فال روزانه سه شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۳

فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود

به گزارش رصد روز، فال روزانه سه شنبه ۱۷ مهر  ۱۴۰۳  و فال روز تولد ۱۷ مهرماه و فال روزانه فردا هفدهم مهر ماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند. فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.در ادامه فال فردا ۱۷ مهر ۱۴۰۳ را می خوانیم.

فال روزانه فردا فروردین ( سه شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۳ )

باید از خطایی که مرتکب شدی عذرخواهی کرده و آن را جبران کنی. این کاری دشوار و سخت خواهد بود اما بهتر از آن است که همین راه غلط را تا آخر رفته و خود یا دیگران را نابود سازی.

در خصوص توصیه های اجتماعی فردا نوشته شده است : اخبار خوشحال کننده و دیدارهای سودمندی در انتظار توست. روش زندگیت را عوض کن تا از این حالت تنش و التهاب خارج شوی. باید به آینده‌ات امیدوار باشی.

فردا درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : به میزان ویتامین و کالری روزانه‌ات توجه کن تا دچار عارضه‌ای نشوی. همیشه پیشگیری قبل از درمان نتیجه بهتری خواهد داد!!

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : به زودی پیشنهاد خیر و برکت داری به تو خواهد شد. اگر از موقعیت به موقع در درست استفاده کنی و برای رسیدن به هدف تلاش کنی، از زحماتت خیلی زود نتیجه خواهی گرفت. اگر باهوش باشی مقداری پول به سوی تو حرکت خواهد کرد.

1متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

ممکن است در این برهه از زمان، روابط عاطفی شما آن‌طور که انتظار دارید پیش نرود و کمی ناامیدکننده به نظر برسد. اما ناامیدی به دل راه ندهید. با صبر و حوصله به مسیر خود ادامه دهید، مطمئن باشید که همه چیز به مرور زمان رو به بهبود خواهد رفت. در شرایط فعلی، تقویت اعتماد به نفس‌تان از اهمیت بالایی برخوردار است. متأسفانه، در حال حاضر به نظر می‌رسد که نتوانید حمایت کافی را از اطرافیان خود دریافت کنید. ممکن است با صحبت کردن در مورد احساسات و افکارتان، ناخواسته باعث ایجاد تنش و ناراحتی شوید. با این حال، بهتر است که احساسات خود را سرکوب نکنید و اگر موضوعی شما را آزار می‌دهد، پیش از آنکه به خشم و ناراحتی بزرگ‌تری تبدیل شود، با فرد مورد نظر صحبت کنید. به زودی شخصی به شما علاقه‌مند می‌شود و می‌تواند دوست خوبی برایتان باشد. بی‌حوصلگی و بی تحرکی این روزهای شما ریشه در ناامیدی و یأس دارد. سعی کنید با این احساسات مقابله کنید و به یاد داشته باشید که تا زمانی که زنده هستید، باید تلاش کنید. حضور شما در کنار فردی که دلشکسته، می‌تواند به او آرامش و دلگرمی وصف‌ناپذیری بدهد. تنها چیزی که یک فرد غمگین نیاز دارد، یک شانه برای گریه کردن و کسی است که به او بگوید همه چیز درست خواهد شد.

روزی سرشار از انرژی در پیش‌رو دارید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و کارهای امروز را زودتر از همیشه به پایان برسانید. به فکر افزایش درآمد هستید، اما بیگدار به آب نزنید و پولی که با هزارویک زحمت بدست آورده‌اید را پس از مشورت با افراد باتجربه، سرمایه‌گذاری کنید. کدورت‌های زیادی میان اعضای خانواده وجود دارد، اجازه ندهید این کدورت‌ها شما را از هدف‌هایتان دور کند. سایه همای سعادت روی سر شما میفتد و با اتفاق فرخنده‌ای در منزل یا محل‌کار روبه‌رو خواهید شد. شادی‌های خود را با دوستان و آشنایان به اشتراک بگذارید و لحظه‌های خاطره‌انگیزی را در کنار اطرافیان تجربه کنید. کارها را با دقت انجام می‌دهید و اطرافیان شما را به عنوان فرد نکته‌سنجی می‌شناسند. این روحیه امروز به کمک شما می‌آید و مزد باریک‌بینی و توجه خود را دریافت می‌کنید. این رویکرد را ادامه دهید و موفقیت‌های بیشتری را به کارنامه زندگی خود اضافه کنید.   آگاهی کاملی از نقاط ضعف خود ندارید و به فکر تقویت آنها نیستید. ادامه این وضعیت چیزی به غیر از شکست برای شما به دنبال ندارد. در نتیجه امروز زمانی را برای شناسایی نقاط ضعف خود بگذارید و فکری به حال افزایش توانایی‌هایتان بردارید.  همسر یا عشق زندگی‌تان امروز هرکاری که از دستش بر می‌آید را برای خوشحالی شما انجام خواهد داد. شما نیز پاسخگوی محبت‌های عشق ‌زندگی‌تان باشید و کارهای دلخواه ایشان را انجام دهید.




فال روزانه فردا اردیبهشت ( سه شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۳ )

با مشکلات عاطفی روبرو می‌شوی. از طرفی رفتارهای خشک و خشنت، از تو چهره نامطلوبی می‌سازد و او را فراری می‌دهد. درست است که مشکلاتی با هم دارید اما این دلیل نمی‌شود که خودت را ببازی و اخم کنی.

در خصوص توصیه های اجتماعی فردا نوشته شده است : کسی که دیگران را شاد می‌کند، خود از شادی بزرگتری برخوردار می‌شود. بهتر است گره از ابروها باز کنی چون زندگی با این روحیه میانه بهتری دارد.

فردا درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : مراقب سلامتی خود باش. از اسراف و پرخوری جدا پرهیز کن.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : پس از یک هفته آرامش و مساعد بودن اوضاع اقتصادی، شرایط تغییر کرده و طوفانی از راه می‌رسد. باید بر اعصابت مسلط باشی تا بتوانی به راحتی از این بحران کوتاه‌مدت عبور کنی.

2متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

احتمالاً این روزها درگیر مکالمه‌ای پیچیده و گیج‌کننده در مورد عشق و روابط عاطفی شده‌اید. حس می‌کنید طرف مقابلتان انگار به زبان دیگری حرف می‌زند و درک حرف‌هایتان برایش مثل حل یک معماست. بهتر است هر دویتان تلاش کنید تا فضای گفت‌وگو را صمیمی‌تر و قابل درک‌تر کنید. سعی کنید با منطق و آرامش حرف‌هایتان را بیان کنید و در عین حال به احساسات خودتان و طرف مقابلتان هم توجه داشته باشید. متأسفانه ممکن است در همین حین متوجه شوید که یکی از نزدیکانتان به شما دروغ گفته و این موضوع برایتان بسیار ناراحت‌کننده باشد. اما به جای عصبانیت و واکنش‌های تند، سعی کنید صبور باشید و با آرامش موضوع را پیگیری کنید. شما فردی مهربان و حساس هستید و این ویژگی‌های خوب شما را از دیگران متمایز می‌کند. خبر خوب این است که به زودی به موفقیت مالی دست پیدا می‌کنید و یک سود خوب نصیبتان می‌شود. در مورد موضوعی که ذهن‌تان را مشغول کرده، زیاد نگران نباشید. مطمئن باشید کسی که به شما بدی کرده، عواقب کارش را خواهد دید. همچنین، اشتباهی که مرتکب شده‌اید می‌تواند به نفع شما تمام شود، پس با دقت و حوصله به دنبال راه حل باشید.

مشاجره‌ای میان اعضای خانواده ایجاد می‌شود. اجازه ندهید این مشاجره اعصاب شما را به هم بریزد و روزتان را خراب کند. هزینه‌ای هنگفت را باید برای تحصیل خود یا یکی از اطرافیان خرج کنید. غم به دل خود راه ندهید چرا که در آینده‌ای نزدیک پولی به دستتان می‌رسد و جای خالی هزینه‌ای که امروز خرج می‌کنید به زودی پر خواهد شد. گره‌ای در کارهای شما ایجاد شده است. برای حل این گرفتاری کوتاه نیایید و به هر قیمتی که شده آن را از سر راه بردارید. یکی از آشنایان کار ناشایستی انجام می‌دهد و زمینه ناراحتی شما را فراهم می‌کند. از این کار چشم‌پوشی کنید و به گونه‌ای رفتار کنید تا به ایشان ثابت شود که بخشش از بزرگان است.   اهمیت زیادی به همسر یا عشق ‌زندگی‌تان نمی‌دهید و این وضعیت زمینه ناراحتی ایشان را فراهم کرده است.




فال روزانه فردا خرداد ( سه شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۳ )

عشق و دوست داشتن باید در اعماق وجود آدمی جای گیرد. در غیر اینصورت به رفتاری ریاکارانه منجر خواهد شد که به خود و دیگران لطمه می‌زند. خلوص در عشق حرف اول را می‌زند.

در خصوص توصیه های اجتماعی فردا نوشته شده است : نامه یا خبری می‌رسد که جالب و شنیدنی خواهد بود. گرچه این خبر، همان چیزی نیست که تو انتظارش را داشتی و برای آن لحظه‌شماری می‌کردی، اما در مجموع دل تو را راضی خواهد کرد و نوید خوبی است.

فردا درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : باید به اندازه کافی وقت برای استراحت و لذت بردن از زندگی داشته باشی. این وقت را پیدا کن.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : شرایط اقتصادی تو به جایی می‌رسد که ذهنت را آشفته می‌کند. باید بر این آشفتگی غلبه کرد و اجازه نداد که موج حوادث تو را با خود ببرد. باید با اعتماد به نفس و توانایی که در تو وجود دارد به این مشکلات پایان دهی.

3متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

امروز، حتی اگر احساس می‌کنید رابطه عاطفیتان کمی سرد شده و فاصله‌ای بینتان ایجاد شده، روز فوق‌العاده‌ای برای تجدید عشق و صمیمیت است. این فاصله موقتی می‌تواند فرصتی طلایی باشد تا با هم صحبت کنید، به یکدیگر گوش دهید و به نیازها و خواسته‌های یکدیگر احترام بگذارید. شاید این فاصله، شما را به کشف ابعاد جدیدی از رابطه و همدیگر هدایت کند. اگر هنوز نیمه گمشده خود را پیدا نکرده اید، ناامید نشوید. امروز، روز آغاز یک ماجراجویی جدید و هیجان‌انگیز است. شما با تمام وجود آماده هستید تا عشق را تجربه کنید و یک رابطه پایدار و مبتنی بر اعتماد متقابل بسازید. یادتان باشد که عشق واقعی، صبر و تلاش می‌طلبد. عجله نکنید و به دنبال فردی باشید که ارزش‌های شما را درک کند و به شما احترام بگذارد. اگر کسی به شما دروغ گفته است، به خودتان زمان بدهید تا تصمیم بگیرید که آیا می‌خواهید این رابطه را ادامه دهید یا خیر. امروز، ممکن است اتفاقاتی رخ دهد که شما را عصبانی کند. اما سعی کنید آرامش خود را حفظ کنید. بهتر است از گفتن حرف‌هایی که باعث دلخوری دیگران می‌شود خودداری کنید. حتی اگر احساس می‌کنید حق با شماست، سعی کنید با لحنی آرام و محترمانه صحبت کنید. او از اشتباهش پشیمان است و به زمان نیاز داشته باشد تا بتواند آن را جبران کند.

بخت با شما یار است و روزی همراه با شادی و نشاط انتظار شما را می‌کشد، این شرایط را مغتنم بدانید و با تفریح و خنده، نگرانی‌های خود را فراموش کنید. احتمال زیادی وجود دارد که میان شما و همسر یا عشق ‌زندگی‌تان بر سر مشکلات مالی مشاجره‌ای ایجاد شود. در اولین فرصت به عشق‌ زندگی‌تان ثابت نمایید که ایشان از هر چیزی بیشتر برای شما ارزش دارد و دلخوری که ایجاد شده را به عشق و محبت تبدیل کنید. روحیه‌ای آرام و متین دارید و زود از کوره در نمی‌روید، این روحیه امروز به کمک شما می‌آید و مشکلی که سر راه‌تان قرار می‌گیرد را با آرامش و متانت حل کنید.  یکی از کارهای شما با شکست روبه‌رو می‌شود. اجازه ندهید این شکست، شما را ناامید کند. تلاش بیشتری به خرج دهید و مطمئن باشید زحمت‌های شما در آینده‌ای نزدیک به بار خواهد نشست. شخصی که دل خوشی از وی ندارید امروز از در دوستی و محبت با شما وارد می‌شود و کدورت‌های دیرینه را پاک می‌کند. شما نیز پاسخگوی محبت این فرد باشید و دلخوری‌های گذشته را فراموش کنید. دوستی قدیمی که خاطره‌های خوشی از رفاقت با ایشان دارید امروز به دیدارتان می‌آید و فرصتی پیدا می‌کنید تا در کنار این دوست قدیمی بنشیند و از روزهای خوش گذشته بگویید. همسر یا عشق زندگی‌تان را از صمیم قلب دوست دارید، با این حال آن‌گونه که باید‌وشاید محبت خود را به عشق زندگی‌تان منتقل نمی‌‌کنید. در اولین فرصت محبت خود را بر زبان بیاورید و به عشق زندگی‌تان ثابت کنید که عاشق وی هستید.




فال روزانه فردا تیر ( سه شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۳ )

این عشق بر عقل و دین تو خیمه زده و تو را کاملا تحت تاثیر قرار داده است. هرگونه سفارش یا تضمینی در این باره بی‌فایده است و باید صبر کرد تا این موج بگذرد یا این شعله فروکش کند.

در خصوص توصیه های اجتماعی فردا نوشته شده است : راه حل مشکل شما شادمانی است. دوری از رنج و درد و ایجاد فضای سرور و شادی بهترین کاری است که می‌توانید انجام دهید.

فردا درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : تو در برابر جسمت مسئولی و موظفی آنرا سالم و شاداب نگهداری. با خوب خوردن، ورزش کردن به اندازه کافی و قرار گرفتن در معرض نور طبیعی خورشید به اندازه کافی میتوانی به این مهم دست یابی.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : با کسانی برخورد خواهی کرد که موقعیت مالی ممتازی دارند. انتظار می‌رود که اگر به تو کمک کنند، زندگی تو از این رو به آن رو شود. در این باره باید احتیاط کرد و هرگونه احتمالی را در نظر داشت.

4متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

در دل خود احساس می‌کنید که گاهی اوقات بین دوست داشتن کسی و راضی نگه داشتنش گیج می‌شوید. دوست داشتن به معنای پذیرفتن دیگری با تمام ویژگی‌هایش، حتی آن‌هایی که نمی‌پسندید، است. این به معنای ایجاد یک پیوند عمیق و صمیمانه است. اما راضی نگه داشتن، گاهی اوقات به معنای فدا کردن خودتان و ارزش‌هایتان است. شاید برای اینکه کسی را خوشحال کنید، حرف‌هایی بزنید که به آن‌ها اعتقاد ندارید یا کاری انجام دهید که با شخصیت‌تان سازگار نیست. امروز، کائنات به شما توصیه می‌کند که صداقت را در روابط خود اولویت قرار دهید. حتی اگر گفتن حقیقت باعث ناراحتی کسی شود، در درازمدت به رابطه شما کمک خواهد کرد. امروز کائنات به شما توصیه می‌کند که نگاهی دقیق‌تر به روابط اطراف خود بیندازید. شاید شما فکر می‌کنید یکی از همکاران یا آشنایانتان را به خوبی می‌شناسید و به او اعتماد دارید، اما ممکن است در این رابطه اشتباهی بزرگ کرده باشید. انرژی‌های کائنات نشان می‌دهند که این فرد، به جای اینکه از موفقیت و خوشحالی شما شاد شود، حسادت پنهانی به شما دارد. مراقب باشید که این انرژی منفی، بر روحیه و پیشرفت شما تأثیر نگذارد.

روز را با انرژی آغاز کرده‌اید، این احساس را تا پایان روز حفظ کنید و لحظه‌هایی سرشار از شادی و نشاط را تجربه نمایید. یکی از آشنایان شما در بستر بیماری میفتد. هر کاری که از دست‌تان بر می‌آید را برای این فرد انجام دهید و مواظب سلامتی ایشان باشید. با مشکل مالی روبه‌رو می‌شوید و برای حل این مشکل چاره‌ای ندارید به غیر از اینکه از پس‌انداز خود کمک بگیرید. خبر غیرمنتظره‌ای به دست شما می‌رسد که بسیار فرخنده و مسرت‌بخش است. این خبر را با دوستان و آشنایان به اشتراک بگذارید و لحظه‌های شادی را سپری کنید.  امروز از صبح که از خواب بلند شده‌اید احساس می‌کنید انرژی لازم را ندارید و کسل هستید، اجازه ندهید این احساس روز شما را خراب کند و با انجام کارهای دلخواه انرژی لازم را بدست آورید.  توجه ویژه‌ای در انجام کارها ندارید و این وضعیت نارضایتی همکاران یا اهل منزل را به دنبال داشته است، ادامه این شرایط شما را به لحاظ کاری در وضعیت نامطلوبی قرار می‌دهد، در نتیجه از امروز تصمیم بگیرید که با تمرکز بیشتر به انجام کارها مشغول شوید و به‌گونه‌ای کار کنید که مو لای درز کارهای شما نرود.   فردی قصد دارد میانه شما و همسر یا عشق‌ زندگی‌تان را خراب کند. قبل از اینکه این فرد به هدف شوم خود برسد، ایشان را شناسایی کنید و به وی ثابت نمایید که شعله‌های محبت میان شما و عشق ‌زندگی‌تان هرگز خاموش نخواهد شد.




فال روزانه فردا مرداد ( سه شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۳ )

عشق و محبت باید از هر دو طرف باشد. عشق‌های یک طرفه گاهی خطرناک خواهند بود. سعی کن کسی را دوست داشته باشی که او هم جایی در دل خود برای تو ذخیره کرده باشد.

در خصوص توصیه های اجتماعی فردا نوشته شده است : به زودی خبر خوشحال کننده‌ای می‌رسد که در زندگی تو اثر مهمی خواهد گذاشت. پس از یک دوره سختی و شکست، دوباره شانس به تو روی می‌آورد و باید سپاسگزار آن بود.

فردا درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : باید ورزش را جدی گرفت و از مصرف چیزهایی که سلامتی تو را تهدید می‌کند جدا خودداری کرد.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : هر کاری زحمت دارد، حتی غذاخوردن! پس تو نباید انتظار داشته باشی که بدون زحمت و دردسر به سود برسی. برای رسیدن به موقعیت مالی بهتر باید تلاش زیادی بکنی.

5متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

شما نمی‌توانید با کنترل کردن دیگران، عشق و محبت آن‌ها را به دست آورید. تلاش برای کنترل رفتار و تصمیمات اطرافیان، نه تنها به نتیجه دلخواهتان نمی‌رسد، بلکه ممکن است باعث ایجاد فاصله و تنش در روابطتان شود. دیگر وقت آن رسیده که دست از سر بقیه بردارید!! و به دیگران اجازه دهید تا برای خودشان تصمیم بگیرند. وقتی به کسی اجازه می‌دهید که خودش باشد، به شما این فرصت را می‌دهد تا جنبه‌های جدیدی از شخصیت او را کشف کنید. به زودی درهای رحمت و فرصت‌های جدید به روی شما گشوده خواهند شد.  این فرصت‌ها می تواند در قالب یک پیشنهاد کاری جذاب، یک آشنایی جدید و دوست‌داشتنی، یا حل شدن یک مشکل قدیمی باشد. مهم نیست که این فرصت‌ها به چه شکل ظاهر شوند، اما بدانید که کائنات از شما حمایت می‌کند و به شما کمک می‌کند تا به خواسته‌هایتان برسید. امروز بابت قرضی که می‌دهید رسید بگیرید، حتی اگر با این فرد بسیار نزدیک و صمیمی هستید، این کار از بروز هرگونه سوءتفاهم یا اختلاف در آینده نیز جلوگیری می‌کند. کائنات امروز به شما نوید موفقیت در مذاکرات و گفتگوهایی که در پیش دارید را می‌دهد. انرژی‌های مثبت و حمایتگر کائنات، شما را در رسیدن به اهداف‌تان یاری خواهند کرد.

احساس می‌کنید که از همیشه بیشتر سرحال هستید و انرژی زیادی دارید. به کمک این روحیه، کارهای امروز را زودتر از همیشه به پایان برسانید. پولی به دست‌تان می‌رسد و شرایط مالی‌تان بهبود پیدا می‌کند. از این شرایط بهترین استفاده را ببرید و در آینده حساب و کتاب‌های مالی‌تان را به گونه‌ای مدیریت کنید تا مشکلات مالی هرگز سراغ شما نیاید.  دوستان یا اعضای فامیل امروز به دیدارتان می‌آیند. از هم‌‌صحبتی با آشنایان و نزدیکان نهایت استفاده را ببرید و لحظه‌هایی سرشار از شادکامی را پشت‌سر بگذارید. امروز از صبح که از خواب بلند شده‌اید احساس می‌کنید از همیشه عاشق‌تر هستید، این احساس را به فال نیک بگیرید و شب و روزی عاشقانه را پشت‌‌سر بگذارید.  شرایطی برای دستیابی به یکی از آرزوهای دیرینه‌تان پیدا می‌کنید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و هر لحظه به آرزوهایتان نزدیکتر شوید. اطرافیان از اینکه فرصت کافی برای رسیدگی به ایشان اختصاص نمی‌دهید، گله‌مند هستند. ادامه این رویکرد اصلاً‌ به صلاح شما نیست. در اولین فرصت، وقت بیشتری را در کنار اهل منزل سپری کنید و به اطرافیان ثابت کنید که از بودن در کنار آن‌ها، لذت می‌برید. روحیه انسان‌دوستی دارید، اما به اطرافیان مهر نمی‌ورزید. این رویکرد باعث شده تا اطرافیان بر این باور باشند که شما آن‌گونه که باید و شاید آن‌ها را دوست ندارید. ادامه این شرایط به صلاح شما نیست. از امروز به خودتان قول دهید که محبت بیشتری به اطرافیان داشته باشید و مهربانی خود را ابراز کنید.




فال روزانه فردا شهریور ( سه شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۳ )

مراقب بعضی از رفتارهایت باش! به راحتی می‌توان دلی را شکست و با یک توهین روحی را آزرد اما همان دل و روح را نمی‌توان با هزار کوشش بدست آورد.

در خصوص توصیه های اجتماعی فردا نوشته شده است : ارتباط با دوستانت را بیشتر کن. دوستی و رفاقت مهمترین سرمایه معنوی تو در این روزگار است. با این کار روحیه تو هم عوض می‌شود و خوشحال خواهی شد.

فردا درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : اگر احساس خستگی می‌کنی و نمی‌خواهی به پزشک مراجعه کنی می‌توانی با بازی رنگها روحیه‌ات را عوض کنی، شاید تغییر رنگ لباسهایت موثر باشد. رنگ قرمز انرژی خاصی به تو می‌دهد البته در بعضی افراد موجب زودرنجی و تحریک‌‌پذیری زیاد می‌شود!! اگر به دنبال آرامش هستی رنگ آبی یا سبز می‌تواند به تو کمک کند.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : پیشنهاد کار و یا موقعیت تحصیلی خوبی مطرح می‌شود که بسیار فریبنده و جذاب خواهد بود. بهتر است در این باره فکر کنی و اگر کاملا یقین پیدا کردی به نفع توست، بدون درنگ بپذیری.

6متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

کائنات امروز به شما توصیه می‌کند که در مسیر عشق و عاطفه، کمی تامل کنید. این بدان معنا نیست که رابطه شما با مشکلی مواجه است یا باید نسبت به آینده آن شک داشته باشید. بلکه به این معنی است که برای ساختن یک رابطه پایدار و محکم، نیاز به نگاهی واقع‌بینانه‌تر دارید. شاید در حال حاضر چنان شیفته‌ی طرف مقابل شده‌اید که همه چیز را ایده‌آل می‌بینید، اما این نگاه آرمان‌گرایانه می‌تواند در آینده به رابطه آسیب برساند. در مورد مسائلی مالی که به اختلاف کشیده شده‌اند، با صبر و حوصله و با تکیه بر راهکارهای قانونی پیش بروید. ممکن است در این مسیر، وسوسه شوید که از راه‌های کوتاه و سریع برای حل مسئله استفاده کنید، اما این راه‌ها می‌تواند مشکلاتی بزرگ‌تر برایتان ایجاد کند. اگر در جستجوی عشق هستید، به زودی فردی وارد زندگیتان می‌شود که قلب شما را تسخیر خواهد کرد. این فرد آشنا به زودی به سمت شما گام برمی‌دارد و شاید آغازگر یک رابطه عاشقانه و ماندگار باشد. کائنات امروز به شما نوید موفقیت در پروژه‌های گروهی را می‌دهد. شاید انتظار چنین نتیجه‌ی مثبتی را نداشته‌اید، اما انرژی‌های مثبت و هم‌افزایی بین اعضای گروه، به شما کمک می‌کند تا به نتایج درخشانی دست پیدا کنید.

با انجام کارهایی که روحیه‌تان را تقویت می‌کند، انگیزه پیدا کنید و کسالت را کنار بگذارید. حسادت، عصبانیت، شک و تردید و حرص و آز به عنوان صفت‌های منفی شما شناخته می‌شوند و برای رسیدن به زندگی سالم از این صفت‌ها دوری کنید. فردی از شما درخواست پول دارد، اما به صلاح‌تان است که دست رد به سینه او بزنید. در غیر این صورت پولی که به ایشان قرض می‌دهید را هرگز باز پس نخواهید گرفت. انسان جاه‌طلبی هستید و به کم قانع نمی‌شوید، اگر مواظب این روحیه نباشید در آینده کار دستتان می‌دهد. از رسیدگی به همسر یا عشق‌ زندگی‌تان غافل ‌شده‌اید و این وضعیت باعث شده تا عشق ‌زندگی‌تان به این فکر بیفتد که شما ایشان را مانند گذشته دوست ندارید. ادامه این وضعیت اصلا به صلاح شما نیست و در اولین فرصت، وقت بیشتری را در کنار عشق ‌زندگی‌تان سپری کنید و از امروز به بعد، بیشتر از همیشه به ایشان محبت نمایید. ایده‌های خلاقی ندارید و این وضعیت شما را به لحاظ کاری از هم‌قطارانتان عقب انداخته ‌است. برای حل این مشکل نشست‌و‌برخواست خود را با افراد خلاق بیشتر کنید و از طرح‌های خلاقانه آنها، ایده بگیرید. امروز با فرد دنیا دیده‌ای آشنا می‌شوید که رفتار ایشان تاثیر زیادی در زندگی شما خواهد داشت. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و تا می‌توانید از این فرد چیزهای جدیدی یاد بگیرید.




فال روزانه مهر

بدون دلیل برای خود مانع و مشکل می‌تراشی. یک اشتباه کوچک، یک تاخیر غیرموجه و یک سهل‌انگاری بیهوده می‌تواند تو را دچار دردسرهای متعددی کند که اصلا لزومی نداشت.

در خصوص توصیه های اجتماعی فال فردا نوشته شده است : حواست را جمع کن چون همین روزها شانس در خانه‌ات را به صدا درمی‌آورد. مشکل ذهنت را مشغول کرده که به خوبی و خوشی تمام می‌شود. یک نفر از اعضای سالمند خانواده در مسئله مهمی کمکت می‌کند.

فردا درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : از پرخوری یا استفاده از چیزهایی که به جسم تو آسیب می‌رساند پرهیز کن. هنوز کارها و برنامه‌های زیادی در پیش داری و باید روح و جسمی سالم داشته باشی.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : راه رسیدن به سود اقتصادی، هموار و امن است. پس جایی برای نگرانی و تردید باقی نمی‌ماند. بهتر است تلاش کنی تا به موفقیت برسی.

7متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

کائنات امروز به شما لبخند می‌زند و نوید روزهای خوش و آرامی را می‌دهد. احساس خواهید کرد که گویی تمام تکه‌های پازل زندگی‌تان در حال جای گرفتن در کنار هم هستند و همه چیز به سمت نظم و ترتیب پیش می‌رود. تلاش‌های مداوم و برنامه‌ریزی‌های دقیق شما در حال نتیجه دادن هستند و این موضوع به ویژه در زمینه عاطفی بسیار مشهود است. رابطه شما با فردی که دوستش دارید وارد مرحله جدیدی می‌شود و این فرصت را دارید تا این رابطه را به سمت جدی‌تر شدن هدایت کنید. پس امروز را به او اختصاص دهید و از لحظات عاشقانه‌تان لذت ببرید. برای رسیدن به خواسته‌هایتان، نیازی به پیچیده‌ کردن اوضاع نیست. راه‌های ساده‌تر و هوشمندانه‌تری برای رسیدن به مقصود وجود دارد. به جای دور زدن و پیچ و خم، مستقیم و روراست باشید. اما قبل از هر چیز، به حرفی که می‌زنید ایمان داشته باشید. باور شما به کلماتتان، تأثیرگذاری آن‌ها را چندین برابر می‌کند. در روابطتان با دیگران، به خصوص دوستان، سعی کنید به تفاوت‌های فردی احترام بگذارید. موضوعی که برای شما بسیار مهم است، ممکن است برای دیگران اهمیت چندانی نداشته باشد. تلاش برای تغییر عقیده دیگران، می‌تواند به رابطه شما آسیب برساند.

احترام همسر یا عشق ‌زندگی خود را نگه نمی‌دارید و با زبان تند و تیز خود ایشان را آزار می‌دهید، قبل از اینکه ادامه این رفتار کار شما را به مشاجره تلخی بکشد، امروز این رفتار را کنار بگذارید و به خودتان قول بدهید که از  برگ گل به عشق ‌زندگی تان کمتر نگویید و همیشه احترام ایشان را نگه دارید. امروز بخت با شما یار است و اگر دست به خاکستر بزنید، طلا خواهد شد، چنین فرصتی را هرگز از دست ندهید. کارهای دشواری که مدت‌هاست به فکر انجام آنها هستید را به پایان برسانید و روزی سرشار از دستاوردهای مفید و چشمگیر را تجربه کنید. خوش‌گذرانی و شب‌نشینی‌های طولانی مدت را کنار بگذارید و بیشتر به فکر کار و زندگی باشید. زندگی را جدی نمی‌‌گیرید و برنامه‌ای دقیق و کارآمد برای آینده ندارید. قبل از اینکه این رویکرد کار دست شما بدهد جدیت بیشتری در انجام کارها به‌خرج دهید و برنامه‌‌ای منظم برای دستیابی به هدفهایتان آماده کنید. یکی از آشنایان امروز رفتار ناپسندی را با شما در پیش می‌گیرد. از این رفتار به ایشان خرده نگیرید و به این فرد اجازه دهید در آینده این رفتار ناپسند را جبران کند.




فال روزانه فردا آبان ( سه شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۳ )

پیش از یک رابطه عاطفی یا عاشقانه باید خود را برای آن آماده ساخت. اول باید خانه را آب و جارو کرد و سپس از مهمان خواست که به آن قدم بگذارد. در این راه باید تجربه زیادی آموخت.

در خصوص توصیه های اجتماعی فردا نوشته شده است : خبرهای تازه‌ای می‌رسد که شادی‌آفرین خواهد بود. دوباره اوضاع به روال سابق خود باز می‌گردد و نگرانی‌ها برطرف خواهد شد. برخلاف آنچه تصور می‌کردی، روزهای خوبی در راه است.

فردا درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : تغییرات آب و هوا، در تو تاثیر گذاشته و اگر مراقبت نکنی دچار عارضه‌ای خواهی شد. مراقب سلامتی خود باش.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : اگر دست بالا داشته باشی می‌توانی چیزی را بخری که ارزنده خواهد بود. شرایط خوبی فراهم شده است و تو می‌توانی بخشی از آرزوهای مادی خود را عملی سازی. برای برای کارها باید برنامه‌ریزی دقیقی داشت.

8متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

شاید در روزهای اخیر احساس کرده باشید که درگیر چالش‌ها و محدودیت‌هایی هستید که شما را آزار می‌دهند. گاهی اوقات، برای رسیدن به موفقیت، باید برخی از خواسته‌ها و توقعات خود را کنار بگذارید و به جای آن، بر روی اولویت‌هایتان تمرکز کنید. شاید در ابتدا، این تغییرات برایتان سخت باشد، اما به زودی خواهید دید که چقدر به حال شما مفید خواهد بود. فراموش نکنید که در کنار کار و تلاش، به روابط عاطفی خود نیز اهمیت دهید. کمی وقت برای خانواده، دوستان و عزیزانتان بگذارید و به آن‌ها نشان دهید که برایتان مهم هستند. کائنات امروز به شما یادآور می‌شود که زندگی همچون دریایی مواج است و بالا و پایین شدن‌ در ذات آن است. گاهی اوقات موج‌های شادی و خوشبختی به ساحل زندگیتان می‌رسند و گاهی نیز توفان‌هایی کشتی زندگی‌تان را به چالش می‌کشند. اگر بیش از اندازه به دنیا دل ببندید و به داشته‌هایتان وابسته شوید، هر تغییری می‌تواند شما را آشفته کند. یادتان باشد که خوشحالی و آرامش شما نباید به عوامل بیرونی گره بخورد. قدر لحظات خوب را بدانید و از آن‌ها لذت ببرید، اما در عین حال برای روزهای سخت نیز آماده باشید.

کارهای زیادی برای انجام‌دادن دارید، اما غم به دل خود راه ندهید زیرا انرژی لازم را برای انجام این کارها پیدا می‌کنید و خسته نخواهید شد. سایه همای سعادت روی سر شما میفتد و از جایی که انتظارش را ندارید، پولی روانه حساب‌های بانکی شما می‌شود. به صلاح شماست که تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روزهای گرفتاری کنار بگذارید. انسان توانمندی هستید و مهارت‌های زیادی دارید. با این حال آن‌گونه که بایدوشاید از مهارت‌های خود بهره نمی‌گیرید. ادامه این شرایط اصلاً به صلاح شما نیست. توانمندی‌های خود را به رخ دیگران بکشید و تا می‌توانید هنرنمایی کنید. کار مهمی را مدت‌ها پیش انجام داده‌اید. با این حال تاکنون این کار برای شما دستاوردی نداشته است. این شرایط تغییر می‌کند و این کار مهم به ثمر می‌نشیند. از این شرایط درس بگیرید و آینده را با تلاش و پشتکار بیشتری ادامه دهید.  روز خوبی برای سرمایه‌‌گذاری یا عقد قراردادهای تجاری جدید است. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و رونق بیشتری به زندگیتان بدهید.  همسر یا عشق ‌زندگی‌تان امروز به شما ثابت می‌کند که بیشتر از همیشه نگران سلامتی‌تان است.




فال روزانه فردا آذر ( سه شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۳ )

تو باید در برخورد با دوستان شجاعت و صراحت داشته باشی تا رابطه‌تان تضمین شود. شاید در ابتدا برای مدتی کوتاه، دلخوری و ناراحتی پیش بیاید اما در دراز مدت به تو حق خواهد داد.

در خصوص توصیه های اجتماعی فال روزانه فردا نوشته شده است : دوستان یا همکاران تو را به خاطر انجام کاری تشویق خواهند کرد و این در روحیه تو تاثیر زیادی می‌گذارد.

فردا درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : نباید بگذاری رکود و یکنواختی زندگی تو را تحت تاثیر قرار دهد. هر از چند گاه با یک ابتکار تازه باید دست به عمل جدیدی بزنی که زندگی تو را تغییر دهد. با این کار سلامتی روحی‌ات را تضمین می‌کنی.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : وضعیت اقتصادی تو ثابت خواهد بود. این ماه انتظارهای زیادی داری که شاید بخشی از آنها تحقق پیدا نکند. از عجله و شتابزدگی دوری کن. باید به اندازه کافی صبر و حوصله داشت تای کار به نتیجه برسد.

9متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

کائنات امروز به شما یادآوری می‌کند که قدر نعمت‌هایتان را بدانید. به جای اینکه همیشه به دنبال چیزهای بزرگ‌تر و بهتر باشید، به داشته‌های فعلی‌تان توجه کنید و از آن‌ها لذت ببرید. امروز، زمانی را به شکرگزاری اختصاص دهید و از خداوند برای تمام خوبی‌هایی که به شما عطا کرده است سپاسگزار باشید. از کسانی که در مسیر رشد و پیشرفتتان به شما کمک کرده‌اند، تشکر کنید. یک تماس کوتاه، یک پیام ساده می‌تواند برای آن‌ها بسیار ارزشمند باشد. در مورد نیتی که در دل دارید، باید صبور باشید. هرچند این نیت بسیار خوب و پسندیده است، اما رسیدن به آن نیازمند برنامه‌ریزی دقیق و تلاش مداوم است. قبل از هر اقدامی، با افراد باتجربه مشورت کنید و از آن‌ها راهنمایی بخواهید. عجله کردن در این زمینه ممکن است به شما آسیب برساند. به نظر می‌رسد در رابطه عاطفی‌تان با چالشی روبرو شده‌اید. طرف مقابل به اندازه شما احساسات خود را بروز نمی‌دهد و این موضوع ممکن است شما را نگران کند. شاید دلیل این رفتار، تجربه‌های تلخ گذشته و آسیب‌هایی باشد که در روابط قبلی دیده است. شریک شما ممکن است به دلیل ترس از تکرار درد گذشته، احتیاط کند و احساساتش را پنهان کند. به او زمان بدهید تا به شما اعتماد کند.

امروز فردی که بدخواه شما است، زمینه ناراحتی و دلخوری شما را ایجاد می‌کند، اجازه ندهید این رفتار روز شما را خراب کند و رفتار بد این فرد را فراموش کنید. نگرانی‌های بی‌دلیلی دارید و لحظه‌ای آرام و قرار ندارید، قبل از اینکه این روحیه شما را از پا در بیارود رو روانه بستر بیماری کند، امروز به خودتان قول بدهید که نگرانی‌های بی‌مورد را کنار بگذارید و جلوی اضطراب و ناراحتی را بگیرید. برای حل مشکلات مالی از اندوخته‌ای که پس‌انداز کرده‌اید کمک بگیرید. اما اجازه ندهید این اندوخته به پایان برسد و در اولین فرصت جای خالی پولی که خرج کرده‌اید را پر نمایید.  یکی از اطرافیان نیازمند کمک شماست. به این فرد کمک کنید، اما مواظب باشید از کارهای اصلی خود عقب نمانید و وقت بیش‌ازحدی را برای کمک به اطرافیان تلف نکنید.  فردی در محل کار یا همسایه‌ها نقشه شومی برای شما کشیده و می‌خواهد آبرو و اعتبار‌تان را زیر سوال ببرد، اجازه چنین کاری را به این فرد ندهید و به ایشان ثابت کنید که آبرویتان را از سر راه گیر نیاورده‌اید. امروز به خودتان وعده داده‌اید که اوقات فراغت خود را به انجام کارهای موردعلاقه‌تان مشغول شوید، اما این وعده محقق نخواهد شد و کارهای غیرمنتظره‌ای در سر راه شما قرار می‌گیرد و مجبور خواهید شد به جای انجام کارهای دلخواهتان، این کارهای غیرمنتظره را به پایان برسانید.




فال روزانه فردا دی ( سه شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۳ )

فرصتی دست می‌دهد که باید بتوانی از آن درست استفاده کنی چون این فرصت به این زودی‌ها دوباره بدست نمی‌آید. اما در مورد احساساتت زیاده‌روی نکن چون پشیمان می‌شوی.

در خصوص توصیه های اجتماعی فردا نوشته شده است : مسافرتی پرخاطره در پیش داری و یا مسافر داری. بعضی ملاقات‌ها و دیدارهای این هفته را به فال نیک بگیر، چون این روزها روی خط شانس هستی.

فردا درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : در مقابل بعضی حرفهای منفی و یا نیش زبان زدنهای دیگران صبور و بردبار باشید. مراقب سلامتی‌ات باش. دور شدن از محیط های شلوغ و پر سر و صدا میتواند روحیه‌ات را بهتر کند.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : طلبی را که فراموش کردی وصول خواهد شد. بعضی‌ها به موقعیت تو در امور اقتصادی یا محیط کاریت غبطه می‌خورند پس قدر این زمان را بدان و با خرج‌تراشی بی‌فکر اوضاع را خراب نکن.

10متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

امروز در رابطه عاطفی‌تان بهتر است کمی صبورتر باشید و قبل از هر واکنشی، لحظه‌ای تامل کنید. ممکن است در دل حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشید، اما یادتان باشد که همیشه عجله برای بیان همه چیز، بهترین راهکار نیست. گاهی اوقات، یک کلمه نه‌چندان مناسب یا لحنی تند می‌تواند به رابطه شما آسیب بزند. امروز، کائنات به شما یادآور می‌شود که بر روی رویاها و آرزوهایتان تمرکز کنید. هر آنچه که در ذهن دارید، هر هدفی که برای خود ترسیم کرده‌اید، اکنون زمان آن است که با تمام وجود به سمت آن حرکت کنید. شما کلید دستیابی به همه آن‌ها را در دست دارید. اجازه ندهید تردیدها، ترس‌ها یا نظرات دیگران شما را از مسیرتان منحرف کند. اگر مجرد هستید و به دنبال یافتن عشق هستید، اولین گام این است که خودتان را بهتر بشناسید. شناخت دقیق از خواسته‌ها، نیازها، ارزش‌ها و مرزهای شخصی، راهنمای قدرتمندی برای شما خواهد بود. وقتی بدانید چه چیزی شما را خوشحال می‌کند و چه چیزی برایتان اهمیت دارد، می‌توانید به جای اینکه به دنبال پر کردن خلأهای درونی خود با روابط گذرا باشید، به راحتی افراد هم‌مسیر را شناسایی کرده و روابط سالم‌تری برقرار کنید. امروز  اگر متوجه شدید که کسی به طور مداوم به شما دروغ می‌گوید یا به وعده‌هایش عمل نمی‌کند، بهتر است فاصله خود را از او حفظ کنید.

عشقی سوزان و آتشین را امروز تجربه می‌کنید و این عشق به تنهایی و افسردگی شما خاتمه می‌دهد. معامله‌ای در پیش دارید و نقشه‌های زیادی برای سودآوری بیشتر کشیده‌اید، اما بهتر است این معامله را با چشم‌بسته انجام ندهید و یک‌بار دیگر جوانب مختلف آن را بررسی نمایید، در نهایت پس از بررسی‌های مختلف و مشورت با اطرافیان، معامله‌ای را انجام دهید که جایی برای ضرر در آن وجود نداشته باشد. امروز احساس می‌کنید که زمان سریع‌تر از همیشه حرکت می‌کند و حریف گذشت زمان نیستید، اجازه ندهید این وضعیت شما را از کارها عقب بیندازد و سرعت بیشتری به کارها بدهید و همیشه سعی کنید از زمان جلو باشید.  اهمیت زیادی به عشق‌ زندگی‌تان می‌دهید و لحظه‌ای از محبت و عشق‌ورزی به ایشان غافل نمی‌شوید، امروز همسر یا عشق ‌زندگی‌تان به شما ثابت می‌کند که ایشان نیز علاقه بی‌پایانی به شما دارد و از بودن در کنار شما راضی و خوشنود است.




فال روزانه فردا بهمن ( سه شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۳ )

به زودی تحولی رخ می‌دهد و این شرایط به همین صورت باقی می‌ماند. بعضی وقت‌ها باید دهها عامل دست به دست هم دهند تا اتفاقی بیفتد. بهتر است به جای انتظار کشیدن به فکر برنامه‌های فردیت باشی.

در خصوص توصیه های اجتماعی فردا نوشته شده است : همین روزها آرزوی قدیمی‌ات برآورده می‌شود و یا خودت را به آن نزدیکتر احساس می‌کنی. آنوقت زندگی شیرین‌تر از گذشته می‌شود. موفقیت شغلی یکی از دوستان یا نزدیکانت موجب خوشحالی و افتخار تو می‌شود.

فردا درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : در حال حاضر سلامتی کامل داری پس آن را با برنامه غذایی مناسب و ورزش تضمین کن.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : به احتمال زیاد مبلغی به پس‌انداز تو افزوده خواهد شد. برای پیشرفت کردن باید قاطعانه تلاش کنی تا به موفقیت خود یقین داشته باشی.

11متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

امروز، ممکن است دیدگاه شما نسبت به مسائل اطراف کمی مبهم و نامشخص باشد. این ابهام می‌تواند ناشی از عوامل مختلفی مانند خستگی ذهنی، اطلاعات ناکافی یا حتی احساسات درگیر در موضوع باشد. به همین دلیل، توصیه می‌شود که تصمیم‌گیری‌های مهم را به زمانی موکول کنید که دیدگاهتان شفاف‌تر شده باشد. با کمی فاصله گرفتن از مسئله و کسب اطلاعات بیشتر، می‌توانید تصمیمی آگاهانه‌تر و منطقی‌تر اتخاذ کنید. امروز شاید احساس کنید نیاز دارید با کسی درد دل کنید و بار دلتنگی‌هایتان را سبک‌تر کنید. دقت کنید که با چه کسی درد و دل می‌کنید. ممکن است ناخودآگاه به سمت افرادی گرایش پیدا کنید که خودشان نیز درگیر مشکلات و غم‌های مشابه هستند. گفت‌وگو با این افراد می‌تواند به جای سبک شدن بار، بر حجم غم و اندوه شما بیافزاید.!!!  به جای آن، سعی کنید با افرادی ارتباط برقرار کنید که روحیه شاداب و انرژی مثبتی دارند. اگر احساس می‌کنید درگیر یک عشق یک‌طرفه شده‌اید و تمام تلاش‌هایتان برای برقراری ارتباط عمیق‌تر نتیجه‌ای در بر نداشته است، شاید زمان آن رسیده که این عشق یک‌طرفه را رها کنید. شاید در ابتدا احساس درد و ناراحتی کنید، اما با گذشت زمان، این احساسات فروکش خواهند کرد و جای خود را به آرامش و امیدواری خواهند داد.

با منفی‌بافی راه به جایی نخواهید برد. از امروز دید مثبتی به زندگی داشته باشید و اجازه ندهید افکار منفی روز شما  را خراب کند. پولی برای سرمایه‌گذاری کنار گذاشته‌اید و به دنبال راهی برای افزایش درآمد خود هستید، به صلاح شما نیست که این پول را به گردش نیندازید و در اولین فرصت پس از مشورت با افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند، سرمایه‌تان را به گردش بیندازید. مطمئن باشید که از این سرمایه‌گذاری، سود سرشاری روانه حساب‌های بانکی شما خواهد شد. شرایطی که در منزل برقرار است امروز زمینه ناراحتی‌ شما را فراهم می‌کند. اجازه ندهید این ناراحتی روز شما را خراب کند. عشقی محبوبی را در دل دارید اما عشق خود را به دلدار ابراز نکرده‌اید، امروز زمان خوبی برای ابراز عشق نیست و اگر نمی‌خواهید معشوق دست رد به سینه شما بزند، ابراز عشق را به آینده موکول نمایید. انسان عجولی هستید، اما این روحیه به غیر از بی‌دقتی و اشتباه چیزی برای شما به دنبال نخواهد داشت. کارهای عقب‌افتاده را در زمان فراغت امروز انجام دهید. در آینده به گونه‌ای کار کنید تا کار ناتمامی روی دست شما باقی نماند. مهمان‌ ‌ناخوانده‌ای در راه منزل شماست. با آغوش باز پذیرای این مهمان باشید و در مهمان‌نوازی برای این فرد چیزی کم نگذارید.




فال روزانه فردا اسفند ( سه شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۳ )

آنقدر به کار و مسائل مالی سرگرمی که احساس و عاطفه را به کلی فراموش کردی. بخش مهمی از زندگی تو در مسائل عاطفی خلاصه شده است پس بیشتر به آن اهمیت بده.

در خصوص توصیه های اجتماعی فال های فردا نوشته شده است : با رسیدن یک خبر خوش و یا مقداری پول احساس می‌کنی روحیه تازه‌ای پیدا کردی. به زودی در جمعی حاضر می‌شوی که اگر مواظب حرفهایت باشی، خوش می‌گذرد. باید اطرافیان از کنار تو بودن لذت ببرند نه اینکه باعث رنجششان شوی.

فردا درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : برای غلبه بر بیماری کارهای ساده‌ای می‌توانی انجام دهی. مثلا خوردن مواد غذایی حاوی هورمونهای گیاهی، استفاده از نور فیلتر نشده و طبیعی روز، ورزش روزانه و کنترل استرس.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : بعضی مشکلات مالی در حال برطرف شدن است. هیچ کس نیست که در زندگی خود مشکلی نداشته باشد. اساسا وجود بعضی از مشکلات برای اینست که تو بیشتر تلاش کنی تا موفق شوی.

12متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

امروز بهتر است از پوشیدن لباس‌هایی که بیش از حد جلب توجه می‌کنند و خودنمایی محسوب می‌شوند بپرهیزید. این نوع رفتارها، به جای جذب دیگران، ممکن است باعث دوری آن‌ها از شما شود. یادتان باشد که ارزش یک فرد به چیزهایی که دارد نیست، بلکه به چیزهایی که هست، ارتباط دارد. امروز، روز مناسبی برای روبرو شدن با واقعیت‌هاست، حتی اگر تلخ باشند. ممکن است برای شما سخت باشد که حقیقت را درباره افرادی که به آن‌ها اهمیت می‌دهید بپذیرید، اما گاهی اوقات لازم است که از حمایت بی‌جا دست بردارید. شاید احساس کنید که با این کار به آن‌ها خیانت می‌کنید، اما در واقع، بزرگ‌ترین لطف شما به خودتان و آن‌ها این است که به آن‌ها اجازه دهید مسئولیت اعمالشان را بپذیرند. شاید با این کار، روابطتان تغییر کند یا حتی به پایان برسد، اما در بلندمدت، به آرامش بیشتری خواهید رسید. نیتی که در دل دارید، با صبر و شکیبایی به نتیجه خواهد رسید. اگر برنامه‌ای برای سفر دارید، با خیالی آسوده به راه بیفتید؛ زیرا این سفر برای شما سودمند و پربرکت خواهد بود. به اطرافیانتان اعتماد کنید و روابطتان را تقویت کنید، اما حواستان باشد که رازهایتان را با هر کسی در میان نگذارید، همه آن‌ها لایق اعتماد شما نیستند.

روز خوبی در پیش دارید و با شرایطی برای موفقیت‌های بیشتر روبه‌رو خواهید شد. موقعیت مالی متزلزلی دارید و به‌رغم اینکه گاهی اوقات اندوخته‌های شما لبریز می‌شود، مواقعی نیز وجود دارد که پول کم می‌آورید. اجازه ندهید این شرایط ادامه پیدا کند. در اولین فرصت فکری به حال پس‌انداز و صرفه‌جویی بردارید و شرایط مالیتان را ثبات بخشید. یکی از دوستان به دیدار شما می‌آید و نظر شما را برای انجام کاری جویا می‌شود. این فرد را از کوله‌بار تجربه‌های خود بی‌نصیب نگذارید و هر کاری که از دستتان برمی‌آید را برای وی انجام دهید. همسر یا عشق ‌زندگی‌تان امروز به شما ثابت می‌کند که بیشتر از چیزی که فکرش را می‌کنید قدر‌تان را می‌داند و از لحظه‌لحظه بودن در کنارتان لذت می‌برد. اتفاق ناگواری در کمین شماست. به صلاح شماست که حواستان را بیشتر از همیشه جمع کنید و مواظب سلامت وجود نازنین‌تان باشید. سفری در پیش دارید و در این سفر به شما خوش نخواهد گذشت، اما تن به این سفر بدهید و رنج سفر را به جان بخرید، چرا که دستاورد مهمی در این سفر نصیب شما خواهد شد. دوستان و آشنایان بیشتر از همیشه به شما توجه می‌کنند. لطف اطرافیان را پیش خودتان نگذارید و به دوستان و آشنایان ثابت کنید که پاسخگوی محبت‌های بی‌دریغ‌شان هستید.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار