فال روزانه شنبه ۵ آذر ۱۴۰۱

به گزارش رصد روز ، فال روزانه شنبه ۵ آذر ۱۴۰۱ و فال روز تولد ۵ آذر و فال روزانه فردا پنجم آذر و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس گردش ستارگان ...

به گزارش رصد روز ، فال روزانه شنبه ۵ آذر ۱۴۰۱ و فال روز تولد ۵ آذر و فال روزانه فردا پنجم آذر و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.در ادامه فال فردا ۵ آذر ۱۴۰۱ را می خوانیم.

فال روزانه فردا فروردین ( شنبه ۵ آذر ۱۴۰۱ )

راه درست و راه غلط در زندگی هر کس وجود دارد. این تو هستی که با شناخت‌های خود یکی را انتخاب کرده و در آن به پیش می‌روی. پس چه بهتر که همیشه راه درست را انتخاب کنی.

با استرس و اضطراب، اعصاب و جسم تو را تحلیل می‌رود پس به خودت مسلط باش و اعتماد به نفس داشته باش. صحبت با یک مشاور خوب و باتجربه می‌تواند به تو کمک کند.

 

1متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

درست آنجا که انتظارش را ندارید، دوستی به شما زنگ می زند و خبری را به شما می دهد که از خوشحالی سر از پا نمی شناسید. یک جعبه شیرینی بخرید و این شادی را با خانواده تان قسمت کنید. اگر به فکر ادامه تحصیل هستید، با کمی تلاش نتایج خوبی خواهید گرفت. درنگ نکنید زیرا ممکن است مسئولیت های دیگر آنقدر شما را درگیر کند که فرصت هیچ کاری نداشته باشید. دوستی از شما خواسته ای دارد، قبل از اینکه به او پاسخ مثبت دهید، خوب فکر کنید زیرا بعدها ممکن است پشیمانی به سراغ تان آید. شما در کارهای هنری در هر زمینه ای موفق می شوید. اندیشه ای پاک و بی آلایش دارید و همیشه به فکر دیگران هستید. متاسفانه این روزها نسبت به شخصی قدری شکاک هستید، بهتر است هر چه زودتر تکلیفتان را با این موضوع روشن کنید. بلاتکلیفی احساس بدی است که انسان را در تصمیم گیری فلج می کند. اگر بخواهید وسیله نقلیه‌تان را عوض کنید، وقتش همین حالاست.

انسان پرتلاشی هستید و حتی برای لحظه‌ای دست از کار و کوشش نمی‌کشید، کمی به خودتان استراحت دهید و انرژی از دست رفته‌تان را باز یابید. پای صحبت بزرگان فامیل بنشینید و از تجربه‌های آنها درس بگیرید. یکی از دوستان نزدیک شما امروز از در دشمنی وارد می‌شود و روحیه‌تان را خراب می‌کند. اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و در اولین فرصت از این فرد برای رفتاری که با شما داشته گله کنید. همسر یا عشق ‌زندگیتان را تحت‌فشار نگذارید و زندگی را به ایشان سخت نگیرید. در غیر این صورت فاصله‌ای عمیق میان شما و عشق ‌زندگیتان ایجاد خواهد شد. معامله مهمی را در پیش دارید و به نفع‌ شما است که قبل از هرگونه معامله‌ای، یک‌بار دیگر شرایط این معامله را بررسی نمایید. مدتی است که دستی به سر و رویتان نکشیده‌اید و خوش‌تیپ نکرده‌اید. امروز زمان مناسبی است تا خودتان را تحویل بگیرید و با خرید چند دست لباس شیک و زیبا، حسابی خوش‌تیپ کنید.




فال روزانه فردا اردیبهشت ( شنبه ۵ آذر ۱۴۰۱ )

مساله‌ای که فکر تو به خود مشغول کرده بود رفع خواهد شد. ممکن است کمی ناراحت و مایوس شوی اما این تجربه‌ای می‌شود که هیچ‌وقت چشم بسته و بدون تفکر، حرف‌های کسی را نپذیری.

برای پیشگیری از یک بحران مالی لازم نیست که به راههای پرپیچ و خم فکر کرد. همین که خود را تحت یک انضباط و برنامه کاری درمی‌آوری در واقع بحران را گذرانده‌ای و موفق شدی. پس دست به کار شو!

2متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

هیچکس مسئول زندگی شما نیست، همیشه انتخاب با شماست. شما می توانید زندگی تان را رها کنید تا دیگران کنترل امور آن را به دست گیرند یا این که خود، آنطور که دلتان می خواهد آن را پیش ببرید. شاید فکر می کنید که توانایی لازم را برای این کار ندارید، اما اشتباه می کنید. هیچ کس کامل نیست، پس انگشت اشاره تان را از روی نقص هایتان بردارید و آن را روی توانایی تیان بگذارید تا معجزات اش را ببینید. انجام دادن کارهای بزرگ و مهم بخصوص در محیط کار، اعتماد به نفس از دست رفته را به شما بر خواهد گرداند. آزموده را آزمودن خطاست. از کسی که ریاکار است و نمی توان به او اعتماد کرد دوری کنید، بزرگترین ضربه را از او خواهید خورد و هرگز خودتان را برای آنکه می دانستید اما باز به او اعتماد کرده‌اید نخواهید بخشید. با وضعیت کنونی بهتر است آرزوها و توقعات خودتان را پایین بیاورید. آرزوهای بلند بالای مالی شما را دچار دردسر خواهد کرد.

فرصتی برای ورزش و تحرک پیدا می‌کنید، به لطف این فرصت، انرژی بیشتری پیدا کنید و با ورزش، سلامت خود را تضمین نمایید. اهل تفریح و خوش‌گذرانی هستید و اهمیت زیادی به کار نمی‌دهید. قبل از اینکه این روحیه شما را به دردسر بیندازد، زندگی را جدی بگیرید و در کنار تفریح، اهمیت بیشتری برای کار و تلاش قائل شوید.  فرد سرشناس و بانفوذی سر راه‌تان قرار خواهد گرفت. رابطه خود را با این فرد تقویت کنید و در آینده برای پیشرفت‌های بیشتر از ایشان کمک بگیرید. به خودتان قول داده‌اید که امروز فرصتی را به تفریح و ورزش اختصاص دهید، اما این فرصت فراهم نمی‌شود و مجبور به انجام کارهای غیرمنتظره خواهید شد.  عشق زندگیتان امروز به یاد دوران خوش گذشته افتاده و خاطره‌های عاشقی را در دل شما زنده می‌کند.




فال روزانه فردا خرداد ( شنبه ۵ آذر ۱۴۰۱ )

نگرانی تو برای آینده بی‌مورد است. اختلاف با دوست یا همسرت طبیعی است. این مسائل رفته رفته بهتر می‌شود و آن وقت تو می‌توانی با خاطری آسوده به کارهای دیگرت برسی. باید همچنان بر اعصابت مسلط باشی.

این روزها به موانع تازه‌ای برخورد می‌کنی. از این موانع نباید بترسی بلکه باید علت این بحران را بشناسی و آنرا رفع کنی. در این راه دوستانت هم به تو کمک می‌کنند.

3متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

امروز بیش از همیشه می درخشید، پس اگر می خواهید بر کسی تاثیر بگذارید، حال بهترین زمان است. اگر درخواستی از کسی دارید، خجالت را کنار بگذارید و حرف دلتان را به زبان آورید. برای مدتی کارهای خود را رها و زمان خود را صرف خوشگذرانی کنید. مطمئن باشید نه تنها وقت تان هدر نخواهد رفت، بلکه انرژی بیشتری نیز دریافت خواهید کرد. به زودی خبری به گوش تان می رسد که انتظارش را نداشته اید. قبل از تصمیم گرفتن، خوب در مورد آن تحقیق کنید. به خودتان بیایید، خودکرده را تدبیر نیست. مقصر وضعیت مالی ای که در آن درگیر شده‌اید، خود شما هستید. با او که بسیار دوستش دارید، عهد و پیمانتان را محکم کنید. آن وقت است که می بینید چطور به راحتی بلایا از اطرافتان پراکنده می شود. درگیر حل مسائل خودتان و اطرافیانتان می شوید. شما به تنهایی نمی توانید مسئله را حل کنید. از کسی کمک بگیرید.

مدت‌های زیادی است که بیماری مزمنی وجود نازنینتان را تهدید می‌کند، امروز نشانه‌هایی از بهبود پیدا می‌کنید و در چند روز آینده برای همیشه از شر این بیماری خطرناک رها می‌شوید. فرد خودخواهی سر راه شما قرار می‌گیرد و از در ناراحتی و مشاجره وارد می‌شود. اجازه ندهید این فرد روز شما را خراب کند و این مشاجره را ختم به خیر کنید. چشم‌ از داراییهای خود بر ندارید و بیشتر از همیشه مواظب حساب ‌و ‌کتاب‌هایتان باشید. در غیر این صورت پولی که با هزار و یک زحمت بدست آورده‌اید را از کف خواهید داد.  امروز از فردی که سن‌و‌سال کمتری نسبت به شما دارد، درس مهمی را خواهید آموخت. موقعیت مهمی برای دستیابی به موفقیت‌های بیشتر سر راه شما قرار می‌گیرد. در روزهای آینده بیشتر از همیشه حواستان را جمع کنید و به فکر شکار فرصت‌ها باشید. به اطرافیان محبت نمی‌کنید و از هر فرصتی برای آزرده‌کردن دیگران بهره می‌گیرید، امروز اتفاقی می‌افتد و به قدرت محبت پی خواهید برد،‌ در نتیجه از امروز به بعد به جای دلخورکردن اطرافیان، راه عشق و محبت را در پیش بگیرید و برای حل مشکلات از جادوی محبت استفاده کنید.   مسافرتی را در پیش‌رو دارید، در این مسافرت تجربه‌های زیادی بدست می‌آورید و دید بهتری نسبت به زندگی پیدا خواهید کرد.




فال روزانه

فال روزانه فردا تیر ( شنبه ۵ آذر ۱۴۰۱ )

مساله مهمی این روزها فکر تو را به خودش مشغول کرده است. اما به نظر می‌رسد باید قید این موضوع را زد و با آن خداحافظی کرد چون اگر هم به او برسی، دوام نمی‌یابد و خیلی زود همه چیز خراب می‌شود.

فعالیت‌های روزانه است که به تو شادی و نشاط می‌دهد. همه دوست دارند تعطیل باشند اما اگر این تعطیلات برای تو چند روز ادامه داشته باشد کلافه می‌شوی. به کاری مشغول باش که از انجامش لذت ببری و تو را سرشوق بیاورد.

بدون یک برنامه‌ریزی دقیق نمی‌شود به پول رسید. شاید به طور تصادفی به سودی برسی اما کوتاه مدت خواهد بود و نباید به آن دل ببندی چون به زودی از بین خواهد رفت.

4متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

اخیرا نسبت به رفتارهای دیگران حساس شده اید. اگر می خواهید دیگران با شما صادق باشند، شما نیز باید به گونه ای با آنها رفتار کنید که به حرف هایتان اعتماد کنند، پس از اغراق کردن بپرهیزید. فردی در محیط کار نظر شما را به خود جلب کرده است اما در مورد بیان احساسات تان شک دارید. بهتر است دور نقض های کوچک را خط بکشید و با دیدی مثبت به او نگاه کنید. هیچ کس کامل نیست، پس این شمایید که باید شرایط ایده آل را برای خود بیافرینید. نگران وقوع اتفاقی هستید، نگرانی‌تان بی دلیل است. سوالی را که می دانید جوابش منفی است نپرسید، مگر اینکه توانایی جواب نه شنیدن را داشته باشید. آنقدر به خودتان درگیر می شوید که از آمدن و رفتن عزیزی که برایتان بسیار مهم است با خبر نمی شوید. سرتان را قبل از آنکه خیلی دیر بشود از لاکتان بیرون بیاورید.

انسان بدبینی هستید و از زمین و زمان گله دارید، این روحیه امروز شما را به دردسر بزرگی خواهد انداخت. از این اتفاق درس بگیرید و زندگی را با رویکردی مثبت دنبال کنید. به لحاظ کاری روز خوبی را آغاز کرده‌اید و سودی روانه حساب‌های بانکیتان می‌شود. امروز ناخواسته کار ناپسندی انجام می‌دهید، از انجام این کار عذرخواهی کنید و نگذارید کسی از شما دلخور شود. فردی عاشق شما است و در آتش عشقتان می‌سوزد، امروز این فرد عشق سوزانش را با شما در میان می‌گذارد و راز این عشق را برملا می‌کند. به این عشق پاسخ مثبت دهید و مطمئن باشید که عشقی گرم و ماندگار را تجربه خواهید کرد. کاری که به آن مشغول هستید را ادامه دهید و مطمئن باشید که در نهایت مزد زحمت‌هایتان را دریافت خواهید کرد. سری به دوستان قدیمی بزنید و از هم‌صحبتی با آنها لذت ببرید. اجازه ندهید علاقه‌ای که به تنهایی و خلوت دارید، شما را به فرد منزوی تبدیل کند.




فال روزانه فردا مرداد ( شنبه ۵ آذر ۱۴۰۱ )

چون تحت تاثیر دیگران و حرفهایشان قرار می‌گیری روز به روز از دوست یا همسرت فاصله گرفته‌ای. باید هشیار باشی و روابط بهم ریخته را روبراه کنی تا فرصتی برای افراد سودجو برای خودنمایی به وجود نیاید.

اگر بدانی به دنبال چه هستی و هدفت را مشخص کنی به راحتی به آن می‌رسی. انرژیت را در راه تحقق خواسته‌هایت بکار بگیر و روزی که موفق شوی از خودت راضی و خوشنود خواهی بود.

تو زندگی را دوست داری و کمتر به آینده‌های دور فکر می‌کنی. آنقدر در وقایع روزمره غرق شده‌ای که نمی‌توانی به آینده فکر کنی. اگر همین روش را ادامه دهی به زودی با بحران مالی و رکود اقتصادی مواجه می‌شوی.

5متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

امروز خبری می شنوید که انتظارش را نداشته اید. شاید هضم آن همه اطلاعات در آن واحد برایتان گیج کننده باشد اما صحبت کردن با فردی که تجربه لازم را دارد، می تواند شرایط را برایتان روشن تر کند. از اطلاعاتی که به دست دارید برای پیشرفت در کارتان استفاده کنید. احساس می کنید که ذهن تان کمی آشفته است، پیاده روی در چنین روزی می تواند ذهن خسته شما را باز و شما را برای روزهای بهتری آماده کند. در برخورد با شخصی که پیش از این برایتان عزیز بوده، بهتر است اگر کلامتان نامهربان است، آن را به زبان نیاورید. غصه دلتان را سنگین تر می کند که سبک‌تر نمی کند. حواستان را معطوف به مسائل کاری کنید و در انجام کاری که در پیش دارید دقت کنید. بهتر است با درایت پیش بروید تا دچار دردسر و مشکل نشوید.

قرار است به همراه دوستان دور هم جمع شوید و خوش بگذرانید، اما از آنجایی که احتمال ولخرجی شما در این دورهمی زیاد است، بیشتر از همیشه مواظب خرج‌هایتان باشید. بر این باور هستید که اعضای خانواده پشتیبان شما نیستند و هوایتان را ندارند، اما امروز به مشکلی بر می‌خورید و اهل منزل همه‌جانبه از شما برای حل این مشکل پشتیبانی می‌کنند، از اتفاق امروز درس بگیرید و در آینده شما نیز از هر فرصتی برای حمایت و پشتیبانی از اعضای خانواده استفاده کنید.  معامله‌ای در پیش دارید و نقشه‌های زیادی برای سودآوری بیشتر کشیده‌اید، اما بهتر است این معامله را با چشم‌بسته انجام ندهید و یک‌بار دیگر جوانب مختلف آن را بررسی نمایید، در نهایت پس از بررسی‌های مختلف و مشورت با اطرافیان، معامله‌ای را انجام دهید که جایی برای ضرر در آن وجود نداشته باشد. کار مهمی که مدتی است پشت‌ گوش میندازید را در فرصت فراغت امروز انجام دهید. روزی سرشار از محبت و عشق را در پیش رو دارید و همسر یا عشق‌ زندگیتان امروز به شما ثابت می‌کند که حسابی دلتنگتان است و برنامه‌ای تدارک دیده تا لحظه‌های شاد و عاشقانه‌ای را در کنار هم سپری کنید. این فرصت را مغتنم بدانید و به عشق ‌زندگیتان ثابت کنید که مهر ایشان را هرگز از دل بیرون نمی‌کنید.




فال روزانه فردا شهریور ( شنبه ۵ آذر ۱۴۰۱ )

بهتر است به جای پیش‌داوری و گوش دادن به حرفهای دیگران، رفتار او را ملاک قضاوت خود قرار دهی. همه آدمها دارای مقاصد و نیتهای پاک و سالم نیستند. پس به کسانی که در ظاهر دوست ولی با افکار شیطانی به سراغت می‌آیند، اعتماد نکن.

می‌توانی نامه‌ای برای یک دوست عزیز بفرستی. هرچند امروزه این رسم برافتاده و جایش را به تماس تلفنی و ایمیل داده اما نوشتن یا خواندن یک نامه لذت دیگری دارد. هم تو را سرذوق می‌آورد و هم دوستت را خوشحال می‌کند.

مشکلات مالی به وجود می‌آید، اما تو با کمی فکر و اندیشه به راه‌حلی برای رفع آن می‌رسی. پس بهتر است تشویش و نگرانی را از خود دور کنی تا زودتر به نتیجه برسی. به زودی این مشکل هم حل خواهد شد.

6متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

به زودی توسط یک فرد تغییرات اساسی در زندگی تان ایجاد می شود که تاثیرات اش تا مدت ها در زندگی تان خواهند ماند. این تغییرات فرصت خوبی است تا خودی نشان دهید و با سرعت بیشتری در مسیر هدف های زندگی تان حرکت کنید. اهمیت ارتباط با دیگران را از یاد نبرید. افراد زیادی در اطرافتان وجود دارد که می توانند کمک حالتان باشند، پس به دور از غرور از آنها کمک بگیرید. اگر مجرد هستید، به زودی در یک میهمانی فردی نظر شما را به خود جلب می کند. روزگار برای همه پستی و بلندی دارد. با منفی فکر کردن و نگرانی دایمی داشتن مشکلاتتان حل نخواهد شد، بهتر است خودتان را ضعیف و ناتوان نشان ندهید تا دشمن شاد نشوید. درباره نیتی که در ذهن دارید امیدوار باشید. ناامیدی تمامی درها را به رویتان خواهد بست. تغییر کوچکی در زندگی روزمره‌تان پیش می آید.

گره‌ای در کار شما افتاده و مشکلات زیادی دارید. غم به دل خود راه ندهید، زیرا در چند روز آینده گره این مشکلات گشوده خواهد شد.. پولی که انتظارش را نداشتید به دست شما می‌رسد. به صلاح شماست که تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید. عادت ناپسندی دارید. این عادت نه‌تنها جلوی پیشرفت شما را گرفته، بلکه در نزد دوستان و اطرافیان نیز به فرد کم‌ارزشی تبدیل شده‌اید. برای ترک این عادت ناپسند از دوستان و اطرافیان کمک بگیرید.  کارها را سر موقع انجام دهید و همیشه به فکر شکار فرصت‌ها باشید. روز خوبی را برای عاشقی آغاز کرده‌اید، اجازه ندهید این روز بدون عشق و محبت به پایان برسد و برنامه‌های عاشقانه‌ای برای عشق ‌زندگیتان ترتیب دهید و به ایشان ثابت نمایید که از همیشه بیشتر دوستش دارید. میان شما و یکی از آشنایان دلخوری ایجاد شده و مدتی است که از این فرد خبری ندارید. امروز این دلخوری را پایان دهید و دیدارها را تازه کنید. تمایلی به حضور در جمع ندارید و تنهایی را ترجیح می‌دهید، امروز بخت با شما یار است چرا که فرصتی برای تنهایی پیدا خواهید کرد. این فرصت را به فال نیک بگیرید و تا می‌توانید با خودتان خلوت کنید.




فال روزانه مهر

زندگی تو به تصمیمی بستگی دارد که در آینده نزدیک می‌گیری. پس درباره آن بیشتر تامل کن. قبل از شروع هر کاری باید پایان آن را در نظر گرفت و در صورت اطمینان به آن اقدام کرد.

روزهای خوبی در انتظار توست. پاداش ماهها زحمت و تلاش خود را دریافت خواهی کرد و این مسئله تحول بزرگی را در وضعیت اقتصادیت ایجاد می‌کند.

7متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

تغییری در محیط کار خود خواهید داشت. این تنوع پیشرفت قابل ملاحظه ای برای شما به همراه خواهد داشت. ممکن است در ابتدا هماهنگی با شرایط جدید برایتان سخت باشد اما رفته رفته همه چیز مطابق میل تان پیش خواهد رفت. آنچه بیش از همه اهمیت دارد، امنیت شغلی است که در شرایط جدید، برایتان مهیاست. فقط یادتان باشد که این فرصت ها همیشگی نیست و اگر آن را از دست دهید، ممکن است تا سالهای سال هیچ پیشرفتی در زندگی تان نداشته باشید. خوب در مورد دوراهی هایتان بیاندیشید و سپس آنچه قلب تان می گوید را دنبال کنید. دوستی تازه به سراغتان خواهد آمد. شما ورزش را دوست دارید و قدم زدن در طبیعت باعث شادی روحتان می شود. با تلاش و کوشش پیگیرتان به هدف کاری که در سر دارید خواهید رسید. به زودی مبلغ کوچکی به دستتان می رسد. توجه‌تان را به مسائل اصلی بدهید و درگیر جزئیات و حاشیه‌ها نشوید، وگرنه شما را از مسیر درست دور می کند.

کارهای زیادی روی سرتان تلنبار می‌شود اما نگران نباشید چرا که در پایان روز از انجام این کارها خرسند و راضی خواهید بود. اندوخته‌ای برای سرمایه‌گذاری کنار گذاشته‌اید، اما راه و چاه سرمایه‌گذاری را بلد نیستید و نگران هستید پولی که با هزار و یک زحمت بدست آورده‌اید را در سرمایه‌گذاری نامطمئنی از دست بدهید. امروز فرصت مناسبی است تا با اعضای خانواده که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند مشورت کنید و پولتان را برای کاری سرمایه‌گذاری کنید که ضرری به دنبال نداشته باشد.  قبل از اتخاذ هرگونه تصمیمی، جوانب کار را حسابی بررسی نمایید. به خاطر داشته باشید تصمیمی که امروز می‌گیرید بازتاب مهمی در درازمدت خواهد داشت. همسر یا عشق ‌زندگیتان حرفهای ناگفته‌ای در سینه دارد و مدت‌های زیادی است که این حرف‌ها را از شما پنهان کرده. قبل از اینکه ادامه این وضعیت تاثیر منفی در رابطه شما بگذارد، پای صحبت عشق ‌زندگیتان بنشینید و سنگ‌صبور قابل اطمینانی برای حرف‌‌های ناگفته ایشان باشید.  عازم سفری غیرمنتظره هستید و در این سفر اصلا به شما خوش نخواهد گذشت، در نتیجه به صلاح شما است که تا جای ممکن است سفر را به آینده موکول کنید.




فال روزانه فردا آبان ( شنبه ۵ آذر ۱۴۰۱ )

امروز، طلایی‌ترین روز عشق و عاطفه توست. در تمام روزهای سال، چنین حالتی وجود نخواهد داشت. شنیدن و یاد دادن هر پیشنهاد در چنین روزی می‌تواند بسیار جدی باشد و سالها زندگیت را تحت تاثیر قرار دهد.

پیاده روی در مسیر خلوت و به تنهایی نتیجه بسیار خوبی خواهد داشت. افکارت را سامان دهی کن تا بتوانی در آرامش زندگی کنی.

اگر سعی کنی به آرامش برسی زندگی به راه خوبی نزدیک می‌شود و در صورتی که با آرامش با آن مواجه نشوی این شانس را از دست خواهی داد.

تا چند روز آینده اوضاع مالی خوب خواهد بود. اگر به فکر کاری جدی هستی هم اکنون زمان فکر کردن به آن است، در غیر اینصورت تا زمان زیادی نتیجه نخواهی گرفت.

8متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

امروز با کمی کسالت از خواب بیدار می شوید اما نگران نباشید، اگر کمی به تغذیه تان اهمیت دهید، همه چیز حل خواهد شد. در رابطه عاطفی تان، چارچوب هایی برای خودتان ساخته بودید که اخیرا کمی متزلزل شده است. به جای نگرانی، بد نیست یک بار هم خودتان را به دست باد بسپارید و رها شدن را تجربه کنید. آنوقت خواهید دید که سرنوشت با دست های خود بهترین ها را برایتان رقم خواهد زد. در انتهای روز از دوستی قدیمی که مدتی ست از اون دور بوده اید، یاد کنید. خبرهای خوبی را از زبان او خواهید شنید. آنقدر بی تاب هستید که دیگران نگران و ناراحت وضعیت شما هستند. حالا زمان آن است تا گذشته را مرور کنید، تا یادتان بیاید که شما طوفان های سخت تر از این را هم پشت سر گذاشته‌اید. شما به خوبی می دانید که این نیز بگذرد. به خودتان مسلط باشید. اتفاقاتی در شرف انجام است که از آن بی خبرید. بیشتر از تجربیات خودتان استفاده کنید.

حجم زیاد کارهای امروز حسابی شما را خسته و آزرده خواهد کرد. اما اجازه ندهید خستگی به وجود شما رخنه کند و به هر قیمتی که شده انرژی خود را حفظ کنید. خلاقیت و استعداد خود را دست‌کم نگیرید و از این توانایی‌ها نهایت استفاده را ببرید. امکان دارد که حرف ناپسندی از دهان شما خارج شود و زمینه ناراحتی اطرافیان را فراهم کند. در چنین شرایطی به صلاح شماست که بیشتر از همیشه مواظب رفتار و گفتار خود باشید تا روز را بدون دلخوری به پایان برسانید. همسر یا عشق‌ زندگیتان امروز اصلا حوصله ندارد و کارها را با بی‌دقتی انجام می‌دهد، در چنین شرایطی به کمک عشق‌زندگی‌تان بشتابید و به ایشان ثابت کنید که در سختی‌‌ها و شادی‌های زندگی همیشه کنارش هستید. انسان متخصص و خبره‌ای هستید و مهارت‌های چشمگیری دارید، اما تاکنون فرصتی برای نمایش این مهارت‌ها بدست نیاورده‌اید و این وضعیت زمینه ناراحتی و افسردگی شما را فراهم کرده‌است. جایی برای ناراحتی وجود ندارد چرا که امروز فرصتی دست می‌دهد تا توانایی‌های خود را به رخ اطرافیان بکشید و به آنها ثابت نمایید که چند مرده حلاج هستید. از فرصتی که برای استراحت در اختیارتان قرار گرفته، نهایت استفاده را ببرید. در چند روز آینده حسابی گرفتار می‌شوید و به صلاح شماست که انرژی امروز را برای روزهای آتی ذخیره کنید.




فال روزانه فردا آذر ( شنبه ۵ آذر ۱۴۰۱ )

تو فرد صادقی هستی و خیلی زود به دیگران اطمینان می‌کنی. به زودی حقایقی آشکار می‌شود که تصورش را هم نمی‌کردی. همان کسی که روزی ادعاهای زیادی داشت، اکنون مشتش برای تو باز می‌شود و تو حیران می‌مانی.

این روزها خبرهای غافلگیرکننده‌ای می‌رسد که باید بشنوی و از آنها پند بگیری و قدردان زندگیت باشی. روزهای بهتری در راه است.

نگرانی و تشویش می‌تواند عوارض روحی و جسمانی داشته باشد. به سلامتی‌ات اهمیت بده و آرامش خودت را حفظ کن. سعی کن ناراحتی را از خودت دور کنی و خوب بخوابی.

نباید فقط به نیت پول درآوردن کار کرد. گاهی اوقات لازم است به کار به عنوان یک تفریح نگریست. چیزهای مهمتری هم در زندگی هست.

9متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

احساس ضعف می کنید، این حس نتیجه تنش های اخیری ست که تجربه کرده اید. شاید حتی این موضوع، تمرکز را از شما بگیرد طوری که نتوانید کارهایتان را به درستی پیش ببرید. بهترین کاری که در حال حاضر می توانید انجام دهید این است که دست از کارهایتان بکشید و کمی به خودتان استراحت دهید. اگر در فضای آزاد باشید، بهتر است. طبیعت می تواند انرژی مثبت فوق العاده ای به شما دهد. نگرانی هایتان را هم کم کنید زیرا نتیجه ای که خواهید گرفت، کاملا سورپرایزتان خواهد کرد. زیاده طلبی را کنار بگذارید و قناعت پیشه کنید. حالا وقت بریز و بپاش نیست. روزهای خوش جوانی را با غم و نگرانی نگذرانید. این روزها دیگر بر نمی گردند. خوش یمنی و خوشبختی به سراغتان می آید و کاری را به خوبی شروع می کنید. این هفته وقت خوبی برای خرید است. برای فروش هنوز وقت هست. دست نگهدارید.

یکی از آشنایان به دستاورد چشمگیری رسیده است. موفقیت این فرد را به وی تبریک بگویید و از صمیم قلب برای ایشان آرزوی شادکامی کنید. از جایی که فکرش را نمی‌کردید پولی به دستتان می‌رسد. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و اعضای خانواده را در داشته‌های خود سهیم کنید. فرصتی از روز را به بودن در کنار اعضای خانواده اختصاص دهید و از هم‌صحبتی با اهل منزل لذت ببرید. همسر یا عشق ‌زندگیتان به رغم نگرانیهای زیادی که دارد روزی عاشقانه را برای شما ترتیب داده ‌است. اطرافیان علاقه زیادی به بودن در کنارتان دارند و بودن شما در کنار آن‌ها زمینه خوشی و شادی اطرافیان را فراهم می‌کند. از این وضعیت نهایت استفاده را ببرید و امروز خاطره‌های خوشی را در کنار اطرافیان ماندگار کنید.



فال روزانه فردا دی ( شنبه ۵ آذر ۱۴۰۱ )

خیلی چیزها احتیاج به توضیح و تغییر دارند. برای هر کاری باید دلیلی داشت، حتی اگر لازم نباشد دلیل را برای دیگران توضیح دهیم. ابهامی در ذهن یکی اطرفیانت هست که باید برطرف شود.

یک مشکل که مدت چند ماه است تو را درگیرخود کرده است، به پایان می رسد و مزاحمت‌های آن دست از سرت برمی‌دارد. حالا رفتن به یک سفر کوتاه می‌تواند روحیه تو را عوض کند و با خاطرات خوبی از این سفر باز گردی.

باید همزمان مراقب سلامتی روح و جسمت باشی چون هر کدام مکمل دیگریست.

برای انجام کاری ناچار می‌شوی بر فعالیتهایت بیفزائی. روزهای پرجنب و جوشی در پیش داری. مقداری پول به خاطر خرجهای پیش بینی نشده از دست می‌دهی.

10متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

اگر راهی را آغاز کرده اید، شک و دودلی هایتان را به دور بریزید و با اعتماد به نفس بالا پیش روید. تردید ها پاهایتان را متزلزل خواهد و قدرت را از شما خواهد شد. برای رهایی از این وضعیت از حمایت دیگران کمک بگیرید. خبر خوبی را از طریق یک تماس تلفنی خواهید شنید که شما را در مسیری که در پیش گرفته اید مصمم تر خواهد کرد. امروز در ارتباط با شریک زندگی تان کمی محتاط تر عمل کنید. مراقب حرف هایی که به زبان می آورید باشید زیرا ممکن است که موجب سوتفاهم شود. پول در آوردن خوب است به شرط آنکه برای بدست آوردنش راه درستی را انتخاب کرده باشید. ملاقات با دوستی باعث شادی‌تان می شود و هدیه ای بینتان رد و بدل می شود. برای انجام کاری مجبور می شوید که به مسافتی دور بروید. بهتر است گله نکنید و بجای آن به منافعی که عایدتان می شود فکر کنید. سود این کار بیشتر از ضررش است.

روز را با انرژی سرشاری آغاز کرده‌اید، اما فشارهای کاری ممکن است زمینه ناراحتی‌ شما را فراهم کند. اهل‌ ولخرجی و خرید‌های غیرضروری نیستید و همیشه حوا‌ستان به دخل‌و‌خرجتان هست، به همین دلیل پس‌انداز قابل‌قبولی اندوخته‌اید و نگرانی مالی ندارید. امروز به اهمیت پس‌انداز و صرفه‌جویی پی‌خواهید برد چرا که به مشکل مالی برخورد می‌کنید و این مشکل را به‌راحتی با کمک پس‌اندازی که کنار گذاشته‌اید حل خواهید کرد. به خاطر داشته باشید که مسئولیت‌پذیری بیش‌از‌حد در خصوص اعضای خانواده چیزی به غیر از نگرانی برای شما به دنبال ندارد.  زحمت‌هایی که کشیده‌اید امروز به بار می‌نشیند. از این شرایط درس بگیرید و زندگی را به گونه‌ای ادامه دهید تا درآینده دستاوردهای بیشتری از تلاش‌های خود داشته باشید.  همسر یا عشق‌ زندگیتان امروز حال و هوای عاشقی به سرش زده و روزی سرشار از عشق و محبت را برای شما رقم خواهد زد.




فال روزانه فردا بهمن ( شنبه ۵ آذر ۱۴۰۱ )

چون به خودت زیادی اعتماد داری فکر می‌کنی که هر کاری که انجام می‌دهی و یا هر حرفی که می‌زنی درست و به جاست. بهتر است بعضی مواقع خودت را جای دیگران بگذاری، بعد متوجه نظر آنها در مورد خودت می‌شوی. انتقادهایی که احتمالا از تو می‌شود تا حدودی درست است.

به زودی خبری را که مدتی در انتظارش بودی، می‌شنوی و یا چیزی را بدست می‌آوری. اتفاقاتی در راه است که یکی از نگرانی‌هایت را برطرف می‌کند.

یک خواب خوب در شب معادل وزنش به طلا ارزش دارد. چون پرنشاط تر و شاداب‌تر از خواب بیدار شده و بهتر می‌توانیم با گرفتاری‌ها و مشکلات روزمره کنار بیاییم.

مراقب خرج و دخلت باش! همیشه اوضاع همینطور نمی‌ماند، البته اگر به ولخرجی ادامه بدهی. با برنامه و حساب شده خرج کن تا دچار مشکل نشوی.

11متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

تا به حال به شغل دوم فکر کرده اید؟ اگر جواب شما مثبت است همین امروز دست به کار شوید و شغل مورد علاقه خود را راه بیاندازید. فرصتی پیش پایتان قرار می گیرد که به راحتی می توانید مسئولیت آن را در خانه به عهده بگیرید. شاید در این کار دودل باشید اما پس از گذشت چند وقت خواهید دید که چقدر راحت تر از آنچه فکرش را می کردید همه چیز به درستی پیش خواهد رفت. در ارتباط با شریک زندگی تان از پنهان کاری به شدت بپرهیزید زیرا عاقبت خوبی در انتظارتان نخواهد بود. به سر و وضع خود بیشتر برسید، مردم اول ظاهر شما را می بینند و بعد به شما فرصت صحبت کردن می دهند. برای انجام نیتتان دست دست نکنید وگرنه دیر می شود و دیگر کاری از دستتان بر نمی آید. در مورد مسئله ای که نگران و پریشان احوالتان کرده بیش از این مضطرب نباشید، آنچه از آن می ترسید اتفاق نخواهد افتاد.

روحیه صبوری دارید و رفتار اطرافیان را با صبر و بردباری پاسخ می‌دهید، این روحیه باعث شده تا اطرافیان علاقه زیادی به ارتباط با شما داشته باشند، در نتیجه از این روحیه نهایت استفاده را ببرید و دامنه دوستانتان را گسترش دهید. فرصتی برای افزایش درآمد دارید اما قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، جوانب این کار را حسابی بررسی نمایید. یکی از اعضای خانواده به کمک شما نیاز دارد و در اولین فرصت هرکاری که از دستتان بر می‌آید را برای ایشان انجام دهید.  خبر مسرت‌بخش و غیرمنتظره‌ای به دست شما می‌رسد. این خبر را با اعضای خانواده درمیان بگذارید و لحظه‌های شادی را تجربه کنید. یکی از همکاران یا همسایه‌ها نقشه‌های شومی برای شما کشیده و امروز دست این فرد پیش شما رو می‌شود. علاقه‌ای به بودن در کنار اعضای خانواده نشان نمی‌دهید و فرد محبوبی درمیان اعضای خانواده نیستید، دوری از خانواده به صلاح شما نیست و امروز فرصتی را برای بودن در کنار اهل منزل اختصاص دهید و از امروز به بعد، رفتاری مهربانانه را با آنها در پیش بگیرید.  همسر یا عشق ‌زندگیتان روزی سرشار از تجربه‌های ناب عاشقی را برای شما تدارک دیده‌است.




فال روزانه فردا اسفند ( شنبه ۵ آذر ۱۴۰۱ )

سوءتفاهم عجیبی بر سر راهت به وجود آمده. برای حل ماجرا تلاش می‌کنی اما مبهم‌تر و پیچیده‌تر می‌شود. نگران نباش باید صبور باشی چون با گذر زمان کمی همه چیز درست می‌شود.

در یک میهمانی و یا محیط کار با شخص جالبی آشنا می‌شوی و از صحبت کردن با او به نتایج جدید می‌رسی که بسیار امیدوار کننده است.

برنامه تو در درازمدت سودآور خواهد بود اما با این حال بهتر است با افراد خبره و باتجربه مشورت کنی تا دچار ضرر نشوی.

12متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

از طریق یکی از دوستان تان با فردی آشنا خواهید شد. این فرد موقعیت اجتماعی خوبی دارد و می تواند مهره تاثیرگذاری در زندگی کاری تان باشد. اگر رابطه خود را با او ادامه دهید، یکی از صمیمی ترین دوستان تان نیز خواهد شد. برای هدفی نذر کرده اید. شاید در رسیدن به آن احساس ناامیدی کنید اما هر چه مثبت تر به آن بنگرید، شانس رسیدن به آن نیز بیشتر است. اگر از افراد با تجربه در این راه کمک بگیرید، زودتر به نتیجه مطلوب تان خواهید رسید. حفظ آرامش مهمترین چیزی ست که در حال حاضر باید در اولویت زندگی تان قرار دهید. خودتان را دست کم نگیرید، هر کسی نان ایمان و نیت پاک خودش را می خورد، مهم این است که شما تکلیفتان با خودتان روشن است. اوضاع مالی‌تان به زودی تغییر خواهد کرد. سعی کنید به وسوسه گرفتار نشوید و آنچه که با خون دل بدست آورده اید حفظ کنید. در مورد نیتی که در سر دارید اول زمینه رسیدن به هدف و مقصودتان را فراهم کنید و بعد دست بکار شوید.

اجازه ندهید مشکلاتی که با آنها روبه‌رو هستید شما را ناامید کند و در اولین فرصت نیروی لازم برای مبارزه با مشکلات را بدست آورید. از جایی که انتظارش را نداشتید پولی به دستتان می‌رسد، بهتر است که قسمتی از این پول را پس‌انداز کنید و آینده مالیتان را تضمین کنید. کارهای عقب‌مانده زیادی دارید. امروز چاره‌ای برای انجام این کارها بیندیشید و و گرفتاری‌های ناتمام را به پایان برسانید. به این فکر هستید که بعدازظهر امروز را به تفریح و استراحت اختصاص دهید، اما با کارهای زیادی روبه‌رو خواهید شد و نقشه‌هایتان نقش برآب می‌شود. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و همسر یا عشق‌ زندگیتان وجود دارد. در آتش این مشاجره نفت نریزید و دلخوری که ایجاد شده را از دل عشق ‌زندگیتان بیرون کنید. فردی قصد دارد کار پسندیده‌ای که انجام داده‌اید را به نفع خودش تمام کند. این فرد را شناسایی کنید و درسی به وی بدهید تا درآینده هرگز فکر انجام چنین کارهایی به سرش نزند.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار