فال تاروت کبیر روزانه سه شنبه ۵ تیر ۱۴۰۳

 فال تاروت کبیر روزانه سه شنبه 5 تیرماه ۱۴۰۳ کاملا واقعی برای متولدین تمام ماههای سال و براساس احساسات درونی و احوال افراد اتفاقاتی را در آینده پیش بینی می کند و می تواند تغییرات زیادی را در زندگی اشخاص باعث شود. فال تاروت در گذشته بیشتر ...

به گزارش رصد روز، فال تاروت کبیر روزانه سه شنبه ۵ تیرماه ۱۴۰۳ کاملا واقعی برای متولدین تمام ماههای سال و براساس احساسات درونی و احوال افراد اتفاقاتی را در آینده پیش بینی می کند و می تواند تغییرات زیادی را در زندگی اشخاص باعث شود. فال تاروت در گذشته بیشتر مورد توجه اشراف و ثروتمندان بود زیرا دسترسی به پیشگوی مسلط در زمانی که حاکمان آن را ممنوع کرده بودند.

فال تاروت روزانه متولدین فروردین

 

فائق شدن بر موانع
– یک تغییر سازنده در زمینه شغلی یا تحصیلی که مستلزم رقابت و مبارزه است. (موفقیت در کنکور)
– با تحمل مشکلات، بر دشمن یا رقیب فائق می شوید

توضیح :
نیروهایی برخلاف اندیشه و نقشه های شما عمل می کنند. مبارزه ای که جریان دارد امری اجتناب ناپذیر است و مشکلاتی با خود بهمراه خواهد داشت. اکنون زمان واگذاری نیست. از ارزش ها و باورهای خود در تمام مراحل دفاع کنید. به ویژه اگر زمان و انرژی زیادی در آن وقف نموده اید.

عبارت شفابخش :
من واقعیت خود را بی پرده و صادقانه ابراز می کنم.

 


فال تاروت روزانه متولدین اردیبهشت

 

مرد جوان – یک دعوت یا پیشنهاد
– مردی جوان با وقار و شاید کمی تنبل
– یک پیشنهاد خوب
– پیشنهاد ازدواج
– مردی با تمایلات نفسانی
– گاهی به معنی پیشنهاد از طرف جوانی حیله گر و نادرست که پیشنهاداتش باید دقیقا بررسی شود

توضیح :
این کارت نماینده یک مرد جوان شاعرمنش با احساسات گرم و پرشور است. اگر این کارت توسط یک مرد جوان انتخاب شود مشخصات و روحیات او را یادآور می گردد، در غیر اینصورت می تواند نماینده پیشنهادی از جانب شخصی با مشخصات فوق باشد.

عبارت شفابخش :
من هم اکنون ارتباطی را که به آن نیاز دارم، می یابم.

 


فال تاروت روزانه متولدین خرداد

 

قاطعیت – تصمیم
– پیروزی با کسی است که قدرت بیشتری دارد
– یک اتفاق مهم

توضیح :
در رابطه با موضوع پرسشتان لازم است که سریع و بموقع دست به کار شوید. هراس به دل راه ندهید. شجاعانه و قاطعانه با مسائل روبرو گردید. زندگی هرگز برای مدت طولانی هموار پیش نمی رود. دیر یا زود عواملی فرا می رسند و به شما یادآوری می کنند تا با مبارزه خود روبرو شوید. اجازه ندهید که احساسات شما منطقی را که جهت رفع مشکلات نیاز دارید تیره و سست گرداند. هرچه که هست، با شهامت، درستکاری و عزمی راسخ پیش بروید.

عبارت شفابخش :
من به ادراکات روشن خود اطمینان دارم.

 


فال تاروت روزانه متولدین تیر

 

مهارت کاری – پیشرفت
– یادگیری یک حرفه یا تجارت
– کسب مهرت در انجام کاره
– رو به راه شدن کارها

توضیح :
شما در مسیر درست قرار دارید! استعدادهایی که مدت درازی مخفی مانده اند به ظهور می رسند. اندیشه کنید، احساس کنید و خلاقیت خود را عینیت ببخشید. ابتکار و اصالت شما بطور طبیعی کانون توجه دیگران است.
هشت سکه پیام آور موفقیت آمیز کارهایی است که هم اکنون مشغول تکمیل و اجرای آن هستید. اکنون زمان برداشت یا اعطای ثروت تازه رشد یافته نیست. تلاش های شما به ثمر خواهند رسید و پاداش های بزرگی دریافت خواهید کرد.

عبارت شفابخش :
ثروت درونی من در جریان رشد و شکوفایی است و از ظرافت و زیبایی برخوردار است.

 


فال تاروت روزانه متولدین مرداد

 

رسیدن به مراد – رضایت
– آینده درخشان
– آرزویی که ممکن است براورده شود
– سلامتی جسمی
– وفور
– خوشحالی و شادمانی

توضیح :
رویای شما به حقیقت می پیوندد. یک خوش اقبالی قابل ملاحظه زندگی شما را نظم می بخشد. قدر آنچه را که دارید بخوبی بدانید و مسئولیت هایی را که با این موفقیت در مقابل شما قرار می گیرند، با خوشرویی پذرا باشید.

عبارت شفابخش :
خوشبختی حالت طبیعی من است.

 


فال تاروت روزانه متولدین شهریور

 

شروع عشق بزرگ – تولد
– ازدواج
– تولد فرزند

توضیح :
از هدیه ای که عالم هستی به شما ارزانی می دارد، شکرگزار باشید. آنگاه که خوشی ها را با یکدیگر سهم می کنید چندین برابر افزایش می یابند! افق های جدیدی در زندگی شما رخ می نمایند. یک جام وعده می دهد که به زودی حضور و صمیمیت بیشتری را در روابط شخصی خود احساس خواهید نمود.

عبارت شفابخش :
عشق بیکران مرا و اطراف مرا از رایحه ی خود سیراب می کند.

 


فال تاروت روزانه متولدین مهر

 

شکست – ناکامی
– تحقیر – بی انصافی و ظلم
– تهمت یا افترا

توضیح :
از مشاجرات غیرضروری اجتناب ورزید، در غیر اینصورت ضرر و زیان متوجه شما خواهد شد.
پنج شمشیر نمایانگر نفاق و تفرقه تحت شرایطی دشوار است. بحث و اختلاف در رابطه با اینکه کارها چگونه می بایست صورت پذیرد و درگیری مابین دو یا چند نفر موجب افزایش بحران می گردد. در این مرحله ارتباط واقعی مابین افراد وجود ندارد. هیچ یک از طرفین حاضر به شنیدن سخنان دیگری نیست.
در زمینه کاری احتمال ترک کار و یا تغییر شغل وجود دارد. با وجود پیروزی در این مبارزه ضررهای فراوانی ایجاد می گردد که موقعیتی را جهت یادگیری و رشد معنوی فراهم می سازد.

عبارت شفابخش :
من نیروی لازم را برای پیروزی راستین در اختیار دارم.

 


فال تاروت روزانه متولدین آبان

 

یک موقعیت عالی
– مردی مسئولیت پذیر ، زحمتکش و صبور
– شخصیتی آرام و قابل اعتماد و مهربان
– مذاکره در مورد یک موضوع مهم مالی

توضیح :
شما برای رسیدن به اهداف خود به سختی تلاش می کنید و نسبت به وظایف خود جدی هستید. دلاور سکه نمایانگر مسئولیت پذیری و بردباری است و به شما پیشنهاد می کند برای دریافت نتیجه و حصول اهدافتان خود را با شرایط طولانی مدت هماهنگ سازید و انتظارات خود را به تعویق بیاندازید. برای به حداقل رساندن مشکلات و خطرات، استوار و با احتیاط گام بردارید. جهت پیگیری اقدامات خود از روش های نو و ابتکاری یا تصمیمات عجولانه چشم پوشی کرده و در عوض به روش های شناخت شده و آزموده متکی باشید.
اگر برای مشاوره وضعیت خود این کارت را کشیده اید لازم است از انرژی مثبت این شخصیت در جهت صبر و بردباری و اندیشه گری بهره برداری نمایید. در صورت تلاش پیگیر و مداوم پاداش سرشاری نصیبتان خواهد شد.

عبارت شفابخش :
برای اجرای هر خدمت، انرژی لازم نیز بسویم می آید.

 


فال تاروت روزانه متولدین آذر

 

محرومیت – زنی مصمم
– بانویی تیز و زیرک
– زنی بیوه یا تنها که از دوری عزیزانش دلتنگ و غمزده است
– متانت ، مهربانی توام با قاطعیت و قدری سخت گیری

توضیح :
مشکلات گذشته شما را نسبت به مسایل عاطفی و تعهدات، محافظه کار نموده است. با اینکه مصاحبت های عمیق و صمیمانه به شما زندگی می بخشد، قدری از زندگی کناره گرفته اید تا نسبت به خود و جهت آینده خود بیشتر تامل کنید. از اینکه تنها بمانید هراسی ندارید، زیرا الزاما احساس تنها بودن نمی کنید.
بانوی شمشیر به شما توصیه می کند که رفتار محتاطانه ای نسبت به روابط خود اتخاذ نمایید.

عبارت شفابخش :
بهترین وظیفه من در زندگی این است که با خودم صادق بمانم.

 


فال تاروت روزانه متولدین دی

 

سرعت کارها – خبر مهم
– مسافرت
– جابجایی
– تلفن ، تلگراف ، پیغام

توضیح :
شما به سهولت و به سرعت به سمت چشم انداز آرمان های خود حرکت می کنید. در برابر اشتیاق و روشن بینی شما موانع راه بسیار سطحی و ناچیز می نمایند. زمانی که کارها به چرخش می افتند گویی همه چیز با سرعت نور حرکت می کند. تا زمانی که تردید را به خود راه ندهید، تمام عناصر به نفع شما کار خواهند کرد. اخبار مهمی دریافت می کنید. حرکت به آن سوی آبها و مسافرتها با کامیابی صورت می پذیرد.

عبارت شفابخش :
درستکاری و اعتماد به نفس من قلب کسانی را که دوست می دارم می گشاید.

 


فال تاروت روزانه متولدین بهمن

 

شروع عشق بزرگ – تول
– ازدواج
– تولد فرزند

توضیح :
از هدیه ای که عالم هستی به شما ارزانی می دارد، شکرگزار باشید. آنگاه که خوشی ها را با یکدیگر سهم می کنید چندین برابر افزایش می یابند! افق های جدیدی در زندگی شما رخ می نمایند. یک جام وعده می دهد که به زودی حضور و صمیمیت بیشتری را در روابط شخصی خود احساس خواهید نمود.

عبارت شفابخش :
عشق بیکران مرا و اطراف مرا از رایحه ی خود سیراب می کند.

 


فال تاروت روزانه متولدین اسفند

 

پدرانه – علاقه به امور معنوی
– شخصیتی پدرانه و حمایتگر آماده قبول مسئولیت
– شخصی که در امور اجتماعی ، خدمات انسانی یا روانشناسی فعالیت دارد
– مهارت در قانون و تجارت

توضیح :
حاکم جام در این رابطه به شما پیشنهاد می کند که نقش یک رهبر خیرخواه و دلسوز را به عهده بگیرید تا بتوانید وضعیت موجود را اداره نمایید. با نیروی مقتدر ولی آرام پیش بروید. در بحران ها سر خود را بالا نگاهدارید و مسئولانه قدم بردارید. تجربیات به شما آموخته اند که چیزها همیشه آنگونه که به نظر می رسند، نیستند. کنترل وضعیتهای عاطفی و موضوعات خانوادگی را در دست بگیرید.

عبارت شفابخش :
من به آرزوها و انگیزه های خود اعتماد دارم، پذیرش آنها مرا سرزنده تر و غنی تر می سازد.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار