فال روزانه پنجشنبه ۵ مهر ۱۴۰۳

فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.

به گزارش رصد روز،  فال روزانه پنجشنبه ۵ مهر ۱۴۰۳  و فال روز تولد ۵ مهرماه و فال روزانه فردا پنجم مهرماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند. فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.در ادامه فال فردا ۵ مهر ۱۴۰۳ را می خوانیم.

فال روزانه فردا فروردین ( پنجشنبه ۵ مهر ۱۴۰۳ )

خبرها یا اتفاقاتی که منتظرش بودی، ممکن است تا چند وقت دیگر به تعویق افتد. وقت خود را تلف نکن و افکار مبهم و پیچیده را از خود دور کن. به زودی همه چیز روبراه می‌شود.

اگر بدانی به دنبال چه هستی و هدفت را مشخص کنی به راحتی به آن می‌رسی. انرژیت را در راه تحقق خواسته‌هایت بکار بگیر و روزی که موفق شوی از خودت راضی و خوشنود خواهی بود.

 

1متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

امروز موضوعی ذهنتان را به خود مشغول کرده که نیاز به بیان آن داربد. تعلل در بیان این افکار به بهانه صبر برای زمان مناسب، ممکن است فرصت ابراز آنها را به طور کامل از بین ببرد. اگرچه ممکن است بیان آنها با واکنش دلخواهتان روبرو نشود، اما زمینه را برای گفتگو و رسیدن به تفاهم فراهم خواهد کرد. امروز از مخالفت دیگران هراسی ندارید و برای مقابله با آنها آماده هستید. با این حال، بهتر است احتیاط کنید، زیرا ممکن است فردی که شما را دشمن می‌دانید، در واقع دوست خیرخواهی باشد که قصد کمک به شما را دارد. در حال حاضر از روابط عاشقانه خود رضایت دارید و به آینده‌ای روشن با عشق زندگی‌تان امیدوار هستید. با این حال، برای مطرح کردن بحث ازدواج هنوز زود است. امروز هدیه‌ای دریافت خواهید کرد که از نظر معنوی برای شما ارزشمند خواهد بود، حتی اگر ارزش مادی چندانی نداشته باشد. اگر در حال برنامه‌ریزی برای معامله یا انجام کار جدیدی هستید، در انجام آن تعلل نکنید و فرصت را از دست ندهید. حفظ آرامش: در شرایط سخت، آرامش و خونسردی خود را حفظ کنید.

 رویکردی مثبت و آینده‌نگرانه به زندگی در پیش بگیرید. به تلاش‌هایتان ادامه دهید و مطمئن باشید که فاصله چندانی با موفقیت ندارید. امروز فردی که علاقه خاصی به شما دارد پیشنهادی را برای افزایش درآمد مطرح می‌کند، این پیشنهاد را به فال نیک بگیرید و مطمئن باشید که اجرای آن، شرایط مالی‌ شما را بهبود می‌دهد. احتمال زیادی وجود دارد که حرف تندی از زبان شما بیرون بیاید و این حرف زمینه ناراحتی اهل منزل را فراهم کند. امروز بیشتر از همیشه مواظب حرف‌هایتان باشید و چیزی نگویید که اطرافیان از شما دلخور شوند. انسان حساس و زودرنجی هستید و از رفتار و گفتار اطرافیان بی‌دلیل ناراحت می‌شوید. ادامه این روحیه شما را به فرد منزوی تبدیل می‌کند که کسی علاقه‌ای به رابطه با شما ندارد، در نتیجه از امروز تصمیم بگیرید که این رفتار را کنار بگذارید و به راحتی از برخورد اطرافیان آزرده‌خاطر نشوید. روحیه احساساتی دارید و اجازه می‌دهید که احساسات بر عقلتان غلبه کند، قبل از اینکه این روحیه کار دستتان بدهد، فکری به حال این شرایط بردارید و در تصمیم‌های مهم زندگی، احساساتی نشوید و راه عقل و منطق را در پیش بگیرید. در بیرون از منزل ممکن است مشاجره‌ای میان شما و فردی در بگیرد، در نتیجه برای این‌که این مشاجره روز شما را خراب نکند، اجازه ندهید بحث‌و‌جدل شما با این فرد ادامه پیدا کند و به هر قیمتی که شده این مشاجره را ختم به خیر کنید.  همسر یا عشق زندگی‌تان ممکن است از یکی از رفتار شما ناراحت شود. به صلاح شما نیست که این دلخوری ادامه پیدا کند. در اولین فرصت ناراحتی ایجاد شده را از دل عشق زندگی‌تان بیرون کنید.

 




فال روزانه فردا اردیبهشت ( پنجشنبه ۵ مهر ۱۴۰۳ )

تو در مجموع انسان معتدل و معقولی هستی اما تغییر شرایط تو را تحت تاثیر قرار می‌دهد و باعث می‌شود تصمیم‌هایی بگیری که تقریبا از تو بعید است. سعی کن همچنان عقل و منطقت در کنار احساساتت کار کند.

همیشه به دنبال راهی برای بدست آوردن پول بیشتر هستی. برایت فرق نمی‌کند شرایط مساعد است یا نامساعد به همین دلیل گاهی اوقات برنامه‌هایت با شکست روبرو می‌شود و ناراحت می‌شوی. هر چیزی جایی و زمانی دارد.

2متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

امروز کلماتتان وزنی دوچندان یافته و با نفوذی عمیق در مخاطب، اثرات شگفت انگیزی بر جای می‌گذارند. در طول روز گویی فرشته های بخت و اقبال در مسیرتان پرواز می‌کنند و فرصت های فوق العاده ای را پیش روی شما قرار می‌دهند. شرکت در فعالیت های اجتماعی، حضور در رویدادها و یا حتی یک مهمانی ساده، می‌تواند دریچه‌ای نو به سوی موفقیت و پیشرفت بگشاید. از این فرصت ها برای نشان دادن توانایی ها و استعدادهای خود به دیگران استفاده کنید. مراقب باشید که احساسات خود را به طور کامل و بدون مدیریت بروز ندهید. هیجانات افراطی و عدم کنترل احساسات می تواند باعث سوء تفاهم و برداشت نادرست دیگران از شما شود و به عنوان نقطه ضعفی در شخصیتتان تلقی گردد. انجام کارهای تکراری و یکنواخت می تواند مانند زنجیری نامرئی روح شما را در بند بکشد و خلاقیت و شادابی را از وجودتان ربوده، به تاریکی و کسالت فرو ببرد. هوشیاری و ذکاوت ذاتی شما یاریگر شماست تا دریابید که چه چیزی برایتان بهتر است و چه مسیری شما را به سوی خوشبختی و شکوفایی رهنمون می کند.

امروز کلماتتان وزنی دوچندان یافته و با نفوذی عمیق در مخاطب، اثرات شگفت انگیزی بر جای می‌گذارند. در طول روز گویی فرشته های بخت و اقبال در مسیرتان پرواز می‌کنند و فرصت های فوق العاده ای را پیش روی شما قرار می‌دهند. شرکت در فعالیت های اجتماعی، حضور در رویدادها و یا حتی یک مهمانی ساده، می‌تواند دریچه‌ای نو به سوی موفقیت و پیشرفت بگشاید. از این فرصت ها برای نشان دادن توانایی ها و استعدادهای خود به دیگران استفاده کنید. مراقب باشید که احساسات خود را به طور کامل و بدون مدیریت بروز ندهید. هیجانات افراطی و عدم کنترل احساسات می تواند باعث سوء تفاهم و برداشت نادرست دیگران از شما شود و به عنوان نقطه ضعفی در شخصیتتان تلقی گردد. انجام کارهای تکراری و یکنواخت می تواند مانند زنجیری نامرئی روح شما را در بند بکشد و خلاقیت و شادابی را از وجودتان ربوده، به تاریکی و کسالت فرو ببرد. هوشیاری و ذکاوت ذاتی شما یاریگر شماست تا دریابید که چه چیزی برایتان بهتر است و چه مسیری شما را به سوی خوشبختی و شکوفایی رهنمون می کند.

 




فال روزانه فردا خرداد ( پنجشنبه ۵ مهر ۱۴۰۳ )

بر فرصت‌هایی که از دست رفته است نمی‌توان اشک ریخت، چون این کار هیچ سودی ندارد. اگر نتوانی از گذشته درس گرفته و خود را فراتر از آن قراردهی، ناچار به تکرار همان تجربه‌های تلخ خواهی شد.

حواست را جمع کن چون همین روزها شانس در خانه‌ات را به صدا درمی‌آورد. مشکل ذهنت را مشغول کرده که به خوبی و خوشی تمام می‌شود. یک نفر از اعضای سالمند خانواده در مسئله مهمی کمکت می‌کند.

باید سعی کنی این روزها محیطی آرام و بدون هر گونه تنش ایجاد کنی. با کسانی که به تو استرس و اضطراب منتقل می‌کنند، تا چند روز قطع رابطه کن و سعی کن وقتت را با کسانی بگذرانی که به تو انرژی مثبت بدهند. سلامت روح در ارتباط مستقیم با سلامت جسم است.

اسراف در هر کاری زیان‌‌آور است حتی اگر در بذل و بخشش باشد. هر کاری را باید به اندازه و به موقع انجام داد. گنج قارون هم داشته باشی با این دست و دلبازی‌ها تمام خواهد شد!

3متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

امروز دریچه‌ای نو به روی شما گشوده می‌شود و درک می‌کنید که گاه اتکا به احساسات و شهود می‌تواند در مسیر کسب دانش و معرفت، راهگشاتر از اتکا به عقل صرف و منطق خشک باشد. از جمود تفکر منطقی خود رها شوید و به ندای قلبتان گوش فرا دهید. امروز احتمال بروز تنش و چالش در روابطتان وجود دارد. مراقب باشید که با بی‌احتیاطی و تندخویی، صلح و صفا را به خصومت و جدل تبدیل نکنید. نسبت به رفتار و گفتار اطرافیانتان حساسیت بیش از حد نشان ندهید. به یاد داشته باشید که حل برخی مسائل زمان‌بر است و شکیبایی در این مسیر، فضیلتی ارزشمند است. از تلاش دست نکشید و اجازه دهید گذر زمان، پیچیدگی‌های مشکل را تلطیف کند و راه حلی مناسب پیش رویتان قرار دهد. نگرانی‌ها و دغدغه‌های ذهنی خود را نادیده نگیرید. شجاعت به خرج داده و با آن‌ها روبرو شوید. به جای غرق شدن در اضطراب، به دنبال راه‌حلی منطقی و کارآمد باشید. وفاداری در عشق، کلید رسیدن به آرامش و خوشبختی است. تردیدها و دودلی ها را کنار بگذارید و با قاطعیت و صداقت مسیر خود را در عشق پیش ببرید.

امروز فرصتی فراهم می‌شود تا کار مهمی که مدت‌ها  به فکر انجام آن هستید را آغاز کنید. به لحاظ مالی روز خوبی پیش روی شماست و پولی به دستتان می‌رسد، اما از آنجایی که در همیشه روی یک پاشنه نمی‌چرخد، بهتر است پولی که امروز روانه حساب‌های بانکی‌تان شده را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای آینده کنار بگذارید. ذهن آشفته‌ای دارید و اضطراب امان شما را بریده است. اجازه ندهید این شرایط، روز شما را خراب کند. به انجام کارهای دلخواه مشغول شوید و آرامش خود را بدست آورید. همسر یا عشق ‌زندگی‌تان قصد دارد امروز را به روز عاشقانه‌ای برای شما تبدیل کند و با تقدیم هدیه‌ای شما را حسابی شگفت‌زده و خوشحال نماید. محبتی که عشق ‌زندگی‌تان به شما ابراز می‌کند را به خاطر داشته باشید و در آینده شما نیز عشق و محبت ایشان را جبران نمایید. قبل از انجام کارهای مهم، جوانب کار را بررسی کنید. در غیر این صورت کاری انجام می‌دهید که پشیمانی زیادی برایتان به دنبال خواهد داشت. فرصتی پیدا می‌کنید تا سری به دوستان قدیمی بزنید. در کنار اینکه با رفقای دیرینه دیدار تازه می‌کنید، برای گسترش کاری که به آن مشغول هستید نیز با دوستان صمیمی خود مشورت کنید. قرار است کار هیجان‌انگیز و جذابی انجام دهید، مطمئن باشید با انجام این کار حسابی لذت می‌برید و لحظه‌های شادی را تجربه خواهید کرد.

 




 

 

فال روزانه فردا تیر ( پنجشنبه ۵ مهر ۱۴۰۳ )

احساس می‌کنی که از نظر عاطفی شکست خورده‌ای و دل دیگر مرده است! اما چنین نیست باید این پرنده زندانی را به باغی برده تا شاد شود. آن وقت خواهی دید که چطور نغمه‌سرایی می‌کند!

زمان برای انجام بعضی از دیدارهای خانوادگی فراهم شده است. گرچه در گذشته به دلیل گرفتاری‌ها در این زمینه کوتاهی کرده بودی، اما اینک یک فرصت خوبی فراهم شده است تا روابط را دوباره مستحکم ساخت.

احساس خستگی و افسردگی تو دلیل جسمی نباید داشته باشد. گرچه در این راه می‌توان به پزشکی ماهر مراجعه کرد اما منشاء بیماری‌های روحی و روانی، در ذهن تو نهفته است که باید آنها را درمان کرد.

حرص از مال دنیا و توجه زیاد به مسائل مادی تو را بی‌توجه به خانه و خانواده کرده است. به هرحال فراموش نکن که

4متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

امروز قلمرو ستاره‌ها حاکی از آن است که ابتکار عمل و پویایی کلید گشایش بخت و اقبال شما خواهد بود. منتظر ماندن برای اینکه فرصتی از راه برسد و یا اینکه دیگری قدم اول را بردارد، سودی به حال شما نخواهد داشت. انرژی نهفته در وجودتان شما را به سوی فعالیت و کار سوق می‌دهد. این اشتیاق درونی را دست کم نگیرید و از آن به عنوان نیروی محرکه‌ای برای پیشرفت و تعالی خود استفاده کنید. کارهای زیادی در انتظار انجام شدن هستند. از جای خود بلند شوید و دست به کار شوید. اما به یاد داشته باشید که شما مجبور نیستید تمام بار مسئولیت‌ها را به تنهایی بر دوش بکشید. برخی از وظایف را به دیگران واگذار کنید تا سرعت پیشرفت خود را افزایش دهید. همچنین ذهن خود را برای ایده‌های جدید باز نگه دارید. اگر کسی با پیشنهادی خلاقانه نزد شما آمد، پیش از آنکه به طور کامل آن را بررسی کنید، آن را رد نکنید. ستاره‌ها در این روز به شما نویدبخش فرصت‌های جدید و موفقیت‌هایی هستند که در انتظار کسانی است که با شجاعت و ابتکار عمل گام برمی‌دارند.

روز را با اعتمادبه‌نفس و انگیزه آغاز کرده‌اید، این روحیه در طول روز یار و یاور شما برای حل مشکلات باقی خواهد ماند. امروز فردی از شما درخواست پول می‌کند، اما بهتر است روی این فرد را زمین بیندازید، چرا که اگر به ایشان پولی قرض دهید، هرگز روی پولتان را نخواهید دید.  به اعضای خانواده ثابت کنید که بیشتر از همیشه به فکر آن‌ها هستید.  بیشتر از همیشه به فکر اعضای خانواده باشید و به اندازه‌ای به آنها رسیدگی کنید تا جایی برای گله‌ و شکایت باقی نماند. از رسیدگی به همسر یا عشق‌ زندگی‌تان غافل ‌شده‌اید و این وضعیت باعث شده تا عشق ‌زندگی‌تان به این فکر بیفتد که شما ایشان را مانند گذشته دوست ندارید. ادامه این وضعیت اصلا به صلاح شما نیست و در اولین فرصت، وقت بیشتری را در کنار عشق ‌زندگی‌تان سپری کنید و از امروز به بعد، بیشتر از همیشه به ایشان محبت نمایید. اتفاق مهمی در منزل یا محل‌کار انتظار شما را می‌کشد. در این شرایط به نفع شماست که بیشتر از همیشه مواظب رفتار خود باشید و روز را با شادکامی به پایان برسانید. تنهایی و خلوت را به حضور در میان جمع و مهمانی‌های خانوادگی ترجیح می‌دهید، امروز بخت با شما یار است، چرا که فرصتی برای تنهایی پیدا می‌کنید و شرایطی دست می‌دهد تا حسابی استراحت کنید.

 




فال روزانه فردا مرداد ( پنجشنبه ۵ مهر ۱۴۰۳ )

دلیلی برای نگرانی وجود ندارد. این نوع اختلافات گذرا خواهد بود و درنهایت تو به خواسته و آرزویت می‌رسی. بهتر است لبخند بزنی تا او با دیدن چهره بشاش و خندان تو کدورتها را فراموش کند.

یک بحران مالی ساده می‌رسد که به زودی پایان خواهد یافت. تو به زودی به خواسته‌هایت می‌رسی و بهبودی شرایط اقتصادی می‌رسی پس منتظر روزهای بهتری باش.

5متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

امروز احتمالات و موقعیت‌های جدیدی در مسیرتان قرار خواهند گرفت که اگر با ذهنی باز و پذیرا آنها را بپذیرید، شگفت‌زده خواهید شد. این روز فرصتی طلایی برای رها کردن قضاوت‌ها و پیش‌داوری‌ها در مورد دیگران و تمرکز بر روی جنبه‌های مثبت آنهاست. با نگرشی مثبت و اجتماعی به افراد و اتفاقات اطرافتان نزدیک شوید و از شوخ‌طبعی خود برای ایجاد فضایی صمیمی و دلنشین استفاده کنید. به یاد داشته باشید که هیچ مشکلی بزرگتر از آن نیست که نتوانید از عهده آن برآیید. با اعتماد به نفس و نگرشی واقع‌بینانه به چالش‌ها و موانع پیش رویتان نگاه کنید و در صورت نیاز از دیدگاه‌های دیگران برای حل آنها بهره‌مند شوید. کلماتی که امروز به کار می‌برید، قدرتی شگفت‌انگیز در تاثیرگذاری بر اطرافیانتان دارند. در انتخاب کلمات خود دقت کنید و از زبان مناسب و محترمانه استفاده کنید تا ناخواسته کسی را از خود دلخور نکنید و یا پیامی اشتباه به او منتقل نکنید. امروز تصمیمات شما قاطع و غیرقابل تغییر هستند و هیچ کس به راحتی نمی‌تواند شما را از مسیرتان منحرف کند. به اعتماد به نفس خود ایمان داشته باشید و با شجاعت و عزم راسخ به دنبال اهداف و آرزوهایتان بروید.

امروز عواقب کار اشتباهی که در گذشته‌ انجام داده‌اید گریبان شما را می‌گیرد. از این شرایط درس بگیرید و در آینده به گونه‌ای زندگی کنید که چنین اشتباهی را هرگز مرتکب نشوید. احتمال زیادی وجود دارد که وقت‌کشی کنید و زمان زیادی از روز را به بطالت بگذرانید. شخصی از در ناسازگاری با شما وارد می‌شود. ذهنتان را بیش‌از‌حد مشغول این فرد نکنید و اجازه ندهید روزتان را خراب کند.  رقابتی تنگاتنگ را در تجارت و حرفه‌ خود تجربه خواهید کرد. اجازه ندهید از گردونه رقابت خارج شوید و به هر قیمتی شده ثابت کنید که یک سر و گردن بالاتر از رقبا هستید. روحیه انسان‌دوستی دارید و همیشه به دیگران کمک می‌کنید. این روحیه را ادامه دهید و مطمئن باشید محبت‌های شما بدون پاسخ باقی نمی‌ماند. امروز گرفتار کار واجبی می‌شوید و فرصتی برای توجه به اعضای خانواده پیدا نمی‌کنید. اجازه ندهید این شرایط زمینه دلخوری اهل منزل را فراهم کند. در اولین فرصت وقت بیشتری برای اعضای خانواده اختصاص دهید و به آن‌ها ثابت کنید که همیشه به فکرشان هستید.

 




فال روزانه فردا شهریور ( پنجشنبه ۵ مهر ۱۴۰۳ )

بین تو و دوست یا همسرت اختلافاتی پیش آمده است. این اختلافات را باید برطرف کرد اما قبل از آن باید ریشه‌های آنها را بشناسی تا در قضاوت و داوری خود دچار خطا نشوی.

با مشکل مالی برخورد می‌کنی. باید در برخورد با اینگونه مشکلات آنها را تحقیر کرد. باید طوری وانمود کنی که از هیچ چیز واهمه نداری. پس با هوشیاری کامل به فکر راه‌حل باش و خودت را دست کم نگیر.

6متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

امروز قلمرو ستارگان بر اهمیت تعادل در روابط تاکید می‌کند. عشق و محبت عنصری ضروری در هر رابطه‌ای است، اما نباید به بهای فداکاری بی‌حد و حصر و نادیده گرفتن ارزش‌های خود تمام شود. بخشش بی‌منت و یاری رساندن به دیگران از خصایص نیکو و پسندیده است، اما زمانی که این امر به سوء استفاده و عدم قدردانی از سوی طرف مقابل منجر شود، نه تنها سودی به حال شما نخواهد داشت، بلکه احترام و منزلت شما را نیز در نزد او خدشه‌دار خواهد کرد. به یاد داشته باشید که شما نیز دارای ارزش و احترام هستید و شایسته دریافت محبت و توجه متقابل در هر رابطه‌ای هستید. برای خودتان ارزش قائل شوید و از هدر رفتن بی‌رویه انرژی و محبتتان خودداری کنید. مدتی است که تمرکز خود را صرف امور دیگران کرده‌اید و شاید اکنون زمان آن فرا رسیده باشد که تغییری در این رویه ایجاد کنید.  اگر احساس می‌کنید که نیاز به تنهایی و استقلال دارید، ترسی از تجربه آن نداشته باشید. گاه تنهایی فرصتی برای خودشناسی و تمرکز بر نیازها و خواسته‌های خود فراهم می‌کند و می‌تواند قدرت و اعتماد به نفس شما را افزایش دهد.

روز را با انرژی سرشاری آغاز کرده‌اید، اما فشارهای کاری ممکن است زمینه ناراحتی‌ شما را فراهم کند. به فکر افزایش درآمد هستید اما بیگدار به آب نزنید. در غیر این‌صورت پولی که با هزارویک‌ زحمت بدست آورده‌اید را در یک چشم‌به‌هم‌زدن از دست خواهید داد. امکان دارد که حرف ناپسندی از دهان شما خارج شود و زمینه ناراحتی اطرافیان را فراهم کند. در چنین شرایطی به صلاح شماست که بیشتر از همیشه مواظب رفتار و گفتار خود باشید تا روز را بدون دلخوری به پایان برسانید.  بین اعضای خانواده مشاجره‌ای در گرفته و این وضعیت امروز شما را حسابی ناراحت کرده ‌است. احتمال زیادی وجود دارد امروز فریب کسی را بخورید و سرتان کلاه برود. در کنار انجام کارهای روزانه شرایطی مهیا می شود تا کمی در خیابان قدم بزنید و به آینده فکر کنید. نهایت استفاده را از این فرصت ببرید و برای پیشرفت و موفقیت بیشتر نقشه بکشید. همسر یا عشق ‌زندگی‌تان امروز به شما ثابت می‌کند که سنگ‌ صبور خوبی برای غصه‌هایتان است.

 




 

 

فال روزانه مهر ( پنجشنبه ۵ مهر ۱۴۰۳ )

به زودی نادانی و لجاجت او تو را آزار می‌دهد. از دیدن اعمال و رفتارش دچار پریشانی و اضطراب خواهی شد. بهتر است چند روز نزدیکش نشوی و او را به حال خودش رها کنی. در این مدت می‌توانی دعا کنی که او دوباره سر عقل بیاید.

به زودی اوضاع مالی و اقتصادیت روبراه می‌شود. دیگر دلیلی برای نگرانی وجود ندارد چون این بار شانس به سراغت آمده. کسی که با تمام وجود خود را وقف هدفی می‌کند حتما موفق خواهد شد.

7متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

امروز شرایط کیهانی نیاز شما به خلوت و تنهایی را به وضوح نشان می‌دهد. احساس خستگی و نیاز به تجدید قوا شما را به سوی انزوا و دور شدن از تعاملات اجتماعی سوق می‌دهد. اما  شرایطی برای شما پیش خواهد آمد که مجبور به همکاری با افرادی خواهید بود که شاید تمایل چندانی به معاشرت با آنها نداشته باشید. حضور در جمع آنها ممکن است حس ناخوشایندی در شما ایجاد کند. با این حال، شما فردی قوی و قاطع هستید و به خوبی از خود و حریمتان محافظت خواهید کرد. به هیچ کس اجازه نخواهید داد که شما را آزار دهد یا به آرامش شما خدشه‌ای وارد کند. به دنبال راه‌هایی برای اثبات توانایی‌ها و مهارت‌های خود به عنوان عضوی ارزشمند از گروه باشید. شما از دو رنگی و بی‌وفایی بیزارید و خواهان صداقت و وفاداری در روابط خود هستید. انتظار دارید که دیگران نیز با شما رفتاری مشابه داشته باشند.  زندگی فقط کار و تلاش نیست. محدود کردن خود به انجام وظایف و نادیده گرفتن نیازهایتان، نه تنها سودی به حال شما نخواهد داشت، بلکه در طولانی‌مدت می‌تواند منجر به فرسودگی و افسردگی شما شود.

انسان تنهایی هستید و علاقه‌ای به نشست‌وبرخاست با اطرافیان ندارید، اجازه ندهید این روحیه شما را به فرد گوشه‌گیری تبدیل کند و در اولین فرصت وقتی را برای گذراندن با اعضای خانواده و آشنایان اختصاص دهید تا دوستی خود را با اطرافیان عمیق و ریشه‌دار کنید. با پیشنهاد وسوسه‌برانگیزی برای افزایش درآمد روبرو خواهید شد، اما بهتر است که تمام جوانب کار را با دقت بررسی نمایید. یکی از اعضای خانواده امروز خرج هنگفتی روی دست شما می‌گذارد. در اولین فرصت با این فرد صحبت کنید تا در آینده شاهد چنین اتفاق‌هایی نباشید.  مسئولیت‌های جدیدی به شما واگذار خواهد شد. این مسئولیت‌‌ها را با جدیت دنبال کنید و به اطرافیان ثابت نمایید که آماده انجام کارهای مهم‌تری در زندگی هستید. علاقه زیادی به تنهایی دارید و امروز شرایطی برای خلوت و تنهایی پیدا می‌کنید.  همسر یا عشق ‌زندگی‌تان را تحت‌فشار قرار ندهید. به ایشان فرصت دهید تا خودش را پیدا کند.

 




فال روزانه فردا آبان ( پنجشنبه ۵ مهر ۱۴۰۳ )

امروز خواسته های خود را بدون ترس و واهمه مطرح کنید. گوش شنوا وجود خواهد داشت. و اثرات آن شما را متعجب خواهد کرد. چند روز دیگر به پایان روزهای طلایی عشق شما نمانده. از این روزها استفاده کنید.

با دوستان صمیمی خود تماس بگیرید و بگذارید که آنها از خودشان بگویند. این کار شما را آرام خواهد کرد. سعی کنید گوش خوبی برای شنیدن باشید.

به عادت های خصوصی خود توجه کنید. شما می دانید که به چه کارهایی عادت دارید که به زیان شما می باشد. آنها را فراموش کنید. حداقل سعی کنید که …

به هیچ کس قرض ندهید. خود شما به این پول احتیاج پیدا خواهید کرد. اگر کسی به پول شما نیاز دارد از او معذرت خواهی کنید. این به صلاح هر دوی شماست.

8متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

امروز روزی سرشار از اعتماد به نفس، قدرت اراده و فرصت‌های طلایی در پیش دارید. اجازه ندهید که هیچ چیز یا هیچ کس شما را آزار دهد و به مسیر درست خود ایمان داشته باشید. اراده‌ی محکم و عادت‌های مثبت شما در این روز که اوضاع آشفته و تصمیم‌گیری دشوار است، یاری‌گر شما خواهند بود. از این فرصت استفاده کنید و از موقعیت‌هایی که دیگران رها کرده‌اند، به نفع خود بهره ببرید. احتمال دارد که امروز در مرکز توجه قرار بگیرید. اما این امر برای شما آزاردهنده نخواهد بود، چرا که به خوبی می‌دانید چه باید بکنید و چه باید بگویید. در واقع، مورد توجه قرار گرفتن توسط دیگران برای شما خوشایند نیز خواهد بود. احساساتی که نسبت به شخص خاصی دارید کاملاً درست و واقعی هستند. اما اگر بخواهید فقط بر اساس احساسات خود رفتار کنید، ممکن است رابطه‌ی شما با او دچار آشفتگی‌های بیشتری شود. کنترل احساساتتان و اتخاذ تصمیمات عاقلانه می‌تواند سیاستی کاملاً معقول و کارآمد در این روز باشد. از لذت بردن از زندگی غافل نشوید. زمانی را برای خودتان و علایقتان اختصاص دهید.

امروز روزی سرشار از اعتماد به نفس، قدرت اراده و فرصت‌های طلایی در پیش دارید. اجازه ندهید که هیچ چیز یا هیچ کس شما را آزار دهد و به مسیر درست خود ایمان داشته باشید. اراده‌ی محکم و عادت‌های مثبت شما در این روز که اوضاع آشفته و تصمیم‌گیری دشوار است، یاری‌گر شما خواهند بود. از این فرصت استفاده کنید و از موقعیت‌هایی که دیگران رها کرده‌اند، به نفع خود بهره ببرید. احتمال دارد که امروز در مرکز توجه قرار بگیرید. اما این امر برای شما آزاردهنده نخواهد بود، چرا که به خوبی می‌دانید چه باید بکنید و چه باید بگویید. در واقع، مورد توجه قرار گرفتن توسط دیگران برای شما خوشایند نیز خواهد بود. احساساتی که نسبت به شخص خاصی دارید کاملاً درست و واقعی هستند. اما اگر بخواهید فقط بر اساس احساسات خود رفتار کنید، ممکن است رابطه‌ی شما با او دچار آشفتگی‌های بیشتری شود. کنترل احساساتتان و اتخاذ تصمیمات عاقلانه می‌تواند سیاستی کاملاً معقول و کارآمد در این روز باشد. از لذت بردن از زندگی غافل نشوید. زمانی را برای خودتان و علایقتان اختصاص دهید.

 




فال روزانه فردا آذر ( پنجشنبه ۵ مهر ۱۴۰۳ )

کسی تو را به خردمندی و تعقل سفارش می‌کند. چون برخوردهای اخیر تو کاملا احساساتی و نسنجیده بود. از این برخوردها باید درس گرفت و قبل از اینکه تاثیر منفی روی دوستانت بگذارد، درصدد تصحیح آنها برآمد.

یک سفر این روزها مناسب خواهد بود. در این سفر روحیه تازه‌ای پیدا خواهی کرد و با دوستان جدیدی آشنا می‌شوی. همین موضوع در نگرش تو به زندگی تغییراتی را به وجود می‌آورد که پسندیده خواهد بود.

پیاده‌روی و کوهنوردی برای تو بسیار مفید خواهد بود، هم به لحاظ سلامتی جسمانی و هم از نظر تقویت روحیه.

این یک برنامه تازه و جدید است که اگر موفق شوی سود خوبی نصیب تو خواهد شد. به توصیه دوستان باید گوش سپرد و از تجارب آنان در این راه استفاده کرد تا موفق شد.

9متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

امروز قلمرو ستارگان نشان می‌دهد که خانواده‌ی شما در حال تلاش برای متقاعد کردن شما به تجدید نظر در برخی از برنامه‌های بلندمدتتان هستند. نیازهای آنها در حال تغییر است و شما هنوز راه حلی مناسب برای سازگاری با این شرایط جدید پیدا نکرده‌اید. احساس دوگانگی و کشمکش درونی شما را در بر گرفته است. از یک سو، جنبه آرام و منطقی وجودتان به صبر و خویشتن‌داری دعوت می‌کند، و از سوی دیگر، جنبه قاطع و جنگجوی شما خواهان ایستادگی و دفاع از نظراتتان است. برای غلبه بر این کشمکش، از اقدامات عجولانه و واکنش‌های تهاجمی به تحریکات دیگران خودداری کنید. صبوری و سنجیدگی را پیشه کنید و با گفتگو و تفاهم به دنبال راه حلی مناسب برای همه باشید. اگر قصد سفر یا نقل مکان دارید، چند روزی آن را به تعویق بیندازید. فردی در مورد شما اشتباهی کرده است، اما خجالت از بیان آن دارد. شما نیز به روی او نیاورید و با گذشت و بزرگواری، روابطتان را مانند سابق حفظ کنید. فردی به موقع و در زمانی که به شدت به آن نیاز دارید، به شما کمک خواهد کرد. قدردان این یاری باشید و از آن به بهترین نحو استفاده کنید.

 هزینه‌ای هنگفت را برای تحصیل خود یا یکی از اطرافیان باید خرج کنید. جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که این فرد محبت شما را نادیده‌ نخواهد گرفت و در اولین فرصت آن را جبران می‌کند. امروز مجبور می‌شوید که وقت زیادی را به رسیدگی به مشکلات اعضای خانواده اختصاص دهید. روزی عاشقانه را آغاز کرده‌اید و از عشق بی‌پایان همسر یا عشق ‌زندگی‌تان بهره خواهید برد. فرد سرشناس و بانفوذی سر راه‌تان قرار خواهد گرفت. رابطه خود را با این فرد تقویت کنید و در آینده برای پیشرفت‌های بیشتر از ایشان کمک بگیرید. کارهای امروز بر وفق مرادتان پیش می‌رود. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و کار دشواری که مدت‌ها است انجام آن را به تعویق انداخته‌‌اید، امروز انجام دهید. در رفتار همسر یا عشق ‌زندگی‌تان شک دارید و احساس می‌کنید ایشان مانند سابق رفتار نمی‌کند. اجازه ندهید این احساس ریشه‌دار شود. امروز با همسر یا عشق ‌زندگی‌تان صحبت کنید و احساستان را با ایشان در میان بگذارید.

 




 

 

فال روزانه فردا دی ( پنجشنبه ۵ مهر ۱۴۰۳ )

نگرانی‌ها را از خودت دور کن. به خود و اطرافیانت اعتماد کن و در موردشان اینقدر سخت‌گیر نباش. رفته رفته اوضاع روبراه خواهد شد.

گوش به زنگ باش چون خبر خوشی در راهه و روحیه‌ای تازه پیدا می‌کنی. همچنان با انرژی باش و از لحظات لذت ببر.

باید انگیزه و حوصله برای دست زدن به کارهای جدید داشته باشی. مدتی به خودت برس تا روبراه شوی و خستگی را از تنت دور کن.

پیشنهادی مطرح میشه که می‌تونی قبول کنی. از دست زدن به کارهای تازه با تجربه‌های جدید نباید ترسید. می‌تونی به وضعیت مالیت امیدوار باشی.

10متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

امروز در تقابل با چالشی احساسی قرار خواهید گرفت. شما که معمولاً سعی می‌کنید احساسات خود را از کارتان جدا نگه دارید، در این روز قادر به سرکوب عواطف خود نخواهید بود. به جای مبارزه با احساسی که نمی‌توانید آن را شکست دهید و هدر دادن انرژی خود، به ندای قلبتان گوش فرا دهید و اجازه دهید احساسات درونیتان برایتان تصمیم بگیرند. اعتماد به حس ششم شما در این روز می‌تواند راهگشای مسیرتان باشد. روحیه‌ی ماجراجویانه‌ای در شما بیدار شده است. میل به انجام کارهای جدید یا انجام کارهای قدیمی با روش‌های نوآورانه در شما وجود دارد. اگر با احتیاط و سنجیدگی عمل کنید، درس‌های ارزشمندی در انتظار شما خواهد بود. بیش از حد درگیر مشکلات دیگران نشوید. این امر نه تنها به نفع شما نیست، بلکه می‌تواند روحیه‌ی شما را نیز تحت تاثیر قرار دهد. از ایفای نقش دائمی فرشته نجات خودداری کنید و به خودتان نیز توجه کافی داشته باشید. این روزها پس‌انداز و صرفه‌جویی برای شما از اهمیت بالایی برخوردار است. از منابع مالی خود به درستی استفاده کنید و برای آینده‌ی خود برنامه‌ریزی داشته باشید.

اجازه ندهید اطرافیان چوب لای چرخ شما بگذارند و به هر قیمتی که شده راه خودتان را بروید.  یکی از اعضای فامیل امروز به تجربه شما نیاز دارد و از در مشورت و پندآموزی با شما وارد می‌شود. تجربه‌های خود را با کمال‌‌ میل در اختیار ایشان قرار دهید و راهنماییهای خود را از این فرد دریغ نکنید.  امروز بخت با شما یار است و اگر دست به خاکستر بزنید، طلا خواهد شد، چنین فرصتی را هرگز از دست ندهید. کارهای دشواری که مدت‌هاست به فکر انجام آنها هستید را به پایان برسانید و روزی سرشار از دستاوردهای مفید و چشمگیر را تجربه کنید.  اتفاق فرخنده‌ای در زندگی شما رخ می‌دهد. این اتفاق را به فال نیک بگیرید و لحظه‌های شادی را تجربه کنید. دردسری برای یکی از اطرافیان ایجاد می‌شود. هر کاری که از دستتان بر می‌آید را برای وی انجام دهید و به ایشان ثابت کنید که همیشه به فکرش هستید.

 




فال روزانه فردا بهمن ( پنجشنبه ۵ مهر ۱۴۰۳ )

از فرصت‌ها استفاده کن و برای چیزی که در آرزویش هستی تلاش کن حتی اگر دور از دست‌رس است. با دست روی دست گذاشتن و غمگین بودن به هیچ نتیجه‌ای نمی‌رسی و فقط زمان و فرصت‌های خودت را از دست می‌دهی.

خواندن روزی دو سه بیت شعر از سهراب و اخوان ثالث می‌تواند روحیه‌ات را عوض کند و تو را شاداب کند. همیشه برای خوشحالی و گرفتن انرژی همه راههای موجود را امتحان کن. همین کار یعنی یک تحول در نوع زندگی کردن.

اگر مشکل بدخوابی یا بی‌خوابی داری قبل از خواب دوش بگیر، به موسیقی ملایم گوش کن یا کتاب بخوان. امتحانش ضرر نداره!

اوضاع اقتصادی تو کمی تکان می‌خورد اما اگر به همین اوضاع قانع باشی دیگر پیشرفت نخواهی کرد و درجا خواهی زد. البته درجا زدن برای تو ضرری نخواهد داشت اما با تلاش بیشتر می‌توانی به سود بیشتری برسی.

11متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

امروز با حقایقی غیرمنتظره روبرو خواهید شد. مشکلاتی که در گذشته تصور می‌کردید حل شده‌اند، همچنان سر جای خود باقی مانده‌اند. اما نگران نباشید، شما از قدرت و آگاهی لازم برای مبارزه با این چالش‌ها و غلبه بر آنها برخوردار هستید. با صحبت و مشورت با فردی که به او اعتماد دارید، می‌توانید در نگرش خود نسبت به این مشکلات تغییراتی ایجاد کنید که به شما در حل آنها کمک خواهد کرد. در خانواده‌ی شما درگیری‌هایی به وجود آمده است. شما در این تردید هستید که آیا باید در این تنش‌ها دخالت کنید یا از آنها دوری کنید. در هر صورت، از جانبداری از هر یک از طرفین خودداری کنید و سعی کنید بی‌طرفانه به این موضوع نگاه کنید. از افکار بلندپروازانه و غیرقابل‌دسترسی دوری کنید. در حال حاضر، شما به کسی دل بسته‌اید که نمی‌تواند شما را به آرزوهایتان برساند. اگر به این رابطه ادامه دهید، فقط منجر به سرخوردگی و افسردگی شما خواهد شد. بهتر است با شجاعت از این رابطه ناسالم خارج شوید و به دنبال فردی باشید که شما را در مسیر رسیدن به آرزوهایتان همراهی کند.

اختلاف نظری میان شما و فردی ایجاد می‌شود. اجازه ندهید این اختلاف نظر بالا بگیرید و به هر قیمتی که شده به صلح و صفا برسید. دغدغه‌های مالی حتی برای لحظه‌ای از ذهن شما بیرون نمی‌رود. جایی برای نگرانی وجود ندارد، زیرا امروز پولی به دستتان می‌رسد و وضعیت مالیتان بهبود پیدا می‌کند. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و در آینده به گونه‌ای خرج کنید که مشکلات مالی گریبان شما را نگیرد.  حضور بیشتری در کارهای گروهی داشته باشید و از هر فرصتی برای مشارکت در کارهای انسان‌دوستانه بهره بگیرید.  از مهارت‌های خود نهایت استفاده را برای پیشرفت در کارها ببرید. با موفقیت فاصله چندانی ندارید و اگر بیشتر تلاش کنید، در آینده‌ای نزدیک مزد زحمت‌های خود را دریافت خواهید کرد.  فردی عابد و سالک امروز از در نصیحت با شما وارد می‌شود و پندواندرزهای مهمی را با شما به اشتراک خواهد گذاشت. نصیحت‌های این فرد را آویزه گوش کنید و مطمئن باشید عمل به این نصیحت‌ها، موفقیت و پیشرفت شما را در آینده تضمین خواهد کرد. همسر یا عشق‌ زندگی‌تان خودش را به آب و آتش می‌زند تا رفاه و رضایت شما را فراهم کند. تلاش ایشان را قدر بنهید و در اولین فرصت به عشق ‌زندگی‌تان ثابت نمایید که شما نیز هیچ تلاشی را برای ایشان فروگذار نخواهید کرد.

 




فال روزانه فردا اسفند ( پنجشنبه ۵ مهر ۱۴۰۳ )

کسی در خانه دلت را می‌زند که آشناست. اختیار دل اگر به دست تو بود شاید به این آسانی تسلیم نمی‌شد. اما دل خود صاحب اختیار است و نمی‌توان آن را در چارچوب خاصی محبوس کرد و یا برایش قانون گذاشت. به احساست اطمینان کن.

یکی از دوستان یا نزدیکانت به مقام یا پست مهمی می‌رسد که باعث خوشحالی و رضایت تو خواهد شد.

سعی کن برنامه غذایی‌ات را طبق ویتامین و ارزش غذایی تنظیم کنی تا دچار کمبود مواد معدنی نشوی.

اگر فکر می‌کنی می‌توانی به هر مقصد و آرزویی رسید، سخت در اشتباهی. باید از بین همه خواسته‌ها، آنهایی را انتخاب کنی که برای تو سودآور باشد. معجزه کار پیامبران است نه کار من و تو.

12متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

امروز برای حل تنش‌های عاطفی، گفتگویی منطقی و عاقلانه به مراتب مفیدتر از داد و فریاد و بحث خواهد بود. شاید در ابتدا تصور کنید که عملکرد شما گویای همه چیز است و نیازی به گفتگوی کلامی نیست، اما طرف مقابل شما سکوت شما را تاب نمی‌آورد و شما را به صحبت وا می‌دارد. امروز بالاخره از تلاش‌های چند هفته‌ی گذشته خود نتیجه می‌گیرید و به موفقیتی که در انتظارش بودید دست پیدا می‌کنید. این موفقیت اعتماد به نفس شما را افزایش می‌دهد. از ایجاد دشمنی بیهوده برای خود پرهیز کنید. از کنجکاوی‌های بی‌جا که باعث می‌شود در نظر دیگران سبک جلوه کنید، دوری کنید. به کار خودتان مشغول باشید و در زندگی خصوصی دیگران دخالت نکنید. امروز ممکن است در تعاملات خود با دیگران با چالش‌هایی روبرو شوید، چرا که به نظر می‌رسد آنها بیش از هر چیز به خودشان، برنامه‌ها و خواسته‌هایشان اهمیت می‌دهند. اما سعی کنید صبور و بردبار باشید و از قضاوت دیگران خودداری کنید. به یاد داشته باشید که همه گاهی دچار خودخواهی و غفلت از دیگران می‌شوند. در رونزهای آتی، منتظر شنیدن خبر خوشی درباره یکی از عزیزانتان باشید.

اتفاق بسیار هیجان‌انگیزی در زندگی شما رخ خواهد داد، اجازه ندهید این اتفاق بیش‌از‌حد شما را هیجان‌زده کند و به هر قیمتی که شده بر احساسات خود غلبه کنید.  بیشتر از همیشه مواظب اموال خود باشید چرا که احتمال دارد ضرر هنگفتی را تجربه کنید. اختلاف‌نظرهای زیادی با اطرافیان دارید و امروز سو‌ء‌تفاهمی میان شما و یکی از آشنایان ایجاد می‌شود، اجازه ندهید این سوء‌تفاهم زمینه دلخوری و ناراحتی این فرد را فراهم کند و در اولین فرصت کدورتی که ایجاد شده را به صلح و آشتی تبدیل کنید. قصد انجام کار مهمی دارید، اما در این فکر هستید که این کار دیر شده و فایده‌ای ندارد. چنین فکرهایی را کنار بگذارید و امروز این کار را آغاز کنید. مطمئن باشید در آینده از انجام چنین کاری پشیمان نخواهید شد. شرایطی برای دستیابی به یکی از آرزوهای دیرینه‌تان پیدا می‌کنید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و هر لحظه به آرزوهایتان نزدیکتر شوید. احتمال زیادی وجود دارد که حواس‌ شما به انجام کارهای غیرضروری پرت شود و از کارهای مهمی که پیش‌رو دارید، عقب بیفتید. به جای وقت‌گذرانی و اتلاف وقت با رفقای ناباب، کمی به فکر افزایش مهارت‌های خود باشید. همسر یا عشق ‌زندگی‌تان امروز به شما ثابت می‌کند که بیشتر از همیشه نگران سلامتی‌تان است.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار