فال روزانه جمعه ۲۰ مهر ۱۴۰۳

فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.

به گزارش رصد روز، فال روزانه جمعه ۲۰ مهر ۱۴۰۳  و فال روز تولد ۲۰ مهر ماه و فال روزانه فردا بیستم مهر ماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند. فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.در ادامه فال فردا ۲۰ مهر ماه ۱۴۰۳ را می خوانیم.

فال روزانه فردا فروردین ( جمعه ۲۰ مهر ۱۴۰۳ )

باید ریشه و عامل ناراحتی را فهمید تا بتوان آن را از بین برد. پناه بردن به راه‌حل‌های مقطعی و موقت نمی‌تواند راهگشا باشد. باید مسئولیت هر عامل را جداگانه بررسی کرد.

همه آدم‌ها یک صندوقچه توی ذهنشون و قلبشون دارند پر از خاطرات، عروسک‌ها، اسباب‌بازی‌ها و … که از دوران کودکی‌شان به جا مانده. یه سر به دوران بچگی زدن و یادآوری خاطرات و بازی‌های کودکانه می‌تونه روحیه آدم رو عوض کنه. همه ما یک کودک در وجودمان داریم و بعضی وقت‌ها باید بهش توجه کنیم.

پس از این بحران مالی، وضعیت متعادل و بهتری خواهی داشت. باید نسبت به آینده دوراندیش بود و با جدیت و تلاش خود را به جایگاهی رساند که دیگر آسیب‌پذیر نباشد.

1متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

امروز تو و بقیه اهلِ خونه می‌خواین در موردِ یه سری تغییرات تو خونه صحبت کنید. شاید فقط بخواین یه کم دکوراسیون رو عوض کنید، یا شاید هم بخواین به یه خونهِ جدید نقل مکان کنید. هر چی که هست، یه حسِ قوی بهتون میگه که باید یه تغییراتی ایجاد کنید. پس شک نکنید و با خیالِ راحت شروع کنید. بعد از تعطیلات هنوز یه کم سست و بی‌حال هستید. از اینکه زندگی به روالِ عادی برگشته خوشحال هستید، ولی از سرعتِ عملِ خودتون راضی نیستید. نگران نباشید، طیِ یکی دو روز آینده همه چیز به حالتِ عادی برمی‌گرده. یادتون باشه که همیشه لازم نیست شما مشکلِ بقیه رو حل کنید. گاهی اوقات باید بذارید بقیه خودشون مشکلاتشون رو حل کنن. امروز روزِ خوبیه که با بقیه با مدارا و مهربانی رفتار کنید. حتی با دشمنانتون هم صلح و دوستی کنید. مغرور نباشید و قدرِ نعمت‌هایی که دارید رو بدونید.

به لحاظ مالی روز حساسی را در پیش دارید و بهتر است که مواظب خرج‌هایتان باشید. در غیر این‌ صورت هزینه‌ سنگینی را متحمل می‌شوید.   مدتی است که خواب‌‌وخوراک مناسبی ندارید و از رسیدگی به خودتان غافل شده‌اید. قبل از اینکه این روحیه سلامت شما را به خطر بیندازد، توجه بیشتری به خودتان اختصاص دهید و بیشتر مواظب سلامتی‌تان باشید. امروز با فرد زنده‌دلی آشنا می‌شوید که رفتار ایشان تاثیر زیادی در زندگی شما خواهد داشت. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و تا می‌توانید از این فرد چیزهای جدیدی یاد بگیرید. همسر یا عشق زندگی‌تان از شما دلخور است و حوصله‌تان را ندارد. کاری به کار ایشان نداشته باشید و بگذارید زمان بگذرد. در چند روز آینده دوباره محبت عشق زندگی‌تان گل می‌کند و همه‌چیز روبه‌راه‌ می‌شود. مشاجره‌ای میان شما و یکی از آشنایان ایجاد خواهد شد. اجازه ندهید این مشاجره زمینه دلخوری بین شما و این فرد را فراهم کند. به هر قیمتی که شده دلخوری را از دل این فرد بیرون آورید و رفتاری دوستانه در پیش بگیرید. قصد دارید به همراه دوستان یا اعضای خانواده سری به یکی از رستوران‌های درجه‌یک شهر بزنید و غذایی جانانه نوش جان کنید. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید، اما مواظب سلامتی خود هم باشید و پرخوری نکنید.

 

 




فال روزانه فردا اردیبهشت( جمعه ۲۰ مهر ۱۴۰۳ )

یک هدیه کوچک می‌تواند گره‌گشای مشکل بزرگی باشد، مشروط بر اینکه از روی عشق و محبت باشد. در واقع این محبت و دوستی است که حلال مشکلات بوده و خارها را به گل تبدیل می‌کند.

یکی با هدیه شیرین به دیدارت می‌آید. بعضی ناامیدی‌ها از فکر و دلت خارج میشود. مسافرتی پرخاطره در پیش داری. اگر در رشته ورزشی خاصی کار می‌کنی به موفقیت‌هایی دست می‌یابی.

تو قدرت و توان بهبود شرایط اقتصادی خود را داری فقط نباید بترسی. باید به خود و استعدادهایت اعتماد داشته باشی. از قدیم گفته‌اند ترس برادر مرگ است.

2متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

تو انقدر از اتفاقاتی که قراره بیفتن هیجان‌زده هستی که یادت رفته چی می‌خواستی بکنی! یه کم مراقب باش، چون این بی‌توجهیِ تو ممکنه باعثِ مشکل برای بقیه بشه. تغییرِ جهتِ ناگهانیِ تو ممکنه بقیه رو تو دردسر بندازه. قبل از اینکه کاری بکنی، یه کم فکر کن و ببین که این کار چه تأثیری روی خودت و بقیه میذاره. به جای اینکه از بقیه کمک بخوای، خودت یه تصمیمی بگیر و بهش عمل کن. یه جابجایی تو زندگیت اتفاق میافته. یه موقعیتی پیش می‌یاد که باعث می‌شه چیزای مهمی رو بفهمی. خیلی‌ها به زندگیت حسادت می‌کنن. سعی کن ازشون دوری کنی تا اذیتت نکنن. وسواس و نگرانی باعث میشه که کارهات رو عقب بندازی. یه کم انعطاف‌پذیر باش و سعی کن با شرایط کنار بیای. خرید کردن برایِ تو سودمنده، ولی الان موقعِ فروش نیست.

امروز با حجم زیادی از کارها مواجه خواهید شد، اما انرژی لازم را بدست می‌آورید و خسته نخواهید شد. همفکری با افراد باتجربه را دست‌کم نگیرید و برای حل مشکلات از اطرافیان چاره‌جویی کنید. روی موفقیت یکی از اعضای خانواده حساب‌ باز کر‌ده‌اید و توقع‌های زیادی از ایشان دارید، اما امروز به این نتیجه می‌رسید که این توقع‌ها بی‌جا است و نباید انتظار بیش‌ازحدی از این فرد داشته باشید و او را تحت فشار قرار دهید.  احتمال آشنایی شما با یاری خوش‌قدوبالا وجود دارد، این آشنایی زمینه عشقی سوزان و آتشین را فراهم خواهد کرد. با تمام وجود پذیرای این عشق باشید و بدانید که با عشقی جاودان و ماندگار سروکار خواهید داشت.  برنامه‌‌‌ای برای حضور در کنار اعضای خانواده ترتیب داده‌اید و می‌خواهید به همراه اهل منزل حسابی خوش بگذرانید. این شرایط مهیا نمی‌شود و قسمت زیادی از روز را به انجام کارهای غیرمنتظره سپری خواهید کرد. اجازه ندهید این شرایط زمینه دلخوری اعضای خانواده را فراهم کند و به آنها قول دهید که در اولین فرصت در کنار هم حسابی تفریح می‌کنید. اتفاق ناگواری در زندگی شما رخ می‌دهد. برای گذر از این اتفاق با فردی که سنگ‌صبور شماست، صحبت کنید و بار غصه‌ها را زمین بگذارید.  سری به بزرگان خانواده بزنید و به آنها ثابت کنید که همیشه به یادشان هستید.

 

 




فال روزانه فردا خرداد ( جمعه ۲۰ مهر ۱۴۰۳ )

بعضی از آدم‌ها را باید از زندگی عاطفی‌ات حذف کنی. اگر انسان در زندگی فراموشی نداشت تا به حال صد بار دیوانه شده بود. باید مسائل لاینحل و مشکلات و دردهای مزمن را فراموش کرد و به آینده اندیشید.

خبری خوشحال کننده می‌رسد که برای تو غافلگیر کننده خواهد بود چون اصلا انتظارش را نداشتی. این موضوع نشان می‌دهد که هستند کسانی که دوستان واقعی تو هستند و تو را دوست دارند.

با صبر و حوصله، آستانه تحمل خود را بالا ببر و به آینده امیدوار باش رکود اقتصادی تو همیشه اینگونه نخواهد ماند و تغییر می‌کند. به زودی اتفاقاتی می‌افتد که به نفع تو خواهد بود.

3متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

امروز باید یه سری کارِ اداریِ مربوط به پول انجام بدی. شاید یه معامله باشه، یا یه کمیسیون، یا یه پولِ غیرمنتظره که از یه جایی به دستت می‌رسه. شاید یه کم طول بکشه تا این پول به دستت برسه، و شاید یه سری مشکل هم پیش بیاد، ولی آخرش این اتفاق میافته و تو خیلی خوشحال میشی. می‌تونی با کسی که دوستش داری این موفقیت رو جشن بگیری. فعالیت‌هایِ تو یه کم محدود شده. ناراحتی‌هایِ فکری اذیتت می‌کنن. بنیهِ جسمی‌ت ضعیف شده، باید تقویتش کنی. یه پیشنهادِ جدید بهت میشه که به نفعتِه. مشکلات رو به حالِ خودشون نذار. از تجربهِ گذشته استفاده کن و سدها رو بشکن. خوب زندگی کن، چون زندگی‌ت دوباره‌ تکرار نمی‌شه. ناامیدی زهرِ کشندهِ زندگیه. امروز یه روزِ خوب برای شاد بودنِ. لبخند بزن و از زندگی لذت ببر.

سفری غیرمنتظره انتظار شما را می‌کشد، اما بهتر است که دور این سفر را خط بکشید، چرا که نه تنها به شما خوش نمی‌گذرد، بلکه خطری نیز در کمین شما است. مدتی است از خودتان غافل شده‌اید و مواظب سلامت وجود نازنینتان نیستید. قبل از اینکه این رویکرد کار شما را به بستر بیماری بکشاند، بیشتر مواظب سلامتیتان باشید و حسابی خودتان را تحویل بگیرید. خبر شاد و خوشحال‌کننده‌ای امروز به دستتان می‌رسد. این خبر را با اعضای خانواده درمیان بگذارید و لحظه‌های شادی را در کنار دوستان و آشنایان تجربه کنید. عشقی ناب و فراموش نشدنی را تجربه خواهید کرد. از این وضعیت نهایت استفاده را ببرید و حسابی عاشقی کنید.  روز شلوغی را در پیش دارید، اما غم به دل خود راه ندهید زیرا در انتهای شب به آرامش می‌رسید و تمامی کارهای شما به‌خوبی و خوشی پایان می‌یابد. شرایطی برای ورزش مهیا می‌شود، از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و برنامه‌ای منظم برای ورزش و تحرک آماده کنید.

 

 




 

 

فال روزانه فردا تیر ( جمعه ۲۰ مهر ۱۴۰۳ )

از ریسک کردن نباید ترسید. زیرا بخش مهمی از زندگی برمبنای همین ریسک کردن‌ها خواهد بود. شانس با تو خواهد بود اما در هر حال باید هوشیار و مراقب موقعیت‌های خود باشی.

بد نیست یه کم بجنبی. همیشه نباید منتظر باشی تا دیگران تو را خوشحال کنند. شاد بودن یک هنر است پس کمی هنر از خودت خرج کن. جای دوری نمیره!!

اگر در روز بین چهار تا شش فنجان چای یا قهوه مصرف می‌کنی، از حدمجاز فراتر رفته‌ای. کافئین بیش از حد تو را بی‌قرار و عصبی می‌کند

کسی سعی می‌کند از تو سوء استفاده مالی کرده و خود را به جایی یا جایگاهی برساند. در این باره باید مراقب بود. کمک کردن به دیگران امری پسندیده و خوب است اما هرگز نمی‌توان اجازه داد که دیگران از ما سوء استفاده کنند.

4متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

امروز ذهنت مثلِ یه کامپیوترِ قوی کار می‌کنه و خیلی سریع می‌تونی فکر کنی و کارهات رو انجام بدی. اگه می‌خوای در موردِ یه موضوعِ خاص تحقیق کنی، امروز بهترین موقعیته. می‌تونی اطلاعاتِ خیلی خوبی به دست بیاری، مثلِ یه کتابِ قطور که یهو تمومش می‌کنی! حتی می‌تونی با کسی که به این موضوع علاقه داره و اطلاعاتِ زیادی در موردش داره صحبت کنی و با هم بحث و بررسی کنید. امروز تو محلِ کارت خیلی کار داری و پیچیدگیِ کارها باعث شده که یه کم نگران و دلخور بشی.  دلت می‌خواد یه زندگیِ بی‌دغدغه و راحت مثلِ گذشته داشته باشی، ولی برای اینکه این اتفاق بیفته باید یه کم صبر کنی.  اونی که دوستش داری میدونه که بهش علاقه داری. تو عشق باید یه کم صبور و شکیبا باشی. مثلِ یه مجسمه‌ساز که باید با حوصله و دقت مجسمه‌اش رو بسازه!

آرامش خود را حفظ کنید و روز را بدون نگرانی و استرس به پایان برسانید. انسان خودرأیی هستید و گوشتان به حرف بزرگ‌ترها و افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند، بدهکار نیست. قبل از اینکه ادامه این رویکرد شما را به دردسر بزرگی بیندازد، این روحیه را کنار بگذارید و برای انجام کارهای مهم حتماً نظر افراد باتجربه را جویا شوید. فردی از اطرافیان شما در بستر بیماری گرفتار شده و حالش امروز اصلا خوب نیست، در اولین فرصت به عیادت این فرد بروید و به ایشان اطمینان خاطر بدهید که لحظه‌‌ای از پرستاری و مراقبت وی دست نخواهید کشید. دلباخته دلداری هستید، اما این عشق یک‌طرفه است و از چنین عشقی تنها سوزوگدازعاشقی نصیبتان خواهد شد. شبانه‌روز کار می‌کنید و وقتی را برای اعضای خانواده کنار نمی‌گذارید، این وضعیت زمینه ناراحتی اهل‌ منزل را فراهم کرده است، در نتیجه امروز فرصتی را برای بودن در کنار اعضای خانواده کنار بگذارید و لحظه‌های خوشی را به همراه اهل منزل سپری نمایید.   اجازه ندهید غصه و نگرانی به شما غلبه کند و به هر قیمتی که شده راهی برای شادی و آرامش پیدا کنید.

 

 




فال روزانه فردا مرداد ( جمعه ۲۰ مهر ۱۴۰۳ )

تا زمانی که احساست را بیان نکنی، او نخواهد فهمید که در درون و قلب تو چه می‌گذرد. باید عشق و علاقه را بدون تعارف و ملاحظه نثار کرد.

یک آرزوی بزرگ و از نظر خودت دور از دسترس، محقق می‌شود. به یک مسافرت شیرین می‌روی و با آشنایی‌های تازه، روحیه‌ات عوض می‌شود.

تو همیشه منتظر فرصتی بودی تا بتوانی شرایط اقتصادی‌ات را تغییر دهی و به کارهای عقب مانده‌ات برسی. این زمان در اختیار تو قرار دارد پس دیگر نباید فرصت را از دست داد.

5متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

صبح که از خواب بیدار می‌شوی، رویاهای قشنگ دیشب توی ذهنت می‌چرخند و کلی ذوق می‌کنی. این رویاها مثل یه چشم‌اندازِ قشنگ، فرصت‌هایِ جدیدِ زندگی‌ رو بهت نشون میدن. از این فرصت‌ها به بهترین نحو استفاده کن. یادت باشه که این فرصت‌ها همیشه وجود داشتن، ولی تو تا حالا بهشون توجه نمی‌کردی. امروز حس می‌کنی که باید با همه آشتی کنی و یه دل سیر باهاشون حرف بزنی. دوست داری که هر کدورتی که بین شماست از بین بره. یه جورایی دلت می‌خواد که همه چیز آروم و صلح‌آمیز باشه. وضعیتِ مالی‌ات هم خیلی ذهنت رو مشغول کرده. دنبال راهی هستی که بتونی پول‌هات رو مدیریت کنی و به یه ثباتِ مالی برسی. امروز باید واقع‌بین باشی و از خیال‌پردازی دست بکشی. یه کمی از بلندپروازی‌هات کم کن و با عقل و منطق پیش برو. یه معامله‌ای هم توی این روز انجام میدی که بعداً خیلی سود می‌کنی.

تغییری در زندگی‌تان ایجاد می‌شود. پذیرای این تغییر باشید و سبک جدیدی را در زندگی دنبال کنید. قصد انجام معامله بزرگی را دارید و این معامله امروز زمینه ناراحتی و نگرانی شما را به دنبال داشته است. نگران هستید که ضرر هنگفتی متحمل شوید. اما غم به دل خود راه ندهید و با خیال راحت این معامله را انجام دهید و مطمئن باشید که سود چشمگیری را روانه حساب‌‌های بانکی‌تان خواهید کرد. با انجام کاری هیجان‌انگیز و مفرح، زمینه شادی اعضای منزل را فراهم کنید. سفری در پیش دارید و اگر تاکنون عاشق نشده‌اید در این سفر چشم شما به فردی میفتد و نرد عشق به وی می‌بازید. در نتیجه سفر آتی را مغتنم بدانید و این سفر را به فرصتی برای عاشقی و شادکامی تبدیل نمایید. فردی عابد و سالک امروز از در نصیحت با شما وارد می‌شود و پندواندرزهای مهمی را با شما به اشتراک خواهد گذاشت. نصیحت‌های این فرد را آویزه گوش کنید و مطمئن باشید عمل به این نصیحت‌ها، موفقیت و پیشرفت شما را در آینده تضمین خواهد کرد.  نقشه‌ای برای پیشرفت و دستیابی به موفقیت‌های بیشتر در ذهن دارید. با این حال نگران عواقب این نقشه هستید. غم به دل خود راه ندهید و نقشه‌ای که کشیده‌اید را اجرا کنید. مطمئن باشید همه‌چیز بر اساس نقشه پیش می‌رود و دامنه موفقیت‌های شما گسترش پیدا می‌کند.

 

 




فال روزانه فردا شهریور ( جمعه ۲۰ مهر ۱۴۰۳ )

عاشق باید بود که عاشقی پروسه‌ای پرهیجان و تکامل بخش است. عشق تو را در معرض آزمایش و تجربه‌های مهمی قرار می‌دهد که طی آن آدمی ساخته و پرداخته می‌شود.

اگر بدانی به دنبال چه هستی و هدفت را مشخص کنی به راحتی به آن می‌رسی. انرژیت را در راه تحقق خواسته‌هایت بکار بگیر و روزی که موفق شوی از خودت راضی و خوشنود خواهی بود.

به طور متوسط هر فرد حداقل به مدت نیم ساعت در روز به ورزش هوازی با شدت کم (پیاده روی، باغبانی، کار در خانه) و ورزش هوازی با شدت متوسط (پیاده روی تند، حرکات موزون، دویدن، شنا) نیازمند است. تو در چه مرحله‌ای هستی!!!

نباید ناامید باشی. باید صبر کنی و با حوصله به کار ادامه دهی و تلاش کنی تا به سود برسی. با اعتماد به نفس و ایستادگی می‌توانی وضعیت اقتصادیت را سروسامان ببخشی.

6متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

امروز حین انجام کار با یه آدمِ خیلی خاص آشنا می‌شی که حرف‌هاش خیلی ذهنت رو درگیر می‌کنه و کلی ایده‌هایِ جدید بهت میده. امروز یه کمی دو دل و بلاتکلیف هستی. از یه طرف کارها و برنامه‌هات خوب پیش میرن، ولی از یه طرف دیگه هم احساس می‌کنی که باید به تعهدات و اعتقاداتِ خودت هم توجه کنی. لازم نیست که به خاطر یکی از این دو تا، از دیگری بیخیال بشی. سعی کن بینشون یه تعادل برقرار کنی. خیلی به یه سفر و تغییرِ آب و هوا نیاز داری. یه سفر کوتاه می‌تونه حالت رو خیلی خوب کنه. در مورد یه موقعیت خاص، احساسِ نارضایتی می‌کنی. الکی سکوت نکن و حرف بزن. یه گفتگویِ ساده می‌تونه خیلی زود مشکلات رو حل کنه. سعی کن از آدمِ چاپلوس و دو رو دوری کنی. تشخیصِ این آدم از بقیه کارِ سختی نیست.

بر هوا و هوس خود غلبه کنید و اجازه ندهید هوسرانی کار شما را به جاهای باریک بکشاند. با سرمایه‌گذاری‌های بلند مدت راهی برای افزایش درآمد خود پیدا کنید. به توقع‌های بیجای اعضای خانواده پاسخ منفی بدهید و کمی به فکر خودتان باشید. در غیر این صورت اطرافیان دست از سر شما بر نمیدارند و با خواسته‌های نابجای خود، شما را به تنگ می‌آورند. زندگی را به اطرافیان سخت می‌‌گیرید و انتظارهای زیادی از دوستان و آشنایان دارید. این رویکرد را کنار بگذارید و مهربانی را با اطرافیان در پیش بگیرید.  روز حساسی را در پیش دارید و اگر حواستان نباشد، سرتان به انجام کارهای غیرضروری بند می‌شود و از کارهای مهم عقب می‌مانید، در نتیجه امروز را بیشتر از همیشه جدی بگیرید و روز را بدون هیچ‌گونه اتلاف ‌وقتی به پایان برسانید. همسر یا عشق ‌زندگی‌تان امروز خرج سنگینی روی دستتان خواهد گذاشت. درباره این موضوع با عشق‌ زندگی‌تان صحبت کنید و از ایشان درخواست نمایید در آینده بیشتر هوای شما را داشته باشد. سری به دوستان قدیمی بزنید و یادی از خاطره‌های خوش گذشته کنید.

 

 




 

 

فال روزانه مهر ( جمعه ۲۰ مهر ۱۴۰۳ )

امروز اتفاقاتی می‌افتد که موجب می‌شود تا تو در اهداف و اغراض یک دوست یا یکی از نزدیکان تردید کنی. پیش از هرگونه قضاوتی باید در این باره تحقیق کرد و مطمئن شد.

تا پایان روز احساس خوشبختی خواهی کرد چون بعضی امور، که فکرت را مشغول کرده بود، روبراه می‌شود. در یک میهمانی خبرهای امیدبخشی خواهی شنید.

ورزش کردن را باید با برنامه‌ای مشخص و ثابت ادامه داد. باید کاری کرد که روح و بدنی سالم و سرزنده داشته باشی. بقیه کارها خودبخود درست خواهد شد.

موقعیت کاری یا تحصیلی خاصی برایت به وجود می‌آید که هم آینده مالیت را تامین خواهد کرد و هم در آن با افراد مختلف آشنا می‌شوی و چیزهای زیادی از آنها می‌آموزی. برای رسیدن به موقعیت اقتصادی و اجتماعی مناسب، توسعه روابط رمز موفقیت توست.

7متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

همه تو رو به خاطر دقت و توجهی که به جزئیات داری می شناسن، ولی امروز دوست داری به جای گیر دادن به جزئیات، به کل ماجرا نگاه کنی و یه تصویر کلی از همه چیز داشته باشی. اما یادت باشه که اگه بخوای از جزئیات مهم غافل بشی، باید تاوانش رو هم پس بدی. اگه به خرده کاری ها توجه نکنی، ممکنه به هدف های بزرگت نرسی. برای رسیدن به هدف هات باید خلاق باشی، ولی یادت باشه که هدف هات باید منطقی هم باشن. زیادی توی خیال و رویا غرق نشو. اضطراب و نگرانی تو بیخوده. داری به خاطر دوری یه نفر غصه می خوری، ولی بزودی دوباره می بینیش و توی آغوشش می گیری. اگه چیزی رو گم کردی، فقط کافیه یه کمی جدیت به خرج بدی و دنبالش بگردی. پیداش می کنی. این روزها می تونی رابطه ات رو با یه آدمِ خیلی مهم توی زندگیت قوی تر کنی.

روز خوبی را آغاز نکرده‌اید و احساس کسالت و بیماری دارید، اما غم به دل خود راه ندهید، چرا که این احساس گذرا است و در ادامه روز احساس بهتری پیدا خواهید کرد. دستتان را روی زانوی خود بگذارید و فکری برای افزایش درآمد بردارید. به خاطر داشته باشید که دخالت‌های بی‌جا در کارهای همسر یا عشق ‌زندگی‌تان چیزی به غیر از دلخوری به دنبال ندارد.  مشکلی سر راه شما قرار می‌‌گیرد، این مشکل را بیش‌از‌حد بزرگ نکنید و مطمئن باشید با مشکلی طرف نیستید که راه‌حلی برای آن پیدا نشود. امروز بخت با شما یار است، از این فرصت برای رسیدن به موفقیت‌های بیشتر بهره بگیرید.   زندگی را سخت‌ نگیرید و غصه دنیا را نخورید. انسان خلاقی هستید، اما مدتی است چشمه خلاقیت شما خشکیده و خبری از نوآوری در زندگیتان نیست. این رویکرد را تغییر دهید و با انجام کارهای خلاقانه و سرگرم‌کننده،‌ روحیه خود را بهبود بخشید.

 

 




فال روزانه فردا آبان ( جمعه ۲۰ مهر ۱۴۰۳ )

تو در عشق و دوستی صمیمی و پاک هستی و باید مواظب باشی که به کسی علاقمند شوی که ارزش تو را داشته باشد.

پس از یک دوره بیماری دوباره سلامتی خود را باز خواهی یافت. هیچ مصیبتی بدتر از بیماری نیست. در عوض هیچ نعمتی هم ارزنده‌تر و بالاتر از سلامتی نیست. قدر سلامتی خود را باید دانست.

به زودی اوضاع دگرگون شده و این بحران پایان خواهد یافت. امید می‌رود با سپری شدن این بحران به درآمد خوبی دست یافته و از این تنگنا نجات پیدا می‌کنی.

8متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

امروز ممکنه توی یه مهمونی یا یه فعالیتِ گروهی شرکت کنی که با آدم‌هایِ جدید از جاهایِ دور آشنا می‌شی. حرف زدن با این آدم‌ها خیلی برات جذاب و آموزنده هست و چیزهایِ زیادی ازشون یاد می‌گیری. سعی کن با این آدم‌ها ارتباطِ خودت رو حفظ کنی، چون می‌تونن توی آینده بهت کمک کنن. این آشنایی‌هایِ جدید می‌تونن فرصت‌هایِ جدیدی رو توی زندگیت به وجود بیارن. این روزها خیلی پرانرژی و با انگیزه هستی و داری خیلی سخت کار می‌کنی. با رفتارِ هوشمندانه‌ات می‌تونی نظرِ یه آدمِ مهم رو جلب کنی. یه کارِ جدید رو شروع می‌کنی که خیلی برات جذابه و شور و شوقِ زیادی داری. فقط یادت باشه که برای رسیدن به هدف‌هات باید صبور باشی و عجله نکنی. یه کمی بیشتر به کارِت اهمیت بده و موقعیتِ شغلیِ خودت رو به خطر ننداز.

سلامت یکی از آشنایان در خطر است. بیشتر از همیشه مواظب اعضای خانواده و اطرافیان باشید و روز را به گونه‌‌ای به پایان برسانید که آب در دل کسی تکان نخورد. مشکل مالی پیش‌روی شما قرار می‌گیرد، این مشکل را با تدبیر و درایت حل کنید و در آینده به گونه‌ای مواظب دخل‌وخرج‌تان باشید که هرگز روی مشکلات مالی را نبینید.  عازم سفری هستید و در این سفر طعم شیرین عشق را خواهید چشید.  شرایطی برای افزایش مهارت‌های شما مهیا می‌شود. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و دامنه مهارت‌های خود را گسترش دهید. مطمئن باشید به هر اندازه که توانمندی‌های بیشتری پیدا کنید، به همان اندازه درآمد شما افزایش می‌یابد. بر این باور هستید که همسر یا عشق ‌زندگی‌تان فرشته است و چیزی برای شما در عشق و محبت کم نمی‌گذارد. این باور امروز به اثبات می‌‌رسد و عشق و محبت بی‌پایانی را تجربه می‌کنید. یکی از دوستان لطفی در حق شما انجام داده و با این کار محبت خود را به شما ثابت کرده است. لطف این دوست را پیش خودتان نگذارید و در اولین فرصت به فکر جبران محبتهای ایشان باشید. تفریح‌های کوچک و سرگرم‌کننده را دست کم نگیرید و اجازه ندهید زندگی شما حالتی یک‌نواخت و کسل‌کننده پیدا کند.

 

 




فال روزانه فردا آذر ( جمعه ۲۰ مهر ۱۴۰۳ )

نگران بعضی مسائل هستی اما به نظر می‌رسد که دلیل قانع‌کننده‌ای هم نداشته باشی. پس وسوسه‌ها و تردیدها را از خودت دور کن تا بتوانی با امید به آینده، هر کاری را شروع کنی.

به جای دست روی دست گذاشتن، برای رسیدن به نشاط و سرزندگی کمی از خودت ابتکار عمل به خرج بده! شاید اگر امروز با دوستانت بری سینما یا خرید، سرذوق بیای.

کمی پیاده‌روی با دوستان و ورزش می‌تواند روحیه تو را عوض کند و تو را از این رخوت نجات دهد.

در اوضاع اقتصادی تو هیچ تغییری صورت نداده. به نظر می‌رسد زمان برای تغییر مهم فرا رسیده است. در نحوه کار و فکر و زندگیت باید تغییراتی به وجود بیاوری تا شرایط بهتری فراهم شود. همیشه قانع شدن به یک حالت، رکود را در پی خواهد داشت.

9متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

یه چالشِ بزرگ و ناگهانی توی کارِ به وجود اومده که غافلگیرت کرده و یه کمی هم نگرانت کرده. ولی بدون شک این چالش اثراتِ مثبتی رویِ زندگیت خواهد داشت. این تغییرات هم موقعیتِ اجتماعیِ و هم درآمدت رو به طورِ تعجب آوری بالا می‌بره. شاید توی این مسیر یه سری مسائلِ حقوقی هم پیش بیاد و مجبور بشی یه پروسه‌یِ اداریِ طولانی رو طی کنید. همه ی این اتفاقات خیلی سریع میافتن و ممکنه گیج و سردرگم بشی. ولی سعی کن تمرکزت رو حفظ کنی. دیگه رودربایستی رو کنار بذار و حرفی که مدتهاست توی دلت مونده رو رک و راست بزن. اجازه نده که رقابت توی دنیایِ شما رو تنگ کنه. با یه تغییرِ کوچیک توی ظاهرت حسِ سرزندگی رو توی خودت زنده کن. به یه مهمونی یا جلسه ی اداری دعوت می‌شی. توی این جلسه یه سری انتقاد ازت می‌شه، ولی آخرش تو برنده ی میدونی.

 احساس کسالت و خستگی می‌کنید، اما دوستان و آشنایان اجازه نمی‌دهند روز را با کسالت به پایان برسانید و زمینه شادی‌ شما را فراهم می‌کنند. عشق بی‌پایانی به همسر یا عشق ‌زندگی‌تان دارید، امروز این عشق را نثار ایشان کنید و لحظه‌هایی سرشار از محبت و دوستی را تجربه نمایید. همیشه نگران حل مشکلات دوستان و آشنایان هستید و قلبتان برای اطرافیان می‌تپد، به خاطر داشته باشید که زحمت‌های شما ‌بی‌نتیجه نخواهد ماند و اطرافیان نیز در مشکلات دست شما را خواهند گرفت.  روحیه حق‌به‌جانبی که دارید را کنار بگذارید، در غیر این صورت ادامه این روحیه چیزی به غیر از انزوای شما به دنبال نخواهد داشت. زندگی را به خودتان سخت گرفته‌اید. قبل از اینکه این رویکرد زمینه افسردگی و ناراحتی شما را فراهم کند، هوای خودتان را داشته باشید و با انجام کارهای دلخواه، به آرامش برسید.

 

 




 

 

فال روزانه فردا دی ( جمعه ۲۰ مهر ۱۴۰۳ )

یک رابطه عاشقانه یا یک دوستی بزرگ در حال شکل‌گیری است. معمولا این گونه روبط از یک اتفاق ساده شروع می‌شود ولی در طول زندگی ادامه می‌یابد.

یک اتفاق پرهیجان عاطفی در پیش داری پس سعی کن خودت را در جریانش قرار دهی و در مقابلش نایست.

باید بسته به شرایط اقلیمی و آب و هوایی دمای فضای خانه یا محل کارت را تنظیم کنی چون با میزان سلامتی و نوع فعالیت‌ات رابطه مستقیم دارد.

پیشنهاد یک همکاری مطرح می‌شود که نباید آن را رد کرد. برنامه‌ای در حال اتمام است و امید می‌رود که از طریق آن به سود خوبی دستیابی. خود را برای روزهای پرکاری باید آماده کنی.

10متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه

همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

امروز توی یه جمعِ دوستانه یا یه فعالیتِ اجتماعی شرکت می‌کنی و با یه آدمِ خیلی خاص و جذاب آشنا می‌شی. این آدم یه شغلِ خیلی جالب و متفاوت داره و تو خیلی ازش خوشت میاد. اگه مجرد هستی، ممکنه به فکرِ شروعِ یه رابطه‌یِ عاطفی با این آدم بیفتی. اگه هم متأهل هستی، این آدم می‌تونه ایده‌هایِ جدیدی بهت بده و توی کارِت بهت کمک کنه. این روزها خیلی مهمه که رویِ هدف‌هات تمرکز کنی و از خستگی و کسالت دور باشی. یه آدمِ مهم که منتظرش بودی، به دیدنت میاد. ولی به جایِ اینکه فقط به ظاهرش نگاه کنی، سعی کن واقع‌بین باشی و بیشتر بشناسیش. برای شناختِ این آدم بیشتر تلاش کن و زود قضاوت نکن. عصبانیت و تندی رو کنار بذار تا کارها به بهترین نحو پیش برن. تو دلِ پاکی داری و این باعث میشه که همه چیز درست بشه.

امروز ممکن است احساساتی شوید و تصمیمی غیرمنطقی بگیرید. به نفع شماست به هر قیمتی که شده احساسات خود را کنترل کنید و تصمیمی نگیرید که در آینده پشیمانی شما را به دنبال داشته باشد.  خبر فرخنده‌ای به دست شما می‌رسد. این خبر را با اعضای خانواده به اشتراک بگذارید و لحظه‌های شادی را تجربه کنید. مجبور می‌شوید وقت زیادی از روز را به رسیدگی به مشکلات اعضای خانواده سپری کنید. اگر تاکنون عاشق نشده‌اید امروز فرصتی پیدا می‌کنید تا عشقی آتشین را تجربه نمایید، این فرصت را از دست ندهید و بگذارید جوانه عشق در دل شما شکوفه بزند. فکر بکری که به ذهنتان رسیده را اجرا کنید و مطمئن باشید که اجرای این فکر موفقیت‌های بیشتر شما را به دنبال دارد. فرصتی پیدا می‌کنید تا عشق و محبت خالصانه خود را به همسر یا عشق ‌زندگی‌تان اثبات نمایید. امروز یکی از اطرافیان رفتار ناپسندی می‌کند و با این رفتار قلب شما را می‌شکند، در اولین فرصت با ایشان صحبت کنید و دلیل این رفتار ناپسند را جویا شوید. اهمیت بیشتری به خودتان بدهید و فرصت‌های فراغت را به انجام کارهای موردعلاقه‌تان مشغول شوید.

 

 




فال روزانه فردا بهمن ( جمعه ۲۰ مهر ۱۴۰۳ )

فوقتی پیشنهادی مطرح می‌شود باید در موردش فکر کرد. هیچگاه نباید چشم بسته پذیرفت و یا رد کرد. اول شناختت را کامل کن و بعد قضاوت کن.

داشتن روابط دوستانه یا عاطفی مزایای زیاد دارد. این روابط به ما کمک می‌کنند تا دوستمان بدارند و دوست‌داشتنی باشیم، برایمان ارزش قائل شوند، ارزشمند و در نتیجه بانشاط‌تر می‌شویم. پس دست به کار شو!

باید به اندازه کافی وقت برای استراحت و لذت بردن از زندگی داشته باشی. این وقت را پیدا کن.

همه چیز برای رسیدن تو به مقدار قابل توجهی پول مساعد است فقط به تو بستگی دارد که چگونه از توانایی‌هایت استفاده کنی و این پول را بدست آوری.

11متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

امروز تمرکزت بیشتر از همیشه است و ذهنت درگیر یه موضوع یا یه پروژه ی خیلی مهمه. شاید این موضوع یه کارِ مهم باشه، یه مشکلی که یه دوستِ صمیمی داره، یا یه پروژه‌یِ شخصی که خیلی برات مهمه. در هر صورت، امروز توی هر کاری که شروع کنی خیلی موفق می‌شی. فقط یادت باشه که انقدر غرقِ کار نشدی که غذا خوردن و استراحت کردن رو یادت بره. انتظارِ تو داره به پایان می‌رسه. یه موقعیتی پیش میاد که یه رازِ مهم رو می‌فهمی. اجازه نده که آدم‌هایِ منفی‌باف ذهنِ تو رو آلوده کنن. رویِ توانایی‌هایِ خودت تمرکز کن و برای کارِت ارزش قائل شو. اون آدمی که باید، به ذاتِ نیکویِ تو پی می‌بره. تو باید در قبالِ مسئولیت‌هایِ خودت پاسخگو باشی.

روحیه باثباتی ندارید و حرفتان را دائم تغییر می‌دهید. قبل از اینکه این روحیه شما را به فردی نامتعادل تبدیل کند، ثبات نظر بیشتری در پیش بگیرید. امروز حساب وقت و زمان از دستتان در می‌رود و تا چشم به هر بزنید روز بدون دستاورد مهمی به پایان خواهد رسید. اعضای خانواده علاقه زیادی به شما دارند و از بودن در کنارتان سیر نمی‌شوند.  سفری غیر منتظره در پیش دارید و این سفر برنامه‌هایی که از پیش آماده کرده‌اید را حسابی به هم می‌ریزد. همسر یا عشق ‌زندگی‌تان امروز می‌خواهد تنها باشد و با خودش خلوت کند. ایشان را به حال خودش بگذارید و اجازه دهید از تنهایی و خلوت لذت ببرید. مطمئن باشید عشق زندگی‌تان در چند روز آینده بیشتر از همیشه به شما توجه خواهد کرد. خبری از نظم‌و‌انضباط در زندگی شما نیست و این شرایط باعث شده تا از برنامه‌های‌تان همیشه عقب باشید. اجازه ندهید این رویکرد ادامه پیدا کند و در اولین فرصت برنامه‌ای منظم برای دستیابی به موفقیت‌های بیشتر تهیه کنید.

 

 




فال روزانه فردا اسفند ( جمعه ۲۰ مهر ۱۴۰۳ )

از بعضی ماجراهای عاشقانه باید فاصله گرفت چون تو را دچار دردسرها و مشکلاتی می‌کند که مناسب حال تو نیست. باید این دوره را با آرامش طی کرد و به آینده‌های دور امیدوار بود.

یک خوش شانسی کوچک اما موثر در انتظار توست پس باید بجنبی تا از دستت نرود. یکی از افراد مسن خانواده منتظر خبری از توست.

انواع روابط با اطرافیان بر سلامتی افراد موثر است. رابطه خوب تو با دیگران احتمال افسردگی را کاهش و آسیب‌ناپذیری را افزایش می‌دهد و بالعکس روابط نامطلوب تنش‌زا بوده و تو را دچار استرس و اضطراب می‌کند که بهتر است از آنها دوری کنی.

در مسائل اقتصادی باید طرفدار صلح و ثبات بود. زیاده‌خواهی و اصرار بی‌مورد برای داشتن سود بیشتر هم تو را خسته و افسرده می‌کند و هم از دوستان و اطرافیان غافل می‌سازد.

12متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

امروز یه گفتگویِ عمیق و مهم با یه آدمِ خاص داری. شاید تویِ این گفتگو، یه موضوعِ مهم مثلِ آینده ی رابطه‌یِ عاطفیتون مطرح بشه و بخواید در موردِ ازدواج تصمیم بگیرید. اگه متأهل هستی، شاید در موردِ یه موضوعِ مهم مثلِ بچه‌دار شدن یا تغییرِ محل زندگیتون با همسرت صحبت کنی. اگه مجرد هستی، یه آدمِ جدید و هیجان‌انگیز رو می‌بینی که از هر نظر با معیارهایِ تو جور درمیاد و حتی ممکنه فکر کنی که همون نیمه‌یِ گمشده‌یِ توئه. به طورِ کلی، مسائلِ عاطفی امروز از اولویت‌هایِ اصلیِ تو هستن. یه استعدادِ خاص تویِ خودت کشف می‌کنی که باعثِ پیشرفتِ تو می‌شه. فریبِ آدمی که خودشو غمخوارِ تو نشون میده رو نخور، چون خیلی از رفتارهاش ظاهری و ساختگیه.

اجازه ندهید مشکلاتی که با آنها روبه‌رو هستید شما را ناامید کند و در اولین فرصت نیروی لازم برای مبارزه با مشکلات را بدست آورید. برای افزایش درآمد به فکر سرمایه‌گذاری‌های بلندمدت باشید. امروز با مشکلی روبه‌رو می‌شوید و چاره‌ای پیدا نمی‌کنید به‌غیر از اینکه برای حل این مشکل از اطرافیان کمک بگیرید، اما پیشنهاد می‌کنیم برای حل این مشکل از هر کسی کمک نگیرید و از فردی درخواست کمک کنید که مطمئن هستید مشکل شما را بی‌مزد و منت حل می‌کند و پس از پایان این مشکل از شما توقعی نخواهد داشت.  اوقات فراغت امروز را به رسیدگی به کارهای اعضای خانواده اختصاص دهید.  فکر بکری در سر دارید، اما این فکر را جدی نگرفته‌اید و به آن توجهی نمی‌کنید. ادامه این رفتار به صلاح شما نیست. ایده‌ای که در ذهن دارید را اجرا کنید و مطمئن باشید دستاوردهای مهمی برای شما به دنبال خواهد داشت.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار