فال روزانه دوشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۱

به گزارش رصد روز ، فال روزانه دوشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۱ و فال روز تولد سیزدهم تیر و فال روزانه فردا سیزدهم تیرماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس ...

به گزارش رصد روز ، فال روزانه دوشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۱ و فال روز تولد سیزدهم تیر و فال روزانه فردا سیزدهم تیرماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.در ادامه فال فردا ۱۳ تیر ۱۴۰۱ را می خوانیم.

فال روزانه فردا فروردین ( دوشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۱ )

 برخوردهای احساسی پیامدهای ناگواری را به همراه خواهد داشت. به جای آن شور و هیجان باید از عقل سرد و برنده خود استفاده کرد تا واقعیت‌ها را بخوبی شناخت. اوضاع مالی تو تقریبا آرام است و زمان آن رسیده که به یک مرخصی یکی دو روزه بروی.

1متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

امروز از خواب که بلند شده‌اید، احساس می‌کنید کودک درونتان زنده شده و حس و حال بسیار خوب و با نشاطی دارید. این روحیه را به فال نیک بگیرید و روز را با شادی و نشاط مضاعفی به پایان برسانید. مدت‌ها پیش اتفاق ناگواری در زندگی شما رخ داده است. به رغم اینکه زمان زیادی از این اتفاق می‌گذرد، هنوز هم ناراحت و دلخور هستید. اجازه ندهید این ناراحتی ادامه پیدا کند و به خاطر داشته باشید که گذشته‌ها گذشته‌ست.  میان شما و فردی مشاجره‌ای در می‌گیرد، اما این دعوا ختم به خیر خواهد شد. از این شرایط درس بگیرید و در آینده به گونه‌ای رفتار کنید تا کسی از شما بدی به دل نگیرید. به لحاظ مالی افزایش درآمدی را تجربه می‌کنید. اجازه ندهید این افزایش درآمد شما را مغرور کند و به خاطر داشته باشید که همیشه باید پولی را برای روز مبادا کنار بگذارید. کارهای زیادی در منزل دارید، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که اعضای خانواده به کمک‌تان می‌آیند و کارها سریع‌تر از چیزی که انتظارش را دارید به پایان خواهد رسید.  مدتی است که سری به دوستان قدیمی نزده‌اید و حسابی دلتنگ‌شان هستید، امروز زمان مناسبی است تا با رفقای قدیمی دیداری تازه کنید و خاطره‌های خوش گذشته را زنده نمایید. همسر یا عشق ‌زندگیتان روز خوبی را آغاز نکرده و امروز حسابی بهانه می‌گیرد.

امروز صداهای عجیبی را دم گوش تان می شنوید که شما را وادار می کند از واقعیت دور شوید و در ابرها سیر کنید. شاید ایجاد تعادل میان آنچه قلب تان می گوید با آنچه عقل تان دستور می دهد، سخت باشد اما سعی کنید که این کار را انجام دهید زیرا زیاده روی در رویاپردازی شما را از زندگی عقب می اندازد. اگر می خواهید در مورد رابطه عاطفی تان تصمیم مهمی بگیرید، لازم نیست بترسید. هر چه ساده تر برخورد کنید، نتیجه بهتری برایتان خواهد داشت. دست به جیبتان ببرید و برای انجام یک کار خیرخواهانه داوطلب شوید. نسبت به رابطه عاطفی‌تان خوشبین باشید بدبینی و بد دلی فقط زندگی را برایتان سخت تر می کند. یک جابجایی مکانی در شغل یا سکونت برایتان پیش می آید که باید به فال نیک بگیرید. زندگی خودتان را با دیگران مقایسه نکنید. شرایط زندگی افراد یک امر نسبی است.




فال روزانه فردا اردیبهشت ( دوشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۱ )

باید به این مسائل حاشیه‌ای پایان بدهید. بیشتر وقت تو و او صرف مسائل جزئی و حاشیه‌ای می‌شود و همین موضوع شما را از هم و هدفهایتان دور می‌کند. بهتر است هیچکدام کاری نکنید که به جای خوشحالی در کنار هم، از هم سر مسائل کوچک کینه به دل بگیرید و روزتان را خراب کنید.مناسب‌های مختلفی پیش می‌آید که تو نباید از آنها غایب باشی. بودن در کنار دوستان و آشنایان اثر مثبتی در روحیه تو خواهد داشت. پس خود را از جمع جدا نکن.در زمینه کاری موفقیت مهمی بدست خواهی آورد و به سود نسبتا خوبی هم می‌رسی. گرچه احساس می‌کنی شایستگی تو بیشتر از اینها بود اما تا اینجا هم باید خدا را شکر کرد.

2متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

امروز فرصتی فراهم می‌شود تا کار مهمی که مدت‌ها  به فکر انجام آن هستید را آغاز کنید. یکی از نزدیکان نیازمند کمک مالی شما است، اما احتمال‌ دارد که با کمک به ایشان گرفتاریهای مالیان افزایش پیدا کند.  فکر ناراحت‌‌کننده‌ای شما را آزار می‌دهد، این ناراحتی‌ را با اعضای خانواده درمیان بگذارید و با آنها درددل کنید.  دوستان و آشنایان به منزل شما می‌آیند و لحظه‌های شادی را سپری خواهید کرد. اگر به فکر سلامت وجود نازنین خود هستید، عادت‌های ناپسند را کنار بگذارید و سبک‌زندگیتان را تغییر دهید.  متوجه می‌شوید که همسر یا عشق‌زندگی‌‌تان امروز اصلا حوصله شما را ندارد و از هر فرصتی برای فرار از شما بهره می‌گیرد، اجازه ندهید این رفتار زمینه ناراحتی و دلخوری شما را فراهم کند چرا که پس از گذشت مدتی عشق‌زندگی‌تان حوصله بیشتری پیدا می‌کند و در عشق و مهرورزی به شما چیزی کم نخواهد گذاشت.

امروز فردی انگیزه لازم را برای انجام کاری به شما می دهد. اما لازم است که شما هم خودتان این انگیزه را در وجودتان ایجاد کنید. چند قدم به عقب بردارید و شرایط را از دور بررسی کنید، سپس با قدرت و سرعت لازم آنچه در سرتان است را عملی کنید. راهی که در پیش گرفته اید کاملا متعلق به شماست، بنابراین بدون هیچ نگرانی ایده هایتان را پیاده کنید. امروز افراد لجباز زیادی را در اطراف تان مشاهده خواهید کرد اما به آنها توجه ای نکنید و راه خودتان را بروید. یک قول قدیمی بر شانه‌تان سنگینی می کند، حالا فرصت جبران است ادای دین کنید. نتیجه یک بحث به نفع شما تمام می شود و از جلسه یا دادگاه برنده بیرون می آیید. موضوعی شما را بسیار ناراحت کرده است که اگر در خصوص آن عاقلانه رفتار کنید مشکل حل خواهد شد. روزهای مهر و محبت هم بالاخره از راه می رسد اما نه این هفته.




فال روزانه فردا خرداد ( دوشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۱ )

یک مشکل عاطفی، مدتها ذهن تو را به خود مشغول خواهد کرد. انتظار اینکه با یک راه‌حل ساده بتوانی آنرا فراموش کنی و از آن خلاص شوی، توقع بیهوده‌ای است. باید بسیار صبر و حوصله داشته باشی تا به مرور زمان این اتفاق در ذهنت کم‌رنگ شود.یک موفقیت کوچک هم کافی است تا این فضا را عوض کرده و دوباره تو را سرحال و شادمان کند. می‌توانی از این موفقیت کوچک نردبانی بسازی برای رشد و رسیدن به موفقیت‌های بزرگ. اگر خود را دست کم نگیری می‌توانی از موقعیت‌های پیش آمده به بیشترین سود برسی. باید بعضی از رفتارهای خود را تصحیح کرده و سعی کنی به جز منافع خودت به منافع دیگران هم فکر کنی.

3متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

انسان منفی‌بافی هستید و زندگی را همیشه با عینک بدبینی تماشا می‌‌کنید. ادامه این رویکرد نه تنها زمینه افسردگی شما را فراهم می‌کند، بلکه به مانعی برای دستیابی به موفقیت‌های بیشتر تبدیل خواهد شد.   به لحاظ مالی وضعیت خوب و باثباتی دارید، اما از آنجایی که در همیشه روی یک پاشنه نمی‌چرخد، بهتر است از امروز تصمیم بگیرید که مقداری از درآمد خود را برای روز مبادا کنار بگذارید و راه پس‌انداز و صرفه‌جویی در پیش بگیرید. یکی از دوستان که علاقه زیادی به شما دارد امروز هدیه‌ای برای شما گرفته و قصد دارد تا با تقدیم این هدیه، دوستی خود را به شما ثابت کند. قدر این دوست را بدانید و در اولین فرصت به فکر جبران این محبت باشید. یکی از آشنایان یا اطرافیان شما در آتش عشق می‌سوزد و به محبوبی دل باخته است، اجازه ندهید این فرد بیشتر از این در آتش عشق بسوزد و به ایشان کمک کنید تا به محبوبش برسد و عشقی جاودان و ماندگار را تجربه نماید. روحیه انسان‌دوستی دارید و همیشه به فکر کمک به دیگران هستید. این روحیه را ادامه دهید و مطمئن باشید محبتهای شما بدون پاسخ باقی نمی‌ماند.  دستی در هنر یا نویسندگی دارید، اما همیشه استعداد خود را نادیده‌گرفته‌اید و شرایطی برای هنرنمایی پیدا نکرده‌اید، امروز زمان مناسبی است که این رویکرد را تغییر دهید و هنرهای خود را به رخ اطرافیان بکشید.

امروز از نظر عاطفی ذهن تان درگیر است. احساس می کنید که چیزی اشتباه است اما نمی توانید علت آن را بیابید. بهتر است که در این شرایط از دیگران کمک بگیرید. پیشنهادهای آنها می تواند شما را از این ابهام برهاند. امروز کمی از ساعت کاری تان کم کنید و وقت تان را با شریک زندگی تان بگذرانید. رابطه عاطفی شما در هفته های گذشته به خوبی پیش نرفت، بنابراین لازم است تا زمانی را برای صحبت کردن و رفع هر گونه ابهانی با شریک زندگی تان بگذرانید. شادی های خودتان را منحصر به شادی یک شخص دیگر نکنید، خودتان را خوب بشناسید و برای خودتان ارزش بیشتری قایل شوید. پی آنچه خوشحالتان می کند بروید، امکان بازگشت زمان و تغییر آن وجود ندارد به آنچه به خودتان می گویید عمل هم بکنید. یک معامله انجام خواهید داد، خرید یا فروش برای شما هرچه که باشد برای شما خوب است.




فال روزانه فردا تیر ( دوشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۱ )

در عشق باید صاف و شفاف بود. درست است که به راحتی می‌توان ریا کرد و به هزار رنگ و نیرنگ آلوده شد اما تو همواره سعی کن چون آینه صاف و بی‌ریا باشی. با شوخ‌طبعی خود باید تلخی‌های این زندگی را از بین برد و کام خود را شیرین کرد. هر چه روزگار به تو سخت می‌گیرد، تو آسان بگیر و با آن لبخند و روحیه شاد خود به استقبال آن برو.یک مشکل جسمی پیش آمده است که باید با مراجعه به پزشک آن را برطرف کرد. همیشه مراقبت‌های پزشکی را باید رعایت کرد و در این فصل ه هوا متغیر است خود را چنگ بیماری نیانداخت.تو همچنان در پی ولخرجی‌های زاید هستی و به همین خاطر بودجه‌ات زود ته می‌کشد. اعتدال را در زندگی رعایت کن.

4متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

روحیه‌ای خنده‌رو و بشاش دارید، این روحیه امروز به شما کمک می‌کند تا گره‌ای از مشکلات خود را باز کنید. از این شرایط درس بگیرید و درآینده به دنیا بخندید تا دنیا هم به شما لبخند بزند.  تفریح و سرگرمی بیش‌از‌حد را کنار بگذارید و بیشتر به فکر کار و موفقیت باشید. به خاطر داشته باشید که راه پیشرفت و موفقیت از میان برنامه‌ریزی و پشتکار می‌گذرد. احترام بیشتری به پدر و مادر و بزرگان فامیل بگذارید. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز حسابی ناراحت و عصبانی است. در چنین شرایطی بهتر است که از ایشان دوری کنید و اجازه دهید آب‌ها از آسیاب بیافتد و ناراحتی عشق ‌زندگیتان برطرف شود. فرصتی از روز را به پیاده‌روی و تفکر اختصاص دهید. کارها را با عجله انجام ندهید و به خاطر داشته باشید که راه موفقیت از میان آرامش و تمرکز می‌گذرد.  مشاجره‌ای میان شما و یکی از آشنایان ایجاد خواهد شد. اجازه ندهید این مشاجره زمینه دلخوری بین شما و این فرد را فراهم کند. به هر قیمتی که شده دلخوری را از دل این فرد بیرون آورید و رفتاری دوستانه در پیش بگیرید. از بودن در تنهایی لذت می‌برید، امروز روز شماست چرا که فرصتی پیدا می‌کنید تا در گوشه‌ای بنشینید و حسابی با خودتان خلوت کنید.

امروز برقراری تعادل در برنامه هایتان کمی سخت است. به دنبال راه حلی برای مشکل تان می گردید اما انقدر اطراف تان شلوغ است که نمی توانید به خوبی تمرکز کنید. اما نگران نباشید و بیش از این به خودتان فشار نیاورید. بهترین راه برای شما در حال حاضر این است که خودتان را به دست باد بگذارید و پس از تمام شدن طوفان به سر جای تان بازگردید. بین شما و شریک زندگی تان مشکلی بوجود آمده که احتمالا به خاطر زاویه دید یکی از شماست. بهتر است کمی به هر دویتان زمان دهید تا در تنهایی بیشتر در این مورد فکر کنید. سفری کوتاه اما دلچسب که موجب آرامش اعصابتان خواهد شد پیش رو دارید. خرید مورد نظرتان را به تعویق نیندازید، ممکن است دیگر فرصت خرید نداشته باشید. تا کی می خواهید گذشته رو مرور کنید از حال لذت ببرید و برای آینده بهتر برنامه ریزی کنید. بانی امر خیر خواهید شد و کسی به شما خبر می دهد که بسیار خوشحالتان می کند.




فال روزانه فردا مرداد ( دوشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۱ )

 اختلافات کوچکی با دوست و یا همسر پیش آمده که به زودی به خیر و خوشی تمام می‌شود. به جای تحریک او، سعی کن او را آرام کنی و دوباره دلش را بدست آوری. بعضی کارها تو را خسته و فرسوده می‌کند. باید پشت سر آن دست به کارهایی بزنی که شادابی و نشاط به همراه داشته باشد تا کفه ترازوی زندگی تعادل پیدا کند.پس از یک عارضه جسمی، دوباره سلامتی خود را بازخواهی یافت. امنیت و سلامت از جمله نعمت‌هایی هستند که وقتی قدرشان شناخته می‌شود که نباشند.سعی کن کاری پیدا کنی که با روحیه و استعدادهای کلی تو سازگاری داشته باشد. علاقه به یک کار شرط موفقیت در آن خواهد بود. از تمام استعدادهای خود استفاده کن تا موفق شوی.

5متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

روحیه‌ای‌ منفی‌باف دارید و از زمین و زمان گله می‌کنید، قبل از اینکه این روحیه کار دست‌تان بدهد، مثبت‌گرایی را در زندگی در پیش بگیرید و افکار منفی را دور بریزید. با شرکت در کارهای خیر و انسان‌دوستانه به لحاظ روحی به آرامش برسید. امروز فردی که علاقه خاصی به شما دارد پیشنهادی را برای افزایش درآمد مطرح می‌کند، این پیشنهاد را به فال نیک بگیرید و مطمئن باشید که اجرای آن، شرایط مالی‌ شما را بهبود می‌دهد. توانایی‌های خود را باور ندارید و همیشه خودتان را دست‌کم می‌گیرید، این وضعیت نه تنها شما را از همقطارانتان عقب انداخته، بلکه زمینه افسردگی و ناراحتیتان فراهم کرده‌است. در نتیجه اصلا به صلاح نیست که این رویکرد را ادامه دهید و امروز فکری به حال این شرایط بردارید و با خودباوری و اعتماد‌به‌نفس، دستاوردهای بیشتری را از آن خود کنید.  توقع‌های بی‌جایی از عشق ‌زندگیتان نداشته باشید. در غیر این صورت ادامه این رفتار چیزی به غیر از دلخوری‌های بیشتر برای همسر یا عشق ‌زندگیتان به دنبال ندارد. مشکلی در انجام کارهای روزانه پیش نمی‌آید و امروز فرصتی پیدا می‌کنید تا به تفریحات موردعلاقه‌تان برسید.   کارهای مهم و ضروری امروز را حتماً انجام دهید و سهل‌انگاری نکنید.

اجازه ندهید که هیچ مانعی بر سر راه شما قرار گیرد. امروز روز عمل است، بنابراین نفسی عمیق بکشید و قدم اول را بردارید. برای موفقیت بیشتر، باید زاویه دیدتان را وسیع تر کنید و تمام جوانب را خوب در نظر بگیرید. اگر می خواهید که در مورد رابطه عاطفی تان تصمیم مهمی بگیرید، امروز زمان خوبی ست. فقط قبل از این که آن را عملی کنید، با شریک زندگی تان مشورت کنید زیرا هر حرکت یک طرفه ای موجب دلخوری او از شما خواهد شد. اهداف خوبی در سر دارید اما راه را اشتباه می روید، علت آن است که بیشتر اوقات پی بازیگوشی و شیطنت هستید، اگر به همین روال ادامه دهید آینده خوبتان را از دست می دهید. سرمایه قابل توجه به دستتان می رسد، مراقب باشید به درستی از آن استفاده کنید، همه تخم مرغ‌هایتان را در یک سبد نگذارید احتمالات و انتخاب های مختلف را بسنجید.




فال روزانه فردا شهریور ( دوشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۱ )

 از کسی بدت می‌آید، این سوء تفاهمی است که باید به سرعت برطرف شود چون او نقش مهمی در سرنوشت عاطفی تو خواهد داشت. پس با هشیاری از وقوع یک اشتباه جلوگیری کن، زیرا این وضعیت به ضرر تو خواهد بود.اخبار خوشحال کننده و دیدارهای سودمندی در انتظار توست. روش زندگیت را عوض کن تا از این حالت تنش و التهاب خارج شوی. باید به آینده‌ات امیدوار باشی.بهتر است فعلا به بدست آوردن پول کمتری فکر کنی و به راهی بیاندیشی که زودتر تو را به سود برساند چون تو در حال حاضر به پول نیاز داری. می‌توانی در فرصتهای دیگر به آینده‌‌های دورتر فکر کنی.

6متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

مدتی است که در بستر بیماری افتاده‌اید و حال‌و‌روز خوشی ندارید، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که این بیماری ادامه پیدا نمی‌‌کند و در طول چند روز آینده، بهبودی کامل حاصل خواهد شد. روز خوبی را به لحاظ مالی در پیش دارید و یکی از آشنایان که احتمالاً از اعضای خانواده مادری شماست، زمینه‌ای برای افزایش درآمدتان فراهم می‌کند. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و در کنار افزایش درآمد، رابطه خود را با این فرد تقویت کنید. اعضای خانواده امروز توقع‌های زیادی از شما دارند. اجازه ندهید این رویکرد ادامه پیدا کرد و در اولین فرصت با اهل منزل صحبت کنید و از آنها درخواست نمایید توقع‌های بیجا را کنار بگذارند.  اهل رقابت هستید و در برابر مشکلات کوتاه نمی‌آیید. به کمک این روحیه گره‌هایی که در زندگی شما ایجاد می‌شود را باز کنید و به اطرافیان ثابت نمایید که چند مرده حلاج هستید. همسر یا عشق‌ زندگیتان خودش را به آب و آتش می‌زند تا رفاه و رضایت شما را فراهم کند. تلاش ایشان را قدر بنهید و در اولین فرصت به عشق ‌زندگیتان ثابت نمایید که شما نیز هیچ تلاشی را برای ایشان فروگذار نخواهید کرد. خبر غیرمنتظره و جالبی به دست شما می‌رسد و حسابی تعجب خواهید کرد.

احتمال این که امروز احساسات تان شما را فریب دهند، زیاد است. بنابراین سعی کنید که تصمیمات خود را از روی منطق تان بگیرید. استرس و تنشی در فضا برقرار است که مانع از سرعت عمل تان می شود. اگر می توانید امروز کارتان را زودتر تمام کنید و به جای آن به بیرون از خانه بروید. خرید کردن می تواند حال شما را عوض کند. اگر در پی آن هستید که به فردی احساس واقعی تان را به زبان آورید، امروز فرصت خوبی ست. درنگ کردن شما را از هدف تان دور خواهد کرد. از کسی که ترس آبرو ندارد تا جایی که می شود فاصله بگیرید و گرنه او آبروی شما را هم به بازی می گیرد. عزیزی را رنجانده‌اید و یک عذرخواهی به او بدهکار هستید، عذرخواهی کلام سحر آمیزی است که یک دنیا آزردگی را التیام می بخشد تا دیر نشده دست بکار شوید. در برخورد با موضوعی افراط کرده‌اید هر چه زودتر عقب نشینی کنید.




فال روزانه مهر

نباید خود را اسیر پیشداوری‌های غلط کنی. باید فرصت بدهی تا مسائل با گفتگو به نتیجه برسد.اگر ارزیابی درستی از شرایط اقتصادیت داشته باشی می‌توانی بهترین تصمیم را بگیری و در کارها موفق شوی. باید از ابتدا با خودت عهد کنی که دست از خیال پردازی برداری و واقع‌بین باشی.

7متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

خودخواهی را کنار بگذارید با شرکت در کارهای خیر و انسان‌دوستانه به اطرافیان ثابت کنید که به فکر دیگران هستید. اهل‌ ولخرجی و خرید‌های غیرضروری نیستید و همیشه حوا‌ستان به دخل‌و‌خرجتان هست، به همین دلیل پس‌انداز قابل‌قبولی اندوخته‌اید و نگرانی مالی ندارید، امروز به اهمیت پس‌انداز و صرفه‌جویی پی‌خواهید برد چرا که به مشکل مالی برخورد می‌کنید و این مشکل را به‌راحتی با کمک پس‌اندازی که کنار گذاشته‌اید حل خواهید کرد. انسان مهربانی هستید و همیشه به کمک به دیگران فکر می‌کنید، اما در این کار زیاده‌روی می‌کنید و گاهی اوقات به‌رغم اینکه اطرافیان نیازی به کمک شما ندارند به اصرار می‌خواهید به آنها کمک کنید. این وضعیت باعث شده تا اطرافیان به این فکر باشند که شما به جای کمک، قصد فضولی در زندگی آنها را دارید. ادامه این رویکرد اصلا به صلاح نیست و در اولین فرصت این اخلاق را کنار بگذارید. همسر یا عشق ‌زندگیتان برنامه‌های زیادی برای شما تدارک دیده تا ثابت کند که از همیشه بیشتر شما را دوست دارد. امروز فردی که علاقه چندانی به وی ندارید سر راه شما قرار می‌گیرد و مجبور می‌شوید وقت زیادی را با ایشان سپری کنید.

برای یک لحظه بایستید و به اطراف تان نگاهی بیاندازید. اتفاقات زیادی در حال رخ دادن است که شما از آن بی خبرید. شاید حتی اهدافی که در سر دارید هم در دو قدمی شماست اما از آن غافل اید. با کمی درنگ کردن واقعیات بیشتری را از زندگی درک خواهید کرد که به نفع تان تمام خواهد شد. اگر نسبت به فردی احساسی پیدا کرده اید، دیگر معطل نکنید. هر چه صادق تر باشید، نتیجه بهتری دریافت خواهید کرد. در اواسط روز فردی با شما تماس می گیرد و خبر خوبی را به گوش تان می رساند. یکی از دوستانتان از شما کمک مالی می خواهد، او را دریابید اما جوانب احتیاط را هم در نظر بگیرید، تا نه سیخ بسوزد نه کباب. سری را که درد نمی کند دستمال نبندید، وارد بحثی که به شما ارتباط ندارد نشوید، این روزها احساس می کنید که چیزی در زندگی‌تان کم است، اشتباه بزرگی است که اگر آن را در دیگران جستجو کنید.



فال روزانه فردا آبان ( دوشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۱ )

دوست داری روابط عاطفی تازه‌ای داشته باشی. می‌خواهی زیر این آسمان کبود کسی را پیدا کنی که با تو همدل و همراز باشد. باید به این جستجو ادامه داد تا به هدف خود رسید.راه حل مشکل شما شادمانی است. دوری از رنج و درد و ایجاد فضای سرور و شادی بهترین کاری است که می‌توانید انجام دهید. یاس و نومیدی را از خود دور کن. هیج سمی خطرناک‌تر و کشنده‌تر از یاس و نومیدی نیست. همین که هستی و نفس می‌کشی نشانه حیات و زندگی است و باید زندگی را آنچنان که دوست داری بسازی.کمک یکی از دوستان در این شرایط برای تو خیلی مهم خواهد بود. همین کمک می‌تواند تو را برای انجام یک کار بزرگ یاری دهد. کاری که برای تو سرنوشت‌ساز بوده و در آینده تو می‌تواند تاثیرگذار باشد.

8متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

بیماری مزمنی که دارید امروز رو به بهبودی خواهد گذاشت. در آینده سلامت خود را جدی بگیرید و اجازه ندهید سهل‌انگاری در آینده شما را دوباره راهی بستر بیماری کند. مطمئن باشید ثروت بادآورده را باد می‌برد و برای افزایش درآمد به فکر راه‌های کارآمد و درست باشید. اعضای خانواده از ولخرجی‌های شما به تنگ‌آمده‌اند و ادامه این وضعیت به نفع شما نیست. از امروز ولخرجی را کنار بگذارید و با پس‌انداز و صرفه‌جویی، شرایط مالی خود را تقویت کنید. امروز با دلبری زیبا و پری‌چهره آشنا می‌شوید. این آشنایی عشقی آتشین را در دل شما روشن خواهد کرد. اجازه ندهید شعله‌های این عشق خاموش شود و به خاطر داشته باشید که با عشقی ماندگار طرف هستید. فرصتی پیدا می‌کنید تا کمی با خودتان خلوت نمایید و با انجام کارهای مذهبی یا مراقبه، به آرامش برسید. احساس می‌‌کنید همسر یا عشق ‌زندگیتان قدر زحمت‌های شما را نمی‌داند، اما امروز اوضاع تغییر می‌کند و عشق‌ زندگیتان با انجام کاری محبت‌آمیز به شما ثابت می‌کند که از جان و دل دوستتان دارد و قدر زحمت‌هایی که برای ایشان کشیده‌اید را می‌داند.

تصور می کنید که احساسات شما را به سمتی که نباید می رانند، دوست دارید که از این شرایط فرار کنید اما مراقب باشید که این کار را به درستی انجام دهید تا کسی آسیب نبیند. بستن چشم ها به روی مشکلات، شما را به طور موقت از آن مشکل دور می کند، بنابراین فرار راه درستی نیست. با آنچه در مقابل تان قرار می گیرد مقابله کنید تا به هدف تان برسید. امروز انرژی زیادی در محیط کار به دست خواهید آورد، سعی کنید که آن را تا انتهای روز حفظ کنید تا در پیشرفت تان موثر واقع شود. با شخص عزیزی که راه دور دارید تماسی بگیرید و احوالش را بپرسید شما می دانید راه حل چیست و می دانید که از پس آن به تنهایی بر نمی آیید، به جای آنکه کاسه چه کنم چه کنم به دست بگیرید بنشینید برنامه ریزی کنید و از کسانی که می توانند کمکتان کنند کمک بخواهید، خواهید دید همه چیز با سرعت فوق‌العاده ای پیش خواهد رفت.




فال روزانه فردا آذر ( دوشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۱ )

چرا وقتی صداشو می‌شنوی دست و پات رو گم می‌کنی؟! مثل بچه‌ای میشی که شکلات می‌بینه و دست و پاش می‌لرزه! بد نیست بعضی وقت‌ها یک ذره خوددار باشی!به زودی خبر خوشحال کننده‌ای می‌رسد که در زندگی تو اثر مهمی خواهد گذاشت. پس از یک دوره سختی و شکست، دوباره شانس به تو روی می‌آورد و باید سپاسگزار آن بود.درحال حاضر نیاز به آرامش و خلوت داری و باید سعی کنی آزردگی‌ها و ناراحتی‌های گذشته را از خودت دور کنی چون به جسم و روحت لطمه می‌زند.دلیل نمی‌شود اگر در یک برنامه یا کاری شکست خوردی، باز هم شکست خواهی خورد. اتفاقا با تجارب مهمی که در این راه داری حتما پیروز خواهی شد. در این هیچ شکی نیست. به موفقیت خود یقین داشته باش.

9متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

کارهای زیادی در پیش‌رو دارید، اما امروز زمان خوبی برای سخت‌کار کردن نیست و بهتر است به جای اینکه خودتان را غرق کار کنید، کمی به خودتان استراحت بدهید و زودتر از همیشه کارها را تعطیل نمایید. به لحاظ مالی روز خوبی را آغاز کرده‌اید و از جایی که انتظارش را نداشتید، سودی روانه حساب‌های بانکی‌تان خواهد شد. تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید. روحیه‌ای مسئولیت‌پذیر دارید و برای سلامتی و رفاه اعضای خانواده خودتان را به آب و آتش می‌زنید، این روحیه را حفظ کنید و مطمئن باشید زحمت‌های شما از دید اهل منزل پنهان نمی‌ماند.  فرصتی برای رسیدگی به کارهای موردعلاقه‌تان پیدا می‌کنید. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و با انجام کارهای دلخواه، به آرامش برسید.  همسر یا عشق ‌زندگیتان توقع‌های زیادی از شما دارد و این وضعیت زمینه ناراحتی شما را فراهم کرده‌است، در نتیجه در اولین فرصت با عشق‌زندگی‌تان صحبت کنید و از ایشان درخواست نمایید که انتظارات خود را در حد توان شما پایین بیاورد.

وقت آن است که پرده از زندگی تان بردارید و توانایی هایتان را به دیگران نشان دهید. شما آرزوهای بزرگی در سر دارید اما تاکنون جسارت لازم را برای قدم برداشتن نداشتید. اگر مهارت های شما به اطرافیان تان ثابت شود، مطمئن باشید که راههای روشنی در مقابل تان باز خواهد شد. به زودی عشق، زندگی شما را از این رو به آن رو خواهد کرد. تنها کافی ست که از برخی محدودیت هایی که برای خود ایجاد کردید، رها شوید و آزادانه تر قدم بردارید. عشق در راه است اگر درها را نبندید، خودتان را دست کم نگیرید و به کم هم راضی نشوید. سفری پیش رو دارید و بعد از سالها چشمتان به دیدن عزیزانتان روشن می شود. از خودتان بپرسید در برابر توقعی که دارید چه کرده‌اید؟ این سوال را از منظر خودتان جواب ندهید، از کسی که درست می شناسیدش بپرسید و بخواهید تا واقعیت را به شما بگوید.




فال روزانه فردا دی ( دوشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۱ )

اتفاقات عجیبی می‌افتد که تو را متعجب می‌سازد. باید مدتی صبر کنی تا مفهوم این جریانات روشن شود. منتظر اتفاقات مثبت باش چون به زودی یک ملاقات غیرمنتظره و هیجان‌انگیز داری. دلهره یا نگرانی مبهمی مدتیست گرفتارت کرده ولی خوشبختانه رو به انتهاست و به زودی علتش روشن خواهد شد. این روزها باید قبل از هر چیز به فکر سلامتی‌ات باشی و بعضی کسالتهای کوچک را کم اهمیت نگیری.این روزها از بدقولی و یا بدحسابی یک نفر که رویش حساب میکردی سخت عصبی و ناراحتی اما نگران نباش چون هنوز وضعیت به حالت بحران نرسیده. با یک برنامه درست میتوانی وضعیت اقتصادیت را روبرواه کنی.

10متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

 احتمال سرقت یکی از اموال با ارزش شما وجود دارد. به نفع شماست که چشم از مال و اموال خود برندارید.  دوستان و آشنایان به شما سر می‌زنند و لحظه‌های شادی را در کنار اطرافیان سپری خواهید کرد. به لطف این شرایط حسابی روحیه بگیرید و انرژی لازم را برای کارهای دشوار آتی بدست آورید. عشقی ناب و فراموش نشدنی را تجربه خواهید کرد. از این وضعیت نهایت استفاده را ببرید و حسابی عاشقی کنید. امروز اتفاق مهمی در زندگی شما میفتد و درس بزرگی می‌گیرید. این اتفاق را به یاد داشته باشید و تجربه‌های ارزشمندی به کوله‌بار زندگیتان اضافه کنید.    در میان برنامه‌ کاری شلوغی که دارید، فرصتی پیدا می‌کنید تا در کنار اعضای خانواده بنشینید و به حرف‌های‌‌شان گوش فرا دهید. این فرصت را مغتنم بدانید و به اهل منزل ثابت کنید که از هم‌صحبتی با آنها نهایت لذت را می‌برید. اوضاع بر وفق مراد شما خواهد بود، اگر عجله را کنار بگذارید و سهل‌انگاری نکنید.

امروز ناگهان به مانعی برخورد می کنید و چند قدم به عقب بر می دارید. احساس می کنید که تمام تلاش هایتان تقش بر آب شده است، اما اینطور نیست. شما تجربه لازم را کسب کرده اید و از این پی می توانید عاقلانه تر جلو روید، همین موضوع بر سرعت پیشرفت تان خواهد افزود. اگر فردی را که پابه پای شما بیاید و در کنارتان دیوانگی کند ندارید، به این معنی نیست که شما هم خودتان را از این لذت محروم کنید. بلند شوید و به تنهایی به دنبال آرزوهایتان بدوید. اگر بد لجی نکنید گره از کارهایتان باز می شود. برای انجام یک وصلت پیش قدم می شوید. شما سفره‌تان همیشه پهن است برای همین درهای برکت در زندگی‌تان همیشه باز است. از فشارهای مالی این چند وقت نترسید، این دوران می گذرد اندکی صبور باشید و به خودتان ایمان داشته باشید. منتظر یک تماس تلفنی مهم باشید.




فال روزانه فردا بهمن ( دوشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۱ )

بهتر است بعضی از خاطرات خوب گذشته را بخاطر آسایش و آینده خودت فراموش کنی. هر چه در رویا و خاطرات گذشته سیر کنی برای تو سودی نخواهد داشت. باید به فکر حال و آینده بود. یک پیشنهاد غیرمترقبه روحیه‌ات را عوض خواهد کرد و اعتماد به نفس تو را زیاد می‌کند. این روزها آمادگی انفجار داری! پس از حساسیت و استرست کم کن. باید مواظب اعصابت باشی و بخاطر هیچ و پوچ بهم نریزی.فعلا اوضاع اقتصادی تو راکد خواهد بود و تغییر زیادی نخواهد داشت. هر چقدر تلاش کنی تحولی ایجاد نمی‌شود پس در حال حاضر به همین شرایط قانع باش.

11متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

امروز علائم بهبودی بیماری مزمنی که به آن گرفتار هستید را مشاهده خواهید کرد. این وضعیت ادامه پیدا می‌کند و در چند روز آینده سلامت کامل خود را بدست می‌آورید. با فرصت مناسبی برای افزایش درآمد و سود بیشتر روبرو خواهید شد. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و دارایی‌های خود را دوچندان کنید. کالای گران‌بهایی که مدت‌ها است به فکر خرید آن هستید را امروز سفارش دهید. مطمئن باشید خرید این کالا به لحاظ روحی زمینه دلخوشی‌تان را فراهم خواهد کرد. بر این باور هستید که همسر یا عشق ‌زندگیتان شما را عاشقانه دوست دارد، اما آتش محبت   عشق‌ زندگیتان به شما از چیزی که فکرش را می‌کنید بیشتر است و امروز اتفاقی خواهد افتاد و این اتفاق باعث می‌شود تا به محبت عمیق و بی‌پایان عشق‌زندگی‌تان پی ببرید. ممکن است میان شما و یکی از همسایه‌ها یا همکاران در محل‌کار سوء‌تفاهمی ایجاد شود. اجازه ندهید این سوء‌تفاهم بالا بگیرید و به هر قیمتی که شده به صلح و صفا برسید. مشاجره‌های جزئی که میان شما و یکی از آشنایان وجود دارد را جدی نگیرید و این مشاجره‌ها را نمک زندگی قلمداد کنید. سرتان را به انجام کارهای غیر ضروری بند نکنید و اجازه ندهید روزتان با تنبلی به پایان برسد.

شرایط از دیروز برایتان آرام تر می شود و شما نفسی از روی راحتی می کشید. این زمان خوبی ست تا برخی از برنامه ریزی هایتان را عملی کنید. هر چه جدی تر قدم بردارید، گذراندن مسیر برایتان ساده تر خواهد شد. امروز فرصت جدی صحبت کردن برای شما و شریک زندگی تان فراهم می شود. اما در ساعتی این کار را انجام دهید که هر دو در وضعیت روحی مناسبی به سر می برید. شاید انتهای شب، زمانی که درگیری های کاری تان به پایان رسید زمان خوبی برای حرف زدن باشد. وقتی امید هست چرا ناامیدی. هنوز فرصت و زمان زیادی دارید تا به خواسته های به حق خودتان برسید، شما ظرفیت و توانایی تغییر را دارید و می توانید آینده را تغییر دهید. در مورد مشکل اخیر درایت و کاردانی شما به دادتان می رسد و مشکل را برایتان برطرف می کند. اگر چیزی را می خواهید باید بهای آن را بدهید.




فال روزانه فردا اسفند ( دوشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۱ )

کسی که درپی تخیلات راه می‌افتد، بدون اینکه بداند، فرصت‌های مهمی را از دست می‌دهد. باید این تخیلات را از خودت دور کنی و تنها در چارچوب واقعیت‌ها به آنها نگاه کنی. زمان برای بعضی رویاها و خیالبافی‌ها گذشته.روزهایی پر از تازگی و طراوت در انتظارت است. شاهد خبرها و یا اتفاقات خوشحال‌کننده‌ای خواهی بود.ورزش صورت عضلات را متناسب نگه می‌دارد و از شل شدن آن جلوگیری می‌کند. لبخند زیاد در طول روز علاوه بر سلامتی روح و شادابی، گونه‌ها را به سمت بالا کشیده و از افتادگی طرفین دهان جلوگیری می‌کند.خبر خوش یا پولی می‌رسد که برای تو بسیار مهم خواهد بود. حالا می‌توانی با خیال آسوده، برای آینده‌ات برنامه‌ریزی کنی.

12متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

با مشکلی روبه‌رو هستید که راه حلی برای آن پیدا نمی‌کنید. اجازه ندهید این مشکل شما را از پا دربیاورد و برای حل آن از دوستان و آشنایان کمک بگیرید.   نگرانی‌های خود را با اطرافیان درمیان نمی‌گذارید. قبل از اینکه این روحیه زمینه افسردگی شما را فراهم کند، با فردی که سنگ‌صبور شماست، درددل کنید و بار غصه‌های خود را زمین بگذارید. انتظار دارید پولی به دست شما برسد، اما این اتفاق نمی‌افتد و وضعیت مالی خوبی را تجربه نمی‌کنید. از این شرایط درس بگیرید و در آینده بیشتر از همیشه مواظب دخل‌و‌خرجتان باشید. وقت فراغت زیادی در پیش‌رو دارید، اما نمی‌توانید از این اوقات به بهترین نحو استفاده کنید. قبل از اینکه رابطه شما و همسر یا عشق‌ زندگیتان از چیزی که هست، سردتر شود، فکری به حال گرمای رابطه خود بردارید. حوصله ندارید و می‌خواهید تنها باشید. به یاد داشته باشید که تنهایی دردی از شما دوا نمی‌کند. به جای اینکه زانوی غم به بغل بگیرید، با فردی که سنگ‌صبور شماست صحبت می‌کنید و بار غصه‌هایتان را زمین بگذارید.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار