فال روزانه دوشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۳

 فال روزانه  دوشنبه 1 مرداد ۱۴۰۳  و فال روز تولد 1 مرداد ماه و فال روزانه فردا یکم مردادماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.

به گزارش رصد روز،  فال روزانه  دوشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۳  و فال روز تولد ۱ مرداد ماه و فال روزانه فردا یکم مردادماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند. فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.در ادامه فال فردا ۱ مرداد ۱۴۰۳ را می خوانیم.

 

فال روزانه فردا فروردین ( دوشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۳ )

باید از خطایی که مرتکب شدی عذرخواهی کرده و آن را جبران کنی. این کاری دشوار و سخت خواهد بود اما بهتر از آن است که همین راه غلط را تا آخر رفته و خود یا دیگران را نابود سازی.

به میزان ویتامین و کالری روزانه‌ات توجه کن تا دچار عارضه‌ای نشوی. همیشه پیشگیری قبل از درمان نتیجه بهتری خواهد داد!!

به زودی پیشنهاد خیر و برکت داری به تو خواهد شد. اگر از موقعیت به موقع در درست استفاده کنی و برای رسیدن به هدف تلاش کنی، از زحماتت خیلی زود نتیجه خواهی گرفت. اگر باهوش باشی مقداری پول به سوی تو حرکت خواهد کرد.

1متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

احتمال داره یه سفر دسته‌جمعی با دوستات برات پیش بیاد. یه سری صحبت‌ها و بحث‌ها با این جمع در مورد برنامه‌ریزی سفرتون دارین و نهایتا تصمیم نهایی رو می‌گیرین. اگه دنبال ادامه تحصیل هستی، الان وقتشه! موقعیت‌های خیلی خوبی برات فراهم میشه و ذهنت هم حسابی آماده و فعاله. هر تجربه جدیدی که تو مسیرت قرار می‌گیره، می‌تونه یه راه تازه تو زندگیت باز کنه و کلی فرصت‌های خوب برات به وجود بیاره. فقط یادت باشه نذار ترس‌های الکی جلوتو بگیرن. تو از یه نفر یه کاری میخوای که انجام بده که واسه تو خیلی ساده‌ست، ولی واسه اون خیلی سخته. به جای اینکه از دستش دلخور شی، سعی کن شرایطشو درک کنی. تو رابطه عاطفیت یادت باشه که “زود رسیدن از لذت رسیدن کم می‌کنه”. صبور باش و بذار همه چیز به موقع خودش اتفاق بیفته.

فکرهای ناراحت‌کننده‌ای امروز به ذهن شما خطور می‌کند. به صلاح شما نیست که بگذارید این افکار ناراحت‌کننده روز شما را خراب کند. در نتیجه جلوی هرگونه فکر منفی را بگیرید و روز را با آرامش‌خاطر به پایان برسانید.   متوجه خواهید شد که یکی از اعضای خانواده به موفقیت چشمگیری رسیده و این وضعیت زمینه شادی‌تان را فراهم می‌کند. انسان مهربانی هستید وحرف ‌دلتان را رک و بی‌پرده به زبان می‌آورید، این روحیه امروز کار دستتان می‌دهد و فردی از صحبت‌های بی‌پرده شما ناراحت خواهد شد. این رویکرد را تغییر دهید و از امروز به خودتان قول بدهید که در کنار صداقت، حرف‌های خود را بی‌پرده و رک مطرح نکنید تا کسی از لحن گفتار شما ناراحت نشود. کارهای مهم را پشت ‌گوش نیندازید و به اطرافیان ثابت کنید که در کارها وقت‌شناس و مصمم هستید. کسی که بدخواه شما است زیر پای همسر یا عشق ‌زندگی‌تان نشسته و قصد دارد تا دیدگاه ایشان را نسبت به شما تغییر دهد. در اولین فرصت این فرد را شناسایی کنید و اجازه ندهید نیت پلید خود را عملی سازد. تنهایی برای شما سم است. اجازه ندهید انزوا و گوشه‌گیری زمینه افسردگیتان را فراهم کند.

 

 




فال روزانه فردا اردیبهشت ( دوشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۳ )

با مشکلات عاطفی روبرو می‌شوی. از طرفی رفتارهای خشک و خشنت، از تو چهره نامطلوبی می‌سازد و او را فراری می‌دهد. درست است که مشکلاتی با هم دارید اما این دلیل نمی‌شود که خودت را ببازی و اخم کنی.

کسی که دیگران را شاد می‌کند، خود از شادی بزرگتری برخوردار می‌شود. بهتر است گره از ابروها باز کنی چون زندگی با این روحیه میانه بهتری دارد.

مراقب سلامتی خود باش. از اسراف و پرخوری جدا پرهیز کن.

پس از یک هفته آرامش و مساعد بودن اوضاع اقتصادی، شرایط تغییر کرده و طوفانی از راه می‌رسد. باید بر اعصابت مسلط باشی تا بتوانی به راحتی از این بحران کوتاه‌مدت عبور کنی.

2متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

امروز حواست حسابی به کارات هست و ذهنت خیلی بازه و همه چیزو خیلی خوب میفهمی. یه فرصت عالی داری که تو کارات حسابی بدرخشی و حتی یه پولی هم این وسط به جیب بزنی. امروز روز عشق و محبته! یه فرصت عالیه که جنبه مهربون و رمانتیکتو به کسی که دوستش داری نشون بدی. یه سورپرایز دو نفره میتونه خیلی حالشو خوب کنه. یادت باشه که با مهربونی و زبون خوش میشه همه کارارو روبراه کرد. خشونت و قهر فقط همه چیزو بدتر میکنه. تو یه کاری داری که یه چیزایی رو متوجه نمیشی. نترس و از کسی که میدونه سوال بپرس. پرسیدن سوال هیچ اشکالی نداره و باعث میشه که خیلی چیزای جدید یاد بگیری. ترس فقط باعث میشه که ضعیف و شکننده بشی. پس نترس و با شجاعت کاراتو انجام بده.

امروز یکی از اعضای خانواده به موفقیت چشمگیری دست پیدا خواهد کرد، این موفقیت را از صمیم قلب به ایشان تبریک بگویید و برای وی آرزوی موفقیت‌های بیشتری داشته باشید. قصد انجام معامله‌ای دارید، اما نگران هستید که ضرری متحمل شوید. هیچ جایی برای نگرانی وجود ندارد و مطمئن باشید معامله‌ای که امروز انجام می‌دهید، در آینده سود کلانی روانه حساب‌های بانکی شما می‌کند.  حرف دل خود را به زبان نمی‌آورید و این روحیه زمینه ناراحتی و دلخوری همسر یا  عشق‌ زندگی‌تان را فراهم کرده است، اجازه ندهید این رویکرد ادامه پیدا کند و از امروز به خودتان قول بدهید که عشق بی‌پایان خود را با گفتار و رفتار به عشق ‌زندگی‌تان ثابت نمایید.  ایامی سرشار از عشق و محبت انتظار شما را می‌کشد و همسر یا عشق ‌زندگی‌تان امروز بیشتر از همیشه عاشق شماست. این عشق را پیش خودتان نگذارید و به عشق‌ زندگی‌تان ثابت کنید که ایشان را با تمام وجود دوست دارید. فردی که به او پول قرض داده‌اید، امروز قرض خود را پرداخت می‌کند. تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید.

 

 




فال روزانه فردا خرداد ( دوشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۳ )

عشق و دوست داشتن باید در اعماق وجود آدمی جای گیرد. در غیر اینصورت به رفتاری ریاکارانه منجر خواهد شد که به خود و دیگران لطمه می‌زند. خلوص در عشق حرف اول را می‌زند.

باید به اندازه کافی وقت برای استراحت و لذت بردن از زندگی داشته باشی. این وقت را پیدا کن.

شرایط اقتصادی تو به جایی می‌رسد که ذهنت را آشفته می‌کند. باید بر این آشفتگی غلبه کرد و اجازه نداد که موج حوادث تو را با خود ببرد. باید با اعتماد به نفس و توانایی که در تو وجود دارد به این مشکلات پایان دهی.

3متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

امروز ممکنه به یه عالمه مهمونی و دورهمی دعوت بشی. اگه بری، خیلی به نفعت میشه. با یه عالمه آدم جدید آشنا میشی که علایق مشترکی باهات دارن و دوستای خیلی خوبی برای هم میشید.  تو همیشه دنبال آرزوهات میری و برای رسیدن به اهدافت هر کاری که لازم باشه انجام میدی. ولی امروز یه کم صبر و حوصله به خرج بده و عجله نکن. الان زمان مناسبی برای انجام بعضی از کارا نیست. یه حرف مهم داری که باید به یه نفر بزنی، ولی یه کم میترسی که چی بگی. نترس و حرفتو بزن. دیر نمیشه. امروز یه دوست قدیمی رو میبینی که خیلی وقته ندیدیش. دیدنش خیلی خوشحالت میکنه و کلی حرفای جالبی با هم میزنین. مهربون باش و با بقیه با احترام رفتار کن. اینجوری همه دوستت دارن و زندگیت خیلی شادتر میشه.

آرامش خود را حفظ کنید و روز را بدون نگرانی و استرس به پایان برسانید. خبر فرخنده‌ای به دست شما می‌رسد. این خبر را با اعضای خانواده به اشتراک بگذارید و لحظه‌های شادی را تجربه کنید. یکی از اعضای خانواده که احتمالاً برادر شماست، امروز به کمکتان نیاز دارد. هر کاری که از دستتان بر می‌آید را برای ایشان انجام دهید و به وی ثابت نمایید که همیشه می‌تواند روی کمک شما حساب باز کند. میان شما و فردی مشاجره‌ای در می‌گیرد. نفت به آتش این مشاجره نریزید و به هر قیمتی که شده کاری کنید که میان شما صلح‌و‌صفا برقرار شود.  برنامه‌‌‌ای برای حضور در کنار اعضای خانواده ترتیب داده‌اید و می‌خواهید به همراه اهل منزل حسابی خوش بگذرانید. این شرایط مهیا نمی‌شود و قسمت زیادی از روز را به انجام کارهای غیرمنتظره سپری خواهید کرد. اجازه ندهید این شرایط زمینه دلخوری اعضای خانواده را فراهم کند و به آنها قول دهید که در اولین فرصت در کنار هم حسابی تفریح می‌کنید. یکی از دوستان یا آشنایان که علاقه‌ زیادی به شما دارد، امروز برنامه خاصی برای شما تدارک دیده و با تقدیم هدیه‌ای قصد دارد تا حسابی شگفت‌زده‌تان کند. قدر این دوست را بدانید و در اولین فرصت محبتش را جبران نمایید.  زود از کوره در نروید و اجازه ندهید مشکلات پیش‌پاافتاده شما را ناراحت کند.

 

 




 

 

فال روزانه فردا تیر ( دوشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۳ )

این عشق بر عقل و دین تو خیمه زده و تو را کاملا تحت تاثیر قرار داده است. هرگونه سفارش یا تضمینی در این باره بی‌فایده است و باید صبر کرد تا این موج بگذرد یا این شعله فروکش کند.

راه حل مشکل شما شادمانی است. دوری از رنج و درد و ایجاد فضای سرور و شادی بهترین کاری است که می‌توانید انجام دهید.

تو در برابر جسمت مسئولی و موظفی آنرا سالم و شاداب نگهداری. با خوب خوردن، ورزش کردن به اندازه کافی و قرار گرفتن در معرض نور طبیعی خورشید به اندازه کافی میتوانی به این مهم دست یابی.

با کسانی برخورد خواهی کرد که موقعیت مالی ممتازی دارند. انتظار می‌رود که اگر به تو کمک کنند، زندگی تو از این رو به آن رو شود. در این باره باید احتیاط کرد و هرگونه احتمالی را در نظر داشت.

4متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

از نبود اعتمادبه‌نفس در زندگی رنج می‌برید و فرصت‌ها را یکی‌ پس از دیگری از دست می‌دهید. اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند. امروز فکری به حال افزایش اعتماد‌به‌نفس خود بردارید و قدر موقعیت‌های زندگی را بیشتر بدانید. موقعیت مالی جدیدی را در پیش‌رو دارید و در کنار سودی که از این موقعیت مالی نصیبتان می‌شود، شور و نشاط زیادی را تجربه می‌کنید. این شرایط را به فال نیک بگیرید و اهل منزل را در شادی‌های خود سهیم نمایید. اهل منزل شرایطی آرامش‌بخش را برای شما در خانه فراهم کرده‌اند، از این شرایط استفاده کنید و به آرامش برسید. کار مهمی برای شما پیش می‌آید. این کار کمی دشوار است و ممکن است برای انجام آن سهل‌انگاری کنید. اجازه ندهید این احساس به شما غلبه کند. کار مهمی که با آن روبه‌رو می‌شوید را به هر قیمتی که شده انجام دهید و به اطرافیان ثابت کنید که چند مرده حلاج هستید. روز خوبی برای عاشقی نیست و همسر یا عشق ‌زندگی‌تان حوصله شما را ندارد. در این شرایط به نفع شما است که بیش از حد به دست و پای عشق ‌زندگی‌تان نپیچید و اجازه دهید ایشان کمی به حال خودش باشد.    مشاجره‌ای میان شما و یکی از آشنایان ایجاد خواهد شد. اجازه ندهید این مشاجره زمینه دلخوری بین شما و این فرد را فراهم کند. به هر قیمتی که شده دلخوری را از دل این فرد بیرون آورید و رفتاری دوستانه در پیش بگیرید.

از نبود اعتمادبه‌نفس در زندگی رنج می‌برید و فرصت‌ها را یکی‌ پس از دیگری از دست می‌دهید. اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند. امروز فکری به حال افزایش اعتماد‌به‌نفس خود بردارید و قدر موقعیت‌های زندگی را بیشتر بدانید. موقعیت مالی جدیدی را در پیش‌رو دارید و در کنار سودی که از این موقعیت مالی نصیبتان می‌شود، شور و نشاط زیادی را تجربه می‌کنید. این شرایط را به فال نیک بگیرید و اهل منزل را در شادی‌های خود سهیم نمایید. اهل منزل شرایطی آرامش‌بخش را برای شما در خانه فراهم کرده‌اند، از این شرایط استفاده کنید و به آرامش برسید. کار مهمی برای شما پیش می‌آید. این کار کمی دشوار است و ممکن است برای انجام آن سهل‌انگاری کنید. اجازه ندهید این احساس به شما غلبه کند. کار مهمی که با آن روبه‌رو می‌شوید را به هر قیمتی که شده انجام دهید و به اطرافیان ثابت کنید که چند مرده حلاج هستید. روز خوبی برای عاشقی نیست و همسر یا عشق ‌زندگی‌تان حوصله شما را ندارد. در این شرایط به نفع شما است که بیش از حد به دست و پای عشق ‌زندگی‌تان نپیچید و اجازه دهید ایشان کمی به حال خودش باشد.    مشاجره‌ای میان شما و یکی از آشنایان ایجاد خواهد شد. اجازه ندهید این مشاجره زمینه دلخوری بین شما و این فرد را فراهم کند. به هر قیمتی که شده دلخوری را از دل این فرد بیرون آورید و رفتاری دوستانه در پیش بگیرید.

 

 




فال روزانه فردا مرداد ( دوشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۳ )

عشق و محبت باید از هر دو طرف باشد. عشق‌های یک طرفه گاهی خطرناک خواهند بود. سعی کن کسی را دوست داشته باشی که او هم جایی در دل خود برای تو ذخیره کرده باشد.

به زودی خبر خوشحال کننده‌ای می‌رسد که در زندگی تو اثر مهمی خواهد گذاشت. پس از یک دوره سختی و شکست، دوباره شانس به تو روی می‌آورد و باید سپاسگزار آن بود.

باید ورزش را جدی گرفت و از مصرف چیزهایی که سلامتی تو را تهدید می‌کند جدا خودداری کرد.

هر کاری زحمت دارد، حتی غذاخوردن! پس تو نباید انتظار داشته باشی که بدون زحمت و دردسر به سود برسی. برای رسیدن به موقعیت مالی بهتر باید تلاش زیادی بکنی.

5متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

چند روزه که حالت خوب نیست، ولی امروز حالت خیلی بهتر میشه. هم از نظر روحی و هم از نظر جسمی قوی تر میشی و میتونی خیلی بهتر فکر کنی. شاید یه عالمه ایده ی جدید برای کار و زندگیت به ذهنت برسه. امروز فرصت داری که به این ایده ها فکر کنی و ببینی چطوری میتونی عملیشون کنی. سر کار یه کم شلوغه، ولی این طبیعیه. روزای اول هفته که همیشه کار زیاده. ولی یه کم صبر داشته باش، همه چیز درست میشه. یه نفر بهت مدیونه و خیلی تلاش می‌کنه که جبرانش کنه. این روزا خیلی فشار روت هست و خیلی خسته و دلزده شدی. یه کم برای خودت وقت بذار و یه ساعتی رو توی سکوت و آرامش فکر کن. باید یه تصمیم مهم بگیری تا از زیر بار این فشار خلاص بشی. نمیتونی به این وضع ادامه بدی.

برای کاهش نگرانی و اضطراب به انجام کارهای خلاقانه مشغول شوید. قدر پول و سرمایه‌ خود را بدانید و ولخرجی نکنید. در غیر این صورت زودتر از چیزی که فکرش را بکنید قرض و بدهکاری بالا می‌آورید و حساب و کتاب زندگی از دستتان خارج می‌شود. علاقه‌ای بی‌پایان به کسب علم و دانش و مهارت‌های جدید دارید، این علاقه امروز به کمک شما می‌آید و در کنار افزایش مهارت، دوستان جدیدی نیز پیدا خواهید کرد.  یکی از دوستان که مدتی است خبری از وی ندارید، امروز به دیدارتان می‌آید. دیدارها را با این دوست تازه کنید و از هم‌صحبتی با ایشان به آرامش برسید. دوستی که علاقه ‌زیادی به ایشان دارید، مدتی است به شما کم‌محلی می‌کند و رفتار وی با شما مانند سابق نیست، از این رفتار دلخور نشوید و مطمئن باشید که گرفتاری‌های زندگی باعث شده تا این دوست، رابطه کمتری با شما داشته باشد. اهل تعریف و تمجید بیش‌از‌حد از خودتان هستید و همیشه در صحبت‌های‌تان غلو می‌کنید، قبل از اینکه این رویکرد شما را به فردی غیرقابل‌اطمینان در نزد دوستان و آشنایان تبدیل کند مبالغه در صحبت‌های خود را کنار بگذارید.

 

 




فال روزانه فردا شهریور ( دوشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۳ )

مراقب بعضی از رفتارهایت باش! به راحتی می‌توان دلی را شکست و با یک توهین روحی را آزرد اما همان دل و روح را نمی‌توان با هزار کوشش بدست آورد.

ارتباط با دوستانت را بیشتر کن. دوستی و رفاقت مهمترین سرمایه معنوی تو در این روزگار است. با این کار روحیه تو هم عوض می‌شود و خوشحال خواهی شد.

اگر احساس خستگی می‌کنی و نمی‌خواهی به پزشک مراجعه کنی می‌توانی با بازی رنگها روحیه‌ات را عوض کنی، شاید تغییر رنگ لباسهایت موثر باشد. رنگ قرمز انرژی خاصی به تو می‌دهد البته در بعضی افراد موجب زودرنجی و تحریک‌‌پذیری زیاد می‌شود!! اگر به دنبال آرامش هستی رنگ آبی یا سبز می‌تواند به تو کمک کند.

پیشنهاد کار و یا موقعیت تحصیلی خوبی مطرح می‌شود که بسیار فریبنده و جذاب خواهد بود. بهتر است در این باره فکر کنی و اگر کاملا یقین پیدا کردی به نفع توست، بدون درنگ بپذیری.

6متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

امروز با عشقت یه عالمه حرفای مهم در مورد آینده تون میزنین. شاید یه کم دعوا و بحث هم بکنین، ولی این خوبه. اینجوری همه نگرانی ها و تردیدهاتون رو به هم میگین و از هم دلخور نمیشین. بعد از این حرفا حس میکنین که خیلی به هم نزدیک تر شدین. تو حرف زدنت یه کم احتیاط کن و هر چیزی رو که به ذهنت میرسه به زبون نیار. شاید یه چیزی بگی که عشقت رو ناراحت کنه. امروز باید خیلی رو کار تمرکز کنی و قبل از اینکه کاری رو شروع کنی، یه بار دیگه خوب فکرش رو بکنی و ببینی که همه چیز درست و حسابی هست یا نه. اگه یه جایی مشکلی دیدی، سعی کن درستش کنی. خیلی خسته شدی. یه کم دور و برتو خلوت کن و یه نفس عمیق بکش. هم از آدم ها و هم از چیزها فاصله بگیر. الان به یه کم سکوت و آرامش احتیاج داری.

تصمیم مهمی سر راه شما قرار می‌گیرد. به صلاح شماست که از تصمیم‌های عجولانه دوری بگیرید و پس از مشورت با افراد باتجربه، تصمیمی اتخاذ کنید که صلاح شما و دیگر اعضای خانواده را به دنبال داشته باشد. برای فراموشی دغدغه‌‌های فکری از ورزش و مدیتیشن کمک بگیرید. همفکری با افراد باتجربه را دست‌کم نگیرید و برای حل مشکلات از اطرافیان چاره‌جویی کنید.   فرد از خدا بی‌خبری می‌خواهد میان شما و همسر یا عشق ‌زندگی‌تان فاصله بیندازد، قبل از اینکه این فرد برنامه‌های خود را عملی کند، ایشان را شناسایی کنید و به وی ثابت نمایید که هیچ‌چیزی بین شما و عشق‌ زندگی‌تان فاصله نخواهد انداخت.   روز حساسی را در پیش دارید و احتمال مشاجره‌ شما با یکی از همسایه‌ها یا همکاران در محل کار وجود دارد. به صلاح شماست که بیشتر از همیشه مواظب رفتار خود باشید و کاری نکنید که پشیمانی به دنبال داشته باشد. با یک دست چندین هندوانه بر می‌دارید و همیشه سرتان را بیش‌از‌حد شلوغ می‌کنید. این رویکرد نه‌تنها پیشرفتی برای شما به دنبال ندارد، بلکه به لحاظ فکری نیز ذهن شما را آشفته می کند تا تمرکز لازم را در انجام کارها نداشته باشید. از امروز تصمیم بگیرید این روحیه را کنار بگذارید و کارها را در وقت مشخص خود انجام دهید.

 

 




 

 

فال روزانه مهر ( دوشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۳ )

بدون دلیل برای خود مانع و مشکل می‌تراشی. یک اشتباه کوچک، یک تاخیر غیرموجه و یک سهل‌انگاری بیهوده می‌تواند تو را دچار دردسرهای متعددی کند که اصلا لزومی نداشت.

حواست را جمع کن چون همین روزها شانس در خانه‌ات را به صدا درمی‌آورد. مشکل ذهنت را مشغول کرده که به خوبی و خوشی تمام می‌شود. یک نفر از اعضای سالمند خانواده در مسئله مهمی کمکت می‌کند.

از پرخوری یا استفاده از چیزهایی که به جسم تو آسیب می‌رساند پرهیز کن. هنوز کارها و برنامه‌های زیادی در پیش داری و باید روح و جسمی سالم داشته باشی.

راه رسیدن به سود اقتصادی، هموار و امن است. پس جایی برای نگرانی و تردید باقی نمی‌ماند. بهتر است تلاش کنی تا به موفقیت برسی.

7متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

امروز که تو شهر میچرخی یا با اطرافیانت حرف میزنی، یه عالمه چیزای جالب گیرت میاد. این اطلاعات میتونه ایده‌های خیلی خوبی برای بهتر کردن اوضاع اجتماعی و مالی‌ بهت بده و حتی باعث پیشرفت تو کارت بشه. امروز یه ذره گارد دفاعیت رو پایین بیار و خود واقعیت باش. لازم نیست برای کسی نقش بازی کنی. خودت رو همینجوری که هستی قبول داشته باش. تو هیچوقت نیازی نداری که ارزشت رو به کسی ثابت کنی. تو یه جمع یه بحثی مطرح میشه که تو در موردش اطلاعات کافی نداری. بهتره فقط یه شنونده باشی و از بقیه یاد بگیری. میخوای یه پیامی به کسی بدی که ممکنه یه ذره برات دردسر ساز بشه. حواست باشه چی میگی و چجوری میگی. یکی دور و برت نیاز به کمک داره، ولی نمیتونه به زبون بیاره. یه کم بهش دقت کن و ببین میتونی چطوری بهش کمک کنی.

 مطمئن باشید ثروت بادآورده را باد می‌برد و برای افزایش درآمد به فکر راه‌های کارآمد و درست باشید. قرارداد تجاری یا کاری مهم باید انجام دهید. برای این کار مهم حتماً نظر افراد با تجربه را جویا شوید و بیگدار به آب نزنید. مشکلی راه شما را سد می‌کند. اجازه ندهید این مشکل شما را از هدف‌هایتان دور نگه دارد. برای حل آن از افراد باتجربه کمک بگیرید و گرفتاری‌ها را پشت سر بگذارید. سفری تفریحی در پیش دارید و در این سفر بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید به شما خوش می‌گذرد. همسر یا عشق ‌زندگی‌تان به یاد خاطره‌های دوران قدیم‌ افتاده و امروز برای شما از خاطره‌های اوایل آشنایی می‌گوید، این احساس را به فال نیک بگیرید و خاطره‌های خوش عاشقی را زنده کنید. انسان پرتلاشی هستید و لحظه‌ای از کار و کوشش دست نمی‌کشید. این روحیه را ادامه دهید و مطمئن باشید زحمت‌های شما در آینده‌ای نزدیک به بار می‌نشیند.

 

 




فال روزانه فردا آبان ( دوشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۳ )

پیش از یک رابطه عاطفی یا عاشقانه باید خود را برای آن آماده ساخت. اول باید خانه را آب و جارو کرد و سپس از مهمان خواست که به آن قدم بگذارد. در این راه باید تجربه زیادی آموخت.

تغییرات آب و هوا، در تو تاثیر گذاشته و اگر مراقبت نکنی دچار عارضه‌ای خواهی شد. مراقب سلامتی خود باش.

اگر دست بالا داشته باشی می‌توانی چیزی را بخری که ارزنده خواهد بود. شرایط خوبی فراهم شده است و تو می‌توانی بخشی از آرزوهای مادی خود را عملی سازی. برای برای کارها باید برنامه‌ریزی دقیقی داشت.

8متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

امروز یه عالمه کار داری و فشار کار خیلی زیاده. شاید فکر کنی که نمیتونی با این حجم از کار یه دیدگاه مثبت به آینده داشته باشی. تو آدمی هستی که از قبول مسئولیت نمیترسی و همیشه سعی میکنی که تعهداتتو به بهترین نحو انجام بدی ولی امروز تمرکزت خیلی کمه و مدام حواست پرت میشه. یه کدورت قدیمی که خیلی وقته تو دلت داری، بالاخره از بین میره و یه عالمه حس خوب بهت دست میده.  امروز زیبایی‌ها مسحورت میکنن و شاید خیلی هوس کنی که هر چی چیز قشنگی میبینی بخری. اشکالی نداره، ولی حواست باشه که زیاده‌روی نکنی. تو بخشش به دیگران میانه‌رو باش. هر چیزی دو جنبه داره. یه موقع‌هایی بخشش خوبه و باعث خیر و برکت میشه، ولی یه موقع‌هایی هم زیادی بخشش کنی ضرر میکنی. از یه خطر و شر بزرگ نجات پیدا میکنی.

دور خوراکی‌های ناسالم را خط بکشید و با رژیم‌غذایی سالم و مفید، سلامت‌ خود را تضمین کنید. رهسپار سفر هستید. در این مسافرت چشم از چمدان‌ها و لوازم خود برندارید چرا که ممکن است کالای باارزشی را در این سفر گم کنید. امروز احتمال دارد ضرر هنگفتی را تجربه کنید. به صلاح شماست که حواستان به دخل‌و‌خرجتان باشد و از معامله‌های پرخطر دوری کنید. قرار است به همراه دوستان و رفقا دور هم جمع ‌شوید و حسابی خوش بگذرانید، از این موقعیت نهایت بهره را ببرید و تجدید دیدار با دوستان قدیمی را مغتنم بدانید، اما مواظب باشید که بیش‌از‌حد ولخرجی نکنید و این دورهمی در پایان روز هزینه‌های گزافی روی دست شما نگذارد. بر این باور هستید که همسر یا عشق ‌زندگی‌تان شما را عاشقانه دوست دارد، اما آتش محبت   عشق‌ زندگی‌تان به شما از چیزی که فکرش را می‌کنید بیشتراست و امروز اتفاقی خواهد افتاد و این اتفاق باعث می‌شود تا به محبت عمیق و بی‌پایان عشق‌ زندگی‌تان پی ببرید. کالایی که علاقه زیادی به آن دارید اما مدت زیادی است که آن را گم‌ کرده‌اید، امروز پیدا می‌شود. این کالا را در جایی مطمئن قرار دهید و حواستان باشید که این کالای باارزش را دوباره گم نکنید.  خاطره‌های خوش گذشته امروز در ذهن شما زنده می‌شود و یادی از لحظه‌های شاد قدیم می‌کنید.

 

 




فال روزانه فردا آذر ( دوشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۳ )

تو باید در برخورد با دوستان شجاعت و صراحت داشته باشی تا رابطه‌تان تضمین شود. شاید در ابتدا برای مدتی کوتاه، دلخوری و ناراحتی پیش بیاید اما در دراز مدت به تو حق خواهد داد.

دوستان یا همکاران تو را به خاطر انجام کاری تشویق خواهند کرد و این در روحیه تو تاثیر زیادی می‌گذارد.

نباید بگذاری رکود و یکنواختی زندگی تو را تحت تاثیر قرار دهد. هر از چند گاه با یک ابتکار تازه باید دست به عمل جدیدی بزنی که زندگی تو را تغییر دهد. با این کار سلامتی روحی‌ات را تضمین می‌کنی.

وضعیت اقتصادی تو ثابت خواهد بود. این ماه انتظارهای زیادی داری که شاید بخشی از آنها تحقق پیدا نکند. از عجله و شتابزدگی دوری کن. باید به اندازه کافی صبر و حوصله داشت تای کار به نتیجه برسد.

9متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

امروز یه حس عجیبی داری. انگار فکر میکنی که همه دنیا دارن به خوبی و خوشی زندگی میکنن، فقط زندگی تو پره از مشکل. یادت باشه که هیچکس زندگی کاملی نداره و همه به یه نحوی با مشکلات دست و پنجه نرم میکنن. اصلا عاقلانه نیست که بخوای زندگیت رو با بقیه مقایسه کنی. اگه یه معامله داری که می‌خوای انجامش بدی، دیگه دست دست نکن و زودتر تمومش کن. تو کار بقیه دخالت نکن تا اونا هم تو کار تو دخالت نکنن. تو یه بحثی که این روزها مدام در موردش حرف میزنی، به کم راضی نشو. وگرنه هی پشیمون میشی و کلافه میشی.  احساساتت رو بروز بده! سعی نکن که احساساتتو تو خودت نگه داری. یه ذره حرف بزن و بذار بقیه هم از حال و احوالت باخبر بشن. خودت رو آماده شنیدن یه خبر غیرمنتظره کن. یه رازی که خیلی وقته مخفیش کردی، بالاخره فاش میشه.

به رغم اینکه کارهای زیادی روی سرتان تلنبار شده، انرژی زیادی دارید و خسته نخواهید شد. از جایی که انتظارش را نداشتید پولی روانه حساب‌های بانکی شما می‌شود، به نفع شماست که تمام این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را پس‌انداز نمایید. در غیر این صورت این پول زودتر از چیزی که فکرش را بکنید به پایان می‌رسد و مشکلات مالیتان شروع می‌شود.  سپاسگذار لطف و محبت بدون چشم‌داشت همسر یا عشق ‌زندگی‌تان باشید. روحیه شوخ‌طبعی دارید و همیشه اطرافیان را خوشحال می‌کنید. این روحیه شما را به فردی محبوب درمیان دوستان و‌ آشنایان تبدیل کرده‌است. از شوخ‌طبعی خود بهره بیشتری بگیرید و دامنه دوستان خود را گسترش دهید. پدر یا مادر یا سایر اعضای خانواده احترام زیادی به شما می‌‌گذارند و حسابی هوای‌تان را دارند.محبت ایشان را پیش خودتان نگذارید و لطف ایشان را جبران کنید. انسان خردمندی هستید و اطرافیان روی شما به‌عنوان فردی باتجربه حساب باز می‌کنند. به همین دلیل یکی از آشنایان به همفکری شما نیاز دارد. با این فرد صحبت کنید و تجربه‌هایتان را با ایشان به اشتراک بگذارید.

 

 




 

 

فال روزانه فردا دی ( دوشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۳ )

فرصتی دست می‌دهد که باید بتوانی از آن درست استفاده کنی چون این فرصت به این زودی‌ها دوباره بدست نمی‌آید. اما در مورد احساساتت زیاده‌روی نکن چون پشیمان می‌شوی.

مسافرتی پرخاطره در پیش داری و یا مسافر داری. بعضی ملاقات‌ها و دیدارهای این هفته را به فال نیک بگیر، چون این روزها روی خط شانس هستی.

در مقابل بعضی حرفهای منفی و یا نیش زبان زدنهای دیگران صبور و بردبار باشید. مراقب سلامتی‌ات باش. دور شدن از محیط های شلوغ و پر سر و صدا میتواند روحیه‌ات را بهتر کند.

طلبی را که فراموش کردی وصول خواهد شد. بعضی‌ها به موقعیت تو در امور اقتصادی یا محیط کاریت غبطه می‌خورند پس قدر این زمان را بدان و با خرج‌تراشی بی‌فکر اوضاع را خراب نکن.

10متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

خوشبختانه بعد از چند روز آشفتگی ذهنی، امروز حالت خیلی بهتر میشه و هم از نظر روحی و هم از نظر فکری آروم‌تر و متمرکزتر میشی. یه سری مسائل مالی هست که باید بهشون رسیدگی کنی و خوشبختانه تو هم آمادگی لازم برای این کار رو داری. امروز یه ذره وقت بذار و روبروی آینه بایست و به خودت بگو “من بینظیرم!”. تو یه آدم فوق‌العاده‌ای و کلی توانایی‌های قشنگ داری. تو توی انتقال انرژی مثبت به دیگران و کمک بهشون تو حل مشکلاتشون خیلی قوی هستی. حالا وقتشه که یه ذره از این انرژی و توجه رو هم صرف خودت کنی. تو رابطه عاطفیت یه زخم کهنه دوباره سر باز کرده. این مشکل ریشه‌داره و نباید دائم تقصیرها رو گردن بگیری. یه جوری حلش کن وگرنه همیشه باهات میمونه و روز به روز بدتر میشه.

اهل خنده و شادی نیستید و این روحیه زمینه افسردگی شما را فراهم کرده است، امروز زمان مناسبی است تا با خنده، درمانی برای افسردگی‌های خود پیدا کنید. پولی که انتظارش را نداشتید به دست شما می‌رسد. به صلاح شماست که تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید. پولی به دست شما می‌رسد. این پول را برای خوشی و شادمانی اعضای خانواده خرج کنید. یکی از آشنایان یا اطرافیان شما در آتش عشق می‌سوزد و به محبوبی دل باخته است، اجازه ندهید این فرد بیشتر از این در آتش عشق بسوزد و به ایشان کمک کنید تا به محبوبش برسد و عشقی جاودان و ماندگار را تجربه نماید. تا می‌توانید دانش و مهارت‌های جدید فرا بگیرید. مطمئن باشید به هر اندازه که برای فراگیری مهارت‌های جدید تلاش می‌کنید،‌ به همان اندازه در زندگی از اطرفیان جلوتر قرار خواهید گرفت.  خبری از نظم‌و‌انضباط در زندگی شما نیست و این شرایط باعث شده تا از برنامه‌های‌تان همیشه عقب باشید. اجازه ندهید این رویکرد ادامه پیدا کند و در اولین فرصت برنامه‌ای منظم برای دستیابی به موفقیت‌های بیشتر تهیه کنید.

 

 




فال روزانه فردا بهمن ( دوشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۳ )

به زودی تحولی رخ می‌دهد و این شرایط به همین صورت باقی می‌ماند. بعضی وقت‌ها باید دهها عامل دست به دست هم دهند تا اتفاقی بیفتد. بهتر است به جای انتظار کشیدن به فکر برنامه‌های فردیت باشی.

در حال حاضر سلامتی کامل داری پس آن را با برنامه غذایی مناسب و ورزش تضمین کن.

به احتمال زیاد مبلغی به پس‌انداز تو افزوده خواهد شد. برای پیشرفت کردن باید قاطعانه تلاش کنی تا به موفقیت خود یقین داشته باشی.

11متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

خوشبختانه امروز خیلی تمرکزت بالاست و میتونی تو هر کاری که هست موفق بشی. تو یه موقعیت مهم، یکی به دادت میرسه و خیلی کمکت میکنه. تو با دست و دلبازی و خوشرویی که داری، خیلی تو دل بقیه جا باز کردی و همه دوستت دارن. امروز با یه نفر حرف میزنی که نظرت رو در مورد یه موضوعی عوض میکنه و یهو خیالت راحت میشه. برای انجام یه معامله عجله نکن. اول یه ذره بیشتر تحقیق کن و بعد تصمیم بگیر. یکی از نزدیکانت یه کاری میکنه که خیلی متعجبت میکنه. فعلا بهتره که هیچی بهش نگی و فقط یه ذره صبر کنی و ببینی چی میشه. تو یه ایده جدید برای کارت داری که میتونه زندگی تو رو به کلی تغییر بده. فقط کافیه که یه ذره تلاش کنی و دست از شکایت و ناله برداری. یکی از دوستات ازت میخواد کمکش کنی. حواست به برخوردت باهاش باشه و تا میتونی بهش کمک کن.

دغدغه‌های زیادی در زندگی دارید و اجازه داده‌اید که این دغدغه‌ها آرام و قرار شما را از بین ببرد، ادامه این رویکرد اصلاً به صلاح شما نیست و از امروز تصمیم بگیرید که نگرانی‌ها را کنار بگذارید و رویکردی همراه با آرامش به زندگی داشته باشید.  احتمال ضرر شما در معامله‌ها و قراردادهای کاری وجود دارد. به صلاح شماست که امروز کارهای تجاری را کنار بگذارید.  عشق محبوبی را در دل دارید و شب‌و‌روز به معشوق فکر می‌کنید، امروز زمان مناسبی است تا پرده از این عشق بردارید و راز دل را برای محبوب عیان کنید. مطمئن باشید که معشوقتان دست رد به سینه شما نخواهد زد و عشقی آتشین و ماندگار را تجربه خواهید کرد. دستاوردهایی که در زندگی دارید را دست‌کم نگیرید و به جای بزرگنمایی شکست‌ها، از آن‌ها درس بگیرید و کوله‌بار تجربه‌های خود را پربارتر کنید.  اطرافیان امروز بیشتر از همیشه به شما توجه می‌کند. پاسخگوی محبت اطرافیان باشید و به ایشان ثابت کنید که قدر آن‌ها را می‌دانید. امروز فرصتی پیدا می‌کنید تا سرتان را به انجام کارهای دلخواه بند کنید و نگرانی‌های روزانه را فراموش کنید.

 

 




فال روزانه فردا اسفند ( دوشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۳ )

آنقدر به کار و مسائل مالی سرگرمی که احساس و عاطفه را به کلی فراموش کردی. بخش مهمی از زندگی تو در مسائل عاطفی خلاصه شده است پس بیشتر به آن اهمیت بده.

با رسیدن یک خبر خوش و یا مقداری پول احساس می‌کنی روحیه تازه‌ای پیدا کردی. به زودی در جمعی حاضر می‌شوی که اگر مواظب حرفهایت باشی، خوش می‌گذرد. باید اطرافیان از کنار تو بودن لذت ببرند نه اینکه باعث رنجششان شوی.

برای غلبه بر بیماری کارهای ساده‌ای می‌توانی انجام دهی. مثلا خوردن مواد غذایی حاوی هورمونهای گیاهی، استفاده از نور فیلتر نشده و طبیعی روز، ورزش روزانه و کنترل استرس.

بعضی مشکلات مالی در حال برطرف شدن است. هیچ کس نیست که در زندگی خود مشکلی نداشته باشد. اساسا وجود بعضی از مشکلات برای اینست که تو بیشتر تلاش کنی تا موفق شوی.

12متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

امروز صبح که از خواب بیدار میشی، زیاد سرحال نیستی، ولی نگران نباش. کم کم حالت خوب میشه و مثل همیشه میشی.دتو آدم خیلی مسئولیت‌پذیری هستی و همیشه سعی میکنی که کارهاتو به بهترین نحو انجام بدی. حتی برای انجام کارای روزمره که زیاد بهشون علاقه نداری هم خیلی انرژی میذاری. بهتره که انرژی و توانتو برای کارای مهم‌تر و کارایی که بهشون علاقه داری بذاری. اینجوری هم بیشتر لذت میبری و هم نتیجه‌ی بهتری میگیری. مواظب باش که پولتو الکی خرج نکنی و یهو محتاج قرض و وام نشی. الان یه فرصت مهمه که یه تصمیم خیلی مهم و تعیین‌کننده رو بگیری که از مدتها قبل بهش فکر میکنی. اگه یه چیزی رو به یه نفر اعتراف کنی، میتونه باعث بشه که رابطه‌تون خیلی بهتر بشه و بتونید با هم صادقانه حرف بزنید.

عینک بدبینی به چشم زده‌اید و دنیا را سرشار از موضوعات منفی و نگران‌ کننده می‌‌بینید، این رویکرد نه تنها شما را به لحاظ کاری از اطرافیان عقب انداخته‌ است، بلکه به لحاظ روحی نیز به انسان افسرده‌ای تبدیل شده‌اید. در نتیجه امروز زمان مناسبی است که عینک بدبینی را از چشم بردارید و با نگاهی مثبت و آینده‌نگرانه زندگی را ادامه دهید.  به سینه فردی که می‌خواهد از شما پول قرض کند، دست رد بزنید. در غیر این صورت هرگز روی پولی که امروز به این فرد می‌دهید را نخواهید دید.   خاطره‌های خوش گذشته در ذهن شما تداعی شده و امروز احساس می‌کنید که کودک‌ درونتان زنده شده است، این روحیه را به فال نیک بگیرید و با زنده‌کردن خاطره‌های خوش گذشته، روزی همراه با خوشی و شادی را تجربه کنید. همسر یا عشق‌ زندگی‌تان رعایت حال شما را نمی‌کند و با گفتار و رفتارش، زمینه ناراحتیتان را فراهم کرده است. امروز زمان مناسبی است تا در این خصوص با عشق‌ زندگی‌تان صحبت کنید و از ایشان درخواست کنید که فکری به حال این رفتار بردارد. کار مهمی در پیش رو دارید، اما تمایلی برای انجام این کار نشان نمی‌دهید و دائم آن را به آینده موکول می‌کنید. اجازه ندهید این شرایط ادامه پیدا کند. کارهای دشوار را به هر قیمتی که شده به پایان برسانید. مطمئن باشید انجام این کار برای شما فایده‌های بی‌شماری به دنبال خواه داشت.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار