فال روزانه جمعه ۴ آذر ۱۴۰۱

به گزارش رصد روز ، فال روزانه جمعه ۴ آذر ۱۴۰۱ و فال روز تولد ۴ آذر و فال روزانه فردا چهارم آذر و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس گردش ستارگان...

به گزارش رصد روز ، فال روزانه جمعه ۴ آذر ۱۴۰۱ و فال روز تولد ۴ آذر و فال روزانه فردا چهارم آذر و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.در ادامه فال فردا ۴ آذر ۱۴۰۱ را می خوانیم.

فال روزانه فردا فروردین ( جمعه ۴ آذر ۱۴۰۱ )

کسی که برعکس جریان حرکت می‌کند باید عواقب آنرا نیز پذیرفته باشد. تو دوست داری آزاد و رها باشی و این آزادی براحتی بدست نمی‌آید.

می‌توانی نامه‌ای برای یک دوست عزیز بفرستی. هرچند امروزه این رسم برافتاده و جایش را به تماس تلفنی و ایمیل داده اما نوشتن یا خواندن یک نامه لذت دیگری دارد. هم تو را سرذوق می‌آورد و هم دوستت را خوشحال می‌کند.

باید برای تغییر دادن وضعیت اقتصادیت از هیچ کوششی دریغ نکنی و به خودت اعتماد داشته باشی.

1متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

امروز دوست دارید تمام روابط خود با دیگران را مورد بررسی قرار داده و با هر کسی که مشکلی دارید آن را حل کنید، ولی بد نیست اول به این فکر کنید که آیا این رابطه اصلا برای شما اهمیتی دارد و به ادامه آن نیاز هست؟ اتفاقاتی که دارند در اطرافتان می افتند را برای خودتان بزرگ نکنید و سعی نکنید جلوی آنها را بگیرید زیرا نتیجه دقیقا برعکس انتظارتان خواهد شد. شاید مورد بررسی قرار دادن رابطه عاطفیتان امروز برایتان آزار دهنده باشد، اما نباید اجازه دهید این نگاه احساس تعهدی که نسبت به رابطه عاطفیتان دارید را زیر سوال ببرد. در کوران حوادث و بلایای این روزها ناامید نباشید زیرا بالاخره به مقصد و هدفتان خواهید رسید. کافیست مصیبت‌ها و گرفتاری‌های وارد آمده این اواخر را کمی طولانی تر تحمل کنید، تجربه کسب کنید تا زمان پیروزی لذت بیشتری ببرید با شخصی که مدتهاست از او بی خبرید دوباره ارتباط برقرار می کنید،این اتفاق را به فال نیک بگیرید.

از ورزش و تحرک غافل نشوید و سلامت وجود نازنینتان را پشت‌‌گوش نیندازید. در غیر این صورت طولی نخواهد کشید که راهی بستر بیماری شوید.  پولی که مدتی است به کسی قرض داده‌اید، امروز به شما بازپس داده می‌شود. قسمتی از این پول را به تفریح اختصاص دهید و قسمت دیگر را برای روز مبادا پس‌انداز کنید. رسیدگی به مشکلات اعضای خانواده را در اولویت کارهای خود قرار دهید. حضور بیشتری در کارهای گروهی داشته باشید و از هر فرصتی برای مشارکت در کارهای انسان‌دوستانه بهره بگیرید. عشقی غیر‌منتظره و آتشین در انتظار شما است و امروز عشق محبوبی در دل شما می‌افتد و دل و دین خود را به معشوق می‌بازید. قصد انجام کار بسیار مهمی را دارید، اما از آنجایی که حرف در دهان شما بند نمی‌شود و انسان راز‌نگه‌داری نیستید، احتمال زیادی وجود دارد که راز این کار مهم را با رقبا درمیان بگذارید، در نتیجه برای اینکه از رقبا یک سروگردن جلوتر باشید، راز کار خود را به کسی نگویید و اجازه ندهید کسی از اسرار کاری شما سر در بیاورد.  در بیرون از منزل ممکن است مشاجره‌ای میان شما و فردی در بگیرد، در نتیجه برای این‌که این مشاجره روز شما را خراب نکند، اجازه ندهید بحث‌و‌جدل شما با این فرد ادامه پیدا کند و به هر قیمتی که شده این مشاجره را ختم به خیر کنید.




فال روزانه فردا اردیبهشت ( جمعه ۴ آذر ۱۴۰۱ )

تخیلات مثل ریسمان درازی است که هر چه می‌کشی پایانی ندارد. خود را از این تخیلات رها کن و واقع‌بین باش. کسی را که دوست داری، دچار توهم نکن. با او شفاف و روراست باش.

رفتن به همراه یکی از اعضای خانواده یا دوستانت به یک گالری یا موزه می‌تواند لحظات خوشی را برایت به وجود بیاورد.

یک بحران کوتاه مالی در پیش داری. مانعی ندارد اگر در این راه از دوستانت کمک بگیری، اگر آنها آمادگی کمک به تو را داشته باشند. به هر حال جایی برای نگران شدن نیست و این مشکل خیلی زود رفع خواهد شد.

2متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

امروز دوستان و اطرافیان با تغییر عقیده دادن های مکرر خود کاسه صبر شما را لبریز می کنند و شما نمی دانید به کدام ساز آنها باید برقصید. این وضعیت آشفته باعث بهم ریختن تمرکزتان خواهد شد. با این حال خودتان را از کسانی که به شما و نظرات صادقانه تان نیاز دارند دور نکنید. امروز مدام از خودتان سوال هایی می پرسید مثل این که آیا به وظایفی که نسبت به خانواده ام دارم به خوبی عمل می کنم؟ آیا به اندازه کافی برای همسرم جذاب هستم؟ خوب است گاهی به این چیزها فکر کنید، اما اجازه ندهید این افکار به وسواس ذهنی مبدل شوند. در مورد نیتی که در سر دارید مطمئن باشید به مرادتان می رسید. فرزندی وارد خانواده می شود که قدمش بسیار مبارک است. خبرهای خوشی می شنوید. پول در دستتان باقی نمی ماند . شما آدم ولخرجی هستید اما بهتر است کمی به فکر پس انداز باشید، برای رفع مشکلی جزئی به آن احتیاج پیدا خواهید کرد، بهتر است دستتان خالی نباشد.

شخصیت جذابی دارید و اطرافیان شما را به عنوان فرد محبوب و مردم‌داری می‌شناسند، این روحیه امروز به کمک شما می‌آید و اطرافیان برای حل مشکلاتی که با آنها دست‌به‌گریبان هستید، دست یاری به سمت شما دراز می‌کنند. روز خوبی برای کار و تجارت نیست و ضرری را در معامله‌ها تجربه خواهید کرد. زمان مناسبی است تا فرصتی از روز را به بودن در کنار دوستان و آشنایان اختصاص دهید و از هم‌صحبتی با رفقای قدیمی لذت ببرید.  با مشکلی روبه‌رو خواهید شد و به‌تنهایی کاری از دستتان برای حل این مشکل بر نمی‌آید، اجازه ندهید این مشکل شما را از پا در بیاورد و برای حل آن از دوستان و آشنایان کمک بگیرید. کارها را در زمان مقرر انجام نمی‌دهید و برای انجام کارهای مهم امروز‌و‌فردا می‌کنید، ادامه این وضعیت اصلا به نفع شما نیست و به خاطر داشته باشید که راه موفقیت و پیشرفت با انجام‌دادن به‌موقع کارها و زمان‌بندی دقیق هموار می‌شود.  همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز مرتکب اشتباهی می‌شود و اصلاح این اشتباه نه تنها شما را به دردسر خواهد انداخت، بلکه زمینه نگرانی و اضطراب‌ شما را فراهم می‌کند. اجازه ندهید این اضطراب زمینه دلخوری میان شما و عشق ‌زندگیتان را فراهم کند و امروز از عشق ‌زندگیتان درخواست کنید که از این اشتباه‌ درس بگیرید و در آینده مرتکب چنین اشتباهی نشود.




فال روزانه فردا خرداد ( جمعه ۴ آذر ۱۴۰۱ )

اتفاقاتی می‌افتد که تو را دوباره تو را امیدوار و خوش‌بین خواهد کرد. تو دوستدار زندگی هستی اما نباید خود را به رویاهای دور و دراز سرگرم سازی. زندگی را از هم اکنون باید شروع کرد و غم فرداها را نخورد.

به شرط آنکه اعتماد به نفس خوبی داشته باشی، شهرت و ثروت در دسترس تو خواهد بود. این اعتماد به نفس با خودخواهی و غرور فرق می‌کند. باید با استفاده از استعداد و توانمندی‌های خود آینده‌ات را بسازی.

3متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

امروز شما برخلاف همیشه به راحتی احساسات واقعی خود را نشان می دهید. شما همیشه از وجود این احساسات آگاه هستید و می دانید که در اعماقتان به صورت بیان نشده باقی مانده و آتش این احساسات از درون شما را می سوزاند، اما احساس می کنید که بروز احساساتتان نشانه ی ضعف شما خواهد بود. امروز شما به همه ثابت خواهید کرد که قلبتان از سنگ ساخته نشده است . مخفی کاری های طرف مقابلتان می تواند باعث بی اعتمادی شما نسبت به او شود و شک و تردیدهایی در وجود شما ایجاد کند، اما شاید او دارد فقط راز یک نفر دیگر را مخفی می کند. روز فرخنده ای که منتظرش هستید به زودی خواهد رسید این پاداش صبر و امیدواری خودتان هست. شخصی برای درخواست کمک به سراغتان می آید حواستان باشد از هر دست بدهید از همان دست باز پس می گیرید. برای انجام کاری بیهوده امروز و فردا می کنید، دل به دریا بزنید و حرف دلتان را بگویید شگفت زده خواهید شد.

یکی از اعضای منزل یا آشنایان نزدیک شما در خطر است و اگر امروز مواظب ایشان نباشید، صدمه‌ای به وی وارد خواهد شد. در نتیجه امروز را تا می‌توانید بیشتر از همیشه در کنار اعضای خانواده باشید و شش‌دانگ حواستان را جمع کنید تا کسی آسیب نبیند. حادثه‌ای در کمین شما است و بهتر است امروز بیشتر مواظب سلامت خود باشید. انسان رازنگه‌داری نیستید و اسرار کاری و حرفه‌ای خود را با دیگران به اشتراک می‌گذارید، این وضعیت نه تنها جلوی پیشرفت شما را گرفته است، بلکه به فردی غیرقابل‌اطمینان در میان دوستان و آشنایان تبدیل شده‌اید. ادامه این رویکرد اصلا به صلاح شما نیست و از امروز به خودتان قول بدهید که رازهای کاری و تجاری خود را با کسی در میان نگذارید و بیشتر از همیشه راز‌نگه‌دار باشید. اختلاف‌نظرهای زیادی با همسر یا عشق ‌زندگیتان دارید و امروز سو‌ء‌تفاهمی میان شما ایجاد می‌شود، اجازه ندهید این سوء‌تفاهم زمینه دلخوری و ناراحتی عشق‌ زندگیتان را فراهم کند و در اولین فرصت کدورتی که ایجاد شده را به صلح و آشتی تبدیل کنید.  مشکلی سر راه شما قرار می‌گیرد، این مشکل را با درایت و هوشمندی حل کنید و به اطرافیان ثابت کنید که چند مرده حلاج هستید. اجازه ندهید انجام کارهای غیرضروری، وقت‌ باارزشتان را هدر بدهد.




فال روزانه

فال روزانه فردا تیر ( جمعه ۴ آذر ۱۴۰۱ )

به خاطر برخورد اشتباهت، دچار بحران عاطفی خواهی شد. فعلا برای این موضوع نمی‌توان کاری کرد. باید منتظر بمانی تا ابعاد آن مشخص شود و بعد فکر چاره کنی.

اگر بدانی به دنبال چه هستی و هدفت را مشخص کنی به راحتی به آن می‌رسی. انرژیت را در راه تحقق خواسته‌هایت بکار بگیر و روزی که موفق شوی از خودت راضی و خوشنود خواهی بود.

با استرس و اضطراب، اعصاب و جسم تو را تحلیل می‌رود پس به خودت مسلط باش و اعتماد به نفس داشته باش. صحبت با یک مشاور خوب و باتجربه می‌تواند به تو کمک کند.

به زودی بحران مالی تمام خواهد شد. گرچه دوره سختی را پشت سر گذاشتی اما همه چیز درحال تغییر است و روزهای خوبی پیش روی توست.

4متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

رفتارتان در حال حاضر به شما اجازه خواهد داد که به زندگی خودتان بهبود ببخشید. شما یاد گرفته اید که نسبت به ظاهر و اندام خود حساسیت بیش از اندازه نشان ندهید و خودتان را همین طور که هستید بپذیرید و از زندگیتان لذت بیشتری ببرید. امروز حتی اگر واقعا قصد بدی نداشته باشید هم زبان تند و تیزتان می تواند همچون شمشیری برنده دیگران را زخمی کرده و حتی از پا در آورد، پس کلمه هایتان را با دقت بیشتری انتخاب کنید. نگاهی عمیق و جدی به روابط اجتماعی خود بیندازید تا ببینید کدام یک از رابطه هایتان را می توانید بهبود ببخشید و کدام یک از آنها دیگر با نیازهای شما همخوانی ندارند. شرط عقل است که زندگی را با اعتدال و میانه روی سپری کنید و از آنچه در گذشته رخ داده غافل نشوید تا به موفقیت برسید به عهد و وفای خودتان وفادار بمانید تا دوستان هم شما را فراموش نکنند. بحث و درگیری پیش می آید به اعصاب خود مسلط باشید. زیاده روی در توضیح کاری به شما بلا می رساند. بهتر است گزیده گو باشید.

امروز احتمال دارد ضرر هنگفتی را تجربه کنید. به صلاح شماست که حواستان به دخل‌و‌خرجتان باشد و از معامله‌های پرخطر دوری کنید. بر این باور هستید که اعضای خانواده پشتیبان شما نیستند و هوایتان را ندارند، اما امروز به مشکلی بر می‌خورید و اهل منزل همه‌جانبه از شما برای حل این مشکل پشتیبانی می‌کنند، از اتفاق امروز درس بگیرید و در آینده شما نیز از هر فرصتی برای حمایت و پشتیبانی از اعضای خانواده استفاده کنید. همسر یا عشق ‌زندگیتان تواناییهایتان را باور ندارد و شما را دست‌کم می‌گیرد. برای این سوء‌برداشت فکری بردارید و توانمندیهای خود را به رخ ایشان بکشید. نظرهای خود را با صدای بلند اعلام کنید و بی‌پرده سخن بگویید. این رویکرد باعث خواهد شد تا اطرافیان بیشتر از همیشه روی حرف‌های شما حساب باز کنند و اعتبار بیشتری در بین دوستان وآشنایان پیدا کنید. انسان زحمت‌کشی هستید و در طول سالهای زندگیتان لحظه‌ای دست از کار و تلاش بر نداشته‌اید. این روحیه را ادامه دهید و مطمئن باشید در آینده‌ای نزدیک مزد تلاش‌های شبانه‌روزی خود را دریافت می‌کنید. توانایی‌ و مهارتهای خود را دست‌کم نگیرید. اعتمادبه‌نفس بیشتری داشته باشید و با تکیه بر مهارتهایی که دارید، موفقیتهای بیشتری به کارنامه زندگیتان اضافه کنید.




فال روزانه فردا مرداد ( جمعه ۴ آذر ۱۴۰۱ )

در شرایطی قرار گرفتی که تحت نظر هستی. هر کاری که بکنی، فورا به چشم می‌آید و دیده می‌شود. باید مراقب رفتار و کردارت باشی و خطایی مرتکب نشوی چون اتفاق بزرگی در انتظار توست.

دوران خوبی برای توسعه روابط و آشنا شدن با افرادی جدید است. تو می‌توانی روابط خوب و مستحکمی برقرار کرده و و از آنها بهره‌مند شوی. به زودی خبرهای تازه‌ای می‌رسد.

از نظر اقتصادی باید دوراندیش باشی. بخصوص در این ایام باید حساب دخل و خرجت را داشته باشی تا دچار بحران نشوی. باید با افکار منفی به شدت مبارزه کنی.

5متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

برای پیدا کردن جواب علامت سوال هایی که بالای سرتان قرار گرفته اند و ذهنتان را درگیر کرده اند به درون خود مراجعه کنید، در حال حاضر بهترین جواب ها را از این طریق به دست خواهید آورد و مشورت ها و نصیحت های دیگران کمک زیادی به شما نخواهد کرد، زیرا آنها از آن چه در دل شما می گذرد به اندازه خودتان باخبر نیستند. امروز باید نگاهی به آن چه طی چند هفته گذشته یاد گرفته اید بیندازید. آیا از چالش هایی که پشت سر گذاشته اید درس لازم را گرفته اید و آرامشی که در زندگیتان دارید افزایش پیدا کرده است؟ بی شک باید استعدادی بیشتر از قبل برای حل مشکلات و تنش ها و برقراری آرامش پیدا کرده باشید. بهتر است هرچه می خواهید از خودتان طلب کنید و توقع داشته باشید؛ از دست بنده خدا کاری بر نمی آید. بدهی‌تان را زودتر بپردازید. با تلاش گره‌ها باز می شوند به شرط آنکه سعی نکنید گرهی که با دست باز می شود را با دندان باز کنید. تغییرات کوچکی در زندگی‌تان پیش می آید بهتر است چشم و گوشتان را باز کنید و آماده باشید.

روحیه مهربان و ساده‌دلی دارید و حرف ‌دلتان را رک و بی‌پرده به زبان می‌آورید، این روحیه امروز کار دستتان می‌دهد و فردی از صحبت‌های بی‌پرده شما ناراحت خواهد شد. این رویکرد را تغییر دهید و از امروز به خودتان قول بدهید که در کنار صداقت، حرف‌های خود را بی‌پرده و رک مطرح نکنید تا کسی از لحن گفتار شما ناراحت نشود. تغییری را در محل‌کار یا منزل باید انجام دهید، این تغییر را به فال نیک بگیرید. مطمئن باشید اطرافیان از این تغییر استقبال می‌کنند و اتفاق‌های فرخنده‌ای برای شما به دنبال دارد. تصمیم مهمی را باید اتخاذ نمایید اما احتمال دارد که در این تصمیم‌گیری، قلب‌ شما بر عقلتان غلبه کند و تصمیم احساسی را اتخاذ کنید، در نتیجه تا جایی که امکان دارد این تصمیم را به آینده موکول کنید و اجازه ندهید احساسات جلوی واقعیت‌ها را بگیرد. همسر یا عشق ‌‌زندگیتان رفتار سخت‌گیرانه‌ای دارد و زندگی را به شما تنگ کرده‌است، در اولین فرصت با عشق ‌زندگیتان صحبت کنید و از ایشان درخواست نمایید که سخت‌گیری‌های بی‌دلیل را کنار بگذارد. حرف‌های زیادی در دل دارید، اما اهل دردِدل با اطرافیان نیستید. قبل از اینکه این رویکرد زمینه افسردگی شما را فراهم کند، سفره دل خود را پیش فردی که سنگ‌صبور شماست، باز کنید و بار غصه‌ها را زمین بگذارید.




فال روزانه فردا شهریور ( جمعه ۴ آذر ۱۴۰۱ )

نباید وقت گرانبهای خود را به مسائل بیهوده و نزاع‌های بی‌حاصل با کسی که ارزش تو را نمی‌داند، هدر دهی. باید به فکر تغییر این اوضاع باشی و با کسی معاشرت کنی که قدر تو را بداند.

ممکن است با بحران مالی مواجه شوی پس باید خودت را برای مقابله با آن آماده کنی. بهتر است جلوی خطاهای کوچک و بزرگت را بگیری تا زودتر این بحران بگذرد.

6متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

خوشرفتاری با خودتان یک چیز است و خودشیفتگی و خودخواهی چیزی دیگر است. متاسفانه در حال حاضر تحت تاثیر تعصبات خود ممکن است حقیقت را نادیده بگیرید و بخش بزرگی از واقعیت را نبینید. برای خودتان و افکارتان ارزش قائل شوید، ولی نگذارید این احترام گذاشتن به خودتان باعث شود نسبت به دیگران و افکارشان بی احترامی کنید. بد نیست به حرف های دیگران هم گوش کنید، شاید الان حق با آنها باشد. آیا گردگیری هایی که باید در روابط خود انجام می داده اید را به پایان رسانده اید؟ اگر نه باید بدون معطلی آستین هایتان را بالا زده و مشغول شوید. یک بحث خانوادگی به شدت اعصابتان را به هم ریخته، با خودتان صادق باشید، شاید حق کاملا با شما نباشد، مسائل را باهم قاطی نکنید برخلاف انتظارتان سودی حاصلتان نمی کند. خودتان را آماده سفر کنید و سعی کنید بسیار به شما خوش بگذرد. بهتر است برای حل مشکل مالی پیش آمده خودتان به فکر راه حل باشید.

روز را با انرژی آغاز کرده‌اید، این احساس را تا پایان روز حفظ کنید و لحظه‌هایی سرشار از شادی و نشاط را تجربه نمایید. از جایی که انتظارش را نداشتید پول روانه حساب‌های بانکی شما می‌شود، به نفع شماست که تمام این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را پس‌انداز نمایید. در غیر این صورت این پول زودتر از چیزی که فکرش را بکنید به پایان می‌رسد و مشکلات مالیتان شروع می‌شود. یکی از اعضای خانواده امروز خرج هنگفتی روی دست شما می‌گذارد. در اولین فرصت با این فرد صحبت کنید تا در آینده شاهد چنین اتفاق‌هایی نباشید. امروز توجه اطرافیان را به خود جلب می‌کنید و نُقل هر انجمنی خواهید بود. همکاران در محل‌کار یا اعضای منزل امروز سراپا گوش به حرف‌های شما می‌دهند و در حل مشکلات شما را تنها نمی‌گذارند. شناخت کافی از توانایی‌های خود ندارید و نقاط ضعف و قدرت خود را نمی‌شناسید. ادامه این وضعیت اصلاً به صلاح شما نیست. در اولین فرصت وقتی را برای بررسی‌ توانایی‌های خود کنار بگذارید و نقاط ضعف‌تان را تقویت کنید.  امروز همسر یا عشق ‌‌زندگیتان بیشتر از همیشه به شما توجه می‌کند. این شرایط را به فال نیک بگیرید و روزی عاشقانه را پشت سر بگذارید.




فال روزانه مهر

به این سرگردانی باید پایان داد. راه و هدفت را مشخص کن. در اینصورت تکلیف تو با دیگران و تکلیف دیگران با تو روشن خواهد شد و روابط عاطفیت سروسامان می‌گیرد.

: این بحران مالی گذرا خواهد بود. بنابراین یاس و نومیدی را از خود دور کن، چون شرایط همیشه بر علیه تو نخواهد بود. فرصت‌های بهتری می‌آید که تو انتظارش را داشتی.

7متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

امروز ایده ها و افکار خوب دیگران را تحسین می کنید و طرز تفکر آنها به نظرتان بسیار ارزشمند می آید، ولی این لزوما بدیم معنا نیست که در افکار خودتان چنین ارزشی وجود ندارد. نسبت به افکار و نگرش های دیگران با ذهن باز برخورد کنید ولی باورها و اعتقادات خود را نیز در نظر داشته باشید. در هیچ نوع شرط بندی و بازی های شانسی شرکت نکنید یا هر کار دیگری که ریسک باختن در آن وجود دارد را انجام ندهید، زیرا در حال حاضر شانس در این مورد با شما یار نیست. درگیری هایی که طی سه هفته گذشته در روابط اجتماعی خود داشته اید رو به حل شدن هستند. پایان شب سیه سپید است روزگار فراز و نشیب های زیادی دارد از شکست و ناکامی‌ها نا امید نشوید، به جای خودخوری و افسوس چشم و گوشتان را باز کنید و فرصتی که پیش آمده را غنیمت بشمارید و از آن پلکانی بسازید برای دست یافتن به آرزوهایتان. قدر شخصی دلسوز در اطرافتان را بدانید. بسته ای دریافت خواهید کرد که بسیار خوشحالتان می کند.

بیشتر از همیشه بر اعصابتان مسلط باشید و اجازه ندهید ناراحتی‌های پیش‌پاافتاده اعصاب شما را خراب کند. پولی به دستتان می‌رسد تا به کمک آن، هزینه‌های زندگی را پوشش دهید. ناراحتی‌های خود را با هم‌صحبتی با اعضای خانواده فراموش کنید.  یکی از آشنایان که تجربه بیشتری نسبت به شما دارد، امروز تجربه‌های سودمند خود را به شما منتقل می‌کند. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و تجربه‌های این فرد را به کوله‌بار دانش خود اضافه کنید. شرایطی پیدا خواهید کرد تا زمانی را در کنار اعضای خانواده سپری کنید. با کمک در کارهای منزل به آنها ثابت نمایید که انسان مسئولیت‌پذیری هستید و از هر فرصتی برای کمک به اهل منزل بهره می‌گیرید. محبت بی‌پایانی به عشق ‌زندگیتان دارید و لحظه‌ای ایشان را به حال خود نمی‌گذارید، این وضعیت به جای اینکه عشق بیشتری را به دنبال داشته باشد، زمینه ناراحتی عشق ‌زندگیتان را فراهم کرده و ایشان در این فکر است که شما لحظه‌ای وی را به حال خود وا نمی‌گذارید و قصد دارید سر از تمام کارهای او درآورید. امروز زمان مناسبی است که این روحیه را تغییر دهید و احترام بیشتری برای حریم‌شخصی همسر یا عشق‌ زندگیتان قائل شوید.




فال روزانه فردا آبان ( جمعه ۴ آذر ۱۴۰۱ )

در شرایط تازه‌ای قرار می‌گیری که باید دست به انتخاب جدیدی بزنی. همیشه عاقبت کار را در نظر بگیر و دست به عمل بزن و گرنه ضرر می‌کنی.

یک نفر به رفتار تو چشم دوخته. باید او را خوشحال کنی چون با شاد کردن دلی تا مدتها با خاطره شیرین آن زندگی می‌کنی. خاطرات شیرین بهترین پشتوانه ماست.

یک حادثه موجب می‌شود تا برنامه‌ای را هرچه زودتر تمام کرده و به سودش برسی. اما مراقب باش که آنرا راحت و بی‌حساب خرج نکنی.

8متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

نشان دادن احساستان در کارها و رفتارتان در حال حاضر برای شما اصلا کار ساده ای نیست و همین موضوع باعث می شود که چالش های موجود در رابطه عاطفیتان پیچیده تر شوند. این را در نظر داشته باشید که اگر بیش از اندازه به این احساسات متغیر اهمیت بدهید روی نگرش و طرز تفکر شما تاثیراتی منفی خواهند گذاشت. قبل از این که تصیمات جدی بگیرید کمی صبر کنید، آنچه امروز یک فاجعه به نظرتان می آید فردا تنها مشکلی پیش افتاده خواهد بود. باید نگاهی دوباره به روابط خود بیندازید و تجدید نظرهای لازم را انجام دهید. در مورد یک رابطه عاطفی به خودتان یک فرصت دیگر بدهید. یک کار نیمه تمام بالاخره تمام می شود و شما می توانید نفس راحتی بکشید. این چند روزه بهتر است غم و اندوه را دور بیندازید و اوقاتتان را به بررسی پیشنهادی که می توانید بدهید بگذرانید آنچه که رفته دیگر بر نمی گردد. آنقدر دست دست نکنید که این فرصت هم از دست برود.

برای درمان بیماری‌ها حتما به پزشک مراجعه کنید و از خوددرمانی پرهیز نمایید. امروز به مشکل مالی بر خواهید خورد و به رغم اینکه نمی‌خواهید برای حل این مشکل از پس‌انداز خود کمک بگیرید، چاره‌ای به غیر از حل این مشکل با اندوخته‌های خود نخواهید داشت. نیازی نیست بیش‌ازحد خودتان را به زحمت بیندازید. این مشکل مالی را با پولی که قبلا پس‌انداز‌ کرده‌بودید حل کنید و مطمئن باشید در آینده جای خالی این پول، پُر خواهد شد.  فرصتی برای انجام کارهای عقب‌افتاده پیدا خواهید کرد. به اطرافیان محبت نمی‌کنید و از هر فرصتی برای آزرده‌کردن دیگران بهره می‌گیرید، امروز اتفاقی می‌افتد و به قدرت محبت پی خواهید برد،‌ در نتیجه از امروز به بعد به جای دلخورکردن اطرافیان، راه عشق و محبت را در پیش بگیرید و برای حل مشکلات از جادوی محبت استفاده کنید. تمرکز بیشتری به هدف‌های خود داشته باشید و مطمئن باشید که با موفقیت فاصله چندانی ندارید. همیشه نگران حل مشکلات دوستان و آشنایان هستید و قلب‌تان برای اطرافیان می‌تپد، به خاطر داشته باشید که زحمت‌های شما ‌بی‌نتیجه نخواهد ماند و اطرافیان نیز در مشکلات دست شما را خواهند گرفت. امروز طعم خوش عاشقی را خواهید چشید.




فال روزانه فردا آذر ( جمعه ۴ آذر ۱۴۰۱ )

بی‌ملاحظه به دیگران اعتماد می‌کنی. شاید این کار نشانه حسن نیت تو باشد. اما باید مراقب بود که دیگران از این رفتار سوء استفاده نکنند. چون همه نیت خوبی ندارند.

نامه یا خبری می‌رسد که بسیار خوشحال کننده خواهد بود. زمان آن رسیده که یاس و ناامیدی را از خود دور کنی و برای آینده خود را آماده سازی. روزهای بهتری در انتظار تو خواهد بود.

این ناهماهنگی در خوردن غذا به سلامتی‌ات لطمه می‌زند و تو این را نمی‌دانی. قبل از اینکه لطمه بیشتری به بدنت بزنی برنامه غذایی‌ات را تغییر بده.

مطمئن باش هیچ اتفاق خارق‌العاده‌ای نخواهد افتاد. در واقع این تو هستی که باید این بار سنگین مسئولیت‌ها را بر دوش گرفته و تا مقصد برسانی. در پایان پاداش غیرمنتظره‌ای دریافت خواهی کرد.

9متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

در حال حاضر از لحاظ عاطفی بسیار حساس شده اید و با وجود این که ظاهرتان چیزی نشان نمی دهد و به نظر دیگران آرام هستید، در درونتان طوفانی برپاست. به جای این که خودتان را با حرف ها و افکاری که دارند دیوانه تان می کنند آزار دهید رازتان را با کسی که به شما نزدیک است و به او اطمینان کامل دارید در میان بگذارید. نشان دادن ضعف ها و نگرانی هایتان برای شما اصلا خوشایند نیست و باعث وحشت شما می شود، ولی وقتی آنها را با فرد مورد اعتمادی در میان بگذارید تازه خواهید فهمید که چه تجربه خوبی می تواند باشد. هر کاری می خواهید انجام دهید بهتر است سریع تصمیم بگیرید و اقدام کنید شما آدم موفقی هستید، یکی از اقوام نزدیک نیاز به کمک شما و خانواده‌تان دارد.نگران مسافری که راه دور دارید نباشید حالش خوب است. منتظر خبر خوشی باشید. در مورد مسئله کاری خیلی چیزها بزودی برایتان روشن می شود و نگرانیهایتان از بین می رود.

برای حل مشکلات امروزوفردا نکنید و هرچه سریع‌تر چاره‌ای برای حل مشکلات خود بیندیشید. یکی از آشنایان امروز نیازمند پول است و برای حل مشکلات مالی‌ که با آنها دست به گریبان شده از شما درخواست کمک دارد، اما ایشان فرد بدحسابی است و اگر پولی به وی بدهید، بعید به‌نظر می‌رسد که روی پول‌تان را ببینید. در نتیجه اگر قصد کمک به این فرد دارید، حتما تضمین کافی را در قبال پرداخت پول از ایشان دریافت نمایید. دستی به سر و روی منزل خود بکشید و با زیباسازی فضای زندگی، شرایطی بهتر برای خود و اعضای خانواده فراهم کنید.  یکی از همکاران یا همسایه‌ها به کمک شما می‌‌آید و مشکلی که با آن روبه‌رو هستید را حل می‌کند. محبت این فرد را پیش خودتان نگذارید و در اولین فرصت لطف ایشان را جبران کنید. دوستی، شما را به منزل خودش دعوت می‌کند. به رقم اینکه انتظار نداشته‌اید، در این مهمانی حسابی به شما خوش می‌‌گذرد و خاطره‌‌ای فراموش‌نشدنی در ذهنتان باقی می‌ماند. روزی سرشار از محبت و عشق را در پیش رو دارید و همسر یا عشق‌ زندگیتان امروز به شما ثابت می‌کند که حسابی دلتنگتان است و برنامه‌ای تدارک دیده تا لحظه‌های شاد و عاشقانه‌ای را در کنار هم سپری کنید. این فرصت را مغتنم بدانید و به عشق ‌زندگیتان ثابت کنید که مهر ایشان را هرگز از دل بیرون نمی‌کنید.



فال روزانه فردا دی ( جمعه ۴ آذر ۱۴۰۱ )

بهتر است به جای پرداختن به رویاهای زیبا اما غیرممکن به واقعیت‌های موجود توجه کنی. درست است که این واقعیات تلخ و دشوار به نظر می‌رسد اما تو پیروزی‌ات را از متن همین واقعیت‌ها می‌یابی.

رکود و رخوت موجب افسردگی می‌شود و روح را فرسوده و ناتوان می‌کند. باید هر از گاهی با یک ابتکار تازه این حال و هوا را عوض کنی.

از کارمند هستی، در محیط کاری وظایفی پیش می‌آید که تو را گرفتار خواهد کرد. باید مراقب باشی که انجام این وظایف تو را از مسئولیت‌های فردی و خانوادگی‌ات باز ندارد.

10متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

شما احساساتی بسیار قوی دارید و امروز با انرژی بسیار زیادی سعی در بیان آزاد احساسات خود دارید. مواظب باشید در این زمینه زیاده روی نکنید و این انرژی خود را تحت کنترل نگه دارید، چون ممکن است به راحتی خودتان را در وضعیتی گیر بیندازید که از آن پشیمان خواهید شد. شما همیشه سعی می کنید که با احساسات خود به طور منطقی برخورد کنید، ولی امروز به احتمال زیاد این قضیه برعکس خواهد بود و افکارتان با احساساتتان ارتباطی تنگاتنگ داشته و به طور جدی تحت تاثیر آنها قرار دارند. کافیست کمی تحقیق کنید، با عجله تصمیم نگیرید وگرنه از نتیجه تصمیمی که خواهید گرفت خوشحال نخواهید شد، رفاقت ساختنی است، سعی کنید برای داشتن رفقای خوب در رفتارتان با آنها صادق باشید، در سختی پیش آمده این روزها صبر پیشه کنید، چون برخلاف انتظارتان نتیجه بسیار خوبی برای شما خواهد داشت.

از اعضای خانواده درخواست کنید تا توقع‌های خود را کاهش دهند. احساس سردرگمی می‌کنید و مدت زیادی است که روی شادی و لبخند را ندیده‌اید، اجازه ندهید این وضعیت زمینه افسردگی و ناراحتی شما را فراهم کند و از امروز تصمیم بگیرید که به جای فکر کردن به چیزهای منفی و ناراحت‌کننده، خوشی‌های زندگی را ببینید و تا می‌توانید از حاشیه‌های منفی و ناراحت‌کننده دور بمانید. سفری کوتاه در پیش دارید و در این سفر لحظه‌های شادی را تجربه خواهید کرد. این فرصت را مغتنم بدانید و برای مدتی هم که شده از روزمرگی‌های زندگی فاصله بگیرید و به جسم و ذهنتان استراحت بدهید. تلاش بیشتری به خرج دهید و جدی‌تر از همیشه کار کنید. مدتی است که فرصتی برای استراحت مهیا نشده است. امروز شرایطی برای تفریح و استراحت پیدا می‌کنید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و خودتان را برای روزهای شلوغ آینده آماده کنید. احساس می‌کنید از همیشه بیشتر عاشق همسر یا عشق ‌زندگیتان هستید و دنیا را به رنگ عشق و محبت می‌بینید، این احساس را با عشق ‌زندگیتان در میان بگذارید و امروز را به خاطره‌ای عاشقانه و ماندگار تبدیل کنید.




فال روزانه فردا بهمن ( جمعه ۴ آذر ۱۴۰۱ )

تاکید و پافشاری تو در بعضی از کارها زیان‌آور است. در زندگی باید انعطاف داشت و خونسرد بود. باید اجازه بدهی تا زمینه‌های لازم برای مسائلی که ذهنت را مشغول کرده، آماده شود.

هدیه و یا سوغاتی‌هایی در راه داری. مقداری پول بصورت هدیه به حسابت واریز خواهد شد. پذیرایی و میهمانی عده‌ای به عهده توست که برایت بسیار سرگرم‌کننده خواهد بود.

از جایی که اصلا فکرش را نمی‌کردی پولی به تو می‌رسد که در این موقعیت برای مفید خواهد بود ولی مراقب باش که بی‌دلیل خرج نشود.

11متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

دلتان یک زندگی بی دغدغه و نگرانی مثل گذشته ها می خواهد، ولی برای فرا رسیدن این روزها باید کمی صبر کنید. اگر فکر می کنید تغییراتی باید در برنامه هایتان ایجاد کنید دست به کار شوید، ولی اهداف دراز مدت خود را تغییر ندهید. امروز نگاهی عمیق و جدی به رابطه عاطفی خود طی چند هفته گذشته بیندازید و ببینید زندگی عاطفیتان چه تغییراتی کرده است، اجازه ندهید ظاهر امور شما را نا امید کند و نگاهی عمقی داشته باشید. اگر احساس خستگی می کنید سعی کنید برای این آخر هفته تان برنامه ای متفاوت بچینید و استراحت کافی داشته باشید. به زودی تدارک یک مهمانی بزرگ را خواهید دید، از بین اطرافیانتان شخصی را که دوست واقعی شماست بشناسید و مهمانی‌تان را نثار او کنید مطمئن باشید همه آن‌های که خود را دوست شما می خوانند در حقتان وفاداری نمی کنند. به سفری پر خیر و برکت می روید و درس عشق را در آن سفر می آموزید، بهتر است چند روزی استراحت کنید تا به آرامش دست یابید

امروز ممکن است احساساتی شوید و تصمیمی غیرمنطقی بگیرید. به نفع شماست به هر قیمتی که شده احساسات خود را کنترل کنید و تصمیمی نگیرید که در آینده پشیمانی شما را به دنبال داشته باشد.  از جایی که فکرش را نمی‌کردید پولی به دستتان می‌رسد. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و اعضای خانواده را در داشته‌های خود سهیم کنید. بین شما و همسر یا عشق ‌زندگیتان هیچ‌گونه درک و تفاهمی وجود ندارد، به همین دلیل همیشه میان شما جنگ و دعوا راه میفتد و رابطه‌تان رو به سیاهی گذاشته. امروز زمان مناسبی است که دست همسر یا عشق‌ زندگیتان را بگیرید و در کنار هم سعی کنید که درک و تفاهم بیشتری برقرار نمایید.   سفره‌ دل خود را پیش هر کس و ناکسی باز نکنید. در غیراین‌صورت دیری نخواهد پایید که راز دل شما نُقل هر مجلس و انجمنی شود.




فال روزانه فردا اسفند ( جمعه ۴ آذر ۱۴۰۱ )

به جای اینکه آسمان و ریسمان به هم ببافی و خودت را گول بزنی، بهتر است با واقعیت‌ها روبرو شوی و از اطرافیان و دوستانت شناخت دقیق‌تری داشته باشی.

خبر خیلی خوش می‌شنوی. یک مسافرت در پیش داری. خواسته قدیمی‌ات برآورده می‌‌شود و مقداری پول و یا یک هدیه به دستت می‌رسد.

وقتی می‌بینی بی‌حوصله و عصبی هستی و تمایل به انجام هیچ کاری را نداری بهتر است بخوابی. خواب هم برای سلامتی روح خوب است و هم جسم.

روشی که در پیش گرفته‌ای خوب است. با این روش به آرامی و قدم به قدم به اهداف خود می‌رسی و وضعیت اقتصادی خود را تغییر می‌دهی.

12متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

امروز صحبت کردن راجع به جاه طلبی ها و اهدافتان با دوستان نزدیک سرگرمی لذت بخشی برایتان خواهد بود. با وجود این که احساساتتان در حال حاضر ثبات چندانی ندارند، ولی این حالت تأثیری روی جهت گیری های کلیتان نگذاشته و خیلی خوب می دانید در چه مسیری دارید پیش می روید و نقشه اصلیتان را بهم نریخته اید. امروز بهتر است برای اهداف بلند مدت برنامه ریزی نکنید. اگر طی چند هفته گذشته پیشرفت رابطه عاطفیتان به نظرتان خیلی کند بوده است سعی کنید کمی دیگر صبر کند و عجولانه در مورد آینده این رابطه قضاوت نکنید. در برخورد با شخصی بهتر است شوخی را کنار بگذارید و جدی‌تر برخورد کنید. جابجایی‌تان حتمی است و مکان جدید برایتان بسیار خوش ‌برکت است. در همه حال با خودتان رو راست باشید. شک و تردید به سراغتان می‌آید؛ اول تحقیق کنید و بعد حرف بزنید. لیستی از کارهایی که باید انجام دهید تهیه کنید وگرنه همین هفته کاری بسیار مهم را فراموش خواهید ‌کرد.

به فکر سلامتیتان باشید و مقداری استراحت کنید. مواظب دارایی‌های خود باشید و پولی که با هزارویک زحمت بدست آورده‌اید را به‌راحتی از دست ندهید. اتفاق فرخنده‌ای در زندگی شما رخ می‌دهد. اعضای خانواده را در این اتفاق سهیم کنید و لحظه‌هایی سرشار از خوشی را به همراه اهل منزل تجربه نمایید. احتمال زیادی وجود دارد که امروز حرف ناشایستی به همسر یا عشق ‌زندگیتان بگویید. اجازه ندهید امروز با دلخوری به پایان برسد و به هر قیمتی که شده دل عشق‌ زندگیتان را بدست آوررید. فکرهای بکری در سر دارید، این افکار را با دوستان و آشنایان نزدیک درمیان بگذارید و به هر قیمتی که شده به این ایده‌ها جامه عمل بپوشانید. به خاطر داشته باشید که با سبک زندگی ناسالم، نه تنها خود را به خطر میندازید، بلکه سلامت افراد خانواده شما نیز به خطر می‌افتد

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار