فال روزانه پنجشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۳

فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.

به گزارش رصد روز، فال روزانه  پنجشنبه ۲۲ شهریور  ۱۴۰۳  و فال روز تولد ۲۲ شهریورماه و فال روزانه فردا بیست و دوم شهریور ماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند. فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.در ادامه فال فردا ۲۲ شهریور ۱۴۰۳ را می خوانیم.

فال روزانه فردا فروردین ( پنجشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۳ )

روابط خوب و مستحکم خود را با دوستان و خویشان نباید متزلزل کرد. چون برای تجدید روابط یا برقراری دوباره آنها فرصتی نخواهد بود. خوش‌بینی خود را تقویت کن.

 

فردا درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : اگر در روز بین چهار تا شش فنجان چای یا قهوه مصرف می‌کنی، از حدمجاز فراتر رفته‌ای. کافئین بیش از حد تو را بی‌قرار و عصبی می‌کند

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : خود را با کارهای حاشیه‌ای فرسوده نکن. یک راست به سراغ هدف اصلی‌ات برو تا به سود برسی. با افراد با تجربه مشورت کن و از آنها کمک بگیر.

1متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

معمولاً شما فردی منطقی و واقع‌بین هستید و بر اساس واقعیت‌های عینی تصمیم می‌گیرید، اما امروز منطقتان ممکن است شما را به سمت تصمیم‌گیری‌های اشتباه سوق دهد. آنچه می‌بینید و می‌شنوید، لزوماً تصویر کاملی از واقعیت نیست و برداشت شما از اتفاقات ممکن است با آنچه هست، متفاوت باشد. بنابراین، بهتر است در مورد مسائل مهم و سرنوشت‌ساز، تصمیم‌گیری را به زمانی موکول کنید. چرا امروز را بهانه‌ای قرار نمی‌دهید تا با کسی کهبرایتان عزیز است، لحظات شاد و خاطره‌انگیزی را سپری کنید؟ یک تماس تلفنی کوتاه، یک پیام محبت آمیز، یا حتی یک قرار ملاقات ساده می‌تواند لبخندی بر لبان شما و عزیزانتان بنشاند. به یاد داشته باشید که خنده و شادی، بهترین داروی شفابخش برای روح و جسم شما هستند. شما فردی مهربان و دلسوز هستید، اما در عین حال طبیعتی حساس و ظریف دارید. سعی کنید کمتر به ظاهر افراد توجه کنید و به جای آن، به دنبال شناخت باطن و شخصیت واقعی آن‌ها باشید. در آستانه یک تصمیم مهم، به ویژه در حوزه مالی، قرار دارید، عجله نکنید. فشار آوردن به خودتان تنها باعث سردرگمی و اتخاذ تصمیمات اشتباه خواهد شد.

حواس‌تان به حرف‌هایی که می‌زنید نیست و با صحبت‌های خود، اطرافیان را دلخور می‌کنید. امروز به خودتان قول بدهید این روحیه را کنار بگذارید و حرفی نزنید که کسی از شما ناراحت شود.  مهمان ناخوانده‌ای به شما سر می‌زند و در ابتدا از حضور این مهمان ناراحت می‌شوید، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که این مهمان خبرهای خوشی با خود به همراه آورده و زمینه شادی و نشاط شما و دیگر افراد خانواده را فراهم می‌کند. برای حل مشکلی که با آن روبه‌رو هستید از اعضای خانواده کمک بگیرید. پای صحبت افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند بنشینید و از تجربه‌های آنها درس بگیرید.  اگر تاکنون عاشق نشده‌اید امروز فرصتی پیدا می‌کنید تا عشقی آتشین را تجربه نمایید، این فرصت را از دست ندهید و بگذارید جوانه عشق در دل شما شکوفه بزند. کار جدیدی به شما پیشنهاد می‌شود. این کار را قبول کنید و در انجام آن جدیت به‌خرج دهید. مطمئن باشید دستاوردهای چشمگیری برای شما به دنبال خواهد داشت. در محل‌کار یا منزل مشکلی سر راه شما قرار می‌گیرد و این مشکل زمینه ناراحتی و نگرانیتان را فراهم می‌کند، اما نگذارید که این مشکل روزتان را خراب کند و به هر قیمتی که شده این مشکل را پشت‌سر بگذارید و روز را با خوبی و خوشی به پایان برسانید. دوستان و آشنایان بیشتر از همیشه به شما توجه می‌کنند. لطف اطرافیان را پیش خودتان نگذارید و به دوستان و آشنایان ثابت کنید که پاسخگوی محبت‌های بی‌دریغ‌شان هستید.




فال روزانه فردا اردیبهشت ( پنجشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۳ )

دست به ماجرایی زده‌ای که آخرش معلوم نیست. تنها شانس و اقبال می‌تواند تو را در این کار یاری دهد. به هر حال کسی که خود را درگیر مسائل عاطفی می‌کند باید عواقب آن را هم بپذیرد.

 

فردا درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : باید ورزش را جدی گرفت و از مصرف چیزهایی که سلامتی تو را تهدید می‌کند جدا خودداری کرد.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : فرصت‌های اقتصادی خوبی پیش می‌آید که باید از آنها استفاده کرد. کسی که این فرصت‌ها را از دست بدهد جز پشیمانی حاصلی نخواهد داشت. خو کردن به یک زندگی یکنواخت و بی‌تحرک جذابیتی ندارد.

2متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

حس می‌کنید دوستان نزدیک‌تان چیزی را از شما پنهان می‌کنند و این پنهان‌کاری، آرامش شما را بر هم زده است. حس ششم قوی‌تان به شما می‌گوید که این مسئله مهمی است و دوست دارید هرچه زودتر به اصل ماجرا پی ببرید. طبیعی است که از این‌که دیگران برایتان نقش بازی کنند خوشتان نیاید و ترجیح می‌دهید روابطتان بر پایه صداقت و روراستی باشد. اما به یاد داشته باشید که گاهی اوقات، دیگران ممکن است از بیان حقیقت هراس داشته باشند و به همین دلیل ترجیح می‌دهند سکوت کنند. در چنین شرایطی، بهتر است کمی صبور باشید و به ایشان فرصت دهید تا خودشان موضوع را مطرح کنند. شاید با گذشت زمان، آن‌ها به این نتیجه برسند که بهتر است حقیقت را با شما در میان بگذارند. اخیراً با فرد جدیدی آشنا شده‌اید، بهتر است کمی صبر کنید تا او را بهتر بشناسید و سپس در مورد مسائل شخصی با او صحبت کنید. اعتماد کردن به دیگران زمان می‌برد و عجله کردن در این زمینه ممکن است به شما آسیب برساند. به قول‌هایی که داده‌اید پایبند باشید. موفقیت در هر زمینه‌ای نیازمند مسئولیت‌پذیری و تعهد است. پس سعی کنید در انجام کارهایتان جدی باشید و به تعهدات خود عمل کنید.

مدتی است که اعصاب‌تان حسابی به هم ریخته و آرامش سابق را ندارید. قبل از اینکه این روحیه شما به فردی عصبی تبدیل کند، آرامش بیشتری در زندگیتان ایجاد کنید و از کارهای ناراحت‌کننده دوری بگیرید.  مدتی است که از کسی پول قرض کرده‌اید یا وامی گرفته‌اید، امروز موعد پرداخت این پول فرا رسیده و کسی که از ایشان پول گرفته‌اید انتظار بازپرداخت این قرض را دارد. این پول را حتی اگر از زیر سنگ‌ هم شده فراهم کنید و دِین خود را ادا نمایید.   ممکن است میان شما و فردی جروبحثی ایجاد شود و این وضعیت زمینه ناراحتی شما را در طول روز فراهم کند، این جروبحث ارزش ناراحتی شما را ندارد و تا می‌توانید روزی بدون حاشیه را ادامه دهید و آغازگر مشاجره‌ای نباشید. همسر یا عشق ‌زندگی‌تان امروز از عشق برای شما چیزی کم نخواهد گذاشت. لطف ایشان را پیش خودتان نگذارید و در اولین فرصت محبت‌های وی را جبران کنید.  در برابر مشکلات کمر خم نکنید و اجازه ندهید چیزی سد راه شما شود.



فال روزانه فردا خرداد ( پنجشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۳ )

پیشنهادی مطرح می‌شود که فریبنده است. دراین‌باره باید خوب اندیشید و سپس تصمیم گرفت. از ریسک کردن در زندگی نباید ترسید فقط باید احتیاط لازم را رعایت کنی و به شناخت کامل از او برسی.

در خصوص توصیه های اجتماعی فردا نوشته شده است : در خودت انرژی زیادی احساس می‌کنی که تازگی دارد. بهتر است در اینگونه مواقع کاری بکن که از انجام دادنش لذت می‌بری. به اینصورت روز خوب و شادی خواهی داشت.

 

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : بعضی از آرزوهای مادی تو در حال تحقق است. دراین‌باره نباید شتاب‌زده بود. سعی کن با استفاده از استعدادها و توانایی‌هایت خودت آرزوهایت را برآورده سازی.

3متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

مروز روز شکوفایی روابط شماست. همدلی و درک متقابلی که با اطرافیان‌تان دارید، پیوندتان را بیش از پیش محکم می‌کند. این حس نزدیکی و صمیمیت، به شما آرامش و امنیت خاطر می‌دهد. به یاد داشته باشید که شما فردی منحصر به فرد با ویژگی‌های خاص خودتان هستید. نیازی نیست برای جلب رضایت دیگران، شخصیت‌تان را تغییر دهید. به خودتان و توانایی‌هایتان ایمان داشته باشید و با اعتماد به نفس به مسیرتان ادامه دهید. در طول روز ممکن است به رازی پی ببرید که برایتان غیرقابل باور باشد. اما اگر حفظ این راز به کسی آسیبی نمی‌رساند، بهتر است آن را برای خود نگه دارید. صبر کنید، زیرا زمان همه چیز را روشن خواهد کرد!! در تعاملات اجتماعی امروز، سعی کنید به جای قضاوت کردن، به صحبت‌های دیگران گوش فرا دهید. حساسیت بیش از حد می‌تواند مانع از برقراری ارتباط موثر شود. حتی اگر با دیدگاه‌های دیگران موافق نیستید، سعی کنید با احترام به آن‌ها گوش دهید و دیدگاه خود را به طور شفاف بیان کنید. گفتگو و تبادل نظر، می‌تواند به درک بهتر شما از دیگران و همچنین خودتان کمک کند. در خانواده‌تان اختلاف نظر کوچکی پیش آمده است، سعی کنید با کمک بزرگ‌ترهای خانواده آن را حل کنید.

به اندازه کافی انرژی ندارید و کم‌روحیه هستید، این شرایط ممکن است زمینه ناراحتی شما را فراهم کند. موقعیت مالی متزلزلی دارید و به‌رغم اینکه گاهی اوقات اندوخته‌های شما لبریز می‌شود، مواقعی نیز وجود دارد که پول کم می‌آورید. اجازه ندهید این شرایط ادامه پیدا کند. در اولین فرصت فکری به حال پس‌انداز و صرفه‌جویی بردارید و شرایط مالیتان را ثبات بخشید. رفقای قدیمی برنامه‌های سرگرم‌کننده‌ای برای شما تدارک دیده‌اند و قصد دارند تا با این برنامه حسابی شما را شگفت‌زده کنند. از این اتفاق نهایت استفاده را ببرید و لحظه‌های شادی را در کنار دوستان قدیمی سپری نمایید. اهل گذشت و بخشش نیستید و این روحیه دشمنان زیادی برای شما به دنبال داشته است. از امروز به فکر تغییر این روحیه باشید و با چشم‌پوشی بر خطای اطرافیان، بزرگواری خود را به دوست و آشنا ثابت کنید. تصمیم‌های احساسی را کنار بگذارید و برای تصمیم‌های مهم زندگی خود از عقل و منطق کمک بگیرید.  همسر یا عشق زندگی‌تان امروز بی‌حوصله است و روحیه خوبی ندارد. اجازه ندهید عشق زندگی‌تان تا پایان روز بی‌حوصله و کسل باقی بماند. هر کاری که از دست‌تان بر می‌آید را برای بهبود روحیه ایشان انجام دهید و روز را به عشق و صفا به پایان برسانید.




فال روزانه فردا تیر ( پنجشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۳ )

ناگهان در دام عشقی می‌افتی که تصورش را هم نمی‌کردی. خوبی عشق به همین است که چون یک حادثه ناگهان فرا می‌رسد و آدمی را از راهی که می‌رفت به راهی که باید برود پرتاب می‌کند.

در خصوص توصیه های اجتماعی فردا نوشته شده است : تمایل به گوشه‌گیری و انزوا داری. شاید این موضوع بخاطر حالت‌های روحی تو طبیعی باشد اما مشکلی را از تو حل نخواهد کرد. باید با تجدید نظر در این کار دوباره خود را با جمع و جماعت هماهنگ کرد.

فردا درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : مراقب سلامتی خود باش. برای آنکه وزن خود را کم کنی، تن به رژیم‌هایی می‌سپاری که ضرر آنها کمتر از سودشان نیست. باید در برنامه غذایی خود دقت کنی تا با تغییراتی جزئی به هدف خود برسی.

 

4متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

امروز جسارت به خرج دهید و از محدودیت‌ها فراتر روید. آینده‌ای روشن در انتظار شماست، اما مسیر رسیدن به آن ممکن است هموار نباشد. چالش‌ها و موانعی بر سر راهتان سبز خواهند شد که ممکن است احساس تنهایی و یأس را در شما برانگیزند. اما به یاد داشته باشید که پنهان کردن مشکلات و رویاپردازی، راه حل موثری نیست. با روراستی و رویکردی منطقی، می‌توانید بر این موانع فائق آمده و به موفقیت دست یابید. شاید وسوسه شوید تا برای حفظ آرامش اطرافیان، حقیقتی را کتمان کنید. اما اگر نیت شما خیر است، گفتن حقیقت نه تنها به شما آرامش خاطر می‌بخشد، بلکه به اعتماد متقابل بین شما و اطرافیانتان کمک شایانی خواهد کرد. امروز روزی است برای رها شدن از بند گذشته و نگرانی‌های آینده. گذشته، صفحه ای ورق خورده از کتاب زندگی شماست که هرگز باز نخواهد شد. آینده نیز همچون ابری است که ممکن است هرگز به شکل کنونی آن شکل نگیرد. پس چرا خود را درگیر افکاری کنیم که ما را از لذت بردن از لحظه حال باز می‌دارند؟ شما فرد خوش شانسی هستید و امروز این شانس با هدیه‌ای ارزشمند و غیرمنتظره، به شما لبخند می‌زند. این هدیه می‌تواند هر چیزی باشد، از یک فرصت شغلی جدید گرفته تا یک دوستی صمیمانه.

روزی سرشار از انرژی در پیش‌رو دارید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و کارهای امروز را زودتر از همیشه به پایان برسانید.  برای حل مشکلی که در میان اعضای خانواده ایجاد شده آستین بالا بزنید. کم‌محلی به همسر یا عشق ‌زندگی‌تان را قبل از اینکه این رفتار فاصله‌ زیادی بین شما ایجاد کند، کنار بگذارید و توجه بیشتری به عشق ‌زندگی‌تان داشته باشید.  کار ناتمامی دارید که انجام آن را به تعویق انداخته‌اید. در اولین فرصت این کار ناتمام را به پایان برسانید.  با فرد سرشناسی آشنا می‌شوید. آشنایی با این فرد را به فال نیک بگیرید و تجربه‌های ایشان را به کوله‌بار تجربه‌های زندگی‌تان اضافه کنید. چند روز آینده را با احتیاط بیشتری سپری کنید. در این روزها خطری سلامت وجود نازنین‌تان را تهدید می‌کند. مدتی است که از دوستان و آشنایان کناره گرفته‌اید و مانند سابق با رفقای قدیمی نشست‌و‌برخاست ندارید. قبل از اینکه این رویکرد شما را به فردی منزوی تبدیل کند، ارتباط خود را با دوستان و آشنایان تقویت کنید و سری به رفقای قدیمی بزنید.




فال روزانه فردا مرداد ( پنجشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۳ )

خودت را دست کم می‌گیری و فکر می‌کنی او دور از دسترس توست به همین دلیل با یاس و سرخوردگی خودت را مخفی می‌کنی و کناره می‌گیری، در صورتی که اینطور نیست و می‌توانی با یک گفتگوی صمیمانه و جدی او را از احساست مطلع کنی و نتیجه مثبتش را ببینی.

در خصوص توصیه های اجتماعی فردا نوشته شده است : به زودی ابرهای تیره از آسمان زندگی‌ات بیرون می‌رود و همه چیز روبراه می‌شود. هفته ای شاد و پر از موفقیت در انتظار توست. برای بهتر شدن روحیه‌ات پیشنهاد می‌کنم اواخر هفته به سفر کوتاهی بروی.

 

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : تو به دنبال موقعیتی هستی تا تغییری در روند مالی خود ایجاد کنی ولی بهتر است قبل از شروع هر کاری، جوانب آن را بسنجی و به دقت بررسی کنی.

5متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

در اعماق وجودتان، دانه‌ای از تردید کاشته شده که کم‌کم به ریشه‌های اعتماد به نفس‌تان نفوذ می‌کند. با کمی تمرکز و خودشناسی می‌توانید بر این افکار منفی غلبه کنید. سعی کنید ریشه این تردیدها را شناسایی کنید تا بتوانید به سرعت بر آنها چیره شوید و همچنان به عنوان فردی قوی و مصمم به راهتان ادامه دهید. امروز، دوستان‌تان بیش از هر زمان دیگری به حمایت شما نیاز دارند. حتی اگر مشغول هستید و حوصله ندارید، سعی کنید به آنها گوش دهید و در حد توان‌تان به آنها کمک کنید. شاید شما تنها کسی باشید که می‌تواند در این شرایط سخت یاری‌شان کند. شنیدن چند دقیقه‌ای حرف‌های دوستتان، زمان زیادی از شما نخواهد گرفت. احساس می‌کنید رابطه عاطفی‌تان وارد مرحله جدیدی شده و خواسته‌ها و نیازهایی در شما بیدار شده‌اند که پیش از این به آن‌ها توجهی نداشتید. این تغییرات ناگهانی ممکن است شما را سردرگم و مضطرب کرده باشد. به خودتان زمان بدهید تا این احساسات جدید را بهتر بشناسید و درک کنید. عجله نکنید و فکر نکنید که باید فورا تصمیم مهمی بگیرید. یادتان باشد که همیشه چندین راه برای حل یک مشکل وجود دارد و شما لزوما نیازی نیست که تنها راه حل ممکن را انتخاب کنید.

اوضاع مالی‌تان بهبود پیدا می‌کند و پولی به دست‌تان می‌رسد. به صلاح شما است که تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید. توانایی چشمگیری در جلب‌نظر اطرافیان دارید، از این توانایی بهترین استفاده را ببرید و مشکلاتی که امروز با آنها روبه‌رو می‌شوید را به لطف این روحیه پشت‌سر بگذارید. همسر یا عشق زندگی‌تان انتظارهای زیادی از شما دارد. قبل از اینکه این وضعیت زمینه دوری میان شما و عشق زندگی‌تان را فراهم کند، با ایشان صحبت کنید و از وی درخواست نمایید تا توقع‌های خود را از شما کاهش دهد. خودتان را محدود نکنید و فرصتی از امروز را به انجام کارهای دلخواه اختصاص دهید. برای حل مشکلات از هوش سرشار خود کمک بگیرید. حل این مشکلات را به کوله‌بار تجربه‌های زندگی خود اضافه کنید و در آینده مشکلات را راحت‌تر از همیشه پشت سر بگذارید. امروز گرفتار کار واجبی می‌شوید و فرصتی برای توجه به اعضای خانواده پیدا نمی‌کنید. اجازه ندهید این شرایط زمینه دلخوری اهل منزل را فراهم کند. در اولین فرصت وقت بیشتری برای اعضای خانواده اختصاص دهید و به آن‌ها ثابت کنید که همیشه به فکرشان هستید.




فال روزانه فردا شهریور ( پنجشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۳ )

فرصت‌های تازه‌ای به وجود آمده که می‌توانی خطاهای گذشته را جبران کنی. باید با خود عهد کنی که دیگر خطاهای گذشته را تکرار نکنی تا راههای تازه‌ای پیش پای تو گشوده شود.

در خصوص توصیه های اجتماعی فردا نوشته شده است : تا پایان روز احساس خوشبختی خواهی کرد چون بعضی امور، که فکرت را مشغول کرده بود، روبراه می‌شود. در یک میهمانی خبرهای امیدبخشی خواهی شنید.

 

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : موقعیت مالیت نسبتا روبراه خواهد شد. حالا وقت به اندازه کافی برای کارهای عقب‌مانده داری. باید از وقت‌ها استفاده کنی و مراقب باشی تا با سهل انگاری و ولخرجی بی‌رویه این موقعیت خوب را از دست ندهی.

6متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

در رابطه عاطفی‌تان ممکن است امروز  با کمی تنش روبرو شوید. شاید همسرتان یا عشق زندگی‌تان به خاطر موضوعی کوچک شما را سرزنش کند. سعی کنید آرامش خود را حفظ کنید و با گفت‌وگوی منطقی مسئله را حل کنید. اطرافیانتان از مهربانی و دلسوزی شما سوءاستفاده می‌کنند و انتظاراتی بیش از حد از شما دارند. به خاطر داشته باشید که شما هم حق دارید به خواسته‌های خودتان برسید و زمانتان را صرف کارهایی کنید که برایتان مهم هستند. امروز به درخواست‌هایشان «نه» بگویید.  فراموش نکنید که زمان شما محدود است و نباید بیش از حد خود را درگیر کارهای دیگران کنید. پس به جای اینکه انرژی خود را صرف توجیه کردن یا تغییر دادن نظر دیگران کنید، بر روی اهداف و رویاهای خود تمرکز کنید. شما بهتر از هر کسی می‌دانید که مسیر درست چیست و چه چیزی برای شما اهمیت دارد. به راه خود ادامه دهید و به قضاوت‌ها و حرف‌های دیگران اهمیت ندهید. به‌زودی، فردی خاص وارد زندگی‌تان می‌شود که می‌تواند بر روی شما تأثیر مثبتی بگذارد. این فرد ممکن است یک دوست جدید، همکار، یا حتی عشق زندگی شما باشد. با این فرد جدید، ارتباطی صمیمانه و عمیق برقرار خواهید کرد و از همراهی او لذت خواهید برد.

با ورزش و تحرک سلامت جسم و روح خود را تضمین کنید. روز حساسی را آغاز کرده‌اید و اگر حواس‌تان را بیشتر از همیشه ‌جمع نکنید، ضرر هنگفتی را تجربه خواهید کرد. در نتیجه تا می‌توانید مواظب باشید و روز را بدون هرگونه ضرر و زیان به پایان برسانید. بدرفتاری با اعضای خانواده را کنار بگذارید و از در دوستی و محبت با اهل منزل وارد شوید.  مدتی است که فکر بکری در ذهن دارید، اما شرایطی برای انجام آن مهیا نشده است. در آینده‌ای نزدیک این شرایط فراهم می‌شود. ایده‌ای که در ذهن دارید را با اطمینان خاطر انجام دهید. مطمئن باشید این کار، دستاوردهای بیشتری به کارنامه زندگی شما اضافه می‌کند.  میان شما و همسر یا عشق ‌زندگی‌تان اختلافی ایجاد می‌شود. اجازه ندهید این اختلاف فاصله‌ای عمیق میان شما و عشق‌ زندگی‌تان بیندازد و در اولین فرصت این اختلاف را از بین ببرید. اتفاق بسیار فرخنده‌ای در زندگی شما رخ می‌دهد. این اتفاق را به نشانه‌ای برای تغییر سبک زندگی‌تان تبدیل کنید و زندگی را به گونه‌ای ادامه دهید تا دستاوردهای بیشتری به کوله‌بار تجربه‌های شما اضافه شود.




فال روزانه مهر

سوء تفاهمی پیش می‌آید که به زودی رفع خواهد شد. گاه در آسمان دوستی نیز تکه ابری می‌آید و برای مدتی کوتاه چهره خورشید را می‌پوشاند. اما این امر وقتی و گذرا است.

 

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : به زودی رکود اقتصادی در پیش داری. بعضی وقتها شرایط برعکس آن چیزی است که تو انتظارش را داری. در چنین مواقعی نباید عاصی شد چون با کمی فکر و حوصله می‌توان راه حلی مناسب پیدا کرد.

7متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

امروز فرصتی استثنایی برای تقویت پیوندهای عاطفی و ایجاد روابطی صمیمانه‌تر پیش روی شماست. اگر دلخوری یا کدورتی از گذشته در دل دارید، امروز بهترین زمان برای رهایی از آن است. قدم اول را  شما بردارید و با قلبی آکنده از مهربانی و بخشش به سوی آشتی پیش بروید. شاید فقط یک تماس تلفنی کوتاه یا یک پیام ساده کافی باشد تا یخ بین شما و عزیزانتان آب شود. همچنین، اگر کسی در اطرافتان به کمک نیاز دارد، دریغ نکنید و دست او را بگیرید. در تعاملات اجتماعی نیز روراستی و صداقت را سرلوحه کار خود قرار دهید. با گفتن حقیقت، حتی اگر تلخ باشد، به دیگران احترام می‌گذارید و به آن‌ها فرصت می‌دهید تا با واقعیت روبرو شوند. اما فراموش نکنید که صراحت را با مهربانی همراه کنید. با انتخاب کلمات مناسب و لحنی آرام، می‌توانید هم نظر خود را به خوبی بیان کنید و هم از ایجاد دلخوری جلوگیری کنید. امروز، کائنات شما را به سوی تجربه‌ای جدید و هیجان‌انگیز فرا می‌خواند. ملاقاتی پیش رو دارید که می‌تواند مسیر زندگی‌تان را تغییر دهد. با ذهنی باز و قلبی آماده به این ملاقات بروید و از هر فرصتی برای ایجاد ارتباطی عمیق استفاده کنید. گذشته را رها کنید و خود را در بند خاطرات تلخ اسیر نکنید.

آرامش خود را حفظ کنید و روز را بدون نگرانی و استرس به پایان برسانید. روی کمک دوستان و آشنایان حساب‌‌ باز نمی‌کنید و همیشه می‌خواهید یک‌تنه مشکلات را از سر راه بردارید، اما امروز با مشکلی روبه‌رو خواهید شد که یک‌تنه از عهده حل آن بر نمی‌آیید. در نتیجه به خاطر داشته باشید که یک دست صدایی ندارد و با کمک گرفتن از دوستان و آشنایان، این مشکل را بدون هیچ دردسری پشت سر بگذارید. اعضای خانواده از ولخرجی‌های شما به تنگ ‌آمده‌اند و ادامه این وضعیت به نفع شما نیست. از امروز ولخرجی را کنار بگذارید و با پس‌انداز و صرفه‌جویی، شرایط مالی خود را تقویت کنید. همسر یا عشق ‌زندگی‌تان امروز را به یکی از عاشقانه‌ترین روزهای زندگی شما تبدیل می‌کند. پاسخگوی محبت ایشان باشید و عشقی دوطرفه را تجربه کنید.  کارها آن‌گونه که انتظار دارید پیش نمی‌رود و امروز دردسرهای زیادی را شاهد خواهید بود.  دوستان ناباب را کنار بگذارید و با نشست‌و‌برخاست با افراد صالح و درستکار، آینده خود را تضمین نمایید.




فال روزانه فردا آبان ( پنجشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۳ )

با زیاد حرف زدن، آتش عشق خاموش می‌شود. به جای آن باید از احساس خود پیروی کنی و راهی را انتخاب کنی که این مشعل فروزان‌تر شود. اگر عشق نباشد زندگی در کام تاریکی خواهد رفت.

در خصوص توصیه های اجتماعی فردا نوشته شده است : بعضی کارها سیستم تو را بهم می‌زند. باید از آنها پرهیز کنی. تعادل خود را در زندگی و کار باید حفظ کرد و از ماجراجویی دوری نمود.

فردا درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : به وضعیتی خواهی رسید که اگر ادامه پیدا کند، تو را دلگیر خواهد ساخت. از نظر جسمی باید مراقب باشی که دچار بیماری یا عوارضی نشوی. در این رابطه باید از کسی کمک بگیری که تجربه و تخصص داشته باشد.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : اوضاع مادی و مالی تو خوب است و جایی برای نگرانی نیست فقط باید سهل‌انگاری را کنار بگذاری.

8متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

ملاقاتی که در پیش دارید، بسیار بهتر از آنچه تصور می‌کنید پیش خواهد رفت. این ملاقات، درهای جدیدی به روی شما خواهد گشود و به شما کمک می‌کند تا به اهداف بلندمدت خود نزدیک‌تر شوید. اما در کنار این اتفاقات مثبت، هوشیاری و احتیاط را فراموش نکنید. ممکن است شخصی که در گذشته به شما آسیب زده است، اکنون تلاش کند تا دوباره وارد زندگی‌تان شود. با این فرد با هوشیاری و احتیاط برخورد کنید و اجازه ندهید که گذشته تکرار شود. در رابطه با کسی که دوستتان دارد، صبور و بردبار باشید. ممکن است او در حال حاضر با مشکلاتی دست و پنجه نرم کند و به حمایت و درک شما نیاز داشته باشد. با مهربانی و همدلی، به او کمک کنید تا از این شرایط عبور کند. تغییر محیط و آغاز یک زندگی جدید، تحولات شگرفی را برایتان رقم خواهد زد. این تغییر، فرصتی است تا از نو شروع کنید و به پتانسیل‌های نهفته در خود پی ببرید. در مسائل مالی، تعادل را سرلوحه کارهای خود قرار دهید. حساب و کتاب دقیق، شما را از بسیاری از مشکلات مالی نجات خواهد داد. اما به یاد داشته باشید که گاهی اوقات، دست و دلبازی بی‌جا می‌تواند به همان اندازه مخرب باشد که خساست بیش از حد!!

نیازی نیست نگران سلامتی‌تان باشید، امروز از هر روز دیگری سرحال‌تر خواهید بود. پولی که مدت‌هاست اندوخته‌اید امروز برای حل مشکلی به کمکتان می‌آید. این شرایط باعث می‌شود تا در آینده نیز به پس‌انداز و صرفه‌جویی ادامه دهید و همیشه به فکر روز مبادا باشید.  احساس می‌‌کنید رابطه شما و عشق ‌زندگی‌تان رو به سردی گذاشته و آتش عشقتان در حال خاموش شدن است، اجازه ندهید عشقی که روزگاری برای آن خودتان را به آب و آتش می‌زدید، به همین راحتی خاموش شود و از امروز رویکردی عاشقانه را با عشق‌ زندگی‌تان در پیش بگیرید و مطمئن باشید که ایشان نیز عشق شما را بی‌پاسخ نخواهد گذاشت. روحیه مهربانی دارید و اطرافیان را همیشه از محبت خود بی‌نصیب نگذاشته‌اید. امروز شرایطی برای ابراز محبت به اعضای خانواده پیدا می‌کنید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و محبت بی‌پایان خود را به اهل منزل ثابت کنید. فرصت مهمی برای افزایش درآمد پیش روی شما قرار می‌گیرد. به صلاح شماست که در چند روز آینده به فکر شکار موقعیت‌ها باشید و از فرصت‌های ارزشمند، نهایت استفاده را ببرید. استعداد‌ و توانایی‌های خود را دست‌کم نگیرید و در زمینه کاری که به آن علاقه دارید مهارت‌های بیشتری کسب کنید. این رویکرد در آینده شرایط بیشتری برای موفقیت و پیشرفت شما فراهم خواهد کرد. تا می‌توانید دانش و مهارت‌های جدید فرا بگیرید. مطمئن باشید به هر اندازه که برای فراگیری مهارت‌های جدید تلاش می‌کنید،‌ به همان اندازه در زندگی از اطرفیان جلوتر قرار خواهید گرفت. اتفاق ناگواری در زندگی شما رخ می‌دهد. اجازه ندهید این اتفاق، زمینه افسردگی‌تان را فراهم کند. غمی که به وجود نازنینتان نشسته را با فردی که سنگ صبور شماست، مطرح کنید و بار ناراحتی‌ها را زمین بگذارید.




فال روزانه فردا آذر ( پنجشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۳ )

خبرهای تازه‌ای می‌رسد که بسیار خوشحال و مسرور خواهی شد. کسی تو را کمک می‌کند که اصلا انتظارش را نداشتی. اینها همه نویدبخش یک دوران تازه در زندگی توست که باید قدر آن را بدانی.

در خصوص توصیه های اجتماعی فال روزانه فردا نوشته شده است : ممکن است تنهایی برایت وحشتناک و دلهره‌آور باشد اما در عین حال تنهایی بهترین زمان برای تامل و اندیشیدن است. گاهی اوقات همین موقعیت به تو آرامش و نشاط باورنکردنی‌ای ارزانی کند. پس امتحان کن.

فردا درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : همه چیز در مورد سلامتی جسمی‌ات روبراه است اما باید برای روحیه‌ات کاری کنی. کسل و بی‌حوصله بودن می‌تواند درنهایت تو را دچار عارضه‌ای جسمی کند پس مراقب سلامتی‌ات باش و روحیه‌ات را تقویت کن.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : قراردادهای و توافقات تازه‌ای امضاء می‌شود که کمی اوضاع را دگرگون خواهد کرد. سعی کن با خوش‌بینی نسبت به آینده از موقعیت پیش آمده بیشترین بهره‌برداری را کرده باشی.

9متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

امروز، کائنات به شما یادآوری می‌کند که تغییر بخشی جدایی‌ناپذیر از زندگی است و مقاومت در برابر آن تنها باعث ایجاد استرس و اضطراب می‌شود. ممکن است دل‌تان بخواهد همه چیز را تحت کنترل خود داشته باشید، اما این تلاش برای حفظ وضعیت موجود، شما را از تجربه فرصت‌های جدید و رشد شخصی باز می‌دارد. به جریان زندگی اعتماد کنید و با آغوش باز از تغییرات استقبال کنید. هرگاه احساس کردید که افکارتان بیش از حد منفی یا دور از واقعیت شده است، لحظه‌ای مکث کنید و از خودتان بپرسید که آیا این افکار واقعاً بر اساس واقعیت هستند یا اینکه ترس‌های شما باعث شده‌اند که بزرگنمایی شوند؟ در روابط عاطفی، همدلی و درک متقابل از اهمیت بالایی برخوردار است. سعی کنید خود را به جای طرف مقابل بگذارید و دغدغه ها و مشکلات را از دیدگاه او بررسی کنید. شاید با این کار به اشتباهاتی پی ببرید که تاکنون متوجه آن‌ها نشده‌اید. این رویکرد می‌تواند به شما کمک کند تا ارتباطتان را بهبود بخشید و به رابطه خود عمق بیشتری ببخشید. فرصتی طلایی در انتظار شماست که می‌تواند زندگی‌تان را متحول کند. این فرصت می‌تواند در زمینه‌های مختلفی مانند شغل، روابط شخصی یا رشد شخصی باشد.

خطری وجود نازنین‌تان را تهدید نمی‌کند و روز را بدون هرگونه حادثه به پایان می‌رسانید. مدتی پیش، کمک بزرگی در حق یکی از اطرافیان انجام داده‌اید. در چند روز آینده مزد محبت‌های خود را دریافت می‌کنید و این فرد، کمکی که در حق ایشان انجام داده‌اید را جبران می‌کند.  حضور بیشتری در کارهای گروهی داشته باشید و از هر فرصتی برای مشارکت در کارهای انسان‌دوستانه بهره بگیرید. غمی در وجود نازنین شما لانه کرده و امروز حسابی غمگین و افسرده هستید، جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که این غصه ماندگار نیست و زودتر از چیزی که انتظارش را داشته باشید، غصه‌هایی که با آنها روبه‌رو هستید از بین می‌رود. معامله مهمی را در پیش دارید و به نفع‌ شماست که قبل از هرگونه معامله‌ای، یک‌بار دیگر شرایط این معامله را بررسی کنید.  دور افرادی که شما را درک نمی‌کنند خط بکشید. در غیر این‌صورت ادامه رفت‌و‌آمد با این افراد چیزی به غیر از ناراحتی برای شما به دنبال نخواهد داشت. همسر یا عشق ‌زندگی‌تان امروز با انجام کار پسندیده‌ای حسابی شما را شگفت‌زده می‌کند.




فال روزانه فردا دی ( پنجشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۳ )

رقیبان چند پله از تو جلوترند. بنابراین امکان موفقیت تو در این رابطه بسیار کم است. از خیرش بگذر تا دچار شکست و ضعف نشوی. به فکر برنامه دیگری باش.

در خصوص توصیه های اجتماعی فردا نوشته شده است : آماده باش چون یکی از آرزوهای قدیمی‌ات برآورده خواهد شد. به زودی دوستی را که مدتها از او دور بودی خواهی دید و لحظات خوش گذشته را با هم مرور می‌کنید.

فردا درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : به ساعتی ساکت و آرام برای رسیدن به آرامش نیاز داری. این به تو کمک می‌کند تا خاطرات ارزشمند را در ذهنت تثبیت کنی و همچنین راهکارهایی برای مشکلات و تکاپوهایت بیابی.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : یک مشکل مالی که مدتی است فکرت را به خود مشغول کرده مجددأ مطرح میشود و نگرانی‌هایی را برایت به وجود می‌آورد. اما نباید نگران بود چون فرصتهایی فراهم می‌شود و در نتیجه آن موقعیت مالی‌ات تقویت خواهد شد.

10متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

امروز، کائنات به شما یادآوری می‌کند که در روابط عاطفی، همدلی و توجه به احساسات طرف مقابل از اهمیت بالایی برخوردار است. ممکن است در روزهای اخیر، ناخواسته در روابط خود کمی خودمحور شده باشید و نیازها و احساسات او را نادیده گرفته باشید. سعی کنید امروز کمی بیشتر به طرف مقابل توجه کنید و با صبر و حوصله به حرف‌های او گوش دهید. ممکن است امروز با حقیقتی مواجه شوید که برایتان ناخوشایند یا دردناک باشد. این حقیقت ممکن است در مورد روابطتان، شغلتان یا حتی خودتان باشد. مهم‌ترین نکته این است که  سعی نکنید آن را نادیده بگیرید. پذیرفتن واقعیت، اولین قدم برای ایجاد تغییر و بهبود اوضاع است. فرار از مشکلات و پنهان شدن پشت رویاها، تنها باعث می‌شود که مشکلاتتان بزرگ‌تر شوند و شما را در یک چرخه منفی گرفتار کنند. لجبازی با خود و دیگران، هرچند در کوتاه‌مدت احساس قدرت به شما بدهد، اما در درازمدت تنها به شما آسیب می‌رساند. در مورد خواسته‌هایتان صبور باشید و به وعده‌هایی که به خود داده‌اید پایبند بمانید. امروز در گفت‌وگوها دقت بیشتری داشته باشید و از بیان هرگونه حرفی که ممکن است باعث دلخوری دیگران شود، خودداری کنید.

دور خوراکی‌های ناسالم را خط بکشید و با رژیم‌غذایی سالم و مفید، سلامت‌ خود را تضمین کنید. امروز پولی به دست شما می‌رسد، اما مواظب باشید که پول بادآورده را باد خواهد برد. مشکلی میان اعضای خانواده ایجاد شده که تنها به دست شما باز می‌شود. امروز زمان مناسبی است تا برای حل این مشکل پادرمیانی کنید و به اعضای خانواده ثابت نمایید که از هر فرصتی برای حل مشکلات اهل منزل بهره می‌گیرید. مدتی است که سری به دوستان قدیمی نزده‌اید و حسابی دلتنگ‌شان هستید، امروز زمان مناسبی است تا با رفقای قدیمی دیداری تازه کنید و خاطره‌های خوش گذشته را زنده نمایید. همسر یا عشق زندگی‌تان امروز بیشتر از همیشه به شما توجه می‌کند. پاسخگوی محبت عشق زندگی‌تان باشید و به ایشان ثابت کنید که قدر وی را می‌دانید. اتفاق ناخوشایندی را در گذشته، تجربه کرده‌اید. به‌رغم اینکه از این اتفاق می‌گذرد، اما هنوز هم نگران و مضطرب هستید. این رویکرد را کنار بگذارید و به یاد داشته باشید که گذشته‌ها، گذشته‌است.




فال روزانه فردا بهمن ( پنجشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۳ )

اول تکلیفت را با خودت روشن کن و ببین دقیقا چه می‌خواهی. اگر با خودت روراست و صادق باشی بقیه مسائل حل می‌شود.

در خصوص توصیه های اجتماعی فردا نوشته شده است : همه آدم‌ها یک صندوقچه توی ذهنشون و قلبشون دارند پر از خاطرات، عروسک‌ها، اسباب‌بازی‌ها و … که از دوران کودکی‌شان به جا مانده. یه سر به دوران بچگی زدن و یادآوری خاطرات و بازی‌های کودکانه می‌تونه روحیه آدم رو عوض کنه. همه ما یک کودک در وجودمان داریم و بعضی وقت‌ها باید بهش توجه کنیم.

فردا درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : کنترل میزان کار، درس خواندن، زمان و نحوه استراحت از لحاظ جسمانی و عاطفی اثر فوق‌العاده‌ای بر سلامتی‌ات خواهد داشت.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : اگر مطمئنی که در این راه به سود خوبی می‌رسی به حرف‌های دیگران اهمیت نده و برای رسیدن به هدفت تمرکز و تلاش کن. در آینده نزدیک پولی به دست می‌آوری که نتیجه تلاش‌های خودت است.

11متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

امروز روزی است که نیاز دارید عمیق‌تر به درون خود بنگرید و با صداقت تمام با خود روبرو شوید. قضاوت‌هایتان را با عدالت و انصاف همراه کنید و به جای سرزنش کردن خود، به دنبال راه حل باشید. در مسیر عشق صبور باشید و بدانید که هر چیزی به وقتش زیباست. ناامیدی را از خود دور کنید و به آینده امیدوار باشید. با تلاش و پشتکار، به زودی به آرزوهایتان خواهید رسید. لجبازی و خودسری، شما را از مسیر موفقیت دور می‌کند. به جای اینکه بخواهید همیشه حق با شما باشد، به نظرات دیگران گوش فرا دهید و به ندای قلبتان اعتماد کنید. افراد خودپسند و منفی‌باف، انرژی شما را می‌گیرند. با دوری از آن‌ها، به آرامش بیشتری دست خواهید یافت. بارهای اضافی را که بر دوش می‌کشید، چه ذهنی باشند و چه عاطفی، زمین بگذارید. شاید فکر کنید به این بارها نیاز دارید، اما آن‌ها تنها شما را سنگین‌تر می‌کنند و مانع پیشرفتتان می‌شوند. برای رسیدن سریع‌تر به اهدافتان، باید خودتان را از هر آنچه که انرژی‌تان را می‌گیرد، آزاد کنید. شاید نیاز باشد روابطی را که دیگر به شما انرژی مثبت نمی‌دهند، قطع کنید یا عادت‌هایی را که شما را از مسیرتان دور می‌کنند، ترک کنید.

امروز از خواب که بلند شده‌اید، احساس می‌کنید کودک درونتان زنده شده و حس و حال بسیار خوب و با نشاطی دارید. این روحیه را به فال نیک بگیرید و روز را با شادی و نشاط مضاعفی به پایان برسانید. مدت‌ها پیش اتفاق ناگواری در زندگی شما رخ داده است. به رغم اینکه زمان زیادی از این اتفاق می‌گذرد، هنوز هم ناراحت و دلخور هستید. اجازه ندهید این ناراحتی ادامه پیدا کند و به خاطر داشته باشید که گذشته‌ها گذشته‌ است.  روحیه‌ پرخاشگرانه‌ای که دارید را کنار بگذارید و مطمئن باشید کنار گذاشتن این روحیه زمینه سود و منفعت شما را فراهم می‌کند. خبری غیرمنتظره از عزیز سفرکرده‌تان به دست شما می‌رسد و زمینه شادی و خوشحالی شما و اهل منزل را فراهم می‌کند.  رویکردی جسورانه‌ای به زندگی داشته باشید و از ریسک و خطر نترسید. به خاطر داشته باشید که موفقیت و ثروت همیشه پشت ترس مخفی شده است.  دست همسر یا عشق ‌زندگی‌تان را بگیرید و برای شام بیرون بروید و تا می‌توانید عاشقی کنید.




فال روزانه فردا اسفند ( پنجشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۳ )

بهتر است کینه و کدورت‌ها را از بین ببری چون روحت را تیره می‌کند. سعی کن با یک راه‌حل مشکل را حل کنی و دل او را بدست آوری.

در خصوص توصیه های اجتماعی فال های فردا نوشته شده است : بزودی همای شانس و اقبال روی دوشت می‌نشیند و یک سری خوشبیاری‌های شیرین برایت اتفاق می‌افتد.

فردا درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : تغذیه درمانی به افزایش کیفیت سلامتی در مقابل بیماری‌ها کمک می‌کند. این بهترین روش حفظ سلامتی بدن است.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : داشتن روابط خوب و دوستانه بهتر از کوهی از ثروت است!! اوضاع اقتصادی تو خوب است اما به یاد داشته باش که چیزهای مهمتر است پول و ثروت هم وجود دارد.

12متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

امروز، کائنات به شما یادآوری می‌کند که داشتن مرزهای مشخص و توانایی گفتن “نه” به دیگران و حتی به خودتان، یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که باید یاد بگیرید. اجازه ندهید دیگران از حریم شخصی شما تجاوز کنند و یا شما را مجبور به انجام کارهایی کنند که تمایلی به انجام آن‌ها ندارید. به همین ترتیب، یاد بگیرید به خواسته‌های غیر منطقی خود نیز “نه” بگویید. امروز، برای انجام موفقیت‌آمیز کارهایتان به تمرکز و دقت بالایی نیاز دارید. سعی کنید محیطی آرام برای خود فراهم کنید و از هرگونه مزاحمت دوری کنید. در مورد مسائل عاطفی، بهتر است تا زمانی که از صحت اطلاعاتی که به شما رسیده اطمینان حاصل نکرده‌اید، واکنشی نشان ندهید. شایعات و اطلاعات نادرست می‌توانند باعث ایجاد سوءتفاهم و آسیب به رابطه شما شوند. گاهی اوقات، افرادی در زندگی ما حضور دارند که با رفتارها یا حرف‌هایشان باعث ایجاد استرس و ناراحتی می‌شوند. اگر فردی در نقش دوست، به جای اینکه به شما آرامش بدهد، اعصابتان را بهم می‌ریزد، بهتر است فاصله خود را از او حفظ کنید. ممکن است این تصمیم برایتان سخت باشد، اما حفظ سلامت روان و روحی شما از هر چیزی مهم‌تر است.

از همیشه سرحال‌تر هستید و انرژی و نشاط زیادی دارید، از این وضعیت نهایت استفاده را ببرید و کارهای امروز را سریع‌تر از همیشه انجام دهید و فرصت فراغتی برای خودتان پیدا کنید. مدت زیادی است که از کسی پول گرفته‌اید و شرایطی برای پرداخت بدهی خود پیدا نکرده‌اید، امروز سایه همای سعادت بر سر شما میفتد و پولی به دستتان می‌رسد. با این پول، بدهی‌های خود را صاف کنید و در آینده راه پس‌انداز و صرفه‌جویی را در پیش بگیرید و به‌گونه‌ای زندگی کنید که دیگر قرض بالا نیاورید. فرصتی پیدا می‌کنید تا به کارهای دلخواه مشغول شوید، این فرصت را به فال نیک بگیرید و با انجام کارهای دلخواه، به آرامش برسید و خودتان را برای روزهای آینده آماده کنید.  ایده‌ای برای انجام کاری خلاقانه به ذهن‌تان می‌رسد. این ایده را جدی بگیرید و با انجام آن دستاوردهای تازه‌ای به کارنامه موفقیتهای خود اضافه کنید. فرصتی برای مسافرت مهیا می‌شود تا در این مسافرت با دوستان جدیدی آشنا شوید. دیری نخواهد پایید دانشی که امروز فرا می‌گیرید، دستاورد مهمی را برای شما به ارمغان بیاورد. احساس می‌‌کنید فردی به همسر یا عشق ‌زندگی‌تان نظر بدی دارد، اما این احساس نادرست است و متوجه خواهید شد که این فرد به غیر از نیت خیر، به دنبال چیز دیگری نیست.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار