فال روزانه چهارشنبه ۸ تیر ۱۴۰۱

به گزارش رصد روز ، فال روزانه چهارشنبه ۸ تیر ۱۴۰۱ و فال روز تولد هشتم تیر و فال روزانه فردا هشتم تیرماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس گرد...

به گزارش رصد روز ، فال روزانه چهارشنبه ۸ تیر ۱۴۰۱ و فال روز تولد هشتم تیر و فال روزانه فردا هشتم تیرماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.در ادامه فال فردا ۸ تیر ۱۴۰۱ را می خوانیم.

فال روزانه فردا فروردین ( چهار شنبه ۸ تیر ۱۴۰۱ )

تو طبعی آتشین داری و زود تحت تاثیر قرار می‌گیری. باید احساسات خود را کنترل کنی و به دور از هر گونه تنش و اضطراب تصمیم بگیری تا موفق شوی. درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : به زودی گره‌ای از کارهای تو باز می‌شود و موقعیت مالی خوبی پیدا خواهی کرد. اگر در کنار کار و تلاش، دعا و نیایش با قلبی پاک صورت گیرد، حتما به نتیجه مطلوب خواهی رسید.

1متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

روحیه‌ای‌ منفی‌باف دارید و از زمین و زمان گله می‌کنید، قبل از اینکه این روحیه کار دست‌تان بدهد، مثبت‌گرایی را در زندگی در پیش بگیرید و افکار منفی را دور بریزید. با شرکت در کارهای خیر و انسان‌دوستانه به لحاظ روحی به آرامش برسید. امروز اگر حواستان را حسابی جمع نکنید، احتمال زیادی وجود دارد که با خرید کالاهای غیرضروری، حسابی ولخرجی کنید و ثبات مالی شما به خطر بیافتد. اتفاق جالب و سرگرم‌کننده‌ای انتظار شما را می‌کشد. این اتفاق را با اعضای خانواده در میان بگذارید و لحظه‌های شادی را در کنار یکدیگر تجربه کنید. عشقی یک‌طرفه‌ به محبوبی دارید و لحظه‌ای از فکر به دلدار غافل نمی‌شوید، اما این عشق سرانجامی ندارد و ادامه عشق یک‌طرفه چیزی به غیر از غم و تنهایی برای شما به دنبال نخواهد داشت. به فکر مشارکت برای انجام کار جدیدی افتاده‌اید و می‌خواهید سرمایه‌تان را در کار جدیدی با فردی شریک شوید، امروز بهترین زمان برای آغاز این مشارکت است و مطمئن باشید از شراکتی که امروز آغاز می‌کنید، متحمل ضرری نخواهید شد. امروز به خودتان وعده داده‌اید که اوقات فراغت خود را به انجام کارهای موردعلاقه‌تان مشغول شوید، اما این وعده محقق نخواهد شد و کارهای غیرمنتظره‌ای در سر راه شما قرار می‌گیرد و مجبور خواهید شد به جای انجام کارهای دلخواهتان، این کارهای غیرمنتظره را به پایان برسانید.

امروز روز بسیار خوبی برای جمع و جور کردن خودتان می تواند باشد! احساسات شما از ثباتی نسبی برخوردار هستند و می توانید به قلب خود و آنچه به شما می گوید اعتماد کنید. می توانید همراه با کسی که دوست دارید برای آینده ی خودتان و رابطه تان نقشه بکشید و رویاپردازی کنید. دست خودتان را باز بگذارید و هر چقدر که دلتان می خواهد بلندپروازی کنید. این کار می تواند زمینه ساز تصمیم گیری در مورد آینده ی رابطه تان و جدیتر کردن آن باشد. آنهایی که مجرد هستند هم امروز می توانند به این که چطور دل شخصی که دوست دارند را به دست بیاورند فکر کنند. نتیجه قطعا خیلی بهتر از آنچه انتظار دارید خواهد شد. به خاطر حرف مردم زندگی را به کام خود و اطرافیان تلخ نکنید. شما بهتر از هر کس می دانید که در دروازه را می شود بست در دهان مردم را نه، بهتر است راه خود را بروید و مدام غصه‌ی جواب دادن به پرسش‌های این و آن را نخورید. شخصی وارد زندگی‌تان خواهد شد. پیشنهاد سفر را رد نکنید، این دقیقا همان چیزی است که الان به آن نیاز دارید.




فال روزانه فردا اردیبهشت ( چهار شنبه ۸ تیر ۱۴۰۱ )

اتفاقاتی پیش می‌آید که تو را وسوسه می‌کند تا دست به کارهای غلط و اشتباه بزنی. کاملا باید مراقب باشی و در همه حال دوراندیشی خود را حفظ کنی. باید مراقب باشی، بازیچه این و آن نشوی.درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : نوسانات مالی تو را عصبی و ناراحت خواهد کرد. باید برخود مسلط باشی و به دنبال راهی بگردی. البته این نوسانات ناپایدارند و به زودی حل خواهند شد.

2متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

روزی سرشار از انرژی در پیش‌رو دارید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و کارهای امروز را زودتر از همیشه به پایان برسانید. احتمال زیادی وجود دارد که بیماری مزمنی سراغتان بیاید. دوستان و آشنایان امروز حسابی هوای شما را دارند و برای حل مشکلات شما را تنها نمی‌گذارند. امروز با دلبری زیبا و پری‌چهره آشنا می‌شوید. این آشنایی عشقی آتشین را در دل شما روشن خواهد کرد. اجازه ندهید شعله‌های این عشق خاموش شود و به خاطر داشته باشید که با عشقی ماندگار طرف هستید. اتفاق فرخنده‌ای در محل‌کار انتظار شما را می‌کشد. این اتفاق را به فال نیک بگیرید و لحظه‌های شادی را در کنار دوستان و اعضای خانواده تجربه کنید. ایده‌های خلاقانه‌ای به ذهن شما رسیده است. مطمئن باشید که اجرای این ایده‌ها دستاوردهای چشمگیری را برای شما به دنبال خواهد داشت.  یکی از دوستان هدیه‌ای برای شما گرفته و با تقدیم این هدیه محبت خود را به شما ثابت می‌‌کند. لطف این دوست را پیش خودتان نگذارید و در اولین فرصت به فکر جبران محبت‌های ایشان باشید.

امروز شما در رابطه با احساسات خود تا حدودی محافظه کار شده اید. شاید تصمیم بگیرید که جدی شده و به کار و زندگیتان بپردازید. خوب، این اصلا فکر بدی نیست. باور بکنید یا نکنید، این رفتار منطقی شما می تواند کمک کند رابطه ی خود را با شخصی که برایتان بسیار مهم و عزیز هم هست محکمتر کنید. سعی کنید بیشتر از آن که صحبت کنید شنونده باشید. امروز به خلاقیت خود اجازه ی بروز بدهید. قدرت تخیل و خلاقیت شما در سطحی است که می توانید با به کار گرفتن ایده های نابی که به سرتان می زنند رویاهایی که شاید پیش از این به نظرتان غیر ممکن بوده اند را هم برای خود ممکن کنید. یک سفر کوتاه مدت می تواند روحیه ی کسل و غمگین ‌تان را از این رو به آن رو کند. کدورتی در خانواده یا با یکی از دوستان نزدیک دارید که به صلاح شما است هر چه زودتر برای آشتی پیش قدم شوید. دست رد به سینه‌ی شخصی که برای یاری به سمتتان دراز کرده نزنید. با مردم روراست، اما مودبانه و با احترام رفتار کنید.




فال روزانه فردا خرداد ( چهار شنبه ۸ تیر ۱۴۰۱ )

پس از یک دوره ناراحتی و تنهایی، اکنون وارد مرحله تازه‌ای از زندگی شده‌ای و با شخصی آشنا می‌شوی که بعضی از رویاهای شیرین تو را به واقعیت نزدیک می‌کند و تو را شاد و خرم می‌کند.همیشه به دنبال چیزهای غیرممکن هستی و همین تو را خسته می‌کند. نمی‌دانی که حتی یک موفقیت کوچک به تو انرژی خاصی می‌دهد که برای هفته‌ها و ماهها شارژ خواهی بود. پس به دنبال آن موفقیت کوچک باش. باید ورزش را جدی گرفت و از مصرف چیزهایی که سلامتی تو را تهدید می‌کند جدا خودداری کرد. راست گفته‌اند که دنیا دو روز است. یک روز به نفع تو و یک روز به ضرر تو! پس باید در روزهایی که کارها به نفع تو جریان دارد آنقدر تلاش کنی و موفق شوی تا در روزهای دیگر دچار ضرر و رکود نشوی.

3متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

اوضاع مالیتان بهبود پیدا می‌کند و پولی به دستتان می‌رسد. به صلاحتان است که تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید. بیش‌از‌حد به مشکلات فکر نکنید و با حضور در کنار اعضای خانواده به آرامش برسید. همسر یا عشق ‌زندگیتان قصد دارد امروز را به روز عاشقانه‌ای برای شما تبدیل کند و با تقدیم هدیه‌ای شما را حسابی شگفت‌زده و خوشحال نماید. محبتی که عشق ‌زندگیتان به شما ابراز می‌کند را به خاطر داشته باشید و در آینده شما نیز عشق و محبت ایشان را جبران نمایید. شرایطی مهیا می‌شود تا دانش و مهارت خود را افزایش دهید و یک‌سروگردن بالاتر از رقبا قرار بگیرید. فرصت فراغت امروز را به انجام کارهای خلاقانه اختصاص دهید. اجازه ندهید اعضای خانواده بیش‌از‌حد وقت شما را بگیرند.

امروز یک تردید و دودلی بازدارنده وجود شما را در بر گرفته است که باعث می شود ندانید چه راهی را باید در پیش بگیرید و چه چیزی به نفعتان است. از یک طرف دلتان می خواهد برنامه ریزی کنید و بدون اینکه احساسی عمل کنید با تمام توانتان به سمت هدف خود پیش بروید، اما از طرف دیگر هم یک چیزی هست که شما را به سوی دنیای خیال و رویا فرا می خواند. راستش را بخواهید دومی صدای قلبتان است و شما باید به آن گوش بکنید! حتی اگر نخواستید حرف هایش را قبول کنید هم یک راه میانه پیدا کرده و بین عقل و احساستان تعادل برقرار کنید. این را هم یادتان باشد که کار می کنیم تا از زندگی لذت ببریم نه برای کار از زندگی بزنیم! مردم از مشکلات شما در گذشته خبر ندارند.جابجایی شما و حضورتان در یک محیط جدید زندگی‌تان را متحول خواهد کرد. حساب و کتاب همیشه خوب است ولی دست و دلبازی خارج از حساب یا خساست بیش از حد روزگار آدم را سیاه می کند. در خرید چشم روشنی یا کادویی که این روزها به گردن‌تان افتاده درست انتخاب کنید.




فال روزانه فردا تیر ( چهار شنبه ۸ تیر ۱۴۰۱ )

گیرم که شانس در خانه تو را بزند و بپرسد که چه می‌خواهی؟ وقتی تو خود هنوز به این نرسیده‌ای که هدف تو در زندگی چیست، دیگران چه کمکی می‌توانند به تو بکنند!از چی زهایی که تو را آشفته می‌کند فاصله بگیر. باید آرامش و اطمینان لازم را داشته باشی. ارداه قوی‌تر از هر مانعی برتر و نیرومندتر است. خود را برای روزهای بهتری‌ آماده کن. قدر این سلامتی و تندرستی را باید دانست و شکرگزار آن بود. آرامش و آسدگی تو بخاطر شرایطی است که از آن برخوردار گشته‌ای. این شرایط را باید حفظ کرد و توسعه داد. راه‌های زیادی برای بهبود وضعیت اقتصادی پیش پای تو گذاشته شده. باید از بین همه این راه‌ها. بهترین آن را انتخاب کرد. همیشه در ابتدای کار، آخر آن را در نظر داشته باش.

4متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

روحیه‌ای خنده‌رو و بشاش دارید، این روحیه امروز به شما کمک می‌کند تا گره‌ای از مشکلات خود را باز کنید. از این شرایط درس بگیرید و درآینده به دنیا بخندید تا دنیا هم به شما لبخند بزند. اوضاع مالیتان بهبود پیدا می‌کند و پولی به دستتان می‌رسد. به لطف این پول هزینه‌های جاری زندگی را پوشش دهید و شرایط مالیتان را ثبات بخشید.  روحیه‌ای احساساتی دارید و انسان خوش‌قلبی هستید، اجازه ندهید این روحیه جلوی پیشرفت شما را بگیرد و به دردسر بیافتید.  با شرایطی برای مشارکت در انجام کاری مواجه خواهید شد، از این شرایط نهایت استفاده را ببرید. اعضای خانواده انتظار دارند امروز فرصتی را به آنها اختصاص دهید و با اهل منزل باشید، اما کارهای زیادی برای شما پیش می‌‌آید و زمانی برای بودن در کنار اعضای خانواده پیدا نمی‌کنید. اجازه ندهید اهل منزل این رفتار شما را به حساب کم‌توجهی‌تان به آنها بگذارند و به اعضای خانواده قول بدهید که در اولین فرصت، زمانی را در کنار آنها خواهید گذراند. مدتی است که تفاهم سابق را با همسر یا عشق ‌زندگیتان ندارید، اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و در اولین فرصت با عشق ‌زندگیتان صحبت کنید و شرایط تفاهم و همدلی را فراهم نمایید.

امروز سعی کنید کارهای روزمره تان را به سریعترین شکل ممکن انجام دهید تا بتوانید از بعدازظهر به تفریح و گردش بپردازید و وقتتان را آن طوری که خودتان دوست دارید بگذرانید. اگر برایتان ممکن است با کسی که دوست دارید یک قرار عاشقانه ترتیب دهید و احساسات خود را به زیباترین شکلی که از دستتان برمی آید بیان کنید. در پایان این دیدار تغییرات زیادی در رابطه تان به وجود خواهند آمد! امروز به قدرت تخیل و خلاقیت خود اجازه بدهید شما را به مسیری که می خواهند هدایت کنند. از فرصتی که پیش آمده است استفاده کرده و به استعدادهای هنری خود اجازه ی بروز بدهید و ایده های خلاقانه ای که ذهنتان را به خود درگیر کرده اند را عملی کنید. به یک میهمانی دعوت می شوید و در آن مجلس جواب سوالهایتان را از زبان کسی که اصلا انتظارش را ندارید خواهید شنید. به نشانه ها دقت کنید. هر یک از اتفاقات این چند روز می تواند کلید حل سوالات و معماهای ذهن شما باشد. از محبت کردن به دیگران غافل نشوید و دل کسی را نشکنید، این شخص به امید یازی به سوی شما آمده.




فال روزانه فردا مرداد ( چهار شنبه ۸ تیر ۱۴۰۱ )

مسائلی در زندگی عاطفی‌ات اتفاق می‌افتد که نباید در مورد آن سهل انگاری کرد. باید با عقل و منطق و بدور از احساسات با این مشکل برخورد کنی تا به سرعت مشکل حل شود. یک موفقیت کوچک هم کافی است تا این فضا را عوض کرده و دوباره تو را سرحال و شادمان کند. می‌توانی از این موفقیت کوچک نردبانی بسازی برای رشد و رسیدن به موفقیت‌های بزرگ.درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : شهرت و ثروت خوب است به شرطی که تو را بنده خود نکند. در غیر این صورت بلایی خانمان سوز خواهد بود که تو را به سرزمین ناشناخته پرتاب می‌کند. در همه حال فروتنی را تجربه کن.

5متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

برای حل مشکلات امروزوفردا نکنید و هرچه سریع‌تر فکری به حال مشکلات خود بردارید. وضعیت مالی خوبی دارید اما فراموش نکنید که دنیا فراز و فرودهای زیادی دارد و از امروز مبلغی را برای روزهای گرفتاری کنار بگذارید. درک و تفاهم متقابلی میان شما و همسر یا عشق ‌زندگیتان وجود ندارد و این وضعیت روز‌به‌روز فاصله میان شما را بیشتر کرده است، قبل از اینکه این شرایط کار شما را به جدایی بکشاند، در اولین فرصت با عشق‌ زندگیتان صحبت کنید و فکری برای افزایش درک و تفاهم متقابل بردارید.  تجربه‌های زیادی در زندگی دارید، این تجربه‌ها را از اطرافیان دریغ نکنید و هر کاری که از دستتان برمی‌آید را برای کمک به دیگران انجام دهید. شناخت کافی از توانایی‌های خود ندارید و نقاط ضعف و قدرت خود را نمی‌شناسید. ادامه این وضعیت اصلا به صلاح شما نیست و در اولین فرصت وقتی را برای بررسی‌ توانایی‌های خود کنار بگذارید و نقاط ضعف‌تان را تقویت کنید. فرصتی مهیا می‌شود تا کمی با خود خلوت کنید و با اصلاح نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت، مسیر پیشرفت و موفقیت را هموار کنید. اعضای خانواده شما را حسابی تحویل می‌گیرند و برنامه‌های خاصی برای شما در نظر گرفته‌اند. لطف اهل منزل را به خاطر داشته باشید و در اولین فرصت محبتهای ایشان را جبران کنید.

امروز فرصتی فوق العاده برای در میان گذاشتن احساساتتان با اطرافیانتان می تواند باشد. احساسات شما در حال حاضر نسبت به همیشه از ثبات بیشتری برخوردار هستند و می توانید با خیالی راحت از بابت اصالت و صحت آنها با اطرافیانتان صحبت کنید. آنچه امروز فرا می گیرید برای آینده ی شما از ارزش و اهمیت ویژه ای برخوردار است، پس خوب توجه کنید. سعی کنید منطقی باشید و واقعیت ها را در نظر بگیرید اما در عین حال به قلب و احساستان نیز اجازه بدهید احتمالات و فرصت های دیگر را نیز مورد بررسی قرار دهد. به غریزه و احساس خود اعتماد داشته باشید و خیالتان راحت باشد که چیزی از دست نخواهید داد. با شخصی در محیط کارتان که خلق و خویش را نمی شناسید از در شوخی وارد نشوید ممکن است منظور شما را اشتباه برداشت کند و خجالت زده بشوید. حقیقتی به شما گفته می شود که اگر آن را نشنیده بگیرید مجبورید تمام عمر با نگرانی زندگی کنید خودتان را گول نزنید این دندان خراب را همین امروز بکشید ارزش شما بیش از این‌هاست قدر خود را بدانید.



فال روزانه فردا شهریور ( چهار شنبه ۸ تیر ۱۴۰۱ )

در این اوضاع درهم برهم، تصمیم‌گیری دشوار خواهد بود. باید کمی حوصله کنی تا همه چیز مرتب شود سپس می‌توانی با چشمان باز برای زندگی و آینده‌ات تصمیم بگیری و به پیامدهای آن بیاندیشی.درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : نباید انتظار داشته باشی در وضعیت اقتصادیت تغییری ایجاد شود. آینده دستاورد تلاش و همت توست بنابراین کسی که به خود زحمت نمی‌دهد و امروز کاری نمی‌کند، نمی‌تواند توقع روزهای بهتری را داشته باشد.

6متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

شرایطی برای استراحت و انجام کارهای دلخواه فراهم می‌شود. چشم‌ از دارایی‌هایتان بر ندارید و بیشتر از همیشه مواظب حساب ‌و ‌کتاب‌هایتان باشید. در غیر این صورت پولی که با هزار و یک زحمت بدست آورده‌اید را از کف خواهید داد.  رسیدگی به مشکلات اعضای خانواده را در اولویت کارهای خود قرار دهید. حضور بیشتری در کارهای گروهی داشته باشید و از هر فرصتی برای مشارکت در کارهای انسان‌دوستانه بهره بگیرید. با افراد مهمی ملاقات خواهید کرد، در این ملاقات چشم و گوش خود را بیشتر از همیشه باز کنید و نکته‌هایی که این افراد با شما در میان می‌گذارند را برای پیشرفت و موفقیت‌ بیشتر به خدمت بگیرید. به خودتان وعده‌داده‌اید تا فرصتی از امروز را به انجام کارهای موردعلاقه‌تان بپردازید و حسابی تفریح کنید، امروز این فرصت فراهم می‌شود و از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و حسابی تفریح کنید. امروز همسر یا عشق ‌زندگیتان شما را حسابی غافلگیر می‌کند.

امروز برای شما روز چندان راحتی نخواهد بود. این طور به نظر می رسد که هیچ کاری آن طوری که شما می خواهید پیش نمی رود. شاید دارید سعی می کنید چیزی باشید که در واقع نیستید. اگر کارها آن طوری که شما می خواهید نمی شوند به خودتان زیادی فشار وارد نکنید. کمی صبر کنید تا بتوانید با اعتماد به نفس کامل آنچه هستید را پذیرفته و از مسیری که می خواهید در پیش بگیرید مطمئن شوید. کمی چای بنوشید و استراحت کنید و در آرامش و با نگاهی منطقی به این چیزها فکر کنید. رهایی از این استرس به شما کمک خواهد کرد تا انرژی خود را برای کارهای دیگری که باید انجام بدهید بازیابی کنید. در مورد خود منصفانه قضاوت کنید، آرام و قرار داشته باشید در راه عشق صبور باشید و نا امیدی را از خود دور کنید، به زودی به مقصود و آرزوی خود می رسید. خود سری و سر سختی شما را به هیچ جای نمی رساند. به جای اندیشیدن به فکر دیگران به ندای قلبی خود اعتماد کنید. از خودپسندان دوری کنید و با دوستان خود با انصاف رفتار کنید.




فال روزانه مهر

احساس می‌کنی تصمیم تو به اراده و اختیار دیگران بستگی دارد. این موضوع می‌تواند آزاردهنده باشد اما اگر تفاهمی که وجود دارد همچنان باقی بماند، مشکلی پیش نمی‌آید.در خصوص توصیه های اجتماعی فال فردا نوشته شده است : باید سعی کنی در جمع دوستان و یا همکارانت شرکت کنی و انزوا و تنهایی را کنار بگذاری.با وجود مشکلات و موانعی که در وضعیت اقتصادیت ایجاد شده، تو باید همچنان بکوشی تا پیشرفت کنی. در این صورت است که نتیجه می‌گیری و به خواسته‌هایت می‌رسی.

7متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

مشغله‌های زندگی باعث شده تا از رسیدگی به خودتان غافل شوید و ورزش و تحرک را کنار بگذارید، اما ادامه این وضعیت اصلا به صلاح شما نیست و امروز زمان مناسبی است تا اهمیت بیشتری به ورزش و سلامتی بدهید و با تحرک بیشتر، سلامت وجود نازنین‌تان را تضمین کنید. صرفه‌جویی را ادامه دهید و از پس‌انداز و اندوخته‌ مالیتان برای رسیدن به موفقیت بهره بگیرید. بین شما و یکی از اعضای خانواده یا آشنایان مشاجره‌ای در می‌گیرد. نفت به آتش این مشاجره نریزید و دلخوری ایجاد شده را به صلح و صفا تبدیل کنید. انسان کم حوصله‌ای هستید و اعصاب خودتان را نمی‌توانید کنترل کنید. قبل از اینکه این روحیه کار دست شما بدهد، فکری به حال این شرایط بردارید و تسلط بیشتری به اعصاب خود داشته باشید.   فرصت مناسبی برای عشق و عاشقی پیش‌روی شما قرار می‌گیرد. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و تا می‌توانید عاشقی کنید.  همکاران در محل‌کار یا همسایه‌ها در منزل امروز هرکاری که دست‌شان بر می‌آید را برای شما انجام می‌دهند. کارهای روزانه را با سرعت بیشتری انجام دهید و اجازه ندهید کار ناتمامی به فردا موکول شود.  احتمال زیادی وجود دارد که کنترل زمان از دست شما خارج شود و وقت گران‌بهای خود را بی‌دلیل هدر دهید.

امروز سعی کنید تا می توانید از روزتان لذت ببرید. به داشته هایتان فکر کنید تا ببینید چیزهای بسیار زیادی دارید که باید برایشان خدا را شکر کنید. تمام موفقیت هایتان و چیزهایی که تا به حال به دست آورده اید را از نظر بگذرانید و به خودتان افتخار کنید. با آرامش خاطر افسار زندگی را که محکم در دستانتان گرفته اید رها کنید و کمی به خودتان استراحت بدهید. شما برای اهدافتان به سختی تلاش کرده اید و زمان زیادی را صرف آنها نموده اید. اگر الان هم نخواهید از زندگیتان لذت ببرید دیگر چه وقت می توانید این کار را بکنید؟ برای خودتان و عزیزانتان وقت گذاشته و روز خود را به بهترین شکلی که می توانید بگذرانید. تا جای ممکن از هر گونه بحث و جدل در مورد احساساتتان خودداری کنید. بهتر است ایده های عالی‌تان را در ذهن نگه دارید تا در فرصتی مناسب در مورد چگونگی عملی شدنشان صحبت کنید. زودتر از موقع صحبت کردن پشیمانتان می کند. بطور ضمنی برای انجام کاری موافقت کرده‌اید به جای شانه خالی کردن به چگونه به سرانجام رساندن آن فکر کنید .




فال روزانه فردا آبان ( چهار شنبه ۸ تیر ۱۴۰۱ )

از مورد محبت قرار گرفتن در این روزها تعجب نکن و سعی کن نهایت استفاده را از آن ببری. اگر فال خود را بصورت روزانه دنبال کرده باشی متوجه خواهید شد که این ایام رو به پایان است و تا سال دیگر باید منتظر بمانی.فعلا از اماکن شلوغ پرهیز کن. در شلوغی افکارت به هم خواهد ریخت و این روزهایی است که نیاز به فکر کردن داری و از دست خواهد رفت. فکر کن.فقط و فقط به وضعیت تغذیه خود توجه کن. شاید مهمترین عامل که به سلامتی‌ات لطمه می زند همین است. به خودت دروغ نگو. این روزها واقعا به پول احتیاج داری و به بدست آوردن آن توجهی نمی‌کنی. سهل انگاری در این زمینه جبران ناپذیر است. بیشتر دقت کن.

8متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

با انجام کارهایی که روحیه‌تان را تقویت می‌کند، انگیزه پیدا کنید و کسالت را کنار بگذارید. حسادت، عصبانیت، شک و تردید و حرص و آز به عنوان صفت‌های منفی شما شناخته می‌شوند و برای رسیدن به زندگی سالم از این صفت‌ها دوری کنید. فرصتی برای افزایش درآمد در پیش رو دارید. این فرصت را به بهانه‌ای برای پیشرفت‌های بیشتر در زندگی تبدیل کنید. متوجه خواهید شد که یکی از اعضای خانواده به موفقیت چشمگیری رسیده و این وضعیت زمینه شادیتان را فراهم می‌کند.  به لحاظ کاری روز بسیار خوبی را آغاز کرده‌اید و اگر دست به خاک بزنید، طلا خواهد شد. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و کارهای مهم مالی را امروز انجام دهید. فردی عابد و سالک امروز از در نصیحت با شما وارد می‌شود و پندواندرزهای مهمی را با شما به اشتراک خواهد گذاشت. نصیحت‌های این فرد را آویزه گوش کنید و مطمئن باشید عمل به این نصیحت‌ها، موفقیت و پیشرفت شما را در آینده تضمین خواهد کرد. آتش عشق بیشتر از همیشه در دلتان شعله‌ور شده و برنامه‌هایی ترتیب داده‌اید تا عشق‌ سوزان خود را نثار همسر یا عشق ‌زندگیتان کنید، مطمئن باشید که عشق ‌زندگیتان نیز در عشق شما می‌سوزد و روز خوبی را برای عاشقی انتخاب کرده‌اید.

امروز از آن روزهایی است که نمی دانید به کدام طرف باید بروید. شما دارید با بلاتکلیفی به دور خودتان می چرخید و هیچ راهی به اندازه ی کافی به نظرتان خوب نیست. به دلیلی که خودتان هم نمی دانید چیست نمی توانید آرام بایستید و با وجود نداشتن یک تصمیم مشخص همین طور در حال حرکت و فعالیت هستید. اگر می توانید کمی به خودتان استراحت بدهید. به یک پیاده روی بدون هدف و مقصد بروید تا ذهنتان کم کم آرام بگیرد و هوای باز افکار آشفته را از سرتان بیرون کند. بعد از این که به آرامش رسیدید خواهید توانست با خیال راحت هر تصمیمی که بخواهید را بگیرید و مسیر خود را برای رسیدن به آن انتخاب کنید. اسراف و ریخت و پاش بی‌جا نکنید درخواستی از شما می شود بدون فکر کردن و از سر بی حوصلگی یا عصبانیت به مخاطبتان جوابی ندهید که حتما پشیمان خواهید شد. صداقت شما در عشق بسیار ستودن است اما مواظب باشید حسودان شما را رنجور نکنند. اگر متاهل هستید بهتر است به جای دیگران روی همسرتان بیشتر حساب باز کنید.




فال روزانه فردا آذر ( چهار شنبه ۸ تیر ۱۴۰۱ )

رفته رفته درهای تازه‌ای به روی تو گشوده خواهد شد. کسی پیدا می‌شود که بدون هیچ چشم‌داشتی حاضر می‌شود به تو کمک کند. این کمک‌ها را باید ارج نهاد و راه موفقیت خود را هموار کرد. اگر خطایی در حق تو کرده‌اند، آن را ببخش و فراموش کن. گذشت در حق دیگران به تو سینه‌ای فراخ و قلبی بزرگ می‌دهد که می‌توان خوبی‌های زیادی را در آن ذخیره کرد و از آنها برخوردار شد. اگر درست نگاه کنی این هم نوعی شادی است. تو معمولا تندرست و قوی هستی اما به واسطه داشتن روحیات حساس ممکن است بدنت به سرعت از تعادل خارج شود و بیمار شوی. پس مراقب سلامتی خودت باش. رفته رفته به ثروت و قدرت دست خواهی یافت. از نظر اقتصادی و سیاسی پیشرفت‌های چشمگیری خواهی داشت. اما این پیشرفت توام با دردسرهایی خواهد بود که باید تحمل کرد.

9متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

خطری وجود نازنینتان را تهدید نمی‌کند و روز را بدون هرگونه حادثه به پایان می‌رسانید. احتمال زیادی وجود دارد که میان شما و همسر یا عشق ‌زندگیتان بر سر مشکلات مالی مشاجره‌ای ایجاد شود. در اولین فرصت به عشق‌ زندگیتان ثابت نمایید که ایشان از هر چیزی بیشتر برای شما ارزش دارد و دلخوری که ایجاد شده را به عشق و محبت تبدیل نمایید. روحیه‌ای آرام و متین دارید و زود از کوره در نمی‌روید، این روحیه امروز به کمک شما می‌آید و مشکلی که سر راه‌تان قرار می‌گیرد را با آرامش و متانت حل کنید. خودتان را بیش‌از‌حد وقف پاسخگویی به نیازهای اطرافیان نکنید. احتمال زیادی وجود دارد که با حرف یا کار ناپسندی، زمینه دلخوری یکی از اعضای خانواده را فراهم کنید. بیشتر از همیشه مواظب حرف‌ها و رفتار خود باشید و روز را بدون ناراحتی به پایان برسانید. قراردادهای کاری و معامله‌های امروز را با دقت مطالعه کنید تا چیزی از قلم نیافتد.

امروز اگر رفتاری درست و منطقی داشته باشید خواهید دید که خیلی راحت می توانید هر کسی که خودتان دوست داشته باشید را به سوی خود جذب کنید. در ابتدای روز کارهای فوری و ضروریتان را انجام بدهید. البته انجام کارهایی که به فعالیت قوی ذهنتان نیاز دارند امروز به شما توصیه نمی شود و بهتر است به کارهایی رسیدگی کنید که به توان جسمی نیاز دارند. پس از آن وقتتان را برای خودتان و آنهایی که دوست دارید بگذارید. شما امروز خیلی خوب و راحت با احساسات خود ارتباط برقرار می کنید و تکلیفتان با خودتان معلوم است. به احساس و غریزه ی خود اعتماد کنید و اجازه بدهید قلبتان شما را به مسیری که می خواهد راهنمایی کند. به خواب و خوراک‌تان بیشتر اهمیت بدهید بدن شما تا یک جایی می تواند تحمل کند اما بعد از آن دچار دردسرتان می کند. در انجام کاری که فکرش را نمی کردید گره ای افتاده، حواستان باشد گره ای که با دست باز می شود را با دندان باز نکنید مسئله را بزرگتر از آنچه که هست می کنید رفتاری از خودتان نشان ندهید که نهایتا بدهکار دیگران هم بشوید.




فال روزانه فردا دی ( چهار شنبه ۸ تیر ۱۴۰۱ )

این خوب است که به دنبال حقیقت باشی اما از آنجایی که بعضی اوقات حقیقت تلخ است ممکن است تو را ناراحت کند. پس کلا از خیرش بگذر و موقعیت‌های دیگری را امتحان کن.خیلی زود یک خبر ویژه هیجان‌زده‌ات می‌کنه. بهتره از اتفاقات و لحظه‌های هر چند کوچک هم استفاده کنی و ازشون لذت ببری.به مواد غذایی که مصرف می‌کنی بی‌اهمیتی و همین می‌تونه زمینه‌ساز بیماری معده و گوارش باشه. بهتره بیشتر مراقبت خورد و خوراکت باشی.بهتره در کارهای تجاری به سود بیندیشی و از خیال‌پردازی دست برداری مطمئنا نتیجه بهتری خواهی گرفت چون منطقی بررسی کردی. یک طرح تازه بهت پیشنهاد می‌شه که اگر درست ازش استفاده کنی، به نفع تو خواهد بود.

10متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

حضور بیشتری در جمع داشته باشید و از انزوا دوری کنید. از جایی که فکرش را نمی‌کردید پولی به دستتان می‌رسد. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و اعضای خانواده را در داشته‌های خود سهیم کنید. یکی از اعضای خانواده گرفتار مشکل مالی است و بدهی سنگینی بالا آورده، هر کاری که از دست‌تان برمی‌آید را برای حل مشکل این فرد انجام دهید و مطمئن باشید که محبت‌های شما از چشم ایشان پنهان نخواهد ماند و در آینده در مشکلات دست شما را خواهد گرفت. روزی عاشقانه را در پیش دارید و همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز به شما ثابت می‌کند از چیزی که فکرش را می‌کنید بیشتر شما را دوست دارد. قصد انجام کار بسیار مهمی را دارید، اما از آنجایی که حرف در دهان شما بند نمی‌شود و انسان راز‌نگه‌داری نیستید، احتمال زیادی وجود دارد که راز این کار مهم را با رقبا درمیان بگذارید، در نتیجه برای اینکه از رقبا یک سروگردن جلوتر باشید، راز کار خود را به کسی نگویید و اجازه ندهید کسی از اسرار کاری شما سر در بیاورد.  قلبتان برای اطرافیان می‌تپد، به خاطر داشته باشید که این روحیه بی‌نتیجه نمی‌ماند و اطرافیان در مشکلات دست شما را خواهند گرفت.

امروز شما نسبت به همیشه محافظه کار و درونگرا شده اید. هیچ اشکالی ندارد اگر بخواهید از آن جنب و جوش همیشگی خود فاصله گرفته و کمی به خودتان استراحت بدهید. امروز با خیال راحت سر جایتان بنشینید و ببینید دنیای اطرافتان چه می خواهد به شما بدهد! از حرکت های ناگهانی و تصمیمات عجولانه جدا خودداری نمایید و اجازه بدهید انرژی امروز شما را در مسیری که خودش می خواهد پیش ببرد. هر چقدر به احساسات درونی خود آزادی بدهید و به غریزه ی خود اعتماد داشته باشید بهتر خواهید توانست با کسی که دوست دارید ارتباط برقرار کنید و حرف دلتان را با او در میان بگذارید. متوجه رازی خواهید شد که باور کردنش برایتان آسان نیست، اگر بحث به خطر افتادن سلامتی و مال کسی در میان نیست بهتر است سعه صدر به خرج دهید و راز دار باشید، به زودی اوضاع بر وفق مرادتان خواهد شد و بدون اینکه کمترین دخالتی از جانب شما اعمال شود همه جیز روشن خواهد شد، بهترین راه برای شما صبر و حوصله است.




فال روزانه فردا بهمن ( چهار شنبه ۸ تیر ۱۴۰۱ )

این روزها با واقعیت فاصله گرفتی. لازم است دوباره پاهای خود را بر روی زمین واقعی بگذاری. خیلی خوب است که آدم آرزوهایی داشته باشد اما باید مراقب باشی که این آرزوها و خواسته‌ها به صلاحت باشد و به صورت رویا و خواب و خیال نباشد. یکی از خواسته‌ها و یا آرزوهایت برآورده می‌شود. به مناسبتی دوست و یا دوستان تازه‌ای پیدا می‌کنی.اگر مشکل بی‌خوابی یا بدخوابی داری پیشنهاد می‌کنم قبل از خواب، قهوه، چای و یا نوشیدنی‌های غیرالکلی حاوی کافئین نخوری چون به گفته پزشکان از ساعت ۴ بعدازظهر به بعد در خواب اختلال ایجاد می‌کند.بد نیست یه کم دست از خساستت برداری و حداقل واسه خودت یه چیزی بخری!! همه چیز توی زندگی که پول نیست. چیزهای مهمتری هم هست. اگر دو، سه تا هدیه هم واسه دوستان یا خانواده‌ات بخری اتفاقی نمی‌افته و پولت تموم نمی‌شه!

11متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

روز خوبی برای همسر یا عشق ‌زندگیتان نیست و باید از ایشان در بستر بیماری پرستاری کنید. اما جایی برای نگرانی وجود ندارد زیرا نشانه‌های بهبودی عشق‌زندگی‌تان را مشاهده خواهید کرد و تا چند روز آینده ایشان از بستر بیماری خلاص خواهد شد. امروز فردی از شما درخواست پول می‌کند، پولی که مورد نیاز این فرد است را به او قرض بدهید،‌ اما حتما در قبال این پول، تضمین مطمئنی از بازپرداخت این پول دریافت کنید، چرا که احتمال زیادی وجود دارد که این فرد پول شما را پرداخت نکند.    کار ناتمامی دارید و به‌رغم این‌که این کار را باید در موعد مقرر انجام دهید، حوصله انجام این کار را ندارید و انجام آن را پشت گوش می‌اندازید، این وضعیت اصلا به صلاح شما نیست و در اولین فرصت این کار را به پایان برسانید. فرصتی دست می‌دهد تا با حضور در کنار دوستان و آشنایان، اضطراب‌ و نگرانی‌ها را فراموش کنید. میان شما و یکی از آشنایان امروز شکرآب می‌شود و دلخوری بین شما ایجاد خواهد شد. اجازه ندهید این دلخوری زمینه قطع رابطه با این فرد را فراهم کند.

امروز مسائل خانوادگی برای شما از اهمیت و اولویت بالایی برخوردار هستند. آنچه در قلبتان می گذرد را به زبان آورده و به نزدیکان و عزیزان خود بگویید که چقدر دوستشان دارید و چقدر برایتان اهمیت دارند. امروز قدرت و انرژی چندان زیادی در وجود خود احساس نمی کنید، پس سعی نکنید به خودتان فشار بیاورید و از برداشتن قدم های بزرگ و کارهای پرزحمت پرهیز کنید. امروز بهتر است که بیشتر به لذت بردن از زندگی و آنچه به دست آورده اید بپردازید. روی کاناپه لم بدهید و هر چقدر دلتان می خواهد استراحت کنید، به خرید بروید و بخشی از پس اندازتان را برای خودتان خرج کنید و حتی اگر برایتان ممکن است به یک سفر یکی دو روزه بروید. در انتخابتان مردد هستید، بهتر است به نزدیکان ‌تان اعتماد کنید و از آن‌ها کمک بخواهید. قصد ترتیب دادن یک جشن یا مهمانی را دارید که عده زیادی از دوستان و آشنایان در آن حضور دارند، خودتان را زیاد خسته نکنید بدون تشریفات بیش از حد به مهمانان بیشتر خوش خواهد گذشت. پاسخ تماسی که با شما گرفته شده است را زودتر بدهید.



فال روزانه فردا اسفند ( چهار شنبه ۸ تیر ۱۴۰۱ )

از خودخواهی فاصله بگیر تا شانس و اقبال جرات کند به تو نزدیک شود!! سعی کن دیگران را هم در زندگی‌ات شریک کنی و راهی برای دوستی و رفاقت بیابی.خبر یک قول و قرار شیرین در خانواده به تو هم می‌رسه. به مناسبتی و یا بخاطر خدمتی از تو قدردانی خواهد شد. یکی از آرزوهای قدیمی‌ات برآورده می‌شود.پس از یک دوره تلاش و کوشش باید استراحت کرد و نفسی تازه کرد. باید به روح و جسم خود فرصت بدهی تا خود را بازسازی کرده و از نو وارد کارهای تازه شود.از نظر اقتصادی وضعیت تو بد نیست. با این حال چاله‌هایی وجود دارد که باید آنها را پر کرد تا زندگی بتواند روند سالم و مشخص داشته باشد. راه‌اندازی در پیش است و باید خود را برای آن آماده کرد.

12متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

 ورشکستگی در کمین شما است و اگر بیشتر از همیشه به فکر صرفه‌جویی و پس‌انداز نباشید، دیری نخواهد پایید که مشکلات مالی شما را از پا در بیاورند. قصد انجام تغییرات مهمی در زندگی را دارید، اما از این تغییرات می‌هراسید و نگران هستید. جایی برای نگرانی وجود ندارد و تصمیم خود را با یکی از دوستان که تجربه بیشتری دارد، درمیان بگذارید و از ایشان درخواست کنید که برای انجام این تغییر شما را یاری دهد. انسان خودساخته‌ای هستید و دستاوردهایی که در زندگی دارید را شخصا به دست آورده‌اید. این روحیه را ادامه دهید و به الگوی از موفقیت و خودساختگی برای دیگران تبدیل شوید. یکی از آشنایان از رفتار شما سوء‌برداشت می‌کند. اجازه ندهید این وضعیت رابطه میان شما و این فرد را از بین ببرد. در اولین فرصت نیت خود را با این فرد در میان بگذارید و دلخوری‌ها را از بین ببرید. توجه شما به همسر یا عشق ‌زندگیتان کم شده و مانند سابق به ایشان عشق‌ نمی‌ورزید. قبل از اینکه این رویکرد فاصله‌ای عمیق میان شما و عشق ‌زندگیتان ایجاد کند، محبت بیشتری به ایشان داشته باشید و لحظه‌ای از عشق‌ورزی به وی غافل نشوید.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط