فال روزانه چهارشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۱

به گزارش رصد روز ، فال روزانه چهارشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ و فال روز تولد بیست و چهار فروردین و فال روزانه فردا بیست و چهارم فروردین و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می ک...

به گزارش رصد روز ، فال روزانه چهارشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ و فال روز تولد بیست و چهار فروردین و فال روزانه فردا بیست و چهارم فروردین و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.در ادامه فال فردا چهارشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ را می خوانیم.

علت به کما رفتن آرام جعفری

آخرین وضعیت آرام جعفری به روایت خانواده اش

آرام جعفری به کما رفت

تماشاچی خواننده عصر جدید که به فینال رفت

فال روزانه فردا فروردین ( چهارشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ )

 

همه درها را نمی‌توان با کلیدهای عاطفی باز کرد. شاید با این کلید بتوان دریچه قلبها را گشود و به آنها راه یافت اما مغزها و عقل‌ها کلید دیگری می‌طلبد و با احساسات کار درست نمی‌شود.

به وزن و تناسب اندامت اهمیت بده. داشتن یک رژیم غذایی و برنامه دقیق ورزش برای تو مهم است.

به دنبال یک ارتقاء شغلی، مبلغی دریافت می‌کنی که قسمتی از مشکلات مالی‌ات را پوشش می‌دهد.

1متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

سعی کنید که امروز با تغییرات خودتان را هماهنگ کنید. اگر برخلاف مسیر رودخانه حرکت کنید، سرعت تان کمتر و دیرتر به هدف تان خواهید رسید. امروز یک فرصت طلایی در اختیارتان قرار می گیرد تا با آن کسی که دوستش دارید در ارتباط باشید. بهتر است که در بیان احساسات تان صادق باشید تا همه چیز به بهترین شکل ممکن پیش رود. درگیر کاری هستید که برایتان جذاب نیست اما آن را رها نکنید زیرا می تواند آینده روشنی را برایتان رقم بزند. در جمعی آرامش خود را حفظ کنید و از بحث کردن اجتناب کنید، نتیجه اش شما را معذب و پشیمان می کند، حتی اگر حق با شما باشد. در مورد مسئله ای کاری کمی صبور باشید. روسیاهی به ذغال می ماند و همکارتان متوجه اشتباهش می شود. از یک معامله ناراضی هستید، بهتر است با ان کنار بیایید.

 

فال روزانه سه شنبه 23 فروردین 1401

امروز ممکن است احساساتی شوید و تصمیمی غیرمنطقی بگیرید. به نفع شماست به هر قیمتی که شده احساسات خود را کنترل کنید و تصمیمی نگیرید که در آینده پشیمانی شما را به دنبال داشته باشد.  انتظار دارید پولی به دست شما برسد، اما این اتفاق نمی‌افتد و وضعیت مالی خوبی را تجربه نمی‌کنید. از این شرایط درس بگیرید و در آینده بیشتر از همیشه مواظب دخل‌و‌خرج‌تان باشید. عزیز نورسیده‌ای به اعضای خانواده شما اضافه می‌شود و تولد این نوزاد زمینه شادی شما و دیگر اعضای خانواده را فراهم می‌کند.    روحیه انسان‌دوستی دارید و همیشه به فکر کمک به دیگران هستید. این روحیه را ادامه دهید و مطمئن باشید محبتهای شما بدون پاسخ باقی نمی‌ماند. یکی از دوستان قدیمی که مدتی است از وی خبری ندارید امروز به دیدارتان می‌آید.

فال روزانه فردا اردیبهشت ( چهارشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۱)

 

به دنبال خوابها و خیال‌هایی هستی که بسیار دور از دسترس است. هر حادثه‌ای را بهانه می‌کنی تا با خیال‌بافی‌های خود به آن پر و بال بدهی و خود را با آن سرگرم سازی. عشق فقط در داستانها با اسب سفید به سراغ آدمها می‌آید! باید واقع‌بین بود و دست از این خیال‌ها برداشت.

سعی کن با طبیعت انس بیشتری بگیری. زندگی در طبیعت ایده‌آل است و بسیاری از ما از آن محروم هستیم. پس به دامان طبیعت برو و از آن لذت ببر.

اگر در روز بین چهار تا شش فنجان چای یا قهوه مصرف می‌کنی، از حدمجاز فراتر رفته‌ای. کافئین بیش از حد تو را بی‌قرار و عصبی می‌کند

تنوع در کارها بهتر است. داشتن چند کار مهم، تجربه کردن چند موضوع در یک زمان می‌تواند مفید و سودآور باشد. تو استعدادهای زیادی برای متحول کردن اوضاع اقتصادیت داری فقط باید آنها را بشناسی.

2متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

امروز مراقب روابط تان باشید، شما فرد خاکی و راحتی هستید اما همین ویژگی ممکن است که منجر به سوتفاهم شود. حرفی شنیده اید که ناراحت تان کرده و باعث شده خودتان را عقب بکشید اما این راه اشتباه است. بهترین استراتژی برای شما این است که توجهی به حرف های دیگران نکنید و راه خودتان را بروید. اگر دوست دارید که آزاد باشید، این آزادی راحت به دست نمی آید، بنابراین برای آن تا جایی که می توانید تلاش کنید، البته به شرط این که به ضرر فرد دیگری تمام نشود. این همه با خودتان و دیگران کلنجار نروید. از خودگذشتگی نشان دهید تا شیرازه زندگی تان از هم پاشیده نشود. پیشنهاد یک ماموریت به شما خواهد شد که بهتر است آن را بپذیرید. این ماموریت علاوه بر اینکه سفری آرامش بخش است، موجب تمدد اعصابتان می شود و ضمنا سطح معلومات و تجربیات شما را افزایش می دهد.

امروز کودک درونتان بیدار شده و فرصتی برای تفریح و خوش‌گذرانی پیدا می‌کنید. احتمال ضرر شما در کارهای مالی بسیار است. در این شرایط بهتر است دور معامله و عقدقراردادهای تجاری مهم را خط بکشید و هرگونه سرمایه‌گذاری را به آینده موکول کنید. بیش‌از‌حد به مشکلات فکر نکنید و با حضور در کنار اعضای خانواده به آرامش برسید. بیشتر اوقات روز را مشغول کار و تلاش هستید و فرصتی برای رسیدگی به خودتان پیدا نمی‌کنید، اجازه ندهید این روحیه کار شما را به بستر بیماری بکشاند و فرصتی از روز را به خودتان اختصاص دهید و تعادل را میان کار و تفریح حفظ کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌‌تان امروز را به روزی سرشار از خاطره‌های ناب عاشقی تبدیل خواهد کرد.

فال روزانه فردا خرداد (چهارشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۱)

 

باید صبر کنی تا آبهای به جوی بازگردد. در چنین حالتی می‌توانی خودت پیش‌قدم شوی تا مشکلتان حل شود در غیر اینصورت باید از خیر این عشق و علاقه بگذری و به فکر موقعیت دیگری باشی.

تا پایان روز احساس خوشبختی خواهی کرد چون بعضی امور، که فکرت را مشغول کرده بود، روبراه می‌شود. در یک میهمانی خبرهای امیدبخشی خواهی شنید.

این هفته برای تو بسیار پرتلاش خواهد بود. خبرهایی می‌رسد که خوشحال کننده است و وضعیت مالی تو را روبراه می‌کند. خودت و توانایی‌هایت را دست‌کم نگیر و اعتماد به نفس داشته باش.

3متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

امروز در مکالمه تان با فردی، دچار توهم و گیجی می شوید. لازم نیست که در چنین روزی حرف های دیگران را موشکافی کنید. هر چه ساده تر از آنها بگذرید، اعصاب خودتان آرام تر خواهد بود. به زودی حقایق برایتان روشن می شود و ذهن شما هم آرام می گیرد. مسائل مالی ذهن تان را درگیر کرده است اما نگران نباشید زیرا به زودی نتیجه یکی از کارهایتان را خواهید گرفت. در روابط عاطفی تان باز هم رفتارهای گذشته را تکرار می کنید اما خیلی زود هم پشیمان می شوید. از این رو ممکن است فرصت هایی که در مقابل تان قرار می گیرد را از دست دهید. بنابراین بهتر است که امروز بیشتر مراقب رفتارهایتان باشید. دل به کسی یا چیزی که رسیدن به آن محال است نبندید. بیهوده از لذت امروز غافل می شوید. اتفاقی برای تان می افتد که پر از برکت است. از شخصی ترسو که شما را از دست زدن به کاری تازه باز می دارد، فاصله بگیرید و احتمالاتتان را از نو بررسی کنید. دعوتی از شما می شود که بهتر است آن را رد کنید.

فاصله چندانی با موفقیت ندارید به شرط اینکه دست از تلاش نکشید و ناامید نشوید. مطمئن باشید ثروت بادآورده را باد می‌برد و برای افزایش درآمد به فکر راه‌های کارآمد و درست باشید. یکی از اعضای خانواده امروز به کمک شما نیاز دارد، دست این فرد را بگیرید و مطمئن باشید که ایشان کمک شما را به یاد خواهد داشت و در آینده این کمک را جبران می‌کند.  معامله مهمی را در پیش دارید و به نفع‌ شما است که قبل از هرگونه معامله‌ای، یک‌بار دیگر شرایط این معامله را بررسی نمایید. اهمیتی به گذر زمان نمی‌دهید و این وضعیت باعث شده تا اطرافیان از شما جلو بیافتند و دستاورد کمی در زندگی داشته باشید. ادامه این رویکرد اصلاً به صلاح شما نیست و امروز تصمیم بگیرید که با وقت‌شناسی‌ و نظم، زندگی خود را دگرگون کنید.  همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز با انجام کاری به شما ثابت می‌کند که برای خوشنودی‌تان دست به هر کاری خواهد زد.

فال روزانه فردا تیر (چهارشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۱)

 

اختلاف کوچکی با دوست یا همسرت پیش می‌آید که چندان مهم نیست و باید با گفتگو و تفاهم آنرا حل کنی تا به بحران بزرگ و ریشه‌دار تبدیل نشود.

اخبار خوشحال کننده و دیدارهای سودمندی در انتظار توست. روش زندگیت را عوض کن تا از این حالت تنش و التهاب خارج شوی. باید به آینده‌ات امیدوار باشی.

سود فراوانی به دست خواهی آورد به طوری که نمی‌دانی با آن چکار کنی. در این جور مواقع افراد سرکیسه را باز می‌کنند و به ولخرجی روی می‌آورند اما تو باید دوراندیش باشی و به آینده و اهدافت فکر کنی.

4متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

برای فرصتی که از دست رفته است، اشک ریختن و غصه خوردن فایده ای ندارد. اگر نتوانی از گذشته درس بگیری و خود را فراتر از آن ببری، دوباره همان تجربه های تلخ را تکرار خواهید کرد. بنابراین به جای گذشته روی حال تان تمرکز کنید. دوستی خواسته ای از شما داشته که نتوانستید آن را آنطور که باید انجام دهید، شما تلاش تان را کرده اید، بنابراین غصه نخورید و احساس گناه نکنید. مطمئن باشید که طرف مقابل تان نیز آن را درک خواهد کرد. خبرهای خوبی را در انتهای روز خواهید شنید که خوشی روزتان را به بهترین شکل ممکن تکمیل می کند. در مورد مشکل احساسی تان بپذیرید که گهی زین به پشت و گهی پشت به زین است. همیشه حق با شما نیست، اما شما می توانید همیشه مهربان باشید. این روزها برای شخصی بسیار دلتنگ هستید. دلتنگی دلخوری را کمرنگ می کند. برای تامین بودجه کاری همین امروز اقدام کنید و با شخصی تماس بگیرید.

اجازه ندهید نگرانی‌ها و اضطراب زمینه بیماری شما را فراهم کند. برای رسیدن به آرامش از هم‌صحبتی با دوستان و آشنایان کمک بگیرید. به خاطر داشته باشید که راه افزایش پول و ثروت از میان صرفه‌جویی و پس‌انداز می‌گذرد. اعضای خانواده امروز محبت زیادی به شما خواهند داشت و پشتیبان خوبی برای عبور از مشکلات هستند. این وضعیت را به فال نیک بگیرید و با خیال‌راحت روی پشتیبانی اهل منزل حساب باز کنید. یکی از دوستان قدیمی امروز به دیدارتان می‌آید. برای رسیدن به موفقیت بیشتر از اعتمادبه‌نفس و اراده پولادین خود کمک بگیرید. اجازه ندهید انجام کارهای غیرضروری، وقت‌ باارزشتان را هدر بدهد.  رابطه‌ای که با همسر یا عشق‌زندگی‌تان دارید را سرشار از عشق و صفا کنید.

 

فال روزانه فردا مرداد (چهارشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۱)

 

با یک تماس تلفنی و یا فرستادن یک پیغام یا نامه می‌توانی به او بفهمانی که به فکرش هستی. خاطرات گذشته، همیشه منبع و ذخیره‌ای روحی و معنوی است که باید از آن به خوبی استفاده کرد.

پول و ثروتی بدست می‌آوری اما در نحوه خرج کردن آن باید دقت داشت. این ثروت بادآورده نیست که با بذل و بخشش‌هایت آن را به باد دهی.

5متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

شام موضوعاتی که اهمیت چندانی ندارند را جدی گرفته اید، از این رو روزگار را به کامتان تلخ کرده اید. بهتر است که در این باره تجدید نظر کنید. هر چه زندگی را ساده تر بگیرید، آسان تر برایتان خواهد گذشت. فردی را از زندگی تان بیرون انداخته اید اما حال دوست دارید که با او بار دیگر در ارتباط باشید. اگر هم منطق و هم احساسات تان این کار را تایید می کند، درنگ نکنید. در مورد رفتارهای اطرافیان تان در چنین روزی، بهتر است که دست از قضاوت زود هنگام بردارید. خبری از راه دور به شما می رسد که دلتان را شاد و امیدوارتان می کند. دوستی در اطرافتان بهارش خزان شده، حواستان بیشتر به او باشد و با او صبورتر باشید. در مورد مسئله ای خانوادگی که به شما ربطی ندارد دخالت نکنید و حرفی نزنید که به دردسر بیافتید. دوری از کسی طاقتتان را طاق کرده.

اجازه ندهید ترس و هراس جلوی موفقیت و پیشرفت‌ شما را بگیرد. از امروز زندگی را با جسارت بیشتری دنبال کنید و شک نداشته باشید که فاصله چندانی با موفقیت و پیشرفت ندارید. به حرف افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند گوش کنید. به لحاظ مالی روز حساسی انتظار شما را می‌کشد و بهتر است از هرگونه معامله و سرمایه‌گذاری برحذر باشید. مواظب باشید که احساساتی نشوید و تصمیم نادرستی نگیرید. در غیر این صورت برای همیشه از کاری که امروز انجام داده‌اید پشیمان خواهید ماند.  با افراد مهمی ملاقات خواهید کرد، در این ملاقات چشم و گوش خود را بیشتر از همیشه باز کنید و نکته‌هایی که این افراد با شما در میان می‌گذارند را برای پیشرفت و موفقیت‌ بیشتر به خدمت بگیرید. اهمیت زیادی به همسر یا عشق‌زندگی‌تان می‌دهید و لحظه‌ای از ایشان غافل نمی‌شوید، امروز عشق‌زندگی‌تان به شما ثابت می‌کند که قدردان عشق بی‌پایان شما است و روزی سرشار از عشق و محبت را پشت‌سر خواهید گذاشت. مهمان‌‌ناخوانده‌ای در راه منزل شما است. با آغوش باز پذیرای این مهمان باشید و در مهمان‌نوازی برای این فرد چیزی کم نگذارید.

 

فال روزانه فردا شهریور (چهارشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۱)

 

بیش از حد تحت تاثیر حرفهای این و آن قرار می‌گیری. باید به جای احساسات، عقل و منطق خود را ملاک قرار دهی و با خردمندی تصمیم بگیری به نحوی که اساسی و جدی باشد.

با خوش‌بینی روزت را شروع کن. در این صورت هم با انرژی مثبت به کارهایت می‌پردازی و هم به اطرافیانت انرژی می‌دهی.

به سود مالی می‌رسی که قابل توجه است. شاید بخواهی آنرا برای خود و دوستانت خرج کنی، اما تصمیم عاقلانه‌تر این است که به فکر آینده‌ات باشی و آنرا پس انداز کنی. گاهی اوقات مقداری پس انداز می‌تواند برای روزهای سخت مفید باشد.

6متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

بهتر است که امروز را در خانه بگذرانید و به کارهای خانه نظم دهید. شاید فکر کنید که این کار در حال حاضر بی فایده و وقت گیر است اما پس از آن می فهمید که علاوه بر اطراف تان، ذهن تان نیز نظم و آرامش بیشتری پیدا کرده است. اگر چه شما به سلامتی خود اهمیت می دهید اما شاید بد نباشد که این ماه بیشتر برای آن وقت بگذارید. فردی روی شما تاثیر زیادی گذاشته است اما در برخورد با او مراقب باشید زیرا خط قرمزهایی وجود دارد که نباید آنها را رد کنید. هر چه در این راه عاقلانه تر عمل کنید، بهتر است. در زمینه مالی بهتر است خودتان را با دیگران مقایسه نکنید. برای انجام کاری به شما مهلتی داده شده، زودتر دست به کار شوید و وقت را تلف نکنید. چیزی را به کسی خواهید بخشید. تغییری در زندگی روزمره خود ایجاد کنید تا ایده تازه ای به ذهنتان برسد برای رسیدن به نیتتان عجله نکنید.

روز حساسی را در پیش دارید و تصمیم مهمی باید اتخاذ کنید، اجازه ندهید این شرایط شما را نگران کند و تصمیم نادرستی بگیرید. با فرصت مناسبی برای افزایش درآمد و سود بیشتر روبرو خواهید شد. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و دارایی‌های خود را دوچندان کنید. روحیه سخاوتمندی دارید، اما مواظب باشید که این روحیه زمینه سوءاستفاده اطرافیان را فراهم نکند. امروز اگر حواستان  را جمع نکنید فردی سر شما کلاه خواهد گذاشت. در این شرایط به نفع شماست که شش‌دانگ حواستان را حسابی جمع کنید و روز را بدون هرگونه ضرری به پایان برسانید.   در صحبت با اطرافیان رازنگه‌دار باشید و اسرار زندگی خود را پیش هر کس و ناکسی فاش نکنید. در غیر این صورت دیری نخواهد پایید که رازهای زندگیتان نُقل مجلس هر انجمنی باشد و پیر و جوان از رمز راز شما باخبر شوند. زندگی‌ عاشقانه‌ای دارید و از بودن در کنار همسر یا عشق‌زندگی‌تان لذت می‌برید، این شرایط را به فال نیک بگیرید و به گونه‌ای رفتار کنید تا عشق‌زندگی‌تان نیز از بودن در کنار شما راضی و خوشنود باشد.

فال روزانه فردا مهر (چهارشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۱)

 

پس از یک دوره قهر و جدال دوره‌ای می‌رسد که در آن عشق و آشتی حرف اول را می‌زند. زندگی نیز چون یکسال چند فصل دارد و بدون این فصلها دچار رکود خواهد شد.

باید ورزش را جدی گرفت و از مصرف چیزهایی که سلامتی تو را تهدید می‌کند جدا خودداری کرد.

از امروز باید برای فردایت برنامه‌ریزی کنی. کسی که طبق یک برنامه حرکت کند به دور از هرگونه خیالبافی، به اهداف خود می‌رسد.

7متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

تا زمانی که احساسات خود را بیان نکنید، دیگران نمی توانند از راز دل شما باخبر باشند. بنابراین در چنین روزی هر چه در دل دارید را به زبان بیاورید. صداقت کلید موفقیت شما خواهد بود. آنچه امروز بدان احتیاج دارید، اندکی استراحت است. کارهای زیادی برای انجام دارید اما بهتر است که آنها را به تعویق بیندازید. تمام نشانه ها حاکی از آن است که در خانه ماندن امروز به نفع شماست، پس بدون نگرانی روز خود را آنطور که دلتان می خواد و به آرامش می رسید، سپری کنید. هر تیری که می اندازید به سنگ می خورد و نمی توانید به مراد دلتان دست پیدا کنید. این روزها گاهی برای تفریح کارهایی می کنید که خیلی زود هم پشیمان می شوید. شما فکر نمی کردید که راه عشق اینقدر سخت باشد. رفتارتان را مرور کنید گمشده ی خود را می یابید. از گذشته تان درس بگیرید و اشتباهاتتان را تکرار نکنید.

اجازه ندهید مشکلاتی که با آنها روبرو هستید شما را ناامید کند و در اولین فرصت نیروی لازم برای مبارزه با مشکلات را بدست آورید.  بار سنگین مشکلات را به تنهایی بر دوش نکشید و از آشنایان کمک بگیرید. امروز شرایطی مهیا می‌شود تا کار دشواری که مدت‌ها است انجام آن را به تعویق انداخته‌اید به سرانجام برسانید. در بیرون از منزل ممکن است مشاجره‌ای میان شما و فردی در بگیرد، در نتیجه برای این‌که این مشاجره روز شما را خراب نکند، اجازه ندهید بحث‌و‌جدل شما با این فرد ادامه پیدا کند و به هر قیمتی که شده این مشاجره را ختم به خیر کنید.  همسر یا عشق‌زندگی‌‌تان امروز حسابی سرش شلوغ است و فرصتی برای شما ندارد.

فال روزانه فردا آبان (چهارشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۱)

 

با احساسات دیگران نمی‌شود بازی کرد. کسی که با آتش بازی می‌کند خودبخود طعمه آن خواهد شد. شاید تو در این باره حق داشته باشی اما هر کاری عواقبی دارد که باید آنرا در نظر داشت.

در خود انرژی فوق‌العاده‌ای می‌بینی. دوست داری کارهای زیادی بکنی اما نمی‌دانی چه کاری در درجه اول قرار دارد. باید آن را در بهترین راهی که تشخیص می‌دهی صرف کنی تا موفق گردی.

کمی لبخند و تفریح در این برهه از زمان برای تو لازم است. می‌توانی انرژی خود را در کنار کار و تلاش به تفریح و سرگرمی هم اختصاص دهی. اما به خاطر داشته باش که زیاده‌روی نکنی چون به ضررت خواهد بود.

اوضاع مالی تو همچنان روال عادی خود را دارد اما با کمی تلاش و کوشش و حوصله بیشتر می‌توانی تحولی در وضعیت مادی خود ایجاد کنی.

8متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

مشکلی ذهن شما را درگیر و شما را گوشه گیر کرده است. اما این راه درستی نیست که در پیش گرفته اید. بهتر است به دیگران اعتماد کنید و راه حل آن را به آنها واگذار کنید. برای رسیدن به اهداف تان، قدم هایتان را محکم تر بردارید تا تغییرات بزرگ تری در زندگی تان رخ دهد. امروز زمان خوبی برای بستن قرار داد یا امضا کردن برگه ای نیست. بنابراین هر قول و قراری را به فردا موکول کنید. مطمئنا نتایج بهتری خواهید گرفت. مسیر همیشگی تان را تغییر بدهید یا غذای تازه ای درست کنید تا در رفتارتان تغییر تازه ای که به دنبالش هستید ایجاد شود. کسی از شما رنجیده که بهتر است دل او را به دست آورید. در مورد خواسته تان از دریچه عقل و منطق به موضوع نگاه کنید تا بتوانید به زندگی لبخند بزنید. درحال حاضر تغییر شغل به صلاحتان نیست.

بار مشکلات را به تنهایی به دوش نکشید و مشکلاتی که دارید را با یکی از دوستانِ باتجربه خود درمیان بگذارید.  شرایطی را برای رفاه و آسایش بیشتر اعضای منزل فراهم نمایید.  دزدی در کمین مال شما نشسته و امروز اگر چشم چپ کنید، اموالتان به سرقت می‌رود. فردی که ضرری به شما وارد کرده، امروز پشیمانی‌اش را اعلام می‌کند. به روی خطای این فرد چشم بپوشید و بزرگواری خود را به ایشان ثابت کنید. کارهای زیادی دارید، اما وقت کافی برای انجام این کارها فراهم نمی‌شود. به فکر مشارکت برای انجام کار جدیدی افتاده‌اید و می‌خواهید سرمایه‌تان را در کار جدیدی با فردی شریک شوید، امروز بهترین زمان برای آغاز این مشارکت است و مطمئن باشید از شراکتی که امروز آغاز می‌کنید، متحمل ضرری نخواهید شد. رهسپار مسافرت هستید و بار سفر بسته‌اید، در این مسافرت احتمال گم شدن لوازم شما وجود دارد، در نتیجه تا می‌توانید مواظب لوازم سفر باشید و اجازه ندهید سهل‌انگاری و حواس‌پرتی این مسافرت را به کام شما تلخ کند. همسر یا عشق‌زندگی‌تان مانند فرشته دور سر شما می‌چرخد و چیزی از عشق و محبت برای‌تان کم نمی‌گذارد. این رفتار را پیش خودتان نگذارید و عشق‌بی‌پایان خود را نثار وی کنید.

فال روزانه فردا آذر (چهارشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۱)

 

رفته رفته این اختلاف حل خواهد شد. گذر زمان به هر دو طرف نشان خواهد داد که تندروی بیشتر به آنها آسیب می‌رساند. از این رو هر دو سرعقل آمده و با هم آشتی می‌کنند.

به زودی اتفاقاتی می‌افتد که تو را شادمان می‌کند. حالا نوبت آسایش و آرامش به وجود آمده پس از آن لذت ببر.

تنبلی را از خود دور کن. با ورزش و مطالعه بیشتر می‌توان فعال‌تر از همیشه باشی.

موفقیت خوبی در زمینه مسائل مالی و اقتصادی بدست می‌آوری. کسی که موفق‌تر است، رقیبان و حسودان بیشتری هم خواهد داشت. بدون توجه به آنها به کار خودت ادامه بده.

9متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

شما اخیرا استرس های زیادی را تجربه کرده اید اما کاری از دست تان بر نمی آید. تنها چیزی که به آن نیاز دارید، گذر زمان است. بهتر است که برای مدتی همه چیز را رها کنید تا زمان خودش گره از کارتان بگشاید. اگر در میان دوستان تان مشکلی به وجود آمده، خودتان را کنار بکشید. دخالت شما ممکن است سوتفاهم هایی را بوجود آورد که به صلاح تان نیست. برای خرید چیزی دست دست می کنید، هر چه زودتر وارد عمل شوید، سود بیشتری نیز به دست خواهید آورد. پذیرای مسافر یا میهمانی خواهید بود. مدتی که او در کنارتان است لحظه های خوبی را سپری خواهید کرد که برای هردویتان خاطره خواهد شد. در مورد مسئله کاری از گروهی که قدرتان را نمی دانند فاصله بگیرید، نادانی دیگران از ارزش های شما کم نمی کند. شخصی دوستتان دارد و همه حرکات شما را زیر نظر دارد.

کارهای زیادی برای انجام‌دادن دارید اما خسته نخواهید شد. پولی برای پس‌انداز کنار گذاشته‌اید، اما امروز مجبور می‌شوید این پول را خرج کنید. از خرج کردن این پول اصلاً نگران نشوید و در آینده با کار و تلاش بیشتر، جای خالی پولی که امروز خرج می‌کنید را پر نمایید.  فرصتی برای ملاقات با افراد باتجربه پیدا می‌‌کنید. ارتباط با این افراد را به رابطه‌ای بلندمدت تبدیل کنید و کوله‌بار تجربه‌هایتان را پربارتر کنید.  کار یا تجارت مهمی در پیش دارید و مواظب باشید که در انجام این کار مهم، احساساتی نشوید و با عقل و منطق تصمیم بگیرید.  همسر یا عشق‌زندگی‌تان رعایت حال شما را نمی‌کند و با گفتار و رفتارش، زمینه ناراحتی‌تان را فراهم کرده است. امروز زمان مناسبی است تا در این خصوص با عشق‌زندگی‌تان صحبت کنید و از ایشان درخواست کنید که فکری به حال این رفتار بردارد.

فال روزانه فردا دی (چهارشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۱)

 

اطرافیانت به تو سفارش می‌کنند که بهترین راه را انتخاب کنی اما تو همچنان لجباز و یک‌دنده‌ای!! به چه قیمتی می‌خواهی حرفت به کرسی بنشیند؟!

وضعیتی پیش می‌آید تا بتوانی یک یا چند تن از دوستان قدیمی را که مدتی از آنها بی‌خبر بودی، ملاقات کنی. فکر یک سفر مدتی است ذهنت را به خود مشغول کرده. به زودی مقدمات آن فراهم می‌شود.

باید در آرامش به خوردن غذا مشغول باشی چون داشتن استرس و یا کار پرمشغله و راه رفتن در هنگام غذا خوردن، نه تنها هیچ نفعی برایت ندارد بلکه ممکن است سلامتی‌ات به خطر بیفتند.

تو هم مثل دیگران آرزوی موقعیت اقتصادی بهتر را داری اما در این معامله، آنها خواسته‌های زیادی از تو دارند و تو نمی‌توانی به تنهایی به یک به یک آنها پاسخ دهی پس بهتر است به جای قبول همه کارها با هم یک یا دو قسمت را به دست گیری تا از بتوانی جوابگو باشی.

10متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

اگر کاری را آغاز کرده اید، بهتر است که آن را هر چه زودتر به اتمام برسانید. کارهای نیمه کاره تنها از شما انرژی می گیرد. امروز استرس و تنش های زیادی را در ارتباط با دیگران تحمل خواهید کرد. بنابراین هر چه وقت تان را در تنهایی بگذارید، اعصاب تان هم آرام تر است. ایده هایی در مورد رابطه عاطفی تان در سر دارید که می تواند تغییرات موثری را در رابطه عاطفی تان ایجاد کند. اگر در مورد اجرای آنها شک دارید، بهتر است که هر چه زودتر شک و دودلی تان را دور بریزید و وارد عمل شوید. جسارت در چنین روزی به کمک شما خواهد آمد. مبلغی یا هدیه ای کوچک دریافت می کنید که خوشحالتان می کند و نظرتان را در مورد مسئله ای عوض می کند. این روزها از دست شخصی بسیار ناراحتید و از عصبانیت دائم با خودتان حرف می زنید. اما به روی شخص مقابلتان نمی آورید. برای یک تصمیم گیری کاری یا تحقیقاتی به سراغ شما خواهند آمد.

انسان آرامی هستید و همیشه از حاشیه‌ها دوری می‌گیرید، این رویکرد امروز به کمک شما می‌آید و به رغم اینکه مشکلات زیادی در اطرافتان وجود دارد، آرامشِتان را حفظ خواهید کرد. یکی از اطرافیان به شما کمک می‌کند و شرایط افزایش درآمد‌تان را مهیا خواهد کرد. درک و تفاهم متقابلی میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان وجود ندارد و این وضعیت روز‌به‌روز فاصله میان شما را بیشتر کرده است، قبل از اینکه این شرایط کار شما را به جدایی بکشاند، در اولین فرصت با عشق‌زندگی‌تان صحبت کنید و فکری برای افزایش درک و تفاهم متقابل بردارید.  روز مناسبی را برای گسترش دامنه کار و تجارت خود آغاز کرده‌اید و برنامه‌هایی که برای گسترش کار در نظر دارید را امروز انجام دهید. علاقه‌ای به بودن در کنار اعضای خانواده نشان نمی‌دهید و فرد محبوبی درمیان اعضای خانواده نیستید، دوری از خانواده به صلاح شما نیست و امروز فرصتی را برای بودن در کنار اهل منزل اختصاص دهید و از امروز به بعد، رفتاری مهربانانه را با آنها در پیش بگیرید.

فال روزانه فردا بهمن (چهارشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۱)

 

در روابط‌تان مراقب باشید. تو فرد خاکی و راحتی هستی، اما ممکن است اطرافیان اینطور استنباط نکنند و از روی حسادت و یا به هر دلیلی برایت دردسرهایی درست کنند.

به زودی شاهد بعضی تغییرات هیجان انگیز و مثبت در زندگی‌ات خواهی شد. به مسافرتی دعوت میشوی که خاطرات شیرینی برایت دربر دارد.

اگر بیش از حد احساس استرس می‌کنی شاید به ایجاد تغییراتی در نوع زندگی و یا شیوه برخوردت با استرس نیازمندی. بهتر است بین وظایف کاری، مسئولیت‌ها و اوقات فراغتت تعادل برقرار کنی.

پس از مدتی رکود اقتصادی دوباره اوضاع روبراه می‌شود و پول نسبتا خوبی بدست می‌آوری. به زودی مقداری پول از دست می‌دهی اما نگران کننده نیست.

11متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

این روزها زیاد از حد به فکر پول درآوردن هستید و همین موضوع تمام انرژی و وقت شما را گرفته و بدتر از همه عصبی تان کرده است. بهتر است که امروز را روی صندلی راحتی تان بنشینید و کمی ذهن تان را خالی کنید. شما احتیاج به امنیت دارید و آن را جز در کنار خانواده و دوستان تان پیدا نخواهید کرد. بنابراین زمانی را برای گذراندن با آنها خالی کنید. پس از مدتی خواهید دید که زندگی تان چقدر لذت بخش تر از قبل خواهد شد، حتی با درآمدی کمتر. در مورد مسئله ای احساسی شما به اندازه کافی نصیحت شنیده اید حالا وقت عمل است، اگر دقیق باشید و روی اصول پیش بروید، مطمئنا می توانید به نیت تان برسید. فکر می کنید به دلیل کمبود مالی تمام درها به رویتان بسته شده و این روزها دائم دنبال راه چاره می گردید.

با کار و تلاش بیش‌ازحد، سلامتتان را به خطر نیندازید. به فکر انجام کار و کاسبی جدیدی هستید و می‌خواهید با این تجارت جدید، شرایط را برای افزایش درآمد و سود بیشتر مهیا کنید، امروز فرصت مناسبی دست می‌دهد تا به این فکر جامه عمل بپوشانید و برای تامین سرمایه‌ لازم جهت اجرای این کار جدید، از دوستان و آشنایان کمک بگیرید. احتمال زیادی وجود دارد که یکی از اطرافیان امروز از در ناراحتی و دلخوری با شما وارد شود. به صلاح شما نیست که با این فرد جروبحث کنید. گفته‌‌های ایشان را به باد فراموشی بسپارید و رفتار وی را تحویل نگیرید. امروز عاشق می‌شوید و تنهایی‌های‌ شما به پایان می‌رسد. دستاورد چندانی در زندگی‌ ندارید و به فکر موفقیت‌های بیشتر هستید، در چنین شرایطی بهتر است با افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند مشورت نمایید و راه‌و‌چاه موفقیت را از آنها جویا شوید. به فکر خرید کالایی افتاده‌اید و امروز بهترین زمان برای خرید این کالا است، این خرید را انجام دهید و از کالایی که خریداری می‌کنید کمال استفاده را ببرید. خبری فرخنده به دست شما می‌رسد و این خبر زمینه شادی شما و اعضای خانواده را فراهم خواهد کرد.

 

فال روزانه فردا اسفند (چهارشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۱)

 

دوستی که با تو سر ناسازگاری داشته پشیمان شده و به فکر جبران رفتارش است. بهتر است تو هم او را ببخشی و مسائل گذشته را پیش نکشی.

بزودی از یک کار و یا خوش قلبی‌ات نتیجه می‌گیری. هدایا و یا مقداری پول به دستت می‌رسد که باعث خوشحالی‌ات می‌شود.

باید از تازه‌ترین سبزیجات و میوه‌ها استفاده کنی و از جایی خرید کنی که مواد غذایی‌اش سالم و تازه باشد. نوع مواد غذایی که مصرف می‌کنیم با سلامتی بدن رابطه مستقیم و بسیار نزدیکی دارد.

مراقب اعمال و رفتارت باش. کوچکترین خطا می‌تواند برای تو توبیخ مالی به همراه خواهد داشت.

12متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

امروز همه چیز به نظر منظم می رسد و شما هم از این که توانستید برنامه هایتان را به خوبی پیش ببرید خوشحالید. از این رو بهتر است که امروز را به استراحت سپری کنید و به خودتان پاداش دهید. به زودی کاری انجام می دهید که نه تنها اعتماد به نفس خودتان را بالا می برد، بلکه در نگاه دیگران نیز قدرتمندتر از قبل دیده خواهید شد. البته یادتان باشد که در هر راهی آهسته اما پیوسته قدم بگذارید در غیر این صورت زود خسته می شوید. فرصت خوبی ست تا در مورد موضوعی که ذهن تان را درگیر کرده با شریک زندگی تان صحبت کنید. کمی بیشتر صبور باشید که کار دنیا به کامتان می شود. اسرارتان را فاش نکنید، این شیوه عاقلانه ای است. از شما لغزشی سر زده که خود را خجالت زده می بینید. بهتر است به جای سرزنش مداوم خودتان همین حالا برای جبران تلاش کنید. ماهی را هر وقت از آب بگیرید تازه است. مرادتان رواست. نذرتان را ادا کنید.

بیش‌از‌حد کار می‌کنید و این وضعیت سلامت شما را به خطر انداخته است. کمی به خودتان استراحت دهید و مواظب سلامت وجود نازنینتان باشید. مدتی است که پولی را برای انجام کاری سرمایه‌گذاری کرده‌اید، امروز خبر خوشی از این سرمایه‌گذاری به دستتان می‌رسد و باخبر می‌شوید که سود سرشاری روانه حساب‌های بانکیتان خواهد شد. یکی از دوستان یا آشنایان امروز با تقدیم هدیه‌ای غیرمنتظره، شما را حسابی شگفت‌زده خواهد کرد.  مشکلی که سر راه‌تان قرار می‌گیرد را با تدبیر پشت‌سر بگذارید. عازم سفری هستید و مشکلی برای این سفر در سر راه شما وجود ندارد، اما ممکن است در حین سفر ولخرجی کنید و ثبات مالی‌تان را از دست بدهید. در نتیجه سفری کم‌خرج را در پیش بگیرید و شش‌دانگ حواس‌تان را برای مدیریت هزینه‌های این سفر جمع‌کنید. امروز متوجه خواهید شد که همسر یا عشق‌زندگی‌تان از چیزی که فکرش را می‌کنید بیشتر دوست‌تان دارد.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار