فال روزانه پنجشنبه ۷ تیر ۱۴۰۳

 فال روزانه پنجشنبه 7 تیر۱۴۰۳  و فال روز تولد 7 تیرماه و فال روزانه فردا هفتم تیرماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند. 

به گزارش رصد روز،  فال روزانه پنجشنبه ۷ تیر۱۴۰۳  و فال روز تولد ۷ تیرماه و فال روزانه فردا هفتم تیرماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند. فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.در ادامه فال فردا ۷ تیرماه ۱۴۰۳ را می خوانیم.

فال روزانه فردا فروردین ( پنجشنبه ۷ تیر ۱۴۰۳ )

پیشنهادات تازه‌ای مطرح می‌شود که باید هر کدام را جداگانه مورد مطالعه قرار داد و سپس تصمیم گرفت. به آینده اگر فکر کنی می‌توانی تصمیمات بهتری گرفته و نسبت به آنها اطمینان بیشتری داشته باشی.

به زودی هدایا و یا سوغاتی‌هایی به دستت خواهد رسید. در یک میهمانی خبرهای امیدوارکننده و خوبی خواهی شنید.

نحوه زندگی و نوع غذایی که مصرف می‌کنی رابطه مستقیمی با سیستم عصبی‌ات دارد. هرچه محیط اطرافت را آرام و تغذیه‌ای سالم داشته باشی، استرس و اضطراب و در نتیجه بیماری از تو دور می‌شود.

یک قرارداد و یا قول و قراری که برای تو اهمیت زیادی دارد، بهم خواهد خورد. تغییراتی در وضعیت مسکن و یا کارت پیش خواهد آمد. بعضی قول و قرارهایت را فراموش نکن چون در غیر این صورت تو بیشتر از اطرافیان ضرر خواهی کرد.

1متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

امروز، شما بیشتر از هر زمان دیگری به تنهایی و خلوت با خودتان و افکارتان نیاز دارید. ترجیح شما این است که بدون مزاحمت دیگران، در آرامش خاطر به کارهای خود رسیدگی کنید. شما هیچ تمایلی به برقراری تعامل با کسی ندارید و تنها آرزویتان این است که در سکوت و تنهایی غوطه‌ور شوید. با این حال، مراقب باشید که تنش و عصبانیت درونی خود را به دیگران منتقل نکنید و از بروز واکنش‌های تند و رفتارهای نامناسب خودداری کنید. به یاد داشته باشید که این روز نیز مانند هر روز دیگر می‌گذرد، اما خاطرات و اعمالتان در ذهن دیگران باقی خواهد ماند. در روزهای آینده، فرصت‌های عالی برای گذراندن اوقات خوش با عزیزانتان فراهم خواهد شد. سعی کنید با نگاهی مثبت به لذت‌های کوچک زندگی توجه کنید و از غم و اندوه و افکار منفی دوری کنید. غرق شدن در نگرانی‌ها و مشکلات، تنها باعث از دست رفتن کنترل اعصاب و آرامش روانتان می‌شود. وضعیت مالی خود را بررسی کنید. ببینید آیا بودجه تان تا پایان ماه کفاف می‌کند یا خیر؟ شاید لازم باشد کمی صبره‌جویی کنید. در مورد پیشنهادی که دریافت می‌کنید، عجله نکنید. پاسخ قطعی خود را به یک هفته بعد موکول کنید.

انسان باهوشی هستید اما از هوش سرشار خود نهایت استفاده را نمی‌برید. مشکلی که امروز سر راه‌تان قرار می‌گیرد را با هوش و ذکاوت پشت سر بگذارید. از این شرایط درس بگیرید و در آینده بیشتر از توانمندیهای خود بهره بگیرید.  پدر یا مادر یا یکی از بزرگان خانواده امروز پند و اندرزی را با شما درمیان می‌گذارد، این نصیحت را در زندگی به کار گیرید و به این فرد ثابت کنید که قدر نصیحت‌های ایشان را می‌دانید.  کار مهمی که انجام داده‌اید امروز در نظر اطرافیان جلوه خواهد کرد. از این شرایط درس بگیرید و در آینده با انجام کارهای ارزشمند، جایگاه خود را در بین دوستان و آشنایان بهبود بخشید. وقت‌ خود را به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنید که در کنار کار، فرصتی برای حضور در نزد افراد خانواده فراهم شود. قبل از اینکه رابطه شما و همسر یا عشق‌ زندگی‌تان از چیزی که هست، سردتر شود، فکری به حال گرمای رابطه خود بردارید.




فال روزانه فردا اردیبهشت ( پنجشنبه ۷ تیر ۱۴۰۳ )

پیش از شنیدن یا نشنیدن چه قضاوتی می‌توان داشت؟ باید ابتدا حرف‌های او را خوب و کامل بشنوی، بعد در مورد او و این موضوع قضاوت کنی.

تا پایان روز احساس خوشبختی خواهی کرد چون بعضی امور، که فکرت را مشغول کرده بود، روبراه می‌شود. در یک میهمانی خبرهای امیدبخشی خواهی شنید.

تنبلی را کنار بگذار. تنبلی بیماری یا عادت بدی است که به مرور اراده‌ات را ضعیف می‌کند. با ورزش و ایجاد روحیه و انگیزه در خود می‌توانی این مشکل را حل کنی.

انگیزه خود را برای کار و بدست آوردن پول نباید از دست داد. باید پذیرفت که این هم بخشی از زندگی است. سعی به خودت انگیزه بدهی و همین انگیزه است که مانند یک موتور تو را به حرکت درمی‌آورد و موانع را پشت سر می‌گذارد.

2متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

امروز سایه سنگین نگرانی‌های مالی بر سر شما افتاده و آرامش را از شما گرفته است. شاید اوضاع مالی شما آنقدرها هم که فکر می‌کنید خراب نباشد و حتی در کارتان نیز پیشرفت‌هایی داشته باشید، اما حس ناامنی و ترس از آینده رهایتان نمی‌کند. مدام در ذهنتان به این فکر می‌کنید که آیا پس‌انداز و سرمایه‌تان برای گذران آینده کافی خواهد بود یا نه؟ اگر شرایطتان را با دیگران مقایسه کنید، متوجه شوید که اوضاعتان آنقدرها هم که به نظر می‌رسد وخیم نیست. در کنار این نگرانی‌ها، امروز از جانب اطرافیانتان نیز تحت فشار هستید. به نظر می‌رسد آن‌ها انتظاراتی از شما دارند که به نظرتان غیرمنطقی و خارج از توانتان است. بهترین کار در این شرایط این است که با آن‌ها صادق باشید و به صراحت بگویید که در حال حاضر مشغله‌های دیگری دارید و نمی‌توانید به درخواست‌های آن‌ها پاسخ مثبت دهید. احساس آشفتگی و تنش در شما به حدی است که انگار در آستانه انفجار هستید. مدام دنبال بهانه‌ای هستید تا بر سر دیگران فریاد بزنید یا در تنهایی اشک بریزید. به جای سرکوب احساساتتان، کمی از این هیاهو فاصله بگیرید. مدتی را در خلوت خودتان بگذرانید.

از هرگونه شراکت تجاری یا فعالیت مالی دوری کنید. در غیر این صورت از این شراکت نه تنها سودی حاصل نمی‌کنید، بلکه ضرر هنگفتی نیز متحمل می‌شوید. به اعضای خانواده انگیزه و روحیه بدهید تا به هدف‌هایشان برسند، اما آنها را بیش‌ازحد تحت‌فشار قرار ندهید. در غیر این‌صورت اهل منزل از شما گریزان خواهند شد.   روزی سرشار از عشق و محبت را آغاز کرده‌اید و جوانه عشق در دلتان شکوفه زده‌است، این احساس را غنیمت بدانید و لحظه‌هایی سرشار از عشق و شادی را در کنار همسر یا عشق ‌زندگی‌تان تجربه نمایید. همکاران در محل‌کار یا همسایه‌ها امروز زمینه ناراحتی شما را فراهم می‌کنند. اجازه ندهید این رفتار روز شما را خراب کند و به هر قیمتی که شده روحیه خود را حفظ کنید. روحیه شوخ‌طبعی دارید و همیشه اطرافیان را خوشحال می‌کنید. این روحیه شما را به فردی محبوب درمیان دوستان و‌ آشنایان تبدیل کرده‌است. از شوخ‌طبعی خود بهره بیشتری بگیرید و دامنه دوستان خود را گسترش دهید. انسان شکاکی هستید و به زمین و آسمان شک دارید. قبل از اینکه این روحیه کار دست شما بدهد، فکری به حال تغییر رفتار خود بردارید و نگاهی واقع‌گرایانه به زندگی داشته باشید.




فال روزانه فردا خرداد ( پنجشنبه ۷ تیر ۱۴۰۳ )

کدورت‌هایی در زندگی خصوصی‌ات وجود دارد که باید هرچه سریع‌تر آنها را رفع کنی. بی‌توجهی تو به برخی مسائل عاطفی دوست یا همسرت را می‌رنجاند. باید بیشتر مراقب رفتارت باشی.

صحبت کردن با بعضی از دوستان، به تو روحیه‌ای تازه و انرژی خاص می‌دهد. پس این روزها با این افراد بیشتر در تماس باش و از آدم‌های منفی که تو را از زندگی پشیمان می‌کنند ارتباط نداشته باش.

به طور متوسط هر فرد حداقل به مدت نیم ساعت در روز به ورزش هوازی با شدت کم (پیاده روی، باغبانی، کار در خانه) و ورزش هوازی با شدت متوسط (پیاده روی تند، حرکات موزون، دویدن، شنا) نیازمند است. تو در چه مرحله‌ای هستی!!!

تو بهتر از هر کسی می‌توانی استعدادهایت را تقویت کنی و تجربه‌های زیادی بدست آوری. پرورش این استعدادها به معنای سود اقتصادی در بلندمدت خواهد بود.

3متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

 

در حالی که دیگران در گردابی از سردرگمی و نگرانی دست و پا می‌زنند، شما با آرامشی مثال‌زدنی بر اوضاع مسلط هستید و گویی کلید حل تمام معماها در دستان شماست. در برابر هر چالش و سختی که امروز بر سر راهتان قرار بگیرد، کاملاً آماده‌اید و با ذهنی تیز و نقشه‌هایی حساب‌شده، از آن عبور خواهید کرد. قدرتی در شما نهفته است که به شما اجازه می‌دهد تا فراتر از ظواهر را ببینید. گویی چشمانی تیزبین دارید که می‌توانند پشت دیوارهای بلند و تاریکی که دیگران در برابرتان ساخته‌اند را به وضوح مشاهده کنند و فریب هیچ ظاهر فریبنده‌ای را نخواهید خورد. امروز شانس با شما یار است و در مسیرتان با فردی جدید آشنا خواهید شد که می‌تواند نقشی تعیین‌کننده در آینده شغلی شما ایفا کند. این آشنایی می‌تواند دریچه‌های تازه‌ای از فرصت‌ها را به روی شما بگشاید. پس هوشیار باشید و با آمادگی کامل در این ملاقات کاری شرکت کنید. مطمئن باشید که این فرصت را نباید از دست داد. اخباری به گوشتان خواهد رسید که هم شما را خوشحال می‌کند و هم غافلگیرتان خواهد کرد. این اخبار می‌توانند نویدبخش تحولات مثبت و غیرمنتظره‌ای در زندگی شما باشند.

روز حساسی را آغاز کرده‌اید و حادثه‌ای شوم در کمین شماست. در این شرایط به صلاح است که بیشتر مواظب خود باشید و روز را به گونه‌ای به پایان برسانید که خطری وجود شما و آشنایان را تهدید نکند. امروز سهل‌انگاری‌های اطرافیان شما را به دردسر بزرگی میندازد. به فردی که این سهل‌انگاری را انجام داده تذکر بدهید و به ایشان گوشزد کنید تا در آینده بیشتر حواسش را جمع کند. روز خوبی را به لحاظ مالی در پیش دارید و یکی از آشنایان که احتمالاً از اعضای خانواده مادری شماست، زمینه‌ای برای افزایش درآمدتان فراهم می‌کند. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و در کنار افزایش درآمد، رابطه خود را با این فرد تقویت کنید.  به خاطر داشته باشید که راه موفقیت و پیشرفت از میان صبر و بردباری می‌گذرد. عشقی سوزان و آتشین به جان شما میفتد. در این شرایط احساسی رفتار نکنید و کاری انجام ندهید که بعداً‌ پشیمان شوید. توانمندی‌های خود را دست‌کم می‌گیرید و این رویکرد اعتمادبه‌نفس شما را کاهش داده است. ادامه این وضعیت اصلا به صلاح شما نیست و در اولین فرصت مهارت‌های خود را افزایش دهید تا سری در بین سرها داشته باشید. جسارت بیشتری در زندگی به خرج ‌دهید و کارها را با شور و اشتیاق دنبال کنید. اتفاق ناگواری در زندگی شما رخ می‌دهد. اجازه ندهید این اتفاق، زمینه افسردگی‌تان را فراهم کند. غمی که به وجود نازنینتان نشسته را با فردی که سنگ صبور شماست، مطرح کنید و بار ناراحتی‌ها را زمین بگذارید.




فال روزانه فردا تیر ( پنجشنبه ۷ تیر ۱۴۰۳ )

در دوست‌داشتن نمی‌توان فقط به منافع خود فکر کرد. نمی‌گویم حتما در این‌باره باید خود را قربانی کرد اما باید رفتاری در پیش گرفت که دوستی‌ها شفاف‌تر و عمیق‌تر شود. در دلت جایی برای دیگران باز کن.

شما نسبت به قبل شجاع‌تر شده‌اید، برای اینکه تصمیم گرفته‌اید که آدم متفاوتی باشید. شما در مورد چیزهایی که یگران مممکن است بگویند یا فکر کنند نگران نیستید؛ قضاوتهای یک نفر دیگر باعث عقب نشینی کردن شما نمی‌شود. امروز روز خوش شانسی شماست؛ پس به سمت جلو حرکت کرده و برای یک روز هم که شده از قوانینی که قبلاً برای خودتان تعیین کرده بودید تبعیت نکنید.

چرا برای بهبود وضعیت مالی‌ات، از تمام توان خود استفاده نمی‌کنی؟ همه از تو انتظار کارهای ارزنده و مهمی را دارند اما تو همچنان کج‌دار و مریز رفتار می‌کنی. باید برای رسیدن به آرزوهای مادی، از خودت کار بکشی.

4متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

بی‌قراری و شتاب‌زدگی در انجام کارها، به ندرت ثمربخش خواهد بود. به جای دویدن، با گام‌های استوار قدم بردارید تا از جزئیات مهم غافل نشوید و در دام اشتباهات نیفتید. مطمئن باشید که در زمان مناسب به مقصدتان خواهید رسید. عجله و شتاب‌زدگی، دقتی که لازمه ی انجام درست کارهاست را از بین می‌برد. به مسیرتان ایمان داشته باشید و از سفری که در پیش دارید لذت ببرید. با تصمیمی بزرگ که اخیراً گرفته‌اید، فصلی تازه در زندگی‌تان آغاز شده است. مراقب باشید که چگونه از این فرصت جدید استفاده می‌کنید. به جای تمرکز بر اشتباهات گذشته، به آینده‌ای روشن و پربار فکر کنید. با صبر و حوصله، تلاش و پشتکار، می‌توانید به تمام اهدافتان دست پیدا کنید و به موفقیت‌های چشمگیری برسید. به زودی عشق و محبت واقعی به سراغتان خواهد آمد. نگران کسی که دوستش دارید نباشید، او در این مسیر شما را تنها نخواهد گذاشت و از شما حمایت خواهد کرد. حرف های شخصی در محیط کاری یا جمع‌های دوستانه اعتماد به نفس شما را خدشه‌دار می‌کند. برای حل این مشکل هرچه سریع‌تر راه حلی پیدا کنید. ادامه این روند می‌تواند شخصیت شما را در نظر دیگران زیر سوال ببرد.

ترس و دلهره‌ را کنار بگذارید و با شجاعت زندگی را درپیش بگیرید. خرید ضروری برای منزل یا محل‌کار باید انجام دهید و این خرید وضعیت مالیتان را ضعیف خواهد کرد، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که در آینده پول قابل ‌ملاحظه‌ای به دستتان می‌رسد. امروز اگر مواظب گذر زمان نباشید، زودتر از چیزی که فکرش را بکنید به پایان می‌رسد. قدر لحظه‌های عمر خود را بدانید و به‌گونه‌ای زندگی کنید تا جایی برای پشیمانی باقی نماند. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و یکی از آشنایان وجود دارد، در چنین شرایطی بیشتر از همیشه مواظب رفتار خود باشید و کاری نکنید که اطرافیان از شما دلخور شوند. یکی از همکاران یا همسایه‌ها نقشه‌های شومی برای شما کشیده و امروز دست این فرد پیش شما رو می‌شود. روزگار بر وفق مراد شما است و کارهای امروز راحت‌تر از چیزی که فکرش را بکنید انجام می‌شود. توجه شما به همسر یا عشق ‌زندگی‌تان کم شده و مانند سابق به ایشان عشق‌ نمی‌ورزید. قبل از اینکه این رویکرد فاصله‌ای عمیق میان شما و عشق ‌زندگی‌تان ایجاد کند، محبت بیشتری به ایشان داشته باشید و لحظه‌ای از عشق‌ورزی به وی غافل نشوید.




فال روزانه فردا مرداد ( پنجشنبه ۷ تیر ۱۴۰۳ )

تو باید دوباره به سوی او بگردی. البته این یک پیشنهاد است و تصمیم نهایی با توست. به هر حال اگر احساس می‌کنی او همان کسی که تو همیشه آرزویش را می‌کردی، برای بازگشت هیچ بهانه‌ای نباید بیاوری.

شما امروز می‌خواهید که همه چیز سهل‌الوصول، اما شاید به سمت گفتگوهای احساسی سوق داده شوید که مشکلاتی را که مربوط به افردی هستند که شما نسبت بهشان مسئولیت دارید تشدید کند. شما شاید در مبارزه اخیر تسلیم شده باشید، اما اکنون می‌خواهید بخشی از قدرتهای از دست رفته‌تان را دوباره به دست آورید. به جای دست و پنجه نرم کردن با دیگران سعی کنید با انجام دادن کارهایی که از نظر اخلاقی درست هستند و بدون اینکه شخص دیگری را ناراحت کنید پیشرفت کنید.

مراقب باش. تعهدات مالی تو دارد سر از جاهای خطرناکی در می‌آورد. سعی کن براساس آنچه داری حرکت کنی و از قرض و وام و چک و سفته، فاصله بگیری. مراقب اوضاع اقتصادیت باش.

5متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

به نظر می‌رسد که در گذشته مورد بدرفتاری قرار گرفته‌اید و این موضوع زخم‌هایی عمیق بر روح و روان شما برجای گذاشته است. حالا در تلاش هستید تا با تکرار مداوم حرفتان، منظورتان را به طرف مقابل بفهمانید. اما به یاد داشته باشید که لجاجت و اصرار بر حرفتان، نه تنها کمکی به حل مشکل نمی‌کند، بلکه می‌تواند باعث تشدید تنش و درگیری بین شما و طرف مقابلتان شود. در روزهای اخیر، درگیری‌های زیادی را در زندگی شخصی و حرفه‌ای خود تجربه کرده‌اید. اما این دلیل نمی‌شود که امید خود را از دست بدهید. مطمئن باشید که با تلاش و پشتکار می‌توانید از این شرایط سخت عبور کنید و به آرامش و موفقیتی که لایقش هستید برسید. در حال حاضر، به جای اینکه درگیر جزئیات و شاخ و برگ‌های مسائل شوید، سعی کنید به اصل موضوع توجه کنید. غرق شدن در جزئیات، فقط باعث می‌شود که از اصل ماجرا دور شوید و حل مشکل را دشوارتر کند. مدتی است که نسبت به فردی احساس عاطفی دارید. این احساس را جدی بگیرید و به ندای قلبتان گوش فرا دهید. شاید این شخص، همان کسی باشد که در تمام این سال‌ها به دنبالش بوده‌اید.

روحیه باثباتی ندارید و حرفتان را دائم تغییر می‌دهید. قبل از اینکه این روحیه شما را به فردی نامتعادل تبدیل کند، ثبات نظر بیشتری در پیش بگیرید. یکی از دوستان نزدیک شما امروز نیازمند کمک مالی‌تان است. پولی که این فرد نیاز دارد را به ایشان قرض بدهید و مطمئن باشید زودتر از چیزی که فکرش را بکنید این پول را باز پس خواهد داد. فردی از شما درخواست پول می‌کند. این شخص بدحساب است و به صلاح شماست که پولی به ایشان قرض ندهید. تغییری در زندگی شما ایجاد می‌شود. این تغییر در نگاه اول ناراحت‌کننده به نظر می‌رسد. با این حال جایی برای نگرانی وجود ندارد، زیرا در نهایت همه‌چیز به نفع شما تمام خواهد شد. شادی‌های خود را با اطرافیان به اشتراک بگذارید و به دوستان و آشنایان ثابت نمایید که از هر فرصتی برای محبت به دیگران بهره می‌گیرید. روحیه ایده‌آل گرایی دارید و به خودتان بیش‌از‌حد برای انجام بهینه کارها فشار می‌آورید، این وضعیت روحیه شما را تضعیف کرده و باعث شده تا احساس کنید که از عهده انجام کارهای مهم بر نمی‌آیید. به جای ادامه این رویکرد، به خودتان سخت نگیرید و توقع‌های خود را کاهش دهید. در صحبت با اطرافیان رازنگه‌دار باشید و اسرار زندگی خود را پیش هر کس و ناکسی فاش نکنید. در غیر این صورت دیری نخواهد پایید که رازهای زندگی‌تان نُقل مجلس هر انجمنی باشد و پیر و جوان از رمز راز شما باخبر شوند.  امروز یکی از اطرافیان رفتار ناپسندی می‌کند و با این رفتار قلب شما را می‌شکند، در اولین فرصت با ایشان صحبت کنید و دلیل این رفتار ناپسند را جویا شوید.




فال روزانه فردا شهریور ( پنجشنبه ۷ تیر ۱۴۰۳ )

تا زمانی که احساست را بیان نکنی، او نخواهد فهمید که در درون و قلب تو چه می‌گذرد. باید عشق و علاقه را بدون تعارف و ملاحظه نثار کرد.

شما در حال حاضر نمی‌توانید به اندازه‌ای که دوست دارید روی اطرافیانتان حساب کنید. به نظر می‌رسد همین که یک اتفاق جدی پیش می‌آید، همه دور و بری‌هایتان غیبشان می‌زند. و در نهایت متزلزل بودن یکی از نزدیکانتان ممکن است بازتاب بی‌میلی‌های شما باشد که نتیجه آن داشتن یک رابطه ناسالم است. اما هنوز هم نیازی نیست فرد دیگری را مجبور کنید تا از دستورات شما پیروی کند. به جای اینکه صبر کنید تا این رابطه به شما لطمه بزند زودتر آن را به هم بزنید.

تو همیشه منتظر فرصتی بودی تا بتوانی شرایط اقتصادی‌ات را تغییر دهی و به کارهای عقب مانده‌ات برسی. این زمان در اختیار تو قرار دارد پس دیگر نباید فرصت را از دست داد.

6متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

امروز، گویی سایه‌ای از اضطراب و تنش بر جو خانه شما سایه افکنده است. اعضای خانواده‌تان به دلایلی که شاید خودشان هم به درستی درک نکنند، نگران و آشفته به نظر می‌رسند. واکنش طبیعی شما در این شرایط، تلاش برای آرام کردن آنها و رفع نگرانی‌هایشان است. اما به یاد داشته باشید که در حال حاضر، تلاش‌های شما برای یاری رساندن به آن‌ها ممکن است بی‌ثمر باشد. از دست رفتارهای غیرمنتظره و گاه نامعقول آنها دلخور و آزرده نشوید. به خاطر داشته باشید که شرایط کیهانی حاکم بر امروز، تا حدی بر روحیات و احساسات افراد تاثیر می‌گذارد و ممکن است باعث تحریک‌پذیری و نگرانی‌های بی‌مورد در آنها شود. ایده‌ها و طرح‌هایی که در ذهن دارید را با دوستان و نزدیکانتان در میان بگذارید. بدون شک، آنها با اشتیاق و گشاده‌رویی به نظرات شما گوش خواهند داد و در صورت تمایل، برای یاری رساندن به شما در اجرای طرح‌هایتان با شما همراه خواهند شد. یک بحث مالی را به امان خدا و به امید اینکه خودش حل شود رها کرده‌اید. اما این کار درست نیست. قبل از اینکه این موضوع به دردسر بزرگی تبدیل شود، به آن رسیدگی کنید.

از ورزش دوری گرفته‌اید و این وضعیت سلامت شما را به خطر انداخته است. قبل از اینکه کم‌تحرکی برای شما دردسر درست کند، از امروز فرصتی را برای ورزش کنار بگذارید و اجازه ندهید کسالت و بیماری، سلامت وجود نازنینتان را به خطر بیندازد. یکی از آشنایان به کمک شما می‌آید و زمینه افزایش درآمد‌تان را فراهم می‌کند. لطف این دوست را پیش خودتان نگذارید و در اولین فرصت محبت ایشان را جبران کنید.  رفتار شایسته‌ای با اعضای خانواده داشته باشید و به اهل منزل نازک‌تر از برگ گل نگویید. انسان عاشق‌پیشه‌ای هستید و تاکنون عشق‌های زیادی را تجربه کرده‌اید، ادامه این رویکرد چیزی به غیر از تنهایی برای شما به دنبال نخواهد داشت. در نتیجه از امروز عاشق‌پیشگی را کنار بگذارید و به فکر عشقی ماندگار و همیشگی باشید. کاری که به آن مشغول هستید را ادامه دهید و مطمئن باشید که در نهایت مزد زحمت‌ها‌‌یتان را دریافت خواهید کرد. خانواده برای شما از هر چیز دیگری در این دنیا ارزش بیشتری دارد و همیشه به دنبال فرصتی برای بودن در کنار اهل منزل هستید، امروز بخت با شما یار است چرا که این فرصت فراهم می‌شود و فرصتی پیدا می‌کنید تا در کنار اعضای خانواده بنشینید و گل‌ بگویید و گل بشنوید.




فال روزانه مهر

بیش از حد تحت تاثیر حرفهای این و آن قرار می‌گیری. باید به جای احساسات، عقل و منطق خود را ملاک قرار دهی و با خردمندی تصمیم بگیری به نحوی که اساسی و جدی باشد.

با خوش‌بینی روزت را شروع کن. در این صورت هم با انرژی مثبت به کارهایت می‌پردازی و هم به اطرافیانت انرژی می‌دهی.

 

به سود مالی می‌رسی که قابل توجه است. شاید بخواهی آنرا برای خود و دوستانت خرج کنی، اما تصمیم عاقلانه‌تر این است که به فکر آینده‌ات باشی و آنرا پس انداز کنی. گاهی اوقات مقداری پس انداز می‌تواند برای روزهای سخت مفید باشد.

7متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

امروز به نظر می‌رسد که نیروهای قدرتمندی در حال به چالش کشیدن عزیزترین رویاها و آرمان‌های شما هستند. مراقب افرادی باشید که می‌خواهند ایمان و انگیزه شما را نسبت به اهدافتان از بین ببرند. شاید حرف‌ها و رفتارهای آنها باعث شود که احساس پوچی و ناامیدی کنید، اما تسلیم نشوید و اجازه ندهید که آنها بر شما غلبه کنند. به یاد داشته باشید که رویاهای شما ارزشمند هستند و شما حق دارید برای رسیدن به آنها تلاش کنید. در محل کارتان، از افرادی که با رفتارهای تهاجمی و منفی قصد دارند شما را از مسیرتان منحرف کنند، فاصله بگیرید. اجازه ندهید که آنها با حرف‌ها و اعمالشان شما را تحت تاثیر قرار داده و از اهدافتان دور کنند. برای انجام کاری که در ذهنتان دارید، دست به کار شوید و تعلل نکنید. فرصت‌ها را از دست ندهید و اجازه ندهید که ترس و تردید شما را از رسیدن به اهدافتان باز دارد. به یاد داشته باشید که زندگی کوتاه‌تر از آن است که به افسوس و پشیمانی بگذرانید. با شجاعت و جسارت به دنبال آرزوهایتان بروید و از تک تک لحظات زندگیتان لذت ببرید. خبر خوشی در راه است. دشمنی قدیمی به زودی به دوستی تبدیل خواهد شد و روابط شما با این شخص وارد فاز جدیدی خواهد شد.

مدتی است که مانند سابق با اطرافیان ارتباط ندارید و از دوست و آشنا دوری گرفته‌اید. ادامه این رویکرد چیزی به غیر افسردگی برای شما به دنبال نخواهد داشت. ارتباط خود با اطرافیان را افزایش دهید و رفقای جدیدی پیدا کنید. گرفتاری‌های مالی زیادی دارید، اما پولی به دستتان می‌رسد و این مشکلات پایان می‌یابد. از این شرایط درس بگیرید و در آینده پولی برای روز مبادا کنار بگذارید. روی موفقیت یکی از اعضای خانواده حساب‌ باز کر‌ده‌اید و توقع‌های زیادی از ایشان دارید، اما امروز به این نتیجه می‌رسید که این توقع‌ها بی‌جا است و نباید انتظار بیش‌ازحدی از این فرد داشته باشید و او را تحت فشار قرار دهید.   شرایطی دست می‌دهد تا پای صحبت یکی از همکاران یا همسایه‌ها بنشینید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و تا می‌توانید گل بگویید و گل بشنوید.  همسر یا عشق ‌زندگی‌تان روزی سرشار از عاشقی را برای شما در نظر دارد و عشقی ناب و فراموش نشدنی را تجربه خواهید کرد.




فال روزانه فردا آبان ( پنجشنبه ۷ تیر ۱۴۰۳ )

پس از یک دوره قهر و جدال دوره‌ای می‌رسد که در آن عشق و آشتی حرف اول را می‌زند. زندگی نیز چون یکسال چند فصل دارد و بدون این فصلها دچار رکود خواهد شد.

حواستان جمع باشد که برنامه‌هایتان را بر اساس احساسات بی‌ثبات خود پایه‌ریزی نکنید، برای اینکه اگر احساسات شما تغییر کنند، پایه و اساس برنامه‌های شما به هم می‌ریزد. اما حالا تا زمانی که شما روی چیزهایی که می‌خواهید به دست بیاورید تمرکز نکرده‌اید، تفریح کردن نیز فکر خوبی است. به جای اینکه تلاش کنید چیز خیلی متفاوتی را به دست بیاورید، فکر کنید ببینید چه چیزی برای شما بهترین است.

از امروز باید برای فردایت برنامه‌ریزی کنی. کسی که طبق یک برنامه حرکت کند به دور از هرگونه خیالبافی، به اهداف خود می‌رسد.

8متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

مدتی است که درگیر اضطراب و نگرانی هستید و آرامش را از دست داده‌اید. سعی کنید کمی از سرعت زندگی روزمره کم کنید و به خودتان زمان بدهید تا به آرامش برسید. به زودی با فردی جدید آشنا خواهید شد که از مصاحبتش بسیار لذت خواهید برد. این آشنایی می‌تواند منشأ اتفاقات مثبت و خوشایندی در زندگی شما باشد. امروز فرصتی مناسب برای برقراری ارتباط با دیگران و گسترش حلقه اجتماعی‌تان است. با روی گشاده و قلبی سرشار از مهر و محبت با دیگران تعامل داشته باشید. به زودی پولی به دستتان خواهد رسید که می‌تواند گره‌گشای بسیاری از مشکلات شما باشد. اما مراقب باشید که این پول را به هدر ندهید و با تدبیر و عقلانیت از آن استفاده کنید. در حال حاضر، از شراکت در هر زمینه‌ای خودداری کنید. بهترین کار این است که یک هفته صبر کنید تا شرایط به طور کامل روشن شود و سپس با دیدی باز و آگاهی کامل تصمیم خود را بگیرید. به یاد داشته باشید که غرق شدن در افکار و خیالات، می‌تواند شما را از واقعیت دور کند. شاید روبرو شدن با واقعیت تلخ دشوار باشد، اما نادیده گرفتن آن، فقط مشکلات شما را در آینده بیشتر خواهد کرد. با شجاعت و جسارت به چالش‌های پیش رویتان نگاه کنید و با عقل و منطق برای حل آنها تلاش کنید.

امروز از خواب که بلند شده‌اید، احساس می‌کنید کودک درونتان زنده شده و حس و حال بسیار خوب و با نشاطی دارید. این روحیه را به فال نیک بگیرید و روز را با شادی و نشاط مضاعفی به پایان برسانید. مدت‌ها پیش اتفاق ناگواری در زندگی شما رخ داده است. به رغم اینکه زمان زیادی از این اتفاق می‌گذرد، هنوز هم ناراحت و دلخور هستید. اجازه ندهید این ناراحتی ادامه پیدا کند و به خاطر داشته باشید که گذشته‌ها گذشته‌ است.  پولی که مدت‌هاست اندوخته‌اید امروز برای حل مشکلی به کمکتان می‌آید. این شرایط باعث می‌شود تا در آینده نیز به پس‌انداز و صرفه‌جویی ادامه دهید و همیشه به فکر روز مبادا باشید.  خبری فرخنده و غیرمنتظره به دست شما می‌رسد، این خبر را با اعضای خانواده درمیان بگذارید و لحظات شادی را برای اهل منزل به ارمغان بیاورید. اگر تاکنون عاشق نشده‌اید، امروز به محبوبی نرد عشق می‌بازید و صد دل عاشق ایشان می‌شوید، این عشق را غنیمت بدانید و دریچه قلبتان را به روی عشقی سوزان و آتشین باز کنید. خبری خوشایندی از راه دور به دستتان می‌رسد. این خبر را با اعضای خانواده درمیان بگذارید و لحظه‌های شادی را در کنار اهل منزل تجربه کنید.




فال روزانه فردا آذر ( پنجشنبه ۷ تیر ۱۴۰۳ )

با احساسات دیگران نمی‌شود بازی کرد. کسی که با آتش بازی می‌کند خودبخود طعمه آن خواهد شد. شاید تو در این باره حق داشته باشی اما هر کاری عواقبی دارد که باید آنرا در نظر داشت.

در خود انرژی فوق‌العاده‌ای می‌بینی. دوست داری کارهای زیادی بکنی اما نمی‌دانی چه کاری در درجه اول قرار دارد. باید آن را در بهترین راهی که تشخیص می‌دهی صرف کنی تا موفق گردی.

کمی لبخند و تفریح در این برهه از زمان برای تو لازم است. می‌توانی انرژی خود را در کنار کار و تلاش به تفریح و سرگرمی هم اختصاص دهی. اما به خاطر داشته باش که زیاده‌روی نکنی چون به ضررت خواهد بود.

اوضاع مالی تو همچنان روال عادی خود را دارد اما با کمی تلاش و کوشش و حوصله بیشتر می‌توانی تحولی در وضعیت مادی خود ایجاد کنی.

9متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

از دنبال کردن اخبار روز، به خصوص اخبار سیاسی و اجتماعی خودداری کنید. این اخبار در حال حاضر فقط باعث تشدید اضطراب و نگرانی شما خواهند شد. در برخورد با دیگران صداقت و روراستی را سرلوحه کار خود قرار دهید. به یاد داشته باشید که در زندگی هیچ مشکلی بدون راه حل وجود ندارد. شاید مشکلات در هر مرحله‌ای از زندگی به شکلی جدید خود را نشان ‌دهند، اما با صبر و حوصله و تلاش می‌توانید بر آنها غلبه کنید. در جمعی که امروز حضور دارید، ممکن است یک اختلاف نظر به بحث و مشاجره منجر شود. بهترین کار در این شرایط این است که به جای درگیر شدن در بحث، به طور مسالمت‌آمیز از جمع جدا شوید. اگر به شما پیشنهاد سفری داده شد، در قبول آن تردید نکنید. سفر می‌تواند فرصتی عالی برای رهایی از هیاهوی روزمره و کسب آرامش و انرژی جدید باشد. دلتنگی این روزها شما را بسیار کلافه‌تان کرده است. بهترین راه برای رهایی از این حس، برقراری ارتباط با کسانی است که دوستشان دارید. با آنها صحبت کنید، از احساساتتان بگویید و از آنها برای گذراندن اوقاتی خوش دعوت کنید. به یاد داشته باشید که شما تنها نیستید و در این دنیا افرادی هستند که به شما اهمیت می‌دهند و حامی شما هستند.

امروز یکی از آشنایان از در نصیحت با شما وارد می‌شود. صحبت‌های این فرد را گوش کنید و مطمئن باشید انجام این صحبت‌ها، دستاوردهای چمشگیری به کارنامه زندگی شما اضافه می‌کند.  احساس می‌‌کنید رابطه شما و عشق ‌زندگی‌تان رو به سردی گذاشته و آتش عشقتان در حال خاموش شدن است، اجازه ندهید عشقی که روزگاری برای آن خودتان را به آب و آتش می‌زدید، به همین راحتی خاموش شود و از امروز رویکردی عاشقانه را با عشق‌ زندگی‌تان در پیش بگیرید و مطمئن باشید که ایشان نیز عشق شما را بی‌پاسخ نخواهد گذاشت.  امروز از آن روزهاست که اگر دست به خاک بزنید، طلا می‌شود. اجازه ندهید چنین لحظه‌هایی به راحتی از کف شما برود و از فرصت‌هایی که امروز سر راه شما قرار می‌گیرد، نهایت استفاده را ببرید. سفری غیرمنتظره برای شما پیش خواهد آمد، اما بهتر است که قید این سفر را بزنید. انسان مسئولیت‌پذیری هستید و برآورده‌کردن نیازهای اعضای خانواده را به نیازهای خودتان مقدم می‌دانید. قبل از اینکه این رویکرد باعث شود تا رسیدگی به خودتان را فراموش کنید، از امروز تصمیم بگیرید که در کنار رسیدگی به نیازهای دیگران، از خودتان غافل نشوید.  اتفاق فرخنده‌ای برایتان رخ می‌دهد. این اتفاق را به بهانه‌ای برای شادی تبدیل کنید و روز را با شادکامی به پایان برسانید.




فال روزانه فردا دی ( پنجشنبه ۷ تیر ۱۴۰۳ )

رفته رفته این اختلاف حل خواهد شد. گذر زمان به هر دو طرف نشان خواهد داد که تندروی بیشتر به آنها آسیب می‌رساند. از این رو هر دو سرعقل آمده و با هم آشتی می‌کنند.

به زودی اتفاقاتی می‌افتد که تو را شادمان می‌کند. حالا نوبت آسایش و آرامش به وجود آمده پس از آن لذت ببر.

تنبلی را از خود دور کن. با ورزش و مطالعه بیشتر می‌توان فعال‌تر از همیشه باشی.

موفقیت خوبی در زمینه مسائل مالی و اقتصادی بدست می‌آوری. کسی که موفق‌تر است، رقیبان و حسودان بیشتری هم خواهد داشت. بدون توجه به آنها به کار خودت ادامه بده.

10متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

شما در موقعیتی منحصر به فرد قرار دارید که به شما امکان می‌دهد تا تمام جوانب یک مسئله را به طور کامل درک کنید. این در حالی است که بسیاری از افراد هنوز در تاریکی به سر می‌برند و درکی صحیح از اوضاع ندارند. این آگاهی، شما را در شرایطی بهتر از آنها قرار می‌دهد، اما در عین حال مسئولیت بیشتری را نیز به دوش شما می‌گذارد. شما به طور غریزی می‌دانید که بهترین تصمیم و اقدام در این شرایط چیست. حال زمان آن است که به دیگران نیز کمک کنید تا از زاویه دید شما به موضوع نگاه کنند. امروز کمی عصبی و آشفته به نظر می‌رسید. شاید با کوچکترین صدای غیرمنتظره‌ای از جا بپرید و به حرف‌هایی که هیچ منظوری پشت آنها نیست هم واکنش نشان دهید. این امر می‌تواند روابط شما با دیگران را تحت تاثیر قرار دهد و باعث ایجاد تنش و سوءتفاهم شود. ذهنتان به شدت مشغول به مسئله‌ای است که از شریک زندگی‌تان مخفی کرده‌اید. این پنهان‌کاری مدام شما را نگران فاش شدن آن می‌کند و آرامش را از شما سلب کرده است. بهترین کار در این شرایط، صحبت صادقانه با فرد مورد نظر و برطرف کردن این سوءتفاهم است.

اهمیت بیشتری به رژیم‌غذایی خود بدهید و خوراکی‌های ناسالم را کنار بگذارید. روز خوبی را برای سرمایه‌گذاری در پیش دارید و به فکر شکار موقعیت‌ها باشید. دوستان و آشنایان به شما سر می‌زنند و لحظه‌های شادی را در کنار اطرافیان سپری خواهید کرد. به لطف این شرایط حسابی روحیه بگیرید و انرژی لازم را برای کارهای دشوار آتی بدست آورید. فرصتی پیدا می‌کنید تا عشق و محبت خالصانه خود را به همسر یا عشق ‌زندگی‌تان اثبات نمایید. قصد انجام کار بسیار مهمی را دارید، اما از آنجایی که حرف در دهان شما بند نمی‌شود و انسان راز‌نگه‌داری نیستید، احتمال زیادی وجود دارد که راز این کار مهم را با رقبا درمیان بگذارید، در نتیجه برای اینکه از رقبا یک سروگردن جلوتر باشید، راز کار خود را به کسی نگویید و اجازه ندهید کسی از اسرار کاری شما سر در بیاورد.  ایده‌های خلاقانه‌ای به ذهن شما رسیده است. مطمئن باشید که اجرای این ایده‌ها دستاوردهای چشمگیری را برای شما به دنبال خواهد داشت. اختلاف‌نظرهای زیادی میان شما و اطرافیان ایجاد خواهد شد. اجازه ندهید این اختلاف نظرها زمینه دلخوری شما و اطرافیان را ایجاد کند و به هر قیمتی که شده از درِ صلح و سازش با آشنایان وارد شوید.




فال روزانه فردا بهمن ( پنجشنبه ۷ تیر ۱۴۰۳ )

اطرافیانت به تو سفارش می‌کنند که بهترین راه را انتخاب کنی اما تو همچنان لجباز و یک‌دنده‌ای!! به چه قیمتی می‌خواهی حرفت به کرسی بنشیند؟!

وضعیتی پیش می‌آید تا بتوانی یک یا چند تن از دوستان قدیمی را که مدتی از آنها بی‌خبر بودی، ملاقات کنی. فکر یک سفر مدتی است ذهنت را به خود مشغول کرده. به زودی مقدمات آن فراهم می‌شود.

باید در آرامش به خوردن غذا مشغول باشی چون داشتن استرس و یا کار پرمشغله و راه رفتن در هنگام غذا خوردن، نه تنها هیچ نفعی برایت ندارد بلکه ممکن است سلامتی‌ات به خطر بیفتند.

تو هم مثل دیگران آرزوی موقعیت اقتصادی بهتر را داری اما در این معامله، آنها خواسته‌های زیادی از تو دارند و تو نمی‌توانی به تنهایی به یک به یک آنها پاسخ دهی پس بهتر است به جای قبول همه کارها با هم یک یا دو قسمت را به دست گیری تا از بتوانی جوابگو باشی.

11متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

به یاد داشته باشید که شما به هیچ وجه موظف نیستید که در حال حاضر خودتان را قربانی کنید و همه را راضی و خوشحال نگه دارید. اولویت اول شما باید حفظ آرامش و سلامت روان خودتان باشد. امروز در جمع اطرافیانتان، افرادی حضور دارند که می‌توانند به دوستان جدید شما تبدیل شوند. اگر می‌خواهید تاثیر مثبتی بر آنها بگذارید، لبخند زدن را فراموش نکنید. در حال حاضر، به جای سرزنش دیگران و مقصر دانستن آنها برای مشکلاتتان، سعی کنید با ذهنی باز و قلبی آرام به دنبال راه‌حل‌های منطقی و درست باشید. دروغ گفتن به خودتان و فرار از واقعیت، هیچ مشکلی را حل نمی‌کند و اوضاع را بدتر خواهد کرد. در مورد مسائل کاری، اگر احساس می‌کنید به تنهایی از عهده‌ی آنها برنمی‌آیید، از کسی کمک بخواهید و در صدد ایجاد تغییری در شرایط موجود باشید. شما لیاقت و استعداد بیشتری دارید و نباید خودتان را کمتر از آنچه که هستید، ارزیابی کنید. به یاد داشته باشید که هیچ تاریکی مطلقی وجود ندارد و همیشه در دل هر مشکلی، روزنه‌ای از امید به سوی روشنایی وجود دارد. با اتکا به توانایی‌ها و استعدادهای خود، با شجاعت و عزم راسخ به تلاش ادامه دهید و به زودی طعم شیرین موفقیت را خواهید چشید.

خطری شما را تهدید می‌کند و بهتر است که امروز در حد امکان منزل را ترک نکنید.  فرصتی برای افزایش درآمد دارید اما قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، جوانب این کار را حسابی بررسی کنید. کارهای زیادی در منزل دارید، اما جایی برای نگرنی وجود ندارد چرا که اعضای خانواده به کمک‌تان می‌آیند و کارها سریع‌تر از چیزی که انتظارش را دارید به پایان خواهد رسید. سفری در پیش دارید و اگر تاکنون عاشق نشده‌اید در این سفر چشم شما به فردی میفتد و نرد عشق به وی می‌بازید. در نتیجه سفر آتی را مغتنم بدانید و این سفر را به فرصتی برای عاشقی و شادکامی تبدیل نمایید. احساس می کنید که اطرافیان از شما جلو افتاده‌اند و دستاوردهای چندانی در زندگی ندارید، دلیل این وضعیت را در نبود مهارت و تخصص جویا شوید و امروز به خودتان قول بدهید که با فراگیری تخصص‌های جدید و موردنیاز جامعه، مهارت‌های بیشتری کسب کنید و دستاوردهای چشمگیری را از آن خود نمایید.   همسر یا عشق ‌زندگی‌تان امروز از در عشق و محبت با شما وارد خواهد شد. لطف ایشان را جبران کنید و به وی ثابت کنید قدردان محبت عشق زندگی‌تان هستید.




فال روزانه فردا اسفند ( پنجشنبه ۷ تیر ۱۴۰۳ )

در روابط‌تان مراقب باشید. تو فرد خاکی و راحتی هستی، اما ممکن است اطرافیان اینطور استنباط نکنند و از روی حسادت و یا به هر دلیلی برایت دردسرهایی درست کنند.

به زودی شاهد بعضی تغییرات هیجان انگیز و مثبت در زندگی‌ات خواهی شد. به مسافرتی دعوت میشوی که خاطرات شیرینی برایت دربر دارد.

اگر بیش از حد احساس استرس می‌کنی شاید به ایجاد تغییراتی در نوع زندگی و یا شیوه برخوردت با استرس نیازمندی. بهتر است بین وظایف کاری، مسئولیت‌ها و اوقات فراغتت تعادل برقرار کنی.

پس از مدتی رکود اقتصادی دوباره اوضاع روبراه می‌شود و پول نسبتا خوبی بدست می‌آوری. به زودی مقداری پول از دست می‌دهی اما نگران کننده نیست.

12متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

امروز یکی از آن روزهای آشفته و پر از استرس است که جوی عصبی بر آن حاکم شده است. معمولاً قرار گرفتن در مرکز توجه برای شما مشکلی ندارد و حتی از آن لذت می‌برید، اما امروز برعکس همیشه، حتی نگاه‌های دیگران هم برایتان آزاردهنده هستند و چه برسد به حرف‌هایشان! در این شرایط، به خودتان سخت نگیرید و به خودتان اجازه دهید تا کمی تنها باشید و به آرامش برسید. با عزیزی که این روزها حال خوشی ندارد، مدارا کنید و سعی کنید با صبر و حوصله به او کمک کنید تا از این دوران سخت عبور کند. ممکن است در برنامه‌ریزی برای انجام کاری مجبور به ایجاد تغییراتی شوید. در این شرایط، انعطاف‌پذیری داشته باشید و از مواضع خود کوتاه بیایید تا به بهترین نتیجه برسید. به زودی در یک آزمون مهم سربلند بیرون خواهید آمد و طعم شیرین موفقیت را خواهید چشید. امروز در مورد یک انتخاب ساده دچار شک و تردید می‌شوید و بر سر دوراهی قرار می‌گیرید. از مشورت با افراد با تجربه و متخصص در این زمینه نیز غافل نشوید. از حرف زدن طفره نروید و با شجاعت و صداقت، نظرات و احساسات خود را بیان کنید.

کارهای زیادی در پیش‌رو دارید، اما امروز زمان خوبی برای سخت‌کار کردن نیست و بهتر است به جای اینکه خودتان را غرق کار کنید، کمی به خودتان استراحت بدهید و زودتر از همیشه کارها را تعطیل نمایید. باید تصمیم مهمی را اتخاذ کنید، اما جایی برای نگرانی نیست و از این تصمیم پشیمان نخواهید شد. خبری از اعضای خانواده نمی‌گیرید و کاری به مشکلات آنها ندارید، ادامه این وضعیت زمینه دلخوری و بی‌توجهی اعضای خانواده نسبت به شما را فراهم خواهد کرد. در نتیجه از امروز تصمیم بگیرید که اهمیت بیشتری به مشکلات اهل منزل بدهید و از هر فرصتی برای حل مشکلات آنها بهره بگیرید. بین شما و عشق ‌زندگی‌تان مشاجره‌ای کوچک ایجاد شده و از همسر یا عشق ‌زندگی‌تان حسابی دلخور هستید، امروز فرصت خوبی است که این مشاجره را ختم به خیر کنید و اجازه ندهید در آینده مشکلات کوچک، آغازگر مشاجره‌ میان شما و عشق‌ زندگی‌تان باشند.  کار ناتمامی دارید و به‌رغم این‌که این کار را باید در موعد مقرر انجام دهید، حوصله انجام آن  را ندارید و انجام این کار را پشت گوش میندازید، این وضعیت اصلاً به صلاح شما نیست و در اولین فرصت این کار را به پایان برسانید.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط