فال روزانه دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳

 فال روزانه  دوشنبه 28 خرداد ۱۴۰۳  و فال روز تولد 28 خردادماه و فال روزانه فردا بیست و هشتم خردادماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند. 

به گزارش رصد روز،  فال روزانه  دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳  و فال روز تولد ۲۸ خردادماه و فال روزانه فردا بیست و هشتم خردادماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند. فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.در ادامه فال فردا ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ را می خوانیم.

فال روزانه فردا فروردین ( دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ )

پیشنهادات تازه‌ای مطرح می‌شود که باید هر کدام را جداگانه مورد مطالعه قرار داد و سپس تصمیم گرفت. به آینده اگر فکر کنی می‌توانی تصمیمات بهتری گرفته و نسبت به آنها اطمینان بیشتری داشته باشی.

به زودی هدایا و یا سوغاتی‌هایی به دستت خواهد رسید. در یک میهمانی خبرهای امیدوارکننده و خوبی خواهی شنید.

نحوه زندگی و نوع غذایی که مصرف می‌کنی رابطه مستقیمی با سیستم عصبی‌ات دارد. هرچه محیط اطرافت را آرام و تغذیه‌ای سالم داشته باشی، استرس و اضطراب و در نتیجه بیماری از تو دور می‌شود.

یک قرارداد و یا قول و قراری که برای تو اهمیت زیادی دارد، بهم خواهد خورد. تغییراتی در وضعیت مسکن و یا کارت پیش خواهد آمد. بعضی قول و قرارهایت را فراموش نکن چون در غیر این صورت تو بیشتر از اطرافیان ضرر خواهی کرد.

1متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

شاید در این اواخر، ایمانتان را به رویاهایتان از دست داده باشید و گویی غبار تردید و ناامیدی بر قلبتان سایه افکنده است. اما امروز، نویدبخشِ روزی سرشار از امید و انگیزه است. گویی کائنات در تدارکِ رقم زدن بهترین‌ها برایتان است و فرصتی دوباره به شما می‌دهد تا بار دیگر بر رویاهایتان تمرکز کنید و با عزمی راسخ و اراده‌ای پولادین، در مسیر تحققِ آنها گام بردارید. شما به اندازه‌ی کافی فکر و بررسی کرده‌اید و تمامی جوانبِ امر را سنجیده‌اید. اکنون، وقت آن است که دست از تعلل و تردید بردارید و با شجاعت و جسارت، افکار و برنامه‌هایتان را به مرحله‌ی اجرا درآورید. از داشتن رویاهای بزرگ و بلندپروازانه نترسید. اجازه ندهید که افرادِ منفی‌نگر و محدوداندیش، با افکار کوچک و دنیای بسته‌ی خود، در مسیر پیشرفت شما سدّ راه شوند و مانع از تحققِ آرزوهایتان گردند. شما واسطه‌ی آشنایی دو نفر و بانی خیر در زندگی آنها خواهید شد. این عمل نیک، برکت و شادکامی را به ارمغان خواهد آورد. مشکلات مالی شما به طور معجزه‌آسایی حل خواهد شد. وامی که به آن نیاز دارید، به دستتان خواهد رسید و یا یکی از بدهکارانتان، دین خود را به شما بازخواهد گرداند.

احتمال زیادی وجود دارد که امروز وسوسه‌ شوید و خرید‌های غیرضروری انجام دهید، به این ترتیب حواستان بیشتر از همیشه به خرج‌ها باشد و خریدی انجام ندهید که بعدا از آن پشیمان شوید. انسان رویاپردازی هستید و به جای زندگی در دنیای واقعی، همیشه ترجیح می‌دهید که در خواب‌و‌خیال زندگی کنید، ادامه این وضعیت شما را به جایی نخواهد رساند، در نتیجه در اولین فرصت خیال‌پردازی را کنار بگذارید و نقشه‌ای واقع‌گرا و عملی برای زندگی طرح کنید. روحیه حساسی دارید و به‌سرعت آزرده‌خاطر می‌شوید. ادامه این رویکرد به صلاح شما نیست. اجازه ندهید اتفاق‌های ناخوشایند شما را از مسیر دلخواهتان در زندگی دور کند. در کنار انجام کارهای روزانه شرایطی مهیا می شود تا کمی در خیابان قدم بزنید و به آینده فکر کنید. نهایت استفاده را از این فرصت ببرید و برای پیشرفت و موفقیت بیشتر نقشه بکشید. همسر یا عشق‌ زندگی‌تان امروز حسابی غرق در کار است و شما را فراموش می‌کند، از این رفتار ایشان ناراحتی به دل نگیرید و مطمئن باشید در اولین فرصت که سر عشق ‌زندگی‌تان خلوت شد، توجه بیشتری به شما معطوف می‌کند.

 

 




فال روزانه فردا اردیبهشت ( دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ )

پیش از شنیدن یا نشنیدن چه قضاوتی می‌توان داشت؟ باید ابتدا حرف‌های او را خوب و کامل بشنوی، بعد در مورد او و این موضوع قضاوت کنی.

تا پایان روز احساس خوشبختی خواهی کرد چون بعضی امور، که فکرت را مشغول کرده بود، روبراه می‌شود. در یک میهمانی خبرهای امیدبخشی خواهی شنید.

تنبلی را کنار بگذار. تنبلی بیماری یا عادت بدی است که به مرور اراده‌ات را ضعیف می‌کند. با ورزش و ایجاد روحیه و انگیزه در خود می‌توانی این مشکل را حل کنی.

انگیزه خود را برای کار و بدست آوردن پول نباید از دست داد. باید پذیرفت که این هم بخشی از زندگی است. سعی به خودت انگیزه بدهی و همین انگیزه است که مانند یک موتور تو را به حرکت درمی‌آورد و موانع را پشت سر می‌گذارد.

2متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

موانع و مخالفت‌هایی که در مسیر رسیدن به اهدافِ بلندمدتتان قرار گرفته بودند، از امروز رو به بهبود خواهند رفت. بالاخره، پرده از رازِ این موانع و مخالفت‌ها برداشته خواهد شد و شما به دلیل اصلی آنها پی خواهید برد. این آگاهی، گویی نوری بر تاریکی ذهن شما می‌تاباند و راه را برایتان روشن می‌کند. زمان حال، از جهات مختلف، نقشی اساسی و سرنوشت‌ساز در زندگی شما ایفا می‌کند. گویی درخت تلاش‌ها و کوشش‌های گذشته‌ی شما به ثمر نشسته است و شما در حال درو کردن محصول آن هستید. شما فردی دلسوز و مهربان هستید و همواره حواستان به نیازها و مشکلات اطرافیانتان است. از خوشحالی و شادکامی آنها شاد می‌شوید و در غم و اندوهشان شریک می‌شوید. شما از تنهایی لذت نمی‌برید و در جستجوی صمیمیت و معاشرت با دیگران هستید. به زودی، تدارکِ یک میهمانی خواهید دید و از بودن در کنار عزیزان و دوستان خود لذت خواهید برد. از یک دوست قدیمی که مدت‌هاست او را ندیده‌اید، غافل نشوید. این دوست، نقشی مهم در زندگی شما ایفا می‌کند و در آینده، یاری‌گر شما در مسیر پیشرفت و تعالی خواهد بود.

احوال‌پرس پدر و مادر یا بزرگان فامیل نیستید و ادامه این وضعیت شما را از چشم ایشان خواهد انداخت.    کارهای خیر بیشتری انجام دهید و به خاطر داشته باشید که هر چیزی که بکارید، همان‌ را برداشت خواهید کرد. قرار است برای خرید بیرون بروید اما مواظب باشید که فقط لوازم ضروری را خریداری نمایید و ولخرجی نکنید. فرصتی برای عاشقی دارید، از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و لحظه‌‌هایی سرشار از عشق را تجربه کنید. به خودتان قول داده‌اید که امروز فرصتی را به تفریح و ورزش اختصاص دهید، اما این فرصت فراهم نمی‌شود و مجبور به انجام کارهای غیرمنتظره خواهید شد. قصد انجام کار مهمی را دارید. با این حال به صلاح شماست که انجام این کار را به آینده موکول کنید. مشاجره‌ای میان شما و یکی از آشنایان ایجاد می‌شود. اجازه ندهید این مشاجره بالا بگیرید و قائله را ختم به خیر کنید. فردی که به او پول قرض داده‌اید، امروز قرض خود را پرداخت می‌کند. تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید.

 

 




فال روزانه فردا خرداد ( دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ )

کدورت‌هایی در زندگی خصوصی‌ات وجود دارد که باید هرچه سریع‌تر آنها را رفع کنی. بی‌توجهی تو به برخی مسائل عاطفی دوست یا همسرت را می‌رنجاند. باید بیشتر مراقب رفتارت باشی.

صحبت کردن با بعضی از دوستان، به تو روحیه‌ای تازه و انرژی خاص می‌دهد. پس این روزها با این افراد بیشتر در تماس باش و از آدم‌های منفی که تو را از زندگی پشیمان می‌کنند ارتباط نداشته باش.

به طور متوسط هر فرد حداقل به مدت نیم ساعت در روز به ورزش هوازی با شدت کم (پیاده روی، باغبانی، کار در خانه) و ورزش هوازی با شدت متوسط (پیاده روی تند، حرکات موزون، دویدن، شنا) نیازمند است. تو در چه مرحله‌ای هستی!!!

تو بهتر از هر کسی می‌توانی استعدادهایت را تقویت کنی و تجربه‌های زیادی بدست آوری. پرورش این استعدادها به معنای سود اقتصادی در بلندمدت خواهد بود.

3متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

اکنون، زمان آن فرا رسیده است که بار دیگر به رویاها و اهدافتان نگاهی دوباره بیندازید. شاید در این اواخر، نسبت به آنها کوتاهی و بی‌توجهی کرده‌اید و از تلاش و پیگیری آنها دست کشیده‌اید. اما نگران نباشید، زیرا از امروز، ورق بر می گردد و اوضاع به نفعِ شما تغییر خواهد کرد. شما با قدرت و اراده‌ای پولادین، کنترل اوضاع را در دست خواهید گرفت و در مسیر تحققِ آرزوهایتان گام برخواهید داشت. شاید در این اواخر، بین شما و شریکتان مشکلاتی به وجود آمده باشد که باعثِ دلسردی شما نسبت به رابطه‌تان با او شده است. اما امروز، فرصتی برای آشتی و صلح و صفا است. کدورت‌ها را از میان بردارید دلتان برای یک دوست قدیمی بسیار تنگ شده است. همین حالا گوشی را بردارید و با او تماس بگیرید. شنیدن صدایش و صحبت با او، می‌تواند حال دلتان را بهتر کند و خاطرات خوشِ گذشته را برایتان زنده کند. شخصی به شما راهنمایی‌هایی خواهد کرد. اما مراقب باشید که از سر دلسوزی واقعی نیست. به حرف‌های او با وسواس و دقت گوش فرا دهید و قبل از هر گونه اقدامی، به عقل خودتان رجوع کنید.

اکنون، زمان آن فرا رسیده است که بار دیگر به رویاها و اهدافتان نگاهی دوباره بیندازید. شاید در این اواخر، نسبت به آنها کوتاهی و بی‌توجهی کرده‌اید و از تلاش و پیگیری آنها دست کشیده‌اید. اما نگران نباشید، زیرا از امروز، ورق بر می گردد و اوضاع به نفعِ شما تغییر خواهد کرد. شما با قدرت و اراده‌ای پولادین، کنترل اوضاع را در دست خواهید گرفت و در مسیر تحققِ آرزوهایتان گام برخواهید داشت. شاید در این اواخر، بین شما و شریکتان مشکلاتی به وجود آمده باشد که باعثِ دلسردی شما نسبت به رابطه‌تان با او شده است. اما امروز، فرصتی برای آشتی و صلح و صفا است. کدورت‌ها را از میان بردارید دلتان برای یک دوست قدیمی بسیار تنگ شده است. همین حالا گوشی را بردارید و با او تماس بگیرید. شنیدن صدایش و صحبت با او، می‌تواند حال دلتان را بهتر کند و خاطرات خوشِ گذشته را برایتان زنده کند. شخصی به شما راهنمایی‌هایی خواهد کرد. اما مراقب باشید که از سر دلسوزی واقعی نیست. به حرف‌های او با وسواس و دقت گوش فرا دهید و قبل از هر گونه اقدامی، به عقل خودتان رجوع کنید.

 

 




 

 

فال روزانه فردا تیر ( دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ )

در دوست‌داشتن نمی‌توان فقط به منافع خود فکر کرد. نمی‌گویم حتما در این‌باره باید خود را قربانی کرد اما باید رفتاری در پیش گرفت که دوستی‌ها شفاف‌تر و عمیق‌تر شود. در دلت جایی برای دیگران باز کن.

شما نسبت به قبل شجاع‌تر شده‌اید، برای اینکه تصمیم گرفته‌اید که آدم متفاوتی باشید. شما در مورد چیزهایی که یگران مممکن است بگویند یا فکر کنند نگران نیستید؛ قضاوتهای یک نفر دیگر باعث عقب نشینی کردن شما نمی‌شود. امروز روز خوش شانسی شماست؛ پس به سمت جلو حرکت کرده و برای یک روز هم که شده از قوانینی که قبلاً برای خودتان تعیین کرده بودید تبعیت نکنید.

چرا برای بهبود وضعیت مالی‌ات، از تمام توان خود استفاده نمی‌کنی؟ همه از تو انتظار کارهای ارزنده و مهمی را دارند اما تو همچنان کج‌دار و مریز رفتار می‌کنی. باید برای رسیدن به آرزوهای مادی، از خودت کار بکشی.

4متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

طوفان آشفتگی‌ها و مشکلات این اواخر، به زودی جای خود را به آرامش و تعادل خواهد داد. البته این بازگشت به حالت تعادل، ناگهانی و یکباره اتفاق نخواهد افتاد و نیازمندِ صبر و شکیبایی شماست. اما این تغییرات تدریجی، فرصتی طلایی برای شما هستند تا آنها را در جهت دلخواهتان هدایت کنید. با درایت و تدبیر، می‌توانید از این تغییرات به نفعِ خود بهره ببرید و مسیر زندگی‌تان را به سوی تعالی و پیشرفت رهنمون سازید. اجازه ندهید که هیچ کس با شما مثل عروسک رفتار کند و زمان شما را به دلخواهِ خود تلف کند. شما فردی ارزشمند و محترم هستید و سزاوار احترام و قدردانی هستید. به دنبال کسی باشید که در خوشی و ناخوشی، در کنار شما باشد و شما را درک کند. یک سرمایه گذاری کوچک که در گذشته انجام داده‌اید، به زودی به ثمر خواهد نشست و سودِ چشمگیری را برایتان به ارمغان خواهد آورد. این موفقیت، می‌تواند انگیزه‌ی شما را برای انجام سرمایه‌گذاری‌های بیشتر در آینده دوچندان کند. در روابطِ خود با دیگران، احتیاط کنید و از هر گونه رفتار نابخشودنی که می‌تواند زندگی کسی را تحت الشعاع قرار دهد، خودداری کنید. به یاد داشته باشید که هر انسانی، حقِ احترام و زندگی شایسته را دارد.

طوفان آشفتگی‌ها و مشکلات این اواخر، به زودی جای خود را به آرامش و تعادل خواهد داد. البته این بازگشت به حالت تعادل، ناگهانی و یکباره اتفاق نخواهد افتاد و نیازمندِ صبر و شکیبایی شماست. اما این تغییرات تدریجی، فرصتی طلایی برای شما هستند تا آنها را در جهت دلخواهتان هدایت کنید. با درایت و تدبیر، می‌توانید از این تغییرات به نفعِ خود بهره ببرید و مسیر زندگی‌تان را به سوی تعالی و پیشرفت رهنمون سازید. اجازه ندهید که هیچ کس با شما مثل عروسک رفتار کند و زمان شما را به دلخواهِ خود تلف کند. شما فردی ارزشمند و محترم هستید و سزاوار احترام و قدردانی هستید. به دنبال کسی باشید که در خوشی و ناخوشی، در کنار شما باشد و شما را درک کند. یک سرمایه گذاری کوچک که در گذشته انجام داده‌اید، به زودی به ثمر خواهد نشست و سودِ چشمگیری را برایتان به ارمغان خواهد آورد. این موفقیت، می‌تواند انگیزه‌ی شما را برای انجام سرمایه‌گذاری‌های بیشتر در آینده دوچندان کند. در روابطِ خود با دیگران، احتیاط کنید و از هر گونه رفتار نابخشودنی که می‌تواند زندگی کسی را تحت الشعاع قرار دهد، خودداری کنید. به یاد داشته باشید که هر انسانی، حقِ احترام و زندگی شایسته را دارد.

 

 




فال روزانه فردا مرداد ( دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ )

تو باید دوباره به سوی او بگردی. البته این یک پیشنهاد است و تصمیم نهایی با توست. به هر حال اگر احساس می‌کنی او همان کسی که تو همیشه آرزویش را می‌کردی، برای بازگشت هیچ بهانه‌ای نباید بیاوری.

شما امروز می‌خواهید که همه چیز سهل‌الوصول، اما شاید به سمت گفتگوهای احساسی سوق داده شوید که مشکلاتی را که مربوط به افردی هستند که شما نسبت بهشان مسئولیت دارید تشدید کند. شما شاید در مبارزه اخیر تسلیم شده باشید، اما اکنون می‌خواهید بخشی از قدرتهای از دست رفته‌تان را دوباره به دست آورید. به جای دست و پنجه نرم کردن با دیگران سعی کنید با انجام دادن کارهایی که از نظر اخلاقی درست هستند و بدون اینکه شخص دیگری را ناراحت کنید پیشرفت کنید.

مراقب باش. تعهدات مالی تو دارد سر از جاهای خطرناکی در می‌آورد. سعی کن براساس آنچه داری حرکت کنی و از قرض و وام و چک و سفته، فاصله بگیری. مراقب اوضاع اقتصادیت باش.

5متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

امروز شما در دریای آرامش و سکون غوطه‌ور خواهید شد. اما این سکون، موقتی و گذراست و گویی طوفانی از تغییرات بزرگ در حال شکل‌گیری است. این تغییرات، هر چند در حال حاضر برای شما ناشناخته و مبهم هستند، اما به زودی، تاثیرات عمیق و ماندگاری بر زندگی شما خواهند گذاشت. این تغییرات، در اعماقِ وجودِ شما رخ خواهند داد و نگرش و دیدگاهِ شما را نسبت به زندگی دگرگون خواهند ساخت.  برای دیگران خیر بخواهید و از صمیم قلب، آرزوی خوشبختی و موفقیت برایشان کنید. این نیک‌خواهی، نه تنها به دیگران، بلکه به خودِ شما نیز سود خواهد رساند و زندگی شما را سرشار از برکت و شادکامی خواهد کرد. به زودی، شخصی با شما تماس خواهد گرفت و از شما عذرخواهی خواهد کرد. او از اشتباهی که در گذشته مرتکب شده است پشیمان است و به دنبال جبران آن می‌باشد. شما می‌توانید او را ببخشید، اما درس این اتفاق را هرگز فراموش نکنید. دلتنگِ یک عزیزِ راه دور هستید و آرزوی دیدار او را در سر دارید. کمی بیشتر صبر کنید، زیرا به زودی، این آرزوی شما برآورده خواهد شد و شما طعم شیرین وصال را خواهید چشید.

از آنجایی که روحیه‌ای حساس دارید، از حاشیه‌های زندگی دوری کنید و به خودتان سخت نگیرید. اگر شش‌دانگ حواستان را جمع نکنید، امروز حسابی ضرر می‌کنید. به نفع شماست که در این وضعیت معامله‌ای انجام ندهید و کارهای مهم را به روزهای آینده موکول کنید.  مهمانی بزرگی ترتیب‌ داده‌اید و در این مهمانی حساب به شما و مهمان‌ها خوش خواهد گذشت.  علاقه زیادی به تنهایی دارید و امروز شرایطی برای خلوت و تنهایی پیدا می‌کنید.  روزی همراه با عشق و محبت را در کنار همسر یا عشق ‌زندگی‌تان سپری می‌کنید. این شرایط را به فال نیک بگیرید و محبت خود را به عشق زندگی‌تان ثابت کنید. نقشه‌ای برای پیشرفت و دستیابی به موفقیت‌های بیشتر در ذهن دارید. با این حال نگران عواقب این نقشه هستید. غم به دل خود راه ندهید و نقشه‌ای که کشیده‌اید را اجرا کنید. مطمئن باشید همه‌چیز بر اساس نقشه پیش می‌رود و دامنه موفقیت‌های شما گسترش پیدا می‌کند.

 

 




فال روزانه فردا شهریور ( دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ )

تا زمانی که احساست را بیان نکنی، او نخواهد فهمید که در درون و قلب تو چه می‌گذرد. باید عشق و علاقه را بدون تعارف و ملاحظه نثار کرد.

شما در حال حاضر نمی‌توانید به اندازه‌ای که دوست دارید روی اطرافیانتان حساب کنید. به نظر می‌رسد همین که یک اتفاق جدی پیش می‌آید، همه دور و بری‌هایتان غیبشان می‌زند. و در نهایت متزلزل بودن یکی از نزدیکانتان ممکن است بازتاب بی‌میلی‌های شما باشد که نتیجه آن داشتن یک رابطه ناسالم است. اما هنوز هم نیازی نیست فرد دیگری را مجبور کنید تا از دستورات شما پیروی کند. به جای اینکه صبر کنید تا این رابطه به شما لطمه بزند زودتر آن را به هم بزنید.

تو همیشه منتظر فرصتی بودی تا بتوانی شرایط اقتصادی‌ات را تغییر دهی و به کارهای عقب مانده‌ات برسی. این زمان در اختیار تو قرار دارد پس دیگر نباید فرصت را از دست داد.

6متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

شاید این اواخر، اطلاعات جدیدی به دست آورده‌اید که شما را وادار به بازنگری در مسیر پیش رویتان کرده است. این بازنگری، فرصتی طلایی برای شماست تا با دیدی دقیق‌تر و عمیق‌تر به اهدافِ خود نگاه کنید و بهترین مسیر را برای رسیدن به آنها انتخاب نمایید. امروز دیگر وقت تحقیق و بررسی به پایان رسیده است و شما باید با شجاعت و جسارت، تصمیم نهایی خود را گرفته و با تمام توان در مسیر تحققِ آرزوهایتان گام بردارید. در این روز، زمانی که پای مسائل مهمی مانند اموال و یا حقوق دیگران به میان می‌آید، باید تمام حواستان را جمع کرده و نهایت احتیاط را به خرج دهید. به حقوقِ دیگران احترام بگذارید و از هرگونه اقدامی که می‌تواند به آنها آسیب برساند، خودداری کنید. از حرف‌های بی‌اساس و غیبت دیگران دوری کنید و وقت ارزشمندِ خود را صرفِ اینگونه مسائل نکنید. به جای این کار، به مطالعه‌ی کتاب‌های مفید و یا گوش دادن به پادکست‌های آموزنده بپردازید. امروز، با شخصی صحبت خواهید کرد و با سخنان امیدبخشِ خود، جرقه‌ای از امید را در دل او روشن خواهید کرد. این عمل نیک، نه تنها به آن شخص، بلکه به خودِ شما نیز آرامش و شادکامی خواهد بخشید.

انسان تنهایی هستید و علاقه‌ای به نشست‌وبرخاست با اطرافیان ندارید، اجازه ندهید این روحیه شما را به فرد گوشه‌گیری تبدیل کند و در اولین فرصت وقتی را برای گذراندن با اعضای خانواده و آشنایان اختصاص دهید تا دوستی خود را با اطرافیان عمیق و ریشه‌دار کنید. پولی به کسی قرض داده‌اید. امروز این پول بازپرداخت می‌شود. به صلاح شماست که تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای آینده کنار بگذارید.  احتمال زیادی وجود دارد که امروز حرف ناشایستی به همسر یا عشق ‌زندگی‌تان بگویید. اجازه ندهید امروز با دلخوری به پایان برسد و به هر قیمتی که شده دل عشق‌ زندگی‌تان را بدست آوررید. فرصتی مهیا می‌شود تا گشتی در پارک و خیابان بزنید و به آرامش برسید.   اهل تعریف و تمجید بیش‌از‌حد از خودتان هستید و همیشه در صحبت‌های‌تان غلو می‌کنید، قبل از اینکه این رویکرد شما را به فردی غیرقابل‌اطمینان در نزد دوستان و آشنایان تبدیل کند مبالغه در صحبت‌های خود را کنار بگذارید.

 

 




 

 

فال روزانه مهر

بیش از حد تحت تاثیر حرفهای این و آن قرار می‌گیری. باید به جای احساسات، عقل و منطق خود را ملاک قرار دهی و با خردمندی تصمیم بگیری به نحوی که اساسی و جدی باشد.

با خوش‌بینی روزت را شروع کن. در این صورت هم با انرژی مثبت به کارهایت می‌پردازی و هم به اطرافیانت انرژی می‌دهی.

به سود مالی می‌رسی که قابل توجه است. شاید بخواهی آنرا برای خود و دوستانت خرج کنی، اما تصمیم عاقلانه‌تر این است که به فکر آینده‌ات باشی و آنرا پس انداز کنی. گاهی اوقات مقداری پس انداز می‌تواند برای روزهای سخت مفید باشد.

7متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

اهدافی که تا همین اواخر، دست‌نیافتنی و دور از دسترس به نظر می‌رسیدند، امروز رنگِ واقعیت به خود می‌گیرند و گویی نوری از امید در دل شما روشن می‌شود. شما می‌توانید با خیالی آسوده‌تر و عزمی راسخ‌تر، بر روی تحققِ آنها تمرکز کنید و گام‌های استوار در مسیر رسیدن به آرزوهایتان بردارید. شاید برای مدتی، از رسیدن رویاهایتان دل‌سرد شده بودید و آنها را غیرواقعی و دست‌نیافتنی می‌پنداشتید. اما امروز، فرصتی برای بازگشت باور به رویاها و احیای امید در دل شماست. باور داشته باشید که ورق دارد به نفعِ شما برمی‌گردد و رسیدن به رویاهایتان دیگر غیرممکن نیست. اگر کمی صبر و شکیبایی به خرج دهید و با تلاش و پشتکار در مسیر اهدافِ خود گام بردارید، خواهید دید که حتی دیوانه‌وارترین رویاها نیز می‌توانند با تلاش و پشتکار شما به واقعیت بدل شده و به ثمر بنشینند. انسان عاقل، دنیا را بر خود آسان می‌گیرد و به جای غرق شدن در افکار منفی و پرمشغله، تمرکز خود را بر روی یافتن راه‌حل‌ها و غلبه بر چالش‌ها می‌گذارد. عینکِ خوش‌بینی به چشمتان بزنید و دنیا را از دریچه‌ی امید و مثبت‌اندیشی نظاره کنید. از نصیحت دیگران ناراحت نشوید، زیرا آنها ممکن است تجاربِ ارزشمندی داشته باشند که می‌تواند شما را در مسیر زندگی راهنمایی کند.

اهدافی که تا همین اواخر، دست‌نیافتنی و دور از دسترس به نظر می‌رسیدند، امروز رنگِ واقعیت به خود می‌گیرند و گویی نوری از امید در دل شما روشن می‌شود. شما می‌توانید با خیالی آسوده‌تر و عزمی راسخ‌تر، بر روی تحققِ آنها تمرکز کنید و گام‌های استوار در مسیر رسیدن به آرزوهایتان بردارید. شاید برای مدتی، از رسیدن رویاهایتان دل‌سرد شده بودید و آنها را غیرواقعی و دست‌نیافتنی می‌پنداشتید. اما امروز، فرصتی برای بازگشت باور به رویاها و احیای امید در دل شماست. باور داشته باشید که ورق دارد به نفعِ شما برمی‌گردد و رسیدن به رویاهایتان دیگر غیرممکن نیست. اگر کمی صبر و شکیبایی به خرج دهید و با تلاش و پشتکار در مسیر اهدافِ خود گام بردارید، خواهید دید که حتی دیوانه‌وارترین رویاها نیز می‌توانند با تلاش و پشتکار شما به واقعیت بدل شده و به ثمر بنشینند. انسان عاقل، دنیا را بر خود آسان می‌گیرد و به جای غرق شدن در افکار منفی و پرمشغله، تمرکز خود را بر روی یافتن راه‌حل‌ها و غلبه بر چالش‌ها می‌گذارد. عینکِ خوش‌بینی به چشمتان بزنید و دنیا را از دریچه‌ی امید و مثبت‌اندیشی نظاره کنید. از نصیحت دیگران ناراحت نشوید، زیرا آنها ممکن است تجاربِ ارزشمندی داشته باشند که می‌تواند شما را در مسیر زندگی راهنمایی کند.

 

 




فال روزانه فردا آبان ( دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ )

پس از یک دوره قهر و جدال دوره‌ای می‌رسد که در آن عشق و آشتی حرف اول را می‌زند. زندگی نیز چون یکسال چند فصل دارد و بدون این فصلها دچار رکود خواهد شد.

حواستان جمع باشد که برنامه‌هایتان را بر اساس احساسات بی‌ثبات خود پایه‌ریزی نکنید، برای اینکه اگر احساسات شما تغییر کنند، پایه و اساس برنامه‌های شما به هم می‌ریزد. اما حالا تا زمانی که شما روی چیزهایی که می‌خواهید به دست بیاورید تمرکز نکرده‌اید، تفریح کردن نیز فکر خوبی است. به جای اینکه تلاش کنید چیز خیلی متفاوتی را به دست بیاورید، فکر کنید ببینید چه چیزی برای شما بهترین است.

از امروز باید برای فردایت برنامه‌ریزی کنی. کسی که طبق یک برنامه حرکت کند به دور از هرگونه خیالبافی، به اهداف خود می‌رسد.

8متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

شاید در این اواخر، در آغازِ حرکت به سوی اهدافِ بلندمدت شخصی‌تان با مشکلاتی مواجه بودید و موانعی بر سر راهتان قرار گرفته بود. اما امروز، فرصتی طلایی برای عبور از این چالش‌ها و آغازِ حرکتی نو در مسیر آرزوهایتان است. درگیری‌ها و مشکلاتی که در این راه تجربه کرده‌اید و باعثِ تاخیر در کارهایتان شده‌اند، به زودی پایان خواهند یافت و اوضاع به نفعِ شما تغییر جهت خواهد داد. از این فرصت طلایی استفاده کنید و پروژه‌هایی را که به خاطر دشواری و پیچیدگی آنها کنار گذاشته بودید، از سر بگیرید. باور داشته باشید که توانایی غلبه بر هرگونه چالشی را دارید و می‌توانید به اهدافتان دست پیدا کنید. مهم نیست چه اتفاقی افتاده، از ارزش‌های شما چیزی کم نشده است. شما همچنان فردی ارزشمند و توانمند هستید و می‌توانید به آنچه که در ذهن دارید برسید. بدترین کاری که کسی می‌تواند با دلتان بکند این است که باعث شود دیگر از بودن هیچ کس ذوق نکنید. مراقبِ قلبِ خود باشید و اجازه ندهید که کسی آن را آزرده خاطر کند. به حرف‌های کسی زود دل نبندید تا وقتی که حقیقت حرف‌هایش برایتان ثابت شود. در مقابل شنیده‌ها و گفته‌های دیگران، هوشیار و محتاط باشید و قبل از هرگونه قضاوت، به دنبال یافتن حقایق باشید.

شاید در این اواخر، در آغازِ حرکت به سوی اهدافِ بلندمدت شخصی‌تان با مشکلاتی مواجه بودید و موانعی بر سر راهتان قرار گرفته بود. اما امروز، فرصتی طلایی برای عبور از این چالش‌ها و آغازِ حرکتی نو در مسیر آرزوهایتان است. درگیری‌ها و مشکلاتی که در این راه تجربه کرده‌اید و باعثِ تاخیر در کارهایتان شده‌اند، به زودی پایان خواهند یافت و اوضاع به نفعِ شما تغییر جهت خواهد داد. از این فرصت طلایی استفاده کنید و پروژه‌هایی را که به خاطر دشواری و پیچیدگی آنها کنار گذاشته بودید، از سر بگیرید. باور داشته باشید که توانایی غلبه بر هرگونه چالشی را دارید و می‌توانید به اهدافتان دست پیدا کنید. مهم نیست چه اتفاقی افتاده، از ارزش‌های شما چیزی کم نشده است. شما همچنان فردی ارزشمند و توانمند هستید و می‌توانید به آنچه که در ذهن دارید برسید. بدترین کاری که کسی می‌تواند با دلتان بکند این است که باعث شود دیگر از بودن هیچ کس ذوق نکنید. مراقبِ قلبِ خود باشید و اجازه ندهید که کسی آن را آزرده خاطر کند. به حرف‌های کسی زود دل نبندید تا وقتی که حقیقت حرف‌هایش برایتان ثابت شود. در مقابل شنیده‌ها و گفته‌های دیگران، هوشیار و محتاط باشید و قبل از هرگونه قضاوت، به دنبال یافتن حقایق باشید.

 

 




فال روزانه فردا آذر ( دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ )

با احساسات دیگران نمی‌شود بازی کرد. کسی که با آتش بازی می‌کند خودبخود طعمه آن خواهد شد. شاید تو در این باره حق داشته باشی اما هر کاری عواقبی دارد که باید آنرا در نظر داشت.

در خود انرژی فوق‌العاده‌ای می‌بینی. دوست داری کارهای زیادی بکنی اما نمی‌دانی چه کاری در درجه اول قرار دارد. باید آن را در بهترین راهی که تشخیص می‌دهی صرف کنی تا موفق گردی.

کمی لبخند و تفریح در این برهه از زمان برای تو لازم است. می‌توانی انرژی خود را در کنار کار و تلاش به تفریح و سرگرمی هم اختصاص دهی. اما به خاطر داشته باش که زیاده‌روی نکنی چون به ضررت خواهد بود.

اوضاع مالی تو همچنان روال عادی خود را دارد اما با کمی تلاش و کوشش و حوصله بیشتر می‌توانی تحولی در وضعیت مادی خود ایجاد کنی.

9متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

گرد و خاکِ چند هفته‌ی گذشته را از خود تکانده و دست از یک جا نشستن بردارید. زمان آن فرا رسیده است که دوباره با انگیزه و شور و شوق به فعالیت بپردازید و از استعدادهای بی‌نظیر خود در مسیر رسیدن به اهدافتان بهره ببرید. شاید در این اواخر، قدرت تخیل و خلاقیت خارق‌العاده‌ی شما به دلیل عدم استفاده‌ی صحیح و عدم شناخت مسیر درست، برای مدتی خاموش شده بود. شاید از این توانایی‌ها به شکل اشتباهی استفاده کرده باشید و در نتیجه، اثرات نامطلوبی در زندگی خود ایجاد کرده و نسبت به استفاده از آنها دلسرد شده باشید. اما حالا خوشبختانه، اوضاع در حال تغییر است. تنها کاری که لازم است در حال حاضر انجام دهید این است که توانایی‌های خود را در جهتی مثبت متمرکز کنید. با عزم و اراده‌ای پولادین، دوباره از جای خود بلند شوید و خاکِ ناامیدی را از زانوی خود بتکانید و با نگاهی امیدوارانه به آینده، گام در مسیر موفقیت بردارید. اتفاقی در راه است که بیشتر به چشمتان شبیهِ یک معجزه خواهد بود. این اتفاق، فرصتی طلایی برای شماست تا از آن درس زندگی بگیرید و با قدرت و شجاعت یک شیر، به جنگِ مشکلات و چالش‌های پیش رویتان بروید.

از سلامت و شادکامی خود غافل نشوید و امروز بیشتر از همیشه به فکر سلامتی‌تان باشید. فرصتی چشمگیر برای سرمایه‌گذاری و افزایش درآمد پیدا می‌کنید. اگر از این فرصت نهایت استفاده را نبرید، در آینده پشیمان خواهید شد. به خاطر داشته باشید که دخالت‌های بی‌جا در کارهای دوستان یا اعضای خانواده، چیزی به غیر از دلخوری به دنبال ندارد.  مشکلی سر راه شما قرار می‌‌گیرد، این مشکل را بیش‌از‌حد بزرگ نکنید و مطمئن باشید با مشکلی طرف نیستید که راه‌حلی برای آن پیدا نشود.  همیشه نگران حل مشکلات دوستان و آشنایان هستید و قلبتان برای اطرافیان می‌تپد، به خاطر داشته باشید که زحمت‌های شما ‌بی‌نتیجه نخواهد ماند و اطرافیان نیز در مشکلات دست شما را خواهند گرفت. همسر یا عشق ‌زندگی‌تان به یاد خاطره‌های دوران قدیم‌ افتاده و امروز برای شما از خاطره‌های اوایل آشنایی می‌گوید، این احساس را به فال نیک بگیرید و خاطره‌های خوش عاشقی را زنده کنید. اجازه ندهید وقت با ارزش شما تلف شود و روز را با انجام کارهای سودمند به پایان برسانید.

 

 




 

 

فال روزانه فردا دی ( دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ )

رفته رفته این اختلاف حل خواهد شد. گذر زمان به هر دو طرف نشان خواهد داد که تندروی بیشتر به آنها آسیب می‌رساند. از این رو هر دو سرعقل آمده و با هم آشتی می‌کنند.

تنبلی را از خود دور کن. با ورزش و مطالعه بیشتر می‌توان فعال‌تر از همیشه باشی.

موفقیت خوبی در زمینه مسائل مالی و اقتصادی بدست می‌آوری. کسی که موفق‌تر است، رقیبان و حسودان بیشتری هم خواهد داشت. بدون توجه به آنها به کار خودت ادامه بده.

10متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

کائنات شما را به سوی تغییری تدریجی و اثربخش رهنمون می‌سازد. شاید این تغییر، برایتان چندان ملموس نباشد و به سرعت قابل مشاهده نباشد، اما قدرت و اثرگذاری آن بسیار زیاد خواهد بود و در مسیر پیش رویتان، گامی بلند در جهت موفقیت شما خواهد بود. در موردِ یک مسئله‌ی کاری یا تحصیلی که ذهنتان را مشغول کرده است، اگر می‌خواهید خودتان را سرزنش نکنید، بهتر است هرچه سریع‌تر تصمیمی بگیرید و دست به کار شوید. تعلل و اتلاف وقت، نه تنها شما را به نتیجه‌ی مطلوب نمی‌رساند، بلکه می‌تواند باعثِ افزایشِ اضطراب و استرس شما نیز شود. به کسی قول همکاری داده‌اید، اما امروز و فردا می‌کنید. هرچه زودتر دست به کار شوید و به تعهدات خود عمل کنید. عدم وفای به عهد، می‌تواند به اعتبار و اعتمادِ دیگران به شما خدشه وارد کند. اتفاقات پیش‌آمده ممکن است باعث شده باشد این روزها به شدت احساس ناامیدی بکنید. اما به یاد داشته باشید که ناامیدی، سمی مهلک برای روح و روان انسان است. با شجاعت و صبر و حوصله، با چالش‌ها و مشکلات پیش رویتان روبرو شوید و اجازه ندهید که ناامیدی، شما را از مسیر موفقیت دور کند.

منفی‌بافی را کنار بگذارید و دستاوردهای خود در زندگی را نادیده نگیرید. پیشنهادی برای افزایش درآمد یا قراردادی سودآور به شما مطرح می‌شود. به صلاح شماست که این پیشنهاد را جدی بگیرید و به هر قیمتی که شده آن را انجام دهید. مطمئن باشید انجام آن، دستاوردهای زیادی به کارنامه زندگی شما اضافه خواهد کرد. مهمانی بزرگی ترتیب داده‌اید و دوستان و آشنایان را دعوت کرده‌اید، تا جایی که می‌توانید شرایط راحتی و خوشی مهمان‌ها را فراهم کنید و تمام سعی خود را به کار گیرید تا مهمانی خاطره‌انگیزی را در ذهن مهمان‌ها ماندگار نمایید. یکی از اطرافیان شما عشق نافرجامی را تجربه کرده و در عشق شکست خورده است، اجازه ندهید این فرد بیشتر از این ناراحتی تحمل کند و امروز هر کاری که از دستتان بر می‌آید را برای بهبود روحیه این فرد انجام دهید. روز شلوغی را سپری می‌کنید و فرصتی برای استراحت و تفریح فراهم نمی‌شود. در میان کارهای امروز، فرصتی برای استراحت و تفریح پیدا می‌کنید. این فرصت را غنیمت بدانید و با استراحت و تفریح، خودتان برای روزهای شلوغ آینده آماده کنید.  خبر فرخنده‌ای به دست شما می‌رسد. این خبر را با اطرافیان به اشتراک بگذارید و لحظه‌هایی سرشار از شادی را در کنار دوستن و آشنایان سپری کنید.  امروز بیشتر از همیشه مواظب اعصاب خود باشید و جانب احتیاط را نگه دارید. در غیر این صورت ممکن است از کوره در بروید و برای اطرافیان دلخوری ایجاد کنید.

 

 




فال روزانه فردا بهمن ( دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ )

اطرافیانت به تو سفارش می‌کنند که بهترین راه را انتخاب کنی اما تو همچنان لجباز و یک‌دنده‌ای!! به چه قیمتی می‌خواهی حرفت به کرسی بنشیند؟!

وضعیتی پیش می‌آید تا بتوانی یک یا چند تن از دوستان قدیمی را که مدتی از آنها بی‌خبر بودی، ملاقات کنی. فکر یک سفر مدتی است ذهنت را به خود مشغول کرده. به زودی مقدمات آن فراهم می‌شود.

باید در آرامش به خوردن غذا مشغول باشی چون داشتن استرس و یا کار پرمشغله و راه رفتن در هنگام غذا خوردن، نه تنها هیچ نفعی برایت ندارد بلکه ممکن است سلامتی‌ات به خطر بیفتند.

تو هم مثل دیگران آرزوی موقعیت اقتصادی بهتر را داری اما در این معامله، آنها خواسته‌های زیادی از تو دارند و تو نمی‌توانی به تنهایی به یک به یک آنها پاسخ دهی پس بهتر است به جای قبول همه کارها با هم یک یا دو قسمت را به دست گیری تا از بتوانی جوابگو باشی.

11متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

امروز شخصی به کمکِ شما برای انجام کاری نیاز دارد. در یاری رساندن به او دریغ نکنید و با قلبی بزرگ و دلی سخاوتمند، به او کمک کنید. یاری رساندن به دیگران، باعث خوشبختی و شادکامی شما خواهد شد. فرصتی برای انجام یک معامله‌ی سودمند در پیشِ روی شما قرار خواهد گرفت. با درایت و هوشِ اقتصادی خود از این فرصت طلایی استفاده کنید و از مزایای این معامله به بهترین شکل ممکن بهره‌مند شوید. با گذشتن از اشتباهِ شخصی و قبول عذرخواهی او، دلتان سبک خواهد شد و برکت به زندگی‌تان وارد خواهد شد. به یاد داشته باشید که انسان جایزالخطاست و همه مرتکبِ اشتباه می‌شوند. بخششِ دیگران، نه تنها باعثِ آرامشِ روح و روان شما خواهد شد، بلکه روابطِ شما با دیگران را نیز بهبود خواهد بخشید. خبر ناخوشایندی به گوشتان خواهد رسید. طبیعی است که در چنین شرایطی غمگین و اندوهگین شوید. اما به یاد داشته باشید که غصه خوردن و افسوس گذشته، هیچ مشکلی را حل نمی‌کند. به جای غرق شدن در غم و اندوه، سعی کنید با این خبر کنار بیایید و به دنبال راه‌حل‌هایی برای آینده باشید.

اجازه ندهید مشکلاتی که با آنها روبه‌رو هستید شما را ناامید کند و در اولین فرصت نیروی لازم برای مبارزه با مشکلات را بدست آورید. به فکر افزایش درآمد هستید، اما بیگدار به آب نزنید و پولی که با هزارویک زحمت بدست آورده‌اید را پس از مشورت با افراد باتجربه، سرمایه‌گذاری کنید. اطرافیان درک کاملی از رفتار شما ندارند و آن‌گونه که انتظار دارید شما را جدی نمی‌گیرند. ادامه این وضعیت اصلاً به صلاح شما نیست و در اولین فرصت رفتار خود را تغییر دهید و به گونه‌ای با اطرافیان برخورد کنید تا شما را جدی بگیرند. عشقی سوزان و آتشین را امروز تجربه می‌کنید و این عشق به تنهایی و افسردگی شما خاتمه می‌دهد. به فکر انجام کار مهمی افتاده‌اید، اما آن‌گونه که باید و شاید برای انجام این کار مهارت ندارید و بهتر است که قبل از بدست آوردن مهارت کافی، فکر این کار را از سرتان بیرون کنید.  یکی از آشنایان امروز حسای شما را تحویل می‌گیرد. محبت ایشان را پیش خودتان نگذارید و لطفی که در حق شما انجام داده را در اولین فرصت جبران کنید.  اگر حواستان را جمع نکنید، روز را بدون انجام کار خاصی به پایان خواهید رساند. قدر لحظه‌ها را بدانید و به خاطر داشته باشید که وقت، طلاست.

 

 




فال روزانه فردا اسفند ( دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ )

در روابط‌تان مراقب باشید. تو فرد خاکی و راحتی هستی، اما ممکن است اطرافیان اینطور استنباط نکنند و از روی حسادت و یا به هر دلیلی برایت دردسرهایی درست کنند.

به زودی شاهد بعضی تغییرات هیجان انگیز و مثبت در زندگی‌ات خواهی شد. به مسافرتی دعوت میشوی که خاطرات شیرینی برایت دربر دارد.

اگر بیش از حد احساس استرس می‌کنی شاید به ایجاد تغییراتی در نوع زندگی و یا شیوه برخوردت با استرس نیازمندی. بهتر است بین وظایف کاری، مسئولیت‌ها و اوقات فراغتت تعادل برقرار کنی.

پس از مدتی رکود اقتصادی دوباره اوضاع روبراه می‌شود و پول نسبتا خوبی بدست می‌آوری. به زودی مقداری پول از دست می‌دهی اما نگران کننده نیست.

12متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

گذشته، دریچه‌ای به سوی آینده است. درست است که از اتفاقی که افتاده پشیمان هستید، اما به یاد داشته باشید که حسرت خوردن و غرق شدن در گذشته، هیچ فایده‌ای ندارد. شما نمی‌توانید زمان را به عقب برگردانید و آنچه را که رخ داده، تغییر دهید. اما می‌توانید از این تجربه درس بگیرید و در آینده زندگی بهتری برای خود بسازید. در ارتباط با افراد غریبه، محتاط باشید. همه آن چیزی که در ظاهر به نظر می‌رسد، حقیقت ندارد. زمانی را صرف شناخت افراد جدید کنید و از ظواهر عبور کرده، به شخصیت واقعی آنها پی ببرید. این موضوع در روابط عاطفی نیز حائز اهمیت است. اگر به کسی علاقه‌مند هستید، عجله نکنید و قبل از هرگونه اقدامی، او را به خوبی بشناسید. در مورد فردی که به شما قول همکاری داده اما مدام امروز و فردا می‌کند، بیش از این منتظر نمانید. افراد شایسته‌تر و قابل‌اعتمادتری در مسیر شما قرار خواهند گرفت. در ادامه روز، ممکن است در یک بحث یا مشاجره قرار بگیرید. در این شرایط، حفظ انصاف و دوری از جانبداری در قضاوت و تسلط بر احساسات از اهمیت بالایی برخوردار است.

فرصتی برای ورزش و تحرک پیدا می‌کنید، به لطف این فرصت، انرژی بیشتری پیدا کنید و با ورزش، سلامت خود را تضمین نمایید. با شرایطی چشمگیر و وسوسه‌برانگیزی برای افزایش درآمد روبه‌رو می‌شوید، اما قبل از اینکه پول و ثروتی که با هزارویک زحمت بدست‌‌آورده‌اید را برای انجام این کار سرمایه‌گذاری کنید، با افرادی که سابقه و تجربه بیشتری نسبت به شما دارند مشورت نمایید و پول خود را در کاری سرمایه‌گذاری کنید که سود تضمین‌شده‌ای داشته باشد. مجبور می‌شوید وقت زیادی از روز را به رسیدگی به مشکلات اعضای خانواده سپری کنید. یکی از آشنایان اشتباهی مرتکب شده و از این اشتباه ضرری به شما رسانده است، امروز زمان مناسبی است که چشم بر این اشتباه بپوشانید و به این فرد ثابت کنید که بخشش از بزرگان است. قلبتان برای اطرافیان می‌تپد، به خاطر داشته باشید که این روحیه بی‌نتیجه نمی‌ماند و اطرافیان در مشکلات دست شما را خواهند گرفت. دلخوری میان شما و یکی از آشنایان ایجاد می‌شود. به صلاح شما نیست که اجازه دهید این دلخوری ادامه پیدا کند. در اولین فرصت از در دوستی با این فرد وارد شوید و به ایشان ثابت کنید که بخشش از بزرگان است. فرصتی فراهم می‌شود تا با ورزش یا پیاده‌روی، حال‌و‌هوایی تازه کنید و سلامت جسم و جان خود را تضمین نمایید.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار