لزوم حمایت ارکان شرکت از شبکه فروش

نشست شورای مدیران بیمه سینا به‌منظور بررسی عملکرد و تبیین برنامه‌ها با حضور معاونان و مدیران ارشد این شرکت برگزار شد.

به گزارش رصد روز به نقل از روابط عمومی بیمه سینا، علی صلاحی نژاد در جمع مدیران ارشد با تاکید بر حضور میدانی مدیران ستاد و شعب برای حمایت از شبکه فروش و رفع مسائل و مشکلات آنها گفت: فعالیت شبکه فروش باید در اولویت باشد، بنابراین همه مدیران ستاد و شعب موظند در رفع مشکل آنها و کمک به توسعه خرده‌فروشی مشارکت داشته باشند.

مدیرعامل بیمه سینا از تشکیل کمیته ارزیابی شعب با هدف بررسی عملکرد و فرایند اقدامات در زمینه شبکه فروش سخن گفت و افزود: همدلی ارکان شرکت با شبکه فروش در پیشبرد اهداف نقش مهمی دارد و به همین منظور، به زودی همایشی با حضور نمایندگان و مدیران ارشد در تهران برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به تدوین برنامه عملیاتی کلان شرکت و واحدهای سازمانی اظهار داشت: اجرای برنامه عملیاتی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و انتظار این است که مدیران ضمن تبیین این برنامه در زیرمجموعه خود، در تحقق برنامه ها کوشا باشند.

صلاحی نژاد با بیان اینکه در حال طراحی چند طرح جدید بیمه‌ای هستیم، گفت: باید همه همکاران به آموزش و پژوهش اهتمام داشته باشند و تغییرات به وجود آمده در شرکت را تبیین کرده و با آن همراه شوند.

وی ضمن قدردانی از مدیریت فناوری اطلاعات برای اجرای پروژه موبایل اپلیکیشن “با سینا” بیان داشت: توسعه این نرم‌افزار ادامه دارد و در آینده تبدیل به یک نرم افزار کامل و قوی خواهد شد.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار