فال روزانه چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳

فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.

به گزارش رصد روز،  فال روزانه  چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳  و فال روز تولد ۱۱ مهر ماه و فال روزانه فردا یازدهم مهر ماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند. فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.در ادامه فال فردا ۱۱  مهر ۱۴۰۳ را می خوانیم.

فال روزانه فردا فروردین ( چهار شنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ )

یک تشنج عاطفی در خانواده پیش می‌آید که به زودی از بین خواهد رفت. البته مشروط بر اینکه با استدلال و منطق با آن برخورد و رفع شود.

 

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : زمان استراحت و تفریح گذشته است. این هفته دیدارهای مهمی پیش می‌آید که باید از آنها استفاده کرد تا به پیشرفت اقتصادی و اجتماعی برسی.

1متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

ستاره‌ها امروز به شما پیامی روشن می‌دهند: برای رسیدن به آرامش و موفقیت، باید دست از دلبستگی به گذشته بردارید. هر آنچه که شما را آزار می‌دهد، انرژی‌تان را می‌گیرد یا مانع پیشرفتتان می‌شود را رها کنید. این رهایی می‌تواند به هر شکل باشد؛ از یک رابطه سمی گرفته تا یک باور محدودکننده. با رها کردن گذشته، فضایی برای ورود انرژی‌های مثبت و فرصت‌های جدید در زندگی‌تان ایجاد می‌کنید. به زودی نتیجه‌ی یکی از تلاش‌های گذشته‌تان را خواهید دید. این پاداش، انگیزه‌ای قوی برای ادامه‌ی مسیرتان خواهد بود. پس ناامید نشوید و به کوشش‌هایتان ادامه دهید. ممکن است امروز خبری بشنوید که شما را نگران کند، اما سعی کنید آرامش خود را حفظ کرده و عجولانه تصمیم نگیرید. خبرهای خوب و بد دائماً در زندگی اتفاق می‌افتند و شما باید یاد بگیرید که با هر دو آن‌ها به یک اندازه روبرو شوید. مبلغ کمی از جایی به شما می‌رسد که ممکن است در نگاه اول ناچیز به نظر برسد، اما این پول برایتان برکت فراوانی خواهد داشت و می‌تواند در شرایطی که انتظار ندارید به کمک شما بیاید. فراموش نکنید که به عزیزانی که در شرایط سختی هستند سر بزنید و به آن‌ها محبت کنید. گاهی یک تماس ساده می‌تواند دلگرمی بزرگی برای آن‌ها باشد. همچنین از خریدهای غیرضروری خودداری کنید و سعی کنید پول خود را پس‌انداز کنید، زیرا در آینده ممکن است به این پول نیاز پیدا کنید.

بیشتر از همیشه حواس‌تان به هزینه‌های زندگی باشد و صرفه‌جویی را فراموش نکنید. برای حل مشکلات یکی از اعضای خانواده پا پیش بگذارید. مطمئن باشید این فرد کمکی که به ایشان می‌کنید را فراموش نخواهد کرد و اولین فرصت محبت شما را جبران می‌کند. امروز با دلبری زیبا و پری‌چهره آشنا می‌شوید. این آشنایی عشقی آتشین را در دل شما روشن خواهد کرد. اجازه ندهید شعله‌های این عشق خاموش شود و به خاطر داشته باشید که با عشقی ماندگار طرف هستید. روز مناسبی را برای گسترش دامنه کار و تجارت خود آغاز کرده‌اید و برنامه‌هایی که برای گسترش کار در نظر دارید را امروز انجام دهید.  انسان شکاکی هستید و به زمین و آسمان شک دارید. قبل از اینکه این روحیه کار دست شما بدهد، فکری به حال تغییر رفتار خود بردارید و نگاهی واقع‌گرایانه به زندگی داشته باشید. بیماری مزمنی دارید و به‌رغم اینکه از این بیماری رنج می‌برید، تاکنون برای درمان آنِ آستین بالا نزده‌اید. ادامه این رویکرد اصلاً به صلاح شما نیست. در اولین فرصت چاره‌‌ای برای درمان خود بردارید و بیشتر از همیشه به فکر سلامت خود باشید.




فال روزانه فردا اردیبهشت ( چهار شنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ )

اشیاء و اشخاص زیادی هستند که می‌توانند روحیه تو را تغییر داده و به تو احساس جدیدی از خوشبختی و رفاه بدهند. سعی کن کسی را که دوست داری همیشه در نظر داشته باشی و خوشحالی‌ها یا غم‌هایت را با او تقسیم کنی.

 

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : باید از خودت زیاد مایه بگذاری. ممکن است مشکلات تازه‌ای پیش بیاید اما با تلاش و کوشش قابل حل است.

2متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

احساس می‌کنید در باتلاقی از تردیدها گیر افتاده‌اید و هر تلاشی برای رهایی، شما را بیشتر به عمق ناامیدی می‌کشاند. اما ناامید نباشید! راه نجات در دستان خود شماست. با کمی آرامش و تفکر عمیق، راهی برای رهایی از این باتلاق خواهید یافت. نیازی به تکیه بر دیگران نیست، شما خودتان بهترین راهنما برای خودتان هستید. اگر مجرد هستید، به پیشنهاد دوستانتان گوش فرا دهید. شاید در نگاه اول آن فرد چندان جذاب به نظر نرسد اما با شناخت بیشتر، متوجه خواهید شد که قلبی مهربان دارد. و اگر همین حالا هم در رابطه هستید، شما در این رابطه بیشتر به خواسته‌های طرف مقابل توجه می‌کنید و خواسته‌های خودتان را نادیده می‌گیرید. این رویه، اگرچه در کوتاه‌مدت ممکن است به حفظ رابطه کمک کند، اما در درازمدت می‌تواند فاصله‌ای عمیق بین شما و عشق‌تان ایجاد کند. عجله نکنید، اما دیگر وقت آن رسیده است که به رویاهایتان سرعت ببخشید. با اراده‌ای قوی و ایمانی راسخ، بر موانع پیش رویتان غلبه خواهید کرد. حواستان را جمع کنید و وظایف‌تان را با دقت و مسئولیت‌پذیری انجام بدهید. یک تماس مهم در انتظار شماست که شاید سرآغاز تغییرات بزرگی در زندگی‌تان باشد.

از ورزش دوری گرفته‌اید و این وضعیت سلامت شما را به خطر انداخته است. قبل از اینکه کم‌تحرکی برای شما دردسر درست کند، از امروز فرصتی را برای ورزش کنار بگذارید و اجازه ندهید کسالت و بیماری، سلامت وجود نازنین‌تان را به خطر بیندازد. کاری که نباید انجام دهید را انجام داده‌اید و خلافی را مرتکب شده‌اید، اما از انجام این کار خلاف پشیمان هستید و به دنبال فرصتی برای جبران این کار می‌گردید، امروز این فرصت مهیا می‌شود تا این کار ناپسند را جبران نمایید، از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و به خودتان قول بدهید که در آینده هرگز مشکلات گذشته را تکرار نکنید.  قرار است به دیدن یکی از فامیل‌های نزدیک بروید، در این مهمانی به شما خوش می‌گذرد و فرصتی پیدا می‌کنید تا دیداری با اعضای فامیل تازه کنید.  شرایطی برای سفری کوتاه مهیا می‌شود. راهی مسافرت شوید و تجربه‌های جدیدی را در این سفر بدست آورید. قول‌های پوشالی را کنار بگذارید و سر حرفتان بمانید. در غیر این‌صورت به فرد نامطمئنی تبدیل خواهید شد و کسی روی حرف شما حساب نمی‌کند. فرصتی پیدا می‌کنید تا سری به دوستان قدیمی بزنید. در کنار اینکه با رفقای دیرینه دیدار تازه می‌کنید، برای گسترش کاری که به آن مشغول هستید نیز با دوستان صمیمی خود مشورت کنید. مدتی است که رابطه خوبی با همسر یا عشق ‌زندگی‌تان نداشته‌اید و سر چیزهای پیش‌پاافتاده و کم‌اهمیت با هم دعوا می‌کنید، قبل از اینکه این وضعیت فاصله‌ای عمیق میان شما و عشق‌ زندگیتان ایجاد کند، فکری به حال این وضعیت بردارید و از امروز به  غیر از سخن عشق و محبت، چیزی به عشق ‌زندگی‌تان نگویید.




فال روزانه فردا خرداد ( چهار شنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ )

آرزویی که در جستجوی آن هستی، تحقق نمی‌یابد. بهتر است تا دیر نشده از این راه برگردی. نگران و افسرده نباش چون با بسته شدن این در، درهای تازه‌ای به روی تو باز خواهد شد.

 

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : احساس می‌کنی هر چه تلاش می‌کنی و زحمت می‌کشی نمی‌توانی از نظر اقتصادی بالا بروی. این نارضایتی می‌تواند زاییده شرایط بیرونی یا درونی باشد. به خصوص اگر سطح توقعات خود را کم کنی خواهی دید که وضعیت خوبی داری.

3متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

امروز ستاره‌ها به شما می‌گویند که فکری شما را مشغول کرده و آرامش درونی‌تان را بر هم زده است. اما نگران نباشید، با کمی صبر و حوصله، راه حل از دل همین آشفتگی بیرون خواهد آمد. عجله نکنید، هرچه آرام‌تر باشید، تصمیمات بهتری خواهید گرفت. در روابطتان با دیگران نیز صداقت را پیشه کنید. حرف‌هایتان را رک و راست بیان کنید تا دیگران نیز از احساسات و افکارتان آگاه شوند. پنهان‌کاری نه تنها مشکلی را حل نمی‌کند، بلکه ممکن است روابطتان را پیچیده‌تر کند. اگر مجرد هستید، آماده باشید تا عشق به زودی وارد زندگی‌تان شود. ممکن است این عشق از جایی که انتظار ندارید بیاید، پس چشمانتان را به روی فرصت‌های جدید باز نگه دارید. ستاره‌ها امروز به شما می‌گویند که انرژی خود را صرف کارهای بیهوده نکنید. از سرک کشیدن در زندگی دیگران دست بردارید و به جای آن، به بهبود روابط خود با خانواده و دوستان‌تان بپردازید. ارتباطات سالم و قوی، بزرگترین ثروتی است که می‌توانید داشته باشید. در محیط کار نیز رقابت شدیدی در انتظار شماست. برای موفقیت باید همیشه دانش و مهارت‌های خود را به‌روز نگه دارید و به دنبال یادگیری چیزهای جدید باشید. رقبای شما هرگز دست از تلاش برنخواهند داشت، پس شما نیز باید همواره آماده رقابت باشید.

به موفقیتی چشمگیر دست پیدا خواهید کرد. از این شرایط درس بگیرید و زندگی را در آینده به گونه‌ای ادامه دهید تا موفقیت‌های بیشتری به کوله‌بار تجربه‌های شما اضافه شود.  روحیه ولخرجی دارید و اهل پس‌انداز و صرفه‌جویی نیستید. این روحیه را کنار بگذارید و به خودتان قول بدهید که قسمتی از درآمدتان را برای روز مبادا پس‌انداز کنید.  فکر می‌کنید یکی از همسایه‌ها یا همکاران دشمن شماست و بدتان را می‌خواهد، اما امروز این فرد از در دوستی و آشنایی با شما وارد می‌شود.  احتمال زیادی وجود دارد که حرف ناشایستی از دهان شما بیرون بیاید و اطرافیان را ناراحت کنید. به صلاح شماست که بیشتر از همیشه مواظب گفتار خود باشید و کاری نکنید که پشیمانی به دنبال داشته باشد. یکی از آشنایان در بستر بیماری میفتد و به کمک شما نیاز پیدا می‌‌کند. هر کاری که از دست‌تان بر می‌آید را برای این فرد انجام دهید و روحیه انسان‌دوستی خود را به اطرافیان ثابت کنید. با افراد جدیدی آشنا می‌شوید. سفره دل‌تان را پیش این افراد باز نکنید و راز نگه‌دار باشید.




فال روزانه فردا تیر ( چهار شنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ )

عشق را نمی‌توان پنهان کرد. بالاخره از جایی خود را نشان می‌دهد. بخصوص چشم‌ها که همیشه گواهی دهنده عشق و اندوه‌ها هستند. بهتر است آشکارا از خواسته‌های خود دفاع کنی و نگران نباشی.

در خصوص توصیه های اجتماعی فردا نوشته شده است : لبخند شادی را میهمان لب‌های خود و دیگران کن. آن چهره عبوس و اخم‌آلود را از خود دور کن تا از دیدار تو دوستان شاد و خرم شوند. با زندگی آشتی کن تا زندگی نیز تو را در آغوش بگیرد.

فردا درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : مراقب سلامتی خود باش. از اسراف و پرخوری جدا پرهیز کن.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : وضعیت مادی و مالی تو خوب نیست اما این وضعیت پایدار نخواهد ماند. پس از یک دوران سختی و دشواری، دوران آسانی فرا خواهد رسید. در هیچ کاری نباید شتاب به خرج داد.

4متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

امروز روز رهایی شماست. بار سنگینی از روی دوش شما برداشته می‌شود. رازی که مدت‌هاست در دل خود پنهان کرده‌اید، امروز فرصتی برای برملا شدن پیدا می‌کند. اما دقت کنید که این راز را با چه کسی در میان می‌گذارید. آدم‌های سودجو همیشه در کمین هستند و ممکن است از این راز سوءاستفاده کنند. فرصت شغلی بسیار خوبی نصیبتان می‌شود. این فرصت می‌تواند زندگی حرفه‌ای شما را متحول کند. هرچند در ابتدا ممکن است با چالش‌هایی روبرو شوید، اما با تلاش و پشتکار می‌توانید به موفقیت‌های بزرگی دست پیدا کنید. حرفی که شنیده‌اید، شما را ناراحت کرده است. برخی افراد ارزش آن را ندارند که به آن‌ها اهمیت بدهید. برای همکاری با شخصی دچار تردید هستید؟ این تردید بی‌دلیل نیست. بهتر است پیشنهادتان را دوباره بررسی کنید و جوانب مختلف آن را بسنجید.  امروز به طور اتفاقی با فردی آشنا می‌شوید  که نگاهی متفاوت به زندگی دارد و ایده‌هایش می‌تواند افق‌های جدیدی را پیش روی شما بگشاید. این برخورد تصادفی، جرقه‌ای در ذهن شما خواهد زد و شما را به سوی مسیرهای ناشناخته‌ای خواهد کشاند، پس به آن‌ها خوب فکر کنید. امروز روز خوبی برای شروع یک فصل جدید در زندگی شماست. با اعتماد به نفس و امید به آینده، به سمت رویاهایتان حرکت کنید.

تغییری در زندگی‌تان ایجاد می‌شود. پذیرای این تغییر باشید و سبک جدیدی را در زندگی دنبال کنید. شرایطی برای افزایش درآمد پیش ‌روی شما قرار می‌گیرد. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و به اطرافیان ثابت کنید که انسان موقعیت شناسی هستید. متوجه خواهید شد کاری که به آن مشغول هستید دامنه پیشرفت زیادی دارد و با تلاش و کوشش می‌توانید به دستاوردهای بیشتری برسید. در نتیجه در اولین فرصت طرح و برنامه جدیدی برای پیشرفت و موفقیت در کارها بریزید و مطمئن باشید که فاصله چندانی با موفقیت‌های بیشتر ندارید.  همسر یا عشق ‌زندگی‌تان امروز از عشق برای شما چیزی کم نخواهد گذاشت. لطف ایشان را پیش خودتان نگذارید و در اولین فرصت محبت‌های وی را جبران کنید. مهارت و تخصص چندانی ندارید و این شرایط باعث شده تا یک قدم از اطرافیان خود عقب باشید. ادامه این وضعیت اصلاً به صلاح شما نیست. از امروز به فکر افزایش مهارت‌های فردی خود باشید و با بدست آوردن تخصص‌های بیشتر، موفقیت‌های خود را افزایش دهید.  روزهای پرکاری را پشت سر گذاشته‌اید. این شرایط در چند روز آینده پایان می‌یابد و فرصتی برای استراحت مهیا می‌شود. از تعطیلات لذت ببرید و خودتان را مهمان استراحتی جانانه کنید. روزی عاشقانه انتظار شما را می‌‌کشد. با آغوش باز این عشق را پذیرا باشید و به همسر یا عشق‌ زندگی‌تان ثابت کنید که از همیشه بیشتر عاشق ایشان هستید.




فال روزانه فردا مرداد ( چهار شنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ )

نباید به افراد با دید سطحی و ناپخته نگاه کنی. باید با هشیاری و توجه بیشتر بدانی پشت هر ظاهر و رفتاری چه نیتی نهفته است. با کشف این حقایق می‌توانی زندگی عاطفی‌ات را بهبود بخشی و منتظر آینده روشنی باشی.

 

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : مشکل اساسی تو این است که جیبهای خالی نمی‌توانند پاسخگوی نیازهای تو باشند! یا باید تلاش کنی تا به وضعیت مالی مطلوب و قابل قبولی برسی و یا سطح توقعاتت را پائین بیاوری.

5متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

ستاره‌ها امروز پیام آور شادی و نویدبخش تحقق آرزوهای دیرینه‌اند. انتظارها به پایان می‌رسد و خبری خوش در راه است که قلبتان را از شوق لبریز خواهد کرد. در این میان، فرد غریبه‌ای قصد کمک به شما را دارد، شاید در ابتدا به او بدبین باشید و تمایلی به پذیرش کمک او نداشته باشید، اما به او فرصت دهید تا صداقت و مهربانی‌اش را به اثبات برساند. ممکن است این فرد، همدمی وفادار و همراهی همیشگی برایتان باشد. نخستین برخوردها، نقش تعیین‌کننده‌ای در شکل‌گیری تصورات دیگران ایفا می‌کنند، اهمیت توجه به ظاهر دوچندان می‌شود. با انتخاب آگاهانه پوشش و آراستگی، پیامی روشن و مثبت به اطرافیان مخابره کنید. تغییراتی در محیط کار یا زندگی‌تان در راه است که شاید در ابتدا کمی آزاردهنده باشند، اما به زودی متوجه می‌شوید که این تغییرات برای پیشرفت و ترقی شما ضروری‌اند. مسئله‌ای در خانواده‌تان وجود دارد که نیاز به صبر و حوصله دارد. با دقت و آرامش به آن فکر کنید و عجله‌ای برای حل آن نداشته باشید. زمان، بهترین درمان برای هر مشکلی است. برای رسیدن به اهدافتان، برنامه‌ای دقیق و منظم داشته باشید و با پشتکار و اراده‌ای قوی، گام به گام به سوی موفقیت حرکت کنید.

مدتی است که بی‌حوصله شده‌اید و انرژی لازم را ندارید. این شرایط ادامه پیدا نمی‌کند و انرژی بیشتری برای انجام کارها پیدا می‌کنید. به لطف این شرایط، کار دشواری که مدتی است به فکر انجام آن هستید را به پایان برسانید. از لحاظ مالی روز خوبی را آغاز کرده‌اید و از جایی که انتظارش را نداشتید، سودی روانه حساب‌های بانکی‌تان خواهد شد. تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید. دوستان و آشنایان برای حل مشکلی که امروز با آن روبه‌رو هستید به کمک شما می‌آیند. محبت دوستان را بدون پاسخ نگذارید و به دنبال فرصتی برای جبران لطف اطرافیان باشید. روز خوبی را برای عشق و عاشقی در پیش رو دارید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و لحظه‌های عاشقانه‌ای را سپری کنید.  به جلسه‌کاری یا مراسم مهمی دعوت هستید، در این مراسم نکته‌های بسیار جالبی برای افزایش مهارت‌های شما مطرح می‌شود، این نکته‌ها را در گوشه‌ای یادداشت کنید و برای رسیدن به موفقیت‌های بیشتر از نکته‌هایی که امروز فرا گرفته‌اید کمک بگیرید.




فال روزانه فردا شهریور ( چهار شنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ )

رابطه تازه‌ای ایجاد خواهد شد. اگر مجرد هستی، می‌توانی امیدوار باشی که به زودی از این وضعیت خارج خواهی شد. شروع این رابطه بسیار موفقیت‌‌آمیز خواهد بود.

در خصوص توصیه های اجتماعی فردا نوشته شده است : یک موفقیت کوچک هم کافی است تا این فضا را عوض کرده و دوباره تو را سرحال و شادمان کند. می‌توانی از این موفقیت کوچک نردبانی بسازی برای رشد و رسیدن به موفقیت‌های بزرگ.

فردا درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : با استرس و اضطراب، اعصاب و جسم تو را تحلیل می‌رود پس به خودت مسلط باش و اعتماد به نفس داشته باش. صحبت با یک مشاور خوب و باتجربه می‌تواند به تو کمک کند.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : تو در زمینه مالی به موفقیت‌های می‌رسی و اوضاع اقتصادیت تقریبا سروسامان خواهد گرفت. باید از موقعیتها نهایت استفاده را بکنی و به یاد داشته باشی که همه چیز موقتی و زودگذر است. این تو هستی که با دوراندیشی آینده اقتصادیت را تضمین می‌کنی.

6متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

امروز روز خوبی برای رها کردن دلخوری‌هاست. شاید از دست دوستی دلگیر شده‌اید، اما سعی کنید ماجرا را از نگاه او ببینید. شاید متوجه شوید که او هم دلایلی برای رفتارش داشته است. قضاوت را کنار بگذارید و قدمی به سوی آشتی بردارید. ذهن شما یک گنجینه از ایده‌های نو و خلاقیت است. امروز فرصت خوبی است تا با فردی باتجربه صحبت کنید و از دانش او بهره‌مند شوید. این گفتگو می‌تواند دید شما را نسبت به اتفاقات اطراف تغییر دهد. حواستان را جمع کنید، فرصت‌های طلایی در کمین شما هستند. با کمی دقت می‌توانید آن‌ها را شناسایی کرده و از آن‌ها بهترین استفاده را ببرید. حواشی را فراموش کنید و تمام تمرکزتان را روی اهداف خود بگذارید. درگیری با حاشیه‌ها تنها انرژی شما را هدر می‌دهد. در مسائل عاطفی، ممکن است کمی سردرگمی را تجربه کنید. نگران نباشید، این حس موقتی است و به زودی برطرف خواهد شد. در دورهمی‌های دوستانه بهتر است کمی محتاطانه‌تر عمل کنید. بیش از حد درباره خودتان و نگرانی‌هایتان با دیگران صحبت نکنید، زیرا ممکن است این اطلاعات در آینده به ضرر شما تمام شود. رازهای قلبی‌تان را برای همه بازگو نکنید و حریم شخصی‌تان را حفظ کنید. به یاد داشته باشید که هر چقدر هم به کسی اعتماد داشته باشید، نمی‌توانید از آینده مطمئن باشید.

امروز بیشتر از همیشه مواظب باشید، چرا که احتمال زیادی وجود دارد که ضرر هنگفتی را متقبل شوید. قصد انجام کار مهمی دارید. با این حال به نفع شماست که این کار را به آینده موکول کنید. در غیر این صورت انجام آن چیزی به‌غیر از شکست برای شما به دنبال نخواهد داشت. اطرافیان امروز رفتار مناسبی با شما دارند و پاسخ نه از کسی نمی‌شنوید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید. قصد انجام کار مهمی را دارید، اما تاکنون فرصتی برای انجام این کار فراهم نشده است. در چند روز آینده موقعیتی مهیا می‌شود تا این کار مهم را آغاز کنید. به صلاح شماست که حواس‌تان را حسابی جمع کنید و از موقعیتی که سر راه شما قرار می‌‌گیرد، نهایت استفاده را ببرید. مدتی است مانند سابق تلاش نمی‌کنید و کم حوصله شده‌اید. این روحیه دوام چندانی ندارد و در آینده‌ای نزدیک برطرف می‌شود.




فال روزانه مهر

تردید و دودلی، مانع گرفتن تصمیم مهم و جدی خواهد بود. ادامه این شرایط به نفع تو نیست پس بهتر است تکلیفت را با خودت روشن کنی.

در خصوص توصیه های اجتماعی فال فردا نوشته شده است : اگر بدانی به دنبال چه هستی و هدفت را مشخص کنی به راحتی به آن می‌رسی. انرژیت را در راه تحقق خواسته‌هایت بکار بگیر و روزی که موفق شوی از خودت راضی و خوشنود خواهی بود.

 

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : اگر می‌خواهی تکانی به اوضاع مادیت بدهی باید قدرت ریسک کردن داشته باشی و خودت را نشان بدهی. رسیدن به سود نیازمند پذیرش مسئولیت تازه و نشان دادن شایستگی و توانمندی است.

7متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

ستاره‌ها امروز به شما نوید حمایت و پشتیبانی بی‌دریغ از سوی فردی مهربان را می‌دهند. این حمایت بی‌قید و شرط، اعتماد به نفس شما را تقویت کرده و آرامش درونی‌تان را افزایش داده است. اگر بتوانید این وضعیت مطلوب را حفظ کنید و از تغییرات ناگهانی و ریسک‌های بی‌مورد بپرهیزید، آرامش و تعادلی که اکنون دارید، پایدار خواهد ماند. اما اگر تصمیم بگیرید از محدودیت‌ها فراتر رفته و به دنبال تغییرات بزرگ باشید، ممکن است تعادل کنونی‌تان به هم بخورد و با چالش‌های جدیدی روبرو شوید. پس، انتخاب با شماست؛ آیا ترجیح می‌دهید در آرامش و امنیت کنونی بمانید یا به دنبال تجربه‌های جدید، هرچند پر ریسک، بروید؟ حس می‌کنید فاصله‌ای عمیق میان شما و معشوقتان ایجاد شده و این موضوع شما را آزار می‌دهد. شاید تمایل داشته باشید هرچه سریع‌تر این فاصله را از بین ببرید و دوباره به گرمای روزهای اول رابطه بازگردید. اما عجله نکنید. گاهی اوقات، فاصله گرفتن موقتی می‌تواند به رابطه شما کمک کند تا به تعادل برسد. کمی به معشوقتان فرصت دهید تا به احساسات خود پی ببرد و به این رابطه بیشتر فکر کند. ممکن است پس از مدتی کوتاه، او با اشتیاق بیشتری به سمت شما بازگردد و رابطه شما وارد مرحله جدیدی شود.

 از لحاظ مالی روز خوبی پیش روی شماست و پولی به دست‌تان می‌رسد، اما از آنجایی که در همیشه روی یک پاشنه نمی‌چرخد، بهتر است پولی که امروز روانه حساب‌های بانکی‌تان شده را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای آینده کنار بگذارید.  به اعضای خانواده ثابت کنید که بیشتر از همیشه به فکر آن‌ها هستید.  بیشتر از همیشه به فکر اعضای خانواده باشید و به اندازه‌ای به آنها رسیدگی کنید تا جایی برای گله‌ و شکایت باقی نماند.   کاری که به آن مشغول هستید را ادامه دهید و مطمئن باشید که در نهایت مزد زحمت‌ها‌‌یتان را دریافت خواهید کرد.  اتفاق فرخنده‌ای در زندگی شما رخ می‌دهد. به لطف این اتفاق، رونق بیشتری به زندگی‌تان بدهید و دستاوردهای چشمگیری به کارنامه زندگی‌تان اضافه کنید. انسان هنرمندی هستید، اما از توانمندی‌های خود استفاده نمی‌کنیدو اطرافیان از هنرهای شما بی‌خبر هستند. در اولین فرصت، این رویکرد را تغییر دهید و تا می‌توانید هنرنمایی کنید. دشمنی دارید که در لباس دوست، مخفی شده است. قبل از اینکه این دشمن برای شما دردسر درست کند، ایشان را پیدا کنید و حقش را کف دستش بگذارید.




فال روزانه فردا آبان ( چهار شنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ )

از روابط خود به هیچ عنوان برای کسی تعریف نکنید. شما یک حسود بالفطره را با یک پزشک روانشناس اشتباه گرفته اید! و این به شما ضربه های بزرگی خواهد زد.

در خصوص توصیه های اجتماعی فردا نوشته شده است : با دوستان نزدیک خود قرار ملاقات تعیین کنید و آنها را ببینید. دیدن آنها روحیه شما را عوض خواهد کرد.

فردا درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : شما هیچ مشکلی ندارید. مشکل شما تنها این است که به خودتان سخت می گیرید. بدون توجه به خیلی ضعفهای موجود در نهان خودتان.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : اگر به فکر رسیدن پولی از جایی هستید فعلا روی آن حساب نکنید. به واقعیت ها پایبند باشید و برنامه ریزی کنید تا برای شما مشکلی پیدا نشود.

8متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

امروز، روز تعادل و انتخاب است. احساس می‌کنید که در رابطه با فردی خاص، اختیار و آزادی‌تان محدود شده است. این حس کنترل شدن، می‌تواند شما را آزرده خاطر کند. مهم است به یاد داشته باشید که ارزش و اهمیت شما فراتر از تایید دیگران است. به خودتان اجازه دهید تا بدون هیچ فشاری، به خواسته‌ها و اهدافتان دست پیدا کنید. در همین حال، فرصتی جدید بر سر راهتان قرار گرفته که ممکن است در ابتدا جذاب به نظر نرسد. اما عجله نکنید تا آن را رد کنید. بهتر است قبل از هر تصمیمی، با فردی باتجربه و قابل اعتماد مشورت کنید. شاید این فرصت، همان پازل گم‌شده‌ای باشد که برای تکمیل طرح زندگی‌تان نیاز دارید. امروز در ارتباطات خود با دقت بیشتری عمل کنید. حرف‌هایی که می‌خواهید بزنید را به دقت انتخاب کنید و بهترین زمان برای بیان آن‌ها را بیابید. عجله کردن در این زمینه، ممکن است به سوء تفاهم و دور شدن از هدفتان منجر شود. یادتان باشد که گاهی اوقات، سکوت بهتر از حرف زدن است. در حوزه مالی نیز، ایده‌های خوبی در ذهن دارید. اما قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، با فردی متخصص در این زمینه مشورت کنید تا از اتخاذ تصمیمات اشتباه جلوگیری کنید.

روز را با خیال راحت ادامه دهید و مطمئن باشید که از لحاظ سلامتی و شادابی چیزی کم‌وکسر نخواهید داشت. این شرایط را به فال نیک بگیرید و برنامه‌‌ای برای بودن در کنار دوستان و آشنایان ترتیب دهید و حسابی خوش‌ بگذرانید. فرصتی دست می‌دهد تا در کنار دوستان و رفقای قدیمی بنشینید و از خاطره‌های خوش گذشته بگویید. چند وقتی است که برای درخواست وام ثبت‌نام کرده‌اید، اما تاکنون خبری از این وام به دست شما نرسیده و به لحاظ مالی تحت فشار قرار دارید. این وضعیت به پایان می‌رسد و بخت با شما یار خواهد بود، چرا که قرعه این وام به نامتان می‌افتد و مشکلات مالی‌ شما خاتمه می‌یابد.  اختلاف نظری میان شما و همسر یا عشق ‌زندگی‌تان ایجاد خواهد شد. اجازه ندهید این اختلاف نظر به دلخوری بکشد. به هر قیمتی شده این اختلاف نظر را پایان دهید و به صلح و صفا برسید.  امروز بیشتر از همیشه روی کمک همکاران یا همسایه‌ها حساب باز کنید. قرار است کاری را برای پدر، مادر یا بزرگان فامیل انجام دهید، اما امروز فرصت لازم را پیدا نخواهید کرد. اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و در اولین فرصت سری به پدر، مادر یا بزرگان فامیل بزنید و هر کاری که از دست‌تان بر می‌آید را برای ایشان انجام دهید.




فال روزانه فردا آذر ( چهار شنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ )

با خود فکر می‌کنی که فرصت بزرگ و طلایی زندگیت را از دست دادی و بسیار بیش از حدمعمول به آن فکر می‌کنی. تنها راه جبران گذشته، تیزبینی، مقاومت در برابر مشکلات و درس از آن است. هنوز فرصت جبران و بدست آوردن شرایط مشابه یا حتی بهتر وجود دارد البته استفاده از این فرصت در گرو عملکرد تو خواهد بود.

در خصوص توصیه های اجتماعی فال روزانه فردا نوشته شده است : قدم زدن در فضای باز و هوای پاک کوهستان و یا پارک می‌تواند به تو آرامش و در نهایت نشاط بدهد. امتحان کن!

فردا درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : هیجانات زیاد روح تو را خسته می‌کند. حدالمقدور از استرس و هیجان دوری کن زیرا به تو صدمه خواهد زد.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : تلاش فراوانی به خرج دادی تا به سود قابل ملاحظه‌ای دست‌یابی اما نتیجه این کار معکوس بود. اما نگران نباش به زودی راههای تازه‌ای کشف خواهد شد.

9متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

ستاره‌ها نوید بخش رخدادهای خوشایندی برای شما هستند. مبلغی به دستتان رسیده که می‌تواند تحولات مثبتی را در زندگی‌تان رقم بزند. اما تردیدتان در مورد نحوه خرج کردن آن، مانع از آن شده که بهترین تصمیم را بگیرید. عجله نکنید و با دقت به تمام گزینه‌های پیش رو فکر کنید. به یاد داشته باشید که فرصت‌ها همیشه تکرار نمی‌شوند و بهتر است قبل از آنکه دیر شود، تصمیم قطعی خود را بگیرید. از طرفی، اطمینان شما به انتخابی که کرده‌اید، ستودنی است؛ اما به این معنا نیست که نباید به نظرات اطرافیان نیز گوش فرا دهید. گاهی اوقات، یک دیدگاه متفاوت می‌تواند افق‌های تازه‌ای را پیش روی شما بگشاید. خبرهای خوشی از جانب یکی از اعضای خانواده‌تان در راه است که شادی و نشاط را به قلبتان هدیه خواهد داد. با مانعی روبرو شده‌اید و منتظر کمک دیگران هستید. اما به یاد داشته باشید که در نهایت این شما هستید که باید برای حل مشکلاتتان تلاش کنید. گاهی اوقات، تسلیم شدن یا عقب‌نشینی از یک موقعیت، نشانه ضعف نیست بلکه نشانه‌ی هوشمندی و واقع‌بینی است. اگر شرایط برای رسیدن به هدفتان مناسب نیست، بهتر است کمی صبر کنید و منتظر فرصت مناسب‌تری باشید.

دل‌مشغولی‌های بی‌دلیل را فراموش کنید و بیشتر از همیشه خوش بگذرانید.  روز خوبی را برای افزایش درآمد در پیش دارید به شرط اینکه به فکر شکار لحظه‌های پرمنفعت باشید. عزیز نورسیده‌ای به اعضای خانواده شما اضافه می‌شود و تولد این نوزاد زمینه شادی شما و دیگر اعضای خانواده را فراهم می‌کند.  اگر تاکنون عاشق نشده‌اید، امروز به محبوبی نرد عشق می‌بازید و صد دل عاشق ایشان می‌شوید، این عشق را غنیمت بدانید و دریچه قلبتان را به روی عشقی سوزان و آتشین باز کنید. نقشه‌های زیادی برای انجام کار مهمی کشیده‌اید و بر این باور هستید که انجام این کار به لحاظ مالی و حرفه‌ای، شما را از هم‌قطارانتان جلو خواهد انداخت. امروز بهترین زمان برای اجرای این نقشه‌هاست. در نتیجه آستین بالا بزنید و با عزمی راسخ به فکر انجام این کار باشید. از فرصتی که برای استراحت در اختیارتان قرار گرفته، نهایت استفاده را ببرید. در چند روز آینده حسابی گرفتار می‌شوید و به صلاح شماست که انرژی امروز را برای روزهای آتی ذخیره کنید. اگر امروز مواظب حرف‌های‌تان نباشید، مشاجره‌ای سخت میان شما و یکی از آشنایان ایجاد خواهد شد. اجازه ندهید این مشاجره بالا بگیرد و در اولین فرصت بین خودتان و این فرد صلح و صفا برقرار کنید.




فال روزانه فردا دی ( چهار شنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ )

این روزها مشاجره و نزاع‌های بی‌حاصل وقت تو را گرفته. باید دوباره همه چیز را به حالت نرمال سابق برگردانی و با آرامش و اطمینان به کارت ادامه دهی تا موفق شوی.

در خصوص توصیه های اجتماعی فردا نوشته شده است : همیشه باید به دنبال چیزی باشی تا با امید به اون بتونی خوشحال باشی و تلاش کنی. اینطوری اطرافیان و دوستانت هم از مصاحبت با تو لذت می‌برند.

فردا درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : خوش‌بینی رمز موفقیت توست پس یاس و نومیدی را از خود دور کن چون استعداد و روحت نابود میشه. همیشه همه بیماری‌ها از جسم شروع نمی‌شه و همیشه هم نمی‌تونی برای بیماریت پیش دکتر بری تا قرص تجویز کنه!!

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : باید در مورد برخی مسائل تجدید نظر کنی. وقتی راهی غلط باشه باید فورا تصحیحش کنی، در این صورت، به زودی از بحران خارج میشی.

10متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

ستاره‌ها نوید بخش تحولاتی مثبت در زندگی شما هستند. شاید تاکنون توقعاتی بیش از اندازه از اطرافیان داشته‌اید، اما به یاد داشته باشید که هر فردی حق دارد آزادانه مسیر زندگی خود را برگزیند. بنابراین، بهتر است انرژی خود را صرف بهبود کیفیت زندگی شخصی‌تان کنید و از دخالت در امور دیگران خودداری نمایید. به زودی با شخصی آشنا می‌شوید که تأثیر شگرفی بر زندگی‌تان خواهد گذاشت. به او اعتماد کنید و از دانش و تجربیات ارزشمندش بهره‌مند شوید. گاهی اوقات، سپردن برخی مسئولیت‌ها به دیگران می‌تواند به شما فرصت دهد تا به اهداف بزرگتری دست پیدا کنید. مشکلی که مدتی شما را آزار می‌داد، در حال رفع شدن است و خطری که بر سر راهتان بود، از بین رفته است. از این پس، بیشتر به لحظه حال توجه کنید و از زیبایی‌های زندگی لذت ببرید. شادی‌های بزرگ را دنبال نکنید، زیرا شادی در همین چیزهای کوچک و ساده نهفته است. امروز در انتخاب کلمات خود دقت بیشتری داشته باشید. ممکن است شخصی در اطراف شما وجود داشته باشد که به دنبال سوء استفاده از گفته‌هایتان باشد. بهتر است تا جایی که ممکن است، از بیان مسائل خصوصی و محرمانه خودداری کنید.

برای حل مشکلات امروزوفردا نکنید و هرچه سریع‌تر چاره‌ای برای حل مشکلات خود بیندیشید. قصد انجام کار مهمی دارید، با این حال نقشه‌ای کامل برای این کار نکشیده‌اید. به صلاح شماست که برای این کار مهم آمادگی لازم را بدست آورید و با منابع و مهارت کافی برای انجام آن آستین بالا بزنید. رفاقت با دوستان ناباب را کنار بگذارید. در غیر این صورت محبوبیت خود را در میان اعضای منزل از دست خواهید داد و به فرد نامطمئنی تبدیل می‌شوید. روحیه مهربانی دارید، اما محبت خود را از اعضای خانواده دریغ می‌کنید. این وضعیت باعث شده اهل منزل بر این باور باشند شما فرد سنگ‌دلی هستید که خیر دیگران را نمی‌خواهید. این رویکرد را تغییر دهید و محبت خود را با رفتار و گفتار به اطرافیان ثابت کنید.  زندگی را سخت‌گرفته‌اید و بیش‌از‌حد ذهن‌تان را به حاشیه‌های زندگی مشغول می‌کنید، ادامه این رویکرد چیزی به‌ غیر از افسردگی برای شما به دنبال ندارد، در نتیجه امروز زمان مناسبی است که این روحیه را کنار بگذارید و به استقبال زندگی بروید. همسر یا عشق زندگی‌تان امروز شما را حسابی تحویل می‌‌گیرد و غرق محبت می‌کند. لطف ایشان را پیش خودتان نگذارید و در اولین فرصت محبت‌های عشق زندگی‌تان را جبران کنید.




فال روزانه فردا بهمن ( چهار شنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ )

وقتی همه چیز روبراه است با تردید و وسواس روز خودت و بقیه رو خراب نکن. از زندگیت لذت ببر و از فرصت‌های خوبت استفاده کن چون همیشه چرخ اینطور نمی‌چرخه.

در خصوص توصیه های اجتماعی فردا نوشته شده است : راه برای پیشرفت تو باز و روشن است پس تردیدهایت بی‌مورد است. به زودی استعداد و توانایی‌هایت برای کسانی که باید از آن آگاه شوند، آشکار خواهد شد و روزهای خوشی خواهی داشت.

فردا درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : شکل و حالت ظاهری تو می‌تواند با خوردن غذای بد، داشتن بیماری کم‌خونی، خستگی مزمن و یا بیماری غدد تیروئید تغییر کند و تضعیف شود. پس بهتر است کمی به خودت برسی.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : با پیشرفت‌هایی که در زمینه کار یا تحصیل داری در آینده‌ای نزدیک به موفقیت و افزایش دارایی خواهی رسید. فقط باید به خاطر داشته باشی که دست از تلاش برنداری تا موفق شوی.

11متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

چالش‌هایی که بر سر راه شما قرار گرفته‌اند و تمرکزتان را بر هم زده‌اند. در تلاش برای یافتن راه حلی فوری، انرژی خود را هدر می‌دهید. به خاطر داشته باشید که برخی مسائل نیازمند زمان و صبر هستند. گاهی اوقات، رها کردن بهترین راه حل است. این موضوع، به مرور زمان و بدون دخالت شما، خود به خود مرتفع خواهد شد. رویدادی غیرمنتظره در انتظار شماست که حقیقتی شگفت‌انگیز را آشکار خواهد ساخت. اگرچه در ابتدا ممکن است این تغییر شما را متعجب کند، اما به زودی درخواهید یافت که این رویداد، سرآغاز تحولات مثبتی در زندگی‌تان خواهد بود. تعامل سازنده‌ای با فردی در محیط کاری یا تحصیلی خواهید داشت که مسیر پیشرفت شما را هموارتر خواهد کرد. معامله‌ای که در پیش دارید با موفقیت همراه خواهد بود و به نفع شما تمام می‌شود. امروز، کائنات به شما یادآوری می‌کند که در اعماق وجودتان، دغدغه‌هایی درباره رابطه عاطفی‌تان نهفته است. شاید این دغدغه‌ها به صورت یک پرسش مبهم یا یک احساس ناخوشایند در شما نمود پیدا کند. اما بدانید که این احساسات بی‌دلیل نیستند. شجاعت به خرج دهید و با شریک زندگی‌تان به گفتگو بنشینید. ترس از روبرو شدن با واقعیت، تنها باعث بزرگ‌تر شدن این مشکل خواهد شد.

سلامت خود را جدی نمی‌گیرید و ورزش و تحرک را کنار گذاشته‌اید، امروز زمان مناسبی است که نگاهی جدی به ورزش و تحرک داشته باشید و با اختصاص زمانی از روز به ورزش، سلامت خود را تضمین کنید. اگر به فکر حفظ آبروی‌تان هستید، پولی که از کسی قرض کرده‌اید را در اولین فرصت باز پس دهید. امروز با مشکلی روبه‌رو می‌شوید و چاره‌ای پیدا نمی‌کنید به‌غیر از اینکه برای حل این مشکل از اطرافیان کمک بگیرید، اما پیشنهاد می‌کنیم برای حل این مشکل از هر کسی کمک نگیرید و از فردی درخواست کمک کنید که مطمئن هستید مشکل شما را بی‌مزد و منت حل می‌کند و پس از پایان این مشکل از شما توقعی نخواهد داشت.  انسان متخصص و خبره‌ای هستید و مهارت‌های چشمگیری دارید، اما تاکنون فرصتی برای نمایش این مهارت‌ها بدست نیاورده‌اید و این وضعیت زمینه ناراحتی و افسردگی شما را فراهم کرده‌است. جایی برای ناراحتی وجود ندارد چرا که امروز فرصتی دست می‌دهد تا توانایی‌های خود را به رخ اطرافیان بکشید و به آنها ثابت نمایید که چند مرده حلاج هستید.  قرار است کار هیجان‌انگیز و جذابی انجام دهید، مطمئن باشید با انجام این کار حسابی لذت می‌برید و لحظه‌های شادی را تجربه خواهید کرد.




فال روزانه فردا اسفند ( چهار شنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ )

عشق است که معجزه می‌کند! چون اعتماد و انرژی مثبت و ارزنده‌ای را ایجاد می‌کند که قابل تصور نیست. با این عشق باید در راهی قدم گذاشت که آینده روشنی را درپی داشته باشد.

در خصوص توصیه های اجتماعی فال های فردا نوشته شده است : خبر خوشحال کننده‌ای خواهی شنید. به یک میهمانی دعوت می‌شوی که بهتر است در آن شرکت کنی چون لحظات جالب و خاطره‌انگیزی خواهد داشت.

فردا درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : شاید غذا خوردن به نظر خیلی‌ها موضوع عادی و پیش‌پاافتاده‌ای باشد اما اختلال در غذا خوردن باعث مشکلات زیادی مثل ایجاد اضطراب، آسیب به جسم، ایجاد استرس، عدم صحبت کردن در مورد احساسات، سردرگمی و … می‌شود. شاید باید بیشتر از همیشه به غذا خوردنت اهمیت بدهی.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : برای مدتی ناچار می‌شوی تنها به کار خود ادامه بدهی. اگر در این کار زیان کنی همه تو را ملامت می‌کنند اما اگر موفق شوی همه به سوی تو می‌آیند تا همراه تو آنها هم به سود برسند.

12متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

در این برهه از زمان، انتخابی دشوار پیش روی شماست. چه در عرصه کاری باشد و چه در روابط عاطفی، تردید بین دو گزینه شما را آزار می‌دهد. عجله نکنید. اندکی صبر پیشه کنید تا ابهامات موجود برطرف شده و مسیر روشن‌تر شود. در تعاملات خود به تازگی رفتاری نامناسب از خود بروز می‌دهید که خودتان نیز دلیل آن را درک نمی‌کنید. بهتر است پیش از آنکه این رفتار موجب رنج دوستان و عزیزانتان شود، آن را مهار کنید. امروز، کائنات به شما هشدار می‌دهد که از فردی که  دائما به شما دروغ می‌گوید، فاصله بگیرید. این شخص نه تنها به شما احترام نمی‌گذارد، بلکه به دنبال سوءاستفاده از اعتماد و محبت شماست. بهتر است برای حفظ سلامت روان و آرامش خود، ارتباط با این فرد را به حداقل برسانید. همچنین، طرحی که در ذهن دارید و منتظر تایید دیگران هستید، فعلاً به نتیجه نخواهد رسید. صبر پیشه کنید و برای اجرای آن عجله نکنید. شاید در آینده‌ای نزدیک، شرایط برای عملی کردن این ایده مهیا شود. علاوه بر این، سفری که در پیش دارید یا مکانی که قصد رفتن به آن را دارید، ممکن است با مشکلاتی همراه باشد. برای رویارویی با هرگونه اتفاق غیرمنتظره‌ای آماده باشید و با خونسردی و منطق، تصمیم‌گیری کنید.

روحیه باثباتی ندارید و حرف‌تان را دائم تغییر می‌دهید. قبل از اینکه این روحیه شما را به فردی نامتعادل تبدیل کند، ثبات نظر بیشتری در پیش بگیرید. روز حساسی را آغاز کرده‌اید و احتمال دارد ناخواسته کاری ناشایست انجام دهید و زمینه ناراحتی اطرافیان را فراهم کنید. به خاطر داشته باشید که راه موفقیت و پیشرفت از میان صبر و بردباری می‌گذرد. دستاوردهایی که در زندگی دارید را دست‌کم نگیرید و به جای بزرگنمایی شکست‌ها، از آن‌ها درس بگیرید و کوله‌بار تجربه‌های خود را پربارتر کنید. با افراد سرشناسی ملاقات خواهید کرد. آشنایی با این افراد را حفظ کنید و روابط خود را گسترش دهید. به فکر انجام کار مهمی افتاده‌اید، اما آن‌گونه که باید و شاید برای انجام این کار مهارت ندارید و بهتر است که قبل از به‌دست آوردن مهارت کافی، فکر این کار را از سرتان بیرون کنید.  در رفتار همسر یا عشق ‌زندگی‌تان شک دارید و احساس می‌کنید ایشان مانند سابق رفتار نمی‌کند. اجازه ندهید این احساس ریشه‌دار شود. امروز با همسر یا عشق ‌زندگی‌تان صحبت کنید و احساستان را با ایشان در میان بگذارید.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار