قیمت مسکن در منطقه ۹تهران + جدول

گزارش پیش رو به بررسی قیمت آپارتمان‌های معامله‌شده در سطح منطقه۹ تهران طی آبان ماه می‌پردازد.

به گزارش رصد روز ، منطقه۹ یکی از مناطق غربی تهران و دارای دو ناحیه است. مهرآباد، فیروزآباد، استاد معین، جی، شمشیری، فتح و… از محله‌های این منطقه است. قیمت مسکن در این منطقه نسبت به سایر نقاط تهران تقریبا در سطح پایینی قرار دارد.

0ff2262b-80c1-4c20-a07f-96242e735834

باتوجه به آمار موجود در سامانه اطلاعات بازار املاک ایران، آپارتمان‌های منطقه۹ در آبان ماه در بازه قیمتی ۱۳ تا ۳۱میلیون تومان در هر متر مربع معامله شده است.

استاد معین یکی از محله‌های قدیمی تهران است. قیمت مسکن در این محله طی آبان ماه بین ۱۳ تا ۳۱میلیون تومان در هر متر مربع متغیر بوده است و بیشترین معاملات منطقه۹ در آبان ماه در استاد معین انجام شده و این محله ارزان‌ترین و گران‌ترین آپارتمان‌های منطقه۹ را به خود اختصاص داده است.

یک واحد ۶۸متری و ۱۲سال ساخت در این محله متری ۲۳میلیون و ۴۶۴هزار تومان و واحدی ۱۲۴متری و نوساز متری۲۸میلیون تومان در استاد معین معامله شد.

قیمت مسکن در محله جی بین متری ۱۶ تا ۲۷میلیون تومان متغیر بوده است. یک واحد ۴۳متری و ۸سال ساخت در این محله متری ۲۱میلیون تومان و خانه‌ای ۵۵ متری و نوساز متری ۲۷میلیون و ۸۱۸هزار تومان به فروش رفت.

فیروزآباد یکی دیگر از محله‌های منطقه۹ تهران است. قیمت مسکن در این محله طی آبان ماه بین متری ۱۴ تا ۲۵میلیون تومان بوده است. یک آپارتما ۵۶متری و ۴۹سال ساخت متری ۱۸میلیون و ۲۶۲هزار تومان و یک خانه ۱۰۰متری و ۷سال ساخت ۲۱میلیون تومان در هر متر مربع معامله شد.

قیمت مسکن در محله مهرآباد نیز بین ۱۴ تا ۲۰میلیون تومان در هر متر مربع بود. یک آپارتمان ۷۰متری و ۷سال ساخت متری ۱۷میلیون تومان و واحدی ۵۱متری و ۶سال ساخت متری ۲۰میلیون تومان به فروش رفت.

در پیابن لازم به ذکر است؛ قیمت‌ها مربوط به معاملات انجام‌شده در آبان ماه است و ممکن است واحدهای این محله با قیمت‌های بالاتر و یا پایین‌تر نیز قیمت‌گذاری شود.

 

 

 

 

 

 

 

اقتصاد آنلاین

مطالب مرتبط