فال روزانه دوشنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۳

فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود

به گزارش رصد روز، فال روزانه دوشنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۳  و فال روز تولد۱۹ شهریورماه و فال روزانه فردا نوزدهم شهریورماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند. فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.در ادامه فال فردا ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ را می خوانیم.

فال روزانه فردا فروردین ( دوشنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ )

باید همیشه امیدوار و سرشار از انرژی بود. این انرژی مثبت و نیرومند به تو این امکان را می‌دهد تا از موانع عبور کنی و به هدفت برسی. هرگز هدفت را فراموش نکن.

در خصوص توصیه های اجتماعی فردا نوشته شده است : بزودی همای شانس و اقبال روی دوشت می‌نشیند و یک سری خوشبیاری‌های شیرین برایت اتفاق می‌افتد.

فردا درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : مراقب سلامتی‌ات باش و با انجام کارهای نسجیده خود را در معرض بیماری قرار نده. باید چیزهای زیان‌آور و مضر را آنچنان در نظر خود بزرگ جلوه دهی که هرگز نتوانی به آنها نزدیک شوی.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : همیشه بادها موافق نیستند پس مراقب دخل و خرجت باش.

1متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

امروز، روز چندان مناسبی برای پرداختن به مسائل احساسی و عاطفی نیست. اطرافیانتان در دنیای خودشان غرق شده‌اند و به نظر می‌رسد که درک و همدلی با شما برایشان دشوار است. در رابطه با فردی که به شما علاقه‌مند است، بهتر است کمی انعطاف‌پذیرتر باشید و از سخت‌گیری‌های بی‌دلیل خودداری کنید. بهانه‌جویی‌های مداوم می‌تواند به رابطه شما آسیب برساند. سعی کنید با دید بازتری به این رابطه نگاه کنید و از فرصت‌های موجود برای نزدیک‌تر شدن به او استفاده کنید. چسبیدن به عقاید قدیمی و مقاومت در برابر نوآوری، شما را در یک بن‌بست قرار داده و مانع پیشرفتتان خواهد شد. با این حال، اگر حاضر باشید دیدگاه‌های خود را بازنگری کرده و خود را با شرایط جدید وفق دهید، به زودی شاهد بهبود اوضاع خواهید بود. ممکن است این تغییر آسان نباشد و با چالش‌هایی روبرو شوید، اما مواجهه با این چالش‌ها بسیار بهتر از فرار از آن‌هاست. همچنین، به حرف‌های اطرافیان، حتی اگر به نظر شوخی می‌آیند، توجه کنید. ممکن است این حرف‌ها حاوی نکات مهمی باشند که به شما کمک کنند از یک موقعیت بد خارج شوید.

اهل انجام به‌موقع کارها نیستید و این روحیه باعث شده تا سبک ‌زندگی‌ شما اطرافیان را ناراحت کند. روز خوبی را برای افزایش درآمد در پیش دارید به شرط اینکه به فکر شکار لحظه‌های پرمنفعت باشید. شرایطی مهیا می‌شود تا به همراه همسر یا عشق زندگی‌تان بیرون بروید و حسابی تفریح کنید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و لحظه‌های عاشقانه‌ای را پشت سر بگذارید. هدیه‌‌ای برای یکی از آشنایان خریده‌اید و می‌خواهید این هدیه‌ را تقدیم ایشان کنید، اما احتمال زیادی وجود دارد که این فرد آن‌گونه که انتظار دارید از این هدیه خوشش نیاید. در انجام کارهای روزانه کوتاهی نکنید و با به پایان رساندن سریع کارها، فرصتی را برای استراحت و تفریح پیدا کنید.  یکی از آشنایان اشتباهی مرتکب می‌شود. این اشتباه ضرری به شما وارد می‌کند. با این فرد صحبت کنید و به ایشان گوشزد نمایید که در آینده بیشتر مواظب رفتارش باشد. شرایطی مهیا می‌شود تا دانش و توانمندی‌های خود را بیشتر کنید. از این شرایط بهترین استفاده را داشته باشید و دامنه مهارت‌های خود را افزایش دهید.




فال روزانه فردا اردیبهشت ( دوشنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ )

باید حساسیت خود را نسبت به اطرافیانت کاهش دهی. بعضی مواقع علاقه بیش از حد باعث می‌شود که از هر چیزی برداشت‌های مختلفی برای خودت بکنی. نباید زود تحت تاثیر صحبت‌ها قرار بگیری.

در خصوص توصیه های اجتماعی فردا نوشته شده است : یک اتفاق پرهیجان عاطفی در پیش داری پس سعی کن خودت را در جریانش قرار دهی و در مقابلش نایست.

فردا درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : یک مشکل جسمی پیش آمده است که باید با مراجعه به پزشک آن را برطرف کرد. همیشه مراقبت‌های پزشکی را باید رعایت کرد و در این فصل ه هوا متغیر است خود را چنگ بیماری نیانداخت.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : سعی کن با تلاش و ارتقاء شغلی یا تحصیلی سطح درآمد خود را افزایش داده و آینده شغلی و اقتصادی خود را تضمین کنی.

2متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

امروز ممکن است درگیر بحث‌هایی شوید که بر سر حقایق و نظرات مختلف شکل می‌گیرند. یادتان باشد تفاوت نظر داشتن با کم‌هوش بودن یا نادان بودن یکسان نیست. هر کسی حق دارد دیدگاه خودش را داشته باشد. به جای اینکه بخواهید دیگران را متقاعد کنید که اشتباه می‌کنند، سعی کنید به دیدگاه‌هایشان احترام بگذارید و از آن‌ها یاد بگیرید. امروز مراقب باشید که با فخر فروشی و کنایه زدن، روابط خود را با دیگران خراب نکنید. ممکن است ناخودآگاه این کار را انجام دهید، اما این رفتار می‌تواند باعث شود که افراد از شما دور شوند. همچنین، به رابطه خود با شخصی که به شما علاقه‌مند است توجه کنید. بدخلقی‌های شما ممکن است باعث شود او از نزدیک شدن به شما هراس داشته باشد. سعی کنید مهربان‌تر و صبورتر باشید. در مورد ملاقات مهمی که پیش رو دارید، سعی کنید هیجان خود را کنترل کنید. و در نهایت، فراموش نکنید که از لطف افرادی که بدون هیچ چشم‌داشتی به شما کمک می‌کنند، قدردانی کنید. این قدردانی می‌تواند به شکل کلامی، رفتاری یا حتی با انجام کاری کوچک برای آن‌ها باشد.

مدتی است اتفاق‌های ناگواری در اطراف شما رخ می‌دهد. اجازه ندهید این اتفاقها زمینه افسردگی شما را فراهم کند. در عوض تلاش بیشتری انجام دهید و اوضاع زندگیتان را بهبود بخشید. فرصتی دست می‌دهد تا با ورزش و تحرک، انرژی زیادی بدست بیاورید و سالم و سلامت بمانید. مدتی پیش، کمک بزرگی در حق یکی از اطرافیان انجام داده‌اید. در چند روز آینده مزد محبت‌های خود را دریافت می‌کنید و این فرد، کمکی که در حق ایشان انجام داده‌اید را جبران می‌کند. بدون هرگونه خبر قبلی به مراسمی دعوت می‌شوید، این دعوت را قبول کنید و مطمئن باشید که اتفاق‌های خوشی در این مراسم رخ خواهد داد. فرصتی پیدا می‌کنید تا پای صحبت‌های همسر یا عشق ‌زندگی‌تان بنشینید و از هم‌ صحبتی با وی لذت ببرید.  شرایطی برای افزایش مهارت‌های شما مهیا می‌شود. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و دامنه مهارت‌های خود را گسترش دهید. مطمئن باشید به هر اندازه که توانمندی‌های بیشتری پیدا کنید، به همان اندازه درآمد شما افزایش می‌یابد.  یکی از آشنایان امروز ساز مخالف می‌زند و از در دشمنی با شما وارد می‌شود. اجازه ندهید کدورت میان شما و این فرد بالا بگیرید و به هر قیمتی که شده به صلح و صفا برسید.




فال روزانه فردا خرداد ( دوشنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ )

کسی که تو را دوست دارد برایت نقشه‌های زیادی می‌کشد اما تا می‌خواهد که آنها را عملی کند با رفتار پیچیده تو، پشیمان می‌شود. بهتر است کمی در برخوردت مراقب باشی و ملاحظه موقعیت‌ها را بکنی.

در خصوص توصیه های اجتماعی فردا نوشته شده است : هدایا و یا مقداری پول که در فکرش نبودی، به دستت می‌رسد. کسی را که در فکرش نبودی، ملاقات می‌کنی. به زودی تحول بزرگی در زندگی‌ات پیش می‌آید. آماده باش!

فردا درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : از گوشت قرمز پرهیز کن و جایگزین مناسبی برایش درنظر بگیر چون ممکن است سلامتی‌ات را به خطر بیندازد.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : نباید نگران مشکلات مالی‌ات باشی. اراده، پشتکار و استعداد تو می‌تواند تمام مشکلات را براحتی از سر راه بردارد.

3متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

امروز فرصتی است تا به تعادل بین زندگی کاری و شخصی خود فکر کنید. شاید شما در کار بسیار موفق باشید و از نظر مالی تامین باشید، اما آیا این به تنهایی برایتان کافی است؟ آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که زندگی تنها کار کردن نیست؟ شما برای لذت بردن از زندگی کار می‌کنید، پس اجازه ندهید که کار تمام وقتتان را بگیرد. امروز فرصتی برای شما پیش خواهد آمد تا از روزمرگی‌ها رها شوید و به دنبال تجربیات جدید بروید. با دید باز و ذهنی جستجوگر به اطراف خود نگاه کنید و از فرصت‌های جدید استقبال کنید. جهان پیرامون شما پر از شگفتی‌ها و ناشناخته‌هاست و شما می‌توانید با کنجکاوی و جسارت به آن‌ها دست پیدا کنید. ترس‌ها و نگرانی‌هایتان را کنار بگذارید و به دنبال رویاهایتان بروید.شما فردی جذاب و دوست‌داشتنی هستید و همین امر باعث می‌شود که دیگران به شما علاقه‌مند باشند. پیمانی که بسته‌اید بسیار خوش‌یمن است و آینده روشنی را برای شما رقم خواهد زد. از لطف و محبت اطرافیانتان قدردانی کنید و به یاد داشته باشید که موفقیت حاصل تلاش و پشتکار شماست. پس از تلاش خود دست برندارید و به مسیرتان ادامه دهید.

از ورزش دوری گرفته‌اید و این وضعیت سلامت شما را به خطر انداخته است. قبل از اینکه کم‌تحرکی برای شما دردسر درست کند، از امروز فرصتی را برای ورزش کنار بگذارید و اجازه ندهید کسالت و بیماری، سلامت وجود نازنین‌تان را به خطر بیندازد. مدتی است که به فکر پس‌انداز و صرفه‌جویی هستید، اما خرج‌های زندگی امان شما را بریده و فرصتی برای پس‌انداز پیدا نکرده‌اید، امروز بخت با شما یار است چرا که پولی به دستتان می‌رسد و می‌توانید قسمتی از این پول را برای آینده پس‌انداز نمایید. انسان توانمندی هستید و مهارت‌های زیادی دارید. با این حال آن‌گونه که بایدوشاید از مهارت‌های خود بهره نمی‌گیرید. ادامه این شرایط اصلاً به صلاح شما نیست. توانمندی‌های خود را به رخ دیگران بکشید و تا می‌توانید هنرنمایی کنید. شخصی که اعتماد زیادی به ایشان دارید امروز به شما ثابت می‌کند که لیاقت اعتماد‌تان را ندارد. از این شرایط درس بگیرید و در آینده با چشم بسته به افرادی که نمی‌شناسید، اعتماد نکنید.  امروز احساس می‌کنید که زمان سریع‌تر از همیشه حرکت می‌کند و حریف گذشت زمان نیستید، اجازه ندهید این وضعیت شما را از کارها عقب بیندازد و سرعت بیشتری به کارها بدهید و همیشه سعی کنید از زمان جلو باشید.  پدر یا مادر یا سایر اعضای خانواده احترام زیادی به شما می‌‌گذارند و حسابی هوای‌تان را دارند.محبت ایشان را پیش خودتان نگذارید و لطف ایشان را جبران کنید.




فال روزانه فردا تیر ( دوشنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ )

وقتی عشق آدمی را تسخیر می‌کند کمتر می‌توان از او انتظار انجام کارهایی عاقلانه داشت. این مساله‌ای طبیعی است اما تو سعی کن هرگز چراغ عقل را از دست ندهی تا گرفتار تاریکی نشوی.

در خصوص توصیه های اجتماعی فردا نوشته شده است : می‌توانی نامه‌ای برای یک دوست عزیز بفرستی. هرچند امروزه این رسم برافتاده و جایش را به تماس تلفنی و ایمیل داده اما نوشتن یا خواندن یک نامه لذت دیگری دارد. هم تو را سرذوق می‌آورد و هم دوستت را خوشحال می‌کند.

فردا درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : کنترل میزان کار، درس خواندن، زمان و نحوه استراحت از لحاظ جسمانی و عاطفی اثر فوق‌العاده‌ای بر سلامتی‌ات خواهد داشت.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : یک تشنج قابل ملاحظه در مسائل مالی تو پیش می‌آید. به این مساله نباید بیش از آنکه هست بها داد. چون این گونه مسائل طبیعی است و به مرور زمان از بین می‌رود.

4متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

امروز روزی است پر از شگفتی و اتفاقات غیرمنتظره. ممکن است در دل این هیاهو، افرادی را ملاقات کنید که حضورشان برایتان غافلگیرکننده باشد. این رویدادها اگرچه ممکن است برنامه‌هایتان را به هم بریزند، اما فرصتی عالی برای تجربه چیزهای جدید و ایجاد خاطرات فراموش‌نشدنی هستند. پس از این فرصت‌ها نهایت استفاده را ببرید و از لحظه لحظه آن لذت ببرید. یادتان باشد که پشیمانی از کارهایی که انجام نداده‌ایم، بسیار عذاب‌آورتر از پشیمانی از اشتباهاتی است که مرتکب شده‌ایم. پس از ترس از شکست دست برندارید و به دنبال علایق و رویاهایتان بروید. کمی خلاقیت و پشتکار می‌تواند شما را به مقصد برساند. در مورد مسائل مهمی که با آن‌ها روبرو هستید، هوشیار و محتاط باشید. تصمیمات عجولانه نگیرید و از مشاوره افراد قابل اعتماد بهره‌مند شوید. هدیه‌ای که دریافت می‌کنید، باعث شادی و خوشحالی شما خواهد شد. پیشنهاد کاری جدیدی که دریافت می‌کنید، می‌تواند فرصت خوبی برای پیشرفت شما باشد. یادتان باشد که شما کنترل زندگی خود را در دست دارید و هیچ اتفاق بدی برایتان رخ نخواهد داد.

روزی سرشار از خوشی و نشاط را آغاز کرده‌اید و از شادی در پوست خود نمی‌گنجید، این نشاط و شادی را با اعضای خانواده به اشتراک بگذارید و خاطره خوشی‌های امروز را در ذهن اطرافیان ماندگار کنید. شرایطی برای افزایش درآمد در پیش رو دارید. این فرصت را به بهانه‌ای برای پیشرفت‌های بیشتر در زندگی تبدیل کنید. به این فکر افتاده‌اید که تغییرات مهمی را در منزل انجام دهید. قبل از هر گونه تغییر، تصمیم خود را با اعضای خانواده در میان بگذارید و نظر اهل منزل را جویا شوید. هدیه‌‌ای برای همسر یا عشق ‌زندگی‌تان خریده‌اید و امروز می‌خواهید این هدیه‌ را تقدیم ایشان کنید، اما احتمال زیادی وجود دارد که همسر یا عشق ‌زندگی‌تان آن‌گونه که انتظار دارید از این هدیه خوشش نیاید. روحیه انسان‌دوستی دارید و همیشه به دیگران کمک می‌کنید. این روحیه را ادامه دهید و مطمئن باشید محبت‌های شما بدون پاسخ باقی نمی‌ماند.   روزهای دشواری را تحمل می‌‌کنید و غصه‌ای در جان شماست. در برابر گرفتاری‌ها کوتاه نیایید و مطمئن باشید در چند روز آینده، یکی از مهم‌ترین گرفتاری‌های شما حل می‌شود.




فال روزانه فردا مرداد ( دوشنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ )

اگر بخواهی این بند نازک هم قطع نشود باید با هشیاری و دقت عمل کنی. به راحتی می‌توان رابطه‌ای را قطع کرد اما به دشواری می‌توان دوباره آن را ساخت. پس حفظ روابط از هر چیز مهمتر است.

در خصوص توصیه های اجتماعی فردا نوشته شده است : قبول یک پیشنهاد جدید از یک دوست، می‌تواند این حالت یکنواخت را از بین برده و تو را با طراوت و بانشاط کند. هر از گاهی باید به فکر ایده یا ابتکار جدیدی برای تغییر شرایط زندگی خود و اطرافیان بود و روح تازه‌ای به زندگی تزریق کرد.

فردا درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : مراقب سلامتی‌ات باش. دست به کاری نزن که تو را دچار بحران‌های تازه کند. تو در حال حاضر به آرامش و آسایش نیاز داری و باید آنرا حفظ کنی.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : کسی به تو پیشنهاد کار یا موقعیت ظاهرا خوبی می‌دهد. باید پیش از قبول، آنرا خوب سبک و سنگین کنی چون باید این پیشنهاد برای تو سودآور باشد و موقعیت مالی تو را بهبود بخشد.

5متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

امروز فرصتی است تا به روابط خود با دیگران نگاهی عمیق‌تر بیندازید. شما عادت دارید که در تصمیم‌گیری‌ها و انتخاب‌های اطرافیانتان دخالت کنید و بخواهید همه چیز طبق نظر شما پیش برود. اما امروز زمان آن رسیده که این رویکرد را تغییر دهید. هر فردی حق دارد زندگی خود را به شیوه دلخواه خود بگذراند و شما با دخالت در زندگی دیگران نه تنها به آن‌ها احترام نمی‌گذارید بلکه به استقلال آن‌ها نیز تجاوز می‌کنید. باور اینکه شما مالک زندگی دیگران هستید، نه تنها اشتباه است بلکه باعث ایجاد تنش و دلخوری در روابطتان می‌شود. در این روزها ممکن است احساس ناامیدی و یأس بر شما غلبه کرده باشد. شاید تلاش‌های فراوانی کرده باشید اما به نتیجه مطلوب نرسیده‌اید. حسادت و رقابت برخی افراد نیز ممکن است در این احساس نقش داشته باشد. اما ناامید نشوید. به جای اینکه به چیزهایی که ندارید فکر کنید، به نعمت‌هایی که در زندگی‌تان وجود دارد توجه کنید. قدردان روابطتان، سلامتی‌تان و هر آنچه که دارید باشید. کمی از هیاهوی زندگی دور شوید و به خودتان زمان بدهید. با این کار می‌توانید انرژی از دست رفته خود را بازیابید.

امروز بوسیله دوستان و آشنایان با فرد سرشناس و مهمی آشنا می‌شوید و گفتگویی میان شما و این فرد ایجاد خواهد شد. سخن‌های این فرد تاثیر زیادی روی شما می‌گذارد، در نتیجه حرف‌های ایشان را آویزه‌ گوش کنید و در آینده همیشه به یاد گفته‌های این فرد باشید. وضعیت مالی‌تان بهبود پیدا می‌کند و از جایی که حتی فکرش را نمی‌کنید، سود سرشاری روانه حساب‌های بانکی‌تان خواهد شد.  همسر یا عشق ‌زندگی‌تان را تحت‌فشار نگذارید و زندگی را به ایشان سخت نگیرید. در غیر این صورت فاصله‌ای عمیق میان شما و عشق ‌زندگی‌تان ایجاد خواهد شد. کار مهمی که مدتی است پشت‌ گوش میندازید را در فرصت فراغت امروز انجام دهید. یکی از دوستان یا اعضای خانواده ناخواسته کار ناپسندی را انجام می‌دهد و این کار زمینه دلخوری شما را فراهم می‌کند، اما دلخوری خود را به روی این فرد نیاورید و با چشم‌‌پوشی از کنار این کار ناپسند گذر کنید. فرصتی پیش می‌آید تا دمی در کنار دوستان قدیمی بنشینید و گل بگویید و گل بشنوید. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و به دوستان خود ثابت نمایید که از هم‌صحبتی با ایشان لذت می‌برید. بلندپروازی را کنار بگذارید و فراموش نکنید راه آرامش و رضایت در زندگی با میانه‌روی باز می‌شود.




فال روزانه فردا شهریور ( دوشنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ )

عشق در همسایگی توست. اما تو هنوز نمی‌دانی چه می‌خواهی و چه نمی‌خواهی!! بنابراین حیرت و ناکامی ادامه دارد. باید زمان بگذرد تا تو متوجه بعضی حقایق بشوی.

در خصوص توصیه های اجتماعی فردا نوشته شده است : فعالیت و نشاط خود را همچنان حفظ کن. شرایط برای آغاز یک برنامه جدید مناسب است باید کسی را پیدا کرد که در این راه تا آخر با تو باشد. یک دوست یا همراه خوب بزرگترین امتیاز است.

فردا درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : داشتن میهمان و پذیرایی از آن در خانه حس سلامتی را افزایش می‌دهد چون باعث ایجاد فرصت‌های شارکت در خوراک، معاشرت، توجه، عرض اندام و دلگرمی خواهد شد همچنین می‌تواند موجب هیجان، شور و نشاط و تبادل افکار و انرژی شود.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : دوست داری دست به کاری بزنی تا موقعیت اقتصادیت روبراه شود. بهتر است آینده نگر باشی و راهی بیابی که برای زمان طولانی آینده مالیت را تضمین کند نه کاری که زود به نتیجه برسد و به سرعت اثرش تمام شود.

6متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه


همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

افکار آشفته و نگرانی‌های بی‌مورد، تمرکزتان را از بین می‌برند و شما را در باتلاقی از تردید فرو می‌برند. این آشفتگی ذهنی نه تنها کارایی‌تان را کاهش می‌دهد، بلکه حس سرخوردگی و ناامیدی را نیز در شما تقویت می‌کند. برای رهایی از این وضعیت، بهتر است نظم و ترتیب را به زندگی‌تان بازگردانید. از انجام کارهای بی‌اهمیت و بحث‌های بی‌نتیجه خودداری کنید و روی اهداف اصلی‌تان تمرکز کنید. شاید صحبت با فردی که شما را به‌خوبی می‌شناسد بتواند به شما کمک کند تا افکار خود را منظم کرده و راه حل مناسبی برای مشکلات‌تان پیدا کنید. فراموش نکنید که غرور و خودخواهی، سد راه موفقیت شما هستند. با فروتنی و صداقت با اطرافیان‌تان برخورد کنید تا بتوانید مشکلات‌تان را حل کنید. به‌جای اینکه به دنبال یک راه‌حل بزرگ برای مشکلات‌تان باشید، آن‌ها را به بخش‌های کوچکتر تقسیم کنید و به‌تدریج به حل هر یک از آن‌ها بپردازید. با این کار، احساس خواهید کرد که بر مشکلات‌تان مسلط شده‌اید و به آرامش بیشتری دست پیدا خواهید کرد. خبر خوب این که نیتی که در دل دارید، حتماً برآورده خواهد شد.

مشکلی که گرفتار آن هستید به خوبی و خوشی برطرف می‌شود. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و با آرامش ‌خاطر زندگی را دنبال کنید. مهمان ناخوانده‌ای به شما سر می‌زند و در ابتدا از حضور این مهمان ناراحت می‌شوید، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که این مهمان خبرهای خوشی با خود به همراه آورده و زمینه شادی و نشاط شما و دیگر افراد خانواده را فراهم می‌کند. عشق محبوبی را در دل دارید و شب‌و‌روز به معشوق فکر می‌کنید، امروز زمان مناسبی است تا پرده از این عشق بردارید و راز دل را برای محبوب عیان کنید. مطمئن باشید که معشوقتان دست رد به سینه شما نخواهد زد و عشقی آتشین و ماندگار را تجربه خواهید کرد.  شرایطی برای سفری کوتاه مهیا می‌شود. راهی مسافرت شوید و تجربه‌های جدیدی را در این سفر بدست آورید. فردی قصد بازی با آبروی شما را دارد، این فرد را شناسایی کنید و به ایشان ثابت نمایید که آبروی خود را از سر راه گیر نیاورده‌اید.  به خاطر داشته باشید که عقل سالم در بدن سالم است و اگر به موفقیت‌های بیشتر فکر می‌‌کنید، فکری به حال سلامت جسم و جان خود بردارید و با حفظ آرامش در محیط منزل، شرایط را برای موفقیت‌های بیشتر مهیا نمایید.




فال روزانه مهر

باید بتوانی احساسات خود را بی‌پروا و صریح با دوست یا همسرت در میان بگذاری. شفافیت و روراستی، موجب تحکیم دوستی‌ها می‌شود و اگر رابطه‌ای را برهم زد نباید نگران آن بود.

در خصوص توصیه های اجتماعی فال فردا نوشته شده است : یک اتفاق خوشایند می‌افتد که برای تو امیدوارکننده خواهد بود. از هر چیز کوچکی باید برای تقویت روحیه خود استفاده کرد و برای مقابله با موانع و مشکلات آماده شد. موفقیت تو حتمی است.

فردا درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : اگر در روز بین چهار تا شش فنجان چای یا قهوه مصرف می‌کنی، از حدمجاز فراتر رفته‌ای. کافئین بیش از حد تو را بی‌قرار و عصبی می‌کند

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : پاداش خوبی در انتظار توست. اگر بتوانی از این فرصتهای پیش آمده به خوبی استفاده کنی، قطعا این پاداش را دریافت خواهی کرد. در غیر اینصورت رقیبان برنده خواهند شد.

7متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

امروز روزی است که باید به جریان زندگی اعتماد کنید و برخی امور را به دست تقدیر بسپارید. در تلاش برای کنترل همه جوانب زندگی، ممکن است خود را در بند محدودیت‌ها قرار دهید. نباید فراموش کنید که گاهی اوقات، عنصر شانس نیز در معادله موفقیت نقش مهمی ایفا می‌کند. قبل از هر تصمیم مهم، با افراد باتجربه مشورت کنید تا از دیدگاه‌های مختلف بهره‌مند شوید. به ثروتی که به دست آورده‌اید افتخار کنید، اما اجازه ندهید این ثروت، بر شخصیت شما غلبه کند. با انجام کارهای خیر، می‌توانید برکات بیشتری را به زندگی خود جذب کنید. در روزهای اخیر، به نظر می‌رسد که بیش از حد به مسائل مختلف حساس شده‌اید و به راحتی از دست اطرافیان دلخور می شوید. این نگرش منفی نه تنها به خودتان، بلکه به روابطتان نیز آسیب می‌رساند. سعی کنید با مهربانی و بردباری بیشتری با دیگران برخورد کنید تا آرامش و تعادل را به زندگی خود بازگردانید. امشب، شب سرنوشت‌سازی در انتظار شماست. اگر هنوز دل به کسی نسپرده اید، آماده باشید تا با فردی جدید آشنا شوید. این دیدار می‌تواند جرقه‌ای باشد که آتش یک عشق پایدار را در دل شما روشن کند.

بعدازظهر امروز فرصتی برای استراحت پیدا می‌کنید، از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و خودتان را برای روزهای آینده آماده کنید. از لحاظ مالی روز حساسی را در پیش دارید و بهتر است که مواظب خرج‌هایتان باشید. در غیر این‌ صورت هزینه‌ سنگینی را متحمل می‌شوید.  زندگی را سخت نگیرید و فرصتی را با دوستان و آشنایان بگذرانید و ناراحتی‌ها را فراموش کنید. همسر یا عشق زندگی‌تان تاکنون از خود گذشتگی‌های زیادی برای شما انجام داده است. محبت ایشان را پیش خودتان نگذارید و به وی ثابت کنید که قدردان لطف ایشان هستید. اعضای خانواده انتظار دارند امروز فرصتی را به آنها اختصاص دهید و با اهل منزل باشید، اما کارهای زیادی برای شما پیش می‌‌آید و زمانی برای بودن در کنار اعضای خانواده پیدا نمی‌کنید. اجازه ندهید اهل منزل این رفتار شما را به حساب کم‌توجهی‌تان به آنها بگذارند و به اعضای خانواده قول بدهید که در اولین فرصت، زمانی را در کنار آنها خواهید گذراند. فردی رفتار ناخوشایندی انجام می‌دهد و زمینه ناراحتی شما را فراهم می‌کند. در اولین فرصت دلخوری خود را با این فرد در میان بگذارید و از ایشان درخواست کنید که در آینده چنین رفتاری با شما نداشته باشد. نگرانی و اضطرابی که به جان شما افتاده را با انجام کارهای خیر و انسان‌دوستانه پایان بخشید.




فال روزانه فردا آبان ( دوشنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ )

تو در عشق و دوستی پاکباز و صمیمی هستی و باید مواظب باشی به کسی که علاقمند می‌شوی ارزش تو را داشته باشد.

در خصوص توصیه های اجتماعی فردا نوشته شده است : جنب و جوش و شور و هیجان تو زبان‌زد دیگران خواهد بود. این شوق و اشتیاق پشتوانه روحی و معنوی تو بوده و در نتیجه مشکلات و موانع را در پیش پای تو کوچک و حقیر خواهد ساخت.

فردا درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : ورزش به تو شادابی و نشاط می‌دهد. با وزرش باید بدنی سالم و تندرست داشت تا در بقیه کارها نیز موفق و بانشاط بود.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : وضعیت مالی تو ثابت خواهد بود اگر خودت بگذاری. در برخی موارد آنقدر بی‌رویه خرج می‌کنی که همه را متعجب می‌کنی.

8متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

امروز روزی است که باید به مرزهای شخصی خود توجه بیشتری کنید. شاید در گذشته به دلیل مهربانی و خیرخواهی، انتظارات دیگران را بر انتظارات خود مقدم می‌داشتید. اما امروز، زمان آن رسیده که به خودتان و خواسته‌هایتان بیشتر اهمیت دهید. با تعیین حدود مشخص، به اطرافیانتان نشان می‌دهید که به آرامش و استقلال خود ارزش می‌دهید. البته ممکن است برخی از دوستان یا همکاران شما این تغییر رفتار دلخور شوند، اما شما نباید اجازه دهید که قضاوت‌های دیگران بر تصمیماتتان تأثیر بگذارد. شما فردی هوشیار و مهربان هستید و نیازی نیست که برای همه توضیح دهید چرا تصمیم گرفته‌اید که بیشتر به خودتان توجه کنید. در زمینه مالی نیز، فرصت‌های خوبی در انتظار شماست. با استفاده از استعدادها و توانایی‌های خود، می‌توانید به درآمد خوبی دست پیدا کنید. در روابط عاطفی نیز ممکن است با چالش‌هایی روبرو شوید. اگر با کسی که دوستش دارید دچار اختلاف شدید، به جای اینکه بلافاصله او را مقصر بدانید، سعی کنید مشکل را از دیدگاه او نیز بررسی کنید. یادتان باشد که مشکلات در هر رابطه ای پیش می‌آید و مهم این است که برای حل آن‌ها تلاش کنید.

به جای اینکه به انجام کارهای عملی و قابل اجرا فکر کنید، همیشه به فکر انجام کارهای غیرممکن و دشوار هستید، از آنجایی که برداشتن سنگ سنگین، حکایت از انجام ندادن کارها دارد، از امروز به خودتان قول بدهید که فکر به انجام کارهای غیرممکن را کنار بگذارید و به انجام کارهای ممکن و شدنی فکر کنید. منفعتی در کارهای شما ایجاد می‌شود و مشکلات‌ مالی‌تان خاتمه پیدا می‌کند. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنید تا در آینده مشکلات مالی گریبان شما را نگیرد. ممکن است حرف ناخوشایندی از دهانتان خارج شود و همسر یا عشق ‌زندگی‌تان را برنجانید. به صلاح شماست که بیشتر همیشه مواظب رفتار و گفتار خود باشید و روز را به گونه‌ای به پایان برسانید که آب در دل عشق زندگی‌تان تکان نخورد.  بار سفر بسته‌اید و عازم مسافرت هستید، از خطرهای احتمالی این سفر هراسی نداشته باشید و خاطرتان جمع باشد که سفری پرسود و فایده‌ را تجربه خواهید کرد. یکی از آشنایان امروز کمک بزرگی در حق شما انجام می‌دهد. لطف این فرد را پیش خودتان نگذارید و در اولین فرصت محبت‌های ایشان را جبران کنید.




فال روزانه فردا آذر ( دوشنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ )

نباید منتظر دیگران بود! باید آستین‌ها را بالا زد و دست به کار شد. اگر این فرصت از دست برود دیگر به این زودی باز نخواهد گشت. از موقعیت‌ها باید استفاده کرد.

در خصوص توصیه های اجتماعی فال روزانه فردا نوشته شده است : یکنواختی در کارها و برنامه‌هایت تو را کسل و بی‌حوصله کرده. با کمی ابتکار عمل می‌توانی دوباره شرایط کاری و روحی ایده‌آلی را فراهم کنی. از استعداد خود برای ایجاد تنوع استفاده کن.

فردا درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : این طور که تو کار می‌کنی و استرس داری، مطمئنا مریض می‌شوی. کمی استراحت می‌تواند به تو کمک کند که هم خوب در مورد کارهای عقب افتاده فکر کنی و هم خستگی روحی و جسمی‌ات را به در کنی.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : پیش‌بینی می‌شد که پولی به دست می‌آید اما این اتفاق نیفتاد. وقتی در یک کار موفق نمی‌شوی نتیجه می‌گیری که همیشه و همه جا چنین خواهد بود. درحالی که این‌طور نیست و بدبینی حاصل از چنین منطقی، زندگی تو را آسیب‌پذیر خواهد کرد. باید دلایل واقعی هر کاری را فهمید.

9متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

امروز فرصتی است تا به ارزش‌های واقعی زندگی بیشتر فکر کنید. شاید در گذشته به دنبال ثروت و موفقیت مادی بوده‌اید و تصور می‌کردید که با افزایش درآمد، احترام و محبت دیگران را نیز به دست خواهید آورد. اما واقعیت این است که ارزش یک انسان به دارایی‌های مادی او نیست. روابط عمیق و صمیمانه با عزیزان، احساس رضایت از خود و کمک به دیگران، ثروت‌های واقعی زندگی هستند که هیچ‌گاه از بین نمی‌روند. این روزها ممکن است احساس پوچی و تردید به سراغتان بیاید و فکر کنید که تاکنون عمرتان را هدر داده‌اید. اما اجازه ندهید این افکار منفی شما را از مسیر درست زندگی منحرف کنند. هر روز فرصتی برای شروع دوباره است و شما می‌توانید با تغییر نگرش و رفتار خود، زندگی‌تان را متحول کنید. به یاد داشته باشید که هرگز برای رسیدن به رویاهایتان دیر نیست. هر چند گاهی ممکن است با بی‌مهری و جفای دیگران روبرو شوید، اما بدانید که ارزش شما به تایید دیگران وابسته نیست. خوبی کردن به دیگران، به منزله‌ی ریختن دانه‌ای در خاک حاصلخیز است. ممکن است بلافاصله ثمر ندهد، اما روزی جوانه خواهد زد و درخت مهربانی را در دل شما و اطرافیانتان پرورش خواهد داد.

از ورزش و تحرک غافل نشوید و سلامت وجود نازنین‌تان را پشت‌‌گوش نیندازید. در غیر این صورت طولی نخواهد کشید که راهی بستر بیماری شوید.  فرد باتجربه‌ای سر راه شما قرار می‌گیرد. پای صحبت‌های این فرد بنشینید و تجربه‌های ایشان را به کوله‌بار زندگیتان اضافه کنید. مهمان ناخوانده‌ای از راه می‌رسد و باید فرصتی از امروز را به پذیرایی از این مهمان اختصاص دهید. چشم‌تان را به روی زیبایی‌های دنیا بسته‌اید و فقط تاریکی‌ها را می‌بینید. قبل از اینکه این رویکرد زمینه افسردگی شما را فراهم کند، زیبایی‌های دنیا را ببینید و زندگی را با تمامی فراز و فرودهایش بپذیرید. روز خلوتی را در پیش دارید و فرصتی پیدا می‌کنید تا به استراحت یا تفریح دلخواه مشغول شوید. شرایطی مهیا می‌شود تا در کنار دوستان یا اعضای خانواده بنشینید و حسابی خوش بگذرانید. همسر یا عشق ‌زندگی‌تان امروز به شما ثابت می‌کند که یار و یاور شما در حل مشکلات است.  تنبلی را کنار بگذارید و اجازه ندهید کارهای عقب‌افتاده به فردا موکول شود.




فال روزانه فردا دی ( دوشنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ )

به خاطر بعضی اشتباهات دچار شکست می‌شوی. وقتی که حساب همه احتمالات را نکرده باشی دچار حوادث غافلگیرکننده‌ای می‌شوی. باید شناختت را در مورد اطرافیان و دوستانت بیشتر کنی.

در خصوص توصیه های اجتماعی فردا نوشته شده است : قدم زدن در هوای باز و پاک مثل ارتفاعات اطراف شهر یا پارکها می‌تواند روحیه‌ات را عوض کند و به تو آرامش و نشاط هدیه کند.

فردا درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : اگر احساس خستگی می‌کنی و نمی‌خواهی به پزشک مراجعه کنی می‌توانی با بازی رنگها روحیه‌ات را عوض کنی، شاید تغییر رنگ لباسهایت موثر باشد. رنگ قرمز انرژی خاصی به تو می‌دهد البته در بعضی افراد موجب زودرنجی و تحریک‌‌پذیری زیاد می‌شود!! اگر به دنبال آرامش هستی رنگ آبی یا سبز می‌تواند به تو کمک کند.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : به زودی پیشنهاد خیر و برکت داری به تو خواهد شد. اگر از موقعیت به موقع در درست استفاده کنی و برای رسیدن به هدف تلاش کنی، از زحماتت خیلی زود نتیجه خواهی گرفت. اگر باهوش باشی مقداری پول به سوی تو حرکت خواهد کرد.

10متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

امروز دنیای عاطفی شما همچون دریایی مواج است؛ گاهی آرام و گاهی طوفانی. روابط عاشقانه‌تان، هرچند غیرقابل پیش‌بینی، اما سرشار از هیجان و تحول هستند. نزدیک شدن و دور شدن‌های لحظه‌ای عشقتان، بخشی طبیعی از هر رابطه‌ایست. اگر این نوسانات شما را آزار می‌دهد، شاید بهتر باشد وابستگی بیش از حد را کنار بگذارید تا قلبتان کمتر آسیب ببیند. در حوزه کاری و مسئولیت‌ها، افکارتان کمی درهم‌ریخته است. برای سازماندهی بهتر، تمرکز بر روی یک کار خاص و دوری از بحث‌های بی‌نتیجه، بسیار مفید خواهد بود. شاید در انتظار دیدار با کسی باشید که این دیدار هنوز محقق نشده است. صبور باشید، گاهی اوقات زمان‌بندی کائنات با خواسته‌های ما هم‌خوانی ندارد. هر تلاشی که تاکنون کرده‌اید، بی‌ثمر نخواهد ماند. در نهایت، هر کاری که شروع می‌کنید را به پایان برسانید. گاهی اوقات، ما خودمان با توقعات بی‌جا، آرامش خودمان را بر هم می‌زنیم. حضور در جمع‌هایی که احساس راحتی در آن‌ها ندارید، انرژی شما را می‌گیرد. یادتان باشد، گفتن “نه” به دیگران، نشانه‌ی ضعف نیست بلکه نشانه‌ی احترام به خودتان است.

احساس می‌کنید که بیشتر از همیشه شاد و با انرژی هستید و هیچ مشکلی در سر راه خود نمی‌بینید، این احساس را غنیمت بدانید و به لطف انرژی و انگیزه‌ای که دارید، کارها را سریع‌تر از همیشه انجام دهید و فرصتی برای استراحت و تفریح پیدا کنید. مدتی است که به فکر خرید کالای گران‌قیمتی افتاده‌اید و می‌خواهید با خرید طلا یا کالاهای آنتیک و شیک، تجربه‌ای از خریدی لذت بخش را به خودتان هدیه بدهید. امروز بهترین زمان برای خرید است و مطمئن باشید از کالایی که امروز خریداری می‌‌کنید نه تنها راضی و خوشنود خواهید شد، بلکه به لحاظ مالی نیز این کالا افزایش قیمت پیدا می‌کند و از این خرید سودی به جیب می‌زنید. به مشکلی برخورد‌ کرده‌اید و برای حل این مشکل قصد دارید از دوستان خود کمک بگیرید، اما کسی برای کمک به شما لبیک نمی‌گوید. در این شرایط غم به دل خود راه ندهید و دستتان را به زانوی خود بگیرید و این مشکل را با موفقیت پشت‌سر بگذارید. مشغله‌های کاری زیادی دارید و از رسیدگی به خودتان غافل شده‌اید. ادامه این رویکرد اصلاً به صلاح شما نیست. فرصت بیشتری را به خودتان اختصاص دهید و یشتر از همیشه به فکر سلامتیتان باشید.  اجازه ندهید علاقه‌ای که به تنهایی و خلوت دارید، شما را به فرد منزوی تبدیل کند. اطرافیان دخالت‌های بی‌جایی در زندگی شما دارند. اجازه ندهید این شرایط ادامه پیدا کند. در اولین فرصت دست اطرافیان را از زندگی خود کوتاه کنید و سکان زندگی خود را در اختیار بگیرید.




فال روزانه فردا بهمن ( دوشنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ )

وقتی می‌بینی شرایط برعکس خواسته‌های تو حرکت می‌کند، بدبین می‌شوی و آینده را تیره و تار می‌بینی. بهتر است در از این منطق‌نگری برداری و برای بدست آوردن اهدافت تلاش کنی حتی اگر پایان کار طبق خواسته‌ات نباشد. حداقل تو تلاشت را کرده‌ای.

در خصوص توصیه های اجتماعی فردا نوشته شده است : یک شانس درست و حسابی در راه است. باید آماده باشی تا درست ازش استفاده کنی. اتفاقاتی در اطرافت می‌افتد که بخاطرش باید تغییراتی در وضعیتت بدهی که خوشایند خواهد بود.

فردا درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : باید فعالیت‌های اوقات فراغتت را متنوع‌تر کنی. لم دادن جلوی تلویزیون و خوابیدن پیشنهاد نمی‌شود چون راه مناسبی نیست. کمی جنب و جوش روحیه‌ات را عوض می‌کند و در نتیجه جسم سالمی خواهی داشت.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : اگر می‌خواهی بنشینی و موفقیت دیگران را تماشا کنی ایرادی ندارد اما مراقب باش همین میزان دارایی ناچیزت را با ندانم کاری از دست ندهی. با این روشی که در پیش گرفته‌ای اوضاع مالیت ثابت خواهد بود.

11متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

امروز شاید احساس کنید که گویی تکه‌ای از وجودتان گم شده و جای خالی بزرگی در قلبتان ایجاد شده است. یادتان باشد که تنها کسی که می‌تواند این جای خالی را پر کند، خودتان هستید. انتظار نداشته باشید دیگران احساسات شما را درک کنند و به طور کامل نیازتان را برآورده سازند.  شما همیشه نقش فرد قوی و مستقل را بازی می‌کنید، گاهی اوقات لازم است تا به خودتان اجازه دهید که آسیب‌پذیر باشید. با صداقت در مورد نیازها و خواسته‌هایتان صحبت کنید تا دیگران بتوانند بهتر از شما حمایت کنند. یادتان باشد، گنج نهفته در وجود خودتان است و شما نقشه رسیدن به آن را دارید. پس به دنبال آن بروید و از تلاش دست برندارید. به زودی متوجه خواهید شد که به مقصد نزدیک‌تر از آنچه فکر می‌کنید هستید. شاید چیزی را از دست داده‌اید اما نگران نباشید، زیرا به زودی جایگزینی بهتر برای آن پیدا خواهید کرد. به خودتان ایمان داشته باشید و بدانید که شایسته بهترین‌ها هستید. بدخواهی دیگران نمی‌تواند مانع پیشرفت شما شود. با اعتماد به نفس و عشق ورزیدن به خود و دیگران، آینده‌ای روشن برای خود رقم بزنید. صبور باشید و به فرصت‌هایی که در راه است، ایمان داشته باشید.

اجازه ندهید خستگی و کسالت به شما غلبه کند و کارهای امروز را زودتر از همیشه انجام دهید.  فرصتی که برای فراگیری مهارت‌های جدید در اختیار دارید را به فال‌نیک بگیرید. گرفتاری مالی که حسابی شما را نگران کرده امروز حل خواهد شد. به خودتان قول بدهید از امروز با پس‌انداز و صرفه‌جویی به گونه‌ای زندگی کنید تا در آینده هرگز روی مشکلات مالی را نبینید. انسان خوش‌قلبی هستید و بیش‌از‌حد وقت خود را برای حل مشکلات اطرافیان اختصاص می‌دهید، اجازه ندهید این روحیه جلوی پیشرفت شما را بگیرد و به دردسر بیفتید. روز خوبی را برای عاشقی آغاز کرده‌اید، اجازه ندهید این روز بدون عشق و محبت به پایان برسد و برنامه‌های عاشقانه‌ای برای عشق ‌زندگیتان ترتیب دهید و به ایشان ثابت نمایید که از همیشه بیشتر دوستش دارید. دوستی قدیمی که خاطره‌های خوشی از رفاقت با ایشان دارید امروز به دیدارتان می‌آید و فرصتی پیدا می‌کنید تا در کنار این دوست قدیمی بنشیند و از روزهای خوش گذشته بگویید. روزی سرشار از محبت و عشق را در پیش رو دارید و همسر یا عشق ‌زندگی‌تان امروز به شما ثابت می‌کند که حسابی دلتنگتان است و برنامه‌ای تدارک دیده تا لحظه‌های شاد و عاشقانه‌ای را در کنار هم سپری کنید. این فرصت را مغتنم بدانید و به عشق‌زندگی‌تان ثابت کنید که مهر ایشان را هرگز از دل بیرون نمی‌کنید. اعضای خانواده امروز شما را حسابی تحویل می‌گیرند و لحظه‌های سرشار از شادکامی و رضایت در انتظار شماست. لطف اهل منزل را پیش خود نگذارید و در اولین فرصت محبت‌های ایشان را جبران کنید.




فال روزانه فردا اسفند ( دوشنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ )

نو با کارهایت اعتماد او را از بین برده‌ای و برای جبران راه زیادی درپیش داری. در رفتار و اعمالت باید همه جوانب را درنظر بگیری.

در خصوص توصیه های اجتماعی فال های فردا نوشته شده است : شاید قدم زدن زیر نور مهتاب با کسی که به تو آرامش می‌دهد، احساس شادی و سرزندگی به تو بدهد. امتحان کن!!

فردا درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : اگر به استرس و اضطراب بیش از حد داری با دراز کشیدن در آب وان حمام به طور روزانه می‌توانی شدت آنرا کم کرده و کم‌کم به آرامش برسی.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : تمام تلاشت را می‌کنی اما خوب نتیجه نمی‌گیری. شاید اشکال از راه یا برنامه‌است باشد. وقتی راهی غلط است تلاش کردن در آن جز ضرر حاصلی ندارد.

12متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

امروز، روز تعیین‌کننده‌ای برای روابط عاطفی‌تان است. رفتارهای تهاجمی و انتظارات بی‌جای شما، ممکن است به چیزی که بیش از همه به آن اهمیت می‌دهید آسیب بزند. آرام‌تر باشید و به جای اینکه بخواهید همه چیز را یک‌باره تغییر دهید، سعی کنید با صبر و حوصله به رابطه خود رسیدگی کنید. شاید احساس می‌کنید که گویی دیواری نامرئی جلوی پیشرفتتان را گرفته است. اما این دیوار ممکن است ساخته ذهن خودتان باشد. ترس از شکست، بزرگ‌ترین مانع موفقیت شماست. به یاد داشته باشید که شما فردی توانمند و باهوش هستید و قادر به انجام هر کاری هستید.   گاهی اوقات عجله می‌کنید و گاهی اوقات بیش از حد کند عمل می‌کنید. این نوسانات، اطرافیانتان را سردرگم می‌کند. بهتر است با سرعت ثابت و آرامی به جلو حرکت کنید. همچنین، از نصیحت کردن دیگران خودداری کنید. هر کسی تجربیات و دیدگاه‌های خاص خود را دارد. به جای اینکه بخواهید دیگران را تغییر دهید، سعی کنید آن‌ها را همان‌گونه که هستند بپذیرید. وقتی دیگران را قضاوت نمی‌کنیم و به جایگاهشان احترام می‌گذاریم، آن‌ها نیز به ما احترام خواهند گذاشت. پذیرش دیگران به معنای تایید همه رفتارهای آن‌ها نیست. بلکه به معنای درک و احترام به تفاوت‌هایمان است.

کارهای زیادی در پیش‌رو دارید، اما امروز زمان خوبی برای سخت‌کار کردن نیست و بهتر است به جای اینکه خودتان را غرق کار کنید، کمی به خودتان استراحت بدهید و زودتر از همیشه کارها را تعطیل نمایید. مشکل مالی برای شما ایجاد می‌شود و حساب‌ و کتاب‌هایتان به هم می‌ریزد. از این شرایط درس بگیرید و در آینده با پس‌انداز و صرفه‌جویی اجازه ندهید مشکلات مالی دوباره دردسری برای شما ایجاد کند. فرصتی از روز را به بودن در کنار اعضای خانواده اختصاص دهید و از هم‌صحبتی با اهل منزل لذت ببرید.  عازم سفری هستید و مشکلی برای این سفر در سر راه شما وجود ندارد، اما ممکن است در حین سفر ولخرجی کنید و ثبات مالی‌تان را از دست بدهید. در نتیجه سفری کم‌خرج را در پیش بگیرید و شش‌دانگ حواستان را برای مدیریت هزینه‌های این سفر جمع‌کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز کار ناپسندی انجام می‌دهد، اما این کار را با قصد و نیت قبلی انجام نداده و از انجام آن پشیمان است، در نتیجه بزرگواری به خرج دهید و از این اشتباه گذر کنید. خجالت و کم‌حرفی را کنار بگذارید و حضور بیشتری در جمع داشته باشید.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار