فال روزانه چهارشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۳

فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود

به گزارش رصد روز، فال روزانه  چهارشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۳  و فال روز تولد ۱۴ شهریورماه و فال روزانه فردا چهاردهم شهریورماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند. فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.در ادامه فال فردا ۱۴ شهریور ۱۴۰۳ را می خوانیم.

 

فال روزانه فردا فروردین ( چهار شنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۳ )

مسائل کوچک را دست کم نگیر چون ممکن است همین مسائل کوچک، گره بزرگی در زندگیت ایجاد کند.

در خصوص توصیه های اجتماعی فردا نوشته شده است : یک موفقیت کوچک هم کافی است تا این فضا را عوض کرده و دوباره تو را سرحال و شادمان کند. می‌توانی از این موفقیت کوچک نردبانی بسازی برای رشد و رسیدن به موفقیت‌های بزرگ.

فردا درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : در مقابل بعضی حرفهای منفی و یا نیش زبان زدنهای دیگران صبور و بردبار باشید. مراقب سلامتی‌ات باش. دور شدن از محیط های شلوغ و پر سر و صدا میتواند روحیه‌ات را بهتر کند.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : احساس می‌کنی بسیار کار می‌کنی و کمتر نتیجه می‌گیری. اما اینطور نیست. چون به همان میزان سطح توقع و انتظارات تو بالا می‌رود. باید به اندازه‌ای که سعی می‌کنی توقع داشته باشی.

1متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

امروز را به خودتان هدیه دهید. هر کاری که دلتان می‌خواهد انجام دهید، چه قدم زدن در پارک باشد، چه تماشای یک فیلم جذاب در سینما و چه گذراندن وقت با عزیزانتان. این روز را به فعالیتی اختصاص دهید که روح و روان شما را تغذیه کند و انرژی از دست رفته‌تان را بازگرداند. موضوعی ذهنتان را مشغول کرده است، اما اکنون زمان مناسب برای غرق شدن در آن نیست. کمی از آن فاصله بگیرید و با انجام کارهایی که لذت‌بخش هستند، به خودتان استراحت دهید. در رابطه عاطفی‌تان ممکن است احساس محدودیت کنید، اما اطمینان داشته باشید که این احساس گذراست. به زودی همه چیز به روال دلخواه شما پیش خواهد رفت. در مورد وضعیت مالی‌تان نیز باید واقع‌بین باشید. اختلاف بین درآمد و هزینه‌هایتان، نیازمند توجه و برنامه‌ریزی است. با اولویت‌بندی مخارج و مدیریت بهتر درآمدتان، می‌توانید این مشکل را برطرف کنید. به یاد داشته باشید که نادیده گرفتن مشکلات مالی، آن‌ها را بزرگ‌تر و پیچیده‌تر خواهد کرد. در نهایت، مراقب باشید که افکار و احساسات خود را با هر کسی در میان نگذارید. حفظ حریم خصوصی و انتخاب افراد مناسب برای گفتگو، به شما آرامش بیشتری خواهد بخشید.

از هر فرصتی برای اشکال‌تراشی از کار اطرافیان بهره می‌گیرید و این روحیه شما را به فرد ایرادگیری تبدیل کرده که کسی علاقه‌ رفاقت با شما را ندارد. این روحیه را امروز کنار بگذارید و به جای اشکال‌تراشی از زندگی مردم، بر خطاهای اطرافیان چشم بپوشید.  سودی عایدتان می‌شود. با این حال مجبور می‌شوید قسمتی از این پول را به خرج‌های زندگی اختصاص دهید. غم به دل خود راه ندهید و با کار و تلاش بیشتر زمینه افزایش درآمد خود را فراهم کنید. یکی از اعضای خانواده شما در آستانه ازدواج است و پیوند فرخنده‌ای را به تماشا خواهید نشست.  به خاطر داشته باشید که در لحظه‌ها زندگی می‌کنید و نگرانی بیش‌ازحد شما برای آینده بی‌دلیل است. یادی از خاطره‌های خوش گذشته خواهید کرد. در این شرایط با دوستان قدیمی تماس بگیرید و با حضور در کنار رفقای دیرینه، خاطره‌‌های خوش گذشته را زنده کنید. به خاطر داشته باشید که تلاش‌هایتان بی‌نتیجه نخواهد ماند و مزد زحمت‌هایی که امروز می‌کشید را در آینده دریافت خواهید کرد. کالایی که علاقه زیادی به آن دارید اما مدت زیادی است که آن را گم‌ کرده‌اید، امروز پیدا می‌شود. این کالا را در جایی مطمئن قرار دهید و حواستان باشید که این کالای باارزش را دوباره گم نکنید. همسر یا عشق ‌‌زندگی‌تان امروز با انجام کاری به شما ثابت می‌کند که فرشته‌ای تمام‌عیار است.




فال روزانه فردا اردیبهشت ( چهار شنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۳ )

اختلافی با دوست یا همسرت پیش آمده است که زندگی عاطفی‌ات را تلخ می‌کند. ریشه‌های این اختلاف را باید پیدا کرد و آن را برطرف نمود. به دیگران کمک کن تا در شرایط مشابه آنها نیز تو را یاری کنند.

در خصوص توصیه های اجتماعی فردا نوشته شده است : مسافرتی پرخاطره در پیش داری و یا مسافر داری. بعضی ملاقات‌ها و دیدارهای این هفته را به فال نیک بگیر، چون این روزها روی خط شانس هستی.

فردا درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : با استرس و اضطراب، اعصاب و جسم تو را تحلیل می‌رود پس به خودت مسلط باش و اعتماد به نفس داشته باش. صحبت با یک مشاور خوب و باتجربه می‌تواند به تو کمک کند.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : این ماه ممکن است مجبور شوی خود را با شرایط سخت مالی هماهنگ کنی. انتخاب یک برنامه یا کار جدید می‌تواند عواقب و مسئولیت‌هایی داشته باشد که نمی‌توان از آنها گریخت. اما این راه با همه سختی‌هایش پایان خوبی دارد.

2متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

امروز روز خوبی برای رهایی از روزمرگی است. نگاهتان به دنیا تغییر کرده و عطشی برای تجربه‌های جدید در شما بیدار شده است. جسارت و شجاعت شما را به سمت انجام کارهایی متفاوت سوق می‌دهد. از این فرصت طلایی استفاده کنید و با تمام وجود به دنبال تجربه‌های جدید بروید، چرا که این تجربیات دریچه‌های جدیدی را به روی شما خواهند گشود. در زندگی عاطفی‌تان، احساس مسئولیت زیادی را بر دوش می‌کشید. این بار به جای اینکه بخواهید با شریک زندگی‌تان صحبت کنید، از یکی از دوستان صمیمی خود کمک بگیرید. مشورت با او می‌تواند دیدگاه جدیدی را پیش روی شما قرار دهد و به شما کمک کند تا تصمیمات بهتری بگیرید. به ندای درونی خود گوش فرا دهید، چرا که این صدا همیشه شما را به سمت آرامش و سعادت هدایت می‌کند. در طول روز، یکی از دوستان قدیمی‌تان را به طور اتفاقی ملاقات خواهید کرد. این دیدار می‌تواند آغازگر اتفاقات خوبی برایتان باشد و خاطرات شیرینی را برای شما رقم بزند. همچنین، یکی از دوستان یا اعضای خانواده‌تان شما را درگیر مسئله‌ای خواهد کرد که ممکن است مدتی شما را مشغول کند. اگر در محیط کاری موقعیتی پیش آمد که به شما امکان پیشرفت می‌دهد، از آن به خوبی استفاده کنید.

کارهای زیادی در پیش‌رو دارید، اما امروز زمان خوبی برای سخت‌کار کردن نیست و بهتر است به جای اینکه خودتان را غرق کار کنید، کمی به خودتان استراحت بدهید و زودتر از همیشه کارها را تعطیل نمایید. مدتی پیش، کمک بزرگی در حق یکی از اطرافیان انجام داده‌اید. در چند روز آینده مزد محبت‌های خود را دریافت می‌کنید و این فرد، کمکی که در حق ایشان انجام داده‌اید را جبران می‌کند. به مهمانی یا جلسه کاری دعوت هستید و در این مراسم افراد سرشناسی حضور دارند، در نتیجه به هر قیمتی که شده در این مراسم حضور پیدا کنید و با آشنایی با افراد سرشناس و مهم، فرصت‌های بیشتری برای موفقیت را تجربه نمایید. همسر یا عشق ‌زندگی‌تان امروز حسابی تحویل‌تان می‌گیرد و لحظه‌های عاشقانه‌ای در انتظار شماست. امروز بخت با شما یار است و اتفاق‌های فرخنده‌ای در زندگی شما میفتد. این فرصت را به فال نیک بگیرید و روز را با شادکامی به پایان برسانید.  اهل گفتگو و هم‌صحبتی با اطرافیان نیستید و سکوت را به گفتگوهای بیهوده ترجیح می‌دهید، این روحیه اشکالی ندارد به شرط اینکه کم و گزینه بگویید و از اظهار نظر‌های مفید و سودمند در میان جمع غافل نشوید. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و همسر یا عشق ‌زندگی‌تان وجود دارد، اجازه ندهید این مشاجره فاصله‌ای عمیق میان شما و عشق‌ زندگی‌تان ایجاد کند و در اولین فرصت دلخوری که برای عشق ‌‌زندگی‌تان ایجاد کرده‌اید را از دل ایشان بیرون کنید.




فال روزانه فردا خرداد ( چهار شنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۳ )

به شکل و ظاهر آدم‌ها نمی‌توان قضاوت کرد. باید در همه حال پشت این ظواهر و درون آدم‌ها را در نظر داشت زیرا درون است که تعیین کننده خواهد بود.

در خصوص توصیه های اجتماعی فردا نوشته شده است : کارهای فکر ممکن است ذهنت را خراب و آشفته کند بهتر است کمی تحرک داشته باشی. این چند روز، ورزشی را که دوست داری انجام بده. امروز به تو پیشنهاد می‌شود که پیاده‌روی، کوهنوردی یا شنا را انتخاب کنی.

فردا درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : ورزش کردن هر چقدر سبک و کم در روز، هم باعت سلامتی جسمت می‌شود و هم روحت را شاداب‌تر می‌کند. ورزشهایی مثل پیاده‌روی، حرکات موزون، دوچرخه‌سواری و یا حمل وزنه به اندازه توان بدن

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : جدیت و پشتکار رمز موفقیت توست. همین که هر کاری را به موقع و دقیق انجام دهی، موجب پیشرفت تو در کار می‌شود و در نتیجه روزبه‌روز وضعیت اقتصادیت هم بهتر خواهد شد.

3متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

امروز ممکن است احساسات شما کمی متلاطم باشد و زودتر از همیشه عصبانی شوید. این تغییرات رفتاری، به خصوص روی روابط نزدیک شما مثل رابطه با شریک زندگیتان، تاثیر منفی می‌گذارد. سعی کنید آرامش خود را حفظ کنید و با تمرین تکنیک‌های مدیریت خشم، به حالت عادی برگردید. فراموش نکنید که شما فردی مهربان و دلسوز هستید و همیشه به دیگران کمک می‌کنید. امروز نتیجه یکی از خوبی‌های گذشته‌تان را خواهید دید و خبری خوش، زندگی‌تان را متحول خواهد کرد. در محیط کار هم ممکن است تحت فشار باشید. برای اینکه بتوانید عملکرد خوبی داشته باشید، باید بین تعهدات کاری و نیازهای شخصی‌تان تعادل برقرار کنید. اگر احساس می‌کنید که شغل فعلی‌تان برایتان مناسب نیست، بهتر است به دنبال فرصت‌های جدید باشید. سفری که به شما پیشنهاد شده، فرصت بسیار خوبی برای استراحت و تجدید قواست. کمی از محیط کار و روزمرگی‌ها فاصله بگیرید و به خودتان و خانواده‌تان بیشتر برسید. با ایجاد تغییرات مثبت در سبک زندگی‌تان، می‌توانید به آرامش درونی و موفقیت بیشتری دست پیدا کنید.

روز خوبی را آغاز کرده‌اید و احساس شادی و نشاط می‌کنید، این احساس را به فال نیک بگیرید و با انگیزه بیشتری به انجام کارهای روزانه مشغول شوید. سرمایه‌گذاری در بازار املاک و مستغلات، سود چشمگیری را نصیب شما خواهد کرد. از این سرمایه‌گذاری درس بگیرید و در آینده با سرمایه‌گذاری‌های هدفمند، درآمد بیشتری روانه حساب‌های بانکی خود کنید. اتفاق جالب و سرگرم‌کننده‌ای انتظار شما را می‌کشد. این اتفاق را با اعضای خانواده در میان بگذارید و لحظه‌های شادی را در کنار یکدیگر تجربه کنید.  فرصتی برای استراحت پیدا می‌کنید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و خودتان را برای روزهای شلوغ آینده آماده کنید. تغییری در محل کار یا منزل شما ایجاد می‌شود. این تغییر در نگاه اول سودمند به نظر نمی‌رسد. با این حال غم به دل خود راه ندهید و مطمئن باشید در نهایت همه‌چیز به نفع شما تمام می‌شود. شرایطی مهیا می‌شود تا حسابی با خودتان خلوت کنید و به آرامش برسید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و برای روزهای شلوغ آینده، انرژی لازم را کسب کنید. فرصتی پیدا می‌کنید تا دستی به روی سر و وضع منزل خود بکشید و کارهای عقب‌مانده را انجام دهید. همسر یا عشق ‌زندگی‌تان امروز به شما ثابت می‌کند که یار و یاور شما در حل مشکلات است.




فال روزانه فردا تیر ( چهار شنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۳ )

وقتی کسی تو را دوست دارد و خالصانه این دوستی را در عمل ثابت کرده است، نباید نسبت به او بی‌تفاوت بود یا دست به کارهایی زد که او را نسبت به خود دلسرد و مایوس ساخت.

در خصوص توصیه های اجتماعی فردا نوشته شده است : سعی کن با شاد کردن دیگران، فضای خوب و دلچسبی را در محیط خانه یا محل کار به وجود آوری. هر روز غم‌ها و غصه‌ها را برداشتن و به این و آن تعارف کردن، کار پسندیده و مفیدی نخواهد بود.

فردا درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : مراقب سلامتی خود باش و دست به کاری نزن که عواقب جسمی و روحی نامطلوبی در پی داشته باشد. هیچ کس مثل خودت نمی‌تواند پرستار تو باشد. بنابراین کمتر از دیگران باید توقع داشت.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : همیشه مشکلات اقتصادی منشاء دردسرها و گرفتاری‌هاست. باید به نحوی عمل کنی که دچار چنان بحران‌هایی نشوی. از اسراف و زیاده‌روی دوری کن و بکوش تا سطح درآمد خود را افزایش دهی.

4متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

امروز حس می‌کنید در یک باتلاق گیر کرده‌اید و نمی‌دانید چگونه از این وضعیت رها شوید. ریشه این مشکل در گذشته شماست و برای اینکه بتوانید آینده‌ای روشن برای خود بسازید، باید از گذشته دل بکنید. این کار نیازمند قدرت و اراده‌ای قوی است و اگر هرچه زودتر دست به کار نشوید، ممکن است فرصت‌های زیادی را از دست بدهید. در روابط عاطفی‌تان، کمی انعطاف‌پذیرتر باشید و غرور را کنار بگذارید. با گذشت و فداکاری، به زودی به خواسته‌های قلبی خود خواهید رسید. مراقب اخبار و اطلاعاتی باشید که به شما می‌رسد، زیرا ممکن است برخی افراد با نیت‌های خاصی بخواهند شما را گمراه کنند. بهتر است قبل از هر تصمیمی، خوب فکر کنید و با افراد قابل اعتماد مشورت کنید. دوری از عزیزی شما را نگران کرده است، اما سعی کنید صبور باشید. به زودی خبرهای خوبی از او خواهید شنید و دوباره به هم خواهید رسید. این روزها کمی به خودتان استراحت دهید و انرژی‌تان را برای روزهای آینده ذخیره کنید. با حفظ آرامش و امیدواری، به زودی از این شرایط سخت عبور خواهید کرد.

امروز عواقب کار اشتباهی که در گذشته‌ انجام داده‌اید گریبان شما را می‌گیرد. از این شرایط درس بگیرید و در آینده به گونه‌ای زندگی کنید که چنین اشتباهی را هرگز مرتکب نشوید. پولی به دست شما می‌رسد و شرایطی برای سرمایه‌گذاری مهیا می‌شود. این سرمایه‌گذاری را با خیال راحت انجام دهید و مطمئن باشید که با سرمایه‌گذاری این پول، ارزش آن در آینده‌ای نزدیک چندین برابر می‌شود. دوستان و آشنایان امروز حسابی هوای شما را دارند. این شرایط را به فال نیک بگیرید و لحظه‌های شادی را در کنار اطرافیان تجربه کنید. امروز ممکن است در اولین نگاه عاشق محبوبی خوش‌قدوبالا شوید. به نفع شماست قبل از اینکه گرفتار عشقی سوزان شوید، جوانب مختلف این عشق را بررسی کنید. با مشکلی در محل‌ کار روبه‌رو می‌شوید. برای حل این مشکل از هوش و ذکاوت سرشار خود کمک بگیرید. قرار است تا فرصتی از روز را به انجام کارهای شخصی مشغول شوید و کمی با خودتان خلوت کنید، اما ممکن است فرد یا افرادی مزاحم شما شوند. در نتیجه شرایط ایجاد هرگونه مزاحمتی را از بین ببرید و اجازه ندهید اطرافیان با درخواست‌های بی‌اهمیت، روز شما را خراب کنند. در برابر تغییرات مقاومت می‌کنید و انعطاف‌پذیری لازم برای تعامل با رویدادهای غیرمنتظره‌ را ندارید. این روحیه را کنار بگذارید و زندگی را با تمامی فرازوفرودهایش پذیرا باشید. همسر یا عشق ‌زندگی‌تان قصد دارد امروز را به یکی از عاشقانه‌ترین‌ روزهای زندگی‌ شما تبدیل کند، این وضعیت را مغتنم بدانید و به عشق ‌زندگیتان ثابت کنید که شما نیز از بودن در کنار وی و هم‌صحبتی با ایشان لذت می‌برید.




فال روزانه فردا مرداد ( چهار شنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۳ )

نباید رقیب خود را دست کم گرفت. مشکلات ساده و عادی را نباید دست کم گرفت چون در آینده همین مشکلات کوچک به بحران و اختلافات بزرگ ختم می‌شود.

در خصوص توصیه های اجتماعی فردا نوشته شده است : شاید قدم زدن زیر نور مهتاب با کسی که به تو آرامش می‌دهد، احساس شادی و سرزندگی به تو بدهد. امتحان کن!!

فردا درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : اگر به استرس و اضطراب بیش از حد داری با دراز کشیدن در آب وان حمام به طور روزانه می‌توانی شدت آنرا کم کرده و کم‌کم به آرامش برسی.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : اشتهای سیری ناپذیر تو در زمینه مسائل مالی، نمی‌تواند تو را به چیزهای کوچک قانع کند. برای همین باید به فکر کارهای بزرگ برای رسیدن به یک جهش اقتصادی باشی، پس هوشیار باش تا فرصتها از دست نرود.

5متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

احساس ناامیدی و خشم از تصمیمی که در رابطه عاطفی‌تان گرفته شده، قابل درک است. در این شرایط، مهم‌ترین کار این است که احساسات خود را کنترل کرده و با منطق به موضوع نگاه کنید. شاید کمی فاصله گرفتن از شرایط فعلی و ارزیابی مجدد اوضاع، به شما کمک کند تا تصمیم بهتری بگیرید. متاسفانه به نظر می‌رسد کسی که به او علاقه دارید، به اندازه شما به این رابطه اهمیت نمی‌دهد. بهتر است واقع‌بین باشید و به دنبال خوشبختی خود باشید. ترس از ریسک کردن، مانع پیشرفت شما می‌شود. به یاد داشته باشید که بسیاری از موفقیت‌ها نتیجه ریسک کردن هستند. این روزها کمی احساس افسردگی دارید، به جای اینکه در این احساس غرق شوید، سعی کنید با انجام کارهایی که به شما لذت می‌بخشند، روحیه خود را تقویت کنید. برای ایجاد تغییر در زندگی، منتظر محرک بیرونی نباشید. تغییر باید از درون شما آغاز شود و شما باید خودتان اراده کنید که زندگی‌تان را بهتر کنید. در مورد یکی از روابطتان نیز، هر آنچه که از دست می‌دهید، به شکل دیگری به شما باز خواهد گشت. پس نگران نباشید و به آینده امیدوار باشید.

فرصتی برای ورزش و تحرک پیدا می‌کنید، به لطف این فرصت، انرژی بیشتری پیدا کنید و با ورزش، سلامت خود را تضمین نمایید. ورشکستگی در کمین شماست و اگر بیشتر از همیشه به فکر صرفه‌جویی و پس‌انداز نباشید، دیری نخواهد پایید که مشکلات مالی شما را از پا در بیاورند. بیش‌از‌حد به مشکلات فکر نکنید. به جای اینکه اجازه دهید ذهن‌تان درگیر مشکلات باشد، تلاش بیشتری به‌خرج دهید و راه‌کارهای عملی برای حل مشکلات اتخاذ کنید. دستاوردهایی که در زندگی دارید را دست‌کم نگیرید و به جای بزرگنمایی شکست‌ها، از آن‌ها درس بگیرید و کوله‌بار تجربه‌های خود را پربارتر کنید. قصد انجام معامله یا آغاز مشارکتی را دارید، اما روز خوبی را برای تجارت و گسترش کار انتخاب نکرده‌اید و بهتر است روز دیگری را برای تجارت و مشارکت انتخاب نمایید. تنهایی و خلوت را به حضور در میان جمع و مهمانی‌های خانوادگی ترجیح می‌دهید، امروز بخت با شما یار است، چرا که فرصتی برای تنهایی پیدا می‌کنید و شرایطی دست می‌دهد تا حسابی استراحت کنید. اتفاق فرخنده‌ای در زندگی شما رخ می‌دهد. این اتفاق را به فال نیک بگیرید و لحظه‌های شادی را تجربه کنید. از رسیدگی به همسر یا عشق زندگی‌تان غافل شده‌اید و مانند سابق هوای ایشان را ندارید. قبل از اینکه این رویکرد فاصله‌ای عمیق میان شما و عشق زندگیتان ایجاد کند، توجه بیشتری به ایشان اختصاص دهید و عشق زندگی‌تان را غرق در محبت کنید.




فال روزانه فردا شهریور ( چهار شنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۳ )

کسی هست که تو را دقیق می‌شناسد و همیشه در سختی‌ها در کنار تو بوده است اما تو بی‌اعتنا از کنارش می‌گذری. باید قدر او را بدانی و دوباره آبها را به جوی باز گردانی تا امید تازه‌ای در زندگی پیدا کنی.

در خصوص توصیه های اجتماعی فردا نوشته شده است : بهتر است که دایره زندگی و روابط خود را توسعه دهی. در این راه آشنایی با افراد جدید می‌تواند تو را وارد مرحله تازه‌ای کند. کشف یک رابطه جدید به معنای کشف یک دنیای تازه است.

فردا درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : مراقب سلامتی خود باش و از توان خود به اندازه استفاده کن. خود را آنچنان فرسوده نکن که از پای درآیی زیرا هنوز راه درازی در پیش است و تو کارهای زیادی برای انجام دادن داری.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : با مشکل مالی روبرو می‌شوی اما این وضعیت موقتی است. بعد از هر سختی آسانی خواهد بود. این قانون زندگی است و تاکنون تو آنرا بارها تجربه کرده‌ای. بنابراین نگرانی را از خودت دور کن و با استقامت این مرحله را پشت سر بگذار.

6متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

امروز ممکن است به دلیل ناراحتی از دست یکی از دوستان‌تان، احساسات منفی زیادی را تجربه کنید. اما سعی کنید عجولانه تصمیم نگیرید و اجازه ندهید احساسات‌تان بر تصمیمات‌تان غلبه کنند. اگر در این شرایط تصمیم عجولانه‌ای بگیرید، ممکن است به رابطه شما با دوستتان آسیب جدی وارد شود. در مورد یک مسئله کاری نیز دچار تردید هستید. به جای اینکه زمان خود را صرف نگرانی و بی‌تحرکی کنید، بهتر است اطلاعات بیشتری در مورد آن موضوع جمع‌آوری کنید و سپس بر اساس اطلاعات دقیق، تصمیم بگیرید. یادتان باشد که نشستن و فکر کردن به تنهایی مشکل شما را حل نمی‌کند. همچنین، سعی کنید مسئولیت مشکلات خود را به گردن دیگران نیندازید و با رویکردی منطقی و واقع‌بینانه به دنبال حل آن‌ها باشید. روزهای پرکاری در پیش دارید، اما نگران نباشید. این دوره شلوغ موقتی است و پس از آن به آرامش خواهید رسید. در روابط اجتماعی نیز هوشیار باشید و به ظاهر افراد فریب نخورید. باهوش‌تر از آن هستید که به راحتی تحت تأثیر قرار بگیرید. شنونده خوبی باشید، اما به هر حرفی که می‌شنوید، باور نکنید. همیشه اطلاعات را از منابع مختلف بررسی کنید و سپس تصمیم بگیرید.

احساس اعتماد‌به‌نفس سرشاری را تجربه خواهید کرد و مشکلات را کوچک‌ و ناچیز خواهید دید. از این احساس به نفع خود استفاده کنید و مشکلات بزرگی که با آنها روبه‌رو هستید را با موفقیت پشت سر بگذارید. احتمال زیادی وجود دارد که بیماری مزمنی سراغ‌تان بیاید. در نتیجه بیشتر از همیشه مواظب سلامت خود باشید. عشقی سوزان و آتشین به جان شما میفتد. در این شرایط احساسی رفتار نکنید و کاری انجام ندهید که بعداً‌ پشیمان شوید. وضعیت مالی‌تان بهبود پیدا می‌کند و به لحاظ روحی به آرامش می‌رسید. از این شرایط درس بگیرید و در آینده به‌گونه‌ای خرج کنید با گرفتاری‌های مالی روبه‌رو نشوید. زمان آن فرا رسیده که نگرانی‌ها را کنار بگذارید و چاره‌ای برای درمان افسردگی‌تان بیندیشید. مدتی است که دستی به سر و رویتان نکشیده‌اید و خوش‌تیپ نکرده‌اید. امروز زمان مناسبی است تا خودتان را تحویل بگیرید و با خرید چند دست لباس شیک و زیبا، حسابی خوش‌تیپ کنید. اهمیت زیادی به اعضای خانواده می‌دهید و لحظه‌ای از محبت و عشق‌ورزی به اهل منزل غافل نمی‌شوید، در آینده‌ای نزدیک، اعضای خانواده به شما ثابت می‌کنند که ایشان نیز علاقه بی‌پایانی به شما دارند و از بودن در کنار شما راضی و خوشنود هستند.




فال روزانه مهر

به زودی با لجبازی و بی‌منطقی‌ات، دوست یا همسرت را کلافه می‌کنی. بهتر است کمی با خودت خلوت کنی و در رفتارت تجدید نظر کنی چون در نهایت خودت متضرر خواهی شد.

در خصوص توصیه های اجتماعی فال فردا نوشته شده است : پیشنهاد دوستان شما برای گذراندن وقت امروز بسیار مفید واقع می شود. به حرف آنها گوش کنید.

فردا درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : باز هم تغذیه … تغذیه شما درست نیست. حتما غذای خود را سر ساعت و به موقع میل کنید. شما بیشترین ضربه سلامتی خود را از نوع ناصحیح تغذیه لمس می کنید.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : از نظر اقتصادی دچار مشکلاتی خواهی شد. از قدیم گفته‌اند : ((علاج واقعه قبل از وقوع باید کرد)). پس خود را برای برخورد با مشکلات و غلبه بر آنها آماده کن. با کمی حوصله و تلاش می‌توانی از پیچیده شدن مشکلات جلوگیری کنی.

7متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

امروز اگر در بخشی از زندگی‌تان به ثبات رسیده‌اید، بهتر است فعلاً دست از ایجاد تغییرات بردارید و به همین روال ادامه دهید. تغییرات ناگهانی ممکن است تعادل موجود را بر هم بزنند. اگر مشکلی دارید، به جای فرار از آن، با جدیت به حل آن بپردازید. به یاد داشته باشید که مشکلات حل نشده بزرگ‌تر می‌شوند و بر شما مسلط خواهند شد. یک سورپرایز دلپذیر در انتظار شماست؛ شاید ملاقات با دوستی قدیمی یا اتفاق خوشایندی باشد که روحیه‌تان را بهبود می‌بخشد. در روابطتان با افراد مهم زندگی‌تان، کمی گذشت و فداکاری داشته باشید. این کار باعث می‌شود تا در مواقع سخت، آنها نیز در کنار شما باشند. پیشنهادی که به شما شده، فرصت خوبی برای شماست. تردید بیش از حد، ممکن است باعث شود این فرصت را از دست بدهید. پس تصمیم بگیرید و قدم رو به جلو بردارید. ترک عادت‌های بد، کار آسانی نیست، اما با تلاش و پشتکار امکان‌پذیر است. به خودتان زمان بدهید و برای تغییر عاداتتان برنامه‌ریزی کنید. در مورد آرزو و نیتی که در دل دارید، ناامید نشوید. با تلاش و پشتکار، به خواسته خود خواهید رسید. فراموش نکنید که به نذری که کرده‌اید عمل کنید.

انسان احساساتی هستید و زود تحت‌تاثیر قرار می‌گیرید، این روحیه را کنار بگذارید و واقعیت‌های زندگی را بپذیرید. با مشکل مالی روبه‌رو خواهید شد و به تنهایی کاری از دستتان برای حل این مشکل بر نمی‌آید، در این شرایط از بزرگان فامیل کمک بگیرید و به خودتان قول دهید که بیشتر به فکر پس‌انداز و صرفه‌جویی باشید و در آینده ثبات مالیتان را بهبود بخشید. نگرانی‌ها را کنار بگذارید و با حضور در کنار اعضای خانواده به آرامش برسید. یکی از آشنایان قدیمی امروز با شما تماس می‌گیرید و خاطره‌های خوش گذشته را زنده می‌کند. کار ناتمامی که مدتی است انجام آن به تعویق افتاده را امروز به پایان برسانید.  همسر یا عشق زندگی‌تان بیشتر از همیشه به شما محبت خواهد کرد. لطف ایشان را پیش خودتان نگذارید و جام وجودش را لبریز از عشق کنید.




فال روزانه فردا آبان ( چهار شنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۳ )

عشق با خود طوفانی دارد که از آن نمی‌توان گریخت. ممکن است این طوفان در ابتدا یا انتهای آن باشد اما به هر حال بدون طوفان نخواهد بود. اگر سری به سلامت می‌خواهی باید از آن حذر کنی.

در خصوص توصیه های اجتماعی فردا نوشته شده است : اگر با کارهای تزئینی و دستی غریبه نیستی می‌توانی روز مفرحی را برای خودت درست کنی. گاهی بد نیست به هنر رجوع کنی. این بهترین راه تفریح و شادی است.

فردا درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : به میزان ویتامین و کالری روزانه‌ات توجه کن تا دچار عارضه‌ای نشوی. همیشه پیشگیری قبل از درمان نتیجه بهتری خواهد داد!!

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : ممکن است روزهای آینده دچار مشکلات مالی شوی. چیزی را که انتظارش نمی‌رفت اتفاق خواهد افتاد و همین برای تو حیرت‌آور خواهد بود. خود را برای روزهای آینده از هم اکنون آماده کن.

8متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

امروز در یک دوراهی مهم قرار گرفته‌اید. تصمیم بزرگی پیش روی شماست که می‌تواند مسیر زندگی‌تان را تغییر دهد. نگرانی در مورد آینده کاملا طبیعی است، اما اگر هنوز احساس آمادگی کامل نمی‌کنید، بهتر است کمی بیشتر صبر کنید. اما فراموش نکنید که تردیدهای طولانی‌مدت نیز به پیشرفت شما آسیب می‌رسانند. زمان آن رسیده که به زندگی خود شکل مشخص‌تری بدهید. با اعتماد به نفس و بدون ترس از آینده، قدم‌هایتان را محکم بردارید. اگر مجرد هستید، امروز ممکن است اتفاقی رخ دهد که شما را به شدت تحت تأثیر قرار دهد و به شما ثابت کند که عاشق شده‌اید. زندگی پر از تغییرات غیرمنتظره است. سعی کنید از این تغییرات به عنوان فرصتی برای رشد و بهبود خود استفاده کنید. اگر هدفی در زندگی دارید، به جای دنبال کردن راه‌های میانبر، با قدم‌های کوچک و پیوسته به سمت آن حرکت کنید. عجله کردن ممکن است شما را از رسیدن به هدفتان دور کند. اگر قصد تغییر محل زندگی یا شغل خود را دارید، نگران نباشید. تغییرات بزرگ زمان‌بر هستند، اما با صبر و تلاش به آنچه می‌خواهید خواهید رسید.

فشارهای کاری زیادی را تحمل می‌کنید و این وضعیت باعث شده تا امروز حسابی نگران و مضطرب باشید. قبل از اینکه این نگرانی‌ها شما را از پا در بیاورد، فکری به حال این وضعیت بردارید و تا جایی که امکان دارد فشار کاریتان را کاهش دهید. مطمئن باشید ثروت بادآورده را باد می‌برد و برای افزایش درآمد به فکر راه‌های کارآمد و درست باشید. شرایطی مهیا می‌شود تا به همراه همسر یا عشق زندگی‌تان بیرون بروید و حسابی تفریح کنید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و لحظه‌های عاشقانه‌ای را پشت سر بگذارید. سوءتفاهم‌های زیادی با یکی از دوستان یا اعضای خانواده دارید و ایشان از هر بهانه‌ای برای مخالفت با شما بهره می‌گیرد، ادامه این وضعیت چیزی به غیر از دوری و دلخوری به دنبال ندارد، در نتیجه در اولین فرصت با این فرد صحبت کنید و دلیل اینکه ایشان ساز مخالف با کارهای‌تان می‌زند را جویا شوید. با مشکلی در منزل یا محل‌کار روبه‌رو نمی‌شوید و همه‌چیز روبه‌راه خواهد شد.  برنامه‌‌‌ای برای حضور در کنار اعضای خانواده ترتیب داده‌اید و می‌خواهید به همراه اهل منزل حسابی خوش بگذرانید. این شرایط مهیا نمی‌شود و قسمت زیادی از روز را به انجام کارهای غیرمنتظره سپری خواهید کرد. اجازه ندهید این شرایط زمینه دلخوری اعضای خانواده را فراهم کند و به آنها قول دهید که در اولین فرصت در کنار هم حسابی تفریح می‌کنید.




فال روزانه فردا آذر ( چهار شنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۳ )

این پرخاشگری و هیجان ظاهری است. در اعماق او احساس عاطفی رقیق و نابی وجود دارد که باید آن را کشف کرد. هرگز نمی‌توان براساس ظاهر آدم‌ها قضاوت کرد.

در خصوص توصیه های اجتماعی فال روزانه فردا نوشته شده است : نامه یا خبری می‌رسد که جالب و شنیدنی خواهد بود. گرچه این خبر، همان چیزی نیست که تو انتظارش را داشتی و برای آن لحظه‌شماری می‌کردی، اما در مجموع دل تو را راضی خواهد کرد و نوید خوبی است.

فردا درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : مراقب سلامتی‌ات باش. اگر آنفولانزای مرغی!! بگیری تعجبی نداره چون اصلا مراقب نیستی و فکر نمی‌کنی تو هم ممکنه مریض بشی. ورزش و رژیم غذایی مناسب را فراموش نکن.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : افق‌های تازه‌ای در مسیر کاری تو آشکار می‌شود که بسیار عالی خواهد بود. پس از آن بحران مهم و رنج‌های فراوانی که بود، آینده خوبی فراروی تو قرار گرفته است.

9متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

امروز فرصتی مناسب است تا به گذشته‌ای که در آن اشتباهی مرتکب شده‌اید، نگاهی دوباره بیندازید. شاید در آن زمان تحت تأثیر دیگران قرار گرفته بودید و نتوانسته‌اید تصمیم درستی بگیرید. اکنون زمان آن رسیده که با صداقت با خودتان روبرو شوید و اشتباهتان را بپذیرید. از این پس سعی کنید تنها بر اساس باورها و ارزش‌های خودتان تصمیم بگیرید و عمل کنید. اگر با یکی از دوستان‌تان دچار اختلاف شده‌اید، بهتر است برای آشتی با او قدم بردارید. هدیه‌ای کوچک و نشانه‌ای از دلتنگی می‌تواند به ترمیم رابطه کمک کند. یادتان باشد که روابط اجتماعی سالم، تأثیر بسیار زیادی بر زندگی شخصی و حرفه‌ای شما دارد. اگر در قرار ملاقاتی حضور نیافته‌اید، بهتر است دلیل غیبت خود را صادقانه توضیح دهید. طفره رفتن از حقیقت، ممکن است به رابطه شما با آن فرد آسیب برساند. موقعیت اجتماعی خوبی که دارید، باعث می‌شود برخی افراد به شما حسادت کنند. از این حسادت به نفع خود استفاده کنید و قدر خودتان را بیشتر بدانید. اما مراقب باشید که این حسادت شما را مغرور نکند. در نهایت، سعی کنید افکار منفی را از ذهن خود دور کنید. افکار منفی مانند سمی هستند که آرام‌آرام روح و روان شما را می‌کُشند.

قبل از اینکه زیر بار نگرانی‌ها کمر خم کنید، فکری به حال آرامش‌تان بردارید. یکی از نزدیکان نیازمند کمک مالی شماست، اما احتمال‌ دارد که با کمک به ایشان گرفتاری‌های مالی‌تان افزایش پیدا کند. از شرایط زندگی خود راضی نیستید و انتظار اوضاع بهتری را دارید. غم به دل خود راه ندهید، زیرا این وضعیت ادامه پیدا نمی‌کند و در آینده‌ای نزدیک زندگی شما رونق بیشتری پیدا می‌کند.  به خاطر داشته باشید که راه موفقیت از میان تلاش و کوشش شبانه‌روزی می‌گذرد. امروز زمان مناسبی است تا خودتان را تحویل بگیرید و با خرید چند دست لباس شیک و زیبا، حسابی خوش‌تیپ کنید. دوستی که علاقه ‌زیادی به ایشان دارید، مدتی است به شما کم‌محلی می‌کند و رفتار وی با شما مانند سابق نیست، از این رفتار دلخور نشوید و مطمئن باشید که گرفتاری‌های زندگی باعث شده تا این دوست، رابطه کمتری با شما داشته باشد.




فال روزانه فردا دی ( چهار شنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۳ )

چاره‌ای نیست. وقتی واقعیتی را نمی‌توانی عوض کنی، باید با آن کنار بیایی. به جای اینکه اعصاب خودت را فرسوده کنی سعی کن با نگاهی متفاوت به اطرافیانت بنگری.

در خصوص توصیه های اجتماعی فردا نوشته شده است : یکی از آروزها و یا خواسته‌هایت برآورده خواهد شد. این روزها شانس و اقبال با تو همراه است. اگر به کارهای هنری و یا ورزشی مشغولی با فکر باز و روحیه‌ای بانشاط به آنها بپرداز چون به موفقیتهای شیرینی دست می‌یابی.

فردا درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : ناراحتی و نگرانی‌های تو سلامتی‌ات را مستقیم به خطر می‌اندازد. پس آرامشت را حفظ کن و از رفتارهایی که روح و در نهایت جسمت را آزار می‌دهد خودداری کن.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : به خاطر ندانم کاری دچار ضرر و خسارت می‌شوی. به جای اینکه دیگران را مقصر بدانی باید بدانی کجای کارت ایراد داشته و آن را برطرف سازی. بعضی فرصتهای به اصطلاح باد آورده را دست کم نگیر و قبل از اینکه آنها را از دست بدهی قدرشان را بدان. هنوز وقت برای جبران داری.

10متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

امروز ممکن است در آستانه شروع یک کار جدید باشید، اما تردید و عدم اعتماد به نفس شما را آزار دهد. به یاد داشته باشید که اعتماد به نفس، مانند هر مهارت دیگری، با تمرین و تلاش تقویت می‌شود. با باور به توانایی‌های خود و تلاش برای بهبود آن‌ها، قطعاً به موفقیت خواهید رسید. البته، نباید از خود انتظار معجزه داشته باشید و به آرامی و گام به گام پیش بروید. به زودی پیشنهادی کاری به شما ارائه می‌شود که ممکن است بسیار وسوسه‌انگیز باشد. قبل از تصمیم‌گیری، به دقت به توانایی‌ها و علایق خود فکر کنید و مطمئن شوید که این فرصت جدید با اهداف و ارزش‌های شما همسو است. احساس خستگی و بی‌حالی، امری طبیعی است. اگر احساس می‌کنید که به استراحت نیاز دارید، حتماً به خودتان فرصت دهید تا انرژی از دست رفته‌تان را بازیابید. مسافرت کوتاهی می‌تواند به شما کمک کند تا از روزمرگی‌ها فاصله بگیرید و روحیه‌تان را بهبود ببخشید. کارهای ناتمامی که در ذهن‌تان رژه می‌روند، باعث ایجاد استرس و اضطراب می‌شوند. با برنامه‌ریزی دقیق و انجام این کارها، می‌توانید ذهن خود را آرام کنید. در نهایت، از تصمیم‌گیری‌های احساسی و عجولانه بپرهیزید. با خونسردی و منطق، بهترین تصمیم را برای خود بگیرید.

شرایطی مهیا می‌شود تا به انجام کارهای دلخواه مشغول شوید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و با انجام کارهای دلخواه به آرامش برسید. پولی که مدت‌هاست اندوخته‌اید امروز برای حل مشکلی به کمکتان می‌آید. این شرایط باعث می‌شود تا در آینده نیز به پس‌انداز و صرفه‌جویی ادامه دهید و همیشه به فکر روز مبادا باشید.  دوستان یا اعضای فامیل امروز به دیدارتان می‌آیند. از هم‌‌صحبتی با آشنایان و نزدیکان نهایت استفاده را ببرید و لحظه‌هایی سرشار از شادکامی را پشت‌سر بگذارید. محبت خود را به زبان نمی‌آورید و این قضیه باعث شده تا اطرافیان فکر کنند که قلبتان از سنگ ساخته شده و کسی را دوست ندارید. قبل از اینکه ادامه این وضعیت شما را به انزوا بکشاند، به خودتان قول بدهید که عشق و محبت خود را به زبان بیاورید و به اطرافیان ثابت نمایید که آنها را از دل و جان دوست دارید. به لحاظ کاری روز خوبی را آغاز کرده‌اید و با پیشرفت چشمگیری در کارهایتان روبه‌رو خواهید شد. از این شرایط درس بگیرید و تجربه‌های بیشتری به کوله‌بار زندگی خود اضافه کنید. فرصتی مهیا می‌شود تا راهی سفری خاطره‌ساز شوید. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و با کوله‌باری پر از خاطره‌های خوش به دیار خود باز گردید. روز خوبی را برای عاشقی آغاز کرده‌ا‌ید و احساس می‌کنید که عشق در فضای منزل شما موج می‌زند. این احساس را به همسر یا عشق‌زندگی‌تان منتقل کنید و روزی سرشار از خاطره‌های عاشقانه را پشت‌سر بگذارید.




فال روزانه فردا بهمن ( چهار شنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۳ )

به هر کسی اعتماد نکن. بعضی مواقع صداقت و یکرنگی تو به دیگران این اجازه را می‌دهد که از رفتارت سوءاستفاده کنند. نباید بگذاری هر کسی به حریم خصوصیت وارد شود.

در خصوص توصیه های اجتماعی فردا نوشته شده است : به زودی در وضعیت جدیدی قرار می‌گیری و درباره یک موضوع باید نظر نهایی‌ات را بگویی. از راه دور خبرهای خوب و امیدبخشی می‌رسد.

فردا درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : قصد داری با استرس و اضطراب روزت را خراب کنی؟؟؟ باید از افکار و یا افرادی که اعصاب تو را تحریک می‌کنند دوری کنی و کمی با خودت خلوت کنی. در اینصورت می‌توانی به آرامش برسی.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : تا زمانی که برای رسیدن به آرزوهایت تلاش نکنی، هیچ چیز به دست نمی‌آوری. فقط نشستن و در تخیل خود یک زندگی رویایی و کامل را تجسم کردن کافی نیست. باید تلاش کنی با حداقل به قسمتی از آرزوهایت برسی.

11متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

امروز روز خوبی برای رها کردن روتین و کشف دنیای اطراف است. اگر به جایی یا کسی وابسته شده‌اید، بهتر است برای مدتی از آن فاصله بگیرید و به دنبال تجربه‌های جدید باشید. این فرصت را غنیمت بشمارید و به دنبال کشف استعدادها و علایق نهفته در خود باشید. اگر مجرد هستید، به زودی وارد یک رابطه عاشقانه عمیق خواهید شد. این رابطه می‌تواند تغییرات مثبتی را در زندگی‌تان ایجاد کند، پس قدر آن را بدانید و برای حفظ آن تلاش کنید. گذشته‌ها را فراموش کنید و به آینده‌ای روشن‌تر فکر کنید. ممکن است فردی در اطرافتان باشد که می‌خواهد مسیر زندگی‌تان را تغییر دهد. در تصمیم‌گیری عجله نکنید و اولویت‌های خود را مشخص کنید. به جای اینکه تحت تأثیر دیگران قرار بگیرید، به ندای درونی خود گوش دهید. پیشنهادی که به شما شده، ممکن است فرصت خوبی باشد، اما قبل از پذیرفتن آن، به دقت به جوانب مختلف آن فکر کنید. یک ایده نوآورانه در ذهن دارید که می‌تواند زندگی‌تان را متحول کند. اما به خاطر داشته باشید که رسیدن به موفقیت نیاز به زمان و تلاش مستمر دارد. عجله نکنید و قدم به قدم به سمت هدف‌تان حرکت کنید. با صبر و حوصله، حتماً به آنچه می‌خواهید خواهید رسید.

 اختلاف‌نظرهای زیادی با اطرافیان دارید و امروز سو‌ء‌تفاهمی میان شما و یکی از آشنایان ایجاد می‌شود، اجازه ندهید این سوء‌تفاهم زمینه دلخوری و ناراحتی این فرد را فراهم کند و در اولین فرصت کدورتی که ایجاد شده را به صلح و آشتی تبدیل کنید. امروز صدای ساز عشق را در گوش خود می‌شنوید و احساس می‌کنید که از همیشه عاشق‌تر شده‌اید. این روز عاشقانه را به تنهایی به پایان نرسانید و دست همسر یا عشق ‌زندگی‌تان را بگیرید و خودتان را مهمان عشقی آتشین و بی‌پایان کنید.  روز خوبی را برای آغاز تجارت و کسب‌و‌کاری جدید آغاز کرده‌اید. قصد انجام کارهای مذهبی یا انسان‌دوستانه را دارید، امروز بهترین فرصت برای انجام کارهای خیر است تا با انجام این کارها از لحاظ فکری به آرامش برسید. خبر غیر منتظره‌ای به دستتان می‌رسد. با اتفاق‌های غیرمنتظره کنار بیایید و اجازه ندهید این اتفاق‌ها شما را از مسیر دلخواهتان در زندگی دور کند.




فال روزانه فردا اسفند ( چهار شنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۳ )

احساس عاطفی تازه پیدا می‌کنی که تا حدودی ناشناخته است. باید مثل جسم از روح خود نیز مراقبت کرد و آن را در مسیری انداخت که موجب رشد و کمال آن باشد.

در خصوص توصیه های اجتماعی فال های فردا نوشته شده است : همیشه نباید منتظر یک اتفاق یا خبر خوش باشی. بعضی وقتها باید خودت دست بکار شوی و با یک ابتکار روحیه‌ات را تغییر دهی.

فردا درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : احساس خستگی و بی‌حالی می‌کنی. همین مساله تو را نگران می‌کند و گمان می‌کنی بیماری خاصی گرفته‌ای در حالی که چنین نیست و فقط یک افسردگی روحی است و باید هرچه زودتر از بین برود.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : کار جدیدی که به تو واگذار شده، نیازمند دقت و کوشش است تا ثمره مالی داشته باشد. خود را کاملا وقف کارت بکن تا بتوانی موفق شوی.

12متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

امروز روزی است که انتظارش را می‌کشیدید؛ روزی که رویاهایتان به واقعیت می‌پیوندند. شخصی که مدتها منتظرش بودید، با عشقی وصف‌ناپذیر به سراغتان خواهد آمد. این فرصت طلایی را از دست ندهید و احساسات خود را با او در میان بگذارید. شما فردی برنامه‌ریز و منظم هستید و از بی‌نظمی و بی‌برنامگی خوشتان نمی‌آید. این ویژگی، اگرچه نقطه قوت شماست، اما گاهی اوقات باعث می‌شود تا انعطاف‌پذیری کمتری داشته باشید. سعی کنید کمی هم به جریان زندگی اعتماد کنید و اجازه دهید اتفاقات به صورت طبیعی رخ دهند. به‌زودی سفری هیجان‌انگیز در انتظارتان است. این سفر می‌تواند تغییرات مثبتی را در زندگی‌تان ایجاد کند. خبر خوشی که به زودی خواهید شنید، شما را بسیار خوشحال خواهد کرد. این خبر می‌تواند مربوط به هر زمینه‌ای از زندگی‌تان باشد؛ شغلی، عاطفی یا شخصی. در آینده‌ای نزدیک، با چالش‌های بزرگی روبرو خواهید شد. اما نگران نباشید، زیرا با پشتکار و اراده‌ای قوی، بر همه این مشکلات غلبه خواهید کرد. این مسیر ممکن است پر از سختی باشد، اما در انتها به موفقیت بزرگی دست خواهید یافت.

با مشکل مالی مواجه خواهید شد. برای حل این مشکل از دوستی که پیش از این به وی کمک مالی کرده‌اید، یاری بگیرید و مطمئن باشید این فرد دست رد به سینه شما نخواهد زد. تصمیم مهمی سر راه شما قرار می‌گیرد. به صلاح شماست که برای اتخاذ این تصمیم مهم عجله نکنید و نظر افراد با تجربه را جویا شوید. فکر ناراحت‌‌کننده‌ای شما را آزار می‌دهد، این ناراحتی‌ را با فردی که سنگ صبور شماست، مطرح کنید و بار غصه‌هایتان را زمین بگذارید. یکی از دوستان نزدیک، امروز حسابی شما را تحویل می‌گیرد. محبت این دوست را پیش خودتان نگذارید و لطف ایشان را در اولین فرصت جبران کنید. کارهای زیادی بر سر شما آوار شده و فرصت سرخاراندن ندارید، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که به اندازه کافی انرژی برای انجام کارها خواهید داشت و کاری ناتمامی باقی نخواهد ماند.  برای حل مشکلات از هوش سرشار خود کمک بگیرید. حل این مشکلات را به کوله‌بار تجربه‌های زندگی خود اضافه کنید و در آینده مشکلات را راحت‌تر از همیشه پشت سر بگذارید. از صبح که بیدار شده‌اید احساس می‌کنید که همسر یا عشق ‌زندگی‌تان به شما توجه نمی‌کند و مورد بی‌مهری ایشان قرارگرفته‌اید، اما این احساس کاملا اشتباه است و عشق ‌زندگی‌تان بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید به شما علاقه دارد.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار