فال روزانه چهارشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۳

فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.

به گزارش رصد روز،  فال روزانه  چهارشنبه ۲۱ شهریور  ۱۴۰۳  و فال روز تولد ۲۱ شهریورماه و فال روزانه فردا بیست و یکم شهریور ماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند. فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.در ادامه فال فردا ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ را می خوانیم.

فال روزانه فردا فروردین ( چهار شنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ )

به دلیل عدم شناخت و آگاهی کامل در مورد شخصی، نمی‌توانی به درستی با او ارتباط برقرار کنی و این موضوع تو را ناراحت و افسرده می‌کند. باید سعی کنی او را بهتر بشناسی و کمی ارتباط و احساساتت را عمیق‌تر کنی.

دست از رنگ‌های تیره بردار چون روح تو را خسته و کسل می‌کنند. برای اینکه سرحال بیایی و احساس شادی و طراوت کنی سعی کن مدتی از رنگ‌های روشن و شاد استفاده کنی.

بهتر است این روزها بر اعصابت مسلط باشی و آرامشت را حفظ کنی، آن وقت بهتر می توانید فکر کنید و تصمیم بگیرید.هیچ وقت با فکرهای آشفته دست به کار تازه ای نزنید.

عدم موفقیت یکی از نزدیکان در کارش، نگرانی هایی را برای تو بوجود می‌آورد. مقداری پول به دستت می‌رسد و از سوی دیگر خرج نسبتأ بزرگی به گردنت می‌افتد.

1متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

درِ خانه‌ی قلبتان امروز به روی کسی باز می‌شود که انتظارش را ندارید. این فرد، نیازمند یاری و آرامشی است که در وجود شما نهفته است. حتی اگر برنامه‌های دیگری برای امروزتان دارید و یا قصد دارید استراحت کنید، او را از خود دور نکنید. با آغوش باز پذیرای او باشید، چرا که این مهربانی شما بی‌پاسخ نخواهد ماند. در زمینه‌ی عاطفی، روزهای سختی را پشت سر گذاشته‌اید. از این پس، سعی کنید از عشقتان فاصله نگیرید و او را آزار ندهید. شما لایق آرامش هستید. اوضاع به گونه‌ای رقم خواهد خورد که حتی از تصورتان هم فراتر خواهد رفت. برای افراد مجرد اگر امروز فرصتی برای آغاز یک رابطه عاطفی جدید برایتان فراهم شد، مراقب باشید و زیاد روی آن حساب باز نکنید. این رابطه احتمالاً پایدار نخواهد بود و به زودی با چالش‌ها و مشکلاتی روبرو خواهید شد. در روزهای آینده ملاقاتی برای صحبت در مورد تغییر شغل یا محل زندگیتان خواهید داشت. برای این ملاقات با آمادگی کامل بروید و تمام جوانب را بسنجید.

روزی سرشار از خوشی و نشاط را آغاز کرده‌اید و از شادی در پوست خود نمی‌گنجید، این نشاط و شادی را با اعضای خانواده به اشتراک بگذارید و خاطره خوشی‌های امروز را در ذهن اطرافیان ماندگار کنید. احتمال زیادی وجود دارد که امروز حسابی ولخرجی کنید و اختیار حساب‌و‌کتاب‌های‌تان را از دست بدهید. روحیه مردم‌داری دارید و اطرافیان را به خود جذب می‌کنید، امروز از این روحیه برای رسیدن به موفقیت‌های بیشتر استفاده کنید. یکی از همکاران در محل‌کار یا همسایه‌ها برای شما نقشه‌های شومی کشیده و به نفع شما است که امروز بیشتر از همیشه حواس‌تان را جمع کنید.  همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز گرفتار کار واجبی می‌شود و فرصتی برای توجه به شما پیدا نمی‌کند. از این شرایط ناراحتی به دل نگیرید و مطمئن باشید در اولین فرصت شما را میزبان مهرومحبت خودش می‌کند.

 

 




فال روزانه فردا اردیبهشت ( چهار شنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ )

کوتاه آمدن در برخی مسائل به معنای پذیرش شکست نیست. ممکن است این کوتاه آمدن در اثر یک تدبیر و دوراندیشی خردمندانه اتخاذ شده باشد. پس نگران نباش.

احتیاج به کمی استراحت داری. فرصتی باید پیدا کرد تا این خستگی را از تنت دور کنی و با آرامش و انرژی به برنامه‌های بلندمدت فکر کنی.

باید برای مسائل اقتصادی خود برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشی تا دچار بحران نشوی.

2متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

وقتی با دری بسته روبرو می‌شوید و کلیدتان در قفل فرو نمی‌رود، سماجت بی‌فایده است. شاید راه را اشتباه آمده‌اید و یا کلیدِ درِ درست را در دست ندارید. اصرار بر باز کردنِ دری که به روی شما گشوده نمی‌شود، تنها اتلاف وقت و انرژی است. موانع و چالش‌ها در مسیر زندگی، گاه نشانه‌ای از این هستند که باید مسیرمان را تغییر دهیم. از زاویه‌ای دیگر به شرایط نگاه کنیم و راه‌حل‌های جایگزین را جستجو کنیم. گاه لازم است در اهدافمان تجدید نظر کرده و آنها را اصلاح کنیم. به جای تسلیم شدن در برابر مشکلات، از آنها به عنوان فرصتی برای یادگیری و رشد استفاده کنیم. در دلایل این موانع کنکاش کنیم و درس‌هایشان را بیاموزیم. چه بسا این چالش‌ها حاوی پیام‌ها و راهنمایی‌های ارزشمندی برای ما باشند. هرگز یارانی که در سختی ها در کنار شما بوده اند را از یاد نبرید. به خصوص آن خویشاوندتان که در گذشته به شما کمک مالی کرده بود. لطف او را فراموش نکنید و با احوالپرسی و ابراز محبت، قدردان او باشید.

با انجام کارهایی که روحیه‌تان را تقویت می‌کند، انگیزه پیدا کنید و کسالت را کنار بگذارید. حسادت، عصبانیت، شک و تردید و حرص و آز به عنوان صفت‌های منفی شما شناخته می‌شوند و برای رسیدن به زندگی سالم از این صفت‌ها دوری کنید. پولی برای سرمایه‌گذاری کنار گذاشته‌اید و به دنبال راهی برای افزایش درآمد خود هستید، به صلاح شما نیست که این پول را به گردش نیندازید و در اولین فرصت پس از مشورت با افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند، سرمایه‌تان را به گردش بیندازید. مطمئن باشید که از این سرمایه‌گذاری، سود سرشاری روانه حساب‌های بانکی شما خواهد شد. شخصی که اعتماد زیادی به ایشان دارید امروز به شما ثابت می‌کند که لیاقت اعتماد‌تان را ندارد. از این شرایط درس بگیرید و در آینده با چشم بسته به افرادی که نمی‌شناسید، اعتماد نکنید. امروز همسر یا عشق ‌زندگی‌تان رفتار ناپسندی می‌کند و با این رفتار قلب شما را می‌شکند، در اولین فرصت با عشق ‌زندگی‌تان صحبت کنید و دلیل این رفتار ناپسند را جویا شوید.  روزهایی سرشار از اتفاق‌های خوشایند را در پیش رو دارید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و لحظه‌هایی سرشار از نشاط را در کنار اعضای خانواده یا دوستان تجربه کنید.  شرایطی برای تنهایی پیدا می‌کنید، اما از تنهایی دوری بگیرید چرا که فکرهای ناراحت‌کننده‌ای به ذهن شما خطور می‌کند و تنهایی غصه‌هایتان را افزایش می‌دهد.

 

 




فال روزانه فردا خرداد ( چهار شنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ )

باید دوباره به سوی دوست و یا همسر خود رفته و سعی کنی تا دو نفری با یک گفتگوی جدی و صریح مشکلات را حل و فصل کنید. با گفتگو می‌توان به نقطه‌نظرهای مشترکی رسید.

شاید با رفتن به یک مسافرت بتوانید تا مدتها خاطرات قشنگی داشته باشید. کمی به خودتان برسید و تفریح کنید. مطمئنا به کسی برنمی‌خورد!!!!

تنش و استرس باعث می‌شود نه تنها روحت آزرده شود بلکه سلامتی جسمت نیز به خطر بیفتد چون قدرت روح از جسم بیشتر است. باید یاد بگیری که به خود روحیه بدهی و با انجام نرمش و پیاده‌روی دوباره به آرامش روحی برسی.

باید برنامه‌هایی را که برای ارتقاء اوضاع اقتصادی‌ات تعبیه کرده‌ای، واضح و روشن باشند تا برای دیگران هم قابل فهم گردد و بتوانند به تو در سودآور شدن این تئوری‌ها کمک کنند.

3متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

در این روز، احساس نیاز به صحبت و درد و دل با کسی را خواهید داشت. موضوعی ذهن شما را مشغول کرده و آزارتان می دهد و احتیاج به راهنمایی و کمک دارید. بهترین فرد برای صحبت در این مورد شخصی بزرگتر و مورد اعتمادتان است. حرف زدن با کسی که به او احساس نزدیکی و راحتی می کنید می تواند بار سنگینی را از دوش شما بردارد و به شما در حل مشکلتان کمک کند. پس از صحبت با او و دریافت راهنمایی های لازم، احساس آرامش و سبکی خواهید کرد و می توانید با قدرت بیشتری به حل مشکلتان بپردازید. در اعماق وجودتان منتظر توجه و محبت کسی هستید که برایتان ارزشمند است. اما این انتظار بی‌جا، تنها رنج و دلخوری به ارمغان خواهد آورد. به جای غرق شدن در این خودخوری، وانمود کنید که سرتان شلوغ است و فعلا فرصتی برای او ندارید. اگر او به شما اهمیت می‌دهد، به سمتتان خواهد آمد و اگر نه، کم‌کم از این انتظار طاقت‌فرسا رها خواهید شد.

روز حساسی را در پیش دارید و به صلاح شماست که بیشتر از همیشه بر اعصاب‌تان مسلط باشید. در غیر این صورت، از کوره در می‌روید و مشاجره‌ای ناخوشایند میان شما و اطرافیان ایجاد خواهد شد.  سایه همای سعادت روی سر شما خواهد افتاد و از جایی که فکرش را نمی‌کنید پولی روانه حساب‌های بانکیتان خواهد شد. به صلاح شماست که تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید. مشکلی در سر راه‌ شما قرار دارد، این مشکل را به تنهایی نمی‌توانید حل کنید و بهتر است که چاره کار را از بزرگان فامیل جویا شوید. دستاوردهایی که در زندگی دارید را دست‌کم نگیرید و به جای بزرگنمایی شکست‌ها، از آن‌ها درس بگیرید و کوله‌بار تجربه‌های خود را پربارتر کنید. کار مهمی را پشت‌گوش انداخته‌اید و اگر این کار را امروز به پایان نرسانید، به دردسر بزرگی میفتید.  فرصت فراغتی که مهیا می‌شود را به یادگیری مهارت‌های جدید اختصاص دهید. مطمئن باشید به هر اندازه که مهارت‌های بیشتری فرا بگیرید، به همان اندازه دستاوردهای بیشتری به کارنامه زندگی شما اضافه می‌شود.  همسر یا عشق زندگی‌تان امروز حوصله ندارد. بهتر است بیش‌از‌حد سر به سر ایشان نگذارید. مطمئن باشید در چند روز آینده عشق زندگی‌تان حس و حال بهتری پیدا می‌کند و حسابی شما را تحویل می‌گیرد.

 

 




 

 

فال روزانه فردا تیر ( چهار شنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ )

مدتی است که حیران و سرگردان مانده‌ای. کسی که بین عقل و قلب خود گرفتار شده باشد به همین وضعیت دچار خواهد شد. سعی کن از بین این دو یکی را انتخاب کرده و هر چه زودتر تکلیف خود را روشن کنی.

در تدارک یک میهمانی هستی. دیدار یک دوست قدیمی و تداعی خاطرات با او جالب و سرگرم کننده است.

این همه سستی و بی‌حالی از چیه؟؟؟ پیشنهاد می‌کنم کمی تندتر از همیشه راه برو و سریعتر روی پله‌ها حرکت کن. مهم نیست اگر زمان پیاده‌روی دستهایت را در هوا پچرخانی چون این بخشی از ورزش است. به اطرافت توجه نکن!!!

دوستی به تو کمک می‌کند تا اوضاع اقتصادیت را سر و سامان بدهی. شاید در این راه انگیزه‌های مادی و مالی نیرومندی وجود داشته باشد اما تو به این‌ها نباید توجه کنی. مهم این است که در حال حاضر او با کمک به تو مانع بزرگی را از سر راهت برداشته است.

4متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

امروز یکی از اعضای خانواده یا دوستی بدون هیچ چشم‌داشتی به شما در انجام کاری کمک خواهد کرد. از این فرصت طلایی استفاده کنید و با خیال آسوده از یاری او بهره‌مند شوید تا در مسیر اهدافتان گام بردارید و به کارهایتان سرعت ببخشید. اما پیش از آنکه در مورد موضوعی مهم با عشق‌تان صحبت کنید، به دقت در مورد آنچه می خواهید بگویید، بیندیشید و جملاتتان را با وسواس انتخاب کنید. چرا که یک حرف نابجا می تواند دیدگاه او را نسبت به شما دگرگون کند و زمینه‌ساز سوءتفاهم شود. برای انجام کاری که حساسیت زمانی دارد، باید در اسرع وقت تصمیم نهایی را گرفته و دست به کار شوید. تعلل و پشت گوش انداختن کارها تنها اضطراب و استرس شما را افزایش خواهد داد. با انجام کاری یا گفتن حرفی که مدتی ذهنتان را مشغول کرده و نگرانتان می‌کرد، خیالتان راحت می‌شود و بار روانی سنگینی از روی دوشتان برداشته خواهد شد. شجاعت به خرج دهید و برای رهایی از این دغدغه اقدامی انجام دهید.

امید خود به زندگی را از دست ندهید و به خاطر داشته باشید که پایان شب سیه، سفید است. برای حل مشکلات مالی از اندوخته‌ای که پس‌انداز کرده‌اید کمک بگیرید. اما اجازه ندهید این اندوخته به پایان برسد و در اولین فرصت جای خالی پولی که خرج کرده‌اید را پر نمایید.  علاقه‌ای که به فراگیری علم و دانش دارید را دست‌کم نگیرید و به لطف این روحیه، افق‌های جدیدی را پیش‌روی خود قرار دهید. انسان مهربانی هستید وحرف ‌دلتان را رک و بی‌پرده به زبان می‌آورید، این روحیه امروز کار دستتان می‌دهد و فردی از صحبت‌های بی‌پرده شما ناراحت خواهد شد. این رویکرد را تغییر دهید و از امروز به خودتان قول بدهید که در کنار صداقت، حرف‌های خود را بی‌پرده و رک مطرح نکنید تا کسی از لحن گفتار شما ناراحت نشود. از هر انگشت شما هنری می‌بارد و انسان هنرمندی و خلاقی هستید، اما اطرافیان به استعداد شما پی‌نبرده‌اند و کسی قدر استعدادتان را نمی‌داند. این وضعیت ادامه پیدا نخواهد کرد و امروز فردی که دستی در دنیای هنر دارد با شما آشنا خواهد شد و شرایط را برای ابراز هنر و توانایی‌های شما ایجاد می‌کند.  میان شما و یکی از آشنایان مشاجره‌ای ایجاد شده و از ایشان دلخور هستید. اجازه ندهید این دلخوری ادامه پیدا کند. در اولین فرصت با این فرد صحبت کنید و دلخوری که از ایشان به دل گرفته‌اید را به باد فراموشی بسپارید.

 

 




فال روزانه فردا مرداد ( چهار شنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ )

قبل از قبول کردن یک پیشنهاد باید خوب طرف مقابل را شناخت و در مورد آن تحقیق کرد و همه احتمالات را در نظر گرفت بعد جواب داد. عجله کردن در هر کاری پشیمانی به بار می‌آورد.

یک برنامه و یا کارت روی غلطک می‌افتد. اگر به کارهای هنری و ورزشی مشغولی، در یک رقابت با موفقیتهایی روبرو می‌شوی.

در وعده‌های غذایی‌ات از سبزیجات، بیشتر استفاده کن. سبزیجات بهترین میان غذا هستند.

باید بررسی کنی که چه کاری با روحیه و استعداد تو هماهنگی دارد، سپس در آن کار تخصص پیدا کنی تا از نظر مالی به سطح بالایی برسی.

5متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

امروز را به خودتان هدیه دهید و زمانی را برای رهایی از دغدغه‌های روزمره و انعکاس نور آرامش بر روح و جانتان اختصاص دهید. در خلوت خود غرق شوید و با ذهنی آرام و فارغ از هرگونه تشویش، به ندای درونی‌تان گوش فرا دهید. گذراندن لحظات ناب در کنار کسی که دوستش دارید، گنجینه‌ای ارزشمند است که غبار غم و اندوه را از قلبتان می‌زداید. اگر در این مسیر احساس تنهایی می‌کنید، به جای رنجش و سکوت، با او گفتگو کنید. بی‌شک او از نیازهای پنهان شما بی‌خبر است و از رنجشی که ناخواسته به شما تحمیل کرده، متأثر خواهد شد. به یاد داشته باشید که مهربانی و عطوفت در وجود انسان‌هایی که در اطرافتان هستند، جاری است. از این گوهرهای ناب بهره برده و به گرمای وجودشان پناه ببرید. طبیعت، همواره آغوش گشاده‌ای برای آرامش و تجدید قوا دارد. از فضای شلوغ شهر فاصله بگیرید و در میان انبوه درختان و نسیم خنک، به رهایی ذهن و جسمتان کمک کنید. در نهایت، با کسی باشید که بهترین‌ها را برایتان آرزو دارد.

کودک درون شما امروز زنده شده و یاد خاطره‌های قدیمی میفتید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و لحظه‌های شادی را تجربه کنید. به خاطر داشته باشید که راه افزایش پول و ثروت از میان صرفه‌جویی و پس‌انداز می‌گذرد.   تغییری را در محل ‌کار یا منزل باید انجام دهید، این تغییر را به فال نیک بگیرید. مطمئن باشید اطرافیان از این تغییر استقبال می‌کنند و اتفاق‌های فرخنده‌ای برای شما به دنبال دارد. اتفاق ناگواری در چند روز آینده رخ می‌دهد. اجازه ندهید این اتفاق شما را از هدفهایتان در زندگی دور کند. راه خود را دنبال کنید و سکان زندگیتان را در اختیار بگیرید. همسر یا عشق ‌زندگی‌تان امروز از در عشق و محبت با شما وارد خواهد شد. لطف ایشان را جبران کنید و به وی ثابت کنید قدردان محبت عشق زندگی‌تان هستید.

 

 




فال روزانه فردا شهریور ( چهار شنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ )

باید با آغوش باز و روی گشاده با دوست و یا همسرت برخورد کنی. هیچ کس نیست که عیب و یا ایرادی نداشته باشد. این مسئله در مورد خود تو هم صادق است. باید با گذشت از بعضی عیبها چشم‌پوشی کرد.

این روزها اوضاع و احوالت کاملا گرم و آفتابی خواهد بود. یک اتفاق خوشحال کننده باعث تغییر روحیه‌ات می‌شود.

اگر پوست حساسی داری با کرم غیرمعطر مرطوب نگهدار. چون میزان تماس با مواد تحریک کننده و حساسیت‌زا را به شدت کاهش می‌دهد.

آینده بهتری در انتظار توست. فشار کار و مشکلات متعدد اقتصادی این روزها تو را به شدت گرفتار کرده است. اما این وضعیت پایدار و ثابت نخواهد ماند.

6متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

در سکوت این روز، زمزمه‌هایی از سوی ستارگان به گوش می‌رسد، نجواهایی از اتفاقاتی غیرمنتظره که در کمین‌اند، گویی سرنوشت در حال ورق خوردن برگ جدیدی است. این تحولات ناگهانی، همچون نسیمی تند، مسیر زندگی‌تان را دگرگون خواهند کرد و حتی اگر با وسواس تمام برای آینده برنامه‌ریزی کرده باشید، غافلگیرتان خواهند ساخت. اما در این آشوب و دگرگونی، هراس به خود راه ندهید. به یاد داشته باشید که این شرایط گذراست و تاریکی هرگز همیشگی نیست. از بیان احساسات خود نهراسید. در سکوت و تاریکی رنج بردن، رنج‌آورتر از هر نبردی است.شما لایق بهترین‌ها هستید. فروتنی در وجودتان ریشه دوانده باشد، اما هرگز آن را با حقارت اشتباه نگیرید. با اراده‌ای پولادین و تلاش بی‌وقفه، می‌توانید بر هر مشکلی غلبه کنید و به قله‌های موفقیت دست یابید. مسیر طی شده تا رسیدن به جایگاه فعلی‌تان، گواه زحمات و پشتکار شماست. از این پس نیز با دلیری و عزم راسخ، گام در راه پیشرفت بگذارید.

امروز با بی‌حوصلگی از بستر بلند شده‌اید و حال‌ خوشی ندارید. اجازه ندهید این شرایط روز شما را خراب کند. سری به دوستان و آشنایان بزنید و با هم‌صحبتی با رفقای قدیم، روحیه خود را باز یابید. به لحاظ مالی روز خوبی را آغاز کرده‌اید و از جایی که انتظارش را نداشتید، سودی روانه حساب‌های بانکی‌تان خواهد شد. تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید. انسان خنده‌رویی هستید و همیشه به شاد کردن اطرافیان فکر می‌کنید. این روحیه را ادامه دهید و به لطف آن محبوبیت بیشتری در نزد دوستان و آشنایان بدست آورد.  اتفاق فرخنده‌ای در زندگی‌تان رخ می‌دهد. این اتفاق را به بهانه‌ای برای شادی در کنار اعضای خانواده تبدیل کنید. به فکر مشارکت برای انجام کار جدیدی افتاده‌اید و می‌خواهید سرمایه‌تان را در کار جدیدی با فردی شریک شوید، امروز بهترین زمان برای آغاز این مشارکت است و مطمئن باشید از شراکتی که امروز آغاز می‌کنید، متحمل ضرری نخواهید شد.   احساس می‌کنید که روزگار به شما سخت گرفته و اوضاع خوبی ندارید. غم به دل خود راه ندهید،‌ زیرا این شرایط در چند روز آینده تغییر می‌کند.

 

 




 

 

فال روزانه مهر ( چهار شنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ )

راه درستی را انتخاب نکرده‌ای. به نظر می‌رسد این انتخاب آگاهانه نبوده و پایان خوبی هم نخواهد داشت. بهتر از در این‌باره بیشتر فکر کنی.

یک مسافرت دور یا نزدیک می‌تواند روحیه تو را عوض کند و زوایای دیگری از زندگی را به تو نشان دهد. همچنین فرصت خوبی است برای آشنایی با آدمهای مختلف و اندوختن تجربه‌های سودمند.

بهتر نیست به جای خوردن روزی یک مشت قرص و دارو!!! آب میوه بخوری و کمی به اعصابت مسلط باشی. شاید اینطوری روز رو بهتر شروع کنی.

به زودی با بحران مالی روبرو می‌شوی. باید با کار و کوشش این روند را تغییر داد. وقتی هدف و آرزویی داری باید آن را به عمل درآوری تا تغییر در زندگیت ایجاد شود. پیشرفت مهمترین اصل و قانون زندگی است.

7متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

امروز زمانی را به یادآوری و قدردانی از عزیزانی که از شما دور هستند اختصاص دهید. با فرستادن یک هدیه، یا حتی یک پیام محبت‌آمیز، به آنها نشان دهید که به یادشان هستید و برایتان جایگاه ویژه‌ای دارند. امروز در محل کارتان با دقت و ظرافت بیشتری از همیشه به انجام وظایف خود بپردازید. چرا که هوشیاری و تلاش شما از نگاه تیزبین مافوقان دور نخواهد ماند. احتمالاً عملکرد درخشان شما در این روز، توجه آنها را به خود جلب کرده و زمینه‌ساز اتفاقات مثبتی در آینده شغلیتان، مانند ترفیع رتبه یا افزایش حقوق، خواهد شد. ممکن است امروز در جمع دوستان یا همکارانتان، کسی با لحنی شوخی‌آمیز حرفی بزند که شما را آزرده خاطر کند. در چنین شرایطی از واکنش‌های تند و عصبی خودداری نمایید. به یاد داشته باشید که نیت گوینده احتمالاً آزار رساندن به شما نبوده و صرفاً قصد شوخی و سرگرمی داشته است. با برخوردی دوستانه و طنزآمیز به این موضوع، از بروز تنش و کدورت در روابطتان جلوگیری کنید.

از حضور در جمع هراس دارید و تنهایی را ترجیح می‌دهید، این روحیه اشکالی ندارد به شرط اینکه اجازه ندهید تنهایی شما را به انزوا بکشد و از موفقیت‌های زندگی دور بمانید. در نتیجه با اعتمادبه‌نفس بیشتری در جمع حضور پیدا کنید و از رفقا و دوستانتان عقب نمانید.  بدون فکر و مشورت با افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند، سرمایه‌‌گذاری نکنید. اعضای خانواده امروز دردسرهای زیادی برای شما درست می‌کنند. اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و در آینده به گونه‌ای با آنها رفتار نمایید که از عهده حل مشکلات شخصیشان برآیند. قلب مهربانی دارید و همیشه به فکر اطرافیان هستید. مطمئن باشید محبتی که به دوستان می‌کنید بدون پاسخ باقی نمی‌ماند.  خبر فرخنده‌ای به دست شما می‌رسد. این خبر را به بهانه‌‌ای برای شادی در کنار اعضای خانواده تبدیل کنید.   آگاهی کاملی از نقاط ضعف خود ندارید و به فکر تقویت آنها نیستید. ادامه این وضعیت چیزی به غیر از شکست برای شما به دنبال ندارد. در نتیجه امروز زمانی را برای شناسایی نقاط ضعف خود بگذارید و فکری به حال افزایش توانایی‌هایتان بردارید.  همسر یا عشق زندگی‌تان امروز کار خاصی می‌کند تا زمینه خوشنودی شما را فراهم نماید. این رفتار را پیش خودتان نگذارید و به ایشان ثابت کنید که شما هم از هر کاری برای خوشنودی وی دریغ ندارید.

 

 




فال روزانه فردا آبان ( چهار شنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ )

موقعیتی پیش می‌آید که تو باید دست به انتخاب بزنی. باید شرایط را از جوانب مختلف بررسی کنی و سپس درباره آن تصمیم بگیری.

می‌توانی نامه‌ای برای یک دوست عزیز بفرستی. هرچند امروزه این رسم برافتاده و جایش را به تماس تلفنی و ایمیل داده اما نوشتن یا خواندن یک نامه لذت دیگری دارد. هم تو را سرذوق می‌آورد و هم دوستت را خوشحال می‌کند.

مراقب سلامتی خود باش و قدر آن را بدان. به جای تخریب بدن سالم و تندرستت، باید از آن مراقبت کنی.

بعد از یک دوره آشفتگی مالی اوضاع آرام خواهد شد. وقتی که این طوفان فرونشست می‌توان با ابتکار عمل بیشتری برای رسیدن به موفقیت تلاش کرد.

8متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

اگر فکری تازه یا ایده‌ای نو در ذهن دارید که آرامش را از شما گرفته است، امروز را به تحقیق و بررسی دقیق آن اختصاص دهید. جزئیات را با دقت بررسی کنید، یادداشت برداری کنید و برای عملی کردن آن برنامه‌ریزی کنید. به یاد داشته باشید که بسیاری از ایده‌های بزرگ در ابتدا خام و ناقص به نظر می‌رسند، اما می‌توان آنها را به واقعیت تبدیل کرد. در مسیر رسیدن به خواسته‌هایتان، از تلاش و پشتکار دست نکشید، اما در عین حال، تعادل را در زندگی خود حفظ کنید و از لذت بردن از لحظات حال غافل نشوید. اگر کسی از شما توقعی غیرمنطقی و غیرقابل‌اجرا دارد، امروز فرصتی مناسب برای شفاف‌سازی و تعیین تکلیف با اوست. با او صحبت کنید، قاطعانه اما مودبانه، محدودیت‌ها و توانایی‌های خود را به او توضیح دهید و از او بخواهید که انتظاراتش را متناسب با واقعیت تنظیم کند. برای داشتن روابطی سالم و صمیمی با اعضای خانواده، ضروری است که شک و تردیدها را کنار بگذارید. با گشاده‌رویی و صداقت با آنها ارتباط برقرار کنید.

 نگاهی مثبت به زندگی دارید و این روحیه شما را به فردی با نشاط و انرژی تبدیل کرده که اجازه نمی‌دهید مشکلات سد راه شما شوند. این روحیه را ادامه دهید و مطمئن باشید که اطرافیان از این رفتار شما درس خواهند گرفت. روز خوبی برای کار و تجارت نیست و ضرری را در معامله‌ها تجربه خواهید کرد. از این شرایط درس بگیرید و در آینده بیشتر حواستان را جمع کنید.  به مهمانی دعوت شده‌اید، اما حوصله ندارید و نمی‌خواهید در این مهمانی شرکت کنید. مطمئن باشید از حضور در این مهمانی پشیمان نمی‌شوید و از چیزی که فکرش را بکنید به شما بیشتر خوش خواهد گذشت.  یکی از آشنایان یا اطرافیان شما در آتش عشق می‌سوزد و به محبوبی دل باخته است، اجازه ندهید این فرد بیشتر از این در آتش عشق بسوزد و به ایشان کمک کنید تا به محبوبش برسد و عشقی جاودان و ماندگار را تجربه نماید.  به خودتان قول داده‌اید که امروز فرصتی را به تفریح و ورزش اختصاص دهید، اما این فرصت فراهم نمی‌شود و مجبور به انجام کارهای غیرمنتظره خواهید شد.  مدتی است که احساس می‌کنید رفتار همسر یا عشق زندگی‌تان تغییر کرده و مانند سابق به شما رسیدگی نمی‌کند. این شرایط تغییر می‌کند و عشق زندگی‌تان در روزهای آینده جام وجود شما را لبریز از محبت می‌کند.

 

 




فال روزانه فردا آذر ( چهار شنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ )

در رابطه با دیگران خوش برخورد و مهربان هستی اما در رابطه با دوست، سخت‌گیر و خشن می‌شوی. باید علت این برخورد را بفهمی و رفتارت را عوض کنی چون دوست تو تکیه‌گاه توست.

تو این استعداد را داری که احساسات خودت را متوازن کنی و زمانی که به این ثبات احساسی برسی، احساس شادمانی و رضایت مضاعفی از زندگی خواهی داشت.

برای دوری از هر نوع بیماری همیشه ورزش بهترین روش است اما به غیر از ورزش، خواب کافی برای تو ضروری است.

تو می‌توانی هم خیلی خسیس باشی و هم زیادی ولخرج که هیچ کدام به دردت نمی‌خورد. باید متعادل و میانه‌رو باشی و درست خرج کنی تا با مشکلی روبرو نشوی.

9متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

امروز، گویی ابری از تردید و ناامیدی بر آسمان اعتماد به نفس شما سایه افکنده است. تا حدی که حتی انگیزه ی بیرون آمدن از رختخواب و شروع روز را ندارید. به یاد داشته باشید که شما فراتر از تصورات و قضاوت‌های دیگران هستید. آنچه که آنها در مورد شما می‌اندیشند، انعکاسی از واقعیت وجود شما نیست و بیشتر مواقع اهمیتی ندارد. خودتان را اسیرِ نگاه و توقع دیگران نکنید. برای جلب رضایت آنها، نیازی به تغییر هویت و علایق خود ندارید. در نهایت، تنها مسئول زندگی و خوشبختی خود، شما هستید. به زودی، شاهد رویدادهای غیرمنتظره‌ای خواهید بود که ممکن است نگرش شما نسبت به بسیاری از مسائل را دگرگون کند. این تحولات، فرصتی برای نو شدن و رها کردن باورهای محدودکننده گذشته خواهند بود. اگر احساسات سنگینی بر دلتان سنگینی می‌کند و نیاز به درد و دل دارید، از ابراز آن به فرد مورد علاقه‌تان دریغ نکنید. صحبت کردن در مورد احساساتتان، به شما در تخلیه ی بار روانی و یافتن راه‌حل‌های مناسب کمک می‌کند.

دل‌نگرانی‌های زیادی دارید و همیشه مضطرب هستید. قبل از اینکه این روحیه کار دست شما بدهد، نگرانی‌ها را کنار بگذارید و ریشه اضطراب‌های خود را پیدا کنید. با پس‌انداز و صرفه‌جویی، آینده مالیتان را تضمین کنید. از امروز پولی کنار بگذارید تا در روزگار گرفتاری دستتان پیش کسی دراز نباشد. معامله یا عقد قرارداد پرسودی را در پیش دارید، اما از انجام این معامله می‌ترسید و نگران هستید که ضرر کنید. هیچ جایی برای نگرانی وجود ندارد و امروز بهترین زمان برای معامله و عقد قرارداد است، از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و با قطعی کردن این معامله، سود سرشاری را روانه حساب‌های بانکی‌تان کنید.   با فردی بانفوذ آشنا می‌شوید که ارتباط‌های گسترده‌ای در زمینه کاری شما دارد، از این آشنایی بهره بگیرید و دامنه موفقیت‌های خود را افزایش دهید. شرایطی برای فراغت و تنهایی پیدا می‌کنید، این فرصت را به فال نیک بگیرید و با استراحت و تفریح، انرژی لازم برای روزهای پرکار آینده را بدست آورید. رابطه‌ میان شما و عشق ‌زندگی‌تان مانند سابق نیست و آتش عشقتان رو به سردی گذاشته است، قبل از اینکه این احساس فاصله‌ای عمیق میان شما و عشق‌ زندگیتان ایجاد کند، فکری به حال این وضعیت بردارید و آتش عشق مشترکی که دارید را گرم‌تر از همیشه کنید.

 

 




 

 

فال روزانه فردا دی ( چهار شنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ )

بزرگترین نقطه ضعف ما در درون ماست. موانع بیرونی در برابر این ضعف‌ها هیچ نیست. پس قبل از هر کار اول تکلیفت را با خودت روشن کن. تو دقیقا چه می‌خواهی؟!

شانس خبری خوشحال کننده به تو می‌دهد که کاملا غیرمنتظره است. از ای موقعیت باید به بهترین شکل استفاده کرد و از نتیجه‌اش لذت برد.

گاهی بیماری‌های مختصر با بی‌توجهی در دراز مدت بلای جان ما می‌شوند. بهتر است پیشگیری کنی.

یک سفر برایت پیش می‌آید که برای تو بسیار سودآور خواهد بود. اگر در یک برنامه تجاری مشارکت می‌کنی، شانس با توست و منتظر سودی که عایدت می‌شود باش.

10متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

امروز قرار ملاقاتی با عشقتان دارید. فرقی نمی‌کند که در ابتدای این مسیر عاشقانه قرار دارید یا سال‌ها از آغاز عشقتان می‌گذرد، در هر صورت، تمایل دارید که در این دیدار، یار خود را مجذوب و مسحور کنید. برای این منظور، به خودتان برسید. با انتخاب لباسی شیک، عطری خوشبو و شاید هم یک مدل موی جدید، ظاهرتان را آراسته کنید و با اعتماد به نفس در این ملاقات عاشقانه حاضر شوید. به زودی، خبری خوش، فضای سنگین خانواده‌تان را دگرگون خواهد کرد و موجی از شادی و امید را به ارمغان خواهد آورد. علاوه بر این، در طی روز با فردی روبرو خواهید شد که درسی ارزشمند به شما می‌آموزد. این آموزه، گویی گره‌ای از گره‌های زندگی‌تان را می‌گشاید و مسیر پیشرفتتان را هموارتر می‌کند. شاید فعالیت‌هایی را دوست دارید که به دلیل مشغله‌های روزمره، فرصتی برای انجام آنها پیدا نمی‌کنید. امروز را به عنوان تلنگری برای توجه به علایق نادیده‌تان در نظر بگیرید. زمانی را برای انجام آنها اختصاص دهید و از لذت و آرامش آن بهره‌مند شوید.

با مشکلی غیرمنتظره روبه‌رو خواهید شد. برای حل این مشکل کوتاه نیایید و هر کاری که از دستتان بر می‌اید را برای حل آن انجام دهید. اوضاع مالی‌تان بهبود پیدا می‌کند و پولی به دستتان می‌رسد. به لطف این پول هزینه‌های جاری زندگی را پوشش دهید و شرایط مالی‌تان را ثبات بخشید. به لحاظ مالی خبرهای خوشی به دست شما می‌رسد و پولی که مدتی است به کسی قرض داده‌اید امروز به شما بازپرداخت خواهد شد.    روز خوبی برای عاشقی نیست و همسر یا عشق ‌زندگی‌تان حوصله شما را ندارد. در این شرایط به نفع شما است که بیش از حد به دست و پای عشق ‌زندگی‌تان نپیچید و اجازه دهید ایشان کمی به حال خودش باشد. انسان متخصص و خبره‌ای هستید و مهارت‌های چشمگیری دارید، اما تاکنون فرصتی برای نمایش این مهارت‌ها بدست نیاورده‌اید و این وضعیت زمینه ناراحتی و افسردگی شما را فراهم کرده‌است. جایی برای ناراحتی وجود ندارد چرا که امروز فرصتی دست می‌دهد تا توانایی‌های خود را به رخ اطرافیان بکشید و به آنها ثابت نمایید که چند مرده حلاج هستید. کالایی که علاقه زیادی به آن دارید اما مدت زیادی است که آن را گم‌ کرده‌اید، امروز پیدا می‌شود. این کالا را در جایی مطمئن قرار دهید و حواستان باشید که این کالای باارزش را دوباره گم نکنید.

 

 




فال روزانه فردا بهمن ( چهار شنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ )

باید ناراحتی و اختلافات را با گفتگو حل کرد. اگر هیچ وقت در موردش صحبت نشود بعدا دچار ضرر می‌شوی. با یک گفتگوی دوستانه و صمیمی می‌توانید مشکلات و سوء تفاهم‌ها را حل کنید.

این روزهای دیدارهای غیرمترقبه و پیش‌بینی نشده‌ای داری. به زودی شانس در خانه تو را خواهد زد.

در این هفته به خاطر موضوعی پیش‌بینی نشده جنب و جوش و فعالیت‌ات بیشتر می‌شود و به طور کلی روزهای شلوغ و تا حدی کلافه کننده در پیش داری. یک ناراحتی جسمی که مدتی تو و یا یکی از نزدیکانت را آزار می‌داد، برطرف می‌شود.

همه چیز برای بدست آورد یک سود مالی خوب مهیاست اما این به تو بستگی دارد که چه راهی را برای رسیدن به این پول انتخاب می‌کنی.

11متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

شاید در حال حاضر با خستگی مفرطی روبرو هستید، اما این خستگی نباید شما را از حرکت بازدارد. فرصتی دوباره به شما داده شده است تا از اشتباهات گذشته درس بگیرید. دیگر به سراغ کسی که بی‌وفایی کرده و اعتماد شما را خدشه‌دار کرده است، نروید. او لیاقت محبت و توجه دوباره شما را ندارد. به جای هدر دادن وقت و انرژی خود برای کسی که به شما احترام نمی‌گذارد، به دنبال روابطی سالم و پرمهر باشید. به یاد داشته باشید که در زندگی، هر آنچه که می‌کارید، دیر یا زود درو خواهید کرد. پس مراقب افکار، اعمال و انتخاب‌هایتان باشید. در آینده‌ای نزدیک، در شرایطی قرار خواهید گرفت که باید در مورد مسائل مهم خانوادگی تصمیماتی جدی و سرنوشت‌ساز اتخاذ کنید. با دقت و سنجش تمام جوانب، بهترین تصمیم را برای خود و خانواده‌تان بگیرید. انجام یک معامله موفق در این روز، نه تنها منفعت مالی قابل‌توجهی برایتان به ارمغان خواهد آورد، بلکه گامی بلند در جهت تحقق اهداف و آرزوهایتان خواهد بود.

کار و تلاش شما را از رسیدگی به وضعیت سلامتی خود غافل کرده و مواظب‌ خودتان نیستید. از آنجایی که ادامه این رفتار چیزی به غیر از بیماری و مریضی به دنبال ندارد، از امروز بیشتر به فکر سلامتی خود باشید و میان کار و سلامت وجود نازنینتان تعادل برقرار کنید. پول خود را برای انجام کاری سرمایه‌گذاری کرده‌اید، اما امروز از محل این سرمایه‌گذاری ضرری به شما وارد می‌شود. از این اتفاق درس بگیرید و در آینده پولی که با هزارویک‌ زحمت بدست آورده‌اید را با احتیاط بیشتری سرمایه‌گذاری کنید. قصد انجام کار مهمی دارید. با این حال به نفع شماست که این کار را به آینده موکول کنید. در غیر این صورت انجام آن چیزی به‌غیر از شکست برای شما به دنبال نخواهد داشت. به مهمانی یا جلسه کاری مهمی دعوت می‌شوید، در این مراسم با افراد سرشناس و بانفوذی آشنا خواهید شد، این آشنایی را به فال نیک بگیرید و در آینده روی کمک این افراد بانفوذ حساب کنید. محبت خود را به زبان نمی‌آورید و اطرافیان شما را فرد سنگدلی می‌دانند که به کسی عشق نمی‌ورزد. این روحیه را کنار بگذارید و با اطرافیان از در محبت و صمیمیت وارد شوید.   احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و همسر یا عشق ‌زندگی‌تان وجود دارد، به صلاحتان نیست که به این مشاجره دامن بزنید و با گذشت و فروتنی به عشق‌ زندگی‌تان ثابت کنید که انسان بخشنده‌ای هستید و از این مشاجره چیزی به دل نگرفته‌اید.

 

 




فال روزانه فردا اسفند ( چهار شنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ )

کمی به احساسات و عواطف دیگران احترام بگذار. زمانی که با تو صحبت می‌کند، حتی اگر واقعا حواست پرت است سعی کن با جملاتی به او نشان دهی که مثلا توجه کافی را داری. حداقل اینطوری او بین تو با دیوار فرق می‌گذارد.

یک نفر از راه دور یا از اقوام دور منتظر خبرهای خوبی از توست. به زودی روزهای آفتابی و گرمی برایت شروع خواهد شد. به هر حال این روزها روی خط شانس هستی.

برای داشتن روحی آرام و بدنی سالم نیاز است محیط کار یا خانه را آرام و خوشایند کنی. در این صورت در زمان کار و یا استراحت و تفریح آرامش خواهی داشت.

این خیلی خوب است که تو بخشنده هستی و به دیگران از نظر مالی کمک می‌کنی، ولی نباید جوگیر شوی و همه پس‌اندازت را بدهی، چون زمان بی‌پولی کسی مثل تو در اطرافت نیست.

12متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

شاید در گذر زمان، چیزهایی را که زمانی برایتان ارزشمند و حیاتی بوده‌اند، از دست داده باشید. اما افسوس گذشته را رها کنید و به آینده‌ای روشن چشم بدوزید. به یاد داشته باشید که هنوز فرصت جبران بسیاری از کمبودها و اشتباهات وجود دارد. با پشیمانی و سرزنش خود، تنها زمان حال و آینده‌تان را تباه خواهید کرد. امروز، لجبازی و یک‌دندگی نه تنها سودی برایتان به ارمغان نخواهد آورد، بلکه می‌تواند ضررهای جبران‌ناپذیری را نیز به همراه داشته باشد. سعی کنید با ذهنی باز و قلبی پذیرا، به نظرات و دیدگاه‌های دیگران گوش فرا دهید. از تعصبات و باورهای غلط خود دست بردارید و برای یافتن راه‌حل‌های بهتر، با دیگران مشورت کنید. در تعاملاتتان با دیگران، صداقت را سرلوحه کار خود قرار دهید. خودتان را آنگونه که هستید به دیگران نشان دهید و از وانمود کردن شخصیت غیرواقعی پرهیز کنید.به یاد داشته باشید که فریب و ریاکاری، دیر یا زود آشکار خواهد شد و اعتبار و احترام شما را خدشه‌دار خواهد کرد.

شاید در گذر زمان، چیزهایی را که زمانی برایتان ارزشمند و حیاتی بوده‌اند، از دست داده باشید. اما افسوس گذشته را رها کنید و به آینده‌ای روشن چشم بدوزید. به یاد داشته باشید که هنوز فرصت جبران بسیاری از کمبودها و اشتباهات وجود دارد. با پشیمانی و سرزنش خود، تنها زمان حال و آینده‌تان را تباه خواهید کرد. امروز، لجبازی و یک‌دندگی نه تنها سودی برایتان به ارمغان نخواهد آورد، بلکه می‌تواند ضررهای جبران‌ناپذیری را نیز به همراه داشته باشد. سعی کنید با ذهنی باز و قلبی پذیرا، به نظرات و دیدگاه‌های دیگران گوش فرا دهید. از تعصبات و باورهای غلط خود دست بردارید و برای یافتن راه‌حل‌های بهتر، با دیگران مشورت کنید. در تعاملاتتان با دیگران، صداقت را سرلوحه کار خود قرار دهید. خودتان را آنگونه که هستید به دیگران نشان دهید و از وانمود کردن شخصیت غیرواقعی پرهیز کنید.به یاد داشته باشید که فریب و ریاکاری، دیر یا زود آشکار خواهد شد و اعتبار و احترام شما را خدشه‌دار خواهد کرد.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار