فال روزانه سه شنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۱

به گزارش رصد روز ، فال روزانه سه شنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ و فال روز تولد بیست و چهار خرداد و فال روزانه فردا بیست و چهارم خرداد و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال ...

به گزارش رصد روز ، فال روزانه سه شنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ و فال روز تولد بیست و چهار خرداد و فال روزانه فردا بیست و چهارم خرداد و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.در ادامه فال فردا ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ را می خوانیم.

فال روزانه فردا فروردین ( سه شنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ )

 

همه درها را نمی‌توان با کلیدهای عاطفی باز کرد. شاید با این کلید بتوان دریچه قلبها را گشود و به آنها راه یافت اما مغزها و عقل‌ها کلید دیگری می‌طلبد و با احساسات کار درست نمی‌شود.

به وزن و تناسب اندامت اهمیت بده. داشتن یک رژیم غذایی و برنامه دقیق ورزش برای تو مهم است.

به دنبال یک ارتقاء شغلی، مبلغی دریافت می‌کنی که قسمتی از مشکلات مالی‌ات را پوشش می‌دهد.

1متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

احتمالا شما موفق شده اید که خودتان را از یک مخمصه نجات دهید ، پس نگاهی مثبت به شرایط دشوار داشتن برای شما کار سختی نیست. فقط مطمئن باشید که اشتباها رفتار غیر طبیعی نداشته باشید. برای اینکه توانایی شما در دیدن جنبه مثبت هر موضوعی همچنین می تواند شما را به سمت تکذیب کردن سوق بدهد. موقع صحبت کردن مطمئن باشید که حرفهایتان نه فقط بر پایه تخیلاتتان بلکه بر اساس واقعیت پی ریزی شده باشند.فال روزانه سه شنبه 24 خرداد 1401

فال روزانه سه شنبه 24 خرداد 1401

امروز در ابتدای وقتی به اهدافتان فکر می کنید مسیر مستقیمی را پیش روی خودتان می بینید که بدون هیچ گونه پستی و بلندی شما را یکراست به مقصدتان خواهد رساند. با این حال هر چه در طول روز پیش می روید می بینید که دو راهی های زیادی سر راهتان پیدا می شوند و انتخاب راهی که باید ادامه دهید برای شما بسیار دشوار خواهد بود. با این حال خوشبختانه شما خیلی راحت با این اوضاع کنار می آیید و نمی گذارید باعث ناراحتی و نگرانیتان شوند. یادتان باشد که همیشه مسیری که شما را به سوی خواسته هایتان می برد از خود مقصدتان مهم تر است، پس از راهی که طی می کنید نهایت لذت را ببرید و تسلیم موانع و سختی ها نشوید.

اگرچه برنامه‌های بلند مدت‌تان در ماه گذشته متمرکزتر شده بودند، شما در حالیکه به هدفتان نزدیک می‌شوید، کم کم از دست این برنامه‌ها خلاص می‌شوید. شما حالا در مسیر دیگری قرار گرفته‌اید، پس در مورد حوزه کاری خود بازنگری کنید و در مقصد نهایی خود تغییراتی ایجاد کنید. اگر تصمیم جدیدتان با تصمیم قبلی کاملا متفاوت بود نگران نشوید. شما چیزهای زیادی راجع به خود و جهان خود یاد گرفته اید، پس اگر لازم شد آماده باشید که مسیر و روشتان را نیز عوض کنید.~

فال روزانه فردا اردیبهشت (سه شنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۱)

 

به دنبال خوابها و خیال‌هایی هستی که بسیار دور از دسترس است. هر حادثه‌ای را بهانه می‌کنی تا با خیال‌بافی‌های خود به آن پر و بال بدهی و خود را با آن سرگرم سازی. عشق فقط در داستانها با اسب سفید به سراغ آدمها می‌آید! باید واقع‌بین بود و دست از این خیال‌ها برداشت.

سعی کن با طبیعت انس بیشتری بگیری. زندگی در طبیعت ایده‌آل است و بسیاری از ما از آن محروم هستیم. پس به دامان طبیعت برو و از آن لذت ببر.

اگر در روز بین چهار تا شش فنجان چای یا قهوه مصرف می‌کنی، از حدمجاز فراتر رفته‌ای. کافئین بیش از حد تو را بی‌قرار و عصبی می‌کند

تنوع در کارها بهتر است. داشتن چند کار مهم، تجربه کردن چند موضوع در یک زمان می‌تواند مفید و سودآور باشد. تو استعدادهای زیادی برای متحول کردن اوضاع اقتصادیت داری فقط باید آنها را بشناسی.

2متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

حتی اگر می توانید به روشنی حقیقت را ببینید -یا دست کم برداشتی از آن دارید- تصور نکنید که برداشت هر فرد دیگری از واقعیت نیز باید مشابه برداشت شما باشد. شما با دیدی درون گرایانه به جهان می نگرید که می تواند به اندازه خود جهان خیالی باشد ، بنابراین نسبت به شخصی که ممکن است به نتیجه ای مغایر با نتیجه شما رسیده باشد ، کمی بی توجه باشید.

امروز کمی احساس سرگشتگی می کنید و قاطعیت و آسودگی خیال جای خود را به علامت سوال بزرگی داده است. احساس می کنید هر راهی را که در پیش می گیرید ناگهان در میانه راه به جایی می رسد که معلوم نیست به کجا خواهد رسید. شاید این تردید با هیجان همراه باشد، ولی شما ترجیح می دهید در مسیری گام بردارید که آن را می شناسید و می دانید به کجا ختم خواهد شد. با این حال باید بپذیرید که در زندگی همه ما مراحلی هستند که نمی دانیم راه ما را به کجا دارد می برد، پس از ناشناخته ها استقبال کنید. شما امروز می توانید بی آن که عشقتان لب باز کند خواسته ها و نیازهای او را درک کنید، به او ثابت کنید که خواسته هایش برایتان اهمیت دارند.

شما مدام در درون تان سئوال‌های بسیاری را از خود می‌پرسید و بدون اینکه جوابی برای آنها داشته باشید از زندگی تان دلسرد می‌شوید. برای این که از این احساس دور شوید توصیه می‌کنیم در برابر اتفاقات زندگی تان، رفتار ها و گفتار دیگران خنثی عمل کنید تا بتوانید زندگی تان را کنترل کنید. با اینکه شما طبیعتا فردی خون گرم هستید اما بهتر است تلاش کنید تا کمی خون سرد شوید، خون سرد بدین معنا که در برابر رفتار دیگران ناراحت و غصه دار نشوید.

فال روزانه فردا خرداد (سه شنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۱)

 

باید صبر کنی تا آبهای به جوی بازگردد. در چنین حالتی می‌توانی خودت پیش‌قدم شوی تا مشکلتان حل شود در غیر اینصورت باید از خیر این عشق و علاقه بگذری و به فکر موقعیت دیگری باشی.

تا پایان روز احساس خوشبختی خواهی کرد چون بعضی امور، که فکرت را مشغول کرده بود، روبراه می‌شود. در یک میهمانی خبرهای امیدبخشی خواهی شنید.

این هفته برای تو بسیار پرتلاش خواهد بود. خبرهایی می‌رسد که خوشحال کننده است و وضعیت مالی تو را روبراه می‌کند. خودت و توانایی‌هایت را دست‌کم نگیر و اعتماد به نفس داشته باش.

3متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

زندگی امروز برای شما مثل نفس کشیدن در هوای تازه می باشد و افکار شما مثل پرنده ها آزادانه در سرتاسر آسمان پرواز می کنند. اما همه چیز آن طور که به نظر می رسد آرامش بخش نیست. بری اینکه پشت این تصویر زیبا احساسات غیر قابل حل به آرامی در حال ظهور کردن هستند. تلاش کنید که به خودتان نگرانی راه ندهید ، برای اینکه ممکن است شما در این چند روز توانایی سرکوب کردن آنها را پیدا کنید ، اما بهتر است به جای اینکه صبر کنید که احساساتتان سرریز شوند ، آنها را پردازش کنید.

با وجود این که طی چند هفته گذشته کارها با سرعت خیلی زیادی پیش می روند و سرتان خیلی شلوغ بوده است، تازه اول کار هستید و باید انتظار بیشتر از اینها را داشته باشید، پس کلاهتان را سفت گرفته و با سرعت تمام بدوید، زیرا تا آخر این ماه یک دنیا کار برای انجام دادن دارید. سعی نکنید خودتان را به آن راه بزنید یا از سرعت کارها کم کنید زیرا به ضررتان خواهد شد. همراه با جریان پیش بروید تا نتایجی فوق العاده به دست بیاورید. حتما وقتی را برای دور هم جمع شدن همراه با دوستانتان کنار بگذارید و با آنها در مورد موضوعات مورد علاقه تان بحث کنید؛ این کار هم به آرامش ذهنتان کمک کرده و هم ارتباط ما با آنها را محکم تر خواهد کرد

شور و اشتیاق شدید شما می‌تواند در روابط تان با یکی همکاران یا با نامزدتان باعث بروز اختلاف بشود. اما زیاد صحبت کردن در این مورد فقط تأثیر منفی می‌گذارد، مگر اینکه شما در جستجوی حقیقت و راستی باشید. مردم از این اخلاق شما که خیلی راحت حرف می‌زنید و خیلی راحت هم قول می‌دهید خسته شده‌اند. فراموش نکنید که نباید در مورد یک کار صحبت کنید بلکه فقط باید آن را انجام دهید.
فال روزانه فردا تیر (سه شنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۱)

 اختلاف کوچکی با دوست یا همسرت پیش می‌آید که چندان مهم نیست و باید با گفتگو و تفاهم آنرا حل کنی تا به بحران بزرگ و ریشه‌دار تبدیل نشود.

اخبار خوشحال کننده و دیدارهای سودمندی در انتظار توست. روش زندگیت را عوض کن تا از این حالت تنش و التهاب خارج شوی. باید به آینده‌ات امیدوار باشی.

سود فراوانی به دست خواهی آورد به طوری که نمی‌دانی با آن چکار کنی. در این جور مواقع افراد سرکیسه را باز می‌کنند و به ولخرجی روی می‌آورند اما تو باید دوراندیش باشی و به آینده و اهدافت فکر کنی.

4متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

با وجود اینکه ممکن است اینگونه به نظر برسد که شما در برابر اجبار تسلیم شده اید ، ولی زیاد راضی نیستید که فقط به خاطر پیدا کردن یک نگرش مثبت ، احساسات عمیق ترتان را از ذهنتان پاک کنید. اما شما اکنون یا می توانید از تخیلتان برای تقویت کردن روحیه خودتان استفاده کنید یا اینکه هیچ کاری نکنید. انتخاب با شماست هر یک از این دو راه را که انتخاب کنید شاید مجبور شوید که بعدا در طول روز وقتی که ماه وارد برج عقرب شد دوباره جلوی احساسات خود را بگیرید. به یاد داشته باشید که حساس بودن نسبت به دنیای درونتان به این معنی نیست که واجب است به خاطرش خودتان را اذیت کنید.

امروز شما خیلی خوب اطرافیانتان را درک می کنید و این موضوع باعث محبوبیت زیاد شما در میان آنها خواهد شد. سعی کنید برای این که در به نتایجی که می خواهید دست پیدا کنید دانش و تجربه را با هم همراه کنید، اگر خودتان تحربه کافی را ندارید از افرادی که مجرب و در عین حال مورد اعتمادتان هستند کمک بگیرید. شوخ طبعی و خوش رفتاری را حتما در نظر داشته باشید، زندگی به اندازه کافی جدی هست، لزومی ندارد شما آن را از این که هست برای خودتان و دیگران سخت تر کنید. اگر از انتخاب خود در رابطه با شریک زندگیتان مطمئن نیستید به خودتان کمی وقت بدهید و پیش از آن که اطمینان حاصل کنید قدم در راهی که هیچ بازگشتی ندارد نگذارید.

فردا از همه طرف دعوت می شوید. حس بسیار لذت بخشی است که می توانید در این هوای خوب بهاری بیرون بروید و در میان دوستان شاد باشید. یکی از مشکلاتی که با آن مواجه خواهید بود این است که میان گزینه های موجود، یکی را انتخاب کنید. یا عشقتان مکالمه های صادقانه داشته باشید و هر موضوعی که میان شما بلاتکلیف باقی مانده است را حل و فصل کنید. کار و کار و کار همیشه خوب نیست. کمی هم به زندگی شخصی خود برسید. با دوستان خود صمیمیت بیشتری برقرار کنید. زیرا برای شاد بودن به آدم ها و دوستان خوب نیاز دارید.
فال روزانه فردا مرداد (سه شنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۱)

 

اینهمه عجله و شتابزدگی برای چیست؟ باید با صبر و حوصله اجازه بدهی تا گذر زمان خود بخود فاصله‌ها و مشکلات بین شما را حل کند.

امروز شانس با تو خواهد بود پس دست به کاری بزن که برایت سود و صرفه اقتصادی داشته باشد.

5متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

امروز شما وقتی که با شرایط جدید روبرو می شوید ، به خصوص بعد از اینکه چند اتفاق عجیب باعث ناراحتی شما شده اند ، احساس خوبی خواهید داشت. اما نباید خیلی هم احساس راحتی کنید ، برای اینکه همه چیز در حال تغییر کردن است. حتی اگر استرسها تمام شده باشند ، شاید شما امروز قادر نباشید که به هرچیزی که می خواهید برسید. خوشبختانه شخصی که قبلا نسبت به شما ستیزه جو بوده است ، اکنون برای اینکه با شما هم پیمان شود می تواند رویه اش را تغییر دهد. بنابراین بی جهت به توانایی های این حامی حسادت نداشته باشید.

امروز احساس می کنید که تعهدات اجتماعیتان بیش از اندازه شما را تحت فشار قرار داده و محدود کرده اند، به همین دلیل هم دنبال راه فراری هستید تا خودتان را نجات دهید. زمان زیادی برای نقشه پردازی ندارید و باید بلافاصله دست به کار شوید، ولی خوشبختانه شما توانایی این را دارید که در چنین موقعیت هایی بی آن که هیجان زده شوید اوضاع را تحت کنترل خود دربیاورید. فقط این را در نظر داشته باشید که برنامه تان را فقط محدود به زمان حال نکنید و چند هفته آینده را در نظر داشته باشید. اگر دوست دارید زبان جدیدی را یاد بگیرید اکنون ذهنتان بسیار آماده است و زمان بسیار مناسبی برای انجام این کار می تواند باشد.

فردا سرشار از انرژی و انگیزه برای تعیین اهدافتان و تلاش برای رسیدن به آنها باشید. به سادگی می توانید روی هدفتان متمرکز شوید و ساعت ها در راه رسیدن به آن تلاش کنید، تمام توان خود را به کار بگیرید و خواهید دید آنقدرها هم کار خسته کننده ای نیست به ویژه اگر اینکه در پایان راه چه چیزی در انتظار شما است را در ذهن خود مجسم کنید. فردا به اولویت هایتان بیندیشید و ببینید این روزها چه کارهایی را باید و چه کارهایی را نباید انجام دهید، خیلی سختگیر نباشید و بگذارید حس درونیتان راهنماییتان کند. به یاد داشته باشید که زمانی که خودتان توانایی هایتان را تایید می کنید دیگران را نیز دعوت به باور داشتن نسبت به خودتان می کنید.

 

فال روزانه فردا شهریور (سه شنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۱)

 

: بیش از حد تحت تاثیر حرفهای این و آن قرار می‌گیری. باید به جای احساسات، عقل و منطق خود را ملاک قرار دهی و با خردمندی تصمیم بگیری به نحوی که اساسی و جدی باشد.

با خوش‌بینی روزت را شروع کن. در این صورت هم با انرژی مثبت به کارهایت می‌پردازی و هم به اطرافیانت انرژی می‌دهی.

به سود مالی می‌رسی که قابل توجه است. شاید بخواهی آنرا برای خود و دوستانت خرج کنی، اما تصمیم عاقلانه‌تر این است که به فکر آینده‌ات باشی و آنرا پس انداز کنی. گاهی اوقات مقداری پس انداز می‌تواند برای روزهای سخت مفید باشد.

6متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

شهریور : به جای اینکه هر موضوعی را بارها و بارها تجزیه و تحلیل کنید ، سعی کنید که با یک روش خوب شروع به فعالیت کرده و بعد ببینید که چه اتفاقی می افتد. افکارتان فقط می توانند شما را به دوردستها ببرند و واقعا به هیچ روشی نمی توانند به شما بگویند که دیگران اکنون در مقابل عمل شما چه واکنشی نشان خواهند داد. بهترین نتایج ممکن را در ذهن تصور کنید؛ فقط زمان می تواند به شما نشان دهد که نقشه های شما موثر بوده است یا نه.

راه هایی که در حال حاضر در مقابل خود می بینید با یکدیگر در تعارض هستند، چرا که نیازهای شخصیتان شما را به راهی کشانده و توقعاتی که دیگران از شما دارند نیز شما را به سویی دیگر می کشانند. در حالت عادی شما گزینه ای پیش رویتان را مورد تجزیه و تحلیل قرار می دادید تا راهی را که منطقی تر است انتخاب کنید، ولی امروز احساس می کنید شاید بتوانید هر دو مسیر را بی آن که فشار زیادی به شما وارد شود طی کنید. اشکالی ندارد اگر این کار را انجام دهید، ولی به محض این که احساس کردید دارید فشاری بی از حد توانتان را تحمل می کنید تصمیمتان را گرفته و یکی از این دو راه را انتخاب کنید

شما می‌توانید تحت تسلط یک افسون جادویی زندگی کنید که باعث می‌شود شما فکر کنید همه چیز در خانه عالی است، در زمانی که اصلاً این گونه نیست. بهتر است که فردا با دیدی خوش‌بینانه به جهان بنگرید، به خاطر اینکه روشن نبودن ایده‌های شما به طور طیبعی می‌تواند بر قضاوت درست افرادی مثل شما سایه‌افکنی کند. خوشبختانه در طی روز وضوح و روشنی بر می‌گردند، بنابراین تصمیم‌گیری‌های بزرگ را به بعد موکول نکنید.

 

فال روزانه فردا مهر (سه شنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۱)

 

پس از یک دوره قهر و جدال دوره‌ای می‌رسد که در آن عشق و آشتی حرف اول را می‌زند. زندگی نیز چون یکسال چند فصل دارد و بدون این فصلها دچار رکود خواهد شد.

باید ورزش را جدی گرفت و از مصرف چیزهایی که سلامتی تو را تهدید می‌کند جدا خودداری کرد.

از امروز باید برای فردایت برنامه‌ریزی کنی. کسی که طبق یک برنامه حرکت کند به دور از هرگونه خیالبافی، به اهداف خود می‌رسد.

7متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

مثل اینکه درهای خوشبختی به روی شما بسته شده اند ، بنابراین اکنون قبل از اینکه زمان را از دست بدهید کاری مثبت انجام بدهید. این کار نیز دردسرهایی دارد ، برای اینکه خیلی سریع واکنش نشان دادن نیز مشکلات خودش را دارد. اگر شما کاملا به خودتان مطمئنید دوباره فکر کنید و ببینید که در چند ساعت آینده چه احساسی خواهید داشت. اگر کم کم در حالیکه روز به جلو می رود شما این اطمینانتان را از دست دادید ، فقط باید به مسائل مهم فکر کنید. به موضوعاتی که شما نسبت به آنها آگاهی ندارید باید بیشتر از کارهایی که می خواهید انجام دهید توجه کنید.

در حال حاضر احساسات درونی شما از قدرتی بیش از پیش برخوردار هستند و می توانید نیازها و خواسته های اطرافیانتان را درک کنید. این موضوع به شما کمک خواهد کرد که آشنایی هایتان را به دوستی و دوستی هایتان را به پیوندهایی عمیق و پایدار تبدیل کنید و حتی رابطه عاشقانه تان را نیز تحت تاثیر قرار داده و بهبود خواهد بخشید. شاید هم دارید رابطه عاطفی گذشته تان را برای همیشه پشت سر می گذارید و فکر می کنید آماده اید که تجربه تازه ای را آغاز کنید. با این حال هنوز کارهای زیادی باقی مانده اند که پیش از رها شدن کامل از گذشته تان باید انجام دهید. تا فرصت باقیست هر چه سریعتر کارهای نیمه تمامتان را به انجام برسانید

فقط زمانی که شما از نادیده گرفته شدن احساسهایتان ناراحت می‌شوید، توجه دیگران به سمت شما جلب می‌شود. اما باز هم ممکن است که شما به اندازه‌ای که آرزو داشتید احساس راحتی نکنید. خوشبختانه شما قادر خواهید بود به حد کافی خودتان را مطرح کنید در حالی که برخی از بخشهای وجود خود را هنوز مخفی نگاه داشته‌اید. مقاومت کردن در برابر اکثر رازهای ارزشمند هنوز می‌تواند منشأ اولیه آسایش خاطر شما باشد.

فال روزانه فردا آبان (سه شنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۱)

با احساسات دیگران نمی‌شود بازی کرد. کسی که با آتش بازی می‌کند خودبخود طعمه آن خواهد شد. شاید تو در این باره حق داشته باشی اما هر کاری عواقبی دارد که باید آنرا در نظر داشت.

در خود انرژی فوق‌العاده‌ای می‌بینی. دوست داری کارهای زیادی بکنی اما نمی‌دانی چه کاری در درجه اول قرار دارد. باید آن را در بهترین راهی که تشخیص می‌دهی صرف کنی تا موفق گردی.

کمی لبخند و تفریح در این برهه از زمان برای تو لازم است. می‌توانی انرژی خود را در کنار کار و تلاش به تفریح و سرگرمی هم اختصاص دهی. اما به خاطر داشته باش که زیاده‌روی نکنی چون به ضررت خواهد بود.

اوضاع مالی تو همچنان روال عادی خود را دارد اما با کمی تلاش و کوشش و حوصله بیشتر می‌توانی تحولی در وضعیت مادی خود ایجاد کنی.

8متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

 

امروز شما این توانایی را دارید که حجم زیادی از اطلاعات را زیر و رو کرده و می توانید از راه شهودی بفهمید که کدامیک از همه مهم تر است. به غریزه های خودتان اطمینان داشته باشد ، برای اینکه شما می توانید گرفتاری احساسی پیچیده ای را به خوبی متوجه بشوید. خوشبختانه شما به سمت بحثهایی که از قبل در موردشان اطلاعات دارید نمی روید. شما می دانید که چگونه می توانید یک راز را مخفی نگه دارید و می دانید که بهتر است برخی از حرفها را ناگفته باقی بماند.

امروز شما خیلی راحت می توانید حرف زده و با دیگران ارتباط برقرار کنید و حتی در مورد چیزهایی حرف بزنید که در حالت عادی چندان برایتان راحت نیستند. این وضعیت می تواند تغییرات جدیدی را در شما و رابطه ای که با دوستان و اطرافیانتان دارید ایجاد کند. این ریسک را پذیرفته و آنچه در ذهنتان می گذرد را به زبان بیاورید، حتی اگر فکر می کنید دیگران انتظار شنیدن چنین حرف هایی از جانب شما را ندارند. واکنشی که از افرادی که برایتان مهم هستند دریافت خواهید کرد شما را شگفت زده خواهد کرد. شما قلبی مهربان دارید، ولی یادتان باشد که در مقابل مشکلات و دردهای دیگران بیش از اندازه احساساتی برخورد نکنید و خودتان را زیادی درگیر چیزهایی که به شما ارتباط دارند نکنید.

به تازگی خداوند به شما هدیه خوبی را بخشیده است، به همین دلیل شما انرژی بسیار زیادی را برای مقابله با مشکلات زندکی تان به دست ﺁورده اید و بخاطر این موضوع خدا را شاکر هستید. شما در عین حال باید از زندگی که در خال حاضر دارید تمام استفاده را بکنید زیرا ممکن است هر لحظه این اوقات خوش به پایان برسد. به دلیل هدایا و موهبت‌هایی که خداوند به شما ارزانی داشته است مغرور نشوید، به فعالیت‌هایتان مثل سابق ادامه دهید و کسی را از دست خود نرنجانید

 

فال روزانه فردا آذر (سه شنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۱)

 

رفته رفته این اختلاف حل خواهد شد. گذر زمان به هر دو طرف نشان خواهد داد که تندروی بیشتر به آنها آسیب می‌رساند. از این رو هر دو سرعقل آمده و با هم آشتی می‌کنند.

به زودی اتفاقاتی می‌افتد که تو را شادمان می‌کند. حالا نوبت آسایش و آرامش به وجود آمده پس از آن لذت ببر.

تنبلی را از خود دور کن. با ورزش و مطالعه بیشتر می‌توان فعال‌تر از همیشه باشی.

موفقیت خوبی در زمینه مسائل مالی و اقتصادی بدست می‌آوری. کسی که موفق‌تر است، رقیبان و حسودان بیشتری هم خواهد داشت. بدون توجه به آنها به کار خودت ادامه بده.

9متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

امروز برای شما سخت است که رویاهایتان را پیش خود نگه دارید ، برای اینکه به همان اندازه که شما دوست دارید افکارتان را با دوستانتان در میان بگذارید آنها هم علاقه مندند که بفهمند در ذهن شما چه می گذرد. بخشی از حرفهای شما دیگران را شوکه خواهد کرد ، اما قصد شما غافلگیر کردن دیگران نیست. صحبت های شما جادویی هستند و باعث می شوند که اطرافیانتان شما را تحسین کنند.

با وجود این که امروز قلبا برای حمایت و کمک به نزدیکان و دوستانتان آماده هستید، کارهایتان ممکن است زیاد با خواسته قلبیتان مطابقت نداشته باشند. در واقع رفتارتان می تواند به جای این که گرم و دوستانه باشد خیلی سرد و همراه با بی اعتنایی به نظر برسد. در هر صورت لزومی ندارد حتما علاقه خود به اطرافیانتان را در قالب حمایت از آنها نشان دهید، گاهی ترجیح می دهید آنها را تشویق کنید که توانایی های درونی خود را یافته و بدون تکیه به دیگران به خواسته هایشان برسند. البته بهتر است این فکر و احساس خود را با آنها در میان گذاشته و کاری کنید که متوجه شوند چقدر برای شما ارزشمند هستند

از اینکه به دیگران کمک کنید بسیار خوشحال هستید. این کار حس بسیار خوبی به شما می دهد. فردا در جمع های کاری و دوستانه بسیار خوشحال و سرزنده هستید و ایده های بسیار خوبی هم برای مطرح کردن دارید. از اینکه موضوع اصلی مکالمه ها را شما تعیین کنید، هراسی نداشته باشید. فردا فرصت خوبی است تا کارهای خیریه را آغاز کنید. از آنجا که خودتان در جمع دوستان حال خوبی دارید، دیگران نیز از معاشرت با شما لذت خواهند برد. به جسم و سلامت بدن خود نیز اهمیت دهید. غذاهای سالم بخورید و ورزش کنید.

فال روزانه فردا دی (سه شنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۱)

 

اطرافیانت به تو سفارش می‌کنند که بهترین راه را انتخاب کنی اما تو همچنان لجباز و یک‌دنده‌ای!! به چه قیمتی می‌خواهی حرفت به کرسی بنشیند؟!

وضعیتی پیش می‌آید تا بتوانی یک یا چند تن از دوستان قدیمی را که مدتی از آنها بی‌خبر بودی، ملاقات کنی. فکر یک سفر مدتی است ذهنت را به خود مشغول کرده. به زودی مقدمات آن فراهم می‌شود.

باید در آرامش به خوردن غذا مشغول باشی چون داشتن استرس و یا کار پرمشغله و راه رفتن در هنگام غذا خوردن، نه تنها هیچ نفعی برایت ندارد بلکه ممکن است سلامتی‌ات به خطر بیفتند.

تو هم مثل دیگران آرزوی موقعیت اقتصادی بهتر را داری اما در این معامله، آنها خواسته‌های زیادی از تو دارند و تو نمی‌توانی به تنهایی به یک به یک آنها پاسخ دهی پس بهتر است به جای قبول همه کارها با هم یک یا دو قسمت را به دست گیری تا از بتوانی جوابگو باشی.

10متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

پیشرفت های خوبی در زمینه مالی دارید و دیدگاه بهتری پیدا می کنید. شرایطی را که فکر می کردید رو به رو شدن با آن ها مشکل است به خوبی درک می کنید و به راحتی به اهدافتان دست می یابید.در حال حاضر شخصی مایل است که ازشما مراقبت کند و از شما حمایت کند.حتی ممکن است آنها به دنبال شغل بهتری برای شما باشند و یا به طریقی بخواهند که اعتماد به نفس شما را بالاتر ببرند.شما نیز می خواهید که این کارها را جبران کنید.گرچه ممکن است در این زمینه نتوانید ولی فراموش نکنید که راه های زیادی برای قدردانی از آنها وجود دارد.

تعلق خاطر شما به سنت امروز در زمینه کاری می تواند باعث موفقیت شما بشود. درک کردن این موضوع که یک سابقه بد چگونه می تواند مانع شما بشود ، شما را قادر خواهد کرد که بتوانید با استعدادهایتان بر شرایط دشوار چیره بشوید. به دلیل توجه کردن به خود از روشی که درپیش گرفته اید خارج نشوید. اکنون برای شما زمانی است که عضوی از یک گروه باشید نه الزاما یک راهنما.

وقتی نقشه و برنامه مشخصی در دست داشته باشید بیشترین اعتماد به نفس را در رابطه با آینده تان خواهید داشت. شما دوست دارید برای رسیدن به اهدافتان با اولویت هایی تثبیت شده و یک استراتژی همراه با سعی و پشتکار پیش بروید. با این حال تعهدات قبلیتان انتخاب هایتان را محدود کرده اند و حاضرید هر کاری کنید تا خودتان را از این قیدها و محدودیت ها رها کنید. ولی عکس العمل های ناگهانی که از روی درماندگی و سردرگمی باشند به شما کمک زیادی نخواهند کرد. برای آماده شدنتان وقت بگذارید و زمانی که همه چیز برای پرواز آماده شد بال هایتان را گشوده و هر چقدر که دلتان می خواهد بالا بروید.

فال روزانه فردا بهمن (سه شنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۱)

 

در روابط‌تان مراقب باشید. تو فرد خاکی و راحتی هستی، اما ممکن است اطرافیان اینطور استنباط نکنند و از روی حسادت و یا به هر دلیلی برایت دردسرهایی درست کنند.

به زودی شاهد بعضی تغییرات هیجان انگیز و مثبت در زندگی‌ات خواهی شد. به مسافرتی دعوت میشوی که خاطرات شیرینی برایت دربر دارد.

اگر بیش از حد احساس استرس می‌کنی شاید به ایجاد تغییراتی در نوع زندگی و یا شیوه برخوردت با استرس نیازمندی. بهتر است بین وظایف کاری، مسئولیت‌ها و اوقات فراغتت تعادل برقرار کنی.

پس از مدتی رکود اقتصادی دوباره اوضاع روبراه می‌شود و پول نسبتا خوبی بدست می‌آوری. به زودی مقداری پول از دست می‌دهی اما نگران کننده نیست.

11متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

ممکن است که امروز رقابت کردن نسبت به قبل برایتان اهمیت بیشتری داشته باشد ، اما نه آنقدر مهم که فقط به خاطر شرکت کردن در یک مسابقه استراحت بعداز ظهرتان در خانه را از دست بدهید. اما هنوز هم کامل کردن خوشی هایتان با خندیدن و تفریح کردن با برنامه های قبلیتان ایده جالبی است. شاید برنده شدن در همه کارهایی که انجام می دهید ، مهم باشد ، اما نباید به خاطر جلو افتادن در یک مسابقه شانس لذت بردن را از دست بدهید.

امروز شما می توانید خیلی خوب با دیگران ارتباط برقرار کرده و با درک احساسات و نیازهایشان آنها را با خود همراه کنید، از این موقعیت بهترین بهه ممکن را ببرید. شما نسبت به توانایی خود در تغییر دادن جهت زندگیتان شور و اشتیاق بسیاری دارید هر چند شاید امروز در این زمینه کار زیادی از دستتان برنیاید. در واقع وضعیت موجود مثل این است که ذهنتان آزاد ولی دست هایتان بسته باشد. به جای این که با محدودیت هایی که برنامه فعلیتان برای شما ایجاد کرده است بجنگید، با چالش هایی که در مسیر برایتان پیش می آیند مواجه شوید. از این وضعیت ذهنی خود برای برنامه ریزی و تصور آینده تان و تغییراتی که باید برای رسیدن به خواسته هایتان در زندگی خود به وجود بیاورید استفاده کنید.

فردا برایتان بسیار سخت است برای کندوکاو در درون احساسات خود آرام بگیرید. به خاطر اینکه شما اغلب قبل از اتمام کاری را که قبلا شروع کرده اید کاردیگری را آغاز می‌کنید. به هر حال اکنون با سیاره حاکم شما مریخ که در برج نشان بی هدف شما قرار گرفته است ممکن است آنقدر مشتاق نباشید که جایی سفر کنید. از لحظه حال لذت ببرید و اجازه دهید تا احساساتتان هر گونه آرزو و امید را از دلتان شست و شو دهند تا به جایی که می‌خواهید برسید. این کار آنقدرها که به نظر می‌رسد سخت و ترسناک نیست.

فال روزانه فردا اسفند (سه شنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۱)

 

دوستی که با تو سر ناسازگاری داشته پشیمان شده و به فکر جبران رفتارش است. بهتر است تو هم او را ببخشی و مسائل گذشته را پیش نکشی.

بزودی از یک کار و یا خوش قلبی‌ات نتیجه می‌گیری. هدایا و یا مقداری پول به دستت می‌رسد که باعث خوشحالی‌ات می‌شود.

باید از تازه‌ترین سبزیجات و میوه‌ها استفاده کنی و از جایی خرید کنی که مواد غذایی‌اش سالم و تازه باشد. نوع مواد غذایی که مصرف می‌کنیم با سلامتی بدن رابطه مستقیم و بسیار نزدیکی دارد.

مراقب اعمال و رفتارت باش. کوچکترین خطا می‌تواند برای تو توبیخ مالی به همراه خواهد داشت.

12متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

شما امروز بین آرزویتان برای انگیزش درونی و نیازهایتان برای یک استراحت آرام و ساده احساس آشفتگی می کنید. اما حتی زمانی که تنها هستید برای اینکه کتابی را برداشته و در مورد موضوعی که مورد علاقه تان است چیزی بیاموزید ، تردید به خود راه ندهید. کسب کردن اطلاعات جدید به وسیله مطالعه و صحبت کردن با دیگران همچنین می تواند بذرهای هوشمندی را در شما بارور کند.

شما همیشه سعی دارید طوری برخورد کنید که انگار همه کارهایتان بر اساس عقل و منطق است، ولی گاهی مثل امروز به نفعتان است که احساستان را در اولویت قرار دهید. امروز مسائل عاطفی برای شما همچون معمایی پیچیده هستند، زیرا از طرفی نیاز به احساس امنیت و حمایت عاطفی دارید و از طرفی دیگر می خواهید استقلال خود را حفظ کنید. خوشبختانه برای شما امکان پذیر است که از هر دوی اینها بهره مند شوید. ولی بهترین حالت برای شما این است که تا جای ممکن نسبت به طرف مابلتان مقاومت و مخالفت نکنید. در مکالمات خود سعی داشته باشید که بیطرفانه رفتار کنید تا از بروز هر نوع چالش و تنش جلوگیری کنید

سیاره بخت شما یعنی ونوس در چرخه قهقرایی خود قرار گرفته است و شما در این سال جدید وسوسه شده‌اید که به جای ابراز کردن آرزوهایتان آنها را برای خود درونی سازید. باوجود این فردا وقتی که از سوی یک منبع قدرتمند محدودیت‌هایی برایتان ایجاد می‌گردد، از رسیدن به آرامش درونی ناامید می‌شوید. سرکشی و نافرمانی فقط تلف کردن وقت و انرژی است؛ چراکه شما احتمالا بر فشارهای بیرونی که بهتان تحمیل می‌شود پیروز نخواهید شد. پس عاقلانه جبهه خود را انتخاب کرده و سعی کنید با بدیهیات نجنگید.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار