فال روزانه پنجشنبه ۹ تیر ۱۴۰۱

به گزارش رصد روز ، فال روزانه پنجشنبه ۹ تیر ۱۴۰۱ و فال روز تولد نهم تیر و فال روزانه فردا نهم تیرماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس گردش س...

به گزارش رصد روز ، فال روزانه پنجشنبه ۹ تیر ۱۴۰۱ و فال روز تولد نهم تیر و فال روزانه فردا نهم تیرماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.در ادامه فال فردا ۹ تیر ۱۴۰۱ را می خوانیم.

فال روزانه فردا فروردین ( پنجشنبه ۹ تیر ۱۴۰۱ )

به مسائل حاشیه‌ای توجه می‌کنی و جزئیات را بزرگ می‌کنی که حتما به ضررت تمام می‌شود. با وجودی که این موضوع چند بار در زندگی تو تجربه شده بازهم آن را تکرار کرده و درس نمی‌گیری!درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : با افراد مهمی برخورد می‌کنی که افکارشان بر تو تاثیر خواهد گذاشت و این شروع یک تحول اقتصادی است. باید با حواس جمع و هوشیاری از این موقعیت استفاده کنی.

1متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

به موفقیتی چشمگیر دست پیدا خواهید کرد. از این شرایط درس بگیرید و زندگی را در آینده به گونه‌ای ادامه دهید تا موفقیت‌های بیشتری به کوله‌بار تجربه‌های شما اضافه شود. شادیهای خود را با دوستان و آشنایان به اشتراک بگذارید. فرصتی چشمگیر برای سرمایه‌گذاری و افزایش درآمد پیدا می‌کنید. اگر از این فرصت نهایت استفاده را نبرید، در آینده پشیمان خواهید شد. زندگی را جدی نمی‌گیرید و کارهای مهم را با سهل‌انگاری انجام می‌دهید، ادامه این رویکرد چیزی غیر از شکست و سرخوردگی برای شما به دنبال نخواهد داشت. در نتیجه از امروز رویکردی جدی به زندگی داشته باشید و به اطرافیان ثابت نمایید که با زندگی شوخی ندارید. یکی از آشنایان به راهنمایی شما نیاز دارد، در اولین فرصت پای صحبت این فرد بنشینید و ایشان را از مشورت‌های خود دریغ نکنید.  همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز تقاضایی از شما دارد که از عهده انجام این تقاضا ناتوان هستید. علاقه‌ بی‌پایانی به یادگیری علم و دانش و مهارت‌های جدید دارید، به این علاقه اهمیت بدهید و به‌خاطر داشته باشید که راه موفقیت و پیشرفت از میان فراگیری مهارت‌های جدید می‌گذرد. قلبتان برای اطرافیان می‌تپد، به خاطر داشته باشید که این روحیه بی‌نتیجه نمی‌ماند و اطرافیان در مشکلات دست شما را خواهند گرفت.

امروز موانع زیادی پیش پایتان به خصوص از سمت دیگران، قرار می گیرد اما مراقب باشید که مسیر درست را پیش بگیرید. در این راه بهتر است که از دیگران کمک بگیرید زیرا ممکن است که تنهایی نتوانید از پس آن بر آیید. شما انتخاب های زیادی در سر دارید اما یکی از آنها مهمتر از بقیه است پس انرژی خود را صرف آن کنید. از صحبت کردن با فردی هراسانید و فکر می کنید که او ممکن است فکرهای بی ربطی درمورد شما بکند، اما بهتر است از فرصت ها استفاده کنید و همین امروز راز دلت تان را با او در میان بگذارید. در مورد کار یا تحصیل افق های جدیدی پیش رویتان قرار خواهد گرفت. در کارهایتان تا حدی مخفیانه و مرموزانه عمل می کنید، بهتر است این روش را ترک کنید وگرنه نزدیکانتان را از خودتان رنجیده خاطر می کنید. مسئولیت زیادی به گردن دارید بهتر است کاری را که شروع کرده‌اید به پایان برسانید در غیر اینصورت دچار سردرگمی خواهید شد و این چیزی است که الان به آن احتیاج ندارید.




فال روزانه فردا اردیبهشت ( پنجشنبه ۹ تیر ۱۴۰۱ )

به محض ایجاد یک رابطه جدید، روابط قدیمی و دوستانت را فراموش می‌کنی. این بدترین رفتار است و تو را از بهترین دوستانت جدا می‌کند. بهتر است کمی در رفتارت تجدید نظر کنی.احساس می‌کنی، همه از دست و دلبازی تو سوء استفاده می‌کنند و کارهایی که می‌کنی به نتیجه مطلوب نمی‌رسد. شاید این موضوع به خاطر زیاده‌طلبی‌های تو باشد. گاهی اوقات باید قناعت کرد و به آنچه روزی ماست بسنده کرد.

2متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

فکر به چیزهای منفی را کنار بگذارید و با مثبت‌گرایی، روحیه‌تان را تقویت کنید. اهل‌ ولخرجی و خرید‌های غیرضروری نیستید و همیشه حوا‌ستان به دخل‌و‌خرجتان هست، به همین دلیل پس‌انداز قابل‌قبولی اندوخته‌اید و نگرانی مالی ندارید، امروز به اهمیت پس‌انداز و صرفه‌جویی پی‌خواهید برد چرا که به مشکل مالی برخورد می‌کنید و این مشکل را به‌راحتی با کمک پس‌اندازی که کنار گذاشته‌اید حل خواهید کرد. کالای گران‌بهایی که مدت‌ها است به فکر خرید آن هستید را امروز سفارش دهید. مطمئن باشید خرید این کالا به لحاظ روحی زمینه دلخوشی‌تان را فراهم خواهد کرد. عشق و محبتی که به همسر یا عشق ‌زندگیتان دارید را ابراز کنید و مطمئن باشید که با عشق دوطرفه‌ای سروکار دارید. زحمت‌هایی که کشیده‌اید امروز به بار می‌نشیند. از این شرایط درس بگیرید و زندگی را به گونه‌ای ادامه دهید تا درآینده دستاوردهای بیشتری از تلاش‌های خود داشته باشید. دوستی، شما را به منزل خودش دعوت می‌کند. به رقم اینکه انتظار نداشته‌اید، در این مهمانی حسابی به شما خوش می‌‌گذرد و خاطره‌‌ای فراموش‌نشدنی در ذهنتان باقی می‌ماند.

سعی کنید امروز بیش از همیشه حواس تان به اطرافتان باشد، زیرا یک قدم اشتباه می تواند شما را از برنامه ریزی هاتان عقب بیاندازد. اگر در حال حاضر به مسئولیت هایی که بر دوش تان است فکر می کنید و احساس می کنید که در آنها غرق شده اید، نگران نباشید زیرا همه چیز به زودی تغییر خواهد کرد. به زودی یاد می گیرید که در شرایط استرس زا چگونه کمک و حمایت های لازم را دریافت کنید، اما این را هم از یاد نبرید که تمام تلاش های امروز شما در آینده ای نزدیک به کمک تان خواهد آمد. امروز به جای تنهایی بهتر است که سرتان را شلوغ کنید. هر چه با دوستان بیشتری در ارتباط باشید، انرژی بیشتری به خصوص برای روزهای آتی تان به دست خواهید آورد بجای دست روی دست گذاشتن و انتظار کشیدن دست بکار شوید و برنامه ریزی کنید. در مورد موضوع پیش آمده ممکن است با مانعی دشوار برخورد کنید که گذشتن از آن آسان نیست، به هیچ وجه آن را نادیده نگیرید، ممکن است با کمترین غفلت و بی توجهی سرنوشتتان تغییر کند. حواستان باشد که این هفته از افراط در هر زمینه ای خودداری کنید.



فال روزانه فردا خرداد ( پنجشنبه ۹ تیر ۱۴۰۱ )

باید اجازه بدهی تا او با تو صحبت کند و عقاید و حرفهایش را آزادانه به تو بگوید تا بتوانی بفهمی چه خواسته‌ها و نیازهایی دارد.ممکن است در روزهای آینده احساس خستگی و افسردگی داشته باشی. باید سعی کنی فکرت را آزاد کنی و برای مسائل کوچک و کم اهمیت وقت و ذهنت را مشغول نکنی. بدون مراجعه به پزشک می‌توانی به سلامتی‌ات کمک کنی.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : با مشکل مالی روبرو می‌شوی که حتما راه‌حلی دارد. اما تو همچنان سردرگم و مردد هستی و انتظار می‌کشی دستی از غیب مشکلاتت را حل کند. این انتظار بیهوده است و باید خود دست به کار شوی و با استفاده از توانایی و استعدادهایت این مشکل را برای همیشه حل کنی.

3متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

پرخوری را کنار بگذارید و رژیم‌غذایی سالمی را در پیش بگیرید. یکی از آشنایان امروز روش سودمندی را برای افزایش درآمد با شما درمیان می‌گذارد. این روش را به کار بگیرید و زمینه دستیابی به درآمد بیشتری را فراهم کنید. یکی از اعضای خانواده امروز رفتار ناپسندی را با شما خواهد داشت. اجازه ندهید این رفتار نادرست روز شما را خراب کند و در اولین فرصت دلخوری خود را به روی این فرد بیاورید.  همسر یا عشق ‌زند‌گیتان عشق بی‌پایانی به شما دارد و این عشق را امروز با رفتار و گفتار ثابت می‌کند. انسان زحمت‌کشی هستید و لحظه‌ای از کار و تلاش دست نمی‌کشید، این روحیه را ادامه دهید و مطمئن باشید که زحمت‌های‌ شما بی‌نتیجه نمی‌ماند و مزد تلاش‌های بی‌وقفه خود را دریافت می‌کنید. خاطره‌های خوش گذشته در ذهن شما تداعی شده و امروز احساس می‌کنید که کودک‌ درونتان زنده شده است، این روحیه را به فال نیک بگیرید و با زنده‌کردن خاطره‌های خوش گذشته، روزی همراه با خوشی و شادی را تجربه کنید. اگر امروز مواظب حرف‌هایتان نباشید، مشاجره‌ای سخت میان شما و یکی از آشنایان ایجاد خواهد شد. اجازه ندهید این مشاجره بالا بگیرد و در اولین فرصت بین خودتان و این فرد صلح و صفا برقرار کنید.

شما به دنبال پیشرفت در کارتان هستید اما بدانید که این اتفاق جز با تغییراتی در زندگی تان رخ نمی هد. از انجام کارهایی که نیاز به خلاقیت دارند، گریزان نباشید. استعداد شما بیش از آنچه شما فکرش را بکنید است کافی است برای خودتان وقت بگذارید و کشف شان کنید.شخصی را به طور پنهانی دوست دارید، باید بگوییم که او نیز به شما علاقه دارد اما به دلایلی از بیان احساسات خود گریزان است. با او قراری بگذارید و راز دلتان را فاش کنید. اگرچه این موضوع شوکه کننده اما بسیار لذت بخش است. منتظر خبری هستید که به زودی به گوش تان می رسد. جای یافتن راه حلی ساده و سریع، راهی پیدا کنید تا بتواند در طولانی مدت شما را به هدف مطلوبتان برساند. تحت هیچ شرایطی از وظایف و تعهدات خود غافل نشوید. اتفاقی برایتان خواهد افتاد که به خنده تان خواهد انداخت. شجاعانه با حقیقت روبرو شوید و احساساتتان را به زبان آورید حتی در این راه با مشکلاتی مواجه شوید.




فال روزانه فردا تیر ( پنجشنبه ۹ تیر ۱۴۰۱ )

کوتاه آمدن همیشه به معنای شکست یا پشیمانی نیست. گاه برای یک هدف بزرگتر، از یک موضوع پیش پا افتاده صرفنظر می‌کنیم و این عین خردمندی و عقلانیت است.بهتر است که دایره زندگی و روابط خود را توسعه دهی. در این راه آشنایی با افراد جدید می‌تواند تو را وارد مرحله تازه‌ای کند. کشف یک رابطه جدید به معنای کشف یک دنیای تازه است. مراقب سلامتی خود باش و از توان خود به اندازه استفاده کن. خود را آنچنان فرسوده نکن که از پای درآیی زیرا هنوز راه درازی در پیش است و تو کارهای زیادی برای انجام دادن داری.دست به کاری باید زد که سود خوبی داشته باشد. چون از نظر اقتصادی، تو در وضعیت نامطلوب هستی و باید پس‌اندازی داشته باشی. با درایت و هوشیاری می‌توانی سود خوبی بدست آوری.

4متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

مشکل مالی برای شما ایجاد می‌شود و حساب‌ و کتاب‌هایتان به هم می‌ریزد. از این شرایط درس بگیرید و در آینده با پس‌انداز و صرفه‌جویی اجازه ندهید مشکلات مالی دوباره دردسری برای شما ایجاد کند. گرفتاری‌های زیادی در زندگی دارید، اما همیشه از زیر بار این مشکلات شانه خالی کرده‌اید. زمان آن فرا رسیده که با این گرفتاری‌ها روبه‌رو شوید و مشکلات را یکی پس از دیگری حل کنید.  خبر ناخوشایندی به دست شما می‌رسد و زمینه ناراحتیتان را فراهم می‌کند. پیشرفتی در محل‌کار انتظار شما را می‌کشد. از این پیشرفت درس بگیرید و در آینده شرایط موفقیت‌های بیشتر خود را فراهم کنید. تصمیم‌های عجولانه‌ای نگیرید و قضاوت‌های بی‌جا را کنار بگذارید، در غیر این‌صورت به دردسر بزرگی خواهید افتاد. همسر یا عشق ‌زندگیتان روز خوبی را آغاز نکرده و امروز حسابی بهانه می‌گیرد.

امروز حساسیت شما نسبت به احساسات و نیازهای دیگران چند برابر شده است و همین باعث خواهد شد تمام روابطی که دارید، چه با اعضای خانواده و دوستان و چه با همسر یا نامزدتان خیلی بهتر از همیشه باشند. شما آماده اید تا با مهربانی به درد دل دوستانتان گوش کنید، به یک نفر کمک کنید که مشکلاتش را حل کند و یا به یکی از اعضای خانواده در انجام کارهایش کمک کنید. در هر صورت خیالتان راحت باشد که زحماتتان نادیده گرفته نخواهند شد. اگر کارهایی در خانه هستند که چند وقتی است پشت گوش انداخته اید امروز فرصت خوبی است تا آنها را انجام دهید و خیال خودتان و بقیه را راحت کنید. آرامش را با موسیقی به زندگی‌تان بر گردانید. کار امروز را به فردا نیندازید بدین ترتیب احساس بهتری نسبت به خودتان خواهید داشت. احساس می کنید نیاز به سکوت بیشتری دارید به همین دلیل برای مدتی از حضور در جمع‌ها کناره می گیرید تا با خود تنها باشید ممکن است اطرافیانتان شما را مردم گریز قلمداد کنند به حرف هیچکس توجه نکنید.




فال روزانه فردا مرداد ( پنجشنبه ۹ تیر ۱۴۰۱ )

چند نفر همزمان فکر تو را به خودشان مشغول کرده‌اند و این مساله قدرت تصمیم‌گیری را از تو سلب کرده است. باید بدون در نظر گرفتن احساسات و با منطق، از بین آنها یکی را انتخاب کنی مناسبتی پیش می‌آید که طی آن با دوستان جدیدی آشنا می‌شوی. ارتباط با یک فرد جدید پاگذاشتن به یک دنیای تازه و ناشناخته است.احساس اندوه و افسردگی می‌کنی و این موضوع روی سلامتی روح و جسمت به مرور تاثیر خواهد گذاشت. بهتر است بجای مراجعه به پزشک به فکر تغییر روحیه‌ات باشی. در این صورت به سلامتی‌ات لطمه‌ای وارد نخواهد شد.موانعی سر راه تو پیش می‌آید که باید با خونسردی و فکر، راهی برای بیرون آمدن از آن بیابی. در حال حاضر وضعیت اقتصادی تو با اطرافیانت چندان تفاوتی ندارد فقط حساسیت تو بیشتر است.

5متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

یکی از دوستان نزدیک امروز درخواستی از شما دارد تا با دیدگاه‌های شما بیشتر آشنا شود و روشنفکری‌تان را امتحان کند. به هر قیمتی که شده اخلاقیات را زیر پا نگذارید و تصمیم‌های منطقی بگیرید. پول خود را برای انجام کاری سرمایه‌گذاری کرده‌اید، اما امروز از محل این سرمایه‌گذاری ضرری به شما وارد می‌شود. از این اتفاق درس بگیرید و در آینده پولی که با هزارویک‌ زحمت بدست آورده‌اید را با احتیاط بیشتری سرمایه‌گذاری کنید.  بیش‌از‌حد به مشکلات فکر نکنید و با حضور در کنار اعضای خانواده به آرامش برسید. فرد از خدا بی‌خبری می‌خواهد میان شما و همسر یا عشق ‌زندگیتان فاصله بیندازد، قبل از اینکه این فرد برنامه‌های خود را عملی کند، ایشان را شناسایی کنید و به وی ثابت نمایید که هیچ‌چیزی بین شما و عشق‌ زندگیتان فاصله نخواهد انداخت. از هر انگشت شما هنری می‌بارد و انسان هنرمندی و خلاقی هستید، اما اطرافیان به استعداد شما پی‌نبرده‌اند و کسی قدر استعدادتان را نمی‌داند. این وضعیت ادامه پیدا نخواهد کرد و امروز فردی که دستی در دنیای هنر دارد با شما آشنا خواهد شد و شرایط را برای ابراز هنر و توانایی‌های شما ایجاد می‌کند.

اگر تمام مهارت و توانایی هایی که برای رسیدن به اهداف خود به کار می برید،اما نتیجه ای که می گیرید راضی تان نمی کند، نگران نشوید. شاید به این دلیل دچار ناراحتی و افسردگی شوید اما سعی کنید در این دام نیافتید. اگر نمی توانید انگیزه لازم برای اهداف تان را به دست آورید، تمرکز خود را روی کارهای دیگری بگذارید، شاید بد نباشد فعالیت های جدید را امتحان کنید. این راه به شما کمک می کند تا دوباره انرژی و انگیزه خود را به دست آورید. اگر در تعطیلات گذشته با شریک زندگی تان به مسافرت نرفته اید، تعطیلات آخر هفته فرصت خوبی برای تجربه ای متفاوت است. احساسات قلبی‌تان با ندای عقلتان در تضاد هستند. نگران فکر دیگران در مورد خود نباشید و همان کاری را انجام دهید که فکر می کنید درست هست. به زودی حقانیت شما برای همه ثابت می شود. از شکست های گذشته خود نا امید نباشید چرا که غم و حسرت بر گذشته‌ها هیچ دردی را دوا نمی کند زندگی را به خود سخت نگیرید تا دنیا به شما سخت نگیرد.




فال روزانه فردا شهریور ( پنجشنبه ۹ تیر ۱۴۰۱ )

امروز شانس با تو خواهد بود اما آیا تو هم با آن همراهی؟ گاهی اوقات خوشبختی در خانه‌ای را می‌زند و چون جوابی نمی‌شنود، به ناچار آنجا را ترک می‌کند. پس حواست را جمع کن و از موقعیت بدست آمده استفاده کن.حواست را جمع کن چون همین روزها شانس در خانه‌ات را به صدا درمی‌آورد. مشکل ذهنت را مشغول کرده که به خوبی و خوشی تمام می‌شود. یک نفر از اعضای سالمند خانواده در مسئله مهمی کمکت می‌کند.باید ورزش را جدی گرفت و از مصرف چیزهایی که سلامتی تو را تهدید می‌کند جدا خودداری کرد.با بحران مالی روبرو می‌شوی. اگر با شکست روبرو شدی، به این معنا نیست که همیشه و همه جا شکست خواهی خورد. هر شکست برای خود تجربه‌ای است که با کمک آن می‌توان موفقیت خود را در آینده تضمین کرد.

6متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

نگرانیهای خود را با حضور در کنار اعضای خانواده فراموش کنید. مشکلی سر راه شما قرار می‌گیرد. غم به دل خود راه ندهید زیرا دوستان و آشنایان به کمک شما می‌آیند و این مشکل زودتر از چیزی که فکرش را بکنید حل خواهد شد. امروز از شر مشکلات مالی خلاص می‌شوید و پولی که انتظارش را نداشتید، روانه حساب‌های بانکیتان می‌شود. برای حل مشکلات اعضای خانواده پیش‌قدم شوید. امروز بیشتر از همیشه دلتان هوای همسر یا عشق ‌زندگیتان را خواهد کرد. تغییری در زندگی شما صورت می‌گیرد، به نفع شما است که از این تغییر استقبال کنید و مطمئن باشید که از این تغییر سودی به شما می‌رسد. فردی که خاطرش برای شما عزیز است قولی به شما داده، اما امروز مشخص می‌شود که توان وفای به عهد را ندارد و قادر به انجام این قول نیست. به این فرد سخت‌ نگیرید و بد قولی که در حق شما روا داشته را به روی ایشان نیاورید. مدتی است که به خودتان نمی‌رسید و حوصله ندارید. اجازه ندهید این روحیه بر شما غلبه کند و به فردی بی‌مسئولیت تبدیل شوید. در عوض در اولین فرصت دستی به سرورویتان بکشید و مسئولیت‌های بیشتری را قبول کنید. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و یکی از دوستان یا آشنایان وجود دارد، اما این مشاجره سریع‌تر از چیزی که انتظارش را دارید به صلح و آشتی ختم می‌شود.

مواظب باشید امروز قربانی افکار خودتان نشوید و کارهایی انجام ندهید که مطمئن هستید خودتان هم بعدا از انجام آنها پشیمان خواهید شد. شما امروز فعالیت های اجتماعی زیادی خواهید داشت و در جمع های زیادی شرکت خواهید نمود، اگر جایی احساس کردید که تنها هستید و یا با خود واقعیتان فاصله گرفته اید بی آن که خودتان یا دیگران را آزار بدهید آن جمع را با یک بهانه ی مناسب ترک کرده و به جایی بروید که احساس بهتری به شما می دهد. امروز ایده های فوق العاده ای به ذهنتان می رسند که حیف است از آنها استفاده نکنید. می توانید با نوشتن این ایده ها آنها را برای استفاده ی بعدی خود ذخیره کنید. این روزها احساس می کنید زندگی‌تان روندی یکنواخت به خود گرفته، درنگ نکنید و همین امروز کاری جسورانه انجام دهید نتیجه آن رسیدن به هدفی تازه و مثبت خواهد بود، با عقل و دلتان در نبرد هستید قبل از آن که احساساتتان بر عقلتان غلبه کند با مروری بر گذشته تصمیمی صحیحی بگیرید. به زودی پیام یا خبری خوش دریافت خواهید کرد.




فال روزانه مهر

تحولاتی در زندگی عاطفیت ایجاد میشود که باب میل تو نیست. گرچه سخت خواهد بود اما تو می‌توانی خودت را با شرایط تازه هماهنگ سازی. پس از این دوران سخت، زمان خوشحالی و شادی فرامی‌رسد.به زودی به سود مالی قابل توجهی می‌رسی. باید همگام با پیشرفت مالی، شرایط معنوی و فرهنگی خود را هم ارتقاء دهی تا روزگار بهتری را تجربه کنی.

7متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

اجازه ندهید مشکلات کمر شما را خم کند و فکری به حال آرامش خود بردارید. روز حساسی را آغاز کرده‌اید و اگر حواستان را بیشتر از همیشه ‌جمع نکنید، ضرر هنگفتی را تجربه خواهید کرد. در نتیجه تا می‌توانید مواظب باشید و روز را بدون هرگونه ضرر و زیان به پایان برسانید. قصد انجام کار مهمی را دارید اما از اعتماد‌به‌نفس لازم برای اجرای این کار برخوردار نیستید و از انجام این کار مهم هراس دارید. امروز برنامه‌های خود را از این کار مهم با بزرگان فامیل درمیان بگذارید و مطمئن باشید که اعضای خانواده شما را در رسیدن به اهدافتان تنها نمی‌گذارند.  ایده‌های زیادی در ذهن دارید اما تاکنون برای انجام این ایده‌ها آستین بالا نزد‌ه‌اید، امروز زمان مناسبی است که به ایده‌های خود جامه عمل بپوشانید. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز غصه‌ها را از دل شما پاک خواهد کرد. شما نیز به ایشان ثابت کنید که غمخوار وی هستید و در ناراحتی‌ها تنهایش نمی‌گذارید.

امروز برای شما روز جلو رفتن است. شما نسبت به اهدافی که برای خود تعیین کرده اید بسیار هیجان زده و خوش بین هستید. شما تقریبا مطمئن هستید که به آنها دست خواهید یافت و همه چیز به خوبی پیش خواهد رفت. این نگرش مثبت به روابط شما با دیگران هم انتقال پیدا خواهد کرد و می توانید اطرافیانتان را تشویق کرده و به آنها انگیزه بدهید تا در مسیر رسیدن به اهداف و آرزوهای خود تلاش کنند. خودتان هم هر کاری که از دستتان بربیاید برای آنها انجام خواهید داد. شما خیلی زود از کوره در می روید و نمی توانید به راحتی خشمتان را کنترل کنید، ولی امروز این بی اعصاب بودن برایتان گران تمام خواهد شد، به ویژه اگر طرف مقابلتان عشقتان باشد. شور و شوق عاشقی را در قلب خود حس می کنید، و دلتان می خواهد شادی‌تان را فریاد بزنید، ابر های تیره از آسمان زندگی‌تان کنار خواهد رفت و احساس رضایت را تجربه خواهید کرد. زمان آن است که همه تمام توانتان را بکار بگیرید تا به نتیجه ای دلخواه برسید. در حالی که پیشنهاد های دیگران را بررسی می کنید، نیاز های خودتان را هم مدنظر قرار دهید.




فال روزانه فردا آبان ( پنجشنبه ۹ تیر ۱۴۰۱ )

انتخاب کنید. بین بودن یا نبودن زندگی پرهیجان و زندگی مرفه با عشق و یا زندگی در رفاه این تنها راهی است که به شما می آموزد که باید نرمش داشته باشید و یا خشونت و همه اینها بسته به انتخاب شماست.هنوز تنهایی بهترین راه نجات است. از دست هیاهوی پوچ دیگران فرار کن و به خود تکیه کن. بزودی شاد خواهی شد، واقعا شاد!سلامتیم و نمی دانیم که اگر نباشیم چه خواهیم بود! سپس برای اینکه هیچ وقت تجربه نکنیم از افراد ناسالم پرهیز کنید. فعلا اوضاع خوب است. قرار نیست چیزی را از دست بدهید و این خبر خوبی برای همه ماست. چون به چیزهایی که داریم دل بسته ایم و برای چیزهایی که نداریم آرزو …

8متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

امروز فرد بسیار بانفوذی که ارتباطات گسترده‌ای دارد با شما آشنا خواهد شد، این آشنایی را به فال نیک بگیرید و در آینده برای حل مشکلات روی آشنایی با این فرد حساب باز کنید. یکی از اطرافیان به شما کمک می‌کند و شرایط افزایش درآمد‌تان را مهیا خواهد کرد.  امروز در محل‌کار با فرد بسیار با نفوذی ملاقات خواهید کرد. این ملاقات را به بهانه‌ای برای ارتباطهای کاری بیشتر تبدیل کنید و از این فرد برای دستیابی به موفقیتهای چشمگیر کمک بگیرید. تصمیم مهمی را باید اتخاذ نمایید اما احتمال دارد که در این تصمیم‌گیری، قلب‌ شما بر عقل‌تان غلبه کند و تصمیم احساسی را اتخاذ کنید، در نتیجه تا جایی که امکان دارد این تصمیم را به آینده موکول کنید و اجازه ندهید احساسات جلوی واقعیت‌ها را بگیرد. یکی از دوستان یا آشنایان که علاقه‌ زیادی به شما دارد، امروز برنامه خاصی برای شما تدارک دیده و با تقدیم هدیه‌ای قصد دارد تا حسابی شگفت‌زده‌تان کند. قدر این دوست را بدانید و در اولین فرصت محبتش را جبران نمایید.

توانایی بالایی که در کنترل احساساتتان دارید شما را قادر خواهد ساخت تا در مکالماتی که با دیگران دارید خیلی منطقی و بی طرفانه برخورد کنید. صحبت هایی که امروز دارید به شما کمک خواهند کرد تا به مسائل مهمی پی ببرید و ایده های فوق العاده ای را به ذهنتان خواهند آورد. برای به کرسی نشاندن حرف های خودتان بیش از حد تلاش نکنید و یک جاهایی حق را به دیگران بدهید. در پایان روز با یک پیاده روی هر چند کوتاه به افکار خود سر و سامان بدهید و افکار اضافه را از ذهن خود خارج کنید. مهمان های ناخوانده ای که به خانه تان می آیند را با روی باز پذیرا باشید، در خلال صحبت با آنها خبرهای مهمی به دستتان خواهند رسید. شما به اندازه کافی باهوش هستید اما اگر بخواهید دائما و به نحو طعنه آمیزی قابلیت های بالای هوشی‌تان را به نمایش بگذارید نتیجه خوبی عایدتان نخواهد شد اطرافیانتان مطمئنا از سلطه جویی و پرخاشگری کلامی‌تان خسته خواهند شد، اگر نمی خواهید تنها باشید بهتر است مثل گذشته با مهربانی و ملایمت رفتار کنید .




فال روزانه فردا آذر ( پنجشنبه ۹ تیر ۱۴۰۱ )

باید بتوانی حرفت را رک و روراست بزنی. شرایط طوری است که می‌توانی یک موفقیت خوب را به چنگ آوری. به شرط آنکه جسارت و سرعت کافی داشته باشی و زودتر از رقیبان وارد عمل شوی.نظرت در مورد طبیعت و فضای آزاد چیه؟ فکر کنم یک مسافرت کوتاه یا حتی کوهنوردی بتواند روحیه نشاط و شادابی را به تو بازگرداند.باید برای رفع بعضی از مشکلات جسمی به متخصص مراجعه کنی. سلامتی تو احتیاج به مراقبت بیشتری دارد.پس از یک دوره تلاش و کوشش به موفقیت خوبی دست خواهی یافت. همین مساله تو را در جایگاه برتری می‌نشاند که مورد تحسین و پاداش از سوی دیگران قرار خواهی گرفت. باید دستاوردهای خود را حفظ و تکمیل کرد.

9متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

روز خوبی را به لحاظ مالی در پیش دارید و یکی از آشنایان که احتمالاً از اعضای خانواده مادری شماست، زمینه‌ای برای افزایش درآمدتان فراهم می‌کند. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و در کنار افزایش درآمد، رابطه خود را با این فرد تقویت کنید.  یکی از اطرافیان فرزندی به دنیا آورده و امروز به جشن و سروری برای این نورسیده دعوت شده‌اید. در این مراسم شرکت کنید و لحظه‌های شادی را در کنار دوستان و آشنایان تجربه نمایید. یکی از نزدیکان شما که علاقه زیادی به ایشان دارید امروز حسابی ناراحت و افسرده است، این فرد را در غم و غصه‌هایش تنها نگذارید و هر کاری که از دستتان بر می‌آید را برای شادی ایشان انجام دهید. به جلسه مهمی دعوت شده‌اید. در این جلسه مطالب سودمندی فرا می‌گیرید. از این مطالب برای گسترش دامنه موفقیت‌های خود استفاده کنید. رهسپار مسافرت هستید و بار سفر بسته‌اید، در این مسافرت احتمال گم شدن لوازم شما وجود دارد، در نتیجه تا می‌توانید مواظب لوازم سفر باشید و اجازه ندهید سهل‌انگاری و حواس‌پرتی این مسافرت را به کام شما تلخ کند. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز را به روزی سرشار از عشق و محبت تبدیل خواهد کرد.

حرف زدن در مورد موضوعاتی که شما را نگران کرده با دیگران، به نفع تان است پس خودخوری نکنید و حرف بزنید. احساسات و خاطرات گذشته بار دیگر به سراغ تان آمده و باعث شده که احساس پشیمانی نسبت به آنچه در گذشته تجربه کرده اید، کنید. اگر چه شما از اعتماد به نفس بالایی برخوردارید اما گاهی ترس های کودکی مانع پیشرفت شما شده و موجب می شوند که محتاط تر عمل کنید. پیشنهاد ما این است که گذشته ها را دور بریزید و فضا را برای وقوع اتفاقات خوب باز کنید. امروز ممکن است در محیط کار با یکی از همکاران بحث تان شود، تا جایی که می کنید برنامه ریزی شده سخن بگویید تا به ضررتان تمام نشود. ممکن است افکار آرمانی‌تان مورد آزمایش و پرسش دیگران قرار بگیرد، بهتر است جواب های قانع کننده داشته باشید. شما مایلید دیگران تصمیماتشان را فقط بر اساس ارزشها و انتخابهای شخص شما اتخاذ کنند، کاری به این ندارید که در جهان واقعی پیرامونتان چه خبر است، اگر باورهایتان را تغییر نمی دهید ، اقلا روش‌تان را برای رسیدن به اهدافتان عوض کنید.



فال روزانه فردا دی ( پنجشنبه ۹ تیر ۱۴۰۱ )

به زودی حقایقی برایت آشکار خواهد شد که قضاوت تو را کاملا دگرگون می‌کند. حقایقی که از چشم تو پنهان مانده بود و حالا می‌توانی آنها را همان طوری که هست ببینی و متعجب شوی.منتظر پیشنهاد رفتن به مسافرت از طرف یکی از نزدیکانت باش. این سفر میتونه از نظر روحی و عاطفی تو را تحت تاثیر قرار بده. بهتره از موقعیتی که بدست اومده نهایت استفاده رو ببری و از لحظاتت لذت ببری. مراقب سلامتی خود باش و ورزش را فراموش نکن. تو اهداف و آرزوهای مهمی داری که برای رسیدن به آنها باید بسیار تلاش کرد. قبل از هر چیز باید بدنی سالم و تندرست داشته باشی تا به اهداف خود برسی.باید ثبات و استمرار در کار را تجربه کنی. از این شاخه به آن شاخه پریدن برای تو مناسب نیست. به زودی از جایی پولی می‌رسه که انتظارش رو نداشتی.

10متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

انسان شجاع و نترسی هستید و از چیزی هراس ندارید، این روحیه امروز برای حل مشکلات به کمک شما می‌‌آید.  مدت زیادی است که از کسی پول گرفته‌اید و شرایطی برای پرداخت بدهی خود پیدا نکرده‌اید، امروز سایه همای سعادت بر سر شما می‌افتد و پولی به دستتان می‌رسد. با این پول، بدهی‌های خود را صاف کنید و در آینده راه پس‌انداز و صرفه‌جویی را در پیش بگیرید و به‌گونه‌ای زندگی کنید که دیگر قرض بالا نیاورید. بر این باور هستید که اعضای خانواده پشتیبان شما نیستند و هوایتان را ندارند، اما امروز به مشکلی بر می‌خورید و اهل منزل همه‌جانبه از شما برای حل این مشکل پشتیبانی می‌کنند، از اتفاق امروز درس بگیرید و در آینده شما نیز از هر فرصتی برای حمایت و پشتیبانی از اعضای خانواده استفاده کنید. انسان شکاکی هستید و به زمین و زمان شک دارید، این روحیه باعث شده تا به رفتارهای همسر یا عشق‌زندگی‌تان شک کنید و دائم ایشان را تحت‌نظر داشته باشید، ادامه این وضعیت اصلا به صلاح شما و عشق‌زندگی‌تان نیست. در نتیجه در اولین فرصت فکری به حال این وضعیت بردارید و بی‌دلیل به کسی مشکوک نشوید.

مانعی بر سر راه تان قرار گرفته و فکر می کنید که هنگام راه رفتن پاهایتان را بهم گره و مانع از راه رفتن شما شده است. بهتر است کمی بیایستید و با آرامش کفش های خود را در بیاورید و ماسه ها را خالی کنید و پس از کمی استراحت دوباره قدم بردارید. زمان آن است که کمی به ذهن تان آرامش دهید و از سنگینی باری که بر دوش می کشیدید، بکاهید. در این مسیر می توانید از خانواده یا عشق زندگی تان کمک بگیرید. شما تنها نیستید و حامیان زیادی در اطراف تان دارید که می توانند در پیشرفت کار شما تاثیرگذار باشند. از آنها غافل نشوید. یادتان نرود که زندگی بده بستان است از هر دست که بدهید از همان دست هم می گیرید. زمانیکه دیگران به شما تکیه می کنند و خواستار حمایت و پشتیبانی شما هستند هستند به بهترین نحو مسئولیت پذیر باشید. امکان پیشرفت و ترقی در کار برایتان وجود دارد. از نظر مالی تا زمانی که از رفع کامل مشکلات مادی‌تان اطمینان حاصل نکردید دست به ولخرجی نزنید



فال روزانه فردا بهمن ( پنجشنبه ۹ تیر ۱۴۰۱ )

دوست داری هر چه زودتر به آرزویت برسی اما این کار به زمان نیاز دارد و باید به اندازه کافی صبر و حوصله داشت. وقتش که برسد همه چیز به سرعت روبراه می‌شود. باید کمی صبور باشی و منتظر لحظات شیرینی که به زودی برایت اتفاق می‌افتد. به یک مسافرت دعوت می‌شوی.یکی از راههای ایجاد آرامش و حفظ سلامتی، خوب خوابیدن است. برای بهتر خوابیدن باید از لحاظ محیطی شرایط را فراهم کنی.تحولات اقتصادی برای تو ایجاد می‌شود که در مجموع به سود تو تمام خواهد شد. راه برای تحقق آرزوها و خواسته‌های مادی تو فراهم شده است پس بجنب!!

11متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

اهل خنده و شادی نیستید و این روحیه زمینه افسردگی شما را فراهم کرده است، امروز زمان مناسبی است تا با خنده، درمانی برای افسردگی‌های خود پیدا کنید. شرایط  برای معامله و تجارت مساعد نیست. به صلاح‌ شما است که هرگونه کار مالی را به آینده موکول کنید. مدتی است که وقتی را در کنار اعضای خانواده سپری نکرده‌اید، قبل از اینکه ادامه این وضعیت زمینه ناراحتی اهل منزل را فراهم کند، امروز زمانی را به اعضای خانواده اختصاص دهید و به ایشان ثابت نمایید که از هر لحظه‌ای برای بودن در کنار آنها بهره می‌گیرید. عشقی آتشین انتظار شما را می‌کشد. مواظب باشید که عقل و منطق خود را در این عشق از دست ندهید و قبل از اینکه به دامن عشقی گرم و سوزان بیفتید، جوانب مختلف این کار را دوباره بررسی نمایید. مشکلی سر راه شما قرار می‌گیرد، این مشکل را با درایت و هوشمندی حل کنید و به اطرافیان ثابت کنید که چند مرده حلاج هستید. فردی عابد و سالک امروز از در نصیحت با شما وارد می‌شود و پندواندرزهای مهمی را با شما به اشتراک خواهد گذاشت. نصیحت‌های این فرد را آویزه گوش کنید و مطمئن باشید عمل به این نصیحت‌ها، موفقیت و پیشرفت شما را در آینده تضمین خواهد کرد.

پیشنهادی به شما شده که از قبول کردن آن هراسانید. فکر می کنید که نمی توانید از پس مسئولیت های آن سربلند بیرون آیید اما این نگرانی شما بی مورد است زیرا قرار نیست که شما این کار را به تنها پیش ببرید. دیگران هم می توانند به کمک شما آیند. یکی از چیزهایی که باید به آن توجه کنید این است که در مقابل احساسات تان بایستید تا مانع پیشرفت شما نشوند. گاهی باید احساسات را کنار گذاشت و با منطق جلو رفت، کاری که شما مدت هاست از انجام آن خودداری می کنید. این بار به عقل اجازه تصمیم گیری دهید تا موفقیت از آن شما شود. از هرگونه سرمایه گذاری و ریسک که نتیجه‌اش برایتان مبهم است این هفته اکیدا خودداری کنید. بخاطر حساسیت بیش از حدتان در مورد مسئله ای دچار سو تفاهم خواهید شد. بخشش و گذشت را سرلوحه خود قرار دهید تا اعتدال به زندگی‌تان باز گردد. تا زمانی که از احساسات واقعی طرف مقابل‌تان آگاه نشده‌اید، ابراز احساسات نکنید.




فال روزانه فردا اسفند ( پنجشنبه ۹ تیر ۱۴۰۱ )

حسن نیست داری اما این به تنهایی کافی نیست. باید در روابط خود علاوه بر این، هوشمندی و دقت هم داشته باشی و اجازه ندهی که دیگران از تو سوء استفاده کنند. ماجرای جالبی این روزها باعث تغییر روحیه‌ات می‌شود. موضوعی که تو را نگران کرده به زودی برطرف می‌شود. خبر خوشی در راه است که با شنیدن آن می‌توانی تصمیم نهایی‌ات را بگیری که برای اطرافیانت بسیار خوشحال کننده خواهد بود. باید به خورد و خوراکت توجه کنی. باید چند بار در هفته از مقداری حبوبات، نخود فرنگی و یا غذاهای دارای هورمونهای گیاهی استفاده کنی. خوردن سه وعده ماهی در هفته هم می‌تواند برایت مفید باشد.بحران مالی پیش می‌آید که خطرناک خواهد بود. کمک و همیاری دوستان می‌تواند بخش بزرگی از آن را برطرف کند.

12متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

بخت با شما یار است و روزی همراه با شادی و نشاط انتظار شما را می‌کشد، این شرایط را مغتنم بدانید و با تفریح و خنده، نگرانیهای خود را فراموش کنید. یکی از اعضای خانواده امروز به کمکتان می‌آید و پیشنهادی برای افزایش درآمد با شما مطرح می‌کند.  دائم خودتان را سرزنش می‌کنید و این رویکرد زمینه سرخوردگی شما را فراهم کرده‌است. ادامه این رفتار اصلاً به صلاح شما نیست و در اولین فرصت سرزنش‌های بی‌دلیل را کنار بگذارید و به فکر افزایش اعتمادبه‌نفس خود باشید. از یکی از دوستان صمیمی خود خبر ندارید و حسابی دلتنگ‌اش شده‌اید. در اولین فرصت خبری از این دوست بگیرید و دیدارها را تاره کنید. احساس می کنید که اطرافیان از شما جلو افتاده‌اند و دستاوردهای چندانی در زندگی ندارید، دلیل این وضعیت را در نبود مهارت و تخصص جویا شوید و امروز به خودتان قول بدهید که با فراگیری تخصص‌های جدید و موردنیاز جامعه، مهارت‌های بیشتری کسب کنید و دستاوردهای چشمگیری را از آن خود نمایید. روزگار بر وفق مراد شما است و کارهای امروز راحت‌تر از چیزی که فکرش را بکنید انجام می‌شود. امروز همسر یا عشق ‌زندگیتان به شما ثابت می‌کند که فرشته‌ای تمام‌عیار است.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط