عکس/ گریه بی امان رضا کیانیان

به گزارش رصد روز، رضا کیانیان که برای ادای کلماتی در یادبود امین تارخ به روی صحنه آمده بود، نتوانست خود را کنترل کند و به هق هق شدیدی افتاد. افراد حاضر در صحنه سعی در آرام کردن او داشتند. رضا کیانیان هنگام حضور در پشت تریبون به شدت اشک می...

به گزارش رصد روز، رضا کیانیان که برای ادای کلماتی در یادبود امین تارخ به روی صحنه آمده بود، نتوانست خود را کنترل کند و به هق هق شدیدی افتاد.

افراد حاضر در صحنه سعی در آرام کردن او داشتند.

رضا کیانیان در بدرقه امین تارخ اشک‌های بی‌امان ریخته بود.

رضا کیانیان هنگام حضور در پشت تریبون به شدت اشک می‌ریخت و رو به تابوت امین تارخ با گریه گفت: امین وقت این نبود بری.

وی که از شدت گریه نمی‌توانست صحبت کند تنها به این جمله بسنده کرد: همه عزادار هستند، من چه بگویم؟

رضا کیانیان در بدرقه امین تارخ اشک‌های بی‌امان ریخت.

مسعود کرامتی بازیگر سینما و از بستگان امین تارخ هم در سخنانی گفت: تسلیت می‌گویم به همه ایران. امین تارخ رفت، رفیقم، دوستم، همکارم، خانواده و برادرم از جوانی تا الان رفت.

همه روزهای با هم بودن برایم خاطره شده است. در یک جمله می‌گویم که امین آدم به دردبخوری بود؛ مفید و سودمند. تأثیرگذارترین آدم در تأسیس انجمن بازیگران سینما بود.

رضا کیانیان در بدرقه امین تارخ اشک‌های بی‌امان ریخته است.

راه‌اندازی آرشیو هنرمندان و راه‌اندازی آموزشگاه بازیگری از دیگر کارهای تأثیرگذار وی بود و بسیاری از بازیگران سینمای ایران پرورش یافته او هستند.

وی افزود: عادت کرده‌ایم که مدام حسرت از دست‌دادن‌های مختلف را داشته باشیم و امیدوارم صبور باشیم. از این به بعد هم باید حسرت رفتن امین تارخ را بخوریم.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط