فال روزانه چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳

 فال روزانه چهارشنبه 13 تیر ۱۴۰۳  و فال روز تولد 13 تیرماه و فال روزانه فردا سیزدهم تیرماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.

به گزارش رصد روز،  فال روزانه چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳  و فال روز تولد ۱۳ تیرماه و فال روزانه فردا سیزدهم تیرماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند. فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.در ادامه فال فردا ۱۳ تیرماه ۱۴۰۳ را می خوانیم.

فال روزانه فردا فروردین ( چهار شنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ )

این عشق نهایتا ثمر می‌دهد و به کسی که دوستش داری می‌رسی. به شرط آنکه از هیچ کوشش در راه آن دریغ نکنی. کسی را دوست بدار که تو را فقط به خاطر خودت بخواهد.

بیماری‌های بزرگ از یک سرماخوردگی کوچک شروع می‌شوند. پس مراقب سلامتی‌ات باش.

 

1متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

رابطه عاطفی تو خیلی خوب داره پیش میره و تو از این بابت خیلی خوشحالی و به خودت افتخار میکنی. به همین روال ادامه بده و برای عشقت تلاش کن، اما ازش توقع زیادی نداشته باش و بذار که همه چی به طور طبیعی پیش بره. یه فرصت شغلی هم برات پیش میاد که باید توش صادقانه حرف بزنی و واقعیت ها رو بگی. اگه این کارو بکنی، موفق میشی و به چیزی که میخوای میرسی. یه مشکلی تو زندگیت هست که به زودی حل میشه. یه نفر میاد و کمکت میکنه که این مشکل رو حل کنی. پس اصلا نگران نباش و غصه نخور. فقط یادت باشه که قدر داشته هاتو بدونی و همیشه شکرگزار باشی. اینجوری زندگی شیرین تری خواهی داشت. تو داری به یه نفر زیادی فکر میکنی و نگران حالشی. میخوای بهش کمک کنی، اما اشتباه میکنی. اصلا نگرانش نباش، چون حالش خوبه. امروز مراقب باش که کسی رو با حرفات اذیت نکنی و  بهش زخم زبون نزنی.

غصه‌های زیادی در دل دارید و احساس افسردگی می‌کنید. اجازه ندهید این احساس وخیم‌تر شود. چاره‌ای برای ناراحتی‌های خود بیندیشید و بار غصه‌هایتان را زمین بگذارید. به لحاظ مالی روز خوبی را در پیش دارید و از جایی که حتی فکرش را نمی‌کردید، پولی به دستتان می‌رسد. این پول نگرانی‌های مالی شما را خاتمه می‌دهد و زمینه ثبات مالیتان را در آینده فراهم خواهد کرد.  روحیه منطقی دارید و به جای اینکه از روی احساسات تصمیم بگیرید، برای تصمیم‌های مهم زندگی از عقل و منطق کمک می‌گیرید، این روحیه امروز به کمک شما می‌آید و با درایت و تدبیر، بهترین تصمیم را برای مشکلی که با آن روبه‌رو می‌شوید اتخاذ کنید. خستگی نمی‌شناسید و امروز احساس می‌کنید که شکست‌ناپذیر شده‌اید، این روحیه را تا انتهای شب حفظ کنید و کار دشواری که مدتی است مشغول انجام آن هستید را به پایان برسانید.  از همسر یا عشق ‌زندگی‌تان رضایت کامل دارید و امروز فرصتی دست می‌دهد تا با رفتار و گفتار از عشق‌ زندگی‌تان تشکر کنید.

 

 




فال روزانه فردا اردیبهشت ( چهار شنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ )

تمایل داری خبری را پیش از اینکه تحقیق کرده باشی، باور کنی. این شتابزدگی خطرناک خواهد بود و باید در مورد هر خبری کاملا تحقیق کرده و سپس تصمیم گرفت. به این ترتیب مشکلات کمتری پیش می‌آید.

یک سهل‌انگاری تو را دچار بحران خواهد کرد. باید مراقب باشی و از فرصت‌های خوب کاری یا تحصیلی به نفع خودت استفاده کنی.

2متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

چرا یه وقتایی که باید یه کاری بکنی و یه جوری به بقیه واکنش نشون بدی، فقط می ایستی و نگاه میکنی؟ تو تو یه سری رابطه هایی هستی که بهت آسیب میرسونن. بهتره که خودتو از این رابطه ها دور کنی. فقط کافیه که خودت باشی. اینجوری همه چی به بهترین شکل ممکن پیش میره و به همه آرزوهات میرسی. یه پیشنهاد هم بهت شده که باید ترس هاتو کنار بذاری و باهاش روبرو بشی. اگه این کارو نکنی، هیچ وقت نمیتونی بفهمی که چی درسته و چی غلط. تو یه آدم خوش شانس هستی و به زودی یه عالمه پول به دستت میرسه. یه خبر غیرمنتظره هم تو کار و شغلت میشنوی که خیلی خوشحالت میکنه. تو یه ایده خیلی خلاقانه تو شغلت داری که میتونی ازش استفاده کنی و یه عالمه پول به دست بیاری. فقط کافیه که یه ذره تلاش کنی و دست به کار بشی. یه نفر هست که خیلی دوستت داره و همیشه حواسش بهت هست. قدرشو بدون و ازش تشکر کن. به زودی یه جشن بزرگ برگزار میشه که خیلی بهت خوش میگذره.

یکی از اطرافیان شما امروز به موفقیتی چشمگیر دست میابد و باعث افتخار شما می‌شود. این موفقیت را به ایشان تبریک بگویید و در این دستاوردها سهیم باشید. پیشنهادی برای افزایش درآمد یا قراردادی سودآور به شما مطرح می‌شود. به صلاح شماست که این پیشنهاد را جدی بگیرید و به هر قیمتی که شده آن را انجام دهید. مطمئن باشید انجام آن، دستاوردهای زیادی به کارنامه زندگی شما اضافه خواهد کرد. از حضور در جمع پرهیز می‌کنید و تنهایی را ترجیح می‌دهید، اما این رویکرد زمینه گوشه‌گیری و منزوی‌شدن شما را به دنبال دارد. در نتیجه امروز به خودتان قول بدهید که حضور بیشتری در جمع پیدا کنید و دامنه رفتارهای اجتماعیتان را گسترش دهید.  آهنگ ی کرده‌اید و می‌خواهید مسافرت کنید، اما خطرهای زیادی در این سفر شما را تهدید می‌کند. خطرهای این سفر را به جان بخرید و مطمئن باشید سفری که امروز انجام می‌دهید، در درازمدت فایده‌های زیادی برای شما به دنبال دارد. همسر یا عشق زندگی‌تان امروز هرکاری که از دستش بر می‌آید را برای خوشحالی شما انجام خواهد داد. شما نیز پاسخگوی محبت‌های عشق ‌زندگی‌تان باشید و کارهای دلخواه ایشان را انجام دهید.

 

 




فال روزانه فردا خرداد ( چهار شنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ )

از دوستی‌هایی باید ترسید که هر روز به رنگی است. کسانی مقاصدی را پشت دوستی‌های خود پنهان می‌کنند، که شناخت آنها دشوار خواهد بود. به هر حال باید همیشه مراقب بود.

اگر وقت داری می‌توانی در کلاس‌های مورد علاقه‌ات ثبت‌نام کنی. به این صورت هم معلومات و اطلاعاتت بیشتر می‌شود و هم روحیه‌ات عوض می‌شود.

با خوردن غذاهای مقوی و کم‌کالری می‌توانی شادابی و سلامتی‌ات را حفظ کنی.

وضع مالی تو خوب است. می‌توانی با احسان و بخشش مادی این شادمانی را تکمیل کنی. در راه خیر هر کس به اندازه توان خود کمک می‌کند و از منافع مادی و معنویش بهره می‌گیرد.

3متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

امروز یه روز عالیه که از روزمرگی ها دور بشی و یه کم به خودت استراحت بدی. خیلی وقته که داری یه جور زندگی میکنی و یه کار ثابت رو انجام میدی. اما حالا وقتشه که یه تغییر اساسی تو زندگیت بدی. باید بتونی تو یه مدت خیلی کوتاه یه عالمه تغییر ایجاد کنی. فقط اینجوریه که میتونی تو کارت پیشرفت کنی و به چیزی که میخوای برسی. یکی از دوستات رفتارشو باهات عوض کرده. به جای اینکه هی اصرار کنی که مثل قبل باهات رفتار کنه، بهتره که یه کم ازش فاصله بگیری و بذاری که خودش رو جمع و جور کنه. تو رابطه عاطفیت یه عالمه فرصت خوب برات پیش میاد. مراقب باش که این فرصت ها رو از دست ندی. قبل از اینکه هر تصمیمی بگیری، خوب در موردش فکر کن و همه جوانب رو بسنج. اینجوری یه تصمیم درست میگیری و پشیمون نمیشی.  امروز یه سال پر از عشق و محبت و صفا و صمیمیت برای تو خواهد بود. هر روز که میگذره، امیدت به آینده بیشتر میشه.

با منفی‌بافی راه به جایی نخواهید برد. از امروز دید مثبتی به زندگی داشته باشید و اجازه ندهید افکار منفی روز شما  را خراب کند. مشکلات مالی زیادی دارید، اما این مشکلات به پایان می‌رسد و پس از مدت‌ها پولی روانه حساب‌های بانکی‌تان می‌شود. از این اتفاق درس بگیرید و از امروز قسمتی از پول‌های خود را برای روز مبادا کنار بگذارید.  روز خسته‌کننده‌ای را آغاز کرده‌اید و کسل و ‌بی‌حوصله هستید، اجازه ندهید این روحیه روز شما را خراب کند و با حضور در کنار دوستان و آشنایان، کسالت را کنار بگذارید و با انرژی بیشتری روز را در پیش بگیرید.  اصرار دارید کارها را به تنهایی انجام دهید و از اطرافیان کمک نمی‌گیرید، این روحیه را کنار بگذارید و روی کمک اطرافیان حساب باز کنید.  در مرکز کانون محبت همسر یا عشق ‌زندگی‌تان قرار دارید و روزی سرشار از عشق و محبت را پشت‌سر خواهید گذاشت.

 

 




 

 

فال روزانه فردا تیر ( چهار شنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ )

همیشه زندگی عاطفی انسانها در حال تغییر و دگرگونی است. اگر این تحولات نباشد، زندگی ما شکل نمی‌گیرد پس به جای گله و شکایت و غصه خوردن خودت را با این تحولات هماهنگ کن و سعی کن خودت در تغییرات عاطفی زندگیت نقش داشته باشی.

به جاهای مختلفی می‌روی و در هر کدام با دوستان تازه‌ای آشنا می‌شوی. هم در زندگیت تغییرات خوبی ایجاد می‌شود و هم این آشنایی‌ها باعث می‌شود به تجربه و شناخت‌هایی می‌رسی که برای آینده‌ات بسیار مفید است.

بهتر است کار تو با علاقه و خواسته‌های درونیت هماهنگ باشد. فقط سود مالی مهم نیست. می‌توانی راه‌ها و کارهای مختلفی را امتحان کنی و در نهایت کاری را انتخاب کنی که با روحیه تو سازگار باشد.

4متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

ذهنت پر از سواله و هی داری به این ور و اون ور فکر میکنی. برای اینکه از این حال در بیای، باید با بقیه بیشتر حرف بزنی و ازشون کمک بگیری. ذهنت رو هم باز بذار و سعی کن که اتفاقات رو از زوایای مختلف نگاه کنی. اینجوری میتونی یه جواب خوب برای سوالاتت پیدا کنی، فقط کافیه که از حقیقت نترسی و باهاش روبرو بشی. شاید شنیدن حقیقت یه کم تلخ باشه، اما به نفعت هست. اگه نسبت به اطرافیانت حس خوبی نداری، بهتره که یه مدت تنها باشی و با خودت خلوت کنی. مطمئن باش که حالت فردا بهتر میشه. یه اتفاق تو کارت میفته که یه کم نگرانت میکنه، اما غصه نخور، چون این اتفاق به نفعت هست. تو خونتون یه اتفاق خیلی خوب میفته که همه رو خوشحال میکنه. نذرت رو هم ادا کن که حاجت روا بشی. به جای دوستای منفعت طلب، با آدمای با صفا و یک رنگ دوست شو. اینجوری حالت خیلی بهتر میشه.

مشکلی که گرفتار آن هستید به خوبی و خوشی برطرف می‌شود. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و با آرامش ‌خاطر زندگی را دنبال کنید. برای انجام کاری سرمایه‌گذاری کرده‌اید، اما امروز خبرهای بدی از این سرمایه‌گذاری به دستتان می‌رسد. انسان رویاپردازی هستید و به جای زندگی در دنیای واقعی، همیشه ترجیح می‌دهید که در خواب‌و‌خیال زندگی کنید، ادامه این وضعیت شما را به جایی نخواهد رساند، در نتیجه در اولین فرصت خیال‌پردازی را کنار بگذارید و نقشه‌ای واقع‌گرا و عملی برای زندگی طرح کنید. امروز ممکن است در اولین نگاه عاشق محبوبی خوش‌قدوبالا شوید. به نفع شماست قبل از اینکه گرفتار عشقی سوزان شوید، جوانب مختلف این عشق را بررسی کنید. به لحاظ کاری روز خوبی را در پیش دارید و با مشکلی مواجه نخواهید شد. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و کار دشواری که مدتهاست به فکر انجام آن هستید را به پایان برسانید.  در میان کارهای امروز، فرصتی برای استراحت و تفریح پیدا می‌کنید. این فرصت را غنیمت بدانید و با استراحت و تفریح، خودتان برای روزهای شلوغ آینده آماده کنید. احساس می‌‌کنید اطرافیان قدر زحمت‌های شما را نمی‌دانند، اما امروز اوضاع تغییر می‌کند و اعضای خانواده یا اطرافیان با انجام کاری محبت‌آمیز به شما ثابت می‌کند که از جان و دل دوستتان دارند و قدر زحمت‌هایی که برای ایشان کشیده‌اید را می‌دانند.

 

 




فال روزانه فردا مرداد ( چهار شنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ )

اینکه تو نگران آینده هستی خوب است اما حساسیت بیش از حد، تو را از فکر کردن درست و دقیق بازمی‌دارد. باید اول این استرس و نگرانی بیهوده را از خود دور کنی تا بتوانی با آرامش فکر کنی. این تصمیم بزرگی است و احتیاج به فکر عمیق همراه با آرامش دارد.

افکار پراکنده و بی‌برنامه بودن تو نه تنها مشکلی را حل نمی‌کند بلکه بحران مالی‌ات را افزایش می‌دهد. با یک تصمیم و نگرش درست و بررسی اوضاع کنونی، می‌توانی راه‌حلی برای این مشکل بیابی.

5متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

امروز اصلا روز خوبی برای همکاری با بقیه نیست. بهتره که تنهایی کاراتو انجام بدی. تو خیلی برای خودت محدودیت قائل میشی و به خاطر همین خیلی وقت ها از انجام کارها سر باز میزنی. اما باید یه کم جسارت به خرج بدی و از خودت مطمئن تر باشی. مثلا اگه یه چیزی تو ذهنت هست، بدون رودربایستی بگو. مهمتر از نظر بقیه، نظر خودته. تو رابطه عاطفیت یه مشکلی پیش اومده که باید باهاش روبرو بشی. اگه ازش فرار کنی، فقط اوضاع بدتر میشه. تو یه دعوای خانوادگی هم باید حواست باشه که عصبانی نشی و خودت رو کنترل کنی. آروم باش و سعی کن که با منطق مشکل رو حل کنی. یکی از اطرافیانت یه مشکلی داره که باید درکش کنی. باهاش مهربون تر و صبورتر باش و بهش سخت نگیر. هیچ وقت به هیچ چیز ناامیدانه نگاه نکن. همیشه به خدا ایمان داشته باش و مطمئن باش که همه چی درست میشه.

امروز اصلا روز خوبی برای همکاری با بقیه نیست. بهتره که تنهایی کاراتو انجام بدی. تو خیلی برای خودت محدودیت قائل میشی و به خاطر همین خیلی وقت ها از انجام کارها سر باز میزنی. اما باید یه کم جسارت به خرج بدی و از خودت مطمئن تر باشی. مثلا اگه یه چیزی تو ذهنت هست، بدون رودربایستی بگو. مهمتر از نظر بقیه، نظر خودته. تو رابطه عاطفیت یه مشکلی پیش اومده که باید باهاش روبرو بشی. اگه ازش فرار کنی، فقط اوضاع بدتر میشه. تو یه دعوای خانوادگی هم باید حواست باشه که عصبانی نشی و خودت رو کنترل کنی. آروم باش و سعی کن که با منطق مشکل رو حل کنی. یکی از اطرافیانت یه مشکلی داره که باید درکش کنی. باهاش مهربون تر و صبورتر باش و بهش سخت نگیر. هیچ وقت به هیچ چیز ناامیدانه نگاه نکن. همیشه به خدا ایمان داشته باش و مطمئن باش که همه چی درست میشه.

 

 




فال روزانه فردا شهریور( چهار شنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ )

باید هر کسی و یا هر چیزی را که زندگی عاطفی تو را دچار تنش می‌کند، از خودت دور کنی. در راهی قدم بگذار و به کسی عشق بورز که قابل اعتماد باشد. تا در مورد قصد و نیت کسی مطمئن نشدی، او را به قلبت راه نده.

اخبار خوشحال کننده و دیدارهای سودمندی در انتظار توست. روش زندگیت را عوض کن تا از این حالت تنش و التهاب خارج شوی. باید به آینده‌ات امیدوار باشی.

ممکن است در حال حاضر بحران مالی داشته باشی اما نباید بترسی چون این بحران کوچک به زودی حل خواهد شد. اینگونه مشکلات در حدی نیستند که بتوانند اراده تو را به شکست بکشانند. با تلاش و اعتماد به نفس قطعا به نتیجه مطلوب خواهی رسید.

6متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

امروز حسابی احساس تنهایی میکنی و دوست داری یه جوری به دنیا نگاه کنی که تا حالا نگاه نکردی. اما این کار یه کم سخته. تو این شرایط بهتره که از آدمایی که بهشون اعتماد داری کمک بگیری. یه موضوعی ذهنت رو مشغول کرده بود که امروز بالاخره میتونی یه جواب درست و حسابی برایش پیدا کنی. تو یه عالمه توانایی داری، اما انگار خودت خبر نداری. بهتره که اعتماد به نفست رو بالا ببری و دنبال جایی باشی که لایقش هستی. یکی از دوستات به کمکت احتیاج داره. اگه بتونی بهش کمک کنی، ثوابش رو هم میبری. یه سفر کاری هم برات پیش میاد که حتما باید بری. این سفر خیلی به نفعت هست و یه عالمه سود داره. یه مهمونی هم دعوت میشی و با یه عالمه آدم جدید آشنا میشی. باهاشون خوش میگذرونی و دوستای جدیدی هم پیدا میکنی. این دوستای جدید به دردت میخورن و میتونن تو زندگی بهت کمک کنن.

روز حساسی را آغاز کرده‌اید. امروز به فردی برخورد خواهید کرد و رفتار و گفتار این فرد شما را ناراحت و آزرده می‌کند، نگذارید رفتار این فرد روز شما را خراب کند و از کنار این رفتار ناپسند بگذرید تا روز را به خوبی به پایان برسانید. نگرانی‌های بی‌دلیلی دارید و لحظه‌ای آرام و قرار ندارید، قبل از اینکه این روحیه شما را از پا در بیارود رو روانه بستر بیماری کند، امروز به خودتان قول بدهید که نگرانی‌های بی‌مورد را کنار بگذارید و جلوی اضطراب و ناراحتی را بگیرید. یکی از دوستان نزدیک پیشنهاد وسوسه‌‌انگیزی را برای افزایش درآمد مطرح می‌کند، این پیشنهاد را جدی بگیرید و مطمئن باشید اجرای آن، سود چشمگیری روانه حساب‌های بانکی‌تان می‌کند.  میان شما و فردی مشاجره‌ای ایجاد می‌شود. در این مشاجره کوتاه نیایید و به اطرافیان ثابت کنید که حق با شماست. اعضای خانواده ولخرجی‌های زیادی می‌کنند و این شرایط گرفتاری مالی شما را به دنبال داشته است. در اولین فرصت با اهل منزل صحبت کنید و از ایشان بخواهید تا جانب احتیاط را در خرج‌های خود نگه دارند.  فرصتی برای استراحت مهیا خواهد شد. از این فرصت بهره بگیرید و با استراحت و انجام کارهای دلخواه، خودتان را برای روزهای پرکار پیش‌رو آماده کنید. اهمیت زیادی به عشق‌ زندگی‌تان می‌دهید و لحظه‌ای از محبت و عشق‌ورزی به ایشان غافل نمی‌شوید، امروز همسر یا عشق ‌زندگی‌تان به شما ثابت می‌کند که ایشان نیز علاقه بی‌پایانی به شما دارد و از بودن در کنار شما راضی و خوشنود است.

 

 




 

 

فال روزانه مهر ( چهار شنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ )

اگر متاهل هستی روابط تو با همسرت بسیار ایده‌آل و خوب خواهد شد و اگر با کسی دوست هستی روابط حسنه است! با بعضی رفتارها و حرفهای خود نباید این رابطه را از بین برد. باید مراقب بود که این چینی نازک عشق ضربه نخورد و نشکند!

برای تحقق خواسته‌هایت به پشتوانه مالی و مادی نیاز داری. پس باید در درجه اول امکانات آن را فراهم ساخت و سپس دست به کار شد.

7متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه

همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

یه مشکلی داری که فکر میکنی نمیتونی تنهایی حلش کنی. چرا با دوستات حرف نمیزنی؟ مطمئنم که یه عالمه ایده خوب بهت میدن و میتونن کمکت کنن که مشکلت رو حل کنی. امروز هیچ کاری غیرممکن نیست و تو میتونی از پس هر کاری بر بیای. از این فرصت استفاده کن و به آرزوهات برس. اگه با کسی قرار ملاقات داری، سعی کن که افکار منفی رو از خودت دور کنی و با اعتماد به نفس حرفاتو بزنی. روزای خیلی خوبی تو زندگیت شروع شده. مواظب باش که وقتتو هدر ندی و ازش به بهترین شکل ممکن استفاده کنی. برای یه کار جدید برنامه ریزی کردی، اما عجله نکن و با صبر و حوصله همه مراحلشو انجام بده. به زودی یه شغل خیلی خوب پیدا میکنی که با شخصیتت هم خیلی جوره. اوضاع زندگیت خیلی بهتر میشه و ازش راضی تر میشی. فقط سعی کن که عصبانی نشی و با خودت کلنجار نری.

امروز ممکن است زود عصبانی شوید و از کوره در بروید. در چنین شرایطی به نفع شماست که بیش از حد با اطرافیان جروبحث نکنید و روز را با خوبی و خوشی به پایان برسانید. به لحاظ مالی روز خوبی را در پیش دارید و وضعیت مالیتان ثبات پیدا می‌کند.  برای تغییر مهمی که قصد انجام آن را دارید، نظر اعضای خانواده را جویا شوید.  حتی برای لحظه‌ای دست از کار و تلاش نکشید و مطمئن باشید زحمت‌هایی که امروز می‌کشید در آینده به بار می‌نشیند. فکر بکری در سر دارید، اما تاکنون این ایده را اجرا نکرده‌اید و دست‌ روی دست گذاشته‌اید. امروز زمان مناسبی برای اجرای این ایده است. مطمئن باشید با انجام آن تجربه‌های زیادی به کوله‌بار دانسته‌های خود اضافه خواهید کرد. همسر یا عشق زندگی‌تان امروز اشتباه بزرگی مرتکب می‌شود و شما را حسابی به دردسر میندازید. برای انجام این کار نادرست بیش‌از‌حد با عشق زندگی‌تان مشاجره نکنید و با چشم‌پوشی از خطای ایشان، بزرگواری خود را ثابت کنید.

 

 




فال روزانه فردا آبان ( چهار شنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ )

نباید هر چه که می‌شنوی باور کنی چون در این صورت به کسی ستم خواهی کرد که شدیدا تو را دوست دارد. به چشمهایی که از زندگی عزیزتر هستند باید اطمینان داشت و فریب شیطان را نخورد.

به طور متوسط هر فرد حداقل به مدت نیم ساعت در روز به ورزش هوازی با شدت کم (پیاده روی، باغبانی، کار در خانه) و ورزش هوازی با شدت متوسط (پیاده روی تند، حرکات موزون، دویدن، شنا) نیازمند است. تو در چه مرحله‌ای هستی!!!

باید تغییراتی اساسی در زندگیت ایجاد کنی. رکود و یکنواختی خلاقیت تو را از بین می‌برد. همیشه باید به فکر پیشرفت باشی.

8متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

امروز یه روز پر از هیجان و تحرکه. پس انرژی تو جمع کن و خودتو برای یه روز پر از اتفاقات قشنگ آماده کن. شاید یه سری ایده تو ذهنت داری که میخوای عملیشون کنی، اما ممکنه یه عده آدم بیان و ایراد بگیرن. اما تو اصلا به حرفشون گوش نده و کار خودتو بکن. وقتتو با توضیح دادن به بقیه تلف نکن. تو داری کار درست رو انجام میدی و فقط کافیه که رو کارت تمرکز کنی. برای کارای مهمت برنامه ریزی کن. این روزا خیلی خوب میتونی احساساتتو کنترل کنی، اما اگه حرفاتو به زبون نیاری، بعدا پشیمون میشی. برای کسی که دوستش داری یه هدیه بخر. هر رابطه ای مثل یه گلدونه که باید بهش آب و نور بدی تا شاداب بمونه. یه حرفی میشنوی که خیلی ناراحتت میکنه، اما تا خودت تحقیق نکردی، حرف هیچکس رو باور نکن. یادته گفتم که مجبور نیستی برای تغییر عقیده بقیه تلاش کنی؟ امروز هم میگم. بهتره که بذاری هر کسی تو دنیای خودش باشه و تو راهی که فکر میکنی درسته، پیش بری.

امروز یه روز پر از هیجان و تحرکه. پس انرژی تو جمع کن و خودتو برای یه روز پر از اتفاقات قشنگ آماده کن. شاید یه سری ایده تو ذهنت داری که میخوای عملیشون کنی، اما ممکنه یه عده آدم بیان و ایراد بگیرن. اما تو اصلا به حرفشون گوش نده و کار خودتو بکن. وقتتو با توضیح دادن به بقیه تلف نکن. تو داری کار درست رو انجام میدی و فقط کافیه که رو کارت تمرکز کنی. برای کارای مهمت برنامه ریزی کن. این روزا خیلی خوب میتونی احساساتتو کنترل کنی، اما اگه حرفاتو به زبون نیاری، بعدا پشیمون میشی. برای کسی که دوستش داری یه هدیه بخر. هر رابطه ای مثل یه گلدونه که باید بهش آب و نور بدی تا شاداب بمونه. یه حرفی میشنوی که خیلی ناراحتت میکنه، اما تا خودت تحقیق نکردی، حرف هیچکس رو باور نکن. یادته گفتم که مجبور نیستی برای تغییر عقیده بقیه تلاش کنی؟ امروز هم میگم. بهتره که بذاری هر کسی تو دنیای خودش باشه و تو راهی که فکر میکنی درسته، پیش بری.

 

 




فال روزانه فردا آذر ( چهار شنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ )

در سایه یک رفاقت و دوستی خوب و صمیمانه می‌توان سال‌ها آرامش داشت و خوش بود. مواظب باش با بی‌توجهی و سربه‌هوایی‌ات این موقعیت را از خودت نگیری.

با حرکت و پویایی وجودی، تو همیشه در حال انجام دادن کار تازه‌ای هستی. این مساله زندگی تو را از حالت یکنواخت و کسل‌کننده درمی‌آورد و تنوع را به زندگیت برمی‌گرداند.

مراقب سلامتی خود باش و قدر آن را بدان. به جای تخریب بدن سالم و تندرستت، باید از آن مراقبت کنی.

پس از این بحران، وضعیت مادی تو بهبود خواهد یافت. گرچه تا آن زمان هنوز راه درازی در پیش خواهد بود اما مطمئن باش که آینده درخشانی در انتظار توست و به آن دست خواهی یافت.

9متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

امروز یه روز پر از هیجان و تحرکه. پس انرژی تو جمع کن و خودتو برای یه روز پر از اتفاقات قشنگ آماده کن. شاید یه سری ایده تو ذهنت داری که میخوای عملیشون کنی، اما ممکنه یه عده آدم بیان و ایراد بگیرن. اما تو اصلا به حرفشون گوش نده و کار خودتو بکن. وقتتو با توضیح دادن به بقیه تلف نکن. تو داری کار درست رو انجام میدی و فقط کافیه که رو کارت تمرکز کنی. برای کارای مهمت برنامه ریزی کن. این روزا خیلی خوب میتونی احساساتتو کنترل کنی، اما اگه حرفاتو به زبون نیاری، بعدا پشیمون میشی. برای کسی که دوستش داری یه هدیه بخر. هر رابطه ای مثل یه گلدونه که باید بهش آب و نور بدی تا شاداب بمونه. یه حرفی میشنوی که خیلی ناراحتت میکنه، اما تا خودت تحقیق نکردی، حرف هیچکس رو باور نکن. یادته گفتم که مجبور نیستی برای تغییر عقیده بقیه تلاش کنی؟ امروز هم میگم. بهتره که بذاری هر کسی تو دنیای خودش باشه و تو راهی که فکر میکنی درسته، پیش بری.

امروز یه روز پر از هیجان و تحرکه. پس انرژی تو جمع کن و خودتو برای یه روز پر از اتفاقات قشنگ آماده کن. شاید یه سری ایده تو ذهنت داری که میخوای عملیشون کنی، اما ممکنه یه عده آدم بیان و ایراد بگیرن. اما تو اصلا به حرفشون گوش نده و کار خودتو بکن. وقتتو با توضیح دادن به بقیه تلف نکن. تو داری کار درست رو انجام میدی و فقط کافیه که رو کارت تمرکز کنی. برای کارای مهمت برنامه ریزی کن. این روزا خیلی خوب میتونی احساساتتو کنترل کنی، اما اگه حرفاتو به زبون نیاری، بعدا پشیمون میشی. برای کسی که دوستش داری یه هدیه بخر. هر رابطه ای مثل یه گلدونه که باید بهش آب و نور بدی تا شاداب بمونه. یه حرفی میشنوی که خیلی ناراحتت میکنه، اما تا خودت تحقیق نکردی، حرف هیچکس رو باور نکن. یادته گفتم که مجبور نیستی برای تغییر عقیده بقیه تلاش کنی؟ امروز هم میگم. بهتره که بذاری هر کسی تو دنیای خودش باشه و تو راهی که فکر میکنی درسته، پیش بری.

 

 




 

 

فال روزانه فردا دی ( چهار شنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ )

دوستی تو را دعوت می‌کند اما امکان پاسخگویی برای آن وجود ندارد. فاصله‌ای که بین تو و او برقرار شده مانع از آن می‌شود که بتوان پاسخ مثبتی داد. باید صبر کرد تا با تغییر اوضاع و احوال این فاصله برداشته شود.

بهتر نیست به جای خوردن روزی یک مشت قرص و دارو!!! آب میوه بخوری و کمی به اعصابت مسلط باشی. شاید اینطوری روز رو بهتر شروع کنی.

موفقیتی بدست می‌آید که سود مادی خوبی راه به همراه خواهد داشت. با این موفقیت می‌توانی به بخشی از آرزوهای خود برسی و برای بخش دیگر تدبیر تازه‌ای اندیشید.

10متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

این روزا حسابی غرق یادگیری شدی و دوست داری که بیشتر یاد بگیری. با توجه به انرژی مثبتی که داری، میتونی تو این کار خیلی موفق بشی. پس معطل چی هستی؟ شروع کن! تو یه بحثی با عشقت، میخوای حرف خودتو به کرسی بنشونی. اما به جای این کار، بهتره که یه کم با لحن آروم تر و صادقانه تر باهاش حرف بزنی و نظراتتو بهش بگی. اینجوری میتونید به یه راه حلی برسید که برای هر دوتون خوب باشه. یه ملاقات خیلی مهم و مثبتی داری که میتونه مشکل اخیرتو حل کنه. به اعضای خانواده ات کمک کن. اینجوری هم اونا خوشحال میشن، هم کارات بهتر پیش میره. به جای اینکه از زیر بار مسئولیت ها شونه خالی کنی، با آغوش باز پذیرای اونها باش. کاری انجام دادی یا حرفی زدی که حالا خیلی پشیمونی. دیگه نمیتونی زمان رو به عقب برگردونی، اما به جای اینکه غصه بخوری، سعی کن تا جایی که میتونی جبرانش کنی.

این روزا حسابی غرق یادگیری شدی و دوست داری که بیشتر یاد بگیری. با توجه به انرژی مثبتی که داری، میتونی تو این کار خیلی موفق بشی. پس معطل چی هستی؟ شروع کن! تو یه بحثی با عشقت، میخوای حرف خودتو به کرسی بنشونی. اما به جای این کار، بهتره که یه کم با لحن آروم تر و صادقانه تر باهاش حرف بزنی و نظراتتو بهش بگی. اینجوری میتونید به یه راه حلی برسید که برای هر دوتون خوب باشه. یه ملاقات خیلی مهم و مثبتی داری که میتونه مشکل اخیرتو حل کنه. به اعضای خانواده ات کمک کن. اینجوری هم اونا خوشحال میشن، هم کارات بهتر پیش میره. به جای اینکه از زیر بار مسئولیت ها شونه خالی کنی، با آغوش باز پذیرای اونها باش. کاری انجام دادی یا حرفی زدی که حالا خیلی پشیمونی. دیگه نمیتونی زمان رو به عقب برگردونی، اما به جای اینکه غصه بخوری، سعی کن تا جایی که میتونی جبرانش کنی.

 

 




فال روزانه فردا بهمن ( چهار شنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ )

اگر این فرصت ادامه داشته باشد به یک بن‌بست می‌رسی. پس تا هنوز فرصت باقی مانده، باید راههای تازه‌تری را تجربه کرد. شاید به نفع تو باشد.

در تدارک یک میهمانی هستی. دیدار یک دوست قدیمی و تداعی خاطرات با او جالب و سرگرم کننده است.

این همه سستی و بی‌حالی از چیه؟؟؟ پیشنهاد می‌کنم کمی تندتر از همیشه راه برو و سریعتر روی پله‌ها حرکت کن. مهم نیست اگر زمان پیاده‌روی دستهایت را در هوا پچرخانی چون این بخشی از ورزش است. به اطرافت توجه نکن!!!

باید سعی کنی از نظر اقتصادی خودکفا باشی. با کمی تلاش و استفاده از استعدادهایت می‌توانی موفق شوی.

11متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

این روزا حسابی غرق یادگیری شدی و دوست داری که بیشتر یاد بگیری. با توجه به انرژی مثبتی که داری، میتونی تو این کار خیلی موفق بشی. پس معطل چی هستی؟ شروع کن! تو یه بحثی با عشقت، میخوای حرف خودتو به کرسی بنشونی. اما به جای این کار، بهتره که یه کم با لحن آروم تر و صادقانه تر باهاش حرف بزنی و نظراتتو بهش بگی. اینجوری میتونید به یه راه حلی برسید که برای هر دوتون خوب باشه. یه ملاقات خیلی مهم و مثبتی داری که میتونه مشکل اخیرتو حل کنه. به اعضای خانواده ات کمک کن. اینجوری هم اونا خوشحال میشن، هم کارات بهتر پیش میره. به جای اینکه از زیر بار مسئولیت ها شونه خالی کنی، با آغوش باز پذیرای اونها باش. کاری انجام دادی یا حرفی زدی که حالا خیلی پشیمونی. دیگه نمیتونی زمان رو به عقب برگردونی، اما به جای اینکه غصه بخوری، سعی کن تا جایی که میتونی جبرانش کنی.

این روزا حسابی غرق یادگیری شدی و دوست داری که بیشتر یاد بگیری. با توجه به انرژی مثبتی که داری، میتونی تو این کار خیلی موفق بشی. پس معطل چی هستی؟ شروع کن! تو یه بحثی با عشقت، میخوای حرف خودتو به کرسی بنشونی. اما به جای این کار، بهتره که یه کم با لحن آروم تر و صادقانه تر باهاش حرف بزنی و نظراتتو بهش بگی. اینجوری میتونید به یه راه حلی برسید که برای هر دوتون خوب باشه. یه ملاقات خیلی مهم و مثبتی داری که میتونه مشکل اخیرتو حل کنه. به اعضای خانواده ات کمک کن. اینجوری هم اونا خوشحال میشن، هم کارات بهتر پیش میره. به جای اینکه از زیر بار مسئولیت ها شونه خالی کنی، با آغوش باز پذیرای اونها باش. کاری انجام دادی یا حرفی زدی که حالا خیلی پشیمونی. دیگه نمیتونی زمان رو به عقب برگردونی، اما به جای اینکه غصه بخوری، سعی کن تا جایی که میتونی جبرانش کنی.

 

 




فال روزانه فردا اسفند ( چهار شنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ )

از طرف کسی برخوردها و عکس‌العملهایی می‌بینی که حاوی پیام مهمی است اما تو به همه آنها بی‌اعتنایی و درگیر کارهای خودت هستی!! تا وقت هست از این موقعیت بی‌نظیر استفاده کن. اگر روزی این این پیامها قطع شود قابل جبران نخواهد بود و تو کاملا تنها می‌شوی.

یک برنامه و یا کارت روی غلطک می‌افتد. اگر به کارهای هنری و ورزشی مشغولی، در یک رقابت با موفقیتهایی روبرو می‌شوی.

در وعده‌های غذایی‌ات از سبزیجات، بیشتر استفاده کن. سبزیجات بهترین میان غذا هستند.

پس از تلاش زیاد به یک سود تجاری مهم خواهی رسید. هوشیاری خود را حفظ کن و وظایف اصلی خود را در نظر داشته باش تا این سود همیشگی شود.

12متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

یه عالمه سوال تو ذهنت داری و دنبال جوابشون هستی. اما حواست باشه که به هر چیزی که میشنوی اعتماد نکن. قبل از اینکه حرفی رو قبول کنی، خوب تحقیق کن و ببین که درسته یا نه. از عشقت خواستی که یه کاری رو برات انجام بده، اما اصرار نکن، چون اینجوری کار خراب تر میشه. یه کم بهش وقت بده و بذار خودش اگه خواست، اون کارو انجام بده. تو رابطه عاطفیت شاید باورت نشه، اما حتی تفاوت های تو و عشقت میتونه باعث بشه که رابطتون بهتر و قوی تر بشه. برای رسیدن به هدفت یه مسیر مشخص رو انتخاب کن و هی از این شاخه به اون شاخه نپر. اینجوری فقط از هدفت دور میشی. یکی یه پیشنهادی بهت میده که خیلی به دردت میخوره. همون چیزیه که دنبالش بودی. شاید دوست نداشته باشی بری یه جایی یا یه مهمونی، اما برو، چون خیلی بهت خوش میگذره. مواظب باش که فرصت های خوب رو از دست ندی.

یه عالمه سوال تو ذهنت داری و دنبال جوابشون هستی. اما حواست باشه که به هر چیزی که میشنوی اعتماد نکن. قبل از اینکه حرفی رو قبول کنی، خوب تحقیق کن و ببین که درسته یا نه. از عشقت خواستی که یه کاری رو برات انجام بده، اما اصرار نکن، چون اینجوری کار خراب تر میشه. یه کم بهش وقت بده و بذار خودش اگه خواست، اون کارو انجام بده. تو رابطه عاطفیت شاید باورت نشه، اما حتی تفاوت های تو و عشقت میتونه باعث بشه که رابطتون بهتر و قوی تر بشه. برای رسیدن به هدفت یه مسیر مشخص رو انتخاب کن و هی از این شاخه به اون شاخه نپر. اینجوری فقط از هدفت دور میشی. یکی یه پیشنهادی بهت میده که خیلی به دردت میخوره. همون چیزیه که دنبالش بودی. شاید دوست نداشته باشی بری یه جایی یا یه مهمونی، اما برو، چون خیلی بهت خوش میگذره. مواظب باش که فرصت های خوب رو از دست ندی.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار