فال روزانه پنج شنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۱

به گزارش رصد روز ، فال روزانه پنج شنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ و فال روز تولد سی و یکم شهریور و فال روزانه فردا سی و یکم شهریورماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال ...

به گزارش رصد روز ، فال روزانه پنج شنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ و فال روز تولد سی و یکم شهریور و فال روزانه فردا سی و یکم شهریورماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.در ادامه فال فردا ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ را می خوانیم.

فال روزانه فردا فروردین ( پنجشنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ )

این روزها مورد انتقاد و سرزنش قرار می‌گیری. اما نباید ناراحت باشی چون همه اینها از روی دوست داشتن و علاقه زیاد به توست. هر انسانی وقتی کسی را دوست داشته باشی و نگران آینده او باشد، عکس‌العمل‌های متفاوتی نشان می‌دهد.

موقعیت‌های درآمدسازت را یکی پس از دیگری از دست می‌دهی و هنوز در استراحت به سر می‌بری!! استراحت وقتی معنی دارد و لذتبخش خواهد بود که در پی یک دوره کار و تلاش سخت باشد. برای کسی که هیچ کاری نکرده باشد، استراحت هم لذتی نخواهد داشت.

1متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

انسان سخت‌کوش و پرتلاشی هستید، امروز زمان آن فرا رسیده که کمی استراحت کنید و خستگی‌ها را از تن بیرون نمایید. روز حساسی را آغاز کرده‌اید و اگر حواستان را بیشتر از همیشه ‌جمع نکنید، ضرر هنگفتی را تجربه خواهید کرد. در نتیجه تا می‌توانید مواظب باشید و روز را بدون هرگونه ضرر و زیان به پایان برسانید. شرایطی مهیا می‌شود تا بعدازظهر به همراه دوستان بیرون بروید و حسابی خوش بگذرانید. امروز روز عاشقی شما است و اگر تاکنون عاشق نشده‌اید امروز چشمتان به یاری خوش‌قدوبالا می‌افتد و در اولین نگاه عاشق ایشان خواهید شد. این عشق را جدی بگیرید و مطمئن باشید که با عشقی گرم و آتشین طرف هستید. مشکلی که در محل‌ کار با آن روبه‌رو هستید را با کمک همکاران پشت ‌سر بگذارید. زمانی برای استراحت و خلوت پیدا می‌کنید. به لطف این فرصت، خودتان را برای روزهای شلوغ آینده آماده کنید.

در محیط کار با فردی برای موضوعی برنامه ریزی می کنید. اگر چه ممکن است که کارهایتان طبق برنامه پیش نرود اما در نهایت تمام آنها به بهترین شکل ممکن عملی می شوند. فقط کافی است که از حرکت نایستید و به راهتان ادامه دهید. اگر امروز احساس کسالت و بی حوصلگی کردید، بهتر است که آخر شب تان را در کنار دوستانتان بگذرانید. آنها انرژی مثبتی را که شما نیاز دارید، به شما منتقل خواهند کرد. برای به دست آوردن کسی که دوستش دارید، تمام تلاش تان را بکنید تا در آینده ای نزدیک پشیمانی به سراغتان نیاید. یک واسطه بدون اطلاع شما برایتان کاری انجام می دهد که به نفعتان است. برای پیشرفت کاری نیاز به کمک دیگران دارید. رودربایستی را کنار بگذارید و از دیگران کمک بگیرید. رفتن به جایی خاطرات قدیمی را برایتان زنده می کند. با شخصی صحبتی می کنید که ختم به کار خیری می شود.




فال روزانه فردا اردیبهشت ( پنجشنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ )

به گذشته نباید بیش از اندازه بها داد. نباید اجازه داد که حوادث گذشته، زندگی حال و آینده تو را تحت تاثیر قرار دهد. روزهای خوبی در پیش داری به شرط اینکه به بهترین شکل از آنها استفاده کنی.

به طور متوسط هر فرد حداقل به مدت نیم ساعت در روز به ورزش هوازی با شدت کم (پیاده روی، باغبانی، کار در خانه) و ورزش هوازی با شدت متوسط (پیاده روی تند، حرکات موزون، دویدن، شنا) نیازمند است. تو در چه مرحله‌ای هستی!!!

پولت را در راهی خرج کن که برایت مفید باشد. خرج تراشی بیهوده نه تنها چیزی عایدت نمی‌کند بلکه پس از مدتی تو را درگیر مشکل هم خواهد کرد.

2متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

نقشه‌ای جدید برای پیشرفت و افزایش درآمد کشیده‌اید، این برنامه را ادامه دهید و مطمئن باشید که راه را درست می‌روید. رسیدگی به مشکلات اعضای خانواده را در اولویت کارهای خود قرار دهید. حضور بیشتری در کارهای گروهی داشته باشید و از هر فرصتی برای مشارکت در کارهای انسان‌دوستانه بهره بگیرید. فردی عاشق شما شده و امروز عشق بی‌پایانش را به شما ابراز خواهد کرد. این عشق را با تمام وجود پذیرا باشید و خاطره خوش این لحظه‌‌ها را برای همیشه در قلب خود جاوید نمایید. انسان ایده‌آل گرایی هستید و انتظارات زیادی از خودتان دارید، این وضعیت روحیه شما را تضعیف کرده و باعث شده تا احساس کنید که از عهده انجام کارهای مهم بر نمی‌آیید. به جای ادامه این رویکرد، به خودتان سخت نگیرید و توقع‌های خود را کاهش دهید. یکی از دوستان قدیمی که خاطره‌های خوشی از رفاقت با ایشان دارید امروز به دیدارتان می‌آید و فرصتی پیدا می‌کنید تا در کنار این دوست قدیمی بنشیند و از روزهای خوش گذشته بگویید.

حس می کنید که کلی کار روی سرتان ریخته و هر چه تلاش می کنید به اتمام نمی رسد. اما مراقب باشید زیرا تمام آنها باید با حساسیت بالایی انجام شوند. در جمعی قرار می گیرید و از صحبت های دیگران می فهمید که تنها شمایید که موضوعی را نمی دانید. بهتر است هر سوالی در ذهن دارید را بیان کنید. اگر شریک زندگی تان انتظاری از شما دارد اما نتوانستید هنوز آن را برآورده کنید، بهتر است که در این شرایط با او صحبت کنید و به او بفهمانید که این موضوع از کنترل شما خارج است. در هر شرایطی عجله نکنید تا با خطا مواجه نشوید. شخصی برای مشورت کردن به سراغتان می آید، فقط به او گوش کنید و راهنمایی اش کنید، قضاوت و یا نصیحتش نکنید. شما بعدا فرصت برای این کار خواهید داشت. یک درد جسمی دارید که مزمن شده، آن را جدی بگیرید و با دکتر مشورت کنید. بیهوده به خودتان نپیچید.




فال روزانه فردا خرداد ( پنجشنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ )

در برخورد با دوست و یا همسرت باید از مسائل روزمره فاصله بگیری. گریز زدن به فضایی عاطفی و رمانتیک نمک زندگی را بیشتر می‌کند. زندگی بدون عشق و عاطفه، سرد و یخ‌زده خواهد بود.

 

بعد از کار زیاد و تنش‌های روزمره، کمی استراحت برای تو ضروری است تا دوباره به وضعیت روحی و جسمی متعادل برسی و آرامشت را بازیابی.

وقتی اوضاع اقتصادی تو خوب است اینهمه تلاش و کوشش برای چیست؟؟ چیزهای مهمتر از کار و پول وجود دارد که تو باید آنها را هم در برنامه زندگی‌ات دخیل کنی. بهتر است کمی به خود و احساساتت برسی.

3متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

 

احساس می‌کنید مانند گذشته قوی و تندرست نیستید و همیشه احساس ضعف و خستگی می‌کنید. دلیل این وضعیت در کم‌تحرکی و ورزش‌نکردن نهفته است، در نتیجه از امروز فرصتی را برای ورزش کنار بگذارید و با استمرار در ورزش و تحرک، جلوی ضعف و خستگی را بگیرید. اگر حواستان را حسابی جمع نکنید، احتمال زیادی وجود دارد که با خرید کالاهای غیرضروری، حسابی ولخرجی کنید و ثبات مالی شما به خطر بیفتد. همسر یا عشق ‌زندگیتان ثابت کرده که همیشه پشتوانه شما در حل مشکلات است، در اولین فرصت بابت این روحیه از ایشان تشکر کنید و شما نیز پشت و پناه ایشان در رویارویی با مشکلات باشید.  کارهای امروز آن‌گونه که انتظار دارید پیش نمی‌رود و این وضعیت زمینه ناراحتی شما را فراهم می‌کند، اما بیش‌از‌حد سخت نگیرید و مطمئن باشید در روزهای آینده کارها راحت‌تر از چیزی که فکرش را بکنید انجام خواهد شد. قصد انجام کارهای مذهبی یا انسان‌دوستانه را دارید، امروز بهترین فرصت برای انجام کارهای خیر است و با انجام این کارها به لحاظ فکری به آرامش برسید.

امروز تلفنی به شما می شود که کمی نگران تان می کند به طوری که تمرکزتان را از دست می دهید. بهتر است که کمی به خودتان وقت دهید تا حقیقت برایتان روشن شود. پس خودتان را سرگرم کنید تا ذهنتان منحرف شود و خیالپردازی نکنید. در رابطه عاطفی خود گیر افتاده اید. احساس می کنید که خیلی از چیزها بر وفق مراد شما پیش نمی رود. از آنجا که شما و خواسته قلبی تان مهمترین چیز است، بهتر است که هر چه سریع تر آن را رها کنید. مطمئن باشید که به نفع هر دویتان است. گذشته های سخت و رنج آلود را چراغی فرا راه خود کنید و محکم و امیدوار به سوی آینده بروید. انجام یک معامله و یا خرید چیزی بسیار خوشحالتان می کند. با شخصی که دلتان هنوز با او صاف نیست درد دل نکنید، پشیمان می شوید. سری را که درد نمی کند، دستمال نبندید.




فال روزانه

فال روزانه فردا تیر ( پنجشنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ )

تو در راه عشق، برای دوستانت خودت را فدا می‌کنی اما آنها هیچ وقت نمی‌فهمند و روزی به خودشان می‌آیند که دیر شده و تو را از دست داده‌اند. اما دلگیر نباش چون به زودی با کسی آشنا می‌شوی که قدر تو را می‌داند و به تو کمک خواهد کرد.

هوشیاری تو به مسائل مالی نظر دیگران را جلب می‌کند. برخی فکر می‌کنند با این هوشیاری می‌شود همه درهای غیرممکن را باز کرد، اما چنین نیست. برای رسیدن سود اقتصادی قابل توجهی که در پیش رویت قرار خواهد گرفت، باید تلاش زیادی بکنی.

4متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

روز حساسی را آغاز کرده‌اید و حادثه‌ای شوم در کمین شما است. در این شرایط به صلاح است که بیشتر مواظب خود باشید و روز را به گونه‌ای به پایان برسانید که خطری وجود شما و آشنایان را تهدید نکند. امروز سهل‌انگاری‌های اطرافیان شما را به دردسر بزرگی می‌اندازد. به فردی که این سهل‌انگاری را انجام داده تذکر بدهید و به ایشان گوشزد کنید تا در آینده بیشتر حواسش را جمع کند. برای افزایش درآمد به فکر سرمایه‌گذاریهای بلندمدت باشید.  انسان حساس و زودرنجی هستید و از رفتار و گفتار اطرافیان بی‌دلیل ناراحت می‌شوید. ادامه این روحیه شما را به فرد منزوی تبدیل می‌کند که کسی علاقه‌ای به رابطه با شما ندارد، در نتیجه از امروز تصمیم بگیرید که این رفتار را کنار بگذارید و به راحتی از برخورد اطرافیان آزرده‌خاطر نشوید. قصد مشارکت تجاری یا عقد قراردادی را دارید، اما قبل از هرگونه فعالیت مالی، یک بار دیگر تمام شرایط کار را بررسی کنید. دوستان خود را با دقت بیشتری انتخاب کنید و رفقای ناباب را کنار بگذارید. رازی نهفته در سینه دارید و نمی‌خواهید این راز برملا شود، اما احتمال زیادی وجود دارد که همسر یا عشق‌ زندگیتان امروز به این راز مگو پی‌ببرد، در نتیجه از آنجایی که بعضی از رازها بهتر است برای همیشه سر به‌ مهر باقی بماند، روز را با احتیاط تمام به پایان برسانید و تمهیداتی به کار ببندید تا این راز برای همیشه در سینه شما پنهان شود.

کاری برای انجام دادن دارید که دوست دارید هر چه سریع تر آن را به اتمام برسانید اما پیشنهاد ما به شما این است که این کار را نکنید. عجله می تواند بعدها برایتان پشیمانی آورد. خودتان را برای وقوع اتفاقی آماده کرده اید اما این اتفاق خیلی راحت تر از آنچه شما انتظارش را داشته اید می گذرد. البته شاید مجبور شوید مقداری از پول هایتان را نیز خرج کنید اما نگران نباشید زیرا تمام آنها به دست تان باز خواهد گشت. امروز زمان خوبی برای یک رابطه دو نفره رمانتیک است. آن را از دست ندهید. این روزها پشت سر هم اتفاقاتی می افتد که شما را دل نگران می کند. از آنها نهراسید. تا می توانید این روزها در هیچ حالتی جا خالی نکنید و اجازه ندهید سیل حوادث شما را با خودش ببرد. کمی صبور باشید. این دریای طوفانی آرام می شود. درد دل نکنید پشیمان می شوید.




فال روزانه فردا مرداد ( پنجشنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ )

ترس از ریسک کردن باعث می‌شود تا فرصت‌های خوبی را از دست بدهی! باید با جرات و جسارت و با اعتماد به نفس کامل طرف مقابلت را انتخاب کنی. در این صورت وارد یک زندگی عاشقانه و بسیار دلچسب می‌شوی.

استعدادهای خوبی داری که اگر از آنها خوب استفاده شود تو را به قله‌های بلند موفقیت خواهد رساند و گنجی در درون خانه توست که باید آن را کشف و استخراج کنی وگرنه فقیر و محروم خواهی ماند.

5متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

به لحاظ سلامتی و شادابی امروز چیزی کم‌و‌کسر نخواهید داشت. به فکر اعضای خانواده باشید و اهمیت بیشتری به آنها بدهید. احتمال زیادی وجود دارد که با انجام کار ناشایستی زمینه دلخوری پدر یا مادر یا بزرگان فامیل را فراهم کنید. یکی از اعضای خانواده امروز به کمک شما نیاز دارد، دست این فرد را بگیرید و مطمئن باشید که ایشان کمک شما را به یاد خواهد داشت و در آینده این کمک را جبران می‌کند. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز برای جلب رضایت شما خودش را به آب‌و‌آتش خواهد زد تا لحظه‌های عاشقانه‌ای را در کنار هم سپری کنید. معامله مهمی را در پیش دارید و به نفع‌ شما است که قبل از هرگونه معامله‌ای، یک‌بار دیگر شرایط این معامله را بررسی نمایید. با شرکت در کارهای خیر و خداپسندانه به لحاظ روحی به آرامش برسید.

امروز پیغام یا خبر عجیبی دریافت می کنید. اطلاعاتی که در هر حال حاضر در دست دارید شما را گیج کرده است به طوری که نمی دانید چه قدمی بردارید. اگر این موضوع برایتان اهمیت دارد، سعی کنید که از صحت آن اطمینان حاصل کنید سپس قدم های بعدی را بردارید. برنامه های زیادی برای آینده تان دارید. برای انجام آنها بهترین کار این است که با شخصی معتمد مشورت کنید و نظر بخواهید تا بتوانید به نحو احسن آنها را به نتیجه برسانید. اگر چه اکنون سرتان به شدت شلوغ است اما اگر کارهای امروزتان را به فردا موکول کنید، شرایط برایتان سخت تر خواهد شد. پس بهتر است همین امروز برای اتمام کارهای نیمه تمامتان اقدام کنید. اعصابتان از جای دیگری به هم ریخته و عصبانیت تان را جای دیگری بروز می دهید. بهتر است این روزها تا می توانید وارد هیچ بحثی نشوید. کار خیری انجام می دهید و قلبتان آرام می گیرد. شخصی را ملاقات می کنید که به شما پیشنهاد بسیار خوبی می دهد. به حرف های او گوش کنید.




فال روزانه فردا شهریور ( پنجشنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ )

دوست و یا همسرت، به زودی رفتارهای عجیبی از خود نشان می‌دهد. او تمرکز تو را بهم زده و ناراحتی‌هایش را بی‌مورد سر تو خالی می‌کند. به جای اخم کردن و غر زدن، بهتر است علت را جویا شوی و با او همدردی کنی.

تلاش و فعالیتهای اقتصادی تو به گونه‌ای شده که هر مانعی را می‌توانی با توانایی و اقتدار کامل از بین ببری. تنها ممکن است بعضی سهل‌انگاری‌های تو در مواقع حساس روند صعودی‌ات را کند کند پس باید هشیار باشی.

6متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

امروز یکی از بزرگ‌ترین مشکلات زندگیتان به خوبی و خوشی از سر راه‌تان برداشته می‌شود. بیشتر از همیشه مواظب خود باشید و سبک زندگی سالمی را درپیش بگیرید. خرج سنگینی روی دستتان قرار می‌گیرد. به نفع شماست که بیشتر از همیشه حواستان به خرج‌های زندگی باشد.  قصد انجام کارهای مذهبی یا انسان‌دوستانه را دارید، امروز بهترین فرصت برای انجام کارهای خیر است تا با انجام این کارها به لحاظ فکری به آرامش برسید. مشکلی کوچک میان شما و همسر یا عشق‌ زندگیتان وجود دارد و امروز این مشکل زمینه دلخوری عشق ‌زندگیتان را فراهم می‌کند، اجازه ندهید این مشکل فاصله‌ای عمیق میان شما بیاندازد و در اولین فرصت چاره‌ای برای حل مشکل بردارید. کار مهمی را پشت‌گوش انداخته‌اید و اگر این کار را امروز به پایان نرسانید، به دردسر بزرگی می‌افتید. ممکن است ناخواسته کار نادرستی انجام دهید و زمینه ناراحتی یکی از آشنایان را فراهم کنید.   در انجام کارهای منزل کوتاهی می‌کنید و این وضعیت زمینه دلخوری اعضای خانواده را فراهم کرده است. اجازه ندهید این دلخوری به کدورتی عمیق تبدیل شود و در اولین فرصت به اهل منزل ثابت نمایید که از هر فرصتی برای رسیدگی به کارهای خانه بهره می‌گیرید.

امروز زمانی ست که باید طرف منطق تان را بگیرید. خبری در رابطه با شرایط مالی به شما می رسد که فکر می کنید خبر بدی ست اما در واقعیت اینطور نیست. قبل از هر اقدامی با اطرافیان تان مشورت کنید سپس با منطق تان تصمیم بگیرید. دیگران شما را به انجام کاری در مورد رابطه عاطفی تان تشویق می کنند اما شما انگیزه لازم را ندارید. بگذارید تا زمانی که دل خودتان کامل به آن رضایت داشت، انجامش دهید. به زودی چند دیدار و ملاقات آینده ساز برایتان پیش می آید که می تواند مسیر زندگی تان را تغییر دهد. گذشته را نمی توان جبران کرد. همه گاهی در جاده زندگی می افتند و گاهی به سرعت به جلو پیش می روند. یک ریسک کاری می کنید که ختم به خیر خواهد شد. از شخصی که نگرانش هستید، کاری در زمانی که توقعش را دارید به پایان نخواهد رسید.



فال روزانه مهر

فال روزانه ایران حافظ در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین مهر ماه می گوید : تو فقط به فکر منافع و خواسته‌های خودت هستی و انتظارداری که او هم بدون چون و چرا و با قربون صدقه همه چیز را بپذیرد. بهتر است او را هم به حساب بیاوری و کمی برایش ارزش و احترام قائل باشی.

در خصوص توصیه های اجتماعی فال فردا نوشته شده است : یک موفقیت کوچک هم کافی است تا این فضا را عوض کرده و دوباره تو را سرحال و شادمان کند. می‌توانی از این موفقیت کوچک نردبانی بسازی برای رشد و رسیدن به موفقیت‌های بزرگ.

فردا درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است :

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : پیشنهادی کاری و یا تحصیلی مطرح می‌شود که ظاهرا در آینده سود مالی خوبی برایت خواهد داشت. بهتر است از اول شرایط و توقعاتت را مطرح کنی تا بعدها مشکلی پیش نیاید.

7متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

اهل منزل امروز حسابی هوایتان را دارند و کاری می‌کنند که به شما بد نگذرد. روز شلوغی را آغاز کرده‌اید و کارهای زیادی برای انجام ‌دادن دارید، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که کارهای امروز به خوبی و خوشی انجام می‌شود و فرصتی پیدا می‌کنید تا در انتهای روز، قدری خستگی در کنید و استراحت نمایید.  مدت زیادی است پولی به کسی قرض داده‌اید و فردی که از شما پول قرض کرده، تاکنون بدهی خود را پس نداده است. امروز اوضاع تغییر می‌کند و این فرد دِین خود را ادا می‌کند. از این وضعیت درس بگیرید و در آینده پولی که با هزارو‌یک زحمت‌ بدست آورده‌اید را به هر کسی قرض ندهید. اجازه ندهید مشکلات اعضای خانواده، زمینه حواس‌پرتی شما را فراهم کند.  با شکست غریبه نیستید و اجازه داده‌اید احساس شکست بر شما غلبه کند، به جای فکر به شکست‌هایی که تجربه کرده‌اید، به موفقیت‌ فکر کنید و به دنبال پیشرفت‌های بیشتری باشید.  می‌خواهید قسمتی از پس‌انداز خود را برای انجام کاری سرمایه‌گذاری کنید، اما همسر یا عشق ‌زندگیتان با این تصمیم مخالف است و مانع شما خواهد شد. فرصتی دست می‌دهد تا با حضور در کنار دوستان و آشنایان، اضطراب‌ و نگرانی‌ها را فراموش کنید.

اوضاع اطرافتان کمی بهم ریخته اما سعی کنید که از آنها دوری کنید و تا می توانید از سوتفاهم ها فاصله بگیرید در غیر این صورت اش نخورده و دهن سوخته می شوید. زیرا اگر این موضوع دامن شما را نیز بگیرد، رهایی از آن دشوار است. موضوعی در رابطه با روابط عاطفی ذهن تان را درگیر کرده اما تظاهر می کنید که چنین نیست. اینکه سرتان را مانند کبک در برف کرده اید تنها به خودتان آسیب می رساند. پس به جای این که فرصت هایتان را از دست دهید، آگاهانه راهی را که خودتان فکر می کنید درست است پیش بگیرید. اگر چه یک بیماری از سر شما گذشت اما احتیاط شرط لازم است، پس سلامتی تان را جدی بگیرید. در مورد مسئله ای لازم است ایده ها و نظرات آرمانگرایانه و کمال طلبانه تان را کمی تعدیل کنید. هیچکس کامل و بی ایراد نیست. یک مشکل مالی تان برطرف می شود. به دوستان خوب خود بیفزایید و روابط اجتماعی خود را مستحکم تر کنید. از اشتباهات خود در گذشته درس عبرت بگیرید.




فال روزانه فردا آبان ( پنجشنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ )

این تعصب کور، بی‌اعتمادی را به وجود می‌آورد. کسی که اسیر بافته‌های ذهن و تصورات بیمارگونه خود باشد نسبت به همه حتی نزدیکترین دوستان خود شک خواهد کرد. باید به خود و دیگران اعتماد داشت.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : امروز روز شانس تو خواهد بود. باید موقعیت‌های پیش رویت را شکار کنی. از دست دادن فرصتها به نفعت نخواهد بود.

8متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

به لحاظ مالی روز بسیار خوبی را در پیش دارید و پولی به دستتان می‌رسد، شرط‌ عقل این است که تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید. یکی از اعضای خانواده گرفتار مشکل مالی است و بدهی سنگینی بالا آورده، هر کاری که از دست‌تان برمی‌آید را برای حل مشکل این فرد انجام دهید و مطمئن باشید که محبت‌های شما از چشم ایشان پنهان نخواهد ماند و در آینده در مشکلات دست شما را خواهد گرفت.  اوضاع مالیتان بهبود پیدا می‌کند و شاهد افزایش درآمدی خواهید بود. قسمتی از این پول را برای روز مبادا کنار بگذارید. عازم سفر هستید اما در آخرین لحظه این سفر به آینده موکول می‌شود. جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که این سفر به غیر از دردسر چیزی برای شما به دنبال نخواهد داشت. اهمیت زیادی به عشق‌ زندگیتان می‌دهید و لحظه‌ای از محبت و عشق‌ورزی به ایشان غافل نمی‌شوید، امروز همسر یا عشق ‌زندگیتان به شما ثابت می‌کند که ایشان نیز علاقه بی‌پایانی به شما دارد و از بودن در کنار شما راضی و خوشنود است.

شخصی قصد دارد که شما را تحت فشار قرار دهد. بهتر است که خیلی بی تفاوت خودتان را نشان دهید و سرتان در کار خودتان باشد. امروز در بیان حرف های خود دچار مشکل می شوید و فکر می کنید که دیگران شما را درک نمی کنند اما در واقع این خود شمایید که باید واضح تر و روشن تر صحبت کنید. اگر این روزها تمرکزتان را بیشتر روی کارتان بگذارید، بازدهی بهتری خواهید گرفت. شریک زندگی شما به زودی موضوعی را با شما در میان می گذارد. به جای این که به سرعت به او پاسخ دهید، اول خوب فکر کنید. از شخصی که حرفش با عملش یکی نیست جانب داری نکنید آبروی شما را جلوی دیگران می برد. در مورد یک مسئله مالی تمام تخم مرغ هایتان را در یک شانه نچینید. منتظر رسیدن مسافر یا بسته ای هستید. از شما برای رفتن به جایی دعوت خواهد شد که این دعوت بسیار خوشحالتان می کند.




فال روزانه فردا آذر ( پنجشنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ )

کسی برای تو دعا می‌کند و آرزوی خوشبختی تو را دارد. هیچ چیز بهتر از دوستی و عشق نیست.

اوضاع همیشه اینطور نخواهد بود. حتی پیش از آنکه تو تصور می‌کردی، این شرایط تغییر خواهد کرد و آن‌وقت تو به آرزوی بزرگ خود می‌رسی. روزهای بهتری در راه است پس لبخند بزن.

با کمی ورزش روحی مثل یوگا و مدیتیشن، همه چیز روبه‌راه می‌شود و سلامتی‌ات به خطر نخواهد افتاد. فراموش نکن که عصبانیت و خشم روح تو را مریض و آزرده می‌کند پس از آن برحذر باش.

یک بحران اقتصادی، شرایط سختی را به تو تحمیل می‌کند. باید بر اعصابت مسلط باشی چون این شرایط دوام ندارد و به زودی رفع خواهد شد.

9متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

از ورزش دوری گرفته‌اید و این وضعیت سلامت شما را به خطر انداخته است. قبل از اینکه کم‌تحرکی برای شما دردسر درست کند، از امروز فرصتی را برای ورزش کنار بگذارید و اجازه ندهید کسالت و بیماری، سلامت وجود نازنین‌تان را به خطر بیاندازد. پولی که برای خرید کالای مهمی نیاز دارید امروز به دستتان می‌رسد. موقعیت خرید کالای دلخواه خود را از دست ندهید و قبل از اینکه این پول خرج شود، کالای موردعلاقه‌تان را سفارش دهید.  به اعضای خانواده ثابت کنید که بیشتر از همیشه به فکر آن‌ها هستید.  بیشتر از همیشه به فکر اعضای خانواده باشید و به اندازه‌ای به آنها رسیدگی کنید تا جایی برای گله‌ و شکایت باقی نماند.  یکی از همکاران یا همسایه‌ها نقشه‌های شومی برای شما کشیده و امروز دست این فرد پیش شما رو می‌شود. در کنار انجام کارهای روزانه شرایطی مهیا می شود تا کمی در خیابان قدم بزنید و به آینده فکر کنید. نهایت استفاده را از این فرصت ببرید و برای پیشرفت و موفقیت بیشتر نقشه بکشید. حرف‌های ناگفته زیادی برای بازگوکردن به همسر یا عشق ‌زندگیتان دارید، امروز این فرصت فراهم می‌شود تا سفره دل را پیش عشق ‌زندگیتان باز کنید.

بر اثر خبرهایی که شنیده اید، کمی ذهن تان درگیر شده است. مطمئنا فردا ذهن شما آزادتر خواهد شد و منطقی تر تصمیم می گیرید بنابراین دور کارهای مهم را خط بکشید. از آنجا که شما عادت دارید ناراحتی تان را پشت کارهایتان پنهان کنید، امروز نیز این اتفاق برایتان می افتد. اما این کار در دراز مدت می تواند نتایج منفی بر جسم و روح تان وارد کند. بنابراین به جای حرص و جوش خوردن بیشتر به فکر سلامتی جسمی و روحی تان باشید. به زودی فردا سر راهتان قرار می گیرد که زندگی تان را دچار تغییرات زیادی خواهد کرد. روزهای پیش رو سرشار از نور و طراوت است بسته به آنکه همچنان پشتکار داشته باشید. از شخصی که به شما بی مهری می کند دوری کنید هر چقدر هم که به او علاقمند هستید، ادامه این روند شما را فرسوده می کند. در جمعی حرفی خواهید شنید، تا می توانید خودتان را کنترل کنید.




فال روزانه فردا دی ( پنجشنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ )

به جای قضاوت‌های خام و نپخته می‌توان کمی صبر کرد و حوصله به خرج داد تا بعضی مسائل روشن شود. در این صورت بهتر می‌توانی داوری کنی و یا حداقل از بعضی خطاها پیشگیری نمایی.

همیشه نباید منتظر باشیم تا دیگران به ما هدیه‌ای بدهند یا با کارهایشان ما را به وجد بیاورند. بعضی اوقات نیاز است که خودمان این انرژی مثبت را بخود بدهیم.

اگر می‌خواهی از سلامتی کامل خود مطمئن شوی می‌توانی با پیاده‌روی و خوردن غذای سالم و ۷ لیوان آب در روز به نتیجه برسی.

اعتدال و میانه‌روی را باید در همه جا در نظر داشت. از نظر اقتصادی باید دوراندیش بود و حساب همه کارها را داشت. کسی که ریسک می‌کند باید منتظر عواقب آن هم باشد.

10متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

کارهای زیادی در پیش‌رو دارید، اما امروز زمان خوبی برای سخت‌کار کردن نیست و بهتر است به جای اینکه خودتان را غرق کار کنید، کمی به خودتان استراحت بدهید و زودتر از همیشه کارها را تعطیل نمایید. امروز حساب وقت و زمان از دستتان در می‌رود و تا چشم به هر بزنید روز بدون دستاورد مهمی به پایان خواهد رسید. علاقه‌ای به حضور در جمع ندارید و تنهایی را ترجیح می‌دهید، قبل از اینکه این روحیه شما را به فرد منزوی تبدیل کند، گوشه‌گیری را کنار بگذارید و با حضور در میان جمع، روحیه‌ای مردمی و اجتماعی پیدا کنید. برای ایجاد محبت بیشتر با همسر یا عشق ‌زندگیتان، وقت بیشتری را کنار ایشان سپری کنید. اوضاع بر وفق مرادتان پیش خواهد رفت. از این شرایط به نفع خود استفاده کنید و کار دشواری که مدت‌هاست انجام آن را به تعویق انداخته‌اید به پایان برسانید. راهی سفری خسته‌کننده هستید و حوصله این مسافرت را ندارید. اما به نفع شماست که رنج سفر را به جان بخرید، زیرا از این سفر دستاوردهای چشمگیری نصیب شما خواهد شد.

امروز در محیط کار از یکی از اطرافیان حرفی می شنوید که ذهن تان را درگیر می کند. اگر چه شما تا به حال بی تفاوت بوده اید اما این بار جور دیگری عکس العمل نشان می دهید که اصلا در حدتان نیست. بهتر است در این مورد با چند نفر دیگر از دوستان تان مشورت کنید. بر موفقیت در کاری مجبورید که ریسک کنید. حتی اگر در این مورد دودل هستید، بهتر است که جسارت و اعتماد به نفس تان را تقویت کنید و قدم اول را بردارید. مطمئن باشید که بهترین ها برایتان اتفاق خواهد افتاد. دوستی تازه به شما لطفی می کند شک نکنید که نیت او خیر است. یادتان باشد گاهی دریای زندگی مواج و متلاطم است. خوش خلقی و نرم خویی می تواند دایره دوستان شما را وسیع تر کند. با پستی و بلندی زندگی بسازید و نه ناامید شوید و نه مغرور.




فال روزانه فردا بهمن ( پنجشنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ )

دوستان بسیاری داری اما در بین آنها تنها یک نفر هست که وضعیت تو را درک می‌کند و تو را دوست دارد. باید آن یک نفر را درست بشناسی و با کمک او بتوانی زندگی بهتری را تجربه کنی.

مسافر در راه و یا مسافرتی در پیش داری. یک جابه‌جایی در روزهای آینده برایت پیش خواهد آمد که خوب و خوشایند است. یک فکر قدیمی دوباره سراغت خواهد آمد که علتش یک تازه وارد و یا نوآشناست. همین افکار به تو انگیزه‌ای تازه خواهد داد.

برای رها شدن از کسالت روزانه و دردهای مزمن بهتر است ورزش کنی. ورزش مقدار مایع نرم کننده مفاصل را که به انعطاف‌پذیری مفاصل کمک می‌کند، افزایش داده و در این صورت در هنگام راه رفتن، نشستن و ایستادن، احساس و حالتی مناسب و خوب خواهی داشت.

پیشنهاد کاری به ظاهر خوبی مطرح می‌شود که تو را وسوسه می‌کند اما باید همه جوانب را درنظر گرفت. فقط به سود فکر کردن کافی نیست. در ضمن کارهای عقب‌افتاده‌ای داری که باید آنها را به سرانجام برسانی.

11متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

سلامت وجود نازنینتان را دست‌کم نگیرید. از امروز به خودتان قول بدهید که بیشتر مواظب سلامتیتان باشید و رفتارهای پرخطر را کنار بگذارید. سود قابل‌ملاحظه‌ای در معاملات خواهید داشت، از معامله‌ پرسودی که انجام داده‌اید درس بگیرید و در آینده نیز شرایط سود و درآمد بیشتر را مهیا کنید. یکی از اعضای خانواده امروز به دستاورد مهمی خواهد رسید و شما به وی افتخار می‌کنید. به مشکلی بر می‌خورید اما غم به دل خود راه ندهید چرا که اعضای خانواده شما را تنها نمی‌گذارند. نگرانیهای خود را به همسر یا عشق ‌زندگیتان منتقل نکنید. انتقال این نگرانی‌ها چیزی به‌غیر از نگرانی و اضطراب برای ایشان به دنبال ندارد. اگر مواظب اطراف خود نباشید، در منزل یا محل‌ کار با اتفاق نگران ‌‌کننده‌ای روبه‌رو خواهید شد. ممکن است ناخواسته مرتکب اشتباهی شوید. از زیر این اشتباه شانه خالی نکنید و به گونه‌ای رفتار کنید تا اطرافیان شما را به عنوان انسان مسئولیت‌پذیری بشناسند که تاوان اشتباه‌های خود را پس می‌دهد.  کارهای زیادی دارید، اما بیش‌از‌حد خودتان را خسته نکنید و برای ساعتی هم که شده از کار فاصله بگیرید و استراحت کنید. احساس می‌کنید همسر یا عشق ‌زندگیتان با شما روراست نیست و حرف‌های دلش را درمیان نمی‌گذارد. در اولین فرصت با عشق ‌زندگیتان صحبت کنید و رویکردی را در پیش بگیرید که در آن خبری از فریب و پنهان‌کاری نباشد.

به زودی تغییری در زندگی تان رخ می دهد که فرصتی برای یک شروع تازه است. سعی کنید که از این فرصت به نحو احسنت استفاده کنید. هر چه بیشتر در این راه دل دیگران را به دست آورید، بهتر است. اختلاف نظر شما با یکی از نزدیکان تان موجب ناراحتی تان شده است. در این شرایط به جای عقب نشینی باید ارتباط تان را بیشتر کنید. این سوتفاهمی است که با حرف زدن برطرف می شود. بنابراین عقب ننشینید. امروز در یکی از کارهایتان فردی دخالت می کند، سعی کنید که با سیاست مانع او شوید. اطرافیانتان در رابطه با تصمیم مهمی که اخیرا در مورد موضوعی سرنوشت ساز در زندگی تان اتخاذ کرده اید مخالفت خود را به صراحت اعلام خواهند کرد. بهتر است تسلیم افکار و نظرات آن ها نشوید و با جرات و جسارت از تصمیم خود دفاع کنید، آن ها اشتباه می کنند.




فال روزانه فردا اسفند ( پنجشنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ )

نسبت به آنچه اتفاق افتاد نباید پشیمان باشی. اگر چیزی یا کاری خطاست باید آن را تصحیح کرد و از گذشته‌ها درس گرفت. نیازی به افسردگی یا تردید نیست.

وضعیت تازه و امیدبخشی روبرو می‌شوی. یک خبر خوشحال کننده در راه داری.

از سر و صدا و تشنج‌ها دوری کن. تو احتیاج به یک دوره آرامش و استراحت داری تا بتوانی به دور از قیل و قال‌ها تصمیم لازم و درست را بگیری.

پول برای تو ارزش جدیدی پیدا کرده است. حالا قدر سرمایه‌های کوچک و بزرگ خود را می‌دانی. ناامید نشو چون به زودی به درآمد خوبی دست خواهی یافت.

12متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

زندگی را سخت گرفته‌اید و همیشه نگران هستید. قبل از اینکه این روحیه زمینه افسردگی شما را فراهم کند، رویکردی متفاوت به زندگی در پیش بگیرید و سخت ‌گیریهای بیش‌ازحد را کنار بگذارید. چند وقتی است که برای درخواست وام ثبت‌نام کرده‌اید، اما تاکنون خبری از این وام به دست شما نرسیده و به لحاظ مالی تحت فشار قرار دارید. این وضعیت امروز به پایان می‌رسد و بخت با شما یار خواهد بود، چرا که قرعه این وام به نامتان می‌افتد و مشکلات مالی‌ شما خاتمه می‌یابد. با کمک روحیه‌ای شوخ و خوش‌مشربی که دارید، به اطرافیان روحیه بدهید. با عشق و محبت زندگی را به کام خود و اطرافیان شیرین کنید. مهارتهای زیادی دارید و انسان توانمندی هستید. با این حال مهارتهای خود را به رخ اطرافیان نمی‌کشید و دوستان و آشنایان آن‌گونه که باید و شاید از توانمندیهای شما خبر ندارند. این رویکرد را تغییر دهید و اجازه دهید اطرافیان در جریان توانمندیهای شما قرار بگیرند. روز را با کارهای زیادی آغاز می‌کنید، تا بعدازظهر امروز این کارها به پایان می‌رسد و فرصتی برای استراحت و تفریح فراهم می‌شود.

کلید موفقیت این روزهای شما واقعگرایی ست پس سعی کنید که چشمهایتان را به روی حقایق بازتر کنید. اگر پیشنهادی به شما شد، چشم بسته تصمیم نگیرید. در موردش فکر سپس عمل کنید. چند وقتی است که برخی از کارهایتان را پشت گوش می اندازید اما دیگر بس است. از همین امروز که انرژی زیادی دارید اولین قدم را بردارید. دوستی پس از مدت ها سر وکله اش در زندگی شما پیدا می شود. بهتر است که آزادی عمل سابق را به او ندهید زیرا همان بلای قبلی را سرتان در خواهد آورد. در مورد مسئله ای عاطفی بهتر است کاسه داغ تر از آش نشوید تا بعدا مجبور نشوید حرف های دیگران را هم تحمل کنید. شخصی را ملاقات خواهید کرد که توقعش را ندارید، او به شما کمک بزرگی خواهد کرد. یک بحث و مشاجره کاری پیش خواهد آمد، آرام باشید تا از طوفان بگذرید.

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار