فال روزانه دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳

 فال روزانه دوشنبه 4 تیر ۱۴۰۳  و فال روز تولد 4 تیرماه و فال روزانه فردا چهارم تیر ماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.

به گزارش رصد روز،  فال روزانه دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳  و فال روز تولد ۴ تیرماه و فال روزانه فردا چهارم تیر ماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند. فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.در ادامه فال فردا ۴ تیر ۱۴۰۳ را می خوانیم.

فال روزانه فردا فروردین ( دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳ )

کسی که برعکس جریان حرکت می‌کند باید عواقب آنرا نیز پذیرفته باشد. تو دوست داری آزاد و رها باشی و این آزادی براحتی بدست نمی‌آید.

می‌توانی نامه‌ای برای یک دوست عزیز بفرستی. هرچند امروزه این رسم برافتاده و جایش را به تماس تلفنی و ایمیل داده اما نوشتن یا خواندن یک نامه لذت دیگری دارد. هم تو را سرذوق می‌آورد و هم دوستت را خوشحال می‌کند.

باید برای تغییر دادن وضعیت اقتصادیت از هیچ کوششی دریغ نکنی و به خودت اعتماد داشته باشی.

1متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

امروز نیرویی درونی شما را به حرکت و تلاش وا می‌دارد. نمی‌توانید بی‌تفاوت بنشینید و حتی اگر کار مهمی برای انجام دادن نداشته باشید، به دنبال فعالیتی برای پر کردن اوقات خود خواهید بود. از این انرژی و انگیزه استفاده کنید و کارهای عقب‌افتاده‌تان را به سرانجام برسانید. ممکن است امروز با افرادی روبرو شوید که بدون هیچ دلیلی به شما و کارهایتان خرده می‌گیرند و رفتاری بداخلاقانه از خود نشان می‌دهند. تعجب نکنید، زیرا این رفتارها به دلیل شرایط کیهانی حاکم بر امروز، تا حدی طبیعی است. سعی کنید از این افراد و حرف‌هایشان دلخور نشوید و با حفظ آرامش و ظاهری محکم، از قلب حساس خود محافظت کنید. امروز فرصتی مناسب برای توجه بیشتر به دوستانتان است. با آنها تماس بگیرید، جویای احوالشان شوید و اگر لازم بود، در کنارشان باشید. در ضمن، به احتمال زیاد امروز به یک دورهمی یا مهمانی دعوت می‌شوید، اما تمایلی به حضور در آن ندارید و این دعوت را رد خواهید کرد. همچنین، مراقب باشید که با افرادی که دائم در حال ایراد گرفتن از دیگران و اطرافیان خود هستند، معاشرت نکنید. اجازه ندهید که آنها از شما نیز ایراد بگیرند و نظراتتان را به طور محترمانه اما قاطع به آنها بیان کنید.

  امروز بوسیله دوستان و آشنایان با فرد سرشناس و مهمی آشنا می‌شوید و گفتگویی میان شما و این فرد ایجاد خواهد شد. سخن‌های این فرد تاثیر زیادی روی شما می‌گذارد، در نتیجه حرف‌های ایشان را آویزه‌ گوش کنید و در آینده همیشه به یاد گفته‌های این فرد باشید. اندوخته‌ای برای سرمایه‌گذاری کنار گذاشته‌اید، اما راه و چاه سرمایه‌گذاری را بلد نیستید و نگران هستید پولی که با هزار و یک زحمت بدست آورده‌اید را در سرمایه‌گذاری نامطمئنی از دست بدهید. امروز فرصت مناسبی است تا با اعضای خانواده که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند مشورت کنید و پولتان را برای کاری سرمایه‌گذاری کنید که ضرری به دنبال نداشته باشد.  لحظه‌ای از پشتیبانی اعضای خانواده غافل نشوید و به آنها ثابت نمایید که در هر شرایطی پشت اعضای خانواده را خالی نخواهید کرد. احتمال ایجاد دلخوری میان شما و همسر یا عشق ‌زندگی‌تان وجود دارد. اجازه ندهید این دلخوری ریشه‌دار شود. در اولین فرصت دلخوری را از دل عشق زندگی‌تان بیرون کنید و توجه بیشتری به ایشان داشته باشید. روز خلوتی را در پیش دارید و فرصتی برای استراحت پیدا می‌کنید. امروز حسابی استراحت کنید تا برای روزهای شلوغ آینده انرژی داشته باشید.   مدتی است که از رسیدگی به سلامت خود غافل شده‌اید و سبک ناسالمی را در زندگی در پیش گرفته‌اید. قبل از اینکه این رویکرد کار دست شما بدهد، بیشتر به فکر سلامت خود باشید.




فال روزانه فردا اردیبهشت ( دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳ )

تخیلات مثل ریسمان درازی است که هر چه می‌کشی پایانی ندارد. خود را از این تخیلات رها کن و واقع‌بین باش. کسی را که دوست داری، دچار توهم نکن. با او شفاف و روراست باش.

رفتن به همراه یکی از اعضای خانواده یا دوستانت به یک گالری یا موزه می‌تواند لحظات خوشی را برایت به وجود بیاورد.

یک بحران کوتاه مالی در پیش داری. مانعی ندارد اگر در این راه از دوستانت کمک بگیری، اگر آنها آمادگی کمک به تو را داشته باشند. به هر حال جایی برای نگران شدن نیست و این مشکل خیلی زود رفع خواهد شد.

2متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

امروز فرصتی عالی برای اینکه در مرکز توجه قرار بگیرید و توانایی‌های خود را به رخ دیگران بکشید. بدون هیچ تردیدی، شما رهبر ذاتی هر گروهی هستید که در آن حضور دارید. اکنون زمان آن فرا رسیده که از مهارت‌های مدیریتی خود به بهترین نحو استفاده کنید و به دیگران در رسیدن به اهدافشان یاری برسانید. درست است که در حال حاضر، مسائل مالی ذهن شما را به شدت مشغول کرده و آرامش را از شما گرفته است. اما خودتان را سرزنش نکنید، زیرا مقصر این اوضاع شما نیستید. به زودی خبرهای خوشی در راه است. عضوی جدید به خانواده شما اضافه خواهد شد که با خود خیر و برکت به ارمغان خواهد آورد و زندگی شما را متحول خواهد کرد. شما قلبی بزرگ و دستانی بخشنده دارید، اما متأسفانه بارها به خاطر رودربایستی و ناتوانی در “نه” گفتن، متحمل ضرر و زیان شده‌اید. لازم است برای جلوگیری از تکرار این اتفاقات، قاطعیت و صراحت را در گفتار و رفتارتان تمرین کنید. اگر به گوشتان رسیده که کسی پشت سر شما صحبت کرده است، بدون رودربایستی، دلیل این کار را از او جویا شوید. این جسارت و صراحت، به اندازه کافی او را شرمنده و پشیمان خواهد کرد.

شخصیت باثباتی ندارید و اطرافیان آن‌گونه که بایدوشاید روی شما حساب باز نمی‌کنند، اجازه ندهید اوضاع از چیزی که هست بدتر شود و از امروز به فکر ایجاد تغییرهای اساسی در شخصیت خود باشید. به فکر انجام کار و کاسبی جدیدی هستید و می‌خواهید با این تجارت جدید، شرایط را برای افزایش درآمد و سود بیشتر مهیا کنید، امروز فرصت مناسبی دست می‌دهد تا به این فکر جامه عمل بپوشانید و برای تامین سرمایه‌ لازم جهت اجرای این کار جدید، از دوستان و آشنایان کمک بگیرید. اعمال ‌نظرهای مستبدانه را کنار بگذارید و به اطرافیان اجازه دهید که خودشان برای سرنوشتی که در پیش‌رو دارند تصمیم بگیرند. امروز روز عاشقی شماست و اگر تاکنون عاشق نشده‌اید امروز چشمتان به یاری خوش‌قدوبالا می‌افتد و در اولین نگاه عاشق ایشان خواهید شد. این عشق را جدی بگیرید و مطمئن باشید که با عشقی گرم و آتشین طرف هستید. اهمیتی به گذر زمان نمی‌دهید و این وضعیت باعث شده تا اطرافیان از شما جلو بیفتند و دستاورد کمی در زندگی داشته باشید. ادامه این رویکرد اصلاً به صلاح شما نیست و امروز تصمیم بگیرید که با وقت‌شناسی‌ و نظم، زندگی خود را دگرگون کنید. اتفاق ناراحت‌کننده‌ای رخ می‌دهد. خودتان را آماده این اتفاق کنید و اجازه ندهید رویدادهایی از این دست، روز شما را خراب کند.   مدتی است که رابطه میان شما و یکی از دوستان شکرآب شده و مانند سابق جویای حال یکدیگر نیستید. اجازه ندهید این شرایط ادامه پیدا کند. در اولین فرصت دلخوریهای ایجاد شده را از بین ببرید و رفاقت دیرینه خود را با این دوست ادامه دهید.




فال روزانه فردا خرداد ( دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳ )

اتفاقاتی می‌افتد که تو را دوباره تو را امیدوار و خوش‌بین خواهد کرد. تو دوستدار زندگی هستی اما نباید خود را به رویاهای دور و دراز سرگرم سازی. زندگی را از هم اکنون باید شروع کرد و غم فرداها را نخورد.

به شرط آنکه اعتماد به نفس خوبی داشته باشی، شهرت و ثروت در دسترس تو خواهد بود. این اعتماد به نفس با خودخواهی و غرور فرق می‌کند. باید با استفاده از استعداد و توانمندی‌های خود آینده‌ات را بسازی.

3متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

امروز، روزی ایده‌آل برای تزریق هیجان و پویایی به زندگی شماست. اگر در روزهای اخیر، کسالت و یکنواختی بر شما غلبه کرده است، فرصتی عالی برای رهایی از این رخوت و تجربه شور و اشتیاق است. کنترل زندگی خود را به دست بگیرید، اهدافتان را با شور و انرژی دنبال کنید و از ریسک کردن و گام نهادن در مسیرهای ناشناخته نترسید. حس ششم شما امروز به طور شگفت‌انگیزی قوی و فعال است. به ندای درونی خود اعتماد کنید و از پیمودن مسیری که به شما نشان می‌دهد، هراسی به دل راه ندهید. گاه، مسیرهای کمتر پیموده شده، بهترین و ثمربخش‌ترین راه‌ها هستند. خوش‌بینی شما، صفتی ستودنی و ارزشمند است. از این خصیصه نیکو برای تقویت اعتماد به نفس و پیشرفت در مسیر زندگی‌تان بهره ببرید. با این حال، در مسائل عاطفی، فعلاً جانب احتیاط را حفظ کنید و تصمیمات منطقی و سنجیده اتخاذ نمایید. از هر گونه وسوسه برای دروغ گفتن و فریبکاری به شدت دوری کنید، زیرا عواقب جبران‌ناپذیری به دنبال خواهد داشت. پیش از بیان هر حرفی، به دقت فکر کنید و از صحت و صداقت کلامتان اطمینان حاصل کنید. هر آنچه به ذهنتان می‌رسد را بدون تجزیه و تحلیل و بدون در نظر گرفتن عواقب آن، بر زبان نیاورید.

انسان شکاکی هستید و به زمین و زمان شک دارید، این روحیه امروز شما را به دردسر بزرگی خواهد انداخت. از این اتفاق درس بگیرید و زندگی را با رویکردی مثبت دنبال کنید. همفکری با افراد باتجربه را دست‌کم نگیرید و برای حل مشکلات از اطرافیان چاره‌جویی کنید. مراقب باشید دشمنی که در لباس دوست پنهان‌شده‌ امروز سر شما کلاه نگذارد. این دشمن نقشه پلیدی در سر دارد و امروز می‌‌خواهد روزگار شما را به سیاهی بکشاند. روحیه مهربانی دارید، اما محبت خود را از اعضای خانواده دریغ می‌کنید. این وضعیت باعث شده اهل منزل بر این باور باشند شما فرد سنگ‌دلی هستید که خیر دیگران را نمی‌خواهید. این رویکرد را تغییر دهید و محبت خود را با رفتار و گفتار به اطرافیان ثابت کنید. فرصتی پیدا می‌کنید تا سری به دوستان قدیمی بزنید. در کنار اینکه با رفقای دیرینه دیدار تازه می‌کنید، برای گسترش کاری که به آن مشغول هستید نیز با دوستان صمیمی خود مشورت کنید.  کارهای مهم و ضروری امروز را حتماً انجام دهید و سهل‌انگاری نکنید.




فال روزانه فردا تیر ( دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳ )

به خاطر برخورد اشتباهت، دچار بحران عاطفی خواهی شد. فعلا برای این موضوع نمی‌توان کاری کرد. باید منتظر بمانی تا ابعاد آن مشخص شود و بعد فکر چاره کنی.

اگر بدانی به دنبال چه هستی و هدفت را مشخص کنی به راحتی به آن می‌رسی. انرژیت را در راه تحقق خواسته‌هایت بکار بگیر و روزی که موفق شوی از خودت راضی و خوشنود خواهی بود.

با استرس و اضطراب، اعصاب و جسم تو را تحلیل می‌رود پس به خودت مسلط باش و اعتماد به نفس داشته باش. صحبت با یک مشاور خوب و باتجربه می‌تواند به تو کمک کند.

به زودی بحران مالی تمام خواهد شد. گرچه دوره سختی را پشت سر گذاشتی اما همه چیز درحال تغییر است و روزهای خوبی پیش روی توست.

4متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

امروز شدت احساساتتان نسبت به چند روز گذشته، به طور قابل‌توجهی افزایش یافته و این امر، هم در مورد احساسات مثبت و هم در مورد احساسات منفی صادق است. لازم است مراقب باشید که این شدت احساسات، به ویژه در مورد احساسات منفی، از کنترل شما خارج نشود. خشم و ناراحتی افراطی، می‌تواند به مشاجره، گریه ناگهانی و واکنش‌های تند و نامناسب در برابر کوچکترین محرک‌ها منجر شود. به یاد داشته باشید که کلمات تند و گزنده، می‌توانند زخم‌های عمیقی بر قلب و روح دیگران بر جای بگذارند. کمرویی و خجالت، موانعی هستند که اعتماد به نفس شما را محدود می‌کنند. لازم است باورهایتان را در مورد خودتان به چالش بکشید و از قفسه‌های ذهنتان بیرون بیایید. به یاد داشته باشید که هیچ چیز به اندازه ناامیدی و خودکم‌بینی نمی‌تواند شما را از پا درآورد. در گفتار و رفتارتان صادق باشید و همیشه حرف حق را بزنید. حتی اگر گفتن حقیقت برایتان دشوار باشد، از آن طفره نروید. شجاعت و صداقت شما در نهایت مورد قدردانی قرار خواهد گرفت. خبر خوشی در انتظار شماست. شنیدن این خبر، شما را به شدت خوشحال خواهد کرد و گویی نغمه‌ای دلنشین، روح و جان شما را نوازش خواهد داد.

با منفی‌بافی راه به جایی نخواهید برد. از امروز دید مثبتی به زندگی داشته باشید و اجازه ندهید افکار منفی روز شما  را خراب کند. رهسپار سفر هستید. در این مسافرت چشم از چمدان‌ها و لوازم خود برندارید چرا که ممکن است کالای باارزشی را در این سفر گم کنید. امروز احتمال دارد ضرر هنگفتی را تجربه کنید. به صلاح شماست که حواستان به دخل‌و‌خرجتان باشد و از معامله‌های پرخطر دوری کنید. علاقه‌ای بی‌پایان به کسب علم و دانش و مهارت‌های جدید دارید، این علاقه امروز به کمک شما می‌آید و در کنار افزایش مهارت، دوستان جدیدی نیز پیدا خواهید کرد.  ممکن است میان شما و یکی از همسایه‌ها یا همکاران در محل‌کار سوء‌تفاهمی ایجاد شود. اجازه ندهید این سوء‌تفاهم بالا بگیرید و به هر قیمتی که شده به صلح و صفا برسید. فردی چشم دیدن خوشی شما را ندارد و می‌خواهد رابطه عاشقانه‌ای که با همسر یا  عشق ‌زندگی‌تان دارید را خراب کند. این فرد را هر چه سریع‌تر پیدا کنید و حسابش را کف دستش بگذارید.




فال روزانه فردا مرداد ( دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳ )

در شرایطی قرار گرفتی که تحت نظر هستی. هر کاری که بکنی، فورا به چشم می‌آید و دیده می‌شود. باید مراقب رفتار و کردارت باشی و خطایی مرتکب نشوی چون اتفاق بزرگی در انتظار توست.

دوران خوبی برای توسعه روابط و آشنا شدن با افرادی جدید است. تو می‌توانی روابط خوب و مستحکمی برقرار کرده و و از آنها بهره‌مند شوی. به زودی خبرهای تازه‌ای می‌رسد.

از نظر اقتصادی باید دوراندیش باشی. بخصوص در این ایام باید حساب دخل و خرجت را داشته باشی تا دچار بحران نشوی. باید با افکار منفی به شدت مبارزه کنی.

5متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

شما خودتان به خوبی می‌دانید که چه اشتباهی مرتکب شده‌اید. عادت‌های بد مانند زنجیرهایی هستند که شما را اسیر خود کرده‌اند. برای رهایی از این زنجیرها، شجاعت لازم را به خرج دهید و با اراده‌ای قوی، عادت‌های غلط را کنار بگذارید. در غیر این صورت، تا ابد باید تاوان اشتباهاتتان را پس بدهید. برای ارتقای کیفیت کارتان، با افرادی که علایق و نظرات مشابهی با شما دارند، گفتگو کنید و از تجربیات و ایده‌هایشان بهره‌مند شوید. تبادل نظر با افراد همفکر، می‌تواند دریچه‌های جدیدی از خلاقیت و نوآوری را به روی شما بگشاید و به نتایج درخشان‌تری منجر شود. شاید در حال حاضر، وضعیت مالی شما اجازه ندهد که به طور مادی به دیگران کمک کنید. اما به یاد داشته باشید که همیشه راه‌های دیگری برای یاری رساندن به همنوعان وجود دارد. لبخند گرم، شنونده صبور و غمخوار بودن و یاری رساندن با کلام و عمل، از جمله راه‌هایی هستند که می‌توانید بدون صرف هیچ هزینه مالی، به دیگران کمک کنید. در روزهای آینده، منتظر قدردانی و تشکر از سوی کسی باشید که در انجام کاری به او کمک کرده‌اید. این قدردانی، نشان‌دهنده تاثیر مثبت و ماندگاری است که شما در زندگی دیگران گذاشته‌اید.

کارهای زیادی در پیش‌رو دارید، اما امروز زمان خوبی برای سخت‌کار کردن نیست و بهتر است به جای اینکه خودتان را غرق کار کنید، کمی به خودتان استراحت بدهید و زودتر از همیشه کارها را تعطیل نمایید. مشکلات مالی زیادی دارید، اما این مشکلات به پایان می‌رسد و پس از مدت‌ها پولی روانه حساب‌های بانکی‌تان می‌شود. از این اتفاق درس بگیرید و از امروز قسمتی از پول‌های خود را برای روز مبادا کنار بگذارید.  احساس می‌‌کنید رابطه شما و عشق ‌زندگی‌تان رو به سردی گذاشته و آتش عشقتان در حال خاموش شدن است، اجازه ندهید عشقی که روزگاری برای آن خودتان را به آب و آتش می‌زدید، به همین راحتی خاموش شود و از امروز رویکردی عاشقانه را با عشق‌ زندگی‌تان در پیش بگیرید و مطمئن باشید که ایشان نیز عشق شما را بی‌پاسخ نخواهد گذاشت.    فردی سر به سر شما می‌گذارد. اجازه ندهید این رفتار زمینه ناراحتی شما را فراهم کند.  خبر فرخنده‌ای به دست شما می‌رسد. این خبر را با اطرافیان به اشتراک بگذارید و لحظه‌هایی سرشار از شادی را در کنار دوستن و آشنایان سپری کنید.




فال روزانه فردا شهریور ( دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳ )

نباید وقت گرانبهای خود را به مسائل بیهوده و نزاع‌های بی‌حاصل با کسی که ارزش تو را نمی‌داند، هدر دهی. باید به فکر تغییر این اوضاع باشی و با کسی معاشرت کنی که قدر تو را بداند.

ممکن است با بحران مالی مواجه شوی پس باید خودت را برای مقابله با آن آماده کنی. بهتر است جلوی خطاهای کوچک و بزرگت را بگیری تا زودتر این بحران بگذرد.

6متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

امروز فرصتی طلایی برای رها شدن از دغدغه‌های گذشته و نگرانی‌های بی‌مورد است. به جای هدر دادن زمان و انرژی خود برای ترس از اتفاقات احتمالی، تمام تمرکزتان را بر روی شروع‌های تازه و گام نهادن در مسیرهای جدید معطوف کنید. انرژی کیهانی امروز، یار و یاور شما در این سفر پرهیجان خواهد بود و شما را در یافتن فرصت‌های جدید و موقعیت‌های بهتر راهنمایی خواهد کرد. با شجاعت و جسارت گام بردارید و اجازه ندهید که افراد منفی‌نگر و ناامید، سد راهتان شده و مانع از پیشرفتتان شوند. در کنار تمام این هیجان‌ها، لحظات گرانبهای خود را در کنار خانواده عزیزتان غنیمت بشمارید و از تک تک دقایق این زمان باارزش لذت ببرید. از خیال‌پردازی‌های دور و دراز دست بردارید و با نگاهی واقع‌بینانه‌تر به زندگی بنگرید. حقیقت را پنهان نکنید و با صداقت و شفافیت تمام، آن را بیان کنید. این صداقت، آرامش و آسودگی خاطر را برای شما به ارمغان خواهد آورد. به یاد داشته باشید که در محیط کار، بدون فکر و تامل سخن گفتن، می‌تواند اوضاع را پیچیده و مشکل‌ساز کند. امروز، روز بیکاری و کسالت نیست. آستین‌هایتان را بالا بزنید و با عزمی راسخ، دست به کار شوید.

به خاطر داشته باشید که زندگی همیشه فراز و فرودهای خاص خودش را دارد و در رویارویی با مشکلات زانوی غم به بغل نگیرید. میان شما و فردی مشاجره‌ای ایجاد خواهد شد. این مشاجره را ختم به خیر کنید و دلخوری‌ها را کنار بگذارید. بیشتر از همیشه مواظب دخل‌و‌خرج خود باشید. در غیر این صورت خرجی سنگین روی دست شما قرار می‌گیرد. یکی از اعضای فامیل امروز به تجربه شما نیاز دارد و از در مشورت و پندآموزی با شما وارد می‌شود. تجربه‌های خود را با کمال‌‌ میل در اختیار ایشان قرار دهید و راهنماییهای خود را از این فرد دریغ نکنید. عشقی ناب و فراموش نشدنی را تجربه خواهید کرد. از این وضعیت نهایت استفاده را ببرید و حسابی عاشقی کنید. قرار است تا فرصتی از روز را به انجام کارهای شخصی مشغول شوید و کمی با خودتان خلوت کنید، اما ممکن است فرد یا افرادی مزاحم شما شوند. در نتیجه شرایط ایجاد هرگونه مزاحمتی را از بین ببرید و اجازه ندهید اطرافیان با درخواست‌های بی‌اهمیت، روز شما را خراب کنند. در برابر تغییرات مقاومت می‌کنید و انعطاف‌پذیری لازم برای تعامل با رویدادهای غیرمنتظره‌ را ندارید. این روحیه را کنار بگذارید و زندگی را با تمامی فرازوفرودهایش پذیرا باشید. یکی از دوستان حسابی هوای شما را دارد و لحظه‌ای از رسیدگی به شما غافل نمی‌شود. با این حال مدتی است آن‌چنان که باید و شاید به ایشان توجه نمی‌کنید و از رسیدگی به وی غافل شده‌اید. قبل از اینکه این رویکرد، رفاقت شما را به سردی بکشاند، پاسخگوی محبت‌ها و زحمت‌های این دوست دیرینه باشید.




فال روزانه مهر

به این سرگردانی باید پایان داد. راه و هدفت را مشخص کن. در اینصورت تکلیف تو با دیگران و تکلیف دیگران با تو روشن خواهد شد و روابط عاطفیت سروسامان می‌گیرد.

این بحران مالی گذرا خواهد بود. بنابراین یاس و نومیدی را از خود دور کن، چون شرایط همیشه بر علیه تو نخواهد بود. فرصت‌های بهتری می‌آید که تو انتظارش را داشتی.

7متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

امروز احتمالاً متوجه خواهید شد که باری سنگین از غم و رنج و آزردگی بر دوشتان سنگینی می‌کند. این بار سنگین، ریشه در تجربیات گذشته و ناملایمات زندگی دارد. لازم است با شجاعت و صداقت تمام، در مورد این دردها و رنج‌ها با خودتان و در صورت نیاز با افراد مورد اعتمادتان صحبت کنید. رها کردن این بار سنگین، گامی ضروری برای رسیدن به آرامش و شادی حقیقی است. امروز ممکن است در مسیرتان با موانعی روبرو شوید و اوضاع طبق برنامه پیش نرود. این اتفاقات می‌توانند ناخوشایند باشند، اما به جای غرق شدن در نگرانی‌ها، سعی کنید با آرامش و عقلانیت با آنها روبرو شوید. باور داشته باشید که در نهایت همه چیز به بهترین نحو حل خواهد شد و خواهید دید که بسیاری از نگرانی‌هایتان بی‌مورد بوده‌اند و اوضاع حتی بهتر از چیزی که تصور می‌کردید پیش خواهد رفت. اگر شخصی با صحبت‌های خود شما را ناامید و آزرده می‌کند، سعی کنید تا حد امکان از او دوری کنید. کمی استراحت کنید و اجازه دهید تا دیگران نیز در انجام کارها به شما یاری برسانند. در مورد یک مشکل کاری که با آن روبرو هستید، به یاد داشته باشید که حفظ آرامش و بی‌طرفی، کلید موفقیت شما در حل این مشکل خواهد بود.

به خاطر داشته باشید که گذشته‌ها گذشته است و با ناراحتی چیزی درست نمی‌شود. به لحاظ مالی روز خوبی را در پیش دارید و از جایی که حتی فکرش را نمی‌کردید، پولی به دستتان می‌رسد. این پول نگرانی‌های مالی شما را خاتمه می‌دهد و زمینه ثبات مالیتان را در آینده فراهم خواهد کرد. همسر یا عشق ‌زندگی‌تان ثابت کرده که همیشه پشتوانه شما در حل مشکلات است، در اولین فرصت بابت این روحیه از ایشان تشکر کنید و شما نیز پشت و پناه ایشان در رویارویی با مشکلات باشید.  روز خلوتی را در پیش دارید و فرصتی پیدا می‌کنید تا به استراحت یا تفریح دلخواه مشغول شوید.  یکی از آشنایان که فکر می‌کنید دوست‌دار شماست، نقشه‌های شومی برایتان کشیده و با دوستی و محبت به شما نزدیک شده تا رابطه میان شما و یکی از اعضای خانوده یا دوستان را خراب کند. اجازه ندهید شرایط برای نقشه‌های پلید این فرد مهیا شود و در اولین فرصت حق این فرد را که نمک شما را خورده و نمکدان شکسته‌ را کف دستش بگذارید. کارهای مهم را به فردا واگذار نکنید و از امروز به خودتان قول بدهید که از کارهای دشوار استقبال کنید و هرگز کار مهمی را به آینده موکول نکنید.




فال روزانه فردا آبان ( دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳ )

در شرایط تازه‌ای قرار می‌گیری که باید دست به انتخاب جدیدی بزنی. همیشه عاقبت کار را در نظر بگیر و دست به عمل بزن و گرنه ضرر می‌کنی.

یک نفر به رفتار تو چشم دوخته. باید او را خوشحال کنی چون با شاد کردن دلی تا مدتها با خاطره شیرین آن زندگی می‌کنی. خاطرات شیرین بهترین پشتوانه ماست.

با کمی ورزش و توجه به خوردن و نوشیدنت می‌توانی سلامتی‌ات را تضمین کنی.

یک حادثه موجب می‌شود تا برنامه‌ای را هرچه زودتر تمام کرده و به سودش برسی. اما مراقب باش که آنرا راحت و بی‌حساب خرج نکنی.

8متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

امروز، گویی آسمان و زمین هم‌صدا شده‌اند تا روز پرباری را برای شما رقم بزنند. حال و هوای امروز با روحیات و شخصیت شما به طور کامل سازگار است و فرصتی طلایی برای شکوفایی خلاقیت و تبادل ایده‌هایتان با دیگران فراهم می‌کند. از این فرصت استفاده کنید و بدون هیچ خجالتی، افکار و ایده‌هایتان را با اطرافیان خود در میان بگذارید. اجازه دهید تا صدای شما شنیده شود و نظراتتان مورد توجه قرار گیرند. در حال حاضر، تمرکز و توجه شما به طور کامل بر روی اهداف شغلی و پیشرفت در مسیر حرفه‌ایتان معطوف شده است. این تمرکز، امری مثبت و ضروری است، اما توجه داشته باشید که نباید باعث غفلت از روابط عاطفی و صمیمی شما با دیگران شود. به یاد داشته باشید که عشق، محبت و صمیمیت، همانند موتور محرکی هستند که به شما انرژی و انگیزه لازم برای ادامه تلاش و کوشش را می‌دهند. نگرانی‌ها و اضطراب‌های خود را کنار بگذارید. هیچ کس از ابتدا و بدون هیچ تجربه‌ای، در هیچ کاری ماهر نبوده است. شما نیز با تلاش و پشتکار، به مرور زمان به مهارت و تبحر لازم در هر زمینه‌ای که هستید، دست خواهید یافت. به زودی خبری خوش، بار سنگینی را از دوشتان برداشته و خیال شما را آسوده خواهد کرد.

روز حساسی را آغاز کرده‌اید و حادثه‌ای شوم در کمین شماست. در این شرایط به صلاح است که بیشتر مواظب خود باشید و روز را به گونه‌ای به پایان برسانید که خطری وجود شما و آشنایان را تهدید نکند. امروز سهل‌انگاری‌های اطرافیان شما را به دردسر بزرگی میندازد. به فردی که این سهل‌انگاری را انجام داده تذکر بدهید و به ایشان گوشزد کنید تا در آینده بیشتر حواسش را جمع کند. قرار است به همراه دوستان دور هم جمع شوید و خوش بگذرانید، اما از آنجایی که احتمال ولخرجی شما در این دورهمی زیاد است، بیشتر از همیشه مواظب خرج‌هایتان باشید. یکی از اطرافیان فرزندی به دنیا آورده و به جشن و سروری برای این نورسیده دعوت می‌شوید. در این مراسم شرکت کنید و لحظه‌های شادی را در کنار دوستان و آشنایان تجربه نمایید. اگر تاکنون عاشق نشده‌اید، امروز به محبوبی نرد عشق می‌بازید و صد دل عاشق ایشان می‌شوید، این عشق را غنیمت بدانید و دریچه قلبتان را به روی عشقی سوزان و آتشین باز کنید.  مدتی است که مشغله‌های زندگی و روزمرگی‌ها اجازه نداده تا دمی در کنار اعضای خانواده یبنشینید و گل‌ بگویید و گل بشنوید. امروز بخت با شما یار است چرا که فرصتی برای حضور در کنار اهل منزل پیداخواهید کرد. این فرصت را به فال نیک بگیرید و با هم‌صحبتی با اعضای خانواده به آرامش برسید.




فال روزانه فردا آذر ( دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳ )

بی‌ملاحظه به دیگران اعتماد می‌کنی. شاید این کار نشانه حسن نیت تو باشد. اما باید مراقب بود که دیگران از این رفتار سوء استفاده نکنند. چون همه نیت خوبی ندارند.

نامه یا خبری می‌رسد که بسیار خوشحال کننده خواهد بود. زمان آن رسیده که یاس و ناامیدی را از خود دور کنی و برای آینده خود را آماده سازی. روزهای بهتری در انتظار تو خواهد بود.

این ناهماهنگی در خوردن غذا به سلامتی‌ات لطمه می‌زند و تو این را نمی‌دانی. قبل از اینکه لطمه بیشتری به بدنت بزنی برنامه غذایی‌ات را تغییر بده.

مطمئن باش هیچ اتفاق خارق‌العاده‌ای نخواهد افتاد. در واقع این تو هستی که باید این بار سنگین مسئولیت‌ها را بر دوش گرفته و تا مقصد برسانی. در پایان پاداش غیرمنتظره‌ای دریافت خواهی کرد.

9متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه


همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

امروز، روز وداع با رویاها و خیالات و غوطه‌ور شدن در دنیای واقعیت و عمل است. ندایی درونی شما را به سوی تعهد و تلاش بیشتر فرا می‌خواند. فرصت‌های طلایی این روزها را دریابید و آموزه‌ها و تجربیات حاصل از سفر ذهنی خود را در دنیای واقعی به کار ببندید. از ورود به بحث‌ها و گفتگوهایی که هیچ ارتباطی با شما و اهدافتان ندارند، خودداری کنید و تمرکز و انرژی خود را صرف کارها و اموری کنید که برایتان مفید و مثمر ثمر هستند. به طور خاص، از شرکت در جمع‌ها و مکالماتی که حول محور غیبت و بدگویی از دیگران می‌چرخند، دوری کنید. اینگونه رفتارها نه تنها سودی برای شما ندارند، بلکه می‌توانند اثرات منفی بر روحیه و نگرش شما نیز بگذارند. قدر و منزلت این روزهای پربار را بدانید و از تک تک لحظات آن به بهترین نحو استفاده کنید. در هر شرایطی که هستید، با خوش‌بینی و امیدواری به آینده نگریسته و اجازه ندهید که تاریکی ناامیدی بر قلبتان سایه افکند. اگر قصد دارید از کسی درخواست یاری و همکاری کنید، به این نکته توجه داشته باشید که در این روزها، بسیاری از افراد گرفتار و مشغله‌های خاص خود هستند. با صبر و حوصله و با لحنی مودبانه درخواست خود را مطرح کنید و در صورت عدم تمایل یا عدم امکان کمک از سوی آن شخص، دلخور و ناامید نشوید.

دستورات پزشکی را نادیده می‌گیرید و با رفتارهای پرخطر، سلامت خود را به خطر انداخته‌اید، ادامه این وضعیت اصلاً به صلاح شما نیست. به خودتان قول بدهید که از امروز به بعد، توجه ویژه‌ای به دستورات پزشکی داشته باشید و به گونه‌ای زندگی کنید که وجود نازنینتان نیازمند پزشک و طبیب نباشد. فردی از شما درخواست پول دارد، اما مطمئن باشید پولی که به وی قرض می‌دهید را هرگز بازپس نخواهد داد. کدروتی میان شما و یکی از دوستان ایجاد شده است. اجازه ندهید این دلخوری بالا بگیرد و زمینه صلح و آشتی با این فرد را مهیا کنید. تحمل سختی‌ها را ندارید و سفره دلتان را پیش هر کس و ناکسی باز می‌کنید. ادامه این شرایط چیزی به‌غیر از رسوایی برای شما به‌ دنبال ندارد. از امروز رازداری پیشه کنید و تحمل بیشتری در رویارویی با مشکلات به خرج دهید. خاطره‌های خوش گذشته در ذهن شما تداعی شده و یاد ایام قدیم افتا‌ده‌اید، از این روحیه نهایت استفاده را ببرید و روز را با خوشی و شادکامی ادامه دهید. همیشه نگران حل مشکلات دوستان و آشنایان هستید و قلبتان برای اطرافیان می‌تپد، به خاطر داشته باشید که زحمت‌های شما ‌بی‌نتیجه نخواهد ماند و اطرافیان نیز در مشکلات دست شما را خواهند گرفت. اتفاق ناگواری در زندگی شما رخ می‌دهد. اجازه ندهید این اتفاق، زمینه افسردگی‌تان را فراهم کند. غمی که به وجود نازنینتان نشسته را با فردی که سنگ صبور شماست، مطرح کنید و بار ناراحتی‌ها را زمین بگذارید. با پیشرفتی در کار و زندگی روبه‌رو خواهید شد. از این موقعیت نهایت استفاده را ببرید و زمینه دستاوردهای بیشتری را فراهم کنید.




فال روزانه فردا دی ( دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳ )

بهتر است به جای پرداختن به رویاهای زیبا اما غیرممکن به واقعیت‌های موجود توجه کنی. درست است که این واقعیات تلخ و دشوار به نظر می‌رسد اما تو پیروزی‌ات را از متن همین واقعیت‌ها می‌یابی.

با یک مسافرت کوتاه می‌توانی روحیه‌ای پرنشاط تر از همیشه داشته باشی. با شادی و نشاط تو اطرافیان هم خوشحال خواهند بود.

رکود و رخوت موجب افسردگی می‌شود و روح را فرسوده و ناتوان می‌کند. باید هر از گاهی با یک ابتکار تازه این حال و هوا را عوض کنی.

از کارمند هستی، در محیط کاری وظایفی پیش می‌آید که تو را گرفتار خواهد کرد. باید مراقب باشی که انجام این وظایف تو را از مسئولیت‌های فردی و خانوادگی‌ات باز ندارد.

10متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

امروز خودتان را از قید و بند احساسات منفی و تردیدهایی که نسبت به توانایی‌هایتان دارید، رها کنید. به باور و یقین درونی خود ایمان داشته باشید و از امروز به عنوان نقطه عطفی برای تعیین اهداف جدید و آغاز فعالیت‌های نو و جسورانه استفاده کنید. موفقیت در هر مسیری که قلبتان شما را به سوی آن رهنمون می‌کند، در دسترس شماست. فقط کافی است با اراده‌ای قوی و عزمی راسخ، قدم در راه بگذارید. در روابطتان با دیگران، به خصوص با یکی از دوستانتان، چالشی غیرمنتظره پیش رو خواهید داشت. رفتار این فرد ممکن است شما را غافلگیر و دلخور کند و باعث ایجاد فاصله‌ای میان شما دو نفر شود. با این حال، لازم است که صبر و حوصله پیشه کنید و با درکی عمیق‌تر به این موضوع بنگرید. گاه اختلاف نظرها و سوءتفاهم‌ها، فرصتی برای شناخت عمیق‌تر یکدیگر و بهبود روابطمان هستند. در ضمن، دعوتی دریافت خواهید کرد که به صلاح شما نیست در آن شرکت کنید. به جای هدر دادن زمان و انرژی خود در مکانی که برایتان مناسب نیست، بر روی اهداف و خواسته‌هایتان تمرکز کنید. به یاد داشته باشید که در برخورد با افراد، به خصوص کسانی که ادعاهای بزرگی می‌کنند اما در عمل مهارت و توانایی لازم را ندارند، محتاط باشید.

انسان کینه‌جویی هستید و از زمین و زمان شکایت دارید. این روحیه غیر از اینکه شما را به فرد منفوری تبدیل کند،‌ سودی برایتان به دنبال ندارد. به صلاح شماست که کینه‌توزی را کنار بگذارید و به خاطر داشته باشید که انسانها جایزالخطا هستند. امروز از روزهای دیگر حواستان بیشتر به کارهای پیش‌پاافتاده بند خواهد شد. تا جایی که می‌توانید تمرکز خود را حفظ کنید و روز را بدون انجام اشتباه بزرگی به پایان برسانید. روز خوبی برای کار و تجارت نیست و ضرری را در معامله‌ها تجربه خواهید کرد. از این شرایط درس بگیرید و در آینده بیشتر حواستان را جمع کنید. دوستان و آشنایان به شما سر می‌زنند و لحظه‌های شادی را در کنار اطرافیان سپری خواهید کرد. به لطف این شرایط حسابی روحیه بگیرید و انرژی لازم را برای کارهای دشوار آتی بدست آورید.   آگاهی کاملی از نقاط ضعف خود ندارید و به فکر تقویت آنها نیستید. ادامه این وضعیت چیزی به غیر از شکست برای شما به دنبال ندارد. در نتیجه امروز زمانی را برای شناسایی نقاط ضعف خود بگذارید و فکری به حال افزایش توانایی‌هایتان بردارید. افکار منفی را کنار بگذارید و عینک مثبت‌اندیشی به چشم بزنید. مطمئن باشید دیدگاه شما با این رویکرد به زندگی تغییر پیدا خواهد کرد و روزهایی سرشار از شادکامی را تجربه می‌کنید.




فال روزانه فردا بهمن ( دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳ )

تاکید و پافشاری تو در بعضی از کارها زیان‌آور است. در زندگی باید انعطاف داشت و خونسرد بود. باید اجازه بدهی تا زمینه‌های لازم برای مسائلی که ذهنت را مشغول کرده، آماده شود.

هدیه و یا سوغاتی‌هایی در راه داری. مقداری پول بصورت هدیه به حسابت واریز خواهد شد. پذیرایی و میهمانی عده‌ای به عهده توست که برایت بسیار سرگرم‌کننده خواهد بود.

استراحت به موقع و برنامه‌ریزی شده میتواند به تو شادابی و سلامتی بدهد. با سرگرم کردن خود، استفاده از تعطیلات، تمرین تکنیکهای آرامش دهنده و رفتن به سفرهای تفریحی می‌توانی سرزندگی و سلامتی را به خودت هدیه بدهی.

از جایی که اصلا فکرش را نمی‌کردی پولی به تو می‌رسد که در این موقعیت برای مفید خواهد بود ولی مراقب باش که بی‌دلیل خرج نشود.

11متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

امروز، گویی آتش شور و اشتیاقی در درون شما شعله‌ور شده است که به نظر می‌رسد هیچ چیز نمی‌تواند آن را مهار کند. این شور و اشتیاق می‌تواند انگیزه‌ای قدرتمند برای حرکت به سوی اهدافتان باشد، اما مراقب باشید که این شور و هیجان شما را به سمت تصمیمات عجولانه و بدون تفکر سوق ندهد. به یاد داشته باشید که هر تصمیمی که در یک لحظه و بدون سنجش عواقب گرفته شود، می‌تواند در آینده پشیمانی و حسرت به همراه داشته باشد. در حال حاضر، ممکن است به دلیل شرایط فعلی، رفتاری تند و خشن با اطرافیانتان داشته باشید و به عواقب رفتارها و اعمالتان توجهی نکنید. اما لازم است که صبر و حوصله پیشه کنید و با درکی عمیق‌تر به این موضوع بنگرید. خشم و عصبانیت، حل هیچ مشکلی را آسان‌تر نمی‌کند و چه بسا اوضاع را وخیم‌تر نیز کند. در این روزها، شاهد گرم شدن روابطتان با اعضای خانواده خواهید بود. جو صمیمی و محبت‌آمیزی در خانه حاکم می‌شود که قلبتان را گرمی می‌بخشد. در حال حاضر با مشکلی روبرو هستید که حل آن نیازمند صبر و حوصله است. از صحبت کردن در مورد این مشکل با دیگران خودداری کنید، چرا که ممکن است از این موقعیت سوءاستفاده کرده و بر شما فشار روانی وارد کنند.

اتفاق فرخنده‌ای در زندگی‌تان رخ می‌دهد. این اتفاق را به بهانه‌ای برای شادی تبدیل نمایید و لحظه‌هایی سرشار از شادکامی را تجربه کنید.  با کمک روحیه‌ای شوخ و خوش‌مشربی که دارید، به اطرافیان روحیه بدهید. انسان پرتلاشی هستید و شبانه‌روز کار می‌کنید. مطمئن باشید زحمت‌هایی که می‌کشید بدون نتیجه باقی نمی‌ماند و در آینده‌ای نزدیک مزد تلاش‌های شبانه‌روزیتان را دریافت خواهید کرد. اوضاع بر وفق مرادتان پیش نمی‌رود و کارها به خوبی انجام نمی‌شود. اجازه ندهید این شرایط زمینه نگرانی شما را فراهم کند و انجام کارهای دشوار را به روزهای آینده موکول کنید. احساس می‌‌کنید همسر یا عشق ‌زندگی‌تان قدر زحمت‌های شما را نمی‌داند، اما امروز اوضاع تغییر می‌کند و عشق‌ زندگی‌تان با انجام کاری محبت‌آمیز به شما ثابت می‌کند که از جان و دل دوستتان دارد و قدر زحمت‌هایی که برای ایشان کشیده‌اید را می‌داند. فرصتی را به حضور در کنار اعضای خانواده اختصاص دهید و با هم‌صحبتی با اهل منزل به آرامش برسید.




فال روزانه فردا اسفند ( دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳ )

به جای اینکه آسمان و ریسمان به هم ببافی و خودت را گول بزنی، بهتر است با واقعیت‌ها روبرو شوی و از اطرافیان و دوستانت شناخت دقیق‌تری داشته باشی.

خبر خیلی خوش می‌شنوی. یک مسافرت در پیش داری. خواسته قدیمی‌ات برآورده می‌‌شود و مقداری پول و یا یک هدیه به دستت می‌رسد.

وقتی می‌بینی بی‌حوصله و عصبی هستی و تمایل به انجام هیچ کاری را نداری بهتر است بخوابی. خواب هم برای سلامتی روح خوب است و هم جسم.

روشی که در پیش گرفته‌ای خوب است. با این روش به آرامی و قدم به قدم به اهداف خود می‌رسی و وضعیت اقتصادی خود را تغییر می‌دهی.

12متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

امروز اولین روز از باقیمانده زندگی شماست، گویی صفحه‌ای نو در دفتر هستی گشوده شده است. این روز را عزیز بدارید و قدر لحظات ناب آن را بدانید. امروز صدای گرم و مهربان یک شنونده دلسوز، شما را به گفتگوی صمیمی دعوت می‌کند. اگرچه حمایت و همدلی این فرد ارزشمند است، اما در مورد به اشتراک گذاشتن مسائل خصوصی زندگی‌تان با او محتاطانه عمل کنید. از افشای جزئیات پنهان زندگی‌تان خودداری نمایید. به یاد داشته باشید که بخشش اشتباهات دیگران و رها کردن کینه‌ها دریچه‌ای به سوی آرامش قلب و صلح درون است. با گذشت از خطاهای گذشته، فضای روح خود را از تاریکی کدورت و رنجش پاک کنید و به نور امید و صفا آغشته سازید. برای رسیدن به اهدافتان، گاه لازم است که از “منطقه امن” خود خارج شده و ایده‌هایتان را با شجاعت و صراحت بیان کنید. مطمئن باشید که اگر به توانایی‌ها و برنامه‌هایتان ایمان داشته باشید، نظر دیگران چندان اهمیتی نخواهد داشت. پس از اتمام کارهایتان، امشب را به استراحت و تجدید قوا اختصاص دهید تا برای یک روز پربار دیگر آماده شوید. به زودی خبر خوشی در راه است که شادی و مسرت وصف‌ناپذیری را برایتان به ارمغان خواهد آورد.

شرایطی برای سفری تفریحی مهیا می‌شود. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و سفری جانانه را تجربه کنید. احتمال زیادی وجود دارد که حرف تندی از زبان شما بیرون بیاید و این حرف زمینه ناراحتی اهل منزل را فراهم کند. امروز بیشتر از همیشه مواظب حرف‌هایتان باشید و چیزی نگویید که اطرافیان از شما دلخور شوند. در رابطه‌ای که با همسر یا عشق‌ زندگی‌تان دارید با روز حساسی طرف هستید و ممکن است همسر یا عشق‌ زندگی‌تان حرف ناپسندی بزند و زمینه ناراحتی شما را فراهم کند. اجازه ندهید این دلخوری ادامه پیدا کند و در اولین فرصت از در مهر و محبت با عشق ‌زندگی‌تان وارد شوید.   خجالت و کم‌حرفی را کنار بگذارید و حضور بیشتری در جمع داشته باشید.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار