عکس عاشقانه آناهیتا همتی و همسرش در تخت جمشید

آناهیتا همتی یک عکس عاشقانه از خود و همسرش در تخت جمشید شیراز منتشر کرد.

به گزارش رصد روز، آناهیتا همتی یک عکس عاشقانه از خود و همسرش در تخت جمشید شیراز منتشر کرد.

آناهیتا همتی (زادهٔ ۱ مرداد ۱۳۵۲) بازیگر اهل ایران است. آناهیتا همتی در ۱۳۷۲ با نمایش تنبور نواز به نویسندگی محمد رحمانیان فعالیت خود در تئاتر را آغاز کرد. اولین فیلم او افسانه پوپک طلائی بود که در سال ۱۳۷۶ ساخته شد ولی به نمایش گذاشته نشد. او در مجموعه‌های خانه به دوش (۱۳۸۳) و ترش و شیرین (۱۳۸۶) با کارگردان رضا عطاران همکاری داشته است.
3 45

آناهیتا همتی به علت مأموریت پدرش در شهرهای خرم آباد و لنگرود هم سکونت داشته است. آناهیتا همتی درسال ۱۳۷۴ با نمایش تنبور نوازان فعالیت خود در تئاتر را آغاز کرد.

اولین فیلم سینمایی آناهیتا همتی افسانه پوپک طلائی ساخته خسرو شجاعی بوده است که در سال ۱۳۷۵ ساخته شده ولی به نمایش گذاشته نشد.

او در سال ۱۳۷۴ با بازی در مجموعه تلویزیونی دبیرستان خضراء (اکبر خواجویی) شناخته شد. او تا به امروز در مجموعه های بسیاری بازی کرده اولین فیلمی که از او بر پرده سینماها به نمایش درآمد در سال ۱۳۷۸ و با نام عشق کافی نیست (مهدی صباغزاده) بود.

آناهیتا همتی هیچگاه ندرخشید. هیچگاه آنطور که باید دیده نشد، اما حضور فعالش در تلویزیون و بازیهای روان و راحت او باعث شده تا همچنان پرکارترین بازیگر تلویزیونی باشد. شاید بهترین و ماندگارترین حضورش در تلویویون مربوط به بازی مجموعه تلویزیونی کلانتر محسن شامحمدی بود.

او در سال ۱۳۸۱ در فیلم سینمایی قلب های نا آرام در کنار حمید خندان و شیلا خداداد به ایفای نقش پرداخت.

بابک در یک میهمانی بر اثر اتفاقی از بلندی پرتاب می شود و دچار مرگ مغزی می شود. در بیمارستانی که بابک را بستری کرده اند، دختری به نام مریم نیز بستری است و برای زنده ماندن نیاز به پیوند قلب دارد.

پس از آن بازی متفاوتی در فیلم سینمایی یک جیب پر پول را به نمایش گذاشت. یک جیب پر پول با ژانری کمدی و به کارگردانی قدرت الله صلح میرزایی در سال ۱۳۸۸ تولید شد.

سریال طلسم شدگان آخرین کار تلویزیون وی در سال ۱۳۹۲ بود که از شبکه پنج سیما به روی آنتن رفت.
پیش‌تر تصور می‌شد آناهیتا همتی تاکنون ازدواج نکرده است، اما او در شهریور سال گذشته برای نخستین بار از ماجرای ازدواجش با مردی فیلیپنی گفت.

او در صفحه‌ی اینستاگرامش عکس‌هایی قدیمی از خود در کنار همسر فیلیپینی سابقش منتشر کرد و از درگذشت او خبر داد.

بر اساس آنچه در متن پست اینستاگرام همتی آمده بود، این مرد فیلیپینی که الکساندر جی ریوسا / Alexander Jriosa نام داشته، در سال ۲۰۲۱ در سن ۴۸ سالگی از دنیا رفت. همتی اشاره‌ای به علت فوت وی نکرده بود.

به گفته‌ی آناهیتا همتی، او و الکساندر به مدت ۳ سال – از سال ۸۳ زمانی که خانم بازیگر ۳۱ سال داشت تا سال ۸۶ – در کنار یکدیگر زندگی کردند.

همتی همچنین نوشته بود اگر مرگ آن‌ها را از هم جدا نمی‌کرد قرار بود دوران بازنشستگی خود را دوباره در کنار هم سپری کنند. او توضیحی درباره‌ی علت جدایی شان نداده بود.

همتی در این پست اینستاگرامی از دوران زندگی اش با الکساندر به عنوان «نقطه طلایی» زندگی خود یاد کرده بود. او عشق و قدردانی خود را نسبت به الکساندر ابراز کرده و از غم بزرگ خود در فقدان او گفته بود.

آناهیتا همتی، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون، به دلیل نارضایتی از فیلمنامه‌های کنونی و دوری از واقعیت‌های زندگی، از حضور در تلویزیون دست برداشته است. او از سال‌ها پیش تاکید داشته که تئاتر و سینما برای او مهمتر از تلویزیون هستند، اما همچنان در برخی فیلم‌ها و سریال‌ها حضور دارد. او در طول سال‌ها زحمات بسیاری در عرصه بازیگری کشیده، اما به دلیل اذیت شدن و خستگی، تصمیم گرفته که از حضور در تلویزیون دوری کند و به جای آن تمرکز خود را بر روی تئاتر و سینما بیشتر کند.
علاقه مندی ها و ویژگی های آناهیتا همتی
• آناهیتا همتی به طبیعت و طبیعت‌گردی علاقه زیادی دارد و از محیط‌های شلوغ خوشش نمی‌آید.

• او اهمیت سلامتی خود را می‌داند و در پخت و پز از روغن هسته انگور یا روغن زیتون استفاده می‌کند و سعی می‌کند میوه و سبزیجات را به عنوان بخشی از برنامه غذایی‌اش در نظر بگیرد. آناهیتا همتی عاشق غذاهای گوشتی است.

• آناهیتا همتی از مد روز پیروی نمی‌کند. در لباس و کفش و غیره، اهمیت خاصی به تک بودن آنها نمی‌دهد و تنها به راحتی پوشیدن و استفاده از آنها اهمیت می‌دهد.

 

• از خوردن قهوه بسیار لذت می‌برد.

• او در گذشته به صورت حرفه‌ای اسکی ورزش می‌کرد، اما به دلیل شکستگی پایش در سال ۸۸، پای خود را عمل جراحی داد. اکنون ورزش‌هایی مانند پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری و بدمینتون را به صورت تفریحی دوست دارد.

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار