لقب جالبی که مهراد صدیقیان برای علیرضا کمالی انتخاب کرد+ عکس

به گزارش رصد روز، یک سال قبل بود که مجموعه پوست شیر به کارگردانی و تهیه کنندگی برادران محمودی به شبکه نمایش خانگی آمد و توجه تماشاگران پلتفرم های آنلاین را به خود جلب کرد. در این میان بازی علیرضا کمالی در نقش رضا پروانه، مهرداد صدیقیان در...

به گزارش رصد روز، یک سال قبل بود که مجموعه پوست شیر به کارگردانی و تهیه کنندگی برادران محمودی به شبکه نمایش خانگی آمد و توجه تماشاگران پلتفرم های آنلاین را به خود جلب کرد.

در این میان بازی علیرضا کمالی در نقش رضا پروانه، مهرداد صدیقیان در نقش صدرا کوهستانی، هادی حجازی فر در نقش نعیم مولایی بیش از دیگران مورد تحسین و تمجید مخاطبان و منتقدان قرار گرفت.

حالا هم فصل دوم این سریال در حال پخش استریال مهرداد صدیقیان یک استوری برای علیرضا کمالی منتشر کرده است.

او در این استوری لقبی برای رضا پروانه انتخاب کرده و نوشته است: «شیر»

مهرداد صدیقیان

«پوست شیر» جدید روی پرده سینما می‌رود؛ «رضا پروانه» در کنار مردم

طبق برنامه‌ریزی انجام شده علیرضا کمالی بازیگر نقش «رضا پروانه» و نوید محمودی تهیه‌کننده سریال در سینما لوتوس‌مال حضور یافته و سریال را با مخاطبان به تماشا می‌نشینند.

پخش فصل سوم و پایانی سریال «پوست شیر» از روز چهارشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ آغاز شده است و تا پایان فروردین ۱۴۰۲ ادامه دارد.

کارگردانی این سریال بر عهده جمشید محمودی است که سابقه ساخت فیلم‌هایی همچون «چند مترمکعب عشق» و «شکستن همزمان بیست استخوان» را در کارنامه خود دارد.

«پوست شیر» اولین تجربه محمودی در شبکه نمایش خانگی است. فیلمنامه این سریال را محمودی به همراه رضا بهاروند نوشته‌اند و توسط نوید محمودی تهیه شده است.

هادی حجازی‌فر، پانته‌آ بهرام، مهرداد صدیقیان، علیرضا کمالی، پردیس احمدیه، ژیلا شاهی و شهاب حسینی از جمله بازیگران این سریال هستند.

 

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار