فال قهوه روزانه پنجشنبه ۵ مهر ۱۴۰۳

فال قهوه همواره از پر رونق ترین موارد طالع بینی بوده و است و این اشتیاق با گسترش روزانه مصرف قهوه در جهان روز به روز در حال بیشتر شدن است.

به گزارش رصد روز، فال قهوه روزانه پنجشنبه ۵ مهرماه ۱۴۰۳ کاملا واقعی برای متولدین تمام ماههای سال و براساس  نشانه و وضعیت حال و آینده و اتفاقاتی در گذشته می تواند باعث تغییراتی در تصمیم گیریهای آنی و لحظه ای شود. می‌توان گفت فال قهوه همواره از پر رونق ترین موارد طالع بینی بوده و است و این اشتیاق با گسترش روزانه مصرف قهوه در جهان روز به روز در حال بیشتر شدن است.

فال۵ مهر ۱۴۰۳ برای متولدین فروردین

متن فال:
شما نمی‌توانید آرام بنشینید؛ اگر خوشی و لذت در نزدیکی شما باشد وسوسه می‌شوید که به هر طریقی که شده بهش برسید. فردا آروزهای شما غیر قابل انکارند. هرقدر بیشتر میل و رغبت نشان می‌دهید، آرزوهایتان نیز بزرگتر می‌شوند. وقتی به یکی از خواسته‌هایتان می‌رسید، یک آرزوی دیگر دوباره در ذهن شما پرورانده می‌شود. اما فراموش نکنید که نباید رضایت را در دنیای بیرون از خودتان جستجو کنید. خودشناسی در متعادل کردن نیازهایتان بهتان کمک می‌کند.

فال ۵ مهر ۱۴۰۳ برای متولدین اردیبهشت

متن فال:
احتیاط برای هر شخصی و در هر مرحله از زندگی که باشد امری اجتناب ناپذیر است. پس به کارهایی که انجام می‌دهید دقت بیشتری داشته باشید و مدعی نباشید چون که تجربه دارید یا سنی از شما گذشته است دیگر در این کارهای خبره شده اید و به کسی نیازی ندارید. زندگی مانند شطرنج است و باید قبل از هر کاری فکر کنید و بعد

فال ۵ مهر ۱۴۰۳ برای متولدین خرداد

متن فال:
فردا احساس می‌کنید که باید از نظر احساسی تعدیل شوید و می‌خواهید انرژی اضافی خود را تخلیه کنید. اگر با همکارتان درگیر یک بحث جدی شوید این بحث به نفع شخص شروع کننده تمام می‌شود و در عین حال وظایفی که قبلا به خوبی تعریف شده‌اند ممکن است در نتیجه این بحث به سرعت روشنی خودرا از دست بدهند. به جای اینکه سعی کنید حق را به جانب خودتان دهید و مدام در پی تصدیق خود باشید؛ آرام بگیرید و از درگیر شدن در یک جنگ لفظی اجتناب کنید.

فال ۵ مهر ۱۴۰۳ برای متولدین تیر

متن فال:
ممکن است شما احساس کنید که دریافت و ادراک خود را نسبت به جهان واقعی از دست داده‌اید و این موضوع شما را بیشتر عصبانی می‌کند. اساسی‌ترین کارهای شما، مثل پرداخت کردن صورت حسابهایتان، فردا غلبه‌ناپذیر به نظر می‌رسند. شما فردا تمرکز محدود شده‌ای را که برای انجام دادن وظایف خسته کننده لازم است را ندارید. به جای اینکه خودتان را مجبور کنید کاری را که هیچ فایده‌ای ندارد انجام دهید، فردا را به استراحت کردن بپردازید و به رویاهایتان اجازه دهید که آزادانه سیر و سفر کنند.

فال ۵ مهر ۱۴۰۳ برای متولدین مرداد

متن فال:
فردا باید تصویرهای ذهنی خود را از زوایای مختلف ببینید و بررسی کنید. اگر مسایلی هستند که موجب هراس یا نگرانی شما شده اند را فردا کشف و برای برطرف کردن آنها راه چاره بیابید. نشانه های متعددی فردا در زندگی شما ظاهر خواهند شد و باید بسیار باهوش باشید و آنها را به سرعت تشخیص دهید. با نیروی فکری خود می توانید فرصت های مالی و شغلی عالی برای خود رقم بزنید. با عشقتان در مورد روحیاتتان حرف بزنید و از اینکه از واقعیت های درونی شما آگاه شود هیچ ترسی نداشته باشید.

فال ۵ مهر ۱۴۰۳ برای متولدین شهریور

متن فال:
پیروزی! فردا به مرحله جدیدی از موفقیت خواهید رسید. خودتان را برای بالا رفتن از پله های ترقی و یا یک بهبودی اساسی در وضعیت مالیتان آماده کنید. نگذارید دیگران شما را دلسرد کنند، مدیریت اوضاع را به دست بگیرید و مطمئن باشید که موفق خواهید شد. البته به دلیل این حس دنبال کردن رویاهایتان، کمی احساس بی صبری و زورگویی نیز خواهید داشت. اینکه عشقتان در این زمینه چگونه شما را همراهی و حمایت می کند روی زندگی عاطفی شما برای ۱۰ سال آینده تاثیرگذار خواهد بود. این سؤال که عشقتان تا چه حد در رویارویی شما با جهان اطرافتان در کنارتان خواهد بود را تنها خودتان می توانید پاسخ دهید. فردا خیلی جذاب به نظر می رسید، این برای مجردها فرصتی مناسب خواهد بود.

فال ۵ مهر ۱۴۰۳ برای متولدین مهر

متن فال:
شما می‌توانید برنامه خوب و بزرگی برای خودتان داشته باشید، اما باز هم لازم است که آنها را قبل از عملی کردن متعادل کنید. این سخن بدین معنی نیست که شما باید عامل بازدارنده‌ای برای خودتان باشید، بلکه معنی آن این است که شما نمی‌توانید موقعیت‌هایی را که اخیرا در زندگی‌تان ایجاد شده است را نادیده بگیرید. به جلو پیش بروید تا بتوانید به نقطه آرامی که دوست دارید برسید، اما انتظار معجزه نداشته باشید وگرنه ناامید خواهید شد. از طرف دیگر، یک حرکت مثبت می‌تواند نتایج شگفت‌آوری به بار آورد.~

فال ۵ مهر ۱۴۰۳ برای متولدین آبان

متن فال:
شما درگیری لفظی بزرگی با شخصی داشته اید که بر اثر این گفتگو هنوز ذهن تان مشغول است. به مرحله ای رسیده اید که دلتان می‌خواهد از زندگی فرار کنید اما خوشبختانه دوره‌ای را که سپری می‌کنید به مانند یک امتحان می‌باشد که برای رفتن به دوره بعدی صبر و استقامت بیشتری داشته باشید پس شجاع باشید زیرا خداوند تقدیر خوبی را برای تان رقم زده است، در آینده از تمام این موهبات لذت خواهید برد، شکر گذار خداوند خواهید بود.

فال ۵ مهر  ۱۴۰۳ برای متولدین آذر

متن فال:
همچنانکه خورشید تا ماه آینده به پرتو افشانی در سرتاسر جوزای پرشتاب ادامه می‌دهد، شما نیز می‌توانید انرژی بیشتری از خود به اطراف ساطع کنید. فردا همچنانکه ستاره بخت شما یعنی بهرام در مقابل زحل قرار گرفته است کار عاقلانه‌ای که می‌توانید بکنید این است که به صورت جدی برای دستیابی به هدفهایتان تلاش کنید. برای حرکت کردن به جلو فرصت را از دست ندهید.~

فال ۵ مهر ۱۴۰۳ برای متولدین دی

متن فال:
شما حتی اگر دوست داشته باشید دیگران به خاص بودنتان اعتراف کنند، ولی دوست ندارید که زیاد جلب توجه کنید. خورشید در چهارمین خانه شما قرار دارد و زمان مناسبی برای ماندن در خانه است. زمانی که شما یاد گرفتید اصلاً خود را به خاطر تفکرات دیگران ناراحت نکنید، خواهید توانست کارهای عقب افتاده زیادی را به اتمام برسانید.

فال ۵ مهر ۱۴۰۳ برای متولدین بهمن

متن فال:
هم اکنون زمان کار کردن و سر و سامان گرفتن از نظر کاری است، اما زمانی را هم باید به تفریح کردن اختصاص بدهید. سیاره بهرام در پنجمین خانه نشانه شما که خانه تفریح و بازی است قرار دارد. اگرچه شما باید با احتیاط کامل برنامه‌های خود را سازماندهی کنید، ولی این نوع مدیریت برنامه فقط زمانی حاصل می‌شود که شما به تفریح و بازی نیز پرداخته باشید. از احساسات معمولی خود استفاده کنید، خواهید دید که هرچیزی امکان پذیر می‌شود.~

فال ۵ مهر ۱۴۰۳ برای متولدین اسفند

متن فال:
یک بار دیگر شما بین وظایف کاریتان و مسئولیت‌های خود در خانه قرار گرفته‌اید. در حال حاضر حتی اگر موقتی باشد، شما باید بتوانید هر نوع مشکلی را حل کنید. خوشبختانه دور و بری‌هایتان به خاطر شما و به طور موازی با شما حرکت می‌کنند و با کمک کردن به شما واقعاً معجزه خواهند کرد. شما آدم نادانی نیستید!! اما بهتر است این رازی را که بهتان گفتیم فعلاً به هیچ کس نگویید!

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار