عکس شاد نفیسه روشن در دبی

نفیسه روشن عکس جدیدی از خود در دبی منتشر کرد. چهره شاد و خندان او در این سفر مورد توجه قرار گرفت.

به گزارش رصد روز،  نفیسه روشن عکس جدیدی از خود در دبی منتشر کرد. چهره شاد و خندان او در این سفر مورد توجه قرار گرفت.

 

نفیسه روشن (زاده ۱۳ اردیبهشت ۱۳۶۱) بازیگر، تلویزیون و ایران است. فعالیت حرفه‌ای او با بازی در مجموعه‌ی روزهای به‌یادماندنی شروع شد که در سال ۱۳۸۲ به نمایش درآمد، اما با بازی در مجموعه تلویزیونی اغما به شهرت رسید.

2 130

نفیسه روشن (زاده ۱۳ اردیبهشت ۱۳۶۱) بازیگر، تلویزیون و ایران است. فعالیت حرفه‌ای او با بازی در مجموعه‌ی روزهای به‌یادماندنی شروع شد که در سال ۱۳۸۲ به نمایش درآمد، اما با بازی در مجموعه تلویزیونی اغما به شهرت رسید.

 

نفیسه روشن در سیزدهم اردیبهشت سال ۱۳۶۱در محله باغ صبا تهران به دنیا آمد. او لیسانس حقوق اسلامی دارد. نفیسه روشن فرزند اول خانواده است و دو برادر کوچکتر از خود دارد.

خانواده نفیسه روشن
نفیسه روشن در خانواده ۵ نفره به دنیا آمده، فرزند اول خانواده بوده و پدرش مهندس پرواز در نیروی هوایی ارتش و مادرش خانه دار و دو برادر کوچکتر از خود به نام های میلاد و مسعود دارد که آنها نیز به عنوان خلبان و مهندس پرواز در نیروی هوایی فعالیت دارند.

 

ازدواج و همسر نفیسه روشن
نفیسه روشن در سال ۱۳۹۱ با یک خلبان هواپیمای مسافربری بنام بهنام ازدواج کرد، از سال ۹۹خبری مبنی بر جدایی نفیسه روشن از همسر خلبان خود مطرح شد. نفیسه روشن که در سال ۱۴۰۰ به کربلا سفر کرده بود، پس از بازگشت به کشور، با انتشار تصاویری در استوری اینستاگرامش از جمله عکسی از حلقه ی ازدواجش از ازدواج دوباره ی خود خبر داد. در شهریور ۱۴۰۲ شایعه ازدواج دوباره خانم بازیگر با همسر سابقش در فضای مجازی منتشر شد اما ایشان با تکذیب این خبر اعلام کرد به رابطه تمام شده باز نمیگردد.

فرزندان نفیسه روشن
نفیسه روشن از زندگی خصوصی خود خبرهای موثقی را منتشر نکرده و خانم بازیگر فرزندی ندارد.

 

شروع بازیگری نفیسه روشن
نفیسه روشن از همان بچگی به بازیگری علاقمند بود و آرزویش این بود که روزی بتوانن بازیگر شود، و خانواده زمانی که خواست وارد دنیای بازیگری شود نه تنها مخالفتی با او نکردند بلکه او را بسیار تشویق کردند. او د‌‌ر دوره راهنمایی و د‌‌‌بیرستان عضو گروه تئاتر بود‌‌‌ و بعد هم د‌‌‌ر کلاس‌ های مقد‌‌‌ماتی استاد‌‌‌ حمید سمند‌‌‌ریان شرکت کرد‌‌‌.

نفیسه روشن در تلویزیون
شروع فعالیت تلویزیونی نفیسه روشن را می توان بازی در سریال ” روزهای بیادماندنی ” به کارگردانی همایون شهنواز در تابستان ۱۳۸۲ دانست. از او به واسطه یکی از اقوام برای بازی در سریال «روزهای یادماندنی» دعوت به کار شد.

 

شهرت نفیسه روشن
نفیسه روشن در پائیز سال ۱۳۸۲ در سریال “بچه های خیابان ” به کارگردانی همایون اسعدیان ایفای نقش کرد که این تجربه را یکی از بیادماندنی ترین کارهایش می داند.پس از آن در پائیز ۱۳۸۳، پیشنهاد کیانوش عیاری برای حضور در سریال ” روزگار غریب ” را پذیرفت و به گروه عیاری پیوست تا برگ زرین دیگری بر افتخارات خود بیافزاید. سال ۱۳۸۶ اوج درخشش نفیسه روشن بود، او در سریال «اغما» به کارگردانی سیروس مقدم در کنار چهره هایی چون لعیا زنگنه حامد کمیلی و مرحوم امین تارخ به شهرت رسید.

نفیسه روشن درسینما
اولین کار نفیسه روشن در سینما مربوط به بازی در فیلم باران تند به کارگردانی اسماعیل جابرزاده در سال ۱۳۸۱ است. او سپس در فیلم های مادر زن سلام، آقای زرنگ، انسان ها، نفر دهم، ول کن دستمو، کات کلانتری، مامان بریم خواستگاری و…بازی کرد.

 

حامی حیوانات
نفیسه روشن در دوران جنگ در بوشهر زندگی کرده و دیدن حیوانات مختلف از جمله روباه، سمور، مار و … باعث شده است که از آنها نترسد، او از معدود بازیگرانی است که فعالیت های در حمایت از حیوانات دارد. سلفی با ببر و بازی با جغد و به گردن انداختن مار سمی، از عادی ترین کارهاییست که نفیسه روشن در طول ماه انجام می دهد.

مروری بر فیلم های نفیسه روشن
در ادامه نگاهی خواهیم داشت به نقش های برجسته نفیسه روشن در برخی از فیلم هایش.

نفیسه روشن در گیلدخت
گیلدخت سریالی به کارگردانی مجید اسماعیلی و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی است که داستان عاشقانه گلنار و اسماعیل را در دل تاریخ روایت می کند. نفیسه روشن در سریال گیلدخت نقش آمنه را در کنار بازیگرانی چون محمود پاک‌نیت، سعید راد، فریبا متخصص، شقایق فراهانی، میترا رفیع، یاسمن معاوی و…بازی می کند.

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار