فال روزانه سه شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۱

به گزارش رصد روز ، فال روزانه سه شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۱ و فال روز تولد چهاردهم تیر و فال روزانه فردا چهاردهم تیرماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اس...

به گزارش رصد روز ، فال روزانه سه شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۱ و فال روز تولد چهاردهم تیر و فال روزانه فردا چهاردهم تیرماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.در ادامه فال فردا ۱۴ تیر ۱۴۰۱ را می خوانیم.

فال روزانه فردا فروردین ( سه شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۱ )

مسائل کوچک را دست کم نگیر چون ممکن است همین مسائل کوچک، گره بزرگی در زندگیت ایجاد کند.یک موفقیت کوچک هم کافی است تا این فضا را عوض کرده و دوباره تو را سرحال و شادمان کند. می‌توانی از این موفقیت کوچک نردبانی بسازی برای رشد و رسیدن به موفقیت‌های بزرگ. در مقابل بعضی حرفهای منفی و یا نیش زبان زدنهای دیگران صبور و بردبار باشید. مراقب سلامتی‌ات باش. دور شدن از محیط های شلوغ و پر سر و صدا میتواند روحیه‌ات را بهتر کند. می‌کنی بسیار کار می‌کنی و کمتر نتیجه می‌گیری. اما اینطور نیست. چون به همان میزان سطح توقع و انتظارات تو بالا می‌رود. باید به اندازه‌ای که سعی می‌کنی توقع داشته باشی.

1متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

شرایطی مهیا می‌شود تا امروز کمی از کارهای روزانه فاصله بگیرید و استراحت کنید. پولی که با هزار و یک زحمت به دست‌ آورده‌اید را ولخرجی نکنید. روی موفقیت یکی از اعضای خانواده حساب‌ باز کر‌ده‌اید و توقع‌های زیادی از ایشان دارید، اما امروز به این نتیجه می‌رسید که این توقع‌ها بی‌جا است و نباید انتظار بیش‌ازحدی از این فرد داشته باشید و او را تحت فشار قرار دهید.  روز خوبی را برای عاشقی آغاز کرده‌اید، اجازه ندهید این روز بدون عشق و محبت به پایان برسد و برنامه‌های عاشقانه‌ای برای عشق ‌زندگیتان ترتیب دهید و به ایشان ثابت نمایید که از همیشه بیشتر دوستش دارید.  تنهایی و خلوت را به حضور در میان جمع و مهمانی‌های خانوادگی ترجیح می‌دهید، امروز بخت با شما یار است، چرا که فرصتی برای تنهایی پیدا می‌کنید و شرایطی دست می‌دهد تا حسابی استراحت کنید.

امروز شما در یک لحظه ممکن است دو نظر کاملا متفاوت داشته باشید و هیچ ثباتی در افکار و رفتارتان وجود ندارد. شما معمولا می توانید خیلی راحت از این شاخه به آن شاخه بپرید، اما امروز این رفتارتان واکنش هایی منفی در دیگران به وجود خواهد آورد و آنها به شما اعتراض خواهند کرد. قبل از این که حرفی را به زبان بیاورید خوب فکر کنید و از این که واقعا منظورتان همانی است که دارید می گویید اطمینان حاصل کنید. هر چیزی که به ذهنتان رسید را بلافاصله و قبل از تجزیه و تحلیل افکارتان با صدای بلند و طوری که دیگران بشنوند به زبان نیاورید. این کار شما ممکن است تبعات ناخوشایندی برایتان به همراه داشته باشد. شما دل بزرگ و دستِ به خیر دارید اما متاسفانه بارها به خاطر رو در بایستی متحمل هزینه یا صدمات شده‌اید؛ لازم است برای جلوگیری از خسارت بعدی حتماً نه گفتن را بیاموزید. شخصی پشت سرتان حرف زده و این موضوع به گوش شما رسیده، بی رو در بایستی از خودش دلیل را بپرسید، با این کار به اندازه‌ی کافی او را خجالت زده و پشیمان می کنید.




فال روزانه فردا اردیبهشت ( سه شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۱ )

 اختلافی با دوست یا همسرت پیش آمده است که زندگی عاطفی‌ات را تلخ می‌کند. ریشه‌های این اختلاف را باید پیدا کرد و آن را برطرف نمود. به دیگران کمک کن تا در شرایط مشابه آنها نیز تو را یاری کنند. مسافرتی پرخاطره در پیش داری و یا مسافر داری. بعضی ملاقات‌ها و دیدارهای این هفته را به فال نیک بگیر، چون این روزها روی خط شانس هستی. با استرس و اضطراب، اعصاب و جسم تو را تحلیل می‌رود پس به خودت مسلط باش و اعتماد به نفس داشته باش. صحبت با یک مشاور خوب و باتجربه می‌تواند به تو کمک کند.این ماه ممکن است مجبور شوی خود را با شرایط سخت مالی هماهنگ کنی. انتخاب یک برنامه یا کار جدید می‌تواند عواقب و مسئولیت‌هایی داشته باشد که نمی‌توان از آنها گریخت. اما این راه با همه سختی‌هایش پایان خوبی دارد.

2متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

به خاطر داشته باشید که بی‌احترامی به اطرافیان شما را به فرد منفوری تبدیل خواهد کرد. قبل از اینکه این رفتار رابطه شما با اطرافیان را از چیزی که هست بدتر کند، از در دوستی و احترام با اطرافیان وارد شوید و دل دوست و آشنا را بدست آورید. کار پسندیده‌ای که در گذشته انجام داده‌اید امروز پیش اطرافیان جلوه می‌کند و تعریف و تمجید آشنایان را به دنبال دارد. از این شرایط درس بگیرید و در آینده بیشتر به فکر انجام کارهای پسندیده باشید. مشکل مالی که گرفتار آن هستید را به کمک یکی از دوستان که وضع مالی مناسبی دارد حل کنید. شخصی که اعتماد زیادی به ایشان دارید امروز به شما ثابت می‌کند که لیاقت اعتماد‌تان را ندارد. از این شرایط درس بگیرید و در آینده با چشم بسته به افرادی که نمی‌شناسید، اعتماد نکنید.  با کار و تلاش بیشتر، فاصله‌ خود را با موفقیت کاهش دهید. فرصتی از امروز را به دوستان قدیمی اختصاص دهید و در کنار رفقای دیرینه حسابی خوش‌ بگذرانید. بین شما و همسر یا عشق ‌زندگیتان دلخوری ایجاد می‌شود. اجازه ندهید این دلخوری ریشه‌دار شود و به هر قیمتی که شده دل عشق ‌زندگیتان را بدست آورید.

تنش های موجود در امروز ممکن است درست همان چیزی باشند که شما به آن نیاز دارید تا از ضمیر ناخودآگاهتان و این که چطور رفتارتان را تحت تأثیر قرار می دهد با خبر شوید. شما به این واقعیت پی خواهید برد که بار زیادی روی سینه تان سنگینی می کند که باید آن را تخلیه کرده و خودتان را راحت کنید. هر چقدر در حال حاضر با صداقت بیشتری در مورد درد و رنجی که دیگران برای شما به وجود آورده اند صحبت کنید در آینده بهتر خواهید توانست کلمات محبت آمیز را به زبان بیاورید. اگر در انجام کارهایتان روش تازه ای را در پیش گرفته اید که سرعت پیشرفتتان را کاهش داده، سریع دلسرد نشوید و به خودتان فرصت بدهید تا با ریتم جدید انجام کارها هماهنگ شوید. شما کم رو و خجالتی هستید و اعتماد به نفس بالایی ندارید، لازم است در باورهایتان از خودتان تجدید نظر کنید، یادتان باشد هیچ چیز به اندازه نا امیدی نمی تواند فردی را به زمین بزند. شما خودتان می دانید چه اشتباهی کرده‌اید، عادت بدی را باید کنار بگذارید وگرنه همچنان باید تاوان آن را پس دهید، شنیدن حرفی شما را بسیار خوشحال خواهد کرد.



فال روزانه فردا خرداد ( سه شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۱ )

به شکل و ظاهر آدم‌ها نمی‌توان قضاوت کرد. باید در همه حال پشت این ظواهر و درون آدم‌ها را در نظر داشت زیرا درون است که تعیین کننده خواهد بود.کارهای فکر ممکن است ذهنت را خراب و آشفته کند بهتر است کمی تحرک داشته باشی. این چند روز، ورزشی را که دوست داری انجام بده. امروز به تو پیشنهاد می‌شود که پیاده‌روی، کوهنوردی یا شنا را انتخاب کنی.ورزش کردن هر چقدر سبک و کم در روز، هم باعت سلامتی جسمت می‌شود و هم روحت را شاداب‌تر می‌کند. ورزشهایی مثل پیاده‌روی، حرکات موزون، دوچرخه‌سواری و یا حمل وزنه به اندازه توان بدن جدیت و پشتکار رمز موفقیت توست. همین که هر کاری را به موقع و دقیق انجام دهی، موجب پیشرفت تو در کار می‌شود و در نتیجه روزبه‌روز وضعیت اقتصادیت هم بهتر خواهد شد.

3متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

امروز حسابی بر اعصابتان مسلط باشید و با کسی دعوا راه نیندازید. کوته‌فکری را کنار بگذارید و افقهای دیدتان را گسترش دهید.  پولی به دست شما خواهد رسید و این پول زمینه شادی شما و اعضای منزل را فراهم می‌کند. عشق بی‌پایانی به همسر یا عشق ‌زندگیتان دارید، اما محبت خود را به زبان نمی‌آورید و این وضعیت باعث شده تا عشق‌ زندگیتان احساس کند که مانند سابق ایشان را دوست ندارید، قبل از اینکه این وضعیت زمینه سردی و دلخوری ایشان را فراهم کند، امروز عشق‌بی‌پایان خود را نثار عشق‌ زندگیتان کنید و از امروز به خودتان قول بدهید که عشق خود را در رفتار و گفتار نشان دهید.    به اعضای خانواده قول داده‌اید که فرصتی از امروز را به بودن در کنار آنها اختصاص دهید، اما مشکلی برایتان پیش‌ می‌آید و مجبور می‌شوید که حل این مشکل را به بودن در کنار اعضای خانواده اولویت دهید.

دیگر وقت آن رسیده است که از تظاهر به آنچه واقعا نیستید، آن هم برای حفظ رضایت خاطر دیگران، دست بردارید. این کار به نفع هیچ یک از طرفین نیست و در نهایت تنها باعث بدتر شدن مشکل خواهد شد و آسیب بیشتری به هر دو وارد خواهد شد. با صداقت و صراحت در مورد مشکلات خود صحبت کنید تا راه حلی برای آنها بیابید. مسئولیت های زیاد کاری باعث شده اند از زندگی اجتماعیتان باز بمانید. فکر می کنید نکند دوستانتان فراموشتان کرده باشند. آنها شما را فراموش نکرده اند، این شما هستید که باید در هر هفته حداقل چند ساعتی برای آنها وقت بگذارید. یادتان باشد که تمام زندگی در کار خلاصه نمی شود. از ته دل بخندید تا دنیایتان دوباره رنگی شود. این که بیش از پیش مصمم شده‌اید تا برای رسیدن به نیت و هدفتان قدم بردارید بسیار عالیست. رفتار بی مسئولیت شخصی را بیش از حد تحمل کرده‌اید، هرچه زودتر او را کنار بگذارید جلوی ضرر را از هرکجا که بگیری منفعت است؛ تلاش کنید این امر مقطعی نباشد و دوباره به او فرصتی ندهید.




فال روزانه فردا تیر ( سه شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۱ )

وقتی کسی تو را دوست دارد و خالصانه این دوستی را در عمل ثابت کرده است، نباید نسبت به او بی‌تفاوت بود یا دست به کارهایی زد که او را نسبت به خود دلسرد و مایوس ساخت.سعی کن با شاد کردن دیگران، فضای خوب و دلچسبی را در محیط خانه یا محل کار به وجود آوری. هر روز غم‌ها و غصه‌ها را برداشتن و به این و آن تعارف کردن، کار پسندیده و مفیدی نخواهد بود.مراقب سلامتی خود باش و دست به کاری نزن که عواقب جسمی و روحی نامطلوبی در پی داشته باشد. هیچ کس مثل خودت نمی‌تواند پرستار تو باشد. بنابراین کمتر از دیگران باید توقع داشت.همیشه مشکلات اقتصادی منشاء دردسرها و گرفتاری‌هاست. باید به نحوی عمل کنی که دچار چنان بحران‌هایی نشوی. از اسراف و زیاده‌روی دوری کن و بکوش تا سطح درآمد خود را افزایش دهی.

4متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

کارهای زیادی را باید انجام دهید و سرتان حسابی شلوغ است، اما ناراحت و نگران نباشید چرا که به اندازه کافی انرژی برای انجام کارهای روزانه بدست خواهید آورد و تمام کارهای امروز را تا انتهای روز به پایان خواهید رساند. انسان تندرستی هستید و لحظه‌ای از سلامتی خود غافل نمی‌شوید، این رویکرد را در زندگی ادامه دهید و مطمئن باشید کسی از سلامتی و تندرستی ضرر نکرده‌ است. به لحاظ مالی وضعیت خوب و باثباتی دارید، اما از آنجایی که در همیشه روی یک پاشنه نمی‌چرخد، بهتر است از امروز تصمیم بگیرید که مقداری از درآمد خود را برای روز مبادا کنار بگذارید و راه پس‌انداز و صرفه‌جویی در پیش بگیرید. اهمیتی به انجام کارهای منزل نمی‌دهید و این وضعیت زمینه دلخوری اهل خانه را فراهم کرده‌است، اجازه ندهید این دلخوری ادامه پیدا کند و از امروز با مشارکت بیشتر در انجام کارهای منزل به اطرافیان ثابت کنید که انسان مسئولیت‌پذیری هستید.  به لحاظ کاری روز خوبی را آغاز کرده‌اید و با پیشرفت چشمگیری در کارهایتان روبه‌رو خواهید شد. از این شرایط درس بگیرید و تجربه‌های بیشتری به کوله‌بار زندگی خود اضافه کنید. انرژی و تمرکز خود را با کارهای پیش‌پاافتاده هدر ندهید و کارهای مهم را با تمرکز بیشتری به پایان برسانید. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز خستگی را از تن شما بیرون خواهد کرد و روزی عاشقانه را پست سر می‌گذارید.

برنامه ریزی شما برای آینده خیلی دقیق تر از هر شخص دیگری است، فقط در حال حاضر آمادگی لازم برای در میان گذاشتن افکار و ایده های خود با اطرافیانتان را ندارید. اما متاسفانه اگر در مورد برنامه هایتان به صورت دقیق و مشخص صحبت نکنید ممکن است این طور به نظر برسد که نمی دانید دارید چه کار می کنید. اگر اعتماد به نفس کافی داشته باشید و از درست بودن کاری که می خواهید انجام دهید مطمئن باشید این که دیگران چه فکری در مورد شما می کنند برایتان اهمیتی نخواهد داشت. بعد از تمام شدن کارتان مستقیم به خانه بروید و امشب را استراحت کرده و خودتان را برای یک روز پرکار آماده کنید. هدیه‌ی ارزشمندی دریافت می کنید که تا مدتها از دریافت آن شاد و مسرور خواهید بود. مشکلی برایتان پیش آمده که برای رفعش جز صبر فعلا کاری از دستتان بر نمی آید، بهتر است با دیگران در مورد این مشکل حرفی نزنید از این موقعیت سو استفاده می کنند. برای گفتن حرفی بهتر است از قبل آماده باشید تا غافلگیر نشوید.



فال روزانه فردا مرداد ( سه شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۱ )

نباید رقیب خود را دست کم گرفت. مشکلات ساده و عادی را نباید دست کم گرفت چون در آینده همین مشکلات کوچک به بحران و اختلافات بزرگ ختم می‌شود. شاید قدم زدن زیر نور مهتاب با کسی که به تو آرامش می‌دهد، احساس شادی و سرزندگی به تو بدهد. امتحان کن!! اگر به استرس و اضطراب بیش از حد داری با دراز کشیدن در آب وان حمام به طور روزانه می‌توانی شدت آنرا کم کرده و کم‌کم به آرامش برسی. اشتهای سیری ناپذیر تو در زمینه مسائل مالی، نمی‌تواند تو را به چیزهای کوچک قانع کند. برای همین باید به فکر کارهای بزرگ برای رسیدن به یک جهش اقتصادی باشی، پس هوشیار باش تا فرصتها از دست نرود.

5متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

 

روز را با ناراحتی و اضطراب آغاز کرده‌اید. اجازه ندهید این روحیه تا پایان روز ادامه پیدا کند و با هم‌صحبتی با دوستان و آشنایان، ناراحتیها را فراموش کنید.   عادت ناپسندی دارید. این عادت نه‌تنها جلوی پیشرفت شما را گرفته، بلکه در نزد دوستان و اطرافیان نیز به فرد کم‌ارزشی تبدیل شده‌اید. برای ترک این عادت ناپسند از دوستان و اطرافیان کمک بگیرید.  کارها را سر موقع انجام دهید و همیشه به فکر شکار فرصت‌ها باشید.  به لحاظ مالی سودی در معامله‌ها تجربه خواهید کرد. از این تجربه درس بگیرید و زمینه افزایش درآمد خود در آینده را فراهم کنید. استعداد‌ و توانایی‌های خود را دست‌کم نگیرید و در زمینه کاری که به آن علاقه دارید مهارت‌های بیشتری کسب کنید. این رویکرد در آینده شرایط بیشتری برای موفقیت و پیشرفت شما فراهم خواهد کرد. روز شلوغی را آغاز کرده‌اید اما کارها راحت‌تر از چیزی که انتظار دارید به پایان می‌رسد و فرصتی برای استراحت و تفریح پیدا می‌کنید. روحیه‌ای خلاق و مبتکر دارید، اما حجم زیاد کارها شما را از خلاقیت و کارهای نوآورانه دور کرده و فرصتی برای ابراز خلاقیت پیدا نمی‌کنید، امروز بخت با شما یار است چرا که فرصت فراغتی پیدا می‌کنید تا پس‌ از مدت‌ها به کارهای دلخواه بپردازید و به خلاقیت خود پر و بال بیشتری دهید. میان شما و همسر یا عشق ‌زندگیتان شکرآب می‌شود و روزی همراه را با دلخوری را در پیش دارید. اجازه ندهید این دلخوری ریشه‌دار شود و به گونه‌ای رفتار کنید تا در پایان روز همه‌چیز به‌خوبی و خوشی تمام شود.

اگر موضوعی هست که احساس می کنید باید مطرح شود همین الان وقتش است که آن را وسط بکشید و نگران هیچ چیزی هم نباشید. برای حفظ آرامش موجود در یک رابطه و برهم نزدن وضعیت فعلی آن آرامش خاطر خود را قربانی نکنید. گفتن دروغ های به ظاهر مصلحت آمیز برای حفظ وضعیتی که فقط در ظاهر خوب به نظر می رسد یکی از بزرگترین اشتباهات ممکن است و به نفع هیچ کس هم نخواهد بود. یچ کس هم نخواهد بود. با خودتان، احساستان و اطرافیانتان صداقت داشته باشید. امروز سعی کنید خودتان را از چیزهایی که خاطره بدی را در وجودتان زنده می کنند و یادآور روزهای تلخ گذشته هستند با بخشیدن و یا فروختن آنها رها کنید. بدون فکر هرچه که بگویید شما را به دردسر می اندازد، اینکه انسان می تواند به هر شرایطی عادت کند درست است، اما چنانچه این شرایط آزارتان می دهد باید برای خروج از آن هر چه سریعتر کاری بکنید، روزهای عمرتان است که از دست می دهید و تلف می کنید. هر کسی هر حرفی می زند باور نکنید مردم همیشه راست نمی گویند.



فال روزانه فردا شهریور ( سه شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۱ )

کسی هست که تو را دقیق می‌شناسد و همیشه در سختی‌ها در کنار تو بوده است اما تو بی‌اعتنا از کنارش می‌گذری. باید قدر او را بدانی و دوباره آبها را به جوی باز گردانی تا امید تازه‌ای در زندگی پیدا کنی.بهتر است که دایره زندگی و روابط خود را توسعه دهی. در این راه آشنایی با افراد جدید می‌تواند تو را وارد مرحله تازه‌ای کند. کشف یک رابطه جدید به معنای کشف یک دنیای تازه است. مراقب سلامتی خود باش و از توان خود به اندازه استفاده کن. خود را آنچنان فرسوده نکن که از پای درآیی زیرا هنوز راه درازی در پیش است و تو کارهای زیادی برای انجام دادن داری. با مشکل مالی روبرو می‌شوی اما این وضعیت موقتی است. بعد از هر سختی آسانی خواهد بود. این قانون زندگی است و تاکنون تو آنرا بارها تجربه کرده‌ای. بنابراین نگرانی را از خودت دور کن و با استقامت این مرحله را پشت سر بگذار.

6متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

 امروز از آن روزهاست که ممکن است وسوسه شوید و حسابی ولخرجی کنید. به صلاحتان است که بیشتر از روزهای دیگر مواظب حساب‌و‌کتابهایتان باشید و پولی که با هزارویک زحمت بدست آورد‌ه‌اید را به باد ندهید. رفقای قدیمی برنامه‌های سرگرم‌کننده‌ای برای شما تدارک دیده‌اند و قصد دارند تا با این برنامه حسابی شما را شگفت‌زده کنند. از این اتفاق نهایت استفاده را ببرید و لحظه‌های شادی را در کنار دوستان قدیمی سپری نمایید. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و همسر یا عشق‌ زندگیتان وجود دارد، در چنین شرایطی بیشتر از همیشه مواظب رفتار خود باشید و کاری نکنید که عشق ‌زندگیتان از شما دلخور شود. مهارت‌های زیادی دارید و انسان خبره و کاربلدی هستید، امروز شرایطی فراهم می‌شود تا مهارت‌های خود را به رخ اطرافیان بکشید و به آشنایان ثابت کنید که از عهده انجام کارهای دشوار بر می‌آیید. به فکر موفقیت‌های بیشتری هستید، اما تمرکز لازم را در انجام کارها ندارید، امروز زمان مناسبی است که این رویکرد را تغییر دهید و با تمرکز بیشتری به انجام کارها مشغول شوید و دستاوردهای چشمگیری را از آن خود کنید.   مشاجره‌ای میان شما و فردی ایجاد خواهد شد. اجازه ندهید این مشاجره روزتان را خراب کند.

جو حاکم بر امروز مخالفت ها دلخوری هایی را به وجود خواهد آورد که اصلا انتظارشان را ندارید. چه به صورت جدی بحثی در بگیرد و چه نگیرد این درگیری ها و ناراحتی ها وجود دارند و باید جدی گرفته شوند. احساسات آنهایی که برایتان عزیز هستند و به ویژه عشقتان را دست کم نگیرید. برای حل مشکلاتتان اقدام کنید و راه حل هایی منطقی برای آنها بیابید. هیچ کس از شما انتظار ندارد که جوابی برای همه ی سؤالات و مشکلات داشته باشید، پس خودتان هم تظاهر نکنید که این طور است. همه ی ما انسان هستیم و همه ی ما گاهی اشتباه می کنیم، پس اشتباهات و کاستی های خود را بپذیرید. در مورد مسئله‌ای احساسی درحال حاضر وقت صبر و تحمل نیست، هرچه سریعتر با او صحبت کنید. از مدتها پیش برنامه‌هایی داشته‌اید و برایشان تلاش‌هایی نیز کرده‌اید، به زودی نتیجه خوب زحماتتان را خواهید دید. فردی در مورد مشکلی از شما مشاوره می خواهد، حواستان باشد در حد توانتان به او کمک کنید خودتان را بیهوده به دردسر نیندازید.




فال روزانه مهر

به زودی با لجبازی و بی‌منطقی‌ات، دوست یا همسرت را کلافه می‌کنی. بهتر است کمی با خودت خلوت کنی و در رفتارت تجدید نظر کنی چون در نهایت خودت متضرر خواهی شد. پیشنهاد دوستان شما برای گذراندن وقت امروز بسیار مفید واقع می شود. به حرف آنها گوش کنید. باز هم تغذیه … تغذیه شما درست نیست. حتما غذای خود را سر ساعت و به موقع میل کنید. شما بیشترین ضربه سلامتی خود را از نوع ناصحیح تغذیه لمس می کنید. از نظر اقتصادی دچار مشکلاتی خواهی شد. از قدیم گفته‌اند : ((علاج واقعه قبل از وقوع باید کرد)). پس خود را برای برخورد با مشکلات و غلبه بر آنها آماده کن. با کمی حوصله و تلاش می‌توانی از پیچیده شدن مشکلات جلوگیری کنی.

7متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

روز بسیار فرخنده‌ای را در پیش‌رو دارید و سرگرمی‌های زیادی انتظار شما را می‌کشد. از این شرایط بیشترین استفاده را ببرید و لحظه‌های شادی را تجربه کنید. به فکر شکار فرصت‌های جدید برای افزایش درآمد باشید. قرار است تغییراتی را در منزل‌ یا محل‌کار انجام دهید، امروز زمان مساعدی برای این تغییر است و با انجام این تغییرات، روحیه‌تان را بهبود بخشید و حال‌و‌هوای تازه‌ای پیدا کنید. شرایطی برای عاشقی در پیش دارید و عشقی جگر‌سوز را تجربه خواهید کرد. برای افزایش مهارت و توانایی‌های خود در دوره‌های آموزشی ثبت‌نام کنید. به سینه فردی که نیازمند کمک شما است، دست رد نزنید. هر کاری که از دست‌تان بر می‌آید را برای این فرد انجام دهید و مطمئن باشید در آینده‌ای نزدیک لطف شما را جبران خواهد کرد. اختلاف‌های جزئی با همسر یا عشق‌ زندگیتان دارید، اجازه ندهید این اختلاف‌های جزئی، زمینه دلخوری‌های بزرگ‌تری را فراهم کند و امروز ریشه اختلاف‌ها را خشک کنید و لحظه‌هایی سرشار از عشق و محبت را در کنار عشق‌ زندگیتان تجربه نمایید.

امروز به عزیزانتان توجه مورد نیازشان را بدهید و نگذارید یک روز دیگر بی آن که به آنها گفته باشید دوستشان دارید بگذرد. زندگی کوتاه است و هر روز که می گذرد کوتاهتر می شود. از روبرو شدن با یک مشکل جدی که باید حل شود ترسی نداشته باشید. شما نسبت به خودتان و احساساتتان مسئول هستید، نقش قربانی را بازی نکنید. این کار فقط باعث خواهد شد که مجبور شوید در آینده رنج و درد بیشتری را تحمل کنید. شاید برای این که به دیگران نشان دهید که جدی هستید کمی غوغا و شلوغی به راه بیندازید ولی اگر علاقه ای به این که در مرکز توجه قرار بگیرید ندارید باید بدانید سر و صدا به راه انداختن شما را در موقعیتی قرار خواهد داد که تمایلی به آن ندارید. دلتنگ هستید اما دلتنگی را بهانه نکنید، مشکلات مالی و تناسب نداشتن دخل و خرجتان است که اعصاب و روانتان را آزار می دهد، لازم است برای حل این مشکل خودتان چاره اندیشی کنید، حذف هزینه های زائد و تجملاتی می تواند تا حدود زیادی کارساز و گره گشا باشد، بهتر است نه گفتن به دوستان را تمرین کنید.



فال روزانه فردا آبان ( سه شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۱ )

عشق با خود طوفانی دارد که از آن نمی‌توان گریخت. ممکن است این طوفان در ابتدا یا انتهای آن باشد اما به هر حال بدون طوفان نخواهد بود. اگر سری به سلامت می‌خواهی باید از آن حذر کنی. اگر با کارهای تزئینی و دستی غریبه نیستی می‌توانی روز مفرحی را برای خودت درست کنی. گاهی بد نیست به هنر رجوع کنی. این بهترین راه تفریح و شادی است.به میزان ویتامین و کالری روزانه‌ات توجه کن تا دچار عارضه‌ای نشوی. همیشه پیشگیری قبل از درمان نتیجه بهتری خواهد داد!! ممکن است روزهای آینده دچار مشکلات مالی شوی. چیزی را که انتظارش نمی‌رفت اتفاق خواهد افتاد و همین برای تو حیرت‌آور خواهد بود. خود را برای روزهای آینده از هم اکنون آماده کن.

8متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

سلامت خود را جدی نمی‌گیرید و ورزش و تحرک را کنار گذاشته‌اید، امروز زمان مناسبی است که نگاهی جدی به ورزش و تحرک داشته باشید و با اختصاص زمانی از روز به ورزش، سلامت خود را تضمین کنید. مشکلات مالی زیادی دارید و این وضعیت باعث شده تا تمرکزتان را از دست بدهید. به صلاح شما نیست که بگذارید این وضعیت ادامه پیدا کند. برای حل مشکلات مالی تلاش بیشتری به خرج دهید و توانمندیهای خود را دست کم نگیرید. از شخصیت جذابی که دارید برای پیدا کردن دوست‌های جدید بهره بگیرید. اشتباهی که همسر یا عشق ‌زندگیتان مرتکب شده را ببخشید و به بزرگواری خود را به ایشان ثابت کنید. مسئولیت‌های جدیدی به شما واگذار خواهد شد. این مسئولیت‌‌ها را با جدیت دنبال کنید و به اطرافیان ثابت نمایید که آماده انجام کارهای مهم‌تری در زندگی هستید. صبح را با خستگی و کسالت شروع کرده‌اید، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که با ادامه روز، انرژی بیشتری پیدا می‌کنید و شادی و نشاط، جایگزین خستگی و کسالت خواهد شد. یکی از دوستان که مدتی است خبری از وی ندارید، امروز به دیدارتان می‌آید. دیدارها را با این دوست تازه کنید و از هم‌صحبتی با ایشان به آرامش برسید.

امروز از تنش های عاطفی دور و برتان فرار نکنید. هر نوع فشار عاطفی که در حال حاضر احساس می کنید اگر همین حالا مورد رسیدگی قرار نگیرد بعدا فقط سخت تر و پیچیده تر خواهد شد. انتظار نداشته باشید که بعدا اوضاع بهتر شود و مشکلات خودبخود حل شوند، تا فرصت باقیست از زمانتان استفاده کرده و با مشکلات خود روبرو شوید. هرچقدر بیشتر در زمان حال به مشکلات خود رسیدگی کنید بعدا کمتر حسرت خواهید خورد. با هر موقعیت دشواری که پیش رویتان قرار می گیرد روبرو شده و سپس به راهتان ادامه بدهید. دیگران ممکن است تا زمانی که خودتان در مورد نیازها و نگرانی هایتان صحبت نکرده اید متوجه آنها نشوند. آنقدر که تلاش می کنید برای دیگران دوست داشتنی باشید خودتان را فراموش کرده‌اید. فکری قلبتان را پژمرده و روحتان را افسرده کرده است. گاهی روزگار اتفاقاتی را سر راه ما می گذارد که برای پیش نیامدنشان کاری از دست کسی ساخته نیست، اما این نیز بگذرد. تا می توانید وقتتان را با دوستان نزدیک سپری کنید. به یک میهمانی بزرگ دعوت می شوید.




فال روزانه فردا آذر ( سه شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۱ )

 این پرخاشگری و هیجان ظاهری است. در اعماق او احساس عاطفی رقیق و نابی وجود دارد که باید آن را کشف کرد. هرگز نمی‌توان براساس ظاهر آدم‌ها قضاوت کرد. نامه یا خبری می‌رسد که جالب و شنیدنی خواهد بود. گرچه این خبر، همان چیزی نیست که تو انتظارش را داشتی و برای آن لحظه‌شماری می‌کردی، اما در مجموع دل تو را راضی خواهد کرد و نوید خوبی است. مراقب سلامتی‌ات باش. اگر آنفولانزای مرغی!! بگیری تعجبی نداره چون اصلا مراقب نیستی و فکر نمی‌کنی تو هم ممکنه مریض بشی. ورزش و رژیم غذایی مناسب را فراموش نکن.افق‌های تازه‌ای در مسیر کاری تو آشکار می‌شود که بسیار عالی خواهد بود. پس از آن بحران مهم و رنج‌های فراوانی که بود، آینده خوبی فراروی تو قرار گرفته است.

9متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

دغدغه‌های زیادی در زندگی دارید و اجازه داده‌اید که این دغدغه‌ها آرام و قرار شما را از بین ببرد، ادامه این رویکرد اصلا به صلاح شما نیست و از امروز تصمیم بگیرید که نگرانی‌ها را کنار بگذارید و رویکردی همراه با آرامش به زندگی داشته باشید.   علاقه‌ای بی‌پایان به کسب علم و دانش و مهارت‌های جدید دارید، این علاقه امروز به کمک شما می‌آید و در کنار افزایش مهارت، دوستان جدیدی نیز پیدا خواهید کرد. امروز یک لحظه از هم فکر به همسر یا عشق ‌زندگیتان غافل نخواهید شد. لحظه‌های شادی را در کنار وی تجربه کنید و روز را با عشق و صفا به پایان برسانید. کار مهمی را پشت‌گوش انداخته‌اید و اگر این کار را امروز به پایان نرسانید، به دردسر بزرگی می‌افتید. مدتی است که سری به بزرگترهای فامیل نزده‌اید و از حال‌و‌احوال‌ آنها بی‌خبر هستید، امروز فرصتی دست می‌دهد تا دیداری با بزرگان فامیل تازه کنید و به آنها ثابت نمایید که همیشه به فکرشان هستید.

از پنهان شدن در پشت این نقاب روشن فکری که برای خود ساخته اید دست بردارید، نقش بازی کردن شما را به هیچ جا نخواهد رساند. قدرت و توانایی واقعی در این است که شهامت گفتن احساس خود در هر موقعیتی را داشته باشید، مخصوصا وقتی طرف مقابلتان آنهایی هستند که دوستشان دارید. اگر لازم است چیزی بگویید آن را به زبان بیاورید و صبر نکنید کار به جایی برسد که نشود مشکل را بدون یک جر و بحث آزاردهنده حل کرد. سعی نکنید دیگران را برای دنبال کردن اهدافتان با خود همراه کنید. آنها هیچ تأثیری در بهتر پیش رفتن کارها نداشته و تنها تمرکز شما را به هم می زنند. چرا باید بیهوده کسانی را فقط سرعتتان را کم می کنند دنبال خودتان راه بیندازید؟ مدتهاست از مطالعه و موسیقی دور مانده‌اید، وقت خود را صرف گوش کردن به حرف دیگران نکنید تا اثرات آن را روی زندگی‌تان ببینید. پشت درهایی که به هزار دلیل درست به روی خودتان بسته اید ماتم نزنید، به تصمیمتان احترام بگذارید رویتان را برگردانید و بروید. در زمینه کاری اگر هوشیار باشید معامله ای برایتان بسیار پول ساز عمل خواهد کرد.




فال روزانه فردا دی ( سه شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۱ )

چاره‌ای نیست. وقتی واقعیتی را نمی‌توانی عوض کنی، باید با آن کنار بیایی. به جای اینکه اعصاب خودت را فرسوده کنی سعی کن با نگاهی متفاوت به اطرافیانت بنگری.یکی از آروزها و یا خواسته‌هایت برآورده خواهد شد. این روزها شانس و اقبال با تو همراه است. اگر به کارهای هنری و یا ورزشی مشغولی با فکر باز و روحیه‌ای بانشاط به آنها بپرداز چون به موفقیتهای شیرینی دست می‌یابی. ناراحتی و نگرانی‌های تو سلامتی‌ات را مستقیم به خطر می‌اندازد. پس آرامشت را حفظ کن و از رفتارهایی که روح و در نهایت جسمت را آزار می‌دهد خودداری کن.به خاطر ندانم کاری دچار ضرر و خسارت می‌شوی. به جای اینکه دیگران را مقصر بدانی باید بدانی کجای کارت ایراد داشته و آن را برطرف سازی. بعضی فرصتهای به اصطلاح باد آورده را دست کم نگیر و قبل از اینکه آنها را از دست بدهی قدرشان را بدان. هنوز وقت برای جبران داری.

10متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

بعدازظهر امروز فرصتی برای استراحت پیدا می‌کنید، از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و خودتان را برای روزهای آینده آماده کنید. پولی که برای خرید کالای مهمی نیاز دارید امروز به دستتان می‌رسد. موقعیت خرید کالای دلخواه خود را از دست ندهید و قبل از اینکه این پول خرج شود، کالای موردعلاقه‌تان را سفارش دهید.  روز خوبی برای شراکت نیست و احتمال زیادی وجود دارد که شریکتان کلاه سرتان بگذارد. در اولین فرصت وضعیت مالی خود را بررسی کنید و مواظب باشید در چیزی در حساب‌و‌کتاب‌های شما از قلم نیافتاده باشد.  احتمال دارد امروز مشاجره‌ای میان شما و همسر یا عشق ‌زندگیتان ایجاد شود. نگذارید آتش این مشاجره بالا بگیرید و روز را با صلح‌ و صفا به پایان برسانید.

دست از تلاش برای پی بردن به احساس دیگران و تلاش برای درک کردن آنها بردارید و کمی هم به احساسات خودتان اهمیت بدهید. این که با دیگران هم حسی و همدردی داشته باشید بسیار خوب و ارزشمند است، اما شما باید قبل از دیگران با خودتان و احساستان روبرو شوید. بین نیازهای خودتان و دیگران حد و مرزی قائل شوید. احساسات خود را به اطرافیانتان بیان کنید و اگر نیاز به کمک دارید از آنهایی که مورد اعتمادتان هستند تقاضای کمک کنید. دیگران نمی توانند ذهن شما را بخوانند و نمی دانند که چه احساسی دارید. بگذارید آنهایی که دوستتان دارند فرصتی برای اثبات علاقه شان داشته باشند. با افرادی که سواد و تجربه بیشتری از شما دارند نشست و برخاست کنید تا هم از معاشرتشان لذت ببرید و هم آگاهی‌هایتان را در زمینه های مختلف بالا ببرید. روی استعدادهای خود تکیه کنید و با بدست آوردن فرصتی مناسب اوضاع شغلی‌تان را به سوی سود بیشتر سوق دهید. در مورد اتفاق پیش آمده هر چقدر هم در فشار بودید زبان به غیبت باز نکنید.




فال روزانه فردا بهمن ( سه شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۱ )

به هر کسی اعتماد نکن. بعضی مواقع صداقت و یکرنگی تو به دیگران این اجازه را می‌دهد که از رفتارت سوءاستفاده کنند. نباید بگذاری هر کسی به حریم خصوصیت وارد شود. به زودی در وضعیت جدیدی قرار می‌گیری و درباره یک موضوع باید نظر نهایی‌ات را بگویی. از راه دور خبرهای خوب و امیدبخشی می‌رسد.قصد داری با استرس و اضطراب روزت را خراب کنی؟؟؟ باید از افکار و یا افرادی که اعصاب تو را تحریک می‌کنند دوری کنی و کمی با خودت خلوت کنی. در اینصورت می‌توانی به آرامش برسی.تا زمانی که برای رسیدن به آرزوهایت تلاش نکنی، هیچ چیز به دست نمی‌آوری. فقط نشستن و در تخیل خود یک زندگی رویایی و کامل را تجسم کردن کافی نیست. باید تلاش کنی با حداقل به قسمتی از آرزوهایت برسی.

11متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

به دنبال روش‌های جدیدی برای حل‌ مشکلات باشید و دیدگاه خود به زندگی را گسترش دهید. مطمئن باشید ادامه این رویکرد گره‌های زیادی از مشکلات شما را در آینده باز می‌کند. اجازه ندهید روز شما با بطالت و بی‌تحرکی به پایان برسد. مشکلات مالی زیادی دارید اما پولی به دستتان می‌رسد و این مشکلات پایان می‌یابد. از این شرایط درس بگیرید و در آینده پولی برای روز مبادا کنار بگذارید. رازی سربه‌مهر در سینه دارید و امروز می‌خواهید این راز را با همسر یا عشق ‌زندگیتان درمیان بگذارید، اما افشای این راز هیچ سودی برای شما به دنبال نخواهد داشت و بهتر است بعضی از رازها، برای همیشه سر‌به‌مهر باقی بمانند.   پای صحبت افرادی بنشینید که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند و از تجربه‌های این افراد نهایت استفاده را ببرید. اهمیت بیشتری به زمان بدهید و نگذارید وقت با ارزشتان تلف شود. دور افرادی که شما را درک نمی‌کنند خط بکشید. در غیر این‌صورت ادامه رفت‌و‌آمد با این افراد چیزی به غیر از ناراحتی برای شما به دنبال نخواهد داشت.

امروز صبح هر چقدر با خودتان کلنجار می روید که از رختخواب بیرون آمده و به دنبال کارهایتان بروید می بینید که نمی شود و نمی توانید. شاید بهترین راه حل این وضعیت این باشد که اصلا از رختخوابتان بیرون نیایید! کمی به خودتان و صداهای درونتان توجه کنید تا ببینید که روح و جسم شما سعی دارند به شما بگویند که به رسیدگی و توجه نیاز دارند. امروز را به خودتان اختصاص بدهید و تا می توانید استراحت کنید، خوش بگذرانید و به نیازهای خود توجه و رسیدگی کنید. حواستان به این موضوع هم باشد که اطرافیانتان نیز امروز به اندازه ی شما احساساتی شده اند، پس مواظب باشید آنها را از خودتان ناراحت نکنید. به زودی مورد توجه و عنایت شخصی با نفوذ و مهم قرار می گیرید، این امر منشا تغییرات مثبت در زندگی شما می شود. قدر این شخص و موقعیت ایجاد شده را بدانید و در جهت ارتقا شغلی خود گامی موثر بردارید. در مورد مسائل عاطفی از این شاخه به آن شاخه پریدن به نفع شما نیست. گاهی احساس می کنید محبتهای شما به درستی پاسخ داده نمی شود.




فال روزانه فردا اسفند ( سه شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۱ )

احساس عاطفی تازه پیدا می‌کنی که تا حدودی ناشناخته است. باید مثل جسم از روح خود نیز مراقبت کرد و آن را در مسیری انداخت که موجب رشد و کمال آن باشد. همیشه نباید منتظر یک اتفاق یا خبر خوش باشی. بعضی وقتها باید خودت دست بکار شوی و با یک ابتکار روحیه‌ات را تغییر دهی.احساس خستگی و بی‌حالی می‌کنی. همین مساله تو را نگران می‌کند و گمان می‌کنی بیماری خاصی گرفته‌ای در حالی که چنین نیست و فقط یک افسردگی روحی است و باید هرچه زودتر از بین برود.کار جدیدی که به تو واگذار شده، نیازمند دقت و کوشش است تا ثمره مالی داشته باشد. خود را کاملا وقف کارت بکن تا بتوانی موفق شوی.

12متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

امروز از پشتیبانی و حمایت اطرافیان برخوردار خواهید بود. این شرایط را به فال نیک بگیرید و کار دشواری که مدت‌هاست سد راه شما شده را به پایان برسانید. سفری در پیش دارید اما حادثه‌ای در این سفر در کمین شما است و ممکن است یکی از کالاهای باارزش خود را در مسافرت گم کنید. دشمنی دارید که در لباس دوست مخفی شده است. قبل از اینکه این دشمن آسیبی به شما وارد کند، وی را شناسایی کنید و حسابش را کف دستش بگذارید.  همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز اصلا حوصله ندارد و سر چیزهای کوچک و پیش‌پاافتاده دلخور می‌شود. از این رفتار عشق ‌زندگیتان ناراحت نشوید و مطمئن باشید که گذر زمان روحیه ایشان را بهتر خواهد کرد. ایده‌ای جدید به ذهن شما خطور کرده و احساس می‌کنید که با اجرای این ایده، به دستاورد چشمگیری خواهید رسید. اما کسی برای اجرای این ایده به کمک شما نمی‌آید و این وضعیت، زمینه ناراحتی و افسردگی شما را فراهم کرده است. در اولین فرصت این ایده را با دوست صمیمیتان که تجربه بیشتری نسبت به شما دارد، درمیان بگذارید. مطمئن باشید که ایشان بهتر از هر کس دیگری برای اجرای این ایده به کمک شما خواهد آمد. روحیه‌ای خجالتی دارید و نظرهایتان را در میان جمع مطرح نمی‌کنید، این رویکرد نبود اعتمادبه‌نفس را در شما تقویت کرده و باعث شده تا دوستان و اطرافیان آن‌گونه که انتظار دارید روی شما حساب‌باز نکنند. در نتیجه ادامه این رویکرد به صلاح شما نیست و از امروز خجالت را کنار بگذارید و نظرهای خود را با صدایی بلند و رسا در میان جمع مطرح نمایید. خطری در کمین یکی از نزدیکان شماست. اگر نگران سلامتی وجود نازنین ایشان هستید، امروز بیشتر از همیشه مواظب اعضای خانواده باشید.

مطالب مرتبط

1 نظر برای این مطلب ثبت شده است:

پری 💐

پاسخ دادن

۱۴ تیر ۱۴۰۱


فال روزانه خواندم ممنونم از توضیحات شما 🌹

آخرین اخبار