فال روزانه سه شنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۱

به گزارش رصد روز ، فال روزانه سه شنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ و فال روز تولد بیست و نهم شهریور و فال روزانه فردا بیست و نهم شهریورماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.ف...

به گزارش رصد روز ، فال روزانه سه شنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ و فال روز تولد بیست و نهم شهریور و فال روزانه فردا بیست و نهم شهریورماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.در ادامه فال فردا ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ را می خوانیم.

فال روزانه فردا فروردین ( سه شنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ )

ممکن است در انجام کارها ماهر باشی اما این دلیل نمی‌شود که در حوزه عشق و دوست داشتن هم چنین مهارتی را داشته باشی.

تو فرد بااستعدادی هستی. کافی است از این استعداد و توانایی در زمینه‌های مختلف استفاده کنی تا هم تغییری در زندگیت رخ دهد و هم پرنشاط و فعال باشی.

بهتر است سری به پزشک خود بزنی. چون نگرانی‌های تو را نسبت به بعضی از عوارض جسمی برطرف خواهد کرد. خستگی و افسردگی بیشتر دلایلی روحی دارد و آنها را باید بطرف کرد.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : یک مشکل اداری و یا دعوای حقوقی پایان می‌گیرد، هر چند ممکن ایت تو از نتیجه آن راضی نباشی. به زودی شرایطی برای پیشرفت و توسعه کارت فراهم می‌شود.

1متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

امروز به یک مراسمی دعوت می شوید. شاید برای رفتن به آنجا تمایل زیادی نداشته باشید اما بهتر است که در آن حضور داشته باشید. پیشنهادهای خوبی به شما می شود که نباید این فرصت را از دست بدهید. شما توانایی های زیادی دارید اما از آنها استفاده نمی کنید. شاید چون وقت و انرژی را تنها روی کارهای موقتی می گذارید. بهتر است که به هدف های بلند مدت تان بیشتر توجه کنید. در انتهای روز خبری می شنوید که تغییری را در زندگی تان ایجاد خواهد کرد. کمی انعطاف پذیرتر باشید تا اتفاقات خوب جذب تان شود. شخصی بالاخره قرضش را به شما پس خواهد داد. نامه ای دریافت می کنید که حاوی خبر مهمی برای شماست. حادثه ای از سرتان می گذرد حتما صدقه بدهید. در مورد یک مسئله دائم از دیگران ایراد نگیرید، به جای این کار بهتر است کمی به خودتان بیشتر سخت بگیرید.

همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز وفاداری‌اش را به شما ثابت می‌کند. به لحاظ مالی روز بسیار خوبی را آغاز کرده‌اید، این فرصت را از دست ندهید و اگر قصد سرمایه‌گذاری دارید، پول خود را در بازار املاک و مستغلات سرمایه‌گذاری کنید و مطمئن باشید سود سرشاری از این کار نصیب شما خواهد شد. دوستان بسیار خوبی دارید و لحظه‌ای شما را برای رسیدن به هدف‌هایتان تنها نگذاشته‌اند، قدر این دوستان را بدانید و به آنها ثابت کنید که هرگز محبت‌هایشان را فراموش نمی‌کنید.  عازم سفر کاری هستید و به رغم اینکه شرایط برای سفر مهیا نیست، چاره‌ای ندارید به غیر از اینکه رخت سفر بر تن کنید و مسافرت بروید. اما خطرهای این مسافرت را به جان بخرید و مطمئن باشید که به لحاظ کاری دستاورد مهمی را از این سفر به ارمغان خواهید آورد. کار مهمی را باید انجام دهید، اما بهتر است قبل از انجام این کار حتماً با افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند مشورت کنید و نظر بزرگ‌ترها را جویا شوید. روحیه مسئولیت‌پذیری دارید و برآورده‌کردن نیازهای اعضای خانواده را به نیازهای خودتان مقدم می‌دانید. قبل از اینکه این رویکرد باعث شود تا رسیدگی به خودتان را فراموش کنید، از امروز تصمیم بگیرید که در کنار رسیدگی به نیازهای دیگران، از خودتان غافل نشوید.  مدتی است که احساس می‌‌کنید کارها آن‌گونه که انتظار دارید پیش نمی‌رود و از روند انجام کارها رضایت ندارید، امروز ورق بر می‌گردد و کارهای روزانه راحت‌تر از چیزی که فکرش را بکنید انجام خواهد شد.

 




فال روزانه فردا اردیبهشت ( سه شنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ )

دچار یک حالت روحی می‌شوی که برایت غریب است. دوست داری خیلی کارها انجام دهی و در خود انرژی فوق‌العاده‌ای می‌بینی که باید در راه درست خرج کنی. اگر با خودت رو راست باشی منبع این انرژی هم پیدا می‌شود!!

 

فردا درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : همیشه خوردن غذاهای پختنی می‌تواند به بدن تو آسیب برساند. در هر وعده غذایی سبزیجات و میوه‌جات را هم بگنجان تا ویتامین مناسب هم به بدنت برسد.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : در زمینه کاری یا درسی به موفقیتی می‌رسی که در آینده برایت منفعت مالی زیادی خواهد داشت.

2متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

امروز روز رمانتیکی برایتان خواهد بود، از این رو بیشتر از همیشه به ظاهرتان رسیدگی کنید زیرا بسیار مورد توجه اطرافیان تان، به خصوص شریک زندگی تان، قرار خواهید گرفت. اگر مجرد هستید، شانس پیدا کردن نیمه گمشده تان را خواهید داشت. اما سعی کنید در این شرایط خود واقعی تان باشید، در این صورت بیشتر برای دیگران جذاب خواهید بود. در زمینه کاری در شرایط بدی گیر افتاده اید. مشکل اینجاست که اطلاعات کافی ندارید، اگر سعی کنید که دامنه اطلاعات تان را گسترش دهید، از پس آن نیز بهتر برخواهید آمد. در عشق ثابت قدم باشید. این روزها شما احساس می کنید که احتیاج به یک رابطه ثابت و هم نشین دائمی دارید. در مورد مسئله ای کاری احتیاج به تمرکز بیشتری خواهید داشت. نگرانی تان در مورد مسئله ای با حضور یک شخص سوم برطرف می شود و اوضاع روبراه خواهد شد.

انسان سخاوتمندی هستید و دستی گشاده‌ دارید، این روحیه شما را به انسان محبوب و مردم‌داری در میان اعضای خانواده و اطرافیان تبدیل کرده است. در نتیجه گشاده‌دستی را ادامه دهید و تا می‌توانید دست اطرافیان را بگیرید.   همسایه‌ها در منزل یا محل‌کار آن‌گونه که انتظار دارید با شما رفتار نخواهند کرد، از این رفتار دلخور نشوید و مطمئن باشید در چند روز آینده همه چیز درست خواهد شد. انسان مهربانی هستید، اما محبت خود را از اعضای خانواده دریغ می‌کنید. این وضعیت باعث شده اهل منزل بر این باور باشند شما فرد سنگ‌دلی هستید که خیر دیگران را نمی‌خواهید. این رویکرد را تغییر دهید و محبت خود را با رفتار و گفتار به اطرافیان ثابت کنید. احساس می کنید که اطرافیان از شما جلو افتاده‌اند و دستاوردهای چندانی در زندگی ندارید، دلیل این وضعیت را در نبود مهارت و تخصص جویا شوید و امروز به خودتان قول بدهید که با فراگیری تخصص‌های جدید و موردنیاز جامعه، مهارت‌های بیشتری کسب کنید و دستاوردهای چشمگیری را از آن خود نمایید. تنهایی را به حضور در جمع ترجیح می‌دهید و امروز فرصتی برای خلوت با خودتان پیدا می‌کنید.  همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز حسابی شما را تحویل می‌گیرید و جام وجودتان را از عشق لبریز می‌کند.

 




فال روزانه فردا خرداد ( سه شنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ )

نمی‌شود بعضی چیزها را در خود پنهان کرد. زیرا آثار و علائم آن از قیافه ظاهری و بخصوص چشم‌ها بیرون می‌زند. یاس و نومیدی را از خود دور کن، چون برای خود تقدیری داری و آن را دنبال می‌کنی.

 

در شرایط ایده‌آلی از لحاظ سلامتی قرار داری. پس باید مراقب باشی و با ورزش و خوردن غذای مناسب، سلامتی‌ات را تضمین کنی.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : وضعیت اقتصادی تو در حد نرمال است و فعلا مشکلی وجود ندارد. باید همیشه هوشیار و آماده باشی تا دچار بحران نشوی.

3متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

امروز حس یک میلیونر را دارید. بالاخره به پولی که می خواستید رسیدید و می توانید وسایل مورد علاقه تان را بخرید. اگر امروز قرار ملاقاتی دارید، لباس های رنگی و مورد علاقه تان را بپوشید تا اعتماد به نفس تان نیز افزایش یابد. نگران هیچ چیز نباشید، اگر به صلاح تان باشد، همه چیز به خوبی پیش خواهد رفت. اگر نمی توانید نظر دیگران را برای رسیدن به هدف تان جلب کنید، بهتر است که این بار تسلیم شوید. مطمئن باشید که مسیری که در پیش می گیرید خیلی با ایده آل های شما تفاوت ندارد. شما اگر فکر و ذهن خود را درست و منطقی کنترل کنید، توانایی و خلاقیت های بسیاری در وجودتان نهفته است. برای انجام کاری بهتر است زودتر تصمیم بگیرید و فرصت پیش آمده را از دست ندهید. ماجراجو باشید، اما تا جایی پیش بروید که خطری شما را تهدید نکند.

روز خوبی راآغاز نکرده‌اید و سلامتیتان در خطر است، در چنین شرایطی شرط عقل این است که بیشتر از همیشه مواظب سلامتیتان باشید و روز را به گونه‌ای به پایان برسانید که سلامت وجود نازنینتان به خطر نیفتد. با فرصت مناسبی برای افزایش درآمد و سود بیشتر روبرو خواهید شد. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و دارایی‌های خود را دوچندان کنید. بر این باور هستید که اعضای خانواده پشتیبان شما نیستند و هوایتان را ندارند، اما امروز به مشکلی بر می‌خورید و اهل منزل همه‌جانبه از شما برای حل این مشکل پشتیبانی می‌کنند، از اتفاق امروز درس بگیرید و در آینده شما نیز از هر فرصتی برای حمایت و پشتیبانی از اعضای خانواده استفاده کنید.  به خودتان قول بدهید که کمتر سخن بگویید و پرحرفی را کنار بگذارید.  انسان باهوش و زیرکی هستید، امروز زمان مناسبی است تا از این هوش و استعداد نهایت استفاده را ببرید. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز به شما ثابت می‌کند که از صمیم ‌قلب دوستتان دارد و روزی سرشار از عشق و محبت را برای شما رقم خواهد زد.

 




فال روزانه فردا تیر ( سه شنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ )

دوباره فرصت خوبی در اختیار تو گذاشته خواهد شد که این بار نباید آن را از دست بدهی. کسی که فرصت‌ها و موقعیت‌های عاطفی زندگیش را از دست می‌دهد فقط در زندگی حسرت نصیبش می‌شود. از وقت‌های استفاده کن.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : بهتر است فکر سودهای بزرگ را فعلا از سرت بیرون کنی چون الان زمان مناسبی برای اجرای برنامه‌های تو برای بدست آوردن سود مالی نیست. در این مدت به کارهای عقب‌افتاده‌ات برس و فعلا به همین اوضاع رضایت دهی.

4متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

اگر مجرد هستید، امروز فردی توجه شما را جلب می کند. دوست دارید که به او نزدیک شوید و صحبت را آغاز کنید اما می ترسید. ترس شما طبیعی ست اما بد نیست که این بار جسارت داشته و پا پیش بگذارید. از آنجا که این اتفاق به ندرت برای شما رخ می دهد، نباید از آن ساده بگذرید. امروز دوست دارید که به جای شنیدن، بیشتر حرف بزنید. موضوعی ذهن تان را درگیر کرده که می خواهید از آن صحبت کنید و نظر دیگران را هم بدانید. اما مراقب باشید زیرا به هر کسی نمی توان اعتماد کرد. اتفاقی که دنبالش هستید، خود بخود نمی افتد، باید خودتان قدمی بردارید. کاری با دیگران نداشته باشید، شما هیچ وقت به سادگی به چیزی یا جایی نرسیده اید. تند مزاجی و ضعف اعصاب شما به خاطر وسواس بودن به مسائل مادی است. این روزها عشق نقش بسیار مهمی در زندگی تان بازی می کند.

خوراکی‌های مضر را کنار بگذارید و رژیم غذایی سالمی در پیش بگیرید. با تغییر سبک زندگی، درهای جدیدی از موفقیت را به روی خود باز کنید. به فکر انجام کار و کاسبی جدیدی هستید و می‌خواهید با این تجارت جدید، شرایط را برای افزایش درآمد و سود بیشتر مهیا کنید، امروز فرصت مناسبی دست می‌دهد تا به این فکر جامه عمل بپوشانید و برای تامین سرمایه‌ لازم جهت اجرای این کار جدید، از دوستان و آشنایان کمک بگیرید.  انسان عاشق‌پیشه‌ای هستید و تاکنون عشق‌های زیادی را تجربه کرده‌اید، ادامه این رویکرد چیزی به غیر از تنهایی برای شما به دنبال نخواهد داشت. در نتیجه از امروز عاشق‌پیشگی را کنار بگذارید و به فکر عشقی ماندگار و همیشگی باشید. قول‌‌های پوشالی را کنار بگذارید و سر حرفتان بمانید. در غیر این‌صورت به فرد نامطمئنی تبدیل خواهید شد و کسی روی حرف شما حساب نمی‌کند. علاقه‌ای به بودن در کنار اعضای خانواده نشان نمی‌دهید و فرد محبوبی درمیان اعضای خانواده نیستید، دوری از خانواده به صلاح شما نیست و امروز فرصتی را برای بودن در کنار اهل منزل اختصاص دهید و از امروز به بعد، رفتاری مهربانانه را با آنها در پیش بگیرید.

 




فال روزانه فردا مرداد ( سه شنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ )

سوالهای مهمی مطرح می‌شود که در حال حاضر جوابی برای آنها نداری. کسی از تو درخواستی می‌کند که فعلا باید خوب به آن فکر کنی و بعد جواب بدهی. زندگی عاطفی تو به زودی دچار تغییرات چشم‌گیری می‌شود.

به رغم آنکه توانمندی خوبی در حل مشکلات و تحمل سختی‌ها داری با این حال بعضی وقت‌ها از کوره در می‌روی و به این و آن پرخاش می‌کنی. این نوع برخوردها هم دیگران را می‌رنجاند و هم سلامتی‌ات را به خطر می‌اندازد.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : به فکر خریدن کفش و کلاه آهنی باش چون یک بحران مالی در راه است که خود را باید برای مقابل با آن آماده کنی.

5متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

امروز اخبار خوبی در زمینه مالی و شغلی تان می شنوید به طوری که دیدتان نسبت به زندگی بهتر می شود. اما هنوز هم ته دلتان یک نگرانی وجود دارد که بی مورد است. نگذارید حال شما به خاطر یک خاطره تلخ از گذشته یا نگرانی بی مورد نسبت به آینده، خراب شود. زمان آن است که یک تغییر اساسی به زندگی تان دهید. اگر بر سر دوراهی گیر کرده اید، سعی کنید راهی را انتخاب کنید که برایتان ساده تر است. اگر چه تصمیم گیری بر اساس منطق خوب است اما دلتان را نادیده نگیرید. در مورد تصمیم که درباره اش دو دل هستید، از گوش کردن به حرف دیگران ضرر نمی کنید. رازی که با شما در میان گذاشته شده، پیش خودتان نگه دارید. منتظر شنیدن حرفی از شخصی که برایتان بسیار مهم است هستید. چشمتان را باز کنید و واقعیت اطرافتان را همانگونه که هست بینید.

برای حفظ سلامتیتان هم که شده امروز از مشاجره و جروبحث دوری کنید. به لحاظ مالی روز خوبی را آغاز کرده‌اید و از جایی که انتظارش را نداشتید، سودی روانه حساب‌های بانکیتان خواهد شد. تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید. دوستان و آشنایان برای حل مشکلی که امروز با آن روبرو هستید به کمک شما می‌آیند. محبت دوستان را بدون پاسخ نگذارید و به دنبال فرصتی برای جبران لطف اطرافیان باشید.  کار ناتمامی که مدتی است انجام آن به تعویق افتاده را امروز به پایان برسانید.  احتمال زیادی وجود دارد که همسر یا عشق ‌زندگیتان از حرف‌های شما ناراحت شود. در اولین فرصت این دلخوری را برطرف کنید و در آینده بیشتر مواظب گفتار خود باشید.

 




فال روزانه فردا شهریور ( سه شنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ )

با یک تماس تلفنی و یا فرستادن یک پیغام یا نامه می‌توانی به او بفهمانی که به فکرش هستی. خاطرات گذشته، همیشه منبع و ذخیره‌ای روحی و معنوی است که باید از آن به خوبی استفاده کرد.

احتیاج به کمی استراحت داری. فرصتی باید پیدا کرد تا این خستگی را از تنت دور کنی و با آرامش و انرژی به برنامه‌های بلندمدت فکر کنی.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : پول و ثروتی بدست می‌آوری اما در نحوه خرج کردن آن باید دقت داشت. این ثروت بادآورده نیست که با بذل و بخشش‌هایت آن را به باد دهی.

6متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

با خلاقیتی که امروز از خود به خرج می دهید، نه تنها در محیط کار، بلکه در رابطه عاطفی تان نیز گل خواهید کاشت. سعی کنید برای تنوع دادن به زندگی تان این روند را هر چند وقت یک بار عملی کنید. اگر به دنبال تغییری در زندگی تان هستید، خودتان باید دست به کار شوید، هیچ فرد دیگری نمی تواند مثل خودتان زندگی تان را از این رو به آن کند. پس اگر هدفی در سر دارید، هر چه سریع تر برای آن قدم بردارید. فردی مدت هاست که دلتنگی شما را می کند. هرچند که وقت تان پر است اما او را نیز از یاد نبرید. حساب و کتابتان برای انجام کاری درست پیش نمی رود. برای رفتن به جایی و گفتن حرفی بهتر است تعجیل نکنید. در مورد یک مسئله خانوادگی، گرچه نیت تان خیر است، اما بهتر است سری که درد نمی کنند، دستمال نبندید. دلخوری ای که از یک دوست دارید به زودی برطرف می شود.

یکی از اعضای خانواده به موقعیت اجتماعی شما حسادت می‌کند و این وضعیت امروز زمینه ناراحتی شما را فراهم خواهد کرد.  نگرانی‌های بیش‌از‌حد را کنار بگذارید و به خاطر داشته باشید که کاری از دست شما برای حل تمامی مشکلات دنیا بر‌نمی‌آید.   غصه گذشته‌ها را نخورید و مطمئن باشید که آینده شادی و شادکامی را برای شما رقم خواهد زد. اگر تاکنون عاشق نشده‌اید امروز زمان عاشقی شما فرا می‌رسد و چشم شما به محبوبی خوش‌ قدوبالا خواهد افتاد، این عشق را به فال نیک بگیرید و مطمئن باشید که با عشقی ماندگار و آتشین سروکار دارید. شرایطی مهیا می‌شود تا دانش و مهارت خود را افزایش دهید و یک‌سروگردن بالاتر از رقبا قرار بگیرید. روز شلوغی را آغاز کرده‌اید اما کارها راحت‌تر از چیزی که انتظار دارید به پایان می‌رسد و فرصتی برای استراحت و تفریح پیدا می‌کنید. روحیه‌ای خلاق و مبتکر دارید، اما حجم زیاد کارها شما را از خلاقیت و کارهای نوآورانه دور کرده و فرصتی برای ابراز خلاقیت پیدا نمی‌کنید، امروز بخت با شما یار است چرا که فرصت فراغتی پیدا می‌کنید تا پس‌ از مدت‌ها به کارهای دلخواه بپردازید و به خلاقیت خود پر و بال بیشتری دهید. انسان شوخ‌طبعی هستید و همیشه لبخند بر لب دارید. این روحیه را ادامه دهید و مطمئن باشید خنده بر هر درد بی‌درمان دواست.

 




فال روزانه مهر

حکایت امروز تو مثل روزهای گذشته است. باز هم رفتار گذشته را تکرار می‌کنی، فرصت‌های طلایی را از بین می‌بری و بعد، مدتی را به حسرت آن می‌نشینی!!! به این ترتیب فرصت‌های دیگری هم نفله می‌شود!

اخبار خوشحال کننده و دیدارهای سودمندی در انتظار توست. روش زندگیت را عوض کن تا از این حالت تنش و التهاب خارج شوی. باید به آینده‌ات امیدوار باشی.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : در حال حاضر اوضاع اقتصادی تو ثابت است. اما روند کارها ناگهان تغییر خواهد کرد. این حوادث برعکس آن چیزی جریان دارد که تو انتظارش را داشتی. باید با صبر و حوصله تصمیمی اتخاذ کرد تا دوباره اوضاع روبراه شود.

7متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

دوست دارید امروز از دنیای خیال تان دور شده و به واقعیت نزدیک شوید اما خیالپردازی نمی گذارد. نمی خواهد خیلی سخت بگیرید. همه ما گاهی به این تغییر حالت نیاز داریم. در این وضعیت که با شریک زندگی تان بیشتر در ارتباط باشید و از ایده هایی که در سر دارید با او گفتگو کنید. حتی اگر مشکلی میان شما بوجود آمده، از آنجا که روحیه ای رمانتیک دارید، بهتر می توانید آن را حل کنید. مسئله ای ذهن تان را درگیر کرده، به جای حرص خوردن، به آن بخندید تا تمام شود. یادتان باشد شما فقط یک بار زندگی می کنید، دست بکار شوید. هر روز، روز مباداست. دست از سر کسی که از نصیحت شنیدن بی زار است بردارید. فقط خودتان را خسته می کنید، کمکی به او نمی کنید. دیدن و صحبت با شخصی ایده تازه ای به سرتان می اندازد. از این ایده به سادگی نگذرید.

نیازی نیست نگران سلامتیتان باشید، امروز از هر روز دیگری سرحال‌تر خواهید بود. فکر کسب مال از راه‌های غیرقانونی را کنار بگذارید و مطمئن باشید بار کج هرگز به منزل نمی‌رسد. اعضای خانواده در ظاهر رابطه خوبی با هم دارند، اما در باطن وضعیت فرق می‌کند و اختلاف‌نظرهای زیادی را در میان اهل منزل مشاهده می‌کنید، اجازه ندهید این وضعیت نفاق و دوری میان اهل منزل ایجاد کند و امروز فکری به حال دوستی و صلح در بین اعضای خانواده بردارید.  احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و یکی از آشنایان وجود دارد، به نفع شماست که بر اعصاب خود مسلط باشید و اجازه ندهید این مشاجره بالا بگیرد. برای کاهش نگرانی‌ها دمی در کنار عشق ‌زندگیتان بنشینید و آرامش بگیرید. سودای انجام کار مهمی را در سر دارید و بر این باور هستید که از این کار سود و منفعت چشمگیری به جیب می‌زنید. امروز بهترین فرصت برای انجام این کار است و مطمئن باشید که از این کار ضرر نخواهید کرد. فراموش کرده‌اید که وقت طلا است و اهمیتی به گذر زمان نمی‌دهید، این وضعیت شما را از رقبا عقب انداخته و جلوی پیشرفت شما را گرفته‌است. امروز زمان مناسبی است که فکری به حال این شرایط بردارید و با مدیریت‌زمان و برنامه‌ریزی، قدر لحظه‌های با ارزش زندگی خود را بدانید و به بهترین استفاده را از عمر خود ببرید. قدر لحظه‌های زندگی را بدانید و اجازه ندهید گذر عمر شما را غافلگیر کند.

 

 




فال روزانه فردا آبان ( سه شنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ )

این تردیدهای توست که اراده‌ات را ضعیف کرده و باعث می‌شود تا فرصتهای مهمی را از دست بدهی. پس این تردیدها را باید از خودت دور کنی.

در خصوص توصیه های اجتماعی فردا نوشته شده است : حواست را جمع کن چون همین روزها شانس در خانه‌ات را به صدا درمی‌آورد. مشکل ذهنت را مشغول کرده که به خوبی و خوشی تمام می‌شود. یک نفر از اعضای سالمند خانواده در مسئله مهمی کمکت می‌کند.

دچار رکود اقتصادی شده‌ای. احتیاجی به خشم و خروش نیست. بر اعصابت مسلط باش چون تو با خونسردی و عقلانیت بهتر میتوانی خود را از این تنگنا نجات داده و روزهای بهتری را تجربه کنی.

8متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

امروز پیغام یا زنگی دریافت می کنید که مربوط به کاری ست که در گذشته انجام داده اید. این پیغام حس خوبی را به شما منتقل می کند به طوری که دوست دارید آن فرد را به صرف یک قهوه دعوت کنید. درنگ نکنید و خوشحالی تان را به او نشان دهید. میان شما و اطرافیان تان سوتفاهمی رخ داده، بهتر است به جای حرص خوردن برای آنها توضیح دهید که این موضوع هیچ جنبه شخصی برای شما نداشته است. حتی اگر آنها حقیقت را نفهمند، حداقل شما خیال تان راحت می شود که تلاش تان را کرده اید. هدیه ای دریافت خواهید کرد یا حرفی خواهید شنید که بسیار خوشحالتان می کند. هیچکس جز خودتان محرم رازتان نیست، سفره دلتان را برای دیگران باز نکنید. خیال انجام کاری رهایتان نمی کند، به جای فکر کردن آن را روی کاغذ بنویسید و در موردش تحقیقات را شروع کنید.

نگرانیهای بیش‌ازحدی که برای سلامتی خود دارید را کنار بگذارید.  نظرهای خود را به دیگران تحمیل می‌کنید و اجازه نمی‌دهید اعضای خانواده برای زندگی خودشان تصمیم بگیرند، امروز زمان مناسبی است تا این روحیه را کنار بگذارید. امروز غرق خاطره روزهای اول عاشقیتان می‌شوید و خاطره‌های خوش این روزها ذهن شما را کاملاً مشغول می‌کند. همکاران در محل‌کار یا اعضای خانواده در منزل، امروز با شما همکاری لازم را ندارند. اجازه ندهید این وضعیت روحیه شما را خراب کند و از هرگونه رفتار ناپسند خودداری نمایید. با شرکت در کارهای خیر و خداپسندانه به لحاظ روحی به آرامش برسید. خبری فرخنده به دست شما می‌رسد و این خبر زمینه شادی شما و اعضای خانواده را فراهم خواهد کرد.

 

 




فال روزانه فردا آذر ( سه شنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ )

با احساسات دیگران نمی‌شود بازی کرد. کسی که با آتش بازی می‌کند خودبخود طعمه آن خواهد شد. شاید تو در این باره حق داشته باشی اما هر کاری عواقبی دارد که باید آنرا در نظر داشت.

در خود انرژی فوق‌العاده‌ای می‌بینی. دوست داری کارهای زیادی بکنی اما نمی‌دانی چه کاری در درجه اول قرار دارد. باید آن را در بهترین راهی که تشخیص می‌دهی صرف کنی تا موفق گردی.

کمی لبخند و تفریح در این برهه از زمان برای تو لازم است. می‌توانی انرژی خود را در کنار کار و تلاش به تفریح و سرگرمی هم اختصاص دهی. اما به خاطر داشته باش که زیاده‌روی نکنی چون به ضررت خواهد بود.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : اوضاع مالی تو همچنان روال عادی خود را دارد اما با کمی تلاش و کوشش و حوصله بیشتر می‌توانی تحولی در وضعیت مادی خود ایجاد کنی.

9متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

آیا به فکر تغییر شغل تان هستید؟ احتمالا امروز پیشنهادهایی را می شنوید که وسوسه تان می کند شغل تان را تغییر دهید، بهتر است از آن سرسری نگذرید زیرا زمان خوبی برای ایجاد تغییرات در زندگی تان است. به زودی پیشرفت قابل ملاحظه ای در زندگی تان ایجاد می شود. البته بهتر است قبل از برداشتن هر قدمی، تحقیقات لازم را انجام دهید. به یاد یکی از دوستان قدیمی تان می افتید. حتی اگر رابطه شما در آن زمان به خوبی پیش نرفت، اکنون زمان خوبی ست تا فرصت دوباره ای به یکدیگر دهید. در زندگی خصوصی با ایجاد تغییراتی کوچک در رفتارتان آرامش بیشتری را به وجود بیاورید. عکس العمل دیگران در رابطه با فعالیت جدیدی که آغاز کرده اید فوق العاده مثبت و خوب خواهد بود. مدارک دولتی به دستتان خواهد رسید که می تواند نقش بسیار مهمی برای رسیدن به موفقیت هایتان بازی کند.

مشکلات را به تنهایی تحمل نکنید و بار مشکلات خود را با اعضای خانواده به اشتراک بگذارید.  شرایطی را برای رفاه و آسایش بیشتر اعضای منزل فراهم نمایید. اعضای خانواده را سرزنش نکنید و اجازه مشارکت در تصمیم‌های مهم زندگی به آنها بدهید. مدت زیادی است که از کسی پول گرفته‌اید و شرایطی برای پرداخت بدهی خود پیدا نکرده‌اید، امروز سایه همای سعادت بر سر شما می‌افتد و پولی به دستتان می‌رسد. با این پول، بدهی‌های خود را صاف کنید و در آینده راه پس‌انداز و صرفه‌جویی را در پیش بگیرید و به‌گونه‌ای زندگی کنید که دیگر قرض بالا نیاورید. یکی از آشنایان که انتظار زیادی از وی دارید امروز کار ناشایستی انجام می‌دهد و زمینه ناراحتی شما را فراهم می‌کند، چشم بر کار ناشایست این فرد ببندید و به ایشان ثابت نمایید که بخشش از بزرگان است.   روز خوبی را آغاز کرده‌اید و اگر دست به خاک بزنید، طلا خواهد شد. این شرایط را مغتنم بدانید و بستری برای سود و درآمد بیشتر مهیا کنید. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز مرتکب اشتباهی می‌شود و اصلاح این اشتباه نه تنها شما را به دردسر خواهد انداخت، بلکه زمینه نگرانی و اضطراب‌ شما را فراهم می‌کند. اجازه ندهید این اضطراب زمینه دلخوری میان شما و عشق ‌زندگیتان را فراهم کند و امروز از عشق ‌زندگیتان درخواست کنید که از این اشتباه‌ درس بگیرید و در آینده مرتکب چنین اشتباهی نشود.

 




فال روزانه فردا دی ( سه شنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ )

باید نسبت به آینده‌ات مطمئن باشی. لزومی ندارد که همیشه دیگران این تضمین را به تو بدهند که همه چیز درست و روبراه است! وقتی خودت در مورد انتخابت یقین داشته باشی و با خود صادقانه رفتار کنی، کافی است و حالا این تو هستی که به خودت روحیه می‌دهی.

یک موفقیت کوچک هم کافی است تا این فضا را عوض کرده و دوباره تو را سرحال و شادمان کند. می‌توانی از این موفقیت کوچک نردبانی بسازی برای رشد و رسیدن به موفقیت‌های بزرگ.

با استرس و اضطراب، اعصاب و جسم تو را تحلیل می‌رود پس به خودت مسلط باش و اعتماد به نفس داشته باش. صحبت با یک مشاور خوب و باتجربه می‌تواند به تو کمک کند.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : در خرج کردن پول کمی متعادل باش. آنقدر خرج می‌کنی که کم می‌آوری، در صورتی که بیشتر مخارج در اصل غیرضروری بوده. باید کمی صرفه‌جویی کنی.

10متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

امروز نسبت به خودتان حس مثبتی دارید از این رو سعی کنید که بیشتر بیرون از خانه و در ارتباط با دیگران باشید. این حس خوب شما، به خوبی به دیگران نیز منتقل خواهد شد. فرصت خوبی ست تا اگر با اطرافیان تان اختلافی دارید، به گفتگو بنشینید. امروز در هر مکالمه ای پیروز خواهید شد. از وضعیت مالی خود راضی نیستید، اگر به دنبال تغییری هستید باید خودتان دست به کار شوید. اگر دنبال هدف تان باشید، مطمئنا به آن خواهید رسید. یک تماس تلفنی و احوالپرسی از طرف شما حال یکی از دوستانتان را خوش می کند، هیچ چیز به اندازه تقسیم شادی و موفقیت هایتان با کسانی که دوستشان دارید نمی تواند خوشحالتان کند. سعی کنید وقت بیشتری را با او که دوستش دارید بگذرانید، به او بگویید که چقدر برایتان مهم است.

کارهای زیادی باید انجام دهید و سرتان حسابی شلوغ است، اما ناراحت و نگران نباشید چرا که به اندازه کافی انرژی برای انجام کارهای روزانه بدست خواهید آورد و تمام کارهای امروز را تا انتهای روز به پایان خواهید رساند. اهمیت زیادی به سلامت خود می‌دهید و مواظب جسم و جان خود هستید، این روحیه را ادامه دهید و به خطر داشته باشید که سلامتی سلطنت ناپیدا است. قدر پول و سرمایه‌ خود را بدانید و ولخرجی نکنید. در غیر این صورت زودتر از چیزی که فکرش را بکنید قرض و بدهکاری بالا می‌آورید و حساب و کتاب زندگی از دست‌تان خارج می‌شود. امروز همسر یا عشق ‌زندگیتان در بستر بیماری افتاده و حال‌‌وروز خوشی ندارد، در چنین شرایطی لحظه‌ای عشق ‌زندگیتان را تنها نگذارید و با پرستاری از ایشان، به وی ثابت نمایید که در خوشی‌ها و ناخوشی‌ها کنارش هستید.  اهل خانواده بر سر موضوعی با یکدیگر اختلاف‌نظر دارند و این وضعیت زمینه دلخوری اعضای خانواده را فراهم کرده‌است، قبل از اینکه این دلخوری بالا بگیرد، امروز در میان اعضای خانواده پادرمیانی کنید و بین اهل منزل صلح و صفا برقرار نمایید. فرصتی پیدا می‌کنید تا به تفریح یا ورزش دلخواهتان بپردازید. احتمال دارد که پدر یا مادر یا یکی از بزرگان فامیل بیمار شود، در نتیجه امروز بیشتر از همیشه مواظب بزرگ‌ترهای خانواده باشید.

 




فال روزانه فردا بهمن ( سه شنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ )

باید زمان بیشتری را صرف بازنگری اعمال و رفتار خود در گذشته کنی. باید تجربه‌های گذشته‌ات را به دقت مرور کنی تا دوباره دچار همان مشکلات نشوی و انتخاب درستی داشته باشی.

می‌توانی نامه‌ای برای یک دوست عزیز بفرستی. هرچند امروزه این رسم برافتاده و جایش را به تماس تلفنی و ایمیل داده اما نوشتن یا خواندن یک نامه لذت دیگری دارد. هم تو را سرذوق می‌آورد و هم دوستت را خوشحال می‌کند.

به طور متوسط هر فرد حداقل به مدت نیم ساعت در روز به ورزش هوازی با شدت کم (پیاده روی، باغبانی، کار در خانه) و ورزش هوازی با شدت متوسط (پیاده روی تند، حرکات موزون، دویدن، شنا) نیازمند است. تو در چه مرحله‌ای هستی!!!

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : باید کاری داشته باشی یا پیدا کنی که مطابق با شان و مقام تو باشد. رضایت شغلی فقط به درآمد و یا حقوق آخر ماه نیست. وقتی کاری را دوست نداشته باشی با عشق و علاقه به آن نمی‌پردازی.

11متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

 

امروز با خوابی عجیب بیدار می شوید به طوری که تا ساعت ها ذهن تان را درگیر می کند. شاید آن خواب نشانه ای برایتان باشد، بنابراین ساده ازش نگذرید. اگر مدت ها قرار است که کاری را آغاز کنید، امروز زمان خوبی برای استارت زدن است. ایده های خوبی که به ذهن تان می رسد را آزادنه به زبان آورید. کلید موفقیت شما در این راه صبر است. یکی از دوستان تان به شما پیشنهادی داده که برایتان دور از انتظار بوده است. بهتر است که تصمیم گیری سریع خودداری کنید. به خودتان زمان دهید تا فکرتان پخته تر شود. به داشته و نداشته هایتان شاکر باشید و با دلخوش برای پیشرفت تلاش کنید. در یک رابطه عاطفی اوضاع آن طور که دلخواه شماست پیش نمی رود، صبور باشید نه عجول. در خانواده و فامیل طوفانی به پا شده که می گذرد و خسارتش قابل جبران است، بیهوده دستپاچه نشوید.

تسلط بیشتری بر رفتار خود داشته باشید و احساساتی نشوید. به فکر افزایش درآمد هستید، اما بیگدار به آب نزنید و پولی که با هزارویک زحمت بدست آورده‌اید را پس از مشورت با افراد باتجربه، سرمایه‌گذاری کنید. سفری کوتاه در پیش دارید و در این سفر لحظه‌های شادی را تجربه خواهید کرد. این فرصت را مغتنم بدانید و برای مدتی هم که همسر یا عشق‌زندگی‌تان برای رفتار ناپسندی که روزمرگی‌های زندگی فاصله بگیرید و به جسم و ذهن‌تان استراحت بدهید. مدتی است که به فکر انجام کار مهمی هستید. امروز زمان مناسبی است تا این کار مهم را آغاز کنید. مطمئن باشید انجام آن فایده‌‌های زیادی برایتان به دنبال خواهد داشت. آهنگ سفر کرده‌اید و می‌خواهید مسافرت کنید، اما خطرهای زیادی در این سفر شما را تهدید می‌کند. خطرهای این سفر را به جان بخرید و مطمئن باشید سفری که امروز انجام می‌دهید، در درازمدت فایده‌های زیادی برای شما به دنبال دارد.  حرف‌های زیادی در دل دارید، اما اهل دردِدل با اطرافیان نیستید. قبل از اینکه این رویکرد زمینه افسردگی شما را فراهم کند، سفره دل خود را پیش فردی که سنگ‌صبور شماست، باز کنید و بار غصه‌ها را زمین بگذارید.

 




فال روزانه فردا اسفند ( سه شنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ )

فرصت‌ها را نباید از دست داد. کسی که اول فرصتهایش را از دست می‌دهد و بعد برای از دست دادنش غصه می‌خورد، دچار جهل مرکب شده. اگر تو از این گروه هستی برایت دعا می‌کنم تا حالت خوب بشه!!

تا پایان روز احساس خوشبختی خواهی کرد چون بعضی امور، که فکرت را مشغول کرده بود، روبراه می‌شود. در یک میهمانی خبرهای امیدبخشی خواهی شنید.

اگر در روز بین چهار تا شش فنجان چای یا قهوه مصرف می‌کنی، از حدمجاز فراتر رفته‌ای. کافئین بیش از حد تو را بی‌قرار و عصبی می‌کند

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : روزهای خوشی در انتظار توست. وضعیت مالی تو رو به بهبودی است. پس مراقب باش که دست به ماجراجویی نزنی چون فرصت‌های خوبی را از دست می‌دهی.

12متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

یکی از دوستان قدیمی جویای حالتان می شود و شما را سورپرایز می کند. سعی کنید دلخوری های قدیمی را دور بریزید و بار دیگر این فرصت را به خودتان و او بدهید. مطمئن باشید که اتفاقات خوبی در انتظار شماست. اگر دوست دارید به هدفی که در سر دارید برسید، باید تمام مراحل پیش رو را پشت سر بگذارید، با نادیده گرفتن برخی مسایل، هیچ چیزی حل نخواهد شد. بنابراین واقع گرا باشید و برای رسیدن به هدف تان سخت کوش تر. از شخصی توقعی دارید تا کاری را برایتان انجام دهد. او را درست و با شواهد و توانایی هایش قضاوت کنید، در موردش زود تصمیم نگیرید. در مورد یک تصمیم بر سر دوراهی قرار گرفته اید، هرگز با حسرت زندگی نکنید. به نیتی که دارید می رسید، کمی صبور باشید.

یکی از دوستان نزدیک امروز درخواستی از شما دارد تا با دیدگاه‌های شما بیشتر آشنا شود و روشنفکریتان را امتحان کند.  فرصتی برای افزایش درآمد دارید اما قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، جوانب این کار را حسابی بررسی نمایید. بوسیله دوستان با فرد سرشناسی آشنا خواهید شد. از این آشنایی نهایت استفاده را ببرید و دامنه موفقیت‌های خود را گسترش دهید. همسر یا عشق ‌زندگیتان حرف‌های ناگفته‌ای را در سینه دارد و مدت‌های زیادی است که این حرف‌ها را از شما پنهان کرده. قبل از اینکه ادامه این وضعیت تاثیر منفی در رابطه شما بگذارد، پای صحبت عشق ‌زندگیتان بنشینید و سنگ‌صبور قابل اطمینانی برای حرف‌‌های ناگفته ایشان باشید. امروز فکری برای افزایش درآمد به ذهن شما می‌رسد، این فکر را جدی بگیرید و به هر قیمتی که شده به آن جامه عمل بپوشانید. قلبتان برای اطرافیان می‌تپد، به خاطر داشته باشید که این روحیه بی‌نتیجه نمی‌ماند و اطرافیان در مشکلات دست شما را خواهند گرفت.

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار