فال روزانه جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳

فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.

به گزارش رصد روز، فال روزانه جمعه ۳۰  شهریور ۱۴۰۳  و فال روز تولد ۳۰ شهریورماه و فال روزانه فردا سی ام شهریورماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند. فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.در ادامه فال فردا ۳۰ شهریورماه ۱۴۰۳ را می خوانیم.

فال روزانه فردا فروردین ( جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ )

به دلیل عدم شناخت و آگاهی کامل در مورد شخصی، نمی‌توانی به درستی با او ارتباط برقرار کنی و این موضوع تو را ناراحت و افسرده می‌کند. باید سعی کنی او را بهتر بشناسی و کمی ارتباط و احساساتت را عمیق‌تر کنی.

در خصوص توصیه های اجتماعی فردا نوشته شده است : دست از رنگ‌های تیره بردار چون روح تو را خسته و کسل می‌کنند. برای اینکه سرحال بیایی و احساس شادی و طراوت کنی سعی کن مدتی از رنگ‌های روشن و شاد استفاده کنی.

فردا درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : بهتر است این روزها بر اعصابت مسلط باشی و آرامشت را حفظ کنی، آن وقت بهتر می توانید فکر کنید و تصمیم بگیرید.هیچ وقت با فکرهای آشفته دست به کار تازه ای نزنید.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : عدم موفقیت یکی از نزدیکان در کارش، نگرانی هایی را برای تو بوجود می‌آورد. مقداری پول به دستت می‌رسد و از سوی دیگر خرج نسبتأ بزرگی به گردنت می‌افتد.

1متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

فراموش نکنید که هر کسی لایق شنیدن رازهای درونی شما نیست. امروز قبل از اینکه حرفی بزنید، خوب فکر کنید که آیا فرد مقابل می‌تواند رازدار باشد و آیا با شنیدن حرف‌های شما، احساساتتان را درک خواهد کرد یا خیر؟ بهتر است رازهایتان را تنها با افرادی در میان بگذارید که به آن‌ها اعتماد کامل دارید و مطمئن هستید که به شما آسیبی نخواهند رساند. امروز، کائنات فرصتی برای تقویت پیوند عاطفی‌تان پیش روی شما قرار داده است. اگر در بند عشقی پاک و صادق هستید، این بعدازظهر را به یاد ماندنی کنید. دست معشوق خود را بگیرید و برای لحظاتی از هیاهوی روزمره فاصله بگیرید. یک قدم زدن آرام در پارک، یک فنجان چای داغ در کافه‌ای دنج، یا حتی یک گفتگوی صمیمانه در خانه، می‌تواند جرقه‌ای باشد برای شعله‌ورتر شدن آتش عشق شما. به عشق خود یادآوری کنید که چقدر برایتان عزیز است. در پیچ و خم روزمرگی‌ها غرق شده‌اید و از مسیر اصلی خود منحرف شده‌اید. جزئیات و مسائل حاشیه‌ای، توجه شما را از اصل موضوع دور کرده‌اند. با ساده‌سازی مسائل و اعتماد به خود، می‌توانید بر هر چالشی غلبه کنید.

ذهن آشفته‌ای دارید و فکرهای زیادی آرام و قرار از شما گرفته شده است. اجازه ندهید این شرایط در آینده ادامه پیدا کند. با انجام کارهای دلخواه به آرامش برسید و به آشفتگی‌های ذهنی خود پایان دهید. مدت زیادی است پولی به کسی قرض داده‌اید و فردی که از شما پول قرض کرده، تاکنون بدهی خود را پس نداده است. امروز اوضاع تغییر می‌کند و این فرد دِین خود را ادا می‌کند. از این وضعیت درس بگیرید و در آینده پولی که با هزارو‌یک زحمت‌ بدست آورده‌اید را به هر کسی قرض ندهید. مهمانی بزرگی ترتیب‌ داده‌اید و در این مهمانی حساب به شما و مهمان‌ها خوش خواهد گذشت.  انسان توانمندی هستید و مهارت‌های زیادی دارید. با این حال تاکنون فرصت چندانی برای هنرنمایی پیدا نکرده‌اید. این شرایط در آینده‌ای نزدیک تغییر می‌کند. به لطف این تغییر، فرصتی مهیا می‌شود تا حسابی هنرنمایی کنید و مهارت‌های خود را به رخ دیگران بکشانید. به مشکل حقوقی برخورد کرده‌اید و کاری از دستتان برای حل این مشکل بر نمی‌آید، در این شرایط به جای اینکه زانوی غم به بغل بگیرید، سری به وکیل حاذقی بزنید و خاطرجمع باشید که این وکیل بهترین راه را برای حل این مشکل حقوقی، پیش‌پای شما قرار خواهد داد. رابطه‌ای گرم و عاشقانه انتظارتان را می‌کشد. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و تا می‌توانید عاشقی کنید.




فال روزانه فردا اردیبهشت ( جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ )

کوتاه آمدن در برخی مسائل به معنای پذیرش شکست نیست. ممکن است این کوتاه آمدن در اثر یک تدبیر و دوراندیشی خردمندانه اتخاذ شده باشد. پس نگران نباش.

در خصوص توصیه های اجتماعی فردا نوشته شده است : با حرکت و پویایی وجودی، تو همیشه در حال انجام دادن کار تازه‌ای هستی. این مساله زندگی تو را از حالت یکنواخت و کسل‌کننده درمی‌آورد و تنوع را به زندگیت برمی‌گرداند.

فردا درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : احتیاج به کمی استراحت داری. فرصتی باید پیدا کرد تا این خستگی را از تنت دور کنی و با آرامش و انرژی به برنامه‌های بلندمدت فکر کنی.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : باید برای مسائل اقتصادی خود برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشی تا دچار بحران نشوی.

2متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

چرخ روزگار همواره در گردش است و شادی و ناخوشی، پیوسته جای یکدیگر را می‌گیرند. اکنون که خوشبختی بر زندگی‌تان سایه افکنده و دل‌تان از شادی لبریز است، این فرصت طلایی را غنیمت بشمارید و دیگران را نیز در خوشی‌های خود شریک سازید. زبان، قدرتی شگفت‌انگیز دارد و کلمات می‌توانند همچون بذر امید یا دانه‌ای از تردید در دل دیگران کاشته شوند. هنگامی که در مورد برنامه‌ها و اهداف آینده‌تان با دیگران صحبت می‌کنید، در واقع انتظارات آن‌ها را شکل می‌دهید. بنابراین، پیش از آنکه تصمیم قطعی در مورد کاری نگرفته‌اید، از مطرح کردن آن در جمع خودداری کنید. با این کار، خود را از فشار اضافی ناشی از انتظارات دیگران رها می‌کنید و به خود فرصت می‌دهید تا با آرامش بیشتری به تصمیم‌گیری بپردازید. این روزها، دریچه‌ای به سوی آرزوهایتان گشوده شده و تمام آنچه که در ذهن می‌پروراندید، اکنون به واقعیت نزدیک‌تر است. با اعتماد به نفس و شجاعتی وصف‌ناپذیر، قدم به سوی خواسته‌های قلبی خود بردارید و از این فرصت بی‌نظیر نهایت استفاده را ببرید. شاید در دل نگرانی‌هایی داشته باشید، اما به یاد داشته باشید که ترس تنها مانعی است که خود برای خود ساخته‌اید

سرتان خلوت است و کار خاصی برای انجام‌ دادن ندارید، این شرایط را به فال نیک بگیرید و حسابی استراحت کنید. روحیه‌ پرخاشگرانه‌ای که دارید را کنار بگذارید و مطمئن باشید کنار گذاشتن این روحیه زمینه سود و منفعت شما را فراهم می‌کند.  احترام همسر یا عشق ‌زندگی خود را نگه نمی‌دارید و با زبان تند و تیز خود ایشان را آزار می‌دهید، قبل از اینکه ادامه این رفتار کار شما را به مشاجره تلخی بکشد، امروز این رفتار را کنار بگذارید و به خودتان قول بدهید که از  برگ گل به عشق ‌زندگی تان کمتر نگویید و همیشه احترام ایشان را نگه دارید. کارهای امروز آن‌گونه که انتظار دارید پیش نمی‌رود و این وضعیت زمینه ناراحتی شما را فراهم می‌کند، اما بیش‌از‌حد سخت نگیرید و مطمئن باشید در روزهای آینده کارها راحت‌تر از چیزی که فکرش را بکنید انجام خواهد شد. امروز احساس می‌کنید که زمان سریع‌تر از همیشه حرکت می‌کند و حریف گذشت زمان نیستید، اجازه ندهید این وضعیت شما را از کارها عقب بیندازد و سرعت بیشتری به کارها بدهید و همیشه سعی کنید از زمان جلو باشید.  همسر یا عشق ‌زندگی‌تان روز خوبی را آغاز نکرده و امروز حسابی بهانه می‌گیرد. در این شرایط سربه‌سر ایشان نگذارید و عشق زندگی‌تان را به حال خوش وا بگذارید.




فال روزانه فردا خرداد ( جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ )

باید دوباره به سوی دوست و یا همسر خود رفته و سعی کنی تا دو نفری با یک گفتگوی جدی و صریح مشکلات را حل و فصل کنید. با گفتگو می‌توان به نقطه‌نظرهای مشترکی رسید.

در خصوص توصیه های اجتماعی فردا نوشته شده است : شاید با رفتن به یک مسافرت بتوانید تا مدتها خاطرات قشنگی داشته باشید. کمی به خودتان برسید و تفریح کنید. مطمئنا به کسی برنمی‌خورد!!!!

فردا درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : تنش و استرس باعث می‌شود نه تنها روحت آزرده شود بلکه سلامتی جسمت نیز به خطر بیفتد چون قدرت روح از جسم بیشتر است. باید یاد بگیری که به خود روحیه بدهی و با انجام نرمش و پیاده‌روی دوباره به آرامش روحی برسی.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : باید برنامه‌هایی را که برای ارتقاء اوضاع اقتصادی‌ات تعبیه کرده‌ای، واضح و روشن باشند تا برای دیگران هم قابل فهم گردد و بتوانند به تو در سودآور شدن این تئوری‌ها کمک کنند.

3متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

احساسی آزاردهنده از درون شما ریشه دوانده و آرامش درونتان را بر هم زده است.  شاید این احساس ناشی از تغییرات بزرگی باشد که در زندگی‌تان رخ داده یا در حال رخ دادن است. شاید هم ریشه در گذشته‌ای نه چندان دور داشته باشد که هنوز به طور کامل از آن عبور نکرده‌اید. مهم نیست دلیل این احساس چیست، مهم این است که شما به دنبال ریشه این نگرانی هستید و این نشان از آگاهی و بلوغ شما دارد. کائنات به شما یادآوری می‌کند که روبرو شدن با واقعیت، هر چقدر هم که تلخ و ناخوشایند باشد، تنها راه رسیدن به آرامش و حل مشکلات است.خبرهای خوش مالی در انتظار شماست. ممکن است این ثروت از طریق یک منبع غیرمنتظره، مانند پاداش، ارث یا سرمایه‌گذاری قبلی به شما برسد. این فرصت طلایی را قدر بدانید و با برنامه‌ریزی دقیق و هوشمندانه از آن نهایت استفاده را ببرید.  از خرج کردن‌های بی‌رویه و غیر ضروری پرهیز کنید و این ثروت را سرمایه‌ای برای آینده خود در نظر بگیرید. امروز، روز مناسبی برای آغاز شراکت‌های جدید و سرمایه‌گذاری‌های مشترک نیست. ستاره‌ها به شما توصیه می‌کنند که عجله‌ای برای تصمیم‌گیری در این زمینه نداشته باشید.

اهل انجام کارهای خیر و انسان‌دوستانه نیستید، اما ادامه این وضعیت اصلاً به صلاح شما نیست. اگر به دنبال آرامش قلبی می‌گردید، امروز زمان مناسبی است تا با شرکت در کارهای انسان‌دوستانه، به آرامش ذهنی و قلبی برسید. در آینده‌ای نزدیک زندگی شما رونق بیشتری پیدا می‌کند و اوضاع مالی‌تان بهتر می‌شود. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و سبک زندگی جدیدی در پیش بگیرید. مهمانی بزرگی ترتیب داده‌اید و دوستان و آشنایان را دعوت کرده‌اید، تا جایی که می‌توانید شرایط راحتی و خوشی مهمان‌ها را فراهم کنید و تمام سعی خود را به کار گیرید تا مهمانی خاطره‌انگیزی را در ذهن مهمان‌ها ماندگار نمایید. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و یکی از آشنایان وجود دارد. اجازه ندهید این مشاجره به دلخوری میان شما واین فرد تبدیل شود. سودای انجام کار مهمی را در سر دارید و بر این باور هستید که از این کار سود و منفعت چشمگیری به جیب می‌زنید. امروز بهترین فرصت برای انجام این کار است و مطمئن باشید که از این کار ضرر نخواهید کرد. دوستی قدیمی که خاطره‌های خوشی از رفاقت با ایشان دارید امروز به دیدارتان می‌آید و فرصتی پیدا می‌کنید تا در کنار این دوست قدیمی بنشیند و از روزهای خوش گذشته بگویید.




فال روزانه فردا تیر ( جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ )

مدتی است که حیران و سرگردان مانده‌ای. کسی که بین عقل و قلب خود گرفتار شده باشد به همین وضعیت دچار خواهد شد. سعی کن از بین این دو یکی را انتخاب کرده و هر چه زودتر تکلیف خود را روشن کنی.

در خصوص توصیه های اجتماعی فردا نوشته شده است : در تدارک یک میهمانی هستی. دیدار یک دوست قدیمی و تداعی خاطرات با او جالب و سرگرم کننده است.

فردا درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : این همه سستی و بی‌حالی از چیه؟؟؟ پیشنهاد می‌کنم کمی تندتر از همیشه راه برو و سریعتر روی پله‌ها حرکت کن. مهم نیست اگر زمان پیاده‌روی دستهایت را در هوا پچرخانی چون این بخشی از ورزش است. به اطرافت توجه نکن!!!

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : دوستی به تو کمک می‌کند تا اوضاع اقتصادیت را سر و سامان بدهی. شاید در این راه انگیزه‌های مادی و مالی نیرومندی وجود داشته باشد اما تو به این‌ها نباید توجه کنی. مهم این است که در حال حاضر او با کمک به تو مانع بزرگی را از سر راهت برداشته است.

4متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

امروز، ممکن است با افرادی روبرو شوید که با نظرات منفی و تردیدآمیزشان، سعی کنند شما را از مسیر موفقیت باز دارند. حتی ممکن است این افراد، دوستان صمیمی شما باشند. اما به یاد داشته باشید که هر فردی، بر اساس تجربیات و باورهای شخصی خود، دیدگاه متفاوتی دارد. بنابراین، اجازه ندهید که نظرات دیگران، شما را از رسیدن به اهداف‌تان باز دارد. امروز، آینه‌ای روبروی خود قرار دهید و با دقت به چشمانتان خیره شوید. آن چشمانی که خستگی روزهای گذشته را در خود جای داده‌اند، اما همچنان با امید به آینده می‌درخشند. گاهی اوقات، ما آنقدر درگیر دغدغه‌های دیگران می‌شویم که فراموش می‌کنیم خودمان نیز به توجه و مراقبت نیاز داریم. پس امروز، به خودتان اجازه دهید تا کمی خودخواه باشید. نه خودخواهی به معنای بی‌توجهی به دیگران، بلکه خودخواهی به معنای اولویت دادن به نیازهای خودتان. ستاره‌ها به شما چشمک می‌زنند و نوید سفری دلنشین را می‌دهند. پیشنهاد سفر را با آغوش باز بپذیرید و خود را برای تجربه‌ای فراموش‌نشدنی آماده کنید. این سفر، فرصتی طلایی برای رهایی از روزمرگی‌ها و فرار از هیاهوی زندگی است.

انسان شجاعی هستید، اما مدتی است که روحیه خود را از دست داده‌اید و مانند سابق از موقعیت‌های هیجان‌انگیز و سودآور بهره نمی‌گیرید. اجازه ندهید این شرایط ادامه پیدا کند. از روحیه ای که دارید بهره بگیرید و تا می‌توانید ماجراجویی کنید. برای حل مشکلات مالی از اندوخته‌ای که پس‌انداز کرده‌اید کمک بگیرید. اما اجازه ندهید این اندوخته به پایان برسد و در اولین فرصت جای خالی پولی که خرج کرده‌اید را پر نمایید.  رفقای قدیمی برنامه‌های سرگرم‌کننده‌ای برای شما تدارک دیده‌اند و قصد دارند تا با این برنامه حسابی شما را شگفت‌زده کنند. از این اتفاق نهایت استفاده را ببرید و لحظه‌های شادی را در کنار دوستان قدیمی سپری نمایید.  از لحاظ کاری روز خوبی را آغاز کرده‌اید و با پیشرفت چشمگیری در کارهایتان روبه‌رو خواهید شد. از این شرایط درس بگیرید و تجربه‌های بیشتری به کوله‌بار زندگی خود اضافه کنید. در چند روز آینده شرایطی مهیا می‌شود تا به یکی از آرزوهای‌ دیرینه‌تان دست پیدا کنید. به صلاح شماست که در چند روز آینده حواس‌تان را بیشتر جمع کنید و به فکر شکار فرصت‌ها باشید.




فال روزانه فردا مرداد ( جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ )

قبل از قبول کردن یک پیشنهاد باید خوب طرف مقابل را شناخت و در مورد آن تحقیق کرد و همه احتمالات را در نظر گرفت بعد جواب داد. عجله کردن در هر کاری پشیمانی به بار می‌آورد.

در خصوص توصیه های اجتماعی فردا نوشته شده است : یک برنامه و یا کارت روی غلطک می‌افتد. اگر به کارهای هنری و ورزشی مشغولی، در یک رقابت با موفقیتهایی روبرو می‌شوی.

فردا درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : در وعده‌های غذایی‌ات از سبزیجات، بیشتر استفاده کن. سبزیجات بهترین میان غذا هستند.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : باید بررسی کنی که چه کاری با روحیه و استعداد تو هماهنگی دارد، سپس در آن کار تخصص پیدا کنی تا از نظر مالی به سطح بالایی برسی.

5متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

امروز، کائنات می‌خواهد توجه شما را به تعادلی که در زندگی‌تان از دست داده‌اید جلب کند. شما در دریای جزئیات غرق شده اید و از دید کلی نسبت به زندگی‌تان غافل شده اید. این توجه بیش از حد به جزئیات، به‌ویژه در حوزه کاری، باعث شده تا تعادل بین زندگی شخصی و حرفه‌ای‌تان به هم بخورد. این می‌تواند مانع از لذت بردن شما از زندگی شود. شاید در گذر زمان، تصمیماتی گرفته‌اید که امروز از آن پشیمان‌ هستید یا حتی دیگران را مسئول چالش‌های کنونی زندگی خود می‌دانید. گذشته را رها کرده و نگاهی تازه به آینده داشته باشید. شما قدرتمندتر از آن هستید که در بند اشتباهات گذشته بمانید یا بهانه‌هایی برای پیشرفت نکردن بیابید. اکنون، زمان آن فرا رسیده است که مسئولیت زندگی خود را به طور کامل بپذیرید. اجازه ندهید قضاوت‌های دیگران شما را محدود کند، شما خالق زندگی خود هستید و قدرت تغییر و تحول در آن را دارید. فرد خودخواهی  در زندگی تان حضور دارد و آرامش شما را بر هم زده است. او باعث می‌شود احساس تنهایی و بی‌ارزشی کنید. امروز، کائنات به شما قدرت و شجاعت می‌دهد تا در برابر این رفتار بایستید. از ترس روبرو شدن با واکنش‌های منفی این فرد نترسید.

اطرافیان شما را به‌عنوان فرد دست‌و‌دل‌بازی می‌شناسند که دستی بخشنده‌ دارد، این رفتار را ادامه دهید و مطمئن باشید کسی از کمک به دیگران صدمه نمی‌بیند. قصد خرید کالای مهمی را در سر دارید، امروز پولی به دست شما می‌رسد تا این کالای مهم را خریداری کنید. از آنجایی که مبلغ هنگفتی را برای این خرید باید هزینه کنید، به نفع شماست که ولخرجی نکنید و حواستان به دخل‌ و خرجتان باشد.   کارهای امروز همان‌گونه که انتظارش را دارید انجام می‌شود. در کنار انجام کارهای روزانه شرایطی مهیا می شود تا کمی در خیابان قدم بزنید و به آینده فکر کنید. نهایت استفاده را از این فرصت ببرید و برای پیشرفت و موفقیت بیشتر نقشه بکشید. روز خوبی را برای عاشقی آغاز کرده‌ا‌ید و احساس می‌کنید که عشق در فضای منزل شما موج می‌زند. این احساس را به همسر یا عشق‌زندگی‌تان منتقل کنید و روزی سرشار از خاطره‌های عاشقانه را پشت‌سر بگذارید. روحیه‌ انسان‌دوستی دارید و از کمک به اطرافیان غافل نمی‌شوید. این روحیه را ادامه دهید و مطمئن باشید لطفی که در حق اطرافیان می‌کنید، بدون پاسخ باقی نمی‌ماند.




فال روزانه فردا شهریور ( جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ )

باید با آغوش باز و روی گشاده با دوست و یا همسرت برخورد کنی. هیچ کس نیست که عیب و یا ایرادی نداشته باشد. این مسئله در مورد خود تو هم صادق است. باید با گذشت از بعضی عیبها چشم‌پوشی کرد.

در خصوص توصیه های اجتماعی فردا نوشته شده است : این روزها اوضاع و احوالت کاملا گرم و آفتابی خواهد بود. یک اتفاق خوشحال کننده باعث تغییر روحیه‌ات می‌شود.

فردا درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : اگر پوست حساسی داری با کرم غیرمعطر مرطوب نگهدار. چون میزان تماس با مواد تحریک کننده و حساسیت‌زا را به شدت کاهش می‌دهد.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : آینده بهتری در انتظار توست. فشار کار و مشکلات متعدد اقتصادی این روزها تو را به شدت گرفتار کرده است. اما این وضعیت پایدار و ثابت نخواهد ماند.

6متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبا : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

در مسیر شغلی خود به بن‌بست رسیده‌اید و نیاز به تغییری اساسی دارید. شما پتانسیل‌های بسیار بیشتری دارید که هنوز شکوفا نشده‌اند. شاید زمان ان فرا رسیده که برای ورود به موقعیت‌های شغلی جدید آماده شوید. لطف و محبتی که اخیراً از دوستتان دریافت کرده‌اید، در واقع بازتاب خوبی‌هایی است که شما در گذشته به او ارزانی داشته‌اید. شما به اشتباه متهم شده‌اید و این موضوع باعث ناراحتی و عصبانیت شما شده است. اما به جای واکنش‌های احساسی، بهتر است رویکردی منطقی و سازنده داشته باشید. به یاد داشته باشید که انتخاب کلمات شما در این شرایط بسیار مهم است. کلمات می‌توانند هم آرامش‌بخش باشند و هم آتش اختلاف را شعله‌ورتر کنند. امروز جمله‌ای کوتاه، اما تأثیرگذار، دانه‌ای از تردید را در ذهنتان می‌کارد. شاید در ابتدا این شک کوچک به نظرتان بی‌اهمیت بیاید، اما بهتر است به آن بی‌توجه نباشید. این تردید، زنگ خطری است که به شما می‌گوید در جایی از مسیر، چیزی درست پیش نمی‌رود. شاید این شک به موضوعی مربوط باشد که مدتی است به آن فکر می‌کنید، یا شاید به رابطه یا موقعیتی جدید اشاره داشته باشد.

اجازه ندهید اطرافیان چوب لای چرخ شما بگذارند و به هر قیمتی که شده راه خودتان را بروید. از لحاظ مالی روز بسیار خوبی را در پیش دارید و پولی به دست‌تان می‌رسد، شرط‌ عقل این است که تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید. یکی از اعضای خانواده به کمک شما نیاز دارد. هر کاری که از دستتان برمی‌آید را برای کمک به ایشان انجام دهید. مطمئن باشید این فرد لطف شما را پیش خودش نمی‌گذارد و در اولین فرصت جبران می‌کند. روز خوبی را برای عاشقی آغاز کرده‌اید، اجازه ندهید این روز بدون عشق و محبت به پایان برسد و برنامه‌های عاشقانه‌ای برای عشق ‌زندگیتان ترتیب دهید و به ایشان ثابت نمایید که از همیشه بیشتر دوستش دارید.  در بیرون از منزل ممکن است مشاجره‌ای میان شما و فردی در بگیرد، در نتیجه برای این‌که این مشاجره روز شما را خراب نکند، اجازه ندهید بحث‌و‌جدل شما با این فرد ادامه پیدا کند و به هر قیمتی که شده این مشاجره را ختم به خیر کنید.  مدتی است که احساس می‌‌کنید کارها آن‌گونه که انتظار دارید پیش نمی‌رود و از روند انجام کارها رضایت ندارید، امروز ورق بر می‌گردد و کارهای روزانه راحت‌تر از چیزی که فکرش را بکنید انجام خواهد شد.




فال روزانه مهر

راه درستی را انتخاب نکرده‌ای. به نظر می‌رسد این انتخاب آگاهانه نبوده و پایان خوبی هم نخواهد داشت. بهتر از در این‌باره بیشتر فکر کنی.

در خصوص توصیه های اجتماعی فال فردا نوشته شده است : یک مسافرت دور یا نزدیک می‌تواند روحیه تو را عوض کند و زوایای دیگری از زندگی را به تو نشان دهد. همچنین فرصت خوبی است برای آشنایی با آدمهای مختلف و اندوختن تجربه‌های سودمند.

فردا درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : بهتر نیست به جای خوردن روزی یک مشت قرص و دارو!!! آب میوه بخوری و کمی به اعصابت مسلط باشی. شاید اینطوری روز رو بهتر شروع کنی.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : به زودی با بحران مالی روبرو می‌شوی. باید با کار و کوشش این روند را تغییر داد. وقتی هدف و آرزویی داری باید آن را به عمل درآوری تا تغییر در زندگیت ایجاد شود. پیشرفت مهمترین اصل و قانون زندگی است.

7متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

امروز کائنات نشانه‌هایی از شادی و خوشحالی را به سمت شما روانه کرده است. به زودی خبری بسیار مسرت‌بخش به گوشتان خواهد رسید که نه تنها لبخند را بر لبانتان می‌نشاند، بلکه تمام نگرانی‌ها و دغدغه‌هایتان را از یادتان می‌برد. این خبر ممکن است به موضوعی مربوط باشد که مدتی است در انتظارش بوده‌اید یا شاید کاملاً غیرمنتظره باشد. چه این خبر به حوزه کاری شما مربوط باشد، چه به روابط شخصی‌تان یا حتی به مسائلی مالی، تأثیر آن بر روی روحیه و انگیزه‌تان بسیار زیاد خواهد بود. مدتی است که انرژی و زمان زیادی را صرف دیگران و تعهدات بیرونی کرده‌اید. این در حالی است که نادیده گرفتن نیازهای شخصی خود، به مرور زمان می‌تواند بر سلامت روحی و جسمی‌تان تأثیر منفی بگذارد. فراموش نکنید که مراقبت از خود، نه یک عمل خودخواهانه، بلکه یک ضرورت است. وقتی شما از نظر روحی و جسمی سالم و شاداب باشید، می‌توانید بهتر به دیگران کمک کنید و از زندگی لذت ببرید. ایده ای که در ذهن شما شکل گرفته است، پتانسیل آن را دارد که زندگی شما را متحول کند. اما اگر همین امروز برای عملی کردن آن کاری نکنید، ممکن است این ایده به مرور زمان محو شود و فرصت طلایی برای پیشرفت را از دست بدهید.

 قدر پس‌انداز و صرفه‌جویی را می‌دانید و این رویکرد باعث شده تا از ثبات مالی قابل ‌اطمینانی برخوردار باشید. به این رویکرد ادامه دهید و امروز پولی را برای آینده کنار بگذارید و لحظه‌ای از پس‌انداز غافل نشوید.  فردی عاشق شما شده و امروز عشق بی‌پایانش را به شما ابراز خواهد کرد. این عشق را با تمام وجود پذیرا باشید و خاطره خوش این لحظه‌‌ها را برای همیشه در قلب خود جاوید نمایید. یکی از همکاران یا همسایه‌ها به کمک شما می‌‌آید و مشکلی که با آن روبه‌رو هستید را حل می‌کند. محبت این فرد را پیش خودتان نگذارید و در اولین فرصت لطف ایشان را جبران کنید. فرصتی در طول روز پیدا می‌کنید تا کمی به خودتان برسید و استراحت کنید. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و با انجام کارهای دلخواه به آرامش برسید.




فال روزانه فردا آبان ( جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ )

موقعیتی پیش می‌آید که تو باید دست به انتخاب بزنی. باید شرایط را از جوانب مختلف بررسی کنی و سپس درباره آن تصمیم بگیری.

در خصوص توصیه های اجتماعی فردا نوشته شده است : می‌توانی نامه‌ای برای یک دوست عزیز بفرستی. هرچند امروزه این رسم برافتاده و جایش را به تماس تلفنی و ایمیل داده اما نوشتن یا خواندن یک نامه لذت دیگری دارد. هم تو را سرذوق می‌آورد و هم دوستت را خوشحال می‌کند.

فردا درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : مراقب سلامتی خود باش و قدر آن را بدان. به جای تخریب بدن سالم و تندرستت، باید از آن مراقبت کنی.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : بعد از یک دوره آشفتگی مالی اوضاع آرام خواهد شد. وقتی که این طوفان فرونشست می‌توان با ابتکار عمل بیشتری برای رسیدن به موفقیت تلاش کرد.

8متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

امروز کائنات به شما یادآوری می‌کند که در میان مشغله‌های روزمره، اهمیت روابط خانوادگی و دوستی‌ها را فراموش نکنید. مدتی است که گرفتاری‌های زندگی باعث شده تا کمتر به اعضای خانواده خود توجه کنید و محبت‌هایتان را از آن‌ها دریغ کنید. اما امروز، زمانی است که باید این کم‌توجهی را جبران کنید. حتی اگر مشغول‌ترین روز زندگی‌تان باشد، کمی وقت بگذارید و به اعضای خانواده‌تان نشان دهید که چقدر برایتان مهم هستند. امروز با رویدادهای جدیدی در حوزه عاطفی مواجه می‌شوید که ممکن است شما را نگران و مضطرب کند. این تغییرات غیرمنتظره می‌توانند باعث شوند که احساس ناامنی کرده و تمایل داشته باشید هر چه سریع‌تر شرایط را به حالت قبل برگردانید. اما عجله نکنید. اندکی به خودتان فرصت دهید تا این تغییرات را بهتر درک کنید. این دوره گذار ممکن است همراه با سردرگمی و تردید باشد، اما با کمی صبر و تامل می‌توانید مسیر آینده خود را روشن‌تر ببینید امروز فرصتی برای شما فراهم شده است تا به مکانی که همیشه آرزوی دیدنش را داشتید، سفر کنید. خاطرات خوشی که در این سفر برایتان رقم خواهد خورد، می‌تواند برای مدت‌ها انرژی و انگیزه شما را تامین کند.

کمی به خودتان استراحت بدهید و با انجام تفریح‌‌های دلخواه به آرامش برسید. پولی به دست شما می‌رسد، اما مواظب باشید که پول بادآورده را باد خواهد برد. انسان خردگرایی هستید و زندگی را با رویکردی عقلانی دنبال می‌کنید. این رویکرد را ادامه دهید و مشکلات را با عقل و منطق حل کنید. محبت بیشتری به اطرافیان داشته باشید و جادوی انسان‌دوستی را فراموش نکنید. تمرکز حواس لازم را برای انجام کارها ندارید و همیشه با حواس‌پرتی کار می‌کنید، این وضعیت باعث شده تا اطرافیان شما را جدی نگیرند و کارهای مهم را به شما واگذار نکنند، اجازه ندهید این شرایط ادامه پیدا کند و از امروز به خودتان قول بدهید که تمرکز بیشتری در انجام کارها داشته باشید.  شرایطی برای افزایش مهارت‌های شما مهیا می‌شود. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و دامنه مهارت‌های خود را گسترش دهید. مطمئن باشید به هر اندازه که توانمندی‌های بیشتری پیدا کنید، به همان اندازه درآمد شما افزایش می‌یابد. همسر یا عشق ‌زندگی‌تان امروز غصه‌ها را از دل شما پاک خواهد کرد. شما نیز به ایشان ثابت کنید که غمخوار وی هستید و در ناراحتی‌ها تنهایش نمی‌گذارید.




فال روزانه فردا آذر ( جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ )

در رابطه با دیگران خوش برخورد و مهربان هستی اما در رابطه با دوست، سخت‌گیر و خشن می‌شوی. باید علت این برخورد را بفهمی و رفتارت را عوض کنی چون دوست تو تکیه‌گاه توست.

در خصوص توصیه های اجتماعی فال روزانه فردا نوشته شده است : تو این استعداد را داری که احساسات خودت را متوازن کنی و زمانی که به این ثبات احساسی برسی، احساس شادمانی و رضایت مضاعفی از زندگی خواهی داشت.

فردا درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : برای دوری از هر نوع بیماری همیشه ورزش بهترین روش است اما به غیر از ورزش، خواب کافی برای تو ضروری است.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : تو می‌توانی هم خیلی خسیس باشی و هم زیادی ولخرج که هیچ کدام به دردت نمی‌خورد. باید متعادل و میانه‌رو باشی و درست خرج کنی تا با مشکلی روبرو نشوی.

9متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

امروز فرصتی برای روراست بودن با خودتان است . به نظر می‌رسد ترس از دست دادن کسی، شما را به سکوت واداشته و مانع از بیان احساسات واقعی‌تان شده است. احساسات سرکوب شده، مانند آتش زیر خاکستر، روزی شعله‌ور خواهند شد و به روابطتان آسیب جدی وارد می‌کنند. به یاد داشته باشید که شما لایق رابطه ای هستید که در آن احساس امنیت و آرامش کنید. پس به خودتان احترام بگذارید و برای داشتن رابطه‌ای سالم و پایدار قدم بردارید. شاید امروز، روزی باشد که با یک مکالمه صادقانه، مسیر رابطه خود را تغییر دهید. امروز با دعوتی روبرو می‌شوید که در نگاه اول جذاب و وسوسه‌انگیز به نظر می‌رسد؛ اما درون شما حسی مبهم و ناخوشایند وجود دارد که به شما می‌گوید شاید بهتر باشد در این مهمانی شرکت نکنید. به این حس درونی خود اعتماد کنید.  شما سزاوار کسی هستید که محبت شما را درک می کند و قدر آن را بداند. پس چرا باید این همه انرژی و احساسات ارزشمند خود را صرف کسی کنید که به آن بی‌توجه است؟ شاید وقت آن رسیده که دست از لطف بیهوده بردارید و مهر خود را جایی خرج کنید که برایش ارزش قائل باشند. این تجربه تلخ می‌تواند به شما یادآوری کند که خودشناسی و خوددوستی چقدر مهم است.

امروز حسابی خسته‌اید و حواس‌تان اصلاً به کار جمع نمی‌شود. در این شرایط نیازی نیست به خودتان سخت بگیرید. بهتر است کمی استراحت کنید و انرژی تحلیل‌رفته‌تان را دوباره بدست آورید. مدتی پیش پول خود را برای انجام کاری سرمایه‌گذاری کرده‌ بودید و تاکنون سود چشمگیری از این سرمایه‌گذاری روانه حساب‌های بانکی‌تان نشده ‌است. این شرایط ادامه پیدا نمی‌کند و به‌زودی سایه همای سعادت روی سر شما میفتد و از این سرمایه‌گذاری سود قابل ‌توجهی را به جیب خواهید زد. یکی از آشنایان دائم در کارهای خصوصی شما دخالت می‌کند. ادامه این وضعیت اصلاً به صلاح شما نیست. در نتیجه امروز با این فرد صحبت کنید و دست ایشان را از زندگی خصوصی خود کوتاه نمایید. اختلاف نظری میان شما و همسر یا عشق ‌زندگی‌تان ایجاد خواهد شد. اجازه ندهید این اختلاف نظر به دلخوری بکشد. به هر قیمتی شده این اختلاف نظر را پایان دهید و به صلح و صفا برسید.  با مشکلی روبه‌رو خواهید شد و به‌تنهایی کاری از دست‌تان برای حل این مشکل بر نمی‌آید، اجازه ندهید این مشکل شما را از پا در بیاورد و برای حل آن از دوستان و آشنایان کمک بگیرید. توجه بیشتری به اعضای خانواده نشان دهید و به اهل منزل ثابت کنید که همیشه به فکرشان هستید.




فال روزانه فردا دی ( جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ )

بزرگترین نقطه ضعف ما در درون ماست. موانع بیرونی در برابر این ضعف‌ها هیچ نیست. پس قبل از هر کار اول تکلیفت را با خودت روشن کن. تو دقیقا چه می‌خواهی؟!

در خصوص توصیه های اجتماعی فردا نوشته شده است : شانس خبری خوشحال کننده به تو می‌دهد که کاملا غیرمنتظره است. از ای موقعیت باید به بهترین شکل استفاده کرد و از نتیجه‌اش لذت برد.

فردا درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : گاهی بیماری‌های مختصر با بی‌توجهی در دراز مدت بلای جان ما می‌شوند. بهتر است پیشگیری کنی.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : یک سفر برایت پیش می‌آید که برای تو بسیار سودآور خواهد بود. اگر در یک برنامه تجاری مشارکت می‌کنی، شانس با توست و منتظر سودی که عایدت می‌شود باش.

10متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

امروز با پیشنهادی روبرو خواهید شد که ممکن است در ابتدا بسیار وسوسه‌انگیز به نظر برسد و شما را به تصمیم‌گیری سریع و آنی ترغیب کند. اما بهتر است کمی تامل کرده و پاسخ قطعی خود را به تعویق بیندازید. این پیشنهاد، هرچند که جذاب باشد، ممکن است تمام جوانب آن برای شما آشکار نباشد. شاید نکات ظریفی وجود داشته باشد که با عجله کردن از نظر شما دور بماند. امروز روز آن است که به خودتان و آینده‌ی خود فکر کنید. شاید ذهن‌تان مشغول گذشته و عشقی باشد که دیگر نیست. شاید دلتان بخواهد بدانید که او الان چه می‌کند، خوشحال است یا ناراحت؟ غرق شدن در افکار گذشته، نه تنها کمکی به شما نمی‌کند بلکه انرژی و تمرکزتان را نیز می‌گیرد. امروز، روز شماست و باید به خودتان و حال‌تان توجه کنید. به جای اینکه به گذشته بچسبید و خاطرات را مرور کنید، به آینده نگاه کنید و برنامه‌ریزی کنید. فردی وارد زندگی‌تان می‌شود که با آمدنش، دیدگاه شما نسبت به بسیاری از مسائل تغییر خواهد کرد. حضور او در زندگی‌تان باعث می‌شود احساس کنید که دنیا جای زیباتری است. شاید ترس از آسیب دیدن، ناامیدی از روابط گذشته، باعث شده باشد که خودتان را در لاک تنهایی محصور کنید. اما امروز تا درهای بسته‌ی قلب خود را به روی تجربیات جدید و افراد تازه باز کنید.

 طاقت دیدن پیشرفت اطرافیان را ندارید. قبل از اینکه این روحیه شما را به فرد حسود و منزوی تبدیل کند، آن را کنار بگذارید و هر کاری از دستتان بر می‌آید را برای موفقیت اطرافیان انجام دهید. سرتان را به انجام کارهای پیش‌پاافتاده بند می‌کنید و کارهای مهم را به آینده واگذار می‌کنید. ادامه این رویکرد چیزی به غیر از تنبلی برای شما به‌ دنبال ندارد. از امروز اهمیت ویژه‌ای به انجام کارهای مهم بدهید و امروزوفرداکردن را کنار بگذارید.  مهارت‌های زیادی دارید و انسان توانمندی هستید، اما کسی از دانش شما باخبر نیست. این شرایط باعث شده تا احساس کنید اطرافیان قدر شما را نمی‌دانند. امروز فرصتی برای هنرنمایی پیدا می‌کنید. مهارت‌های خود را به رخ دوستان و آشنایان بکشید و ثابت کنید که انسان توانمندی هستید.  قراردادهای کاری و معامله‌های امروز را با دقت مطالعه کنید تا چیزی از قلم نیفتد. تصمیم‌های عجولانه‌ای نگیرید و قضاوت‌های بی‌جا را کنار بگذارید، در غیر این‌صورت به دردسر بزرگی خواهید افتاد. همسر یا عشق زندگی‌تان از شما دلخور است. ادامه این رویکرد اصلاً به صلاح شما نیست. در اولین فرصت، توجه بیشتری به عشق زندگی‌تان اختصاص دهید و کدورت‌ها را از بین ببرید.




فال روزانه فردا بهمن ( جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ )

باید ناراحتی و اختلافات را با گفتگو حل کرد. اگر هیچ وقت در موردش صحبت نشود بعدا دچار ضرر می‌شوی. با یک گفتگوی دوستانه و صمیمی می‌توانید مشکلات و سوء تفاهم‌ها را حل کنید.

در خصوص توصیه های اجتماعی فردا نوشته شده است : این روزهای دیدارهای غیرمترقبه و پیش‌بینی نشده‌ای داری. به زودی شانس در خانه تو را خواهد زد.

فردا درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : در این هفته به خاطر موضوعی پیش‌بینی نشده جنب و جوش و فعالیت‌ات بیشتر می‌شود و به طور کلی روزهای شلوغ و تا حدی کلافه کننده در پیش داری. یک ناراحتی جسمی که مدتی تو و یا یکی از نزدیکانت را آزار می‌داد، برطرف می‌شود.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : همه چیز برای بدست آورد یک سود مالی خوب مهیاست اما این به تو بستگی دارد که چه راهی را برای رسیدن به این پول انتخاب می‌کنی.

11متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

احساس دلخوری از دوستی صمیمی، قلبتان را آزرده و آرامش‌تان را سلب کرده است. مدتی است که کلماتتان را بر زبان نمی‌آورید و ترجیح می‌دهید سکوت را برگزینید. اما امروز، روز تازه‌ای آغاز شده است؛ روزی که می‌توانید گذشته را پشت سر بگذارید و به رابطه خود فرصتی دوباره بدهید. ستارگان به شما توصیه می‌کنند تا دلخوری‌هایتان را کنار بگذارید و با دوستتان روراست باشید. شاید با یک گفتگوی صمیمانه و صادقانه بتوانید پل ارتباطی از دست رفته را دوباره بسازید. به یاد داشته باشید که دوستی‌های واقعی با گذشت زمان قوی‌تر می‌شوند و ارزش حفظ کردن دارند. امروز، نیرویی نامرئی شما را به سمت اهدافی ناشناخته می‌کشد. احساسی عمیق در وجودتان ریشه دوانده که شما را به انجام کاری جدید و هیجان‌انگیز ترغیب می‌کند. شاید این حس، یک جرقه کوچک باشد که در ذهن‌تان شعله‌ور شده یا یک ایده بزرگ که مدتی است در دل می‌پرورانید. در هر صورت، این ندای درونی را نادیده نگیرید. به آن اعتماد کنید و با شجاعت به سوی ناشناخته‌ها قدم بردارید. امروز، روز دریافت خبرهای هیجان‌انگیز و غافلگیرکننده‌ای است. شاید این اخبار به حوزه کاری شما مربوط باشد و فرصت‌های تازه‌ای را پیش روی شما قرار دهد. شاید هم مربوط به زندگی شخصی‌تان باشد و روابط‌تان را به سمت و سوی بهتری سوق دهد. در هر صورت، برای شنیدن این خبرها آماده باشید.

با زیاده‌روی در کار و کوشش، سلامت وجود نازنین‌تان را به خطر نیندازید. شرایطی برای خرید و بازارگردی فراهم می‌شود. به نفع شماست خرید کالایی که به فکر آن هستید را امروز قطعی  کنید. این خرید نه‌ تنها زمینه سرخوشی شما را فراهم می‌کند،‌ بلکه در درازمدت سودی نیز عاید شما می‌شود. مشکلی در سر راه‌ شما قرار دارد، این مشکل را به تنهایی نمی‌توانید حل کنید و بهتر است که چاره کار را از بزرگان فامیل جویا شوید.  تلاش‌های زیادی در زندگی انجام داده‌اید. با این حال آن‌گونه که بایدوشاید به زحمت‌های‌‌تان اهمیت نمی‌دهید و همیشه خودتان را دست کم گرفته‌اید. ادامه این رویکرد به صلاح شما نیست. اهمیت بیشتری برای خودتان قائل شوید و قدر زحمت‌های‌تان را بدانید.  خبر خوشحال‌کننده‌ای امروز به دستتان می‌رسد و زمینه شادی شما و همسر یا عشق ‌زندگی‌تان را فراهم می‌کند.




فال روزانه فردا اسفند ( جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ )

کمی به احساسات و عواطف دیگران احترام بگذار. زمانی که با تو صحبت می‌کند، حتی اگر واقعا حواست پرت است سعی کن با جملاتی به او نشان دهی که مثلا توجه کافی را داری. حداقل اینطوری او بین تو با دیوار فرق می‌گذارد.

در خصوص توصیه های اجتماعی فال های فردا نوشته شده است : یک نفر از راه دور یا از اقوام دور منتظر خبرهای خوبی از توست. به زودی روزهای آفتابی و گرمی برایت شروع خواهد شد. به هر حال این روزها روی خط شانس هستی.

فردا درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : برای داشتن روحی آرام و بدنی سالم نیاز است محیط کار یا خانه را آرام و خوشایند کنی. در این صورت در زمان کار و یا استراحت و تفریح آرامش خواهی داشت.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : این خیلی خوب است که تو بخشنده هستی و به دیگران از نظر مالی کمک می‌کنی، ولی نباید جوگیر شوی و همه پس‌اندازت را بدهی، چون زمان بی‌پولی کسی مثل تو در اطرافت نیست.

12متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

 

امروز وسوسه خریدهای بی‌رویه و خرج کردن تمام پس‌اندازتان، شما را به شدت فرا گرفته است. شاید خستگی از روزمرگی و نیاز به تغییر حال، شما را به سمت بازارها کشانده باشد. اما قبل از هر اقدامی، کمی تامل کنید. خریدهای عجولانه و تحت تاثیر هیجان، معمولا نتیجه‌ای جز پشیمانی در پی ندارند. تصمیمی بزرگ و سرنوشت‌ساز، مسیر زندگی‌تان را تغییر داده و فصل تازه‌ای را برایتان رقم زده است. این تغییر بزرگ، فرصت‌های بی‌نظیری را پیش روی‌تان قرار داده است. اما به یاد داشته باشید که موفقیت در این مسیر تازه، نیازمند تلاش، پشتکار و برنامه‌ریزی دقیق است. هر قدمی که برمی‌دارید، آگاهانه و هدفمند باشد. امروز، روز مناسبی برای روبرو شدن با حقیقتی است که شاید از پذیرفتن آن طفره می‌روید. اشتباهات اخیرتان، چه در محیط کار و چه در روابط اجتماعی، به تدریج به یک نگرانی جدی تبدیل شده است. این اشتباهات نه تنها بر روابط شما تأثیر می‌گذارند، بلکه ممکن است اعتماد به نفس شما را نیز خدشه‌دار کنند. اما نگران نباشید، هنوز فرصت برای تغییر وجود دارد. ستاره‌ها به شما توصیه می‌کنند که با شجاعت به سراغ حل این مشکل بروید. با خودتان روراست باشید و بپذیرید که اشتباه کرده‌اید. سپس، به دنبال راهکارهایی برای اصلاح این اشتباهات باشید.

میان اعضای خانواده مشاجره‌ای در گرفته و اعصاب تمام اهل منزل به هم ریخته است، در این مشاجره دخالت نکنید و اجازه دهید اعضای خانواده این مشاجره را ختم به خیر کنند.  با ورزش و تحرک، انرژی بیشتری بدست آورید و فکرهای ناراحت‌کننده را کنار بگذارید.  دزدی در کمین مال شما نشسته و امروز اگر چشم چپ کنید، اموالتان به سرقت می‌رود. علاقه‌ای که به فراگیری علم و دانش دارید را دست‌کم نگیرید و به لطف این روحیه، افق‌های جدیدی را پیش‌روی خود قرار دهید. احتمال ایجاد دلخوری میان شما و همسر یا عشق ‌زندگی‌تان وجود دارد. اجازه ندهید این دلخوری ریشه‌دار شود. در اولین فرصت دلخوری را از دل عشق زندگی‌تان بیرون کنید و توجه بیشتری به ایشان داشته باشید. مشکلی سر راه شما قرار می‌گیرد، این مشکل را با درایت و هوشمندی حل کنید و به اطرافیان ثابت کنید که چند مرده حلاج هستید. روز خوبی را برای معاشرت با مردم آغاز نکرده‌اید. در این شرایط بهتر است بیشتر به اعصاب خود مسلط باشید و حرفی نزنید که بعداً‌ زمینه پیشمانی شما را فراهم کند.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار