فرصت استثنایی بیمه آسیا برای بیمه گذاران در هشتمین جشنواره فروش بیمه های عمر و پس انداز

هشتمین جشنواره بیمه های عمر و پس انداز بیمه آسیا از پانزدهم بهمن لغایت سی و یک فروردین در شرایطی در حال برگزاریست که باید اذعان کرد شکل و ماهیت برگزاری این دوره تفاوت و مزیتهای قابل توجهی برای بیمه گذاران دارد.

به گزارش رصد روز،همه افرادی که تصمیم به سرمایه گذاری دارند، بیمه عمر به عنوان یک سرمایه گذاری کم ریسک با سود دهی بالا و مطمئن می‌باشد، چرا که سود مشارکت بیمه عمر در بیشتر شرکت‌های بیمه تقریبا بالاتر از سود بانکی سالانه است که با توجه به سود تضمینی می‌تواند راحتی خیال را برای ببمه گذاران و سرمایه گذاران به همراه داشته باشد. ازطرف دیگر پوشش‌های این بیمه نامه حاشیه امنیت بسیار بالایی برای از بیمه گذاران دارد.حال با توجه به مزایا و شرایطی که بیمه عمر و مخصوصا بیمه عمر و سرمایه گذاری دارد می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها باشد در شرایط اقتصادی فعلی به حساب آید. فراموش نکنیم که بیمه عمر یکی از روش‌های سرمایه گذاری است که علاوه بر مزایایی که دارد، پوشش‌های بیمه‌ای را نیز ارائه می‌کند،شرکت‌های بیمه این بیمه نامه را در طرح‌های مختلف ارائه می‌کنند که متقاضیان آن به دلائل زیر به خرید آن اقدام می کنند

  • خرید بیمه عمر به دلیل سرمایه گذاری امن در این بیمه نامه
  • خرید بیمه عمر به دلیل داشتن پوشش های بیمه ای
  • خرید بیمه عمر به دلیل دریافت بازنشستگی و مستمری
  • خرید بیمه عمر به علت مزایای مالی این بیمه نامه

 

فرصت بیمه آسیا برای عموم مردم با خلق یک فرصت

هشتمین جشنواره بیمه های عمر و پس انداز بیمه آسیا از پانزدهم بهمن لغایت سی و یک فروردین در شرایطی در حال برگزاریست که باید اذعان کرد شکل و ماهیت برگزاری این دوره تفاوت و مزیتهای قابل توجهی برای بیمه گذاران دارد.

بیمه آسیا که در حال حاضر جزو شرکتهای قدرتمند بیمه ای در کشور به حساب می آید و سهم قابل توجهی از بازار صنعت بیمه را به خود اختصاص داده است در شرایطی به برگزاری هشتمین دوره جشنواره بیمه های عمر و پس انداز اقدام کرده که با توجه به تصمیمات اتخاذ شده در خصوص سن بازنشستگی و تغییرات مهم در وصول مالیات برگزاری چنین جشنواره ای می تواند هزینه های مالی زیادی را از دوش بیمه گذاران کم کرده و حتی شرایط را در جهت سهول بازنشستگی در زمان نزدیکتر فراهم می کند.

افزایش متناسب اندوخته بیمه نامه که همواره یکی از مسائل و دغدغه های بیمه گذارانست از جمله امتیازاتیست که در این دوره از برگزاری جشتواره به بیمه گذاران تعلق می گیرد و علاوه بر آن بیمه گذاران با شرکت در این جشنواره می توانند تا سقف ۷۰۰ میلیون ریال و تا سن ۴۰ سالگی در آزمایشات و معاینات پزشکی معاف شوند. در کنار این امتیازات برخورداری از خدمات رایگان انجام آزمایش و معاینات پزشکی (مشروط به صدور بیمه نامه در طول جشنواره) در مراکز طرف قرارداد با بیمه آسیا از دیگر مزایای این جشنواره در نظر گرفته شده است.

بیمه آسیا همچنین به منظور بهره مندی بیشتر مردم از خدمات بیمه ای در طول این جشنواره ردیف های تخفیف قابل توجه به همراه جوایز طلایی قرعه کشی برای بیمه گذاران پیش بینی کرده است.

علاوه بر همه این موارد بیمه گذارانی که در طول برگزاری هشتمین جشنواره بیمه های عمر و پس انداز بیمه آسیا اقدام به خرید بیمه نامه کنند می توانند از تخفیف های ویژه در رشته های شخص ثالث، بدنه اتومبیل، حوادث انفرادی و آتش سوزی برخوردار شوند.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار