فال روزانه چهارشنبه ۲ آبان ۱۴۰۳

فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.

به گزارش رصد روز، فال روزانه  چهارشنبه ۲ آبان ۱۴۰۳  و فال روز تولد ۲ آبان ماه و فال روزانه فردا  دوم آبان ماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند. فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.در ادامه فال فردا ۲ آبان ۱۴۰۳ را می خوانیم.

 

فال روزانه فردا فروردین ( چهار شنبه ۲ آبان ۱۴۰۳ )

این عشق نهایتا ثمر می‌دهد و به کسی که دوستش داری می‌رسی. به شرط آنکه از هیچ کوشش در راه آن دریغ نکنی. کسی را دوست بدار که تو را فقط به خاطر خودت بخواهد.

 

فردا درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : بیماری‌های بزرگ از یک سرماخوردگی کوچک شروع می‌شوند. پس مراقب سلامتی‌ات باش.

 

1متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

نگران نباش، همه چیز درست میشه! شاید الان حس کنی اوضاع مالی‌ت خوب نیست، اما خیلی زود همه چیز تغییر می‌کنه. یه تغییرات بزرگ و مثبت! زندگی خیلی کوتاه‌تر از اونه که بخواییم وقتمون رو با نگرانی‌های بی‌خود بگذرونیم. بهتره که روی چیزهایی که برات مهمن تمرکز کنی. مشکلات کوچیک همیشه هستن و قرار نیست که همه رو حل کنی. بعضی وقتا بهتره که از کنارشون رد بشی و به راهت ادامه بدی. اگه کسی رو می‌شناسی که زندگی سختی داره اما آدم خیلی خوبیه، بهش کمک کن. هر کمکی، حتی خیلی کم، می‌تونه براش خیلی ارزشمند باشه. عزیزم، حواست به دلت باشه! همه آدمایی که میبینی، دوست نیستن. بعضی‌ها فقط دنبال اینن که بهت آسیب بزنن. پس بهتره که قلبت رو راحت به روی همه باز نکنی. حواست باشه به کی چی میگی! بعضی وقتا ممکنه حرفایی که بهشون میگی به ضرر خودت تموم بشه. پس بهتره که همه رازهاتو با همه درمیون نذاری.

امروز به خودتان وعده داده‌اید کمی ورزش و تفریح کنید، خوشبختانه بخت با شما یار است و فرصت مناسبی برای ورزش و تفریح پیدا خواهید کرد. از لحاظ مالی روز خوبی را در پیش دارید و پولی به دستتان می‌رسد. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و به کمک این پول، اوضاع مالیتان را بهبود بخشید.  احساس می‌‌کنید رابطه شما و عشق ‌زندگی‌تان رو به سردی گذاشته و آتش عشق‌تان در حال خاموش شدن است، اجازه ندهید عشقی که روزگاری برای آن خودتان را به آب و آتش می‌زدید، به همین راحتی خاموش شود و از امروز رویکردی عاشقانه را با عشق‌ زندگی‌تان در پیش بگیرید و مطمئن باشید که ایشان نیز عشق شما را بی‌پاسخ نخواهد گذاشت.  قدر زمان را نمی‌دانید و این وضعیت جلوی پیشرفت شما را گرفته است، از امروز اهمیت بیشتری به گذر زمان بدهید و به خاطر داشته باشید که وقت طلاست. هنرهای زیادی دارید، اما اطرافیان از هنرهای شما بی‌خبرند. ادامه این شرایط اصلاً به صلاح شما نیست. هنرهای خود را به رخ دیگران بکشید و تا می‌توانید هنرنمایی کنید. اتفاق غیر منتظره‌ای در زندگی شما رخ می‌دهد. این اتفاق در نگاه اول، نگران کننده به نظر می‌رسد، با این حال غم به دل خود راه ندهید و مطمئن باشید در نهایت اوضاع روبه‌راه می‌شود.




فال روزانه فردا اردیبهشت ( چهار شنبه ۲ آبان ۱۴۰۳ )

تمایل داری خبری را پیش از اینکه تحقیق کرده باشی، باور کنی. این شتابزدگی خطرناک خواهد بود و باید در مورد هر خبری کاملا تحقیق کرده و سپس تصمیم گرفت. به این ترتیب مشکلات کمتری پیش می‌آید.

 

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : یک سهل‌انگاری تو را دچار بحران خواهد کرد. باید مراقب باشی و از فرصت‌های خوب کاری یا تحصیلی به نفع خودت استفاده کنی.

2متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

چرا خودت رو آزار میدی؟ وقتی به دیگران گیر میدی و قضاوتشون می‌کنی، انگار داری یه سنگ سنگین رو روی دوش خودت میذاری. این سنگ سنگین  باعث میشه خودت خسته و ناراحت بشی. هر کسی یه دنیای خاص خودش رو داره. ما حق نداریم که این دنیا رو با معیارهای خودمون بسنجیم. یه اتفاق قشنگ قراره تو زندگیت بیفته! کائنات داره یه سورپرایز بزرگ برات آماده می‌کنه. یه چیزی که شاید اصلا انتظارش رو نداشته باشی. اون اتفاقایی که افتاد، خیلی ناراحتت کرده و به خاطر همینه که حالا خیلی حساس شدی، به خودت فرصت بده تا خوب بشی. اما یادت باشه که زندگی ادامه داره و نباید ازش جا بمونی. اگه تصمیم گرفتی وارد رابطه جدیدی بشی، بهتره خیلی واضح و روشن به طرف مقابلت بگی که چه انتظاری داری. خودت رو دست کم نگیر! هر کاری که انجام میدی، حتی اگه به نظر خودت خیلی مهم نباشه، باید برات با ارزش باشه. هیچ‌کس بهتر از خودت نمی‌تونه بفهمه که چقدر زحمت کشیدی و چقدر برای رسیدن به اون نتیجه تلاش کردی.

با منفی‌بافی راه به جایی نخواهید برد. از امروز دید مثبتی به زندگی داشته باشید و اجازه ندهید افکار منفی روز شما  را خراب کند. قدر پول و سرمایه‌ خود را بدانید و ولخرجی نکنید. در غیر این صورت زودتر از چیزی که فکرش را بکنید قرض و بدهکاری بالا می‌آورید و حساب و کتاب زندگی از دستتان خارج می‌شود. از امروز مردم‌داری بیشتری در پیش بگیرید و بیشتر از همیشه به اطرافیان توجه کنید. مطمئن باشید این رویکرد دامنه دوستانتان را گسترش می‌دهد و شما را به فرد سرشناسی در بین دوستان و آشنایان تبدیل می‌کند.   خانواده برای شما از هر چیز دیگری در این دنیا ارزش بیشتری دارد و همیشه به دنبال فرصتی برای بودن در کنار اهل منزل هستید، امروز بخت با شما یار است چرا که این فرصت فراهم می‌شود و فرصتی پیدا می‌کنید تا در کنار اعضای خانواده بنشینید و گل‌ بگویید و گل بشنوید. همسر یا عشق ‌زندگی‌تان بیشتر از همیشه به شما توجه خواهد کرد. لطف ایشان را پیش خودتان نگذارید و پاسخگوی محبت‌های بی‌پایان عشق زندگی‌تان باشید.




فال روزانه فردا خرداد ( چهار شنبه ۲ آبان ۱۴۰۳ )

از دوستی‌هایی باید ترسید که هر روز به رنگی است. کسانی مقاصدی را پشت دوستی‌های خود پنهان می‌کنند، که شناخت آنها دشوار خواهد بود. به هر حال باید همیشه مراقب بود.

در خصوص توصیه های اجتماعی فردا نوشته شده است : اگر وقت داری می‌توانی در کلاس‌های مورد علاقه‌ات ثبت‌نام کنی. به این صورت هم معلومات و اطلاعاتت بیشتر می‌شود و هم روحیه‌ات عوض می‌شود.

فردا درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : با خوردن غذاهای مقوی و کم‌کالری می‌توانی شادابی و سلامتی‌ات را حفظ کنی.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : وضع مالی تو خوب است. می‌توانی با احسان و بخشش مادی این شادمانی را تکمیل کنی. در راه خیر هر کس به اندازه توان خود کمک می‌کند و از منافع مادی و معنویش بهره می‌گیرد.

3متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

یه خبر خوب شنیدی، اولش فکر کردی که شاید اشتباه باشه، اما وقتی بیشتر تحقیق کردی، فهمیدی که خبر واقعیه! این خبر میتونه زندگیت رو حسابی تغییر بده. وقتی حرف از احساساتت میشه، کوتاه نیا! اگه الان کوتاه بیای، ممکنه بعدها هم مجبور بشی از خیلی چیزای دیگه بگذری. به یه پیچ مهم تو رابطه رسیده ای. اگه توی این پیچ اشتباه بری، ممکنه دیگه نتونی به راه اصلی برگردی. یه حرفی زدی که ناخواسته دل کسی رو شکستی. میدونم شاید منظورت بد نبوده، اما حالا که این اتفاق افتاده، بهتره که عذرخواهی کنی. این کمترین کاریه که میتونی انجام بدی. وقتی یه برنامه‌ای داری، لازم نیست به همه بگی! وقتی یه کار جدید رو شروع می‌کنی یا یه هدفی داری، خیلی خوبه که روی خودت تمرکز کنی. اگه به همه بگی، ممکنه حرفای بقیه باعث بشه که از کارت دلسرد بشی یا حتی از انجامش منصرف بشی. فکرهای بد خیلی توی سرت می چرخه، این فکرها مثل ابرهای سیاهن که جلوی آفتاب رو می گیرن و نمیزارن حس خوبی داشته باشی. اما نگران نباش، تو میتونی این ابرها رو کنار بزنی و دوباره آسمون دلت آفتابی بشه.

دعای فردی عابد و سالک پشت‌ سر شماست و امروز از دعای خیر این فرد بی‌نصیب نخواهید ماند. مشکلات مالی زیادی دارید، اما این مشکلات به پایان می‌رسد و پس از مدت‌ها پولی روانه حساب‌های بانکی‌تان می‌شود. از این اتفاق درس بگیرید و از امروز قسمتی از پول‌های خود را برای روز مبادا کنار بگذارید.  یکی از اعضای خانواده نیاز به پشتیبانی شما دارد، امروز هر کاری که از دستتان بر می‌آید را برای این فرد انجام دهید و زمینه موفقیت‌های بیشتر وی را فراهم کنید. همسر یا عشق زندگی‌تان نیازمند کمک شماست، اما این درخواست را مستقیماً با شما مطرح نمی‌کند. در نتیجه به کمک همسر یا عشق زندگی‌تان بروید و هر کاری که از دستتان بر می‌آید را برای ایشان انجام دهید. مطمئن باشید عشق زندگی شما‌، لطفی که به وی کرده‌اید را پیش خودش نمی‌گذارد و در اولین فرصت محبت‌های شما را جبران می‌کند. متوجه می‌شوید که بیشتر از همیشه اعتماد‌به‌نفس دارید و مشکلات را کوچک‌ و پی‌پاافتاده می‌بینید. از این روحیه نهایت استفاده را ببرید و مشکلاتی که امروز با آنها روبه‌رو می‌شوید را بدون اینکه خم به ابروی خود بیاورید از سر راه بردارید. با فردی دیدار می‌کنید که مدت‌ها پیش میان شما و این فرد دلخوری وجود داشته است، این دلخوری را فراموش کنید و با این فرد از در دوستی وارد شوید.




فال روزانه فردا تیر ( چهار شنبه ۲ آبان ۱۴۰۳ )

همیشه زندگی عاطفی انسانها در حال تغییر و دگرگونی است. اگر این تحولات نباشد، زندگی ما شکل نمی‌گیرد پس به جای گله و شکایت و غصه خوردن خودت را با این تحولات هماهنگ کن و سعی کن خودت در تغییرات عاطفی زندگیت نقش داشته باشی.

در خصوص توصیه های اجتماعی فردا نوشته شده است : به جاهای مختلفی می‌روی و در هر کدام با دوستان تازه‌ای آشنا می‌شوی. هم در زندگیت تغییرات خوبی ایجاد می‌شود و هم این آشنایی‌ها باعث می‌شود به تجربه و شناخت‌هایی می‌رسی که برای آینده‌ات بسیار مفید است.

 

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : بهتر است کار تو با علاقه و خواسته‌های درونیت هماهنگ باشد. فقط سود مالی مهم نیست. می‌توانی راه‌ها و کارهای مختلفی را امتحان کنی و در نهایت کاری را انتخاب کنی که با روحیه تو سازگار باشد.

4متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

دوست داری با بقیه همکاری کنی و کارهای گروهی انجام بدی؟ چه کار باشه چه تفریح، مهم اینه که با دوستات یا آدمای جدید آشنا بشی و کلی خوش بگذرونی! نمی‌خواد منتظر بمونی که بقیه یه کاری کنن. خودت دست به کار شو. کسی هست که خیلی بهت توجه می‌کنه، این نشون میده که اون بهت اهمیت میده. شاید بد نباشه یه کم بیشتر به این رابطه فکر کنی. همه ما گاهی اوقات از یه چیزایی میترسیم. مثلاً ممکنه از حرف زدن جلوی جمع بترسیم یا از امتحان دادن استرس داشته باشیم. اما یادت باشه که ترس یه حس طبیعیه و همه آدم‌ها این حس رو تجربه می‌کنن. فرض کن میخوای به یه نفر بگی که خیلی دوستش داری. ممکنه از اینکه جوابش منفی باشه بترسی. اما اگه این کارو نکنی، همیشه پشیمون میمونی. قول دادی که یه کاری رو سر وقت انجام بدی، یادت نره ها! حالا که قول دادی، خیلی مهمه که به قولت عمل کنی. اگه قولتو نشکنی، بقیه بهت بیشتر اعتماد می‌کنن.

ممکن است که امروز اختلاف‌‌نظرهای کوچکی میان شما و اطرافیان ایجاد شود و رفتار اطرافیان شما را دلخور کند. پدر، مادر یا یکی از اهل منزل در بستر بیماری افتاده و مجبور شده‌اید وقت و هزینه گزافی را برای بهبود ایشان خرج کنید، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که سلامتی این عزیز، از هر چیز دیگری در دنیا مهم‌تر است. از لحاظ مالی روز خوبی را آغاز نکرده‌اید و مجبور می‌شوید خرج غیرمنتظره‌ای را انجام دهید، از این اتفاق درس بگیرید و در آینده با پس‌انداز و صرفه‌جویی، اندوخته‌ای را برای خرج‌های غیرمنتظره کنار بگذارید.  کار مهمی را آغاز کرده‌اید و به‌رغم زحمت‌های زیادی که کشیده‌اید، این کار به پایان نرسیده است، اما غم به دل خود راه ندهید و مطمئن باشید که با تلاش بیشتر، فاصله‌ای با پایان این کار مهم ندارید. امروز متوجه می‌شوید که یکی از آشنایان دروغ  بزرگی به شما گفته ‌است. از این اتفاق درس بگیرید و در آینده به گونه‌ای رفتار کنید تا خبری از ریا و دروغ میان شما و این فرد نباشد.




فال روزانه فردا مرداد ( چهار شنبه ۲ آبان ۱۴۰۳ )

اینکه تو نگران آینده هستی خوب است اما حساسیت بیش از حد، تو را از فکر کردن درست و دقیق بازمی‌دارد. باید اول این استرس و نگرانی بیهوده را از خود دور کنی تا بتوانی با آرامش فکر کنی. این تصمیم بزرگی است و احتیاج به فکر عمیق همراه با آرامش دارد.

 

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : افکار پراکنده و بی‌برنامه بودن تو نه تنها مشکلی را حل نمی‌کند بلکه بحران مالی‌ات را افزایش می‌دهد. با یک تصمیم و نگرش درست و بررسی اوضاع کنونی، می‌توانی راه‌حلی برای این مشکل بیابی.

5متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

امروز همه دارن بهت نصیحت میکنن و نظر میدن و تو هم گیج شدی که چیکار کنی. آروم باش و عجله نکن. قبل از اینکه هر تصمیمی بگیری، یه کم فکر کن. اگه الان تصمیم بگیری ممکنه بعدا پشیمون بشی و همه فکر کنن که عجول هستی. یه کم آروم بگیر و به حرفایی که می‌شنوی فکر کن. شاید الان یه کم داری لج می‌کنی و نمی‌خوای حرف کسی رو قبول کنی. اما بهتره یه لحظه مکث کنی و ببین واقعاً دلیل این لجاجتت چیه. شاید حرفی که بهت زدن خیلی هم بد نباشه. شاید یه پیشنهاد خوب باشه که میتونه کمکت کنه. پس سعی کن با عقل خودت تصمیم بگیری نه فقط با احساساتت. به یه مهمونی خیلی خوب دعوت شدی! حتما بهترین لباساتو بپوش و با انرژی مثبت برو. قراره یه روز فوق‌العاده‌ای داشته باشی و کلی اتفاق خوب برات بیفته. این مهمونی میتونه یه شروع خوب برای یه دوره جدید تو زندگیت باشه. پس ازش نهایت استفاده رو ببر. یه دوره سختی رو داری پشت سر میذاری، اینطور نیست؟ حسابی خسته‌ای و دوست داری زودتر این روزها بگذرن. ولی نگران نباش، درست مثل شب که بعدش روز میاد، این روزهای سخت هم تموم میشن و روزهای خوب جایگزینشون میشن.

 فرصتی برای ورزش و تحرک پیدا می‌کنید، به لطف این فرصت، انرژی بیشتری پیدا کنید و با ورزش، سلامت خود را تضمین نمایید. یکی از دوستان نزدیک پیشنهاد وسوسه‌‌انگیزی را برای افزایش درآمد مطرح می‌کند، این پیشنهاد را جدی بگیرید و مطمئن باشید اجرای آن، سود چشمگیری روانه حساب‌های بانکی‌تان می‌کند.  دوستان یا اعضای فامیل امروز به دیدارتان می‌آیند. از هم‌‌صحبتی با آشنایان و نزدیکان نهایت استفاده را ببرید و لحظه‌هایی سرشار از شادکامی را پشت‌سر بگذارید. مشکلی کوچک میان شما و یکی از آشنایان یا اعضای خانواده وجود دارد. این مشکل زمینه دلخوری شما را فراهم کرده است. اجازه ندهید این مشکل فاصله‌ای عمیق میان شما بیندازد و در اولین فرصت چاره‌ای برای حل مشکل بردارید.  انسان پرحرفی هستید و همیشه اطرافیان را با پرگویی و صحبت‌های بی‌جا ناراحت می‌کنید، قبل از اینکه این روحیه باعث شود دوستان و آشنایان شما را کنار بگذارند، پرحرفی را کنار بگذارید و همیشه کم و گزینه بگویید. همسر یا عشق زندگی‌تان اصلاً حوصله ندارد و روز خوبی را سپری نمی‌کند. در این شرایط بالاتر از گل به عشق زندگی‌تان نگویید و اعصابش را خورد نکنید.




فال روزانه فردا شهریور ( چهار شنبه ۲ آبان ۱۴۰۳ )

باید هر کسی و یا هر چیزی را که زندگی عاطفی تو را دچار تنش می‌کند، از خودت دور کنی. در راهی قدم بگذار و به کسی عشق بورز که قابل اعتماد باشد. تا در مورد قصد و نیت کسی مطمئن نشدی، او را به قلبت راه نده.

در خصوص توصیه های اجتماعی فردا نوشته شده است : اخبار خوشحال کننده و دیدارهای سودمندی در انتظار توست. روش زندگیت را عوض کن تا از این حالت تنش و التهاب خارج شوی. باید به آینده‌ات امیدوار باشی.

 

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : ممکن است در حال حاضر بحران مالی داشته باشی اما نباید بترسی چون این بحران کوچک به زودی حل خواهد شد. اینگونه مشکلات در حدی نیستند که بتوانند اراده تو را به شکست بکشانند. با تلاش و اعتماد به نفس قطعا به نتیجه مطلوب خواهی رسید.

6متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

همه ما اشتباه می‌کنیم، این طبیعیه. وقتی اشتباهی ازت سر زد، سعی نکن ازش فرار کنی. بهتره باهاش روبه‌رو بشی و ازش درس بگیری. چرا؟ چون اگه از اشتباهت درس بگیری، دفعه بعد بهتر عمل می‌کنی. یه چیز دیگه هم هست که خیلی مهمه: خیلی وقتا، اون حس بدی که داری و فکر می‌کنی از بیرون میاد، از خودت میاد. اگه زیاد به چیزای منفی فکر کنی، حس بدی بهت دست میده. پس چیکار کنی؟ سعی کن بیشتر به چیزای خوب فکر کنی. وقتی مثبت فکر کنی، اتفاقای خوب هم به سمتت میاد. امروز قراره با یه آدم خیلی جالب آشنا بشی. شاید اولش فکر کنی که با هم خیلی تفاوت دارید و نمیتونی باهاش خوب ارتباط برقرار کنی، ولی سعی کن باهاش بیشتر آشنا بشی. شاید خیلی بیشتر از اون چیزی که فکر میکنی، با هم وجه اشتراک دارید. اگه مدام به یه نفر بگی که کارش اشتباهه یا اونطور که میخوای نیست، اون آدم کم کم عادت میکنه که بهت دروغ بگه تا تو دیگه از دستش ناراحت نشی.

روز را با خیال راحت ادامه دهید و مطمئن باشید که از لحاظ سلامتی و شادابی چیزی کم‌وکسر نخواهید داشت. این شرایط را به فال نیک بگیرید و برنامه‌‌ای برای بودن در کنار دوستان و آشنایان ترتیب دهید و حسابی خوش‌ بگذرانید.  به فکر سرمایه‌گذاری در انجام کاری هستید، اما بهتر است این کار را با دقت بیشتری انجام دهید.  پاداش کار پسندیده‌ای که مدت‌ها پیش انجام داده‌اید را دریافت خواهید کرد. از این اتفاق درس بگیرید و در آینده بیشتر دنبال کارهای خیر و پسندیده باشید. شرایط برای کار و تلاش مهیاست و امروز بیشتر از همیشه کار کنید. زحمتی که امروز می‌کشید در آینده‌ای نزدیک به بار خواهد نشست.  روحیه‌ای خلاق و مبتکر دارید، اما حجم زیاد کارها شما را از خلاقیت و کارهای نوآورانه دور کرده و فرصتی برای ابراز خلاقیت پیدا نمی‌کنید. امروز بخت با شما یار است چرا که فرصت فراغتی پیدا می‌کنید تا پس‌ از مدت‌ها به کارهای دلخواه بپردازید و به خلاقیت خود پر و بال بیشتری دهید. همسر یا عشق ‌زندگی‌تان روزی سرشار از عاشقی را برای شما در نظر دارد و عشقی ناب و فراموش نشدنی را تجربه خواهید کرد.




فال روزانه مهر

اگر متاهل هستی روابط تو با همسرت بسیار ایده‌آل و خوب خواهد شد و اگر با کسی دوست هستی روابط حسنه است! با بعضی رفتارها و حرفهای خود نباید این رابطه را از بین برد. باید مراقب بود که این چینی نازک عشق ضربه نخورد و نشکند!

 

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : برای تحقق خواسته‌هایت به پشتوانه مالی و مادی نیاز داری. پس باید در درجه اول امکانات آن را فراهم ساخت و سپس دست به کار شد.

7متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

امروز خیلی زود عصبی میشی، معمولا که اینجوری نیستی. مواظب باش توی کار به خاطر عصبانیتت مشکلی پیش نیاد. وگرنه باید کلی وقت بذاری تا همه چیز رو درست کنی. امروز دل‌ت میخواد مثل بچه‌ها شیطنت کنی، این حس خیلی خوبه. بذار این حس قشنگ تو وجودت شکوفا بشه و ازش لذت ببر. انگار دوباره بچه شدی و میخوای بازیگوشی کنی و کلی خوش بگذرونی. پس به خودت اجازه بده که آزاد باشی و از این حس خوب استفاده کنی. وقتی یکی از دوستات ناراحته، به جای اینکه خودت هم ناراحت بشی، سعی کن کمکش کنی تا حالش بهتر بشه. مثلاً میتونی باهاش حرف بزنی، یا یه کار کوچیک براش انجام بدی. خودت رو ناراحت نکن. به جای اینکه غم دیگران رو به دلت بگیری، سعی کن با کارهای قشنگ و حرف‌های خوب، اونها رو خوشحال کنی. یادت باشه که شادی هم مثل یه ویروسه! اگه تو شاد باشی، اطرافت هم شاد میشه. پس سعی کن همیشه انرژی مثبت داشته باشی و این انرژی رو به بقیه هم منتقل کنی.

اجازه ندهید احساسات بر شما غلبه کند و با عقل و منطق تصمیم بگیرید.  پس‌انداز خود را راکد و نگذارید و امروز سرمایه‌گذاری مطمئنی انجام دهید. این سرمایه‌گذاری زودتر از چیزی که فکرش را بکنید نتیجه خواهد داد و زمینه افزایش درآمد شما را به دنبال خواهد داشت. تحت‌فشار کارهای عقب‌مانده قرار دارید و از عهده‌ کارها بر نمی‌آیید. در اولین فرصت کارهای عقب‌افتاده را به پایان برسانید و در آینده به‌گونه‌ای رفتار کنید که کاری روی دست شما باقی نماند. خبر بسیار فرخنده‌ای به دست شما می‌رسد، این خبر را به فال نیک بگیرید و روزی سرشار از خوشی و شادکامی را پشت‌سر بگذارید. معامله‌ای در پیش دارید و نقشه‌های زیادی برای سودآوری بیشتر کشیده‌اید، اما بهتر است این معامله را با چشم‌بسته انجام ندهید و یک‌بار دیگر جوانب مختلف آن را بررسی نمایید، در نهایت پس از بررسی‌های مختلف و مشورت با اطرافیان، معامله‌ای را انجام دهید که جایی برای ضرر در آن وجود نداشته باشد. حرف‌های‌تان را رک و بی‌پرده می‌گویید و در گفته‌های‌تان شرایط اطرافیان را در نظر نمی‌‌گیرید. قبل از اینکه این رویکرد زمینه دلخوری دوستان و آشنایان را فراهم کند، فکری به حال این رفتار بردارید و لحن گفتار نیش‌دار و کنایه‌آمیز را کنار بگذارید.




فال روزانه فردا آبان ( چهار شنبه ۲ آبان ۱۴۰۳ )

نباید هر چه که می‌شنوی باور کنی چون در این صورت به کسی ستم خواهی کرد که شدیدا تو را دوست دارد. به چشمهایی که از زندگی عزیزتر هستند باید اطمینان داشت و فریب شیطان را نخورد.

در خصوص توصیه های اجتماعی فردا نوشته شده است : تا پایان روز احساس خوشبختی خواهی کرد چون بعضی امور، که فکرت را مشغول کرده بود، روبراه می‌شود. در یک میهمانی خبرهای امیدبخشی خواهی شنید.

فردا درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : به طور متوسط هر فرد حداقل به مدت نیم ساعت در روز به ورزش هوازی با شدت کم (پیاده روی، باغبانی، کار در خانه) و ورزش هوازی با شدت متوسط (پیاده روی تند، حرکات موزون، دویدن، شنا) نیازمند است. تو در چه مرحله‌ای هستی!!!

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : باید تغییراتی اساسی در زندگیت ایجاد کنی. رکود و یکنواختی خلاقیت تو را از بین می‌برد. همیشه باید به فکر پیشرفت باشی.

8متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

شنیدی که یکی از دوستات پشت سرت حرف زده، فعلا کاری نکن، مطمئن نیستی که حرفش واقعاً درسته یا نه. فقط به چیزایی که خودت میبینی اعتماد کن. یه رازی داری که میخوای بهش اعتراف کنی، خوب فکر کن ببین اگه این کار رو بکنی چی میشه. ممکنه همه باهات موافق نباشن، ولی اگه به حرف دلت گوش نکنی بعدا پشیمون میشی. یه چیزی ناراحتت کرده، سعی کن فراموشش کنی. مدام بهش فکر کردن فایده‌ای نداره. تا حالا تو کار خیلی دقت کردی و هر کاری که ازت خواستن رو انجام دادی، نه؟ حالا وقتشه که یه کم خودت باشی و حرف دلت رو بزنی. یعنی چی؟ یعنی دیگه نباید هر چی بهت گفتن رو قبول کنی. اگه فکری داری که فکر می‌کنی درسته، بهش عمل کن و از خودت دفاع کن. یه ایده خوب تو سرت داری که میتونه درآمدت رو زیاد کنه، عالیه! این یعنی تو میتونی به هدفت برسی. حالا این ایده رو ول نکن و بهش بچسب. ممکنه یه عده بهت بگن که این کار سخته یا نمیشه، ولی تو به خودت و ایده‌ت ایمان داشته باش.

شنیدی که یکی از دوستات پشت سرت حرف زده، فعلا کاری نکن، مطمئن نیستی که حرفش واقعاً درسته یا نه. فقط به چیزایی که خودت میبینی اعتماد کن. یه رازی داری که میخوای بهش اعتراف کنی، خوب فکر کن ببین اگه این کار رو بکنی چی میشه. ممکنه همه باهات موافق نباشن، ولی اگه به حرف دلت گوش نکنی بعدا پشیمون میشی. یه چیزی ناراحتت کرده، سعی کن فراموشش کنی. مدام بهش فکر کردن فایده‌ای نداره. تا حالا تو کار خیلی دقت کردی و هر کاری که ازت خواستن رو انجام دادی، نه؟ حالا وقتشه که یه کم خودت باشی و حرف دلت رو بزنی. یعنی چی؟ یعنی دیگه نباید هر چی بهت گفتن رو قبول کنی. اگه فکری داری که فکر می‌کنی درسته، بهش عمل کن و از خودت دفاع کن. یه ایده خوب تو سرت داری که میتونه درآمدت رو زیاد کنه، عالیه! این یعنی تو میتونی به هدفت برسی. حالا این ایده رو ول نکن و بهش بچسب. ممکنه یه عده بهت بگن که این کار سخته یا نمیشه، ولی تو به خودت و ایده‌ت ایمان داشته باش.




فال روزانه فردا آذر ( چهار شنبه ۲ آبان ۱۴۰۳ )

در سایه یک رفاقت و دوستی خوب و صمیمانه می‌توان سال‌ها آرامش داشت و خوش بود. مواظب باش با بی‌توجهی و سربه‌هوایی‌ات این موقعیت را از خودت نگیری.

در خصوص توصیه های اجتماعی فال روزانه فردا نوشته شده است : با حرکت و پویایی وجودی، تو همیشه در حال انجام دادن کار تازه‌ای هستی. این مساله زندگی تو را از حالت یکنواخت و کسل‌کننده درمی‌آورد و تنوع را به زندگیت برمی‌گرداند.

فردا درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : مراقب سلامتی خود باش و قدر آن را بدان. به جای تخریب بدن سالم و تندرستت، باید از آن مراقبت کنی.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : پس از این بحران، وضعیت مادی تو بهبود خواهد یافت. گرچه تا آن زمان هنوز راه درازی در پیش خواهد بود اما مطمئن باش که آینده درخشانی در انتظار توست و به آن دست خواهی یافت.

9متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

شنیدی که یکی از دوستات پشت سرت حرف زده، فعلا کاری نکن، مطمئن نیستی که حرفش واقعاً درسته یا نه. فقط به چیزایی که خودت میبینی اعتماد کن. یه رازی داری که میخوای بهش اعتراف کنی، خوب فکر کن ببین اگه این کار رو بکنی چی میشه. ممکنه همه باهات موافق نباشن، ولی اگه به حرف دلت گوش نکنی بعدا پشیمون میشی. یه چیزی ناراحتت کرده، سعی کن فراموشش کنی. مدام بهش فکر کردن فایده‌ای نداره. تا حالا تو کار خیلی دقت کردی و هر کاری که ازت خواستن رو انجام دادی، نه؟ حالا وقتشه که یه کم خودت باشی و حرف دلت رو بزنی. یعنی چی؟ یعنی دیگه نباید هر چی بهت گفتن رو قبول کنی. اگه فکری داری که فکر می‌کنی درسته، بهش عمل کن و از خودت دفاع کن. یه ایده خوب تو سرت داری که میتونه درآمدت رو زیاد کنه، عالیه! این یعنی تو میتونی به هدفت برسی. حالا این ایده رو ول نکن و بهش بچسب. ممکنه یه عده بهت بگن که این کار سخته یا نمیشه، ولی تو به خودت و ایده‌ت ایمان داشته باش.

امروز، روز شماست و به غیر از شادکامی و خوشی، چیز دیگری نخواهید دید. در چنین روزهایی تا می‌توانید خوش بگذرانید و دوستان و آشنایان را در شادی‌های خود سهیم کنید. رفتار سخاوتمندانه‌‌ای با اطرافیان دارید و در دست‌و‌دلبازی برای دوستان و آشنایان کم نمی‌گذارید. این روحیه را ادامه دهید و مطمئن باشید اطرافیان سخاوتمندی‌های شما را نادیده نخواهند گرفت. چند وقتی است که فرصتی را برای بودن در کنار اعضای خانواده اختصاص نداده‌اید و اعضای منزل دلتنگ شما هستند. ادامه این وضعیت چیزی به غیر از دلخوری در میان اهل منزل به دنبال نخواهد داشت، در نتیجه در اولین فرصت وقتی را به اعضای خانواده اختصاص دهید و کاری کنید که حسابی به شما و اهل منزل خوش بگذرد. احتمال ایجاد دلخوری میان شما و همسر یا عشق ‌زندگی‌تان وجود دارد. اجازه ندهید این دلخوری ریشه‌دار شود. در اولین فرصت دلخوری را از دل عشق زندگی‌تان بیرون کنید و توجه بیشتری به ایشان داشته باشید. مسئولیت‌های جدیدی به شما واگذار خواهد شد. این مسئولیت‌‌ها را با جدیت دنبال کنید و به اطرافیان ثابت نمایید که آماده انجام کارهای مهم‌تری در زندگی هستید. به خودتان وعده‌داده‌اید تا فرصتی از امروز را به انجام کارهای دلخواه بپردازید و حسابی تفریح کنید. امروز این فرصت فراهم می‌شود، از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و حسابی تفریح کنید. ممکن است بین شما و فردی مشاجره‌ای ایجاد شود. تا حد امکان از این مشاجره دوری بگیرید و رفتاری انجام ندهید که روزتان را خراب کند.




فال روزانه فردا دی ( چهار شنبه ۲ آبان ۱۴۰۳ )

دوستی تو را دعوت می‌کند اما امکان پاسخگویی برای آن وجود ندارد. فاصله‌ای که بین تو و او برقرار شده مانع از آن می‌شود که بتوان پاسخ مثبتی داد. باید صبر کرد تا با تغییر اوضاع و احوال این فاصله برداشته شود.

در خصوص توصیه های اجتماعی فردا نوشته شده است : شاید با رفتن به یک مسافرت بتوانید تا مدتها خاطرات قشنگی داشته باشید. کمی به خودتان برسید و تفریح کنید. مطمئنا به کسی برنمی‌خورد!!!!

فردا درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : بهتر نیست به جای خوردن روزی یک مشت قرص و دارو!!! آب میوه بخوری و کمی به اعصابت مسلط باشی. شاید اینطوری روز رو بهتر شروع کنی.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : موفقیتی بدست می‌آید که سود مادی خوبی راه به همراه خواهد داشت. با این موفقیت می‌توانی به بخشی از آرزوهای خود برسی و برای بخش دیگر تدبیر تازه‌ای اندیشید.

10متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

امروز، روز شماست و به غیر از شادکامی و خوشی، چیز دیگری نخواهید دید. در چنین روزهایی تا می‌توانید خوش بگذرانید و دوستان و آشنایان را در شادی‌های خود سهیم کنید. رفتار سخاوتمندانه‌‌ای با اطرافیان دارید و در دست‌و‌دلبازی برای دوستان و آشنایان کم نمی‌گذارید. این روحیه را ادامه دهید و مطمئن باشید اطرافیان سخاوتمندی‌های شما را نادیده نخواهند گرفت. چند وقتی است که فرصتی را برای بودن در کنار اعضای خانواده اختصاص نداده‌اید و اعضای منزل دلتنگ شما هستند. ادامه این وضعیت چیزی به غیر از دلخوری در میان اهل منزل به دنبال نخواهد داشت، در نتیجه در اولین فرصت وقتی را به اعضای خانواده اختصاص دهید و کاری کنید که حسابی به شما و اهل منزل خوش بگذرد. احتمال ایجاد دلخوری میان شما و همسر یا عشق ‌زندگی‌تان وجود دارد. اجازه ندهید این دلخوری ریشه‌دار شود. در اولین فرصت دلخوری را از دل عشق زندگی‌تان بیرون کنید و توجه بیشتری به ایشان داشته باشید. مسئولیت‌های جدیدی به شما واگذار خواهد شد. این مسئولیت‌‌ها را با جدیت دنبال کنید و به اطرافیان ثابت نمایید که آماده انجام کارهای مهم‌تری در زندگی هستید. به خودتان وعده‌داده‌اید تا فرصتی از امروز را به انجام کارهای دلخواه بپردازید و حسابی تفریح کنید. امروز این فرصت فراهم می‌شود، از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و حسابی تفریح کنید. ممکن است بین شما و فردی مشاجره‌ای ایجاد شود. تا حد امکان از این مشاجره دوری بگیرید و رفتاری انجام ندهید که روزتان را خراب کند.

امروز، روز شماست و به غیر از شادکامی و خوشی، چیز دیگری نخواهید دید. در چنین روزهایی تا می‌توانید خوش بگذرانید و دوستان و آشنایان را در شادی‌های خود سهیم کنید. رفتار سخاوتمندانه‌‌ای با اطرافیان دارید و در دست‌و‌دلبازی برای دوستان و آشنایان کم نمی‌گذارید. این روحیه را ادامه دهید و مطمئن باشید اطرافیان سخاوتمندی‌های شما را نادیده نخواهند گرفت. چند وقتی است که فرصتی را برای بودن در کنار اعضای خانواده اختصاص نداده‌اید و اعضای منزل دلتنگ شما هستند. ادامه این وضعیت چیزی به غیر از دلخوری در میان اهل منزل به دنبال نخواهد داشت، در نتیجه در اولین فرصت وقتی را به اعضای خانواده اختصاص دهید و کاری کنید که حسابی به شما و اهل منزل خوش بگذرد. احتمال ایجاد دلخوری میان شما و همسر یا عشق ‌زندگی‌تان وجود دارد. اجازه ندهید این دلخوری ریشه‌دار شود. در اولین فرصت دلخوری را از دل عشق زندگی‌تان بیرون کنید و توجه بیشتری به ایشان داشته باشید. مسئولیت‌های جدیدی به شما واگذار خواهد شد. این مسئولیت‌‌ها را با جدیت دنبال کنید و به اطرافیان ثابت نمایید که آماده انجام کارهای مهم‌تری در زندگی هستید. به خودتان وعده‌داده‌اید تا فرصتی از امروز را به انجام کارهای دلخواه بپردازید و حسابی تفریح کنید. امروز این فرصت فراهم می‌شود، از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و حسابی تفریح کنید. ممکن است بین شما و فردی مشاجره‌ای ایجاد شود. تا حد امکان از این مشاجره دوری بگیرید و رفتاری انجام ندهید که روزتان را خراب کند.




فال روزانه فردا بهمن ( چهار شنبه ۲ آبان ۱۴۰۳ )

اگر این فرصت ادامه داشته باشد به یک بن‌بست می‌رسی. پس تا هنوز فرصت باقی مانده، باید راههای تازه‌تری را تجربه کرد. شاید به نفع تو باشد.

در خصوص توصیه های اجتماعی فردا نوشته شده است : در تدارک یک میهمانی هستی. دیدار یک دوست قدیمی و تداعی خاطرات با او جالب و سرگرم کننده است.

فردا درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : این همه سستی و بی‌حالی از چیه؟؟؟ پیشنهاد می‌کنم کمی تندتر از همیشه راه برو و سریعتر روی پله‌ها حرکت کن. مهم نیست اگر زمان پیاده‌روی دستهایت را در هوا پچرخانی چون این بخشی از ورزش است. به اطرافت توجه نکن!!!

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : باید سعی کنی از نظر اقتصادی خودکفا باشی. با کمی تلاش و استفاده از استعدادهایت می‌توانی موفق شوی.

11متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

امروز خسته‌تر از همیشه هستی، نه؟ دلت می‌خواد همه چی رو ول کنی و بری یه جای دور و دراز. حتی فکر مهاجرت هم به سرت زده! شاید بد نباشه یه کم بهش فکر کنی. این همه استرس به بدنت آسیب میزنه. سعی کن یه کاری کنی که آرومت کنه. مثلاً یه ورزش سبک انجام بده یا با دوستات بیرون برو. به دوستت قول دادی، یادت باشه نزنی زیر قول و قرارت! آماده یه تغییرات بزرگ باش. شاید یه اتفاق جدید تو زندگیت بیفته. یه رازی داری که بهتره خوب نگهش داری. بر ملا کردنش خوب نیست. یه پولی گیرت میاد. خیالت راحت، اوضاع مالی‌ت بهتر میشه. از حرفی که امروز زدی خوشحالی؟ خوبه که حرفت رو زدی. تو یه پروژه کاری سرسخت باش. نتیجه‌اش رو می‌بینی. این روزها بیشتر دوست داری تنها باشی، اشکالی نداره، هر کسی به یه کم خلوت نیاز داره. ا دوستات بیشتر وقت بگذرون و ایده‌هات رو باهاشون درمیون بذار.

امروز خسته‌تر از همیشه هستی، نه؟ دلت می‌خواد همه چی رو ول کنی و بری یه جای دور و دراز. حتی فکر مهاجرت هم به سرت زده! شاید بد نباشه یه کم بهش فکر کنی. این همه استرس به بدنت آسیب میزنه. سعی کن یه کاری کنی که آرومت کنه. مثلاً یه ورزش سبک انجام بده یا با دوستات بیرون برو. به دوستت قول دادی، یادت باشه نزنی زیر قول و قرارت! آماده یه تغییرات بزرگ باش. شاید یه اتفاق جدید تو زندگیت بیفته. یه رازی داری که بهتره خوب نگهش داری. بر ملا کردنش خوب نیست. یه پولی گیرت میاد. خیالت راحت، اوضاع مالی‌ت بهتر میشه. از حرفی که امروز زدی خوشحالی؟ خوبه که حرفت رو زدی. تو یه پروژه کاری سرسخت باش. نتیجه‌اش رو می‌بینی. این روزها بیشتر دوست داری تنها باشی، اشکالی نداره، هر کسی به یه کم خلوت نیاز داره. ا دوستات بیشتر وقت بگذرون و ایده‌هات رو باهاشون درمیون بذار.




فال روزانه فردا اسفند ( چهار شنبه ۲ آبان ۱۴۰۳ )

از طرف کسی برخوردها و عکس‌العملهایی می‌بینی که حاوی پیام مهمی است اما تو به همه آنها بی‌اعتنایی و درگیر کارهای خودت هستی!! تا وقت هست از این موقعیت بی‌نظیر استفاده کن. اگر روزی این این پیامها قطع شود قابل جبران نخواهد بود و تو کاملا تنها می‌شوی.

در خصوص توصیه های اجتماعی فال های فردا نوشته شده است : یک برنامه و یا کارت روی غلطک می‌افتد. اگر به کارهای هنری و ورزشی مشغولی، در یک رقابت با موفقیتهایی روبرو می‌شوی.

فردا درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : در وعده‌های غذایی‌ات از سبزیجات، بیشتر استفاده کن. سبزیجات بهترین میان غذا هستند.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : پس از تلاش زیاد به یک سود تجاری مهم خواهی رسید. هوشیاری خود را حفظ کن و وظایف اصلی خود را در نظر داشته باش تا این سود همیشگی شود.

12متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

امروز خسته‌تر از همیشه هستی، نه؟ دلت می‌خواد همه چی رو ول کنی و بری یه جای دور و دراز. حتی فکر مهاجرت هم به سرت زده! شاید بد نباشه یه کم بهش فکر کنی. این همه استرس به بدنت آسیب میزنه. سعی کن یه کاری کنی که آرومت کنه. مثلاً یه ورزش سبک انجام بده یا با دوستات بیرون برو. به دوستت قول دادی، یادت باشه نزنی زیر قول و قرارت! آماده یه تغییرات بزرگ باش. شاید یه اتفاق جدید تو زندگیت بیفته. یه رازی داری که بهتره خوب نگهش داری. بر ملا کردنش خوب نیست. یه پولی گیرت میاد. خیالت راحت، اوضاع مالی‌ت بهتر میشه. از حرفی که امروز زدی خوشحالی؟ خوبه که حرفت رو زدی. تو یه پروژه کاری سرسخت باش. نتیجه‌اش رو می‌بینی. این روزها بیشتر دوست داری تنها باشی، اشکالی نداره، هر کسی به یه کم خلوت نیاز داره. ا دوستات بیشتر وقت بگذرون و ایده‌هات رو باهاشون درمیون بذار.

امروز خسته‌تر از همیشه هستی، نه؟ دلت می‌خواد همه چی رو ول کنی و بری یه جای دور و دراز. حتی فکر مهاجرت هم به سرت زده! شاید بد نباشه یه کم بهش فکر کنی. این همه استرس به بدنت آسیب میزنه. سعی کن یه کاری کنی که آرومت کنه. مثلاً یه ورزش سبک انجام بده یا با دوستات بیرون برو. به دوستت قول دادی، یادت باشه نزنی زیر قول و قرارت! آماده یه تغییرات بزرگ باش. شاید یه اتفاق جدید تو زندگیت بیفته. یه رازی داری که بهتره خوب نگهش داری. بر ملا کردنش خوب نیست. یه پولی گیرت میاد. خیالت راحت، اوضاع مالی‌ت بهتر میشه. از حرفی که امروز زدی خوشحالی؟ خوبه که حرفت رو زدی. تو یه پروژه کاری سرسخت باش. نتیجه‌اش رو می‌بینی. این روزها بیشتر دوست داری تنها باشی، اشکالی نداره، هر کسی به یه کم خلوت نیاز داره. ا دوستات بیشتر وقت بگذرون و ایده‌هات رو باهاشون درمیون بذار.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط