فال روزانه سه شنبه ۵ مهر ۱۴۰۱

به گزارش رصد روز ، فال روزانه سه شنبه ۵ مهر۱۴۰۱ و فال روز تولد  پنجم مهر و فال روزانه فردا ۵ مهر و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس گردش ستارگ...

به گزارش رصد روز ، فال روزانه سه شنبه ۵ مهر۱۴۰۱ و فال روز تولد  پنجم مهر و فال روزانه فردا ۵ مهر و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.در ادامه فال فردا ۵ مهر۱۴۰۱ را می خوانیم.

فال روزانه فردا فروردین ( سه شنبه ۵ مهر ۱۴۰۱ )

راه درست و راه غلط در زندگی هر کس وجود دارد. این تو هستی که با شناخت‌های خود یکی را انتخاب کرده و در آن به پیش می‌روی. پس چه بهتر که همیشه راه درست را انتخاب کنی.

با استرس و اضطراب، اعصاب و جسم تو را تحلیل می‌رود پس به خودت مسلط باش و اعتماد به نفس داشته باش. صحبت با یک مشاور خوب و باتجربه می‌تواند به تو کمک کند.

 

1متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

مدت‌ها است که آرزوی دیرینه‌ای در دل دارید، امروز سایه همای سعادت بر سر شما می‌افتد و این آرزوی دیرینه تحقق پیدا می‌کند. دشمنی دیرینه‌ای که با فردی دارید را امروز خاتمه دهید و از در صلح و دوستی با ایشان وارد شوید. گره‌ای در کار شما افتاده و مشکلی بزرگ دارید. فرد باتجربه‌ای برای کمک به این مشکل با شما حاضر به همکاری می‌شود. از تجربه‌های این فرد برای حل مشکل بهره بگیرید و کوله‌بار تجربه‌هایتان را پربارتر کنید. رهسپار مسافرت هستید و بار سفر بسته‌اید، در این مسافرت احتمال گم شدن لوازم شما وجود دارد، در نتیجه تا می‌توانید مواظب لوازم سفر باشید و اجازه ندهید سهل‌انگاری و حواس‌پرتی این مسافرت را به کام شما تلخ کند. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز مرتکب اشتباهی می‌شود و اصلاح این اشتباه نه تنها شما را به دردسر خواهد انداخت، بلکه زمینه نگرانی و اضطراب‌ شما را فراهم می‌کند. اجازه ندهید این اضطراب زمینه دلخوری میان شما و عشق ‌زندگیتان را فراهم کند و امروز از عشق ‌زندگیتان درخواست کنید که از این اشتباه‌ درس بگیرید و در آینده مرتکب چنین اشتباهی نشود.

آیا به فکر برقراری تعادل بیشتر در زندگی خود هستید؟ کار کردن زیاد و عدم وجود هیچ گونه تفریح در زندگی، باعث می‌شود، زندگی شما کسالت آور و خسته کننده به نظر برسد. امروز، یک روز مناسب برای بررسی زندگی روزمره تان و اضافه کردن عناصر جدید به آن است. بله؛ زمان آن رسیده که قدری شادی و سرگرمی به زندگی خود ادامه کنید. امروز شما می‌خواهید که مسئولیت کارهای خود را بر عهده گرفته و خودتان قدم بردارید. با این حال، توصیه می شود که چشمان خود را به طور کامل باز کرده و تمرکز کنید؛ زیرا انجام هر کاری نیاز به مقدار قابل توجهی از انرژی شما دارد. به جای غصه خوردن بگردید ببینید کجای کارتان اشتباه است که دائم از یک سوراخ گزیده می شوید. برای شخصی که برایتان عزیز است یک هدیه کوچک می خرید، تا فرصت است حرف دلتان را به زبان بیاورید. شخصی با سروصدا سعی می کند حواس شما را پرت کند به او توجه نکنید.




فال روزانه فردا اردیبهشت ( سه شنبه ۵ مهر ۱۴۰۱ )

مساله‌ای که فکر تو به خود مشغول کرده بود رفع خواهد شد. ممکن است کمی ناراحت و مایوس شوی اما این تجربه‌ای می‌شود که هیچ‌وقت چشم بسته و بدون تفکر، حرف‌های کسی را نپذیری.

برای پیشگیری از یک بحران مالی لازم نیست که به راههای پرپیچ و خم فکر کرد. همین که خود را تحت یک انضباط و برنامه کاری درمی‌آوری در واقع بحران را گذرانده‌ای و موفق شدی. پس دست به کار شو!

2متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

اراده و عزم راسخی ندارید و این روحیه زمینه ناراحتی و افسردگی شما را فراهم کرده است. خلاقیت و استعداد خود را دست‌کم نگیرید و از این توانایی‌ها نهایت استفاده را ببرید. یکی از اطرافیان فرزندی به دنیا آورده و امروز به جشن و سروری برای این نورسیده دعوت شده‌اید. در این مراسم شرکت کنید و لحظه‌های شادی را در کنار دوستان و آشنایان تجربه نمایید. روز خوبی را برای عاشقی آغاز کرده‌اید، اجازه ندهید این روز بدون عشق و محبت به پایان برسد و برنامه‌های عاشقانه‌ای برای عشق ‌زندگیتان ترتیب دهید و به ایشان ثابت نمایید که از همیشه بیشتر دوستش دارید. قول‌‌های پوشالی را کنار بگذارید و سر حرفتان بمانید. در غیر این‌صورت به فرد نامطمئنی تبدیل خواهید شد و کسی روی حرف شما حساب نمی‌کند. همکاران در محل‌کار یا اعضای فامیل در منزل امروز حسابی وقت شما را می‌گیرند و مجبور می‌شوید فرصت زیادی از روز را با آنها سر کنید. اتفاق ناگواری در زندگی شما رخ می‌دهد. برای گذر از این اتفاق با فردی که سنگ‌صبور شماست، صحبت کنید و بار غصه‌ها را زمین بگذارید.

درست است که شما زیاد تحت فشار نیستید، اما به این فکر افتاده اید که زندگی حرفه ای خود را به طور جدی مورد بررسی قرار دهید. آیا همه چیز دارد خوب پیش می رود؟ موفقیت های اخیرتان چه چیزهایی بوده اند؟ به کدام یک از اهداف خود نرسیده اید؟ اگر جواب هایی که به این سؤال ها می دهید رضایت بخش نباشند وقت آن رسیده است که تغییراتی جدی در شغل و حرفه ی خود ایجاد کنید. زندگی آنقدر طولانی نیست که آن را با انجام کارهایی که دوست نداریم هدر کنیم. امروز شما می توانید به سادگی عادت های مثبت در خود به وجود بیاورید، پس این فرصت را دست کم نگیرید و حداکثر استفاده را از آن بکنید. با شخصی دردودل می کنید و سبک تر می شوید. برای به کرسی نشاندن حرفتان دست به هر کاری نزنید، دیگران حق دارند با شما همراه نشوند حتی اگر شما فکر کنید صلاحشان را بهتر می دانید. یک درگیری مالی همچنان با شماست. یک اشتباه را به تازگی و برای بار چندم تکرار می کنید.




فال روزانه فردا خرداد ( سه شنبه ۵ مهر ۱۴۰۱ )

نگرانی تو برای آینده بی‌مورد است. اختلاف با دوست یا همسرت طبیعی است. این مسائل رفته رفته بهتر می‌شود و آن وقت تو می‌توانی با خاطری آسوده به کارهای دیگرت برسی. باید همچنان بر اعصابت مسلط باشی.

این روزها به موانع تازه‌ای برخورد می‌کنی. از این موانع نباید بترسی بلکه باید علت این بحران را بشناسی و آنرا رفع کنی. در این راه دوستانت هم به تو کمک می‌کنند.

3متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

بخت با شما یار است و روزی همراه با شادی و نشاط انتظار شما را می‌کشد، این شرایط را مغتنم بدانید و با تفریح و خنده، نگرانیهای خود را فراموش کنید. پولی به کسی قرض داده‌اید. امروز این پول بازپرداخت می‌شود. به صلاح شماست که تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای آینده کنار بگذارید. با تمرکز و برنامه‌ریزی فاصله خود را با موفقیت کوتاه‌تر کنید. دوستی قدیمی امروز برنامه‌ای خاص تدارک دیده تا به شما ثابت کند که همیشه به فکرتان است. فردی که خاطرش برای شما عزیز است قولی به شما داده، اما امروز مشخص می‌شود که توان وفای به عهد را ندارد و قادر به انجام این قول نیست. به این فرد سخت‌ نگیرید و بد قولی که در حق شما روا داشته را به روی ایشان نیاورید. مدتی است که حوصله ندارید و از اطرافیان کناره گرفته‌اید. قبل از اینکه این رویکرد زمینه افسردگی شما را فراهم کند، با انجام کارهای دلخواه، روحیه از دست رفته خود را باز یابید. همسر یا عشق زندگیتان امروز هرکاری که از دستش بر می‌آید را برای خوشحالی شما انجام خواهد داد. شما نیز پاسخگوی محبت‌های عشق ‌زندگیتان باشید و کارهای دلخواه ایشان را انجام دهید.

اکنون بهترین زمان ممکن برای انجام هر کاری که با فعالیت های مادی و اقتصادی مرتبط باشد به نظر می رسد. اگر قصد امضای یک قرارداد مهم، یا خرید و فروش ملک، یا شروع یک پروژه ی جدید را داشته اید اکنون بهترین زمان ممکن برای آن است که شروع به کار کنید. با اعتماد به نفس راه هایی را که به داشتن عملکرد بهتر و دست یابی به نتایج بهتر کمک می کنند را پیدا کرده و بر اساس آنها اقدام کنید. شما دوست دارید در رابطه عاطفیتان استقلال خودتان را حفظ کنید، اما احساس می کنید طرف مقابلتان دارد از حد و حدودی که شما برای رابطه تان تعیین کرده اید فراتر می رود. در مورد این موضوع با طرف مقابلتان با صراحت تمام صحبت کنید. برای رسیدن به خواسته تان نذر کنید. دوستی برایتان دردودل خواهد کرد تا جایی که می توانید به او کمک کنید. همسر یا مادرتان نگرانتان هستند، با آن ها صحبت کنید و از نگرانی هایشان کم کنید. به دنبال معامله ای هستید که احتیاج به ریسک دارد، بی گدار به آب نزنید.




فال روزانه

فال روزانه فردا تیر ( سه شنبه ۵ مهر ۱۴۰۱ )

مساله مهمی این روزها فکر تو را به خودش مشغول کرده است. اما به نظر می‌رسد باید قید این موضوع را زد و با آن خداحافظی کرد چون اگر هم به او برسی، دوام نمی‌یابد و خیلی زود همه چیز خراب می‌شود.

فعالیت‌های روزانه است که به تو شادی و نشاط می‌دهد. همه دوست دارند تعطیل باشند اما اگر این تعطیلات برای تو چند روز ادامه داشته باشد کلافه می‌شوی. به کاری مشغول باش که از انجامش لذت ببری و تو را سرشوق بیاورد.

بدون یک برنامه‌ریزی دقیق نمی‌شود به پول رسید. شاید به طور تصادفی به سودی برسی اما کوتاه مدت خواهد بود و نباید به آن دل ببندی چون به زودی از بین خواهد رفت.

4متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

روز را با ناراحتی و اضطراب آغاز کرده‌اید. اجازه ندهید این روحیه تا پایان روز ادامه پیدا کند و با هم‌صحبتی با دوستان و آشنایان، ناراحتیها را فراموش کنید. به چیزهای مثبت زندگی فکر کنید و نیمه پر لیوان را ببینید. پولی به دستتان می‌رسد تا به کمک آن، هزینه‌های زندگی را پوشش دهید. مهمانی بزرگی ترتیب داده‌اید و دوستان و آشنایان را دعوت کرده‌اید، تا جایی که می‌توانید شرایط راحتی و خوشی مهمان‌ها را فراهم کنید و تمام سعی خود را به کار گیرید تا مهمانی خاطره‌انگیزی را در ذهن مهمان‌ها ماندگار نمایید. احتمال زیادی وجود دارد که کار ناراحت‌کننده‌ای انجام دهید و همسر یا عشق ‌زندگیتان را با این رفتار دلخور کنید. ایده‌های خلاقی ندارید و این وضعیت شما را به لحاظ کاری از هم‌قطارانتان عقب انداخته‌است. برای حل این مشکل نشست‌و‌برخواست خود را با افراد خلاق بیشتر کنید و از طرح‌های خلاقانه آنها، ایده بگیرید. دوستان ناباب را کنار بگذارید و با نشست‌و‌برخاست با افراد صالح و درستکار، آینده خود را تضمین نمایید. اهمیت بیشتری به خواسته‌های همسر یا عشق ‌زندگیتان بدهید.

امروز اطلاعات مفیدی در ارتباط با مسائل مالی به دست خواهید آورد، شاید فرصتی برای یک سرمایه گذاری جدید در اختیارتان قرار بگیرد و یا یک موقعیت کاری جدید که پول بیشتری را برایتان به همراه خواهد داشت سر راهتان قرار بگیرد. در هر صورت نباید با بی تفاوتی از کنار این فرصت ها رد شوید و به نفعتان است که گزینه های پیش رویتان را به دقت مورد بررسی قرار دهید. شاید مسیری که دارید طی می کنید مسیر بدی نباشد، اما این بدان معنا نیست که نمی توانید مسیرهای بهتری را برای خود پیدا کنید. امروز به سادگی ممکن است تحت تأثیر انرژی های منفی قرار بگیرید، پس تا جایی که می توانید خودتان را از افراد منفی نگر دور نگه دارید. به سفری راه دور می روید، این سفر برای آینده کاری تان خوب است. حکمی به دستتان می رسد که در اثر کوشش خودتان به دست آورده اید. هنوز تغییر مکانتان به طور قطعی مشخص نیست. سندی را امضا می کنید که برایتان بسیار مبارک است. در مورد ازدواج صبر داشته باشید تا همه چی به نحو احسن انجام شود.




فال روزانه فردا مرداد ( سه شنبه ۵ مهر ۱۴۰۱ )

چون تحت تاثیر دیگران و حرفهایشان قرار می‌گیری روز به روز از دوست یا همسرت فاصله گرفته‌ای. باید هشیار باشی و روابط بهم ریخته را روبراه کنی تا فرصتی برای افراد سودجو برای خودنمایی به وجود نیاید.

اگر بدانی به دنبال چه هستی و هدفت را مشخص کنی به راحتی به آن می‌رسی. انرژیت را در راه تحقق خواسته‌هایت بکار بگیر و روزی که موفق شوی از خودت راضی و خوشنود خواهی بود.

تو زندگی را دوست داری و کمتر به آینده‌های دور فکر می‌کنی. آنقدر در وقایع روزمره غرق شده‌ای که نمی‌توانی به آینده فکر کنی. اگر همین روش را ادامه دهی به زودی با بحران مالی و رکود اقتصادی مواجه می‌شوی.

5متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

سفری تفریحی در پیش دارید و در این سفر به همراه خانواده و اطرافیان به شما حسابی خوش خواهد گذشت. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و یکی از آشنایان وجود دارد، اگر نمی‌خواهید این مشاجره بالا بگیرد و کار شما به جاهای باریک بکشد، هر چه سریع‌تر این مشاجره را صلح و صفا دهید و نگذارید آبرو و احترام شما توسط این فرد ضایع شود. به مشکلی برخورد خواهید کرد و مجبور می‌شوید پولی که با زحمت زیادی بدست آورده‌اید را برای حل این مشکل هزینه کنید، اما نگران نباشید چرا که حل این مشکل شرایط زندگی را برای شما مساعد می‌کند و در آینده فرصتی برای پس‌انداز و پر کردن جای خالی این پول پیدا خواهید کرد. با فردی که سنگ ‌صبور شماست صحبت کنید و بار غصه‌هایتان را زمین بگذارید. مدتی است که احساس می‌کنید خلاقیتتان را از دست داده‌اید و فکر و ایده بکری به ذهنتان نمی‌رسد، دلیل این وضعیت را در رفتار خود جستجو کنید و ارتباط بیشتری با افراد خلاق و نوآور برقرار نمایید و از کنار سوژه‌های خلاقانه به راحتی گذر نکنید. قلبتان برای اطرافیان می‌تپد، به خاطر داشته باشید که این روحیه بی‌نتیجه نمی‌ماند و اطرافیان در مشکلات دست شما را خواهند گرفت. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز اصلا حوصله ندارد و بهتر است بیش‌از‌حد سر به سرش نگذارید.

امروز روابط عاطفی شما بهتر از هر زمان دیگری خواهند بود. شما و طرف مقابلتان در هماهنگی کامل با هم به سر می برید و مکالماتی که دارید به پیشرفت و بهتر شدن این رابطه کمک خواهند کرد. الان زمان بسیار خوبی برای جدیتر کردن این رابطه و ورود آن به مرحله ای جدید می تواند باشد. برای داشته هایتان شکرگزار باشید و قدر رابطه هایتان را بدانید. مجرد ها خودشان را برای غافلگیر شدن در این روزها آماده کنند، ممکن است عشق قدیمی شما به سراغتان بیاید و یا یک نفر که فکرش را هم نمی کنید در انتظار عشق و توجه شما باشد. در هر صورت زیاد عجله نکنید و قبل از هر کاری خوب فکر کنید. در رابطه عاطفی تان حواستان به حفظ حرمت ها باشد، حرفی نزنید که بعدا عذرخواهی هم مشکل را برطرف نکند. ملاقات با شخصی بعد از مدتهای طولانی بسیار خوشحالتان می کند. تغییرات کوچک امروز سبب تغییرات بزرگتر در آینده می شود. شک و دودلی را کنار بگذارید.




فال روزانه فردا شهریور ( سه شنبه ۵ مهر ۱۴۰۱ )

بهتر است به جای پیش‌داوری و گوش دادن به حرفهای دیگران، رفتار او را ملاک قضاوت خود قرار دهی. همه آدمها دارای مقاصد و نیتهای پاک و سالم نیستند. پس به کسانی که در ظاهر دوست ولی با افکار شیطانی به سراغت می‌آیند، اعتماد نکن.

در خصوص توصیه های اجتماعی فردا نوشته شده است :خواندن یک نامه لذت دیگری دارد. هم تو را سرذوق می‌آورد و هم دوستت را خوشحال می‌کند.

مشکلات مالی به وجود می‌آید، اما تو با کمی فکر و اندیشه به راه‌حلی برای رفع آن می‌رسی. پس بهتر است تشویش و نگرانی را از خود دور کنی تا زودتر به نتیجه برسی. به زودی این مشکل هم حل خواهد شد.

6متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

رویکردی سخاوتمندانه را در زندگی در پیش بگیرید. به خاطر داشته باشید که گله و شکایت از شرایط زندگی چیزی را تغییر نمی‌دهد و به فکر راه‌کارهای کاربردی برای بهبود وضعیت زندگیتان باشید.  برای انجام کاری سرمایه‌گذاری کرده‌اید، اما امروز خبرهای بدی از این سرمایه‌گذاری به دستتان می‌رسد. بعدازظهر امروز فرصتی فراهم می‌شود تا به همراه دوستان یا اعضای خانواده برای خرید بیرون بروید و حسابی تفریح کنید.     فرد انسان‌دوستی هستید و همیشه به دیگران کمک می‌کنید. این روحیه را ادامه دهید و مطمئن باشید محبتهای شما بدون پاسخ باقی نمی‌ماند. آتش عشق در دل شما از همیشه شعله‌ورتر شده و احساس می‌کنید که بیشتر از همیشه همسر یا عشق زندگیتان را دوست دارید، این احساس را با عشق ‌زندگیتان درمیان بگذارید و روزی سرشار از عشق و محبت را تجربه کنید.

امروز می توانید اهداف حرفه ای و شخصی خود را در کنار هم و بی آنکه هیچ کدام به آن یکی لطمه ای وارد کند پیش ببرید. این می تواند فرصت بسیار خوبی باشد برای اینکه ثابت کنید به حرف هایتان عمل می کنید و فقط حرف نمی زنید. ایده ها و فرصت هایی را که به شما پیشنهاد می شوند دست کم نگیرید، چون یکی از همین پیشنهادهایی که به ظاهر غیر عملی هستند و یا چنگی به دل نمی زنند، همان فرصت طلایی است که مدت ها در انتظارش بوده اید. امروز ترس های قدیمی و توهمات مداوم شما با به وجود آمدن فرصت هایی جدید که به ایده ها و افکار شما اجازه تحرک می دهند به پایان خواهند رسید. توقع شنیدن حرفی که به شما گفته شده را داشتید، بیش از این غصه نخورید و اصرار نکنید بهتر است راهتان را همین امروز جدا کنید. یک پیشنهاد کاری یا تحصیلی به شما می شود. خبری به شما می رسد که متعجب و شوکه تان می کند. یکی از نزدیکانتان در مورد مسئله ای بیش از حد اغراق می کند.




فال روزانه مهر

زندگی تو به تصمیمی بستگی دارد که در آینده نزدیک می‌گیری. پس درباره آن بیشتر تامل کن. قبل از شروع هر کاری باید پایان آن را در نظر گرفت و در صورت اطمینان به آن اقدام کرد.

روزهای خوبی در انتظار توست. پاداش ماهها زحمت و تلاش خود را دریافت خواهی کرد و این مسئله تحول بزرگی را در وضعیت اقتصادیت ایجاد می‌کند.

7متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

ذهن آشفته‌ای دارید و نمی‌توانید تصمیم‌های مهمی که در پیش رو دارید را به درستی اتخاذ کنید. از آنجایی که تصمیم‌های شما در سرنوشت دیگر اعضای خانواده نیز تاثیر می‌گذارد، امروز به دنبال آرامش باشید و تمرکز بیشتری بدست بیاورید. مواظب حساب‌و‌کتاب‌های زندگیتان باشید و ولخرجی نکنید. اتفاق جالب و سرگرم‌کننده‌ای انتظار شما را می‌کشد. این اتفاق را با اعضای خانواده در میان بگذارید و لحظه‌های شادی را در کنار یکدیگر تجربه کنید.  کار یا تجارت مهمی در پیش دارید و مواظب باشید که در انجام این کار مهم، احساساتی نشوید و با عقل و منطق تصمیم بگیرید. فراموش کرده‌اید که وقت طلا است و اهمیتی به گذر زمان نمی‌دهید، این وضعیت شما را از رقبا عقب انداخته و جلوی پیشرفت شما را گرفته‌است. امروز زمان مناسبی است که فکری به حال این شرایط بردارید و با مدیریت‌زمان و برنامه‌ریزی، قدر لحظه‌های با ارزش زندگی خود را بدانید و به بهترین استفاده را از عمر خود ببرید. قدر لحظه‌های زندگی را بدانید و اجازه ندهید گذر عمر شما را غافلگیر کند. احساس می‌کنید از همیشه بیشتر عاشق همسر یا عشق ‌زندگیتان هستید و دنیا را به رنگ عشق و محبت می‌بینید، این احساس را با عشق ‌زندگیتان در میان بگذارید و امروز را به خاطره‌ای عاشقانه و ماندگار تبدیل کنید.

امروز جذاب ترین جنبه ی وجود خود را به نمایش بگذارید چون به احتمال زیاد امروز با شخصی دیدار خواهید داشت که به پیشرفت حرفه ای شما کمک خواهد کرد. حس ششم شما امروز خیلی خوب عمل می کند و به احتمال زیاد به محض دیدن این شخص خواهید فهمید که او چه تاثیری می تواند روی شما و زندگیتان داشته باشد. شما این روز را به عنوان روزی که زندگیتان تغییر مسیر داده و بهتر شد به خاطر خواهید سپرد. قرار است همین روزها به منظور ادامه تحصیل و یا به دلیل مسائل کاری به سفر بروید؟ این سفر با موفقیت بسیاری همراه خواهد بود، فقط مواظب باشید خودتان را به بهترین شکل ممکن برای آن آماده کنید. کار اداری تان کمی طول می کشد، سعی کنید که یک وکیل برای خودتان داشته باشید. شخصی از شما سوالی خواهد پرسید، آنچه که حقیقت است بگویید. چشمتان به دیدار شخصی که مدتهاست از او دور بوده اید روشن خواهد شد. در یک شراکت کاری یا عاطفی طرفین باید بال پرواز همدیگر باشند.




فال روزانه فردا آبان ( سه شنبه ۵ مهر ۱۴۰۱ )

امروز، طلایی‌ترین روز عشق و عاطفه توست. در تمام روزهای سال، چنین حالتی وجود نخواهد داشت. شنیدن و یاد دادن هر پیشنهاد در چنین روزی می‌تواند بسیار جدی باشد و سالها زندگیت را تحت تاثیر قرار دهد.

پیاده روی در مسیر خلوت و به تنهایی نتیجه بسیار خوبی خواهد داشت. افکارت را سامان دهی کن تا بتوانی در آرامش زندگی کنی.

اگر سعی کنی به آرامش برسی زندگی به راه خوبی نزدیک می‌شود و در صورتی که با آرامش با آن مواجه نشوی این شانس را از دست خواهی داد.

تا چند روز آینده اوضاع مالی خوب خواهد بود. اگر به فکر کاری جدی هستی هم اکنون زمان فکر کردن به آن است، در غیر اینصورت تا زمان زیادی نتیجه نخواهی گرفت.

8متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

امروز فرد بسیار بانفوذی که ارتباطات گسترده‌ای دارد با شما آشنا خواهد شد، این آشنایی را به فال نیک بگیرید و در آینده برای حل مشکلات روی آشنایی با این فرد حساب باز کنید. احتمال دارد که در معامله‌ای ضرر کنید. در چنین شرایطی بهتر است هرگونه معامله و عقد قراردادهای تجاری را به آینده موکول نمایید.  مدتی است که وقتی برای بودن در کنار اعضای خانواده اختصاص نداده‌اید و اعضای منزل دلتنگ شما هستند، ادامه این وضعیت چیزی به غیر از دلخوری در میان اهل منزل به دنبال نخواهد داشت، در نتیجه در اولین فرصت وقتی را به اعضای خانواده اختصاص دهید و کاری کنید که حسابی به شما و اهل منزل خوش بگذرد.  تلاش‌های همسر یا عشق ‌زندگیتان را نادیده نگیرید. کارها را با عجله انجام ندهید و به خاطر داشته باشید که راه موفقیت از میان آرامش و تمرکز می‌گذرد. یکه‌وتنها برای حل مشکلات اقدام نکنید و مشکلی که امروز با آن روبرو می‌شوید را با همکاری دوستان یا اعضای خانواده پشت‌سر بگذارید.

طی چند هفته گذشته ذهنتان درگیر بررسی این بوده است که چه چیزهایی در زندگی شما سر جایشان قرار دارند و چه چیزهایی باید از آن خط زده شوند. اکنون شما برای ایجاد برخی تغییرات جدی آماده اید، خواه یک رابطه ی عاطفی مسموم در میان باشد، خواه به تغییر زندگی حرفه ای خود نیاز داشته باشید. به آنچه حس ششمتان به شما می گوید اعتماد کنید و برای رشد و پیشرفت خود یک برنامه ریزی دقیق و حساب شده داشته باشید. شما در چنین شرایطی می توانید بهترین راهنمای خودتان باشید، پس منتظر ننشینید تا دیگران به سراغتان بیایند و به شما بگویند چکار کنید، خودتان دست به کار شوید. شخصی حرف مهمی برا گفتن به شما دارد اما در برابرتان دست و پایش را گم می کند. خبری می شنوید که بهتر است با آن سطحی و سرسری برخورد نکنید. دعا کردن دلتان را سبک می کند. فکرهای جالبی در زمینه کاری به سراغتان می آید. تک تک کارهای سفرتان درست می شود.




فال روزانه فردا آذر ( سه شنبه ۵ مهر ۱۴۰۱ )

چتو فرد صادقی هستی و خیلی زود به دیگران اطمینان می‌کنی. به زودی حقایقی آشکار می‌شود که تصورش را هم نمی‌کردی. همان کسی که روزی ادعاهای زیادی داشت، اکنون مشتش برای تو باز می‌شود و تو حیران می‌مانی.

چ این روزها خبرهای غافلگیرکننده‌ای می‌رسد که باید بشنوی و از آنها پند بگیری و قدردان زندگیت باشی. روزهای بهتری در راه است.

چ نگرانی و تشویش می‌تواند عوارض روحی و جسمانی داشته باشد. به سلامتی‌ات اهمیت بده و آرامش خودت را حفظ کن. سعی کن ناراحتی را از خودت دور کنی و خوب بخوابی.

چنباید فقط به نیت پول درآوردن کار کرد. گاهی اوقات لازم است به کار به عنوان یک تفریح نگریست. چیزهای مهمتری هم در زندگی هست.

9متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

روزی سرشار از خوشی و نشاط را آغاز کرده‌اید و از شادی در پوست خود نمی‌گنجید، این نشاط و شادی را با اعضای خانواده به اشتراک بگذارید و خاطره خوشی‌های امروز را در ذهن اطرافیان ماندگار کنید. به خاطر داشته باشید که راه افزایش پول و ثروت از میان صرفه‌جویی و پس‌انداز می‌گذرد. هرگز روی کمک دوستان و آشنایان حساب باز نکرده‌اید و بر این باور هستید که دوستان‌ شما در روزهای سختی و گرفتاری دستتان را نمی‌گیرند، اما کاملا در اشتباه هستید و برای حل مشکلات با خیال راحت می‌توانید روی کمک دوستان و آشنایان حساب‌ باز کنید. امروز توجه اطرافیان را به خود جلب می‌کنید و نُقل هر انجمنی خواهید بود. اطرافیان توقع‌های زیادی از شما دارند و از آنجایی که انسان مهربانی هستید، بیشتر وقت خود را به برآورده‌کردن نیازهای اطرافیان اختصاص می‌دهید. این روحیه باعث شده تا از کارهای خودتان عقب بیافتید و فرصتی برای رسیدگی به کارهای خودتان نداشته باشید. قبل از اینکه این وضعیت جلوی پیشرفت شما را بگیرد، اولویت‌بندی برای رسیدگی به کارهای خودتان و اطرافیان داشته باشید و نیازهای اطرافیان را به کارهای خودتان مقدم نکنید.  همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز خاطره‌های خوش گذشته را در ذهن شما زنده خواهد کرد.

شما برای یک تجربه ی جدید و متفاوت آماده اید و اکنون با تحولاتی که در شرایط کیهانی دارد به وجود می آید، زمانی فوق العاده برای تبدیل یک رویا به واقعیت است. شاید بخواهید یک کسب و کار مستقل برای خودتان راه بیندازید و یا یک رابطه ی مسموم را کنار گذاشته و وارد رابطه ای شوید که لیاقتش را دارید. اگر همین حالا دست به کار نشوید مجبور خواهید بود برای اینکه یک بار دیگر اینقدر پرانرژی و مثبت شوید مدت ها صبر کنید. حس ششم قوی و اراده تان دارند شما را به استفاده از راه های نا متعارف برای کسب درآمد تشویق می کنند، بهتر است تمام اطلاعات لازم را به دست بیاورید تا مبادا کاری خلاف قانون انجام داده و برای خودتان دردسر درست کنید. در مورد نیتتان نذرتان را ادا کنید. شخصی به دیدارتان می آید و با خودش خبر خوشی می آورد. برای اینکه خودتان راحت تر زندگی کنید شخصی را که چندین بار از شما عذرخواهی کرده ببخشید و از اشتباهاش بگذرید، او به اندازه کافی پشیمان است و شما هم درسی که باید گرفته اید.




فال روزانه فردا دی ( سه شنبه ۵ مهر ۱۴۰۱ )

خیلی چیزها احتیاج به توضیح و تغییر دارند. برای هر کاری باید دلیلی داشت، حتی اگر لازم نباشد دلیل را برای دیگران توضیح دهیم. ابهامی در ذهن یکی اطرفیانت هست که باید برطرف شود.

یک مشکل که مدت چند ماه است تو را درگیرخود کرده است، به پایان می رسد و مزاحمت‌های آن دست از سرت برمی‌دارد. حالا رفتن به یک سفر کوتاه می‌تواند روحیه تو را عوض کند و با خاطرات خوبی از این سفر باز گردی.

باید همزمان مراقب سلامتی روح و جسمت باشی چون هر کدام مکمل دیگریست.

برای انجام کاری ناچار می‌شوی بر فعالیتهایت بیفزائی. روزهای پرجنب و جوشی در پیش داری. مقداری پول به خاطر خرجهای پیش بینی نشده از دست می‌دهی.

10متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

به خاطر داشته باشید که حسادت، شما را به فرد منفوری درمیان اعضای خانواده تبدیل خواهد کرد. پس‌انداز خود را راکد و نگذارید و امروز سرمایه‌گذاری مطمئنی انجام دهید. این سرمایه‌گذاری زودتر از چیزی که فکرش را بکنید نتیجه خواهد داد و زمینه افزایش درآمد شما را به دنبال خواهد داشت.  غصه گذشته‌ها را نخورید و مطمئن باشید که آینده شادی و شادکامی را برای شما رقم خواهد زد. اعضای خانواده امروز بیشتر از همیشه به شما توجه می‌کنند. لطف اهل منزل را پیش خودتان نگذارید و به آنها ثابت کنید که همیشه به فکرشان هستید. مهارت‌های زیادی ندارید و نبود مهارت و تخصص، جلوی پیشرفت شما را گرفته ‌است، امروز زمان مناسبی است که این وضعیت را خاتمه دهید و با شرکت در دوره‌های آموزشی، فکری به حال افزایش مهارت‌های خود بردارید و درهای پیشرفت و موفقیت را باز کنید. مدتی است که فرصتی برای استراحت مهیا نشده است. امروز شرایطی برای تفریح و استراحت پیدا می‌کنید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و خودتان را برای روزهای شلوغ آینده آماده کنید. همسر یا عشق ‌زندگیتان خاطره‌ای از عشقی قدیمی را در ذهن شما تداعی می‌کند.

به کدام یک از اهدافتان دست پیدا کرده اید و کدام ها هنوز برایتان یک رویا هستند؟ نگاهی به چند ماه گذشته بیندازید و وقتی این کار را می کنید با خودتان صادق باشید. آیا نمی توانسته اید کارها را طور دیگری پیش ببرید؟ آیا قصد دارید در آینده راه و روش متفاوتی را در پیش بگیرید؟ به شما توصیه می کنیم که موفقیت ها و پشیمانی هایتان را یادداشت کنید و آنها را مورد بررسی قرار دهید تا درس های لازم را از آنها بگیرید. اکنون اصلا زمان خوبی برای گول زدن خودتان نیست، به ویژه اگر پای مشکلات اقتصادی حل نشده در میان باشد. شما باید با حقیقت مواجه شده و بپذیرید که با تغییر یافتن شرایط اهدافتان نیز باید به تعادل رسیده و تغییر پیدا کنند. در رابطه عاطفی تان حرفی که به شما زده شده جدی بگیرید و با امید واهی خودتان را گول نزنید. با خودتان کنار بیایید و علی رغم همه ناراحتی ها تصمیمی بگیرید که در طولانی مدت به نفع شماست. یادتان نرود شما آدم با ارزش و خواستنی هستید. کمتر از این به خودتان نگاه نکنید.




فال روزانه فردا بهمن ( سه شنبه ۵ مهر ۱۴۰۱ )

چون به خودت زیادی اعتماد داری فکر می‌کنی که هر کاری که انجام می‌دهی و یا هر حرفی که می‌زنی درست و به جاست. بهتر است بعضی مواقع خودت را جای دیگران بگذاری، بعد متوجه نظر آنها در مورد خودت می‌شوی. انتقادهایی که احتمالا از تو می‌شود تا حدودی درست است.

به زودی خبری را که مدتی در انتظارش بودی، می‌شنوی و یا چیزی را بدست می‌آوری. اتفاقاتی در راه است که یکی از نگرانی‌هایت را برطرف می‌کند.

یک خواب خوب در شب معادل وزنش به طلا ارزش دارد. چون پرنشاط تر و شاداب‌تر از خواب بیدار شده و بهتر می‌توانیم با گرفتاری‌ها و مشکلات روزمره کنار بیاییم.

مراقب خرج و دخلت باش! همیشه اوضاع همینطور نمی‌ماند، البته اگر به ولخرجی ادامه بدهی. با برنامه و حساب شده خرج کن تا دچار مشکل نشوی.

11متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

عادت ناپسندی دارید و مدت‌های زیادی است که می‌خواهید این عادت ناپسند را کنار بگذارید، امروز فرصت مناسبی فراهم می‌شود تا این عادت ناپسند را یک‌ بار برای همیشه ترک کنید و سبک زندگی سالمی را در پیش بگیرید.  اگر حواستان را حسابی جمع نکنید، احتمال زیادی وجود دارد که با خرید کالاهای غیرضروری، حسابی ولخرجی کنید و ثبات مالی شما به خطر بیفتد.  احساسات خود را کنترل کنید و از روابط پنهانی و بی‌ثمر دوری بگیرید. روز مهمی را آغاز کرده‌اید و قرار است که در جلسه کاری یا مهمانی مهمی شرکت کنید، این فرصت را به فال نیک بگیرید چرا که در این مراسم اطلاعات جدیدی به‌دست می‌‌آورید و فرصتی پیدا می‌کنید تا دانش و آگاهی خود را افزایش دهید. به اعضای خانواده قول داده‌اید که فرصتی از امروز را به بودن در کنار آنها اختصاص دهید، اما مشکلی برایتان پیش‌ می‌آید و مجبور می‌شوید که حل این مشکل را به بودن در کنار اعضای خانواده اولویت دهید. بر این باور هستید که باید همیشه در کنار همسر یا عشق‌ زندگیتان باشید، اما گاهی اوقات بهتر است که عشق ‌زندگیتان را تنها بگذارید امروز از همین مواقع است و بیشتر از حد مزاحم عشق‌زندگی‌تان نشوید و بگذارید از تنهایی لذت ببرد.

شما امروز نسبت به آینده ی خود نگاهی مثبت دارید و با هیجان و انگیزه ای بسیار زیاد برای یک شروع تازه و ساختن آینده ی خود آماده اید. اهدافتان برای شما کاملا واضح و مشخص هستند و ذهنتان خیلی خوب کار می کند و می دانید برای دستیابی به این اهداف چکار باید بکنید. اگر نمی خواهید چیزی سد راه شما شود باید خیال پردازی های بیهوده و غیرواقع بینانه را کنار بگذارید. چشم هایتان را به اهداف قابل دسترسی خود دوخته و وقتتان را با دنبال کردن رویاهای بیهوده هدر ندهید. اولین قدم برای رسیدن به اهدافتان داشتن یک برنامه ریزی دقیق و حساب شده است و شما در این کار مهارت فوق العاده ای دارید، پس دست به کار شوید. با فردی که همیشه برایتان خوبی خواسته رابطه تان را حفظ کنید. در مورد مسئله کاری تان مایوس و ناامید نباشید. این روزها برای انجام کاری دست و پایتان بسته است، طناب هایی که خودتان به دست و پایتان بسته اید، باز کنید. باورتان نمی شود که می توانید چقدر بلند پرواز کنید.




فال روزانه فردا اسفند ( سه شنبه ۵ مهر ۱۴۰۱ )

سوءتفاهم عجیبی بر سر راهت به وجود آمده. برای حل ماجرا تلاش می‌کنی اما مبهم‌تر و پیچیده‌تر می‌شود. نگران نباش باید صبور باشی چون با گذر زمان کمی همه چیز درست می‌شود.

در یک میهمانی و یا محیط کار با شخص جالبی آشنا می‌شوی و از صحبت کردن با او به نتایج جدید می‌رسی که بسیار امیدوار کننده است.

ذهن خود را از تنبلی و بی‌کاری نجات بده. با مطالعه کتاب می‌توانی خلاقیت و ابتکار سابق را دوباره بدست آوری و بر اطلاعاتت هم افزوده خواهد شد.

برنامه تو در درازمدت سودآور خواهد بود اما با این حال بهتر است با افراد خبره و باتجربه مشورت کنی تا دچار ضرر نشوی.

12متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

به لحاظ مالی روز خوبی را آغاز کرده‌اید و از جایی که انتظارش را نداشتید، سودی روانه حساب‌های بانکیتان خواهد شد. تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید.    اهل شوخی و خنده هستید و با این رفتار زمینه نشاط و سرگرمی همسر یا عشق ‌زندگیتان را فراهم می‌کنید. امروز عشق‌ زندگیتان دلتنگ شوخی‌های شما است و دلش هوای شما را کرده، در نتیجه فرصتی از روز را به بودن در کنار عشق ‌زندگیتان اختصاص دهید و با شوخی و خنده، شادابی و نشاط را به وی هدیه دهید. زندگی را بدون هدف و برنامه ادامه می‌دهید. این رویکرد نه‌تنها جلوی پیشرفت شما را گرفته است، بلکه زمینه افسردگی شما را فراهم کرده. در اولین فرصت‌ هدفهای خود را در زندگی مشخص کنید و با برنامه‌ریزی و نظم، روز‌به‌روز به این هدفها نزدیک‌تر شوید. روزمرگی‌های زندگی شما را حسابی خسته و افسرده کرده و به اندازه‌ای درگیر کارهای روزانه می‌شوید که فرصتی برای خودتان پیدا نمی‌کنید. قبل از اینکه این شرایط زمینه افسردگی بیشتر شما را فراهم کند، امروز مهارت‌های مدیریت‌زمان را فرا بگیرید و با اولویت‌‌بندی کارها، در میان حجم زیاد کارها و روزمرگی‌های زندگی، وقتی برای خودتان پیدا کنید.

شما برای ایجاد تغییرات عمده در زندگی حرفه ای خود آماده اید. شما از کار کردن تحت فشار و استرس و برای ساعت هایی طولانی در مکانی که دوست ندارید خسته شده اید. مطمئنا در دنیای مدرن امروز راه های زیادی وجود دارند که می توانند به شما کمک کنند بی آنکه کیفیت کارتان را قربانی کنید، وقت بیشتری را در محیط آرامش بخش منزل خود بگذرانید. چند روزی به این که چطور می توانید این کار را انجام دهید و اگر ایده ی نابی به ذهنتان رسید آن را با رئیس خود در میان بگذارید و خیالتان از اینکه بازخورد خوبی دریافت خواهید کرد راحت باشد. نتیجه ی این کار هم خودتان و هم تمام اطرافیانتان را غافلگیر خواهد کرد. برای به کرسی نشاندن حرفتان طوری پیش بروید که نه سیخ بسوزد و نه کباب. یک پیشنهاد خوب از طرف یک دوست روحیه تان را تغییر می دهد و خوشحالتان می کند. یک بار دیگر شادابی و طراوت را تجربه خواهید کرد، طعم خوب زندگی و عشق را خواهید چشید، کمی صبور باشید.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار