فال روزانه چهارشنبه ۴ مهر ۱۴۰۳

فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.

به گزارش رصد روز،  فال روزانه  چهارشنبه ۴ مهر  ۱۴۰۳  و فال روز تولد ۴ مهر ماه و فال روزانه فردا چهارم مهر ماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند. فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.در ادامه فال فردا ۴ مهر ۱۴۰۳ را می خوانیم.

فال روزانه فردا فروردین ( چهار شنبه ۴ مهر ۱۴۰۳ )

کسی که برعکس جریان حرکت می‌کند باید عواقب آنرا نیز پذیرفته باشد. تو دوست داری آزاد و رها باشی و این آزادی براحتی بدست نمی‌آید.

در خصوص توصیه های اجتماعی فردا نوشته شده است : می‌توانی نامه‌ای برای یک دوست عزیز بفرستی. هرچند امروزه این رسم برافتاده و جایش را به تماس تلفنی و ایمیل داده اما نوشتن یا خواندن یک نامه لذت دیگری دارد. هم تو را سرذوق می‌آورد و هم دوستت را خوشحال می‌کند.

 

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : باید برای تغییر دادن وضعیت اقتصادیت از هیچ کوششی دریغ نکنی و به خودت اعتماد داشته باشی.

1متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

سفری را آغاز کرده‌اید که به شما فرصت رشد و تحول را خواهد داد. ممکن است در ابتدای این مسیر با چالش‌ها و موانعی روبرو شوید، اما ناامید نشوید. این موانع تنها بخشی از روند طبیعی پیشرفت هستند. مهم‌ترین نکته این است که با صبر و حوصله به راه خود ادامه دهید. به خودتان فشار نیاورید و سعی کنید تعادل را در همه امور زندگی‌تان حفظ کنید. هم‌اکنون شرایط برای شما بسیار مساعد است و فرصت‌های خوبی برایتان فراهم شده است. به خصوص اگر به دنبال عشق و رابطه هستید، چشمان خود را به روی فرصت‌های جدید بگشایید. ممکن است فردی خاص وارد زندگی‌تان شود که به شما حس آرامش و امنیت بدهد. اگر متاهل هستید، خبرهای خوش مالی در انتظار شماست که می‌تواند تغییرات مثبتی را در زندگی‌تان ایجاد کند. همچنین، به ظاهر و آراستگی خود اهمیت دهید. اولین برداشتی که دیگران از شما دارند، بر اساس ظاهر شما شکل می‌گیرد. در مورد نگرانی‌هایی که ذهن شما را مشغول کرده‌اند، سعی کنید آرامش خود را حفظ کنید. اغلب اوقات، نگرانی‌ها بزرگ‌تر از آن چیزی هستند که در واقعیت هستند. به خودتان اعتماد داشته باشید و به آینده امیدوار باشید.

از ورزش دوری گرفته‌اید و این وضعیت سلامت شما را به خطر انداخته است. قبل از اینکه کم‌تحرکی برای شما دردسر درست کند، از امروز فرصتی را برای ورزش کنار بگذارید و اجازه ندهید کسالت و بیماری، سلامت وجود نازنین‌تان را به خطر بیندازد. میان شما و فردی مشاجره‌ای در می‌گیرد، اما این دعوا ختم به خیر خواهد شد. از این شرایط درس بگیرید و در آینده به گونه‌ای رفتار کنید تا کسی از شما بدی به دل نگیرید. از لحاظ مالی افزایش درآمدی را تجربه می‌کنید. اجازه ندهید این افزایش درآمد شما را مغرور کند و به خاطر داشته باشید که همیشه باید پولی را برای روز مبادا کنار بگذارید.   توجه بیشتری به اعضای خانواده اختصاص دهید و حسابی مواظب‌شان باشید. امروز همسر یا عشق ‌زندگی‌تان رفتار ناپسندی می‌کند و با این رفتار قلب شما را می‌شکند، در اولین فرصت با عشق ‌زندگی‌تان صحبت کنید و دلیل این رفتار ناپسند را جویا شوید. کاری که مدت‌ها انجام آن به تعویق افتاده است، امروز با کمک همکاران به پایان می‌رسد. شرایطی مهیا می‌شود تا حسابی با خودتان خلوت کنید و به آرامش برسید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و برای روزهای شلوغ آینده، انرژی لازم را کسب کنید.  به رغم اینکه همیشه احترام دوستان و آشنایان را نگه می‌دارید، امروز کسی از رفتار شما ناراحت می‌شود. این ناراحتی را از دل ایشان بیرون کنید و به وی ثابت نمایید که قصد بی‌احترامی نداشتید.




فال روزانه فردا اردیبهشت ( چهار شنبه ۴ مهر ۱۴۰۳ )

تخیلات مثل ریسمان درازی است که هر چه می‌کشی پایانی ندارد. خود را از این تخیلات رها کن و واقع‌بین باش. کسی را که دوست داری، دچار توهم نکن. با او شفاف و روراست باش.

در خصوص توصیه های اجتماعی فردا نوشته شده است : رفتن به همراه یکی از اعضای خانواده یا دوستانت به یک گالری یا موزه می‌تواند لحظات خوشی را برایت به وجود بیاورد.

 

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : یک بحران کوتاه مالی در پیش داری. مانعی ندارد اگر در این راه از دوستانت کمک بگیری، اگر آنها آمادگی کمک به تو را داشته باشند. به هر حال جایی برای نگران شدن نیست و این مشکل خیلی زود رفع خواهد شد.

2متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

امروز روز خوبی برای شماست. تصمیماتی که امروز می‌گیرید، می‌توانند مسیر زندگی‌تان را تغییر دهند. به جای اینکه صرفاً به منطق تکیه کنید، به احساسات خود نیز توجه کنید. گاهی اوقات قلب ما راهنمای بهتری برای ماست و می‌تواند ما را به سمت انتخاب‌های درست هدایت کند. یکی از دوستان شما با خبر مسرت‌بخشی به سراغتان خواهد آمد که می‌تواند تغییرات مثبتی را در روابط عاطفی‌تان ایجاد کند. این خبر می‌تواند آغازی برای یک فصل جدید و پر از عشق و شادی در زندگی‌تان باشد. به خودتان و توانایی‌هایتان اعتماد داشته باشید. شما فرد بااستعدادی هستید و شایسته بهترین‌ها هستید. در زمینه مالی نیز، اتفاقات مثبتی در انتظار شماست. ممکن است فرصت‌های جدیدی برای کسب درآمد پیش روی شما قرار گیرد. اما مراقب باشید که با وسوسه‌های لحظه‌ای، دستاوردهای خود را از دست ندهید. قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری یا تصمیم مالی، به خوبی فکر کنید و برنامه‌ریزی دقیق داشته باشید. به یاد داشته باشید که موفقیت حاصل تلاش و پشتکار است. با صبر و حوصله و برنامه‌ریزی دقیق، می‌توانید به همه اهداف مالی خود برسید. امروز، روز شماست. از این فرصت استفاده کنید تا به رویاهایتان نزدیک‌تر شوید.

خبر فرخنده‌ای به دست شما می‌رسد. این خبر را با دوستان و اعضای خانواده درمیان بگذارید و لحظه‌های شادی را تجربه کنید. به دام عشق گرفتار شده‌اید و در عشق محبوبی می‌سوزید، به همین دلیل امروز می‌خواهید کار را یکسره کنید و عشق‌تان را به معشوق ابراز نمایید، اما روز خوبی را برای ابراز عشق انتخاب نکرده‌اید و اگر نمی‌خواهید معشوق دست رد به سینه شما بزند، ابراز عشق را به آینده موکول نمایید. احتمال ایجاد دلخوری میان شما و فردی وجود دارد. بیشتر از همیشه مواظب رفتار خود باشید و حرفی نزنید که دلخوری به دنبال داشته باشد. روحیه مهربانی دارید و همیشه به کمک به دیگران فکر می‌کنید، اما در این کار زیاده‌روی می‌کنید و گاهی اواقات به‌رغم اینکه اطرافیان نیازی به کمک شما ندارند به اصرار می‌خواهید به آنها کمک کنید. این وضعیت باعث شده تا اطرافیان به این فکر باشند که شما به جای کمک، قصد فضولی در زندگی آنها را دارید. ادامه این رویکرد اصلا به صلاح نیست و در اولین فرصت این اخلاق را کنار بگذارید. رازهای زیادی را از همسر یا عشق ‌زندگی‌تان پنهان کرده‌اید و احتمال زیادی وجود دارد که یکی از این رازها امروز برملا شود و زمینه‌ای برای مشاجره میان شما و همسر یا عشق‌ زندگی‌تان ایجاد نماید.




فال روزانه فردا خرداد ( چهار شنبه ۴ مهر ۱۴۰۳ )

اتفاقاتی می‌افتد که تو را دوباره تو را امیدوار و خوش‌بین خواهد کرد. تو دوستدار زندگی هستی اما نباید خود را به رویاهای دور و دراز سرگرم سازی. زندگی را از هم اکنون باید شروع کرد و غم فرداها را نخورد.

 

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : به شرط آنکه اعتماد به نفس خوبی داشته باشی، شهرت و ثروت در دسترس تو خواهد بود. این اعتماد به نفس با خودخواهی و غرور فرق می‌کند. باید با استفاده از استعداد و توانمندی‌های خود آینده‌ات را بسازی.

3متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

امروز احتمالاً با افرادی برخورد خواهید کرد که ناخواسته انرژی منفی خود را به شما منتقل می‌کنند. این انرژی‌های منفی می‌توانند روحیه شما را تحت تأثیر قرار داده و بر تصمیم‌گیری‌هایتان تأثیرگذار باشند. به همین دلیل، از ارتباط با افرادی که باعث ناراحتی یا اضطراب شما می‌شوند، اجتناب کنید. وقت خود را با افرادی بگذرانید که به شما انگیزه می‌دهند، شما را حمایت می‌کنند و باعث رشد شخصی شما می‌شوند. شما ذاتاً فردی مهربان و دلسوز هستید و همیشه به فکر دیگران هستید. این ویژگی ارزشمندی است که شما را از دیگران متمایز می‌کند. با این حال، به نظر می‌رسد که در یکی از روابطتان، شک و تردیدهایی به وجود آمده است. این شک و تردید می‌تواند ریشه در دلایل مختلفی داشته باشد، مانند اطلاعات ناقص، سوءتفاهم یا حتی حسادت. مهم است که به این احساسات خود توجه کنید و سعی کنید ریشه آن‌ها را پیدا کنید. بلاتکلیفی در مورد این رابطه، می‌تواند انرژی زیادی از شما بگیرد و شما را از رسیدن به آرامش درونی باز دارد. اگر مدتی است به فکر تغییر وسیله نقلیه‌تان هستید، امروز زمان مناسبی برای این کار است. ستاره‌ها نشان می‌دهند که ممکن است پیشنهادهای بسیار خوبی برای خرید یا فروش خودرو به شما برسد.

مشکلی که گرفتار آن هستید به خوبی و خوشی برطرف می‌شود. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و با آرامش ‌خاطر زندگی را دنبال کنید. مصرف خوراکی‌های مضر و ناسالم را کنار بگذارید و سبک‌زندگی سالمی در پیش بگیرید.  ایده‌های جدید و سودآوری به ذهن شما می‌رسد. این ایده‌ها را جدی بگیرید و در اولین فرصت به آن‌ها جامه عمل بپوشانید. عشقی غیرمنتظره در انتظار شماست و طعم شیرین عشق و محبت را تجربه خواهید کرد، اما این عشق دیری نمی‌پاید و آتش آن زودتر از چیزی که فکرش را بکنید خاکستر خواهد شد. کسی که دشمن شماست نقشه‌های شومی برای شما کشیده‌. اجازه ندهید این فرد نقشه‌های شوم خود را عملی کند و در اولین فرصت حسابش را کف دستش بگذارید. کار عقب‌افتاده‌ای دارید و مدتی است که از زمان انجام این کار گذشته، این وضعیت امروز برای شما دردسر درست می‌کند و اطرافیان شما را برای انجام‌ندادن این کار سرزنش خواهند کرد. به اطرافیان حق بدهید و از امروز به گونه‌ای کارها را انجام دهید که کاری برای فردا موکول نشود.




فال روزانه فردا تیر ( چهار شنبه ۴ مهر ۱۴۰۳ )

به خاطر برخورد اشتباهت، دچار بحران عاطفی خواهی شد. فعلا برای این موضوع نمی‌توان کاری کرد. باید منتظر بمانی تا ابعاد آن مشخص شود و بعد فکر چاره کنی.

در خصوص توصیه های اجتماعی فردا نوشته شده است : اگر بدانی به دنبال چه هستی و هدفت را مشخص کنی به راحتی به آن می‌رسی. انرژیت را در راه تحقق خواسته‌هایت بکار بگیر و روزی که موفق شوی از خودت راضی و خوشنود خواهی بود.

فردا درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : با استرس و اضطراب، اعصاب و جسم تو را تحلیل می‌رود پس به خودت مسلط باش و اعتماد به نفس داشته باش. صحبت با یک مشاور خوب و باتجربه می‌تواند به تو کمک کند.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : به زودی بحران مالی تمام خواهد شد. گرچه دوره سختی را پشت سر گذاشتی اما همه چیز درحال تغییر است و روزهای خوبی پیش روی توست.

4متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

در رابطه عاطفی خود با چالش‌هایی روبرو شده اید و احساس ناامیدی می‌کنید. اما نگران نباشید، گفتگویی صریح و صادقانه با پارتنرتان می‌تواند به شما کمک کند تا به درک بهتری از یکدیگر برسید و مشکلاتتان را حل کنید. از طرف دیگر، امروز ممکن است اعضای خانواده‌تان درخواست‌هایی از شما داشته باشند که با خواسته‌ها و اولویت‌های شخصی شما همسو نباشد. در حالی که احترام به خانواده و بزرگ‌ترها از اهمیت بالایی برخوردار است، اما نباید اجازه دهید که آن‌ها بر تصمیمات شما تأثیر بگذارند. هر فردی حق دارد که زندگی خود را بر اساس خواسته‌ها و ارزش‌های شخصی‌اش شکل دهد. بنابراین، مهم است که به احساسات خود توجه کنید و به نیازهایتان پاسخ دهید. یکی از دوستانی که مدتی است از او بی‌خبر بودید، ممکن است به طور ناگهانی با شما تماس بگیرد. ممکن است در ابتدا تمایلی به برقراری مجدد ارتباط نداشته باشید، به خصوص اگر دلخوری‌هایی بینتان وجود داشته باشد. احساسات متناقضی ممکن است در شما ایجاد شود: از یک سو، کنجکاوی برای دانستن اینکه چه اتفاقاتی برای دوستتان افتاده است، و از سوی دیگر، احساسی از تردید و احتیاط. قبل از هر تصمیمی، بهتر است به دلایل قطع رابطه قبلی و همچنین دلایل تمایل فعلی‌تان برای برقراری مجدد ارتباط فکر کنید.

غصه‌های زیادی در دل دارید و احساس افسردگی می‌کنید. اجازه ندهید این احساس وخیم‌تر شود. چاره‌ای برای ناراحتی‌های خود بیندیشید و بار غصه‌هایتان را زمین بگذارید. خوراکی‌های ناسالم را کنار بگذارید و به رژیم‌غذایی سالم پایبند باشید. روحیه مردم‌داری دارید و اطرافیان را به خود جذب می‌کنید، امروز از این روحیه برای رسیدن به موفقیت‌های بیشتر استفاده کنید. همسر یا عشق ‌زندگی‌تان امروز را به یکی از عاشقانه‌ترین روزهای زندگی شما تبدیل می‌کند. پاسخگوی محبت ایشان باشید و عشقی دوطرفه را تجربه کنید. کار ناتمامی دارید که انجام آن را به تعویق انداخته‌اید. در اولین فرصت این کار ناتمام را به پایان برسانید. تمرکز بیشتری به هدف‌های خود داشته باشید و مطمئن باشید که با موفقیت فاصله چندانی ندارید.  روحیه انسان‌دوستی دارید، اما به اطرافیان مهر نمی‌ورزید. این رویکرد باعث شده تا اطرافیان بر این باور باشند که شما آن‌گونه که باید و شاید آن‌ها را دوست ندارید. ادامه این شرایط به صلاح شما نیست. از امروز به خودتان قول دهید که محبت بیشتری به اطرافیان داشته باشید و مهربانی خود را ابراز کنید.




فال روزانه فردا مرداد ( چهار شنبه ۴ مهر ۱۴۰۳ )

در شرایطی قرار گرفتی که تحت نظر هستی. هر کاری که بکنی، فورا به چشم می‌آید و دیده می‌شود. باید مراقب رفتار و کردارت باشی و خطایی مرتکب نشوی چون اتفاق بزرگی در انتظار توست.

در خصوص توصیه های اجتماعی فردا نوشته شده است : دوران خوبی برای توسعه روابط و آشنا شدن با افرادی جدید است. تو می‌توانی روابط خوب و مستحکمی برقرار کرده و و از آنها بهره‌مند شوی. به زودی خبرهای تازه‌ای می‌رسد.

 

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : از نظر اقتصادی باید دوراندیش باشی. بخصوص در این ایام باید حساب دخل و خرجت را داشته باشی تا دچار بحران نشوی. باید با افکار منفی به شدت مبارزه کنی.

5متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

غصه‌های زیادی در دل دارید و احساس افسردگی می‌کنید. اجازه ندهید این احساس وخیم‌تر شود. چاره‌ای برای ناراحتی‌های خود بیندیشید و بار غصه‌هایتان را زمین بگذارید. خوراکی‌های ناسالم را کنار بگذارید و به رژیم‌غذایی سالم پایبند باشید. روحیه مردم‌داری دارید و اطرافیان را به خود جذب می‌کنید، امروز از این روحیه برای رسیدن به موفقیت‌های بیشتر استفاده کنید. همسر یا عشق ‌زندگی‌تان امروز را به یکی از عاشقانه‌ترین روزهای زندگی شما تبدیل می‌کند. پاسخگوی محبت ایشان باشید و عشقی دوطرفه را تجربه کنید. کار ناتمامی دارید که انجام آن را به تعویق انداخته‌اید. در اولین فرصت این کار ناتمام را به پایان برسانید. تمرکز بیشتری به هدف‌های خود داشته باشید و مطمئن باشید که با موفقیت فاصله چندانی ندارید.  روحیه انسان‌دوستی دارید، اما به اطرافیان مهر نمی‌ورزید. این رویکرد باعث شده تا اطرافیان بر این باور باشند که شما آن‌گونه که باید و شاید آن‌ها را دوست ندارید. ادامه این شرایط به صلاح شما نیست. از امروز به خودتان قول دهید که محبت بیشتری به اطرافیان داشته باشید و مهربانی خود را ابراز کنید.

انسان مردم‌داری هستید و قدر دوستان و آشنایان را می‌دانید، این روحیه امروز به کمک شما می‌آید و برای حل مشکلی که با آن روبرو شده‌اید از دوستان و آشنایان کمک بگیرید. اهل تفریح و خوش‌گذرانی هستید و اهمیت زیادی به کار نمی‌دهید. قبل از اینکه این روحیه شما را به دردسر بیندازد، زندگی را جدی بگیرید و در کنار تفریح، اهمیت بیشتری برای کار و تلاش قائل شوید. یکی از اعضای خانواده به دستاورد مهمی در زندگی رسیده ‌است و امروز به دلیل رسیدن به این دستاورد، از وی قدردانی می‌شود. در اولین فرصت این موفقیت را به ایشان تبریک بگویید و به وی ثابت نمایید که این موفقیت‌ها زمینه افتخار و سربلندی شما را فراهم کرده است. مدت‌هاست که آرزوی دیرینه‌ای در دل دارید، امروز سایه همای سعادت بر سر شما میفتد و این آرزوی دیرینه تحقق پیدا می‌کند.  در کنار کارهای روزمره که همیشه انجام می‌دهید، کارهای غیرمنتظره دیگری نیز دارید و سرتان حسابی شلوغ خواهد شد. اما اصلا نگران نباشید چرا که انرژی لازم را برای به پایان رساندن کارهای امروز پیدا می‌کنید.  مدتی است که دستی به سر و رویتان نکشیده‌اید و خوش‌تیپ نکرده‌اید. امروز زمان مناسبی است تا خودتان را تحویل بگیرید و با خرید چند دست لباس شیک و زیبا، حسابی خوش‌تیپ کنید.




فال روزانه فردا شهریور ( چهار شنبه ۴ مهر ۱۴۰۳ )

نباید وقت گرانبهای خود را به مسائل بیهوده و نزاع‌های بی‌حاصل با کسی که ارزش تو را نمی‌داند، هدر دهی. باید به فکر تغییر این اوضاع باشی و با کسی معاشرت کنی که قدر تو را بداند.

 

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : ممکن است با بحران مالی مواجه شوی پس باید خودت را برای مقابله با آن آماده کنی. بهتر است جلوی خطاهای کوچک و بزرگت را بگیری تا زودتر این بحران بگذرد.

6متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

مسئله‌ مهمی ذهن‌تان را به خود مشغول کرده، اما نگران نباشید، چرا که کائنات برای شما خبرهای خوبی به همراه دارد. به‌زودی تغییرات مثبتی در زندگی‌تان رخ خواهد داد که این مسئله را حل خواهند کرد. این تغییرات ممکن است به شکل یک کمک غیرمنتظره از سوی فردی خاص باشد. این فرد نقش مهمی در حل مشکل شما ایفا خواهد کرد. پس سعی کنید ارتباط خود را با این فرد حفظ کنید و قدر محبت و کمک‌های او را بدانید. به رابطه عاطفی خود اهمیت بیشتری دهید. با تقویت پیوند عاطفی با فردی که دوستش دارید، می‌توانید از حمایت و پشتیبانی او بهره‌مند شوید و بر مشکلات زندگی بهتر غلبه کنید. احساس می‌کنید که صدای شما به اندازه کافی شنیده نمی‌شود. اطرافیانتان در درک نیازها و علایق شما کوتاهی می‌کنند و این می‌تواند احساس تنهایی و ناامیدی را در شما تقویت کند. سعی کنید با صراحت، نیازهای خود را با دیگران در میان بگذارید. این دوره گذرا است و روزهای بهتری در انتظار شماست. امروز شاید وسوسه شوید تا سوالاتی را مطرح کنید که از قبل می‌دانید پاسخ منفی خواهند داشت. این می‌تواند از روی کنجکاوی، تایید طلبی یا حتی به عنوان یک راه برای ایجاد تنش باشد. اما پیش از آنکه این سوال‌ها را بپرسید، لحظه‌ای مکث کنید و به عواقب احتمالی آن بیندیشید.

ذهن آشفته‌ای دارید و همیشه نگران هستید، در اولین فرصت‌ کارهایتان را مرتب کنید و شرایط آشفتگی ذهنی را از بین ببرید. انسان ولخرجی هستید و خرج‌های شما با دخل‌تان برابری نمی‌کند، به همین دلیل وضعیت مالی خوبی ندارید. از این وضعیت درس بگیرید و در آینده به جای ولخرجی، به فکر پس‌انداز و صرفه‌جویی باشید و شرایط مالی خود را ثبات بیشتری دهید.  فردی که ضرری به شما وارد کرده، امروز پشیمانی‌اش را اعلام می‌کند. به روی خطای این فرد چشم بپوشید و بزرگواری خود را به ایشان ثابت کنید. مدت زیادی است که میان شما و یکی از نزدیکان مشاجره‌ای درگرفته و با ایشان قهر کرده‌اید. امروز زمان مناسبی است که کینه‌توزی را کنار بگذارید و از در صلح و دوستی با این فرد وارد شوید. فرد سرشناس و بانفوذی سر راه‌تان قرار خواهد گرفت. رابطه خود را با این فرد تقویت کنید و در آینده برای پیشرفت‌های بیشتر از ایشان کمک بگیرید. مدتی است که دستی به سر و رویتان نکشیده‌اید و خوش‌تیپ نکرده‌اید. امروز زمان مناسبی است تا خودتان را تحویل بگیرید و با خرید چند دست لباس شیک و زیبا، حسابی خوش‌تیپ کنید. از جانب یکی از همسایه‌ها یا همکاران در محل‌کار، ضرری به شما وارد می‌شود. از این اتقاق درس بگیرید و در آینده بیشتر مواظب دارایی‌های خود باشید.




فال روزانه مهر

به این سرگردانی باید پایان داد. راه و هدفت را مشخص کن. در اینصورت تکلیف تو با دیگران و تکلیف دیگران با تو روشن خواهد شد و روابط عاطفیت سروسامان می‌گیرد.

 

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : این بحران مالی گذرا خواهد بود. بنابراین یاس و نومیدی را از خود دور کن، چون شرایط همیشه بر علیه تو نخواهد بود. فرصت‌های بهتری می‌آید که تو انتظارش را داشتی.

7متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

اگر مدت‌هاست درگیر حل مشکلات عاطفی خود هستید و منتظر فرصتی مناسب برای ایجاد تغییر بوده‌اید، امروز آن روز است. به جای اینکه در انتظار معجزه بمانید، دست به کار شوید و قدم‌های عملی بردارید. شاید در ابتدا انگیزه‌ای برای این کار نداشته باشید اما به یاد داشته باشید که گاهی اوقات، بزرگ‌ترین تغییرات از کوچک‌ترین اقدامات آغاز می‌شوند. احساسات و خواسته‌هایتان را در دل پنهان کرده‌اید و از بیان آن‌ها می‌ترسید. اما امروز، کائنات به شما فرصتی طلایی می‌دهد تا با شجاعت و صداقت، احساسات واقعی خود را با طرف مقابل در میان بگذارید. ممکن است ترس از رد شدن یا ایجاد تنش شما را از این کار باز دارد، اما به یاد داشته باشید که ارتباط صادقانه، پایه و اساس هر رابطه سالمی است فردی که زمانی در زندگی‌تان جایگاه ویژه‌ای داشت، ممکن است دوباره وارد زندگی‌تان شود. شاید بخواهید که در برخورد با او، احساسات سرکوب‌شده‌تان را بروز دهید یا کلمات تندی را به زبان آورید. شاید در آن زمان دلایلی برای ناراحتی‌تان وجود داشت، اما با گذشت زمان، ممکن است به دیدگاه متفاوتی از آن رویدادها رسیده باشید. به جای اینکه بخواهید گذشته را تغییر دهید، بر حال و آینده تمرکز کنید. سعی کنید با او با مهربانی و احترام برخورد کنید.

امروز فردی قصد آزار و اذیت شما را دارد، اجازه ندهید این فرد به نیت شوم خودش برسد.  نیازمند پولی هستید اما جایی برای نگرانی نیست چرا که امروز از جایی که فکرش را نمی‌‌کنید این پول به دست‌ شما می‌رسد. پولی به دست شما خواهد رسید و این پول زمینه شادی شما و اعضای منزل را فراهم می‌کند. یکی از آشنایان امروز از شما درخواستی دارد که از انجام آن ناتوان هستید. به این فرد قول پوشالی ندهید و از ایشان درخواست کنید توقع کمتری از شما داشته باشد.  فرصتی دست می‌دهد تا دمی با خودتان خلوت کنید و از تنهایی لذت ببرید. شرایطی برای افزایش مهارت‌های شما مهیا می‌شود. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و دامنه مهارت‌های خود را گسترش دهید. مطمئن باشید به هر اندازه که توانمندی‌های بیشتری پیدا کنید، به همان اندازه درآمد شما افزایش می‌یابد.  خبر فرخنده‌ای به دست شما می‌رسد. این خبر را با اطرافیان به اشتراک بگذارید و لحظه‌هایی سرشار از شادی را در کنار دوستن و آشنایان سپری کنید.




فال روزانه فردا آبان ( چهار شنبه ۴ مهر ۱۴۰۳ )

در شرایط تازه‌ای قرار می‌گیری که باید دست به انتخاب جدیدی بزنی. همیشه عاقبت کار را در نظر بگیر و دست به عمل بزن و گرنه ضرر می‌کنی.

در خصوص توصیه های اجتماعی فردا نوشته شده است : یک نفر به رفتار تو چشم دوخته. باید او را خوشحال کنی چون با شاد کردن دلی تا مدتها با خاطره شیرین آن زندگی می‌کنی. خاطرات شیرین بهترین پشتوانه ماست.

فردا درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : با کمی ورزش و توجه به خوردن و نوشیدنت می‌توانی سلامتی‌ات را تضمین کنی.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : یک حادثه موجب می‌شود تا برنامه‌ای را هرچه زودتر تمام کرده و به سودش برسی. اما مراقب باش که آنرا راحت و بی‌حساب خرج نکنی.

8متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

احساس ناامیدی و عصبانیت نسبت به مشکلاتی که از گذشته برایتان باقی مانده، کاملاً طبیعی است. اما به جای اینکه در این احساسات غرق شوید، سعی کنید انرژی خود را به سمت پیدا کردن راه حل معطوف کنید. توصیه‌های اطرافیانتان را جدی بگیرید، ممکن است آن‌ها دیدگاه‌های ارزشمندی داشته باشند که به شما کمک کنند. خبر خوب این است که به زودی مبلغی پول به دستتان خواهد آمد. شاید این پول، آغاز سرمایه‌گذاری جدیدی باشد، یا به شما اجازه دهد تا بدهی‌هایتان را تسویه کنید، یا حتی برای تحقق یک رویای قدیمی پس‌انداز کنید. این پول را با دقت و آگاهی هزینه کنید تا در آینده پشیمان نشوید. به زودی چیزی را که مدت‌ها به دنبالش بوده‌اید پیدا خواهید کرد.  این کشف، به شما احساس آرامش و رضایت خاطر خواهد داد و به شما نشان می‌دهد که کائنات همیشه در حال همکاری با شماست تا به خواسته‌هایتان برسید. رازی در دل دارید و حالا احساس می‌کنید نیاز دارید آن را با کسی در میان بگذارید. قبل از اینکه این راز را با کسی در میان بگذارید، لحظه‌ای مکث کنید و به این سوال مهم پاسخ دهید: آیا فردی که انتخاب کرده‌اید، واقعاً قابل اعتماد است؟ آیا او می‌تواند راز شما را حفظ کند؟ آیا او می‌تواند با دلسوزی و بدون قضاوت به حرف‌های شما گوش دهد؟

فردی از آشنایان به دستاوردهای شما حسادت می‌کند و چشم دیدن موفقیت‌هایتان را ندارد. حرف‌های این فرد را جدی نگیرید و راه خود در زندگی ادامه دهید.  نگرانی‌های بیش‌از‌حد را کنار بگذارید و به خاطر داشته باشید که کاری از دست شما برای حل تمامی مشکلات دنیا بر‌نمی‌آید. هزینه‌ای هنگفت را برای تحصیل خود یا یکی از اطرافیان باید خرج کنید. جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که این فرد محبت شما را نادیده‌ نخواهد گرفت و در اولین فرصت آن را جبران می‌کند. روز خوبی را برای عاشقی آغاز کرده‌اید، اجازه ندهید این روز بدون عشق و محبت به پایان برسد و برنامه‌های عاشقانه‌ای برای عشق ‌زندگی‌تان ترتیب دهید و به ایشان ثابت نمایید که از همیشه بیشتر دوستش دارید. انسان متخصص و خبره‌ای هستید و مهارت‌های چشمگیری دارید، اما تاکنون فرصتی برای نمایش این مهارت‌ها بدست نیاورده‌اید و این وضعیت زمینه ناراحتی و افسردگی شما را فراهم کرده‌است. جایی برای ناراحتی وجود ندارد چرا که امروز فرصتی دست می‌دهد تا توانایی‌های خود را به رخ اطرافیان بکشید و به آنها ثابت نمایید که چند مرده حلاج هستید.  ذهن آشفته‌ای دارید و تمرکز لازم را برای انجام کارهای دشوار از دست می‌دهید. اجازه ندهید این روحیه ادامه پیدا کند. از امروز با ورزش و کارهای آرامش‌بخش، تمرکز بیشتری پیدا کنید.




فال روزانه فردا آذر ( چهار شنبه ۴ مهر ۱۴۰۳ )

بی‌ملاحظه به دیگران اعتماد می‌کنی. شاید این کار نشانه حسن نیت تو باشد. اما باید مراقب بود که دیگران از این رفتار سوء استفاده نکنند. چون همه نیت خوبی ندارند.

در خصوص توصیه های اجتماعی فال روزانه فردا نوشته شده است : نامه یا خبری می‌رسد که بسیار خوشحال کننده خواهد بود. زمان آن رسیده که یاس و ناامیدی را از خود دور کنی و برای آینده خود را آماده سازی. روزهای بهتری در انتظار تو خواهد بود.

فردا درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : این ناهماهنگی در خوردن غذا به سلامتی‌ات لطمه می‌زند و تو این را نمی‌دانی. قبل از اینکه لطمه بیشتری به بدنت بزنی برنامه غذایی‌ات را تغییر بده.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : مطمئن باش هیچ اتفاق خارق‌العاده‌ای نخواهد افتاد. در واقع این تو هستی که باید این بار سنگین مسئولیت‌ها را بر دوش گرفته و تا مقصد برسانی. در پایان پاداش غیرمنتظره‌ای دریافت خواهی کرد.

9متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

امروز روز مناسبی برای بازنگری در اهداف و آرزوهایتان است. با خودتان صادق باشید و به آنچه که واقعاً می‌خواهید در زندگی به دست آورید، تمرکز کنید. برای رسیدن به این اهداف، اولویت‌بندی کنید و هر آنچه که باعث حواس‌پرتی‌تان می‌شود را کنار بگذارید. روح جستجوگر شما مشتاق تجربه‌های جدید و هیجان‌انگیز است و فرصت‌هایی برای شما مهیا شده تا این حس کنجکاوی را ارضا کنید. شاید کشف یک سرگرمی جدید، آشنایی با افراد متفاوت، یا سفر به مکانی ناشناخته، شما را به هیجان بیاورد. اما در کنار این جستجوهای بیرونی، به روابط عاطفی‌تان نیز توجه داشته باشید. امروز ممکن است وسوسه شوید که تصمیمات عجولانه‌ای در مورد زندگی عاشقانه‌تان بگیرید. قبل از هر اقدامی، کمی تامل کنید و از تصمیمات آنی پرهیز کنید. امروز ممکن است با فردی جدید آشنا شوید که دیدگاه‌ها، علایق و ارزش‌های مشترکی با شما داشته باشد. این دوستی جدید می‌تواند به زندگی شما طراوت و انرژی ببخشد. این فرد ممکن است همکار، همکلاسی، یا حتی کسی باشد که به طور اتفاقی در یک رویداد اجتماعی با او آشنا می‌شوید. با آغوش باز از این دوستی جدید استقبال کنید و اجازه دهید این رابطه به مرور زمان عمیق‌تر و قوی‌تر شود.

امروز بوسیله دوستان و آشنایان با فرد سرشناس و مهمی آشنا می‌شوید و گفتگویی میان شما و این فرد ایجاد خواهد شد. سخن‌های این فرد تاثیر زیادی روی شما می‌گذارد، در نتیجه حرف‌های ایشان را آویزه‌ گوش کنید و در آینده همیشه به یاد گفته‌های این فرد باشید. روز خوبی را در پیش ندارید و هزینه‌ گزافی روی دست‌ شما قرار می‌گیرد. اجازه ندهید این اتفاق، روز شما را خراب کند. از این پیشامد درس بگیرید و در آینده با پس‌انداز و صرفه‌جویی، ثبات مالی بیشتری داشته باشید.  آتش عشقی سوزان به جان شما افتاده و خواب و خیال را از شما ربوده‌ است. این شرایط را تحمل کنید و مطمئن باشید دیری نخواهد پایید که به وصال یار برسید. از هر انگشت شما هنری می‌بارد و انسان هنرمندی و خلاقی هستید، اما اطرافیان به استعداد شما پی‌نبرده‌اند و کسی قدر استعدادتان را نمی‌داند. این وضعیت ادامه پیدا نخواهد کرد و امروز فردی که دستی در دنیای هنر دارد با شما آشنا خواهد شد و شرایط را برای ابراز هنر و توانایی‌های شما ایجاد می‌کند. به خودتان وعده‌داده‌اید تا فرصتی از امروز را به انجام کارهای دلخواه بپردازید و حسابی تفریح کنید. امروز این فرصت فراهم می‌شود، از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و حسابی تفریح کنید. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و یکی از آشنایان وجود دارد. اجازه ندهید این مشاجره بالا بگیرید و قائله را ختم به‌خیر کنید.




فال روزانه فردا دی ( چهار شنبه ۴ مهر ۱۴۰۳ )

بهتر است به جای پرداختن به رویاهای زیبا اما غیرممکن به واقعیت‌های موجود توجه کنی. درست است که این واقعیات تلخ و دشوار به نظر می‌رسد اما تو پیروزی‌ات را از متن همین واقعیت‌ها می‌یابی.

در خصوص توصیه های اجتماعی فردا نوشته شده است : با یک مسافرت کوتاه می‌توانی روحیه‌ای پرنشاط تر از همیشه داشته باشی. با شادی و نشاط تو اطرافیان هم خوشحال خواهند بود.

فردا درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : رکود و رخوت موجب افسردگی می‌شود و روح را فرسوده و ناتوان می‌کند. باید هر از گاهی با یک ابتکار تازه این حال و هوا را عوض کنی.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : از کارمند هستی، در محیط کاری وظایفی پیش می‌آید که تو را گرفتار خواهد کرد. باید مراقب باشی که انجام این وظایف تو را از مسئولیت‌های فردی و خانوادگی‌ات باز ندارد.

10متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

اگر احساس می‌کنید که کنترل همه امور از دست‌تان خارج شده است، نگران نباشید؛ جریان زندگی به گونه‌ای پیش خواهد رفت که بهترین نتیجه را برای شما به همراه داشته باشد. بی‌تابی و اضطراب شما در این روزها به حدی رسیده است که حتی اطرافیانتان را نیز نگران کرده است. اما یادتان باشد که شما فرد قوی و توانمندی هستید و در طول زندگی خود بر چالش‌های بسیار سخت‌تری غلبه کرده‌اید. این بی‌قراری و نگرانی، می‌تواند مانع از آن شود که به خوبی به مسائل نگاه کنید و تصمیمات درستی بگیرید. سعی کنید کمی آرامش خود را حفظ کرده و به گذشته نگاهی بیندازید. به یاد بیاورید که در گذشته نیز با موقعیت‌های مشابهی روبرو شده‌اید و توانسته‌اید با موفقیت از آن‌ها عبور کنید. این تجربه‌های ارزشمند، به شما یاد می‌دهند که هر سختی، پایانی دارد و این دوران نیز مانند هر دوران دیگری، گذرا خواهد بود. شاید یک حرف بی‌جا، یک رفتار ناخواسته، یا حتی یک سوءتفاهم کوچک، باعث ایجاد دلخوری و نارحتی شما نسبت به شریک زندگی‌تان شده باشد. به جای اینکه این احساسات را در خود نگه دارید و اجازه دهید ریشه بدوانند، بهتر است با شریک زندگی‌تان روراست باشید و دلخوری خود را با او در میان بگذارید.

دور خوراکی‌های ناسالم را خط بکشید و با رژیم‌غذایی سالم و مفید، سلامت‌ خود را تضمین کنید. ورشکستگی در کمین شماست و اگر بیشتر از همیشه به فکر صرفه‌جویی و پس‌انداز نباشید، دیری نخواهد پایید که مشکلات مالی شما را از پا در بیاورند. غصه‌ای به جان شما افتاده و ناراحت هستید. اجازه ندهید این غصه، زمینه ناراحتی شما را فراهم کند. با انجام کارهای آرامش‌بخش، غصه‌ها را کنار بگذارید و روز را با شادکامی به پایان برسانید. به کمک هوش و ذکاوت سرشاری که دارید، یک سروگردن بالاتر از دیگران قرار بگیرید. شرایطی مهیا می‌شود تا کار خلاقانه‌ای که مدت‌هاست به فکر انجام آن هستید را آغاز نمایید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و خلاقیت خود را به رخ دوستان و اطرافیان بکشید.  آتش عشق بیشتر از همیشه در دلتان شعله‌ور شده و برنامه‌هایی ترتیب داده‌اید تا عشق‌ سوزان خود را نثار همسر یا عشق ‌زندگی‌تان کنید، مطمئن باشید که عشق ‌زندگی‌تان نیز در عشق شما می‌سوزد و روز خوبی را برای عاشقی انتخاب کرده‌اید.




فال روزانه فردا بهمن ( چهار شنبه ۴ مهر ۱۴۰۳ )

تاکید و پافشاری تو در بعضی از کارها زیان‌آور است. در زندگی باید انعطاف داشت و خونسرد بود. باید اجازه بدهی تا زمینه‌های لازم برای مسائلی که ذهنت را مشغول کرده، آماده شود.

در خصوص توصیه های اجتماعی فردا نوشته شده است : هدیه و یا سوغاتی‌هایی در راه داری. مقداری پول بصورت هدیه به حسابت واریز خواهد شد. پذیرایی و میهمانی عده‌ای به عهده توست که برایت بسیار سرگرم‌کننده خواهد بود.

فردا درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : استراحت به موقع و برنامه‌ریزی شده میتواند به تو شادابی و سلامتی بدهد. با سرگرم کردن خود، استفاده از تعطیلات، تمرین تکنیکهای آرامش دهنده و رفتن به سفرهای تفریحی می‌توانی سرزندگی و سلامتی را به خودت هدیه بدهی.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : از جایی که اصلا فکرش را نمی‌کردی پولی به تو می‌رسد که در این موقعیت برای مفید خواهد بود ولی مراقب باش که بی‌دلیل خرج نشود.

11متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

امروز، توجه ویژه‌ای به وضعیت مالی خود داشته باشید. شاید وسوسه شوید که به دنبال خریدهای لذت‌بخش و غیرضروری بروید، اما توصیه می‌شود که ولخرجی نکنید. این روزها، زمانی مناسب برای سرمایه‌گذاری و پس‌انداز است. جوانی، فصلی است که هرگز تکرار نمی‌شود.به جای اینکه در آینده گم شوید و از لذت امروز غافل بمانید، سعی کنید در لحظه زندگی کنید. هر روز فرصتی تازه برای خلق خاطرات شیرین و یادگیری چیزهای جدید است. با دوستان و خانواده وقت بگذرانید، به دنبال علایق خود بروید، سفر کنید و تجربه‌های جدیدی کسب کنید. این روزها، فرصتی است برای کشف استعدادهای نهفته در وجودتان و شکوفایی آن‌ها. از این دوران به بهترین شکل ممکن استفاده کنید و آینده‌ای روشن برای خود بسازید. امروز فرصتی است تا در روابط خود تجدید نظر کنید. افرادی که تنها در روزهای خوش همراه شما هستند، شاید آنقدرها هم که فکر می‌کنید دوست و همراه واقعی شما نباشند. وقت و انرژی ارزشمندتان را صرف افرادی کنید که در هر شرایطی کنار شما هستند و به جای اینکه درگیر مشکلات دیگران شوید، روی حل مشکلات شخصی خودتان تمرکز کنید. اگر کسی با داستان‌های غم‌انگیز به سراغتان آمد، با صداقت و صراحت احساسات خود را به او بگویید!!

روحیه پر حرفی دارید و وقت خود را با صحبت‌های بی‌فایده، تلف می‌کنید. امروز زمان مناسبی است که این روحیه را کنار بگذارید. وقت خود را با انجام کارهای بیهوده تلف می‌کنید. ادامه این روحیه چیزی به غیر از اتلاف عمر برای شما به دنبال ندارد. از امروز زندگی را جدی بگیرید و به یاد داشته باشید که وقت طلاست.  در اولین فرصت برنامه‌ای برای گردش و تفریح بچینید و با حضور در کنار دوستان و آشنایان غم و غصه‌ها را دور بریزید. معامله‌ای در پیش دارید و نقشه‌های زیادی برای سودآوری بیشتر کشیده‌اید، اما بهتر است این معامله را با چشم‌بسته انجام ندهید و یک‌بار دیگر جوانب مختلف آن را بررسی نمایید، در نهایت پس از بررسی‌های مختلف و مشورت با اطرافیان، معامله‌ای را انجام دهید که جایی برای ضرر در آن وجود نداشته باشد. تمایلی به حضور در جمع ندارید و تنهایی را ترجیح می‌دهید، امروز بخت با شما یار است چرا که فرصتی برای تنهایی پیدا خواهید کرد. این فرصت را به فال نیک بگیرید و تا می‌توانید با خودتان خلوت کنید. اتفاق ناگواری در زندگی شما رخ می‌دهد. اجازه ندهید این اتفاق، زمینه افسردگی‌تان را فراهم کند. غمی که به وجود نازنینتان نشسته را با فردی که سنگ صبور شماست، مطرح کنید و بار ناراحتی‌ها را زمین بگذارید.




فال روزانه فردا اسفند ( چهار شنبه ۴ مهر ۱۴۰۳ )

به جای اینکه آسمان و ریسمان به هم ببافی و خودت را گول بزنی، بهتر است با واقعیت‌ها روبرو شوی و از اطرافیان و دوستانت شناخت دقیق‌تری داشته باشی.

در خصوص توصیه های اجتماعی فال های فردا نوشته شده است : خبر خیلی خوش می‌شنوی. یک مسافرت در پیش داری. خواسته قدیمی‌ات برآورده می‌‌شود و مقداری پول و یا یک هدیه به دستت می‌رسد.

فردا درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : وقتی می‌بینی بی‌حوصله و عصبی هستی و تمایل به انجام هیچ کاری را نداری بهتر است بخوابی. خواب هم برای سلامتی روح خوب است و هم جسم.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : روشی که در پیش گرفته‌ای خوب است. با این روش به آرامی و قدم به قدم به اهداف خود می‌رسی و وضعیت اقتصادی خود را تغییر می‌دهی.

12متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

امروز روز برداشت محصول تلاش‌های طولانی‌مدت شماست. پروژه‌ای که با امید و انگیزه فراوان آغاز کرده‌بودید، حالا به ثمر نشسته و درهای جدیدی را به روی شما گشوده است. پیشنهادهای جذابی که دریافت می‌کنید، نشانه موفقیت و استعداد شماست. این فرصت، یک اتفاق معمولی نیست؛ بلکه یک نقطه عطف در زندگی‌تان است که به ندرت تکرار می‌شود. پس با درایت و هوشمندی از آن بهره‌برداری کنید. چه به دنبال پیشرفت شغلی باشید، چه به دنبال تحقق رویای شخصی، امروز روز شماست. تمام کائنات با شما هم‌سو شده‌اند تا به اهدافتان برسید. امروز فرصتی مناسب برای بازنگری در روابط خانوادگی است. ممکن است درگیر مسئله‌ای شده باشید که دیدگاه شما درباره‌اش بسیار قاطع است. اما پیش از آنکه قضاوت نهایی را انجام دهید، سعی کنید نگاهتان را گسترده‌تر کنید و ماجرا را از دیدگاه سایر اعضای خانواده نیز بررسی کنید. همیشه حق با یک نفر نیست و ممکن است دیدگاه‌های دیگری نیز وجود داشته باشد که به همان اندازه معتبر و قابل احترام باشند. شاید با پاسخی مبهم یا نامشخص از سوی کسی که به او پیشنهادی داده‌اید مواجه شوید. این سکوت یا پاسخ غیرمستقیم ممکن است شما را نگران یا ناامید کند، اما عجله نکنید و قضاوت زودهنگام نکنید. شاید طرف مقابل به زمان بیشتری برای فکر کردن نیاز داشته باشد یا دلایل شخصی برای تأخیر در پاسخگویی داشته باشد.

امروز روز برداشت محصول تلاش‌های طولانی‌مدت شماست. پروژه‌ای که با امید و انگیزه فراوان آغاز کرده‌بودید، حالا به ثمر نشسته و درهای جدیدی را به روی شما گشوده است. پیشنهادهای جذابی که دریافت می‌کنید، نشانه موفقیت و استعداد شماست. این فرصت، یک اتفاق معمولی نیست؛ بلکه یک نقطه عطف در زندگی‌تان است که به ندرت تکرار می‌شود. پس با درایت و هوشمندی از آن بهره‌برداری کنید. چه به دنبال پیشرفت شغلی باشید، چه به دنبال تحقق رویای شخصی، امروز روز شماست. تمام کائنات با شما هم‌سو شده‌اند تا به اهدافتان برسید. امروز فرصتی مناسب برای بازنگری در روابط خانوادگی است. ممکن است درگیر مسئله‌ای شده باشید که دیدگاه شما درباره‌اش بسیار قاطع است. اما پیش از آنکه قضاوت نهایی را انجام دهید، سعی کنید نگاهتان را گسترده‌تر کنید و ماجرا را از دیدگاه سایر اعضای خانواده نیز بررسی کنید. همیشه حق با یک نفر نیست و ممکن است دیدگاه‌های دیگری نیز وجود داشته باشد که به همان اندازه معتبر و قابل احترام باشند. شاید با پاسخی مبهم یا نامشخص از سوی کسی که به او پیشنهادی داده‌اید مواجه شوید. این سکوت یا پاسخ غیرمستقیم ممکن است شما را نگران یا ناامید کند، اما عجله نکنید و قضاوت زودهنگام نکنید. شاید طرف مقابل به زمان بیشتری برای فکر کردن نیاز داشته باشد یا دلایل شخصی برای تأخیر در پاسخگویی داشته باشد.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار