فال روزانه یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳

فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود

به گزارش رصد روز، فال روزانه  یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳  و فال روز تولد ۱۸ شهریورماه و فال روزانه فردا هجدهم شهریورماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند. فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.در ادامه فال فردا ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ را می خوانیم.

فال روزانه فردا فروردین ( یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ )

تو در بین دوستانت محبوب هستی. این مساله‌ای آشکار است و خودت هم آن را می‌دانی. اما همین محبوبیت، حسادت‌هایی را برمی‌انگیزد. پس باید مراقب باشی.

در خصوص توصیه های اجتماعی فردا نوشته شده است : حواست را جمع کن چون همین روزها شانس در خانه‌ات را به صدا درمی‌آورد. مشکل ذهنت را مشغول کرده که به خوبی و خوشی تمام می‌شود. یک نفر از اعضای سالمند خانواده در مسئله مهمی کمکت می‌کند.

فردا درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : این روزها عصبانی و پرخاشگر شده‌ای. فشار کار و بعضی از مشکلات دردسرآفرین اعصاب تو را به هم ریخته است. با عصبانیت نمی‌توان کاری از پیش برد. باید با صبر و تامل راه‌حل مناسبی پیدا کرد.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : همه چیز برای رسیدن تو به مقدار قابل توجهی پول مساعد است فقط به تو بستگی دارد که چگونه از توانایی‌هایت استفاده کنی و این پول را بدست آوری.

1متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

امروز، درحالی که ذاتاً فردی اجتماعی هستید و از همراهی دیگران لذت می‌برید، میل شدیدی به خلوت و تنهایی احساس می‌کنید. لیست بلندبالایی از کارها انتظار شما را می‌کشد اما توصیه می‌کنیم فعالیت‌هایی را که نیازمند تمرکز بالایی هستند به روز دیگری موکول کنید. به جای آن، به سراغ کارهایی بروید که روحیه‌تان را بهبود می‌بخشند و حس آرامش را به شما هدیه می‌دهند. برای تقویت روحیه، به دنبال تجربه‌های جدید و هیجان‌انگیز باشید. ممکن است نگرانی‌هایی در مورد از دست دادن دوستی داشته باشید اما مطمئن باشید که این احساسات موقتی هستند و با تغییر شرایط، روابطتان به روال عادی باز خواهد گشت. غصه خوردن و ناله و شکایت هیچ کمکی به شما نخواهد کرد. به‌زودی شخصی وارد زندگی‌تان می‌شود که می‌تواند تکیه‌گاه خوبی برایتان باشد. به او اعتماد کنید و با تلاش و پشتکار به اهداف خود دست پیدا کنید. تجربه‌های گذشته نشان داده که همه دوستی‌ها به سرانجام خوش ختم نمی‌شوند. بهتر است در انتخاب دوستان خود دقت بیشتری داشته باشید. در آینده‌ای نزدیک ملاقاتی مهم خواهید داشت که نتایج بسیار مثبتی برایتان به همراه خواهد داشت.

بر این باور هستید که اعضای خانواده پشتیبان شما نیستند و هوای‌تان را ندارند، اما امروز به مشکلی بر می‌خورید و اهل منزل همه‌جانبه از شما برای حل این مشکل پشتیبانی می‌کنند، از اتفاق امروز درس بگیرید و در آینده شما نیز از هر فرصتی برای حمایت و پشتیبانی از اعضای خانواده استفاده کنید. رهسپار سفری تفریحی یا کاری هستید، این سفر راحت‌تر از چیزی که انتظار دارید به پایان می‌رسد و در حین سفر فرصت‌هایی دست می‌دهد تا تجربه‌های مفیدی را به کوله‌بار تجربه‌های زندگیتان اضافه کنید. امروز فرصتی برای انجام کار دلخواه پیدا می‌کنید تا به لحاظ روحی به آرامش برسید و خودتان را برای روزهای آینده آماده کنید. مهمان‌ ناخوانده‌ای به دیدارتان می‌آید. به رغم اینکه انتظار مهمان را نداشته‌اید، از این مهمان حسابی پذیرایی کنید و به ایشان ثابت نمایید که انسان مهمان‌نوازی هستید.   اهل شوخی و بذله‌گویی هستید اما به خاطر داشته باشید که در شوخی‌ها جانب احتیاط را رعایت کنید و زیاده‌روی نکنید.




فال روزانه فردا اردیبهشت ( یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ )

از طرف کسی برای تو پیغام یا نامه‌ای می‌رسد که تو فکرش را هم نمی‌کردی. تو آنقدر درگیر مسائلت هستی که متوجه پیرامون خود نمی‌شوی و بعضا، کسانی که دوستت دارند را نمی‌بینی. این اتفاق باید تو را نسبت به آینده امیدوار کند.

در خصوص توصیه های اجتماعی فردا نوشته شده است : قدم زدن در هوای باز و پاک مثل ارتفاعات اطراف شهر یا پارکها می‌تواند روحیه‌ات را عوض کند و به تو آرامش و نشاط هدیه کند.

فردا درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : تغذیه درمانی به افزایش کیفیت سلامتی در مقابل بیماری‌ها کمک می‌کند. این بهترین روش حفظ سلامتی بدن است.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : باید در کارهای سخت اراده‌ای قوی و استوار داشته باشی. باید با تغییر اوضاع نابسامان مالی، به اطرافیانت نشان دهی، این تو هستی که قادر به انجام اعمالی شگفت‌انگیز می‌شوی.

2متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

اگر در رابطه عاطفی خود با مشکلاتی مواجه شده‌اید، امروز بهترین روز برای برقراری گفتگویی صادقانه با عشق‌تان است. سعی کنید بر روی خواسته‌هایتان پافشاری بیش از حد نکنید، زیرا ممکن است نتیجه عکس داشته باشد. به جای پیچیده کردن مسائل، سعی کنید با رویکردی ساده و منطقی به آن‌ها نگاه کنید. به‌زودی در محیط کار با فرصت بسیار خوبی مواجه خواهید شد که می‌تواند مسیر شغلی شما را متحول کند البته مجبور خواهید شد برای کسب درآمد بیشتر، کاری را انجام دهید که چندان مورد علاقه‌تان نیست. از نادیده گرفتن رفتارهای نادرست اطرافیان خودداری کنید، زیرا ممکن است آن‌ها را به ادامه این رفتارها تشویق کنید. به افرادی که به توانایی‌های شما شک دارند توجه نکنید، زیرا همه افراد با دیدگاه‌های متفاوتی به مسائل نگاه می‌کنند. به‌زودی پولی به دستتان می‌رسد که به شما کمک می‌کند تا از شر بدهی‌هایتان خلاص شوید و احساس آرامش بیشتری داشته باشید. حس شوخ طبعی شما یکی از نقاط قوت شماست، اما مراقب باشید که با شوخی‌های تند و زننده، به احساسات دیگران آسیب نرسانید.

به اشتباه‌هایی که در گذشته مرتکب شده‌اید، دائم فکر می‌کنید. قبل از اینکه این شرایط زمینه افسردگی شما را فراهم کند، اشتباه‌های خود را فراموش کنید و به خاطر داشته باشید که انسان جایزالخطاست.  برنامه‌ای دقیق و حساب‌شده برای زندگی خود ترسیم کنید و فاصله‌ کشتی زندگی خود را با ساحل آرزو‌ها روزبه‌روز کمتر کنید. یکی از اعضای خانواده امروز رفتار ناپسندی را با شما خواهد داشت. اجازه ندهید این رفتار نادرست روز شما را خراب کند و در اولین فرصت دلخوری خود را به روی این فرد بیاورید.   شرایطی مهیا می‌شود تا حسابی با خودتان خلوت کنید و به آرامش برسید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و برای روزهای شلوغ آینده، انرژی لازم را کسب کنید. فرصتی پیدا می‌کنید تا دستی به روی سر و وضع منزل خود بکشید و کارهای عقب‌مانده را انجام دهید. آتش عشق در دل شما از همیشه شعله‌ورتر شده و احساس می‌کنید که بیشتر از همیشه همسر یا عشق زندگی‌تان را دوست دارید، این احساس را با عشق ‌زندگی‌تان درمیان بگذارید و روزی سرشار از عشق و محبت را تجربه کنید. فرصتی فراهم می‌شود تا با ورزش یا پیاده‌روی، حال‌و‌هوایی تازه کنید و سلامت جسم و جان خود را تضمین نمایید.




فال روزانه فردا خرداد ( یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ )

بیهوده ادای عشاق سینه چاک و یا فیلسوفان سرگشته را درنیاور! چون این افکار و احساسات قابل کنترل است و تو می‌توانی خود را با شرایط زندگی کاملا هماهنگ سازی.

در خصوص توصیه های اجتماعی فردا نوشته شده است : کسی را که در انتظارش بودی، ملاقات می‌کنی و یا یک فرصت طلایی بدست می‌آوری. پس سعی کن از این فرصت استفاده کنی.

فردا درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : کار زیاد و سخت به سلامتی‌ات آسیب می‌رساند. کار کردن بدون در نظر گرفتن مراقبتهای کافی و یا احتیاط‌های ایمنی می‌تواند حماقت محض باشد!

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : تا زمانی که نتوانی به خودت اعتماد کنی هر روز از نظر اقتصادی نزول خواهی کرد. تردیدهای تو مانع آن می‌شود که بتوانی کاری را در زمان مناسب آن انجام دهی. باید هر کاری را سروقت انجام داد تا نه تنها ضرر نکنی بلکه برای سودآور باشد.

3متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

امروز ممکن است با چالشی بزرگ و پیچیده روبه‌رو شوید که در ابتدا غیرقابل حل به نظر برسد. در این شرایط، حفظ آرامش و روحیه مثبت از اهمیت بالایی برخوردار است. حتی اگر در حال حاضر راه حلی برای مشکل خود پیدا نمی‌کنید، نگران نباشید؛ زیرا به زودی شرایط تغییر خواهد کرد و شما روزهای بهتری را تجربه خواهید کرد. در مسائل عاشقانه، بهتر است دیدگاه خود را نسبت به روابط تغییر دهید و از محدودیت‌ها و قضاوت‌های ذهنی دست بردارید. اگر در رابطه عاطفی خود احساس نزدیکی نمی‌کنید، شاید زمان آن رسیده که ابتکار عمل را به دست بگیرید. به جای انتظار کشیدن برای اینکه شریک زندگی‌تان قدمی بردارد، شما خودتان تلاش کنید تا صمیمیت و ارتباط را در رابطه برقرار کنید. اگر مجرد هستید، به‌زودی با فردی آشنا می‌شوید که تمام ویژگی‌های مورد نظر شما را دارد. مراقب باشید که رازهای خود را با افراد ناشناس در میان نگذارید، زیرا ممکن است از آن‌ها سوءاستفاده شود. در انتخاب دوستان جدید، حتماً نظر خانواده‌تان را نیز جویا شوید و با هر کسی به راحتی ارتباط برقرار نکنید.

گرفتاری‌های خود را به تنهایی تحمل نکنید و بار مشکلات خود را با اعضای خانواده به اشتراک بگذارید.  بیشتر از همیشه به فکر تامین رفاه و آسایش اعضای خانواده باشید. اعضای خانواده را سرزنش نکنید و اجازه مشارکت در تصمیم‌های مهم زندگی به آنها بدهید. موقعیت مالی جدیدی را در پیش‌رو دارید و در کنار سودی که از این موقعیت مالی نصیبتان می‌شود، شور و نشاط زیادی را تجربه می‌کنید. این شرایط را به فال نیک بگیرید و اهل منزل را در شادی‌های خود سهیم نمایید. اتفاق غیرمنتظره‌ای در زندگی‌تان رخ می‌دهد. این اتفاق ممکن است در نگاه اول ناراحت‌کننده به‌نظر برسد، با این حال غم به دل خود راه ندهید زیرا در نهایت همه‌چیز به نفع شما تمام خواهد شد. روحیه مهربانی دارید و اطرافیان را همیشه از محبت خود بی‌نصیب نگذاشته‌اید. امروز شرایطی برای ابراز محبت به اعضای خانواده پیدا می‌کنید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و محبت بی‌پایان خود را به اهل منزل ثابت کنید. کارهای عقب‌افتاده را در زمان فراغت امروز انجام دهید. در آینده به گونه‌ای کار کنید تا کار ناتمامی روی دست شما باقی نماند. روزی سرشار از محبت و عشق را در پیش رو دارید و همسر یا عشق‌ زندگی‌تان امروز به شما ثابت می‌کند که حسابی دلتنگتان است و برنامه‌ای تدارک دیده تا لحظه‌های شاد و عاشقانه‌ای را در کنار هم سپری کنید. این فرصت را مغتنم بدانید و به عشق ‌زندگی‌تان ثابت کنید که مهر ایشان را هرگز از دل بیرون نمی‌کنید. احتمال گم شدن یکی از کالاهای مهم و با ارزش شما وجود دارد. از امروز بیشتر مواظب کالاهای مهم خود باشید شش‌دانگ حواستان را جمع کنید.




فال روزانه فردا تیر ( یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ )

به نظر می‌رسد اوضاع عاطفی تو مساعد نباشد. روابط با یکی از دوستان نه تنها بهبود نیافته که روز به روز بدتر می‌شود و همین اثر منفی بر تو گذاشته است. باید کاری کرد که روزگار هجران دوباره به وصل متصل شود.

در خصوص توصیه های اجتماعی فردا نوشته شده است : کسی که دیگران را شاد می‌کند، خود از شادی بزرگتری برخوردار می‌شود. بهتر است گره از ابروها باز کنی چون زندگی با این روحیه میانه بهتری دارد.

فردا درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : باید بسته به شرایط اقلیمی و آب و هوایی دمای فضای خانه یا محل کارت را تنظیم کنی چون با میزان سلامتی و نوع فعالیت‌ات رابطه مستقیم دارد.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : همچنان فرصت‌های خوب مالی می‌آید و می‌رود اما تو سر در پی رویاهای خود داشته و نسبت به آنها بی‌توجه می‌مانی. کسی که چنین فرصت‌هایی را از دست می‌دهد جز پشیمانی حاصلی نخواهد داشت.

4متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

به تازگی شخصی وارد زندگی‌تان شده که ممکن است در ابتدا نسبت به او تردید داشته باشید. اما نگران نباشید، به‌زودی این تردیدها برطرف خواهند شد و شما به این نتیجه خواهید رسید که این فرد می‌تواند تأثیر مثبتی بر زندگی‌تان داشته باشد. به این رابطه فرصت دهید تا رشد کند. در زمینه مالی، بهتر است محتاطانه عمل کنید. در آینده نزدیک ممکن است به پولی که اکنون دارید، نیاز پیدا کنید. پس سعی کنید در هزینه‌هایتان تجدید نظر کرده و از خرج کردن‌های بی‌رویه خودداری کنید. سعی کنید درگیری و بحث و جدل را از خود دور نگه دارید. این کار نه تنها مشکلی را حل نمی‌کند، بلکه ممکن است روابط شما را نیز تیره و تار کند.  شخصی در اطرافتان وجود دارد که همیشه به شما توصیه‌های خوبی می‌کند. بهتر است به حرف‌های او گوش دهید، زیرا ممکن است نکات ارزشمندی برای شما داشته باشد. حتی اگر با برخی از نظرات او موافق نباشید، به این معنا نیست که همه حرف‌های او اشتباه است. در آینده‌ای نزدیک، سفری مهم در انتظار شماست که می‌تواند تجربیات جدیدی را برایتان به ارمغان بیاورد.

کار مهمی را باید انجام دهید و موعد این کار سر رسیده، اما کسالت دارید و قادر به پایان این کار مهم نیستید، این وضعیت زمینه نگرانی شما را فراهم کرده، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد، چرا که زودتر از چیزی که فکرش را بکنید سلامت خود را بدست می‌آورید و فرصتی پیدا می‌کنید تا این کار ناتمام را به پایان برسانید.  با هزینه‌ای غیرمنتظره روبه‌رو می‌شوید. برای رفع این هزینه از پس‌انداز خود کمک بگیرید. این شرایط را به خاطر داشته باشید و اگر نمی‌خواهید گرفتار مشکلات مالی شوید، در آینده بیشتر به فکر پس‌انداز و صرفه‌جویی باشید. هوش سرشاری دارید، اما از این استعداد بهره نمی‌برید و اجازه داده‌اید اطرافیان از شما پیشی بگیرند. از امروز قول بدهید از توانمندیهای خود بیشتر استفاده کنید و یک سروگردن بالاتر از دیگران قرار بگیرید. اختلاف نظری میان شما و همسر یا عشق ‌زندگی‌تان ایجاد می‌شود، این اختلاف نظر را به مشاجره‌ای بزرگ تبدیل نکنید و چشمتان را به روی آن ببندید.  امروز متوجه می‌شوید که یکی از آشنایان دروغ  بزرگی به شما گفته ‌است. از این اتفاق درس بگیرید و در آینده به گونه‌ای رفتار کنید تا خبری از ریا و دروغ میان شما و این فرد نباشد. سبک زندگی ناسالمی دارید و آن‌‌گونه که بایدوشاید مواظب سلامتی‌تان نیستید. قبل از اینکه این رویکرد کار دست شما بدهد، تغییر رویه دهید و با خوردن خوراکی‌های سالم، تندرستی خود را تنظیم کنید.




فال روزانه فردا مرداد ( یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ )

کمی استراحت کن و به احساساتت اجازه بده تا زندگی را رنگ و رویی تازه بزنند. همه چیز را نمی‌توان براساس سود و زیان محاسبه کرد. گاه عشق فرمانی می‌دهد که مهمتر است.

در خصوص توصیه های اجتماعی فردا نوشته شده است : لبخند شادی را میهمان لب‌های خود و دیگران کن. آن چهره عبوس و اخم‌آلود را از خود دور کن تا از دیدار تو دوستان شاد و خرم شوند. با زندگی آشتی کن تا زندگی نیز تو را در آغوش بگیرد.

فردا درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : اگر در روز بین چهار تا شش فنجان چای یا قهوه مصرف می‌کنی، از حدمجاز فراتر رفته‌ای. کافئین بیش از حد تو را بی‌قرار و عصبی می‌کند

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : هر چقدر موقعیت اقتصادی تو بهبود یابد، کار تو سخت‌تر خواهد شد و به همان اندازه توانایی‌ها و استعدادهای تو شکوفا می‌شود. پس باید با قدرت و توان بیشتر منتظر روزهای بعد بود.

5متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

امروز ممکن است نگرانی‌هایی در مورد وضعیت مالی‌تان داشته باشید. اما نگران نباشید، با برنامه‌ریزی دقیق و مدیریت صحیح هزینه‌ها، می‌توانید بر این چالش فائق آیید. به‌زودی پیشنهاد کاری جذابی به شما ارائه خواهد شد که می‌تواند شما را به اهداف مالی‌تان نزدیک‌تر کند. این فرصت را جدی بگیرید و با دقت در مورد آن فکر کنید. امروز بهترین روز برای بیان احساساتتان به فرد مورد علاقه‌تان است. با او صحبت کنید و تمام دغدغه‌هایتان را با او در میان بگذارید. این کار می‌تواند به تقویت رابطه شما و ایجاد صمیمیت بیشتر کمک کند. ممکن است در آینده نزدیک با چالش‌های بزرگی روبه‌رو شوید، اما با پشتکار و اراده قوی می‌توانید بر آن‌ها غلبه کنید. به یاد داشته باشید که موفقیت به دست نمی‌آید، بلکه ساخته می‌شود. هرگز از تلاش دست برندارید و به توانایی‌های خود ایمان داشته باشید. در اطراف شما افرادی هستند که ممکن است سعی کنند شما را از مسیرتان منحرف کنند یا به شما آسیب برسانند. با این افراد قاطعانه برخورد کنید و اجازه ندهید که انرژی منفی آن‌ها بر شما تأثیر بگذارد. شما فردی قوی و توانمند هستید و می‌توانید بر هر مانعی غلبه کنید.

اجازه ندهید مشکلاتی که با آنها روبه‌رو هستید شما را ناامید کند و در اولین فرصت نیروی لازم برای مبارزه با مشکلات را بدست آورید.  کاری مهمی برای شما پیش می‌آید. این کار را جدی بگیرید و تمام تلاش خود را برای انجام آن به خرج دهید. این کار مهم در آینده جایگاه ویژه‌ای در کارنامه زندگی شما ایجاد خواهد کرد. امروز از صبح که از خواب بلند شده‌اید احساس می‌کنید انرژی لازم را ندارید و کسل هستید، اجازه ندهید این احساس روز شما را خراب کند و با انجام کارهای دلخواه انرژی لازم را بدست آورید.  ممکن است میان شما و یکی از همسایه‌ها یا همکاران در محل‌کار سوء‌تفاهمی ایجاد شود. اجازه ندهید این سوء‌تفاهم بالا بگیرید و به هر قیمتی که شده به صلح و صفا برسید. عاشق شده‌اید و قصد دارید امروز عشق خود را با محبوبتان درمیان بگذارید. معشوق دست رد به سینه شما نمی‌زند و لحظه‌های عاشقانه‌ای را تجربه خواهید کرد. توجه بیشتری به اعضای خانواده داشته باشید و به گونه‌ای رفتار نمایید تا اهل منزل روی شما به عنوان فردی که همیشه به فکر آنها است، حساب باز کنند.




فال روزانه فردا شهریور ( یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ )

احساس می‌کنی اگر کسی به تو توجه کند دیگر خوشبخت‌ترین خواهی بود. اما چنین نیست. خوشبختی در نگاه توست نه آن کسی که بدان می‌نگری. اشیاء و اشخاص اطراف ما تغییر می‌کند.

در خصوص توصیه های اجتماعی فردا نوشته شده است : اگر با کارهای تزئینی و دستی غریبه نیستی می‌توانی روز مفرحی را برای خودت درست کنی. گاهی بد نیست به هنر رجوع کنی. این بهترین راه تفریح و شادی است.

فردا درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : کمی استراحت و تفریح برایت ضروری است. با دوستانی که به تو انرژی می‌دهند بیشتر ملاقات کن و سعی کن آرامش داشته باشی.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : گیریم ستاره بخت تو خوب و عالی باشد. بدست آوردن یک موقعیت اقتصادی خوب تنها نیمی از کار است. نیم دیگر حفظ آن خواهد بود که به جای شانس، لیاقت و شایستگی می‌خواهد.

6متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه


همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

امروز ممکن است احساس اندوه و ناامیدی کنید، انگار که دنیا به کامتان نیست. اما نگران نباشید، این احساسات گذرا هستند و به زودی جای خود را به شادی و امید خواهند داد. به‌زودی اتفاقات مثبتی در زندگی‌تان رخ می‌دهد که باعث می‌شود دیدگاهتان نسبت به زندگی تغییر کند و احساس خوشبختی بیشتری کنید. اگر در رابطه عاطفی هستید، سعی کنید رابطه خود را به سطحی عمیق‌تر ببرید. با شریک زندگی‌تان درباره آینده صحبت کنید و برای رسیدن به اهداف مشترک تلاش کنید. اگر مرتکب اشتباهی شده‌اید، سعی کنید مسئولیت آن را بپذیرید و از دیگران طلب بخشش کنید. تلاش برای مقصر جلوه دادن دیگران، نه تنها مشکلی را حل نمی‌کند، بلکه باعث می‌شود که دیگران نیز از شما فاصله بگیرند. اگر کسی به احساسات شما بی‌توجه است و به شما ارزش نمی‌دهد، بهتر است از او فاصله بگیرید. گریه کردن برای کسی که برای اشک‌هایتان ارزشی قائل نیست، هیچ فایده‌ای ندارد. سکوت کردن و بی‌تفاوت بودن بهترین واکنش در این شرایط است. با هر کسی که از راه رسید، ارتباط برقرار نکنید و در انتخاب دوستان خود دقت کافی داشته باشید.

مدتی است که اعصاب‌تان حسابی به هم ریخته و آرامش سابق را ندارید. قبل از اینکه این روحیه شما به فردی عصبی تبدیل کند، آرامش بیشتری در زندگیتان ایجاد کنید و از کارهای ناراحت‌کننده دوری بگیرید.  فردی که از او پول قرض‌کرده‌اید امروز درخواست می‌کند که پول‌ وی را پرداخت کنید. اگر به فکر حفظ آبروی خود هستید، این پول را از زیر زمین هم که شده فراهم کنید و از زیر بار منت این فرد بیرون بیایید.   مهمانی ترتیب داده‌اید و دوست و آشنا را دعوت کرده‌اید، پذیرایی از مهمان‌ها ممکن است خستگی شما را به دنبال داشته باشد، اما اجازه ندهید خستگی به شما غلبه کند و هر کاری که از دستتان بر می‌آید را برای خوشی و رضایت مهمان‌ها انجام دهید. فرصتی پیدا می‌کنید تا حسابی استراحت کنید. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و با استراحت و تفریح، انرژی لازم برای روزهای پرکار آینده را بدست آورید. فکر بکری در سر دارید، اما تاکنون این ایده را اجرا نکرده‌اید و دست‌ روی دست گذاشته‌اید. امروز زمان مناسبی برای اجرای این ایده است. مطمئن باشید با انجام آن تجربه‌های زیادی به کوله‌بار دانسته‌های خود اضافه خواهید کرد. خطری در کمین یکی از نزدیکان شماست. اگر نگران سلامتی وجود نازنین ایشان هستید، امروز بیشتر از همیشه مواظب اعضای خانواده باشید. کار مهمی را امروز باید انجام دهید، در انجام این کار کوتاهی نکنید و مطمئن باشید که در آینده فایده‌های زیادی از این کار به شما می‌رسد.




فال روزانه مهر

در مورد فردی زیادی فکر می‌کنی. گرچه تنها دیدارهای کوتاه و مختصری اتفاق افتاده اما تو آنرا خیلی جدی گرفته‌ای. بهتر است دست از خیال پردازی برداری چون این روش برای تقویت قوه تخیل خوب است اما در پایان سودی ندارد.

در خصوص توصیه های اجتماعی فال فردا نوشته شده است : داشتن روابط دوستانه یا عاطفی مزایای زیاد دارد. این روابط به ما کمک می‌کنند تا دوستمان بدارند و دوست‌داشتنی باشیم، برایمان ارزش قائل شوند، ارزشمند و در نتیجه بانشاط‌تر می‌شویم. پس دست به کار شو!

فردا درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : قدر این سلامتی و تندرستی را باید دانست و شکرگزار آن بود. آرامش و آسدگی تو بخاطر شرایطی است که از آن برخوردار گشته‌ای. این شرایط را باید حفظ کرد و توسعه داد

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : فعلا نیازی نیست به فکر تغییرات عمده و عظیم باشی. موقعیت اقتصادی مناسبی داری پس بهتر است این موقعیت را حفظ کنی.

7متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

امروز ممکن است احساس کنید که زندگی‌تان در حال تغییر است و این تغییرات کمی شما را سردرگم کرده باشد. نگران نباشید، این یک مرحله گذراست و به‌زودی به شرایط جدید عادت خواهید کرد.  زندگی عاطفی شما در آینده‌ای نزدیک بسیار هیجان‌انگیز خواهد شد. اگر قرار است با فرد جدیدی آشنا شوید، به احتمال زیاد این فرد همان کسی است که مدت‌ها به دنبالش بوده‌اید. اما عجله نکنید و به رابطه خود زمان بدهید تا رشد کند. اگر در گذشته اشتباهی مرتکب شده‌اید و اکنون از آن پشیمان هستید، سعی کنید با فردی که به او آسیب رسانده‌اید تماس بگیرید و از او عذرخواهی کنید. حتی اگر او نتواند به راحتی شما را ببخشد، حداقل تلاش خود را برای جبران اشتباهتان انجام داده‌اید. به‌زودی پیامی دریافت خواهید کرد که می‌تواند خبر خوبی برای شما باشد. این پیام ممکن است حاوی یک پیشنهاد کاری، یک دعوتنامه یا هر خبر خوش دیگری باشد. در آینده‌ای نزدیک، مبلغی پول به دستتان خواهد رسید. این پول می‌تواند از طریق کار، سرمایه‌گذاری یا هدیه به دستتان برسد. با این پول می‌توانید به برخی از اهداف مالی خود برسید یا آن را پس‌انداز کنید.

ذهن آشفته‌ای دارید و نگرانی‌ و اضطراب فکرتان را فلج کرده و قادر به فکرکردن به امور مهم زندگی نیستید. قبل از اینکه این وضعیت جلوی پیشرفت شما را بگیرد و سلامت‌تان را به‌خطر بیندازد، به هر قیمتی که شده اضطراب و نگرانی را از ذهن و جسم خود دور کنید و دغدغه‌ها را کنار بگذارید.  اتفاق ناخوشایندی را تجربه کرده‌اید. با این حال اجازه ندهید این اتفاق فکر شما را بیش‌ازحد به خود مشغول کند و به جای فکر به تجربه‌های تلخ، آینده‌ای درخشان را برای خودتان ترسیم کنید. روحیه خوش‌گذرانی دارید و از هر فرصتی برای تفریح و ولخرجی استفاده می‌‌کنید، ادامه این رویکرد نه تنها شما را به لحاظ مالی به مخمصه میندازد، بلکه دستاوردی در زندگی نیز نخواهید داشت. در نتیجه خوش‌گذارنی را کنار بگذارید و از امروز زندگی را جدی‌تر بگیرید و بیشتر از همیشه مواظب خرج‌های‌تان باشید. مهارت‌های زیادی دارید و انسان توانمندی هستید، اما کسی از دانش شما باخبر نیست. این شرایط باعث شده تا احساس کنید اطرافیان قدر شما را نمی‌دانند. امروز فرصتی برای هنرنمایی پیدا می‌کنید. مهارت‌های خود را به رخ دوستان و آشنایان بکشید و ثابت کنید که انسان توانمندی هستید.  مدتی است که احساس می‌کنید روزگار از در ناسازگاری با شما وارد شده است. جایی برای نگرانی نیست، زیرا این شرایط تغییر می‌کند و دنیا به کام شما خواهد شد. روز شلوغی را در پیش دارید، اما غم به دل خود راه ندهید زیرا در انتهای شب به آرامش می‌رسید و تمامی کارهای شما به‌خوبی و خوشی پایان می‌یابد.




فال روزانه فردا آبان ( یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ )

فردی را دوست داری بدون اینکه او تو را دوست داشته باشد. آرزو می‌کنی ای کاش او هم همین احساس را داشت و رفتارش را با تو عوض می‌کرد. این آرزوی قشنگی است، اما همه درها را به روی تو بسته‌اند.

در خصوص توصیه های اجتماعی فردا نوشته شده است : باید در کارها دقت را با سرعت توام کرد تا هم سریع‌تر انجام شود و هم چیزی فروگذار نشده باشد. موفقیت مهمی در انتظار توست.

فردا درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : باید برای رسیدن به اهداف خود همواره جسم سالم و شادابی داشته باشی و این فقط با ورزش توام جسم و روح حاصل می‌شود.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : نگرانی تو در مورد مسائل مالی بیهوده است. شاید در حال حاضر شرایط مناسب نباشد اما طولی نمی‌کشد که همه چیز دوباره درست می‌شود.

8متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

اگر دل به کسی بسته‌اید، سعی کنید درباره علایق مشترک بیشتر با او صحبت کنید. این کار نه تنها به شما کمک می‌کند تا او را بهتر بشناسید، بلکه پیوندتان را نیز محکم‌تر خواهد کرد. ممکن است در ابتدای راه با موانعی روبه‌رو شوید، اما ناامید نشوید و به تلاش خود ادامه دهید. بزودی به اسرار پنهانی پی خواهید برد که سال‌ها ذهن شما را مشغول کرده بودند. کسی از نیرنگ‌های پنهان اطرافتان آگاهتان خواهد کرد. نیازی نیست با افشاگری، آبروی کسی را ببرید؛ تنها کافی است خودتان را از این موقعیت نجات دهید و با قطع ارتباط، برای همیشه به این ماجرا پایان دهید. این تجربه تلخ را هرگز فراموش نکنید تا در آینده از تکرار آن جلوگیری کنید. گاهی اوقات، وقفه‌هایی در مسیر زندگی پیش می‌آید که ممکن است شما را نگران کند، اما این وقفه‌ها فرصت‌هایی برای رشد و تغییر هستند. از این وقفه‌ها به عنوان فرصتی برای تجدید قوا استفاده کنید. برای رسیدن به آرزوهایتان، همچنان باید تلاش کنید و با تمام وجود بجنگید. اما یادتان باشد، کائنات نیز در کنار شماست و به زودی به خواسته‌هایتان خواهید رسید.

اهل انجام به‌موقع کارها نیستید و این روحیه باعث شده تا سبک ‌زندگی‌ شما اطرافیان را ناراحت کند. مدت زیادی است که از کسی پول گرفته‌اید و شرایطی برای پرداخت بدهی خود پیدا نکرده‌اید، امروز سایه همای سعادت بر سر شما میفتد و پولی به دستتان می‌رسد. با این پول، بدهی‌های خود را صاف کنید و در آینده راه پس‌انداز و صرفه‌جویی را در پیش بگیرید و به‌گونه‌ای زندگی کنید که دیگر قرض بالا نیاورید. قصد انجام کار مهمی را دارید اما از اعتماد‌به‌نفس لازم برای اجرای این کار برخوردار نیستید و از انجام این کار مهم هراس دارید. امروز برنامه‌های خود را از این کار مهم با بزرگان فامیل درمیان بگذارید و مطمئن باشید که اعضای خانواده شما را در رسیدن به اهدافتان تنها نمی‌گذارند.   به خاطر داشته باشید که عجله کار شیطان است و تصمیم‌های عجولانه را کنار بگذارید. امروز به‌غیر از حرف عشق و محبت،‌ سخن دیگری از همسر یا عشق ‌زندگی‌تان نخواهید شنید. ایده‌ای بکر به ذهن‌تان می‌رسد، این ایده را جدی بگیرید و شرایط را برای موفقیت‌های بیشتر فراهم کنید.




فال روزانه فردا آذر ( یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ )

نباید توقع کار خارق‌العاده‌ای از او که فردی عادیست، داشته باشی. بهتر است فعلا رازدار باشی و کسی در مورد احساساتت صحبت نکنی چون هنوز خیلی زود است.

در خصوص توصیه های اجتماعی فال روزانه فردا نوشته شده است : شخصیت مهمی از تو حمایت می‌کند و همین مساله موقعیت تازه و فوق‌العاده را در اختیار تو می‌گذارد. روحیه‌ات را تقویت کن و از فرصت استفاده کن.

فردا درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : تنها ورزش کردن سلامتی انسان را تضمین نمی‌کند، بلکه آرامش و اعتماد به نفس داشتن هم جزئی از سلامتی است. فکرت را آزاد کن تا بتوانی ذهنی خلاق و پویا داشته باشی و برای خودت برنامه‌ریزی درستی انجام دهی.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : در تصمیم‌گیری‌های خود شتاب نکن. قرار است از جایی پولی برسد که می‌رسد و جایی برای نگرانی وجود ندارد. بهتر است برای آینده خود برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشی.

9متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

امروز ممکن است بر سر مسائل کوچک، احساس ناراحتی کنید. این شما هستید که تغییر کرده‌اید، نه اطرافیانتان!! کمی صبر و حوصله‌تان را بیشتر کنید. این روزها، عشق و عاشقی برایتان هم شیرین و هم کمی دردسرساز است. اما این همان چیزی است که زندگی را هیجان انگیز می‌کند. امروز ممکن است دیگران در آخرین لحظه تصمیم‌شان را تغییر دهند و شما را در موقعیت دشواری قرار دهند. سعی کنید با آرامش در مورد احساسات خودتان صحبت کنید و به آن‌ها بگویید که این تغییر تصمیم‌ها چه تاثیری بر شما گذاشته است. شاید با صحبت کردن و مطرح کردن نگرانی‌هایتان، بتوانید به یک راه حل مشترک برسید.  ممکن است امروز اتفاقی بیفتد که شما را ناراحت کند، اما مطمئن باشید فردا به خاطر آن اتفاق، سپاسگزار خواهید بود!! همچنین، در یک دورهمی شرکت می‌کنید و با افراد جدیدی آشنا می‌شوید. این آشنایی‌ها می‌تواند منجر به دوستی‌های پایداری شود. پس با روی باز به این فرصت‌ها نگاه کنید و از آن‌ها نهایت لذت را ببرید. پیشنهاد مالی به شما می شود که می‌تواند سود قابل توجهی برای شما به همراه داشته باشد.

غمگین و ناراحت هستید و حوصله کار کردن ندارید، اما نگذارید روزتان با کسالت و خستگی به پایان برسد و با انجام کارهایی که به آنها علاقه دارید، انرژی لازم را برای ادامه روز پیدا کنید و غم و غصه را کنار بگذارید. قرار است به همراه اعضای خانواده یا دوستان و آشنایان بیرون بروید و حسابی خوش ‌بگذرانید، اما اگر مواظب نباشید حساب و کتاب خرج امروز از دستتان خارج می‌شود و هزینه زیادی روی دستتان گذاشته خواهد شد.  امروز زمان مناسبی است تا نگرانی‌های خود را با فردی که محرم راز شماست، درمیان بگذارید. مطمئن باشید که ایشان سنگ‌ صبور قابل اطمینانی برای غم و غصه‌های شما خواهد بود. شرایطی مهیا می‌شود تا به همراه اعضای خانواده برای خرید بیرون بروید و لحظه‌های شادی را در کنار هم سپری نمایید. مدتی است که احساس می‌کنید رفتار همسر یا عشق زندگی‌تان تغییر کرده و مانند سابق به شما رسیدگی نمی‌کند. این شرایط تغییر می‌کند و عشق زندگی‌تان در روزهای آینده جام وجود شما را لبریز از محبت می‌کند. غمی به جانتان نشسته و حسابی ناراحت هستید، اجازه ندهید غصه‌ها شما را بیش‌از‌حد تحت‌فشار قرار دهد و در اولین فرصت فکری به حال این وضعیت بردارید.




فال روزانه فردا دی ( یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ )

سوء تفاهم کوچکی به وجود آمده که به زودی برطرف می‌شود. نباید از تصمیم و نظر خود برگردی چون حق با تو بوده است و دیگران هم به زودی خواهند فهمید.

در خصوص توصیه های اجتماعی فردا نوشته شده است : خبرهای خوشی در انتظار توست. از یک دیدار غیرمترقبه قلبت به هیجان می‌آید. یک دوست قدیمی به دیدارت خواهد آمد. در خانواده نزدیک خبرهای خوبی در جریان است.

فردا درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : اگر این روزها مشکل بی‌اشتهایی یا بدخوراکی داری بهتر است از سبزیجات تازه و میوه در وعده‌های بیشتری استفاده کنی چون مواد مغذی و ویتامین‌های لازم برای بدنت، فقط از این طریق بهتر و بیشتر جذب می‌شود و این کار را ادامه بده تا زمانی که مشکل از بین برود.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : مرحله مهمی را پشت سر گذاشتی و نهایتا سود خوبی هم بدست آوردی. این موفقیت راه را برای تو باز می‌کند.

10متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

در روابط عاطفی‌تان، رو به جلو حرکت می‌کنید و مسیر درستی را انتخاب کرده‌اید. با این حال، برای حفظ تعادل در این رابطه، لازم است با احتیاط و صبر پیش بروید تا مطمئن شوید که احساسات و نیازهای طرف مقابل نیز در نظر گرفته شده است. تغییرات بزرگی در زندگی‌تان در شرف وقوع است که می‌تواند مسیر آینده شما را به طور کامل دگرگون کند. این تغییرات، فرصت‌های جدید و هیجان‌انگیزی را برایتان به ارمغان خواهند آورد. اگر احساس می‌کنید که به دلیل محدودیت‌های مالی، فرصت‌هایتان کم شده است، ناامید نشوید. به زودی، از جایی که انتظار ندارید، درهای جدیدی به روی شما گشوده خواهد شد. پس صبور باشید و به فرصت‌هایی که در راه است، ایمان داشته باشید. در تمام تصمیم‌گیری‌ها، از عقل و منطق خود کمک بگیرید و عجولانه عمل نکنید. ممکن است احساس کنید که سخاوتمندانه رفتار می‌کنید، اما در عوض با بی مهری روبه‌رو می‌شوید. به جای اینکه در حسرت قدردانی دیگران بمانید، به خودتان افتخار کنید که قلبی مهربان دارید و برای دیگران خوبی می‌کنید. این نیت پاک، پاداش خودش را خواهد داشت، حتی اگر در کوتاه‌مدت آن را نبینید.

مشکل بزرگی که با آن دست‌به‌گریبان هستید، از سر راهتان برداشته می‌شود. از این شرایط درس بگیرید و کوله‌بار تجربه‌هایتان را پربارتر کنید.   قصد انجام کارهای مذهبی یا انسان‌دوستانه را دارید، امروز بهترین فرصت برای انجام کارهای خیر است و با انجام این کارها به لحاظ فکری به آرامش برسید. همسر یا عشق ‌زندگی‌تان امروز برای جلب رضایت شما خودش را به آب‌و‌آتش خواهد زد تا لحظه‌های عاشقانه‌ای را در کنار هم سپری کنید. وقت فراغت زیادی در پیش‌رو دارید، اما نمی‌توانید از این اوقات به بهترین نحو استفاده کنید.  نگران و مضطرب هستید و شب‌ها خواب راحت ندارید. در اولین فرصت فکری برای این وضعیت بردارید و ریشه این نگرانی را خشک کنید.




فال روزانه فردا بهمن ( یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ )

ممکن است در این وادی دچار ناکامی شوی و مدتها این حادثه ذهن تو را مشغول و مسموم کند اما به خاطر داشته باش که زندگی همچنان ادامه دارد و دنیا از حرکت نمی‌ایستد. پس با امید سرت را به کارهایی که دوست داری مشغول کن.

در خصوص توصیه های اجتماعی فردا نوشته شده است : کارهای فکر ممکن است ذهنت را خراب و آشفته کند بهتر است کمی تحرک داشته باشی. این چند روز، ورزشی را که دوست داری انجام بده. امروز به تو پیشنهاد می‌شود که پیاده‌روی، کوهنوردی یا شنا را انتخاب کنی.

فردا درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : ورزش کردن هر چقدر سبک و کم در روز، هم باعت سلامتی جسمت می‌شود و هم روحت را شاداب‌تر می‌کند. ورزشهایی مثل پیاده‌روی، حرکات موزون، دوچرخه‌سواری و یا حمل وزنه به اندازه توان بدن

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : فعلا اوضاع اقتصادی چندان مناسب نیست پس به سرعت برنامه‌های خود را پیاده کنید. ممکن است روزهای آینده نیز به همین منوال باشد. فقط با یک ابتکار عمل می‌توان از این اوضاع نجات یافت.

11متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

زندگی، همچون رودخانه‌ای خروشان است که مسیر آن همیشه قابل پیش‌بینی نیست. با وجود تمام برنامه‌ریزی‌ها و تلاش‌هایی که می‌کنید، ممکن است گاهی اوقات مسیر زندگی‌تان به سمت دیگری هدایت شود. این تغییرات ناگهانی ممکن است در ابتدا ناامیدکننده باشند، اما یادتان باشد که سخت‌کوشی و انگیزه‌ی شما، کلید رسیدن به موفقیت است. پس هرگز تسلیم نشوید و به راهتان ادامه دهید. فرد جدیدی وارد زندگی‌تان شده است. سعی کنید با او مهربان و صبور باشید و به او فرصت دهید تا خود واقعی‌اش را نشان دهد. اشتباهات کوچکش را نادیده بگیرید و روی نکات مثبت تمرکز کنید. رقابت همواره بخشی از زندگی است و ممکن است در مسیر رسیدن به اهداف خود با رقبایی روبه‌رو شوید. با این حال، برای رسیدن به موفقیت، نیازی نیست که به هر قیمتی بر دیگران پیروز شوید. با حفظ آرامش و تمرکز، می‌توانید به موفقیت دست پیدا کنید. دوستان خوبی در اطراف خود دارید که همیشه حامی شما هستند. از آن‌ها کمک بگیرید و به آن‌ها اعتماد کنید. ریسک کردن بخشی از زندگی است. گاهی اوقات برای رسیدن به موفقیت، باید از منطقه‌ی امن خود خارج شوید و ریسک‌هایی را بپذیرید.

مدتی است که مانند سابق با اطرافیان ارتباط ندارید و از دوست و آشنا دوری گرفته‌اید. ادامه این رویکرد چیزی به غیر افسردگی برای شما به دنبال نخواهد داشت. ارتباط خود با اطرافیان را افزایش دهید و رفقای جدیدی پیدا کنید. پدر یا مادر یا یکی از بزرگان خانواده امروز پند و اندرزی را با شما درمیان می‌گذارد، این نصیحت را در زندگی به کار گیرید و به این فرد ثابت کنید که قدر نصیحت‌های ایشان را می‌دانید. خبر شاد و خوشحال‌کننده‌ای امروز به دست‌تان می‌رسد. این خبر را با اعضای خانواده درمیان بگذارید و لحظه‌های شادی را در کنار دوستان و آشنایان تجربه کنید. چشم‌تان را به روی زیبایی‌های دنیا بسته‌اید و فقط تاریکی‌ها را می‌بینید. قبل از اینکه این رویکرد زمینه افسردگی شما را فراهم کند، زیبایی‌های دنیا را ببینید و زندگی را با تمامی فراز و فرودهایش بپذیرید.  روزهای پرکاری را پشت سر گذاشته‌اید. این شرایط در چند روز آینده پایان می‌یابد و فرصتی برای استراحت مهیا می‌شود. از تعطیلات لذت ببرید و خودتان را مهمان استراحتی جانانه کنید. همسر یا عشق زندگی‌تان آن‌گونه که باید و شاید برای اعضای خانواده شما احترام قائل نیست و این رویکرد امروز زمینه ناراحتی شما را فراهم می‌کند. در اولین فرصت با عشق زندگی‌تان صحبت کنید و دلخوری‌ها را کنار بگذارید. به خاطر داشته باشید که عقل سالم در بدن سالم است و اگر به موفقیت‌های بیشتر فکر می‌‌کنید، فکری به حال سلامت جسم و جان خود بردارید و با حفظ آرامش در محیط منزل، شرایط را برای موفقیت‌های بیشتر مهیا نمایید.




فال روزانه فردا اسفند ( یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ )

جایی برای افسوس خوردن نیست. اشک ریختن برای چیزهایی که از دست داده‌ای سودی ندارد. سعی کن از فرصت‌های آینده استفاده کنی تا موفق شوی.

در خصوص توصیه های اجتماعی فال های فردا نوشته شده است : همین روزها هدیه گران قیمتی به دستت می‌رسد. یکی با خبر خوش در راه است. خودت را برای پذیرایی از چند میهمان آماده کن.

فردا درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : اگر دچار افسردگی فصلی شده‌ای، در روز چند دقیقه جلوی نور خورشید بنشین. اینکار علاوه بر حل مشکل افسردگی، باعث تولید ویتامین D در چشمها و پوست می‌شود. البته این کار به میزان بسیار کم توصیه می‌شود چون اشعه‌های مضری نیز در نور خورشید وجود دارد که باعث التهاب پوست می‌شود.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : باید مسائل اقتصادیت را جدی بگیری و به فکر چاره‌ای باشی چون به زودی با مشکل روبرو می‌شوی. نباید بر اثر سهل‌انگاری دوباره ضرر و زیان ببینی پس هوشیار باش و منافع بلندمدت خود را در نظر داشته باش.

12متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

هر روز که سپری می‌شود، شما به رویاهایتان نزدیک‌تر می‌شوید. گام‌هایی که برمی‌دارید، هرچند کوچک، شما را به سمت اهداف‌تان هدایت می‌کنند. در این مسیر پر پیچ و خم زندگی، اهمیت داشتن یک رابطه عاطفی سالم را دست کم نگیرید. عشق و محبت، نیرویی قدرتمند است که می‌تواند شما را در دشواری‌ها یاری کند. خانواده‌تان، پناهگاه امن شما هستند. با تکیه بر حمایت آن‌ها، می‌توانید به موفقیت‌های بزرگ‌تری دست پیدا کنید. شاید در اعماق وجودتان، خاطره‌ای از گذشته وجود داشته باشد که هنوز هم شما را تحت تأثیر قرار می‌دهد. اما یادتان باشد که گذشته، گذشته است و نباید اجازه دهید که شما را از حرکت به سمت آینده باز دارد. واقع‌بینی، کلید اصلی موفقیت شماست. با نگاهی واقع‌بینانه به اطراف خود، فرصت‌های جدید را شناسایی کرده و از آن‌ها بهترین استفاده را ببرید. چیزی که اخیراً گم کرده‌اید، به‌زودی به شما باز خواهد گشت و یکی از نگرانی‌هایتان برطرف خواهد شد. هدیه دادن به کسی که دوستش دارید، نشانه‌ی محبت و توجه شماست. هر رابطه‌ای، مانند یک گل نیاز به مراقبت دارد. با صرف زمان و انرژی، می‌توانید روابطتان را قوی‌تر و پایدارتر کنید.

روز حساسی را در پیش دارید و تصمیم مهمی باید اتخاذ کنید، اجازه ندهید این شرایط شما را نگران کند و تصمیم نادرستی بگیرید.   مدتی است حسابی گرفتار شده‌‌اید و فرصتی برای سر خاراندن پیدا نمی‌کنید. غم به دل خود راه ندهید، زیرا در چند روز آینده سر شما خلوت می‌شود و شرایطی برای تفریح و استراحت پیدا می‌کنید. یکی از همکاران در محل کار یا همسایه‌ها در منزل به کمک شما نیاز پیدا می‌کند. هر کاری که از دستتان بر می‌آید را برای این فرد انجام دهید. مطمئن باشید کمکی که می‌کنید بدون پاسخ نمی‌ماند و این شخص در اولین فرصت لطف شما را جبران می‌کند. فرصتی برای عاشقی مهیا می‌شود. روزی سرشار از لحظه‌های عاشقانه را در کنار عشق‌ زندگی‌تان سپری کنید.  با فرد جدیدی آشنا می‌شوید که تجربه‌های بی‌شماری دارد. آشنایی با این فرد را به رفاقتی دیرینه تبدیل کنید و درس‌های زیادی از تجربه‌های این فرد فرا بگیرید.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار