فال روزانه دو شنبه ۴ مهر ۱۴۰۱

به گزارش رصد روز ، فال روزانه دو شنبه ۴ مهر۱۴۰۱ و فال روز تولد  چهارم مهر و فال روزانه فردا ۴ مهر و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس گردش ستار...

به گزارش رصد روز ، فال روزانه دو شنبه ۴ مهر۱۴۰۱ و فال روز تولد  چهارم مهر و فال روزانه فردا ۴ مهر و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.در ادامه فال فردا ۴ مهر۱۴۰۱ را می خوانیم.

فال روزانه فردا فروردین ( دوشنبه ۴ مهر ۱۴۰۱ )

کسی که برعکس جریان حرکت می‌کند باید عواقب آنرا نیز پذیرفته باشد. تو دوست داری آزاد و رها باشی و این آزادی براحتی بدست نمی‌آید.

می‌توانی نامه‌ای برای یک دوست عزیز بفرستی. هرچند امروزه این رسم برافتاده و جایش را به تماس تلفنی و ایمیل داده اما نوشتن یا خواندن یک نامه لذت دیگری دارد. هم تو را سرذوق می‌آورد و هم دوستت را خوشحال می‌کند.

باید برای تغییر دادن وضعیت اقتصادیت از هیچ کوششی دریغ نکنی و به خودت اعتماد داشته باشی.

1متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

منفعتی در کارهای شما ایجاد می‌شود و مشکلات‌ مالیتان خاتمه پیدا می‌کند. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنید تا در آینده مشکلات مالی گریبان شما را نگیرد. اعضای خانواده و فامیل خبری از شما ندارند و حسابی دلتنگ‌تان شده‌اند، امروز فرصتی دست می‌دهد تا سری به آنها بزنید و با حضور در کنار اعضای فامیل لحظه‌های خوشی را تجربه کنید. روز خوبی را برای عاشقی آغاز کرده‌اید، اجازه ندهید این روز بدون عشق و محبت به پایان برسد و برنامه‌های عاشقانه‌ای برای عشق ‌زندگیتان ترتیب دهید و به ایشان ثابت نمایید که از همیشه بیشتر دوستش دارید. عازم سفری هستید، اما بهتر است که عطای سفر را به لقایش ببخشید چرا که در این سفر به شما خوش نمی‌گذرد. خبری فرخنده به دست شما می‌رسد و این خبر زمینه شادی شما و اعضای خانواده را فراهم خواهد کرد. برای مدتی از اطرافیان دوری بگیرید و خودتان را مهمان بعدازظهری آرام و ساکت کنید.

امروز وقت تان را صرف کارهای بی اهمیت نکنید. هر قدمی که بر می دارید باید برنامه ریزی شده و در جهت رسیدن به هدفتان باشد. از افرادی که می خواند در کار شما دخالت کنند نیز فاصله بگیرید زیرا جز سنگ انداختن کار دیگری انجام نمی دهند. اگر با یکی از دوستان تان به مشکل برخورده اید، تمام تلاش تان را برای شکستن مشکلاتی که در پیش است، به کار گیرید و با قدرت تمام ظاهر شوید. این این رابطه را از دست دهید در آینده حسرت های زیادی را در دلتان برجای خواهد گذاشت. تحت هیچ شرایطی زیر بار کاری که توان انجامش را ندارید نروید. کار که به مشکل برخورد، هیچ کس مسئولیت به گردن نخواهد گرفت و فقط شما باید پاسخگو باشید. بسته ای که سفارش داده اید به موقع می شود. بر سر یک دو راهی احساسی قرار گرفته اید و نمی دانید باید چه کنید.




فال روزانه فردا اردیبهشت ( دوشنبه ۴ مهر ۱۴۰۱ )

تخیلات مثل ریسمان درازی است که هر چه می‌کشی پایانی ندارد. خود را از این تخیلات رها کن و واقع‌بین باش. کسی را که دوست داری، دچار توهم نکن. با او شفاف و روراست باش.

رفتن به همراه یکی از اعضای خانواده یا دوستانت به یک گالری یا موزه می‌تواند لحظات خوشی را برایت به وجود بیاورد.

یک بحران کوتاه مالی در پیش داری. مانعی ندارد اگر در این راه از دوستانت کمک بگیری، اگر آنها آمادگی کمک به تو را داشته باشند. به هر حال جایی برای نگران شدن نیست و این مشکل خیلی زود رفع خواهد شد.

2متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

فرصتی فرهم می‌شود تا در کنار دوستان و آشنایان بنشینید و گل‌‌ بگویید و گل بشنوید. فردی از شما درخواست پول می‌کند. این شخص بدحساب است و به صلاح شماست که پولی به ایشان قرض ندهید. رفتاری سخاوتمندانه در پیش بگیرید و با گشاده‌دستی به اطرافیان ثابت کنید که همیشه به فکر آن‌ها هستید. مواظب سلامتی خود باشید و کاری نکنید که بعداً‌ پشیمان شوید. برای اطرافیان اهمیت بیشتری قائل شوید و به آنها محبت کنید. یکی از دوستان نزدیک امروز توجه ویژه‌ای به شما می‌‌کند. لطف این دوست را پیش خودتان نگذارید و در اولین فرصت محبت‌های ایشان را جبران کنید. افسوس عمری که گذشت را نخورید و با رویکردی آینده‌نگرانه زندگی را درپیش بگیرید.

در ابتدای روزتان فردی را ملاقات می کنید که روزتان را می سازد. شاید او حاوی خبرهای خوب باشد، شاید حتی انرژی مثبتش شما را سرحال می آورد یا حتی هدیه ای به شما می دهد، هر چه باشد از آن لذت ببرید.به فکر تصمیم گیری در مورد کاری هستید. به جای سردرگمی، با دقت اطلاعاتی را که می خواهید به دست آورید و هر چه سریع تر تصمیم نهایی را برای زندگی تان بگیرید. شما فردی مهربان و باگذشت هستید اما برای ارتباط عاطفی خود باید کمی سیاست داشته باشید. با بزرگتر کردن مسئله فقط دردسر خودتان را بیشتر می کنید. در رابطه عاطفی تان گذشته آدم ها مهم است، اما تا جایی که به شما مربوط می شود. در اسرار دیگران سرک نکشید. دوستی قدیمی به سراغ تان خواهد آمد که توقع دیدارش را ندارید. او برایتان پیشنهادی دارد.




فال روزانه فردا خرداد ( دوشنبه ۴ مهر ۱۴۰۱ )

اتفاقاتی می‌افتد که تو را دوباره تو را امیدوار و خوش‌بین خواهد کرد. تو دوستدار زندگی هستی اما نباید خود را به رویاهای دور و دراز سرگرم سازی. زندگی را از هم اکنون باید شروع کرد و غم فرداها را نخورد.

به شرط آنکه اعتماد به نفس خوبی داشته باشی، شهرت و ثروت در دسترس تو خواهد بود. این اعتماد به نفس با خودخواهی و غرور فرق می‌کند. باید با استفاده از استعداد و توانمندی‌های خود آینده‌ات را بسازی.

3متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

دغدغه‌های زیادی در زندگی دارید و اجازه داده‌اید که این دغدغه‌ها آرام و قرار شما را از بین ببرد، ادامه این رویکرد اصلاً به صلاح شما نیست و از امروز تصمیم بگیرید که نگرانی‌ها را کنار بگذارید و رویکردی همراه با آرامش به زندگی داشته باشید.  فرصتی برای افزایش درآمد پیش ‌روی شما قرار می‌گیرد. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و به اطرافیان ثابت کنید که انسان موقعیت شناسی هستید. امروز متوجه خواهید شد کاری که به آن مشغول هستید دامنه پیشرفت زیادی دارد و با تلاش و کوشش می‌توانید به دستاوردهای بیشتری برسید. در نتیجه در اولین فرصت طرح و برنامه جدیدی برای پیشرفت و موفقیت در کارها بریزید و مطمئن باشید که فاصله چندانی با موفقیت‌های بیشتر ندارید. اعضای خانواده توقع‌های بی‌جایی از شما دارند، امروز با آنها صحبت کنید و با درمیان گذاشتن شرایط خود، از آنها درخواست نمایید که توقع‌های بی‌جا را کنار بگذارند.   به خاطر داشته باشید که وقت طلاست و امروز بیشتر از همیشه قدر زمان را بدانید. روز را با عشق و محبت آغاز کرده‌اید و به غیر از رنگ عشق، رنگ دیگری نمی‌بینید. این احساس را با همسر یا عشق ‌زندگیتان درمیان بگذارید و خاطره‌ عاشقانه امروز را برای همیشه ماندگار کنید.

امروز پر از فکر و خیال هستید. می خواهید کاری را آغاز کنید اما دودل هستید. نگران نباشید زیرا نتیجه آن شما را متعجب خواهد کرد. از آنجا که قدرت شهود و درک بالایی دارید، نیازی نیست از دیگران کمک بگیرید. به خودتان اعتماد کنید و پیش روید. در رابطه عاطفی این روزهایتان همه چیز بهم گره خورده اما کافی است کمی صبر کنید تا همه چیز مانند گذشته دوباره شیرین و بر وفق مراد شود. صبح ها زودتر بلند شوید تا بتوانید کارهای عقب افتاده را جبران کرده و جلو بیندازید. شخصی قولی برای کاری به شما داده، این کار با کمی تاخیر انجام خواهد شد. حواستان به کوچکترهای خانه باشد. در مورد یک مسئله کاری از کاه کوه نسازید تا بتوانید مشکل را برطرف کنید.




فال روزانه

فال روزانه فردا تیر ( دوشنبه ۴ مهر ۱۴۰۱ )

به خاطر برخورد اشتباهت، دچار بحران عاطفی خواهی شد. فعلا برای این موضوع نمی‌توان کاری کرد. باید منتظر بمانی تا ابعاد آن مشخص شود و بعد فکر چاره کنی.

اگر بدانی به دنبال چه هستی و هدفت را مشخص کنی به راحتی به آن می‌رسی. انرژیت را در راه تحقق خواسته‌هایت بکار بگیر و روزی که موفق شوی از خودت راضی و خوشنود خواهی بود.

با استرس و اضطراب، اعصاب و جسم تو را تحلیل می‌رود پس به خودت مسلط باش و اعتماد به نفس داشته باش. صحبت با یک مشاور خوب و باتجربه می‌تواند به تو کمک کند.

به زودی بحران مالی تمام خواهد شد. گرچه دوره سختی را پشت سر گذاشتی اما همه چیز درحال تغییر است و روزهای خوبی پیش روی توست.

4متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

روز حساسی را در پیش دارید و تصمیم مهمی باید اتخاذ کنید، اجازه ندهید این شرایط شما را نگران کند و تصمیم نادرستی بگیرید. به لحاظ مالی روز خوبی را آغاز نکرده‌اید و ممکن است پولی از دست بدهید. به صلاح شماست که در این روز بیشتر از همیشه مواظب حساب‌و‌کتابهایتان باشید. کنترل بیشتری بر اعصاب خود داشته باشید و برای مشکلات پیش‌پاافتاده از کوره در نروید.  شرایطی مهیا می‌شود تا با مسافرت و تفریح، از روزمرگی‌های زندگی فاصله بگیرید. توقع‌های خود از همسر یا عشق ‌زندگیتان را کاهش دهید. در غیر این صورت عشق‌ زندگیتان از رفتار شما دلخور خواهد شد. مهمان‌ناخوانده‌ای در راه منزل شما است و مجبور می‌شوید مدت زیادی از روز را به پذیرایی از این مهمان مشغول شوید.

برای تصمیمی که از قلبتان گرفته می شود، نترسید. امروز از آن روزهایی ست که باید به جای منطق با قلبتان تصمیم بگیرید. این روزها سرتان شلوغ است و زمان بیشتری را بیرون از خانه می گذرانید، به همین دلیل امروز احساس خستگی می کنید. اگرچه این فعالیت های به شما حس زنده بودن می دهد اما نگذارید که این خستگی همیشگی شود زیرا در دراز مدت شما را پا خواهد انداخت. رژیم غذایی سالمی را در پیش بگیرید تا انرژی کافی برای باقی امورتان را هم داشته باشید. سر دو راهی قرار می گیرید و تغییرات مثبتی برایتان رقم می خورد. حد اعتدال را در رابطه با یکی از نزدیکان نگه دارید. شوخی های اضافه را کنار بگذارید، بی دلیل او را از خود می رنجانید. برای خودتان یک هدیه بخرید. خودتان به خودتان اهمیت بدهید تا دیگران هم به شما اهمیت بدهند.




فال روزانه فردا مرداد ( دوشنبه ۴ مهر ۱۴۰۱ )

در شرایطی قرار گرفتی که تحت نظر هستی. هر کاری که بکنی، فورا به چشم می‌آید و دیده می‌شود. باید مراقب رفتار و کردارت باشی و خطایی مرتکب نشوی چون اتفاق بزرگی در انتظار توست.

دوران خوبی برای توسعه روابط و آشنا شدن با افرادی جدید است. تو می‌توانی روابط خوب و مستحکمی برقرار کرده و و از آنها بهره‌مند شوی. به زودی خبرهای تازه‌ای می‌رسد.

از نظر اقتصادی باید دوراندیش باشی. بخصوص در این ایام باید حساب دخل و خرجت را داشته باشی تا دچار بحران نشوی. باید با افکار منفی به شدت مبارزه کنی.

5متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

روز خوبی را آغاز کرده‌اید و احساس شادی و نشاط می‌کنید، این احساس را به فال نیک بگیرید و با انگیزه بیشتری به انجام کارهای روزانه مشغول شوید. اهل‌ ولخرجی و خرید‌های غیرضروری نیستید و همیشه حوا‌ستان به دخل‌و‌خرجتان هست، به همین دلیل پس‌انداز قابل‌قبولی اندوخته‌اید و نگرانی مالی ندارید. امروز به اهمیت پس‌انداز و صرفه‌جویی پی‌خواهید برد چرا که به مشکل مالی برخورد می‌کنید و این مشکل را به‌راحتی با کمک پس‌اندازی که کنار گذاشته‌اید حل خواهید کرد. با کمک روحیه‌ای شوخ و خوش‌مشربی که دارید، به اطرافیان روحیه بدهید.   به سینه فردی که نیازمند کمک شما است، دست رد نزنید. هر کاری که از دست‌تان بر می‌آید را برای این فرد انجام دهید و مطمئن باشید در آینده‌ای نزدیک لطف شما را جبران خواهد کرد.   به خاطر داشته باشید که عقل سالم در بدن سالم است و اگر به موفقیت‌های بیشتر فکر می‌‌کنید، فکری به حال سلامت جسم و جان خود بردارید و با حفظ آرامش در محیط منزل، شرایط را برای موفقیت‌های بیشتر مهیا نمایید.

سوتفاهمی میان اعضای خانواده شما رخ داده که شما را گیج و سردرگم کرده است. اما نگران نباشید زیرا با کمی تمرکز می توانید آن را مدیریت کنید، به خصوص امروز که از دیگر روزها توانمند و پر انرژی تر هستید. اگر چه در چنین شرایطی کنترل احساسات برایتان سخت است اما سعی کنید کارهای امروزتان را بر اساس منطق پیش ببرید تا نتیجه خوبی داشته باشند. زندگی عاطفی شما خیلی زودتر از آنچه فکرش را بکنید، دچار تغییر و تحول خواهد شد که در روحیه تان بسیار موثر است و آرامش رفته را به شما باز می گرداند. برای کاهش وزن راه صحیح را در نظر بگیرید. مسئله ای پیش آمده، شجاع باشید، زیرا قدرت مقابله کردن با مسائل و دشمنان را دارید. فشار زندگی زیاد است، اما با آرامش کارها درست می شود. خرید اتومبیل و یا ملک پیش می آید. از نگرانی هایتان در مورد یک مسئله کاری کم می شود.




فال روزانه فردا شهریور ( دوشنبه ۴ مهر ۱۴۰۱ )

نباید وقت گرانبهای خود را به مسائل بیهوده و نزاع‌های بی‌حاصل با کسی که ارزش تو را نمی‌داند، هدر دهی. باید به فکر تغییر این اوضاع باشی و با کسی معاشرت کنی که قدر تو را بداند.

ممکن است با بحران مالی مواجه شوی پس باید خودت را برای مقابله با آن آماده کنی. بهتر است جلوی خطاهای کوچک و بزرگت را بگیری تا زودتر این بحران بگذرد.

6متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز وفاداری‌اش را به شما ثابت می‌کند. انسان خودرأی هستید و گوشتان به حرف بزرگ‌ترها و افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند، بدهکار نیست. قبل از اینکه ادامه این رویکرد شما را به دردسر بزرگی بیاندازد، این روحیه را کنار بگذارید و برای انجام کارهای مهم حتماً نظر افراد باتجربه را جویا شوید. برای حل مشکلی که با آن روبرو هستید از اعضای خانواده کمک بگیرید. پای صحبت افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند بنشینید و از تجربه‌های آنها درس بگیرید.  بیشتر از همیشه مواظب گفتار خود باشید و چیزی نگویید که زمینه دلخوری اطرافیان را فراهم کند. روز خوبی را برای انجام کارهای مذهبی یا خیرخواهانه در پیش دارید، از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و با انجام این کارها، شرایط آرامش خود را فراهم کنید.  اهل شوخی و بذله‌گویی هستید اما به خاطر داشته باشید که در شوخی‌ها جانب احتیاط را رعایت کنید و زیاده‌روی نکنید.

امروز در جمعی حضور و با افراد جدیدی تماس برقرار می کنید که در آینده ای نزدیک با آنها ارتباط نزدیک تری خواهید داشت. سعی کنید که از همین ابتدا حرف های دلتان را بزنید تا بعدها تو رودربایستی مجبور به انجام کاری نشوید. شریک زندگی شما به خاطر مسئله ای کمی نگران است. بهتر است در این شرایط کنارش باشید، حتی اگر کاری از دست تان بر نمی آید. به زودی تغییری بزرگ در محیط کار برایتان ایجاد می شود که شرایط مالی تان را بهبود خواهد بخشید. سعی کنید بیشتر به زندگی خودتان برسید تا اینکه در مورد زندگی دیگران قضاوت کنید. به زودی اوقات خوشی خواهید داشت. خبر نامزدی یکی از نزدیکانتان را می شنوید که بسیار مبارک است. تولدی باعث شادی همه خانواده می شود. به تغذیه تان بیشتر توجه داشته باشید.




فال روزانه مهر

به این سرگردانی باید پایان داد. راه و هدفت را مشخص کن. در اینصورت تکلیف تو با دیگران و تکلیف دیگران با تو روشن خواهد شد و روابط عاطفیت سروسامان می‌گیرد.

این بحران مالی گذرا خواهد بود. بنابراین یاس و نومیدی را از خود دور کن، چون شرایط همیشه بر علیه تو نخواهد بود. فرصت‌های بهتری می‌آید که تو انتظارش را داشتی.

7متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

تصمیم مهمی که باید بگیرید را به آینده موکول نمایید. برای این تصمیم با افراد با تجربه صحبت کنید و نظر اعضای خانواده را جویا شوید. مشکل مالی که امروز سر راه‌تان قرار گرفته را به کمک پس‌اندازی که قبلا کنار گذاشته‌اید، حل نمایید. اجازه ندهید اطرافیان اختیار حساب‌و‌کتاب‌هایتان را در دست بگیرند. امروز توجه اطرافیان را به خود جلب می‌کنید و نُقل هر انجمنی خواهید بود. فرصت فراغت امروز را به انجام کارهای خلاقانه اختصاص دهید. روز حساسی را در پیش دارید و اگر حواستان نباشد، سرتان به انجام کارهای غیرضروری بند می‌شود و از کارهای مهم عقب می‌مانید، در نتیجه امروز را بیشتر از همیشه جدی بگیرید و روز را بدون هیچ‌گونه اتلاف ‌وقتی به پایان برسانید. کار ناپسندی را انجام داده‌اید و همسر یا عشق ‌زندگیتان را ناراحت کرده‌اید، قبل از اینکه این وضعیت زمینه مشاجره و دلخوری را میان شما و عشق ‌زندگیتان ایجاد کند، دل عشق ‌زندگیتان را بدست آورید و پشیمانی خود را از انجام این کار به ایشان ثابت نمایید. اهل تعریف و تمجید بیش‌از‌حد از خودتان هستید و همیشه در صحبت‌های‌تان غلو می‌کنید، قبل از اینکه این رویکرد شما را به فردی غیرقابل‌اطمینان در نزد دوستان و آشنایان تبدیل کند مبالغه در صحبت‌های خود را کنار بگذارید.

امروز نسبت به روزهای دیگر انرژی بالایی دارید. سعی کنید که این انرژی را به جای سروکله زدن با دیگران، روی کارتان صرف کنید. اگر چه ممکن است سر موضوعات کوچک با دیگران اختلاف نظر داشته باشید اما بهتر است به جای ادامه بحث، حرف های آنها را هم بشنوید زیرا در آینده ای نزدیک به کمک تان خواهند آمد. به زودی سفری در پیش دارید که برای شما اتفاقات خوشی را رقم خواهد زد. تلفنی به شما می شود که حاوی خبرهای خوب است. خودتان را برای یک شادی بزرگ آماده کنید. ایده ای به ذهن تان می رسید که عملی کردنش نیاز به انگیزه و تلاش شبانه روزی دارد. فکرهایتان را بکنید و بعد دست به کار شوید. دلیلی برای عجله وجود ندارد. بعد از هر اتفاقی که می افتد دنبال مقصر نباشید و تقصیرها را به گردن نگیرید. گاهی تقصیر هیچ کس نیست.




فال روزانه فردا آبان ( دوشنبه ۴ مهر ۱۴۰۱ )

در شرایط تازه‌ای قرار می‌گیری که باید دست به انتخاب جدیدی بزنی. همیشه عاقبت کار را در نظر بگیر و دست به عمل بزن و گرنه ضرر می‌کنی.

یک نفر به رفتار تو چشم دوخته. باید او را خوشحال کنی چون با شاد کردن دلی تا مدتها با خاطره شیرین آن زندگی می‌کنی. خاطرات شیرین بهترین پشتوانه ماست.

با کمی ورزش و توجه به خوردن و نوشیدنت می‌توانی سلامتی‌ات را تضمین کنی.

یک حادثه موجب می‌شود تا برنامه‌ای را هرچه زودتر تمام کرده و به سودش برسی. اما مراقب باش که آنرا راحت و بی‌حساب خرج نکنی.

8متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

با انجام کارهایی که روحیه‌تان را تقویت می‌کند، انگیزه پیدا کنید و کسالت را کنار بگذارید. حسادت، عصبانیت، شک و تردید و حرص و آز به عنوان صفت‌های منفی شما شناخته می‌شوند و برای رسیدن به زندگی سالم از این صفت‌ها دوری کنید. احتمال دارد که امروز کالایی با ارزش یا پولی را گم کنید. به صلاح شماست که شش‌دانگ حواستان را حسابی جمع کنید و چشم از اموال و دارایی‌های خود بر ندارید. فرصتی پیدا می‌کنید تا با همسر یا عشق ‌زندگیتان برای گردش و تفریح بیرون بروید و لحظه‌های عاشقانه‌ای را تجربه نمایید. قدرت محبت را نادیده نگیرید و امروز بیشتر از همیشه مهربانی کنید. اطرافیان علاقه زیادی به بودن در کنارتان دارند و بودن شما در کنار آن‌ها زمینه خوشی و شادی اطرافیان را فراهم می‌کند. از این وضعیت نهایت استفاده را ببرید و امروز خاطره‌های خوشی را در کنار اطرافیان ماندگار کنید.

احساس می کنید که اطرافیان تان امروز حال و روز خوبی ندارند. از این رو سعی می کنید که با انرژی تان حال آنها را بهتر کنید. البته در این کار زیاده روی نکنید زیرا انرژی شما نیز از دست خواهد رفت. کارهای مهمی دارید که باید امروز به سرانجام برسانید. آن را به روز دیگری موکول نکنید. شاید فکر کنید که عشق زندگی تان آنطور که باید با شما صادق نیست اما با گذشت زمان می فهمید که سوتفاهمی بیش نبوده است. محکم و صبور در برابر حرفی که می شنوید بایستید، چیزی که از آن می ترسید اتفاق نمی افتد. در یک تقسیم بندی حواستان به رعایت انصاف باشد. برای یک جشن کوچک برنامه ریزی کنید، در روحیه تان تاثیر خوبی می گذارد. یک مبلغ کوچک به دستتان خواهد رسید.




فال روزانه فردا آذر ( دوشنبه ۴ مهر ۱۴۰۱ )

بی‌ملاحظه به دیگران اعتماد می‌کنی. شاید این کار نشانه حسن نیت تو باشد. اما باید مراقب بود که دیگران از این رفتار سوء استفاده نکنند. چون همه نیت خوبی ندارند.

نامه یا خبری می‌رسد که بسیار خوشحال کننده خواهد بود. زمان آن رسیده که یاس و ناامیدی را از خود دور کنی و برای آینده خود را آماده سازی. روزهای بهتری در انتظار تو خواهد بود.

این ناهماهنگی در خوردن غذا به سلامتی‌ات لطمه می‌زند و تو این را نمی‌دانی. قبل از اینکه لطمه بیشتری به بدنت بزنی برنامه غذایی‌ات را تغییر بده.

مطمئن باش هیچ اتفاق خارق‌العاده‌ای نخواهد افتاد. در واقع این تو هستی که باید این بار سنگین مسئولیت‌ها را بر دوش گرفته و تا مقصد برسانی. در پایان پاداش غیرمنتظره‌ای دریافت خواهی کرد.

9متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

اتفاق ناگواری پیش ‌روی شما قرار دارد. به صلاح است که امروز بیشتر از همیشه حواستان را جمع کنید. از سلامت خود غافل نشوید و زندگی سالمی را در پیش بگیرید. نگرانیهای مالی امان شما را بریده و مدتی است که حال‌و‌حوصله ندارید. غم به دل خود راه ندهید، زیرا این شرایط ادامه پیدا نمی‌کند و پولی به دستتان می‌رسد. به صلاح شماست که قسمتی از این پول را برای روز مبادا کنار بگذارید و با پس‌انداز و صرفه‌جویی، شرایط مالی خود را بهبود بخشید.  فرصتی از روز را برای رسیدگی به کارهای منزل کنار بگذارید. به فکر ایجاد درک متقابل بیشتری میان خود و همسر یا عشق ‌زندگیتان باشید. قصد انجام کارهای مذهبی یا انسان‌دوستانه را دارید، امروز بهترین فرصت برای انجام کارهای خیر است و با انجام این کارها به لحاظ فکری به آرامش برسید.

اگر می خواهید تغییراتی به زندگی تان دهید، اول از همه باید فکرتان را تغییر دهید. این کار اگرچه ساده نیست اما غیرممکن هم نمی باشد. مدتی است برای رسیدن به هدف تان، تلاش زیادی کرده اید اما به آن نرسیده اید. شاید بخواهید راه دیگری را انتخاب کنید اما قبل از هر کاری از مشورت با دیگران غافل نشوید. اگر مجرد هستید و به دنبال عشق زندگی تان می گردید، به زودی همان رویایی که همیشه در سر می پروراندید، به واقعیت تبدیل خواهد شد. شخصی با ادعایی که می کند شما را گیج می کند و نسبت به رفتار و تصمیم هایتان به شک می اندازد. سعی کنید گذشته را به خاطر بیاورید تا بتوانید از خودتان و تصمیمتان دفاع کنید. اجازه ندهید طوفان حوادث زندگی تان را مختل کند، این روزها و این طوفان ها هم می گذرند.



فال روزانه فردا دی ( دوشنبه ۴ مهر ۱۴۰۱ )

بهتر است به جای پرداختن به رویاهای زیبا اما غیرممکن به واقعیت‌های موجود توجه کنی. درست است که این واقعیات تلخ و دشوار به نظر می‌رسد اما تو پیروزی‌ات را از متن همین واقعیت‌ها می‌یابی.

با یک مسافرت کوتاه می‌توانی روحیه‌ای پرنشاط تر از همیشه داشته باشی. با شادی و نشاط تو اطرافیان هم خوشحال خواهند بود.

رکود و رخوت موجب افسردگی می‌شود و روح را فرسوده و ناتوان می‌کند. باید هر از گاهی با یک ابتکار تازه این حال و هوا را عوض کنی.

از کارمند هستی، در محیط کاری وظایفی پیش می‌آید که تو را گرفتار خواهد کرد. باید مراقب باشی که انجام این وظایف تو را از مسئولیت‌های فردی و خانوادگی‌ات باز ندارد.

10متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

احساس اعتماد‌به‌نفس سرشاری را تجربه خواهید کرد و مشکلات را کوچک‌ و ناچیز خواهید دید. از این احساس به نفع خود استفاده کنید و مشکلات بزرگی که با آنها روبرو هستید را با موفقیت پشت سر بگذارید. به هر قیمتی که شده قرضی که گرفته‌اید را پرداخت کنید.  فرد محبوبی در میان اعضای خانواده هستید و اهل منزل از بودن در کنار‌ شما لذت می‌برند.  شرایطی پیدا خواهید کرد تا زمانی را در کنار اعضای خانواده سپری کنید. با کمک در کارهای منزل به آنها ثابت نمایید که انسان مسئولیت‌پذیری هستید و از هر فرصتی برای کمک به اهل منزل بهره می‌گیرید. محبت بی‌پایانی به عشق ‌زندگیتان دارید و لحظه‌ای ایشان را به حال خود نمی‌گذارید، این وضعیت به جای اینکه عشق بیشتری را به دنبال داشته باشد، زمینه ناراحتی عشق ‌زندگیتان را فراهم کرده و ایشان در این فکر است که شما لحظه‌ای وی را به حال خود وا نمی‌گذارید و قصد دارید سر از تمام کارهای او درآورید. امروز زمان مناسبی است که این روحیه را تغییر دهید و احترام بیشتری برای حریم‌شخصی همسر یا عشق‌ زندگیتان قائل شوید.  یکی از دوستان قدیمی که مدتهاست خبری از وی ندارید، با شما تماس می‌گیرید و خاطره‌های گذشته را زنده می‌کند.

امروز در زمینه عاطفی همه چیز مطابق خواسته شما پیش می رود. بنابراین وقت بیشتری را با عشق زندگی تان بگذرانید یا اگر مجرید و فردی را در نظر دارید، پا پیش بگذارید. در محیط کار در کارهایی که به شما ربطی ندارد، دخالت نکنید و خودتان را کنار بکشید. البته طوری رفتار نکنید که دیگران آزرده خاطر شوند. بگذارید دیگران خودشان آزادانه تصمیم بگیرند. اگر احتیاج به آرامش دارید، یک سفر کوتاه بهترین پیشنهاد برای شما خواهد بود. در مورد شخصی در اطرافتان که رفتارش فکرتان را به خود مشغول کرده حواستان باشد برای کسی بمیرید که اقلاً برایتان تب می کند. در مورد نیت و هدفتان باید بدانید که راه پر پیچ و خمی برای رسیدن به آن در پیش رو دارید. با شخصی آشنا خواهید شد که قدمش برای شما بسیار پربرکت است.




فال روزانه فردا بهمن ( دوشنبه ۴ مهر ۱۴۰۱ )

تاکید و پافشاری تو در بعضی از کارها زیان‌آور است. در زندگی باید انعطاف داشت و خونسرد بود. باید اجازه بدهی تا زمینه‌های لازم برای مسائلی که ذهنت را مشغول کرده، آماده شود.

هدیه و یا سوغاتی‌هایی در راه داری. مقداری پول بصورت هدیه به حسابت واریز خواهد شد. پذیرایی و میهمانی عده‌ای به عهده توست که برایت بسیار سرگرم‌کننده خواهد بود.

استراحت به موقع و برنامه‌ریزی شده میتواند به تو شادابی و سلامتی بدهد. با سرگرم کردن خود، استفاده از تعطیلات، تمرین تکنیکهای آرامش دهنده و رفتن به سفرهای تفریحی می‌توانی سرزندگی و سلامتی را به خودت هدیه بدهی.

از جایی که اصلا فکرش را نمی‌کردی پولی به تو می‌رسد که در این موقعیت برای مفید خواهد بود ولی مراقب باش که بی‌دلیل خرج نشود.

11متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

در بستر بیماری گرفتار شده‌اید و دائم به مریضی و ناخوشی فکر می‌کنید، این رویکرد نه تنها بیماری شما را وخیم‌تر خواهد کرد، بلکه زمینه افسردگی و بیماری‌های دیگر را فراهم می‌کند. در نتیجه به جای فکر به بیماری و مریضی، به فکر بهبود و سلامت خود باشید و سعی کنید هر چه سریع‌تر از بستر بیماری بلند شوید.  فردی که تجربه‌های بیشتری نسبت به شما دارد امروز از در نصیحت وارد می‌شود. اندرزهای این فرد را با چشم بسته قبول کنید و مطمئن باشید انجام نصیحت‌های این فرد فایده‌های زیادی برای شما به دنبال خواهد داشت.     از فرصتی که برای استراحت در اختیارتان قرار گرفته، نهایت استفاده را ببرید. در چند روز آینده حسابی گرفتار می‌شوید و به صلاح شماست که انرژی امروز را برای روزهای آتی ذخیره کنید. رابطه‌ میان شما و عشق ‌زندگیتان مانند سابق نیست و آتش عشقتان رو به سردی گذاشته است، قبل از اینکه این احساس فاصله‌ای عمیق میان شما و عشق‌ زندگیتان ایجاد کند، فکری به حال این وضعیت بردارید و آتش عشق مشترکی که دارید را گرم‌تر از همیشه کنید. در میان برنامه‌ کاری شلوغی که دارید، فرصتی پیدا می‌کنید تا در کنار اعضای خانواده بنشینید و به حرف‌های‌‌شان گوش فرا دهید. این فرصت را مغتنم بدانید و به اهل منزل ثابت کنید که از هم‌صحبتی با آنها نهایت لذت را می‌برید. اوضاع بر وفق مراد شما خواهد بود، اگر عجله را کنار بگذارید و سهل‌انگاری نکنید.

امروز مجبور می شوید با افرادی که تمایل زیادی به برقراری ارتباط با آنها ندارید، دیداری داشته باشید، اگر چه احساس خوبی ندارید اما همه چیز به خوبی پیش خواهد رفت. در گفتگو با شریک زندگی تان لجبازی می کنید به طوری که دوست دارید حرف شما شود. شاید این کار حس قدرت به شما دهد اما این احساس موقتی است و به زودی پشیمان خواهید شد. بهتر است همان روند زندگی آرام خود را در پیش گیرید. خبر خوبی در مورد مسائل مالی در راه است. شخصی دورادور حواسش به شماست. گذشته ها را فراموش کنید و به خودتان و او فرصت دوباره بدهید. در کارهای خانه مشارکت بیشتری به خرج بدهید. زمانی را به گذراندن وقت با نزدیکانتان بگذرانید تا آرامش به زندگی تان برگردد. به تازگی یک سرگرمی تازه پیدا کرده اید.




فال روزانه فردا اسفند ( دوشنبه ۴ مهر ۱۴۰۱ )

به جای اینکه آسمان و ریسمان به هم ببافی و خودت را گول بزنی، بهتر است با واقعیت‌ها روبرو شوی و از اطرافیان و دوستانت شناخت دقیق‌تری داشته باشی.

خبر خیلی خوش می‌شنوی. یک مسافرت در پیش داری. خواسته قدیمی‌ات برآورده می‌‌شود و مقداری پول و یا یک هدیه به دستت می‌رسد.

وقتی می‌بینی بی‌حوصله و عصبی هستی و تمایل به انجام هیچ کاری را نداری بهتر است بخوابی. خواب هم برای سلامتی روح خوب است و هم جسم.

روشی که در پیش گرفته‌ای خوب است. با این روش به آرامی و قدم به قدم به اهداف خود می‌رسی و وضعیت اقتصادی خود را تغییر می‌دهی.

12متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

امروز را به انجام کار سختی که مدتی است پشت‌گوش میندازید، اختصاص دهید. انجام این کار رضایت خاطر شما را به دنبال خواهد داشت و نگرانی‌های‌تان را از بین می‌برد. به فکر افزایش درآمد هستید اما بیگدار به آب نزنید. در غیر این‌صورت پولی که با هزارویک‌ زحمت بدست آورده‌اید را در یک چشم‌به‌هم‌زدن از است خواهید داد. احساس تنهایی که به آن گرفتار هستید را با بودن در کنار دوستان یا اعضای خانواده از بین ببرید. مطمئن باشید اطرافیان نیز از بودن در کنار شما لذت می‌برند.   اگر تاکنون عاشق نشده‌اید، امروز روز عاشقی شماست و طعم عشقی گرم و پرحرارت را خواهید چشید.   یکی از دوستان و آشنایان امروز به کمک شما می‌آید و شما را از مخمصه‌ای که در آن گرفتار هستید نجات می‌دهد. کمک این دوست را فراموش نکنید و در روزهای گرفتاری دست این فرد را بگیرید.

شما برای رابطه عاطفی تان تلاش زیادی کردید اما نتیجه ای نگرفته اید، نگران نباشید، مشکلی که مدتهاست ذهن شما را درگیر کرده با گفتگو درآینده ای نه چندان دور حل خواهد شد. شاید امروز خانواده شما مجبورتان کنند تا وقت یا مقداری از پول خود را صرف آنها کنید در صورتی که شما به این کار تمایل زیادی ندارید. واقعیت این است که دیگران نباید به جای شما تصمیم بگیرند بنابراین اجازه ندهید آنها بر انتخاب های شما تاثیر بگذارند. دوستی امروز سراغ تان را می گیرد، اگر چه دل خوشی از او نداشته اید اما به زودی نظرتان نسبت به او بر می گردد. در جمعی دوستانه به شما پیشنهادی می شود؛ بهتر است سری که درد نمی کند دستمال نبندید. پیشنهاد را محترمانه رد کنید و دوستی تان را حفظ کنید. شنیدن یک خبر بسیار خوشحالتان می کند. یک جابجایی خواهید داشت. نگران نباشید و به خودتان فشار نیاورید، این جابجایی برای شما خوش یمن است

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار