فال روزانه سه شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۳

فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.

به گزارش رصد روز،  فال روزانه  سه شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۳  و فال روز تولد ۱۰ مهر ماه و فال روزانه فردا دهم مهر ماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند. فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.در ادامه فال فردا ۱۰  مهر ۱۴۰۳ را می خوانیم.

فال روزانه فردا فروردین ( سه شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۳ )

خبرها یا اتفاقاتی که منتظرش بودی، ممکن است تا چند وقت دیگر به تعویق افتد. وقت خود را تلف نکن و افکار مبهم و پیچیده را از خود دور کن. به زودی همه چیز روبراه می‌شود.

در خصوص توصیه های اجتماعی فردا نوشته شده است : اگر بدانی به دنبال چه هستی و هدفت را مشخص کنی به راحتی به آن می‌رسی. انرژیت را در راه تحقق خواسته‌هایت بکار بگیر و روزی که موفق شوی از خودت راضی و خوشنود خواهی بود.

 

1متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

امروز، نسیم آرامش بر دل شما خواهد وزید و ابرهای تیره ناامیدی را کنار خواهد زد. چالش‌هایی که مدتی است شما را درگیر خود کرده بودند، کم‌کم در حال حل شدن هستند و شما می‌توانید با خیالی آسوده نفس راحتی بکشید. البته این به معنای پایان همه دشواری‌ها نیست، اما دیدن اولین نشانه‌های بهبود، می‌تواند روحیه شما را تقویت کرده و به شما امیدواری بیشتری برای آینده بدهد. حتی اگر امروز پیشرفت چشمگیری نداشته باشید، احساس خواهید کرد که در مسیر درستی قرار گرفته‌اید و به زودی به اهداف خود خواهید رسید. تنها کافیست صبور باشید و به خودتان زمان بدهید. مهربانی و سخاوتمندی شما، همچون نگینی درخشان، توجه دیگران را به خود جلب خواهد کرد. این ویژگی‌های مثبت، نه تنها به شما کمک می‌کنند تا روابط عمیق‌تر و صمیمانه‌تری با اطرافیان خود برقرار کنید، بلکه در پیشرفت کارهایتان نیز بسیار موثر خواهند بود. برای رسیدن به موفقیت، باید تلاش کنید و از فرصت‌هایی که در اختیارتان قرار می‌گیرد، به بهترین نحو استفاده کنید. فراموش نکنید که هیچ موهبتی بدون تلاش به دست نمی‌آید. در آینده‌ای نزدیک، پیشنهادی جذاب به شما ارائه خواهد شد که می‌تواند زندگی حرفه‌ای شما را متحول کند. این پیشنهاد را با دقت بررسی کنید و تصمیم عاقلانه‌ای بگیرید.

زندگی کم‌تحرکی دارید و اهل ورزش نیستید، از امروز فکری به لحاظ این شرایط بردارید و با ورزش و کارهای پرتحرک سلامت زندگی خود را تضمین کنید. پولی به دست‌تان می‌رسد. بهتر است قسمتی از این پول را به کارهای انسان‌دوستانه اختصاص دهید. مطمئن باشید کار خیر شما بدون پاداش نمی‌ماند و در آینده با رونق بیشتری در زندگی روبه‌‌رو می‌شوید. ممکن است میان شما و فردی جروبحثی ایجاد شود و این وضعیت زمینه ناراحتی شما را در طول روز فراهم کند، این جروبحث ارزش ناراحتی شما را ندارد و تا می‌توانید روزی بدون حاشیه را ادامه دهید و آغازگر مشاجره‌ای نباشید.  فرصتی پیدا می‌کنید تا استعداد‌های درخشان خود را به اطرافیان اثبات نمایید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و یک‌ سروگردن بالاتر از دیگران قرار بگیرید.   امروز به‌غیر از حرف عشق و محبت،‌ سخن دیگری از همسر یا عشق ‌زندگی‌تان نخواهید شنید.




فال روزانه فردا اردیبهشت ( سه شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۳ )

تو در مجموع انسان معتدل و معقولی هستی اما تغییر شرایط تو را تحت تاثیر قرار می‌دهد و باعث می‌شود تصمیم‌هایی بگیری که تقریبا از تو بعید است. سعی کن همچنان عقل و منطقت در کنار احساساتت کار کند.

 

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : همیشه به دنبال راهی برای بدست آوردن پول بیشتر هستی. برایت فرق نمی‌کند شرایط مساعد است یا نامساعد به همین دلیل گاهی اوقات برنامه‌هایت با شکست روبرو می‌شود و ناراحت می‌شوی. هر چیزی جایی و زمانی دارد.

2متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

امروز، روز شکفتن گل امید در باغچه دل شماست. خورشید مهر و محبت بر شما می‌تابد و نسیم خوش یمن خبرهای خوشی را به گوشتان می‌رساند. با توجه به روحیه اجتماعی و ارتباطات گسترده‌ای که دارید، به تازگی با فردی آشنا شده‌اید که می‌تواند به شما در عبور از پیچ و خم‌های زندگی کمک کند. این فرد، که می‌تواند یک راهنمای دانا، یک دوست مهربان یا یک متخصص کارآزموده باشد، با آغوش باز به سوی شما می‌آید و آماده است تا با دانش و تجربه خود، شما را یاری کند.  اگر در زمینه سرمایه‌گذاری فعالیتی دارید، خبرهای خوبی در انتظار شماست. از تجربیات ارزشمندی که در گذشته کسب کرده‌اید، به عنوان گنجینه‌ای گرانبها استفاده کنید و با اتکا به آن‌ها، آینده‌ای روشن برای خود رقم بزنید. اشتباهی در زندگی شما دائما تکرار می‌شود، امروز بهترین فرصت است تا آن را شناسایی کرده و برای رفع آن اقدام کنید. قبل از هر تصمیم مهم، به خصوص در زمینه مالی، از افراد باتجربه و آگاه مشورت بگیرید. این کار به شما کمک می‌کند تا بهترین تصمیم را اتخاذ کرده و از ضررهای احتمالی جلوگیری کنید. قدردانی از محبت‌های دیگران، یکی از زیباترین صفات انسانی است. فراموش نکنید که از افرادی که در لحظات سخت کنار شما بوده‌اند، تشکر کنید. قدردانی شما، پیوند دوستی و محبت شما را با آن‌ها قوی‌تر خواهد کرد.

انسان آرامی هستید و همیشه از حاشیه‌ها دوری می‌گیرید، این رویکرد امروز به کمک شما می‌آید و به رغم اینکه مشکلات زیادی در اطراف‌تان وجود دارد، آرامشِ‌تان را حفظ خواهید کرد. قصد انجام معامله بزرگی را دارید و این معامله امروز زمینه ناراحتی و نگرانی شما را به دنبال داشته است. نگران هستید که ضرر هنگفتی متحمل شوید. اما غم به دل خود راه ندهید و با خیال راحت این معامله را انجام دهید و مطمئن باشید که سود چشمگیری را روانه حساب‌‌های بانکی‌تان خواهید کرد. خبری شاد و خوشحال‌کننده به دست شما می‌رسد. این خبر را با دوستان و اعضای خانواده به اشتراک بگذارید و لحظه‌های شادی را در کنار اطرافیان سپری کنید.  تمرکز بیشتری به انجام کارها اختصاص دهید و حتی برای لحظه‌ای از کار و تلاش، دست نکشید. مطمئن باشید زحمت‌هایی که می‌کشید در آینده‌ای نزدیک، به ثمر می‌نشیند. مدتی است که سری به دوستان قدیمی نزده‌اید و حسابی دلتنگ‌شان هستید، امروز زمان مناسبی است تا با رفقای قدیمی دیداری تازه کنید و خاطره‌های خوش گذشته را زنده نمایید. روز حساسی را در پیش دارید و احتمال مشاجره‌ شما با یکی از همسایه‌ها یا همکاران در محل کار وجود دارد. به صلاح شماست که بیشتر از همیشه مواظب رفتار خود باشید و کاری نکنید که پشیمانی به دنبال داشته باشد.




فال روزانه فردا خرداد ( سه شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۳ )

بر فرصت‌هایی که از دست رفته است نمی‌توان اشک ریخت، چون این کار هیچ سودی ندارد. اگر نتوانی از گذشته درس گرفته و خود را فراتر از آن قراردهی، ناچار به تکرار همان تجربه‌های تلخ خواهی شد.

در خصوص توصیه های اجتماعی فردا نوشته شده است : حواست را جمع کن چون همین روزها شانس در خانه‌ات را به صدا درمی‌آورد. مشکل ذهنت را مشغول کرده که به خوبی و خوشی تمام می‌شود. یک نفر از اعضای سالمند خانواده در مسئله مهمی کمکت می‌کند.

فردا درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : باید سعی کنی این روزها محیطی آرام و بدون هر گونه تنش ایجاد کنی. با کسانی که به تو استرس و اضطراب منتقل می‌کنند، تا چند روز قطع رابطه کن و سعی کن وقتت را با کسانی بگذرانی که به تو انرژی مثبت بدهند. سلامت روح در ارتباط مستقیم با سلامت جسم است.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : اسراف در هر کاری زیان‌‌آور است حتی اگر در بذل و بخشش باشد. هر کاری را باید به اندازه و به موقع انجام داد. گنج قارون هم داشته باشی با این دست و دلبازی‌ها تمام خواهد شد!

3متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

امروز بخت با شما یار است و خبرهای خوشی در انتظار شماست. به دلیل توانایی‌های مدیریتی و تصمیم‌گیری‌های هوشمندانه‌ای که در گذشته از خود نشان داده‌اید، پیشنهادی کاری بسیار جذاب به شما ارائه خواهد شد. این پیشنهاد، شما را به سمت مسیری جدید و هیجان‌انگیز هدایت می‌کند و فرصتی است تا استعدادهای نهفته خود را شکوفا کنید. شاید در ابتدا کمی نگرانی و تردید داشته باشید، اما نگران نباشید؛ این تغییر می‌تواند نقطه‌ی عطفی در زندگی حرفه‌ای شما باشد. با آغوش باز از این فرصت استقبال کنید و با اطمینان قدم بردارید. در کنار این موفقیت‌های کاری، ممکن است در روابط عاطفی خود کمی سردرگمی و تردید احساس کنید. این احساسات طبیعی هستند و جای نگرانی نیست. سعی کنید آرامش خود را حفظ کنید و با عجله تصمیم نگیرید. ممکن است نیاز باشد تا کمی بیشتر به خودتان زمان بدهید تا بتوانید احساسات خود را بهتر درک کنید. با صحبت کردن با فردی مورد اعتماد، مانند یک دوست صمیمی یا مشاور، می‌توانید به دیدگاه‌های جدیدی دست پیدا کنید و تصمیمات بهتری بگیرید. به یاد داشته باشید که همه ما گاهی اوقات در روابط عاطفی خود با چالش‌هایی مواجه می‌شویم. مهم این است که با صبر و حوصله به حل آن‌ها بپردازیم.

 روز بسیار فرخنده‌ای را در پیش دارید. امروز زندگی شما رونق چشمگیری پیدا می‌کند و کارها بر وفق مرادتان انجام می‌شود. از این شرایط، نهایت استفاده را ببرید و روز را با شادکامی به پایان برسانید. دوستان و آشنایان توجه زیادی به شما اختصاص می‌دهند. محبت اطرافیان را پیش خودتان نگذارید و پاسخگوی لطف اطرافیان باشید. امروز از آن روزهاست که همسر یا عشق ‌زندگی‌تان اصلا حوصله ندارد و بهتر است که از ایشان دوری کنید. انسان باتجربه‌ای هستید و سردوگرم روزگار را چشیده‌اید. با این حال تجربه‌های خود را با اطرافیان به اشتراک نمی‌‌گذارید و کسی در جریان مهارت‌های شما نیست. این رویکرد را تغییر دهید و به اطرافیان اجازه دهید تا تجربه‌های شما را به کوله‌بار زندگیشان اضافه کنند. شرایطی برای تنهایی پیدا می‌کنید، اما از تنهایی دوری بگیرید چرا که فکرهای ناراحت‌کننده‌ای به ذهن شما خطور می‌کند و تنهایی غصه‌هایتان را افزایش می‌دهد.  احساس می‌‌کنید فردی به همسر یا عشق ‌زندگی‌تان نظر بدی دارد، اما این احساس نادرست است و متوجه خواهید شد که این فرد به غیر از نیت خیر، به دنبال چیز دیگری نیست.




فال روزانه فردا تیر ( سه شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۳ )

احساس می‌کنی که از نظر عاطفی شکست خورده‌ای و دل دیگر مرده است! اما چنین نیست باید این پرنده زندانی را به باغی برده تا شاد شود. آن وقت خواهی دید که چطور نغمه‌سرایی می‌کند!

در خصوص توصیه های اجتماعی فردا نوشته شده است : زمان برای انجام بعضی از دیدارهای خانوادگی فراهم شده است. گرچه در گذشته به دلیل گرفتاری‌ها در این زمینه کوتاهی کرده بودی، اما اینک یک فرصت خوبی فراهم شده است تا روابط را دوباره مستحکم ساخت.

فردا درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : احساس خستگی و افسردگی تو دلیل جسمی نباید داشته باشد. گرچه در این راه می‌توان به پزشکی ماهر مراجعه کرد اما منشاء بیماری‌های روحی و روانی، در ذهن تو نهفته است که باید آنها را درمان کرد.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : حرص از مال دنیا و توجه زیاد به مسائل مادی تو را بی‌توجه به خانه و خانواده کرده است. به هرحال فراموش نکن که

4متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

آماده باشید تا اتفاقی شگفت‌انگیز زندگی‌تان را دگرگون کند. شاید فرصتی طلایی در کار پیش روی شما و یا عشق‌تان قرار گیرد و یا پاداش تلاش‌های بی‌وقفه شما با افزایش چشمگیر درآمد همراه شود. اگر هنوز دل به کسی نبسته‌اید، امروز ممکن است با فردی روبرو شوید که قلبتان را تسخیر کند. این آشنایی، آنقدر عمیق و خاص خواهد بود که حس می‌کنید گویی همیشه همدیگر را می‌شناخته‌اید. این فرصت‌ها را قدر بدانید و از آن‌ها نهایت استفاده را ببرید، چرا که ممکن است دوباره چنین فرصت‌هایی تکرار نشوند. اگر در یک رابطه عاشقانه هستید، به احساسات عشق‌تان توجه ویژه داشته باشید. گاهی اوقات، همه ما به کمی خلوت و تنهایی نیاز داریم. به او فضایی برای فکر کردن و آرامش بدهید تا بتوانید رابطه‌ای قوی‌تر و پایدارتر داشته باشید. پس از یک روز پربار و موفقیت‌آمیز، مراقب کلماتتان باشید. ممکن است در شادی و هیجان، حرفی بزنید که ناخواسته باعث رنجش دیگران شود. پس قبل از هر سخنی، کمی تأمل کنید.  افرادی در اطراف شما هستند که در نگاه اول چندان جذاب به نظر نرسند، اما با کمی صبر و حوصله و شناخت بیشتر، متوجه خواهید شد که چه گوهرهای ارزشمندی هستند. به جای قضاوت‌های سطحی بر اساس ظاهر، سعی کنید با آن‌ها ارتباط برقرار کنید و به حرف‌هایشان گوش دهید. ممکن است با افکار و ایده‌های جدیدی آشنا شوید که زندگی‌تان را متحول کند

کارهای زیادی باید انجام دهید و سرتان حسابی شلوغ است، اما ناراحت و نگران نباشید چرا که به اندازه کافی انرژی برای انجام کارهای روزانه بدست خواهید آورد و تمامی کارهای امروز را تا انتهای روز به پایان خواهید رساند.  روز خوبی برای سرمایه‌گذاری نیست و اگر شش‌دانگ حواستان را جمع نکنید، ضرر هنگفتی را متحمل خواهید شد.  در محبت همسر یا عشق ‌زندگی‌تان شک و تردیدی ندارید، امروز زمان مناسبی است که محبت عشق‌ زندگی‌تان را پاسخ دهید. در غیر این صورت عشق ‌زندگی‌تان از شما دلسرد خواهد شد. گرفتاری پیش روی شما قرار می‌گیرد و اعضای خانواده برای حل آن آستین بالا خواهند زد. این شرایط باعث می‌شود تا قدر اعضای خانواده را بیشتر از همیشه بدانید و در اولین فرصت محبت آنها را جبران کنید. اگر حواس‌تان به گذر زمان نباشد، سرتان به انجام کارهای پیش‌پاافتاده بند می‌شود و فرصت‌های مهمی را از دست می‌دهید.  یکی از آشنایان به کمک شما نیاز دارد. هر کاری که از دست‌تان بر می‌آید را برای ایشان انجام دهید و مطمئن باشید لطفی که در حق وی می‌کنید، بدون پاسخ باقی نمی‌ماند.




فال روزانه فردا مرداد ( سه شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۳ )

دلیلی برای نگرانی وجود ندارد. این نوع اختلافات گذرا خواهد بود و درنهایت تو به خواسته و آرزویت می‌رسی. بهتر است لبخند بزنی تا او با دیدن چهره بشاش و خندان تو کدورتها را فراموش کند.

 

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : یک بحران مالی ساده می‌رسد که به زودی پایان خواهد یافت. تو به زودی به خواسته‌هایت می‌رسی و بهبودی شرایط اقتصادی می‌رسی پس منتظر روزهای بهتری باش.

5متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

امروز روز عجیبی است. احساسات مبهمی درونتان ریشه دوانده‌اند و آرامش را از شما گرفته‌اند. انگار چیزی گلوگیرتان شده و نمی‌توانید آن را بیان کنید. شاید دلیل این آشفتگی را نفهمید، اما مطمئن باشید که ریشه در حرف‌هایی دارد که نگفته‌اید. هرچه بیشتر در این فکر فرو بروید، گره کورتر می‌شود. بهتر است به جای پیچیده‌کردن اوضاع، روی چیزهایی که برایتان روشن است تمرکز کنید. امروز دیگران درگیر دنیای خودشان هستند و شاید متوجه شما نشوند. اگر منتظر باشید تا کسی به شما توجه کند، ممکن است ناامید شوید. نگران آینده نباشید. اگر نگرانی‌هایتان زیاد است، بدترین حالت ممکن را تصور کنید و برای آن آماده باشید. این کار به شما آرامش بیشتری می‌دهد. وقتی می‌خواهید خبر مهمی را به کسی بگویید، کلماتتان را با دقت انتخاب کنید. گاهی یک جمله کوتاه و ساده، بهتر از یک سخنرانی طولانی است. میل به برتری و پیروزی، نیروی محرکه‌ای قدرتمند در وجود شماست، اما مراقب باشید که این میل به غرور بیجا تبدیل نشود. به یاد داشته باشید که رقابت با دیگران، در نهایت به رقابت با خودتان ختم می‌شود. سعی کنید در هر زمینه‌ای بهترین نسخه از خودتان باشید، نه لزوماً بهتر از دیگران. به یاد داشته باشید که همیشه فضایی برای رشد و پیشرفت وجود دارد.

ذهن آشفته‌ای دارید و همیشه نگران هستید، در اولین فرصت‌ کارهایتان را مرتب کنید و شرایط آشفتگی ذهنی را از بین ببرید. از هرگونه سرمایه‌گذاری به‌خصوص در بازار املاک و مستغلات دوری کنید. در غیر این صورت متحمل ضرر هنگفتی خواهید شد. زود قضاوت نکنید و به خاطر داشته باشید که صبر امروز شما، جلوی افسوس آینده را می‌گیرد. یکی از اعضای خانواده شما در آستانه ازدواج است و پیوند فرخنده‌ای را به تماشا خواهید نشست.  به خاطر داشته باشید که در لحظه‌ها زندگی می‌کنید و نگرانی بیش‌ازحد شما برای آینده بی‌دلیل است.  شرایطی برای تغییر شغل یا مهارت‌های شما مهیا می‌شود. به صلاح شماست که بیگدار به آب‌ نزنید و قبل از اتخاذ هر گونه تصمیمی، نظر افراد باتجربه را جویا شوید. رویکردی جسورانه‌ای به زندگی داشته باشید و از ریسک و خطر نترسید. به خاطر داشته باشید که موفقیت و ثروت همیشه پشت ترس مخفی شده است.  همسر یا عشق زندگی‌تان همیشه به فکر شماست. با این حال مدتی است که از احوالتان غافل شده و مانند سابق به شما رسیدگی نمی‌کند. اجازه ندهید این شرایط زمینه دلخوری شما را فراهم کنید. مطمئن باشید نبود توجه همسر یا عشق‌ زندگی‌‍تان به شما، دلیلی برای بی‌مهری ایشان نیست. در چند روز آینده همسر یا عشق زندگی‌تان توجه بیشتری به شما می‌کند.




فال روزانه فردا شهریور ( سه شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۳ )

بین تو و دوست یا همسرت اختلافاتی پیش آمده است. این اختلافات را باید برطرف کرد اما قبل از آن باید ریشه‌های آنها را بشناسی تا در قضاوت و داوری خود دچار خطا نشوی.

 

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : با مشکل مالی برخورد می‌کنی. باید در برخورد با اینگونه مشکلات آنها را تحقیر کرد. باید طوری وانمود کنی که از هیچ چیز واهمه نداری. پس با هوشیاری کامل به فکر راه‌حل باش و خودت را دست کم نگیر.

6متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

امروز روزی است برای تأمل و بازنگری. شاید در ماه‌های گذشته، طوفانی از اتفاقات زندگی‌تان را تکان داده باشد. هرچند هنوز ممکن است تأثیر کامل این تغییرات بر زندگی‌تان آشکار نشده باشد، اما مطمئن باشید که دانه‌های تغییر در زمین وجودتان کاشته شده‌اند و به زودی شکوفا خواهند شد. صبور باشید، چرا که رشد و تغییر زمان‌بر است. به جای اینکه در گذشته غرق شوید و به اشتباهات فکر کنید، تمرکزتان را بر اکنون معطوف کنید. کارهایی که می‌توانید امروز انجام دهید را در نظر بگیرید و برای انجامشان برنامه‌ریزی کنید. اگر با کسی که با او اختلاف دارید روبرو شدید، با اعتماد به نفس و نگاه مستقیم در چشمانش صحبت کنید. ذهن خلاق و هوش بالایی دارید و می‌توانید هر موقعیتی را به فرصتی برای رشد تبدیل کنید. با افراد اطرافتان صحبت کنید تا از اتفاقاتی که در اطراف شما رخ می‌دهد آگاه شوید. فرصت‌های جدیدی در انتظار شما هستند، پس هوشیار باشید تا آن‌ها را از دست ندهید. افکار منفی و حاشیه‌ای را از ذهن خود دور کنید، چرا که آن‌ها تنها وقت شما را تلف می‌کنند. در مسائل عاطفی، ممکن است کمی سردرگمی را تجربه کنید. عجله نکنید و به احساسات خود زمان بدهید تا روشن شوند.

روحیه بانشاطی دارید و همیشه به اطرافیان انرژی می‌دهید. این روحیه امروز به کمک شما می‌آید و دوستان جدیدی پیدا می‌کنید. از لحاظ مالی روز بسیار خوبی را در پیش دارید و پولی به دست‌تان می‌رسد، شرط‌ عقل این است که تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید. امروز حقیقتی مهم برای شما برملا می‌شود. از اطلاعاتی که بدست آورد‌ه‌‌اید، نهایت استفاده را ببرید، اما راز نگه دار باشید و سفره دلتان را پیش هر کس‌و‌ناکسی باز نکنید. اتفاق فرخنده‌ای در زندگی‌تان رخ می‌دهد. این اتفاق را به بهانه‌ای برای شادی در کنار دوستان یا اعضای خانواده تبدیل کنید.  همسر یا عشق ‌زندگی‌تان امروز برنامه خاصی برایتان تدارک دیده و قصد دارد تا عشق‌ بی‌پایانش را نثار شما کند. در نتیجه امروز را به روزی سرشار از خاطره‌های عاشقانه تبدیل نمایید. روحیه‌‌ پرتلاشی دارید و زحمت‌های زیادی در طول زندگی‌تان کشیده‌اید. با این حال آن‌گونه که انتظار داشته‌اید، به دستاوردی نرسیده‌اید و احساس خستگی می‌کنید. اجازه ندهید این روحیه بر شما غلبه پیدا کند. در چند روز آینده، اتفاق فرخنده‌ای در زندگی شما رخ می‌دهد و مزد زحمت‌های‌تان را دریافت خواهید کرد.




فال روزانه مهر

به زودی نادانی و لجاجت او تو را آزار می‌دهد. از دیدن اعمال و رفتارش دچار پریشانی و اضطراب خواهی شد. بهتر است چند روز نزدیکش نشوی و او را به حال خودش رها کنی. در این مدت می‌توانی دعا کنی که او دوباره سر عقل بیاید.

 

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : به زودی اوضاع مالی و اقتصادیت روبراه می‌شود. دیگر دلیلی برای نگرانی وجود ندارد چون این بار شانس به سراغت آمده. کسی که با تمام وجود خود را وقف هدفی می‌کند حتما موفق خواهد شد.

7متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

شاید در روزهای اخیر، رویدادهایی پیش آمده باشد که شما را ناراحت و ناامید کرده است. به جای اینکه در گذشته غرق شوید و به فرصت‌های از دست رفته فکر کنید، سعی کنید تمرکز خود را به آینده معطوف کنید. کمی استراحت و دور شدن از روزمرگی به شما کمک می‌کند تا با ذهنی آرام‌تر به مشکلاتتان نگاه کنید. به یاد داشته باشید که پیشرفت، همیشه به صورت خط مستقیم و یکنواخت نیست. گاهی اوقات، برای رسیدن به هدف، نیاز به توقف و تجدید قوا داریم. در مورد وسایل الکترونیکی‌تان نیز همینطور است. در زندگی شخصی نیز، گاهی اوقات نیاز به تصمیم‌گیری‌های مهمی داریم. سعی کنید با دقت و تامل، بهترین گزینه را انتخاب کنید تا از سردرگمی خارج شوید. شما شخصیتی قوی و اراده‌ای آهنین دارید و همین ویژگی‌ها به شما کمک می‌کند تا بر هر چالشی غلبه کنید. در مورد مشکلاتی که در محیط کار با آن روبرو هستید، به خودتان افتخار کنید که تاکنون با تلاش و پشتکار توانسته‌اید موقعیت خود را حفظ کنید. البته طبیعی است که احساس خستگی کنید، اما به یاد داشته باشید که این احساس موقتی است و با کمی استراحت و برنامه‌ریزی مناسب، می‌توانید بر این مشکل نیز غلبه کنید.

روز را با انرژی آغاز کرده‌اید، این احساس را تا پایان روز حفظ کنید و لحظه‌هایی سرشار از شادی و نشاط را تجربه نمایید. از جایی که فکرش را نمی‌کردید پولی روانه حساب‌های بانکی‌تان می‌شود. تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید. اهمیتی به انجام کارهای منزل نمی‌دهید و این وضعیت زمینه دلخوری اهل خانه را فراهم کرده‌است، اجازه ندهید این دلخوری ادامه پیدا کند و از امروز با مشارکت بیشتر در انجام کارهای منزل به اطرافیان ثابت کنید که انسان مسئولیت‌پذیری هستید. همسر یا عشق ‌زندگی‌تان امروز درخواست‌های بی‌جایی از شما دارد و شما را حسابی تحت‌فشار قرار می‌دهد. از شرایط کاری که به آن مشغول هستید، رضایت ندارید و به دنبال کار جدیدی می‌گردید، امروز بهترین فرصت است تا سراغ کار جدیدی را بگیرید و مطمئن باشید فرصت‌‌ مناسبی برای شغل و حرفه‌ای تازه و جدید پیدا خواهید کرد.  اجازه ندهید علاقه‌ای که به تنهایی و خلوت دارید، شما را به فرد منزوی تبدیل کند. میان شما وهمسر یا عشق زندگی‌تان مشاجره‌ای در می‌گیرد. به نفع شماست که نفت به آتش این مشاجره نریزید و دلخوری که میان شما و این فرد ایجاد شده را ختم به خیر کنید.




فال روزانه فردا آبان ( سه شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۳ )

امروز خواسته های خود را بدون ترس و واهمه مطرح کنید. گوش شنوا وجود خواهد داشت. و اثرات آن شما را متعجب خواهد کرد. چند روز دیگر به پایان روزهای طلایی عشق شما نمانده. از این روزها استفاده کنید.

در خصوص توصیه های اجتماعی فردا نوشته شده است : با دوستان صمیمی خود تماس بگیرید و بگذارید که آنها از خودشان بگویند. این کار شما را آرام خواهد کرد. سعی کنید گوش خوبی برای شنیدن باشید.

فردا درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : به عادت های خصوصی خود توجه کنید. شما می دانید که به چه کارهایی عادت دارید که به زیان شما می باشد. آنها را فراموش کنید. حداقل سعی کنید که …

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : به هیچ کس قرض ندهید. خود شما به این پول احتیاج پیدا خواهید کرد. اگر کسی به پول شما نیاز دارد از او معذرت خواهی کنید. این به صلاح هر دوی شماست.

8متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

امروز، روز کشمکش بین استقلال و وابستگی است. دلتان می‌خواهد قوی و بی‌نیاز به نظر برسید و به همین دلیل، ممکن است ناخودآگاه از عزیزانتان فاصله بگیرید. گویی می‌خواهید با این انزوا، آسیب‌پذیری خود را پنهان کنید. اما بدانید که این دوری، به جای اینکه آرامش به شما بدهد، احساس تنهایی و دلتنگی را در شما بیشتر می‌کند. گاهی اوقات، صحبت کردن با کسی که به او اعتماد دارید، می‌تواند بار بزرگی را از دوش شما بردارد. پس با این ترس روبرو شوید و با کسی که برایتان مهم است درد دل کنید. دیدار با کسی که مدتی است ندیده‌اید، می‌تواند به رابطه شما کمک کند. پس بهانه نیاورید و هرچه زودتر با او قرار بگذارید. کاری کرده اید که اکنون از آن پشیمانید و احساس گناه می‌کنید ولی افسوس خوردن سودی ندارد. شاید بتوانید با کسی که به او آسیب زده‌اید صحبت کنید و از او عذرخواهی کنید. یا شاید هم لازم باشد که برای جبران اشتباه خود تلاش بیشتری کنید. امروز شاید روز پر از شادی و هیجان عاشقانه نباشد، اما فرصتی است برای نشان دادن عمق احساساتتان. معشوق شما امروز ممکن است کمی دلگیر و گرفته باشد. این روزها، عشق به معنای همراهی در شادی و غم است. با حضور گرم خود در کنارش، به او نشان دهید که همیشه پشتیبان او هستید.

کمی به خودتان استراحت بدهید و با انجام تفریح‌‌های دلخواه به آرامش برسید.  تفریح و سرگرمی بیش‌از‌حد را کنار بگذارید و بیشتر به فکر کار و موفقیت باشید. با شرکت در دوره‌های آموزشی، چاره‌ای برای افزایش مهارت و توانایی‌های خود بیندیشید. تا می‌توانید دانش و مهارت‌های جدید فرا بگیرید. مطمئن باشید به هر اندازه که برای فراگیری مهارت‌های جدید تلاش می‌کنید،‌ به همان اندازه در زندگی از اطرفیان جلوتر قرار خواهید گرفت. همسر یا عشق زندگی‌تان امروز شما را حسابی تحویل می‌‌گیرد و غرق محبت می‌کند. لطف ایشان را پیش خودتان نگذارید و در اولین فرصت محبت‌های عشق زندگی‌تان را جبران کنید. انسان مهربانی هستید و دوستان زیادی دارید. با این حال، مدتی است از رسیدگی به دوستان و آشنایان غافل شده‌اید و مانند سابق، احوال‌پرس رفقای قدیمی نیستید. ادامه‌ این رویکرد اصلاً به صلاح شما نیست. در اولین فرصت سری به دوستان قدیمی بزنید و دیدارها را تازه کنید. در چند روز آینده غصه‌‌ای به جان شما می‌نشیند. ناراحتی‌های خود را با فردی که سنگ صبور شماست، مطرح کنید و بار غصه‌ها را زمین بگذارید.




فال روزانه فردا آذر ( سه شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۳ )

کسی تو را به خردمندی و تعقل سفارش می‌کند. چون برخوردهای اخیر تو کاملا احساساتی و نسنجیده بود. از این برخوردها باید درس گرفت و قبل از اینکه تاثیر منفی روی دوستانت بگذارد، درصدد تصحیح آنها برآمد.

در خصوص توصیه های اجتماعی فال روزانه فردا نوشته شده است : یک سفر این روزها مناسب خواهد بود. در این سفر روحیه تازه‌ای پیدا خواهی کرد و با دوستان جدیدی آشنا می‌شوی. همین موضوع در نگرش تو به زندگی تغییراتی را به وجود می‌آورد که پسندیده خواهد بود.

فردا درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : پیاده‌روی و کوهنوردی برای تو بسیار مفید خواهد بود، هم به لحاظ سلامتی جسمانی و هم از نظر تقویت روحیه.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : این یک برنامه تازه و جدید است که اگر موفق شوی سود خوبی نصیب تو خواهد شد. به توصیه دوستان باید گوش سپرد و از تجارب آنان در این راه استفاده کرد تا موفق شد.

9متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

امروز روزی است که باید آستین‌ها را بالا بزنید و به سراغ کارهای ناتمام بروید. پروژه‌هایی که مدتی است روی هم انباشته شده‌اند، حالا فرصتی برای اتمام یافته‌اند. با تهیه یک فهرست دقیق و اولویت‌بندی کارها، می‌توانید به صورت منظم و هدفمند به آن‌ها بپردازید. هر تیک که کنار هر کار می‌زنید، به شما حس رضایت و موفقیت می‌دهد و انگیزه‌ای مضاعف برای ادامه کار می‌بخشد. اما فراموش نکنید، حتی سخت‌کوش‌ترین افراد نیز به استراحت نیاز دارند. پس از اتمام کارها، با انجام کاری که دوست دارید به خودتان پاداش دهید. در تعاملات اجتماعی، ممکن است با کمی مقاومت و لجاجت از سوی اطرافیان روبرو شوید. شاید این شما باشید که ناخواسته باعث ایجاد این واکنش شده‌اید. با صبر و حوصله و انتخاب کلمات مناسب، می‌توانید به راحتی بر این چالش‌ها غلبه کنید. امروز ممکن است غافلگیر شوید و خبری خوش از یکی از دوستان خود بشنوید. سورپرایزی که امروز به شما خواهد رسید، لبخند را بر لبانتان خواهد نشاند. همچنین، ممکن است در مورد اتفاقی که در گذشته شما را ناراحت کرده بود، اطلاعات جدیدی به دست آورید که تعجب‌تان کند و دیدگاهتان را نسبت به آن ماجرا تغییر دهد. این اطلاعات جدید می‌تواند به شما کمک کند تا گذشته را بهتر درک کنید و از آن عبور کنید.

امروز به خودتان وعده داده‌اید کمی ورزش و تفریح کنید، خوشبختانه بخت با شما یار است و فرصت مناسبی برای ورزش و تفریح پیدا خواهید کرد. فردی پیشنهادی برای افزایش درآمد با شما درمیان می‌‌گذارد. این پیشنهاد را با چشم بسته قبول نکنید و قبل از هرگونه تصمیمی، جوانب کار را در نظر بگیرید. کار مهمی باید انجام دهید. با این حال برای انجام این کار دست نگه داشته‌اید و آن را به آینده موکول می‌کنید. ادامه این رویکرد اصلاً به صلاح شما نیست. کارهای مهم را در اولویت قرار دهید و با آنجام آن‌ها به آرامش فکری برسید.  انسان مهربان و مردم‌دوستی هستید و از هر فرصتی برای عشق‌ورزی به اطرافیان بهره می‌گیرید، این روحیه را ادامه دهید و مطمئن باشید که محبت، محبت می‌‌آورد و عشقی که نثار اطرافیان می‌کنید روزی به شما باز خواهد گشت. فردی در محل کار یا همسایه‌ها نقشه شومی برای شما کشیده و می‌خواهد آبرو و اعتبار‌تان را زیر سوال ببرد، اجازه چنین کاری را به این فرد ندهید و به ایشان ثابت کنید که آبرویتان را از سر راه گیر نیاورده‌اید.  روز خوبی را برای عاشقی آغاز کرده‌ا‌ید و احساس می‌کنید که عشق در فضای منزل شما موج می‌زند. این احساس را به همسر یا عشق‌زندگی‌تان منتقل کنید و روزی سرشار از خاطره‌های عاشقانه را پشت‌سر بگذارید.




فال روزانه فردا دی ( سه شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۳ )

نگرانی‌ها را از خودت دور کن. به خود و اطرافیانت اعتماد کن و در موردشان اینقدر سخت‌گیر نباش. رفته رفته اوضاع روبراه خواهد شد.

در خصوص توصیه های اجتماعی فردا نوشته شده است : گوش به زنگ باش چون خبر خوشی در راهه و روحیه‌ای تازه پیدا می‌کنی. همچنان با انرژی باش و از لحظات لذت ببر.

فردا درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : باید انگیزه و حوصله برای دست زدن به کارهای جدید داشته باشی. مدتی به خودت برس تا روبراه شوی و خستگی را از تنت دور کن.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : پیشنهادی مطرح میشه که می‌تونی قبول کنی. از دست زدن به کارهای تازه با تجربه‌های جدید نباید ترسید. می‌تونی به وضعیت مالیت امیدوار باشی.

10متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

امروز روز شکوفایی و پیشرفت است. کائنات از شما می‌خواهد که از فرصت استفاده کرده و با انرژی و انگیزه‌ای مضاعف به استقبال روز بروید. امروز روز تنبلی و تعلل نیست. هر چه زودتر از خواب بیدار شوید و به کارهایتان رسیدگی کنید، روزتان منظم‌تر و پربارتر خواهد بود. با برنامه‌ریزی دقیق و اولویت‌بندی کارها، می‌توانید به راحتی بر حجم کاری خود مسلط شوید. به یاد داشته باشید که هر کاری را به زمانی موکول کنید که برای انجام آن مناسب‌ترین است. با این کار، نه تنها به آرامش می‌رسید، بلکه به موفقیت‌های بزرگ‌تری نیز دست پیدا خواهید کرد. در روابطتان نیز امروز فرصت‌های جدیدی پیش روی شماست. برای شناخت بهتر اطرافیانتان، فضایی صمیمی و دوستانه ایجاد کنید تا آن‌ها بتوانند آزادانه افکار و احساسات خود را با شما در میان بگذارند. به یاد داشته باشید که هر فردی، حق دارد که خودش باشد و شما نباید تلاش کنید تا او را به چیزی که نیست تبدیل کنید. در زمینه مالی نیز با دقت و هوشیاری بیشتری عمل کنید. اگر مشکلی در رابطه مالی خود با شریک زندگی‌تان دارید، سعی کنید با گفتگو و تعامل، به راه‌حل مشترکی برسید. فراموش نکنید که حفظ این رابطه، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. با اعتماد به نفس و امیدواری به آینده، می‌توانید بر تمام چالش‌های پیش رو غلبه کنید.

سبک زندگی ناسالمی دارید و با خوردن خوراکی‌های مضر، سلامت خود را به‌خطر انداخته‌اید. از امروز به خودتان قول بدهید رفتار ناسالم را کنار بگذارید و سبک زندگی سالمی در پیش بگیرید.  به مهمانی یا جلسه کاری مهمی دعوت می‌شوید، در این مراسم با افراد سرشناس و بانفوذی آشنا خواهید شد، این آشنایی را به فال نیک بگیرید و در آینده روی کمک این افراد بانفوذ حساب کنید.  روز خوبی را برای شراکت آغاز نکرده‌اید. به صلاح شماست که از هر گونه معامله دوری بگیرید و انجام کارهای مالی مهم را به آینده واگذار کنید.   احساس می‌‌کنید همسر یا عشق ‌زندگی‌تان قدر زحمت‌های شما را نمی‌داند، اما امروز اوضاع تغییر می‌کند و عشق‌ زندگی‌تان با انجام کاری محبت‌آمیز به شما ثابت می‌کند که از جان و دل دوستتان دارد و قدر زحمت‌هایی که برای ایشان کشیده‌اید را می‌داند. مدتی است، فردی را از خودتان دلخور کرده‌اید. در اولین فرصت با این فرد ارتباط برقرار کنید و کدورت‌های ایجاد شده را از بین ببرید.




فال روزانه فردا بهمن ( سه شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۳ )

از فرصت‌ها استفاده کن و برای چیزی که در آرزویش هستی تلاش کن حتی اگر دور از دست‌رس است. با دست روی دست گذاشتن و غمگین بودن به هیچ نتیجه‌ای نمی‌رسی و فقط زمان و فرصت‌های خودت را از دست می‌دهی.

در خصوص توصیه های اجتماعی فردا نوشته شده است : خواندن روزی دو سه بیت شعر از سهراب و اخوان ثالث می‌تواند روحیه‌ات را عوض کند و تو را شاداب کند. همیشه برای خوشحالی و گرفتن انرژی همه راههای موجود را امتحان کن. همین کار یعنی یک تحول در نوع زندگی کردن.

فردا درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : اگر مشکل بدخوابی یا بی‌خوابی داری قبل از خواب دوش بگیر، به موسیقی ملایم گوش کن یا کتاب بخوان. امتحانش ضرر نداره!

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : اوضاع اقتصادی تو کمی تکان می‌خورد اما اگر به همین اوضاع قانع باشی دیگر پیشرفت نخواهی کرد و درجا خواهی زد. البته درجا زدن برای تو ضرری نخواهد داشت اما با تلاش بیشتر می‌توانی به سود بیشتری برسی.

11متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

امروز، روز آزمون صبر و استقامت شماست. ممکن است ابرهای ناامیدی بر آسمان دل‌تان سایه انداخته باشند و احساس کنید تمام تلاش‌هایتان بی‌نتیجه مانده است. اما فراموش نکنید که هر سفری فراز و نشیب‌هایی دارد و شما در این مسیر، گام‌های بلندی برداشته‌اید. با نگاهی امیدوارانه به آینده، انرژی‌های منفی را از خود دور کنید و بر روی اهداف و برنامه‌هایتان تمرکز کنید. امروز هوشیار باشید و به حرف‌های اطرافیان به ویژه کسانی که قصد سوءاستفاده از شما را دارند، اعتماد نکنید. به زودی ممکن است هدیه‌ای ارزشمند دریافت کنید که نشان از محبت و توجه اطرافیان شماست. قدر این هدیه را بدانید. امروز، احساسات شما بسیار حساس و شکننده است. کوچک‌ترین ناراحتی می‌تواند باعث شود که شما دلخور شوید و با دیگران قهر کنید. اگر همیشه به خاطر دلخوری‌های کوچک، ارتباطتان را با دیگران قطع کنید، ممکن است خیلی زود احساس تنهایی کنید. پس سعی کنید کمی صبورتر باشید و با دیگران با ملایمت بیشتری برخورد کنید. علاوه بر این، بهتر است نگاهی به وضعیت مالی خود بیندازید. شاید لازم باشد که کمی در هزینه‌هایتان تجدید نظر کنید و از خریدهای غیر ضروری خودداری کنید. همچنین، انتظارات خود از دیگران و از زندگی کم کنید. گاهی اوقات، خوشبختی در چیزهای کوچک نهفته است و نیازی نیست که همیشه به دنبال چیزهای بزرگ باشیم.

فکرهای ناراحت‌کننده‌ای امروز به ذهن شما خطور می‌کند. به صلاح شما نیست که بگذارید این افکار ناراحت‌کننده روز شما را خراب کند. در نتیجه جلوی هرگونه فکر منفی را بگیرید و روز را با آرامش‌خاطر به پایان برسانید.  یکی از آشنایان پیشنهادی برای موفقیت و پیشرفت با شما درمیان می‌گذارد، این پیشنهاد را گوش کنید و مطمئن باشید انجام پیشنهاد این فرد زمینه موفقیت‌های بیشتر شما را فراهم خواهد کرد.  تغییری در زندگی شما ایجاد می‌شود. این تغییر در نگاه اول ناخوشایند به نظر می‌رسد، اما غم به دل خود راه ندهید. با تغییری روبه‌رو هستید که در نهایت به نفع شما تمام می‌شود. قرار است مهمان مهمی را به منزل دعوت کنید، اما روز خوبی را برای پذیرایی از این مهمان انتخاب نکرده‌اید.  روزهای پرکاری را پشت سر گذاشته‌اید. این شرایط در چند روز آینده پایان می‌یابد و فرصتی برای استراحت مهیا می‌شود. از تعطیلات لذت ببرید و خودتان را مهمان استراحتی جانانه کنید. مواظب رفتار خود باشید و کاری نکنید که زمینه ناراحتی همسر یا عشق ‌زندگی‌تان را فراهم کند. انسان سخاوتمندی هستید و اطرافیان را همیشه مورد لطف خود قرار داده‌اید. این روحیه را ادامه دهید و مطمئن باشید محبت‌هایی که اطرافیان می‌کنید، بدون پاسخ باقی نمی‌ماند.




فال روزانه فردا اسفند ( سه شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۳ )

کسی در خانه دلت را می‌زند که آشناست. اختیار دل اگر به دست تو بود شاید به این آسانی تسلیم نمی‌شد. اما دل خود صاحب اختیار است و نمی‌توان آن را در چارچوب خاصی محبوس کرد و یا برایش قانون گذاشت. به احساست اطمینان کن.

در خصوص توصیه های اجتماعی فال های فردا نوشته شده است : یکی از دوستان یا نزدیکانت به مقام یا پست مهمی می‌رسد که باعث خوشحالی و رضایت تو خواهد شد.

فردا درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : سعی کن برنامه غذایی‌ات را طبق ویتامین و ارزش غذایی تنظیم کنی تا دچار کمبود مواد معدنی نشوی.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : اگر فکر می‌کنی می‌توانی به هر مقصد و آرزویی رسید، سخت در اشتباهی. باید از بین همه خواسته‌ها، آنهایی را انتخاب کنی که برای تو سودآور باشد. معجزه کار پیامبران است نه کار من و تو.

12متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

امروز، ستاره‌ها به شما لبخند می‌زنند و فرصتی طلایی برای شروع فصل جدیدی در زندگی‌تان فراهم کرده‌اند. چه بخواهید پروژه‌ای را آغاز کنید و چه بخواهید به کارهای ناتمام گذشته سر و سامان دهید، امروز انرژی کائنات با شماست. تغییرات بزرگی در انتظار شما هستند و نیرویی قوی در درون شماست که شما را به سمت موفقیت هدایت خواهد کرد. اما یادتان باشد، در این مسیر مهم، به ندای قلبتان گوش فرا دهید.  قلب شما برای همه می‌تپد و دغدغهٔ دیگران را دغدغهٔ خود می‌دانید. این حس زیبا و ارزشمند است، اما یادتان باشد که مهربانی بیش از حد گاهی اوقات می‌تواند به خودتان آسیب بزند. امروز ممکن است با افرادی روبه‌رو شوید که تنها به فکر منافع شخصی خود هستند و این موضوع شما را ناراحت کند. سعی کنید انرژی خود را صرف افرادی کنید که قدردان محبت شما هستند. به یاد داشته باشید، شما هم حق دارید مورد توجه و حمایت قرار بگیرید. اجازه ندهید که دیگران از مهربانی‌تان سوءاستفاده کنند. امروز، خبری ناگهانی ممکن است برنامه‌های شما را به هم بریزد و شما را کمی غافلگیر کند. شاید در ابتدا این تغییرات ناخوشایند به نظر برسند و شما را نگران کنند، اما نگران نباشید. شاید در حال حاضر نتوانید به طور کامل این موضوع را درک کنید، اما در آینده نزدیک متوجه خواهید شد که این اتفاق‌ها شما را به سمت مسیر بهتری هدایت کرده‌اند.

مدتی است که آرزو کرده‌اید فرصتی را برای استراحت پیدا کنید و لحظاتی را در تنهایی سپری نمایید. امروز آرزوی شما برآورده می‌شود و فرصتی را برای تنهایی و خلوت پیدا خواهید کرد.  پولی که مدتی پیش به کسی قرض‌داده‌اید، امروز بازپرداخت می‌شود و مشکلات مالی‌تان را پوشش می‌دهد. امروز با مشکلی روبه‌رو می‌شوید و چاره‌ای پیدا نمی‌کنید به‌غیر از اینکه برای حل این مشکل از اطرافیان کمک بگیرید، اما پیشنهاد می‌کنیم برای حل این مشکل از هر کسی کمک نگیرید و از فردی درخواست کمک کنید که مطمئن هستید مشکل شما را بی‌مزد و منت حل می‌کند و پس از پایان این مشکل از شما توقعی نخواهد داشت. همسر یا عشق ‌زندگی‌تان از بی‌توجهی‌های شما به ایشان خسته و افسرده است. عشق بی‌پایان خود را به وی ثابت کنید و امروز توجه بیشتری به ایشان داشته باشید. اهمیتی به مشکلات دیگران نمی‌دهید و اطرافیان را بیش‌از‌حد تحت‌فشار قرار داده‌اید، قبل از اینکه این رفتار شما را به فرد خودخواه و بی‌ملاحظه‌ای در پیش اطرافیان تبدیل کند، از امروز مشکلات اطرافیان را مشکل خودتان بدانید و اهمیت بیشتری برای دوست و آشنا قائل شوید.  فردی رفتار ناخوشایندی انجام می‌دهد و زمینه ناراحتی شما را فراهم می‌کند. در اولین فرصت دلخوری خود را با این فرد در میان بگذارید و از ایشان درخواست کنید که در آینده چنین رفتاری با شما نداشته باشد.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار