عکس/ حجاب این مجری هرروز بیشتر آب می رود!

به گزارش رصد روز، در تصویری که نجمه جودکی از خود منتشر کرده، چیزی که جلب توجه می‌کند، حجاب او است که روز به روز بیش‌تر آب می‌رود.   نجمه جودکی مجری جوان تلویزیون از گویندگی در رادیو فعالیت خود را آغاز کرد و با مجموعه‌های سین مثل سریا...

به گزارش رصد روز، در تصویری که نجمه جودکی از خود منتشر کرده، چیزی که جلب توجه می‌کند، حجاب او است که روز به روز بیش‌تر آب می‌رود.

نجمه جودکی هر روز شل حجاب‌تر از دیروز شده است.

 

نجمه جودکی مجری جوان تلویزیون از گویندگی در رادیو فعالیت خود را آغاز کرد و با مجموعه‌های سین مثل سریال، فرصت ویژه، مثبت هفده، هفت ترانه، ترانه باران و… به شهرت رسید و اکنون جلو دوربین «نوار زرد ۲» به نویسندگی کریم لک‌زاده قرار گرفته است.

همچنین سهیل مستجابیان وارد عرصه بازیگری در تئاتر شد و در فیلم‌های سینمایی بی‌حسی موضعی و احمد به تنهایی، به ایفای نقش پرداخته است، ولی عمده شهرت او به دلیل فعالیت‌هایش در فضای مجازی است.

تصویربرداری این سریال در لوکشین‌های متفاوت همچنان ادامه دارد و به زودی از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

پیش‌تر بانیپال شومون، حسام محمودی، مهشید جوادی، پوریا پورسرخ، محمود پاک‌نیت، پورانداخت مهیمن، حسین پاکدل، امیرحسین صدیق، ایوب آقاخانی، آذین احرامی، شهرام شکیبا، ستاره سادات قطبی و… به عنوان بازیگران این سریال معرفی شده‌اند.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

1 نظر برای این مطلب ثبت شده است:

ایرانی اهل تسنن

پاسخ دادن

۱۷ آبان ۱۴۰۱


هرچه بر سر جوانان ما میاد از همین عجوزه هاست تا کجا میخوان پیش برن...؟‌

آخرین اخبار