فال روزانه جمعه ۹ شهریور ۱۴۰۳

فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.

به گزارش رصد روز،  فال روزانه جمعه ۹ شهریور ۱۴۰۳  و فال روز تولد ۹ شهریورماه و فال روزانه فردا نهم شهریور ماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند. فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.در ادامه فال فردا ۹ شهریور ماه ۱۴۰۳ را می خوانیم.

 

فال روزانه فردا فروردین ( جمعه ۹ شهریور ۱۴۰۳ )

به مسائل حاشیه‌ای توجه می‌کنی و جزئیات را بزرگ می‌کنی که حتما به ضررت تمام می‌شود. با وجودی که این موضوع چند بار در زندگی تو تجربه شده بازهم آن را تکرار کرده و درس نمی‌گیری!

با افراد مهمی برخورد می‌کنی که افکارشان بر تو تاثیر خواهد گذاشت و این شروع یک تحول اقتصادی است. باید با حواس جمع و هوشیاری از این موقعیت استفاده کنی.

1متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

امروز دنیای رویاهایتان، درهای خلاقیت را به روی شما خواهد گشود. رویاهایی زنده و پرشور که شاید در نگاه اول عجیب به نظر برسند، اما می‌توانند الهام‌بخش ایده‌های نوآورانه و فعالیت‌های جدیدی باشند. در روابط عاطفی، ممکن است احساس عدم اطمینان به شما اجازه ندهد تا به راحتی احساسات خود را ابراز کنید. صحبت با دوستان صمیمی می‌تواند به شما کمک کند تا بهتر با این احساسات کنار بیایید و تصمیمات بهتری بگیرید. همان‌طور که می‌گویند، گاهی اوقات بهترین ایده‌ها در سخت‌ترین شرایط شکل می‌گیرند. خوشبختانه شما فردی پرانرژی و پشتکار هستید و توانایی حل چالش‌ها را دارید. اطمینان داشته باشید که هر تلاشی که می‌کنید، نتیجه‌بخش خواهد بود. فراموش نکنید که مهربانی و کمک به دیگران، پاداش‌های بزرگی را برایتان به همراه خواهد داشت. اگر کسی را آزرده‌اید، سعی کنید با او صحبت کنید و مشکل را حل کنید. تصمیم‌گیری‌های قاطع و روراستی شما، اگرچه ممکن است مورد انتقاد برخی افراد قرار گیرد، اما نشان‌دهنده شخصیت قوی و مصمم شماست. به حرف‌های دیگران توجه نکنید و به راه خود ادامه دهید.

کارهای زیادی برای انجام‌دادن دارید، اما غم به دل خود راه ندهید زیرا انرژی لازم را برای انجام این کارها پیدا می‌کنید و خسته نخواهید شد. چشم‌ از مال و اموال خود بر ندارید و بیشتر از همیشه مواظب حساب ‌و ‌کتاب‌های‌تان باشید. در غیر این صورت پولی که با هزار و یک زحمت بدست آورده‌اید را از کف خواهید داد.  بدون هرگونه خبر قبلی به مراسمی دعوت می‌شوید، این دعوت را قبول کنید و مطمئن باشید که اتفاق‌های خوشی در این مراسم رخ خواهد داد.  شرایطی برای سفری کوتاه مهیا می‌شود. راهی مسافرت شوید و تجربه‌های جدیدی را در این سفر بدست آورید. رابطه‌ای پنهانی با فردی دارید و اجازه داده‌اید که این رابطه پنهانی ادامه پیدا کند، اما از آنجایی که ماه پشت ابر نمی‌ماند، به صلاحتان است که هر چه سریع‌تر تکلیف خود را در این رابطه مشخص کنید و فکری به حال حفظ آبروی‌تان بردارید. فرصتی دست می‌دهد تا با یکی از همسایه‌ها یا همکاران صحبت کنید و حسابی به صحبت مشغول شوید، اما سفره دلتان را باز نکنید و هر حرفی را به ایشان نزنید. به جلسه مهمی دعوت می‌شوید. حضور شما در این جلسه زمینه آشناییتان با افراد سرشناسی فراهم می‌شود. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و ارتباطات خود را گسترش دهید.




فال روزانه فردا اردیبهشت ( جمعه ۹ شهریور ۱۴۰۳ )

به محض ایجاد یک رابطه جدید، روابط قدیمی و دوستانت را فراموش می‌کنی. این بدترین رفتار است و تو را از بهترین دوستانت جدا می‌کند. بهتر است کمی در رفتارت تجدید نظر کنی.

 

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : احساس می‌کنی، همه از دست و دلبازی تو سوء استفاده می‌کنند و کارهایی که می‌کنی به نتیجه مطلوب نمی‌رسد. شاید این موضوع به خاطر زیاده‌طلبی‌های تو باشد. گاهی اوقات باید قناعت کرد و به آنچه روزی ماست بسنده کرد.

2متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

امروز ممکن است با افرادی روبرو شوید که برخوردهای چندان خوشایندی ندارند یا به نظر نمی‌رسد بتوان به آن‌ها اعتماد کرد. در چنین شرایطی، ممکن است احساس کنید که به دلیل کمبود اطلاعات، برای حل مشکلاتتان راه حلی پیدا نمی‌کنید. سعی کنید با آرامش و دقت، تمام جوانب مسئله را بررسی کرده و اطلاعات لازم را جمع‌آوری کنید. با تکیه بر توانایی‌های درونی خود و تمرکز بر هدف، می‌توانید از این موقعیت سربلند بیرون بیایید. ممکن است وسوسه شوید که احساسات و افکارتان را پنهان کنید، اما بهتر است سعی کنید با افراد دیگر صادق باشید و از آن‌ها کمک بگیرید. به منطق خود اعتماد کنید و سعی کنید با استفاده از کلمات دقیق و روشن، منظور خود را به دیگران منتقل کنید. امروز بهتر است در تمام امور انعطاف‌پذیر باشید و با دیگران سازگار شوید. شما فردی سخت‌کوش و پر انرژی هستید و همین ویژگی باعث شده است تا در کارتان موفق باشید. اگر در مورد انجام کاری تردید دارید و حرف‌های دیگران شما را سردرگم کرده است، به ندای درونی خود گوش دهید و تصمیم خود را بگیرید. شما بهتر از هر کسی می‌دانید که چه کاری برایتان مناسب‌تر است. ایده جدیدی که به ذهن شما رسیده است، می‌تواند اعتماد به نفس شما را تقویت کند و به شما انگیزه دهد تا به اهداف خود دست پیدا کنید.

  مدتی پیش، کمک بزرگی در حق یکی از اطرافیان انجام داده‌اید. در چند روز آینده مزد محبت‌های خود را دریافت می‌کنید و این فرد، کمکی که در حق ایشان انجام داده‌اید را جبران می‌کند. مهارت‌های زیادی دارید و انسان توانمندی هستید، اما کسی از دانش شما باخبر نیست. این شرایط باعث شده تا احساس کنید اطرافیان قدر شما را نمی‌دانند. امروز فرصتی برای هنرنمایی پیدا می‌کنید. مهارت‌های خود را به رخ دوستان و آشنایان بکشید و ثابت کنید که انسان توانمندی هستید. روحیه شکاکی دارید و به زمین و زمان شک می‌کنید، این روحیه باعث شده تا به رفتارهای همسر یا عشق ‌زندگی‌تان شک کنید و دائم ایشان را تحت‌نظر داشته باشید، ادامه این وضعیت اصلا به صلاح شما و عشق ‌زندگی‌تان نیست. در نتیجه در اولین فرصت فکری به حال این وضعیت بردارید و بی‌دلیل به کسی مشکوک نشوید. حادثه‌ا‌ی بد و ناخوشایندی را در زندگی تجربه کرده‌اید و به‌رغم اینکه مدتی از این حادثه می‌گذرد، اما هنوز هم ناراحت هستید و فکر این حادثه گاه و بیگاه ذهن شما را به خود مشغول می‌کند. ادامه این رویکرد به غیر از افسردگی چیزی برای شما به دنبال ندارد، در نتیجه در اولین فرصت فکری به حال این وضعیت بردارید و به هر قیمتی که شده این حادثه ناخوشایند را فراموش کنید.




فال روزانه فردا خرداد ( جمعه ۹ شهریور ۱۴۰۳ )

باید اجازه بدهی تا او با تو صحبت کند و عقاید و حرفهایش را آزادانه به تو بگوید تا بتوانی بفهمی چه خواسته‌ها و نیازهایی دارد.

 

فردا درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : ممکن است در روزهای آینده احساس خستگی و افسردگی داشته باشی. باید سعی کنی فکرت را آزاد کنی و برای مسائل کوچک و کم اهمیت وقت و ذهنت را مشغول نکنی. بدون مراجعه به پزشک می‌توانی به سلامتی‌ات کمک کنی.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : با مشکل مالی روبرو می‌شوی که حتما راه‌حلی دارد. اما تو همچنان سردرگم و مردد هستی و انتظار می‌کشی دستی از غیب مشکلاتت را حل کند. این انتظار بیهوده است و باید خود دست به کار شوی و با استفاده از توانایی و استعدادهایت این مشکل را برای همیشه حل کنی.

3متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

امروز دنیای اطراف شما ممکن است پر از شایعات و حرف‌های بی‌اساس باشد. ممکن است در مورد انگیزه‌های یکی از نزدیکانتان دچار تردید شوید. قبل از اینکه به این شایعات اعتنا کنید و روابط خود را بر اساس آن‌ها خراب کنید، صبر کنید و واقعیت ماجرا را از منابع موثق‌تر جویا شوید. به احتمال زیاد، بسیاری از این حرف‌ها بی‌پایه و اساس هستند. نگه داشتن برخی از حرف‌ها در دل، می‌تواند به شما کمک کند تا از درگیری‌ها و مشکلات احتمالی جلوگیری کنید. ممکن است در مورد تصمیماتی که قبلاً گرفته‌اید، دچار تردید شوید. اگر حس می‌کنید که دیگر نمی‌خواهید در رویدادی که قرار بود شرکت کنید، حضور داشته باشید، هیچ اشکالی ندارد که برنامه‌تان را تغییر دهید. مهم‌ترین چیز، احساس راحتی و آرامش شماست. شما فردی هستید که برای رسیدن به اهداف خود، حاضرید هر سختی را به جان بخرید. این اراده قوی، شما را به موفقیت خواهد رساند. اما فراموش نکنید که موفقیت نتیجه تلاش و کوشش است و هیچ چیز به صورت رایگان به دست نمی‌آید. اگر می‌خواهید به خواسته‌هایتان برسید، باید تلاش کنید و از فرصت‌های موجود استفاده کنید. به تعویق انداختن کارها، تنها باعث می‌شود که به اهداف خود دیرتر برسید.

روز شلوغی را در پیش دارید، اما انرژی لازم را پیدا می‌کنید و خسته نخواهید شد. روز خوبی را برای سرمایه‌گذاری و امور مالی در پیش دارید و برای دستیابی به درآمد بیشتر، سرمایه‌گذاری در بازار املاک و مستغلات پیشنهاد می‌شود. انسان جاه‌طلبی هستید وهمیشه دنبال مال و مقام می‌گردید، به خاطر داشته باشید که با این روحیه جای خود را در قلب دوستان و آشنایان از دست خواهید داد.  تمرکز بیشتری در کارها داشته باشید و سهل‌انگاری را کنار بگذارید. یکی از کارهای شما با شکست روبه‌رو می‌شود. اجازه ندهید این شکست، شما را ناامید کند. تلاش بیشتری به خرج دهید و مطمئن باشید زحمت‌های شما در آینده‌ای نزدیک به بار خواهد نشست. روحیه خلاقی دارید، اما مدتی است که از خلاقیت دست کشیده‌اید و مانند سابق ایده‌پردازی نمی‌کنید. در آینده‌ای نزدیک فکری خلاقا‌نه به ذهن شما می‌رسد. این ایده را جدی بگیرید و از خلاقیت خود نهایت بهره را ببرید. خوش‌گذرانی و شب‌نشینی‌های طولانی مدت را کنار بگذارید و بیشتر به فکر کار و زندگی باشید.  اختلاف‌ نظرهایی با همسر یا عشق زندگی‌تان دارید. اجازه ندهید این اختلاف نظرها شما را بیش‌ا‌ز‌حد از یکدیگر دور کند. فرصت بیشتری را در کنار هم سپری کنید و به نظرهای همدیگر احترام بگذارید.




فال روزانه فردا تیر ( جمعه ۹ شهریور ۱۴۰۳ )

کوتاه آمدن همیشه به معنای شکست یا پشیمانی نیست. گاه برای یک هدف بزرگتر، از یک موضوع پیش پا افتاده صرفنظر می‌کنیم و این عین خردمندی و عقلانیت است.

در خصوص توصیه های اجتماعی فردا نوشته شده است : بهتر است که دایره زندگی و روابط خود را توسعه دهی. در این راه آشنایی با افراد جدید می‌تواند تو را وارد مرحله تازه‌ای کند. کشف یک رابطه جدید به معنای کشف یک دنیای تازه است.

فردا درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : مراقب سلامتی خود باش و از توان خود به اندازه استفاده کن. خود را آنچنان فرسوده نکن که از پای درآیی زیرا هنوز راه درازی در پیش است و تو کارهای زیادی برای انجام دادن داری.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : دست به کاری باید زد که سود خوبی داشته باشد. چون از نظر اقتصادی، تو در وضعیت نامطلوب هستی و باید پس‌اندازی داشته باشی. با درایت و هوشیاری می‌توانی سود خوبی بدست آوری.

4متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

امروز ممکن است در گردابی از ابهامات مالی فرو رفته باشید. نگرانی در مورد چگونگی مدیریت بهتر امور مالی، می‌تواند ذهن شما را مشغول کرده و برنامه‌ریزی برای آینده را دشوار سازد. شاید در انتظار دریافت پولی باشید که هنوز به دستتان نرسیده است؛ اما عجله نکنید. صبر، کلید حل بسیاری از مشکلات مالی است. ممکن است فرصتی برای سرمایه‌گذاری یا انجام کاری جدید پیش روی شما باشد، اما قبل از هر اقدامی، به خوبی همه جوانب را بسنجید. در این مسیر، ممکن است با چالش‌ها و مشکلاتی روبرو شوید، اما با صبر و حوصله و برنامه‌ریزی دقیق، می‌توانید بر آن‌ها غلبه کنید. در کنار مسائل مالی، به روابط خانوادگی نیز توجه ویژه داشته باشید. کمی وقت برای خانواده بگذارید و سعی کنید رضایت آن‌ها را جلب کنید. همچنین، تلاش کنید تا روابطتان را با افرادی که از شما دلخور شده‌اند، ترمیم کنید و به کسانی که به شما خوبی کرده‌اند، نیکی کنید. این کارها باعث می‌شود تا احساس آرامش و رضایت بیشتری داشته باشید. به یاد داشته باشید که موفقیت در زندگی تنها به معنای موفقیت مالی نیست. روابط سالم، سلامتی و آرامش درونی نیز از اهمیت بالایی برخوردار هستند.

انسان مردم‌داری هستید و قدر دوستان و آشنایان را می‌دانید، این روحیه امروز به کمک شما می‌آید و برای حل مشکلی که با آن روبرو شده‌اید از دوستان و آشنایان کمک بگیرید. فرصتی چشمگیر برای سرمایه‌گذاری و افزایش درآمد پیدا می‌کنید. اگر از این فرصت نهایت استفاده را نبرید، در آینده پشیمان خواهید شد. یکی از اعضای خانواده به دستاورد مهمی در زندگی رسیده ‌است و امروز به دلیل رسیدن به این دستاورد، از وی قدردانی می‌شود. در اولین فرصت این موفقیت را به ایشان تبریک بگویید و به وی ثابت نمایید که این موفقیت‌ها زمینه افتخار و سربلندی شما را فراهم کرده است. یکی از آرزوهای دیرینه شما بر آورده می‌شود. این شرایط را به فال نیک بگیرید و برای دستیابی به رویاهای خود بیشتر تلاش کنید. فکرهای خلاقانه‌ای در ذهن دارید،‌ اما از اجرای این ایده‌ها می‌ترسید و نگران هستید که شکست بخورد. امروز زمان مناسبی است تا دلتان را به دریا بزنید و ایده‌هایی که مدت‌ زیادی است در سر دارید را اجرا کنید. مطمئن باشید انجام این ایده‌ها هیچ ضرری برای شما به دنبال نخواهد داشت. یکی از همکاران یا همسایه‌ها به کمک شما می‌‌آید و مشکلی که با آن روبه‌رو هستید را حل می‌کند. محبت این فرد را پیش خودتان نگذارید و در اولین فرصت لطف ایشان را جبران کنید. خبرهای خوشی از یکی از کارهای مهمی که مشغول انجام آن هستید به گوش شما می‌رسد.




فال روزانه فردا مرداد ( جمعه ۹ شهریور ۱۴۰۳ )

چند نفر همزمان فکر تو را به خودشان مشغول کرده‌اند و این مساله قدرت تصمیم‌گیری را از تو سلب کرده است. باید بدون در نظر گرفتن احساسات و با منطق، از بین آنها یکی را انتخاب کنی

در خصوص توصیه های اجتماعی فردا نوشته شده است : مناسبتی پیش می‌آید که طی آن با دوستان جدیدی آشنا می‌شوی. ارتباط با یک فرد جدید پاگذاشتن به یک دنیای تازه و ناشناخته است.

فردا درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : احساس اندوه و افسردگی می‌کنی و این موضوع روی سلامتی روح و جسمت به مرور تاثیر خواهد گذاشت. بهتر است بجای مراجعه به پزشک به فکر تغییر روحیه‌ات باشی. در این صورت به سلامتی‌ات لطمه‌ای وارد نخواهد شد.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : موانعی سر راه تو پیش می‌آید که باید با خونسردی و فکر، راهی برای بیرون آمدن از آن بیابی. در حال حاضر وضعیت اقتصادی تو با اطرافیانت چندان تفاوتی ندارد فقط حساسیت تو بیشتر است.

5متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

امروز ممکن است درگیر مسائلی مربوط به خانواده و محل زندگی خود باشید که به تغییراتی در زندگی‌تان منجر شود. همچنین ممکن است متوجه شوید که یکی از نزدیکانتان با شما صادق نبوده است و این موضوع باعث ناراحتی‌تان شود. در این روزها، ایده‌های بسیار خوبی به ذهن‌تان می‌رسد اما بهتر است فعلاً آن‌ها را عملی نکنید. صبر کنید تا در شرایط روحی بهتری قرار بگیرید و سپس تصمیم‌گیری کنید. این روزها بسیار حساس شده اید و ممکن است واکنش‌های تندی نشان دهید. سعی کنید به حرف‌های دیگران گوش فرا دهید و قبل از هر قضاوت عجولانه‌ای، نظر افراد مورد اعتمادتان را نیز جویا شوید. در انجام کارهایی که از پس آن‌ها برنمی‌آیید، به دیگران تکیه نکنید و سعی کنید خودتان مشکلاتتان را حل کنید. در جمع دوستان و آشنایان، از محبوبیت بالایی برخوردار هستید و همه شما را دوست دارند. دشمنی‌ها به دوستی تبدیل شده و خوشبختی به سراغتان آمده است. شما فردی قوی و مصمم هستید و می‌توانید بر هر مشکلی غلبه کنید. گذشته شما سرشار از تجربیات ارزشمندی است که می‌تواند راهنمای خوبی برای آینده شما باشد. با نگاهی مثبت به گذشته، می‌توانید از اشتباهات خود درس بگیرید و برای آینده برنامه‌ریزی دقیق‌تری داشته باشید.

سلامتی خود را دست‌کم گرفته‌اید و با خوردن خوراکی‌های مضر و ناسالم، راه اضافه وزن و بیماری را دنبال می‌کنید، به خاطر داشته باشید که سلامتی سلطنت ناپیداست و اجازه ندهید رژیم‌غذایی ناسالم و پرخوری، سلامت وجود نازنینتان را به خطر بیندازد. سودی عایدتان می‌شود. با این حال مجبور می‌شوید قسمتی از این پول را به خرج‌های زندگی اختصاص دهید. غم به دل خود راه ندهید و با کار و تلاش بیشتر زمینه افزایش درآمد خود را فراهم کنید. دوستان یا اعضای فامیل امروز به دیدارتان می‌آیند. از هم‌‌صحبتی با آشنایان و نزدیکان نهایت استفاده را ببرید و لحظه‌هایی سرشار از شادکامی را پشت‌سر بگذارید. عشقی غیرمنتظره انتظار شما را می‌کشد و امروز چشمتان به محبوبی میفتد و عاشق می‌شوید، اما مواظب این عشق باشید چرا که با عشقی ماندگار روبه‌رو نیستید و آتش این عشق زودتر از چیزی که فکر کنید در دلتان خاکستر می‌شود. شرایط مناسبی برای معامله و امور مالی در پیش‌رو دارید. به لطف این شرایط اوضاع مالی خود را بهبود بخشید و دغدغه‌های مالی را کاش دهید. مدت زیادی است که چشم‌انتظار خبر خوش و فرخنده‌ای هستید، امروز این خبر به دستتان می‌رسد و زمینه شادی و نشاط‌ شما را فراهم می‌کند.




فال روزانه فردا شهریور ( جمعه ۹ شهریور ۱۴۰۳ )

امروز شانس با تو خواهد بود اما آیا تو هم با آن همراهی؟ گاهی اوقات خوشبختی در خانه‌ای را می‌زند و چون جوابی نمی‌شنود، به ناچار آنجا را ترک می‌کند. پس حواست را جمع کن و از موقعیت بدست آمده استفاده کن.

در خصوص توصیه های اجتماعی فردا نوشته شده است : حواست را جمع کن چون همین روزها شانس در خانه‌ات را به صدا درمی‌آورد. مشکل ذهنت را مشغول کرده که به خوبی و خوشی تمام می‌شود. یک نفر از اعضای سالمند خانواده در مسئله مهمی کمکت می‌کند.

فردا درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : باید ورزش را جدی گرفت و از مصرف چیزهایی که سلامتی تو را تهدید می‌کند جدا خودداری کرد.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : با بحران مالی روبرو می‌شوی. اگر با شکست روبرو شدی، به این معنا نیست که همیشه و همه جا شکست خواهی خورد. هر شکست برای خود تجربه‌ای است که با کمک آن می‌توان موفقیت خود را در آینده تضمین کرد.

6متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

ممکن است امروز با افرادی روبرو شوید که انرژی منفی آن‌ها، آرامش شما را بر هم بزند. سعی کنید به این افراد بی‌توجه باشید و با گفتن اینکه مشغول هستید، از درگیری با آن‌ها اجتناب کنید. شاید احساس کنید که زندگی‌تان نیاز به تغییرات اساسی دارد، اما از اینکه این تغییرات چه شکلی خواهند بود، مطمئن نیستید. این عدم قطعیت ممکن است برایتان آزاردهنده باشد، اما به یاد داشته باشید که گاهی اوقات، بهترین اتفاقات زمانی رخ می‌دهند که برای آن‌ها برنامه‌ریزی نمی‌کنیم. به خودتان اعتماد کنید و بدانید که هر اتفاقی که رخ دهد، به نفع شما خواهد بود. ممکن است در زمینه مالی با مشکلاتی جزئی مواجه شوید، اما این مشکلات موقتی هستند و به زودی برطرف خواهند شد. برای جلوگیری از بروز مشکلات مشابه در آینده، بهتر است در مدیریت هزینه‌های خود دقت بیشتری داشته باشید. به جای اینکه افکارتان را در دل نگه دارید، آن‌ها را با دیگران در میان بگذارید. این کار نه تنها به شما کمک می‌کند تا از بار سنگین این افکار رها شوید، بلکه باعث می‌شود که دیگران نیز از احساسات و نگرانی‌های شما آگاه شوند و بتوانند بهتر به شما کمک کنند.

 ورشکستگی در کمین شماست و اگر بیشتر از همیشه به فکر صرفه‌جویی و پس‌انداز نباشید، دیری نخواهد پایید که مشکلات مالی شما را از پا در بیاورند. انسان توانمندی هستید و از هر انگشت شما هنری می‌بارد. با این حال آ‌ن‌گونه که بایدوشاید از تواناییهای خود بهره نمی‌گیرید. از امروز به خودتان قول بدهید که بهره بیشتری از توانمندیهای خود ببرید و هنرهایتان را به رخ اطرافیان بکشید. اتفاقی ناگواری در زندگی شما رخ می‌دهد. اجازه ندهید این اتفاق جلوی رسیدن شما به هدفهای‌تان را بگیرد. در بیرون از منزل ممکن است مشاجره‌ای میان شما و فردی در بگیرد، در نتیجه برای این‌که این مشاجره روز شما را خراب نکند، اجازه ندهید بحث‌و‌جدل شما با این فرد ادامه پیدا کند و به هر قیمتی که شده این مشاجره را ختم به خیر کنید.  همسر یا عشق زندگی‌تان امروز جام وجود شما را از عشق لبریز خواهید کرد و لحظه‌های محبت‌آمیزی را تجربه خواهید کرد.




فال روزانه مهر

تحولاتی در زندگی عاطفیت ایجاد میشود که باب میل تو نیست. گرچه سخت خواهد بود اما تو می‌توانی خودت را با شرایط تازه هماهنگ سازی. پس از این دوران سخت، زمان خوشحالی و شادی فرامی‌رسد.

 

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : به زودی به سود مالی قابل توجهی می‌رسی. باید همگام با پیشرفت مالی، شرایط معنوی و فرهنگی خود را هم ارتقاء دهی تا روزگار بهتری را تجربه کنی.

7متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

امروز ممکن است در مورد نتیجه یکی از پروژه‌هایتان تردید داشته باشید. این تردید می‌تواند ریشه در نگرانی‌های مالی یا عدم حمایت کافی اطرافیان داشته باشد. شاید این نگرانی‌ها بی‌اساس باشند، اما کمی احتیاط در این شرایط بد نیست. تمام نشانه‌ها از موفقیت شما حکایت دارند، پس به خودتان اعتماد داشته باشید. ارتباط عمیق با درون خود، خلاقیت شما را تقویت کرده و به شما کمک می‌کند تا راه حل‌های بهتری برای مشکلاتتان پیدا کنید. شاید احساس کنید به اوج توانایی‌های خود رسیده‌اید، اما با حمایت اطرافیان و دوستان، می‌توانید چشم‌اندازهای جدیدی را برای خود خلق کنید. با افرادی که به شما انرژی مثبت می‌دهند، بیشتر ارتباط برقرار کنید و به دنبال یادگیری چیزهای جدید باشید. به آرزوهای خود فکر کنید و برای رسیدن به آن‌ها تلاش کنید. سعی کنید زندگی‌تان را بر اساس اصول درست و پایدار بنا کنید و از رفتارهای سطحی و نمایشی پرهیز کنید. فرصت‌های خوبی در انتظار شماست که شما را از مشکلات نجات خواهند داد. هوشیار باشید و مراقب دام‌های احتمالی باشید. با حفظ آرامش و تعادل، می‌توانید به موفقیت‌های بزرگی دست پیدا کنید.

خطری وجود نازنین‌تان را تهدید نمی‌کند و روز را بدون هرگونه حادثه به پایان می‌رسانید. به فکر انجام کار و کاسبی جدیدی هستید و می‌خواهید با این تجارت جدید، شرایط را برای افزایش درآمد و سود بیشتر مهیا کنید، امروز فرصت مناسبی دست می‌دهد تا به این فکر جامه عمل بپوشانید و برای تامین سرمایه‌ لازم جهت اجرای این کار جدید، از دوستان و آشنایان کمک بگیرید. رابطه‌ای جدید آغاز می‌کنید و دل به محبوبی می‌بازید. این رابطه را جدی بگیرید و مطمئن باشید با عشقی ماندگار طرف هستید. اهمیتی به نظر اطرافیان نمی‌دهید و گوشتان به حرف دیگران بدهکار نیست. ادامه این رفتار به صلاح شما نیست. از امروز به خودتان قول بدهید که توجه بیشتری به حرف اطرافیان داشته باشید و برای انجام کارهای مهم با افراد باتجربه مشورت کنید.  تصمیم حساسی را باید اتخاذ نمایید اما احتمال دارد که در این تصمیم‌گیری، قلب‌ شما بر عقلتان غلبه کند و تصمیم احساسی را اتخاذ کنید، در نتیجه تا جایی که امکان دارد این تصمیم را به آینده موکول کنید و اجازه ندهید احساسات جلوی واقعیت‌ها را بگیرد. کارهای عقب‌افتاده زیادی دارید و این وضعیت نگرانی شما را به دنبال دارد، اما اجازه ندهید کارهای عقب‌افتاده شما را بیش‌ازحد نگران کند و امروز به هر قیمتی که شده کارها را انجام دهید و به اطرافیان ثابت نمایید که چند مرده حلاج هستید.




فال روزانه فردا آبان ( جمعه ۹ شهریور ۱۴۰۳ )

انتخاب کنید. بین بودن یا نبودن زندگی پرهیجان و زندگی مرفه با عشق و یا زندگی در رفاه این تنها راهی است که به شما می آموزد که باید نرمش داشته باشید و یا خشونت و همه اینها بسته به انتخاب شماست.

در خصوص توصیه های اجتماعی فردا نوشته شده است : هنوز تنهایی بهترین راه نجات است. از دست هیاهوی پوچ دیگران فرار کن و به خود تکیه کن. بزودی شاد خواهی شد، واقعا شاد!

فردا درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : سلامتیم و نمی دانیم که اگر نباشیم چه خواهیم بود! سپس برای اینکه هیچ وقت تجربه نکنیم از افراد ناسالم پرهیز کنید.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : فعلا اوضاع خوب است. قرار نیست چیزی را از دست بدهید و این خبر خوبی برای همه ماست. چون به چیزهایی که داریم دل بسته ایم و برای چیزهایی که نداریم آرزو …

8متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

امروز ممکن است ذهن شما درگیر مشاجرات و اختلافاتی باشد که میان دوستان یا اطرافیانتان رخ داده است. این درگیری‌ها می‌تواند شما را آشفته کرده و احساسات متناقضی را در شما برانگیزد. شاید در این میان، وفاداری‌های دروغین برخی افراد را نیز مشاهده کنید که باعث سرخوردگی و ناراحتی‌تان شود. بهتر است از این موقعیت‌ها فاصله بگیرید و به خودتان زمان بدهید تا آرام شوید. تا زمانی که ذهن‌تان آرام نشده است، سعی کنید به چیزهای دیگری فکر کنید و از این شرایط دور شوید. آرامش شما می‌تواند تأثیر مثبتی بر اطرافیانتان داشته باشد. یادتان باشد که یک کلمه تشویق در زمان شکست، ارزش بیشتری از تعریف و تمجید طولانی‌مدت در زمان موفقیت دارد. از نظر کاری، انتظار ارتقاء یا موقعیت بهتری را داشته باشید. با تلاش و پشتکار، به زودی به خواسته‌های خود خواهید رسید. به سلامتی خود اهمیت دهید و سعی کنید عوامل استرس‌زا را از زندگی‌تان حذف کنید. حسادت می‌تواند آرامش شما را بر هم بزند، بنابراین سعی کنید از افرادی که حسود هستند، دوری کنید. یکی از نزدیکانتان به کمک شما نیاز دارد. با همفکری و همکاری، می‌توانید مشکل او را حل کنید.

بخت با شما یار است و روزی همراه با شادی و نشاط انتظار شما را می‌کشد، این شرایط را مغتنم بدانید و با تفریح و خنده، نگرانی‌های خود را فراموش کنید. همفکری با افراد باتجربه را دست‌کم نگیرید و برای حل مشکلات از اطرافیان چاره‌جویی کنید. قرار است تا به همراه دوستان و رفقای قدیمی دور هم جمع شوید و لحظه‌های خوبی را تجربه کنید، این اتفاق را غنیمت بدانید و به دوستان خود ثابت کنید که بودن در کنار آنها مایه خوشی و نشاط شما را فراهم می‌کند. انسان مهربان و مردم‌دوستی هستید و از هر فرصتی برای عشق‌ورزی به اطرافیان بهره می‌گیرید، این روحیه را ادامه دهید و مطمئن باشید که محبت، محبت می‌‌آورد و عشقی که نثار اطرافیان می‌کنید روزی به شما باز خواهد گشت. انسان باتجربه‌ای هستید و سردوگرم روزگار را چشیده‌اید. با این حال تجربه‌های خود را با اطرافیان به اشتراک نمی‌‌گذارید و کسی در جریان مهارت‌های شما نیست. این رویکرد را تغییر دهید و به اطرافیان اجازه دهید تا تجربه‌های شما را به کوله‌بار زندگیشان اضافه کنند. همسر یا عشق ‌زندگی‌تان به یاد خاطره‌های دوران قدیم‌ افتاده و امروز برای شما از خاطره‌های اوایل آشنایی می‌گوید، این احساس را به فال نیک بگیرید و خاطره‌های خوش عاشقی را زنده کنید.




فال روزانه فردا آذر ( جمعه ۹ شهریور ۱۴۰۳ )

باید بتوانی حرفت را رک و روراست بزنی. شرایط طوری است که می‌توانی یک موفقیت خوب را به چنگ آوری. به شرط آنکه جسارت و سرعت کافی داشته باشی و زودتر از رقیبان وارد عمل شوی.

در خصوص توصیه های اجتماعی فال روزانه فردا نوشته شده است : نظرت در مورد طبیعت و فضای آزاد چیه؟ فکر کنم یک مسافرت کوتاه یا حتی کوهنوردی بتواند روحیه نشاط و شادابی را به تو بازگرداند.

فردا درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : باید برای رفع بعضی از مشکلات جسمی به متخصص مراجعه کنی. سلامتی تو احتیاج به مراقبت بیشتری دارد.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : پس از یک دوره تلاش و کوشش به موفقیت خوبی دست خواهی یافت. همین مساله تو را در جایگاه برتری می‌نشاند که مورد تحسین و پاداش از سوی دیگران قرار خواهی گرفت. باید دستاوردهای خود را حفظ و تکمیل کرد.

9متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

امروز روزی است که انتظار آن را می‌کشیدید؛ روزی که می‌توانید رازی را که مدتی است در دل پنهان کرده‌اید، فاش کنید. شما حق دارید که حقیقت زندگی‌تان را با اطرافیان خود در میان بگذارید، اما در انتخاب افرادی که این راز را با آن‌ها در میان می‌گذارید، دقت کنید. برخی افراد ممکن است با سوءاستفاده از این اطلاعات، به شما آسیب برسانند. به‌زودی فرصتی طلایی برای پیشرفت شغلی برایتان فراهم می‌شود. این فرصت را جدی بگیرید و برای رسیدن به آن تلاش کنید. تغییر عادات همیشه دشوار است، اما گاهی اوقات برای رسیدن به موفقیت، تغییر ضروری است. پس از تغییر نترسید و به سوی آینده‌ای بهتر قدم بردارید. برای کاهش استرس و فشار کاری، از کمک دیگران دریغ نکنید و کارهایتان را تقسیم کنید. به زودی در یک جشن کوچک شرکت خواهید کرد و فرصتی برای خوشگذرانی و تفریح پیدا خواهید کرد. خریدی که برای خودتان انجام می‌دهید، حس خوشحالی و رضایت را به شما هدیه خواهد داد. به سلامت خود اهمیت دهید و تغذیه مناسب را فراموش نکنید. گفتگو با فردی مورد اعتماد می‌تواند به شما کمک کند تا احساسات خود را بهتر درک کنید و از بار سنگین مشکلات بکاهید.

امروز ممکن است زود عصبانی شوید و از کوره در بروید. در چنین شرایطی به نفع شماست که بیش از حد با اطرافیان جروبحث نکنید و روز را با خوبی و خوشی به پایان برسانید. مصرف خوراکی‌های مضر و ناسالم را کنار بگذارید و سبک‌زندگی سالمی در پیش بگیرید. اطرافیان امروز رفتار مناسبی با شما دارند و پاسخ نه از کسی نمی‌شنوید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز زمینه ناراحتی شما را فراهم می‌کند. برای رسیدن به موفقیت با افراد خلاق و نوآور ارتباط بیشتری داشته باشید. اگر کارها را با سرعت بیشتری انجام ندهید، روی هم تلنبار می‌شود و در آینده مجبور خواهید شد وقت زیادی برای انجام کارهای عقب‌افتاده کنار بگذارید. دلخوری میان شما و یکی از آشنایان ایجاد می‌شود و اگر امروز این ناراحتی را حل نکنید، در آینده با دردسرهای بیشتری روبه‌رو خواهید شد.




فال روزانه فردا دی ( جمعه ۹ شهریور ۱۴۰۳ )

به زودی حقایقی برایت آشکار خواهد شد که قضاوت تو را کاملا دگرگون می‌کند. حقایقی که از چشم تو پنهان مانده بود و حالا می‌توانی آنها را همان طوری که هست ببینی و متعجب شوی.

در خصوص توصیه های اجتماعی فردا نوشته شده است : منتظر پیشنهاد رفتن به مسافرت از طرف یکی از نزدیکانت باش. این سفر میتونه از نظر روحی و عاطفی تو را تحت تاثیر قرار بده. بهتره از موقعیتی که بدست اومده نهایت استفاده رو ببری و از لحظاتت لذت ببری.

فردا درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : مراقب سلامتی خود باش و ورزش را فراموش نکن. تو اهداف و آرزوهای مهمی داری که برای رسیدن به آنها باید بسیار تلاش کرد. قبل از هر چیز باید بدنی سالم و تندرست داشته باشی تا به اهداف خود برسی.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : باید ثبات و استمرار در کار را تجربه کنی. از این شاخه به آن شاخه پریدن برای تو مناسب نیست. به زودی از جایی پولی می‌رسه که انتظارش رو نداشتی.

10متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

 انسان شوخ‌طبعی هستید و اطرافیان از بودن در کنار شما لذت می‌برند، این روحیه را ادامه دهید و دوستان تازه‌ای پیدا کنید. پدر، مادر یا یکی از اهل منزل در بستر بیماری افتاده و مجبور شده‌اید وقت و هزینه گزافی را برای بهبود ایشان خرج کنید، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که سلامتی این عزیز، از هر چیز دیگری در دنیا مهم‌تر است. از لحاظ مالی روز خوبی را آغاز نکرده‌اید و مجبور می‌شوید خرج غیرمنتظره‌ای را انجام دهید، از این اتفاق درس بگیرید و در آینده با پس‌انداز و صرفه‌جویی، اندوخته‌ای را برای خرج‌های غیرمنتظره کنار بگذارید. یکی از اعضای خانواده نیاز به پشتیبانی شما دارد، امروز هر کاری که از دستتان بر می‌آید را برای این فرد انجام دهید و زمینه موفقیت‌های بیشتر وی را فراهم کنید.  امروز کارها بر وفق مراد شما انجام خواهد شد. از این شرایط به نفع خود استفاده کنید و روز را با خاطره‌های خوش به پایان برسانید. رفاقت با دوستان ناباب را کنار بگذارید و بیش‌ازحد وقتتان را به هدر ندهید. زندگی را جدی نمی‌‌گیرید و برنامه‌ای دقیق و کارآمد برای آینده ندارید. قبل از اینکه این رویکرد کار دست شما بدهد جدیت بیشتری در انجام کارها به‌خرج دهید و برنامه‌‌ای منظم برای دستیابی به هدفهایتان آماده کنید. با فرد مهمی قرار ملاقات دارید و باید حتما به دیدار این فرد بروید، اما مشکلی برایتان پیش می‌آید و نقشه‌هایتان نقش بر آب خواهد شد. در نتیجه از این فرد عذرخواهی کنید و این قرار مهم را به آینده موکول نمایید.

امروز فرصتی فراهم می‌شود تا کار مهمی که مدت‌ها  به فکر انجام آن هستید را آغاز کنید. فردی که از او پول قرض‌کرده‌اید امروز درخواست می‌کند که پول‌ وی را پرداخت کنید. اگر به فکر حفظ آبروی خود هستید، این پول را از زیر زمین هم که شده فراهم کنید و از زیر بار منت این فرد بیرون بیایید.   اهمیتی به نیازهای اعضای منزل نمی‌دهید و مدتی است که خبری از اعضای خانواده نمی‌‌گیرید، این وضعیت باعث شده تا اهل منزل امروز بیشتر از همیشه به کمک شما نیاز داشته باشند، در چنین شرایطی کمک به اعضای خانواده را در اولویت کارهای خود قرار دهید و از امروز به بعد بیشتر هوای اعضای خانواده را داشته باشید.  اتفاق فرخنده‌ای در زندگی‌تان رخ می‌دهد. این اتفاق را به بهانه‌ای برای شادی در کنار اعضای خانواده تبدیل کنید. گرفتاری پیش روی شما قرار می‌گیرد و اعضای خانواده برای حل آن آستین بالا خواهند زد. این شرایط باعث می‌شود تا قدر اعضای خانواده را بیشتر از همیشه بدانید و در اولین فرصت محبت آنها را جبران کنید. یکی از اعضای منزل یا اطرافیان نزدیک شما در خطر است و اگر امروز مواظب ایشان نباشید، صدمه‌ای به وی وارد خواهد شد. در نتیجه امروز را تا می‌توانید بیشتر از همیشه در کنار اعضای خانواده باشید و شش‌دانگ حواس‌تان را جمع کنید تا کسی آسیب نبیند. فردی قصد دارد میانه شما و همسر یا عشق‌ زندگی‌تان را خراب کند. قبل از اینکه این فرد به هدف شوم خود برسد، ایشان را شناسایی کنید و به وی ثابت نمایید که شعله‌های محبت میان شما و عشق ‌زندگی‌تان هرگز خاموش نخواهد شد.




فال روزانه فردا بهمن ( جمعه ۹ شهریور ۱۴۰۳ )

دوست داری هر چه زودتر به آرزویت برسی اما این کار به زمان نیاز دارد و باید به اندازه کافی صبر و حوصله داشت. وقتش که برسد همه چیز به سرعت روبراه می‌شود.

در خصوص توصیه های اجتماعی فردا نوشته شده است : باید کمی صبور باشی و منتظر لحظات شیرینی که به زودی برایت اتفاق می‌افتد. به یک مسافرت دعوت می‌شوی.

فردا درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : یکی از راههای ایجاد آرامش و حفظ سلامتی، خوب خوابیدن است. برای بهتر خوابیدن باید از لحاظ محیطی شرایط را فراهم کنی.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : تحولات اقتصادی برای تو ایجاد می‌شود که در مجموع به سود تو تمام خواهد شد. راه برای تحقق آرزوها و خواسته‌های مادی تو فراهم شده است پس بجنب!!

11متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

امروز ممکن است در روابط بین‌فردی خود با چالش‌هایی روبرو شوید. ممکن است احساس کنید که دیگران از شما سوءاستفاده می‌کنند یا از شما انتظاراتی دارند که برآورده کردن آن‌ها برای شما دشوار است. مهم‌ترین نکته در این شرایط، حفظ آرامش و استفاده از خرد و بصیرت است. سعی کنید انگیزه‌های واقعی افراد را درک کنید و بر اساس آن تصمیم‌گیری کنید. همچنین، به خودتان اهمیت دهید و از کمک کردن به افرادی که شایستگی آن را ندارند، خودداری کنید. از افرادی که با حرف‌هایشان بین شما و دیگران تفرقه می‌اندازند، دوری کنید. با روی آوردن به معنویات و انجام کارهای خیر، می‌توانید آرامش درونی خود را بازیابید و از انرژی مثبت جهان بهره‌مند شوید. در کاری که در حال انجام آن هستید، به موفقیت‌های چشمگیری دست خواهید یافت. قدردان فرصت‌هایی که در زندگی به دست می‌آورید باشید. به‌زودی فرد جدیدی وارد زندگی‌تان می‌شود که با شخصیت و علایق شما متفاوت است و همین تفاوت می‌تواند جذابیت خاصی به رابطه شما ببخشد. اگر در رابطه عاطفی خود با مشکل روبرو هستید، بهتر است کمی فاصله بگیرید و به خودتان و عشق‌تان فرصت دهید تا به مسائل با دید بازتری نگاه کنید.

امروز ممکن است احساسات مبهم و نامعلومی شما را آزار دهد و باعث شود دیگران نگران حال شما شوند. این احساسات ممکن است ریشه در واقعیت نداشته باشند و تنها محصول افکار و خیالات شما باشند. در چنین روزهایی، بهترین کار مشغول کردن خود با کارهایی است که به آن‌ها علاقه دارید. حتی اگر تمایلی به برقراری ارتباط با دیگران نداشته باشید، گفتگو با دوستان و خانواده می‌تواند به شما کمک کند تا از این وضعیت خارج شوید. ممکن است یک گفتگوی معمولی با دوست یا همسرتان، احساسات پنهان شما را برانگیزد. پیش‌بینی مشکلات احتمالی و برنامه‌ریزی دقیق برای آینده، می‌تواند به شما کمک کند تا از فرصت‌های جدید بهره‌مند شوید. شما فردی سخت‌کوش و با اراده هستید و توانایی آن را دارید که آینده خود را به دست خود بسازید. سعی کنید به انتقادات دیگران توجه نکنید و افکار منفی را از خود دور کنید. به خانواده خود محبت کنید، آن‌ها به حمایت شما نیاز دارند. حس ششم قوی شما می‌تواند به شما کمک کند تا اتفاقات آینده را پیش‌بینی کنید، اما مراقب باشید که از این توانایی برای آزار دیگران استفاده نکنید. اگر فکری شما را آزار می‌دهد، سعی کنید آن را از ذهن خود دور کنید و به چیزهای مثبت فکر کنید.




فال روزانه فردا اسفند ( جمعه ۹ شهریور ۱۴۰۳ )

حسن نیست داری اما این به تنهایی کافی نیست. باید در روابط خود علاوه بر این، هوشمندی و دقت هم داشته باشی و اجازه ندهی که دیگران از تو سوء استفاده کنند.

در خصوص توصیه های اجتماعی فال های فردا نوشته شده است : ماجرای جالبی این روزها باعث تغییر روحیه‌ات می‌شود. موضوعی که تو را نگران کرده به زودی برطرف می‌شود. خبر خوشی در راه است که با شنیدن آن می‌توانی تصمیم نهایی‌ات را بگیری که برای اطرافیانت بسیار خوشحال کننده خواهد بود.

فردا درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : باید به خورد و خوراکت توجه کنی. باید چند بار در هفته از مقداری حبوبات، نخود فرنگی و یا غذاهای دارای هورمونهای گیاهی استفاده کنی. خوردن سه وعده ماهی در هفته هم می‌تواند برایت مفید باشد.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : بحران مالی پیش می‌آید که خطرناک خواهد بود. کمک و همیاری دوستان می‌تواند بخش بزرگی از آن را برطرف کند.

12متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

امروز زمان آن رسیده است که کمی احتیاط بیشتری در زندگی به خرج دهید. شاید تا به حال در تصمیم‌گیری‌ها و اقدامات خود بی‌باک بوده باشید، اما اکنون شرایط تغییر کرده است و نیازمند دقت و برنامه‌ریزی بیشتری هستید. زندگی شما وارد مرحله حساس و مهمی شده است و هر قدمی که برمی‌دارید، تأثیر مستقیمی بر آینده شما خواهد داشت. به زودی عشق وارد زندگی‌تان می‌شود و روزهای خوش و عاشقانه‌ای را برایتان رقم خواهد زد. اما فراموش نکنید که عشق نیز مانند هر چیز دیگری نیازمند مراقبت و توجه است. یک اشتباه کوچک می‌تواند به راحتی این آتش را خاموش کند. اگر تاکنون به تعادل بین زندگی شخصی و حرفه‌ای خود توجهی نداشته‌اید، اکنون زمان مناسبی برای ایجاد این تعادل است. با ایجاد تعادل در زندگی، خواهید دید که چگونه همه چیز بهتر پیش می‌رود و به آرامش بیشتری می‌رسید. یکی از کارهای ناتمامی که در دست دارید، ممکن است ذهن شما را مشغول کرده باشد. بهتر است تمام تلاش خود را برای تکمیل این کار به کار بگیرید. به یاد داشته باشید که تعویق انداختن کارها می‌تواند مشکلات بیشتری را برای شما ایجاد کند. اگر اراده قوی داشته باشید، می‌توانید بر هر مانعی غلبه کنید. از هوای نفس خود پرهیز کنید و به دیگران احترام بگذارید.

امروز حادثه‌ای وجود نازنین‌تان را تهدید می‌کند، در نتیجه بیشتر از همیشه مواظب سلامتیتان باشید و روز را به گونه‌ای به پایان برسانید که سلامت شما به خطر نیفتد.   علاقه‌ای که به فراگیری علم و دانش دارید را دست‌کم نگیرید و به لطف این روحیه، افق‌های جدیدی را پیش‌روی خود قرار دهید. روحیه دمدمی مزاجی دارید و دائم نظرهایتان را تغییر می‌دهید، این روحیه زمینه دلخوری اطرافیان را فراهم کرده و مانند سابق روی حرف‌های شما حساب باز نمی‌کنند. در نتیجه در اولین فرصت این روحیه را تغییر دهید و به اطرافیان ثابت کنید که اگر سرتان برود، حرفتان نخواهد رفت.  احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و فردی وجود دارد، در نتیجه تا جایی که می‌‌توانید روزی بدون حاشیه را در پیش بگیرید و به گونه‌ای روز را به شب برسانید که کسی از شما دلخور نشود. اجازه ندهید وقت شما برای انجام کارهای پیش پا افتاده تلف شود و روز را به گونه‌‌ای به پایان برسانید که از تمامی لحظه‌های آن نهایت استفاده را برده باشید. همسر یا عشق زندگی‌تان را از صمیم قلب دوست دارید، با این حال آن‌گونه که باید‌وشاید محبت خود را به عشق زندگی‌تان منتقل نمی‌‌کنید. در اولین فرصت محبت خود را بر زبان بیاورید و به عشق زندگی‌تان ثابت کنید که عاشق وی هستید.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار