فال روزانه پنج شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱

به گزارش رصد روز ، فال روزانه پنج شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ و فال روز تولد هشت اردیبشهت و فال روزانه فردا هشتم اردیبهشت و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه ...

به گزارش رصد روز ، فال روزانه پنج شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ و فال روز تولد هشت اردیبشهت و فال روزانه فردا هشتم اردیبهشت و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.در ادامه فال فردا پنج شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ را می خوانیم.

فال روزانه فردا فروردین ( پنج شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ )

تو طبعی آتشین داری و زود تحت تاثیر قرار می‌گیری. باید احساسات خود را کنترل کنی و به دور از هر گونه تنش و اضطراب تصمیم بگیری تا موفق شوی

به زودی گره‌ای از کارهای تو باز می‌شود و موقعیت مالی خوبی پیدا خواهی کرد. اگر در کنار کار و تلاش، دعا و نیایش با قلبی پاک صورت گیرد، حتما به نتیجه مطلوب خواهی رسید.

1متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

برای رسیدن به نیت تان باید ثابت قدم باشید و پا پس نکشید. اگر همین روند را ادامه دهید، در نهایت به خواسته دلتان خواهید رسید. اخیرا زاویه دید خود را نسبت به رابطه عاطفی تان تغییر داده اید، حال زمان آن است که با خوش بینی بیشتری به آن نگاه و بر آینده تان تمرکز کنید. سعی می کنید همه چیز طبق برنامه پیش رود اما کمی در زمان بندی دچار مشکل خواهید شید. نگران نشوید زیرا هیچ اتفاق بدی نخواهد افتاد. بین شما و شریک زندگی تان دوری افتاده. حرفی را می خواهید به او بزنید اما قدرت بیان اش را ندارید، سعی کنید که امروز فرصتی را برای حرف زدن با او فراهم کنید. خریدی خواهید کرد که خوشحالتان می کند. این روزها تحت تاثیر پیشنهاد جدیدی که به شما شده گیج و نگران هستید، این پیشنهاد می تواند در رابطه با یک موضوع کاری و یا یک مسئله ای احساسی باشد که موجبات پیشرفت و خلاقیت شما را فراهم می سازد. به زودی پیامی را دریافت می کنید و مرحله جدیدی از یک ارتباط را تجربه خواهید کرد. از یک اتفاق غیر منتظره شاد و مسرور خواهید شد.

بیماری در کمین شماست و اگر مواظب سلامت خود نباشید، روانه بستر بیماری خواهید شد. در این شرایط بهتر است بیشتر مواظب باشید و فکری به حال تقویت جسم‌و‌جان خود بردارید.  انسان ولخرجی هستید و ممکن است امروز وسوسه شوید و با خرید کالاهای غیرضروری، ثبات مالی‌تان را به خطر بیاندازید. بیشتر از همیشه مواظب خرید‌های‌تان باشید و روز را بدون هرگونه ولخرجی به پایان برسانید. یکی از دوستان و آشنایان شما را به دردسری می‌اندازد و حسابی گرفتار می‌کند. رفتار این فرد را به ایشان تذکر دهید و از وی درخواست کنید دوباره چنین دردسرهایی برای شما درست نکند.  فرصتی برای انجام کارهای دلخواه پیدا می‌کنید. در برابر مشکلات کمر خم نکنید و اجازه ندهید چیزی سد راه شما شود. همسر یا عشق‌زندگی‌تان خودش را به آب و آتش می‌زند تا رفاه و رضایت شما را فراهم کند. تلاش ایشان را قدر بنهید و در اولین فرصت به عشق‌زندگی‌تان ثابت نمایید که شما نیز هیچ تلاشی را برای ایشان فروگذار نخواهید کرد.

فال روزانه فردا اردیبهشت (پنج شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱)

اتفاقاتی پیش می‌آید که تو را وسوسه می‌کند تا دست به کارهای غلط و اشتباه بزنی. کاملا باید مراقب باشی و در همه حال دوراندیشی خود را حفظ کنی. باید مراقب باشی، بازیچه این و آن نشوی.

نوسانات مالی تو را عصبی و ناراحت خواهد کرد. باید برخود مسلط باشی و به دنبال راهی بگردی. البته این نوسانات ناپایدارند و به زودی حل خواهند شد.

2متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

امروز جایی دلتان می شکند اما این دلخوری باعث می شود که شما قوی تر و پر انرژی تر از قبل قدم بردارید. بنابراین خیلی ناامید نشوید و به راهتان ادامه دهید. استرس شما زیاد شده اما خیلی زود تغییراتی در زندگی تان به وجود می آید که تمام آنها را از بین خواهد برد. اگر چه آرام بودن در این شرایط پر از استرس برایتان کمی سخت است اما سعی کنید با ورزش کردن یا گشت و گذار در طبیعت زیبای اطرافتان کمی مراقبه کنید. به زودی درگیر یک جابه جایی می شوید که روحیه تا را از این رو به آن رو می کند. وضعیت ویژه پیش آمده آمادگی شما برای کار مداوم را مطالبه می کند، هم اکنون زمان آن رسیده که تمامی تلاش ها و انرژی های خود را صرف انجام کاری کنید که نسبت به آن احساس مسئولیت و ضمنا اشتیاق دارید. در جهت پیشرفت کارتان شخصی در کنار شما خواهد بود که هم بسیار خلاق است و هم روح بزرگی دارد. تغییری شیرین و تازه در زندگی تان به وقوع پیوسته که تاثیر بزرگی روی شما دارد.

روز سرشار از انرژی را آغاز کرده‌اید، از این انرژی برای کمک به دوستان و آشنایان بهره بگیرید. خودخواهی را کنار بگذارید و از امروز به بعد بیشتر به فکر فرودستان باشید. امروز سایه همای سعادت بر سر شما می‌افتد و یکی از آرزوهای‌ دیرینه‌تان برآورده می‌شود.  دستی گشاده داشته باشید و از هر فرصتی برای کمک به دیگران بهره بگیرید. انسان عاشق‌پیشه‌ای هستید و تاکنون عشق‌های زیادی را تجربه کرده‌اید، ادامه این رویکرد چیزی به غیر از تنهایی برای شما به دنبال نخواهد داشت. در نتیجه از امروز عاشق‌پیشگی را کنار بگذارید و به فکر عشقی ماندگار و همیشگی باشید. امروز مشکل کوچکی سر راه شما قرار می‌گیرد، اجازه ندهید این مشکل میان شما و برنامه‌های‌تان فاصله‌ای بیاندازد و با تلاش و کوشش، این مشکل را از سر راه بردارید. اگر کارها را با سرعت بیشتری انجام ندهید، روی هم تلنبار می‌شود و در آینده مجبور خواهید شد وقت زیادی برای انجام کارهای عقب‌افتاده کنار بگذارید.

فال روزانه فردا خرداد (پنج شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱)

پس از یک دوره ناراحتی و تنهایی، اکنون وارد مرحله تازه‌ای از زندگی شده‌ای و با شخصی آشنا می‌شوی که بعضی از رویاهای شیرین تو را به واقعیت نزدیک می‌کند و تو را شاد و خرم می‌کند.

همیشه به دنبال چیزهای غیرممکن هستی و همین تو را خسته می‌کند. نمی‌دانی که حتی یک موفقیت کوچک به تو انرژی خاصی می‌دهد که برای هفته‌ها و ماهها شارژ خواهی بود. پس به دنبال آن موفقیت کوچک باش.

باید ورزش را جدی گرفت و از مصرف چیزهایی که سلامتی تو را تهدید می‌کند جدا خودداری کرد.

راست گفته‌اند که دنیا دو روز است. یک روز به نفع تو و یک روز به ضرر تو! پس باید در روزهایی که کارها به نفع تو جریان دارد آنقدر تلاش کنی و موفق شوی تا در روزهای دیگر دچار ضرر و رکود نشوی.

3متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

 

اگر مدت هاست چشم انتظار خبری هستید، امروز از این چشم انتظاری بیرون می آیید و بالاخره تکلیف زندگی تان مشخص می شود.اگر در مسیری که در پیش گرفته اید به مانعی برخوردید، ناامید نشوید زیرا این سختی ها شما را قوی تر از قبل کرده و در موفقیت تان نیز تاثیرگذار خواهد بود. این روزها در روابط عاطفی تان عقب نشینی کرده اید اما بهتر است که به طرف مقابل تان نشان دهید در تصمیمات خود جدی هستید در غیر این صورت این کدورت ها شما را از هم دورتر و دورتر خواهد کرد. ظاهر بسیار جدی شما دیگران را به اشتباه می اندازد، اگر از کسی خوشتان آمده بهتر است روی لبخند زدنتان کار کنید. در محیط کار به شدت مراقب حرف زدنتان باشید، مبادا اشتباه جبران ناپذیری مرتکب شوید. شخص یکدنده و لجبازی در اطرافتان است که به شدت کلافه تان می کند. شما از نظر اجتماعی همیشه مبادی آداب و نزاکت هستید، بهتر است با حفظ احترام او را از دور بر خود دور کنید.

مواظب رژیم‌غذایی‌تان باشید و از ورزش و تحرک غافل نشوید. رهسپار سفر هستید. در این مسافرت چشم از چمدان‌ها و لوازم خود برندارید چرا که ممکن است کالای باارزشی را در این سفر گم کنید. امروز احتمال دارد ضرر هنگفتی را تجربه کنید. به صلاح شماست که حواستان به دخل‌و‌خرجتان باشد و از معامله‌های پرخطر دوری کنید. یکی از آشنایان شدیدآ به کمک شما نیاز دارد، دست این فرد را بگیرید و هرکاری که از دست‌تان بر می‌آید را برای ایشان انجام دهید. اختلاف نظری میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان ایجاد می‌شود، این اختلاف نظر را به مشاجره‌ای بزرگ تبدیل نکنید و چشم‌تان را به روی آن ببندید. دستاورد چندانی در زندگی‌ ندارید و به فکر موفقیت‌های بیشتر هستید، در چنین شرایطی بهتر است با افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند مشورت نمایید و راه‌و‌چاه موفقیت را از آنها جویا شوید. شرایطی برای فراغت و تنهایی پیدا می‌کنید، این فرصت را به فال نیک بگیرید و با استراحت و تفریح، انرژی لازم برای روزهای پرکار آینده را بدست آورید.

 

فال روزانه فردا تیر (پنج شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱)

 

گیرم که شانس در خانه تو را بزند و بپرسد که چه می‌خواهی؟ وقتی تو خود هنوز به این نرسیده‌ای که هدف تو در زندگی چیست، دیگران چه کمکی می‌توانند به تو بکنند!

از چیزهایی که تو را آشفته می‌کند فاصله بگیر. باید آرامش و اطمینان لازم را داشته باشی. ارداه قوی‌تر از هر مانعی برتر و نیرومندتر است. خود را برای روزهای بهتری‌ آماده کن.

قدر این سلامتی و تندرستی را باید دانست و شکرگزار آن بود. آرامش و آسدگی تو بخاطر شرایطی است که از آن برخوردار گشته‌ای. این شرایط را باید حفظ کرد و توسعه داد

راه‌های زیادی برای بهبود وضعیت اقتصادی پیش پای تو گذاشته شده. باید از بین همه این راه‌ها. بهترین آن را انتخاب کرد. همیشه در ابتدای کار، آخر آن را در نظر داشته باش.

4متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

 

امروز هیچ کاری را بدون مشورت انجام ندهید. حتی اگر فکر می کنید که عمل شما تاثیری روی دیگران ندارد، باز هم بهتر است که نظرات خود را با دیگران مطرح کنید. در غیر این صورت سوتفاهم هایی را به همراه خواهد داشت که قابل جبران نخواهد بود. در روابط تان با دیگران به جای بخث کردن، با گفتگو می توانید به نتایج بهتری برسید. اگر در نگاه اول فردی انرژی منفی به شما منتقل کرد، بهتر است با یک دیدار زود در مورد او قضاوت نکنید. با فرصت دادن به هم اتفاقات بهتری در پیش خواهید داشت. شما ذاتاً اجتماعی و همیشه دور و براتان شلوغ است، اما این اواخر ترجیح می دهید تا حد ممکن از شلوغی و حواشی به دور باشید. این روزها افکاری را در سر می پرورانید که به نظر دیگران اصلا عملی نیستند، واقعیت اینجاست که شما اگر بخواهید کاری را انجام دهید هیچ مانعی جلودارتان نیست و رویاهایتان مرز ندارد، روحیه خود را حفظ کنید و به عقب برنگردید. حواستان به دوستانتان باشد.

با انجام کارهای سرگرم‌کننده و نشاط‌آور، اضطراب و نگرانی را خاتمه دهید. امروز اگر حواستان را حسابی جمع نکنید، احتمال زیادی وجود دارد که با خرید کالاهای غیرضروری، حسابی ولخرجی کنید و ثبات مالی شما به خطر بیافتد. تغییراتی در محل‌کار یا منزل شما انجام می‌شود، از این تغییرات ناراحت نشوید و مطمئن باشید که در نهایت این تغییرات به نفع شما خواهد بود. اعضای خانواده امروز بیشتر از همیشه به شما توجه می‌کنند. لطف اهل منزل را پیش خودتان نگذارید و به آنها ثابت کنید که همیشه به فکرشان هستید.  کار ناتمامی دارید و به‌رغم این‌که این کار را باید در موعد مقرر انجام دهید، حوصله انجام این کار را ندارید و انجام آن را پشت گوش می‌اندازید، این وضعیت اصلا به صلاح شما نیست و در اولین فرصت این کار را به پایان برسانید. در کنار انجام کارهای روزانه فرصتی پیدا می‌کنید تا کمی در خیابان قدم بزنید و به آینده فکر کنید. نهایت استفاده را از این فرصت ببرید و برای پیشرفت و موفقیت بیشتر نقشه بکشید. عشق‌زندگی‌تان امروز قصد دارد تا تمام ناراحتی‌های روزانه را با عشق و محبت از تن شما بیرون کند.

 

فال روزانه فردا مرداد (پنج شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱)

 

مسائلی در زندگی عاطفی‌ات اتفاق می‌افتد که نباید در مورد آن سهل انگاری کرد. باید با عقل و منطق و بدور از احساسات با این مشکل برخورد کنی تا به سرعت مشکل حل شود.

یک موفقیت کوچک هم کافی است تا این فضا را عوض کرده و دوباره تو را سرحال و شادمان کند. می‌توانی از این موفقیت کوچک نردبانی بسازی برای رشد و رسیدن به موفقیت‌های بزرگ.

شهرت و ثروت خوب است به شرطی که تو را بنده خود نکند. در غیر این صورت بلایی خانمان سوز خواهد بود که تو را به سرزمین ناشناخته پرتاب می‌کند. در همه حال فروتنی را تجربه کن.

5متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

 

اگر چه شرایط آنطور که شما فکر می کنید، نیست اما سعی کنید که امروز مثبت اندیش باشید. از فرصت های جدیدی که پیش پای شما قرار می گیرد اما تاکنون نادیده می گرفتید، استفاده کنید. اگر چه پیشنهادهایی که به شما می شود در نگاه اول جذاب به نظر می رسند اما بهتر است در انتخاب تصمیمات خود عجول نباشید و با فکر عمل کنید. از برداشتن لقمه های بزرگ تر از دهان تان نیز خودداری کنید زیرا تنها انرژی شما را می گیرد بی آنکه هیچ نتیجه ای برایتان به همراه داشته باشد. سعی کنید امروز از بحث کردن با شریک زندگی تان به شدت خودداری کنید زیرا عواقب خوبی را به همراه نخواهد داشت. در انجام کاری که در پیش دارید درنگ و شتاب نکنید. عشق و ایمان به تصمیمی که گرفته اید شما را بهتر و زودتر به هدف می رساند و شخصی با محبت بیش از اندازه شما را کلافه کرده و شما فکر می کنید رفتار او نشانه ضعف او در مقابل شماست، اشتباه می کنید. در یک بحث کاری انعطاف به خرج دهید تا روز بهتری داشته باشید وگرنه وارد یک بحث طولانی و فرسایشی خواهید شد.

نگران‌ سلامت خود هستید، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که سالم و سلامت روز را به پایان می‌رسانید و خطری وجود نازنین‌تان را تهدید نخواهد کرد. یکی از اطرافیان به شما کمک می‌کند و شرایط افزایش درآمد‌تان را مهیا خواهد کرد.  برنامه‌ای خاص و سرگرم‌کننده برای شادمانی خود و اعضای خانواده تدارک ببینید.  برای ایجاد محبت بیشتر با همسر یا عشق‌زندگی‌تان، وقت بیشتری را کنار ایشان سپری کنید.   کار مهمی را باید انجام دهید، اما به‌رغم اینکه نقشه‌های زیادی برای انجام این کار کشیده‌اید، این کار امروز به سرانجام نخواهد رسید. محبت همسر یا عشق‌زندگی‌تان را دست‌کم گرفته‌اید و عشق متقابلی به ایشان ندارید، امروز عشق‌زندگی‌تان به شما ثابت می‌کند که بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید شما را دوست دارد و عشق‌بی‌پایانش را نثارتان خواهد کرد.

 

فال روزانه فردا شهریور (پنج شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱)

 

در این اوضاع درهم برهم، تصمیم‌گیری دشوار خواهد بود. باید کمی حوصله کنی تا همه چیز مرتب شود سپس می‌توانی با چشمان باز برای زندگی و آینده‌ات تصمیم بگیری و به پیامدهای آن بیاندیشی.

نباید انتظار داشته باشی در وضعیت اقتصادیت تغییری ایجاد شود. آینده دستاورد تلاش و همت توست بنابراین کسی که به خود زحمت نمی‌دهد و امروز کاری نمی‌کند، نمی‌تواند توقع روزهای بهتری را داشته باشد.

6متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

 

نگرانی مالی تان امروز با خبری که می شنوید، از بین می رود. اگر چه تا به حال فکر می کردید که تلاش تان بیهوده است اما مطمین باشید که در نهایت آنچه لیاقت اش را دارید، به دست خواهید آورد. زمان آن است کم حرفی را کنار بگذارید و شور و اشتیاق تان را برای موضوعاتی که به آنها علاقه دارید، بیشتر نشان دهید. این بیان احساسات به خصوص در رابطه عاطفی تان به شما پیشنهاد می شود. در دوراهی گیر کرده اید که قادر به تصمیم گیری نیستید. به خودتان فرصت دهید تا از ندای قلب تان مطمئن شوید. کارهایی را که به شکست متنهی شده بررسی کنید و علل شکست ها را بیابید تا گذشته را دوباره تکرار نکنید. به احساسات خود توجه کنید، کسی در حال تحریک احساسات عاطفی شماست و این می تواند ایجاد کننده روابطی باشد که شاید تا به حال به آن هم فکر نمی کردید، در هر حال این اتفاق برایتان خوشایند خواهد بود. در رابطه با مسائل مالی لازم است قناعت پیشه کنید.

نیازی نیست نگران سلامتیتان باشید، امروز از هر روز دیگری سرحال‌تر خواهید بود. روز خوبی را برای سرمایه‌گذاری در پیش دارید. به فکر شکار موقعیت‌ها باشیدو از فرصتهایی که پیش روی شما قرار می‌گیرد نهایت استفاده را ببرید. اهمیتی به انجام کارهای منزل نمی‌دهید و این وضعیت زمینه دلخوری اهل خانه را فراهم کرده‌است، اجازه ندهید این دلخوری ادامه پیدا کند و از امروز با مشارکت بیشتر در انجام کارهای منزل به اطرافیان ثابت کنید که انسان مسئولیت‌پذیری هستید. امروز روز عاشقی شما است و اگر تاکنون عاشق نشده‌اید امروز چشم‌‌تان به یاری خوش‌قدوبالا می‌افتد و در اولین نگاه عاشق ایشان خواهید شد. این عشق را جدی بگیرید و مطمئن باشید که با عشقی گرم و آتشین طرف هستید. به لحاظ مالی سودی در معامله‌ها تجربه خواهید کرد. از این تجربه درس بگیرید و زمینه افزایش درآمد خود در آینده را فراهم کنید. استعداد‌ و توانایی‌های خود را دست‌کم نگیرید و در زمینه کاری که به آن علاقه دارید مهارت‌های بیشتری کسب کنید. این رویکرد در آینده شرایط بیشتری برای موفقیت و پیشرفت شما فراهم خواهد کرد. مدتی است که سری به دوستان قدیمی نزده‌اید و حسابی دلتنگشان هستید، امروز زمان مناسبی است تا با رفقای قدیمی دیداری تازه کنید و خاطره‌های خوش گذشته را زنده نمایید.

فال روزانه فردا مهر (پنج شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱)

 

احساس می‌کنی تصمیم تو به اراده و اختیار دیگران بستگی دارد. این موضوع می‌تواند آزاردهنده باشد اما اگر تفاهمی که وجود دارد همچنان باقی بماند، مشکلی پیش نمی‌آید.

باید سعی کنی در جمع دوستان و یا همکارانت شرکت کنی و انزوا و تنهایی را کنار بگذاری.

با وجود مشکلات و موانعی که در وضعیت اقتصادیت ایجاد شده، تو باید همچنان بکوشی تا پیشرفت کنی. در این صورت است که نتیجه می‌گیری و به خواسته‌هایت می‌رسی.

7متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

 

چند تماس تلفی خواهید داشت که خبرهای خوبی را به گوش تان می رساند و شما را در برخی از تصمیم گیری هایتان به شک می اندازد به طوری در نهایت تصمیم می گیرید راهتان را عوض کنید. شاید بد نباشد که برای تصمیم گیری به خودتان فرصت بیشتری دهید. امروز نیرویی از درون شما را به فعالیت و عمل به چیزهایی که در ذهن دارید، وا می دارد. از این انرژی استفاده کنید و خودتان را محدود به حصارهایی که در اطرافتان کشیده شده، نکنید. اگر دلخوری میان شما و همسرتان پیش آمده امروز زمان مناسبی برای گفتگو نیست، بهتر است که آن را به روز دیگری موکول کنید. در محیط کار مسئولیت پذیری شما باعث می شود کمه از طرف مدیران مسئولیت های دیگری به شما داده شود، آن ها را رد نکنید. چند روزی به سفر می روید در سفر خبرهای خوشی به شما خواهد رسید که شاید در تصمیمی که داشتید تغییری ایجاد کند. کسی از دست شما دلخور است، هرچه کدورت و این دلخوری کهنه شود بازگشت سخت تر می شود، دل او را به دست آورید حتی اگر اشتباه کرده.

مشکلی سر راه‌تان قرار می‌گیرد و روزتان را خراب می‌کند. اجازه ندهید این مشکل ادامه پیدا کند و به هر قیمتی که شده آن را پشت سر بگذارید. بیشتر از همیشه استراحت کنید و نگرانی‌ها را کنار بگذارید. پولی که انتظارش را نداشتید به دستتان می‌رسد و هزینه‌های زندگی‌تان را پوشش می‌دهد. زندگی را جدی نمی‌گیرید و کارهای مهم را با سهل‌انگاری انجام می‌دهید، ادامه این رویکرد چیزی غیر از شکست و سرخوردگی برای شما به دنبال نخواهد داشت. در نتیجه از امروز رویکردی جدی به زندگی داشته باشید و به اطرافیان ثابت نمایید که با زندگی شوخی ندارید. یکی از آشنایان به راهنمایی شما نیاز دارد، در اولین فرصت پای صحبت این فرد بنشینید و ایشان را از مشورت‌های خود دریغ نکنید.    به خودتان وعده داده‌اید که فرصتی از امروز را به خودتان اختصاص دهید و استراحت کنید، اما سرتان شلوغ می‌شود و شرایطی برای استراحت پیدا نمی‌کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز غصه‌ها را از دل شما پاک خواهد کرد. شما نیز به ایشان ثابت کنید که غمخوار وی هستید و در ناراحتی‌ها تنهایش نمی‌گذارید.

فال روزانه فردا آبان (پنج شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱)

 

از مورد محبت قرار گرفتن در این روزها تعجب نکن و سعی کن نهایت استفاده را از آن ببری. اگر فال خود را بصورت روزانه دنبال کرده باشی متوجه خواهید شد که این ایام رو به پایان است و تا سال دیگر باید منتظر بمانی.

فعلا از اماکن شلوغ پرهیز کن. در شلوغی افکارت به هم خواهد ریخت و این روزهایی است که نیاز به فکر کردن داری و از دست خواهد رفت. فکر کن.

فقط و فقط به وضعیت تغذیه خود توجه کن. شاید مهمترین عامل که به سلامتی‌ات لطمه می زند همین است.

به خودت دروغ نگو. این روزها واقعا به پول احتیاج داری و به بدست آوردن آن توجهی نمی‌کنی. سهل انگاری در این زمینه جبران ناپذیر است. بیشتر دقت کن.

8متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

 

مدت هاست برای شروع کاری تلاش می کنید اما هر بار مانعی بر سر راهتان سبز می شود و شما را از حرکت باز می دارد. شاید بهتر است این بار به جای انتخاب مسیری پر پیچ و خم، مسیر مستقیمی را برگزینید. اگر تمام سعی و تلاش خود را به کار نگیرید، احتمال موفقیت تان کم می شود. فردی در مسیر زندگی تان قرار میگیرد که در ابتدا حس خوبی به او ندارید اما سعی کنید که با او مهربان باشید و دلش را نشکنید زیرا در آینده پشیمان خواهید شد. یکی از اعضای خانواده شما کمکی به شما می کند که گره از کارتان می گشاید. کسی به شما مراجعه می کند که از شما تقاضای کمک دارد، اگر توانایی کمک کردن به او را دارید کمک کنید، ولی اگر این توانایی را در وجود خود نمی بینید او را با قول های بیخود دلگرم نکنید. برای یک کار حقوقی ساده نیاز به مشاوره دارید. با کاری که به شما سپرده شده جدی برخورد کنید تا مجبور به عذرخواهی نشوید. رخدادی عاطفی برایتان پیش خواهد آمد بی تفاوت از کنارش نگذرید.

از حضور در جمع هراس دارید و تنهایی را ترجیح می‌دهید، این روحیه اشکالی ندارد به شرط اینکه اجازه ندهید تنهایی شما را به انزوا بکشد و از موفقیت‌های زندگی دور بمانید. در نتیجه با اعتمادبه‌نفس بیشتری در جمع حضور پیدا کنید و از رفقا و دوستان‌تان عقب نمانید. اعتماد‌به‌نفس را در خود تقویت کنید و اجازه ندهید مشکلات شما را به زانو در بیاورد. پدر یا مادر یا یکی از اهل منزل در بستر بیماری افتاده و مجبور شده‌اید وقت و هزینه گزافی را برای بهبود ایشان خرج کنید، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که سلامتی این عزیز، از هر چیز دیگری در دنیا مهم‌تر است. به لحاظ مالی روز خوبی را آغاز نکرده‌اید و مجبور می‌شوید خرج غیرمنتظره‌ای را انجام دهید، از این اتفاق درس بگیرید و در آینده با پس‌انداز و صرفه‌جویی، اندوخته‌ای را برای خرج‌های غیرمنتظره کنار بگذارید. به اعضای منزل قول دا‌ده‌اید که برای گردش و تفریح بیرون بروید، به قول خود وفا کنید و از بودن در کنار اهل منزل لذت ببرید. امروز بیشتر از همیشه مواظب گفتار خود باشید، چرا که احتمال زیادی وجود دارد سخن ناشایستی به همسر یا عشق‌زندگی‌تان بگویید. عجله را کنار بگذارید و کارها را با وسواس‌ بیشتری انجام دهید. فرصت فراغتی برای انجام کارهای خیر و انسان‌دوستانه پیدا می‌کنید. فردی با شما رفتار بدی خواهد داشت، این رفتار را جدی نگیرید و رفتار ناشایست این فرد روزتان خراب کند.

 

فال روزانه فردا آذر (پنج شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱)

 

فال روزانه ایران حافظ در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین آذر ماه می گوید : رفته رفته درهای تازه‌ای به روی تو گشوده خواهد شد. کسی پیدا می‌شود که بدون هیچ چشم‌داشتی حاضر می‌شود به تو کمک کند. این کمک‌ها را باید ارج نهاد و راه موفقیت خود را هموار کرد.

اگر خطایی در حق تو کرده‌اند، آن را ببخش و فراموش کن. گذشت در حق دیگران به تو سینه‌ای فراخ و قلبی بزرگ می‌دهد که می‌توان خوبی‌های زیادی را در آن ذخیره کرد و از آنها برخوردار شد. اگر درست نگاه کنی این هم نوعی شادی است.

تو معمولا تندرست و قوی هستی اما به واسطه داشتن روحیات حساس ممکن است بدنت به سرعت از تعادل خارج شود و بیمار شوی. پس مراقب سلامتی خودت باش.

رفته رفته به ثروت و قدرت دست خواهی یافت. از نظر اقتصادی و سیاسی پیشرفت‌های چشمگیری خواهی داشت. اما این پیشرفت توام با دردسرهایی خواهد بود که باید تحمل کرد.

9متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

 

این که در شرایط سخت استرس ندارید، خوب است اما با بیخیال بودن، اوضاع بدتر می شود. اگر فکر می کنید که به تنهایی از پس مشکلات بر نمی آیید، از دیگران کمک بگیرید. با همکاری و مشورت دیگران می توانید تصمیمات بهتری بگیرید. مدتی است که می خواهید در مورد موضوعی با شریک زندگی تان گفتگو کنید اما جرات بیان آن را نداشته و ترجیح می دهید تنها باشید. امروز بهترین فرصت است که خودتان را از این شرایط خلاص کنید و حرف دلتان را بزنید. کسی نمی تواند با احساسات شما بازی کند مگر اینکه شما خودتان این اجازه را به او داده باشید، این را شما بهتر از دیگران می دانید. ورزش کنید حتی اگر در حد یک پیاده روی ساده روزانه باشد. وقت آن رسیده که سلامت‌تان را در اولویت قرار دهید. در جمع ها حاضر شوید و خودتان را از دید دیگران پناه نکنید. در نوشیدن زیاده روی نکنید که دستتان را رو می کند و این برایتان هیچ خوب نیست.

حجم زیاد کارهای امروز حسابی شما را خسته و آزرده خواهد کرد. اما اجازه ندهید خستگی به وجود شما رخنه کند و به هر قیمتی که شده انرژی خود را حفظ کنید.  مشکلات خود را به زبان نمی‌آورید و اطرافیان از گرفتاری‌های شما بی‌خبر هستند. ادامه این رویکرد غیر از اینکه مشکلات شما را وخیم‌تر کند، چیزی برایتان به دنبال ندارد. امروز گرفتاری‌های خود را با آشنایانی که به آن‌ها اعتماد دارید در میان بگذارید و از دوستان و آشنایان برای حل این گرفتاری‌ها کمک بخواهید. فرصتی برای افزایش درآمد و موفقیت در پیش ‌روی شما است، امروز بهترین زمان برای استفاده از این فرصت است و تمام تلاش خود را برای بهره‌گیری از این فرصت به کار ببندید.  روزی سرشار از عشق و محبت انتظار شما را می‌کشد.

فال روزانه فردا دی (پنج شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱)

 

این خوب است که به دنبال حقیقت باشی اما از آنجایی که بعضی اوقات حقیقت تلخ است ممکن است تو را ناراحت کند. پس کلا از خیرش بگذر و موقعیت‌های دیگری را امتحان کن.

خیلی زود یک خبر ویژه هیجان‌زده‌ات می‌کنه. بهتره از اتفاقات و لحظه‌های هر چند کوچک هم استفاده کنی و ازشون لذت ببری.

به مواد غذایی که مصرف می‌کنی بی‌اهمیتی و همین می‌تونه زمینه‌ساز بیماری معده و گوارش باشه. بهتره بیشتر مراقبت خورد و خوراکت باشی.

بهتره در کارهای تجاری به سود بیندیشی و از خیال‌پردازی دست برداری مطمئنا نتیجه بهتری خواهی گرفت چون منطقی بررسی کردی. یک طرح تازه بهت پیشنهاد می‌شه که اگر درست ازش استفاده کنی، به نفع تو خواهد بود.

10متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

 

به شخصی که سعی دارد شما را در مقابل دیگران مسخره کند، تذکر دهید. سعی کنید که کمی جدی تر با او برخورد کنید تا حد و مرزهایش را بداند. این رفتار را نه تنها با این فرد خاص، بلکه با تمام اطرافیان تان داشته باشید. اگر شما برای خودتان ارزش و احترام قائل شوید، دیگران هم با شما به همین گونه رفتار خواهند کرد.اگر احساس تنهایی می کنید، شاید ترتیب دادن یک میهمانی فرصتی را برای شما فراهم کند تا نه تنها دوستان قدیمی تان را ببینید بلکه با افراد جدیدی نیز در آشنا شوید. خبر خوبی در راه است که یکی از دل نگرانی هایتان را از بین می برد. برای گرفتن جوابی خودتان را بیش از حد کلافه می کنید، این همه عجله فقط پشیمان‌تان می کند. چیزی که به امانت گرفته اید هرچه زودتر به صاحبش پس برگردانید. تکلیف خود را با شخصی هرچه زودتر روشن کنید. روزگار همیشه آن طور که شما می خواهید پیش نمی رود، خودتان را با تغییرات و ناملایمات این روزها هماهنگ کنید. برای تغییر شغل به هیچ وجه زمان مناسبی نیست.

بیشتر از همیشه بر اعصابتان مسلط باشید و اجازه ندهید ناراحتی‌های پیش‌پاافتاده اعصاب شما را خراب کند. احساس سردرگمی می‌کنید و مدت زیادی است که روی شادی و لبخند را ندیده‌اید، اجازه ندهید این وضعیت زمینه افسردگی و ناراحتی شما را فراهم کند و از امروز تصمیم بگیرید که به جای فکر کردن به چیزهای منفی و ناراحت‌کننده، خوشی‌های زندگی را ببینید و تا می‌توانید از حاشیه‌های منفی و ناراحت‌کننده دور بمانید. امروز ناخواسته کار ناپسندی انجام می‌دهید، از انجام این کار عذرخواهی کنید و نگذارید کسی از شما دلخور شود. احتمال ایجاد سوءتفاهمی میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان وجود دارد. اجازه ندهید این سوءتفاهم ریشه‌دار شود و به هر قیمتی که شده به صلح و صفا برسید.  به لحاظ کاری روز بسیار خوبی را آغاز کرده‌اید و اگر دست به خاک بزنید، طلا خواهد شد. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و کارهای مهم مالی را امروز انجام دهید.  در انتهای روز فرصتی برای استراحت پیدا می‌کنید.

فال روزانه فردا بهمن (پنج شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱)

 

این روزها با واقعیت فاصله گرفتی. لازم است دوباره پاهای خود را بر روی زمین واقعی بگذاری. خیلی خوب است که آدم آرزوهایی داشته باشد اما باید مراقب باشی که این آرزوها و خواسته‌ها به صلاحت باشد و به صورت رویا و خواب و خیال نباشد.

یکی از خواسته‌ها و یا آرزوهایت برآورده می‌شود. به مناسبتی دوست و یا دوستان تازه‌ای پیدا می‌کنی.

اگر مشکل بی‌خوابی یا بدخوابی داری پیشنهاد می‌کنم قبل از خواب، قهوه، چای و یا نوشیدنی‌های غیرالکلی حاوی کافئین نخوری چون به گفته پزشکان از ساعت ۴ بعدازظهر به بعد در خواب اختلال ایجاد می‌کند.

بد نیست یه کم دست از خساستت برداری و حداقل واسه خودت یه چیزی بخری!! همه چیز توی زندگی که پول نیست. چیزهای مهمتری هم هست. اگر دو، سه تا هدیه هم واسه دوستان یا خانواده‌ات بخری اتفاقی نمی‌افته و پولت تموم نمی‌شه!

11متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

 

در مورد مسئله ای که ناراحت تان کرده و از سرتان بیرون نمی رود، بهتر است به جای این که وقت تان را برای پیدا کردن مقصر تلف کنید، صرف پیدا کردن راه حل آن کنید. اگر خودتان دست به کار شوید، شرایط زودتر از آنچه فکرش را کنید بر وفق مرادتان خواهد شد. به زودی به جوابی که مدت ها انتظار آن را می کشید، خواهید رسید. اما بهتر است که آن را فعلا برای دیگران بازگو نکنید. آهسته قدم برداشتن کلید موفقیت شما در چنین روزی ست. در مورد پیشنهاد کاری که به شما می شود هوشیارانه عمل کنید و دستپاچه نشوید تا بهترین ها برایتان اتفاق افتد. اگر در فکر انجام معامله ای هستید سعی کنید آن را به تعویق بیندازید چون با شرایط موجود این معامله به نفع شما نخواهد بود. پیش از هر عملی پاسخ شخصی که به انتظار شما نشسته است را بدهید. هر چقدر بیشتر ببخشید بیشتر دریافت می کنید، دست کسی که برای کمک به سوی شما دراز شده پس نزنید. در رابطه با مسئله ای کاری موفقیت دلپذیری برای شما در حال رخ دادن است.

امروز حادثه‌ای وجود نازنین‌تان را تهدید می‌کند، در نتیجه بیشتر از همیشه مواظب سلامتی‌تان باشید و روز را به گونه‌ای به پایان برسانید که سلامت شما به خطر نیافتد. روز را با نگرانی و اضطراب آغاز کرده‌اید و لحظه‌ای آرام و قرار ندارید، به خاطر داشته باشید که این وضعیت برای سلامتی شما اصلا مفید نیست و با صحبت با فردی که ایشان را به عنوان سنگ‌صبور خود قبول دارید، بار غم‌ها و نگرانی‌ها را کنار بگذارید.  احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و یکی از همسایه‌ها یا همکاران وجود دارد. اجازه ندهید این مشاجره بالا بگیرد و دلخوری پیش‌آمده را ختم به خیر کنید. انسان کم حوصله‌ای هستید و اعصاب خودتان را نمی‌توانید کنترل کنید. قبل از اینکه این روحیه کار دست شما بدهد، فکری به حال این شرایط بردارید و تسلط بیشتری به اعصاب خود داشته باشید.   قصد انجام کار مهمی دارید، اما در این فکر هستید که این کار دیر شده و فایده‌ای ندارد. چنین فکرهایی را کنار بگذارید و امروز این کار را آغاز نمایید. مطمئن باشید در آینده از انجام چنین کاری پشیمان نخواهید شد. برای افزایش مهارت و توانایی‌های خود در دوره‌های آموزشی ثبت‌نام کنید.  شرایطی مهیا می‌شود تا دستی به روی سر و وضع منزل خود بکشید و کارهای عقب‌مانده را انجام دهید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان توقع‌های زیادی از شما دارد و این وضعیت زمینه ناراحتی شما را فراهم کرده‌است، در نتیجه در اولین فرصت با عشق‌زندگی‌تان صحبت کنید و از ایشان درخواست نمایید که انتظارات خود را در حد توان شما پایین بیاورد. در انجام کارهای منزل کوتاهی می‌کنید و این وضعیت زمینه دلخوری اعضای خانواده را فراهم کرده است. اجازه ندهید این دلخوری به کدورتی عمیق تبدیل شود و در اولین فرصت به اهل منزل ثابت نمایید که از هر فرصتی برای رسیدگی به کارهای خانه بهره می‌گیرید.

 

فال روزانه فردا اسفند (پنج شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱)

 

از خودخواهی فاصله بگیر تا شانس و اقبال جرات کند به تو نزدیک شود!! سعی کن دیگران را هم در زندگی‌ات شریک کنی و راهی برای دوستی و رفاقت بیابی.

خبر یک قول و قرار شیرین در خانواده به تو هم می‌رسه. به مناسبتی و یا بخاطر خدمتی از تو قدردانی خواهد شد. یکی از آرزوهای قدیمی‌ات برآورده می‌شود.

پس از یک دوره تلاش و کوشش باید استراحت کرد و نفسی تازه کرد. باید به روح و جسم خود فرصت بدهی تا خود را بازسازی کرده و از نو وارد کارهای تازه شود.

از نظر اقتصادی وضعیت تو بد نیست. با این حال چاله‌هایی وجود دارد که باید آنها را پر کرد تا زندگی بتواند روند سالم و مشخص داشته باشد. راه‌اندازی در پیش است و باید خود را برای آن آماده کرد.

12متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

 

امروز اتفاقات مهم با سرعت بالایی برایتان رخ می دهد، اگر نمی توانید آنها را به خوبی کنترل کنید، از دیگران کمک بگیرید. در رابطه عاطفی خود زودتر از آنچه فکرش را بکنید، وارد مرحله جدیدی می شوید. اگر چه نگران هستید اما نتیجه رضایت بخشی در انتظار شما خواهد بود. خوش بین باشید و اولین قدم های خود را محکم بردارید. اگر نمی خواهید در جمع دوستانه یا خانوادگی دلتان بشکند، در بحثی که به شما ربطی ندارد، وارد نشوید. هرچه می شنوید باور نکنید ممکن است گاهی مردم برای رسیدن به خواسته هایشان کمی دروغ چاشنی حرف هایشان بکنند. از جزئیات غافل نباشید که شما را به جواب سوالی که در پی آن هستید خواهد رساند. اگر می خواهید عزیز باشید با کوچکترها مهربان تر و برای بزرگترها احترام بیشتری قائل شوید. منتظر دریافت یک حکم یا مدرک هستید، فعلا صبور باشید.

بی‌پرده سخن می‌گویید و حرف‌هایتان را رک و پوست‌کنده به زبان می‌آورید، امروز این رویکرد را کنار بگذارید،‌ در غیر این صورت حرفی از دهان شما بیرون می‌آید و زمینه ناراحتی فردی را فراهم خواهید کرد. امروز اگر حواستان را جمع نکنید، ضرر هنگفتی را تجربه خواهید کرد.  حرف‌های نیشداری می‌زنید و اطرافیان را با زبان خود آزار می‌دهید. قبل از اینکه این رویکرد باعث شود اطرافیان شما را کنار بگذارند، لحن کلام خود را تغییر دهید و با دیگران مهربان باشید. روحیه پر حرفی دارید و وقت خود را با صحبت‌های بی‌فایده، تلف می‌کنید. امروز زمان مناسبی است که این روحیه را کنار بگذارید. وقت خود را با انجام کارهای بیهوده تلف می‌کنید. ادامه این روحیه چیزی به غیر اتلاف عمر برای شما به دنبال ندارد. از امروز زندگی را جدی بگیرید و به یاد داشته باشید که وقت طلاست. به اعضای خانواده ثابت کنید که بیشتر از همیشه به فکر آن‌ها هستید و در اولین فرصت دمی در کنار اهل منزل بنشینید و گل بگویید و گل بشنوید. احتمال آشنایی شما با یاری خوش‌قدوبالا وجود دارد، این آشنایی زمینه عشقی سوزان و آتشین را فراهم خواهد کرد. با تمام وجود پذیرای این عشق باشید و بدانید که با عشقی جاودان و ماندگار سروکار خواهید داشت.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط