غوغای عرفان طهماسبی در کنسرت اخیرش+ ویدیو

ویدیویی از اجرای زنده عرفان طهماسبی را در هتل اسپیناس پالاس تهران مشاهده بفرمایید.

به گزارش رصد روز، ویدیویی از اجرای زنده عرفان طهماسبی را در هتل اسپیناس پالاس تهران مشاهده بفرمایید.

عرفان طهماسبی متولد ۲۵ شهریور ۱۳۷۷ در شوشتر، خواننده و آهنگساز است.تحصیل کرده کارشناسی ابزار دقیق می باشد که خوانندگی را از کافه و رستوران های اهواز شروع کرد و با شرکت در برنامه عصر جدید نام خود را به عنوان پدیده خوانندگی مطرح نمود.عرفان طهماسبی با شرکت در سری دوم برنامه عصر جدید نام خود را مطرح کرد، او در مرحله اول با اجرای بی نظیر آهنگ «گلم گلم» با تحسین و ۴ چراغ سفید داوران به دور دوم رفت.در دور دوم کارش به خوبی اجرای اول نبود تا اینکه با رای نجات به مرحله نیمه نهایی راه یافت و امین حیایی به او رای نجات داد و با راه یابی به فینال این مسابقه با رای مردمی نفر دوم این فصل از عصر جدید شد.

 

عرفان طهماسبی ۲۲ ساله و متولد شده در سال ۱۳۷۷ در شهر زیبای شوشتر استان خوزستان، خواننده و شاهنامه خوان و جز شرکت کننده های فصل دوم برنامه عصر جدید شبکه سوم سیما است که قطعه فوق العاده زیبای بختیاری با عنوان آهنگ گلم گلم را اجرا کرد و مورد استقبال فوق العاده مردم قرار گرفت.

عرفان طهماسبی اکنون ساکن شهر اهواز میباشد، همچنین اصالت او و پدر و مادرش بختیاری است .

او کار خود را با بازی در تئاتر شروع کرده و سپس با عشق و علاقه وارد عرصه موسیقی شده است.

وی تا کنون دو نمایش را روی صحنه تئاتر بازی کرده که در یکی از آنها به اجرای شاهنامه خوانی پرداخته است. صدا و صوت خاص و سیمای او و سبک آهنگ های بختیاری با آن سوز و گداز دلنشینش باعث میشود تا ترانه ها و آهنگ ها و آثار {عرفان طهماسبی} به دلها بنشیند و طرفدارانش با دل و جان از کارهای او لذت ببرند.

مربی آقای طهماسبی {استاد بهدار} بوده است که از صدای او خوشش آمده و او را تشویق به شاهنامه خوانی کرده است.
عرفان از نوجوانی به کارهای مختلفی مشغول بوده و سعی کرده روی پای خودش بایستد، و در زندگی همیشه مزد کارهای خودش را بگیرد.

او بعد از عبور و قبولی در مرحله راستی آزمایی برنامه عصر جدید وارد فصل دوم برنامه شد و بسیار جوان دوست داشتنی و با ادب و مهربانی است که تحسین همه بیننده ها و داوران را به خود جلب کرد و با چهار چراغ سفید و به مرحله بعدی صعود کرد، باید دید اجرای او در مراحل بعدی چگونه و چطور خواهد بود.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار