فال روزانه یکشنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۳

 فال روزانه  یکشنبه 31 تیر ۱۴۰۳  و فال روز تولد 31 تیرماه و فال روزانه فردا سی و یکم تیرماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.

به گزارش رصد روز،  فال روزانه  یکشنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۳  و فال روز تولد ۳۱ تیرماه و فال روزانه فردا سی و یکم تیرماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند. فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.در ادامه فال فردا ۳۱ تیر ۱۴۰۳ را می خوانیم.

فال روزانه فردا فروردین ( یکشنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۳ )

این روزها مورد انتقاد و سرزنش قرار می‌گیری. اما نباید ناراحت باشی چون همه اینها از روی دوست داشتن و علاقه زیاد به توست. هر انسانی وقتی کسی را دوست داشته باشی و نگران آینده او باشد، عکس‌العمل‌های متفاوتی نشان می‌دهد.

موقعیت‌های درآمدسازت را یکی پس از دیگری از دست می‌دهی و هنوز در استراحت به سر می‌بری!! استراحت وقتی معنی دارد و لذتبخش خواهد بود که در پی یک دوره کار و تلاش سخت باشد. برای کسی که هیچ کاری نکرده باشد، استراحت هم لذتی نخواهد داشت.

1متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

صدای زنگ ساعت شما را از خوابی آشفته بیدار می‌کند. امروز کارهای زیادی برای انجام دادن دارید و نگرانی از عقب افتادن از برنامه‌ها، ذهنتان را آشفته کرده است. قرار مهمی در پیش دارید و باید خودتان را برای آن آماده کنید. هول نکنید، نفس عمیقی بکشید و به خودتان ایمان داشته باشید. همه چیز طبق برنامه پیش خواهد رفت. اگر گاهی اوقات خاطرات گذشته، آرامش شما را برهم می‌زنند، وقت آن رسیده که پرونده آنها را برای همیشه ببندید. غرق شدن در گذشته، فقط سرعت شما را در مسیر پیش رویتان کم می‌کند و شما را از رسیدن به اهدافتان باز می‌دارد. امروز مراقب باشید که در صحبت‌هایتان با همسرتان سوء تفاهمی پیش نیاید. لحن و کلماتتان را با دقت انتخاب کنید تا از بروز هرگونه مشکل و دلخوری جلوگیری کنید. در انجام کارهایی که قبلاً تجربه کرده‌اید، از افراط و تفریط پرهیز کنید. میانه‌روی را در پیش بگیرید و از اشتباه کردن نترسید. به یاد داشته باشید که همه انسان‌ها در طول زندگی خود مرتکب اشتباه می‌شوند. مهم این است که از اشتباهاتتان درس بگیرید و به مسیرتان ادامه دهید. اگر قصد دارید کسی را برای انجام کاری متقاعد کنید، قاطع و محکم باشید. با لحنی رسا و منطقی با او صحبت کنید و از ارائه دلایل و استدلال‌های قوی غافل نشوید.

از ورزش و تحرک غافل نشوید و سلامت وجود نازنینتان را پشت‌‌گوش نیندازید. در غیر این صورت طولی نخواهد کشید که راهی بستر بیماری شوید.  با سرمایه‌گذاری‌های بلند مدت راهی برای افزایش درآمد خود پیدا کنید. یکی از اعضای خانواده به حمایت و پشتیبانی شما نیاز دارد، دست این فرد را بگیرید و هر کاری که در توانتان هست را برای ایشان انجام دهید. فکرهای خلاقانه‌ای در ذهن دارید،‌ اما از اجرای این ایده‌ها می‌ترسید و نگران هستید که شکست بخورد. امروز زمان مناسبی است تا دلتان را به دریا بزنید و ایده‌هایی که مدت‌ زیادی است در سر دارید را اجرا کنید. مطمئن باشید انجام این ایده‌ها هیچ ضرری برای شما به دنبال نخواهد داشت. امروز احساس می‌کنید که زمان سریع‌تر از همیشه حرکت می‌کند و حریف گذشت زمان نیستید، اجازه ندهید این وضعیت شما را از کارها عقب بیندازد و سرعت بیشتری به کارها بدهید و همیشه سعی کنید از زمان جلو باشید.  احساس می‌‌کنید همسر یا عشق ‌زندگی‌تان قدر زحمت‌های شما را نمی‌داند، اما امروز اوضاع تغییر می‌کند و عشق‌ زندگی‌تان با انجام کاری محبت‌آمیز به شما ثابت می‌کند که از جان و دل دوستتان دارد و قدر زحمت‌هایی که برای ایشان کشیده‌اید را می‌داند.  با فردی دنیادیده آشنا می‌شوید. این فرد نصیحتی به شما می‌کند که بهتر است آن را آویزه گوش کنید.




فال روزانه فردا اردیبهشت ( یکشنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۳ )

به گذشته نباید بیش از اندازه بها داد. نباید اجازه داد که حوادث گذشته، زندگی حال و آینده تو را تحت تاثیر قرار دهد. روزهای خوبی در پیش داری به شرط اینکه به بهترین شکل از آنها استفاده کنی.

به طور متوسط هر فرد حداقل به مدت نیم ساعت در روز به ورزش هوازی با شدت کم (پیاده روی، باغبانی، کار در خانه) و ورزش هوازی با شدت متوسط (پیاده روی تند، حرکات موزون، دویدن، شنا) نیازمند است. تو در چه مرحله‌ای هستی!!!

پولت را در راهی خرج کن که برایت مفید باشد. خرج تراشی بیهوده نه تنها چیزی عایدت نمی‌کند بلکه پس از مدتی تو را درگیر مشکل هم خواهد کرد.

2متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

امروز حس و حالی در وجودتان هست که شما را به سمت ایجاد تغییراتی در زندگی‌تان سوق می‌دهد. این تغییرات می‌توانند از جابه‌جایی وسایل خانه تا تصمیم‌گیری‌های مهم برای آینده‌تان باشند. در هر صورت، این تغییرات نتایج مثبتی به همراه خواهند داشت. در مورد موضوعی مربوط به رابطه‌تان با عشقتان نگرانی‌هایی دارید، اما این نگرانی‌ها بی‌مورد هستند. اگر اوضاع را به حال خود رها کنید، خواهید دید که همه چیز به خوبی پیش خواهد رفت. به زودی پیشنهاد کاری به شما می‌شود که بهتر است آن را قبول کنید. این پیشنهاد می‌تواند فرصتی عالی برای پیشرفت شغلی شما باشد. از افرادی که دائماً از شما درخواست‌ها و توقعات غیرمنطقی دارند دوری کنید. به سلامتی خودتان توجه بیشتری داشته باشید و به خصوص از کم‌خوابی و بی‌خوابی پرهیز کنید. مطالعه را فراموش نکنید. مطالعه نه تنها به افزایش دانش شما کمک می‌کند، بلکه می‌تواند افکار منفی را از شما دور کند و به شما آرامش دهد. امروز در هر کاری که دست بزنید، موفق خواهید بود. طی روزهای آینده اتفاقات خوبی برایتان رقم خواهد خورد و به احتمال زیاد، گره‌ای از کارتان باز خواهد شد.

به مشکلی برخورد خواهید کرد اما برای حل این مشکل دوستان و آشنایان به کمکتان می‌آیند. برای کاهش اضطراب و نگرانی، به انجام کارهای دلخواه مشغول شوید. به لحاظ کاری روز خوبی را آغاز کرده‌اید و سودی روانه حساب‌های بانکی‌تان می‌شود. دوستان و آشنایان برای حل مشکلی که امروز با آن روبه‌رو هستید به کمک شما می‌آیند. محبت دوستان را بدون پاسخ نگذارید و به دنبال فرصتی برای جبران لطف اطرافیان باشید. محبت خود را به زبان نمی‌آورید و این قضیه باعث شده تا اطرافیان فکر کنند که قلبتان از سنگ ساخته شده و کسی را دوست ندارید. قبل از اینکه ادامه این وضعیت شما را به انزوا بکشاند، به خودتان قول بدهید که عشق و محبت خود را به زبان بیاورید و به اطرافیان ثابت نمایید که آنها را از دل و جان دوست دارید. کارهای عقب‌افتاده را در زمان فراغت امروز انجام دهید. در آینده به گونه‌ای کار کنید تا کار ناتمامی روی دست شما باقی نماند.  اتفاق فرخنده‌ای در زندگی شما رخ می‌دهد. از این اتفاق درس بگیرید و در آینده به گونه‌ای زندگی کنید تا دامنه موفقیت‌های شما گسترش پیدا کند.




فال روزانه فردا خرداد ( یکشنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۳ )

در برخورد با دوست و یا همسرت باید از مسائل روزمره فاصله بگیری. گریز زدن به فضایی عاطفی و رمانتیک نمک زندگی را بیشتر می‌کند. زندگی بدون عشق و عاطفه، سرد و یخ‌زده خواهد بود.

بعد از کار زیاد و تنش‌های روزمره، کمی استراحت برای تو ضروری است تا دوباره به وضعیت روحی و جسمی متعادل برسی و آرامشت را بازیابی.

وقتی اوضاع اقتصادی تو خوب است اینهمه تلاش و کوشش برای چیست؟؟ چیزهای مهمتر از کار و پول وجود دارد که تو باید آنها را هم در برنامه زندگی‌ات دخیل کنی. بهتر است کمی به خود و احساساتت برسی.

3متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

امروز برای شما روزی پر از اتفاقات خوب و غیرمنتظره خواهد بود. همه چیز بهتر از آن چیزی که فکر می‌کنید پیش خواهد رفت. البته ممکن است در طول روز در محل کار یا خانه با چالش‌هایی روبرو شوید، اما نگران نباشید، این مشکلات به سرعت حل خواهند شد. سعی کنید خودتان را درگیر مسائل جزئی و پیش پا افتاده نکنید و از آن‌ها عبور کنید. امروز ممکن است شاهد رفتارهای متناقض و غیرقابل‌توقعی از طرف همسرتان باشید. در این شرایط بهتر است به جای تجزیه و تحلیل و قضاوت، به او کمی فضا بدهید. با کمی صبر و حوصله، او به حالت عادی خود بازخواهد گشت. از انرژی مثبتی که در خانه شما جریان دارد استفاده کنید. این انرژی می‌تواند به شما در حل مشکلاتتان با اعضای خانواده کمک کند. دوستان می‌توانند شنونده‌های خوبی برای درد دل‌ها و رازهای شما باشند، اما این به معنای به اشتراک گذاشتن تمام جزئیات زندگی‌تان با آنها نیست. حریم شخصی خودتان را حفظ کنید و مراقب باشید که چه اطلاعاتی را با چه کسی به اشتراک می‌گذارید. از تشویش و نگرانی بی‌مورد خودداری کنید. آینده در دست هیچ‌کس نیست و نگرانی فقط باعث اتلاف وقت و انرژی شما می‌شود. خونسردی خودتان را حفظ کنید و در برابر هر حرفی واکنش تند و عصبی نشان ندهید. این کار فقط نتیجه عکس خواهد داشت.

روز حساسی را آغاز کرده‌اید و حادثه‌ای در کمین شماست. در این شرایط چشم از سلامت خود  اطرافیان بر ندارید و روز را بدون اتفاق‌های ناخوشایند به پایان برسانید. احتمال ضرر شما در معامله‌ها و قراردادهای کاری وجود دارد. به صلاح شماست که امروز کارهای تجاری را کنار بگذارید.  فردی از اطرافیان در بستر بیماری است، این فرد را از محبت‌های خود بی‌نصیب نگذارید. دیری نخواهد پایید که بیماری این فرد برطرف می‌شود و لطف شما را جبران می‌کند. امروز بیشتر از همیشه دلتان هوای همسر یا عشق ‌زندگی‌تان را خواهد کرد. تغییری در زندگی شما ایجاد می‌شود. این تغییر در نگاه اول ناخوشایند به نظر می‌رسد، اما غم به دل خود راه ندهید. با تغییری روبه‌رو هستید که در نهایت به نفع شما تمام می‌شود. برای مدتی هم که شده کمی از کار فاصله بگیرید و زمان بیشتری را به خودتان اختصاص دهید. احتمال زیادی وجود دارد که حرف ناشایستی از دهان شما بیرون بیاید و اطرافیان را ناراحت کنید. به صلاح شماست که بیشتر از همیشه مواظب گفتار خود باشید و کاری نکنید که پشیمانی به دنبال داشته باشد.  فرصتی برای انجام کارهای انسان‌دوستانه مهیا می‌شود. با انجام کارهای خیر به آرامش برسید و روزتان را سرشار از شادکامی کنید.




فال روزانه فردا تیر ( یکشنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۳ )

تو در راه عشق، برای دوستانت خودت را فدا می‌کنی اما آنها هیچ وقت نمی‌فهمند و روزی به خودشان می‌آیند که دیر شده و تو را از دست داده‌اند. اما دلگیر نباش چون به زودی با کسی آشنا می‌شوی که قدر تو را می‌داند و به تو کمک خواهد کرد.

هوشیاری تو به مسائل مالی نظر دیگران را جلب می‌کند. برخی فکر می‌کنند با این هوشیاری می‌شود همه درهای غیرممکن را باز کرد، اما چنین نیست. برای رسیدن سود اقتصادی قابل توجهی که در پیش رویت قرار خواهد گرفت، باید تلاش زیادی بکنی.

4متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

امروز فرصتی عالی برای بازنگری درباره ارزش‌های زندگی‌تان است. باورها و اعتقادات شما در دوران نوجوانی شکل گرفته‌اند، اما تغییرات بزرگی که در زندگی‌تان رخ داده، نیازمند آن است که خودتان را با این شرایط جدید تطبیق دهید. در غیر این صورت، از رسیدن به آرزوهایتان باز خواهید ماند. امروز می‌تواند روز بسیار رمانتیکی برای شما باشد. اما قبل از اینکه با عشقتان وقت بگذرانید، بهتر است در مورد موضوعاتی که اخیراً باعث بحث و گفتگو بین شما شده صحبت کنید و آن‌ها را حل کنید. مدتی است که منتظر شنیدن خبرهای خوب هستید و به زودی شیرین‌ترین خبرها را از کسی که انتظارش را ندارید، خواهید شنید. تصمیماتی که خانواده‌تان برای شما گرفته‌اند را با دقت بررسی کنید. آن‌ها به شما ایمان دارند و خیر شما را می‌خواهند. مراقب حرف‌هایتان باشید و از به کار بردن کلمات نامناسب و نسنجیده خودداری کنید. فرصت‌های به دست آمده را قدر بدانید و از آن‌ها به بهترین نحو استفاده کنید. عواطف و احساسات خود را صرف کسی یا چیزی کنید که برایتان ارزشمند است و نتیجه مثبتی به همراه داشته باشد. گاهی اوقات تنها بودن بهتر از بودن با کسی است که باعث ناراحتی و آزردگی خاطر شما می‌شود.

برای حل مشکلی که امروز با آن روبه‌رو می‌شوید آرامش خود را حفظ کنید. از مشکلات فرار نکنید و به خاطر داشته باشید که زندگی فراز‌وفرودهای زیادی دارد. حضور بیشتری در جمع داشته باشید و از انزوا دوری کنید. در غیر این صورت دامنه دوستان شما روزبه‌روز کوچک‌تر می شود. به فکر انجام کار و کاسبی جدیدی هستید و می‌خواهید با این تجارت جدید، شرایط را برای افزایش درآمد و سود بیشتر مهیا کنید، امروز فرصت مناسبی دست می‌دهد تا به این فکر جامه عمل بپوشانید و برای تامین سرمایه‌ لازم جهت اجرای این کار جدید، از دوستان و آشنایان کمک بگیرید.  مدت زیادی است که چشم‌انتظار خبر خوش و فرخنده‌ای هستید، امروز این خبر به دستتان می‌رسد و زمینه شادی و نشاط‌ شما را فراهم می‌کند. محبت بی‌پایانی به اعضای خانواده دارید؛ اما این محبت را ابراز نمی‌کنید و چنین رفتاری باعث شده اطرافیان به این فکر بیفتند که آن‌ها را مانند سابق دوست ندارید. این رویکرد را تغییر دهید و با محبت به اعضای خانواده، به آن‌ها ثابت کنید که از صمیم قلب دوستشان دارید.  احساس می‌‌کنید که مانند سابق از زندگی لذت نمی‌برید. اجازه ندهید این احساس ادامه پیدا کند. راه خود را در زندگی تغییر دهید و با انجام کارهای دلخواه، شادکامی خود را در زندگی افزایش دهید.




فال روزانه فردا مرداد ( یکشنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۳ )

ترس از ریسک کردن باعث می‌شود تا فرصت‌های خوبی را از دست بدهی! باید با جرات و جسارت و با اعتماد به نفس کامل طرف مقابلت را انتخاب کنی. در این صورت وارد یک زندگی عاشقانه و بسیار دلچسب می‌شوی.

استعدادهای خوبی داری که اگر از آنها خوب استفاده شود تو را به قله‌های بلند موفقیت خواهد رساند و گنجی در درون خانه توست که باید آن را کشف و استخراج کنی وگرنه فقیر و محروم خواهی ماند.

5متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

امروز زمان مناسبی برای خرید وسایلی است که به آن‌ها نیاز دارید و دوستشان دارید. شاید تا به حال به خاطر نظر دیگران از علایق و سلایق خودتان دور مانده باشید، اما وقت آن رسیده که فقط به فکر خودتان باشید و به حرف دلتان گوش کنید. مهم نیست که دیگران چه فکری می‌کنند، مهم این است که شما از آنچه دارید لذت ببرید و از زندگی‌تان رضایت داشته باشید. شاید در حال حاضر رابطه‌تان با عشقتان چندان خوب پیش نرود. اما از آنجا که هر دوی شما انسان‌های منطقی هستید، می‌توانید با صحبت و گفتگو درباره تصمیمی که می‌خواهید بگیرید، به راه‌حلی مناسب برای هردویتان برسید. مطمئن باشید که با صبر و حوصله و گفتگوی منطقی، می‌توانید به نتیجه‌ای برسید که به نفع هر دویتان باشد. در مورد زندگی و مسائل شخصی دیگران کنجکاو نباشید و به حریم خصوصی آن‌ها احترام بگذارید. به جای تمرکز بر زندگی دیگران، به زندگی خودتان و پیشرفت‌هایتان توجه کنید. موفقیت‌های شما در زمینه‌های مختلف قابل تحسین است، پس به خودتان ایمان داشته باشید و از توانایی‌هایتان برای رسیدن به اهدافتان استفاده کنید. به زودی فرصتی طلایی برای شما پیش خواهد آمد. خودتان را برای یک بحث یا گفتگوی مهم آماده کنید، اما سعی کنید در طول این بحث آرامش خودتان را حفظ کنید و با منطق و استدلال صحبت کنید تا بتوانید بهترین استفاده را از این فرصت ببرید.

اجازه ندهید اطرافیان چوب لای چرخ شما بگذارند و به هر قیمتی که شده راه خودتان را بروید. با شرایطی برای افزایش درآمد مواجه خواهید شد. از این فرصت به بهترین شکل ممکن استفاده کنید و سودی چشمگیر به جیب بزنید. یکی از اعضای خانواده نیاز به پشتیبانی شما دارد، امروز هر کاری که از دستتان بر می‌آید را برای این فرد انجام دهید و زمینه موفقیت‌های بیشتر وی را فراهم کنید. انسان پرتلاشی هستید و شبانه‌روز کار می‌کنید. مطمئن باشید زحمت‌هایی که می‌کشید بدون نتیجه باقی نمی‌ماند و در آینده‌ای نزدیک مزد تلاش‌های شبانه‌روزیتان را دریافت خواهید کرد.   در محبت و علاقه عشق ‌زندگی‌تان شک دارید و فکر می‌کنید که مانند گذشته شما را دوست ندارد، اما امروز اتفاقی می‌افتد و همسر یا عشق ‌زندگی‌تان به شما ثابت می‌کند که بیشتر از همیشه دوستتان دارد.   توجه بیشتری به اعضای خانواده داشته باشید و به گونه‌ای رفتار نمایید تا اهل منزل روی شما به عنوان فردی که همیشه به فکر آنها است، حساب باز کنند.




فال روزانه فردا شهریور ( یکشنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۳ )

دوست و یا همسرت، به زودی رفتارهای عجیبی از خود نشان می‌دهد. او تمرکز تو را بهم زده و ناراحتی‌هایش را بی‌مورد سر تو خالی می‌کند. به جای اخم کردن و غر زدن، بهتر است علت را جویا شوی و با او همدردی کنی.

تلاش و فعالیتهای اقتصادی تو به گونه‌ای شده که هر مانعی را می‌توانی با توانایی و اقتدار کامل از بین ببری. تنها ممکن است بعضی سهل‌انگاری‌های تو در مواقع حساس روند صعودی‌ات را کند کند پس باید هشیار باشی.

6متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

در اطراف شما افرادی هستند که ممکن است با شما مخالفت کنند یا لجبازی‌هایی به خرج دهند. به جای اینکه با آن‌ها بدخلقی کنید، سعی کنید با سیاست و درایت با آن‌ها رفتار کنید. صبر و حوصله داشته باشید و با سعه صدر کارها را پیش ببرید. مطمئن باشید که در چنین شرایطی، موفقیت از آن شما خواهد بود. به زودی در موقعیتی قرار خواهید گرفت که باید بین دو راهی یکی را انتخاب کنید. در این شرایط، از تجربیات و راهنمایی‌های دوستان خود استفاده کنید تا بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید. به خاطر انجام یک کار خیر، از شما قدردانی خواهد شد. این کار نه تنها باعث خوشحالی شما می‌شود، بلکه ثواب و پاداش معنوی نیز به همراه خواهد داشت. هوش و ذکاوت شما به شما کمک می‌کند تا به راحتی از موانعی که بر سر راهتان قرار می‌گیرند، عبور کنید. وظیفه‌ای که از طرف یکی از دوستانتان به شما محول شده است را به تنهایی به بهترین نحو انجام دهید تا توانایی‌ها و قابلیت‌های خودتان را به اثبات برسانید. اگر احساس می‌کنید که همسرتان نسبت به شما بی‌تفاوت شده است، به جای نادیده گرفتن او و منتظر ماندن تا خودش به سمت شما بازگردد، باید خودتان پیش قدم شوید و با او در مورد این موضوع صحبت کنید.

روحیه‌ای مسئولیت‌پذیر دارید و لحظه‌ای از رسیدن به اطرافیان غافل نمی‌شوید، این روحیه هیچ اشکالی ندارد اما گاهی اوقات زیاده‌روی می‌کنید و نیازهای خودتان را به توقع‌های اطرافیان اولویت می‌دهید. در نتیجه از امروز جانب اعتدال را در پیش‌ بگیرید و در کنار توجه و رسیدگی به اطرافیان، به فکر خودتان هم باشید. پولی که مدتی است به کسی قرض داده‌اید، امروز به شما بازپس داده می‌شود. قسمتی از این پول را به تفریح اختصاص دهید و قسمت دیگر را برای روز مبادا پس‌انداز کنید. عادت ناپسندی دارید. این عادت نه‌تنها جلوی پیشرفت شما را گرفته، بلکه در نزد دوستان و اطرافیان نیز به فرد کم‌ارزشی تبدیل شده‌اید. برای ترک این عادت ناپسند از دوستان و اطرافیان کمک بگیرید.  کارها را سر موقع انجام دهید و همیشه به فکر شکار فرصت‌ها باشید.  تغییری در زندگی شما صورت می‌گیرد، به نفع شماست که از این تغییر استقبال کنید و مطمئن باشید که از این تغییر سودی به شما می‌رسد. شرایطی مهیا می‌شود تا به همراه اعضای خانواده برای خرید بیرون بروید و لحظه‌های شادی را در کنار هم سپری نمایید. به رغم اینکه همیشه احترام دوستان و آشنایان را نگه می‌دارید، امروز کسی از رفتار شما ناراحت می‌شود. این ناراحتی را از دل ایشان بیرون کنید و به وی ثابت نمایید که قصد بی‌احترامی نداشتید. افکار سازنده‌ای در ذهن دارید. اما به این افکار بها نمی‌دهید و اراده‌ای برای اجرای فکرهای سودمند خود ندارید. در اولین فرصت عزمتان را جزم کنید و چیزی که در ذهنتان است را انجام دهید. مطمئن باشید در نهایت همه‌چیز به نفع شما تمام می‌شود.




فال روزانه مهر

تو فقط به فکر منافع و خواسته‌های خودت هستی و انتظارداری که او هم بدون چون و چرا و با قربون صدقه همه چیز را بپذیرد. بهتر است او را هم به حساب بیاوری و کمی برایش ارزش و احترام قائل باشی.

یک موفقیت کوچک هم کافی است تا این فضا را عوض کرده و دوباره تو را سرحال و شادمان کند. می‌توانی از این موفقیت کوچک نردبانی بسازی برای رشد و رسیدن به موفقیت‌های بزرگ.

پیشنهادی کاری و یا تحصیلی مطرح می‌شود که ظاهرا در آینده سود مالی خوبی برایت خواهد داشت. بهتر است از اول شرایط و توقعاتت را مطرح کنی تا بعدها مشکلی پیش نیاید.

7متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

شما مصممید که هر چه زودتر به اهدافتان برسید. اما به یاد داشته باشید که صبر و حوصله کلید موفقیت است. شما توانایی‌های زیادی دارید و از رقبایتان قوی‌تر هستید، پس نگران نباشید و مطمئن باشید که به زودی به خواسته‌هایتان خواهید رسید. امروز فرصتی مناسب برای فکر کردن به احساساتتان نسبت به فردی خاص است. به طور عمیق به این موضوع فکر کنید و به یک نتیجه‌گیری روشن برسید. سپس، این موضوع را با طرف مقابل در میان بگذارید. مطمئن باشید که این کار نه تنها باعث شفافیت در رابطه‌تان می‌شود، بلکه آن را نیز مستحکم‌تر خواهد کرد. همچنین توقعاتتان را از طرف مقابل به حد معقولی پایین بیاورید. هوشیار باشید و مراقب اطرافتان باشید. متاسفانه افراد حسودی در اطرافتان هستند که ممکن است قصد بهر‌ه‌کشی از شما را داشته باشند. اگر به کمک نیاز دارید، از دیگران تقاضای یاری کنید. اما به جای نیش و کنایه، از زبان نرم و لحنی مودبانه استفاده کنید. در این روزها، اعضای خانواده‌تان را در اولویت قرار دهید و از آن‌ها غافل نشوید. همچنین، در مسائل مالی محتاط باشید و از ولخرجی‌های بی‌مورد خودداری کنید. در این روزها، از دریافت وام یا هرگونه تعهد مالی جدید خودداری کنید. شرایط اقتصادی کنونی، چندان مناسب برای سرمایه‌گذاری و ریسک‌پذیری نیست.

 بیش‌از‌حد نگران خودتان هستید و زندگیتان را با اضطراب و دلهره ادامه می‌دهید، وقت آن فرا رسیده که نگرانی‌ها را کنار بگذارید و به استقبال زندگی بروید.  به لحاظ مالی اوضاع مناسبی ندارید و مدتی است که درآمد چندانی روانه حساب‌های بانکی شما نشده. غم به دل خود راه ندهید،‌ این شرایط در آینده‌ای نزدیک تغییر می‌کند و اوضاع مالیتان بهبود می‌یابد. به صلاح شماست که قسمتی از این درآمد را برای روز مبادا کنار بگذارید. مهمان‌های زیادی به منزل شما می‌آیند و روز خوشی را تجربه می‌کنید. مدتی است که سری به بزرگان فامیل نزده‌اید، ادامه این رویکرد دلخوری ریش‌سفید‌های فامیل را به دنبال دارد. در اولین فرصت سری به بزرگان خانواده بزنید و دیدارها را تازه کنید.  خطری در کمین است و باید از همیشه مواظب سلامت خود و اعضای خانواده باشید. اطرافیان شما را به عنوان فرد زحمت‌کشی می‌شناسند که لحظه‌ای از کار و تلاش برای خانواده دست بر نمی‌دارد، این روحیه از دید دوستان و آشنایان پنهان نخواهد ماند و امروز به شما ثابت می‌کنند که قدر زحمت‌هایتان را می‌دانند. از آینده هراسی نداشته باشید و با برنامه‌ریزی و پشتکار آینده‌‌ای روشن برای خود و خانواده‌تان رقم بزنید.




فال روزانه فردا آبان ( یکشنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۳ )

این تعصب کور، بی‌اعتمادی را به وجود می‌آورد. کسی که اسیر بافته‌های ذهن و تصورات بیمارگونه خود باشد نسبت به همه حتی نزدیکترین دوستان خود شک خواهد کرد. باید به خود و دیگران اعتماد داشت.

امروز روز شانس تو خواهد بود. باید موقعیت‌های پیش رویت را شکار کنی. از دست دادن فرصتها به نفعت نخواهد بود.

8متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

روحیه آزاد و رها شما ستودنی است، اما به یاد داشته باشید که گاه لازم است به نظرات دیگران نیز گوش فرا دهید تا از بروز سوءتفاهم و دلخوری جلوگیری شود. شنیدن نظرات دیگران به معنای تسلیم شدن در برابر آنها نیست، بلکه فرصتی برای یادگیری و درک دیدگاه‌های متفاوت است. شاید امروز زمان مناسبی برای عاشقانه بودن و رومانتیک‌بازی نباشد، اما می‌توانید از این فرصت برای صحبت با عشق‌تان در مورد مسائل جدی‌تر و حل مشکلاتتان استفاده کنید. با گفتگوی صمیمی و صادقانه، بسیاری از نگرانی‌ها و دلخوری‌هایی که بر روی رابطه‌تان سایه افکنده‌اند، از بین خواهند رفت و صمیمیت و تفاهم بیشتری بین شما ایجاد خواهد شد. در محیط کار، خلاقیت خود را به کار بگیرید و از ایده‌های نو و ابتکاری خود نترسید. شما تمام توانایی‌ها و منابع لازم برای پیشرفت و موفقیت را در اختیار دارید، پس با جسارت و اعتماد به نفس قدم بردارید و از فرصت‌های پیش رو نهایت استفاده را ببرید. شاید آرزوی دیرینه‌ای که در ذهن داشتید، برآورده شده باشد، اما غرق شدن در مسائل جانبی و بی‌اهمیت، مانع از آن شده که طعم شیرین موفقیت را بچشید. قدری از این افکار منفی فاصله بگیرید و به پیشرفت‌ها و دستاوردهایتان توجه کنید.

ترس و هراس را کنار بگذارید و هدف‌هایتان را با جسارت بیشتری دنبال کنید. از سلامت خود غافل نشوید و با خوردن غذای سالم و ورزش، طول عمر خود را افزایش دهید. اوضاع مالی‌تان بهبود پیدا می‌کند و پولی به دستتان می‌رسد. به لطف این پول هزینه‌های جاری زندگی را پوشش دهید و شرایط مالی‌تان را ثبات بخشید.  یکی از اطرافیان امروز واقعیت را به شما نمی‌گوید و به دردسر میفتید. از این اتفاق درس بگیرید و در آینده شناخت بیشتری از اطرافیان پیدا کنید.  در اوقات فراغت به کار خلاقانه‌ای که علاقه‌ زیادی به آن دارید مشغول شوید. کار مهمی را باید انجام دهید، اما به‌رغم اینکه نقشه‌های زیادی برای انجام این کار کشیده‌اید، این کار امروز به سرانجام نخواهد رسید. همسر یا عشق زندگی‌تان آن‌گونه که باید و شاید برای اعضای خانواده شما احترام قائل نیست و این رویکرد امروز زمینه ناراحتی شما را فراهم می‌کند. در اولین فرصت با عشق زندگی‌تان صحبت کنید و دلخوری‌ها را کنار بگذارید. مدتی است که خبری از پدر، مادر یا بزرگان فامیل ندارید و سری به آنها نزده‌اید، این رفتار زمینه دلخوری آنها را فراهم کرده ‌است، اجازه ندهید این دلخوری ادامه پیدا کند و سری به پدر، مادر یا بزرگان فامیل بزنید و به فکر دلجویی از آنها باشید.




فال روزانه فردا آذر ( یکشنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۳ )

کسی برای تو دعا می‌کند و آرزوی خوشبختی تو را دارد. هیچ چیز بهتر از دوستی و عشق نیست.

اوضاع همیشه اینطور نخواهد بود. حتی پیش از آنکه تو تصور می‌کردی، این شرایط تغییر خواهد کرد و آن‌وقت تو به آرزوی بزرگ خود می‌رسی. روزهای بهتری در راه است پس لبخند بزن.

با کمی ورزش روحی مثل یوگا و مدیتیشن، همه چیز روبه‌راه می‌شود و سلامتی‌ات به خطر نخواهد افتاد. فراموش نکن که عصبانیت و خشم روح تو را مریض و آزرده می‌کند پس از آن برحذر باش.

یک بحران اقتصادی، شرایط سختی را به تو تحمیل می‌کند. باید بر اعصابت مسلط باشی چون این شرایط دوام ندارد و به زودی رفع خواهد شد.

9متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

تلاش‌ها و سختی‌هایی که در طول مسیر زندگی‌تان متحمل شده‌اید، شما را به جایگاه فعلی‌تان رسانده و حق دارید به خودتان افتخار کنید. اما به یاد داشته باشید که هیچ چیز به اندازه سلامتی شما ارزش ندارد و نباید آن را فدای هیچ چیز دیگری کنید. امروز، فرصتی عالی برای صحبت با اطرافیانتان، به خصوص عشق زندگی‌تان، در مورد خواسته‌ها و آرزوهایتان است. آنها در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری پذیرای شنیدن حرف‌های شما و درک احساساتتان هستند. تنها کافی است که از ته دل و با صداقت کامل با آنها صحبت کنید. اگر احساس می‌کنید که در روابط عاطفی‌تان راه اشتباهی را پیش گرفته‌اید، بدون معطلی استراتژی خود را تغییر دهید. از افرادی که به شدت حساس هستند و هر حرفی را به خودشان می‌گیرند، دوری کنید. چرا که منفی‌نگری و افکار آنها می‌تواند تأثیر مخربی بر روحیه شما نیز داشته باشد. به نظر می‌رسد که با صحبت‌ها یا اعمالتان، ناخواسته باعث ناراحتی و عصبانیت برخی افراد شده‌اید. شاید آنها حرف‌ها و دیدگاه‌های شما را به درستی درک نکرده‌اند. سعی کنید با صبر و حوصله و از طریق گفتگویی صادقانه، منافع مشترک را بررسی کنید و به راه‌حلی درست و منطقی برسید. به جای گله و شکایت، به دنبال راه‌حل باشید. هیچ موفقیتی بدون تلاش و پشتکار به دست نمی‌آید.

بیماری مزمنی دارید و امروز این بیماری وخامت پیدا می‌کند، اما در برابر این بیماری تسلیم نشوید و نگذارید مریضی شما را زمین‌گیر کند. در نتیجه فکری به حال درمان این بیماری بردارید و بر این بیماری مزمن غلبه کنید. امور مالی را با وسواس بیشتری انجام دهید و امروز بیشتر از همیشه مواظب حساب ‌و‌ کتاب‌های‌تان باشید. در غیر این صورت کلاه سرتان می‌رود و در معامله‌ها حسابی ضرر می‌کنید.   فرصتی برای گردش و تفریح پیدا می‌کنید. این فرصت را به فال نیک بگیرید و تا می‌توانید خوش بگذرانید. روز را با آرامش به پایان برسانید و اجازه ندهید نگرانی‌ها شما را مضطرب کند. در رفتار همسر یا عشق ‌زندگی‌تان شک دارید و احساس می‌کنید ایشان مانند سابق رفتار نمی‌کند. اجازه ندهید این احساس ریشه‌دار شود. امروز با همسر یا عشق ‌زندگی‌تان صحبت کنید و احساستان را با ایشان در میان بگذارید.   حرف دلتان را به زبان نمی‌آورید و همیشه از در تعارف و رودربایستی با اطرافیان سخن می‌گویید. این روحیه را کنار بگذارید و صراحت کلام در پیش بگیرید.




فال روزانه فردا دی ( یکشنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۳ )

به جای قضاوت‌های خام و نپخته می‌توان کمی صبر کرد و حوصله به خرج داد تا بعضی مسائل روشن شود. در این صورت بهتر می‌توانی داوری کنی و یا حداقل از بعضی خطاها پیشگیری نمایی.

همیشه نباید منتظر باشیم تا دیگران به ما هدیه‌ای بدهند یا با کارهایشان ما را به وجد بیاورند. بعضی اوقات نیاز است که خودمان این انرژی مثبت را بخود بدهیم.

اگر می‌خواهی از سلامتی کامل خود مطمئن شوی می‌توانی با پیاده‌روی و خوردن غذای سالم و ۷ لیوان آب در روز به نتیجه برسی.

اعتدال و میانه‌روی را باید در همه جا در نظر داشت. از نظر اقتصادی باید دوراندیش بود و حساب همه کارها را داشت. کسی که ریسک می‌کند باید منتظر عواقب آن هم باشد.

10متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

شما همیشه حلال مشکلات دیگران بودید، ولی این بار در حل مشکلات خودتان دچار چالش شده‌اید. دلیل اصلی این مشکل، تمایل شما به انجام تمام کارها به تنهایی و بدون کمک دیگران است. مطمئن باشید که مشورت با افراد مورد اعتماد و تقسیم وظایف بین شما و دیگران، نه تنها بار مسئولیت‌ها را سبک‌تر می‌کند، بلکه باعث می‌شود تا حس بهتری نسبت به خودتان و توانایی‌هایتان داشته باشید. امروز مراقب باشید که در صحبت با عشق زندگی‌تان، از الفاظ و لحنی استفاده نکنید که باعث سوءتفاهم شود. برای جلوگیری از این اتفاق، سعی کنید که حرف‌هایتان را به طور کامل، واضح و از زوایای مختلف برای او توضیح دهید. شفافیت و صداقت در گفتگو، کلید موفقیت شما در چنین شرایطی خواهد بود. از تعصب بیش از حد نسبت به یک موضوع خاص خودداری کنید و سعی کنید که به دیدگاه‌ها و نظرات دیگران نیز احترام بگذارید. از دوستان صمیمی خود بخواهید که عیب و ایرادهایتان را بدون رودربایستی به شما بگویند. این کار به شما کمک می‌کند تا نقاط ضعف خود را شناسایی کرده و در جهت رفع آنها تلاش کنید. از یکی از دوستانتان که مدتی است او را ندیده‌اید و از او بی‌خبر هستید، سراغ بگیرید. برقراری ارتباط مجدد با دوستان قدیمی، می‌تواند لحظات شاد و خاطره‌انگیزی را برای شما رقم بزند.

اخلاق‌های ناپسندی دارید و اطرافیان را از رفتارهای خود دلخور کرده‌اید. قبل از اینکه این رفتار‌ها شما را به فرد منفوری در بین دوستان و آشنایان تبدیل کند، آن‌ها را کنار بگذارید و توجه بیشتری به اطرافیان داشته باشید. انسان پرتلاشی هستید و لحظه‌ای دست از کار و کوشش نمی‌کشید. با این حال به اندازه‌ای که انتظار دارید به هدف‌هایتان نرسیده‌اید. اجازه ندهید این شرایط شما را افسرده کند. از تلاش شبانه‌روزی دست نکشید و مطمئن باشید در آینده‌ای نزدیک، مزد زحمت‌هایتان را دریافت می‌کنید. در آینده‌ای نزدیک زندگی شما رونق بیشتری پیدا می‌کند و اوضاع مالی‌تان بهبود پیدا می‌کند. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و سبک زندگی جدیدی در پیش بگیرید.  برای از بین‌بردن نگرانی‌های امروز دست همسر یا عشق ‌زندگی‌تان را بگیرید و کمی تفریح کنید.  آن‌گونه که باید‌و‌شاید به همسر یا عشق زندگی‌تان توجه ندارید. قبل از اینکه این رویکرد زمینه دلخوری میان شما و عشق زندگی‌تان را فراهم کند، توجه بیشتری به عشق زندگی‌تان داشته باشید. به خاطر داشته باشید که عقل سالم در بدن سالم است و اگر به موفقیت‌های بیشتر فکر می‌‌کنید، فکری به حال سلامت جسم و جان خود بردارید و با حفظ آرامش در محیط منزل، شرایط را برای موفقیت‌های بیشتر مهیا نمایید.




فال روزانه فردا بهمن ( یکشنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۳ )

دوستان بسیاری داری اما در بین آنها تنها یک نفر هست که وضعیت تو را درک می‌کند و تو را دوست دارد. باید آن یک نفر را درست بشناسی و با کمک او بتوانی زندگی بهتری را تجربه کنی.

مسافر در راه و یا مسافرتی در پیش داری. یک جابه‌جایی در روزهای آینده برایت پیش خواهد آمد که خوب و خوشایند است. یک فکر قدیمی دوباره سراغت خواهد آمد که علتش یک تازه وارد و یا نوآشناست. همین افکار به تو انگیزه‌ای تازه خواهد داد.

برای رها شدن از کسالت روزانه و دردهای مزمن بهتر است ورزش کنی. ورزش مقدار مایع نرم کننده مفاصل را که به انعطاف‌پذیری مفاصل کمک می‌کند، افزایش داده و در این صورت در هنگام راه رفتن، نشستن و ایستادن، احساس و حالتی مناسب و خوب خواهی داشت.

پیشنهاد کاری به ظاهر خوبی مطرح می‌شود که تو را وسوسه می‌کند اما باید همه جوانب را درنظر گرفت. فقط به سود فکر کردن کافی نیست. در ضمن کارهای عقب‌افتاده‌ای داری که باید آنها را به سرانجام برسانی.

11متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

ثبات و پایداری در زندگی ارزشمند است، اما گاه لازم است که از منطقه امن خود خارج شویم و برای تجربه‌های جدید و چالش‌های تازه، انعطاف‌پذیری و جسارت به خرج دهیم. امروز فرصتی عالی برای رها شدن از روزمرگی و استقبال از تغییرات مثبت است. مدتی است که از سلامتی خود غافل بوده‌اید. اما امروز باید برای ارتقای سلامت جسمی و روحی خود برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشید.  تغییرات ظاهری نیز می‌توانند در روحیه شما تأثیری مثبت بگذارند.  شما قلبی سرشار از عاطفه و مهربانی دارید. به اشتراک گذاشتن این موهبت ارزشمند با دیگران و کمک به نیازمندان، نه تنها به آنها یاری می‌رساند، بلکه باعث ارتقای روحیه و حس رضایت درونی شما نیز خواهد شد. فرصتی عالی برای سفر به مکانی جدید و تجربه خاطرات خوش در انتظارتان است. از این سفر استقبال کنید و از آن نهایت لذت را ببرید. در مورد توقعاتی که دیگران از شما دارند، احساس ضعف و ناتوانی نکنید. این توقعات نشان‌دهنده‌ی ظرفیت‌ها و توانایی‌های بالای شماست و نباید شما را دلسرد کند. به هیچ عنوان اجازه ندهید که کسی، چه به شوخی و چه به طور جدی، به اعضای خانواده شما بی‌احترامی کند. از آنها در برابر هرگونه توهین یا بی‌احترامی قاطعانه دفاع کنید.

مشکلی در محل کار یا منزل سد راه شما شده و این وضعیت زمینه ناراحتی‌تان را فراهم کرده است. در نتیجه امروز اصلا حوصله کسی را ندارید و ممکن است که با چیزهای کوچک و پیش‌پاافتاده دعوا راه بیندازید. در چنین شرایطی بیشتر از همیشه مواظب رفتار خود باشید و روز را به گونه‌ای به پایان برسانید که کسی از شما دلخور نشود. یکی از آشنایان امروز روش سودمندی را برای افزایش درآمد با شما درمیان می‌گذارد. این روش را به کار بگیرید و زمینه دستیابی به درآمد بیشتری را فراهم کنید. قصد انجام کارهای مذهبی یا انسان‌دوستانه را دارید، امروز بهترین فرصت برای انجام کارهای خیر است تا با انجام این کارها به لحاظ فکری به آرامش برسید. روز خوبی برای عاشقی در پیش‌روی شماست و فرصتی پیدا می‌کنید تا در کنار همسر یا عشق‌ زندگی‌تان بنشینید و از عشق و محبت صحبت کنید. خبر فرخنده‌ای به دست شما می‌رسد؛ این خبر را با اطرافیان در میان بگذارید و لحظه‌های شادی را در کنار اعضای خانواده تجربه کنید.




فال روزانه فردا اسفند ( یکشنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۳ )

نسبت به آنچه اتفاق افتاد نباید پشیمان باشی. اگر چیزی یا کاری خطاست باید آن را تصحیح کرد و از گذشته‌ها درس گرفت. نیازی به افسردگی یا تردید نیست.

وضعیت تازه و امیدبخشی روبرو می‌شوی. یک خبر خوشحال کننده در راه داری.

از سر و صدا و تشنج‌ها دوری کن. تو احتیاج به یک دوره آرامش و استراحت داری تا بتوانی به دور از قیل و قال‌ها تصمیم لازم و درست را بگیری.

پول برای تو ارزش جدیدی پیدا کرده است. حالا قدر سرمایه‌های کوچک و بزرگ خود را می‌دانی. ناامید نشو چون به زودی به درآمد خوبی دست خواهی یافت.

12متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

امروز حال شما دگرگون و متغیر است، گاه شاد و پرانرژی و گاه غمگین و بی‌حال. دلیل این نوسانات خلقی برایتان ناشناخته است. به جای اینکه دیگران را نیز درگیر این آشفتگی درونی خود کنید، بهتر است کمی از محیط‌های پر استرس و تنش‌زا فاصله بگیرید و به خودتان فرصتی برای استراحت و بازسازی روحی بدهید. به نظر می‌رسد که در حال حاضر اولویت‌های اصلی زندگی‌تان را به دست فراموشی سپرده‌اید و وقت و انرژی خود را صرف مسائل کم‌اهمیت و بی‌ارزش می‌کنید. شاید بد نباشد که زمانی را به برنامه‌ریزی و اولویت‌بندی کارهای روزانه‌تان اختصاص دهید تا در آینده از بی‌توجهی به وظایف مهمتان پشیمان نشوید. نگرانی‌ها و افکار منفی را از خود دور کنید و سعی کنید کمی بیشتر به زیبایی‌ها و نکات مثبت زندگی توجه کنید. شکرگزاری برای نعمت‌هایی که دارید و قدردانی از داشته‌هایتان، می‌تواند شیرینی و طعم دلنشین زندگی را به شما هدیه دهد. به طور غیر منتظره‌ای از مسائلی که در اطرافتان رخ می‌دهد، آگاه می‌شوید. سعی کنید با درایت و هوشمندی از این اطلاعات و آگاهی‌ها به بهترین نحو استفاده کنید و آنها را به فرصتی برای رشد و ارتقای خود تبدیل کنید. در مورد خریدهایتان محتاط باشید و از ولخرجی و اسراف پرهیز کنید. شرایط مالی شما به گونه‌ای نیست که بتوانید بدون برنامه‌ریزی و مدیریت صحیح، پولتان را صرف موارد غیرضروری کنید.

روز را با ورزش و تحرک آغاز کنید و بیشتر از همیشه به فکر سلامتی‌تان باشید.  عزم کرده‌اید تا پولی که با هزارویک زحمت بدست آورده‌‌اید را برای انجام کاری سرمایه‌گذاری کنید، این سرمایه‌گذاری هیچ اشکالی ندارد و روز خوبی را برای افزایش درآمد انتخاب کرده‌اید، اما در جریان باشید که این سرمایه‌گذاری در کوتاه مدت سودی به دنبال ندارد، ولی اگر صبر و تلاش بیشتری به خرج دهید، در دراز مدت سود سرشاری از این سرمایه‌گذاری خواهید برد. خبر بسیار خوشایندی به دست شما می‌رسد و این خبر زمینه شادی و خوشی شما و دیگر افراد منزل را فراهم می‌کند. دوستی قدیمی امروز برنامه‌ای خاص تدارک دیده تا به شما ثابت کند که همیشه به فکرتان است.  روزهای پرکاری را پشت سر گذاشته‌اید. این شرایط در چند روز آینده پایان می‌یابد و فرصتی برای استراحت مهیا می‌شود. از تعطیلات لذت ببرید و خودتان را مهمان استراحتی جانانه کنید. مشاجره‌ای کوچک میان شما و یکی از آشنایان ایجاد شده است، این فرد با رفتار و گفتارش به شما ثابت می‌کند که از این مشاجره چیزی به دل نگرفته و از شما دلخور نیست.  مدتی است که وقتی را در کنار دوستان و رفقای قدیمی سپری نکرده‌اید، امروز زمان مناسبی فراهم می‌شود تا فرصتی را در کنار دوستان قدیمی سپری نمایید و خاطره‌های خوش گذشته را زنده کنید.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار