیت داشته‌است. خداداد با پزشک، فرزین سرکارات، ازدواج کرده‌است. او همسرش را هنگام جراحی زیبایی بینی ملاقات کرد. حاصل این ازدواج یک پسر و یک دختر که به‌ترتیب در آبان ۱۳۹۲ و فروردین ۱۳۹۶ به دنیا آمده‌اند.

خداداد به‌صورت اتفاقی بازیگری را دنبال کرد. فیلم‌ساز مسعود کیمیایی او را در داروخانه می‌بیند و به او پیشنهاد بازی در اعتراض (۱۳۷۸) را می‌دهد. او برای نقش‌آفرینی در این فیلم در میان عموم شناخته شد. او در سال ۱۳۸۱ نقش اصلی دختری هندی به‌نام سیتا را در مجموعهٔ تلویزیونی مسافری از هند ایفا کرد. این مجموعه مخاطبان زیادی را به خود جلب کرد و باعث شد تا خداداد به بازیگری برجسته در ایران تبدیل شود.

خداداد در مرداد ۱۳۹۸ کتاب بعضی رازها را نباید نگه داشت با موضوع آزار جنسی کودکان را ترجمه کرد.

دکترسرکارات : بعداز اینکه بینی اش را عمل کردم ودیدم خیلی خوب شده؛گفتم خودم با ایشان ازدواج کنم!(می خندد)به هرحال ایشان به واسطه همین جراحی به مطب من رفت و آمد داشتند.طی همین رفت و آمدها متوجه شدیم که اشتراکاتی داریم،به همین دلیل معاشرت هایمان را بیشتر کردیم تا بیشتر آشنا شویم.بعد از مدت کوتاهی هم به دلیل اینکه هیچکدام مان به معاشرت های طولانی و آشنایی های کشدار معتقد نبودیم،تصمیم به ازدواج گرفتیم.از طرف دیگر خانواده هایمان خیلی به لحاظ خاستگاه فرهنگی شبیه هم بودند وهمین مارابه اینکه زندگی مشترک تشکیل بدهیم،تشویق می کرد.بنابراین خیلی زود بانظر موافق مادونفر و خانواده هایمان،ازدواج کردیم.
پسر شیلاخداداد

سامیار سرکارات پسر فرزین سرکارات و شیلا خداداد در ۲۷ آبانماه ۱۳۹۲ در امریکا بدنیا آمد. و دختر او ساتین در فروردین ۹۶ بدنیا آمد. شیلا خداداد در پاسخ به سوال رضا رشید پور در مورد دلیل به دنیا آوردن فرزندش در امریکا گفت :چون من به امریکا خیلی سفر میکنم و پدرم در امریکا سکونت دارد و از طرفی خودم دارای اقامت در امریکا هستم دوست داشتم فرزندم هم ازاین امتیاز برخوردار باشد تا در آینده بدون هیچ مشکلی و تهیه ویزا به تمام کشورهای دنیا سفر کند.

او اولین بار بازیگری را با بازی در فیلم اعتراض کیمیایی شروع کرد . اعتراض جولانگاه خوبی برای یک جوان با استعداد کم تجربه مانند شیلا بود و بازی در کنار کسانی چون داریوش ارجمند ،میترا حجار و محمد رضا فروتن تجربه خوبی برای او به شمار می رفت.

فیلم اعتراض با بازی شیلا خداداد

مدتی بعد حمید لبخنده کارگردان معروف سریال در پناه تو که خود بازیگرانی چون پارسا پیروز فر و لیعا زنگنه را به سینمای ایران شناسانده بود برای فیلم جدیدش یعنی آبی در کنار هدیه تهرانی ،بهرام رادان و حسن جوهرچی از وجود شیلا خداداد بهره جست . شیلا در آبی نقش یک مادر جوان و بارداررا علی رغم سکانسهای محدود به خوبی ایفا کرد و همین مقدمه خوبی برای شناخته شدن وی در فیلم عیسی می آید علی ژکان تا در این فیلم هنرپیشه نقش اول زن باشد.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار