فال روزانه یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳

فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند. فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.

به گزارش رصد روز،  فال روزانه  یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳  و فال روز تولد ۷ مردادماه و فال روزانه فردا هفتم مردادماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند. فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.در ادامه فال فردا ۷ مرداد ۱۴۰۳ را می خوانیم.

فال روزانه فردا فروردین ( یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳ )

پیشنهادات تازه‌ای مطرح می‌شود که باید هر کدام را جداگانه مورد مطالعه قرار داد و سپس تصمیم گرفت. به آینده اگر فکر کنی می‌توانی تصمیمات بهتری گرفته و نسبت به آنها اطمینان بیشتری داشته باشی.

به زودی هدایا و یا سوغاتی‌هایی به دستت خواهد رسید. در یک میهمانی خبرهای امیدوارکننده و خوبی خواهی شنید.

نحوه زندگی و نوع غذایی که مصرف می‌کنی رابطه مستقیمی با سیستم عصبی‌ات دارد. هرچه محیط اطرافت را آرام و تغذیه‌ای سالم داشته باشی، استرس و اضطراب و در نتیجه بیماری از تو دور می‌شود.

یک قرارداد و یا قول و قراری که برای تو اهمیت زیادی دارد، بهم خواهد خورد. تغییراتی در وضعیت مسکن و یا کارت پیش خواهد آمد. بعضی قول و قرارهایت را فراموش نکن چون در غیر این صورت تو بیشتر از اطرافیان ضرر خواهی کرد.

1متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

انگار یه موضوعی بدجوری ذهنتو مشغول کرده، ولی هیچ کاری برای حلش نمیکنی! نکنه میخوای تا ابد تو خماری بمونی؟ یه ذره شجاعت به خرج بده و با یه آدم عاقل مشورت کن. اینجوری که نمیشه، وسط زمین و آسمون موندی و هیچی معلوم نیست. حتی اگه راه سختی در پیش داری، یه قدم بردار، بقیه اش خودش درست میشه. یادت باشه که تنهایی نمیتونی همه کارها رو انجام بدی، از کمک گرفتن از بقیه خجالت نکش، شاید بتونن راه حلی بهت پیشنهاد بدن. راستی، شریک زندگیت منتظر به قولت عمل کنی، دیگه معطلش نکن! این روزها حسابی سرحالی و دلت میخواد با همه دنیا دوست بشی، دنبال آدمایی میگردی که باهات هم فکر باشن و کلی باهاشون حرف بزنی. ولی حواست باشه، یهو  ممکنه همه چیز به هم میریزه و یه اتفاق غیرمنتظره بیفته. فقط کافیه که زبونت رو کنترل کنی، منطقی فکر کنی و خواسته هاتو مدیریت کنی، اونوقت همه چیز طبق برنامه پیش میره. نذار کسی رویاهات رو مسخره کنه، به حرف خودت ایمان داشته باش و برای رسیدن به اهدافت تلاش کن.

شرایط  برای معامله و تجارت مساعد نیست. به صلاح‌ شماست که هرگونه کار مالی را به آینده موکول کنید. یکی از اعضای خانواده به دستاورد مهمی در زندگی رسیده ‌است و امروز به دلیل رسیدن به این دستاورد، از وی قدردانی می‌شود. در اولین فرصت این موفقیت را به ایشان تبریک بگویید و به وی ثابت نمایید که این موفقیت‌ها زمینه افتخار و سربلندی شما را فراهم کرده است. یکی از آرزوهای دیرینه شما بر آورده می‌شود. این شرایط را به فال نیک بگیرید و برای دستیابی به رویاهای خود بیشتر تلاش کنید.   در برابر مشکلات کمر خم نکنید و اجازه ندهید چیزی سد راه شما شود. اطرافیان امروز بیشتر از همیشه به شما توجه می‌کند. پاسخگوی محبت اطرافیان باشید و به ایشان ثابت کنید که قدر آن‌ها را می‌دانید.




فال روزانه فردا اردیبهشت ( یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳ )

پیش از شنیدن یا نشنیدن چه قضاوتی می‌توان داشت؟ باید ابتدا حرف‌های او را خوب و کامل بشنوی، بعد در مورد او و این موضوع قضاوت کنی.

تا پایان روز احساس خوشبختی خواهی کرد چون بعضی امور، که فکرت را مشغول کرده بود، روبراه می‌شود. در یک میهمانی خبرهای امیدبخشی خواهی شنید.

تنبلی را کنار بگذار. تنبلی بیماری یا عادت بدی است که به مرور اراده‌ات را ضعیف می‌کند. با ورزش و ایجاد روحیه و انگیزه در خود می‌توانی این مشکل را حل کنی.

انگیزه خود را برای کار و بدست آوردن پول نباید از دست داد. باید پذیرفت که این هم بخشی از زندگی است. سعی به خودت انگیزه بدهی و همین انگیزه است که مانند یک موتور تو را به حرکت درمی‌آورد و موانع را پشت سر می‌گذارد.

2متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

انگار توی کار حسابی کم آوردی و هیچی پیشرفت نمیکنی، ولی نگران نباش! این فقط یه دوره موقتیه و به زودی کلی فرصت جدید سر راهت قرار میگیره. فعلا یه کم محتاط تر خرج کن تا دوباره همه چیز رو به روال عادی برگرده. یه موضوعی ذهنتو مشغول کرده، ولی غصه خوردن در مورد آینده فایده ای نداره و فقط حال الانتو بد میکنه. یه خبر خوب هم دارم، دوست قدیمی که مدت ها ازش بی خبر بودی به زودی دوباره سرو کله‌ش پیدا میشه. حواست باشه که اشتباهات گذشته رو تکرار نکنی و از این فرصت جدید به بهترین نحو استفاده کنی. تمام تمرکزتو بذار روی تصمیمی که گرفتی و همه احتمالات رو بررسی کن تا غافلگیر نشی. این روزها فقط به آینده فکر کن و گذشته رو رها کن. هیچ کس و هیچ چیز نمیتونه جلوتو رو بگیره و از تصمیم خودت پشیمونت کنه. میدونم شاید سخت به نظر بیاد، ولی اگه میتونی یه مدت از جمع‌ها دور باشی و یه کم توی تنهایی به خودت فکر کنی خیلی بهتره. اینجوری میتونی یه نفس عمیق بکشی و با ذهنی روشن تر به آینده فکر کنی.

مشکلی که امروز با آن روبه‌رو می‌شوید را به کمک اعتماد‌به‌نفس سرشاری که دارید از سر راه بردارید. به فکر سرمایه‌گذاری در انجام کاری هستید، اما بهتر است این کار را با دقت بیشتری انجام دهید. انسان محبوبی هستید و امروز اطرافیان را مانند آهنربا به خودتان جذب می‌کنید. به لطف این روحیه امروز دوستان بیشتری پیدا کنید.  مدتی است مشکلی بزرگ دارید و به‌رغم تلاش‌های زیادی که برای حل این مشکل انجام داده‌‌اید، موفق به حل آن نشده‌‌اید. در چند روز آینده شرایطی مهیا می‌شود تا این مشکل را برای همیشه از سر راه خود بردارید. به صلاح شماست که حواس‌تان را حسابی جمع کنید و از موقعیت‌هایی که سر راه‌تان قرار می‌‌گیرد، نهایت استفاده را ببرید. همسر یا عشق ‌زندگی‌تان امروز دردسر بزرگی برای شما درست می‌کند. اشتباه عشق ‌زندگی‌تان را نادیده بگیرید و بزرگواری خود را با چشم‌پوشی از این اشتباه ثابت کنید.




فال روزانه فردا خرداد ( یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳ )

کدورت‌هایی در زندگی خصوصی‌ات وجود دارد که باید هرچه سریع‌تر آنها را رفع کنی. بی‌توجهی تو به برخی مسائل عاطفی دوست یا همسرت را می‌رنجاند. باید بیشتر مراقب رفتارت باشی.

صحبت کردن با بعضی از دوستان، به تو روحیه‌ای تازه و انرژی خاص می‌دهد. پس این روزها با این افراد بیشتر در تماس باش و از آدم‌های منفی که تو را از زندگی پشیمان می‌کنند ارتباط نداشته باش.

به طور متوسط هر فرد حداقل به مدت نیم ساعت در روز به ورزش هوازی با شدت کم (پیاده روی، باغبانی، کار در خانه) و ورزش هوازی با شدت متوسط (پیاده روی تند، حرکات موزون، دویدن، شنا) نیازمند است. تو در چه مرحله‌ای هستی!!!

تو بهتر از هر کسی می‌توانی استعدادهایت را تقویت کنی و تجربه‌های زیادی بدست آوری. پرورش این استعدادها به معنای سود اقتصادی در بلندمدت خواهد بود.

3متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

دلت یه سفر میخواد؟ یه تازگی و دگرگونی که حال خوب بهت بده؟ پس همین الان چمدون‌هات رو ببند و راهی شو! یه سفر پرماجرا که ذهنت رو از دغدغه‌ها دور میکنه و شادابی رو به قلبت میاره. اما یادت باشه، قبل از رفتن یه سری حساب و کتاب‌ها رو هم با خودت تسویه کن. یه وقت دل کسی رو نشکستی که مثل حالا عذاب وجدان مثل سایه دنباله‌ات باشه. سعی کن از زاویه دید اون آدم هم به قضیه نگاه کنی، شاید منظورش چیز دیگه‌ای بوده، شاید یه سوءتفاهم باعث رنجشش شده. با یه عذرخواهی ساده و یه گفتگوی صمیمی می‌تونی دلش رو به دست بیاری و خیالت رو از بابت این موضوع راحت کنی. راستی، یه خبر خوب هم دارم! یه فرصت طلایی تو راهه که اصلاً انتظارش رو نداری. یه راه جدید که شاید در ابتدا ترسناک به نظر بیاد، اما مطمئن باش که آینده روشنی رو برای تو رقم میزنه. فقط کافیه یه قدم شجاعانه برداری و از این فرصت نهایت استفاده رو ببری. البته تو این بین ممکنه مجبور بشی با یه آدمی معاشرت کنی که اصلاً دوستش نداری، اما صبر داشته باش و سعی کن باهاش کنار بیای.

ترس و هراس را کنار بگذارید و هدف‌هایتان را با جسارت بیشتری دنبال کنید. از سلامت خود غافل نشوید و با خوردن غذای سالم و ورزش، طول عمر خود را افزایش دهید. یکی از آشنایان امروز روش سودمندی را برای افزایش درآمد با شما درمیان می‌گذارد. این روش را به کار بگیرید و زمینه دستیابی به درآمد بیشتری را فراهم کنید.  از دوستان و آشنایان غافل نشوید و در اولین فرصت برنامه‌های برای حضور در کنار اطرافیان ترتیب دهید. همسر یا عشق ‌زندگی‌تان امروز شما را مهمان عشقی گرم و خاطره‌انگیز خواهد کرد. پس از مدت‌ها امروز فرصت پیدا می‌کنید تا حسابی بخوابید و استراحت کنید.




فال روزانه فردا تیر ( یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳ )

در دوست‌داشتن نمی‌توان فقط به منافع خود فکر کرد. نمی‌گویم حتما در این‌باره باید خود را قربانی کرد اما باید رفتاری در پیش گرفت که دوستی‌ها شفاف‌تر و عمیق‌تر شود. در دلت جایی برای دیگران باز کن.

شما نسبت به قبل شجاع‌تر شده‌اید، برای اینکه تصمیم گرفته‌اید که آدم متفاوتی باشید. شما در مورد چیزهایی که یگران مممکن است بگویند یا فکر کنند نگران نیستید؛ قضاوتهای یک نفر دیگر باعث عقب نشینی کردن شما نمی‌شود. امروز روز خوش شانسی شماست؛ پس به سمت جلو حرکت کرده و برای یک روز هم که شده از قوانینی که قبلاً برای خودتان تعیین کرده بودید تبعیت نکنید.

چرا برای بهبود وضعیت مالی‌ات، از تمام توان خود استفاده نمی‌کنی؟ همه از تو انتظار کارهای ارزنده و مهمی را دارند اما تو همچنان کج‌دار و مریز رفتار می‌کنی. باید برای رسیدن به آرزوهای مادی، از خودت کار بکشی.

4متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

خسته نباشی! این روزا حسابی به خودت فشار آوردی، نه؟ یه کم آروم بگیر، دراز بکش، یه فیلم خوب ببین یا یه کتاب جذاب بخون. کار که همیشه هست، اما سلامتی که یه بار از دستش بدی، دیگه برنمی‌گرده. یه کم به خودت برس. راستی، در مورد اون مشکلی که با عشقت داری، همه‌مون یه وقتایی اینجوری می‌شیم. بهترین کار اینه که بشینید با هم حرف بزنید، روراست و صریح. بدون اینکه از هم خرده بگیرین. مطمئن باش همه چی حل میشه. یه چیزی رو هم همیشه یادت باشه، هیچ‌کس نمی‌تونه به اندازه خودت بهت آسیب بزنه. اگه احساس می‌کنی کسی داره ازت سوءاستفاده میکنه، خودت رو گول نزن. خودت رو آزاد کن از این بند. حالا که اینجوری آروم گرفتی، یه کم به گذشته‌ت فکر کن. ببین چه کارهایی کردی، چه اشتباهاتی داشتی، چه چیزهایی یاد گرفتی. اینجوری می‌تونی بهتر برای آینده برنامه‌ریزی کنی. یه چیز دیگه اینکه، منتظر نباش تا یه نفر بیاد و بگه: “آفرین! چه کار خوبی کردی!” خودت به خودت افتخار کن. خودت برای خودت جایزه بگیر.

 روز حساسی را در پیش دارید و بهتر است کارها را با دقت بیشتری انجام دهید.  وضعیت مالی‌تان ثبات ندارد و این قضیه امروز حسابی شما را نگران و مضطرب کرده ‌است، اما جایی برای نگرانی وجود ندار، زیرا پولی به دستتان خواهد رسید و مشکلات مالی شما خاتمه پیدا خواهد کرد.  تسلط بیشتری بر اعصاب خود داشته باشید، در غیر این صورت مشاجره‌ای ناخوشایند میان شما و یکی از آشنایان ایجاد می‌شود. عازم سفر هستید، اما احتمال زیادی وجود دارد که لوازم مورد نیاز سفر را فراموش کنید، در نتیجه قبل از اینکه بار سفر ببندید، یک‌‌بار دیگر تمام لوازم موردنیاز را بررسی کنید و مواظب باشید که چیزی را از قلم نیاندازید. یکی از دوستان امروز حسابی شما را تحویل می‌گیرد. محبت این فرد را پیش خودتان نگذارید و لطف ایشان را جبران کنید. همسر یا عشق زندگی‌تان شما شما را عاشقانه دوست دارد. با این حال مدتی است که فرصتی برای ابراز محبت پیدا کرده. این شرایط را به حساب بی‌محبتی عشق زندگی‌تان نگذارید و مطمئن باشید در چند روز آینده، جام وجود شما را لبریز از عشق می‌کند.




فال روزانه فردا مرداد ( یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳ )

تو باید دوباره به سوی او بگردی. البته این یک پیشنهاد است و تصمیم نهایی با توست. به هر حال اگر احساس می‌کنی او همان کسی که تو همیشه آرزویش را می‌کردی، برای بازگشت هیچ بهانه‌ای نباید بیاوری.

شما امروز می‌خواهید که همه چیز سهل‌الوصول، اما شاید به سمت گفتگوهای احساسی سوق داده شوید که مشکلاتی را که مربوط به افردی هستند که شما نسبت بهشان مسئولیت دارید تشدید کند. شما شاید در مبارزه اخیر تسلیم شده باشید، اما اکنون می‌خواهید بخشی از قدرتهای از دست رفته‌تان را دوباره به دست آورید. به جای دست و پنجه نرم کردن با دیگران سعی کنید با انجام دادن کارهایی که از نظر اخلاقی درست هستند و بدون اینکه شخص دیگری را ناراحت کنید پیشرفت کنید.

مراقب باش. تعهدات مالی تو دارد سر از جاهای خطرناکی در می‌آورد. سعی کن براساس آنچه داری حرکت کنی و از قرض و وام و چک و سفته، فاصله بگیری. مراقب اوضاع اقتصادیت باش.

5متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

اوضاع کاریت داره رو به راه میشه. داری تو یه مسیر درست حرکت می‌کنی و اگه همینطوری بری جلو، به همه چیزایی که میخوای میرسی. اما یادت باشه که زندگی پر از چالش و سختیه و اگه جلوی مشکلات رو نگیری، اونا خودشون میان رو سرت آورا میشن. یه خبر خوب هم واست دارم؛ یه سورپرایز کوچولو در راهه. شاید یه دیداری باشه با یکی از دوستات. پس خودت رو آماده کن که کلی خوش بگذرونی. راستی، همیشه سعی کن خودت باشی. نیازی نیست که نقش یه آدم دیگه رو بازی کنی. وقتی خودت باشی، راحت‌تر می‌تونی با بقیه ارتباط برقرار کنی. یه نفر هست که این روزا خیلی بهت توجه می‌کنه. پس حواست به حرفات و کارت باشه که یه وقت سوءتفاهمی پیش نیاد. میدونم که یه اتفاق بدی افتاده و هنوزم داری باهاش کنار میای. اما سعی کن زیاد بهش فکر نکنی. هرچی بیشتر بهش فکر کنی، بیشتر اذیت میشی. تو خیلی راحت با آدم‌ها دوست میشی. پس همین الان یه مهمونی کوچولو بگیر و با دوستات جشن بگیر. یادت باشه که همیشه پشتت به دوستات گرمه. خلاصه اینکه، زندگی ادامه داره و تو باید ازش لذت ببری. پس نگران چیزی نباش و به خودت اعتماد داشته باش.

برای رسیدن به آرامش از مدیتیشن و انجام کارهای مذهبی کمک بگیرید.  یکی از اعضای خانواده امروز مایه سرشکستگی شما می‌شود. این فرد را سرزنش نکنید و مطمئن باشید در اولین فرصت اشتباهی که مرتکب آن شده را جبران می‌کند. مدت زیادی است که میان شما و یکی از نزدیکان مشاجره‌ای درگرفته و با ایشان قهر کرده‌اید. امروز زمان مناسبی است که کینه‌توزی را کنار بگذارید و از در صلح و دوستی با این فرد وارد شوید. مدتی است که احساس می‌کنید زندگی شما دچار کسالت شده و روال تکراری را طی می‌کند. ادامه این شرایط اصلاً به صلاح شما نیست. در اولین فرصت با انجام کارهای دلخواه، روحیه خود را بهبود بخشید و سبک زندگی جدیدی را در پیش بگیرید. همسر یا عشق ‌زندگی‌تان امروز به شما ثابت می‌کند که یار و یاور شما در حل مشکلات است. مدتی است که خبری از پدر، مادر یا بزرگان فامیل ندارید و سری به آنها نزده‌اید، این رفتار زمینه دلخوری آنها را فراهم کرده ‌است، اجازه ندهید این دلخوری ادامه پیدا کند و سری به پدر، مادر یا بزرگان فامیل بزنید و به فکر دلجویی از آنها باشید. مطمئن باشید هیچ چیز به اندازه حضور در کنار اعضای خانواده و هم‌صحبتی با آنها، شما را آرام نمی‌کند.




فال روزانه فردا شهریور ( یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳ )

تا زمانی که احساست را بیان نکنی، او نخواهد فهمید که در درون و قلب تو چه می‌گذرد. باید عشق و علاقه را بدون تعارف و ملاحظه نثار کرد.

شما در حال حاضر نمی‌توانید به اندازه‌ای که دوست دارید روی اطرافیانتان حساب کنید. به نظر می‌رسد همین که یک اتفاق جدی پیش می‌آید، همه دور و بری‌هایتان غیبشان می‌زند. و در نهایت متزلزل بودن یکی از نزدیکانتان ممکن است بازتاب بی‌میلی‌های شما باشد که نتیجه آن داشتن یک رابطه ناسالم است. اما هنوز هم نیازی نیست فرد دیگری را مجبور کنید تا از دستورات شما پیروی کند. به جای اینکه صبر کنید تا این رابطه به شما لطمه بزند زودتر آن را به هم بزنید.

تو همیشه منتظر فرصتی بودی تا بتوانی شرایط اقتصادی‌ات را تغییر دهی و به کارهای عقب مانده‌ات برسی. این زمان در اختیار تو قرار دارد پس دیگر نباید فرصت را از دست داد.

6متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

امروز یه کم حالت گرفته‌ست. شاید هم بی‌دلیل از دست یکی از دوستات ناراحت باشی. سعی کن خودت رو کنترل کنی. اگه الان تصمیم بگیری، ممکنه کار دستت بدی. تو رابطه عاطفیت هم یه کم گیج شدی، نه؟ نشستن و فکر کردن که فایده‌ای نداره. باید دست به کار بشی. یه انگیزه‌ی قوی پیدا کن و برو جلو. امروز روز توئه! همه چی دستت میاد و کارات راه میافته. حواست باشه خیلی جذاب شدی و ممکنه یه سریا حساس بشن. پس قبل از اینکه یه کاری بکنی، خوب فکر کن. قول و قرار بیجا نده که بعدا پشیمون شی. یه نفر هست که خیلی حرفاش با کاراش جور در نمیاد. حواست بهش باشه که آبروت رو نبره. راستی، اون پولی که داری، همه رو یه جا خرج نکن. یه کمشم بذار کنار. یه سورپرایز کوچولو در راهه! یکی میخواد دعوتت کنه بری یه جایی. خیلی خوشحال میشی. حالا که اینقدر انرژی گرفتی، یه کار جدید شروع کن. یه کلاس رقش برو!!، یه ساز یاد بگیر، یه زبون جدید بخون. هر چیزی که بهت حس خوب می‌ده. یادت باشه، فرصت‌ها رو باید ساخت، نه اینکه منتظر بمونیم تا خودشون بیان.

کارهای زیادی باید انجام دهید و سرتان حسابی شلوغ است، اما ناراحت و نگران نباشید چرا که به اندازه کافی انرژی برای انجام کارهای روزانه بدست خواهید آورد و تمامی کارهای امروز را تا انتهای روز به پایان خواهید رساند. اهمیت زیادی به سلامت خود می‌دهید و مواظب جسم و جان خود هستید، این روحیه را ادامه دهید و به خطر داشته باشید که سلامتی سلطنت ناپیدا است. روحیه صرفه‌‌جویی دارید و همیشه به پس‌انداز فکر می‌کنید، این روحیه امروز به کمک شما می‌آید و به کمک اندوخته‌ای که قبلا کنار گذاشته بودید، مشکل مالی که برای شما پیش می‌آید را از سر راه بر می‌دارید. خبری فرخنده و غیرمنتظره به دست شما می‌رسد، این خبر را با اعضای خانواده درمیان بگذارید و لحظات شادی را برای اهل منزل به ارمغان بیاورید.   محبت بی‌پایانی به عشق ‌زندگی‌تان دارید و لحظه‌ای ایشان را به حال خود نمی‌گذارید، این وضعیت به جای اینکه عشق بیشتری را به دنبال داشته باشد، زمینه ناراحتی عشق ‌زندگی‌تان را فراهم کرده و ایشان در این فکر است که شما لحظه‌ای وی را به حال خود وا نمی‌گذارید و قصد دارید سر از تمام کارهای او درآورید. امروز زمان مناسبی است که این روحیه را تغییر دهید و احترام بیشتری برای حریم‌شخصی همسر یا عشق‌ زندگی‌تان قائل شوید.  با فردی با هوش و ذکاوت برخورد می‌کنید، از این فرد برای دستیابی به هدف‌هایتان کمک بگیرید.




فال روزانه مهر

بیش از حد تحت تاثیر حرفهای این و آن قرار می‌گیری. باید به جای احساسات، عقل و منطق خود را ملاک قرار دهی و با خردمندی تصمیم بگیری به نحوی که اساسی و جدی باشد.

با خوش‌بینی روزت را شروع کن. در این صورت هم با انرژی مثبت به کارهایت می‌پردازی و هم به اطرافیانت انرژی می‌دهی.

به سود مالی می‌رسی که قابل توجه است. شاید بخواهی آنرا برای خود و دوستانت خرج کنی، اما تصمیم عاقلانه‌تر این است که به فکر آینده‌ات باشی و آنرا پس انداز کنی. گاهی اوقات مقداری پس انداز می‌تواند برای روزهای سخت مفید باشد.

7متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

ببین، اگه میخوای حرفت به دل بقیه بشینه، باید از ته دل حرف بزنی. امروز یه اتفاق خوب برات میفته، مخصوصا تو کار. حواست باشه این فرصت رو از دست ندی. اگه میخوای زندگیتو تغییر بدی، دیگه وقتشه که دست به کار بشی و منتظر نمونی. سر کار اگه مشکلی پیش اومد، آروم باش و حرفه ای برخورد کن که بهت احترام بذارن. اگه چیزی که میخوای به نظر دور از دسترس میاد، نگران نباش. همه چیز حل میشه، مخصوصا اگه مشکل مالی باشه. اون آدمی که برات عزیزه یه کم عجیب رفتار میکنه؟ مستقیم باهاش حرف بزن، وگرنه با حدس و گمان به جایی نمیرسی. تو این روزا شاهد اتفاقات جالب و غیرمنتظره‌ای باش. یه سری درها که فکر می‌کردی برای همیشه بسته شدن، یهو باز می‌شن و یه عالمه فرصت جدید پیش روت قرار می‌گیره. یهو می‌بینی که یه نفر به شدت بهت اعتماد داره و حاضره کمکت کنه تا به اهدافت برسی. فقط یه چیز رو فراموش نکن، زیاد به خودت سخت نگیر و ذهنت رو خسته نکن. گاهی وقتا لازمه که یه نفس عمیق بکشی و از فکر و خیال دست بکشی تا بتونی با یه دیدگاه جدید به زندگی نگاه کنی.

به خاطر داشته باشید که راز جوانی و شادابی در ورزش و تحرک نهفته‌ است. پولی به کسی قرض داده‌اید. امروز این پول بازپرداخت می‌شود. به صلاح شماست که تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای آینده کنار بگذارید. قرار است تغییراتی را در منزل‌ یا محل‌کار انجام دهید، امروز زمان مساعدی برای این تغییر است. با انجام این تغییرات، روحیه‌تان را بهبود بخشید و حال‌و‌هوای تازه‌ای پیدا کنید. امروز همسر یا عشق ‌زندگی‌تان رفتار ناپسندی می‌کند و با این رفتار قلب شما را می‌شکند، در اولین فرصت با عشق ‌زندگی‌تان صحبت کنید و دلیل این رفتار ناپسند را جویا شوید. علاقه زیادی به نشست‌و‌برخاست با اطرافیان دارید، اما امروز ترجیح می‌دهید که تنها باشید و کسی مزاحم‌تان نشود، این اتفاق خواهد افتاد و فرصتی برای تنهایی و استراحت پیدا می‌کنید. فکرهای بی‌شماری در سر دارید و شبی نیست که خواب آسوده‌ای تجربه کنید، به صلاح شما نیست که این وضعیت ادامه پیدا کند و در اولین فرصت فکری برای رسیدن به آرامش بردارید و شب‌هایی آسوده با خوابی عمیق را تجربه نمایید.   روحیه مضطربی دارید و زود از کوره در می‌روید. این روحیه را کنار بگذارید و تسلط بیشتری بر اعصابتان داشته باشید.




فال روزانه فردا آبان ( یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳ )

پس از یک دوره قهر و جدال دوره‌ای می‌رسد که در آن عشق و آشتی حرف اول را می‌زند. زندگی نیز چون یکسال چند فصل دارد و بدون این فصلها دچار رکود خواهد شد.

حواستان جمع باشد که برنامه‌هایتان را بر اساس احساسات بی‌ثبات خود پایه‌ریزی نکنید، برای اینکه اگر احساسات شما تغییر کنند، پایه و اساس برنامه‌های شما به هم می‌ریزد. اما حالا تا زمانی که شما روی چیزهایی که می‌خواهید به دست بیاورید تمرکز نکرده‌اید، تفریح کردن نیز فکر خوبی است. به جای اینکه تلاش کنید چیز خیلی متفاوتی را به دست بیاورید، فکر کنید ببینید چه چیزی برای شما بهترین است.

از امروز باید برای فردایت برنامه‌ریزی کنی. کسی که طبق یک برنامه حرکت کند به دور از هرگونه خیالبافی، به اهداف خود می‌رسد.

8متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

داری به فکر عوض کردن کارت میفتی؟ خب، یه لحظه وایسا! قبل از هر کاری، یه نگاهی به زندگیت بنداز، مخصوصاً اون قسمت عشقیش. اوضاع اونجا یه کم قاتی پاتی شده و اگه بهش نرسی، بعداً حسرتش رو میخوری. میدونم که بعضی وقتا دوست داری سرت رو تو برف کنی و از مشکلاتت فرار کنی، اما این راه حل نیست. باید رو به روشون وایسی و با اعتماد به نفس باهاشون بجنگی. یه خبر خوب هم تو راهه که یکی از دوستات بهت میده. این خبر باعث میشه یه نگاه دیگه به همه چیز بندازی. یادت باشه، تو همیشه از بدترین شرایط، بهترین فرصت رو ساختی. امروز هم همین کارو بکن. تصمیماتت رو با دقت بگیر که بعداً پشیمون نشی. اگه همه چیز رو هوشمندانه مدیریت کنی، حتی همین مشکلاتی که داری هم میتونه به زندگیت رنگ و بوی تازه بده، مخصوصاً تو رابطه عاطفیت. پس آروم باش و با فکر جلو برو. از اون آدمی که بهت بدی میکنه فاصله بگیر. هر چقدر هم که بهش علاقه داشته باشی، اینجوری به خودت آسیب میزنی. یه جایی یه چیزی میشنوی که خیلی آتیش میگیره. سعی کن آروم باشی و واکنش تندی نشون ندی.

 گرفتاری مالی دارید و ذهنتان حسابی مشغول هستید. با این حال به صلاح شماست که بیش از حد ذهنتان را مشغول نکنید. این گرفتاری‌ها در چند روز آینده خاتمه پیدا می‌کند و اوضاع مالیتان بهتر می‌شود. هوش سرشاری دارید، اما از این استعداد بهره نمی‌برید و اجازه داده‌اید اطرافیان از شما پیشی بگیرند. از امروز قول بدهید از توانمندیهای خود بیشتر استفاده کنید و یک سروگردن بالاتر از دیگران قرار بگیرید.  هنرهای زیادی دارید، اما اطرافیان از هنرهای شما بی‌خبرند. ادامه این شرایط اصلاً به صلاح شما نیست. هنرهای خود را به رخ دیگران بکشید و تا می‌توانید هنرنمایی کنید. روحیه اجتماعی دارید و از حضور در بین جمعِ دوستان و آشنایان لذت می‌برید، اما امروز اصلا حوصله کسی را ندارید و می‌‌خواهید تنها باشید، بخت با شما یار است چرا که فرصتی دست می‌دهد تا با خودتان خلوت کنید و از تنهایی لذت ببرید.  همسر یا عشق ‌زندگی‌تان وفاداری خودش را به شما ثابت کرده و از هر فرصتی برای کمک به شما بهره می‌گیرد، این رفتار را پیش خودتان نگذارید و در اولین فرصت به عشق ‌زندگی‌تان ثابت کنید که در روزهای سخت و دشوار، همیشه کنار وی خواهید بود.  دوستی قدیمی امروز با شما تماس می‌گیرد و خاطره‌های خوش گذشته را زنده می‌کند. با این دوست حسابی خوش‌و‌بش کنید و از هم‌صحبتی با ایشان لذت ببرید.




فال روزانه فردا آذر ( یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳ )

با احساسات دیگران نمی‌شود بازی کرد. کسی که با آتش بازی می‌کند خودبخود طعمه آن خواهد شد. شاید تو در این باره حق داشته باشی اما هر کاری عواقبی دارد که باید آنرا در نظر داشت.

در خود انرژی فوق‌العاده‌ای می‌بینی. دوست داری کارهای زیادی بکنی اما نمی‌دانی چه کاری در درجه اول قرار دارد. باید آن را در بهترین راهی که تشخیص می‌دهی صرف کنی تا موفق گردی.

کمی لبخند و تفریح در این برهه از زمان برای تو لازم است. می‌توانی انرژی خود را در کنار کار و تلاش به تفریح و سرگرمی هم اختصاص دهی. اما به خاطر داشته باش که زیاده‌روی نکنی چون به ضررت خواهد بود.

اوضاع مالی تو همچنان روال عادی خود را دارد اما با کمی تلاش و کوشش و حوصله بیشتر می‌توانی تحولی در وضعیت مادی خود ایجاد کنی.

9متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

بیماری مزمنی دارید و امروز این بیماری عود کرده و درد و ناراحتی را تحمل می‌کنید. در این شرایط به خودتان سخت ‌نگیرید و با استراحت و عمل به دستورات پزشک، چاره‌ای برای التیام این بیماری بیندیشید. کارهایی که نیاز به فعالیت شدید جسمی دارند را کنار بگذارید و به خودتان استراحت دهید.  سایه همای سعادت روی سر شما میفتد و از جایی که انتظارش را ندارید، پولی روانه حساب‌های بانکی شما می‌شود. به صلاح شماست که تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روزهای گرفتاری کنار بگذارید. انسان توانمندی هستید و مهارت‌های زیادی دارید. با این حال آن‌گونه که بایدوشاید از مهارت‌های خود بهره نمی‌گیرید. ادامه این شرایط اصلاً به صلاح شما نیست. توانمندی‌های خود را به رخ دیگران بکشید و تا می‌توانید هنرنمایی کنید. امروز بعدازظهر دوستان به سراغ شما می‌آیند و لحظه‌های خوشی را سپری خواهید کرد. عشقی آتشین انتظار شما را می‌کشد. مواظب باشید که عقل و منطق خود را در این عشق از دست ندهید و قبل از اینکه به دامن عشقی گرم و سوزان بیفتید، جوانب مختلف این کار را دوباره بررسی نمایید. فرصتی برای انجام کارهای انسان‌دوستانه مهیا می‌شود. با انجام کارهای خیر به آرامش برسید و روزتان را سرشار از شادکامی کنید.

بیماری مزمنی دارید و امروز این بیماری عود کرده و درد و ناراحتی را تحمل می‌کنید. در این شرایط به خودتان سخت ‌نگیرید و با استراحت و عمل به دستورات پزشک، چاره‌ای برای التیام این بیماری بیندیشید. کارهایی که نیاز به فعالیت شدید جسمی دارند را کنار بگذارید و به خودتان استراحت دهید.  سایه همای سعادت روی سر شما میفتد و از جایی که انتظارش را ندارید، پولی روانه حساب‌های بانکی شما می‌شود. به صلاح شماست که تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روزهای گرفتاری کنار بگذارید. انسان توانمندی هستید و مهارت‌های زیادی دارید. با این حال آن‌گونه که بایدوشاید از مهارت‌های خود بهره نمی‌گیرید. ادامه این شرایط اصلاً به صلاح شما نیست. توانمندی‌های خود را به رخ دیگران بکشید و تا می‌توانید هنرنمایی کنید. امروز بعدازظهر دوستان به سراغ شما می‌آیند و لحظه‌های خوشی را سپری خواهید کرد. عشقی آتشین انتظار شما را می‌کشد. مواظب باشید که عقل و منطق خود را در این عشق از دست ندهید و قبل از اینکه به دامن عشقی گرم و سوزان بیفتید، جوانب مختلف این کار را دوباره بررسی نمایید. فرصتی برای انجام کارهای انسان‌دوستانه مهیا می‌شود. با انجام کارهای خیر به آرامش برسید و روزتان را سرشار از شادکامی کنید.




فال روزانه فردا دی ( یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳ )

رفته رفته این اختلاف حل خواهد شد. گذر زمان به هر دو طرف نشان خواهد داد که تندروی بیشتر به آنها آسیب می‌رساند. از این رو هر دو سرعقل آمده و با هم آشتی می‌کنند.

به زودی اتفاقاتی می‌افتد که تو را شادمان می‌کند. حالا نوبت آسایش و آرامش به وجود آمده پس از آن لذت ببر.

تنبلی را از خود دور کن. با ورزش و مطالعه بیشتر می‌توان فعال‌تر از همیشه باشی.

موفقیت خوبی در زمینه مسائل مالی و اقتصادی بدست می‌آوری. کسی که موفق‌تر است، رقیبان و حسودان بیشتری هم خواهد داشت. بدون توجه به آنها به کار خودت ادامه بده.

10متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

نگران دوستتی، نه؟ انگار یه چیزی اونو ناراحت کرده. سعی کن امروز زودتر کاراتو تموم کنی و بری پیشش. حتی اگه نتونستی مشکلو حل کنی، همین که پیشش باشی خیلی بهش روحیه میده. اگه میخوای رابطه عاطفیت بهتر بشه، دیگه احساساتت رو تو خودت نگه ندار. به اون کسی که دوستش داری، همه چیز رو بگو. یه اتفاق خوب قراره بیفته که تو رو به عشقت نزدیکتر میکنه. قدر چیزایی که داری رو بدون و خودت رو با بقیه مقایسه نکن. این روزا باید یه کم بیشتر به زندگیت نظم بدی. هم تو کارات، هم تو خوردنت و ورزش کردنت. اینجوری هم سالم‌تر میشی و هم کارات بهتر پیش میره. یه عالمه فکر جدید تو سرت میچرخه. سعی کن از گذشته دل بکنی و به آینده فکر کنی. نه خیلی کم توقعی باش، نه خیلی زیاد. نذار نگرانیاتت جلوی کارت رو بگیرن. یه دوست جدید پیدا کردی که خیلی بهت لطف داره. خیالت راحت باشه، نیتش خوبه. زندگی مثل دریاست، گاهی آرومه، گاهی طوفانی. مهم اینه که آروم باشی و با همه خوب باشی. اینجوری دوستای بیشتری پیدا میکنی. یه اتفاق بزرگ تو راهته که زندگیتو زیر و رو میکنه. آینده روشنی داری، فقط کافیه تلاش کنی.

روزی سرشار از انرژی در پیش‌رو دارید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و کارهای امروز را زودتر از همیشه به پایان برسانید. به لحاظ مالی روز بسیار خوبی را آغاز کرده‌اید و پولی که انتظارش را نداشتید به حساب ‌بانکی‌تان واریز می‌شود. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و از آنجایی که در همیشه روی یک پاشنه نمی‌چرخد، به فکر آینده باشید و مقداری از این پول را پس‌انداز کنید. بدون هرگونه خبر قبلی به مراسمی دعوت می‌شوید، این دعوت را قبول کنید و مطمئن باشید که اتفاق‌های خوشی در این مراسم رخ خواهد داد. احساس می‌کنید آتش عشق بیشتر از همیشه در وجودتان زبانه می‌کشد و قصد دارید عشق‌ بی‌پایانتان را به همسر یا عشق ‌زندگی‌تان ثابت کنید، مطمئن باشید که عشق ‌زندگی‌تان نیز احساس متقابلی نسبت به شما دارد و امروز بیشتر از همیشه عاشقتان است.  به خاطر داشته باشید که وقت طلاست و امروز بیشتر از همیشه قدر زمان را بدانید. یکی از دوستان حسابی هوای شما را دارد و لحظه‌ای از رسیدگی به شما غافل نمی‌شود. با این حال مدتی است آن‌چنان که باید و شاید به ایشان توجه نمی‌کنید و از رسیدگی به وی غافل شده‌اید. قبل از اینکه این رویکرد، رفاقت شما را به سردی بکشاند، پاسخگوی محبت‌ها و زحمت‌های این دوست دیرینه باشید.




فال روزانه فردا بهمن ( یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳ )

اطرافیانت به تو سفارش می‌کنند که بهترین راه را انتخاب کنی اما تو همچنان لجباز و یک‌دنده‌ای!! به چه قیمتی می‌خواهی حرفت به کرسی بنشیند؟!

وضعیتی پیش می‌آید تا بتوانی یک یا چند تن از دوستان قدیمی را که مدتی از آنها بی‌خبر بودی، ملاقات کنی. فکر یک سفر مدتی است ذهنت را به خود مشغول کرده. به زودی مقدمات آن فراهم می‌شود.

باید در آرامش به خوردن غذا مشغول باشی چون داشتن استرس و یا کار پرمشغله و راه رفتن در هنگام غذا خوردن، نه تنها هیچ نفعی برایت ندارد بلکه ممکن است سلامتی‌ات به خطر بیفتند.

تو هم مثل دیگران آرزوی موقعیت اقتصادی بهتر را داری اما در این معامله، آنها خواسته‌های زیادی از تو دارند و تو نمی‌توانی به تنهایی به یک به یک آنها پاسخ دهی پس بهتر است به جای قبول همه کارها با هم یک یا دو قسمت را به دست گیری تا از بتوانی جوابگو باشی.

11متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

امروز نباید کار جدیدی شروع کنی یا دست به تغییرات بزنی. شاید چند تا پیشنهاد خوب بهت بشه، اما عجله نکن. قبل از هر تصمیمی، خوب تحقیق کن و مطمئن شو که همه چیز رو درست متوجه شدی. نگران نباش که یه وقت این فرصت رو از دست بدی، اگه واقعا چیز خوبی باشه، دوباره فرصتش پیش میاد. یه مشکلی داری که با حرف زدن حل میشه. پس سعی کن با بقیه بیشتر در ارتباط باشی. تو رابطه عاطفیت لازمه که یه کم فاصله بگیری. میدونم سخته، ولی فعلا بهتره که خودت رو از دردسر دور نگه داری. این تصمیم خیلی عاقلانه‌ای هست. امروز یه حرفی تو محل کار شنیدی که حسابی ذهنتو مشغول کرده! قبلا شاید بیخیال میشدی، اما این بار یه جوری دیگه واکنش نشون میدی. یه تصمیم مهم گرفتی، درسته؟ حالا همه دارن مخالفت میکنن. گوش به حرفشون نده. تو به خودت و تصمیمت اعتماد کن. مطمئن باش حق با توئه. تو کارات هم یه نفر داره دخالت میکنه. خونسرد باش و با سیاست جلوشو بگیر. خلاصه اینکه، این روزها پر از اتفاقات جدید و هیجان انگیزه. هم سختی داره هم خوبی. تو سعی کن آروم باشی، به خودت اعتماد داشته باشی و از همه مهمتر، از زندگی لذت ببری.

غصه‌های زیادی در دل دارید و احساس افسردگی می‌کنید. اجازه ندهید این احساس وخیم‌تر شود. چاره‌ای برای ناراحتی‌های خود بیندیشید و بار غصه‌هایتان را زمین بگذارید. انسان رازنگه‌داری نیستید و اسرار کاری و حرفه‌ای خود را با دیگران به اشتراک می‌گذارید، این وضعیت نه تنها جلوی پیشرفت شما را گرفته است، بلکه به فردی غیرقابل‌اطمینان در میان دوستان و آشنایان تبدیل شده‌اید. ادامه این رویکرد اصلا به صلاح شما نیست و از امروز به خودتان قول بدهید که رازهای کاری و تجاری خود را با کسی در میان نگذارید و بیشتر از همیشه راز‌نگه‌دار باشید.  آهنگ سفر کرده‌اید و می‌خواهید مسافرت کنید، اما خطرهای زیادی در این سفر شما را تهدید می‌کند. خطرهای این سفر را به جان بخرید و مطمئن باشید سفری که امروز انجام می‌دهید، در درازمدت فایده‌های زیادی برای شما به دنبال دارد. محبت همسر یا عشق ‌زندگی‌تان را دست‌کم گرفته‌اید و عشق متقابلی به ایشان ندارید، امروز عشق‌ زندگی‌تان به شما ثابت می‌کند که بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید شما را دوست دارد و عشق‌ بی‌پایانش را نثارتان خواهد کرد. میان شما و یکی از آشنایان مشاجره‌ای در می‌گیرد،‌ اما اجازه ندهید این مشاجره رابطه شما و این فرد را خراب کند و به هر قیمتی که شده، دوستیتان را حفظ کنید. امروز بیشتر از همیشه مواظب اعصاب خود باشید و جانب احتیاط را نگه دارید. در غیر این صورت ممکن است از کوره در بروید و برای اطرافیان دلخوری ایجاد کنید.




فال روزانه فردا اسفند ( یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳ )

در روابط‌تان مراقب باشید. تو فرد خاکی و راحتی هستی، اما ممکن است اطرافیان اینطور استنباط نکنند و از روی حسادت و یا به هر دلیلی برایت دردسرهایی درست کنند.

به زودی شاهد بعضی تغییرات هیجان انگیز و مثبت در زندگی‌ات خواهی شد. به مسافرتی دعوت میشوی که خاطرات شیرینی برایت دربر دارد.

اگر بیش از حد احساس استرس می‌کنی شاید به ایجاد تغییراتی در نوع زندگی و یا شیوه برخوردت با استرس نیازمندی. بهتر است بین وظایف کاری، مسئولیت‌ها و اوقات فراغتت تعادل برقرار کنی.

پس از مدتی رکود اقتصادی دوباره اوضاع روبراه می‌شود و پول نسبتا خوبی بدست می‌آوری. به زودی مقداری پول از دست می‌دهی اما نگران کننده نیست.

12متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

امروز یه روز خوبیه که بری سراغ کارایی که دوست داری. انرژی امروز خیلی مثبته و هر کاری رو شروع کنی، حتما موفق میشی. تو خیلی خودتو دست کم میگیری، اما مطمئن باش خیلیا هستن که بهت افتخار میکنن. پس سرتو بالا بگیر و به خودت اعتماد داشته باش. یه دوستت منتظر تماس توئه. زودتر بهش زنگ بزن و معطلش نکن. این روزا حسابی دلتنگی، خونه‌ نشین. برو بیرون، با دوستات قرار بذار. یه سفری هم بهت پیشنهاد میشه، ردش نکن. یه کاری هست که میخوای انجام بدی ولی میترسی؟ بدترین حالت ممکن رو تصور کن، بعد تصمیم بگیر. اگه دیدیش که اونقدرها هم بد نبود، پس برو جلو.  یه مشکل احساسی داری، سعی کن آروم باشی و بزرگش نکنی. وگرنه بعدا باید حرف بقیه رو هم تحمل کنی. یه آدم جدیدی قراره تو زندگیت بیاد که خیلی بهت کمک میکنه. اصلا انتظارش رو نداری. یه مشاجره کوچولو هم سر کار پیش میاد، نگران نباش، زود تموم میشه. یه دوست قدیمی قراره دوباره بیاد تو زندگیت. حواست باشه، اون قبلا چه کارایی کرده بود. این بار بهش زیاد آزادی نده که دوباره همون آش و همون کاسه بشه.

 روز شلوغی را آغاز کرده‌اید و کارهای زیادی برای انجام ‌دادن دارید، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که کارهای امروز به خوبی و خوشی انجام می‌شود و فرصتی پیدا می‌کنید تا در انتهای روز، قدری خستگی در کنید و استراحت نمایید.  اندوخته خود را برای انجام کاری سرمایه‌گذاری کرده‌اید. امروز خبر خوشی از این سرمایه‌گذاری به دستتان می‌رسد. از این اتفاق درس بگیرید و در آینده پول خود را در کاری سرمایه‌گذاری کنید که بازخورد هنگفتی داشته باشد.  بر سر دوراهی گیر کرده‌اید و تصمیم مهمی باید اتخاذ کنید، برای چنین تصمیم مهمی با افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند، مشورت کنید. دوستان و رفقای بسیار خوبی دارید و همیشه در مشکلات و سختی‌ها دست شما را گرفته‌اند، قدر این دوستان خوب را بدانید و به آنها ثابت کنید که در شرایط سخت و دشوار، دوستان قدیمی‌تان را تنها نخواهید گذاشت. همسر یا عشق ‌زندگی‌تان امروز را به یکی از عاشقانه‌ترین روزهای زندگی شما تبدیل می‌کند. پاسخگوی محبت ایشان باشید و عشقی دوطرفه را تجربه کنید.  روز حساسی را در پیش دارید و اگر حواستان نباشد، سرتان به انجام کارهای غیرضروری بند می‌شود و از کارهای مهم عقب می‌مانید، در نتیجه امروز را بیشتر از همیشه جدی بگیرید و روز را بدون هیچ‌گونه اتلاف ‌وقتی به پایان برسانید.  مدت زیادی است که می‌‌خواهید به انجام یکی از کارهای دلخواه مشغول شوید. این فرصت امروز مهیا می‌شود. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و با انجام کارهای دلخواه به آرامش برسید.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط