فال روزانه شنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۱

به گزارش رصد روز ، فال روزانه شنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۱ و فال روز تولد هجدهم تیر و فال روزانه فردا هجدهم تیرماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس گردش...

به گزارش رصد روز ، فال روزانه شنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۱ و فال روز تولد هجدهم تیر و فال روزانه فردا هجدهم تیرماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.در ادامه فال فردا ۱۸ تیر ۱۴۰۱ را می خوانیم.

فال روزانه فردا فروردین ( شنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۱ )

تو در بین دوستانت محبوب هستی. این مساله‌ای آشکار است و خودت هم آن را می‌دانی. اما همین محبوبیت، حسادت‌هایی را برمی‌انگیزد. پس باید مراقب باشی.حواست را جمع کن چون همین روزها شانس در خانه‌ات را به صدا درمی‌آورد. مشکل ذهنت را مشغول کرده که به خوبی و خوشی تمام می‌شود. یک نفر از اعضای سالمند خانواده در مسئله مهمی کمکت می‌کند. این روزها عصبانی و پرخاشگر شده‌ای. فشار کار و بعضی از مشکلات دردسرآفرین اعصاب تو را به هم ریخته است. با عصبانیت نمی‌توان کاری از پیش برد. باید با صبر و تامل راه‌حل مناسبی پیدا کرد.همه چیز برای رسیدن تو به مقدار قابل توجهی پول مساعد است فقط به تو بستگی دارد که چگونه از توانایی‌هایت استفاده کنی و این پول را بدست آوری.

1متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

در بستر بیماری گرفتار شده‌اید و دائم به مریضی و ناخوشی فکر می‌کنید، این رویکرد نه تنها بیماری شما را وخیم‌تر خواهد کرد، بلکه زمینه افسردگی و بیماری‌های دیگر را فراهم می‌کند. در نتیجه به جای فکر به بیماری و مریضی، به فکر بهبود و سلامت خود باشید و سعی کنید هر چه سریع‌تر از بستر بیماری بلند شوید.  روز خوبی را به لحاظ مالی در پیش دارید و یکی از آشنایان که احتمالاً از اعضای خانواده مادری شماست، زمینه‌ای برای افزایش درآمدتان فراهم می‌کند. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و در کنار افزایش درآمد، رابطه خود را با این فرد تقویت کنید.  احساس می‌کنید که روز‌به‌روز بیشتر عاشق همسر یا عشق‌ زندگیتان می‌شوید، این احساس را پیش خود نگذارید و امروز به عشق ‌زندگیتان ثابت کنید که بیشتر از همیشه ایشان را دوست دارید. انسان مهربانی هستید و توجه زیادی به اطرافیان دارید، این روحیه هیچ اشکالی ندارد، اما مواظب باشید که اطرافیان از مهربانی شما سوء‌استفاده نکنند. فرصتی برای استراحت و تفریح پیدا می‌کنید. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و لحظه‌های شادی را در کنار اعضای خانواده سپری کنید.

امروز شاید به این نتیجه برسید که باید تغییراتی در اهداف بلند مدت خود ایجاد کنید، زیرا به این نتیجه رسیده اید که برخی از فرضیات اولیه تان اشتباه بوده اند. خوشبختانه قدرت ذهن و خیالتان دارد به سرعت کار می کند و ایده های جدید به سرعت برق به ذهنتان می رسند. حتی اگر اینطور به نظر برسد که اوضاع به نفعتان نیست، شما برای هر چالشی آماده اید، اما عملی کردن این ایده ها به آن سادگی ها که فکر می کنید هم نخواهد بود. امروز در محل کارتان یک روز معمولی نخواهد بود و ممکن است درگیری هایی در انتظارتان باشند. شما نمی توانید با همه بجنگید، به همین خاطر هم باید نبردهایتان را عاقلانه انتخاب کنید. حواستان را جمع کنید شادی فردای شما منوط به انتخاب درست امروز شماست. تعلق خاطر خاصی به خانه و خانواده‌تان دارید آن را حفظ کنید و اجازه ندهید کسی از حریم‌تان گذر کند. خاطرات خود را برای همه تعریف نکنید و از خودخواهی و منم منم دست بردارید دوستانتان را خسته و از اطرافتان پراکنده می کنید.




فال روزانه فردا اردیبهشت ( شنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۱ )

از طرف کسی برای تو پیغام یا نامه‌ای می‌رسد که تو فکرش را هم نمی‌کردی. تو آنقدر درگیر مسائلت هستی که متوجه پیرامون خود نمی‌شوی و بعضا، کسانی که دوستت دارند را نمی‌بینی. این اتفاق باید تو را نسبت به آینده امیدوار کند.قدم زدن در هوای باز و پاک مثل ارتفاعات اطراف شهر یا پارکها می‌تواند روحیه‌ات را عوض کند و به تو آرامش و نشاط هدیه کند.تغذیه درمانی به افزایش کیفیت سلامتی در مقابل بیماری‌ها کمک می‌کند. این بهترین روش حفظ سلامتی بدن است.باید در کارهای سخت اراده‌ای قوی و استوار داشته باشی. باید با تغییر اوضاع نابسامان مالی، به اطرافیانت نشان دهی، این تو هستی که قادر به انجام اعمالی شگفت‌انگیز می‌شوی.

2متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

 برای حل مشکلات مالی از اندوخته‌ای که پس‌انداز کرده‌اید کمک بگیرید. اما اجازه ندهید این اندوخته به پایان برسد و در اولین فرصت جای خالی پولی که خرج کرده‌اید را پر نمایید. به خاطر داشته باشید که راه موفقیت از پس‌انداز و صرفه‌جویی می‌گذرد. نگرانی‌های روزانه را کنار بگذارید و کمی به خودتان استراحت دهید. روزی عاشقانه را سپری خواهید کرد و خاطره‌های خوش امروز برای همیشه در ذهنتان ماندگار خواهد شد. انسان هنرمندی هستید اما تاکنون کسی به هنر شما پی‌نبرده است، امروز شرایط تغییر می‌کند و فرصتی پیدا می‌‌کنید تا هنر خود را به رخ دیگران بکشید. شرایطی برای مسافرتی خاطره‌انگیز در پیش‌رو دارید. همسر یا عشق ‌زندگیتان مانند فرشته دور سر شما می‌چرخد و چیزی از عشق و محبت برایتان کم نمی‌گذارد. این رفتار را پیش خودتان نگذارید و عشق ‌بی‌پایان خود را نثار وی کنید.

امروز شما با شادی سعی دارید هر جایی که می روید عشق و مهربانی را گسترش دهید، اما اتفاقاتی که طی روز برایتان پیش خواهند آمد ممکن است این حالت اولیه تان را از بین ببرند. با این حال باید یادتان باشد که هر یک از این مسائلی که دارند پیش می آید ممکن است فرصت های بزرگی را برایتان به همراه داشته باشند و یا حداقل درس های مهمی را به شما یاد بدهند. هیچ فرصتی را از دست ندهید، حتی اگر لازم باشد برای رسیدن به آن برنامه های اولیه ی امروزتان را تغییر بدهید هم اشکالی ندارد. در محل کارتان باید تلاشی بیش از گذشته داشته باشید تا بتوانید با وجود رقیبان قدرتمندی که در مقابلتان قرار گرفته اند حرفی برای گفتن داشته باشید و همچنان موفق باشید. وقت آن رسیده که به هیجاناتتان مسلط باشید و دوست و دشمنِ خود را از هم تشخیص بدهید. قویدل باشید و نظرتان به آینده‌ی دور باشد. نسبت به شخصی که به عنوان دوست انتخاب کرده‌اید بیشتر احتیاط کنید. بیگانه را به خانه تان راه ندهید او به قصد غارت آشیانه‌تان آمده؛ از دوست قدیمی که این روزها زمین گیر شده خبر بگیرید.




فال روزانه فردا خرداد ( شنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۱ )

بیهوده ادای عشاق سینه چاک و یا فیلسوفان سرگشته را درنیاور! چون این افکار و احساسات قابل کنترل است و تو می‌توانی خود را با شرایط زندگی کاملا هماهنگ سازی.کسی را که در انتظارش بودی، ملاقات می‌کنی و یا یک فرصت طلایی بدست می‌آوری. پس سعی کن از این فرصت استفاده کنی.کار زیاد و سخت به سلامتی‌ات آسیب می‌رساند. کار کردن بدون در نظر گرفتن مراقبتهای کافی و یا احتیاط‌های ایمنی می‌تواند حماقت محض باشد! تا زمانی که نتوانی به خودت اعتماد کنی هر روز از نظر اقتصادی نزول خواهی کرد. تردیدهای تو مانع آن می‌شود که بتوانی کاری را در زمان مناسب آن انجام دهی. باید هر کاری را سروقت انجام داد تا نه تنها ضرر نکنی بلکه برای سودآور باشد.

3متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

اجازه ندهید حجم زیاد کارهای امروز، اعصابتان را خراب کند. گرفتاری مالی که حسابی شما را نگران کرده امروز حل خواهد شد. به خودتان قول بدهید از امروز با پس‌انداز و صرفه‌جویی به گونه‌ای زندگی کنید تا در آینده هرگز روی مشکلات مالی را نبینید. توانایی چشمگیری در جلب‌نظر اطرافیان دارید، از این توانایی بهترین استفاده را ببرید و مشکلاتی که امروز با آنها روبرو می‌شوید را به لطف این روحیه پشت‌سر بگذارید. خبر مسرت‌بخش و غیرمنتظره‌ای به دست شما می‌رسد. این خبر را با اعضای خانواده درمیان بگذارید و لحظه‌های شادی را تجربه کنید. فردی که دشمن شما است نقشه‌های شومی برای شما کشیده‌. اجازه ندهید این فرد نقشه‌های شوم خود را عملی کنید و در اولین فرصت حسابش را کف دستش بگذارید. خاطره‌های خوش گذشته در ذهن شما تداعی شده و امروز احساس می‌کنید که کودک‌ درونتان زنده شده است، این روحیه را به فال نیک بگیرید و با زنده‌کردن خاطره‌های خوش گذشته، روزی همراه با خوشی و شادی را تجربه کنید. همسر یا عشق‌ زندگیتان امروز بیشتر از همیشه به شما محبت می‌کند. لطفی که عشق ‌زندگیتان به شما می‌کند را پاسخگو باشید و در اولین فرصت جام وجود ایشان را لبریز از عشق کنید.

امروز شما ممکن است کمی عصبی و بیقرار باشید و دلیل آن هم چیزی جز بدقولی های دیگران و رفتارهای غیر مسئولانه ی آنها نخواهد بود. شما نمی توانید درک کنید که چطور ممکن است آنها فکر کنند که پس گرفتن حرفشان و یا حتی بدتر از آن فراموش کردن وعده هایشان می تواند رفتار توجیه پذیری باشد. شما ترجیح می دهید در مورد این ناراحتی خود با کسی حرفی نزنید، چون فکر می کنید که هیچ نتیجه ای برایتان به همراه نخواهد داشت. درست است که گفتن حقیقت می تواند برای دیگران آزار دهنده باشد، اما اجازه ندهید که این موضوع جلویتان را بگیرد. بیان آزردگی‌تان در نهایت به نفع همه تمام خواهد شد. رویای سفر پر شوری که در سر دارید به حقیقت خواهد پیوست و به سفری خاطره انگیز می روید. خبرهای خوب کاری به شما می رسد. در مورد مسئله احساسی که فکرتان را مشغول کرده باید کمی بیشتر به خودتان وقت بدهید هر چه برای خود ذخیره کنید حتی به میزان کم باز هم برایتان سرمایه‌ای قابل توجه‌ای خواهد بود ولخرجی نکنید.




فال روزانه فردا تیر ( شنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۱ )

به نظر می‌رسد اوضاع عاطفی تو مساعد نباشد. روابط با یکی از دوستان نه تنها بهبود نیافته که روز به روز بدتر می‌شود و همین اثر منفی بر تو گذاشته است. باید کاری کرد که روزگار هجران دوباره به وصل متصل شود.کسی که دیگران را شاد می‌کند، خود از شادی بزرگتری برخوردار می‌شود. بهتر است گره از ابروها باز کنی چون زندگی با این روحیه میانه بهتری دارد.باید بسته به شرایط اقلیمی و آب و هوایی دمای فضای خانه یا محل کارت را تنظیم کنی چون با میزان سلامتی و نوع فعالیت‌ات رابطه مستقیم دارد.همچنان فرصت‌های خوب مالی می‌آید و می‌رود اما تو سر در پی رویاهای خود داشته و نسبت به آنها بی‌توجه می‌مانی. کسی که چنین فرصت‌هایی را از دست می‌دهد جز پشیمانی حاصلی نخواهد داشت.

4متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

 یکی از آشنایان به کمک شما نیاز دارد، اما ممکن است کمکی که به ایشان می‌کنید، شما را به دردسر بیندازد.  یکی از اعضای خانواده گرفتار بستر بیماری است و به پرستاری شما نیاز دارد.  توجه بیشتری به اعضای خانواده اختصاص دهید و حسابی مواظبشان باشید. عشقی سوزان و آتشین به جان شما می‌افتد. در این شرایط احساسی رفتار نکنید و کاری انجام ندهید که بعداً‌ پشیمان شوید. مهارت‌های زیادی دارید و انسان خبره و کاربلدی هستید، امروز شرایطی فراهم می‌شود تا مهارت‌های خود را به رخ اطرافیان بکشید و به آشنایان ثابت کنید که از عهده انجام کارهای دشوار بر می‌آیید. به فکر موفقیت‌های بیشتری هستید، اما تمرکز لازم را در انجام کارها ندارید، امروز زمان مناسبی است که این رویکرد را تغییر دهید و با تمرکز بیشتری به انجام کارها مشغول شوید و دستاوردهای چشمگیری را از آن خود کنید. روز خلوتی را در پیش دارید و فرصتی برای استراحت پیدا می‌کنید. امروز حسابی استراحت کنید تا برای روزهای شلوغ آینده انرژی داشته باشید.

امروز به یکباره احساس می کنید زندگی و مسائل آن خیلی پیچیده تر از قبل شده اند. دائم دارید سعی می کنید یک کاری را به انجام برسانید و از یک کار به سراغ کار بعد می روید و در آخر هم می بینید به نتایج مورد انتظار خود دست نیافته اید. نمی دانید چطور باید راهی برای غلبه به این آشفتگی و سر و سامان دادن به این وضعیت پیدا کنید . به خودتان سخت نگیرید، امروز هم خواهد گذشت و تنها خاطره ای از آن باقی خواهد ماند. خودتان را با شرایط به وجود آمده وفق دهید و با هر اتفاقی که پیش می آید با خونسردی مواجه شوید. امروز به اشتراک گذاشتن احساساتتان کافی نیست و باید برای جلب توجه کسی که می خواهید خیلی تلاش کنید. رو به آینه بایستید و از خودتان بپرسید از چه می‌ترسید و واهمه دارید اگر جواب این سوال را پیدا کردید حداقل یک قدم به جلو برداشته اید. برای انجام کاری جواب نه شنیده اید به جای غصه خوردن خوشحال باشید از ضرر نجات پیدا کرده اید. با کمی هوشیاری می توانید درهای باز دیگری را فورا پیدا کنید. دست روی دست نگذارید.




فال روزانه فردا مرداد ( شنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۱ )

کمی استراحت کن و به احساساتت اجازه بده تا زندگی را رنگ و رویی تازه بزنند. همه چیز را نمی‌توان براساس سود و زیان محاسبه کرد. گاه عشق فرمانی می‌دهد که مهمتر است.لبخند شادی را میهمان لب‌های خود و دیگران کن. آن چهره عبوس و اخم‌آلود را از خود دور کن تا از دیدار تو دوستان شاد و خرم شوند. با زندگی آشتی کن تا زندگی نیز تو را در آغوش بگیرد.اگر در روز بین چهار تا شش فنجان چای یا قهوه مصرف می‌کنی، از حدمجاز فراتر رفته‌ای. کافئین بیش از حد تو را بی‌قرار و عصبی می‌کندهر چقدر موقعیت اقتصادی تو بهبود یابد، کار تو سخت‌تر خواهد شد و به همان اندازه توانایی‌ها و استعدادهای تو شکوفا می‌شود. پس باید با قدرت و توان بیشتر منتظر روزهای بعد بود.

5متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

امروز فردی که تجربه‌های بیشتری نسبت به  شما دارد، نصیحت‌های مهمی را با شما درمیان می‌گذارد. این نصیحت‌ها را با جان و دل گوش کنید و به هر قیمتی که شده به آنها جامه عمل بپوشانید. انجام پندهایی که امروز دریافت می‌کنید، در آینده‌‌ای نزدیک درهای پیشرفت و موفقیت بیشتر را به روی شما باز می‌کند. یکی از آشنایان پیشنهادی برای موفقیت و پیشرفت با شما درمیان می‌گذارد، این پیشنهاد را گوش کنید و مطمئن باشید انجام پیشنهاد این فرد زمینه موفقیت‌های بیشتر شما را فراهم خواهد کرد. قبل از اتخاذ هرگونه تصمیمی، جوانب کار را حسابی بررسی نمایید. به خاطر داشته باشید تصمیمی که امروز می‌گیرید بازتاب مهمی در درازمدت خواهد داشت. عشقی یک‌طرفه‌ به محبوبی دارید و لحظه‌ای از فکر به دلدار غافل نمی‌شوید، اما این عشق سرانجامی ندارد و ادامه عشق یک‌طرفه چیزی به غیر از غم و تنهایی برای شما به دنبال نخواهد داشت. فکرهای پلیدی در سر دارید و به این فکر افتاده‌اید که با تقلب و فریب‌کاری به هدف‌هایتان برسید، اما به خاطر داشته باشید که بار کج هرگز به منزل نمی‌رسد و امروز به خودتان قول بدهید که دور افکار پلید و شیطانی را خط بکشید. احترام بیشتری به اطرافیان قائل شوید و محبت آنها را بدست آورید. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز کار ناشایستی انجام می‌دهد و آبروی شما را به خطر می‌اندازد. برای انجام این کار به ایشان تذکر دهید و از وی درخواست کنید در آینده بیشتر مواظب رفتار خود باشد.

سعی کنید امروز با کارها و حرف هایتان دیگران را خفه نکنید! شما ممکن است بخواهید با سر به سر دیگران گذاشتن احساس آرامش کنید و فشارهای عصبی که دارید تحمل می کنید را تخلیه کنید، اما بر خلاف انتظارتان این کار تنها باعث به هم ریختن اعصاب و بداخلاق شدن همه، از جمله خودتان خواهد شد! دست از تلاش برای پیدا کردن عیب و ایراد در دیگران و کارهایشان بردارید. بهترین کاری که در شرایط موجود از دستتان برمی آید این است که انرژی خود را بر روی وظایفی که برای مدتی پشت گوش انداخته بودید متمرکز کنید. پروژه هایی را که به نظم و توجه خاصی نیاز دارند را نسبت به بقیه در اولویت قرار دهید. حرص باعث می شود هرچه دارید از دست بدهید. کمی آرام باشید، شما پشتیبان‌های زیادی دارید با کمک آنها جایی برای شکست خوردن وجود ندارد، شما همیشه به دیگران کمک کرده اید شک نکنید امروز هم دوستانتان متقابلا به یاری‌تان می شتابند. یک عشق قدیمی به زودی وارد زندگی‌تان می شود، چشم و گوشتان را باز کنید.




فال روزانه فردا شهریور ( شنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۱ )

احساس می‌کنی اگر کسی به تو توجه کند دیگر خوشبخت‌ترین خواهی بود. اما چنین نیست. خوشبختی در نگاه توست نه آن کسی که بدان می‌نگری. اشیاء و اشخاص اطراف ما تغییر می‌کند. اگر با کارهای تزئینی و دستی غریبه نیستی می‌توانی روز مفرحی را برای خودت درست کنی. گاهی بد نیست به هنر رجوع کنی. این بهترین راه تفریح و شادی است.کمی استراحت و تفریح برایت ضروری است. با دوستانی که به تو انرژی می‌دهند بیشتر ملاقات کن و سعی کن آرامش داشته باشی.گیریم ستاره بخت تو خوب و عالی باشد. بدست آوردن یک موقعیت اقتصادی خوب تنها نیمی از کار است. نیم دیگر حفظ آن خواهد بود که به جای شانس، لیاقت و شایستگی می‌خواهد.

6متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

روز بسیار فرخنده‌ای را در پیش‌رو دارید و سرگرمی‌های زیادی انتظار شما را می‌کشد. از این شرایط بیشترین استفاده را ببرید و لحظه‌های شادی را تجربه کنید. یکی از دوستان یا آشنایان امروز از شما درخواست پول دارد، اما در شرایط مالی مناسبی برای قرض پول به اطرافیان نیستید، در نتیجه از این دوست عذرخواهی کنید و ثبات مالیتان را به خطر نیندازید. اجازه دخالت اطرافیان در امور شخصی خود را ندهید. در غیر این صورت اختیار زندگی را از دست خواهید داد و آشنایان بر زندگی شما تسلط پیدا خواهند کرد.  فرصتی پیدا می‌کنید تا دست اهل منزل را بگیرید و برای تفریح و گردش در بازار بیرون بروید.  رابطه‌ای که با همسر یا عشق ‌زندگیتان دارید مانند گذشته نیست و احساس می‌کنید به بن‌بست رسیده‌اید. در اولین فرصت فکری به حال بهبود این شرایط بردارید و اجازه‌ ندهید فاصله‌ای که میان شما وجود دارد از چیزی که هست عمیق‌تر شود.

امروز شما موجی ناگهانی از انرژی را در وجود خود احساس می کنید و دلتان می خواهد وقت خود را همراه با دیگران و به تفریح و خوشی بگذرانید. اشکالی ندارد اگر بخشی از روزتان را به تفریح اختصاص دهید و زیاد خودتان را درگیر کار و مسائل جدیتر نکنید. اگر به نظر همکارانتان شما دارید از زیر کار شانه خالی می کنید هم این مشکل خودشان است. تمام هفته آنقدر کار کرده اید که بتوانید امروز زیاد به خودتان سخت نگیرید. متاسفانه امروز کلمات زیبا نمی توانند به بیان احساسات قلبیتان کمک زیادی بکنند و شما بیشتر به این نیاز دارید که یک مکالمه دونفره داشته باشید که در آن طرف مقابلتان نیز با شما حرف بزند و به ادامه یافتن صحبت کمک کند. در مورد شخصی حواستان باشد گذشته را درست و منصفانه مرور کنید، همیشه حق را به خودتان ندهید. وقت خوشی را با شخصی که دوستش دارید سپری می کنید، شما روابط عمومی خوبی دارید و با همه می جوشید این کار آینده‌تان را بیمه می کند، یک اتفاق مهم درحال رخ دادن است، اینکه رازهای دیگران را همچون راز خود می دانید بسیار خوب است.



فال روزانه مهر

در مورد فردی زیادی فکر می‌کنی. گرچه تنها دیدارهای کوتاه و مختصری اتفاق افتاده اما تو آنرا خیلی جدی گرفته‌ای. بهتر است دست از خیال پردازی برداری چون این روش برای تقویت قوه تخیل خوب است اما در پایان سودی ندارد.داشتن روابط دوستانه یا عاطفی مزایای زیاد دارد. این روابط به ما کمک می‌کنند تا دوستمان بدارند و دوست‌داشتنی باشیم، برایمان ارزش قائل شوند، ارزشمند و در نتیجه بانشاط‌تر می‌شویم. پس دست به کار شو!قدر این سلامتی و تندرستی را باید دانست و شکرگزار آن بود. آرامش و آسدگی تو بخاطر شرایطی است که از آن برخوردار گشته‌ای. این شرایط را باید حفظ کرد و توسعه دادفعلا نیازی نیست به فکر تغییرات عمده و عظیم باشی. موقعیت اقتصادی مناسبی داری پس بهتر است این موقعیت را حفظ کنی.

7متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

نگرانیهای فکری را کنار بگذارید و به خاطر داشته باشید که عقل سالم در بدن سالم است. پدر، مادر یا یکی از اهل منزل در بستر بیماری افتاده و مجبور شده‌اید وقت و هزینه گزافی را برای بهبود ایشان خرج کنید، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که سلامتی این عزیز، از هر چیز دیگری در دنیا مهم‌تر است. به لحاظ مالی روز خوبی را آغاز نکرده‌اید و مجبور می‌شوید خرج غیرمنتظره‌ای را انجام دهید، از این اتفاق درس بگیرید و در آینده با پس‌انداز و صرفه‌جویی، اندوخته‌ای را برای خرج‌های غیرمنتظره کنار بگذارید. قرار است تا به همراه دوستان و رفقای قدیمی دور هم جمع شوید و لحظه‌های خوبی را تجربه کنید، این اتفاق را غنیمت بدانید و به دوستان خود ثابت کنید که بودن در کنار آنها مایه خوشی و نشاط شما را فراهم می‌کند. فردی دل در گرو عشق شما دارد و بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید به شما دل باخته است. امروز این فرد عشق خود را با شما درمیان می‌گذارد، اما بهتر است با چشم بسته این عشق را قبول نکنید و به جای اینکه احساساتی شوید، جوانب مختلف این عشق را بررسی نمایید. اعضای خانواده به کمک شما نیاز دارند، اما امروز فرصتی دست نمی‌دهد تا به آنها کمک کنید.

امروز احساس می کنید که یکی از اطرافیانتان تمام دانسته های خود را با شما در میان نمی گذارد. در واقع دیگران ممکن است برای محافظت از قلب شما برخی از اطلاعات را از شما مخفی نگه دارند. از طرفی شما هم خودتان را در آستانه ی گرفتن تصمیمی بسیار مهم می بینید و می خواهید پیش از هر اقدامی تمام اطلاعات لازم را در دست داشته باشید. سوال پرسیدن معمولا روش هوشمندانه ای است، اما امروز روش شما در انجام این کار به گونه ای است که به جای این که طرف مقابلتان را به گفتن حقیقت تشویق کند در پنهان کردن آن مصمم تر می کند. شاید بهتر باشد محکمه ای که به راه انداخته اید را به روز دیگری موکول کنید. از فردی درس جدیدی فرا می گیرید، که برایتان گران تمام می شود. شما عاشق تفریح و سفر هستید، به سفری که مقدمات آن را فراهم کرده بودید خواهید رفت. به زودی گام های بلندی برا تغییری مثبت برمی دارید. خودتان را دست کم نگیرید وگرنه حریف طوفانی که در راه است نمی شوید. از هر جا و هر کس که می توانید چیز جدیدی یاد بگیرید.



فال روزانه فردا آبان ( شنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۱ )

فردی را دوست داری بدون اینکه او تو را دوست داشته باشد. آرزو می‌کنی ای کاش او هم همین احساس را داشت و رفتارش را با تو عوض می‌کرد. این آرزوی قشنگی است، اما همه درها را به روی تو بسته‌اند.باید در کارها دقت را با سرعت توام کرد تا هم سریع‌تر انجام شود و هم چیزی فروگذار نشده باشد. موفقیت مهمی در انتظار توست.باید برای رسیدن به اهداف خود همواره جسم سالم و شادابی داشته باشی و این فقط با ورزش توام جسم و روح حاصل می‌شود. نگرانی تو در مورد مسائل مالی بیهوده است. شاید در حال حاضر شرایط مناسب نباشد اما طولی نمی‌کشد که همه چیز دوباره درست می‌شود.

8متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

امروز، روز شماست و به غیر از شادکامی و خوشی، چیز دیگری نخواهید دید. در چنین روزهایی تا می‌توانید خوش بگذرانید و دوستان و آشنایان را در شادیهای خود سهیم کنید. فکر بکری به ذهن‌ شما خطور کرده و بر این باور هستید که انجام این فکر شما را به سود و ثروت چشمگیری خواهد رساند. این باور کاملا درست است و به هر قیمتی که شده زمینه اجرای این فکر بکر را فراهم کنید و مطمئن باشید که با موفقیت و پیشرفت فاصله چندانی ندارید. یکی از آشنایان که انتظار زیادی از وی دارید امروز کار ناشایستی انجام می‌دهد و زمینه ناراحتی شما را فراهم می‌کند، چشم بر کار ناشایست این فرد ببندید و به ایشان ثابت نمایید که بخشش از بزرگان است. به اطرافیان محبت نمی‌کنید و از هر فرصتی برای آزرده‌کردن دیگران بهره می‌گیرید، امروز اتفاقی می‌افتد و به قدرت محبت پی خواهید برد،‌ در نتیجه از امروز به بعد به جای دلخورکردن اطرافیان، راه عشق و محبت را در پیش بگیرید و برای حل مشکلات از جادوی محبت استفاده کنید. کاری که به آن مشغول هستید را ادامه دهید و مطمئن باشید که در نهایت مزد زحمت‌هایتان را دریافت خواهید کرد. دوستان خود را با دقت بیشتری انتخاب کنید و رفقای ناباب را کنار بگذارید. رابطه‌ میان شما و عشق ‌زندگیتان مانند سابق نیست و آتش عشقتان رو به سردی گذاشته است، قبل از اینکه این احساس فاصله‌ای عمیق میان شما و عشق‌ زندگیتان ایجاد کند، فکری به حال این وضعیت بردارید و آتش عشق مشترکی که دارید را گرم‌تر از همیشه کنید.

امروز روی چنان هدف بزرگی تمرکز کرده اید که ممکن است هدفتان به نظر دیگران مسخره بیاید و به هدر کردن وقت و انرژیتان متهم شوید. با این همه وقتی رویاهایتان تحقق پیدا کنند این شما هستید که با افتخار خواهید خندید. فقط باید این را هم در نظر داشته باشید که راه رسیدن به هدفتان یک راه مستقیم نیست و پیچ و خم های زیادی پیش رویتان هستند. مسائل مربوط به عشق و روابط عاطفی طی چند هفته ی آینده با پشرفت هایی روبرو خواهند بود. چیزی که امروز در این رابطه باید مورد توجه قرار دهید این است که از روابط عاطفی خود انتظارات غیر منطقی نداشته باشید. شما در حال حاضر در یک دنیای رویایی سیر می کنید و درکتان از واقعیت با آنچه واقعا وجود دارد فرق می کند. به زودی مورد بررسی موشکافانه قرار خواهید گرفت پس بهترین رفتار را در محیط کار از خودتان نشان دهید تا مورد تشویق قرار بگیرید الان وقت جا خالی کردن نیست حتی اگر بسیار خسته باشید. به تازگی اتفاق بدی را پشت سر گذاشته‌اید که می توانست عواقب بدتری داشته باشد شاکر باشید و به جلو پیش بروید بدون شک فردا مال شماست.




فال روزانه فردا آذر ( شنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۱ )

نباید توقع کار خارق‌العاده‌ای از او که فردی عادیست، داشته باشی. بهتر است فعلا رازدار باشی و کسی در مورد احساساتت صحبت نکنی چون هنوز خیلی زود است.شخصیت مهمی از تو حمایت می‌کند و همین مساله موقعیت تازه و فوق‌العاده را در اختیار تو می‌گذارد. روحیه‌ات را تقویت کن و از فرصت استفاده کن.تنها ورزش کردن سلامتی انسان را تضمین نمی‌کند، بلکه آرامش و اعتماد به نفس داشتن هم جزئی از سلامتی است. فکرت را آزاد کن تا بتوانی ذهنی خلاق و پویا داشته باشی و برای خودت برنامه‌ریزی درستی انجام دهی.در تصمیم‌گیری‌های خود شتاب نکن. قرار است از جایی پولی برسد که می‌رسد و جایی برای نگرانی وجود ندارد. بهتر است برای آینده خود برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشی.

9متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

سفری مهیا خواهد شد و در این سفر بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید به شما خوش خواهد گذشت. سود قابل‌ملاحظه‌ای در معاملات خواهید داشت، از معامله‌ پرسودی که انجام داده‌اید درس بگیرید و در آینده نیز شرایط سود و درآمد بیشتر را مهیا کنید. یکی از اعضای خانواده امروز به دستاورد مهمی خواهد رسید و شما به وی افتخار می‌کنید. فرد محبوبی در میان اعضای خانواده هستید و اهل منزل از بودن در کنار‌ شما لذت می‌برند. سایه همای سعادت روی سر شما می‌افتد و اتفاق فرخنده‌ای در زندگی شما رخ می‌دهد. این اتفاق را به بهانه‌ای برای شادی در کنار دوستان و آشنایان تبدیل کنید. کارهای امروز راحت‌تر از چیزی که انتظارش را دارید انجام می‌شود. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز ناخوش‌احوال خواهد شد. چشم از ایشان بر ندارید و هر کاری که از دستتان بر‌ می‌آید را برای سلامتی عشق ‌زندگیتان انجام دهید.

امروز به نظر می رسد که دیگران خیلی خودخواه تر از همیشه شده اند، پس اگر دیدید که بعضی ها سعی دارند همه چیز را به نفع خودشان تمام کنند و از همه فرصت ها همان طوری که خودشان دلشان می خواهد بهره ببرند زیاد تعجب نکنید. در رویارویی با دیگران رفتار منطقی تری داشته باشید و این همه سخاوت به خرج ندهید. باور کنید یا نکنید، وقتی خوبی از حد بگذرد بعضی ها آن را به حساب نادانی شما خواهند گذاشت. اگر در طول روز با هر مشکلی مواجه شدید ذهن قدرتمند خود را که مانند کاراگاهی خلاق و کنجکاو عمل می کند را به کار بگیرید تا به ریشه ی مشکل پی برده و برایش راه حل پیدا کنید. یک زندگی نو و با ‌‌استحکام را شروع خواهید کرد اگر بتوانید گذشته را فراموش کنید. حالا وقت آن ‌است که حال و آینده‌تان را دریابید. سعی کنید در زمینه‌ی تکنولوژی اطلاعاتتان را افزایش دهید. سرمایه‌ای به شما داده می‌شود، تلاش کنید باعث افزایش آن بشوید. خجالت را کنار بگذارید، حالا وقت آن است که درخواستتان را واضح و بی‌رودربایستی بیان کنید.



فال روزانه فردا دی ( شنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۱ )

سوء تفاهم کوچکی به وجود آمده که به زودی برطرف می‌شود. نباید از تصمیم و نظر خود برگردی چون حق با تو بوده است و دیگران هم به زودی خواهند فهمید.خبرهای خوشی در انتظار توست. از یک دیدار غیرمترقبه قلبت به هیجان می‌آید. یک دوست قدیمی به دیدارت خواهد آمد. در خانواده نزدیک خبرهای خوبی در جریان است.اگر این روزها مشکل بی‌اشتهایی یا بدخوراکی داری بهتر است از سبزیجات تازه و میوه در وعده‌های بیشتری استفاده کنی چون مواد مغذی و ویتامین‌های لازم برای بدنت، فقط از این طریق بهتر و بیشتر جذب می‌شود و این کار را ادامه بده تا زمانی که مشکل از بین برود.مرحله مهمی را پشت سر گذاشتی و نهایتا سود خوبی هم بدست آوردی. این موفقیت راه را برای تو باز می‌کند.

10متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

غصه گذشته‌ را نخورید و به آینده فکر کنید. به خاطر داشته باشید که راه افزایش پول و ثروت از میان صرفه‌جویی و پس‌انداز می‌گذرد. زندگی را سخت نگیرید و فرصتی را با دوستان و آشنایان بگذرانید و ناراحتی‌ها را فراموش کنید. همسر یا عشق ‌زندگیتان با انجام کار پسندیده‌ای، زمینه رضایت و خوشنودی شما را فراهم  خواهد کرد. از عشق ‌زندگیتان برای انجام این کار تشکر کنید و به ایشان ثابت نمایید که قدردان تلاش‌های وی هستید. انسان ایده‌آل گرایی هستید و انتظارات زیادی از خودتان دارید، این وضعیت روحیه شما را تضعیف کرده و باعث شده تا احساس کنید که از عهده انجام کارهای مهم بر نمی‌آیید. به جای ادامه این رویکرد، به خودتان سخت نگیرید و توقع‌های خود را کاهش دهید. به اعضای خانواده قول داده‌اید که فرصتی از امروز را به بودن در کنار آنها اختصاص دهید، اما مشکلی برایتان پیش‌ می‌آید و مجبور می‌شوید که حل این مشکل را به بودن در کنار اعضای خانواده اولویت دهید.

امروز شما با کلمات دچار مشکل شده اید اما این جلوی حرف زدنتان را نخواهد گرفت. با این حال توصیه ی ما به شما این است که شاید بهتر باشد به جای تلاش برای از بین بردن فاصله ی زیادی که بین خودتان و دیگران احساس می کنید، سعی کنید سکوت اختیار کنید! حتی اگر با جسارتی که احساس می کنید بخواهید سر صحبت را باز کنید هم در انتقال پیامتان چندان موفق نخواهید بود و دیگران برداشت اشتباهی از حرف هایتان خواهند داشت. بعد از ساعت کاری همراه با عشقتان به دنبال یک بازی و یا تفریح جدید باشید. ورزشی که بتوانید همراه با هم انجام دهید گزینه ی خیلی خوبی می تواند باشد. با دوستی تجدید دیدار می کنید، از این فرصت استفاده کنید. شما بهتر از دیگران می دانید که کار برای شما فراوان است، بیش از این دست روی دست نگذارید و شروع به جستجو کنید. شما آدم خوش روزی هستید، زندگی‌تان می تواند شاد و همراه با آسایش باشد مگر اینکه خودتان این قاعده را بر هم بزنید. به زودی مبلغی به دستتان می رسد.



فال روزانه فردا بهمن ( شنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۱ )

ممکن است در این وادی دچار ناکامی شوی و مدتها این حادثه ذهن تو را مشغول و مسموم کند اما به خاطر داشته باش که زندگی همچنان ادامه دارد و دنیا از حرکت نمی‌ایستد. پس با امید سرت را به کارهایی که دوست داری مشغول کن. کارهای فکر ممکن است ذهنت را خراب و آشفته کند بهتر است کمی تحرک داشته باشی. این چند روز، ورزشی را که دوست داری انجام بده. امروز به تو پیشنهاد می‌شود که پیاده‌روی، کوهنوردی یا شنا را انتخاب کنی.ورزش کردن هر چقدر سبک و کم در روز، هم باعت سلامتی جسمت می‌شود و هم روحت را شاداب‌تر می‌کند. ورزشهایی مثل پیاده‌روی، حرکات موزون، دوچرخه‌سواری و یا حمل وزنه به اندازه توان بدن.  فعلا اوضاع اقتصادی چندان مناسب نیست پس به سرعت برنامه‌های خود را پیاده کنید. ممکن است روزهای آینده نیز به همین منوال باشد. فقط با یک ابتکار عمل می‌توان از این اوضاع نجات یافت.

11متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

به خاطر داشته باشید که پرخوری و مصرف خوراکی‌های ناسالم سلامت شما را به خطر خواهد انداخت. فردی به شما پیشنهاد سرمایه‌گذاری می‌کند، این پیشنهاد را جدی بگیرید و زمینه افزایش درآمدتان را فراهم کنید. با آغوش باز از انجام کارهای انسان‌دوستانه و خیر استقبال کنید. مطمئن باشید کمک شما به اطرافیان بدون پاسخ نمی‌ماند و محبت‌های شما در آینده جبران می‌شود.  همسر یا عشق ‌زندگیتان با شما صادق نیست و بهتر است که بیشتر حواستان را به رفتار وی جمع کنید. راه موفقیت را بلد هستید و با تلاش و کوشش، آینده‌ای درخشان برای خود در نظر گرفته‌اید. این رویکرد را ادامه دهید و مطمئن باشید که فاصله چندانی با دستاوردی مهم و چشمگیر ندارید. اگر کارها را با سرعت بیشتری انجام ندهید، روی هم تلنبار می‌شود و در آینده مجبور خواهید شد وقت زیادی برای انجام کارهای عقب‌افتاده کنار بگذارید.

شما احساس می کنید که امروز به هر چیزی که بخواهید دست پیدا خواهید کرد. این مثبت اندیشی شما لبخند را به روی لب هایتان خواهد آورد، اما مکالماتی که دارید چندان طبق انتظار شما پیش نخواهند رفت. شاید فکر کنید که در نبرد قدرت با دنیای اطرافتان قرار گرفته اید، اما اگر دست از مبارزه بردارید خواهید دید که همه چیز خیلی بهتر پیش خواهد رفت و به این موضوع پی خواهید برد که مشکلات در واقع از انتظارات بیش از اندازه ی خودتان ریشه می گرفته اند. به جای این که تظاهر کنید همه چیز را می دانید و همه چیز تحت کنترلتان است ذهن خودتان را برای پذیرش درس هایی که می توانید از این وضعیت بگیرید باز کنید. زمان آن رسیده که سخت به زندگی‌تان بچسبید و از اشتباهات تکراری دوری کنید، آزادی عملتان را حفظ کنید، ترس را از خودتان دور کنید، شما قادر به انجام هر کاری هستید، با تدبیر عمل کنید و نگاهتان به آینده باشد تا به نیتی که در ذهن می پرورانید برسید، ناخواسته در جمعی کمی پرحرفی می کنید و مجال صحبت به کسی نمی دهید.



فال روزانه فردا اسفند ( شنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۱ )

جایی برای افسوس خوردن نیست. اشک ریختن برای چیزهایی که از دست داده‌ای سودی ندارد. سعی کن از فرصت‌های آینده استفاده کنی تا موفق شوی.همین روزها هدیه گران قیمتی به دستت می‌رسد. یکی با خبر خوش در راه است. خودت را برای پذیرایی از چند میهمان آماده کن.اگر دچار افسردگی فصلی شده‌ای، در روز چند دقیقه جلوی نور خورشید بنشین. اینکار علاوه بر حل مشکل افسردگی، باعث تولید ویتامین D در چشمها و پوست می‌شود. البته این کار به میزان بسیار کم توصیه می‌شود چون اشعه‌های مضری نیز در نور خورشید وجود دارد که باعث التهاب پوست می‌شود.باید مسائل اقتصادیت را جدی بگیری و به فکر چاره‌ای باشی چون به زودی با مشکل روبرو می‌شوی. نباید بر اثر سهل‌انگاری دوباره ضرر و زیان ببینی پس هوشیار باش و منافع بلندمدت خود را در نظر داشته باش.

12متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

امروز فردی قصد آزار و اذیت شما را دارد، اجازه ندهید این فرد به نیت شوم خودش برسد.  برای رسیدن به ثبات مالی، از امروز ولخرجی را کنار بگذارید. مهارت‌های زیادی دارید و انسان توانمندی هستید، اما کسی از دانش شما باخبر نیست. این شرایط باعث شده تا احساس کنید اطرافیان قدر شما را نمی‌دانند. امروز فرصتی برای هنرنمایی پیدا می‌کنید. مهارت‌های خود را به رخ دوستان و آشنایان بکشید و ثابت کنید که انسان توانمندی هستید.   پندو‌اندرز بزرگ‌ترها و افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند را آویزه گوش کنید. زمانی که از دست می‌دهید هرگز باز نمی‌گردد، در نتیجه از امروز بیشتر از همیشه مواظب گذر زمان باشید و زندگی را به گونه‌ای ادامه دهید تا حتی لحظه‌ای از عمر باارزش شما هدر نرود. کدورت‌ و دلخوری که میان شما و همسر یا عشق ‌زندگیتان وجود دارد امروز از بین می‌رود

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط