عکس عجیب همسر شاهرخ استخری از بچه توراهی اش | همسر شاهرخ استخری با این خبر هوادارانش شوکه کرد

به گزارش رصد روز،  شاهرخ استخری متولد ۱۴ مهر ۱۳۵۹ در تهران است. شاهرخ استخری که دو دختر زیبا و با نمک دارد سعی می کند با نمایش برخی از لحظات شیرینی که با فرزندانش می گذرد هواداران و دنبال کنندگان صفحه شخصی اش را شاد کند. دختر کوچک تر شاهر...

به گزارش رصد روز،  شاهرخ استخری متولد ۱۴ مهر ۱۳۵۹ در تهران است. شاهرخ استخری که دو دختر زیبا و با نمک دارد سعی می کند با نمایش برخی از لحظات شیرینی که با فرزندانش می گذرد هواداران و دنبال کنندگان صفحه شخصی اش را شاد کند. دختر کوچک تر شاهرخ استخری محبوبیت زیادی دارد. سپیده بزمی پور بلاگر معروف و همسر شاهرخ استخری در اینستاگرامش به طور ناگهانی خبر بارداری جدیدش را اعلام کرد.

 

شاهرخ+استخری

فضای مجازی بازهم دردسرساز شد. طی چند روز گذشته شاهرخ استخری بازیگر کشورمان که سریال پاهای بیقرار را آماده پخش از شبکه سه سیما دارد با انتشار استوری های پی در پی حس دلتنگی برای دخترش را با هوادارانش به اشتراک میگذاشت و هرگز گمان نمیکرد این پست ها به ماجرایی دیگر ختم شود.

این پست های شاهرخ استخری شایعه جدایی این هنرمند کشورمان از همسرش را در فضای مجازی شکل داد و با واکنش همسر آقای بازیگر مواجه شد.

توضیح همسر شاهرخ استخری درباره دوری از همسرش

استوری ها شاهرخ استخری و اظهار دلتنگی برای دخترش پناه دردسرساز شد و همسرش را به واکنش وا داشت.

سپیده بزمی پور همسر شاهرخ استخری که ادمین صفحه پناه دخترشان است بعد از شایعه ماجرای جدایی از همسرش در فضای مجازی با انتشار پستی به شفاف سازی این موضوع پرداخت.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط