قیمت اولیه همستر کامبک مشخش شد+ عکس

قیمت اولیه همستر کامبک مشخص شد.

به گزارش رصد روز، قیمت اولیه همستر کامبک مشخص شد.

 

توکن همستر (Hamster) به تازگی در بازار پیش‌فروش صرافی Gate قیمت‌گذاری شده است.

قیمت اولیه این توکن در حال حاضر ۰.۱۸ دلار تعیین شده که نمایانگر ارزش‌گذاری اولیه این پروژه در بازار رمز ارزهاست.

16 21

 

همستر کامبت (به انگلیسی: Hamster Kombat) یک بازی‌بات سادهٔ تلگرامی است که کاربر در آن با مکانیزم تپ تو اِرن (به انگلیسی: Tap to Earn) یا (ضربه بزن و کسب کن) با ضربه‌زدن ساده روی نمایشگر گوشی خود، وارد کردن کد مورس، دیلی کمبو، سکه‌های مجازی HMSTR کسب می‌کند. سکه‌هایی که احتمال تبدیل به ایردراپ و در نهایت تبدیل به پول واقعی در صورت لیست‌شدن پروژه در صرافی‌ها، و سپس کشف قیمت، امکان فروش سکه‌ها و تبدیل آن‌ها به پول واقعی فراهم خواهد شد.طبق اعلام توسعه‌دهندگان، توکن این پروژه بر بستر بلاک چین TON ایجاد خواهد شد، با این حال، تاریخ آن هنوز تأیید نشده است.

فقر و مشکلات اقتصادی، بیکاری، رؤیای کسب ثروت آسان و مواردی دیگر از جمله سقوط ارزش ریال در برابر ارزهای مهم جهان مانند دلار و یورو و افزایش نرخ بهره، باعث شد بازی همستر کامبت میان ایرانیان با استقبال بیشتری مواجه شود.

این بازی به‌طور رسمی در ۲۵ مارس عرضه شد. گیم پلی بازی شبیه به بازی محبوب Notcoin است.

همستر کامبت قصد دارد در ماه ژوئیه یک ایردراپ برای بازیکنان خود ارائه دهد. در داخل اپلیکیشن، یک تب برای کارهای مربوط به ایردراپ افزوده شده است. تاکنون، تنها وظیفه بازیکنان این است که کیف پول خود را روی بلاک چین TON پیوند دهند. این کیف پول در تلگرام نیز قابل دسترسی است، اما به دلیل تحریم‌های آمریکا، برای کاربران ایرانی در دسترس نبوده و به کاربران داخل کشور ایران خدمات ارائه نمی‌کند. ربات Wallet تلگرام همچنین سابقه مسدودکردن دارایی کاربران ساکن ایران و بستن کیف پول آنها را دارد و می‌تواند کاربران ایرانی را با مشکلاتی مثل مسدودشدن تراکنش یا بسته‌شدن کیف پول مواجه کند. فعلاً در کیف پول تون‌کیپر (به انگلیسی: Tonkeeper) روی شبکه TON، هیچ محدودیتی برای برداشت و واریز رمزارز برای کاربران ایرانی وجود ندارد. با همه این‌ها، سایه تحریم بر سر کاربران ایرانی که رمزارزهای خود را در تون‌کیپر نگهداری می‌کنند، سنگینی می‌کند و هرآن ممکن است پای تحریم‌ها به آنجا هم برسد.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار