فال روزانه پنج شنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۱

به گزارش رصد روز ، فال روزانه پنج شنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ و فال روز تولد بیست و پنج فروردین و فال روزانه فردا بیست و پنجم فروردین و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند...

به گزارش رصد روز ، فال روزانه پنج شنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ و فال روز تولد بیست و پنج فروردین و فال روزانه فردا بیست و پنجم فروردین و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.در ادامه فال فردا پنج شنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ را می خوانیم.

دعوای سحر زکریا و پرستو صالحی

واکنش آرام جعفری به خبر کما رفتنش

علت به کما رفتن آرام جعفری

آخرین وضعیت آرام جعفری به روایت خانواده اش

آرام جعفری به کما رفت

تماشاچی خواننده عصر جدید که به فینال رفت

فال روزانه فردا فروردین ( پنج شنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ )

 

پیش از شنیدن یا نشنیدن چه قضاوتی می‌توان داشت؟ باید ابتدا حرف‌های او را خوب و کامل بشنوی، بعد در مورد او و این موضوع قضاوت کنی.

تا پایان روز احساس خوشبختی خواهی کرد چون بعضی امور، که فکرت را مشغول کرده بود، روبراه می‌شود. در یک میهمانی خبرهای امیدبخشی خواهی شنید.

تنبلی را کنار بگذار. تنبلی بیماری یا عادت بدی است که به مرور اراده‌ات را ضعیف می‌کند. با ورزش و ایجاد روحیه و انگیزه در خود می‌توانی این مشکل را حل کنی.

انگیزه خود را برای کار و بدست آوردن پول نباید از دست داد. باید پذیرفت که این هم بخشی از زندگی است. سعی به خودت انگیزه بدهی و همین انگیزه است که مانند یک موتور تو را به حرکت درمی‌آورد و موانع را پشت سر می‌گذارد.

1متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

سعی کنید که امروز با تغییرات خودتان را هماهنگ کنید. اگر برخلاف مسیر رودخانه حرکت کنید، سرعت تان کمتر و دیرتر به هدف تان خواهید رسید. امروز یک فرصت طلایی در اختیارتان قرار می گیرد تا با آن کسی که دوستش دارید در ارتباط باشید. بهتر است که در بیان احساسات تان صادق باشید تا همه چیز به بهترین شکل ممکن پیش رود. درگیر کاری هستید که برایتان جذاب نیست اما آن را رها نکنید زیرا می تواند آینده روشنی را برایتان رقم بزند. در جمعی آرامش خود را حفظ کنید و از بحث کردن اجتناب کنید، نتیجه اش شما را معذب و پشیمان می کند، حتی اگر حق با شما باشد. در مورد مسئله ای کاری کمی صبور باشید. روسیاهی به ذغال می ماند و همکارتان متوجه اشتباهش می شود. از یک معامله ناراضی هستید، بهتر است با ان کنار بیایید.

دغدغه‌های زیادی در زندگی دارید و اجازه داده‌اید که این دغدغه‌ها آرام و قرار شما را از بین ببرد، ادامه این رویکرد اصلا به صلاح شما نیست و از امروز تصمیم بگیرید که نگرانی‌ها را کنار بگذارید و رویکردی همراه با آرامش به زندگی داشته باشید.  امروز احتمال گم‌شدن پول یا کالایی گران‌قیمت وجود دارد، در چنین شرایطی شش‌دانگ حواس‌‌تان را جمع کنید و روز را بدون از دست‌دادن مال و ثروت به پایان برسانید. به مهمانی یا مراسم مهمی دعوت هستید و در این مراسم زمینه آشنایی شما با فرد سرشناسی مهیا می‌شود. از این آشنایی نهایت استفاده را ببرید و زمینه موفقیت‌های بیشتری را فراهم کنید. به این فکر افتاده‌اید که شرایط زندگی‌تان را بهبود بخشید و موفقیت‌های خود را بیشتر کنید. این فکرها هیچ اشکالی ندارد به شرط اینکه با افراد با تجربه مشورت کنید و نظر بزرگ‌ترها را درباره برنامه‌های خود جویا شوید. تا می‌توانید دانش و مهارت‌های جدید فرا بگیرید. مطمئن باشید به هر اندازه که برای فراگیری مهارت‌های جدید تلاش می‌کنید،‌ به همان اندازه در زندگی از اطرفیان جلوتر قرار خواهید گرفت. انسان عاشق‌پیشه‌ای هستید و از اولین روزی که چشمتان به جمال عشق‌زندگی‌تان روشن شده تاکنون حتی ذره‌ای از عشق شما به ایشان کاسته نشده است، این روحیه را ادامه دهید و مطمئن باشید که عشق‌زندگی‌‌تان نیز مانند شما روز‌به‌روز بیشتر عاشق‌ شما می‌شود.

فال روزانه فردا اردیبهشت ( پنج شنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۱)

 

کدورت‌هایی در زندگی خصوصی‌ات وجود دارد که باید هرچه سریع‌تر آنها را رفع کنی. بی‌توجهی تو به برخی مسائل عاطفی دوست یا همسرت را می‌رنجاند. باید بیشتر مراقب رفتارت باشی.

صحبت کردن با بعضی از دوستان، به تو روحیه‌ای تازه و انرژی خاص می‌دهد. پس این روزها با این افراد بیشتر در تماس باش و از آدم‌های منفی که تو را از زندگی پشیمان می‌کنند ارتباط نداشته باش.

تو بهتر از هر کسی می‌توانی استعدادهایت را تقویت کنی و تجربه‌های زیادی بدست آوری. پرورش این استعدادها به معنای سود اقتصادی در بلندمدت خواهد بود.

2متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

امروز مراقب روابط تان باشید، شما فرد خاکی و راحتی هستید اما همین ویژگی ممکن است که منجر به سوتفاهم شود. حرفی شنیده اید که ناراحت تان کرده و باعث شده خودتان را عقب بکشید اما این راه اشتباه است. بهترین استراتژی برای شما این است که توجهی به حرف های دیگران نکنید و راه خودتان را بروید. اگر دوست دارید که آزاد باشید، این آزادی راحت به دست نمی آید، بنابراین برای آن تا جایی که می توانید تلاش کنید، البته به شرط این که به ضرر فرد دیگری تمام نشود. این همه با خودتان و دیگران کلنجار نروید. از خودگذشتگی نشان دهید تا شیرازه زندگی تان از هم پاشیده نشود. پیشنهاد یک ماموریت به شما خواهد شد که بهتر است آن را بپذیرید. این ماموریت علاوه بر اینکه سفری آرامش بخش است، موجب تمدد اعصابتان می شود و ضمنا سطح معلومات و تجربیات شما را افزایش می دهد.

از شخصیت جذابی که دارید نهایت استفاده را ببرید. مشکلات مالی زیادی دارید، اما این مشکلات به پایان می‌رسد و پس از مدت‌ها پولی روانه حساب‌های بانکی‌تان می‌شود. از این اتفاق درس بگیرید و از امروز قسمتی از پول‌های خود را برای روز مبادا کنار بگذارید. با فرصت چشمگیری برای دستیابی به موفقیت‌های بیشتر روبرو خواهید شد. قدر این فرصت‌ها را بدانید و به فکر شکار موقعیت‌ها باشید. لحظه‌ای از احترام به اطرافیان و بزرگ‌ترها غافل نشوید. مواظب رفتار و گفتارتان باشید و حرفی نزنید که زمینه ناراحتی اطرافیان را فراهم کند. به دنبال شغل جدیدی می‌گردید و از هر فرصتی برای پیدا کردن کار مناسب بهره می‌گیرید، این وضعیت را ادامه دهید و مطمئن باشید کار آینده‌داری به شما پیشنهاد خواهد شد.  به اعضای خانواده قول داده‌اید که فرصتی از امروز را به بودن در کنار آنها اختصاص دهید، اما مشکلی برای‌تان پیش‌ می‌آید و مجبور می‌شوید که حل این مشکل را به بودن در کنار اعضای خانواده اولویت دهید. همسر یا عشق‌زندگی‌‌تان رفتار خودخواهانه‌ای دارد، در اولین فرصت از ایشان خواهش کنید که فکری به حال این رفتار بردارد.

فال روزانه فردا خرداد (پنج شنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۱)

 

در دوست‌داشتن نمی‌توان فقط به منافع خود فکر کرد. نمی‌گویم حتما در این‌باره باید خود را قربانی کرد اما باید رفتاری در پیش گرفت که دوستی‌ها شفاف‌تر و عمیق‌تر شود. در دلت جایی برای دیگران باز کن.

اگر بدانی به دنبال چه هستی و هدفت را مشخص کنی به راحتی به آن می‌رسی. انرژیت را در راه تحقق خواسته‌هایت بکار بگیر و روزی که موفق شوی از خودت راضی و خوشنود خواهی بود.

چرا برای بهبود وضعیت مالی‌ات، از تمام توان خود استفاده نمی‌کنی؟ همه از تو انتظار کارهای ارزنده و مهمی را دارند اما تو همچنان کج‌دار و مریز رفتار می‌کنی. باید برای رسیدن به آرزوهای مادی، از خودت کار بکشی.

3متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

امروز در مکالمه تان با فردی، دچار توهم و گیجی می شوید. لازم نیست که در چنین روزی حرف های دیگران را موشکافی کنید. هر چه ساده تر از آنها بگذرید، اعصاب خودتان آرام تر خواهد بود. به زودی حقایق برایتان روشن می شود و ذهن شما هم آرام می گیرد. مسائل مالی ذهن تان را درگیر کرده است اما نگران نباشید زیرا به زودی نتیجه یکی از کارهایتان را خواهید گرفت. در روابط عاطفی تان باز هم رفتارهای گذشته را تکرار می کنید اما خیلی زود هم پشیمان می شوید. از این رو ممکن است فرصت هایی که در مقابل تان قرار می گیرد را از دست دهید. بنابراین بهتر است که امروز بیشتر مراقب رفتارهایتان باشید. دل به کسی یا چیزی که رسیدن به آن محال است نبندید. بیهوده از لذت امروز غافل می شوید. اتفاقی برای تان می افتد که پر از برکت است. از شخصی ترسو که شما را از دست زدن به کاری تازه باز می دارد، فاصله بگیرید و احتمالاتتان را از نو بررسی کنید. دعوتی از شما می شود که بهتر است آن را رد کنید.

اطرافیان را با اعمال‌نظرهای خود به تنگ ‌آورده‌اید و اصرار زیادی دارید که اطرافیان بر طبق نظرهای شما زندگی کنند، این رویکرد نه تنها شما را به انسان مستبدی تبدیل می‌کند، بلکه زمینه تنهایی و انزوای شما را فراهم خواهد کرد، در نتیجه اعمال‌نظرهای بیش‌از‌حد را کنار بگذارید و به اطرافیان اجازه دهید تا طبق میل خودشان زندگی کنند.  منفعتی در کارهای شما ایجاد می‌شود و مشکلات‌ مالیتان خاتمه پیدا می‌کند. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنید تا در آینده مشکلات مالی گریبان شما را نگیرد. روحیه‌‌ای شوخ‌طبع و خوش‌مشرب دارید، به لطف این روحیه دامنه دوستانتان را گسترش دهید. به خاطر داشته باشید کم‌توجهی به همسر یا عشق‌زندگی‌تان زمینه دوری میان شما را فراهم می‌کند. فرصتی برای افزایش درآمد و موفقیت در پیش ‌روی شما است، امروز بهترین زمان برای استفاده از این فرصت است و تمام تلاش خود را برای بهره‌گیری از این فرصت به کار ببندید. روز مناسبی است تا در کنار اعضای خانواده به خرید بروید و خوش بگذرانید.

فال روزانه فردا تیر (پنج شنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۱)

 

تو باید دوباره به سوی او بگردی. البته این یک پیشنهاد است و تصمیم نهایی با توست. به هر حال اگر احساس می‌کنی او همان کسی که تو همیشه آرزویش را می‌کردی، برای بازگشت هیچ بهانه‌ای نباید بیاوری.

مراقب باش. تعهدات مالی تو دارد سر از جاهای خطرناکی در می‌آورد. سعی کن براساس آنچه داری حرکت کنی و از قرض و وام و چک و سفته، فاصله بگیری. مراقب اوضاع اقتصادیت باش.

4متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

برای فرصتی که از دست رفته است، اشک ریختن و غصه خوردن فایده ای ندارد. اگر نتوانی از گذشته درس بگیری و خود را فراتر از آن ببری، دوباره همان تجربه های تلخ را تکرار خواهید کرد. بنابراین به جای گذشته روی حال تان تمرکز کنید. دوستی خواسته ای از شما داشته که نتوانستید آن را آنطور که باید انجام دهید، شما تلاش تان را کرده اید، بنابراین غصه نخورید و احساس گناه نکنید. مطمئن باشید که طرف مقابل تان نیز آن را درک خواهد کرد. خبرهای خوبی را در انتهای روز خواهید شنید که خوشی روزتان را به بهترین شکل ممکن تکمیل می کند. در مورد مشکل احساسی تان بپذیرید که گهی زین به پشت و گهی پشت به زین است. همیشه حق با شما نیست، اما شما می توانید همیشه مهربان باشید. این روزها برای شخصی بسیار دلتنگ هستید. دلتنگی دلخوری را کمرنگ می کند. برای تامین بودجه کاری همین امروز اقدام کنید و با شخصی تماس بگیرید.

انسان تنهایی هستید و علاقه‌ای به نشست‌وبرخاست با اطرافیان ندارید، اجازه ندهید این روحیه شما را به فرد گوشه‌گیری تبدیل کند و در اولین فرصت وقتی را برای گذراندن با اعضای خانواده و آشنایان اختصاص دهید تا دوستی خود را با اطرافیان عمیق و ریشه‌دار کنید. یکی از اطرافیان در بستر بیماری است و به کمک شما نیاز دارد. در حق این فرد کوتاهی نکنید و با پرستاری از ایشان به وی ثابت کنید که همیشه به فکرش هستید. بیش‌از‌حد به دغدغه‌‌های مالی فکر نکنید. به جای غصه و ناراحتی فکری به حال این وضعیت بردارید و با کار و تلاش بیشتر خودتان را از گرداب مشکلات مالی نجات دهید.  از جادوی محبت غافل نشوید و به خاطر داشته باشید که از محبت خارها گل می‌شود. مدتی است که احساس می‌کنید خلاقیت‌تان را از دست داده‌اید و فکر و ایده بکری به ذهن‌تان نمی‌رسد، دلیل این وضعیت را در رفتار خود جستجو کنید و ارتباط بیشتری با افراد خلاق و نوآور برقرار نمایید و از کنار سوژه‌های خلاقانه به راحتی گذر نکنید. مشکلی در انجام کارهای روزانه پیش نمی‌آید و امروز فرصتی پیدا می‌کنید تا به تفریحات موردعلاقه‌تان برسید.  احساس می‌کنید از همیشه بیشتر عاشق همسر یا عشق‌زندگی‌تان هستید و دنیا را به رنگ عشق و محبت می‌بینید، این احساس را با عشق‌زندگی‌تان در میان بگذارید و امروز را به خاطره‌ای عاشقانه و ماندگار تبدیل کنید.

 

فال روزانه فردا مرداد (پنج شنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۱)

 

باید با آغوش باز و روی گشاده با دوست و یا همسرت برخورد کنی. هیچ کس نیست که عیب و یا ایرادی نداشته باشد. این مسئله در مورد خود تو هم صادق است. باید با گذشت از بعضی عیبها چشم‌پوشی کرد.

آینده بهتری در انتظار توست. فشار کار و مشکلات متعدد اقتصادی این روزها تو را به شدت گرفتار کرده است. اما این وضعیت پایدار و ثابت نخواهد ماند.

5متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

شام موضوعاتی که اهمیت چندانی ندارند را جدی گرفته اید، از این رو روزگار را به کامتان تلخ کرده اید. بهتر است که در این باره تجدید نظر کنید. هر چه زندگی را ساده تر بگیرید، آسان تر برایتان خواهد گذشت. فردی را از زندگی تان بیرون انداخته اید اما حال دوست دارید که با او بار دیگر در ارتباط باشید. اگر هم منطق و هم احساسات تان این کار را تایید می کند، درنگ نکنید. در مورد رفتارهای اطرافیان تان در چنین روزی، بهتر است که دست از قضاوت زود هنگام بردارید. خبری از راه دور به شما می رسد که دلتان را شاد و امیدوارتان می کند. دوستی در اطرافتان بهارش خزان شده، حواستان بیشتر به او باشد و با او صبورتر باشید. در مورد مسئله ای خانوادگی که به شما ربطی ندارد دخالت نکنید و حرفی نزنید که به دردسر بیافتید. دوری از کسی طاقتتان را طاق کرده.

روز حساسی را آغاز کرده‌اید و حادثه‌ای در کمین شما است. پولی که در گذشته اندوخته بودید، امروز به کمکتان می‌آید. از این شرایط درس بگیرید و در آینده نیز با پس‌انداز قسمتی از دارایی‌های خود به فکر روز مبادا باشید. برای حل مشکلات از بزرگان فامیل کمک بگیرید. اگر تاکنون عاشق نشده‌اید، امروز روز عاشقی شمااست و طعم عشقی گرم و پرحرارت را خواهید چشید. معامله مهمی را در پیش دارید و به نفع‌ شما است که قبل از هرگونه معامله‌ای، یک‌بار دیگر شرایط این معامله را بررسی نمایید. عازم سفر هستید، اما احتمال زیادی وجود دارد که لوازم مورد نیاز سفر را فراموش کنید، در نتیجه قبل از اینکه بار سفر ببندید، یک‌‌بار دیگر تمام لوازم موردنیاز را بررسی کنید و مواظب باشید که چیزی را از قلم نیاندازید.

 

فال روزانه فردا شهریور (پنج شنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۱)

 

خویشتنداری و صبر لازم است. باید حوصله به خرج دهی تا این وضعیت تغییر کند. دست به کاری نزن که عاقبت روشنی ندارد. در این صورت دچار شکست و ناکامی می‌شوی.

دوران پرتنش و اضطرابی فرامی‌رسد. اما کسی که ریشه در اعماق خاک داشته باشد، از طوفان نمی‌ترسد. به زودی اوضاع اقتصادیت دوباره روبراه می‌شود فقط باید استقامت داشته باشی و به خودت اعتماد کنی.

6متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

بهتر است که امروز را در خانه بگذرانید و به کارهای خانه نظم دهید. شاید فکر کنید که این کار در حال حاضر بی فایده و وقت گیر است اما پس از آن می فهمید که علاوه بر اطراف تان، ذهن تان نیز نظم و آرامش بیشتری پیدا کرده است. اگر چه شما به سلامتی خود اهمیت می دهید اما شاید بد نباشد که این ماه بیشتر برای آن وقت بگذارید. فردی روی شما تاثیر زیادی گذاشته است اما در برخورد با او مراقب باشید زیرا خط قرمزهایی وجود دارد که نباید آنها را رد کنید. هر چه در این راه عاقلانه تر عمل کنید، بهتر است. در زمینه مالی بهتر است خودتان را با دیگران مقایسه نکنید. برای انجام کاری به شما مهلتی داده شده، زودتر دست به کار شوید و وقت را تلف نکنید. چیزی را به کسی خواهید بخشید. تغییری در زندگی روزمره خود ایجاد کنید تا ایده تازه ای به ذهنتان برسد برای رسیدن به نیتتان عجله نکنید.

روحیه‌ای‌ منفی‌باف دارید و از زمین و زمان گله می‌کنید، قبل از اینکه این روحیه کار دستتان بدهد، مثبت‌گرایی را در زندگی در پیش بگیرید و افکار منفی را دور بریزید. با شرکت در کارهای خیر و انسان‌دوستانه به لحاظ روحی به آرامش برسید. سفری در پیش دارید و در این سفر نه تنها به شما خوش نمی‌گذرد، بلکه با نگرانی‌های زیادی روبه‌رو خواهید شد. یکی از آشنایان دائم در کارهای خصوصی شما دخالت می‌کند. ادامه این وضعیت اصلاً به صلاح شما نیست. در نتیجه امروز با این فرد صحبت کنید و دست ایشان را از زندگی خصوصی خود کوتاه نمایید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز به شما ثابت می‌کند که بیشتر از چیزی که فکرش را می‌کنید قدر‌تان را می‌داند و از لحظه‌لحظه بودن در کنارتان لذت می‌برد. انسان متخصص و خبره‌ای هستید و مهارت‌های چشمگیری دارید، اما تاکنون فرصتی برای نمایش این مهارت‌ها بدست نیاورده‌اید و این وضعیت زمینه ناراحتی و افسردگی شما را فراهم کرده‌است. جایی برای ناراحتی وجود ندارد چرا که امروز فرصتی دست می‌دهد تا توانایی‌های خود را به رخ اطرافیان بکشید و به آنها ثابت نمایید که چند مرده حلاج هستید.  امروز حوصله کسی را ندارید و ترجیح می‌دهید تنها باشید. از این تنهایی حسابی بهره بگیرید و حسابی با خودتان خلوت کنید.

فال روزانه فردا مهر (پنج شنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۱)

 

هر چیزی که می‌درخشد و برق می‌زند که طلا نیست. باید مراقب باشی و فریب ظواهر را نخوری. باید هوشیار باشی تا بتوانی در این بازار آشفته حقیقت را از دروغ تشخیص دهی.

احتیاج به کمی استراحت داری. فرصتی باید پیدا کرد تا این خستگی را از تنت دور کنی و با آرامش و انرژی به برنامه‌های بلندمدت فکر کنی.

دچار بحران اقتصادی می‌شوی و چاره‌ای جز مدارا و صبر کردن نداری. بهتر است منتظر بمانی تا این طوفان رد شود و بعد به فکر چاره باشی چون تلاش کردن در زمان وقوع بحران کمکی نخواهد کرد.

7متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

تا زمانی که احساسات خود را بیان نکنید، دیگران نمی توانند از راز دل شما باخبر باشند. بنابراین در چنین روزی هر چه در دل دارید را به زبان بیاورید. صداقت کلید موفقیت شما خواهد بود. آنچه امروز بدان احتیاج دارید، اندکی استراحت است. کارهای زیادی برای انجام دارید اما بهتر است که آنها را به تعویق بیندازید. تمام نشانه ها حاکی از آن است که در خانه ماندن امروز به نفع شماست، پس بدون نگرانی روز خود را آنطور که دلتان می خواد و به آرامش می رسید، سپری کنید. هر تیری که می اندازید به سنگ می خورد و نمی توانید به مراد دلتان دست پیدا کنید. این روزها گاهی برای تفریح کارهایی می کنید که خیلی زود هم پشیمان می شوید. شما فکر نمی کردید که راه عشق اینقدر سخت باشد. رفتارتان را مرور کنید گمشده ی خود را می یابید. از گذشته تان درس بگیرید و اشتباهاتتان را تکرار نکنید.

برای حل مشکلات امروزوفردا نکنید و هرچه سریع‌تر فکری به حال مشکلات خود بردارید. مهمان‌ ناخوانده‌ای در راه منزل شما است و فرصتی را باید به پذیرایی از این مهمان بگذرانید. مشاجره‌ای میان اعضای خانواده بر سر چیزهای کوچک و پیش‌پا‌افتاده ایجاد شده و اهل منزل روز پر تنشی را تجربه می‌کنند. برای حل این مشاجره پا درمیانی کنید و اجازه ندهید مشکلات کوچک و بی‌اهمیت، زمینه ناراحتی و دلخوری اعضای خانواده را فراهم کند. روزی سرشار از عشق و محبت را آغاز کرده‌اید و جوانه عشق در دل‌تان شکوفه زده‌است، این احساس را غنیمت بدانید و لحظه‌هایی سرشار از عشق و شادی را در کنار همسر یا عشق‌زندگی‌تان تجربه نمایید. سفری غیرمنتظره در پیش دارید و از آنجایی که آماده مسافرت نیستید، مضطرب و نگران شده‌اید. جایی برای نگرانی وجود ندارد، زیرا این سفر به‌خوبی و خوشی پایان می‌یابد و خاطره‌های خوشی را در ذهن شما ماندگار می‌کند.  شایعه‌پراکنی را کنار بگذارید و اجازه ندهید مسائل پیش‌پاافتاده وقت شما را به خود مشغول کند. قرار است تا فرصتی از روز را به انجام کارهای شخصی مشغول شوید و کمی با خودتان خلوت کنید، اما ممکن است فرد یا افرادی مزاحم شما شوند، در نتیجه شرایط ایجاد هرگونه مزاحمتی را از بین ببرید و اجازه ندهید اطرافیان با درخواست‌های بی‌اهمیت، روز شما را خراب کنند.

فال روزانه فردا آبان (پنج شنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۱)

 

هوشمندی و ذکاوت تو موجب می‌شود تا نسبت به بعضی از اطرفیان دچار سوءظن شوی. در این باره باید شناخت‌های خود را تکمیل کرد و بعد تصمیم گرفت چون بعضی از این سوءظن‌ها اشتباه است.

حالا نوبت شادمانی توست. تو در راه هدفت بسیار سخت‌کوش و خستگی‌ناپذیر هستی. درست است که خواسته مهم تو ظاهرا درنیافتنی است اما توجه داشته باش که تلاش تو ممکن است هر ناممکنی را ممکن کند.

تفریح و خوش‌گذرانی خوب است اما اگر زیاده‌روی کنی ممکن است دچار مشکل شوی و بسیاری از موفقیت‌هایی را که در چند قدمی تو است از دست بدهی.

برای بدست آوردن سود مالی می‌توان زحمت کشید و تلاش کرد. بدست آوردن پول یا موقعیت در دستان توست اگر به تلاشت ادامه دهی.

8متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

مشکلی ذهن شما را درگیر و شما را گوشه گیر کرده است. اما این راه درستی نیست که در پیش گرفته اید. بهتر است به دیگران اعتماد کنید و راه حل آن را به آنها واگذار کنید. برای رسیدن به اهداف تان، قدم هایتان را محکم تر بردارید تا تغییرات بزرگ تری در زندگی تان رخ دهد. امروز زمان خوبی برای بستن قرار داد یا امضا کردن برگه ای نیست. بنابراین هر قول و قراری را به فردا موکول کنید. مطمئنا نتایج بهتری خواهید گرفت. مسیر همیشگی تان را تغییر بدهید یا غذای تازه ای درست کنید تا در رفتارتان تغییر تازه ای که به دنبالش هستید ایجاد شود. کسی از شما رنجیده که بهتر است دل او را به دست آورید. در مورد خواسته تان از دریچه عقل و منطق به موضوع نگاه کنید تا بتوانید به زندگی لبخند بزنید. درحال حاضر تغییر شغل به صلاحتان نیست.

نگاهتان را به زندگی تغییر دهید و رویکردی مثبت‌ به زندگی درپیش بگیرید. فراموش کرده‌اید که انسان‌های موفق، اعتمادبه‌نفس سرشاری دارند و کارهای مهم زندگی‌تان را با نبود اعتماد‌به‌نفس انجام می‌دهید، این وضعیت گره‌ای بزرگ در کار شما انداخته و از موفقیت فاصله گرفته‌اید. امروز زمان مناسبی است که فکری به حال این شرایط بردارید و به خودتان قول بدهید که با اعتماد‌به‌نفس بیشتری زندگی را در پیش بگیرید. کار مهمی در پیش رو دارید اما این کار به دلیل نبود سرمایه متوقف خواهد شد، در برابر این مشکل کمر خم نکنید و با درمیان گذاشتن این مشکل با دوستان و آشنایان، سرمایه لازم را برای انجام این کار فراهم کنید. کمی به خودتان استراحت بدهید و برای روزهای شلوغ انرژی کسب کنید. به رفتار همسر یا عشق زندگی‌تان مشکوک شده‌اید و تمام رفتارهای ایشان را زیرنظر دارید، اجازه ندهید این وضعیت فاصله‌ای عمیق میان شما و عشق‌زندگی‌تان ایجاد کند و در اولین فرصت با ایشان صحبت کنید و در کنار هم چاره‌ای برای این وضعیت بردارید. حادثه‌ا‌ی بد و ناخوشایندی را در زندگی تجربه کرده‌اید و به‌رغم اینکه مدتی از این حادثه می‌گذرد، اما هنوز هم ناراحت هستید و فکر این حادثه گاه و بیگاه ذهن شما را به خود مشغول می‌کند. ادامه این رویکرد به غیر از افسردگی چیزی برای شما به دنبال ندارد، در نتیجه در اولین فرصت فکری به حال این وضعیت بردارید و به هر قیمتی که شده این حادثه ناخوشایند را فراموش کنید.  برنامه‌های دقیق و حساب‌شده‌ای برای موفقیت ترسیم نمایید. مهمان ناخوانده‌ای از راه خواهد رسید. از این مهمان پذیرایی کنید و مطمئن باشید لحظه‌های شادی را در کنار هم تجربه خواهید کرد.  غصه‌ای که مدت‌ها است شما را ناراحت کرده امروز از بین می‌رود. از این شرایط درس بگیرید و در آینده‌ به گونه‌ای زندگی کنید که غصه‌ها و ناراحتی‌ها راه منزل شما را پیدا نکنند.

فال روزانه فردا آذر (پنج شنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۱)

 

باید وقت کافی به خودت بدهی تا بتوانی با تفکری درست در این باره تصمیم بگیری. شتابزدگی و عجله تو را پشیمان خواهد کرد. با تامل بیشتر می‌توان موفق‌تر شد.

شاید بد نباشه امروز کمی معاشرتی باشی و به این بهانه با کسانی که مدتهای ندیده‌ای ملاقات کنی. می‌تونی در مورد موضوعات زیادی باهاشون صحبت کنی.

تو در شرایطی خوبی از لحاظ جسمی و روحی هستی پس برای خودت دردسر و بیماری درست نکن و از نعمت سلامتی‌ات لذت ببر.

برای اینکه بتونی اوضاع مالیت را تکان بدهی باید کمی جسارت و شجاعت داشته باشی. زمینه برایت فراهم شده پس تردید نکن و با قدرت وارد کار شو. کسانی هستند که در این کار به تو کمک می‌کنند.

9متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

شما اخیرا استرس های زیادی را تجربه کرده اید اما کاری از دست تان بر نمی آید. تنها چیزی که به آن نیاز دارید، گذر زمان است. بهتر است که برای مدتی همه چیز را رها کنید تا زمان خودش گره از کارتان بگشاید. اگر در میان دوستان تان مشکلی به وجود آمده، خودتان را کنار بکشید. دخالت شما ممکن است سوتفاهم هایی را بوجود آورد که به صلاح تان نیست. برای خرید چیزی دست دست می کنید، هر چه زودتر وارد عمل شوید، سود بیشتری نیز به دست خواهید آورد. پذیرای مسافر یا میهمانی خواهید بود. مدتی که او در کنارتان است لحظه های خوبی را سپری خواهید کرد که برای هردویتان خاطره خواهد شد. در مورد مسئله کاری از گروهی که قدرتان را نمی دانند فاصله بگیرید، نادانی دیگران از ارزش های شما کم نمی کند. شخصی دوستتان دارد و همه حرکات شما را زیر نظر دارد.

اتفاق پیش‌بینی نشده‌ای انتظار شما را می‌کشد و امروز بیشتر از همیشه مواظب باشید.  مدتی پیش پول خود را برای انجام کاری سرمایه‌گذاری کرده‌ بودید و تاکنون سود چشمگیری از این سرمایه‌گذاری روانه حساب‌های بانکی‌تان نشده‌است. اما امروز سایه همای سعادت روی سر شما می‌افتد و از این سرمایه‌گذاری سود قابل‌توجهی را به جیب خواهید زد. احتمال زیادی وجود دارد که یکی از اطرافیان امروز از در ناراحتی و دلخوری با شما وارد شود. به صلاح شما نیست که با این فرد جروبحث کنید. گفته‌‌های ایشان را به باد فراموشی بسپارید و رفتار وی را تحویل نگیرید. عشقی آتشین انتظار شما را می‌کشد. مواظب باشید که عقل و منطق خود را در این عشق از دست ندهید و قبل از اینکه به دامن عشقی گرم و سوزان بیفتید، جوانب مختلف این کار را دوباره بررسی نمایید. مسئولیت‌های جدیدی به شما واگذار خواهد شد. این مسئولیت‌‌ها را با جدیت دنبال کنید و به اطرافیان ثابت نمایید که آماده انجام کارهای مهم‌تری در زندگی هستید. رهسپار مسافرت هستید و بار سفر بسته‌اید، در این مسافرت احتمال گم شدن لوازم شما وجود دارد، در نتیجه تا می‌توانید مواظب لوازم سفر باشید و اجازه ندهید سهل‌انگاری و حواس‌پرتی این مسافرت را به کام شما تلخ کند. اعضای خانواده شما را حسابی تحویل می‌گیرند و برنامه‌های خاصی برای شما در نظر گرفته‌اند. لطف اهل منزل را به خاطر داشته باشید و در اولین فرصت محبتهای ایشان را جبران کنید.

فال روزانه فردا دی (پنج شنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۱)

 

غیرت خوب است و نگهبان عشق. اما همین غیرت اگر از حد و حدود خود خارج شود تردیدها را دامن می‌زند و آنوقت بدگمانی و تردید به جای اعتماد و یقین می‌نشیند. به همین راحتی می‌توانی همه چیز را خراب کنی.

یک ملاقات و یا حضور در جمع دوستان برایت خاطره‌انگیز خواهد شد. از طرف دوست یا خانواده‌ای نزدیک، خبرهای خوشی برای تو و خانواده‌ات در راه است. از راه دور خبر بسیار مسرت بخشی خواهی شنید. موضوع یک مسافرت به خوبی و خوشی به انجام می‌رسد.

اگر مشکل اضافه وزن داری پیشنهاد می‌کنم: روزانه به ورزش بیشتری نیازمندی، به طور متعادل و منظم غذا بخور، با تناسب غذایی سالم‌تر غذا بخور و برای اضطراب و نگرانی‌ات راه‌حلی پیدا کن تا باعث سلب آسایشت نشود.

به کمک یکی از دوستانت مشکلی که آزارت می‌داد، رفع می‌شود. در یک آزمون و یا رقابت کاری موفق می‌شوی و نگرانی‌ات بی‌مورد است چون این موفقیت زمینه‌ساز تحولات اقتصادی بعدی برایت خواهد بود.

10متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

اگر کاری را آغاز کرده اید، بهتر است که آن را هر چه زودتر به اتمام برسانید. کارهای نیمه کاره تنها از شما انرژی می گیرد. امروز استرس و تنش های زیادی را در ارتباط با دیگران تحمل خواهید کرد. بنابراین هر چه وقت تان را در تنهایی بگذارید، اعصاب تان هم آرام تر است. ایده هایی در مورد رابطه عاطفی تان در سر دارید که می تواند تغییرات موثری را در رابطه عاطفی تان ایجاد کند. اگر در مورد اجرای آنها شک دارید، بهتر است که هر چه زودتر شک و دودلی تان را دور بریزید و وارد عمل شوید. جسارت در چنین روزی به کمک شما خواهد آمد. مبلغی یا هدیه ای کوچک دریافت می کنید که خوشحالتان می کند و نظرتان را در مورد مسئله ای عوض می کند. این روزها از دست شخصی بسیار ناراحتید و از عصبانیت دائم با خودتان حرف می زنید. اما به روی شخص مقابلتان نمی آورید. برای یک تصمیم گیری کاری یا تحقیقاتی به سراغ شما خواهند آمد.

اجازه ندهید مشکلاتی که با آنها روبرو هستید شما را ناامید کند و در اولین فرصت نیروی لازم برای مبارزه با مشکلات را بدست آورید. میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان مشکلی کوچک و پیش‌پاافتاده قرار دارد و این مشکل رابطه گرمی که داشتید را به سردی کشانده‌است. ادامه این وضعیت چیزی به‌غیر از فاصله‌ای عمیق میان شما و عشق‌زندگی‌تان به دنبال نخواهد داشت. در نتیجه اختلاف‌های جزئی و پیش‌پاافتاده را کنار بگذارید و از امروز با محبت بیشتری زندگی را در پیش بگیرید. اخبار فرخنده‌ای به دست‌تان می‌رسد، این اخبار را با اعضای خانواده درمیان بگذارید و اهل منزل را در شادی‌ این اخبار سهیم کنید.   مهارت‌های جدیدی را برای پیشرفت در کار و زندگی فرا بگیرید.  به خاطر داشته باشید که با سبک زندگی ناسالم، نه تنها خود را به خطر می‌اندازید، بلکه سلامت افراد خانواده شما نیز به خطر می‌افتد.

فال روزانه فردا بهمن (پنج شنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۱)

 

تو فرد مغروری هستی و این غرور بعضی اوقات دست و پا گیر می‌شود. بهتر است این‌بار تو قدم پیش بگذاری و موضوع را حل و فصل کنی.

یکی از خواسته‌هایت به زودی عملی خواهد شد که باعث خوشحالیت می‌شود. در موقعیت کاری یا تحصیلی‌ات موفقیتهای سودآوری کسب می‌کنی.

استفاده از ترکیب‌های شاد در رنگ لباسهایت روحیه‌ات را تغییر می‌دهد. شاید به نظر کار بزرگ یا خاصی نباشد اما تو را سرزنده و شاد می‌کند.

از جایی که فکر نمی‌کردی، مقداری پول و یا هدیه به دستت می‌رسد. یک قرارداد یا سند را باید امضاء کنی. تعهدات تازه‌ای به عهده‌ات گذاشته میشود.

11متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

این روزها زیاد از حد به فکر پول درآوردن هستید و همین موضوع تمام انرژی و وقت شما را گرفته و بدتر از همه عصبی تان کرده است. بهتر است که امروز را روی صندلی راحتی تان بنشینید و کمی ذهن تان را خالی کنید. شما احتیاج به امنیت دارید و آن را جز در کنار خانواده و دوستان تان پیدا نخواهید کرد. بنابراین زمانی را برای گذراندن با آنها خالی کنید. پس از مدتی خواهید دید که زندگی تان چقدر لذت بخش تر از قبل خواهد شد، حتی با درآمدی کمتر. در مورد مسئله ای احساسی شما به اندازه کافی نصیحت شنیده اید حالا وقت عمل است، اگر دقیق باشید و روی اصول پیش بروید، مطمئنا می توانید به نیت تان برسید. فکر می کنید به دلیل کمبود مالی تمام درها به رویتان بسته شده و این روزها دائم دنبال راه چاره می گردید.

روز بسیار فرخنده‌ای را در پیش‌رو دارید و سرگرمی‌های زیادی انتظار شما را می‌کشد. از این شرایط بیشترین استفاده را ببرید و لحظه‌های شادی را تجربه کنید. مدتی است که به فکر خرید کالای گران‌قیمتی افتاده‌اید و می‌خواهید با خرید طلا یا کالاهای آنتیک و شیک، تجربه‌ای از خریدی لذت بخش را به خودتان هدیه بدهید. امروز بهترین زمان برای خرید است و مطمئن باشید از کالایی که امروز خریداری می‌‌کنید نه تنها راضی و خوشنود خواهید شد، بلکه به لحاظ مالی نیز این کالا افزایش قیمت پیدا می‌کند و از این خرید سودی به جیب می‌زنید. مهمانی بزرگی ترتیب داده‌اید و دوستان و آشنایان را دعوت کرده‌اید، تا جایی که می‌توانید شرایط راحتی و خوشی مهمان‌ها را فراهم کنید و تمام سعی خود را به کار گیرید تا مهمانی خاطره‌انگیزی را در ذهن مهمان‌ها ماندگار نمایید. نگرانی‌های خود را به همسر یا عشق‌زندگی‌تان منتقل نکنید. انتقال این نگرانی‌ها چیزی به‌غیر از نگرانی و اضطراب برای ایشان به دنبال ندارد.  اعضای خانواده امروز برای اینکه وقتی را با آنها سپری نمی‌کنید از شما گله‌مند خواهند شد.

 

فال روزانه فردا اسفند (پنج شنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۱)

 

بعضی از تصمیمات مهم را باید به زمان دیگری موکول کرد چون در حال حاضر امکان و شرایط انجام آنها وجود ندارد. با صبر و خودداری می‌توان به نتیجه رسید.

همین روزها به یکی از آرزوهای بزرگت می‌رسی. در محیط دوستانه و یا خانوادگی‌ات خواسته تو پذیرفته می‌شود. به هر حال روزهای خوب و شیرینی در پیش داری.

اگر در خانه یا حیاط فضایی برای نگهداری از گل و گیاه داری، می‌توانی روزی نیم ساعت با باغچه و گل و گیاهت سرگرم باشی. این کار به فکر و رو تو آرامش می‌دهد.

دست از خواب و خیال بردار. بهتر است منطقی باشی و راه‌حلی برای بحران مالی که در پیش داری پیدا کنی.

12متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

امروز همه چیز به نظر منظم می رسد و شما هم از این که توانستید برنامه هایتان را به خوبی پیش ببرید خوشحالید. از این رو بهتر است که امروز را به استراحت سپری کنید و به خودتان پاداش دهید. به زودی کاری انجام می دهید که نه تنها اعتماد به نفس خودتان را بالا می برد، بلکه در نگاه دیگران نیز قدرتمندتر از قبل دیده خواهید شد. البته یادتان باشد که در هر راهی آهسته اما پیوسته قدم بگذارید در غیر این صورت زود خسته می شوید. فرصت خوبی ست تا در مورد موضوعی که ذهن تان را درگیر کرده با شریک زندگی تان صحبت کنید. کمی بیشتر صبور باشید که کار دنیا به کامتان می شود. اسرارتان را فاش نکنید، این شیوه عاقلانه ای است. از شما لغزشی سر زده که خود را خجالت زده می بینید. بهتر است به جای سرزنش مداوم خودتان همین حالا برای جبران تلاش کنید. ماهی را هر وقت از آب بگیرید تازه است. مرادتان رواست. نذرتان را ادا کنید.

انسان شکاکی هستید و به زمین و زمان شک دارید، این روحیه امروز شما را به دردسر بزرگی خواهد انداخت. فرصتی برای افزایش درآمد دارید اما قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، جوانب این کار را حسابی بررسی نمایید. اعضای خانواده وقت زیادی از شما را می‌گیرند و امروز فرصتی برای رسیدگی به کارهای شخصی پیدا نمی‌کنید. احساس می‌کنید که بدون همسر یا عشق‌زندگی‌تان حتی برای لحظه‌ای نمی‌توانید دوام بیاورید. این احساس را با عشق‌زندگی‌تان درمیان بگذارید و جام وجود ایشان را از عشق سیراب کنید. زحمتی که برای انجام کار مهمی کشیده‌اید امروز نتیجه می‌دهد. دید کاملی از توانایی‌ها و نقاط ضعف خود ندارید و این وضعیت جلوی پیشرفت شما را گرفته است. در اولین فرصت شناخت بیشتری از توانایی‌ها و ضعفهای خود پیدا کنید و شیوه زندگیتان را بهبود بخشید. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و یکی از اعضای منزل وجود دارد.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار